Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Μαΐου 31, 2011

Nα πω και εγω την μαλακία μου;

οπως καθε Έλλην που σέβεται τον εαυτο του;

(Updated version. Μπηκαν διευκρινησεις και διορθώσεις στο κείμενο.)

Εδω ακουσαμε παρομοιώσεις για τα σημερινα...με αυτα των περσικων πολεμωνε!



(<- παρενθεση διοτι δεν αντεχω τοση χαζομαρα.

Ο Θεμιστοκλης ηταν τοτενες αιρετος και στρατηγος. Μπορουμε να τον παραλληλήσουμε με τον Πρωθυπουργο μιας χώρας ή άντε με τον Υπουργο Εθνικής Αμύνης. Ο Ευρυβιάδης ήταν στρατιωτικός, διορισμένος από την πολιτική ηγεσία της χώρας του. Σαν να είχαμε διακρατικές συμμαχίες ένα πράγμα και πχ ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας (βλ Θεμιστοκλης) να ...τσακωνόταν με τον αρχηγο του στόλου και ναύαρχο της...Ιταλίας για το αν και το που θα δοθεί μαχη. Παράλληλα ένας αξιωματούχος της...Κύπρου (βλ Κόρινθος) είχε αρκετες δυνάμεις για να επηρεάζει τα πράγματα.


Ο Κύπριος και ο Έλληνας...δωροδοκούν τον Ιταλο ναυαρχο για να γινει οτι θέλουν, μονο που ο καθενας απο αυτους ζητά το αντίθετο από τον άλλο. Ο Έλληνας δίνει πιο πολλά, από τα λεφτα που του έχουν δώσει για ενίσχυση οι Κύπριοι btw, οποτε και ο ναυαρχος τον ακούει πιο ευνοϊκα. Επειδης όμως ο Ελληνας, ως Αθηναιος και κωλοπετσωμενη ματσαράγγα, ειναι πιο ξύνπιος, ειδοποιεί και τους εχθρούς πως "οι συμμαχοι καταρρέουν, καλο ειναι να τους την πέσετε τώρα", κυρίως δίοτι....ειναι αλήθεια. Οντως οι σύμμαχοι κατέρρεαν και όντως ο Θεμιστοκλής πιστευε πως έπρεπε να γίνει άμεσα η μάχη, διοτι τοτε θα κέρδιζαν (αυτο δεν το είπε στους εχθρους btw, ενώ τα υπολοιπα τα χρησιμοποιησε αργοτερα, όταν ζήτησε άσυλο σε αυτους.)


Τωρα για κάποιους τα προηγούμενα για την ναυμαχια της Σαλαμίνας έχουν κάποια συσχέτιση με τα σημερινα. Εμ έτσι όπως διδάσκεται η ιστορια στο δημοτικό, μπορεί και να έχουν. Κλείνει παρένθεση->)


Ακολουθεί σεντονάρα. Προειδοποιηθήκατε

Από ότι μαθαίνω όλοι οι φίλοι μου είναι στις πλατείες αυτές τις μέρες. Για μας που είμαστε στην επαρχία και η πλατεία ειναι πιο έρημη και απο την έρημο σαχαρα το πράγμα γίνεται προβληματικο μιας και αν με δουν να γκρινιαζω στην πλατεια του χωριου το πιο πιθανο ειναι να με παρουν στην καζουρα ή έστω να μου πουν να παω σε καμια παραλία να πάθω ηλίαση με την ησυχία μου. Τι τα θες, η επανάσταση θέλει και μπούγιο, όχι μόνο μια πρωτοπορία.

Τι παρατηρώ εκ του μακρόθεν λοιπόν;

Για αρχη:
* Χαιρετιζω αυτους που αφησαν δουλειες (η και οχι μιας και απο ανεργια παμε καλα), οικογενειες και τον καφε τους για να βγουν για να γκρινιαξουν. Μπορει να ακουγεται αρνητικο με αυτή τη διατύπωση αλλα δεν ειναι, πιστεψτε με.
* Για οποιον ειναι "μεσα" στα κοινωνικα μεσα, δεν θα μπορουσε να αποτελεσει εκπληξη. Η ιστορια με την Αμαλια (που αυτες τις μερες πριν 4 χρονια πεθαινε, "θυμα" ενος "αναλγητου" κρατους και ιδιαιτερα του τομέα Υγείας του) εδωσε τα πρώτα δείγματα, όχι μονο αγανάκτησης "του καναπε" αλλά και οργάνωσής της. Οι διαδηλώσεις των μαυροφορεμένων bloggers αργότερα απέδειξαν πως μπορει να γίνει κατι εξω απο τους "κατεστημενους" φορεις αντιδρασης.

Στην Ελλάδα οι μάσκες όμως έπεσαν τον Δεκέμβρη του 2008 με την δολοφονία του πιτσιρικά από δυο ειδικούς φρουρούς. Εκει οι όποιες αντιδράσεις δημιουργήθηκαν αυθορμητα και μέσω του δικτύου, όπως επίσης και σωστή ενημέρωση γινόταν μέσω του δικτύου μιας και τα παραδοσιακα ΜΜΕ μετέδιδαν άλλη εικόνα από αυτή που είχε ο κόσμος στο δρόμο.

Τότε, όπως και τώρα, υπήρξαν άνθρωποι που κατέβαιναν πρώτη φορά σε πορεία, υπήρξαν άνθρωποι που πρώτη φορά καταλάβαιναν πως η αντίδραση στο δρόμο είναι πιο σημαντική από το να κρατάμε μούτρα στην καφετέρια. Τότε, όπως και τώρα η αντίδραση ήταν πέρα και πάνω από κόμματα.

