Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 29, 2008

Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers!

Καθώς είδατε, μετά τις τελευταίες εξυπνάδες που κυκλοφορούν, αναγκαστήκαμε να βάλουμε και disclaimer! Αλλά δεν μου φαίνεται αρκετό. Κατόπιν συννενοήσεως μετα του Estarianκου, και παραλλάσοντας μια ιδέα του ΑΦΜ, σας παρουσιάζω το μπαϊράκιον κάτω από το οποίο πλέον σας καλώ να συστρατευθείτε!

Update 16/7/2017: Η φωτογραφία άλλαξε αποθηκευτικό μέσο, παρακαλώ ενημερώστε, όσοι ακόμα το χρησιμοποιείτε







Update!
Έκδοση Β':




Αν θέλετε να δείτε τους κυριότερους λόγους ανάρτησης του μπαϊρακίου πηγαίντε μια βόλτα εδώ και ... στο μισό νετ:)

24 σχόλια:

  1. Δεν παλεύεσαι ρε ζάφο, είσαι αστέρι!!!

    Καλησπέρες

    doc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην του λέτε τέτοια, θα το πάρει πάνω του!!! Συμφωνώ με τονν προλαλήσαντα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κλάμπανος είσαι, αλλά τέσπα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Vafanculissimo μιλάμε!

    Μπρούουουουγκζλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/3/08 03:28

    εξαιρετικό φίλε...τα σπας μιλάμε.Αλλα και οι δημοσιογράφοι άνθρωποι είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ellie
    Να μην μου λένε , αλλά συμφωνείς!

    Thanx!

    @estarian the prrrophet
    Κόβει το μάτι σ' !

    @polsemannen
    Ευχαρισθώ!

    @island
    Δεν είμαι σίγουρος :Ρ
    ΑΠό την άλλη αν με επιτηρεί το ΕΣΡ απαιτώ να γίνω μέλος της ΕΣΗΕΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έτερον εκατέρον!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος1/3/08 16:48

    super!

    Δε με λες πρόεδρε, αυτό το κόλπο με το κουτάκι που βάζεις τον κώδικα πώς διάολο το κάνεις; Παλεύω τόση ώρα να κάνω κι εγώ το ίδιο (σε blogspot) και δεν τα καταφέρνω. Πέρα από δημοσιογράφος, προφανώς δεν είμαι ούτε κομπιουτεράς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ellie
    :)

    @nefelikas
    Η εντολή που ψάχνεις λέγεται textarea. Συνάσεται όπως οι υπόλοιπες html (δηλ με <,>, και ,<,/,>, (βγάλε τα κόμματα) και παίρνει δυο ορίσματα: rows και cols (γραμμες - στηλες)
    Αν δεν το έχεις πήγαινε στο source του html κωδικά μου και δες το - κλέψτ' το

    @geokalp
    Ελεύθερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος1/3/08 21:37

    Ευχαριστώ κύριε πρόεδρε. Και για να σας ανταμείψω για τις υπηρεσίες σας, πάρτε και ένα ωραίο spam:

    Ζητούνται αλήτες μπλόγκερς για να συμμετάσχουν στη διοργάνωση αποκριάτικης διαδήλωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γειά σου ρε πρωκτοπόρεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αργησα κάπως (ερπετό γαρ), αλλά το πήρα πρέφα το μπανεράκιον.
    Το πήρα και το σήκωσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγώ αφού συσκέφτηκα με τον εαυτό μου, αποφασίσαμε από κοινού να μην το βάλουμε ,γιατί θα ήταν τουλάχιστον αστείο. Όποιος έχει περάσει έστω και ξυστά απ' το blog μου, μπορεί να καταλάβει το γιατί.
    Είναι δυνατόν να είχα εγώ ποτέ ενημερωτικό blog?
    Άφού είμαι το STAR CHANNEL της blogoσφαιρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ίσως να άξιζε τον κόπο να γίνει άλλο ενα μπανεράκι που να ΄λέει, "προσωπικό blog" δεν συμμετέχουν δημοσιογράφοι, ή "δεν ειμαι ελέφαντας"

    την καλημέρα μου συνταξιδιώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ίσως ένα που θα έλεγε "Προσοχή! Δεν σκέπτομαι, όπως σκέπτεστε, ότι σκέπτομαι" :)

    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος19/8/08 12:44

    Μήπως θα πρέπει να γίνει μια ψηφοφορία και να επιλέξουμε ποιούς αλλους 'σινένιους πρέπει να βάλλουμε σε απαγορευτικο????Πενηντάριδες ειναι τα παιδιά για δούμεπως θα νοιώσουν μετά από περικοπές.???Μία απορία αφελούς Ελληνα φορολογουμενου!!!!Γιατί τα καλόπαιδα υπηρετούν με τόση αφοσίωση τήν τηλετύφλωση???Μάθαμε τι εγινε με το βλαμμένο 'επωνυμο??? Γιατί δεν μαθαίνουμε τι γίνεται στη Γάζα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος16/12/08 23:54

    Αμα θές όμως να ενημερώσεις, τι γινεται; Πακέτο!

    Τα χαιρετισματά μου στον ξάδερφό σου το Φορντ. Τον πέτυχα να διακτινίζεται προχτές, αλλά δεν τον πρόλαβα να τον χαιρετήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αυτο που ΟΛΟΙ οι δημοσιογράφοι είναι καφρίλες με προβληματίζει κάπως. και εγω δημοσιογράφος είμαι και γράφω σε blog. είμαι δηλαδή κάφρος που θεωρω τη δημοσιογραφία λειτούργημα και θεωρω χρέος μου να ενημερώνω σωστά και με αξιοπιστία τους πολίτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ....δημοσιογράφοι;;ΓΑΜΑΤΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ....καλό το banner σου,το "χτύπησα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κανε φιλο...σε παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir