Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 21, 2009

Φερε το φτυαρι..... updated version

Ρε γέλια με το ντιμπέιτ σήμερα!!!!!


Στα πεταχτα:
(εικονες απο http://xamenos.wordpress.com/)

(τα νεα ειναι με κοκκινα)

Κώστας ο πολλά βαρύς:


  • Φταίει το ΠΑΟΚ (τώρα και για πάντα!)
  • Αναγκαια μα δυσαρεστα μετρα, αναγκαια μα δυσαρεστα μετρα, αναγκαια μα δυσαρεστα μετρα, αναγκαια.....
  • Κάηκε η Καλιφόρνια, εμεις θα γλιτώσουμε; (αναρωτιεμαι αν χρησιμοποιησε το ιδιο επιχειρημα ο Σβαρτς, απο την αναποδη βεβαια),
  • Το ΠΑΣΟΚ εχει νεφελωδη επιχειρηματολογια, το ΠΑΣΟΚ εχει νεφελωδη επιχειρηματολογια, το ΠΑΣΟΚ εχει νεφελωδη επιχειρηματολογια, το ΠΑΣΟΚ......
  • "αυτοκριτικη" και
  • πολυ κουνημα χεριων σαν χελωνονιντζάκι
  • Δεν ζητάω συγνώμη (ως εκπρόσωπος του κράτος) για την δολοφονια ενος παιδιου που να με γυρίσετε ανάποδα και να με κοπανατε 2 ώρες


Γιώργος
ο ΑΠ:


  • Δεν σας λεω νουμερα που να σκασετε
  • "αναθεωρηση σχεσεων εργασιας" (και οχι "καταργηση των stage"),
  • Καθαρο περιβαλλον-καθαρη εκστρατεια-καθαρες κουβεντες (χαχααχαχα!),
  • Ειπε για την εκκλησιαστικη περιουσια. Να δω πως (και αν) θα το υλοποιησει οταν (και αν) βγει.
  • Ακομα σε μερικα πραγματα κομπιαζει και εχεις την υποψια πως πρεπει να τον ρωτησεις δυο φορες για να σου απαντησει μια
  • Θα γινει αυξηση των οριων ηλικιας μολις γινουν οι καταλληλοι παιδικοι σταθμοι (βεεεβαια. Να μπορουν οι γιαγιαδες να αφησουν καπου τα εγγονια που τους αφησε η κορη τους διοτι και οι ιδιες εργαζονται ακομα!)
  • Εγω, μου, εμενα, θα γινω, θα κανω, ειμαι, ημουνα, εκανα κτλ κτλ. Δεν ακουσα ουτε μια φορα το πρωτο πληθυντικο. Μπορει να το ειπαν και οι αλλοι, στον Γιωργο ομως "παραχτυπησε". Ρε μπας και κολλησε Βενιζελιτιδα;



Αλεκα
με την καρδουλα:



  • Τα αυθαιρετα των παιδιων του λαου
  • Το αυθαιρετο σπιτι στην εξοχη δεν ειναι πολυτελεια αμα ειναι ενος εργατη. Πριν γκρεμιστουν τα αυθαιρετα θα ζηταμε φορολογικη δηλωση φανταζομαι.
  • Γκαντεμο διοτι της πεσανε και 1-2 ηλιθιες ερωτησεις (πχ αμα ειναι ολα κρατικη περιουσια πως θα κινηθει η οικονομια; ποιος θα παραγει; Ο εργαζομενος ρε κλαμπανεεεεεεεεε)
  • Πεταξε και τον ποντο περι σοσιαλιστικων κρατων και κοινωνικων παροχων. Ειμαι σιγουρος πως με αυτο και μονο θα ειναι ευχαριστημενη για μια εβδομαδα
  • Βουρ να φαμε την τουρκιά
  • Εξω απο την ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ
  • Γενικως μου φάνηκε πως το διασκεδασε περισσότερο απο άλλες φορες. Ο "ξυλινος" λόγος αυτή την φορά ήταν λιγότερο εμφανης, σαφες δειγμα προπονησης.



Αλεξης
ο Τζουνιορ:


  • Ουαου ειμαι σε ντιμπειτ
  • Ειμαι καλο παιδι
  • Κατι ειπε περι τηρησης νομου και ασυλου - απ' οξω απ' όξω
  • Σε καποια φαση τον επαιρνε να αγριεψει λιγο αλά Αλαβάνος αλλά δεν το έκανε, ίσως δεν του πάει κιολας
  • Πρεπει να αφήσει μούσι ή έστω μια αξυρισια, διπλα στους υπολοιπους φαινοτανε σαν μπεμπεκι.... χμμμμ ίσως και να καπνιζει πεντεξι πακετα τσιγαρα να παρει λιγο γρεζι η φωνή
  • Ηλιοπουλος. Κουνεβα. Τα είπα! Αν μου κανανε αλλη μια ερωτηση θα έλεγα και για τον Τενεζο ρε γμτ
  • Προπονημενος και αυτος, ο λογος του ηταν πιο κατανοητος σε σχεση με τους εκπροσωπους των πιο μεγαλων κομματων και σιγουρα πιο στρωτος απο τους δυο μεγαλους.
  • "το δικαϊκό μας δίκαιο"!(δεν το ειχα πρεφαρει και με το σφύριξε ο σπίθας στα αποδυτηρια). Φσσσς Μπόινγκ!



Γιωργος
ο Φυρερ:

  • Μεταναστες, μεταναστες, μεταναστες, εχθροι, Τουρκοι, Αλβανοι, μεταναστες, εχθροι, Τουρκοι
  • "εχουμε και εμεις οικολόγους, τους γνήσιους". Χαχαχαχαχαχαχα!
  • Διαβασμενος στα νατοϊκα. Παραπερα προπονηση δεν πρεπει να εκανε μιας και ειναι εμπειρος στα τηλεοπτικα και αυτη η υπερβολικη σιγουρια μαλλον τον προδωσε προς το τελος
  • Επιλογος απο την ταινια του Ξανθοπουλου "Η Οδυσσεια ενος αυτοδημιουργητου"
  • Παραλλήλισε την ΕΛλάδα με το Ισραηλ! O tempora o mores!
  • Ηταν Γιωργοτερος του Γιώργου στο θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας, κίνηση που υποδηλώνει είτε ύπαρξη cojones είτε βεβαιότητα πως το καραμανλικο ποταμι δεν γυριζει πισω



Νικος
ο Οικολογος (δεν βρηκα χιουμοριστικη φωτο, σορι) :
  • Ουαου ειμαι σε ντιμπειτ νο 2
  • Ηξερε πως ολοι θα βριζονταν μεταξυ τους, κανεις δεν θα τον επαιζε απο τους αρχηγους και ολοι θα τον πλαγιοκοπουσαν παιζοντας το πρασινοι στα γεραματα και δεδομενων αυτων προσπαθησε πρωτευοντως να αποδειξει πως εχει ξεχωριστο στιγμα.
  • Στα περιβαλλοντικα αψογος, εφερε και το νερακι του που μαλλον ειχε ριξει μεσα καφε-ντικαφ
  • Ειμαι Ευρωπαιος ρε τσόλια
  • Του ζαλισαν τα ουμπαλα με τον Τρεμοπουλο κτλ κτλ. Η δε σιγουρια και το "ανακριτικό" ύφος παντογνωστη υδραυλικου, ειδικου επι εθνολογιας και γλωσσολογιας, Σροϊτερ, περι ιστοριας, με κανει να πιστευω πως ολη η Θεσ/κη τοτε (ποτε; πριν αρχιζουν να με βριζουν οι εθνικισται παρακαλουνται πρωτ' απ' όλα να βρουν την ημερομηνια) ηταν Τουρκικη, ισως και Σουηδικη ή Κινέζικη
  • Γιωργο κανε με υπουργο
  • Πως τα καταφερνε ρε παιδια και μιλαγε για τα δαση ακομα και οταν μιλαγανε για την τιμή του ζαμπον στην αγορα της Ζιμπαμπουε;


Δημοσιογραφοι:

  • Τσιμας. ΟΚ
  • Ευαγγελατος. ΟΚ με δοσεις Ξανθοπουλου και ερωτήσεις ελαφρως μετριες
  • Κοσιώνη. Μάλλον έκανε τις καλύτερες ερωτήσεις
  • Κωνσταντατος. Λιγος.
  • Λιάτσος. Ερωτησεις τυπου Espresso, αλλά συνεπής μέχρι κεραίας στον χρόνο. Προβαρισμένος.
  • Σροϊτερ. Εντελως μαπας και ξεκούδουνος
  • Χούκλη. Αχαρος ο ρολος της διαιτητους, περασε απαρατήρητη στον αγώνα. "Επρεπε" να βάζει τις φωνές περισσότερο και να τους κόβει απότομα το λόγο, αλλά καλύτερα που τους άφηνε να υπερβουν το χρόνο ενίοτε μπας και ακούσουμε καμια σοβαρή κουβέντα

Update II

Κυριε Σρόιτεεεεεεεεεερ! Κάπου διάβασα, πως ένας αμόρφωτος, ημιμαθης, εθνικος μειοδότης, βουλγαρόσπορος ανθέλληνας, καθηγητης πανεπιστημιου με ειδικοτητα τις πολιτικες επιστημες λέγει πως το 1912 ο ελληνικος πληθυσμος της Θεσ/νικης ήταν το 25,3% του συνολικού. Να τον κρεμασουμε ή να του βάλουμε φωτιά;;;


Update III Τετάρτη 30/09/2009
Δημοσίευση στις 28/9 στα Νεα. Διαβάστε την:
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&la=1&ct=13&artid=4538393:

54 σχόλια:

  1. Ανώνυμος22/9/09 01:06

    Τα του καίσαρος τω καίσαρι.

