Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Πέμπτη, Νοεμβρίου 22, 2012

Διάσημες Ρήσεις

* Επαναδιαπραγμάτευση

Όσον αφορά το ζήτημα της επαναδιαπραγμάτευσης, ο Πρωθυπουργός σημείωσε ότι αυτή θα γίνει μόλις βελτιωθεί η θέση της χώρας, όταν δηλαδή εφαρμοστούν αυτά που πρέπει να εφαρμοστούν και η Ελλάδα πιάσει τους στόχους της.

Νομίζω πως κατι περί εφαρμογής το κάναμε.



* Απαγκίστρωση και ταυτόχρονα επιμήκυνση. Δεν χωρά λινκ εδώ, αφήνεται στην φαντασία σας πως παντρεύονται δύο αντίθετες έννοιες


* Αν θέλετε να γελάσετε όμως λιγο διαβάστε αυτό:
(διανθίζω με εικονίτσες, σχόλια και links)

Το κείμενο της προγραμματικής σύγκλισης ΝΔ - ΠαΣοΚ - ΔΗΜΑΡ
Τα μέτρα θα εφαρμοστούν σε βάθος τεσσάρων χρόνων κάτι που παραμπέμπει σε εξάντληση της τετραετίας από την κυβέρνηση συνεργασίας

Ενδεικτικά:


Δεν θα αποτελείται από «φέουδα» κομματικών επιρροών, θα λειτουργεί ενιαία, θα στηρίζεται στην διαφάνεια, στις προγραμματικές συμφωνίες των κομμάτων που την στηρίζουν και στη στελέχωση όλου του διοικητικού μηχανισμού με αξιοκρατικά κριτήρια.

Επίσης, θα στηρίζεται στην ευελιξία, ώστε επί μέρους διαφωνίες που μπορεί να υπάρξουν, να μην αναστέλλουν ούτε το έργο της ούτε τη συναίνεση που είναι απαραίτητη για τη συνέχιση του έργου της.

Έτσι θα αναβαθμιστεί και ο ρόλος του Κοινοβουλίου. 
("Ενα κείμενο ενός και μόνο άρθρου αλλά με εκατοντάδες παραγράφους συνολικής έκτασης 230 σελίδων" Γιατί ένα άρθρο; Για να ειναι αναγκασμένη η Βουλή να το ψηφίσει όλο ή καθόλου. Κοινώς ο νομοθετικός ρόλος της βουλής, έστω και τυπικός καθώς έχει γίνει, πετιέται και τυπικά πλέον στα σκουπίδια)

Η συλλογική αυτονομία και η ισχύς των συλλογικών συμβάσεων εργασίας επανέρχεται στο επίπεδο που προσδιορίζουν το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Δίκαιο και το ευρωπαϊκό κεκτημένο, σύμφωνα με το οποίο το ύψος του μισθού στον ιδιωτικό τομέα συμφωνείται μεταξύ των κοινωνικών εταίρων. Αυτό περιλαμβάνει και την ρύθμιση του κατώτατου μισθού που προβλέπεται στη ρύθμιση της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. 


Αποκατάσταση αδικιών (χαμηλοσυνταξιούχοι, πολυτεκνικά επιδόματα κλπ.) με άμεσα δημοσιονομικά ισοδύναμα.
Όχι απολύσεις στο δημόσιο.

Αγροτική Τράπεζα: Επανακεφαλαιοποίηση και εξυγίανσή της (βλ. πώληση) . Διαφύλαξη του χαρτοφυλακίου υποθηκών αγροτικής γης.

Για όλους καθολική υγειονομική προστασία χωρίς προϋποθέσεις  (ένσημα, χρόνος ασφάλισης) 
(βεβαίως δεν υπάρχουν προϋποθέσεις, πλην των ..25 ευρώ που χρειάζεται να καταβάλεις, πράγμα που συνιστά υπερπανδιαγαλαξιακο ρεκορ αυξησης της τάξεως του 500%
Στόχος να μη γίνουν απολύσεις μόνιμου προσωπικού, αλλά σοβαρές οικονομίες από μη μισθολογικό λειτουργικό κόστος και μείωση γραφειοκρατίας.
Κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας για τα θέματα που δεν έχουν σχέση με την πολιτική δραστηριότητα. 
(αυτο το έβαλα απλά για να γελάσουμε)


Επιλογή υψίστης κυβερνητικής προτεραιότητας η ασφάλεια του πολίτη. Με τις απαραίτητες προσαρμογές νομικού, επιχειρησιακού και σωφρονιστικού πλαισίου, ώστε να ελεγχθεί η εγκληματικότητα και να σταματήσει η ατιμωρησία. Βασική αρχή η προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών, αλλά και η πεποίθηση ότι η ίδια η Ασφάλεια είναι κι αυτή ουσιώδες δικαίωμα των πολίτη και υποχρέωση της δημοκρατικής πολιτείας. Μόνο έτσι θα ελεγχθούν και τα κρούσματα αυτοδικίας.


Στις 16 Νοεμβρίου τελειώνουμε αν δεν πάρουμε τη δόση

Αισίως ο μήνας έχει 22 και είμαστε ακόμα εν ζωή. Καλείται ο κος Στουρνάρας είτε να βρει εξήγηση απο το ...Θεό (βλ παρακάτω) για το γιατί ζουμε ακόμα είτε να παραιτηθεί. Από την άλλη είπε ο άνθρωπος 16 Νοεμβρίου, αλλά δεν είπε ....ποιου έτους σωστά; Μπορεί να εννοούσε του....3012!

* Gott mit uns

Αλλά τι να σου κάνει ο Θεός όταν ο ...πνευματικός σου διαφωνεί μαζί του;

"Σύμφωνα με το newsnow όταν ρώτησαν τον ανεξάρτητο, πλέον, βουλευτή Κοζάνης Γιώργο Κασαπίδη που διεγράφη από τη Νέα Δημοκρατία όταν καταψήφισε πριν λίγες ημέρες το μεσοπρόθεσμο, για τον λόγο που το έκανε, η απάντηση του ήταν: «Δεν με άφησε ο πνευματικός μου» "

Μιλάμε για βαρυσήμαντες πολιτικές δηλώσεις. Το ότι αυτος
α) ήταν βουλευτής (δηλ κάποιοι τον ψήφισαν)
β) ειναι ακομα βουλευτης (δηλ δεν τον έχουν πάρει ακόμα με τις πέτρες)

όσο να' ναι μας ανησυχεί ελαφρώς. Ελπίζω ο ....πνευματικός του να μην του πει καμιά φορά πως πρέπει να κάψουμε τους ...αιρετικούς


* (Δοση power:)  Θα έρθουν, κ. Τσίπρα, στο ακέραιο και με το παραπάνω. Και για αυτό το «παραπάνω» παλεύω συνεχώς. Κάποιοι εδώ μέσα αμφισβητούν το αν θα έρθουν. Εγώ παλεύω για το «παραπάνω». Τα λεφτά θα τα πάρουμε! Κι ας προεξοφλείτε κάποιοι σήμερα το αντίθετο.Δεν περιμένω να ζητήσει κανένας συγγνώμη, σε λίγες μέρες, όταν θα τα πάρουμε.  (ημερομηνία: 11/11 στην συζήτηση για τον προϋπολογισμό. Προφανώς οι λίγες μέρες ήταν μέχρι της 16/11 (Στουρνάρας) διοτι αλλιώς ...τελειώναμε. Από την άλλη το λίγος είναι έννοια σχετική. Και ο Ατλαντικός ειναι λίγος σε σχέση με τον Ειρηνικό, και αν δεν βρέξει θα χιονίσει και πιασ' τ' αυγό και κούρευτο. Τέλος πάντων προς το παρόν ο ...Θεος ειναι με το μέρος του πνευματικού και όχι με του Σαμαρά)



* Καταδικάζουμε τη βία απ΄όπου και αν προέρχεται.

Εγώ πάλι όχι.

Πείτε με λίγο μαλάκα αλλά μπορώ να διακρίνω τη διαφορα ανάμεσα σε αυτό

(πόντοι γενναιότητας: Τανκ -300, πιτσιρικάς με κοτρώνα +10^6)

και σε αυτό
(πόντοι γενναιότητας: διαδηλωτης +4, Ματατζής -1)


ή και σε αυτό 

(πόντοι γενναιότητας: Θύμα 0 (τί έγινε ρε παιδιά;), ανεγκέφαλοι γενναίοι (όταν ειναι 30 εναντίον ενός) "αγωνιστές" -30)



ή ακόμα:


(πόντοι γενναιότητας: Ζώα με στολή -4, πάγκοι μικροπωλητών: +2 (ε κάποιος απο αυτούς τους μάπες θα έσπασε κανα χέρι)







Αντώνης για ακόμα καλύτερες μέρες. Τώρα αμα έτσι ειναι τα καλύτερα γιατί εμένα με ελκύουν ξαφνικά τα ....χειρότερα;


* Το καλύτερο το άφησα για το τέλος. Αν θυμάστε ο υιος Ψυχάρης ειναι βουλευτής της ΝΔ. Και μάλιστα ψήφισε και το Μνημονιο 3 ως καλός "φιλελεύθερος". Αλλά μαθεύτηκε κάτι για έλεγχο από τρόικα για τα δάνεια των τραπεζών και τέτοια οπότε...

"...πληροφορίες, αναφέρουν ότι οι μεγάλες χρηματοδοτήσεις θα περνούν πρώτα από τον έλεγχο του επιτρόπου, ο οποίος θα έχει δυνατότητα έπειτα από συνεννόηση με τις Βρυξέλλες να θέτει βέτο. Για την ακρίβεια το όριο που έχει ορισθεί πάνω απο το οποίο θα χρειάζεται έγκριση του ευρωπαίου Επιτρόπου είναι τα 8 εκατομ. ευρώ. Το ποσόν αυτό θα υπολογίζεται αθροιστικά ανα όμιλο, δηλαδή αν κάποια επιχείρηση έχει δάνειο 7 εκατομμύρια ευρώ και μια άλλη του ιδιίου ομίλου ζητάει επιπλέον 1 εκατομμύριο ευρώ, για να δοθεί το δάνειο θα χρειάζεται έγκριση του Επιτρόπου."


...και ξαφνικά το Βήμα, το "ρεαλιστικό", υπεύθυνο", "τη δόση να παρουμε ρε παιδιά" κτλ κτλ Βήμα θυμήθηκε την ...εθνική ανεξαρτησία και την επανάσταση!!!
"Αν έτσι έχουν τα πράγματα, αν όντως επιβεβαιωθεί ότι θα διατηρηθεί η ελληνική εκκρεμότητα, τότε η χώρα θα πρέπει να αρχίσει να προετοιμάζεται για πιο δραστικές λύσεις.
Στην περίπτωση αυτή τα ελληνικά κόμματα θα πρέπει να ανασκουμπωθούν και  να αρχίσουν να αναζητούν λύσεις πατριωτικές, με όρους εθνικού συμφέροντος και μόνο."

(να δω τον Σαμαρα ή τον Κεδίκογλα να καταγγέλει το Βήμα ως μέρος του λόμπι της Δραχμής και τί στον κόσμο!)

Μήπως να κάνουμε και ....κανα πραξικόπημα με αίτημα να χρηματοδοτούν οι τραπεζες όποια σαπακια γουστάρουν με το χρήμα που παίρνουν με κρατικές εγγυήσεις;


Όπως έγραψε και ο Κωνσταντίνος στο f/b εδώ ο Che Psychara πήρε τα άρματα!

Μας πρήξατε με τα πετρέλαια

Αναδημοσιεύω απο εδώ. Επιτέλους καποιος πολιτικός είπε τα αυτονόητα. Ε αν ειναι και πασοκος...τι να κάνουμε.
Ενα ακομα #oust και απο εδώ στους εμπόρους ραντιέρικης ελπίδας ενάντια στους οποίους έχουμε γράψει και ξαναγράψει:


Με νέα παρέμβασή του στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Κρίτων Αρσένης, καταγγέλλει το εμπόριο ελπίδας που έχει στηθεί σε πολλές χώρες της Ευρώπης γύρω από τα πιθανολογούμενα κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου. Δηλώνει ότι τα νούμερα των προβλέψεων που αφορούν πιθανά κοιτάσματα είναι όχι μόνο αστήρικτα, αφού δεν στηρίζονται σε αποτελέσματα επιστημονικών ερευνών, αλλά και παραπλανητικά καθώς αναβάλλουν τη δημόσια συζήτηση από την αντιμετώπιση της ανεργίας και της κρίσης εν αναμονή μιας μελλοντικής γης της επαγγελίας. Επιπλέον, ο Κρίτων Αρσένης επαναλαμβάνει ακόμη μία φορά ότι και οι έρευνες θα πρέπει να γίνονται πάντα με σεβασμό στη νομιμότητα.

Μετά το πέρας της συζήτησης στην Ολομέλεια ο Κρίτων Αρσένης απευθυνόμενος προς τους Έλληνες δημοσιογράφους έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις για τη συζήτηση για το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο στη χώρα μας:

"Θέλω να καταγγείλω το εμπόριο ελπίδας που έχει στηθεί γύρω από τα αποθέματα πετρελαίου και φυσικού αερίου στη χώρα μας. Ως απάντηση στα νούμερα της ανεργίας που είναι πραγματικά, διακινούνται αστήρικτες εκτιμήσεις για τα κέρδη από τα πετρέλαια. Εάν γνωρίζαμε τα αποθέματα πετρελαίου και φυσικού αερίου που έχουμε δεν θα κάναμε σεισμικές έρευνες. Και όμως κάποιοι φαίνεται να θέλουν να ξεγελάσουν τους άνεργους συμπολίτες μας και να παραπλανήσουν την κοινή γνώμη προσφέροντας αντί για πραγματικές λύσεις στην ανεργία την ελπίδα ενός μελλοντικού παραδείσου. Ζητώ να σταματήσει αυτή η δημαγωγία, αυτό το εμπόριο ελπίδας εδώ και τώρα.

Να ειπωθεί όλη η αλήθεια στους συμπολίτες μας.

Ότι κάνουμε τις σεισμικές έρευνες στο Ιόνιο και την Κρήτη ακριβώς για να δούμε αν υπάρχει πιθανότητα να έχουμε εκεί πετρέλαια ή φυσικό αέριο. Αν εντοπίσουμε περιοχές όπου υπάρχει αυτή η πιθανότητα θα πρέπει να κάνουμε δοκιμαστικές γεωτρήσεις για να δούμε αν όντως υπάρχει και αν είναι αξιοποιήσιμο.

Ότι ακόμη και αν βρούμε πετρέλαια ή φυσικό αέριο, αυτά σε αντίθεση με το τι γίνεται στη Νορβηγία θα αξιοποιηθούν από ξένες εταιρίες. Ότι τα οποιαδήποτε έσοδα στο δημόσιο από την εμπορία και πώληση φυσικού αερίου θα έρθουν το νωρίτερο μετά από περίπου 7 χρόνια.

Ότι είναι μύθος ότι θα έχουμε φθηνό πετρέλαιο και φυσικό αέριο. Η τιμή του πετρελαίου αποφασίζεται στα διεθνή χρηματιστήρια και ανεβαίνει διαρκώς. Ανεβαίνει το ίδιο για τους πολίτες όλων των ανεπτυγμένων χωρών είτε αυτές παράγουν πετρέλαιο είτε όχι.

(εδώ ειναι η μοναδική μου διαφωνία. Διεθνώς ανεβαίνει η τιμή του πετρέλαιου που εξορύσσεται. Γνωρίζω πως στις αραβικές χώρες πχ η τιμή της βενζίνης ειναι περίπου ...τζάμπα. Η τιμή της βενζίνης που πληρώνουμε εμείς εξαρτάται κυρίως από τους δασμούς που επιβάλλει το κράτος (και απο την ασυδοσία των εταιρειών προφανώς) και όχι και τόσο απο την διεθνή τιμή του αργού. Όλα αυτά όμως με την διαρκή υπενθύμιση πως μιλάμε για υπόθεση εργασίας. Αν ειχαμε τόσο πετρέλαιο ώστε να μην χρειάζεται να κάνουμε εισαγωγή, αν αυτό ειναι αξιοποιήσιμο, αν αξιοποιείται κιολας (και απο ποιούς), αν έχουν γίνει όλες οι διαδικασίες και έχει ξεκινήσει η εξόρυξη, αν....γενικώς.) 

Εθνική και ενεργειακή ανεξαρτησία δεν είναι η εξάρτηση από το πετρέλαιο. Εθνική και ενεργειακή ανεξαρτησία είναι η απεξάρτηση από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο που η τιμή τους αποφασίζεται μακριά από τη χώρα μας.

Η Ελλάδα έχει ήδη ένα "Ελντοράντο". Αυτό ονομάζεται ελληνικός τουρισμός. Όλη η προσοχή μας θα πρέπει να εστιάζεται στο πως θα τον διατηρήσουμε και θα τον αναβαθμίσουμε με την προστασία του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς. Ένα πετρελαϊκό ατύχημα στις θάλασσες μας θα απειλήσει περίπου το 20% του ΑΕΠ, δηλαδή 40 δις το χρόνο, και πιθανά μία στις τέσσερις θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα."


Υπάρχουν πιθανόν και άλλοι τρόποι αύξησης του ΑΕΠ πέραν του τουρισμού, αλλά αυτό δεν ειναι το θέμα αυτής της ανάρτησης.

Σάββατο, Νοεμβρίου 17, 2012

Δεν σχολιάζουμε τις αποφασεις της δικαιοσύνης αλλά...

Νομίζω πως η δικαιοσύνη θα πρέπει να αρχίζει λίγο να εξερευνά τα του οίκου της. Δηλαδή, οκ καταλαβαίνω πως πολλοί δικαστες θέλουν να κάνουν την δουλειά τους σωστά και οι ίδιοι οι νομοι τους εμποδίζουν (...και όμως), αλλα ειναι και μερικοι ρε παιδί μου...

Τελος πάντων αμέσως μόλις έγινε γνωστό πως "θα την πάρουμε την δόση" και η παρουσα κατάσταση θα συνεχιστεί για λίγο ακόμα η ίδια και πως μερικοί δεν θα πάρουνε τα βουνά, αμέσως, αμέσως όμως* είχαμε τα εξής:

(τα πιο πολλά θα τα ακούσουν οι εισαγγελείς, αλλά και αυτοί μέρος της δικαιοσύνης ειναι, σωστά;)


* Εν αρχή ην η ξενοφοβία:
Αντισυνταγματικός κρίθηκε -σύμφωνα με πληροφορίες- ο «νόμος Ραγκούση» 3838/10 που έκανε ευκολότερη την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας από αλλοδαπούς και που τους έδωσε δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι στις εκλογές της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Δεν σχολιαζω τον νόμο Ραγκούση ούτε την απόφαση του ΣτΕ (ξερω γω, μπορεί να έχει και δίκιο,το Σύνταγμα το ξέρει καλύτερα απο εμένα), αλλά:
- Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου
- Η σπουδή Σαμαρά να τον παγώσει, ενώ για άλλα και άλλα δεν....... με προβληματίζει
- Μενει το γεγονός πως έχουμε ξανα, τωρα με το πάγωμα του νόμου, το οξύμωρο παιδιά που γεννιόνται  μεγαλώνουν και πάνε σχολείο εδώ, δεν ξέρουν άλλη χώρα, όταν ενηλικιώνονται να μην είναι πολίτες αυτου του κράτους. Χμμμ
(Συνταγματικό πρόβλημα εντοπίστηκε στη διάταξη που επέτρεψε να αποκτήσει ελληνική ιθαγένεια το παιδί που γεννιέται στη χώρα μας από αλλοδαπούς γονείς, οι οποίοι διαμένουν νόμιμα και μόνιμα τουλάχιστον 5 χρόνια στην Ελλάδα. Αντισυνταγματική κρίθηκε και η ρύθμιση που επιτρέπει την απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας ύστερα από επιτυχή 6ετή παρακολούθηση μαθημάτων σε ελληνικό σχολείο στη χώρα μας από παιδί αλλοδαπών, το οποίο κατοικεί νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα.)


Ποινική δίωξη για την παράσταση «Corpus Christi» ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας. Ακόμα και το Βήμα αναρωτάται: Επιστροφή στον Μεσαίωνα ή ιρανικό καθεστώς; Και μάλιστα οταν εν παραλλήλω: 
Επιπλέον, ο υπουργός Δικαιοσύνης είχε ζητήσει από τον κ. Τέντε να αξιολογήσει εάν «συντρέχει περίπτωση διάπραξης του αδικήματος της παράλειψης καθήκοντος εκ μέρους των αστυνομικών οργάνων, σε σχέση με την απελευθέρωση συγκεκριμένου άνδρα, την ώρα που αστυνομικές δυνάμεις τον προσήγαν σε υπηρεσιακό λεωφορείο, από βουλευτή της Χρυσής Αυγής».

Γι αυτό φαντάζομαι ο εισαγγελέας δεν θα είχε χρόνο. Απο εμάς τα θερμά μας συγχαρητήρια!! Σε χρόνο ανύποπτο υποψιάζομαι πως θα επανέρθει το κάψιμο στην πυρά ως ποινή για τους αιρετικούς.


Εφεση κατά της αθωωτικής απόφασης του Μονομελούς πρωτοδικείου Αθηνών στην υπόθεση Βαξεβάνη άσκησε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και ο δημοσιογράφος θα δικαστεί ξανά. Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι η δίωξη του Βαξεβάνη είναι πολιτική

(προφανώς ο Σύριζα λέει μαλακίες. Δεν ειναι πολιτική η δίωξη, τουλάχιστον με την κομματική έννοια. Με την έννοια πως ολα στη ζωή ειναι πολιτικη, ΟΚ. Αν ηθελε καποιος να την χαρακτηρίσει θα την έλεγε κινηση αυτοπροστασίας του συστήματος.)

Τελος παντων η δίωξη κατα δημοσιογράφων όταν κάνουν την δουλειά τους (αφηστε τα ευαισθητα προσωπικα δεδομενα κατα μερος. Δεν δημοσίευσε σεξουαλικες προτιμησεις, ροζ βιντεο, ή τι κομμα ψηφίζουν ο Βαξεβάνης. Μια λίστα με μεγαλοκαταθέτες εξωτερικου, δυνητικούς φοροφυγάδες, για την οποία ήδη έχουμε γίνει βούκινο στην Ευρώπη πως ειμαστε η μόνη χώρα που την "εχασε".

* Ο κ. Βαρδης Βαρδινογιάννης "πετυχε" την αποσυρση ενος αρθρου που βασίζεται σε άλλα άρθρα (γραμμένα σε εφημερίδες) ενάντια στις οποίες δεν ειχε κινηθεί. Τα νομολογικά δεν τα ξέρω (ομολογώ) αλλά ειναι λίγο περίεργο, έτσι;

Σε γενικές γραμμές, σύμφωνα με τη δικογραφία, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης είχε στείλει στις 12/6/2012 εξώδικο στη google καλώντας τη εντός 24 ωρών να αποσύρει το «παράνομο περιεχόμενο» από τη σελίδα μας, το οποίο ήταν το άρθρο μας "Κυβερνώντας από τα παρασκήνια. Η δολοφονία ενός ενοχλητικού κοινοτάρχη". Η google δεν αντέδρασε, φυσικά, και ούτε του απάντησε, και έτσι ο Βαρδής Βαρδινογιάννης, στις 25/6/2012 και 8/8/2012, άσκησε αγωγές στο εντός έδρας γήπεδο, ήτοι στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, ζητώντας να ληφθούν ασφαλιστικά μέτρα, δηλαδή να αφαιρεθεί το «παράνομο περιεχόμενο» του σχετικού δημοσιεύματος, όχι μόνο από το JUNGLE-Report, αλλά και από κάθε άλλο μπλογκ που το αναπαρήγαγε, να το σβήσει από τα αποθηκευτικά της μέσα και να σταματήσει να παρέχει πρόσβαση από τη μηχανή αναζήτησής της σε οποιαδήποτε σελίδα κάνει λόγο για αυτό. Εν ολίγοις ζήτησε να εξαφανιστεί δια παντός κάθε ίχνος του άρθρου μας.
Όλα αυτά αποτέλεσαν φυσικά και την απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, την οποία ο δικαστικός επιμελητής επέδωσε στην πληρεξούσια δικηγόρο της google, στις 23/10/2012.
(προφανώς ο καθείς εχει το δικαίωμα να αμυνθει οταν θεωρεί πως θίγεται. Δεν μπορει ομως να θίγεται επιλεκτικά και δεν μπορεί να αξιώνει τερατώδη ποσά, τα οποία, εν Ελλαδι κυριως, εχουν ως στοχο την φυσική εξόντωση του εναγόμενου (νομος Βενιζέλου btw))


* Το τελευταίο δεν έχει άμεση σχέση με τη δικαιοσύνη, αλλά δείχνει πως σε ένα κόσμο που δεν ειμαστε μόνοι μας, οι αποφάσεις της έχουν συγκεκριμένο και αναμενόμενο αντίκτυπο. Οταν συμπεριφερόμαστε σαν Ταλιμπάν, ε θα μας συμπεριφερονται σαν Ταλιμπάν. Σαν επιστέγασμα λοιπόν των χαδιών της δικαιοσύνης στα συνεχόμενα και συνεχιζόμενα ρατσιστικά πογκρόμ ήρθε αναμενόμενα μια οδηγία απο μια χώρα που (οκ έχει, και κυρίως είχε, και αυτη τα ρατσιστικά ζητηματά της αλλά το παλεύει) εχει αρκετούς έγχρωμους πολίτες:

Με μια ανακοίνωση – σοκ η αμερικανική πρεσβεία στην Αθήνα προειδοποιεί τους Αμερικανούς πολίτες, κυρίως αφρικανικής, ισπανικής και ασιατικής καταγωγής που επισκέπτονται την Ελλάδα να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί λόγω των αυξανόμενων κρουσμάτων βίας και επιθέσεων εναντίων αλλοδαπών.
Η πρεσβεία καλεί όλους τους Αμερικανούς τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα να είναι ιδιαιτέρα προσεκτικοί σε όλες τους τις μετακινήσεις στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις, να παρακολουθούν τα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης και να καταγγείλουν άμεσα στην αμερικανική πρεσβεία στην Αθήνα ή στο αμερικανικό προξενείο στη Θεσσαλονίκη κάθε πιθανό κρούσμα ρατσιστικής βίας.
Η αμερικανική πρεσβεία έθεσε μάλιστα στη διάθεση των Αμερικανών πολιτών και τηλέφωνο επικοινωνίας όπου μπορούν να τηλεφωνούν καθημερινώς και δωρεάν για να ζητήσουν τη βοήθεια των αμερικανικών αρχών σε περίπτωση που πέσουν θύματα βίας στην Ελλάδα.

Απορώ και εξίσταμαι. Μα δεν τους είπε κανεις πως η Ελλάδα ειναι μια ασφαλής χώρα αν.....
αν εχεις το σωστό χρώμα,
αν έχεις τα σωστά ρούχα (θελετε και ζακέτα με κουκουλα ε;)
αν εισαι....εγέρθητος
αν το θεατρικο, τηλεοπτικο κτλ σου γούστο ειναι της αρέσκειας μερικών

κτλ κτλ

To αστείο το φύλαξα για το τέλος:


Ειδικοί αναλυτές στη χώρα μας επισημαίνουν η ανακοίνωση είναι ουσιαστικά ένα χτύπημα κάτω από τη ζώνη από την αμερικανική κυβέρνηση στην ελληνική.


Τι λετε ρε όρθια ζώα; ΔΕΝ γινονται δηλαδή ρατσιστικές επιθέσεις στην Ελλάδα; Είχε προηγούμενα ο Ομπάμας μαζί μας, ειδικά και ιδιαίτερα όταν είναι απο τους κυριοτερους υποστηρικτές μας (οι ΗΠΑ, οχι ο Ο'μπάμιας προφανώς. Σε μερικές χώρες η πολιτική βασίζεται σε δεδομένα ζητούμενα και όχι στην φάτσα :Ρ. Απλα μερικές φάτσες νογάνε τα δεδομένα καταπώς καλύτερα), ιδιαίτερα μάλιστα όταν η μισή ευρώπη είχε πέσει να μας φάει; 

Αϊντε να κοιτάξετε να πιάσετε κανέναν εγκληματία, απο αυτούς που εσείς εχετε αφήσει να τριγυρνάνε ασύδοτοι, και πάλι εδώ είμαστε. Σε λίγο η ΚΚΚ θα φαίνεται, σε σχέση με αυτά που θα έχουμε μπροστά μας, σαν μια ρομαντική ιστορία και σεις ρε μπετόβλακες ανάγετε μια ....αναμενόμενη κίνηση σε κίνηση σκοπιμότητας;





* Προφανώς δεν υπάρχει κάποιο υπονοούμενο στην πρόταση. Η "υποσχεση καταβολής της δόσης" ειναι "προφανώς" μια χρονική συγκυρία που απλά χρησιμοποιείται από τον γράφοντα για να δείξει το πότε έμαθε αυτός όλα αυτά. Όχι τίποτε άλλο γιατί λεφτά για δικηγόρους δεν περισσεύουν, μέχρι τουλάχιστον να αποφοιτήσει η ανηψιά μου από τη Νομική!!!

Τετάρτη, Νοεμβρίου 14, 2012

Μνημονιο ΙΙΙ - μερικα μετρα

Αναδημοσιεύεται με επιφύλαξη. Δεν το έχω διαβάσει το ρημάδι (και πες οτι το διάβασες, τι σκατά κατάλαβες;). Τονίζω και σχολιάζω οπου νομίζω πως χρειάζεται

Να θυμόμαστε πως ειναι το Μνημονιο νο ΙΙΙ οποτε ερχεται να πλακώσει ότι αφησανε τα 2 πρώτα.
Και επίσης επειδή προφανώς το μνημόνιο το οποίο δεσμεύει χεροπόδαρα την κρατική πολιτική για τα επόμενα 8+ χρόνια θα έχει και άλλα καλούδια μέσα. Διαβάζοντας πάντως την λίστα ειναι αστείο να βλέπεις μαζί με τα αηδιαστικά, απεχθή κτλ να υπάρχουν και αυτονόητα!

  1. Μειώνεται ο κατ' αποκοπήν συντελεστής επιστροφής φόρου των αγροτών από το 11% στο 6%. Πανέξυπνο! Ετσι θα βοηθήσουμε τη χώρα μας να γίνει εκ νέου παραγωγική! #oust
  2. Αυξάνεται ο συντελεστής ΕΦΚ, του πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) κινητήρων που χρησιμοποιείται αποκλειστικά στη γεωργία από εικοσιένα (21) ευρώ ανά χιλιόλιτρο σε εξήντα έξι (66) ευρώ ανά χιλιόλιτρο για την ενίσχυση των δημοσίων εσόδων. Δεν το συζητάμε πως πρόκειται περί καφρίλας. Απο την άλλη ειναι λογικό το πετρέλαιο γενικώς να στοιχίζει το ίδιο. Αλλά γιατί δεν έγινε εξομοιωση προς τα κάτω; (παρεμπιπτόντως, για να τα λέμε και όλα η τιμη του πετρελαίου γενικως δεν ειναι μεγάλη. Ειμαστε στον Ευρωπαϊκο μέσο όρο αν θυμάμαι καλα. Οι μισθοί πάλι δεν είναι...)
  3. Αυξάνεται η φορολογία των βιομηχανοποιημένων καπνών, με κύριο στόχο τα «στριφτά». Η τιμή του καπνού υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί κατά περίπου 1 ευρώ το φακελάκι. Ταυτοχρόνως, απαγορεύεται και η δωρεάν διανομή προϊόντων καπνού «για σκοπούς έρευνας αγοράς». Αν και καπνίζω μέχρι και τα νύχια μου, να το δεχθώ ως νορμαλ. Εδω καιγομεθα, τους καπνιστες θα φροντίσουμε; Ορθον λοιπον, μπας και με πιάσουν οι τσιγγουνιές μου και το κόψω. Α propos με κεινη την απαγορευση καπνισματος σε χωρους συναθροισεως γενικώς πως τα πάμε; Ασε, κατάλαβα
  4. Παρατείνεται ο χρόνος παραγραφής για την πραγματοποίηση ελέγχων σε πάσης φύσεως εκκρεμείς υποθέσεις, νομικών και φυσικών προσώπων για όλες τις φορολογίες μέχρι τις 31.12.2012. ΟΚ
  5. Καταργούνται από 1ης Ιανουαρίου 2013 οι διατάξεις που αφορούν σε ειδικές κατηγορίες επιδοτήσεις ανεργίας και ειδικές εισοδηματικές ενισχύσεις ανεργίας («Συνεταιριστικά Ελληνικά Λιπάσματα ΑΕ», Μ.Α.Β.Ε. «ΠΙΝΔΟΣ ΑΕ», TVX Hellas AE, «Ενωμένη Κλωστοϋφαντουργία ΑΕ», Ολυμπιακή κ.λπ.). Το ερώτημα ειναι γιατί υπήρξαν εξ΄αρχής, αλλά τι να κάνεις που στην Ολυμπιακή είχε μπει μέσα το μισό ΠΑΣΟΚ και οσοι απο την ΝΔ προλαβαν.
  6. Η καταχώριση και οποιαδήποτε μεταβολή στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) καθώς και η χορήγηση αντιγράφων ή πιστοποιητικών, προϋποθέτει την καταβολή τέλους που αποτελεί έσοδο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων κατά ποσοστό 80% και έσοδο της οικείας υπηρεσίας καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. κατά ποσοστό 20%. ΟΚ
  7. Επιβάλλεται έκτακτη ειδική εισφορά αλληλεγγύης έως 35% στους παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκούς σταθμούς, για τις πωλήσεις ηλεκτρικής ενέργειας κατά το χρονικό διάστημα από 1.7.2012 έως και 30.6.2014 και αφορά τους λειτουργούντες σταθμούς, καθώς και όσους σταθμούς τεθούν σε δοκιμαστική λειτουργία ή ενεργοποιηθεί η σύνδεσή τους εφεξής. Αυτο ειδικα, το χαράτσωμα των νέων ραντιέρηδων που πωλούν ρεύμα ακριβότερα απ' ότι το πουλάει η ΔΕΗ σε μας (μπραβο Γιώργο!!!!), ε πολύ το φχαριστήθηκα. Αυτο αν το ανακαλέσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ (λέμε τώρα) θα αρχίσω να πετάω πέτρες!
  8. Σε δημόσιο και ΔΕΚΟ καταργούνται από 1ης Ιανουαρίου 2013 υπολείμματα δώρων και επιδομάτων αδείας για όλους τους κρατικούς λειτουργούς και τους υπαλλήλους του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ, των ΟΤΑ και των ΝΠΙΔ. Ουστ ρε ξεφτυλισμένοι. Και αυτό το λέει ελεύθερος επαγγελματίας. Ακομα οριζοντιες περικοπες κανετε!
  9. Αναστέλλονται από 1ης Ιανουαρίου 2013 και μέχρι το τέλος του 2016, τα Κίνητρα Επίτευξης Στόχων (ΚΕΣ) και Δημοσιονομικών Στόχων (ΚΕΔΣ) στους υπαλλήλους του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ και των ΟΤΑ. ΟΚ, παρατηρήστε πως: α) δεν καταργούνται και β) πως ακόμα ισχύουν τώρα που μιλάμε
  10. Επεκτείνεται από 1ης Ιανουαρίου 2013 στις ΔΕΚΟ και στα ΝΠΙΔ το βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του Δημοσίου. Και πολύ άργησε. Μια ζωή στην Ελλάδα τα αυτονόητα τα λέμε μεταρρυθμίσεις. Για τους υπαλλήλους της Βουλής αναμένομεν και θα αναμένομεν και τα λοιπά και τα λοιπά
  11. Επιβάλλονται αναδρομικά, από 1ης Αυγούστου 2012, οι μειώσεις επί των αποδοχών στα ειδικά μισθολόγια. Θα αναζητηθούν και θα κρατηθούν σαν «αχρεωστήτως καταβληθείσες αποδοχές» από το μισθό τους. Εκτος υπαλλήλων της Βουλής εννοείται. Και μην ψαρώνετε με τις παπαρολογίες Στουρνάρα και σια. Διαβάστε αυτό.
  12. Μειώνεται στο μισό (κατά 50%) η αντιμισθία προέδρων των δημοτικών και περιφερειακών συμβουλίων. Ορθον
  13. Καταργείται και η καταβολή αποζημίωσης στους αιρετούς για τη συμμετοχή τους σε συνεδριάσεις δημοτικών συμβουλίων κ.λπ. Αυτο ισχυει ακόμα;;;
  14. Καταργείται, από 1ης Ιανουαρίου 2013, το χρονοεπίδομα που καταβάλλεται στους δικηγόρους με έμμισθη εντολή του δημοσίου, ΝΠΔΔ και ΟΤΑ. Και αυτο; #oust
  15. Τίθεται πλαφόν στα 1900 ευρώ για τις μέσες αποδοχές στις ΔΕΚΟ. Αυτο τωρα ειναι μαλακια. Μας πρήξατε με την ιδιωτικοποιηση. Αν λοιπον μια κερδοφόρα εταιρεία οπως η ΔΕΗ ή ο ΟΤΕς γουσταρει να πλερώνει τους υπαλλήλους της παραπάνω εμένα δεν με πειράζει. Με πειράζει οταν χαρατσώνει εμένα (κοινώς χέστηκα για το μισθολόγιο τους. Αν ανεβάσουν και άλλο την τιμή του ρεύματος θα γίνει όμως της παλιοκαριόλας)
  16. Αναστέλλονται κατά ένα χρόνο οι δύο τελευταίες δόσεις της έκτακτης παροχής στους εν ενεργεία δικαστικούς λειτουργούς, που αφορούσαν στα έτη 2012 και 2013. Αντίστοιχη χρονική μετακίνηση ισχύει και για τους συνταξιούχους δικαστικούς. Ακομα ρουφάνε λεφτά αυτοι. Να δεις που τούτο θα το βγάλουν αντισυνταγματικό.
  17. Μειώνονται εκ νέου οι αποδοχές των γενικών γραμματέων υπουργείων κ.λπ. στα 3.000 ευρώ το μήνα. Υπενθυμιζω το ...ακροδεξιο επιχειρημα πως ο αρχηγος ΓΕΕΘΑ θα τσιμπαει 1800/μηνα και πως οι υπαλληλοι της Βουλής βολευονται με κανα 3χιλιαρο και πολλαπλο εφαπαξ. Η στραβος ειναι ο γιαλος ή στραβός ειναι ο γιαλός.
  18. Καταργούνται για όλους τα δώρα τους συνταξιούχους τα δώρα #oust #ntropi
  19. Επιβάλλεται νέα εισφορά από 3% ως 12% στο άθροισμα κύριας και επικουρικής σύνταξης. Πηδήχτε με και αφήστε με
  20. Μειώνεται η σύνταξη με βάση τον μειωμένο βασικό μισθό των εν ενεργεία υπαλλήλων και κρατικών λειτουργών. Λογικο με βάση τα προηγούμενα. Απαράδεκτες οι οριζόντιες μειώσεις έτσι και αλλιώς.
  21. Αυξάνονται οι εισφορές ΟΓΑ και σε όλα τα Ταμεία, στο ύψος των εισφορών του ΙΚΑ. Εμ λογικο δεν ειναι; Αρκει και οι συνταξεις να ειναι οι ίδιες φαντάζομαι.
  22. Επιβάλλεται «χαράτσι» 1 ευρώ ανά συνταγή στα φαρμακεία. #oust_gyftoi
  23. Επιβάλλεται «εισιτήριο» 25 ευρώ στα νοσοκομεία του ΕΣΥ. Αυτο ειδικά ειναι η ξεφτίλα του αιώνα.
  24. Δεν θα παίρνουν σύνταξη όσοι απολύονται από το δημόσιο (για διαφθορά κ.λπ.). Το εντυπωσιακό είναι πως έπαιρναν και σύνταξη!
  25. Η σύνταξη των στρατιωτικών και πολιτικών υπαλλήλων που φεύγουν με 15ετία θα δίδεται στα 67. Και αυτο το φχαριστήθηκα. Εχω πετύχει πολλούς 35ρηδες που δηλώνουν συνταξιούχοι και όσο να ναι εκνευρίζομαι.
  26. Η συνταξιοδότηση για τους εργαζόμενους με βαρέα και ανθυγιεινά θα δίδεται στα 58
  27. Σύνταξη στα 60 με ΒΑΕ στο δημόσιο (οδοκαθαριστές κ.λπ.)
  28. Στα 62 με 40 έτη η σύνταξη στον ΟΑΕΕ, ΙΚΑ κλπ. Στο δημόσιο θα ισχύσει από το 2020. Να δεις που σε λίγο τα όρια θα φτάσουν τα 135 έτη και μετά θα απορούμε γιατι δεν βρίσκει δουλειά η νέα γενιά και γιατί δεν παράγει η κρατική μηχανη που οψίμως μεταλλάσεται σε ΚΑΠΗ
  29. Μειώνεται το εφάπαξ στο ΤΑΠΙΤ, στο ΤΠΔΥ, στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, στο ΤΑΥΤΕΚΩ, στο ΕΤΑΑ, στο ΤΕΑΠΑΣΑ, και των Υπαλλήλων ΙΚΑ, ΟΓΑ και δικηγόρων του δημοσίου. Τωρα θα περιμένατε οι μειώσεις να ειναι αναλογικές και τέτοια ε; #xaxaxaxaa
  30. Μαζικές μετατάξεις δημοσίων υπαλλήλων (μονίμων και ιδιωτικού δικαίου) από τα τέλη του 2012 και ανά τρίμηνο, προς άλλα υπουργεία, περιφέρειες, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ κλπ. Ο υπό μετάταξη υπάλληλος μεταφέρει το βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιό του σε νέα συναφή θέση της ειδικότητας τους, ενώ αν δεν παρουσιαστούν στη νέα θέση τους απειλούνται με υποβιβασμό (οι μόνιμοι) ή απόλυση (οι ιδιωτικού δικαίου και οι ευρισκόμενοι σε διαθεσιμότητα). Εδω λυπάμαι που το λέω συντρόφια, αλλά συμφωνώ επι της αρχής. Αν τώρα (λογω ΝΔ βασικα) γινει ευκαιρια βολέματος των δικών μας και διώξεων των άλλοι, εδώ θα είμαστε να κράξουμε.
  31. Διαθεσιμότητα επί ένα χρόνο με μειωμένο μισθό (θα λαμβάνουν τα τρία τέταρτα των αποδοχών τους) για μονίμους πολιτικούς υπαλλήλων του Δημοσίου, ανεξάρτητων αρχών, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού, οι θέσεις των οποίων καταργούνται. Οι υπάλληλοι αυτοί μπορεί κατά την διάρκεια της διαθεσιμότητάς τους να μετατάσσονται εκουσίως ή υποχρεωτικά ή να μεταφέρονται με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου οπουδήποτε στο δημόσιο. Επίσης μπορεί να υπάγονται σε ειδικά προγράμματα επαγγελματικής επανεκπαίδευσης ή επανακατάρτισης. Αντίστοιχες ρυθμίσεις εφαρμόζονται και σε υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.  Η υπηρεσιακή σχέση των υπαλλήλων αυτών, εφόσον δεν μεταταχθούν ή μεταφερθούν, λύεται με τη λήξη του καθεστώτος της διαθεσιμότητας. Παπαροποιήματα. Αν η θέση καταργηθει ο υπάλληλος απολύεται, παίρνει την νόμιμη αποζημίωση, δικαίωμα για σύνταξη "τότε" και εφάπαξ και πάει ταμείο ανεργίας. Αυτο λέει η λογική. Τι συντήρηση κηφήνων (καταπώς τους λέτε δηλαδής) είναι τούτη; Η ο άνθρωπος/θέση σας κάνει ή δεν σας κάνει.
  32. Παρατείνεται μέχρι τέλος του 2016 ο κανόνας περιορισμού των προσλήψεων «1 πρόσληψη για κάθε 5 αποχωρήσεις» στο δημόσιο. Αυτο ειναι μαλακία. Ή έχεις ανάγκες και προσλαμβάνεις ή δεν έχεις και δεν προσλαμβάνεις. Αλλά τι να κάνεις όταν η πολιτική σου υπαγορεύεται;
  33. Τίθενται αυτοδικαίως σε αργία υπάλληλοι εφόσον τους ασκηθεί ποινική δίωξη για κλοπή ή υπεξαίρεση (κοινή ή της υπηρεσίας), για παράβαση καθήκοντος κλπ. Επίσης, εάν εκδοθούν σε βάρος τους δικαστικές καταδίκες, ένταλμα προσωρινής κράτησης ή με περιοριστικούς όρους, εάν τους επιβληθεί η πειθαρχική ποινή παύσης κλπ. Ο υπάλληλος επανέρχεται αυτοδίκαια στα καθήκοντα του, εάν εκλείψει ο λόγος για τον οποίο ετέθη σε αργία. Δηλαδή τόσο καιρό ο επίορκος καταδικασμένος υπάλληλος πληρωνόταν; Καλο!!
  34. Προβλέπονται μεταθέσεις εκπαιδευτικών, με δαπάνη του Δημοσίου από σχολείο σε σχολείο σε όλη την επικράτεια με απόφαση του Υπουργού Παιδείας. Θα καθοριστεί διαδικασία με κριτήρια, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η υπηρεσία σε σχολεία με δυσμενείς όρους διαβίωσης και λειτουργίας, η συνυπηρέτηση, η ανάγκη συνοίκησης συζύγων, η εντοπιότητα, η προστασία τέκνων, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την διενέργεια των μεταθέσεων, σύμφωνα με την εφημερίδα Ημερησία. Δες το 30
  35. Θεσπίζεται από 1ης Ιανουαρίου 2014 επίδομα μακροχρονίως ανέργου, για τους ανέργους οι οποίοι έχουν εξαντλήσει το δικαίωμα τακτικής επιδότησης εφόσον το εισόδημά τους δεν ξεπερνά τις 10.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 586 ευρώ για κάθε ανήλικο τέκνο της οικογένειας. Το ύψος του μηνιαίου επιδόματος μακροχρονίως ανέργου δεν μπορεί να υπερβεί τα 200 ευρώ και καταβάλλεται για όσο χρονικό διάστημα οι δικαιούχοι παραμένουν άνεργοι αλλά όχι πέραν των 12 μηνών. Τα όρια ηλικίας των δικαιούχων ορίζονται από 20 ετών μέχρι 66. Μπλα μπλα μπλα. Καλο ειναι να υπάρχει επίδομα μακροχρόνια ανέργου γενικώς. Αλλά για να λειτουργήσει πρέπει να λειτουργήσει και η ρημάδα επιθεώρηση εργασίας για να πληρώνουν και μερικοι εισφορές. Επίσης πως σκατά να πληρώσουν εισφορές οι μισθωτοί των 600 και βγάλε ευρώ; Σκατά τα κάνατε.
  36. Καταργούνται όλα τα οικογενειακά επιδόματα αντικαθίστανται από ένα νέο ενιαίο οικογενειακό επίδομα που καταβάλλεται από το πρώτο παιδί. Οι οικογένειες που δικαιούνται το ενιαίο επίδομα στήριξης τέκνων διαιρούνται σε τέσσερις εισοδηματικές κατηγορίες, ως εξής: (α) έως 6.000 ευρώ θα λαμβάνουν το πλήρες επίδομα, (β) με 6.001 έως 12.000 ευρώ θα λαμβάνουν τα 2/3 του επιδόματος, (γ) από 12.001 έως 18.000 ευρώ θα λαμβάνουν μόνο το 1/3 του επιδόματος. Μετά θα παραπονιόμαστε για την υπογεννητικοτητα. Ας μην θυμηθώ όμως πως την κοινωνική μέριμνα την κάνατε....προσον διορισμού (εχεις 3 παιδια; Διοριζεσαι κατά προτεραιότητα)
  37. Το ενιαίο επίδομα στήριξης τέκνων υπολογίζεται ανάλογα με τον αριθμό των εξαρτώμενων τέκνων ως εξής: 40 ευρώ το μήνα για ένα εξαρτώμενο τέκνο, 80 ευρώ για δύο τέκνα, 130 ευρώ για τρία τέκνα και 180 ευρώ για τέσσερα τέκνα. Για κάθε επιπλέον τέκνο πέραν του τετάρτου, καταβάλλεται, πέραν των ανωτέρω, μηνιαίο επίδομα 60 ευρώ. Μιλάμε θα τα πάμε τα παιδιά στας Μπαχάμας!
  38. Θεσπίζεται πιλοτικό Πρόγραμμα ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος. Θα ισχύσει από 1ης Ιανουαρίου 2014 αλλά δεν προσδιορίζονται το ύψος των παροχών κι τα κριτήρια χορήγησης. Θα γελάσουμε, το βλέπω.
  39. Αλλαγές επέρχονται για επαγγελματικούς κλάδους όπως περιπτερούχοι, εφημεριδοπώλες, ταξί, εκτελωνιστές, βυτιοφόρα, φορτοεκφορτωτές, ξεναγοί, λογιστές, φοροτεχνικοί, ορκωτοί εκτιμητές, ενεργειακοί επιθεωρητές, ΙΙΕΚ, κολλέγια κ.λπ. Η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων τι γίνεται; Καλα; Πάντα καλα!
  40. Η διάθεση των παρασκευασμάτων για βρέφη γίνεται, εκτός από τα φαρμακεία, και από σούπερ-μάρκετ τροφίμων, παντοπωλεία κ.λπ. Λογικο φαίνεται, αφου δεν μπορεί το υπουργείο να μαζέψει τους φαρμακοποιοι. Βεβαιως ένα σοβαρό υπουργείο απλά θα μάζευε τους φαρμακοποιοί αλλά....


Δευτέρα, Νοεμβρίου 12, 2012

Μια ζωή στούρνοι ρε παιδι μου!

Γελάστε μαζί μας:

Ανακοίνωση εξέδωσε η Χρυσή Αυγή για το γεγονός ότι το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο «κατέβασε» τα προφίλ των βουλευτών του κόμματος.
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει: «Όσοι έχουν λογαριασμό στην πασίγνωστη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του Facebook, γνωρίζουν καλά πως η διαχείριση τον τελευταίο καιρό έχει επιδοθεί σε μια λυσσαλέα επίθεση εναντίον Εθνικιστών χρηστών. Η τακτική είναι το μπλοκάρισμα, ενώ σε τακτά χρονικά διαστήματα προφίλ συναγωνιστών και βουλευτών χωρίς λόγο πέφτουν. Σήμερα η η διαχείριση του Facebook προχώρησε σε μια πρωτοφανή κι αναίτια κίνηση λογοκρισίας, «ρίχνοντας» τα προφίλ όλων των βουλευτών της Χρυσής Αυγής και δεκάδων Συναγωνιστών.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την ραγδαία άνοδο του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος στην ελληνική κοινωνία υποδηλώνει πως η συγκεκριμένη ηλεκτρονική λογοκρισία μόνο τυχαία δεν ήταν. Κι αυτή η προσπάθεια ανάσχεσης της Χρυσής Αυγής βέβαια θα πέσει στο κενό».

Το ΣΚΑΙ εχει και πιο αστεια στοιχεία αν αληθεύουν!

(......) Επίσης, κάθε χρήστης που εκτιμά ότι το περιεχόμενο ενός προφίλ ή σχολίου είναι προσβλητικό, έχει το δικαίωμα να κάνει αναφορά (report). Όπως αναφέρει η εφημερίδα Έθνος, οι αναφορές σε βάρος των μελών της Χρυσής Αυγής ήταν προφανώς εκατοντάδες.

Από την πλευρά της η Χρυσή Αυγή κάνει λόγο για λογοκρισία και βουλευτές της προσέφυγαν στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για να στραφούν κατά της εταιρείας.




Αχεμ. Ας τα παρουμε ενα ενα.

1. Ειναι βασικό ερώτημα πως θα καταφέρουν να ....κερδίσουν την δίκη. Το blog προτείνει υπερατλαντικό ταξίδι για να πάνε στο αμέρικα και να δείρουν τον Ζούκεμπεργκ!
2. Ειναι τουλάχιστον αστείο οι βασιλιάδες της καφρίλας και της λόγω και έργω λογοκρισίας και μισαλλοδοξίας να ζητάνε προστασία της ...μισαλλοδοξίας τους!
3. Μια ιδιωτικη εταιρεια εχει κανονες χρησης του site της τους οποιους και αποδεχεσαι (το κουμπακι που παταμε οταν κανουμε εγγραφη, εχει απο πανω καποια ψιλα γραμματακια που κανενας δεν διαβαζει. Στο facebook εχει link που λεει τους ορους χρησης τους οποιους ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ κατα την εγγραφη.)

πχ: 
  • Δεν θα δημοσιεύετε περιεχόμενο και δεν θα προβείτε σε καμία ενέργεια στο Facebook που προσβάλλει ή παραβιάζει δικαιώματα τρίτων ή παραβαίνει κατά οποιονδήποτε άλλο τρόπο την ισχύουσα νομοθεσία.
  • Μπορούμε να καταργήσουμε οποιοδήποτε περιεχόμενο ή πληροφορίες που δημοσιεύετε στο Facebook, εάν θεωρούμε ότι αποτελούν παράβαση των όρων της παρούσας Δήλωσης ή των πολιτικών μας.
  • Δεν θα δημοσιεύετε περιεχόμενο το οποίο: περιέχει εχθρική φρασεολογία, απειλητικό ή πορνογραφικό υλικό, γυμνές εικόνες ή έντονες ή αδικαιολόγητες παραστάσεις βίας ή προάγει τη βία.
  • Δεν θα τρομοκρατείτε, απειλείτε ή παρενοχλείτε οποιονδήποτε χρήστη.
  • Σε περίπτωση μη συμμόρφωσής σας προς το γράμμα ή το πνεύμα της παρούσας Δήλωσης ή εάν μας εκθέτετε με οποιονδήποτε τρόπο σε πιθανούς νομικούς κινδύνους, μπορούμε να διακόψουμε την παροχή μέρους ή του συνόλου του ιστοτόπου Facebook σε εσάς.
  • Οποιαδήποτε αξίωση, άσκηση αγωγής ή διαφορά (διεκδίκηση) που προκύπτει μεταξύ μας και απορρέει από ή σχετίζεται με την παρούσα Δήλωση ή τον ιστότοπο Facebook θα υπόκειται αποκλειστικά στη δικαιοδοσία των πολιτειακών ή ομοσπονδιακών δικαστηρίων της Επαρχίας Σάντα Κλάρα. Η παρούσα Δήλωση, καθώς και οποιαδήποτε αξίωση που ενδεχομένως προκύψει μεταξύ μας, διέπεται από τη νομοθεσία της Πολιτείας της Καλιφόρνια, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι διατάξεις περί σύγκρουσης κανόνων δικαίου. Για την επίλυση σχετικών αξιώσεων αναγνωρίζετε τη δικαιοδοσία επί των προσώπων των δικαστηρίων της Επαρχίας Σάντα Κλάρα στην Καλιφόρνια.

Τωρα αν μερικοί θεωρούν πως οι νεοχαζοί της ΧΑ δεν προσβάλλουν ή παραβιάζουν δικαιώματα τρίτων, δεν προάγουν την βία κτλ ε τι να πω ή στραβος ειναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζετε. 
Δεν εχουμε περίπτωση κρατικής λογοκρισίας. Εχουμε συμβαση μεταξύ παρόχου - χρήστη ο οποίος χρήστης καταγγέλεται από άλλους χρήστες για παραβίαση των προσυμφωνημένων όρων χρήσης. Τους οποίους έχει ήδη αποδεχθεί.

4. Το facebook δεν ειναι "το θεμελιώδες δικαίωμα στην έκφραση". Ειναι μια διαδικτυακή πλατφορμα κοινωνικής δικτύωσης, απο τις πολλές που κυκλοφορούν. Καθε μια τέτοια (φόρα, blogs, video cast κτλ) έχει τους όρους της. Αν οι οροι χρησης δεν σε αρεσουν μπορεις με ανεση να αλλαξεις παροχο υπηρεσιας ή να φτιαξεις το δικο σου χιτοbook, ναζιbook, χαζοbook κάτι τέτοιο τέλος πάντων με τους δικούς σου όρους χρήσης. Κατι τετοιο δεν εκαμνε και το ΚΚΕ;

5. Τώρα τί δουλειά έχει η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για τον αποκλεισμο χρηστών μέσα απο καταγγελίες άλλων χρηστών για παραβίαση των όρων χρήσης και μάλιστα για μια υπηρεσία που τα αρμόδια δικαστήρια και νόμοι της είναι στην Σάντα Κλάρα (βοήθειά σας) στην Καλιφόρνια, ε δεν το κατάλαβα. Πολύ φοβάμαι πως ως τυπικοι τραμπούκοι θα προσπαθήσουν απλά να βρούν ποιοι χρήστες τους ανέφεραν για να ...τους δείρουν, γιατί αυτό ξέρουν να κάνουν τελος πάντων.

5. Μα καλά τόση πρεμούρα για να μείνουν στο site του ΕΒΡΑΙΟΥ και άθεου Ζουκεμπεργκ !! (Zuckerberg was raised Jewish, had his bar mitzvah when he turned thirteen, and has since described himself as an atheist.)

6. Τελος πάντων επανέρχομαι στο νο1 και τους εύχομαι να δειρουν το facebook το οποιο εγκλημάτησε τηρώντας τους όρους χρήσης του. Ιδου η Καλιφόρνια ιδού και το πήδημα

7. Συνήθως η αντίδραση για μια κίνηση λογοκρισίας είναι η μαζική αποχώρηση / αποδοκιμασία των χρηστών. Προτείνω λοιπόν όσοι θίχτηκαν από το συμβάν να φύγουν απο το facebook να ησυχάσουμε και μεις.

8. Μα θα μου πειτε ρε Zaphod τι μαλακιες μου λες για ορους χρησης και τα λοιπα. Τι να διαβάσει  και τι να καταλάβει τουτο δω;




Ναι, οκ θα απαντησω, αλλα τι να τους κανω. Προτείνω να κανουμε αιτημα στα site κοινωνικης δικτυωσης ΝΑ ΑΙΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΩΡΟΥΣ ΧΡΥΣΙΣ ΜΕ ΚΑΙΦΑΛΕΑ ΚΕ ΑΝΟΡΘΩΓΡΑΦΑ ΜΠΑΣ ΚΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΙΚΙ. I ESTO ME KEFALEA, ANORTHOGRAFA GRIKLIS

Τι έμαθα χτες


  • Οτι ο Σαμαράς, ο Μπένι και ο Φώτης ειναι (όλοι μαζί) ο νέος Λένιν... Μάλιστα. "Εκάναμεν επανάσταση". Και σε μας δεν ειπαν τιποτε. Παραμένει η απορία του πρωταγωνιστη της Λουφας και Παραλλαγής": Και 'γω που νόμιζα πως την επανασταση την κανουν οι λαοι" (οποιος εχει ορεξη να παιξει με βιντεο στο youtube οριστε μια καλη ασκηση!)
  • Το οτι η εθνικοτητα καποιου ειναι ....πολιτική θέση. Μιχαλολιάκος: Οριστε τι λέει ενας που ειναι ακαδημαϊκος, προοδευτικος, αριστερος και Εβραιος. Η λογικη σηκώνει τα χέρια και αρχίζει τα φάσκελα
  • (επιτελους και κατι σοβαρο.) Το χρεος μας ΔΕΝ ειναι βιωσιμο. ΘΑ γινει βιώσιμο ΑΝ .... κτλ (Στουρνάρας). Το οτι εδω και 3 χρονια ΔΕΝ ειναι βιώσιμο και όλο "θα γίνει ΑΝ...." δεν δείχνει να τον πτοεί. Αλλα τι να λέμε. Εγώ θυμάμαι τον Παπακωνσταντίνου και περιμένω απο ώρα σε ώρα να επιστρέψουμε στις αγορές!
  • Επίσης έμαθα πως εχουμε τόσα πετρέλαια που η Σαουδική Αραβία μάλλον σε λίγο θα μας κάνει τράκες. Το γεγονός πως στην παρούσα φάση βγάζουμε περίπου έναν γκαζοντενεκέ πετρέλαιο το μήνα από το έδαφος, μαλλον δεν έκανε το αυτι του Καμμενου και των Χρυσαυγόπουλων να ιδρώσει. Και αντε να δεχθω πως 785,4 δις ευρα ειναι σε υδρογονάνθρακες στο υπέδαφος. Επαναλαμβάνω. Σε υδρογονάνθρακες στο υπέδαφος. Δεν ειναι λεφτά στην τράπεζα, δεν μπορούν να εξαχθούν αύριο ούτε όλα μαζι ούτε σε μερίδες και δεν ειναι και η εξόρυξη το πιο απλο πράγμα στον κόσμο, σωστά; Δεν μπορείς να πεις, αντε μωρε βγαλε αυριο καμια 20αρια δις πετρελαιο να ξεχρεώσουμε! Τελος παντων οταν αρχιζει καποιος να μιλά για πετρελαια και τετοια, το παρελθον με στοιχειωνει. Και το οτι αυτη η ιστορια γίνεται πιστευτη και κυκλοφορήσιμη με ανησυχεί. Τελικά αυτό που θέλει πάντα ο Έλληνας ειναι το ραντιέρικο εισόδημα, όχι δουλειά, όχι παραγωγή. Αντε να στειλουμε και καναν μαυρο να εργαζεται στις πετρελαιοπηγες (τον οποιο να θυμομαστε να δερνουμε αν απαιτει ο αχαριστος να πληρώνεται κιόλας) και μεις να καθόοοομαστε. Αλλαξαμε μυαλα; Τι ώρα;
  • Update. Ηταν ο Αθανασίου Ποιος ήταν ο ποντιος υφυπουργος που πρότεινε κατι αναμεσα στην απαγορευση της ψήφου κατα συνειδηση των βουλευτων και στην αυτόματη απώλεια της έδρας τους αν το κομμα τους διαγράψει; Μπραβο αγόρι μου!
  • Καθομανε και διαβασα τις δηλώσεις Παναγούλη. Ακομα δεν κατάλαβα που ειναι το πρόβλημα. Τους εύχεται να μην τους λυντσάρουν και οι άλλοι παρεξηγιώνται!
  • Οπως και το επόμενο sos για όσους νομίζουν οτι παμε καλα. Εδω καραβια χάνονται και μερικοι δεξιοτεροι της μαλακίας θυμούνται το σχολικό βιβλίο της (που δεν ηταν μονο δικο της, αλλα αυτα ειναι ψιλά γράμματα) Ρεπούση. Ο καθε Καραμήτρος πετάγεται και λέει σε μια ιστορικο πως ειναι ανιστόρητη. Μαλιστα. Βεβαιως κατανοώ τον κάθε μπαγλαμά που νομίζει πως η ιστορία τελειώνει μόνο στο ...δημοτικο (γιατι ο ίδιος μέχρι εκει σκαμπάζει όσα πανεπιστήμια και κολέγια να έχει βγάλει) αλλα να θυμόμαστε πως υπάρχουν και άνθρωποι που διαβάζουν και κάτι παραπάνω και οσο να 'ναι νογάνε πως άλλα θα πεις στο δημοτικό, άλλα στο γυμνάσιο, άλλα στο Λύκειο και ....πως άλλο ειναι η ιστορια. Αλλα αυτο οι κυβερνώντες το ξεύρουν ήδη μιας και το νέο βιβλιο ιστοριας της ΣΤ ΔΗμοτικού που αντικαθιστά το (οντως μετριότατο) προηγούμενο ειναι ακομα χειρότερο μιας και πλεον οι μικροι μαθαίνουν περίπου πως η Ελλάς ειναι το κέντρο του κόσμου και πως ειμεθα βρε παιδί μου ο εκλεκτός λαός τελικα.
  • Αν και αντιμνημονιακος, αριστερος κτλ χαρηκα μερικές "αντίπαλες" τοποθετήσεις που είχαν  λογο, συνοχη και εξεφραζαν πολιτική. Πχ που μου έρχονται στο μυαλο ο Κακλαμάνης και ο Κουκουλόπουλος. Τώρα τα ευχολόγια και οι εκθέσεις ιδεών που έβγαλαν μερικοι συμπολιτευομενοι βουλευτές (ειδικά οι της ΝΔ ήταν για πολλές σφαλιάρες ΟΣΟΙ άκουσα) απλά με κάνουν να θλίβομαι για το επίπεδο τους, και συνακόλουθα το δικό μας
  • Παλια το πρόβλημα ήταν οι κομμουνισται. Καταπώς φαίνεται τώρα ο φόβος ειναι ο Συριζα. Εψές όλοι λεγανε καλά λόγια για την Αλεκα. "Διαφωνουμε, αλλα ο λογος σας έχει συνοχη, να το κουβεντιάσουμε μια ΆΛΛΗ φορά" (Στουρνάρας). Ναι ρεσε να κάνουμε και ημερίδα!  Ο φόβος ειναι ο Συριζα,όχι επειδη "δεν έχει συνοχή" αλλά επειδή έχει απήχηση. Αν το ΚΚΕ ξαφνικά ανεβάσει τα ποσοστά του να δείτε για πότε θα τελειωσουν τα χαϊδεματα και θα βρεθούν κενά στο λόγο του και έλλειψη συνοχής
  • Μάθαμε πότε και που ξεκίνησε να εργάζεται η Πιπιλή, και είχαμε και μιαν ανησυχία, όχι τίποτε άλλο αλλά γιατί: α) μάλλον έκρυβε τα χρόνια της η γυναίκα και β) ε όσο να 'ναι έπεσα απο τα σύννεφα!
  • "Όλοι έχουν καταλάβει, ότι τα πράγματα αρχίζουν να καλυτερεύουν!". Η ατάκα της χρονιάς απο την πρωθυπουργάρα μας. Ηδη νιώθω καλύτερα τώρα που το είπε. Το χαράτσι μου φαίνεται μικρότερο και ξαφνικά οι πελάτες μου έχουν να μου πληρώσουν αυτα που μου χρωστάνε. Ασε που νιώθω έτοιμος να παρω το σκαλιστήρι μου και να πάω στον κήπο να βγάλω καμια 250αρια βαρέλια πετρέλαιο πριν το brunch.

Σιγουρα ειπώθηκαν και άλλα καλούδια, αλλά αυτά θυμαμαι εγώ!

Κυριακή, Νοεμβρίου 11, 2012

Ειδικά επί των γενικών


Χαθήκαμε ρε παιδια!


Τι να κανεις που εχουμε λυσσάξει στην δουλειά, έτσι και αλλιώς ποσοι δουλεύουμε (ακόμα) σ' αυτη τη χώρα; Δεν ειναι καιροι για αστογιαυριο αν το βρεις σήμερα, έτσι δεν ειναι; 

Τελος παντων ας δουμε μαζι μια συνέντευξη που μου άρεσε και σχολιάζοντας θα πουμε και τα υπολοιπα.. Γιατι πέρα απο πρετεντεριες, οικονομικές αναλύσεις κτλ καλό ειναι να κουβεντιάζουμε και λίγο με τους πολιτικους επιστημονες γενικά. Περαν των ερωτήσεων προς τον Ηλία Νικολακόπουλο, τονισμοι και σχόλια δικά μου - και μάλλον θα το τραβήξουμε μακρυα μιας και γίνεται της πουτάνας!



Συνέντευξη για την εφημερίδα Εποχή. Την συνέντευξη πήρε ο (καθόλου τυχαίος) Μάκης Μπαλαούρας
Η κυ­βερ­νη­τι­κή κρί­ση που ε­ξε­λίσ­σε­ται ε­νό­ψει της ψή­φι­σης στη βου­λή του νέ­ου σκλη­ρού πα­κέ­του μέ­τρων, α­φή­νει α­νοι­χτά ό­λα τα εν­δε­χό­με­να στην πο­λι­τι­κή σκη­νή και στην κοι­νω­νία. Ποιες διερ­γα­σίες συ­ντε­λού­νται και ποιες δια­γρά­φο­νται; Ποιες εί­ναι οι προο­πτι­κές της Αρι­στε­ράς σ’ αυ­τό το πε­ρι­βάλ­λο­ν;
Η κυ­βέρ­νη­ση με­τρά­ει μό­λις 130 μέ­ρες και βλέ­που­με ό­τι βρί­σκε­ται σε ε­σω­τε­ρι­κή κρί­ση. Ταυτό­χρο­να η πο­λι­τι­κή της δεν γί­νε­ται α­πο­δε­κτή α­πό τη με­γά­λη πλειο­ψη­φία της κοι­νω­νίας. Πώς ε­ξη­γεί­ται αυ­τό;
Η κυ­βέρ­νη­ση έ­σερ­νε ε­πί μή­νες τη λή­ψη δη­μο­σιο­νο­μι­κών μέ­τρων, ε­νώ κου­βε­ντιά­ζο­νταν σε τη­λε­ο­πτι­κά πα­ρά­θυ­ρα που τρο­μο­κρα­τού­σαν τον κό­σμο. Από την άλ­λη, προ­φα­νώς κά­τω α­πό πιέ­σεις, παίρ­νει ό­χι μό­νο τα δη­μο­σιο­νο­μι­κά μέ­τρα τα ο­ποία εί­ναι βέ­βαιο ό­τι θα προ­κα­λέ­σουν τε­ρά­στια ύ­φε­ση, αλ­λά βά­ζει μέ­σα στο ί­διο πα­κέ­το ερ­γα­σια­κά και ο­τι­δή­πο­τε άλ­λο προ­κύ­ψει. Θεω­ρώ ό­τι το ε­πι­κοι­νω­νια­κό παι­χνί­δι το έ­χουν ή­δη χά­σει. Από την άλ­λη με­ριά, στους υ­πό­λοι­πους το­μείς, δεν βλέ­πω να έ­χει υ­πάρ­ξει το ό­ποιο κυ­βερ­νη­τι­κό έρ­γο. Ού­τε οι υ­πουρ­γοί του ΠΑ­ΣΟΚ και της ΔΗ­ΜΑΡ φαί­νε­ται να έ­χουν πε­τύ­χει ση­μα­ντι­κά πράγ­μα­τα. Πι­θα­νό­τα­τα έ­χουν α­ντι­στα­θεί λί­γο στις α­πο­λύ­σεις δη­μο­σίων υ­παλ­λή­λων και έ­χουν προ­τεί­νει κά­τι ε­ναλ­λα­κτι­κό, αλ­λά ό­λα αυ­τά εί­ναι μι­κρής εμ­βέ­λειας. Εί­ναι μια κυ­βέρ­νη­ση η ο­ποία δυ­σκο­λεύε­ται να πα­ρου­σιά­σει το ο­ποιο­δή­πο­τε έρ­γο. Αντ’ αυ­τού, εμ­φα­νί­ζο­νται διά­φο­ρες πρα­κτι­κές που θυ­μί­ζουν την πιο πα­ρα­δο­σια­κή δε­ξιά, με πρό­σφα­τα τα πα­ρα­δείγ­μα­τα της στά­σης της έ­να­ντι των δη­μο­σιο­γρά­φων αλ­λά και μια σει­ρά άλ­λες ε­νέρ­γειες α­ντεκ­δί­κη­σης. Ακό­μα και το σχή­μα που εί­χε αρ­χι­κώς συμ­φω­νη­θεί στις το­πο­θε­τή­σεις στε­λε­χών, δη­λα­δή 5 η ΝΔ, 3 το ΠΑ­ΣΟ­Κ, 2 η ΔΗ­ΜΑ­Ρ, πραγ­μα­τι­κά θυ­μί­ζει το πιο πα­λαιάς κο­πής πε­λα­τεια­κό κρά­τος.
Ντροπής πράγματα στην κυριολεξία. Πέρα από τα μνημόνια και τις τρόικες κτλ ειναι αληθές πως το "κυβερνητικό έργο" παρουσιάζει χειρότερη εικόνα και από τις χειρότερες μέρες Καραμανλή jr. Και ο γιαλός ήταν στραβός από την αρχή. Όταν σε εποχές πείνας, μνημονίου κτλ ο κυριοτερος "νεωτερισμός" και η πρωτη "προεκλογική εξαγγελία" που υλοποιείς ειναι το Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟ (σαν υπαρξη, λειτουργια και ...σημασιολογία) Υπουργειο Μακεδονίας Θράκης, ε τότε το καλάθι μικραίνει απότομα. Οι προεκλογικές ακροδεξιές ρητορείες μπας και δεν μας πάρουν ψήφους οι ΧΑυγιτες απλα έκαναν mainstream την πιο φασίζουσα ιδεοληψία η οποία έρχεται τωρα και σκάει στα κεφάλια μας. Οι ηλιθιότητες περί δύο άκρων και όλα τα παρεμφερή το μονο που κάνουν ειναι να νομιμοποιούν την πολιτικάντική (και καλά) εγκληματικότητα. Τα ίδια σκατά έγιναν και στην Γερμανία στο Μεσοπόλεμο, αλλά μερικοί μυαλό δεν βάζουν και δεν ξέρουν και ιστορία. Καλά, για το Σαμαρά το ότι ειναι άσχετος στην ευρωπαϊκή (και όχι μόνο) ιστορία το έχουμε εμπεδώσει και παλαιότερα. Η δε πρακτική του ποσοστιαίου διορισμού στελεχών είναι απλά αυτό που πάντα ήταν. Γκρουεζικη και εμετική. Τωρα πως αυτοι οι εμετικοί τύποι αυτοπλασάρονται ως εκσυχρονιστές και ευρωπαιστές ένας Σουβλακέας το ξέρει. 
Πα­ρό­λα αυ­τά, φαί­νε­ται ό­τι α­πό τους τρεις ε­ταί­ρους η ΝΔ κρα­τά­ει πε­ρισ­σό­τε­ρο.
Εί­ναι κα­τά τη γνώ­μη μου μάλ­λον α­να­με­νό­με­νο να κρα­τά­ει α­κό­μη, του­λά­χι­στον μέ­χρι να αι­σθαν­θεί ο κό­σμος τα πραγ­μα­τι­κά α­πο­τε­λέ­σμα­τα των μέ­τρων. Όταν θα τα νοιώ­σει ο κό­σμος στην τσέ­πη του α­πό τις γιορ­τές και με­τά, δεν ξέ­ρω τι θα γί­νει. Μην ξε­χνάς ό­τι το πρώ­το μνη­μό­νιο τον Μάιο του 2010 το ΠΑ­ΣΟΚ άρ­χι­σε να το πλη­ρώ­νει α­πό την ά­νοι­ξη του 2011. Μέ­χρι τό­τε και δη­μο­σκο­πι­κά κρα­τού­σε και στις αυ­το­διοι­κη­τι­κές ε­κλο­γές ε­πι­κρά­τη­σε. Η κα­τη­φό­ρα, ε­ξαι­ρε­τι­κά α­πό­το­μη, αρ­χί­ζει 10 μή­νες με­τά το πρώ­το μνη­μό­νιο. Βέ­βαια, τώ­ρα δεν θα πε­ρι­μέ­νου­με 10 μή­νες, διό­τι ή­δη η χώ­ρα και ο κό­σμος βρί­σκε­ται σε α­πό­γνω­ση. Αλλά, πά­ντως, πρώ­τα θα ε­φαρ­μο­στούν τα μέ­τρα και με­τά θα δού­με τις πραγ­μα­τι­κές ε­πι­πτώ­σεις.
Το μόνο που μένει να σχολιάσει κάποιος ειναι η ηλιθιότητα και η κουτοπονηριά του Έλληνα πολιτικού και πολίτη γενικά. Δεν το θεωρώ "μυστικό" πως οι ΠΑΣΟΚοι που εφαρμοσαν το Μνημονιο Ι γενικά θεωρούσαν πως θα το εφαρμόσουν οπως.....εφάρμοσαν τοσες και τοσες κοινοτικές οδηγίες (πχ χωματερες, πρασινη ενεργεια, χωρισμος κρατους - εκκλησίας κτλ) δηλαδή στα κουτουρου και τους πιάσαμε κώτσους τους κουτόφραγκους. Ο δε πολίτης που ΔΕΝ αντιλαμβάνεται πως θα του βάλουν το παλούκι στον κώλο μέχρι να του το βάλουν ειναι ακριβώς της ιδίας κοπής . Ελα καλε, νταξει το ψηφίσανε, αλλα εμείς έχουμε έναν κουμπάρο που έχει ένα θείο που ειναι ανιψιος της στελεχάρας.
Το ΠΑ­ΣΟ­Κ, ό­μως ή­δη κα­ταρ­ρέει…
Οι άλ­λοι δύο ε­ταί­ροι της κυ­βέρ­νη­σης δεν πλη­ρώ­νουν τό­σο τα μέ­τρα, τα ο­ποία έ­τσι και αλ­λιώς ό­λοι τα πε­ρι­μέ­νουν. Το ΠΑ­ΣΟΚ πλη­ρώ­νει την ε­σω­τε­ρι­κή του κρί­ση. Εί­ναι έ­να κόμ­μα το ο­ποίο εί­χε μά­θει στην ήτ­τα του να συ­γκε­ντρώ­νει σχε­δόν το 40% της ψή­φου, 38% εί­ναι το μί­νι­μουμ. Πέ­φτο­ντας ξαφ­νι­κά στο 12%, ση­μαί­νει ό­τι δεν υ­πάρ­χει (το καλό νέο της ημέρας). Και μά­λι­στα έ­να γε­ρα­σμέ­νο 12%, το ο­ποίο α­πλώς πα­ρα­δο­σια­κά ψή­φι­σε μέ­χρι και τον Ιού­νιο ΠΑ­ΣΟΚ. Ση­μαί­νει ό­τι κομ­μα­τι­κός ορ­γα­νι­σμός δεν υ­πάρ­χει. Υπάρ­χει κά­ποιο στε­λε­χι­κό δυ­να­μι­κό, το ο­ποίο ό­μως αλ­λη­λοϋπο­νο­μεύε­ται. Εκεί­νο που μου έ­χει κά­νει ε­ντύ­πω­ση, κά­τι που δεν φαί­νε­ται, εί­ναι ό­τι υ­πάρ­χουν ο­ρι­ζό­ντιες δια­συν­δέ­σεις σε κά­ποιους συν­δι­κα­λι­στι­κούς ή άλ­λους χώ­ρους. Αλλά αυ­τό δεν εί­ναι το κομ­μα­τι­κό ΠΑ­ΣΟΚ. Εί­ναι οι χώ­ροι που δη­μιουρ­γή­θη­καν, οι σχέ­σεις που οι­κο­δο­μή­θη­καν, οι ο­ρι­ζό­ντιες δια­συν­δέ­σεις που στή­θη­καν, οι ο­ποίες αυ­τή τη στιγ­μή βρί­σκο­νται πε­ρί­που ορ­φα­νές. Δεν έ­χουν πο­λι­τι­κή εκ­προ­σώ­πη­ση, αλ­λά με­τα­ξύ τους έ­χουν αλ­λη­λεγ­γύη.
Λό­γω πε­λα­τεια­κών δε­σμών…
Ναι, αλ­λά αυ­τό δεν μπο­ρεί να το κρα­τή­σει το ΠΑ­ΣΟΚ. Ού­τε ο ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ μπο­ρεί να το ε­γκολ­πω­θεί ό­λο, διό­τι πρώ­τον υ­πάρ­χει και υ­γιές κομ­μά­τι, υ­πάρ­χει και κα­θό­λου υ­γιές κομ­μά­τι. Άρα ο ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ, και α­πέ­να­ντι σε αυ­τόν τον κό­σμο των μι­κρο­με­σαίων στε­λε­χών σε κοι­νω­νι­κούς χώ­ρους, εί­ναι υ­πο­χρεω­μέ­νος να έ­χει μια πο­λύ αμ­φί­θυ­μη α­ντι­με­τώ­πι­ση. Αλλά, για να γυ­ρί­σω στο ΠΑ­ΣΟ­Κ, ως κόμ­μα σχε­δόν έ­χει κλεί­σει τον κύ­κλο του.
Κοινώς ένα κουλουβάχατο ειναι αναμενόμενο. Ο κινδυνος πασοκοποίησης του σύριζα (αλλα κυρίως της Δημαρ) ειναι τεράστιος (αντι για αριστεροποιησης του πρωην πασοκικου και οψίμως αγανακτισμένου ακροατηριου που πηγαινοέρχεται μεταξύ συριζα, νδ και δημαρ μπας και βρει άκρη. Μεχρι στιγμής ο Συριζα έχει (ορθότατα) αποταχθεί το σατανά, δηλαδή την είσοδο καθαρών μνημονιακών ή συνδικαλιστών καρριέρας πασοκικών στελεχών και προσπαθεί συνεχώς να "εκπαιδεύσει" τα νέα μέλη ή φίλους, κάτι το καθόλου εύκολο ή προφανές.
Υπάρ­χει και ο Λο­βέρ­δος, ο ο­ποίος λέει να συ­γκρο­τή­σου­με τον σο­σιαλ­δη­μο­κρα­τι­κό χώ­ρο και ο Χρυ­σο­χοϊδης που λέει πά­με να φτιά­ξου­με τη με­γά­λη πα­τριω­τι­κή ευ­ρω­παϊκή πα­ρά­τα­ξη.
Στο ΠΑ­ΣΟ­Κ, ε­πει­δή εί­ναι σε τε­ρά­στια κρί­ση, υ­πάρ­χουν τρεις ε­πι­λο­γές. Η μια που προω­θεί ο Βε­νι­ζέ­λος, μάλ­λον α­νε­πι­τυ­χώς, εί­ναι να α­να­συ­γκρο­τη­θεί το ΠΑ­ΣΟ­Κ, δια­τη­ρού­με­νο στο 12%, και με­τά βλέ­που­με. Η δεύ­τε­ρη που ε­ξέ­φρα­σε κά­ποια στιγ­μή ο Λο­βέρ­δος, ή­ταν έ­να και­νούρ­γιο κόμ­μα, αλ­λά δεν περ­πα­τά­ει, δεν έ­χει χώ­ρο ύ­παρ­ξης. Η τρί­τη ε­πι­λο­γή εί­ναι η με­γά­λη πα­τριω­τι­κή ευ­ρω­παϊκή πα­ρά­τα­ξη με τη ΝΔ, ό­πως έ­κα­νε ο Πα­πά­γος το 1951-52. Έχω την αί­σθη­ση ό­τι ο­δη­γού­νται σε η­γε­τι­κή σύ­γκρου­ση με­τα­ξύ Βε­νι­ζέ­λου και Λο­βέρ­δου. Ακρι­βώς ε­πει­δή ο Χρυ­σο­χοϊδης δεν φαί­νε­ται να έ­χει ελ­πί­δα σε μια τέ­τοια σύ­γκρου­ση η­γε­τών, α­ντι­προ­τεί­νει την με­γά­λη πα­τριω­τι­κή ευ­ρω­παϊκή πα­ρά­τα­ξη.
Οπως και σε πολλούς χώρους και σε πολλά μέρη το κυρίαρχο χαρακτηριστικό παραμένει η προσωπική επιβίωση και όχι η ιδεολογία, η παραγωγή πολιτικής ή έστω η χώρα ρε αδερφε. Αλλα αυτο ειδικά και ιδιαιτερα στο ΠΑΣΟΚ (και στην ΝΔ) δεν μας ξενίζει και τόσο.
Η ΔΗ­ΜΑΡ σε πο­λι­τι­κή δί­νη
Η «υ­πεύ­θυ­νη α­ρι­στε­ρά», η ΔΗ­ΜΑ­Ρ, βρί­σκε­ται στο ε­πί­κε­ντρο της κρί­σης.
Άλλη εί­ναι η ΔΗ­ΜΑΡ του Μαΐου του 2012, άλ­λη του Ιου­νίου και άλ­λη η ση­με­ρι­νή. Εννοώ σε ε­πί­πε­δο ψη­φο­φό­ρου. Του Μαΐου ή­ταν σα­φώς έ­να κόμ­μα προ­ερ­χό­με­νο α­πό τον ευ­ρύ­τε­ρο χώ­ρο της Αρι­στε­ράς. Τον Ιού­νιο έ­χα­σε πε­ρί­που μιά­μι­ση πο­σο­στιαία μο­νά­δα α­πό α­ρι­στε­ρά, που πή­γε στον ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ, και κέρ­δι­σε πε­ρί­που 1,5% α­πό τα δε­ξιά, που ε­ξε­τί­μη­σε τη στά­ση του Κου­βέ­λη. Το κέ­ντρο βά­ρους του ε­κλο­γι­κού σώ­μα­τος εί­χε πά­ει λί­γο δε­ξιό­τε­ρα (με την ευθύνη γι αυτό να μοιράζεται κατ' εμέ σε Σαμαρά, ΜΜΕ αλλά και ΠΑΣΟΚ - Δημαρ) και με αυ­τή την έν­νοια η συμ­με­το­χή στη συ­γκυ­βέρ­νη­ση δεν ερ­χό­ταν σε α­ντί­θε­ση με το ε­κλο­γι­κό του σώ­μα. Σή­με­ρα, έ­να κομ­μά­τι α­πό τους ψη­φο­φό­ρους του Ιου­νίου, πιο α­ρι­στε­ρό­στρο­φο, την έ­χουν ε­γκα­τα­λεί­ψει. Όμως δη­μο­σκο­πι­κά ε­πι­βιώ­νει πε­ρί­που στο ί­διο ε­πί­πε­δο συλ­λέ­γο­ντας ναυα­γούς του ΠΑ­ΣΟΚ. (θυμηθείτε αυτό που έγραψα νωρίτερα. Ενα χοντρο ποσοστό πασόκων δεν άλλαξαν "ιδεολογία" και τρόπους. Απλα ψάχνουν νέο όχημα. Οποιος τους πάρει θα μεγαλώσει εκλογικά αλλά θα τα κάνει μετά μαντάρα αν τους κάνει τα χατίρια). Εάν το κυ­βερ­νη­τι­κό εγ­χεί­ρη­μα πε­τύ­χαι­νε, τό­τε η ΔΗ­ΜΑΡ ό­ντως θα ή­ταν αυ­τή η ο­ποία θα μπο­ρού­σε να καρ­πω­θεί τον κε­ντρο­α­ρι­στε­ρό χώ­ρο της συ­γκυ­βέρ­νη­σης με πο­λύ κα­λύ­τε­ρες προο­πτι­κές α­πό το ΠΑ­ΣΟΚ. Δεν εί­μαι βέ­βαιος ού­τε ό­τι θα πε­τύ­χει το κυ­βερ­νη­τι­κό εγ­χεί­ρη­μα ού­τε ό­τι θα πε­τύ­χει η ΔΗ­ΜΑΡ να εκ­φρά­σει αυ­τό το χώ­ρο. Ού­τε το ΠΑ­ΣΟΚ μπο­ρεί, ό­πως εί­ναι αυ­τή τη στιγ­μή, να α­να­κάμ­ψει. Η κρί­ση θα εκ­φρα­στεί στον πιο α­δύ­να­μο κρί­κο και αυ­τή τη στιγ­μή ε­νώ ή­ταν το ΠΑ­ΣΟΚ ο πιο α­δύ­να­μος κρί­κος, φαί­νε­ται ό­τι και η ΔΗ­ΜΑΡ μπαί­νει σε αυ­τή τη δί­νη.

Μεχρι να μπει η Δημαρ στη δίνη (που θα μπει διοτι ειναι το πλέον αρχηγικό και πρωσοποπαγές κόμμα χωρίς ξεκάθαρη ιδεολογική τοποθέτηση, κάτι που είναι πραγματικό κατόρθωμα στην θολούρα που ειναι η πολιτική μας σκηνή την τρέχουσα στιγμή ειδικά αν στην πίστα υπάρχει η ΝΔ_Σαμαράς) μένω στην εντυπωσιακής καθαρότητας διαπίστωση του ολοφάνερου. Ολοι πάνε να φάνε το πασοκ, το καλύτερο στοίχημα για τη δημαρ (οχι κατ ανάγκη για τη χώρα) ειναι να μετατραπεί στην νέα "έντιμη" σοσιαλδημοκρατία. 
Αυ­τά που εί­πες στην αρ­χή για κυ­βέρ­νη­ση πα­λαιάς δε­ξιάς δεν έ­χουν α­ντί­κτυ­πο στους φι­λε­λεύ­θε­ρους της ΔΗ­ΜΑ­Ρ;
Προ­φα­νώς. Η δυ­σα­νε­ξία που δεί­χνει η ΔΗ­ΜΑΡ στην κυ­βερ­νη­τι­κή της συμ­με­το­χή την τε­λευ­ταία ε­βδο­μά­δα, έ­χει να κά­νει α­κρι­βώς ό­χι μό­νο με τη συ­γκε­κρι­μέ­νη ρύθ­μι­ση, αλ­λά με το ό­τι αι­σθά­νε­ται ε­γκλω­βι­σμέ­νη σε μια δε­ξιά κυ­βέρ­νη­ση. Δεν ή­ταν μα­θη­μέ­νοι, ε­κτός ε­λα­χί­στων πε­ρι­πτώ­σεων, σε ό­λο αυ­τό το ε­ξου­σια­στι­κό α­λι­σβε­ρί­σι.
Μακάρι να έχει δίκιο ο άνθρωπος αλλά μερικοι δημαρίτες σου δίνουν την εντύπωση πως θα πούλαγαν και τη μανα τους για μια καρέκλα, ενώ στο μεταξύ ο κυρ Φώτης έχει βαλθεί να μας τρελάνει:
"

Η Δευτέρα που μας πέρασε θα γραφτεί στην ιστορία για την αποκάλυψη ενός κρυφού ταλέντου. Ας δούμε τι κατόρθωσε μέσα σε μια μόλις ημέρα ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης:
  1. Ανάγκασε τον υπουργό του κ. Ρουπακιώτη να εγκρίνει τα μέτρα που η ΔΗΜΑΡ δεν θα ψηφίσει στη Βουλή.
  1. Κατόπιν είπε στους βουλευτές του να μην ψηφίσουν τα μέτρα που ο υπουργός του ενέκρινε, αλλά να κοιμούνται ήσυχοι γιατί τα μέτρα θα ψηφίστουν — από τους βουλευτές-κορόιδα των άλλων δύο κυβερνητικών εταίρων που θα φορτωθούν και το ανάλογο πολιτικό κόστος, ενώ η ΔΗΜΑΡ θα παριστάνει την αριστερή “παρθένα”.
  1. Επίσης, είπε στους βουλευτές του να κοιμούνται ακόμα πιο ήσυχοι — για τις πολύτιμες καρεκλίτσες τους — γιατί η ΔΗΜΑΡ θα παραμείνει στην κυβέρνηση ψηφίζοντας τον προϋπολογισμό, που θα εφαρμόσει τα μέτρα που η ΔΗΜΑΡ δεν ψήφισε στη Βουλή, ενώ ο υπουργός της ΔΗΜΑΡ, κλπ κλπ…
Τόση αποθέωση της μικροπολιτικής, του οπορτουνισμού, της πολιτικής απάτης, της αναξιοπρέπειας και της ξεφτίλας, του πατάω-σε-δύο-βάρκες και του σας-κοροϊδεύω-στα-μούτρα-γιατί-σας-θεωρώ-κρετίνους είχαμε καιρό να δούμε. Ο ΓΑΠ που λάνσαρε αυτό το μοντελάκι για πολύ καιρό είναι σίγουρα κατώτερος του κυρ-Φώτη. Ενώ θα συμφωνήσουμε επιτέλους και με όσους ενοχλούνται από τον χαρακτηρισμό “Καρατζαφέρης της Αριστεράς” για τον κυρ-Φώτη· έχουν δίκιο, είναι προσβλητικός για τον Καρατζαφέρη, που είχε τουλάχιστον την αξιοπρέπεια να φύγει από την κυβέρνηση όταν “διαφώνησε” με τα μέτρα και τα καταψήφισε.
"



Η Χρυ­σή Αυ­γή διεκ­δι­κεί ρό­λο στη δε­ξιά
Η Χρυ­σή Αυ­γή φαί­νε­ται ό­τι ε­κτι­νάσ­σε­ται …
Έχει α­νο­δι­κή τά­ση. Το ε­πί­πε­δο του 10% δεί­χνει να το έ­χει αγ­γί­ξει ή να το έ­χει ξε­πε­ρά­σει. Δεν έ­χει βέ­βαια στα­θε­ρο­ποιη­μέ­νο α­κρο­α­τή­ριο. Τα κέρ­δη δεν εί­ναι α­κό­μη πα­γιω­μέ­να. Προέρ­χο­νται κα­τά το με­γα­λύ­τε­ρο μέ­ρος α­πό το χώ­ρο της ΝΔ. Η ΧΑ πλέ­ον έ­χει α­πό ό,τι φαί­νε­ται, τη στρα­τη­γι­κή να α­πο­κτή­σει και σα­φές ι­δε­ο­λο­γι­κό σή­μα ε­ντός του ευ­ρύ­τε­ρου χώ­ρου της δε­ξιάς. Δεν εί­ναι το α­πλώς α­ντι­συ­στη­μι­κό κόμ­μα να­ζι­στι­κής χροιάς (εδω διαφωνώ καθετα, διαγώνια και οριζόντια. Στρατηγική μπορεί να έχει. Προς το παρον παραμένουν τραμπούκοι του κερατά, κοινοί εγκληματίες οι περισσότεροι, αμόρφωτοι μετόβλακες οι ρέστοι, οι οποίοι ήταν τυχεροί από τις ΠΑΣΟΚοΝεοΔημοκρατικες μουμουετζίδικες αβάντες που πήραν, μπροστά στο φόβο "να μας κυβερνήσουν τα κουμμούνια". Το ότι ένα σημαντικό μέρος της Ελληνικής κοινωνίας ήταν και είναι φασισταριό του κερατά το οποίο όταν νιώθει μικρό κρύβεται στην ΝΔ (και στο ΠΑΣΟΚ) και όταν νιώθει δυνατό προσπαθεί να αυτονομηθεί θεωρείται από τον γράφοντα δεδομένο. Παραπέρα θα δείτε πως και ο Νικολακόπουλος ασπάζεται αυτήν την άποψη) Εντάσ­σε­ται στο χώ­ρο της δε­ξιάς, της πιο πα­ρα­δο­σια­κής, δεν εί­ναι μό­νο στό­χος οι με­τα­νά­στες, εί­ναι και οι α­ρι­στε­ροί (δεν καταλαβαίνω γιατί αυτο ειναι προβλημα-χαρακτηριστικό της παραδοσιακής δεξιάς. Και στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης οι πολιτικοι κρατούμενοι ήταν ουκ ολιγοι) . Σα­φώς, το σύν­θη­μα “τι­μή στους χί­τες και τους ταγ­μα­τα­σφα­λί­τες” που φω­νά­ζα­νε στον Με­λι­γα­λά, δεί­χνει ό­τι το­πο­θε­τεί­ται στον α­ντί­πο­δα του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ και του ΚΚΕ, αλ­λά κυ­ρίως του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ(παντως το ΚΚΕ αντιδρά πιο συντεταγμένα). Εάν, ε­πο­μέ­νως, η κυ­βέρ­νη­ση αρ­χί­ζει να φυλ­λο­ρο­εί, αυ­τό θα τρο­φο­δο­τεί την ΧΑ(αναμενόμενο. Αφου η όλη ατζέντα εκτρέπεται συνεχώς δεξιότερα, αν αποτύχει μια κυβέρνηση με συγκεκριμμένα παραδοσιακά δεξιά χαρακτηριστικά, τότε το φασιστικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας ειναι πιθανό να προσπαθήσει να παίξει μπάλα μόνο του) Η ΧΑ φαί­νε­ται ε­πι­πλέ­ον ό­τι έ­χει υιο­θε­τή­σει έ­ναν α­κτι­βι­σμό που εί­ναι στα ό­ρια της νο­μι­μό­τη­τας. (Νικολακόπουλε εδώ πιάνεσαι αδιάβαστος!!!!)  Παί­ζει ε­ντυ­πω­σια­κά με την ο­ρια­κή πρό­κλη­ση. Και κερ­δί­ζει στον κό­σμο στον ο­ποίο α­πευ­θύ­νε­ται. Ένα φαι­νό­με­νο εκ­φα­σι­σμού δεν α­ντι­με­τω­πί­ζε­ται διοι­κη­τι­κά. Πο­λι­τι­κά, ε­πί­σης, εί­ναι δύ­σκο­λο να α­ντι­με­τω­πι­στεί, για­τί ο κό­σμος στον ο­ποίο α­πευ­θύ­νε­ται η ΧΑ δεν α­κούει ε­σέ­να, δεν πρό­κει­ται να α­κού­σει κα­νέ­ναν α­ρι­στε­ρό ή φι­λε­λεύ­θε­ρο. Αυ­τή εί­ναι η με­γά­λη δυ­σκο­λία.

Όμως, η ΧΑ έ­χει ει­σχω­ρή­σει στα κοι­νω­νι­κά στρώ­μα­τα ε­μπρά­κτως. Φτιά­χνει, π.χ., κοι­νω­νι­κό πα­ντο­πω­λείο, γρα­φεία ευ­ρέ­σεως ερ­γα­σίας… (το ξέρει ο φίλτατος Μάκης αλλά δεν του πάει να το προχωρήσει; Δύσκολο ειναι; Ρε 18 ευρώ μεροκάματο; Προσεχώς νοικιάζονται σκλάβοι! Α, αλήθεια τελικά τα παιδιά του ...Μπαρμπαρούση είναι Έλληνες ή όχι; :Ρ)
Σε αυ­τή τη φά­ση, τώ­ρα που έ­χει ι­σχυ­ρο­ποιη­θεί, διεκ­δι­κεί ση­μα­ντι­κό ρό­λο στην ευ­ρύ­τε­ρη οι­κο­γέ­νεια της δε­ξιάς. Η κοι­νο­βου­λευ­τι­κή δε­ξιά, η ΝΔ α­πό το 1974 και με­τά, ό­πως εί­χε συμ­βεί και με την κοι­νο­βου­λευ­τι­κή δε­ξιά την πε­ρίο­δο α­πό το 1950 έως το 1967 που εί­χε εν­σω­μα­τώ­σει ό­λο το βα­θύ χυ­λό της α­κρο­δε­ξιάς, αυ­τό εί­χε μέ­σα της τα α­κρο­δε­ξιά ι­δε­ο­λο­γή­μα­τα και α­πλώς δεν έ­βγαι­νε στον πο­λι­τι­κό λό­γο της. (εμ έτσι είναι. Ενα καλο έκαναν σίγουρα οι Μητσοτάκης - Καραμανλής jr. Εδιωξαν πολύ από αυτον τον κατιμά και απέδειξαν πως  ΔΕΝ τον χρειάζονται για να κυβερνήσου, φτιάχνοντας ειδικά ο Καραμανλής την ελκυστική θεωρία του "μεσαίου χώρου". Το ότι όμως καθολικά η ελληνική δεξιά ήταν ανίκανη να κυβερνήσει δεν το υποψιαζόταν ούτε ο (επίσης ανίκανος να κυβερνήσει) Καραμανλής! Τωρα με το Σαμαρά ο χίτικος λόγος ξαναγίνεται mainstream, αλλά τώρα νιώθει αρκετά δυνατός για να αυτονομηθεί, πιο δυνατός απ΄ότι ένιωθε επί Καρατζαφέρη πχ) Τώ­ρα η ΧΑ προ­σπα­θεί να α­πο­σπά­σει έ­να κομ­μά­τι του κό­σμου, να α­πε­νο­χο­ποιή­σει αυ­τόν τον φα­σί­ζο­ντα πο­λι­τι­κό λό­γο και να μπο­ρεί ο άλ­λος, που τα έ­λε­γε αυ­τά στο κα­φε­νείο αλ­λά δεν τα έ­λε­γε πιο έ­ξω και ψή­φι­ζε κα­νο­νι­κά ΝΔ, να ψη­φί­σει ΧΑ, για­τί τα ί­δια λέει. Συμ­φω­νώ για την α­νά­γκη πα­ρου­σίας και α­ντι­πα­ρά­θε­σης στο κοι­νω­νι­κό ε­πί­πε­δο, στο πο­λι­τι­κό τη βρί­σκω πιο δύ­σκο­λο.
Ο τα­ξι­κός και η­λι­κια­κός δι­χα­σμός της κοι­νω­νίας
Ο ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ στις δη­μο­σκο­πή­σεις ξε­περ­νά­ει τη ΝΔ, ε­νώ στην πα­ρά­στα­ση νί­κης έ­χει εμ­φα­νή κυ­ριαρ­χία. Οι κοι­νω­νι­κές συμ­μα­χίες του ποιες εί­ναι;
Με ό­ποιον και να κου­βε­ντιά­σεις, εί­τε ο­πα­δό εί­τε και α­ντί­πα­λο του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ, ό­λοι πε­ρι­μέ­νουν ό­τι έρ­χε­ται η ώ­ρα του. Η πα­ρά­στα­ση νί­κης δεί­χνει μια ε­μπε­δω­μέ­νη ει­κό­να στην κοι­νω­νία, η ο­ποία βα­σί­ζε­ται, κα­τά τη γνώ­μη μου, και στις πο­λύ κα­λές εμ­φα­νί­σεις Τσί­πρα. Λέει ό­τι ο ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ εί­ναι η δύ­να­μη του μέλ­λο­ντος. Η δυ­να­μι­κή του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ ό­πως εκ­φρά­στη­κε το Μάιο και α­κό­μα ε­ντο­νό­τε­ρα τον Ιού­νιο, ή­ταν έ­νας τα­ξι­κός και έ­νας η­λι­κια­κός δι­χα­σμός της κοι­νω­νίας. Οι ε­κλο­γές του Ιου­νίου ή­ταν οι πιο τα­ξι­κά πο­λω­μέ­νες ε­κλο­γές α­πό τη με­τα­πο­λί­τευ­ση και για πρώ­τη φο­ρά, τό­σο τον Μάιο ό­σο και τον Ιού­νιο, εί­χα­με έ­ναν η­λι­κια­κό δι­χα­σμό πρω­το­φα­νή για τα ελ­λη­νι­κά δε­δο­μέ­να. Εί­ναι σαν να εί­χα­με δύο Ελλά­δες, μια ά­νω των 50 και μια κά­τω των 50, οι ο­ποίες δεν ε­πι­κοι­νω­νού­σαν με­τα­ξύ τους. Αυ­τό το φαι­νό­με­νο νο­μί­ζω ό­τι ε­ξα­κο­λου­θεί να ι­σχύει. Πρό­κει­ται για έ­ναν ελ­πι­δο­φό­ρο για το ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ δι­χα­σμό, αλ­λά και ε­ξαι­ρε­τι­κά ε­πι­κίν­δυ­νο για την κοι­νω­νία. Στις ε­πό­με­νες ε­κλο­γές θα έ­χου­με α­κό­μη με­γα­λύ­τε­ρη με­γέ­θυν­ση. Αν α­κού­σει κα­νείς πώς μι­λά­νε οι πλού­σιοι, ας πού­με, για τον ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ, ό­τι αν γί­νει κυ­βέρ­νη­ση ε­μείς θα φύ­γου­με α­πό την Ελλά­δα κλπ θα κα­τα­λά­βει. Αυ­τό το πά­θος δεν το έ­χω ξα­να­δεί πριν ού­τε για τον Α. Πα­παν­δρέ­ου το 1981 που εί­χε φτια­χτεί μια μυ­θο­λο­γία. Τέ­τοιο χά­σμα δεν έ­χω ξα­να­δεί.
1. Αναγκαστικά συμφωνεί κανείς. Η όλη μπουρδολογία τύπου θα γίνουμε Κούβα, θα τρωμε με το δελτίο, θα γίνει bank runθα καταστραφούμε αν βγει ο Συριζα και τέτοια, το μόνο που έκανε ήταν να διχάσει την ελληνική κοινωνια, να δώσει τροφή στους φασίστες και τελικά να γυρίσει ως μπούμερανγκ στους κυβερνώντες μιας και η αναμενόμενη αποτυχία τους οδηγεί την κοινωνία και την πολιτική ολοένα σε πιο επικίνδυνες θέσεις. Τα πάντα ειναι ικανοί να δεχτούν και να κάνουν, αρκεί να μην έρθει ο Σύριζα διότι τότε μάλλον ο πλανήτης θα εκραγεί. Και πάνω σε αυτήν την ρητορική χτίζονται και θεμελιώνονται πολιτικές όχι "δημοσιονομικής εξυγίανσης" αλλά κοινωνικής διάλυσης. Και αν πει κανείς και κάτι ο Κεδίκογλας θα τον βγάλει μέλος του λόμπι της δραχμής. Τέτοιο ξεφτίλικο πολίτικό λόγο έχω να δω από την εποχή του Μπους jr! Tο ακόμα χειρότερο ειναι πως κινδυνολογώντας συνέχεια το μόνο που κάνουν ειναι να πείθουν τους εξωτερικούς παράγοντες (επενδυτες με ή χωρίς εισαγωγικα, δανειστες, τρόικα κτλ) πως το εν Ελλάδι περιβάλλον ειναι επικίνδυνο, αυτοί να μαζεύονται έντρομοι και αυτό μετά απλά να επιβεβαιώνεται πως πάμε κατά διαόλου ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Και μετά να σου λένε να λες και ευχαριστώ γιατί αν ειχε βγει ο Σύριζας θα ήταν χειρότερα!2. Κοντρα στις Παπαχελαδικές ανοησίες το είχαμε πει και παλαιότερα. ΝΔΣΟΚ ψήφισαν οι γέροι, οι αμόρφωτοι, οι "επάγγελμα οικιακά" και οι βολεμένοι. Οι δημιουργικές/παραγωγικές ηλικίες και εργασίες ψήφισαν Συριζα και Δημαρ, αρκετοί μάλιστα πήγαν και στον Καμένο!! (κλατςκλιτς
Από πού αν­τλεί δυ­νά­μεις ο ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ και πώς μπο­ρεί να αν­τλή­σει πε­ρισ­σό­τε­ρες;
Με αυ­τό το σχή­μα και αν­τλεί δυ­νά­μεις α­πό ό­σους πλήτ­το­νται α­πό την οι­κο­νο­μι­κή πο­λι­τι­κή. Όσοι δεν πά­νε στη ΧΑ στρέ­φο­νται προς τον ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ. (σαφές δείγμα του πόσο απολιτικ εχουν γίνει τα πράγματα γενικώς) Και προ­φα­νώς δεν υ­πάρ­χει σύ­γκρι­ση ποιος εί­ναι ελ­κυ­στι­κό­τε­ρος. Η ΧΑ εί­ναι ελ­κυ­στι­κή μό­νο για τα συ­γκε­κρι­μέ­να στρώ­μα­τα που εί­πα­με προ­η­γου­μέ­νως(αυτο δεν θα κουραστώ να το τονίζω. Στο προυπάρχον φασίζον κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας και σε όσους αμόρφωτους και απελπισμένους τα πογκρόμ φαινονται καλή ιδέα)  Αυ­τό που πε­ρι­μέ­νει κα­νείς α­πό τον ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ εί­ναι μια πε­ρισ­σό­τε­ρο ε­νιαία εμ­φά­νι­ση, χω­ρίς τις κα­κο­φω­νίες τις ο­ποίες α­κό­μα έ­χει. Εί­ναι ση­μα­ντι­κό για τον κό­σμο. Άλλο πράγ­μα εί­ναι έ­να δη­μο­κρα­τι­κά ορ­γα­νω­μέ­νο κόμ­μα που έ­χει τις τά­σεις του αλ­λά έ­χει ε­νιαία γραμ­μή, και άλ­λο πράγ­μα εί­ναι να βγαί­νει ο κα­θέ­νας και να λέει άλ­λα πράγ­μα­τα α­πό αυ­τά που εί­πε ο προ­η­γού­με­νος. Ο ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ πέ­τυ­χε τη με­γά­λη νί­κη τον Μάιο, διό­τι πή­ρε την α­πό­φα­ση να μι­λή­σει για κυ­βέρ­νη­ση της α­ρι­στε­ράς και ε­πι­βρα­βεύ­τη­κε με 27%. Δεν θα έ­λε­γα ό­τι τον Ιού­νιο εί­χε κυ­βερ­νη­τι­κό πρό­γραμ­μα, αλ­λά για πρώ­τη φο­ρά εί­χε αρ­χί­σει να δια­τυ­πώ­νει κυ­βερ­νη­τι­κό πρό­γραμ­μα. Αυ­τό φαί­νε­ται να προ­χω­ρά­ει και να γί­νε­ται πιο σα­φές, πιο συ­γκε­κρι­μέ­νο. Εί­ναι ό­μως το α­πα­ραί­τη­το στοι­χείο για να πεί­σεις αυ­τόν που σή­με­ρα δεν εί­ναι α­κό­μη ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ, ό­τι μπο­ρεί να σε ε­μπι­στευ­τεί. Και πα­ρά την πρόο­δο που έ­χει γί­νει, δεν μπο­ρώ να πω ό­τι αυ­τό υ­πάρ­χει.
Από την άλλη και η ΝΔ που είχε πρόγραμμα πριν τις εκλογές δεν μπορώ να πω πως το υλοποιεί, σωστά;
Η α­ντί­δρα­ση του συ­στή­μα­τος
Τι γί­νε­ται με το σύ­στη­μα; Πώς θα α­ντι­με­τω­πί­σει την εν­δε­χό­με­νη κυ­βέρ­νη­ση του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ; Φο­βι­κά, αυ­ταρ­χι­κά; Θα προ­σπα­θή­σει να τον εν­σω­μα­τώ­σει;
Για να τον εν­σω­μα­τώ­σει εί­ναι α­κό­μα πο­λύ νω­ρίς. Και δεν νο­μί­ζω ό­τι θα το προ­σπα­θή­σει. Πι­θα­νόν να προ­σπα­θή­σει λί­γο να α­πα­λύ­νει την α­ντι­πα­ρά­θε­ση. Μια εκ­δο­χή α­ντί­δρα­σης εί­ναι η με­γά­λη ευ­ρω­παϊκή πα­τριω­τι­κή πα­ρά­τα­ξη, την ο­ποία ευαγ­γε­λί­ζε­ται ο Χρυ­σο­χοί­δης, εν­δε­χο­μέ­νως και ο Σα­μα­ράς. Με την ελ­πί­δα ό­τι φο­βί­ζο­ντας θα κερ­δί­σεις. Αυ­τή η εκ­δο­χή έ­χει δύο μειο­νε­κτή­μα­τα. Το έ­να εί­ναι ό­τι δεν εί­ναι σί­γου­ρο πως εί­ναι νι­κη­φό­ρα συμ­μα­χία. Μπο­ρεί και να χά­σει. Κι αν χά­σει έ­τσι, κα­ταρ­ρέει. Και το ό­τι μπο­ρεί να χά­σει, έ­χει να κά­νει και με την αυ­το­νό­μη­ση της λαι­κής δε­ξιάς και την ά­νο­δο της ΧΑ. Εάν τους εί­χε και αυ­τούς εν­σω­μα­τώ­σει, θα εί­χε πο­λύ με­γα­λύ­τε­ρες πι­θα­νό­τη­τες. Επει­δή ό­μως αυ­τοί εύ­χο­νται την κα­τάρ­ρευ­ση της ΝΔ ή αυ­τής της «φι­λο­ευ­ρω­παϊκής» πα­ρά­τα­ξης για να την υ­πο­κα­τα­στή­σουν και να γί­νουν το με­γά­λο κόμ­μα, προ­φα­νώς δεν θα τους κά­νουν το χα­τή­ρι. Προσοχή: Ο κυρ Ηλίας τονίζει πως αν το ΝΔΣΟΚ έπαιρνε τη ΧΑ θα είχε και μεγάλο κομμάτι της πίτας, ικανο για να πάρει τις εκλογές και να δώσει και ποσοστό νομιμοποίησης. Επίσης σαν να υπονοεί πως το δοκίμασαν και απλα έφαγαν πορτα απο την ΧΑ. Ετσι για να δουμε ποσο πολύ αντιμάχονται μερικοί το φασισμό.
Ένα δεύ­τε­ρο μειο­νέ­κτη­μα εί­ναι ό­τι έ­χουν μπλο­κα­ρι­στεί α­πό τον ε­κλο­γι­κό νό­μο. Εκεί­νη η η­λί­θια διά­τα­ξη που α­πα­γο­ρεύει να δο­θεί το πριμ στους συ­να­σπι­σμούς κομ­μά­των, αυ­τή τη στιγ­μή λει­τουρ­γεί ε­να­ντίον μιας πο­λι­τι­κής σύ­μπρα­ξης ΝΔ και ΠΑ­ΣΟ­Κ, στην ο­ποία θα μπο­ρού­σε να μπει α­κό­μη και η ΔΗ­ΜΑΡ μέ­σα, αν ή­ταν έ­να μέ­τω­πο ό­που ο κα­θέ­νας εί­ναι αυ­τό­νο­μος και α­νε­ξάρ­τη­τος. Για να αλ­λά­ξει αυ­τή η ρύθ­μι­ση, θέ­λει 200 βου­λευ­τές. Δεν νο­μί­ζω ό­τι θα κά­τσει κα­νείς να τους κά­νει τη χά­ρη. (ειναι απίστευτο αλλά τελικα ούτε ο Εκλογικος Νόμος που οι ίδιοι έφτιαξαν δεν μπορεί να τους σώσει! Η μή πρόβλεψη bonus για τους συνασπισμούς κομμάτων έγινε για να τη "φάει" ο Σύριζας αλλά τώρα τραβάνε τα βυζιά τους!)  Το να ε­νω­θούν σε έ­να κόμ­μα α­πο­κλείει τη ΔΗ­ΜΑ­Ρ, ά­ρα πε­ριο­ρι­ζό­μα­στε στη ΝΔ και στο ΠΑ­ΣΟΚ. Έχει πρό­βλη­μα η ε­νο­ποίη­ση, ό­σο υ­πο­βαθ­μι­σμέ­να και να εί­ναι τα brand name ΠΑ­ΣΟΚ και ΝΔ. Έτσι και αλ­λιώς υ­πάρ­χει θέ­μα ε­κλο­γι­κού νό­μου. Με το κα­τα­κερ­μα­τι­σμέ­νο κομ­μα­τι­κό σύ­στη­μα που υ­πάρ­χει, το μό­νο ε­κλο­γι­κό σύ­στη­μα που θα μπο­ρού­σε να α­πο­φορ­τί­σει την κα­τά­στα­ση, εί­ναι μια α­να­λο­γι­κή.
Η Ευ­ρώ­πη πώς θα α­ντι­δρά­σει;
Η Ευ­ρω­πη έ­χει α­πο­δεί­ξει μέ­χρι στιγ­μής ό­τι εί­ναι α­νί­κα­νη να α­ντι­με­τω­πί­σει τις κρί­σεις με ο­ρα­μα­τι­κό τρό­πο. Μό­νο δια­χεί­ρι­ση μέ­ρα με τη μέ­ρα κά­νει. Και αυ­τό το ο­ρα­μα­τι­κά μη­δέν ση­μαί­νει διά­χυ­ση του ευ­ρω­σκε­πτι­κι­σμού στην Ευ­ρώ­πη συ­νο­λι­κά. Με αυ­τή την έν­νοια θεω­ρώ ό­τι εί­ναι υ­πο­χρεω­μέ­νη η η­γε­σία της Ευ­ρώ­πης να κά­νει κά­τι του­λά­χι­στον μέ­χρι το τέ­λος του 2013. Πι­στεύω ό­τι έ­χουν πά­ρει την α­πό­φα­ση ό­τι θα κρα­τή­σουν την Ελλά­δα ε­ντός του ευ­ρώ, ά­ρα ε­φαρ­μό­ζουν τις ι­δε­ο­λη­ψίες τους μέ­χρι ε­κεί που τους παίρ­νει. Το βα­σι­κό πρό­βλη­μα δεν εί­ναι η Ελλά­δα πλέ­ον. Το βα­σι­κό πρό­βλη­μα εί­ναι η Ευ­ρώ­πη. Η Ελλά­δα εί­ναι το μο­ντέ­λο του τι πε­ρι­μέ­νει τους υ­πό­λοι­πους σε μια Ευ­ρώ­πη ό­πως την ο­ρα­μα­τί­ζο­νται. Σί­γου­ρα ό­μως και σε αυ­τό το μο­ντέ­λο κά­ποιες εκ­πτώ­σεις θα κά­νουν. Νο­μί­ζω ό­τι το ο­ρό­ση­μο θα εί­ναι οι γερ­μα­νι­κές ε­κλο­γές.
Κυβέρνηση της αριστεράς και ΣΥΡΙΖΑ
Θα πρέπει να επιμείνει στη γραμμή του ο ΣΥΡΙΖΑ για κυβέρνηση της Αριστεράς;
Δεν μπορείς να φτιάξεις τίποτε άλλο παρά μια κυβέρνηση της Αριστεράς. Το θέμα είναι ότι για αυτή τη κυβέρνηση της αριστεράς δεν αρκεί ΚΚΕ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Άρα, θα πρέπει σε αυτή την κυβέρνηση της Αριστεράς να υπάρχει χώρος και για τη σοσιαλδημοκρατία.
Ναι αλλα το ΚΚΕ δεν θέλει και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν την ...θέλω εγώ! Κοινώς ελπίζουμε να επιζήσει ως η νέα σοσιαλδημοκρατία η Δημάρ, αλλά με Ψαριανό και Κουβέλη τα πράγματα είναι θολά γαμώ το κερατό μου γαμώ.
Με πολιτική ηγεμονία της Αριστεράς.
Εκλογικά η ηγεμονία βρίσκεται. Ακόμα και αν αθροίζαμε ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ, πήραν 18,5%. Από εκεί και πέρα, αφού έχεις την αριθμητική ηγεμονία, έχεις και την πολιτική. Είναι δεδομένο ότι μια κυβέρνηση της αριστεράς θα είναι υπό την ηγεμονία του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν γίνεται αλλιώς.
Υπάρχουν φωνές που λένε, να ανοιχτούμε να βάλουμε νερό στο κρασί μας, μη φοβηθεί ο κόσμος
Αισθάνομαι ότι υπάρχουν δύο αντιρρήσεις. Η μια να μη νοθεύσουμε το κρασί μας, να είμαστε πρώτα κινηματικοί αριστεροί και μετά κυβερνητικοί. Η άλλη, αφού θα έχουμε κυβέρνηση της Αριστεράς, ας νοθεύσουμε αρκετά το κρασί για να μπορέσουν να συμπράξουν και άλλες δυνάμεις (κοινώς παπαροποιήματα. Πριν την πηδήξεις την γκόμενα δεν σχεδιάζεις....εγγόνια! Καλά τους τα λέει αμέσως μετά ο Νικολακόπουλος) Θεωρώ εξαιρετικά πρόωρη αυτή τη κουβέντα. Πριν φτάσουμε στο σημείο που να μπορεί να υλοποιηθεί μια κυβέρνηση της αριστεράς, το να θέλουμε να κατοχυρώσουμε την αριστερή ορθοδοξία είναι μια μάχη οπισθοφυλακής. Η βιασύνη να είμαστε όσο πιο κυβερνητικοί γίνεται σε μια φάση που δεν υπάρχουν άλλοι σύμμαχοι, είναι και αυτό άνευ σημασίας. Όταν θα υπάρξει ενδεχόμενο αριστερής κυβέρνησης, τότε προφανώς θα δεις τι συμμαχίες θα κάνεις. Αν υποθέσουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ερχόταν πρώτος τον Ιούνιο, δεν θα έπρεπε να συμμαχήσει με κάποιους για να κάνει κυβέρνηση; Άρα δεν θα έπρεπε να νερώσει το κρασί του τότε; Θα έπρεπε. Θα ήταν υποχρεωμένος. Κατά τη γνώμη μου τον Ιούνιο δεν ήταν ώριμος. Ο κόσμος ήταν ώριμος. Ο κόσμος το ήθελε αυτό το πράγμα και για αυτό και ανέβασε τον ΣΥΡΙΖΑ τόσο ψηλά. Οι συσχετισμοί δύναμης τον Ιούνιο δεν ήταν αυτοί που θα επέτρεπαν μια λειτουργική κυβέρνηση της αριστεράς. Ας περιμένουμε.
Οι πολίτες τώρα δεν βγαίνουν, τουλάχιστον στο βαθμό που απαιτείται, στους δρόμους
Βγαίνω στους δρόμους επειδή κάτι περιμένω. Εγώ περιμένω να βγούνε στους δρόμους, όταν τα μέτρα θα υλοποιούνται. Τότε περιμένω την κοινωνική δυναμική. Προς το παρόν, νομίζω ότι όλοι είναι σε αναμονή. Το ίδιο έγινε και στην προηγούμενη φάση. Ένας χρόνος πέρασε πολιτικά από τα μέτρα Παπανδρέου και μετά άρχισε ο κόσμος να κινείται.
Εδώ πάλι πίανεται (σχετικά) αδιάβαστος. Προχτές, στην ψήφιση του Μνημονίου ΙΙΙ είχε 100 000 κόσμο  απέξω (τουλάχιστον). Εντάξει δεν γίνεται και επανασταση μιας και ο κόσμος θες με την φάση στη Marfin, θες με τα χρυσαυγόπουλα, θες με τους μπαχαλους, θες με τα ΜΜΕ, φοβάται. Αλλά να δούμε.....

aeisixtir