Το γιατι και πως η όλη ιστορία τοτε εκτράπηκε είναι ακομα αμφιλεγόμενο.
Για πολλούς δεν εκτράπηκε.
Για πολλους...έφταιγε ο Σύριζα. Σίγουρα η παντοδύναμη ισχύς και πορεία του Σύριζα από τότε τους έχει δικαιώσει. Η πραγματικότητα μενει. Ο Συριζα ηταν η μοναδική δύναμη που επιχειρησε να εμπλακει πολιτικά στο σκηνικό (θελοντας σαφως να μπει μπροστα ως οι αντιστοιχοι μπολσεβίκοι) και το πλήρωσε από το ίδιο το σύστημα το οποίο τον μετετρεψε εν μια νυκτι σε εξιλαστήριο θύμα. Το ότι τα επεισοδια υποκινούνταν απο κάποιο κόμμα είναι απλα συκοφαντία μέχρι να δωθούν αποδειξεις οι οποιες βεβαιως δεν δοθηκαν ποτε.
Για πολλούς έφταιγαν οι μπάχαλοι. Κόντρα βέβαια σε πληροφορίες, μαρτυρίες και φωτογραφίες που έδειχναν πως οι μισοι τουλάχιστον από τους "οργανωμένους" μπαχαλακηδες ηταν κολληταρια με τις αρχες. Το ποσο κολληταρια ειναι, μερικοι από αυτούς τουλάχιστον, το είδαμε (;) και αργοτερα με την ιστορια της Μαρφιν που ακομα τους ψάχνουν ενώ έχουν (λενε) υλικο απο καμερες και μαρτυρίες.
(παρεμπιπτόντως η ιστορία με την πυρασφάλεια της Μαρφιν - που ηταν ανεπαρκέστατη οπως αποδείχθηκε- και το γεγονός πως οι πορτες της τράπεζας είχαν κλειδωθεί από μέσα και στον χαμό τα κλειδιά χάθηκαν, πράγμα που συνέβαλε στον εγκλωβισμό και τελικά στην ασφυξία των από μέσα δεν φαινεται να το ψάχνει κανένας)
Τους δολοφόνους του ανθρώπου που γινοταν πατερας και τον καθαρισαν για να του φάνε την κάμερα τους έπιασαν σχετικά γρήγορα χωρίς τίποτε από όλα αυτά.

Τελος πάντων. Για τα σημερινα ο Δεκέμβρης ήταν χρήσιμος διοτι:
* Αποδειξε πως μερος της κοινωνίας εχει αποξενωθεί απο τον πολιτικό κόσμο. Νιώθει μάλιστα "εξαπατημενο" και εκμεταλευομενο, κατι το οποιο δεν ειναι λάθος όπως και να το κανουμε. Δοκιμαστε με 800 ευρω το μηνα (ή/και επιδομα ανεργιας) και ενώ η ανεργία βαράει ποσοστά ρεκόρ να νοικιασετε ένα σπίτι με το αίσθημα και αργότερα να κάνετε οικογένεια να δείτε τι εστι βερικοκο.
* Απεδειξε επίσης πως τα ΜΜΕ πλεον ειναι "καθεστωτικα" και μαλιστα του κερατα. Ακομα δεν ξερω αν εχει ξηλωθει κανενας απο τα αλανια του MEGA (;) που αλλοιωσαν το βιντεο -μαρτυρια απο την δολοφονια του Γρηγορόπουλου προσθέτοντας μπαμ μπουμ εφε
* Επισης απέδειξε πως η προηγουμενη τεχνογνωσια (Αμαλια, μαυρα) που αναφεραμε δεν πήγε χαμενη. Αντιθέτως έγινε σχετικά κοινός τόπος, ήταν πολλοι οι πολιτες που μόλις έγινε το μπαμ, οι ιδιοι και με επιλογη τους πηγαν σε blogs και στο twitter για να ενημερωθουν, τα οποια και εκαναν την δουλειά τους, αρκετά καλά θα έλεγα.
* Απεδειξε τελικα πως η ιδια η εξουσία δεν δινει δεκαρα για το αν θα υπαρχουν θυματα ή όχι. Την νοιάζει να μην υπάρξουν την ίδια στιγμη. Το να φλομώνεις την Αθηνα στα χημικα πχ μπορει να ανεβασει το ποσοστο καρκινου σε μια δεκαετια, αλλα νεκρούς επιτόπου δεν θα έχεις οποτε βαρατε τους. Επισης απεδειξε πως τα ΜΑΤ και οι δυνάμεις ασφαλειας μεταλλάσονται σε ομαδα κρουσης της οποιας πλεον η μεριμνα δεν ειναι η ουτε καν η προσχηματική τηρηση της ταξης αλλα η τηρηση της καθεκιστυιας ταξης, αν γινομαι κατανοητος.
* Το βασικότερο, το ειπαμε, αλλά ας το επαναλάβουμε. Εβγαλε κόσμο στον δρόμο, κόσμο ο οποίος δεν είχε ξαναβγεί ποτε.


Και φτάνουμε στο σήηηημερα!!!!

Τί εχουμε;

Εικόνα από Καλτσωβρακο

Λιγο προϊστορια πάλι.
(
Γκαλοπ του 2010:

Το 54,3% θεωρεί ότι για την κρίση φταίνε όλοι και το 67,4% θεωρεί ότι θα υπάρξει κοινωνική έκρηξη.
)

Τα λέγαμε για το μνημονιο απο την αρχη. Τα εχω γραψει εδω και ενα χρονο (και βαλε) και δεν βλέπω να προσθέτω τπτ καινούργιο. Επιγραμματικα:

* Ειναι σαφες πως το κρατικο - εθνικο μόρφωμα Ελλαδα δεν λειτουργεί. Για να ειμαστε σωστότεροι ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΠΟΤΕ. Σε καθε χώρα οι αποπάνω βολεύουν τους δικούς τους, αυτό έλλειπε. Εδώ όμως το παρακάναμε ρε αδερφε. Σε αυτο υπάρχει η συλλογικη (συν)ενοχή πάνω στην οποία πατησε η επισημη αφήγηση για να μας την φορέσει. Και το δεχτήκαμε. Ο προηγουμενος χρόνος ήταν ο μισος χρόνος αναλογισμου και αυτοκατηγορίας και ο άλλος μισος ζητιανιά/αγωνία για χρήματα.

* Ειναι επίσης σαφες πως....αντι να πάμε στον Βενιζέλο, στον Τρικουπη, στον Δηλιγιάννη και λοιπά για ευθυνες καλο θα ηταν πρώτα να αποδώσουμε ευθύνες στους τελευταιους κυβερνώντες. Ναι ξερω γω, προδοτης ο Τσολάκογλου αλλα απο τοτε πανε 70 χρόνια. Τώρα τι κανουμε ρε παλουκάρι. Οποτε μοιραια καταληγουμε πως το συστημα ΠΑΣΟΚ (κυριως) και ΝΔ ευθυνεται για την κατάντια της χώρας. Αναγκαστικα. Εκει ερχεται και η δηλωση Παγκαλου για το μαζι τα φαγαμε. Δεν νομίζω να νομίζετε πως απευθυνεται στον ανεργο, στον απασχολουμενο με 592 ευρω, στον ζητιανο, έτσι δεν ειναι; Απεθυνεται ο ανθρωπος στους περιξ των λαμογιων των δυο μεγαλων κομματων (και κυριως αναγκαστικα του δικου του μιας και ηταν πολλα περισσότερα χρονια στην εξουσία).

Ναι αλλα εδω ερχεται το γαμωτο και σου λεει πως ενα σκληρο 60-70 % των Ελληνων φαίνεται να ψηφιζει αυτούς τους μαλακες! Αρα ειναι αθώος ο Ελληνας απο τη διαφθορα, την ατιμωρισία, την λαμογια; Μον ντιε!

* Είναι ομως και ΟΛΟΙ ένοχοι; Ολοι φαγαμε το ιδιο; Ολοι φταιμε; Φταιει το ίδιο ο υπάλληλος που πληρώνει το φορο του αναγκαστικα (μιας και παρακρατάται στην πληρωμή), με τον εργοδοτη του που του επιτρεπει το συστημα να φοροδιαφεύγει; Φταιω εγω το ιδιο (που εχω πειρατικο software btw) με τους υπευθυνους των υπουργειων που δινανε υπερκοστολογημενες κρατικες δουλειες με απευθειας αναθεσεις (ειδικά η μηχανοργάνωση του δημοσιου ήταν πολλά λεφτά πεταμένα στα σκουπίδια); Απεναντίας θα έλεγα πως εγώ ....κανω και καλό μιας και δεν εξάγω συνάλλαγμα!


Κατακλείδα:
"Το πρόβλημα όμως κατ εμε, ειναι πως ένας λαός που παραδίδει τόσο πρόθυμα την "εθνική του κυριαρχία", κάτω από το πρίσμα πως "εμείς δεν θα τα βγάλουμε πέρα", ή πως "φταίει η νοοτροπία μας " κτλ ειναι ενας λαος που δεν έχει καμία πίστη στις δυνατότητες του, και πως δεν έχει τελικά καν δημοκρατικά αισθήματα, απλά επιλέγει να αλλάξει ηγεμονα. Η "ελληνική νοοτροπία" δεν ειναι κατι που μεταφυσικά υπάρχει στα μυαλά μας. Ενσταλλάχθηκε, αναπτύχθηκε και επιβραβεύτηκε για δεκαετίες και δεκαετίες. Η αναγνώριση του προβλήματος ειναι το πρώτο βήμα προς την θεραπεία. Αν ομολογούμε πως δεν μπορούμε να τα βγαλουμε περα γιατι ειμαστε ανικανοι απο μονοι μας (ενω ας πουμε μια πιο τιμια σταση θα ελεγε πως δεν μπορουμε να τα βγαλουμε περα μονοι διοτι απλουστατα αυτο πλεον δεν μπορει να γίνει) τότε είμαστε ήδη ένας λαός υπηκόων και όχι πολιτών."

* Εκει ερχεται ο αλλος και σου λεει μνημονιο. Αν το δουμε...φιλοσοφικα το μνημονιo αποτελειται απο τους εξης κύριους άξονες:
-Οριζοντες περικοπες στο δημοσιο. Κοντα σε αυτές και η ελαστικοποίηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας. Στοχος η τελική μείωση όλων των τιμων, μισθων (αποπληθωρισμός νμζ ειναι η επισημη εκφραση) κτλ μεχρι να γινουμε "ανταγωνιστικοι" ή αν θέλετε σε λιγοτερο επιτηδευμενη μορφή μέχρι να είμαστε οι πρώτοι δυτικοί με μισθούς και τιμές Κίνας. Τελικά οι ΔΝΤ είναι κομμούνια ή τα κινεζικα κομμούνια είναι καπιτάλες;
- Αυξηση εμμεσης φορολογίας. Η επισημη ρητορικη την θέλει σαν εκτακτη αναγκη διοτι παροτι άδικη είναι εύκολο να εισπραχθει.
- Εξορθολογισμος της δημοσιας διοικησης μπας και γινουμε σοβαρη χωρα
- Καταργηση κλειστων επαγγελματικων καστων οι οποιες στην ουσια ειναι μονοπώλια ή και ολιγοπώλια προστατευομενα απο τα κρατος. Εδω για να τηρησει την παραδοση εθνικής σχιζοφρενειας η αριστερα μας φροντισε να τους υπερασπιστει.
- Ιδιωτικοποιηση δημοσιων επιχειρησεων. Κυριοτερος στοχος το αμεσο κερδος μιας και πολλες απο αυτες ειναι κερδοφορες.
- Παταξη της φοροδιαφυγης με παράλληλη αύξηση και της άμεσης φορολογίας στα υψηλοτερα εισοδηματα που μια ζωή ειναι "στην απ ' έξω".

Απο αυτα τα 2 πρωτα ειναι τα "ευκολα" να υλοποιηθουν μιας και αρκει μια υπογραφη. Ειναι κοινωνικα αδικα, αλλα προσοδοφορα για το κρατος και εκει πετυχε η μπιλια της συνολικής ενοχής. Ειστε συνυπεύθυνοι, πλερώστε.

Τα υπόλοιπα ειναι απο τις αποφάσεις που θέλουν πολιτική βούληση και συνεχή προσπάθεια για να υλοποιηθούν. Ειναι το μεγαλύτερο μερος του μνημονίου και στόχο έχει τον εξορθολογισμό των κρατικών δαπανών και εσόδων με τελικό στόχο ένα δικαιοτερο (αν θελετε βαλτε εισαγωγικά) καπιταλισμο ο οποιος τουλάχιστον θα πρέπει, έτσι για αλλαγή, να είναι λειτουργικός. Αν δεν γίνουν αυτα, τότε περιοριζόμαστε στο (άδικο) φορομπήξιμο, χωρις σχεδιο, χωρίς οργάνωση και χωρίς βεβαίως προοπτική. Ειδατε εσεις τιποτε απο αυτά να υλοποιείται; Καλά τα λέει ο khlysty, το μνημόνιο δεν εφαρμόστηκε ΠΟΤΕ.


Το πράγμα λοιπον συνεχίστηκε έτσι. Τι άλλαξε; Η αισθηση μου ειναι πως απο την μια δεν άλλαξε τιποτε, απο την άλλη άλλαξαν όλα. Και εξηγούμαι:

* Δεν άλλαξε τίποτε από τα "δύσκολα" που έπρεπε να αλλάξουν. Ακομα και προεκλογικές δεσμεύσεις του ΠΑΣΟΚ, όπως η φορολόγηση της εκκλησίας (που θα έφερνε λεφτά) έχουν πεταχθεί στα σκουπίδια (το σχετικό στοίχημα τρέχει από το 2008, για όσους νομίζουν πως ξεχάσαμε. Βλέπω τον φίλτατο Κρόγια να ψηφίζει ξεβράκωτος). Καμία "δύσκολη" πολιτική δεν υλοποιήθηκε. Η γενικότερη νοοτροπία ήταν "κοψε όπου είναι εύκολο". Το ΠΑΣΟΚ δεν συγκρούστηκε με ΚΑΜΙΑ ομαδα απο τις παραδοσιακα ισχυρές που ήταν και "δικες του" και σε αυτές απευθυνόταν ο Πάγκαλος. Μπορει να έβαλε χοντρο χέρι στους δημ υπαλλήλους αλλα:
- το κόψιμο όλων των επιδοματων στο ιδιο ποσοστο ηταν πανηλίθιο. Ο υψηλόμισθος των 6000 το μηνα έπεσε στα 5000-5500 και αυτος που την βγαζει δεν την βγαζει με ένα ενάμιση χιλιάρικο έχασε μια 200αρα το μήνα, χώρια τα δυο μηνιατικα μείον. Τα υψηλομισθα μεγαλολαμογια μάλιστα φρόντιασαν να αναπληρώσουν τα χαμενο τους εισοδημα γράφοντας υπερωρίες (το κουτσομπολιό λέει πως σε κανενα υπουργείο ΔΕΝ έχει μειωθεί η συνολική μισθολογική δαπάνη. Προσοχή μιλάμε για τις διοικήσεις των υπουργείων, όχι για το σύνολο των υπαλλήλων)
- οι Δ.Υ. βλέποντας την εργασιακή κόλαση που υπάρχει έξω αμέσως συμβιβάζονται. Σου λέει ο άλλος και πάλι καλά να λέμε.

Το πρόβλημα αυτό θα παραμένει μέχρι (αντε και να δουμε) να βγει κανα σοβαρο ενιαιο μισθολογιο.

Τι άλλαξε; Μα η αντιμετώπιση των πολιτών. Τωρα βεβαιως αρχιζω και λεω το πως σκεπτομαι εγω κυριως, μονο να μαντέψω για τους άλλους μπορώ. Αρχικά το κολπο της συνενοχής έπιασε και ο Ελληνας έβαλε πλάτη. Γκρινιάζοντας και αναγκαστικά, αλλά έβαλε. Η μειωση του εισοδήματος της πλειοψηφίας των υπαλλήλων ήταν της τάξης του 25%. Η οποία μείωση ....αυξήθηκε λόγω της αύξησης όλων των φόρων και κρατήσεων. Οι μικροί έμποροι (που αποτελούν την ραχοκοκκαλιά της Ελληνικής εσωτερικής τουλάχιστον οικονομίας) είδαν και αυτοι το εισοδημά τους να πέφτει και πολλές επιχειρήσεις να κλεινουν. Εμ λογικό είναι. Αμα ο άλλος δεν έχει λεφτα να φάει, που θα βρει για να ντυθει, να πιει, να καπνίσει, να φτιάξει ένα σπίτι. Σε αλλες χώρες αυτα τα μέτρα θα είχαν σαν αποτέλεσμα την ολική προλεταριοποίηση του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμου. Το οτι ακομα αυτο δεν συμβαινει (αν και οι αντοχες μειώνονται) οφειλεται στα παραδοσιακα χαρακτηριστικα της ελληνικής οικονομίας (οικογ. "αλληλεγγύη", υψηλο ποσοστο ιδιοκατοίκησης, ανταλλακτική οικονομία στα χωριά, μορφή των μικρών οικογενειακών επιχειρήσεων που είναι εύκολο να φοροδιαφύγουν).

Αυτο που είδα εγώ και μάλλον εμπεδώθηκε στον κόσμο είναι πως καλούμαστε να βάλουμε πλατη σε μια πορεία χωρίς τέλος. Η καθε επικαιροποίηση του Μνημονίου....μνημονεύει τα ίδια και τα ιδια:
* νεα αυξηση φορων
* νεες μειωσεις, απολύσεις, ιδιωτικοποιησεις (και μαλιστα κοψοχρονια)
* και νεα ευχολογια για τα "δύσκολα" που λεγαμε. ΘΑ παταχθει η φοροδιαφυγη, ΘΑ εξορθολογιστει η διοικηση, ΘΑ απελευθερωθουν τα κλειστα επαγγέλματα. Κοινως μια απο τα ιδια.

Και σου λεει ο άλλος. Μαλιστα, εμεις ένα χρονο (για μερικούς πολλά περισσότερα) πηδιομαστε. Αποτέλεσμα όχι μονο δεν φαίνεται να υπάρχει αλλά ουτε και πορεία προς αυτο. Καθε φορα ζητούνται νέες θυσίες που το μόνο αποτέλεσμα που θα έχουν ειναι να ζητησουν καποιοι αργότερα ακόμα πιο νεες θυσίες χωρίς να έχουν οι ίδιοι στερηθεί, έστω κάποιων, προνομίων τους. Ενδιάμεσα μας "την είπανε οι Ισπανοι" και....εγενετο αγανάκτηση!

Ποια ειναι τα χαρακτηριστικά που φαίνονται;
* Οργανωση μεσω διαδικτύου. Ειπαμε, η τεχνογνωσια υπάρχει και έχει εμπεδωθεί στον κόσμο. Ας ειναι καλα ο Καραμανλης (!) που γέμισε με οπτικές ίνες όλη την Ελλάδα και η ΔιΕςΕΛ φτάνει πλεον παντου!
* Συνειδητη προσπάθεια α-κομματικής δράσης. Αυτο μπορει να σημαίνει πως ειναι α-πολιτική για μερικούς στουρνους. Κατι με το οποιο διαφωνω σφοδροτατα. Ηταν α-πολιτικος ο Δεκεμβρης; Απο πότε μια εξέγερση δεν περιγράφεται με πολιτικούς όρους; Γιατι να ειναι α-πολιτικα τα σημερινα; Επειδη δεν μπήραν έγκριση απο μερικά κόμματα τα οποία στην τελική εχουν αποξενώσει τους πολιτες (μεσω της "αντιπροσωπευσης", της "συμμετοχικης δημοκρατιας" και του "δημοκρατικου συγκεντρωτισμου") απο τις αποφασεις; Εχετε δει εσεις καμια κυβερνηση να υλοποιηεί τις προεκλογικές δεσμευσεις τις για τις οποιες (υποθετικα) ψηφίστηκε;
Οι μαζωξεις αυτες ειναι καιρια πολιτικες και έχουν πολιτικό νόημα. Αυτο δεν σημαινει πως οι ανθρωποι εχουν κοινες πολιτικες επιδιώξεις, πως θα μπορούσαν άλλωστε. Ακομα και στειρα διαμαρτυρία όμως είναι πολιτική άποψη, αν και δεν νμζ να ειμαστε σε αυτην την περιπτωση. Απλα οταν η εξουσια βλεπει κινήσεις εναντίον της, η πρώτη προσπάθεια της ειναι να τις απαξιώσει. Κλεβω την ατακα του φίλου εσταριαν σαν κατακλείδα:

Οταν δεν κατέβαινα σε διαδηλώσεις, ήμουν καναπές. Τώρα κατεβαίνω, μου λένε ότι δεν έχω σχέδιο. Άμα βγάλω σχέδιο θα πουν "δεν είσαι οικονομολόγος"
* Το μη βίαιο του πράγματος. Κατι το οποίο στην Ελλάδα ξενίζει. Η τουλάχιστον ξενίζει τους έχοντες ασθενή μνήμη. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα διαδηλώσεων που δεν ανοίγει ρουθούνι (οπως αυτες του ΚΚΕ λχ). Και υπάρχουν ακόμα περισσότερα παραδείγματα διαδηλώσεων που δεν ανοιγει ρουθούνι μεχρι να αρχίσουν οι....ψεκαστικές επιχειρήσεις απο την αστυνομία. Σε μια α-κομματική μάζωξη που μαζευονται οι παντες των παντως ειναι πολύ εύκολο να παρεισφρύσουν μπαχαλοειδη στοιχεια. Δεν νμζ να νομιζετε πως ο καλως εννοούμενος αχταρμας που κατεβηκε να διαδηλωσει μπορει να κάνει την περιφρουρηση που κάνει το ΚΚΕ λχ (που αν κανεις μαλακια τρως καδρονιά στο κεφαλι). Οποτε δεν νομιζω να νομιζετε πως οι μπαχαλοι ...σεβαστηκαν το ειρηνικο του πραγματος. Μαλλον τα τελευταία δείχνουν τελικα πως ακομα και η μπαχαλοποιηση ειναι ....πολιτική απόφαση. Μονο που τώρα, μετά τα τελευταία ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ στην κυβερνηση να εκτραπεί καμία πορεία. Ο κίνδυνος κατόπιν για την ίδια την ύπαρξη της κυβέρνησης ειναι ορατος. Δια αυτο και τα μπατσόνια είναι κιουρίες και δεν προκαλουν, απλα κάνουν (κοιτα να δεις ρε παιδι μου) μονο την δουλειά τους. Το ότι οι διαδηλώσεις ειναι ειρηνικές είναι ήσσονος σημασιας. Και άλλες ήτανε και εγινε στο τελος της καριολας. Ειναι προφανές πως η κυβέρνηση διστάζει να χρησιμοποιήσει πυγμη διοτι, αν το κάνει ειναι πιθανόν ο Δεκέμβρης του 2008 να μοιάζει με παιδικό παραμυθάκι μπροστα στο τι θα γίνει. Ασε που τώρα επιδιώκεται η "συναινεση" ενώ τότε επιδιωκώταν το να δειχθεί ποιος ειναι κρατος και ποιος οχι.
* Οι ανοιχτοδημοκρατικές διαδικασίες. Αυτες πάνε με την διαδικτυακη τεχνογνωσία που λεγαμε και ήταν αναμενομενες
* Η μαλακια μερικων που το βρήκαν σαν ευκαιρία για να κοπανήσουν κανα μετανάστη. Ευτυχώς το πράγμα δεν εκτράπηκε και παραδόξως τα ΜΜΕ δεν το έκαναν σημαία. Αναρωτιέμαι όμως αν θα έκαναν σημαία το ανάποδο.....
* Μειονέκτημα ειναι πως το αγανακτω μπορει να το πει ο οποιοσδηποτε. Τα λαμογια της ΔΕΗ πχ. Οι διπλοθεσίτες. Οι ξυνομενοι διευθυντάδες ανυπαρκτων οργανισμων που έχασαν τα επιδόματα. Σε αυτες τις φάσεις ομως ας θυμηθούμε πως δεν υπάρχει και δεν μπορει να υπάρξει κρισάρα. Οσο το κυριοτερο αιτημα ειναι ένα κραμα απο αιτήματα για δημοκρατια-ισονομια-τιμωρια ενοχων-αξιοπρεπεια-καταπολέμηση της φτώχιας, ε αναγκαστικά είμαστε μαζί τους. Το 2008 κάποιοι μίλαγαν για επανάσταση των καλομαθημένων και με αυτό δεν πολυδιαφώνησα. Τώρα όμως που φαίνεται πως λίγο ή πολύ είμασταν όλοι καλομαθημένοι μήπως θα έπρεπε δηλαδή να μην κάνουμε τίποτε και να αφήσουμε τους αποπάνω να μας πηδάνε και μάλιστα αναποτελεσματικά (χωρις αποτελεσμα δηλαδης); Επίσης, και τώρα που το είδα στις ειδήσεις. Ακόμα και ο Ανθιμάουας λέει θα κατέβει ως αγανακτισμένος στην πλατεία!!!! Μάλιστα. Η Μαρία Αντουανέττα δεν έχει δηλώσει ακόμα συμμετοχή, αλλά που ξέρεις. Και καλά να κατέβει ο Ανθιμάουας, αν τον πάρουν όμως (ως αγανακτισμένοι) οι χριστεπώνυμοι με τις ντομάτες μετά θα ξεαγανακτήσει;
* Οπως καταλαβαίνουμε ειναι πως το πολιτικο μεν, ακομματιστο δε στοιχειο εμπεριεχει κινδυνους. Τα χρυσαυγοπουλα, ο Μίκης, ο Ανθιμος και ο Αλεκος καραδοκουν, ο καθενας για τους δικους του στοχους. Για να παει παραπερα τουτο το πραγμα πρεπει να αρχιζει να δινει και πιο χειροπιαστα αιτηματα, εστω μεσω ψηφισματων. Και ας υπαρξουν διαφωνιες. Αλλος μπορει να ειναι υπερ του "δεν πληρωνω" εθνικα. Αλλος μπορει να θελει επιστροφη στη δραχμη και υποτιμηση. Αλλος (πιο λογικος) να θελει παραμονη στο ευρω αλλα πιο διαφανεις (βλ ορθολογικές) διαδικασιες. Τελος παντων αυτο δεν μπορουμε να το κρινουμε οι απεξω. Εκει ειναι ο κοσμος, εκει οι διαδικασίες εκει και οι αποφασεις. Και αν ειναι "λαθος", ε ας ειναι. Ειδαμε χρονια τωρα τους σωστους. Ξεχνανε οι πολιτικοί μας πως πολιτική σημαίνει πρωτ' απ' όλα ΑΡΧΕΣ και μετα διαδικασίες (πως λεγανε μερικοι παλια "οι ανθρωποι πανω απο τα κερδη", "ου φονευσεις" κτλ; Αυτες ειναι αρχες, πολιτικες αρχες και οι διαδηλωτες φαινεται πως τις εχουν. Το "πρεπει να επιστρεψουμε στις αγορες το 2012" ΔΕΝ ειναι πολιτικη αρχη, ειναι ενας στοχος....ισολογισμου. Ομοιώς και το "δραχμη ή όχι δραχμη". Δεν ειναι πολιτική αρχή ειναι νομισματικό τερτίπι. Διαβάστε αυτο και αυτό παρεμπιπτόντως αν νομίζετε πως η επιστροφή στην δραχμή είναι πανάκεια). Επισης πρεπει να βρεθουν καποι "ελαχιστοι" στοχοι που θα ικανοποιήσουν τον κοσμο αν υλοποιηθουν. Πχ η άρση της βουλευτικής ασυλίας. Δεν κατάλαβα που είχε πρόβλημα ο Μπερλουσκόνι να πρωθυπουργεί και ταυτόχρονα να δικάζεται για αφρογαμίσιες καταστάσεις. Εδω παλι......ούτε κλητήρα δεν μπορείς να στειλεις στο δικαστήριο! Επιμένω και επαναλαμβάνω. Τέτοιες μαζώξεις δύσκολα μπορούν να δώσουν πολιτικές λύσεις προβλημάτων, δηλαδή στρατηγικές. Μπορούν να δώσουν όμως πολιτικές αρχές στις οποίες ΟΛΟΙ θα συμφωνούν. Θελετε παραδείγματα τετοιων; Οριστε:
- Οι άνθρωποι πανω απο τα κερδη
- Η φτώχια ειναι η πιο ισχυρή βία (νμζ πως χρησιμοποιείται αλλα δεν το θυμάμαι πως ακριβώς)
- Η τηρηση του Συνταγματος επαφιεται στον πατριωτισμο των Ελληνων
- Αρση βουλευτικης ασυλιας
- Μειωση βουλευτικης αποζημίωσης κτλ κτλ
* Πλεονέκτημα με το οποίο κλείνω. Ο καλος εννοούμενος χαβαλες. Οι κατσαρόλες, τα χορευτικα, τα γκομενάκια. Εχω βαρεθεί να ακούω για υψηλα φρονιματα και κουφια λογια. Δεν υπαρχει λογος να διαμαρτυρομεθα κλαιομενοι. Ενα γελιο μπορει να τους συντριψει. Εδω πρεπει να παρει και μερικα μαθηματα η αριστερα. Οσο εβγαινε ο Συριζας λχ πιο χαλαρος και ωραιος ηταν στα πανω του. Οταν παρασοβάρεψε, ε απλα ο κοσμος καταλαβε πως εχει να κάνει με μία από τα ίδια. Επιτέλους ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ. Για τα υπολοιπα της αριστερας ασπαζομαι το κυριο σωμα του ποστ του φιλτατου Εσταριαν, το οποιο και προτεινω να το διαβασετε


Ταυτα και καλή συνέχεια!


Y.Γ. Το θυμηθηκα τωρα και το βάζω στο τέλος. Ενα πράγμα που άλλαξε την νοοτροπία του κόσμου ήταν η ...."Αραβική Άνοιξη", η οποία και έπεισε τελικά πολλούς πως αλλαγές μπορούν να γίνουν απο το ιντερνετ, απο τον κοσμο και πως η βια δεν ειναι απαραίτητη. Η βία από τον κόσμο εννοείται διοτι οι καθεστωτικοί εκεί βαράνε αβέρτα κουβέρτα. Προς το παρον εδω υπάρχει νηνεμία σε αυτον τον τομέα αλλά και αναποτελεσματικότητα. Το μονο που εχουν καταφέρει οι διαδηλωτες προς το παρον ειναι να....μετριουνται. Οψομεθα λοιπον για νεότερα και ευχόμεθα καλή επιτυχία.

Υ.Γ2. Περι πολιτικης που λέγαμε. Προσυπογράφω το τελικό σχόλιο του Hades
Και όσον αφορά το θέμα που τεχνηέντως έχει ανακύψει περί αιτημάτων, νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να τεθούν αιτήματα στην παρούσα φάση. Αυτά είναι γνωστά σε όλους. Ακόμη και στους πολιτικούς. Ας βγεί κι άλλος κόσμος έξω, να γίνεται το αδιαχώρητο σε ολόκληρο το κέντρο και όχι μόνο στο Σύνταγμα, καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες πόλεις, ας διασφαλιστεί ότι ο χαρακτήρας της διαμαρτυρίας θα μείνει απαράλλαχτος και ειρηνικός και όταν θα έρθει η ώρα των αιτημάτων ξαφνικά όλοι θα συνειδητοποιήσουν ότι αυτά θα έχουν ήδη τεθεί από μόνα τους. Η φυσική παρουσία του κόσμου είναι το άλφα και το ωμέγα.

Update!
Πάρτε και την λιστα των Ισπανικων αιτηματων (εμπλουτισμενη κατάλληλα) και πειτε μου αν αυτα ειναι αρχές ή όχι, αν ειναι πολιτικά ζητήματα ή όχι

Update 2
Να έχουμε και τις επιφυλάξεις μας. Ειχα ακουσει για τους διαφορους γραφικους εθνοβαρεμενους αλλα δεν εδωσα και μεγάλη σημασία. Παντα σκανε αυτοι οταν βρουνε μπουγιο, μονο που εν αντιθεση με καποιους αλλους τουτοι κατα κανονα θεωρουνται ΟΚ απο τις αρχες :(
(αν και το κακο τους αρχιζει και παραγινεται. Αν δεν τους κοπανησουν απομονώσουν οι διαδηλωτες το πραγμα κινδυνευει αμεσα να εκτραπει προς ......ραϊχσταγκικες καταστάσεις)
Αυτο που με προβλημάτισε ειναι .... (ως συνηθως τωρα τελευταια) η ομιλια του Μικη (δες και το βιντεο και παθε χλαπατσα) στα πλαισια της εκδηλωσης του Πανεπιστημιου Αθηνων (;). Ανησυχω...... αισθάνομαι πολύ περίεργα που συμφωνώ με τον ....Ανδριανοπουλο (!) σε τουτο:

Πώς είναι δυνατόν να καθυβρίζεται συλλήβδην ο πολιτικός κόσμος για πράξεις ρουσφετολογίας και διαφθοράς και να ηγείται των σχετικών διαμαρτυριών ο άνθρωπος που με ελάχιστα χρόνια στη Βουλή αμέσως διεκδίκησε αναδρομικά. Παρά βέβαια την κρίσιμη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Και να αρνείται μάλιστα να παραιτηθεί από τις σχετικές διεκδικητικές αγωγές. Υπόσχεται απλά πως αν του επιδικασθούν δεν θα τα εισπράξει.
Update 3
Συκοφάντης Μπαστούνι. Γιατι μερικά πράγματα θέλουν προσοχη :)

Kαι: Θυμιος Καλαμουκης:

Αυτό που νομίζω λείπει και θα μπορούσε να γίνει άμεσα, είναι να βρεθούν 5-10 συνθήματα, πιθανώς μέσω του Facebook, που να δίνουν όμως μία κατεύθυνση σε όλο αυτό. Χρειαζόμαστε ένα σύνθημα-οδηγό.

Και δε μιλάω συγκεκριμένα για κάτι αντικαπιταλιστικό. Αυτό μπορεί να είναι και πολύ προωθημένο. Θέλω ένα αίτημα. Υποτίθεται ότι υπάρχει ένα μνημόνιο, ένα ΔΝΤ που μας έχει κάνει τη ζωή μαρτύριο. Δεν πρέπει να πούμε με κάποια αιτήματα τι θέλουμε;»


Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε ότι ο κόσμος βγαίνει εδώ και ένα χρόνο έξω. Και αν βγήκαν την Κυριακή 100 χιλιάδες, πέρσι το Μάη ήταν 200 χιλιάδες κόσμος. Δηλαδή με τη μία θεοποιούμε το Σύνταγμα και ξεχνάμε όλους τους άλλους που βγαίνουν τόσα χρόνια, απεργούν με κόστος τα μεροκάματά τους, τη δουλειά τους.»

Από κει και πέρα θέλει συνειδητοποίηση. Το είχα πει και τις προάλλες στον αέρα, ότι δε μου φτάνουν οι αγανακτισμένοι. Αγανακτισμένος είναι και κάποιος που χτυπάει το πόδι του στην καρέκλα και βρίζει την καρέκλα. Θέλω συνειδητοποιημένους, αποφασισμένους, εξεγερμένους.

Από το διαδίκτυο άρχισαν όλα και τα κανάλια απλά ακολούθησαν. Για διάφορους λόγους, ενδεχομένως και για να «γλείψουν» τον κόσμο.»





Δευτέρα, Μαΐου 30, 2011

Αμεσως να πειτε την κακια σας...

(...η αλλιώς να την πω εγώ ρε παιδιά!!)

Μόλις βρήκα έναν Άγγλο να παριστάνει τον Πρετεντέρη!

Τετάρτη, Μαΐου 18, 2011

Στου Αγιου.....

Ντρρρρριν

" Έλα ρε που είσαι;"
" Στου ***** απέξω";
"Που;"
"Στου *****"
(ρε ποιος παπαρας ειναι αυτος γαμω το φελέκι μου)


"Σε ποια οδο ρεεεεεεεεε"
"Εεεεεε"
"Ρε που ρεεεεεεε"

"εεεε.... εεεεε ...εεεε στην Αγίου Παπανδρέου!"!!
"????" (λιποθυμια. Κατοπιν χριστοπαναγιες)


Μετά από αυτον τον (ποιητική αδεία) διάλογο (η ατάκα πάντως περί αγίου έπαιξε), τι άλλο να πω παρά μονο:

Πέμπτη, Μαΐου 12, 2011

No comment



Και οποιον ζωον παει να το ...ισοσκελισει με οτιδηποτε, καποτε πρεπει να μαθει τη διαφορα μεταξύ ενορκων υπαλληλων "προστασιας του πολιτη" και κατσαπλιάδων.

Διαβάστε και αυτό.

Τετάρτη, Μαΐου 11, 2011

Mπουταρης φορ πρεζιντεντ

Εμ, να σου βρασω την αριστερά κύριε Κουράκη.



Με αυτα τα μυαλα δεν θα προκοψουμε ποτες. Απο εκπροσωπους των "αστικων" κομματων δεν περιμενα και κατι καλύτερο (http://www.soccerplus.gr/article/oi-boyleytes-poy-psifizoyn-irakli:
"Μέχρι στιγμής οι βουλευτές που έχουν δείξει διάθεση να στηρίξουν την προσπάθεια του Ηρακλή είναι δυο Θεσσαλονικείς που έχουν εκλεγεί με τη Νέα Δημοκρατία. Πρόκειται για τον Θόδωρο Καράογλου, που είναι και φίλαθλος του Ηρακλή, και τον πρώην, πλέον, βουλευτή και νυν αντιπεριφερειάρχη, Απόστολο Τζιτζικώστα. Επίσης, έχουν απευθυνθεί και σύμφωνα με πληροφορίες θα έχουν την στήριξη του βουλευτή του ΛΑΟΣ και πρώην ποδοσφαιριστή, Γιώργου Ανατολάκη.

Οι άνθρωποι του Ηρακλή ελπίζουν να έχουν την στήριξη και πρωτοκλασάτων Υπουργών που εκλέγονται στην Θεσσαλονίκη όπως ο Υπουργος Δικαιοσύνης, Χάρης Καστανίδης και ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελος Βενιζέλος. "
), αλλα σαματις κατι μου λεει πως τα παλουκαρια του Τσιπρα εχουν χασει ελαφρως την μπαλα.

Εγω συνεχιζω να ευχομαι να ήταν ο Μπουτάρης 20 χρόνια νεότερος:

"Μου λένε, κοίταξε να δεις υποστήριξε τον Ηρακλή γιατί… Φυσικά και θα τον στηρίξω αλλά τον Ερασιτέχνη. Με την ΠΑΕ δεν μπορώ να αναμειχθώ.Ούτε εγώ, ούτε ο Δήμος μπορεί. Είναι σαν να ζητάμε από τον Δήμο να υποστηρίξει μια εταιρεία που δεν πλήρωσε το ΙΚΑ. Δεν χάλασε κι ο κόσμος αν υποβιβαστεί μια ομάδα"
Υ.Γ.1: Το δικαιον του Κουράκη ειναι μόνο ετούτο: Να εφαρμοστεί ο νόμος για όλους. Οχι να ζητάμε επιλεκτικές εξαιρέσεις κατα δω ή κατά κει. Ευχαρισθω
Υ.Γ.2: Ειμαι ασχετος με το θεμα, το ομολογώ, αλλα κατα δεν νμζ να τρελαθηκαν εκει στην ΕΠΟ και να ειπαν να ριξουν μια ομαδα ετσι για να περνα η ώρα.
Υ.Γ.3:
Υπαρχει θεληση αλλα οχι χρονος ρε γμτ. Σταματηστε να γραφετε για μια βδομαδα, δεν προλαβαίνω να διαβάζω!!!


Κυριακή, Μαΐου 08, 2011

Yπερκουπωση

Γυναικα, να αλλαξουμε τα επιπλα, δεν χωράνε τα ευρωμπουρούκια!



Υ.Γ.1 Ποσα ευρωπαϊκα εχει μονος του ο Ομπραντοβιτς; Γκαστονε ειπαμε; Παλιο εεεεεεε;;;;

Υ.Γ.2 Διαμαντίδης: MVP κανονικης περιοδου, καλυτερος αμυντικος, μέλος καλύτερης πεντάδας (καλά αυτό δεν ....εννοείται με το MVP;), MVP τελικών (αυτο δεν υπάρχει, αλλα δεν είναι ίδιο με τον MVP του final-four σαν τίτλος;). Χμμμ αν θυμάμαι καλά, όλα αυτα μαζί τα έχει πάρει μόνο ο ....Τζόρνταν!

Υ.Γ.3 Τελικά το μπάσκετ ειναι απλο ρε γμτ..... απο το 1ο λεπτο φαινοταν το πραγμα. Θηρια οι Μακκαβαίοι, μαγκες και με κοχόνες (τα έδειξαν στο τέλος). Ειδικα κεινος ο Παργκος, ητανε αμαν αμαν. Αλλα τι να κανεις, when the things get tough......

Υ.Γ. 4. Σηκωνουμε το μπουρουκι (μεσα στο καφενειο - γαυροφωλια btw) και μετα....αλλαζουμε καναλι. ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκος, πλει οφ ποδοσφαιρου. Οι ταινιες του Αγγελοπουλου ειναι σαν το Ραμπο νο 17 μπροστά του. Στο δεκάλεπτο δεν αντεξαμαν και την κοπανήσαμε!

Παρασκευή, Μαΐου 06, 2011

Αν ισχυει, τοτε ειναι καλα νεα

Πρόταση για αποκλεισμό των ομάδων από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις

φερεται να ζητουν βουλευτες του κοινοβουλίου από την ΟΥΕΦΑ. Ψαριανός:

"Πρέπει να πούμε στην UEFA ότι αφού η ελληνική πολιτεία είναι “κότα” και δεν τολμάει να πάρει τα μέτρα που πρέπει να πάρει –και μπορεί να τα πάρει χτες, όχι απόψε-, ζητάμε εμείς και σας παρακαλούμε, για να μη θρηνήσουμε νεκρούς και για να μη θρηνήσετε κι εσείς νεκρούς από τις ομάδες της Ευρώπης που θα έρθουν εδώ να παίξουν, να αποκλειστούν, επ’ αόριστον, οι ελληνικές ομάδες από τα ευρωπαϊκά κύπελλα»."

Αν και, μεταξύ μας, ομολογώ πως δεν μου αρέσει η εμπλοκή της ουέφας και της φιφας στα δικά μας.

Οι σοβαρές χώρες λύνουν τα προβλήματά τους μόνες τους, όχι με τον μπαμπούλα των "κακωνε Ευρωπαίωνε". Αλλα τι να κανεις, αφου μερικοι ειναι όντως κότες και δεν τα βαζουν με τους υπαρανθρωπους (οσον αφορά το ήθος σίγουρα) Μπεο, Κουγια, Μαρινάκη και λοιπούς, όπως δεν τα έβαλαν ποτέ στην ουσία και με την παλαιά παράγκα, όπως δεν τολμησαν να πειράξουν τους οργανωμένους στρατους που εχουν προχειρους ολες οι ομάδες, ε τότε αναγκάζεσαι να τους κάνεις να λειτουργήσουν όπως οι θείτσες. Οχι καντο γιατι ειναι σωστό, αλλά κάντο για το "τι θα πει ο κόσμος" (η Ευρώπη δηλαδής). Γιατί ειναι μια χαρα οκ να ειναι το παιδί σου πουτάνα, αλλά όχι και να το μάθει η γειτονια....

Η δικη μου προτασις ειναι απλη εις την πολιτεία. Κινηση ματ, πονάει χέρι -κοψει κεφάλι ειναι αυτο που χρειάζεται πλεον. Δεν βλεπω αλλο τροπο να διορθωθει το πραγμα. Ενα επεισόδιο να γίνει, ένα καθισμα να πέσει, μια φωτοβολίδα να ριχτεί αυτόματα το ελληνικό κρατος θα απαγορευει την παρουσια ομαδων που ανήκουν στα δικά του πρωταθλήματα εις τα Ευρωπας για μια πενταετια. Η οποία θα ανανεώνεται οποτε γινει κατι αναλογο. Αν τολμήσει κανας υπουργός και το πράξει, γι αυτό και μόνο θα.... (μα την παναγία) ψηφίσω ΠΑΣΟΚ δεκα φορές συνεχόμενες!!!
(ευκολη ευχη ε; Αφου αποκλείεται να πραγματοποιηθει. Εδω την εκκλησία που μας είχε ταξει πως θα την φορολογήσει ο ΓΑΠακης, την αφησε στο απυροβλητο ενω εχει παραδίπλα ξεσκίσει το σύμπαν!)
Τελικά έχει δικιο ο polsemannen. Μερικές φορές μια Θάτσερ ειναι απαραίτητη. Μπορει απο πολιτική να ειναι για τα μπάζα, αλλα απο αθλητισμό την αγάπησα!

Υ.Γ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί Ανώνυμες εταιρείες προικοδοτούνται από το ελληνικό κράτος επειδής οι ιδιες ειναι καταχρεωμένες του κερατά. Ρε παιδιά αμα εμείς εχουμε χρέη γιατί κανείς δεν μας δίνει φράγκο; Αμα ειναι να κανουμε Α.Ε. "Αφραγκοι Bloggers", να ....προσλάβουμε ο ένας τον άλλον και να ζητήσουμε λεφτά!

Τρίτη, Μαΐου 03, 2011

Τελος Εποχής και βάλε

Σε ευχαριστούμε για όλα Θανάση....



Τιτλος "κλεμενος" απο τον Ελληνοσουηδο, του οποιου το λιτο ποστ προσυπογραφω.

aeisixtir