    Το νερό το πήρε από εδώ και οι Ο-Π ήταν οι μόνο που έκαναν κάτι τέτοιο για τον Ασωπό.

    http://asopossos.wordpress.com/2009/04/16/%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B9-%CE%AD%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%B1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φτερά και πούπουλα!
    Πότε πρόλαβες; Έτοιμο τόχες:)

    Τα τρία σπουδαία που πρόσεξα..ονόματα δεν λέω.!

    1) "Η ιστορία δεν έχει σχέση με την πολιτική. Δεν θα ασχολούμαστε με το 1910 και με το 1920, αυτά είναι θέματα των ιστορικών και όχι των πολιτικών"!!!

    Σπίθας

    Με πρήξατε εσύ και ο Hades με την ιστορία και τη δημοκρατία..
    Δεν έχουν σχέσην αυτά!!

    2) " Δεν λειτουργεί το δικαϊκό μας δίκαιο"!!

    Σπίθας

    Υπάρχει "δικαιϊκό ( όχι δικαϊκό) σύστημα"
    Υπάρχουν "δικαιϊκές αρχές"
    "Δικαιϊκή οργάνωση"..κλπ..

    3) Πολύ καλή η κ. Κοσιώνη. !!

    ΜΜΕ και πολιτικοί κρίνουν τους εαυτούς τους, και τους βρίσκουν μια χαρά.:)

    Να μην τους ματιάσουμε..
    Οι δημοσιογράφοι βρήκαν "καλούς" τους πολιτικούς και οι πολιτικοί τους δημοσιογράφους..

    Άντε και στα δικά μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @asopossos
    Συμφωνουμε. Νομιζω πως ειναι σαφες πως στο αντιστοιχο σχολιο μου αστειευομουνα. Καλως ορισες και να μας ξαναρθεις!

    @σπιθας
    Αφου τα παλουκαρια δινουν έμπνευση, τι να κανουμε!

    1)
    "Με πρήξατε εσύ και ο Hades με την ιστορία και τη δημοκρατία..
    Δεν έχουν σχέσην αυτά!!"

    Εδω που τα λεμε, μπορειη ιστορια να εχει αμεση σχεση με την πολιτικη, αλλα σε πιο αφηρημενο πλαισιο και οχι στο τι μελλει γενεσθαι με την φορολογια, την χρηστοηθεια της εξουσιας κτλ. Εδω του δινω ποντο του Νικολακη, ή μάλλον μουτζων τον Σροϊτερ :)

    2) Ποιος το ειπε αυτο; Να μαντεψω πως εχει καραφλα;

    :))

    3) Σαφεστατα.



    Τελικα καλα τα πηγε ο μικρος. Οφειλετε να ομολογησετε πως στις συριζανες προβλεψεις μου περι εκστρατειας εχω πεσει 102% μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1) Περί ιστορίας.
    Ναι, συμφωνώ. "Φρέσκα κουλούρια ο κουλουράς" αλλά δεν κολάει εδώ..
    Μην το παραμπιμπ...

    2) Όχι ο Γιώργος είναι σταθερός στα ελληνικά του! Αργός κι ασύντακτος:)

    Ο δικός μας..(περί του θέματος της προφυλάκισης)
    Έχω μια αδυναμία ανακλαστική στα γλωσσικά.
    Αλλά αυτό είναι άγνοια του πολιτειακού λεξιλογίου. Να το προσέξει..

    3) Σαφώς, "σαφέστατα" !!
    Άψογη η μανδάμ.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ δεν το είδα.. είδα μια ταινιάρα με κάτι τύπους που έχουν έναν πειρατικό ροκ ραδιοσταθμό σε πλοίο στα παράλια της Αγγλίας το 66 και γίνεται χαμος :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @σπιθας
    1) ΟΚ. Σιγουρα ο τροπος εκφορας και η επιθετικοτητα του δημοσιογραφισκου με εκαναν προκατηλημενο εναντιον του. Παραπερα δεν ειμαι καθολου μελετημενος στα τοτε χρονια για να έχω άποψη και η ΕΛ ατάκα "ολη η Ελλαδα ειχε μονο Ελληνες εδω και 50 000 χρονια (και πρωτευουσα την Κων/λη βεβαιως βεβαιως)" με ξενιζει ελαφρως οποτε επιφυλάσσομαι μέχρι νεοτέρας! (νεο ρεκορ μακροσκελους προτασεως by zaphod!)


    2) To κουλο ειναι πως ειδα πασοκικα blogs να πανηγυριζουν! Ωχτοματιμου!

    3) cool


    @estarian
    Ειναι που δεν εχεις τις απαραιτητες δοσεις ντανταιστικου χιουμορ. Εγω προσωπικά θα μπορούσα να βλέπω με άνεση ένα ντιμπέιτ κάθε μήνα! (μολις χαζέψω λόγω ηλικίας θα το πάω σε 1/εβδομάδα!)


    Α, την νεα ταινια "Ο Αντιχριστος" του Λαρς Φον Πουτσ....εεεε Τριερ μην την δεις ούτε με πιστόλι στον κρόταφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ήταν δύσκολο να ζητήσει "εκατό συγγνώμες για την δολοφονία του μαθητή??

    Το πρόσεξες, έτσι;
    Απαράδεκτος!
    Αλλά αυτά δεν τα σχολιάζουν οι δημοσιογράφοι και οι ¨κριτικοί¨"

    Από τα πιο σοβαρά και καλώς το πρόσθεσες.

    Δεν περίμενα, για να σου πω την αλήθεια, ότι είναι τόσο προκλητικά "αναίσθητος"!!!

    Δεν έχουν ζητήσει συγγνώμη, ακόμη, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδες το δηβέητ; Τι λε ρε θηρίο! Εσύ αντέχεις στα βασανιστήρια!

    Κουίζ:

    Τώρα στο γκράντε ντερμπόνε, πόσο περισσότερο θα κουνάει τα χεράκια το Κωστάκι για να πάρει κάνα ψηφαλάκι παραπάνω;

    Πόσο πιο μαζεμένο και νεφελώδες θα είναι το Γιωργάκι μη και φάει καμιά σαβούρδα και ισοφαριστεί τώρα στο 80 φεύγα, μια που προηγείται με το πειστικότατο και εμφατικό 4-1;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @σπιθας
    "Ήταν δύσκολο να ζητήσει "εκατό συγγνώμες για την δολοφονία του μαθητή??"

    Το ειχα αναφερει εμμεσα, λεγοντας πως ειχε ευκαιρια ο Τσιπρας να αντιδράσει σαν Αλαβάνος (και να του την πει χοντρα) σε επομενη ερώτηση. Δεν προλαβε/το ξεχασε/δεν ήθελε η οτιδήποτε. Απο τους υπολοιπους δεν περιμενα τιποτε αλλο παρα να το κανουν γαργαρα. Διαβαζοντας τα κειμενα των απαντσεων τους σημερα, επεσα ξανα πανω στην απαντηση του ΚΚ και τα πηρα στο κρανιο, γι αυτο και το εγραψα στο update.

    Συγνωμη ζηταει καποιος οταν νμζει πως εκανε λαθος, ή έστω όταν νομιζει πως πρεπει να το κανει. Ειναι προφανες πως για τον ΚΚ δεν ισχύει καμια απο τις 2 περιπτωσεις. Ουτε νομιζει πως φταιει κάπου, ούτε νομίζει πως "ο κοσμος του" θα ηθελε να τον ακουσει να το λεει



    @polsemannen
    Eιδα το μισο ντιμπέιτ βου και το ακουσα με το ενα αυτι. Κραταω:
    * παπαρολογιες ενθεν κακειθεν
    * ασυνταξιες, όχι εν τη ρύμη του λόγου ΚΑΙ απο τους δυο. Τι σημαινει "οχι εν τη ρυμη του λογου"; Απλουστατα πως πολλες φρασεις στα αγγλικα θα ακουγοντουσαν οκ, ή πως απλουστατα έχουν άγνοια της νέας ελληνικής...
    * δειγματα πολιτικου πολιτισμου και ευγενειας που δεν ειχε κανενας απο τους προκατοχους τους


    Στα υπολοιπα σουπα....ο καθενας έπεισε εκεινους που ηταν πεισμενοι απο πριν, οι δε υπολοιποι μακάρι να ψηφίσουν κανένα άλλο κόμμα και να μην πάρουν τα βουνά!

    "πάση Θεού"!
    Ο μοντ ντιε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είδα το 2ο μισό και έχω να σχολιάσω τα εξής:
    1) Η Κοσιώνη ήταν άψογη
    2) Τον Κονσταντάτο δεν τον βρήκα κακό
    3) Ο Σρόιτερ είναι λίγο χαζούλης - άνετα τη συγκεκριμένη ερώτηση θα μπορούσε να την εντάξει στο θέμα Δημόσια Διοίκηση παραλλάσοντάς την
    4) Ο Οικολόγος είναι πολύ χαζούλης. Το μόνο που κατάφερε να περάσει είναι το "δεν λέω τίποτα ουσιαστικό σε αυτά που μας κατηγορούν"
    5) Αν τον Τσίπρα τον έβλεπα πρώτη φορά χθες (χωρίς όλες τις ανούσιες λαϊκίστικες κορώνες του παρελθόντος) θα τον ψήφιζα (αν και γίνεται λίγο Ξανθόπουλος)
    6) Ο Καρατζαφέρης είναι ο ευφυέστερος* όλων. Είναι ευθύς στις απαντήσεις του, δεν κολλάει να κάνει "κεκαλυμένες κολοτούμπες" και αγγίζει εύκολα τον μέσο Έλληνα. Αν μέχρι πρότινος δεν είχε ταυτιστεί πολιτικά στα δεξιότερα της δεξιάς (και ακόμα πιο πέρα), σήμερα θα χτύπαγε 15%. (Σημ κωλοτούμπας: στην ερώτηση για τη νεολαία και τις πορείες η απάντηση ήταν Τσίπρας)

    *και με όσους συζήτησα σήμερα λυπούνται για το γεγονός αυτό - επαναλαμβάνω: πως ευφυέστερος τους φαίνεται ο Καρατζαφέρης. Αλήθεια, στον Ξανθοπούλειο επίλογο είχε κανείς να πει πως λέει ψέμματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήρωας! Εγώ δεν άντεξα πάνω από 15-20 λεπτά. Στο σημερινό man-to-man μάλιστα, δεν άντεξα ούτε 5. Ξαναμανά ήρωας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @slarti
    1) ok
    2) μπαααα. Δεν ειπα κακος. Ειπα λιγος
    3) Με ποιο οφελος;
    4) Αν τον κατηγορουσαν πως ειναι ελεφας τι επρεπε να απαντησει;
    5) Εμενα μου θυμισε Σημιτη λιγο στον τροπο εκφορας, με καλύτερη προφορα βεβαια. Σιγα μην τον ψηφιζες ετσι και αλλιως! Καποια αλλη δικαιολογια θα εβρισκες! :Ρ
    6) Πλεον πείθει μόνο τα κορόιδα. Και διαφοροι δημοσιογραοφι το είπαν, πως δεν πήγε καλά. Εγώ λέω πως τον έφαγε η σιγουριά πως κλέβει εκκλησία και πήγε σχετικα απροετοιμαστος. Απο την αλλη δεν μπορεις να εισαι συνεχεια και με τον αστυφυλακα και με τον χωροφυλακα και να μην σε πιασουν να ακροβατεις. Επεπλευσε διοτι οι πιο πολλες ερωτησεις που του εγιναν ηταν αβανταδορικες. Κανεις δημοσιογραφος δεν σκεφτηκε να τον ρωτησει για την Χ.Α. ή για τις αλληλοσυγκρουομενες αποψεις που πετάει κατά καιρούς. Η δε ατάκα για το "μαύρο χρήμα των θυριδων" ήταν για πολλες σφαλιάρες.

    "Αλήθεια, στον Ξανθοπούλειο επίλογο είχε κανείς να πει πως λέει ψέμματα;"
    Ο Καρατζαχερης όπως και ο Λιακοπουλος δεν λένε ποτέ ούτε αλήθεια ούτε ψέμματα.


    @ellinaki
    Το σημερινο ηταν σχετικα σουπα. Το χτεσινο κάτι έβγαλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. στεφ...radio caroline?

    υπάρχει ακόμα και εκπέμπει κ εδω

    πότε έγινε debate ρε παιδιά?
    γιατι δεν με ενημερώνει κανείς?

    αν κ έχω λάβει ήδη 2 ενημερωτικά μυνήματα οτι κάποιοι τύποι που δεν γνωρίζω συνεχίζουν να αγωνίζονται για μένα και θέλουν την ψήφο μου για να μην σταματήσουν ποτέ

    Μα ποιός είναι ο Κωστας Τζαβάρας ρε παιδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χεχεχεχε!

    Το Τζαβαρας ειναι δικηγορος, βουλευτης της ΝΔ στον Ν. Ηλείας και εκ νεου ηποψήφιος. Ειναι ο μονος βουλευτης της ΝΔ που ΔΕΝ διαμαρτυρηθηκε για την κινηση Σαμαρα να υπαξει το Ναο του Επικουρειου Απολλωνια στις....Μεσσηνιακες αρχές


    Ο άλλος που σε ενοχλει θα ειναι ο σουπερ σπαμμερ Κατρινης φαντάζομαι - ή ο Καρχιμάκης που στέλνει mail σε ολο το γνωστο σύμπαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. οχι ο αλλος νομιζω ηταν Ηρακλειωτης (αλλ' αντ' αλλα της παρασκευης το γαλα)

    Ρε τον τζαβαρα...μιλαμε για πολυ αγωνα δλδ...δεν μιλαω για mail παντως...μήνυμα στο κινητο τα αγορια...χα...αμι πως...

    σημερα ειχα και την πρωτη μου χειραψια με υποψηφιο Βολευτη...ΣΠΑΣΟΚ...μου εδωσε και φυλλάδιακι...ακουμπαω τον καφε γιατι ειχε μια ψιλοδιαρροη...

    ρε τι τραβαμε...

    εκανα ρελάνς παντως και ακουσα το χτεσινο debate...οσο αντεξα δλδ...

    ρε τι θα τραβηξουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το θέαμα ήταν πιο τρομακτικό από όσο φανταζόμουν....δεν περίμενα να αλλάξει τον κόσμο ο Γιωργάκης αλλά ούτε και να τρομάξω τόσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Zaphod απαντήσεις αναλυτικά:
    3. Να θέσει την ερώτησή του χωρίς να τον κράξουν πως είναι εκτός θέματος - κοινώς να μην γίνει ρόμπα.
    4. Δεν έχω ψάξει τι ακριβώς έχουν πει και πως. Και ενώ μέχρι πριν 2 μέρες θα με ενδιέφερε, τώρα δεν με ενδιαφέρει. Όταν τον ρωτάνε τη θέση του κόμματος στο πρόβλημα της ονομασίας, στη μακεδονική εθνότητα (μειονότητα), την ονομασία και απαντά πως αυτά είναι μόνο ιστορία και μας ενδιαφέρει η συνεργασία των λαών και λοιπά ευχολόγια, θεωρώ πως είναι πανύβλακας (έως επικίνδυνος).
    5. Δικαίωμά σου να νομίζεις ότι θέλεις. Αλλά εγώ δεν θα αφιερώνω σεντόνια, ούτε τόνους σκέψης για να βρώ άλλοθι και συνομωσίες για όποιον επιλέξω.
    6. Ναι πείθει μόνο τα κορόιδα και τους παππουδογιαγιάδες (λόγω παρελθόντος, ακροδεξιών κατακαθιών που έχει μαζέψει και συνήθειας στις κωλοτούμπες). Για την Χ.Α. μάλλον έχει απαντήσει (τουλάχιστον εγώ άκουσα μια απάντηση του Άδωνι όταν τον είχε καλεσμένο στο ΣΚΑΙ ο Καλαμούκης της Ελληνοφρένειας - αξιοπρεπής μεν αλλά αν δεν με έπεισε). Αλήθειες λέει, αλλά την κωλοτούμπα την έχει σχεδόν καθημερινά στο πρόγραμμά του. (προφανώς κατάλαβε πως σαν ακροδεξιός έχει ταβάνι το 5-7% και το γυρίζει). Επίσης λόγω ευφυΐας και παρελθόντος θεωρώ πως είναι ο πιο επικίνδυνος.

    Για του λόγου το αληθές αναφέρω μία σημερινή κουβέντα στο γραφείο (πραγματικό γεγονός):
    Α: Ρε σεις, στο ραδιόφωνο άκουσα πως κάποιος είπε πως το χθεσινό ντιμπέιτ ήταν "εκθεση ιδεών δύο καλών παιδιών, από καλές οικογένειες".
    Β: ΩΩΩ! Καλά όποιος το είπε αυτό θα τον ψηφίσω με κλειστά μάτια
    εγώ: Πρόσεχε μαλάκα! Το πιθανότερο είναι να το είπε ο Καρατζαφέρης.
    Β: ΩΧ!! Ναι δίκιο έχεις - το παίρνω πίσω!!!

    7 λέξεις... δυστυχώς (για μας) είναι ο ο πιο ευφυής..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @διον
    Ο Καρχιμακης ειναι κρητικαρος και σπαμμερ, αλλα δεν θυμαμαι που βαζει

    @ellie
    Θα συμφωνησω....

    @slarti
    Ρε ακουτε τι λενε οι ανθρωποι ή τα βγάζετε μονοι σας;

    4. ΔΕΝ τον ρωτησαν για το Μακεδονικο ζητημα. Τον ρωτησαν να περι την γνωμη του σχετικα με αυτο που ειπε ο Τρεμοπουλος πως η Θεσ/νικη το 1912 ΔΕΝ ηταν ελληνικη πολη. Εκει ειπε πως ειναι ιστορικό ζήτημα, απλούστατα γιατί ήξερε πως η ερώτηση είναι άσχετη. Εξ ου και το update II που εχω βαλει. Οταν το 23,5% ενος πληθυσμου ειναι Ελληνες, τοτε η πολη ΔΕΝ ειναι ελληνικη. Δεν την "απελευθερωσες", την κατελαβες. Και αυτο σημερα βεβαιως και ΔΕΝ ειναι προβλημα παρά μονο στα μυαλα μερικών κολλημένων. Ουτε η Τουρκια ήταν τουρκικη μέχρι να την καταλάβουν οι ....Τούρκοι!

    Στα της ονομασιας της φυρομ ειπε τα ιδια με καποιον νορμαλ, δηλαδη πως θελει λυση βασει διεθνων συνθηκων (κοινως συνθετη ονομασια, λογικα τύπου "Β. Μακεδονια". Εκει κακως δεν επεκτάθηκε, αλλά γιατί να το κάνει; Ο ΚΚ είπε "συνθετη ονομασια", ο ΓΑΠ είπε "κοκκινη γραμμη" και οι αλλοι τα δικα τους. Γιατι να εκτεθει ο κυρ Νίκος δηλαδής;). Να τα κανω και αλλα φργκοδιφραγκα ή φτάνει;

    5. Εσύ εχεις να αφιερωσεις σεντονι γενικώς.....κάτι αιώνες :)
    Αν με διαβάζεις ομως θα εχεις δει πως εχω σεντονιαστει και πασοκικα και νδιτικα. Η πολιτικη ειναι το βιτσιο μου τι να κανουμε, και ο ΣΥριζα τώρα προσφέται για αναλυση στρατηγικών (ή καλύτερα: ΜΗ στρατηγικών)

    6. Για τον παρ΄ολίγο υποψήφιο του στην Αχαϊα που ήταν αντιπρόεδρος της ΧΑ σε αυτες τις εκλογές δεν τον ρώτησε κανενας. Το σχεδιο του ειναι να παγιώσει εναν ακροδεξιο πυρήνα (καμουφλαρισμένο σε άτομα τύπου Βορίδη και με "διασημοτητες" τυπου Ανατολακη-Ψινακη κτλ) και να "φάει" την ΝΔ αν σε αυτην βγει αρχηγος η Ντορα. Το αν θα το πετυχει ειναι ενα ζήτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αρχίζω από τα εύκολα:
    6. Αυτό ακριβώς ρώτησε τον Άδωνι ο Καλαμούκης στον ΣΚΑΪ. Και έδωσε μια απάντηση πολιτικά ορθή μεν - μη πειστική δε. (άσχετο - καλό θα ήταν γενικοτερα να άκουγες Ελληνοφρένεια - είναι όλες οι εκπομπές στο στο site του ΣΚΑΪ)

    5. Και όταν αφιέρωνα σεντόνια (που γενικότερα μου βγαίνουν με πολύ κόπο μιας και δεν είμαι καλός στο γραπτό λόγο) δεν αφιέρωσα κανένα στο να δίνω άλλοθι και να παρουσιάζω θεωρίες συνομωσίας εναντίον αυτού που γουστάρω. (και γενικότερα να μιλάω για τέτοια πράματα μετά τα 22-23 μου).

    4. Περί ονομασίας είπε πολύ-πολύ λίγα. Τουλάχιστον οι άλλοι ίσως ήταν το μόνο που ξεκαθάρισαν. Δηλαδή μέχρι το 1912 υπήρχε Μακεδονική Εθνότητα (που φυσικά την έφεραν οι Νεφελίμ με διαστημόπλοιο) και μετά το 1912 την εξαφάνισε το Ελληνικό κράτος. ΟΚ, μπορεί οι Έλληνες να ήταν μειοψηφία στο σύνολο (όπως φυσικά αυτό μπορεί να συνέβαινε και σε πολλά μέρη της Πελοποννήσου) που κόλλησες με το 25%, αλλά εντάξει - η βλακεία από ένα σημείο και πέρα παύει να έχει γούστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. συμπληρώνω: όπου φυσικά αυτή η μακεδονική εθνότητα για να σωθεί βρήκε καταφύγιο στο χώρο της FYROM?

    Ευτυχώς που μου έβαλες το ζιζάνιο να ψάξω λίγο και να διαβάσω τις @@ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρε "Μεσαιε Χώρε" ξεκόλλα!

    Δεν εχει σχεση η Θεσ/νικη του 12 με την φυρομία! Τούρκικη ήταν! ΠΟλεμο με τους Τουρκους κάναμε! Οι τοτε σλαβοι της μακεδονιας δεν ξέρω καν αν υπήρχαν και με ποιον επαιξαν μπάλα (λογικα με τους γιουγκους σαν συμμαχοι). Γμτ !

    A Βαλκανικος Πολεμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α, περι "θεωριων συνομωσίας":

    Και που να δεις τι γράφει ο Σπίθας!

    Φτηνά την βγάλατε!

    Δηλαδή όταν έγραφα για τα ενδοπασοκικα και ενδονουδιτικα (ειδικα εκει θα γινει σφαγη μετα τις εκλογες) ήμουν Γιωργικός ή Κωστικός;;;

    Αφου τα κάνουν, εγώ φταίω που τα γράφω και λέω την γνώμη μου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πας καλά ρε που θα δω Φον Τρίερ;; μαλάκας είσαι;;; (βέβαια το πως με έπεισαν να δω το Dogville είναι άλλο θέμα.. έπαιζε κινκι σεξ μετά, δε μπορούσα να πω όχι :p )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νιονιο, The Boat that Rocked http://www.imdb.com/title/tt1131729/
    O σταθμός λεγόταν νομίζω Radio Rock

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πασχος Μανδραβέλης. Εξηγεί τα αυτονόητα περί της γνωστής ιστορίας με τη Θεσ/κη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λοιπόν για να τελειώνουμε:
    Ξεκόλλα επιτέλους. Δεν είπα πως ο Σρόιτερ δεν πήγε να πουλήσει πατρίδα (εύστοχος ο Μανδραβέλης). Πρώτος τον χαρακτήρισα χαζούλη (ούτε τον κώλο του δεν σκέφτηκε να καλύψει).
    Στο προκείμενο τώρα, απαντάς με ΝΑΙ ή ΟΧΙ:
    α. Ο Τρεμόπουλος έχει μιλησει για "μακεδονική εθνότητα"; (το ίδιο και ο Καφετζόπουλος αν θυμάμαι καλά προ ευρωεκλογών)
    β. Στα φυλλάδιά των Οικολόγων Πράσινων, (τουλάχιστον παλιότερα) οι κάτοικοι της FYROM αναφέρονται ως Μακεδόνες;
    γ. Το "η Μακεδονία στέναξε από τους Πελοποννήσιους γραφιάδες και τους Κρητικούς χωροφύλακες" για τα επίθετα σε -όπουλος τί εννοεί; (Εμένα για εθνοκάθαρση μου κάνει).
    BONUS ερώτηση: Το Μακεδονικό αναγνωστικό που κυκλοφόρησε το 1925 κατόπιν συννενόησης με ποια χώρα και για ποιούς έγινε;

    Εκτιμώ απεριόριστα τον Μανδραβέλλη, δεν έχω κανέναν όμως για Ευαγγέλιο. Με την ίδια λογική και ο Γκρουέφσκι για Ιστορία μιλάει, οπότε χεστήκαμε. Ήμαρτον δηλαδή!!!

    Υ.Γ. Αν θες σώνει και καλά να μου κολλήσεις ταμπέλα σε παρακαλώ να χρησιμοποιείς αυτό. Όχι τις εφευρέσεις του Λούλη και την προπαγάνδα του άχρηστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αναρωτιεμαι αν χρησιμοποιησε το ιδιο επιχειρημα ο Σβαρτς, απο την αναποδη βεβαια)
    Και να την χρησιμοποιούσε μάλλον ο μέσος Καλιφορνέζος δεν θα ήξερε πολλά για την Αττική.
    Θα έλεγα πως ο Κωστάκης είναι τραγικός όταν θέλει και άλλη εντολή αλλά όλοι γνωρίζουμε πως το καλοκαίρι του 2007 είχε καεί η μισή Ελλάδα και λίγες εβδομάδες μετά η κυβέρνηση κέρδισε τις εκλογές.

    Ο ΓΑΠ με έχει απογουτεύσει γιατί όταν ήταν απλός δελφίνος είχε πολύ καλές θέσεις, τώρα που είναι υποψήφιος πρωθυπουργός αντιγράφει τον πατέρα του και δεν του βγαίνει.

    Για το ΚΚΕ τι να πω; Τα περισσότερα Κομμουνιστικά καθεστώτα έχουν χρεωκοπήσει. Τα 2 ή 3 που μένουν μοιάζουν περισσότερο με βασίλεια. Μήπως να σχολιάσω που μία βουλευτής του μένει στην Εκάλη και εμφανίζεται στα πάνελς με σταυρό; Λυπάμε τον Μαρξ όπου και αν βρίσκεται.

    Ο Τσίπρας ήταν πολύ καλύτερος από ότι περίμενα, βέβαια δεν τον είχα καθόλου σε υπόληψη.

    Ο Καρατζαφέρ, που αντικειμενικά είναι ο διαχειριστής της ακροδεξιάς πολυκατοικίας που μας κυβερνάει, μου φάνηκε όπως τον περίμενα. Μερικά ψέματα που δυστυχώς ο μέσος Έλληνας δεν τα γνωρίζει. Έχω μία ένσταση με τη φωτογραφία. Ο τύπος είναι ακροδεξιός αλλά όχι ναζιστής.

    Ο Νίκος Χρυσόγελος μιλούσε για τα δασή επειδή είναι Οικολόγος.

    Η Χούκλη ήταν πολύ καλή αλλά θα ήθελα στην επόμενη συζήτηση να κόβεται ο ήχος στον ομιλητή αν ξεπερνάει τον διαθέσιμο χρόνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @slarti

    α) so? (Μην λεμε παλι τα αυτονοητα περι αυτοπροσδιορισμου μιας ομαδας). Σλαβοι στην μακεδονια υπαρχουν εδω και 500 χρονια. Αν θελουν να λεγονται μακεδονες ειμαι οκ με αυτο. Αν θελουν να ειναι οι (μοναδικοι κιολας!) απογονοι των αρχαιων μακεδονων τοτε εχω θεμα. Αν αυριο πχ η κρήτη αυτονομηθει θα τους απαγορέψουμε να λέγονται κρητικοι;

    β) και σε ολα τα διεθνη εντυπα/ανακοινωσεις/φορα

    γ) "τί εννοεί;"
    Αυτο ακριβως που νομίζεις. Εθνοκαθαρσεις κανανε και οι Βουλγαροι και οι γιουγκοι και οι τουρκοι και εμεις. Τοτε ηταν μπουρδελο η κατασταση. Σκεψου πως ειναι ακομα μπουρδελο μετα απο τοσες μαζικες μετακινησεις πληθυσμων (οι κυριοτερες το 1922 και το 1948-1948)

    Για το αναγνωστικο που λες δεν ξερω τπτ. Ξερω ομως ενα βιβλιο γεωγραφιας ελληνικου γυμνασιου του 1977

    Για Ευαγγελιο δεν παιρνουμε ουτε το ευαγγελιο, ποσο μαλλον τον Πασχο. Απλα, οταν μια αποψη την θεωρω σωστη, το λεω πως ειναι σωστη - και νηφαλια συν τοις αλλοις.


    Αν μου ανακυκλωνεις "πατριωτικα" τσιτατα και μεσαιοχωρισμους πως να σε πω βρε;
    :ΡΡΡΡ



    @ιωαννηςΚ

    Υπεραπλουστευσεις αλλα με αρεσουν

    * Ο ΓΑΠ μπορει να χρησιμοποιησει οποτε θελει το επιχειρημα του πρωθυπουργικοκεντρικου μοντελου που εχουμε. Την πολιτικη την καθοριζει ο εκαστοτε πρωθυπουργος και ΟΧΙ οι υπουργει οι οποιοι την εκτελουν. Υπολογος για λαδωματα/ατασθαλιες δεν ηταν ποτε. Απλα ΚΩΛΩΝΕΙ να αποκυρηξει την εποχη Σημιτη - και κακως.

    * ΚΚ. Εκανε χοντρα φαουλ και ειναι ασυγχωρητος
    1) Ουτε μια συγνωμμη;
    2) Ψεμα για τον αποχαρακτηρισμο εκτασεων απο ΓΑΠ
    3) Ακομα φταιει το ΠΑΣΟΚ;
    4) Επι κυβερνησεως του το κρατος ΜΕΓΑΛΩΣΕ και δεν μικρυνε

    και μην πιασω τα περι αποτελεσματικοτητας :)))


    * Αλεκα. Και ο καπιταλισμος ΔΕΝ δουλευει στην αμερικη, αυτο δεν σημαινει τιποτε. Ουτε η προσωπικη περιουσια ειναι προβλημα. Προβλημα ειναι η μανια να διαχωριζει τον κοσμο λαϊκιζοντας ασυστολα και οχι να ζητα εφαρμογή των νόμων

    * Τσιπρας. Επισης. Απλα σιγα σιγα κερδίζει προσωπικους ποντους. Αν διατειρησει τον Συριζα ενωμενο μετεκλογικα, ή έστω αυτοι που φύγουν δεν τον φθείρουν, τότε θα είναι ο μεγάλος κερδισμένος των εκλογών αυτών

    * Καρατζαφερης. Στο προηγουμενο ντιμπέιτ είχε λάμψει. Σε τούτο παραήταν λαϊκιστής. Ακόμα και οι δικοί του ξενέρωσαν (όχι με αυτά που έλεγε, αλλά με τις εμφανείς πλέον ανακολουθίες του) και το ξέρω εκ των έσω

    * Χρυσογελος
    "μιλούσε για τα δασή επειδή είναι Οικολόγος. "
    Ναι αλλα το έφερνε πάνττα εκεί που ήθελε και όχι μόνο αυτο, αλλά το έκανε να κολλάει κιόλας. Καμία σχέση με τους άσχετους μονολόγους των 2 μεγάλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. α. Ο αυτοπροσδιορισμός είναι δικαίωμα του καθενός και δεν με χαλάει. Δεν πα να λένε πως είναι και Πελοποννήσιοι, Κρητικοί ή Αρειανοί. Αλλά αυτοπροσδιορισμός με εδαφικές διεκδικήσεις, αλυτρωτισμούς και καπηλεία της ιστορίας μάλλον μου φαίνεται επικίνδυνο για το μέλλον *

    β. Ναι, τα διεθνή έντυπα συνήθως δεν τηρούν τις αποφάσεις του Ο.Η.Ε. (FYROM δηλαδη). Είναι το ίδιο; Τι @@ πέταξες τώρα;

    γ. Σφαγές και τρομοκρατία συνέβαιναν σίγουρα πριν τον πόλεμο, επί Μακεδονικού Αγώνα. Έχω την εντύπωση πως μετά τους Βαλκανικούς πραγματοποιήθηκε ανταλλαγή πληθυσμών (με την τελευταία γύρω στο 1926 μεταξύ Ελλάδας Βουλγαρίας).

    Όσο για το βιβλίο (που προφανώς είναι μαλακία κάποιων) αξίζει να ψάξεις την ιστορία δημιουργίας του "μακεδονικού αναγνωστικού".. Να δεις γκάφες στη σειρά τύφλα να χει η κυβέρνηση της νδ.

    * Δεν επεμβαίνεις στα εσωτερικά ενός κράτους όταν του ζητάς στην επίσημη ονομασία του στις διακρατικές διαδικασίες και στους διεθνείς οργανισμούς, να μην αναφέρει την ονομασία κάποιας περιοχής που ανήκει σε σένα.
    Παραδείγματα**:
    1. Το Ηνωμένο Βασίλειο στο εσωτερικό του ονομάζει το νησί με Αγγλία,Σκωτία, Ουαλία ως "Μεγάλη Βρετανία" - Πουθενά επίσημα (κατόπιν συμφωνίας με τη Γαλλία λόγω της Βρετάνης)
    2. Η Ταϊβαν στο εσωτερικό της ονομάζεται Δημοκρατία της Κίνας". Ομοίως στα υπόλοιπα.

    ** Αν θυμάμαι καλά, το 1992 ο Γκλιγκόρωφ είχε δεχθεί διπλή ονομασία - στο εσωτερικό να ονομάζεται "Δημοκρατία της Μακεδονίας" και στις διεθνείς σχέσεις Σλαβομακεδονία ή κάτι τέτοιο. Και νομίζω η φράση του αρχιγκαντέμη "σε 10 χρόνια θα το έχουμε ξεχάσει" ήταν για αυτό. Μάντεψε όμως ποιοι αντέδρασαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. α Συμφωνώ μαζί σου πως είναι ανεπίτρεπτο για οποιαδήποτε χώρα να έχει εδαφικές διεκδηκίσεις από άλλες χώρες. Η ΠΓΔΜ σταμάτησε να έχει τέτοιες διεκδικήσεις από τους γείτονες της εδώ και 15 χρόνια.

    β. Δεν πολυκατάλαβα τι εννοείς

    γ. Δεν γνωρίζω πότε έγινε η τελευταία ανταλαγή πληθυσμoύ στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας αλλά είναι αυτονόητο πως σε όλους τους πολέμους γίνονται "Σφαγές και τρομοκρατία". Ακόμα και στους πόλεμους που γίνονται αυτή την εποχή ή και που θα γίνουν στο μέλλον.

    Αν αναφέρεσαι στο abecedar αυτό είναι ένα βιβλίο που αφορά τη γλώσσα της ΠΓΔΜ και εκδόθηκε πρώτη φορά από τη κυβέρνηση της Ελλάδας το 1925: http://el.wikipedia.org/wiki/Abecedar

    Πουθενά το Ηνωμένο Βασίελιο δεν αυτοαποκαλείται Μεγάλη Βρετανία; Για δες εδώ: http://www.visitbritain.fr/.

    Υπάρχει όμως μία χώρα που ονομάζεται Βέλγιο και έχει μία επαρχία με την ονομάσια Λουξεμβούργο όπως και υπάρχει ανεξάρτητο κράτος που ονομάζεται Λουξεμβούργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @slarti
    α) Αλλο το ενα λοιπον, αλλο το άλλο. Εδω έρχονται και οι δικες μας μαλακίες. Όταν ξεκίνησε η όλη φαγούρα, ακόμα τότε ΔΕΝ υποστήριζαν πως ειναι....απογονοι των αρχαιωνε μακεδονωνε! Με την δικιά μας στάση, επικράτησαν εκεί οι Καρατζαφερικες φωνες.

    β) Χμμμ

    * κατοικος ΗΠΑ ή αμερικάνος;
    * κατοικος "Ηνωμενου Βασιλειου της Μεγ. Βρετανίας και της Β Ιρλανδίας" ή άγγλος/βρετανός;
    * (παλαιότερα) Σοβιετικός ή ρώσος;
    * Γραικός ή Έλληνας ή "κάτοικος της Ελληνικής Δημοκρατίας";

    ομοιως: "κάτοικος της Πρωην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας" η Μακεδόνας; Για τους ξένους είναι το ίδιο. Το συντ/κο όνομα είναι πολλές φορές άλλο απο το.....χαϊδευτικο

    γ. Συμφωνουμε. Αν εχω πρεφαρει καλα το ζητημα ο Τρεμοπουλας αναφεροτανε σε παλαιοτερες φασεις (1912;) οπου κυριολεκτικα καναμε αγώνα δρόμου με τους "συμμάχους" μας ποιος θα φάει πρώτος τη Θεσ/νίκη



    Παραδείγματα:
    1. Χαχαχαχαχα! Άκυρο και λάθος! Μια κοτσάνα Λιακοπούλειας εμπνεύσεως που αναπαρήγαγε ο Σαμαράς προπερσι (ελπίζω για το καλό του να μην το είχε πει όπως λέει στην ΕΕ τότες) και λέγει σταθερα ο Καρατζαφερης. Ειναι μούφα, το επίσημο όνομα της χώρας είναι "Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγ. Βρετανίας και της Β. Ιρλανδίας" από πρίν το 1900 :))))

    2. Ομοιως παπαρολογια Λιακοπουλειας υφης

    Κλασικα και τα δύο επιχειρήματα "ιστορικοφανή" μεν, ανιστόρητα δε.


    ** Μην το λες σε μένα, στους υπερπατριώτες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ πες το.


    @ιωαννηςΚ


    γ. Ναι αλλά η επίσημη προπαγάνδα εντός Ελλάδος δεν μιλά για "κατάκτηση" ή "κυρίευση" ή κάτι τέτοιο της Θεσ/νικης, αλλά για "απελευθέρωση" λες και η πόλη 3 μήνες πριν μπουκάρουν οι δικοί μας ήταν μέρος του ελληνικού κράτους. Ποιου ελληνικού κράτους, που το τελευταίο ελληνικό κράτος σε κείνα τα μέρη ήταν τόσο παλαιότερα που δεν είχε ξεκινήσει καν να χτίζεται η Θεσ/νίκη!


    Στα υπόλοιπα πχ που δίνει ο slarti του απάντησα ήδη πως είναι άκυρα, καλά μόνο για εσωτερική κατανάλωση και δυστυχώς ανιστόρητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. α) Κάνεις ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ! Θυμήσου μόνο πως η πρώτη τους σημαία είχε το αστέρι της Βεργίνας και δεν πέρασε στον ΟΗΕ.
    β1) US citizen (μετάφρασέ το)
    β2) Άγγλος, Σκωτσέζος, Ουαλός, ΒορειοΙρλανδός
    β3) Επί ΕΣΣΔ Σοβιετικός, τώρα Ρώσος
    β4) Σου θυμίζω και το Ρωμιός (ως κάτοικος της παλιάς Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας). Οι ξένοι το λένε Γραικοί (Greeks) από το Greece. Δεν άκουσα όμως κάποιον να διαμαρτύρεται για το Έλληνας ή το "Hellenic Republic" επειδή τον προσβάλει ή εμπεριέχει αναφορά σε δικά του εδάφη. Γι αυτό τώρα που σοβαρευτήκαμε (επιτέλους - κάπως), το Βορειομακεδόνας (όπως μάλλον θα καταλήξει το πράγμα) δεν μας χαλάει.

    Συμφωνώ πως για τους ξένους (που δεν τους νοιάζει και πολύ τι συμβαίνει εδώ) είναι το ίδιο. Τους δικούς μας όμως;
    (και σταμάτα επιτέλους να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα!)

    ** Πάρε και ένα εύκολο παράδειγμα για να θαυμάσεις το Ελληνικό κράτος: Οι Μουσουλμάνοι της Θράκης έχουν αναγνωριστεί από τη συνθήκη της Λωζάνης - με την υπογραφή της Τουρκίας - ως Έλληνες Μουσουλμάνοι, γι αυτό και εξαιρέθηκαν από τις ανταλλαγές πληθυσμών. Οι Ακροδεξιές πολιτικές του 20ού αιώνα από το κράτος μας τους έκαναν να αισθάνονται Τούρκοι (και να αισθάνονται πως η Τουρκία τους προστατεύει - και φυσικά η ίδια μαλακισμένη πολιτική - όχι πάντα ακροδεξιά - συνεχίζεται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εχμ... να σου κάνω μια ερώτηση; Λες για τον Χρυσόγελο ότι στα περιβαλλοντολογικά ήτο άψογος...
    Να σου υπενθυμίσω λίγο τις ερωταπαντήσεις:

    -Περί Οικονομίας: πρέπει να προσέχουμε τα δάση και τους ποταμούς
    -Περί δημοσίας διοίκησης: οι φωτιές ήταν καταστροφή, το ίδιο και η μόλυνση του Ασωπού.
    -Περί Εξωτερικής πολιτικής: Τα Σκόπια είναι η μοναδική Μακεδονία και η ιστορία δεν έχει σχέση με την πολιτική (προκαλόντας... κλαυσίγελω). Επίσης, πρέπει να δώσουμε βάση στα δάση και στους ποταμούς.
    -Περί προγράμματος: τα δάση και οι ποταμοί είναι ζωτικής σημασίας για τη χώρα.
    -Για το πρωτάθλημα σούπερ λιγκ: έχουν μειωθεί πολύ τα δάση και έχουν μολυνθεί οι ποταμοί.
    -Για τα βυζιά του κάβουρα και τον ρόλο τους στην άλωση της Κωνσταντινουπόλεως: τα δάση και οι ποταμοί είναι εθνικός πλούτος.

    και πάει λέγοντας.

    Ερώτηση δεύτερη: στην ιστοσελίδα τους έχεις μπει να δεις τι παπαριές λένε; Εδώ μιλάμε ότι ακόμη και για το ίδιο θέμα προτείνουν σχεδόν ανελαστικά άλλες λύσεις, πιθανώς είτε επειδή άλλος έγραψε το ένα κείμενο και άλλο το άλλο, είτε επειδή είχαν ξεχάσει τι είχαν γράψει σε άλλο πρόβλημα. Να σου φέρω ένα ενδεικτικό παράδειγμα: σε ένα σημείο λένε ότι οι ταράτσες των πολυκατοικιών πρέπει να γεμίσουν φωτοβολταϊκά. Σε κάποιο άλλο ότι στις ταράτσες θα πρέπει να βάλουμε κήπους. Το θέμα είναι ότι και τα δύο μαζί αποκλείονται....

    Συνεπώς, που τον είδες τον περιβαλλοντικά άψογο κουλουπου κουλουπού;

    Τέλος πάντων, στα υπόλοιπα:
    -Καραμανλής: αναμενόμενος
    -Παπανδρέου: αναμενόμενος
    -Παπαρρήγα: βαρετή σε βαθμό λουμπάγκο
    -Τσίπρας: καλύτερος του αναμενομένου, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο.
    -Καρατζαφέρης: Κωστάκη γιατί δεν με στηρίζεις εμένα που σε πάω;

    Δημοσιοκάφροι:
    -Τσίμας: ο γνωστός είρων παντογνώστης, όλα τα σφάζων...
    -Ευαγγελάτος: χαζός μέχρι αηδίας. Αν μπορούσε θα ρώταγε ακόμη...
    -Λιάτσος: άψογος
    -Κοσιώνη: τέλεια (εμφανησιακά τε και μη)
    -Σρόιτερ: προσωπικά μου άρεσε πολύ. Ήταν η έκπληξη της βραδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @slarti
    Με επιασες τουλαχιστον οτι η ιστορια με τον Ντε Γκωλ και την ονομασια του ΗΝ. Βασιλειου ειναι μουφα;


    @hades
    Καμια ιστοσελιδα δεν εχω επισκευτει. Οταν ομως λες πως ο ανθρωπος ειπε στο +διβεϊτ+ πως "Τα Σκόπια είναι η μοναδική Μακεδονία" τοτε προφανως βλεπαμε διαφορετικο ντιμπέιτ.

    Αυτο, που σου άρεσε ο Σρόιτερ, να το κοιτάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χμμ.. μου έβαλες αμφιβολίες. Θα το ψάξω και θα σου πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αλλά μάλλον έχεις δίκιο - αν και το συγκεκριμένο παραμύθι το έχω ακούσει πολλά χρόνια τώρα (και προφανώς πολύ πριν τον Καρατζαφέρη).
    Σόρρυ - λάθος επιχείρημα αλλά τα υπόλοιπα ισχύουν ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Που ρε παιδια ειπε για Θεσσαλονικη του σήμερα και που πως τα Σκοπια ειναι Μακεδονια;
    Απαντήσεις στον Σρόιτερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πουθενά δεν το είπε στο debate.. τί ψάχνεις ρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρε παιδιά, μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε; Για τις περιβόητες θέσεις Τρεμόπουλου ερωτήθη ο άνθρωπος. Από την στιγμή λοιπόν που η πιο σαφής απάντησή του ήταν "άλλο η πολιτική και άλλο η ιστορία" πάει να πει ότι τις αποδέχεται. Δεν χρειάζεται να το είπε κιόλας. Δεν αντιτάχθηκε είναι το θέμα. Μην τρελαθούμε και τελείως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οι δηλώσεις τρεμοπουλου οπως μεταφερθηκαν ηταν για το 1912 και οχι για το τωρα και γι αυτα ρωτηθηκε ο χρυσογελος. Αν το ξαναγραψω θαα παθω εγκεφαλικο.

    Οποιος επισης πιστευει πως το 1912 η Θεσ/νικη ηταν ελληνικη εχει παθει εγκεφαλικο και δεν το ξερει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Zaph, καμία σχέση...
    Να σου υπενθυμίσω ότι ο Τρεμόπουλος είχε δώσει το παρόν σε μια πανήγυρη με... "Μακεδόνες" (μηδέ των σχετικών ευαγών οργανώσεων εξαιρουμένων) όπου για τα όσα έλεγε,από κάτω το χειροκρότημα πήγαινε σύννεφο. Μου λες ότι μίλησε μόνο για την Θεσσαλονίκη. Να σου υπενθυμίσω ότι η Θεσσαλονίκη είναι αλύτρωτη Πατρίδα και θεωρείται "πρωτεύουσα" της... "Μακεδονίας"; Όταν λοιπόν βγαίνεις και λες ότι η ιστορία είναι διαφορετική και γράφτηκε από Πελοποννήσιους γραφιάδες, πάει να πει ότι αποδέχεσαι τους ισχυρισμούς της άλλης πλευράς. Απλό και ξάστερο και δεν επιδέχεται παρερμηνειών...

    Όσον αφορά τον Χρυσόγελο τώρα, αν ήθελα θα μπορούσε να το είχε χειριστεί με οποιονδήποτε άλλον τρόπο:
    -να το παίξει τρελίτσα, ότι ο Τρεμόπουλος δεν δήλωσε ποτέ όσα του καταλογίζονται.
    -να το παίξει λαϊκιστής, ότι οι θέσεις του κόμματος συντάσσονται με την εθνική γραμμή
    -να το παίξει μαλάκας, ότι δεν ξέρει για τι του μιλάνε
    -να το παίξει ακόμη περισσότερο μαλάκας, ότι η όλη ιστορία είναι μύθευμα της φαντασίας των ΜΜΕ και ότι στην πραγματικότητα ο Τρεμόπουλος πήγε και τους έτριξε τα δόντια
    -ή ακόμη και να το διαψεύσει ρητά, ακόμη κι αν δεν ίσχυε.

    Και τι έκανε αντ'αυτών; Απλώς το απέφυγε την πρώτη φορά, τη δε δεύτερη που επανήλθε ο Σρόιτερ όχι μόνο εξερράγη αδίκως, αλλά εμμέσως πλην σαφώς το επιβεβαίωσε κιόλας, λέγοντας ότι άλλο πράγμα η πολιτικη και άλλο η ιστορία.

    Δηλαδή στον κόσμο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΧΡΥΣΟΓΕΛΟΣ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣ/ΚΗ ΤΟΥ 1912.

    Τα υπολοιπα ειναι ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

    Δεν απαντησε για τα δικα σου συμπερασματα γι αυτα που ειπε ο Τρεμοπουλος. Απαντησε ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΡΩΤΗΘΗΚΕ. Διαβασε τα κειμενα/δες τα video.


    Και μεις οι ΕΛ λεμε πως πρωτευουσα της Ελλαδας ειναι η Κων/λη και χειροκροτιομαστε μεταξύ μας. Ποιος μας παιρνει σοβαρα;

    Αν νομιζεις πως αυτο που ειπε (;) τελος παντων ο ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΣ και ΟΧΙ Ο ΧΡΥΣΟΓΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΤΟΥ



    ΧΙΛΙΑ




    ΕΝΝΙΑΚΟΣΙΑ



    ΔΩΔΕΚΑ
    (1912)


    δεν ισχυει τοτε:

    α) πρεπει να μου πεις τι ισχυει
    β) πρεπει να μου πεις γιατι ΔΕΝ ειναι θεμα των ιστορικων και γιατι το τι εγινε τοτε να (πρεπει) να ειναι θεμα της σημερινης πολιτικης ατζεντας και γιατί έχει πλέον σημασία. Ή έγινε ή δεν έγινε και τα ντοκουμεντα δεν ειναι και πολυ μακρυα.

    Υπενθυμιζω:

    Αναφερομαστε:
    στην Θεσ/νικη του 1912
    στην Θεσ/νικη του 1912
    στην Θεσ/νικη του 1912
    στην Θεσ/νικη του 1912
    στην Θεσ/νικη του 1912
    στην Θεσ/νικη του 1912

    Ουφ! το έπαθα το εγκεφαλικο!


    Αν τωρα ο Τρεμοπουλος ειπε πως η Θεσ/νικη ηταν Σλαβικη ή Μακεδονική τότε είναι μάπας. Το "δεν ήταν Ελληνικη" δεν σημαινει πως ήταν ....σλαβικη σε καμια γλωσσα του γνωστου συμπαντος.



    Υ.Γ.

    Μηπως να κουβεντιάσουμε και πότε κατέβηκαν οι Σλάβοι στον Βαλκανικο χώρο για να αναλύσουμε την θέση των Ο.Π. στην δημοσια διοικηση ή στην εξωτερικη πολιτική; Ή μήπως τα θέματα παιδείας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Θα μπλέξω και γω στην κουβέντα:
    Όταν παρίστασαι σε εκδήλωση "αυτοαποκαλούμενων Μακεδόνων" που παρουσιάζουν ένα αναγνωστικό που κυκλοφόρησε το 1925 (πριν την τελευταία ανταλλαγή πληθυσμών κατόπιν πιέσεων της Βουλγαρίας με το σύμφωνο Πολίτη-Κουλφλώφ) για λιγότερο από χρόνο για να αποδείξουν την ύπαρξη Μακεδονικής εθνότητας (που φυσικά εξαφανίστηκε μετά την εθνοκάθαρση του 19?? με τους Πελοποννήσιους γραφιάδες και τους Κρητικούς χωροφύλακες) τί σημαίνει;

    Άντε ξεκόλλα με τη Θεσσαλονίκη του '12. Είχε 25% Έλληνες, 25% Τούρκους, 25% Σλάβους και 25% Εβραίους (όπου όλοι τους μέχρι τον Οκτώβρη του '12 ήταν Τούρκοι πολίτες), όπως πιθανό αντίστοιχα και η Τρίπολη του 1821 ή το Λονδίνο του σήμερα (που φυσικά κατά Τρεμόπουλο δεν είναι Αγγλική πόλη).
    Δηλαδή ο Τρεμόπουλος πήγε στη συγκεκριμένη εκδήλωση για να μιλήσει για την πληθυσμιακή πολυσυλλεκτικότητα της Θεσσαλονίκης του '12...
    Μας κοροϊδεύεις τώρα; Σταμάτα να προσπαθείς να μαζέψεις τα ασυμάζευτα.

    * Δηλαδή οι Αλβανοί στη Μύκονο που το χειμώνα είναι το 70% του πληθυσμού τι πρέπει να κάνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. α, και όταν αναφέρεσαι στους ΕΛ και σε Κωνσταντινούπολη/Σμύρνη/Κόκκινη Μηλιά να σημειώνεις πως αυτοί είναι λιγότεροι από το εκλογικό 10% επί των ψηφισάντων του αθροίσματος Καρατζαφέρη,Άνθιμου, Χρυσής Αυγής, ΕΠΕΝ κτλ

    Έχεις μια μοναδική ικανότητα να τα κάνεις όλα αχταρμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @slarti

    Οι τελευταιοι "Ελληνες-Σλαβοι" έφυγαν απο την Ελλάδα το 1949 με τα υπολείμματα του Δ.Σ.Ε.

    Επαναλαμβανω για πολλοστη φορα πως ο Χρυσογελος απαντησε σε οτι τον ρωτησαν. Δεν ρωτηθηκε για ΟΛΑ οσα ειπε ο Τρεμοπουλος μα και να ρωτιωτανε ηθελε 8μιση ωρες να απαντησει.
    Νμζ πως η αποψη του περι διεθνους δικαιου φτανει γενικως.

    Επαναλαμβανω ομως, που θα μας βοηθησουν αυτα σημερα, στις εκλογες που γίνονται με θέμα την οικονομία;

    Η Τριπολη το 1821 ηταν "τουρκιγιε" καθως σε αυτο το κρατος ανηκε, οπως και το Λονδίνο ειναι αγγλικο αν και "πολυπολιτισμικο". Το δίκαιο του όμως είναι αγγλικο, όπως και οι νόμοι καιη επισημη γλώσσα του. Γκεγκε; 1912 το ελλ. κρατος τελείωνε στην Λαρ'σα αν θυμαμαι καλα (που δεν θυμαμαι αλλα βαριεμαι να το τσεκαρω τετοια ωρα).


    Μην μπερδευουμε ομως καταστασεις παλαιοτερες εντος μια πολυεθνικης/πολυθρησκευτικης αυτοκρατοριας με τα σημερινα εθνη-κρατη. Δεν υπήρχε τότε ούτε καν τουρκικό έθνος το οποίο γεννήθηκε απο τον αττατουρκ, το δε ελληνικο αναδυθηκε ξανα εκ του μη όντος (μεχρι πριν λιγα χρόνια επιζουσαν ιστοριες σε απομονωμενα "ρωμέικα" χωρια για τους "παλιούς γίγαντες" που λεγόντουσαν "Ελληνέδες") καμια κατοσταρια χρονια πριν την επανάσταση.


    Γάμησε τα γενικώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δεν ξέρω πόσοι είναι, ξέρω πως εκεί που πίστευα πως έχουνε τελειώσει τους βλέπω να αυξάνονται τώρα τελευταία.


    Το να τα κανεις αχταρμα ειναι και χάρισμα.... out of chaos comes order :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αν διαβάσεις τις συνθήκες της δεκαετίας 1920 θα δεις πως έμειναν όσοι δήλωσαν Έλληνες Σλαβόφωνοι. Επίσης κάνεις λάθος - το 1949 έφυγαν όσοι τάχθηκαν με τον ΔΣΕ, αλλά ακόμα υπάρχουν κάτι λίγοι στη Βόρεια Ελλάδα δίγλωσοι (όπως οι Αρβανίτες στην Νότια Ελλάδα).

    Με τη λογική σου,
    αν ο μόνος λόγος για εκλογές είναι η Οικονομία τότε οι άλλες θεματικές ενότητες ήταν άκαιρες. Διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως.

    Φυσικά και η Τρίπολη ήταν Τουρκική, αφού ανήκε στο Τουρκικό κράτος. Όπως ήταν Τουρκική και η Θεσσαλονίκη πριν τον Οκτώβρη του 1912. Πόλεμος έγινε και καταλήφθηκε από τον Ελληνικό στρατό (φαντάζομαι θα θυμάσαι και την 1η κόντρα Βενιζέλου-Κωνσταντίνου στο δίλημμα Θεσσαλονίκη ή Μοναστήρι που είχε μεγαλύτερο Ελληνικό στοιχείο).

    Δηλαδή σήμερα όπου πολλοί Αλβανοί εδώ Ελληνοποιούν τα επώνυμά τους φταίμε οι Πελοποννήσιοι γραφιάδες; (άσχετα που μετά τους τα ξανααλβανοποιούμε αναγκαστικά λόγω διαβατηρίων και ασυνέπειας των χαρτιών - δεν μπορώ να μιλήσω με συγκεκριμένα παραδείγματα για ευνόητους λόγους).
    Ή μήπως για τη γιαγιά μου που το επώνυμό της είναι Σανταμούρη (ή από καναν Σαντ Ομέρ, ή από το Σάντα Μάουρα) φταίει πάλι κάποιος Πελοποννήσιος γραφιάς; Ή για το 90% των επιθέτων στις Κυκλάδες; (και φυσικά γιατί δεν το έκανε στον Αβέρωφ, Τσακάλωφ, Κολοζώφ κτλ)

    Τα έθνη κράτη δημιουργήθηκαν τότε - με τους Βαλκανικούς Πολέμους το 1912-13. Ο Τρεμόπουλος τι ήθελε να μας πει (ιδιαίτερα αν λάβουμε υπ όψιν μας τι εκδήλωση ήταν αυτή και ποιοί άλλοι ήταν ομιλητές).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μάλιστα...πάμε πάλι από την αρχή, zaph...
    Με τη λογική σου λοιπόν αν ο Σρόιτερ ήθελε να εννοήσει όλο το θέμα (και ουχί μόνον τη Θεσσαλονίκη) τότε θα έπρεπε να είχε ζητήσει κατ' εξαίρεση δυνατότητα υποβολής ερωτήματος επί πενταλέπτου (τουλάχιστον), στο οποίο να είχε ένα γεμάτο ποτ πουρί από την εν λόγω εκδήλωση με τον Τρεμόπουλο να λέει κι άλλα, να αποθεώνεται από τους Σκοπιανούς από κάτω και πάει λέγοντας. Όταν λοιπόν θα παρερχόταν το πεντάλεπτο, θα είχε το δικαίωμα να ρωτήσει: "τι έχετε να πείτε τελικώς για το Μακεδονικό;".
    Υποθέτω ότι κάπως έτσι το έχεις στο μυαλό σου.

    Αντ'αυτού όμως, ο Σρόιτερ με τον περιορισμένο χρόνο που διέθετε στάθηκε -πιθανώς λογικά σκεπτώμενος- στο αφάν γκατέ, το κερασάκι στην τούρτα, στην κορύφωση της όλης δήλωσης, αυτής περί Θεσσαλονίκης δηλαδή. Δεν ξέρω γιατί επιθυμείς να το σκέφτεσαι έτσι, αλλά καλώς ή κακώς αντικειμενικά μιλώντας, δεν είναι σωστό αυτό που λες.

    Ξαναλέω: ο Χρυσόγελος ΔΕΝ μίλησε ποτέ για τέτοια θέματα, τουτέστιν και οι δύο ερωτήσεις είχαν να κάνουν με τις αναφανδόν ανθελληνικές θέσεις Τρεμόπουλου. Εξάλλου ο Χρυσόγελος ήταν ο εκπρόσωπος των Οικολόγων.
    Και ξαναλέγω, ενώ την πρώτη φορά υπεξέφυγε (άγαρμπα κιόλας), τη δεύτερη που δεν το περίμενε εξερράγη μενόμενος. Γιατί άραγε;
    Αν επρόκειτο για απλές λάσπες θα μπορούσε κάλλιστα να τις έχει καταρρίψει. Δεν το έκανε όμως...


    Αρα το ηθκό δίδαγμα παραμένει:
    Οικολόγοι ίσον Τα Σκόπια είναι Μακεδονία.
    Και με τους Σκοπιανούς από κάτω να χειροκροτούν Τρεμόπουλο... Όσο κι αν χτυπιέσαι, ντεν αλλάζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Α, και κάτι άλλο: Χάος είναι η φυσική κατάσταση που υπόκειται πλήρως στους φυσικούς νόμους, αλλά δεν μπορεί να προσδώσει σαφή αποτελέσματα (ένεκα ευαισθησίας των αρχικών συνθηκών). Άρα δεν υπάρχει τάξη. Εντροπία υπάρχει... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ουφ

    χμμμμ

    χμμμμ


    διαβαστε τα απομαγνητοφωνημενα κειμενα για το τι ειπωθηκε


    διαβαστε την εξαγγελια του πρωθυπωργου για το "εθνικο θεμα" για το οποιο γινονται εκλογες


    διαβαστε αυτα που γραφω και οχι αυτα που νομιζετε πως γραφω


    κρατηστε και μια πισινη

    ταυτα και μενω διοτι το κουρασαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. καλύτερα να τo δεις εσύ στο youtube που έχει μόνο ένα μικρό απόσπασμα (το επίμαχο - για τα άλλα δεν έχουμε αποδείξεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. και βεβαίως δες και αυτό αν σ ενδιαφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ρε συ που κολλαει ο Καφετζοπουλος τον Ιουνιο με τον Χρυσογελο πριν 10 μερες;

    Τα ιδια τον ρωτησανε??

    Ασε που ο Καφετζο, μπορει να ειναι καλος ηθοποιος, σαν πολιτικος ομως...

    Το βιδεο με τον Χρυσογελο το εχω δει και γι αυτο επιμενω


    Ασε που η δαιμονοποιηση της διαφορετικης αποψης οδηγησε στην μαλακια που ειμαστε τωρα (και λεγαμε στο άλλο ποστ)



    Απρο πο το ζητημα αν υπαρχει η οχι μειονοτητα δεν ειναι θεμα γνώμης. Αν αυριο αποφασισουμε πως ΔΕΝ υπαρχουν Αλβανοι στην Ελλαδα, αυτο δεν σημαινει πως δεν υπάρχουν! Ασε που οι όποιοι "μακεδονες" εν Ελλαδι πρεπει να ειναι γυρω στα 15 ατομα. Ας βγουν να μετρηθουμε τελος πάντων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir