Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Φεβρουαρίου 26, 2008

Για μισό λεπτό...

Πιέστε και έναν καφέ ακολουθεί σεντονιάδα σε παραδοσιακό aeisixtir style!




Συλλήψεις δημοσιογράφων που έγραφαν στο press-gr, μηνύσεις, εκβιασμοί, παραπληροφόρηση του κερατά, πιθανόν και εκδοτικός πόλεμος. Η Αθηνά πολύ σωστά απορεί με το τι λέγεται. Ποιοι λογαριασμοί πληρωμών του blogspot ρε μπαγλαμάδες;


Επειδή όμως μιλάμε για δημοσιογράφους, οι οποίοι δεν εμπνέουν και μεγάλη εμπιστοσύνη τώρα τελευταία (μανιάτικο το κρατάω), θα κρατήσω τις αποστάσεις μου και θα μιλήσω γενικά.

Γενικώς έχουμε μπερδέψει ελαφρώς το σώβρακο με την γραβάτα και την πούτσα με την βούρτσα. Εξηγούμαι: Οι άτιμες οι δημοκρατίες έχουν και υψηλό πολιτισμικό κόστος. Γι αυτό και λέμε πως η δημοκρατία δεν μπορεί να επιβληθεί έξωθεν, αλλά είναι αποτέλεσμα διεργασιών μόλις ο πληθυσμός φτάσει σε κάποιο επίπεδο. Εδώ έχουμε δημοκρατία στο περίπου μιας και:
* Μπορείς να λες την γνώμη σου, αλλά....όχι και πολύ
* Αν θεωρείς κάποιον μαλάκα, και τον πεις μαλάκα τότε μπορεί να έχεις και χοντρό πρόβλημα.
* Πιο συγκεκριμένα. Μπορεί να είναι κάποιος καταχραστής. Μπορεί να το μάθεις και να το κυκλοφορήσεις. Το πιθανότερο είναι να φας καμια μήνυση "επι εξυβριση" και να πληρώνεις και από πάνω. Η υπόθεση "Βασιλάκης VS Ελλάδας", όπου ποινικοποιήθηκε η διατύπωση άποψης, ακόμα δεν μας έχει διδάξει και πολλά. Από την άλλη η δικαιοσύνη μας, ελάχιστη εμπιστοσύνη εμπνέει, όπως φάνηκε στην προαναφερθείσα υπόθεση και αλλού. Θυμάστε τον Ψωμιαδη να πηγαίνει με την πουράκλα να κάνει αίτηση αποφυλάκισης επειδή έχει....φυματίωση; Ή το ότι ο Σ. Ξηρός ανακρινόταν όταν ήταν στην...εντατική, χωρίς δικαίωμα πρόσβασης σε δικηγόρο;
* Μπορεί να κοροϊδέψεις κάποιον στα μούτρα του και να είναι όλα καλά. Εκτός και αν τον λένε ..... (δεν το γράφω! χεχεχε)

Έχουμε γεμίσει εύθικτους δικομανείς, λάτρεις του προσωπικού δικαιου. Που η άποψη τους για το τι γίνεται είναι η μόνη σωστή. Που αν γράψεις/πεις/τραγουδήσεις κάτι που δεν τους αρέσει στην καλύτερη θα σε δείρουν και στην χειρότερη θα σε τρέχουν καμιά δεκαριά χρόνια στα δικαστήρια. Και αν σε δείρουν και κάνεις το λάθος να τους μηνύσεις μπορεί να πληρώσεις και αποζημίωση που ο άνθρωπος "έσπασε το χέρι του" εξαιτίας.....του σβέρκου σου. Σε μια χώρα που οι ζαρτινιέρες επιτίθενται αναιτίως τί άλλο να περιμένεις;

Πρέπει να υπάρχει η ασφαλιστική δικλείδα της επωνυμίας, η δικλείδα του να είσαι επιχείρηση και να μπορείς να πληρώσεις τις συνέπειες του νόμου, είτε στην τελική τον παρέβηκες είτε όχι. Σαν να είσαι σε ένα καφενείο και να πρέπει να κρατάς την ταυτότητά σου στο χέρι όταν μιλάς, γιατί ας μην νομιστεί από κανέναν πως τα blogs (για τους Έλληνες bloggers τουλάχιστον) είναι κάτι λιγότερο ή περισσότερο από τα παλιά καλά καφενεία, όπου γίνονταν του κόσμου οι ζυμώσεις, πολιτικές, οπαδικές ή και ταβλικές, χωρίς κατ ανάγκη νόημα και σκοπό.

Το ζήτημα είναι πως έμπρακτα οι κυβερνήσεις μας τα έχουν κάνει σκατά, εδώ και πολλά χρόνια σε πολλούς τομείς. Ο δε εγχώριος τύπος, συνήθως, το πιο πολύ που κάνει, αντί να φιλάει τον κώλο της κάθε κυβέρνησης, είναι να φιλάει τον κώλο της κυβερνησης-wannabe η οποία και περιμένει στον πάγκο. Καλά έγραψε ο humma, οι δημοσιογράφοι πλέον είναι διαχειριστές της είδησης και όχι προμηθευτές της. Γιατί πως να τολμήσουν να βγάλουν πραγματικές ειδήσεις όταν οι μισές εφημερίδες ζουν χαρη στις κρατικές διαφημίσεις (για τα κανάλια ...άστο!) ; Όσες δεν παίρνουν διαφημιστικά πακέτα, απλά θα πάρουν στην επόμενη αλλαγή ηγεσίας, αν είναι καλά παιδιά. Πιστεύει μήπως κανείς πως αν κάποιος δημοσιογράφος μάθει βρωμιές για την όποια κατασκευαστική (ή έστω για το υπουργείο από το οποίο η κατασκευαστική παίρνει δουλειές) στην οποία είναι μέτοχος το αφεντικό του, θα τις κοινοποιήσει;

Με αυτόν τον τρόπο, την δηλαδή κηδεμονία των ΜΜΕ (είτε μέσω διαφημίσεων είτε μέσω συμμετοχής των εφημερίδων σε γκρουπ επιχειρήσεων που συναλλάσσονται με το δημόσιο) επετεύχθη ένα "φιλτράρισμα" της όποιας από κάτω δυσαρέσκειας. Άλλα θέλει ο κόσμος και άλλα λέγονται. Ο κόσμος τα διαβάζει και λέει πως "για να το λένε αυτοί, σημαίνει πως το λένε και άλλοι σαν και μένα, άρα εγώ ήμουν υπερβολικός".

Το είδαμε αυτό πολλές φορές τα τελευταία χρόνια, ειδικά στην εναλλαγή κυβερνήσεων. Οι άχρηστοι μεταβάλλονταν εν μια νυκτί σε σωτήρες και τούμπαλιν, και ο κόσμος ξέχναγε τις παλιές αμαρτίες και έκανε τα λαμόγια σωτήρες και τους σωτήρες λαμόγια.

Αλλά έγιναν κάτι κουφά τώρα τελευταία μιας και οι εκλεκτοί (ΠΑΣΟΚ στις προηγούμενες εκλογές και Μπένι στις ενδοπασοκικές) των ...εκπροσώπων μας δεν.....τα κατάφεραν! Τρελό τελείως! Οι πολιτες διαφώνησαν με τους εκλεκτούς της κυρίαρχης μερίδας των ΜΜΕ. Τι φταίει; Σιγουρα πάντως όχι τα blogs, μιας και όπως έχω ξαναπεί είναι μέσο, άσε που και οι "εκλεκτοί" και μη, πλέον bloggaρουν και επίσημα. Απλά δεν μπορείς να κοροϊδεύεις πάρα πολλούς για πάρα πολύ καιρό, και σίγουρα όχι με το ίδιο παραμύθι. Αυτό που φταίει κατ εμέ ΔΕΝ είναι οτι ο κόσμος ξύπνησε αλλά πως α) σκυλοβαρέθηκε και β) έμαθε και 1-2 πράγματα που παλαιότερα δεν θα τα μάθαινε (αναλογιστείτε. Πριν δέκα χρόνια θα μαθαίναμε τπτ από μια περίπτωση ανάλογη με της Αμαλίας;)

Σε blogs δεν πρωτοβγήκε το θέμα της Αμαλίας; Σε blogs δεν πρωτοβγήκαν τα 5,5 μαύρα μύρια του Θέμου; Σε blogs δεν πρωτοδιαβάσαμε τις υπόγειες διεργασίες για τις πασοκικές εκλογές; Τα ποσοστά από τα exit polls; Είναι αυτά εκβιασμοί ή σπορά ψευδών ειδήσεων; Στα blogs δεν κυκλοφορούν πολλά για αυθαίρετα υπουργών, λοβιτούρες κτλ; Στα blogs δεν μάθαμε πως μπορούν να γίνουν διαδηλώσεις (εκεί βεβαίως είχα διαφωνήσει, αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο) χωρίς κανένα κομματικό φορέα από πίσω; Αν δεν ήταν τα παιδιά στο utube και στα blogs θα μαθαίναμε για τις φιλικές συμμαχίες ΕΛΑΣ- Χρυσής Αυγής (έχουν γραφτεί κατά καιρούς σε εφημερίδες αλλά στην τουβού πέρναγε στο ντούκου) ή για τα βασανιστήρια την προσβολή προσωπικότητας στο Α.Τ. Ομονοιας ή για τους διωγμούς μεταναστών στην Πάτρα; Είστε σίγουροι πως αν δεν υπήρχε το δίκτυο θα βλέπαμε ποτέ τα video αυτά;

Η προώθηση ειδήσεων δεν συνιστά ούτε έγκλημα, ούτε εθνική προδοσία ούτε τίποτε παρά μόνο αυτό που είναι: Προώθηση ειδήσεων. Και είναι βεβαίως δουλειά των δημοσιογράφων. Όταν όμως αυτοί (όχι όλοι ΟΚ;) ΔΕΝ την κάνουν, ε...θα βρεθεί να την κάνει κάποιος άλλος. Oι δικοί μας ξέρουν πχ να κοροϊδεύουν τους αμερικάνους συναδελφους του για το πως μεταδίδουν τον πόλεμο στο Ιρακ ή στο Αφγανιστάν, αλλά την δικιά τους καμπούρα δεν την βλέπουν με τίποτα. *Update. Κλέβω μια πολύ καλή παράγραφο του φίλου: "Όταν οι εφημερίδες αντί να διαφημίζουν αρθρογράφους και κείμενα, διαφημίζουν τις κυριακάτικες προσφορές τους, από cd, dvd και περιοδικά μέχρι ομπρέλες και αδιάβροχα, αυτό δείχνει ότι τον πολίτη αντί να τον ενδιαφέρεται για το ποια εφημερίδα του προσφέρει καλύτερη και πιο έγκυρη ενημέρωση και πιο σύγχρονες και ανεξάρτητες αναλύσεις της επικαιρότητας, τον ενδιαφέρει η εφημερίδα που κουβαλάει μαζί της τις πιο διασκεδαστικές προσφορές". Tελος Update *

Συγκρίνετε το πως έδρασε η πλειονότητα των ιντερνετικών μέσων και των τηλεοπτικών σχετικά πχ με το θάνατο του Χριστόδουλου. Από την μία η ηρεμία (ακόμα και οι υπερασπιστές του έκαναν σωστότερες αναλύσεις απ' ότι πχ οι πρωινές ειδησεογραφικές εκπομπές) και η τάση για ρεαλιστική ανάλυση από την άλλη μια τελείως ταλιμπανέζικη υστερία, ή τουλάχιστον έτσι το εισέπραξα εγώ.

Το ζήτημα είναι πως η διαχείριση της είδησης και της γνώμης πλέον δεν περνά από ελέγξιμα κανάλια. Μπορείς να δημοσιοποιήσεις ότι γουστάρεις πχ, ακόμα και να κοροϊδέψεις κάποιον "μεγάλο" και αυτός δεν μπορεί να σου κάνει τίποτε! Το παράδειγμα των ιπποτών funel, ακόμα είναι εύκαιρο, όπου ο "μεγάλος" λύσσαξε να τους...βουλώσει το στόμα (με μεγάλο αμάρτημα των ιπποτών την....κοροϊδία, όχι σπορά ψευδών ειδήσεων, όχι προσβολή ιδιωτικής ζωής, όχι εκβιασμούς) και το μόνο που κατάφερε είναι να κλείσει κάποιο ..δικτυακό περίπτερο (ο funel βεβαίως το έκλεισε -πολύ- αργότερα το μαγαζί, για τρέχα γύρευε λόγους). Οι "μεγάλοι" δεν τα σηκώνουν όμως αυτά. Θέλουν να μπορούν να στο βουλώσουν αν ενοχλούνται. Αδιάφορο αν αυτό που θα γράψεις θα είναι σωστό, λάθος, αστείο ή μαλακία. Η "αρέσκειά" τους είναι και το μέτρο της πραγματικότητας. Στα έρμα τα blogs όμως τί να κάνεις; Άσε που είναι τζάμπα, άσε που είναι ανώνυμα, άσε που δεν μπορείς να τα....κατεβάσεις από τον τοίχο ή να τα κάψεις, όπως σου αρέσει. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να απαντήσεις σε ίσους όρους και αυτό ξέρω πως δεν σου αρέσει!

Η σάτυρα, του οιουδήποτε μεγέθους, είναι θεμιτή, αρκεί να γίνεται σε δημόσια πρόσωπα, τα οποία και ηθελημένα εκτίθενται. Δηλαδή έπρεπε να μηνύσω τον estarian που με έχει κάνει ρόμπα 2 φορές;

Πολύ απλά οι πολιτικοί, οι δικηγόροι, οι επιχειρηματίες μας ΔΕΝ έχουν μάθει ακόμα πως το δικαίωμα στo να λέω την άποψή μου είναι αναφαίρετο, ρε δεν πα 'να ναι και η μαλακία του αιώνα.

Το μόνο που είναι κατακριτέο είναι η σπορά ψευδών ειδήσεων, η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής και η απειλή εκβιασμού (αν δεν μου τα σκάσεις θα τα βγάλω στην φόρα) κυρίως όμως σαν παράβαση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και μετά σαν ποινικό αδίκημα. Σε τέτοιες περιπτώσεις έχουν συλληφθεί (ή έστω ξεβρακωθεί) ουκ ολίγοι δημοσιογράφοι. Ή δεν θυμάστε πχ την υπόθεση με τους εκβιασμους στο όνομα της 17 Ν;




Επανέρχομαι σε αυτό που είχα γράψει στην αρχή. Οι άτιμες οι δημοκρατίες είναι πρόβλημα. Όπως είχε πει και ο Τσώρτσιλ είναι το χειρότερο πολίτευμα. Αμέσως μόλις βρούμε κάτι καλύτερο θα τις αλλάξουμε. Αλλά μέχρι τότε θα ζητούσα λίγο ηρεμία. Το νετ, τα blogs η άνοδος των μέσων γενικά, έχουν δώσει στον οποιοδήποτε πολίτη μια φωνή, μια φωνή η οποία είναι προς το παρόν τουλάχιστον νομιμοποιημένη, ή έστω δεν είναι a priori απαξιωμένη, όπως πχ το να γράφει κάποιος την μαλακία του σε κάποιον τοίχο. Η δυνατότητα αυτή, μέχρι παλαιότερα πολύ απλά ΔΕΝ υπήρχε. Οι επαγγελματίες μεταφορείς της γνώμης μου το έκαναν για μένα, μόνο που ο τρόπος τους δεν με γέμιζε. Έτσι και αλλιώς για μένα τα λέω καλύτερα ΕΓΩ.
Δεν είμαι - και δεν έχω και όρεξη να γίνω- ούτε δημοσιογράφος, ούτε εκπρόσωπος κάποιου ρεύματος ούτε τίποτε. Είμαι ένας πολίτης και λέω την γνώμη μου με παρρησία (σχετική, διότι ακόμα φοβάμαι - και δικαίως με αυτά που βλέπω- να γράψω επωνύμως). Από το οπαδικό μου, το τι φαγητό μου αρέσει, πως τον παίζω όταν είμαι μόνος τα βράδυα (σπανίως διότι είμαι και γαμώ τους γκόμενοι :Ρ) μέχρι και πολιτικές αναλύσεις και πολύ super high να 'ουμ'. Το αν σου αρέσει ή όχι είναι δικαίωμά σου, όπως δικαίωμα σου είναι και να με πεις μαλάκα.

Κανένας όμως δεν σου δίνει το δικαίωμα να μου βουλώνεις το στόμα.

Αλήθεια τα παιδιά από το αμερικάνικο comedy central πόσες μηνύσεις θα είχαν φάει αν ήταν εδώ; Δεν ντρέπεστε ρε, ένα έθνος χεστών (μιλάμε για μια χώρα που φοβάται την ... Κούβα!) και προκατειλημμένων τύπων, όπως το αμερικάνικο, να έχουν ΠΟΛΥ μεγαλύτερο σεβασμό στην ελευθερία του λόγου απ' ότι εμείς; Το παίζετε υπεράνω και δημοκράτες αν ακούτε αυτά που θέλετε να ακούσετε; Σιγά το κατόρθωμα!





love&kisses
zaphod


Υ.Γ. 1 Ξαναλέω πως δεν έχω και μεγάλη πληροφόρηση για την υπόθεση press-gr και η τοποθέτησή μου είναι γενική. Γνωρίζοντας πάντως πως η δικομανία είναι της μόδας αναρωτιέμαι.... Από την άλλη έχω διαβάσει και δει στο κουτί κάποια πράγματα που τρομάζω (κυρίως ηθελημένης ή αθέλητης παραπληροφόρησης->κακής επαγγελματικής νοοτροπίας για να μην πω και τίποτε χοντρό), όπως την μαλακία πως βρέθηκαν οι λογαριασμοί πληρωμής των εξόδων (!) του blog ή πως το blogspot έδωσε την ip κάποιων (κάτι που για να το κάνει πρέπει να υπήρχαν ή χοντρές πιέσεις ή χοντροτατες ενδείξεις, ή πολύ απλά δεν ισχύει). Οπότε για το φλέγον...απλά περιμένουμε.
Υ.Γ. 2 Το να κατηγορείς (ή κατηγοριοποιείς) όλα τα blogs συλλήβδην για κάτι είναι σαν να διάβασες κάτι που δεν σου αρέσει σε μια εφημερίδα και να κατηγορείς την....τυπογραφία. Η ευθύνη ήταν, είναι και θα είναι προσωπική. Από την άλλη αν πάω κάπου δικτυακώς και ότι διαβάσω εκεί δεν μου αρέσει, τότε ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΩ -και αν έχω και όρεξη γράφω και την γνώμη μου γι αυτό. Θυμάστε αυτό που έγραψα πιο πάνω για ίσους όρους; Σε πολλούς δεν αρέσει.
Υ.Γ. 3 Ακόμα ως pontifex maximus του Σουβλακέα του Μέγιστου που είμαι, περιμένω όλος περιέργεια να με βρίσει κάποιος επειδή του θίγω τα θεία. Θα φάει μετά τέτοια μηνυσάρα επειδή μου θίγει το δικό μου θρησκευτικό συναίσθημα που θα του γυρίσει το μάτι ανάποδα! Και πιστέψτε με, με το τιμ θεοκρατών που έχω οι δικές μας γραφές θα είναι πιο αληθοφανείς από τις δικές τους....

Update

1εξηγήσεις του Ανδρέα Καψαμπέλη και το πολύ καλό άρθρο του geokalp που διάβασα γύρω από το θέμα.
2. Μετά την βόλτα μου στο blog της Αθηνάς σας λέγω πως οι εξελίξεις τρέχουν. Ψηφίζουμε!
3. Ρε γαμώτο οι εξελίξεις τρέχουν. Επειδή ακούμε τόσα και τόσα κάποιοι αναγκάστηκαν να γράψουν τα....αυτονόητα!
Ξεκίνησε στη μπλογκόσφαιρα η διάδοση του Μανιφέστου των blogs που πρωτοδημοσιεύθηκε στο nylon.gr.

  1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.

  2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.

  3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα ή συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.

  4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.

  5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.

  6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.

  7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.

  8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.

  9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.


4. Διαβάστε και αυτό!

33 σχόλια:

  1. Χμμμμμ, αν δε πάρεις έγκριση από το Υπουργείο Τύπου δε σηκώνεις ποστ ε;
    Χεχεχεχε ;-)

    Θα κρατήσω τη χιουμοριστική μου διάθεση και θα σχολιάσω δύο πραγματάκια. Βρήκα ένα σχόλιό σου στο post του Estarian και το μεταφέρω όπως το γράφεις :

    "Δεσμεύομαι να αποκαλύψω και εγώ το αμαρτωλό παρελθόν σου σε χρόνο ανύποπτο...ο καιρός γαρ εγγύς!!!!"

    Ανυπομονώ να διαβάσω για τις κουτσουκέλες του Προφήτη. Μην αυτοαναιρεθείς pleeeeeease.

    "Κανένας όμως δεν σου δίνει το δικαίωμα να μου βουλώνεις το στόμα."

    Τι να σε κάνω αφού ροχαλίζεις ρι μιλίκι.

    "...με το τιμ θεοκρατών που έχω..."

    Τι μας λες ρε Χατζηνικολάου; Σιγά μην έχεις και τίτλους ιδιοκτησίας μας ρε άχρηστε. Μας αγόρασες ή μας κάνανε γονική παροχή σε σένα, ήήήή μήπως βρήκες τίποτα αυτοκρατορικά έγγραφα όπως η Μονή Εφιγμένου...; Η Θεοκρατία ΔΕΝ ανήκει σε κανένα, είμαστε όλοι τέκνα του Μεγάλου Σουβλακέα. Παρακαλώ πολύ όπως αποκατασταθεί η Αλήθεια γιατί έχει διαταραχθεί η Συμπαντική Εντροπία.

    +Ευχαρισθώ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @humma
    Υπουργειο ;

    ΓΓ και με το ζόρι!!


    "Τι μας λες ρε Χατζηνικολάου; Σιγά μην έχεις και τίτλους ιδιοκτησίας μας ρε άχρηστε. Μας αγόρασες ή μας κάνανε γονική παροχή σε σένα, ήήήή μήπως βρήκες τίποτα αυτοκρατορικά έγγραφα όπως η Μονή Εφιγμένου...; Η Θεοκρατία ΔΕΝ ανήκει σε κανένα, είμαστε όλοι τέκνα του Μεγάλου Σουβλακέα. Παρακαλώ πολύ όπως αποκατασταθεί η Αλήθεια γιατί έχει διαταραχθεί η Συμπαντική Εντροπία."

    Αν περιμένεις τέτοια συμπεριφορά και απο τους δικούς σου ανθρώπους, κατάλαβα.... Εγώ φταίω ρε που όποτε σε πείραζε κάποιος σε υπερασπιζόμανε! Αχάριστε!!!! Είπα γω ότι μου ανήκετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι παίζει με τον τύπο του press-gr,άσε που α. Η φάτσα του δε μου εμπνέει απολύτως καμία εμπιστοσύνη β. Το δούλεμα που κάνει στο σύμπαν περί του ποιος είναι ο διαχειριστής του blog.
    Οι άσχετοι δε ρωτάνε "ρε φίλε εσύ το άνοιξες πρώτος; ποιος ήταν το πρώτο ρημαδομέλος;". Ρωτάνε για το ποιος είναι admin ....Και επειδή τους δουλεύει τόσο χαλαρά φαντάζομαι πως όντως αυτός το άνοιξε το ρημάδι.
    Καλά προφανώς συμφωνώ σε αυτά που λες. Και απορώ που εξανίστανται μερικοί μερικοί. Γιατί όντως, καφε νείο είμαστε. Δηλαδή εγώ με σένα δε μπορούμε να πούμε "ο χ ειναι πούστης και πρεζάκιας"; Βέεεβαια υπάρχει ένα μεγάλο αλλά εδώ πέρα. Προφανώς θέλω να μπορώ να κοροιδεύω και να σατυρίζω ανωνύμως όποιον γουστάρω. ΑΛΛΑ όταν γράψω π.χ "O Zaphod ειναι έμπορος ναρκωτικών και λευκής σαρκός", ναι εκεί πέρα να έχω πρόβλημα. Τώρα κάτι άλλο : Είναι επίσης άλλο πράμα το δικό μου blog στο οποίο δεν ισχυρίζομαι τίποτα περί δημοσιογραφικής ενημέρωσης κλπ, ή το δικό σου, και ΆΛΛΟ ένα blog που ισχυρίζεται ότι είναι δημοσιογραφικό, ενημερωτικό και είναι διαχειριζόμενο απο επαγγελματίες. Οι τύποι, αν έχουν κάνει αυτά που λέγεται ότι έχουν κάνει, απλά προσπάθησαν να καλύψουν δημοσιογραφική αγυρτεία μέσα από ένα ενδεχόμενο απυρόβλητο που τους προσέφεραν τα blogs.
    Το τραγικό είναι ότι όντως φαίνεται να "φοβούνται" την επιρροή των blogs επαγγελματίες άνθρωποι πράγμα που είναι φαιδρότατο. Που να πάνε όντως και σε κανα καφενείο δηλαδή να ακούσουνε τι λέγεται για τα μουτσούνια τους τι φρίκη έχουν να φάνε..
    Βέβαια έχω να πω οτι εκτός των άλλων, χτες βράδυ πέθανα στο γέλιο με τον ηλεκτρονικό αναλφαβητισμό τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τσικνοπέμπτη τι θα κάνουμε, παρεπιπτόντως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω παρακολουθήσει καθόλου την υπόθεση του press-gr, αλλά κατανοώ πλήρως το πνέυμα του ποστ.
    Έχει όντως απίστευτο γέλιο να δουλεύει κάποιος τους παντογνώστες τηλε-ανακριτές, λόγω της ασχετοσύνης τους. Σε μια κωμική σειρά ακουγόταν η ατάκα "αν πατήσεις στο google, τη λέξη google και κάνεις search, τότε θα σπάσει το ίντερνετ" και ένα ακροατήριο άσχετων έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
    Παρεπιπτώντως, βγάζω το καπέλο στον Κόλμπερτ. Κοίταγα με το στόμα ανοιχτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @prophet

    Το έγραψα πάντως: "Το μόνο που είναι κατακριτέο είναι η σπορά ψευδών ειδήσεων, η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής και η απειλή εκβιασμού ".

    Ξαναλέω πως περιμένω να δω γεγονότα. Πάντως είναι γεγονός πως σπίτι του δεν βρέθηκε τίποτε και πως διάφορες εφημερίδες τον είχαν βγάλει μέχρι και να έχει λογαριασμούς στο εξωτερικό ή να συμμετέχει σε off shore εταιρείες!

    Αλλά επιμένω πως σε ένα καφενείο θα πεις και την μαλακία σου. Μου φντ θα βάλω δισκλέιμερ για τον κάθε κολλημένο.

    "Το τραγικό είναι ότι όντως φαίνεται να "φοβούνται" την επιρροή των blogs επαγγελματίες άνθρωποι πράγμα που είναι φαιδρότατο. Που να πάνε όντως και σε κανα καφενείο δηλαδή να ακούσουνε τι λέγεται για τα μουτσούνια τους τι φρίκη έχουν να φάνε.."
    Άψογος!! Χεχεχεχε!

    Tσικνοπέμπτη δουλεύω, οπότε αμα γουσταρίζεις έλα από εδώ!

    @neropistolero
    Αυτό που με ανησυχεί είναι πως μιλάνε με το ίδιο ύφος ειδικού που μιλάνε για όλα. Αν δεν ξέρουν το Χριστό τους και για τα υπόλοιπα που το παίζουν ξερόλες; Ωραία έρευνα! Μπράβο ρε!

    Περί Κολμπερτ. Όπως είχε γράψει και κάποιος "he must have felt like forever". Σκέψου αν κάποιος μίλαγε έτσι στα μούτρα του Προέδρου και διάφορων αξιωματούχων εδώ πόσες μηνύσεις θα έτρωγε!

    Υ.Γ. Στο τέλος, όταν χαιρετάει λέγεται πως η κα Μπους του λέει με χαμόγελο "fuck you"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παράξενη υπόθεση αλλά ας περιμένουμε λίγο να καταλαγιάσει ο κουρνιαχτος.
    Είναι πολύ ενδιαφέρουσα πάντως!

    ΥΓ Όποιος νομίζει ότι μπορεί να σταματήσει τα μπλογκς κοιμάται ύπνο βαθυ, αλλα αυτη η ανακάλυψη του δημοσιογράφου μου έκανε τρομερη εντυπωση! Σαν πολυ γρήγορα δεν δουλεψε η Ελληνική Δικαιοσύνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος26/2/08 11:41

    @zapxod
    Συμφωνώ σε όλα ..εκτός της θεοκρατίας. Εκεί συντάσσομαι με τον..humma!
    .+σουβλόγησον+..μην πάρω τον παγκάριον και γίνει του Μέγα Σουβλακέα!
    Επίσης και με τον propert estarian, ασπάζομαι τις απόψεις του, και τον δίκαιο ερώτημα του, περί Τσικνοπέμπτης.
    Εσύ και ο hades..είστε οι διαχειριστές του οβολού των πιστών αδελφών, αλλά προκοπή δεν βλέπω..
    Τι θα πεί "καλά κρασιά τον Αύγουστο"..που τόλμησε να ξεστομίσει ο hades..μην τον πάρει και τον σηκώσει.
    όσιος σπίθας, πιστός μέχρι τελειταίας ρανίδος ζυμωμένου μύθου.

    Υ.Γ.Πολύ φοβάμαι, ότι με αυτήν την ιστορία, δυσφημούν τους μπλόγκερς και θα ανοίξουν κανά θέμα. (βλ. Αμερική..κανείς δεν θάναι ανώνυμος..είχα σχετικό ποστ)
    Καλημέρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω να επανέλθει η θανατική ποινή για τους μπλόγκερζ, θέλω να καταργηθεί το ίντερνετ(aka 666, σατανάς, εξαποδώ ουουου) γενικά και θέλω και ο τελευταίος να σβήσει το φως γιατί κοιμόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος26/2/08 12:42

    3-11-2007, 14:56
    "Ο υποδιευθυντής της υπηρεσίας Εθνικών Πληροφοριών των Ηνωμένων Πολιτειών, Ντόναλντ Κερ δήλωσε ότι είναι πλέον καιρός οι Αμερικανοί πολίτες να αναθεωρήσουν την έννοια της ιδιωτικής ζωής.
    «Η ιδιωτική ζωή δεν μπορεί πλέον να σχετίζεται με την ανωνυμία», είπε ο Ντόναλντ Κερ και πρόσθεσε, «ιδιωτική ζωή σημαίνει σήμερα ότι η κυβέρνηση και οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να προστατεύουν τις προσωπικές επικοινωνίες και τις οικονομικές πληροφορίες των πολιτών.»
    (ποστ "Μύθοι ανώνυμοι", ετικέττες, πολιτικά, σπίθας )

    @zapxod
    Πολύ σοβαρό το θέμα που προέκυψε και πολύ καλά έκανες και έγραψες, τα παραπάνω. Μυρίζει η υπόθεση.

    Y.Γ.Έχεις απάντηση στο σχόλιο σου (ποστ μου).Πλάκα κάνεις; παρεξήγηση με σένα?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος26/2/08 12:46

    Ξερετε τι ειναι να κατεχεις το μονοπωλιο μιας αγορας και ξαφνικα να χανεται?Χανεις την γη κατω απο τα ποδια σου.Το μονοπωλιο της κατοχης πληροφοριας(το ισχυροτερο μεσο εξουσιας απο ανεκαθεν) εχει βρει εναν μικρο(ακομη) κινδυνο στο internet και πρεπει να τον αντιμετωπισει.Εχει κανεις απορια για το τι νοημα απεκτησε ο ορος blog για την ηλικιακη ταξη των πενηντα χθες το βραδυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος26/2/08 12:50

    εκανα λαθος και δεν υπεγραψα το προηγουμενο σχολιο.Akar!!
    Λετε να εγινε ενστικτωδως??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ καλό για τα γύρω-γύρω που επιβεβαιώνουν...

    ευχαριστώ για το link, ήμουν λίγο εκνευρισμένος και βγήκε έτσι...

    οι των ΜΜΕ έχουν πρόβλημα και προσπαθούν, αλλα δεν γυρνάει τώρα πίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μετά από αυτά που διάβασα το μόνο που έχω να πω είναι ότι το ευτυχές δεν είναι μόνο ότι παρκάρουμε στο ίδιο γκαράζ αλλά ότι μας αρέσει το ίδιο και η οδήγηση...

    Και με τα δύο χέρια συνυπογράφω. Δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλα αυτά στα οποία παραπέμπεις αλλά για αυτά που διάβασα εδώ συνυπογράφω. Respect.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όταν δεν υπάρχει νομικό καθεστώς και έλεγχος στο διαδίκτυο αλλά και κανόνες που το διέπουν, και όλα είναι ενεξέλεγκτα, γιατί ζητάνε ευθυνες;;
    Και γιατί τα έχουνε βάλει με τα blogs και όχι με το θέμα "εκβιασμός";;; Και τα συνδέουν;; Εκτός και πειράζει που πλέον ο καθένας μπορεί να έχει φωνή...Γιατί 'έχω την αίσθηση ότι και αυτό καίει όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε Ζαπουλινο σε χαιρομαι!!!
    Εγω με αν εγραφα τοσα θα ειχα παθει sdr.καρπιαιου σωληνα!!:))

    Χεχεχε καλα τα λες παντως..τι αλλο να προσθεσω?Τα πες ολα και με το παραπανω :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για την ώρα σου "απάντησα" εδώ. Μαζί σου συμφωνώντας, προσυπογράφοντας και κυρίως, επαυξάνοντας...
    Τα υπόλοιπα εν ευθέτω χρόνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μπράβο μεγάλε σεντόνι γηπέδου ήταν αυτό και τόσα λινκ σε ένα ποστ ( WOW ), η επιτομή της εβδομάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η όλη ιστορία είναι εφιαλτική. Μιλάμε για την ποινικοποίηση της ελεύθερης άποψης, αν όχι για την κατάργησή της. Ώρες, ώρες είναι πραγματικά ν'απορείς: ουσιαστικά πλέον ο καθένας θα βασίζεται σε ό,τι ο ίδιος θεωρεί για τον εαυτό του προσβλητικό. Θα χρησιμοποιείς εσύ τη λέξη τσιπούρα και θα τρως μήνυση από μένα επειδή έχω ψυχολογικά τραύματα με τις τσιπούρες απ'όταν ήμουν παιδί.
    Το ακόμη χειρότερο είναι πως όλα είναι ακόμη συγκεχυμένα. Εκτιμώ δηλαδή πως η υπόθεση με το press-gr είναι τυχαία. Θα μπορούσε να είανι το οποιοδήποτε press-gr στη θέση του. Έτσι δηλαδή όπως το βλέπω, κάποιοι έψαχναν απλώς για αφορμή.
    Και δεν τα θεωρώ διόλου ασύνδετα με τα όσα περί ανωνυμίας-επωνυμίας ξέσπασαν πριν μερικούς μήνες, όπου πολλοί και διάφοροι εμφανίσθηκαν με μια πρεμούρα να γράφουμε επωνύμως. ΔΗλαδή τι σημαίνει επωνύμως; Ωραία, αν γράφω σαν Σέρλοκ Χολμς, μπορείς εσύ να μου αποδείξεις ότι δεν είμαι αυτό που λέω; Κι όπως πολύ ωραία έγραψε ο _st_, αν κάποιος Έλληνας είναι πχ κάτοικος Γερμανίας, σε ποιας χώρας το δίκαιο θα υπάγεται;
    Αν τα δούμε μεμονωμένα τα όποια περιστατικά, μάλλον το καθένα οδηγεί σε διαφορετικά συμπεράσματα. Όλα μαζί όμως ίσως είναι κομμάτια του ιδίου παζλ.

    Εξαιρετικό κείμενο ρε, στα σέβη μου. Με βρίσκεις σύμφωνο στα πάντα.

    ΥΓ. Κι αναφορικά με τα περί θεοκρατίας και μηνύσεων, ξέρεις τι μου θύμησες; Κάποτε παρά λίγο να πείσω κάποιον ότι όταν τρώει την ώρα που καπνίζω μου καταπιέζει τα δικαιώματά μου! Ζήτω ο Σουβλακέας! Ευοί ευάν! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. όλα τα λεφτά ο ανώνυμος!!
    Πάντως η μπλογκοσφαιρα ασχολήθηκε σύσσωμη για το θέμα για μια ακόμη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάντως το αυτάκι μου πήρε κάτι περί νομοθετικής ρύθμισης για την λειτουργία του Internet, εξ αφορμής το συμβάν με το press-gr από τον κ.κ. Ρουσόπουλο... Δεν θέλω να σκεφτώ τι μπορεί να σημαίνει αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @_st_
    Έχει πολύ ψωμί η υπόθεση. Παρεμπιπτόντως πολύ καλό το σχετικό άρθρο σου!

    @σπιθας
    Τα της θεοκρατίας στη θεοκρατία...γενικώς, τα των φράγκων δώθε!

    Μην συμφωνείς με τον humma ο οποίος είναι αργός στο μυαλό και γρήγορος στα πόδια!!
    (πωπω έχω να φάω χέσιμο....)

    Εννοούσα σαφώς πως ανέμενα πως σε δύσκολες καταστάσεις η πεφωτισμένη θεοκρατία θα με στηρίξει!!!

    Άσε που στο κάτω κάτω, αν δεν κάνει κουμαντα ένας αρχιερέας ποιος θα κάνει; Το παιδί που κουβαλά τα νερά;;;;

    @akar
    (χμμμ μάλλον σε πήρα χαμπάρι)

    Σωστός!

    @geokalp
    Επιμένω πως στην πορεία θα πέσει πολύ γέλιο

    @industrial daisies
    Με κάνεις και ...πρασινίζω (οι αντιδράσεις αμηχανίας των κατοίκων του Μπετελγέζ πάνε στο πράσινο) !

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    @kermit
    Νομίζω πως το έθεσες πάρα πάρα πολύ σωστά!

    @candy
    Πάλι πρασίνισα! Ευχαριστώ!
    ......

    εεεε..
    τι είναι sdr?

    @hades
    Οκ και γω σου απάντησα εκεί :)

    @_st_
    Αυτό που μας σώνει στην τελική είναι τα αντανακλαστικά μας!

    @ellie
    Σημαίνει πως είτε θα μπούμε στο κλάμπ χωρων όπως η Κινα, η Τουρκία και η Αίγυπτος ή πως πολύ απλά πως θα πέσει το γέλιο της αρκούδας!


    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κι ο πιτσιρίκος τα λέει μια χαρά, μπες να δείς, αυτό διάβαζα τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αξιοπρόσεκτη σενδονιάς, πιστεύω ότι έχει καλύψει το θέμα από όλες τις μπάντες.

    Πάνδως είναι φανερός ο πανικός των κυβερνώντων όσο και των πολυδιαπλεκόμενων δημοσιογράφων, που ο κάθε πουρδούπαψ με απλή σύνδεση στο άθεο ίδερνετ μπορεί να εκφράσει γραπτώς την αποψάρα του επί παντός επιστητού και να μείνει εκεί για όσο θα υπάρχει διαδίκτυο και όχι απλώς φωναχτά εις καφενείον.

    Τα γραπτά μένουν, τα λόγια πετούν έλεγαν οι Λατίνοι.

    Τώρα αναφορικά με κάτι φαιδρότητες περί υποχρεωτικής επωνυμίας των "Ενημερωτικών βλογς"(χαχαχαχαχαχα) νομίζω ότι το θέμα έχει πιάσει καλά ο ΑΦΜ εδώ.

    +Τσίκνισον+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο αναδασμός βρίσκει πάντα αντιδράσεις...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αλήτες, Τατιάνοι, δημοσιογράφοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @patsiouri
    Καλός ο μικρός!

    @polsemannen
    Περί γραπτών και τύπου σαν να έχεις δίκιο. Είναι αρκούντως χαζή η αντιδραση τους πάντως!

    Ο ΑΦΜ είχε εξαιρετική ιδέα. Πρέπει να φτιάξουμε γενικόν τέτοιο μπαϊράκιον να καθαρίσουμε!


    @μπάτης
    Καλώς όρισες!
    Σωστός!

    @corba the greek
    Καλώς όρισες. Περιέργως ποτε δεν έχω ακούσει το τρίπτυχο αλήτες, ρουφιάνοι, χ, να έχει χ!=δημοσιογράφοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. επειδή δίνω μάθημα το μεσημέρι και δεν προλαβαίνω να το διαβάσω θα σου αφήσω δύο αφιερώσεις και την επιφύλαξη μου να επανέλθω για να σχολιάσω όταν το διαβάσω

    αφιέρωση #1
    αφιέρωση #2

    καλημέρεεες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος28/2/08 21:33

    Είναι ΤσικνοΠέμπτη η Αγία και είπα α τσικνίσω(λάβω την μετάννοιαν)εις την οικία μου κάνοντας βλόγκιν.Σεέχω διαβάσει καιρό τώρα αλλά έτρεχα με διάφορα(ευχαριστώ για την στήριξη φίλε)και δεν απάντησα.Το όλο θέμα αρχίζει και παίρνει διαστάσεις τραγέλαφου.Ο κάθε πικραμένος οσμίζεται τη σκατίλα του γυαλιού και βγαίνει με μία ταμπέλα νααααα(με το συμπάθειο) "Κίτσος Καρακίτσουλας μπλόγκερ".Ποιοί είναι όλοι αυτοί ρε;Γιατί σώνει και καλά να μας μαντρώσουν κάτω από τον όρο του κινήματος;Βέβαια στην Αμερική το μπλόγκιν ξεκίνησε ως κίνημα και εδώ έγινε κάποια στιγμή ένα τέτοιο λόγω της Αμαλίας.Αλλά ως εκεί...Είμαι εγώ κίνημα με τους τυπάδες του πρεςς τζι αρ;Έχουμε αλλάξει ποτέ απόψεις;Γιατί θέλουν να με μαντρώσουν βάζοντάς μου ταμπέλες;

    Δεν παίρνω ούτε το μέρος των παιδιών εκεί στο τζι αρ αλλά ούτε και είμαι εναντίων.Ακόμα και τώρα τους θεωρώ κάποιους οι οποίοι δεν διστάζουν για ένα κλικ παραπάνω στο να κάνουν οτιδήποτε.Τώρα αν το κλίκ μεταφράζεται σε ευρώ τότε δεν είμαι εγώ που θα τους δικάσω.Τόσους δικαστάδες πληρώνουμαι για να κουκουλώνουν υποθέσεις.Ας δουλέψουν και λίγο.

    Όμως μην τολμήσουν να προσπαθήσουν να κάνουν την χώρα απαρχάιντ ή χουντική και πάλι.Η εμφάνιση της ανωνυμίας πρέπει να υφίσταται γιατί όταν εγώ βγάζω τα εσώψυχά μου έχω το δικαίωμα του να κρατώ τον εαυτό μου πίσω από τα λεγόμενα.Πώς οι δημοσιογραφίσκοι έχουν εκείνο το απόρρητο;

    Με λίγα λόγια....δεν μας γαμούν λέω εγώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 2Zaphod-Αρτέμη-Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας-Πόσο είναι η ταρίφα σου πόρνη; :

    "Εννοούσα σαφώς πως ανέμενα πως σε δύσκολες καταστάσεις η πεφωτισμένη θεοκρατία θα με στηρίξει!!!"

    Να σε στηρίξω ρε γέροντα, είπα εγώ όχι; Αφού δε μπορείς να πάρεις τα πόδια σου γιατί όχι, αλλά ποιές είναι οι δύσκολες καταστάσεις που θες και στήριξη;

    "Άσε που στο κάτω κάτω, αν δεν κάνει κουμαντα ένας αρχιερέας ποιος θα κάνει; Το παιδί που κουβαλά τα νερά;;;;"

    Άλλο ένα τρανό παράδειγμα οτι η εξουσία διαφθείρει. Εγώ δε κουβαλάω νερά, κομίζω μπύρας! Το προλεταριάτο είναι αυτό που στηρίζει το κεφάλαιο το οποίο λυμαίνεται την υπεραξία του εργαζόμενου.

    Αρχιερέας αυτοχρίστηκες. Αν δεν υπήρχε το έμφυτο ταλέντο του να εμφανίζονται ΠΑΝΩ ΜΟΥ τα μηνύματα του Δημιουργού, δε θα είχες γνωρίσει το ΦΩΣ, δε θα τολμούσες να μιλήσεις για την ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΣΟΥΒΛΑΚΕΑ και θα παρέμενες χωμένος στο λαγούμι σου μωρή κάμπια.

    Τι έγινε χτες; Έμαθα οτι είχες επισκέψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @derek
    Μάλλον έχει ψωμί η υποθεση αλλά τα παρελκόμενα το κάνουν δύσκολο να γίινει

    @island
    Σωστός!

    Ισχύει γενικώς πάντως πως αυτά που αλλού έχουν λυθεί ή κάτι τέτοιο τέλος παντων ως παιδικές ασθένειες του μέσου, οι ταγοί μας τώρα τα μαθαίνουν!


    @humma
    χεχεχεχεχε!

    1. Η απόλυτη εξουσία διαφθείρει απόλυτα. Πέσε και φίλα μου τα πασούμια!
    2. Καλά μεγάλε που να στα λέω. Λογοκρισία, μηνύσεις, υποχρέωση λένε κάποιοι να γράφεις με το όνομα σου και τέτοια. Πήραμε χαμπάρι τίποτα;;;
    3. ΟΚ στο στήθος σου προβάλουν τα μηνύματα του προφήτη. So what? Εδώ ο άλλος περπατησε στο νερό, έκανε το νερό κρασί κτλ αν δεν είχε το παπαδαριό (ανεξάρτητα και μετά θάνατον) πόσοι θα το ήξεραν; ε; ε;

    Μοίρα κάθε πεφωτισμένου είναι να του τρώνε τα φράγκα τα λαμόγια, όπως εγώ καλή ώρα! Έχω και ιδεολογία επί του θέματος, ρώτα τον estarian.
    4. Χτες: Βαρυστομάχιασα αλλά το απήλαυσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 2Zaphod : "Πέσε και φίλα μου τα πασούμια!"

    Γούφα τον...
    Φοράς και πασούμια μωρή gay-sha;

    "Λογοκρισία, μηνύσεις, υποχρέωση λένε κάποιοι να γράφεις με το όνομα σου..."

    ....σεισμοί, λιμοί, καταποντισμοί, επιδημίες, πιτυρίδα, χοληστερίνη, άγχος, πλατυποδία, μαδάνε τα φτερά στις σερβιέτες, τα προφυλακτικά με στενεύουν, απειλείται με εξαφάνιση σπάνιο είδος αυτοκρατορικής κάμπιας του Νοτίου Τιμπουκτού ουουουουου σιξ σιξ σιξ δε νάμπερ οφ δε μπίστ, έρχεται ο Σαλατανάς......

    Χαίρομαι που παραδέχεσαι οτι είμαι ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ. Γνωρίζω τα παραδείγματα του παρελθόντος. Έχουν γνώσιν οι φύλακες, μη νομίζεις οτι θα την πατήσω όπως αυτοί. Θα σε πάω στα δικαστήρια ρεεεεε.

    Εγώ ακόμα να συνέλθω από χτες ρε πούστη μου, σήμερα σούρνομαι. Το μαγαζί ψιλομαλακία με άσματα για πανηγύρια, αλλά το φαί άπειρο. Είδα το Σουβλακέα φαντάρο. Σε κάποια φάση μου είπε ένας φίλος "φτάνει ρε μαλάκα, σταμάτα να τρως, έχουμε και σκυλιά". Ε, μετά άρχισα να πίνω. Το κατέβασα το λιτράκι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πάντως το φαιδρό τέτοιων μηνύσεων (να αποκαλέσεις την πουτάνα "πουτάνα" κλπ) τό είχε πιάσει ο Ψαθάς στο «Η Θέμις έχει κέφια» πρό... 55ετίας:

    Μήνυση του Α.Β. Ψωράκια κατά κάποιου για εξύβριση.
    -Γιά πέστε μας κ. μηνυτά, λέει ο δικαστής.
    -Μέ εξύβρισε κ. Πρόεδρε!
    -Δηλαδή τί σού είπε;
    -Μέ είπε "ψωράκια"!
    -Χμμμμ... {ο δικαστής ξεφυλλίζει τη δικογραφία} Αλλά... Ψωράκια δεν σέ λένε, κ. μηνυτά;
    -Ναι!... Αλλά αυτός τό είπε με σημασία !!!
    { Κόκκαλο ο δικαστής }

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir