Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Σάββατο, Νοεμβρίου 21, 2009

Ρε αμα λεμε ουστ...

Τι στο καλό, είναι στραβος ο μηνας μου; Εχουν συνεννοηθεί για να μου κανουν πλακα δηλαδη και λοιπα και λοιπα; Τι τραβαμε οι δυσμοιροι!
Ειχα ριξει την απαραιτητη θεολογική χολέρα για έναν ..... "συναδελφο" που έχει χόμπι του να λέει χαζομάρες. Ακουσαμε και μερικές πατάτες για το 2012, τις οποιες εξήγησε επιστημονικοτατα ο estarian.


Το λύσαμε το ζήτημα!


Τι γίνεται όμως αν τα συνδυάσεις; ε;
ε;
ε;
Ευρέθη νέος απάλευτος θεολόγος! Μην μπερδευστε, δεν ειναι ο ιδιος με τον προηγούμενο, καθώς μιλάμε για μαθητές άλλου σχολείου, σε άλλο δήμο! Δεν πρεφαρα αν (λέει πως) το 2012 θα έλθει η δευτέρα παρουσία (καθως άλλο απασχολούσε τα παιδιά όπως θα δείτε), αλλά έμαθα πως ....όταν αυτή έλθει τότες θα γίνουμε όλοι..... τριαντα τριών (33) χρονών! Μπόινγκ! Τώρα που το βρήκε αυτο το 33 ο θεολόγος θα σας γελάσω και δεν το θέλω....


Γέλιο που έριξα με τα πιτσιρίκια πάντως!


"Καλημέρα †τεκνα† μου" (φασαρια, φασαρια, και:)
"Εγώ δεν θέλω να γίνω 33 κυυυυυυυριε! Ειμαι μικρή ακόμα!"
"(?????;;;;;?????) Ποτε θα γίνεις 33 παιδί μου;"
"Στην δευτερα παρουσία κυυυυυριεεε"
"ΟΚ, αν γίνει σε πεντεξι χρόνια εγώ είμαι μια χαρά"
"ΈΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ!!!! Και αν θα γίνει το 2012;!"
"Δεν της λες να πα να περιμενει μερικά χρόνια να βγάλουμε και κέρδος;"
"ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΩΩΩΩΩΩ!"
"Ψυχραιμια παιδι μου"
"ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΑΠΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΓΡΙΑΑΑΑΑ!!! ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙΙΙΙΙΙ"!!
"Ποιος σου είπε αυτές τις κοτσάνες;"
"Ο θεολογος στο σχολείο κύριεεεεεε"
..........
κτλ κτλ κτλ



Τωρα τον γαμείς ή δεν τον γαμείς κύριε πρόεδρε;

41 σχόλια:

  1. Είσαι αδαής, ανόητος και αφελής.

    - Ο Tζίζας σταυρώθηκε όταν ήταν 33.

    - Κατά τη 2α παρουσία, όλοι μας θα κάτσουμε δίπλα στον Τζίζας και θα είμαστε κατ εικόνα του.

    - Άρα εκτός από τη μαλλούρα, το μουσάκι και το σανδάλι που θα αποκτήσουμε, θα γίνουμε και 33 χρονών.

    ΟΕΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/11/09 15:36

    Καλημερίζω και απαντώ με σοβαρότητα και ώριμη επαγωγική λογική...
    Τον γαμείς 33 φορές και σίγουρα θα έχει απαρνηθεί τα λόγια του 3 φορές πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρις!
    Αν είσαι μάλιστα και 33χρονών, άρεν (μουσάκι μαλλάκι και σανδάλι εννοείται, έχει δίκιο το ellinaki), με απροσδιόριστο πατέρα και μένεις ακόμα με τη μαμά σου που είναι βέβαια και παρθένα, ακόμα καλύτερα! Μπορεί τότε να πει ότι η δευτέρα παρουσία ήρθε και μάλιστα ήρθε γαμιώντας!
    Ντροπή μου το ξέρω που υβρίζω, αλλά με εξοργίσατε κύριε πρόεδρε!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/11/09 15:37

    Καλημερίζω και απαντώ με σοβαρότητα και ώριμη επαγωγική λογική...
    Τον γαμείς 33 φορές και σίγουρα θα έχει απαρνηθεί τα λόγια του 3 φορές πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρις!
    Αν είσαι μάλιστα και 33χρονών, άρεν (μουσάκι μαλλάκι και σανδάλι εννοείται, έχει δίκιο το ellinaki), με απροσδιόριστο πατέρα και μένεις ακόμα με τη μαμά σου που είναι βέβαια και παρθένα, ακόμα καλύτερα! Μπορεί τότε να πει ότι η δευτέρα παρουσία ήρθε και μάλιστα ήρθε γαμιώντας!
    Ντροπή μου το ξέρω που υβρίζω, αλλά με εξοργίσατε κύριε πρόεδρε!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος21/11/09 17:33

    βοήθεια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος21/11/09 18:11

    χαχαχαχαχαχα δεν την παλεύουν κάστανο μερικοί..θεολόγοι!
    Η αλήθεια για την φύση του GOD βρίσκεται κάπου στην μέση.Ούτε τριαδικός,αλλά ούτε και μόνο Δαρβίνος.Αν συμφωνήσουμε λοιπόν ότι ο θεούλις μας δημιούργησε καθ'εικόνα και καθ'ομοίωση του,και όντως προερχόμαστε από πιθηκοειδή,αυτό δεν κάνει τον θεό τον King Kong?!?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχαχαχα δεν την παλεύουν κάστανο μερικοί..θεολόγοι!
    Η αλήθεια για την φύση του GOD βρίσκεται κάπου στην μέση.Ούτε τριαδικός,αλλά ούτε και μόνο Δαρβίνος.Αν συμφωνήσουμε λοιπόν ότι ο θεούλις μας δημιούργησε καθ'εικόνα και καθ'ομοίωση του,και όντως προερχόμαστε από πιθηκοειδή,αυτό δεν κάνει τον θεό τον King Kong?!?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφενός θέλω να τσεκάρω αν το ποστ μου θα βγει διπλό όπως των προηγούμενων.
    Αφετέρου έχω μια απορία. Που χάθηκε ο Ναπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι εγινε ρε παιδια και τα σχολια βγαινουνx2;

    @ελληνάκι
    Το οτι θα ήταν τα χρόνια του τζιζαζ το καταλαβα. Το γιατι ηταν που με προβλημάτισε!!

    .... οι γυναίκες θα βγάλουν και cojones?

    @travellirious
    Tι να πω ρε παιδια.....

    @polsemannen
    μέι ντέι - μέι ντέι!

    @exadaktylos
    Η βοηθεια στους αβοηθητους περικαλω!

    @ανώνυμος
    Δεν μπορώ να ακούω άλλο για την αλήθεια και την μέση!! Ούτε για πλάκα!

    @latecomer
    Να τον καλέσεις στο δικο σου blog να το ρίξετε στην .... ανάλυση :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μμμ γιατι δεν του κανεις μια αρνητικη εκθεσε και να τον καλεσεις σε απολογια?

    ααα σορρυ ξεχασα γιατι θα τον υποστηριξει η ΟΛΜΕ και δεν θα παθει τιποτα
    και αν γινει κατι θα φωναξει τον φιλο του τον υπουργο

    εγω στο ιδιωτικο θα τον ειχα απολυσει ηδη εσυ φαε σκατα τωρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οταν το δακτυλο δειχνει το φεγγαρι, ο ανοητος κοιταζει το δακτυλο.

    Το μαθημα ειναι καθαρα απολογητικου/δογματικου χαρακτηρα. Ολοι οι θεολογοι πανω κατω τα ιδια λενε, και ευτυχως που μερικοι ειναι αστειοι και ετσι δεν παιρνονται σοβαρα. Το προβλημα δεν λυνεται με την απολυση ενος θεολογου, αλλα με την καταργηση του μαθηματος.

    πχ η επισημη ύλη που έχουν τώρα είναι οι.....τάξεις των αγγελων: Σεραφειμ, Χερουβειμ, Νεφελιμ, Σουβλοχιμ κτλ κτλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βοήθειααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αμα τους κάνανε και μια αντιστοιχία των τάξεων των αγγέλων με βαθμούς του στρατού, θα τα προετοιμάζανε τουλάχιστον κάπως τα παιδιά και για την ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΤΣΕ!

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΩ 33 ΕΙΠΑΜΕ?

    (ΕΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΧΩΡΙΣ ΓΕΝΙΑΔΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μωρε τι μας λες ρε zaphod

    δηλαδη επειδη υπαρχουν κατι ζωα ιστορικοι που διδασκουν πως η ελλαδα ηταν και πρεπει παντα να ειναι η μεγαλυτερη ιμπεριαλιστικη χωρα του κοσμου να καταργησουμε το μαθημα της ιστοριας?

    δηλαδη επειδη υπαρχουν φιλολογοι που διαλαλουν πως τα αρχαια ελληνικα ειναι η καλητερη πληρεστερη και ποσοτικα και ποιοτικα ανωτερη γλωσσα του κοσμου να καταργησουμε και τα αρχαια ελληνικα απο τα σχολεια?

    σοβαρεψου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. α και να μην ξεχασω ποια η γνωμη σου για φιλολογους/ιστορικους που γιορταζουν την 28η εξυμνωντας τον μεταξα και την ιστορια του ενω την 17η δεν την θεωρουν καν εορτη και καθονται στο γραφειο με αλλους καθηγητες και χαζολογουν??

    τι μετρα θα επαιρνες σαν διευθυντης/υπουργος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απορώ γιατί καταφέρεστε με τόσο μένος ενάντια στην αστρολογία, μια επιστήμη υψηλών προδιαγραφών και ακόμη υψηλότερων επιτευγμάτων, η οποία έρχεται να δικαιώσει πανηγυρικά την ιερόσυλη απόφαση μου να παραγγείλω χθες σουβλάκια χωρίς κρεμμύδι, διότι σήμερα το ωροσκόπιο μου αναφέρει ότι θα είναι μια ημέρα με έντονη κινητικότητα και πολλές συναντήσεις. Δεν φταίω εγώ που υπήρξα ασεβής, ο Δίας φταίει που γαμ... (το κόβει η λογοκρισία, διότι ως γνωστόν είμαι κορίτσι από σπίτι).

    Όσο για τη συντέλεια του κόσμου, παρακαλώ όποιον γνωρίζει ακριβή ώρα να ενημερώσει το γυναικείο πληθυσμό, ώστε να ενδυθούμε αναλόγως ... μην πάμε στον αγύριστο χωρίς το αρμόζον για την περίσταση ένδυμα, χτένισμα, μανικιούρ, πεντικιούρ κ.λ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δύσκολη περίπτωση....

    Να τον πλακώσεις στο ξύλο θα κλαίει...

    Να τον γαμήσεις... θα θέλει και άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλη Δεκέμβρη του 12 δηλαδή αντί να κλείσω τα 36 θα γίνω 33.
    ΟΚ, προσυλητίζομαι αρκεί όπως είπε και η Αθηνά να μη φυτρώσω μούσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δημήτρης Χορν, Ντοριαν Γκρει και Φάουστ θα ρίχνουν κατάρες που δεν πρόλαβαν να ζήσουν ως το '12...
    Οι καψεροί! Όχι τίποτα άλλο, μα συμμαχήσαν και με λάθος στρατόπεδο τελικά... Οφούι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ellie
    Κουράγιο!!

    @latecomer
    :)

    @athena
    Αν ομως βγαλεις.....τσουτσουνι;;;;



    @ναπο
    Εχεις ορισμενους ποντους, αλλα ξεχνας πως καθε εκπαιδευτικος "περιοριζεται" απο το αναλυτικο προγραμμα και δεν υπάρχει παντελής ατιμωρησια οπως νομίζεις. Το ερώτημα μου παραμένει όμως. Τι στο καλό χρειαζονται τα θρησκευτικα και (κυριως) γιατι πρεπει να διδασκονται; Ετσι και αλλιως τα παιδια τερατολογιες θα ακουσουν, ακομα και αν το μαθημα διδαχθει κανονικοτατα.


    Αποφασισε τελικα ομως και συ τι ιστορία θέλεις να ακούς και αν τελικά η ΕΛ γλώσσα είναι η καλυτεροτερη ή οχι:))

    Α, περι 28ης, 17ης κτλ: Δεν ειμαστε φαντάροι. Ο κάθε εκπαιδευτικος δικαιουται να βάλει το δικο του συστατικό, στα πλασια του αναλυτικου προγραμματος. Ακροτητες, ρατσιστικες αποψεις κτλ πρεπει να αναφερονται και να τιμωρουνται.

    Δεν μπορεί όλοι να έχουμε τις ίδιες απόψεις (πχ για τις σχολικές παρελάσεις), ειναι δικαιωμα του καθενος να λεει την δική του, αλλά επίσης είναι και υποχρεωση του να κάνει την δουλειά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @εσκαρινα
    χαχαχαχα!
    Καλώς ήρθες!


    @eidomen
    Ρε σεις...εννοούσα να τον γαμήσω στις σφαλιάρες!!!

    @ακρατ
    Καλημέρα!

    @βρομιστεράκι
    Ειπαμε, στις γυναίκες ο κίνδυνος δεν είναι στο μούσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έλα βρε Ζάφοντ, δεν τρέχει μία ;)
    Αν φυτρώσω κοχόνες θα τη δώ είτε σαν το ανδρόγυνο Orlando της Virginia Wolf είτε σαν τον Rocky Horror. Όπως και να έχει δε θα τη χάσω τη καριέρα μου :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν σχολίασα τίποτα προηγουμένως μιας και έχω καλυφθεί από όλους σας.
    Αλλά Zaphod αυτό με τους "περιορισμούς του αναλυτικού προγράμματος" είναι το μεγαλύτερο ανέκδοτο της εκπαίδευσης.
    Αν ίσχυε θα είχαμε τους μαθητές με τις περισσότερες γνώσεις παγκοσμίως.. Τουλάχιστον εγώ άλλα βιώνω καθημερινά.

    Σίγουρα το μάθημα των Θρησκευτικών θέλει τροποποιήσεις.
    Έστω πως καταργείται αύριο το πρωί. Πιστεύεις πως θα βελτιωθεί η παιδεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος24/11/09 17:14

    @ slartibartfast

    Η παιδεία σαν έννοια, ή η παιδεία γενικά κι' αόριστα; Σαν έννοια, κάθε τι το σκοταδιστικό που το αφήνουμε πίσω κάνει την παιδεία καλύτερη - αλλιώς θα έπρεπε να διδασκόμαστε και αλχημεία μαζί με την χημεία.
    Γενικά μιλώντας, η διδαχή θρησκευτικών δεν είναι το μόνο πρόβλημα της παιδείας, αλλά αυτό τι σημαίνει - πως αφού η κατάργηση των θρησκευτικών σήμερα δεν θα φτιάξει την παιδεία αύριο το πρωί, "ας δούμε τα πιό σοβαρά πρώτα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @zaphod


    "Δεν μπορεί όλοι να έχουμε τις ίδιες απόψεις (πχ για τις σχολικές παρελάσεις), ειναι δικαιωμα του καθενος να λεει την δική του, αλλά επίσης είναι και υποχρεωση του να κάνει την δουλειά του."


    προφανως λοιπον καποιοι εχουν διαφορετικες αποψεις απο σενα οι οποιες λογικο ειναι να μη σου αρεσουν αφου δηλωνεις αθεος (η τελος παντων μη-πιστος) και φυσικα αφου η πλειοψηφεια αποφασιζει εχεις την υποχρεωση να το υπομεινεις και να το υποστεις
    ΤΟ να κατηγορεις επι προσωπικου δεν ειναι παρα φτηνος λαικισμος που δεν λυνει το προβλημα αφου το μαθημα των θρησκευτικων εχει συγκεκριμενους σκοπους και συγκεκριμενα βιβλια που ουδεμια σχεση εχουν με αυτα που μας περιγραφεις
    Χρησιμοποιεις ενα ασχετο παραδειγμα μη πλειοψηφικο για να εκφρασεις λανθασμενα τι λεει το συνταγμα και το δικαιο της χωρας


    τωρα απο κει και περα εαν δεν συμφωνεις με τον συνταγμα και τους νομους και θεωρεις πως η θρησκεια και η πιστη ειναι αχρηστη στον κοσμο και πως το κρατος πρεπει να χωριστει απο την ορθοδοξη εκκλησια πρεπει να μας ξεκαθαρισεις ποια λυση προτεινεις για συνοχη του κοινωνικου συνολου και εναλλακτικη ελπιδας για πολλους πολιτες που χρειαζονται
    Οταν βρεις καποια εναλλακτικη θαψε το παρον συστημα

    (Αληθεια κατι μου θυμιζει αυτο α ναι την παρομοια πρακτικη των αριστερων που θαβουν τον φιλελευθερισμο χωρις να εχουν να προτεινουν εναλλακτικη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @exadaktylos: Ακριβώς αυτό φίλε μου! Το "ας δούμε τα πιο σοβαρά πρώτα".
    Καλώς ή κακώς όσο σκοταδιστικό και αν θεωρείς το μάθημα των Θρησκευτικών (που τις περισσότερες φορές θα συμφωνήσω μαζί σου - αν και φυσικά μπορώ να αναφέρω αρκετές εξαιρέσεις), στην πλειοψηφία των περιπτώσεων είναι η ώρα του παιδιού. Σε άλλα μαθήματα βασικότερα έχεις φανταστεί τι γίνεται;

    Έχω την αίσθηση πως η πλειοψηφία των διδακτικών ωρών είναι εντελώς χαμένος χρόνος (για τους μαθητές). Είτε σχολείο βρίσκονται είτε σπίτι βλέποντας Μενεγάκη κτλ το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Και θα μ ενδιέφερε περισσότερο μία συζήτηση για όλα όσα φταίνε. (όπου βέβαια δεν λύνονται τα προβλήματα
    Νομίζω πως τα Θρησκευτικά (ο τρόπος διδασκαλίας και η ύλη) είναι μόνο ένα φλογισμένο δέντρο στο καιόμενο δάσος.

    Υ.Γ. Το οποίο δάσος δεν πρόκειται να τη γλιτώσει με τις προτάσεις (μείωση ύλης,μαθητοκεντρική μέθοδος, νέα βιβλία, κατάργηση της βάσης του 10 κτλ) της επιτροπής του πανεπιστήμονα Μπαμπινιώτη. Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μ.. χτενίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος25/11/09 05:18

    @slartibartfast

    Κοίτα να δείς τώρα... Εγώ είμαι της πρώτης άποψης - το μάθημα των θρησκευτικών είναι όντως σκοταδιστικό και υπάρχουν δυστυχώς και πολλοί δάσκαλοι σαν αυτούς που περιγράφει ο Zaphod. Κάποια στιγμή λοιπόν, πρέπει να αλλάξει.
    Κάποια; Γιατί όχι τώρα; Μιά ζωή λέμε "άσ' το γι' αργότερα" και αυτό το ρημάδι το αργότερα ποτέ δεν έρχεται. Τώρα που το συζητάμε, τώρα να αλλάξει. Και μαζί να αλλάξει και η παιδεία, να μην είναι κανένα μάθημα "ώρα του παιδιού", να σταματήσουμε να βγάζουμε απαίδευτους ανθρώπους από δώδεκα χρόνια υποχρεωτικών σπουδών. Τώρα. Και να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα. Τώρα. Και να λυθούν τα προβλήματα της παιδείας. Τώρα.

    Αν μου δώσεις εσύ ένα χρονοδιάγραμμα του πότε θα αλλάξει η παιδεία, το οποίο θα ακολουθηθεί κατά γράμμα, τότε δέχομαι η κατάργηση των θρησκευτικών να είναι η έκτη ή έβδομη αλλαγή. Μην μου λές όμως πως θα το καταργήσουν άμα φτιάξουν όοοολα τα υπόλοιπα, γιατί έτσι ξεκινάμε και τελικά βρίσκουμε χίλιους λόγους να μην αλλάξει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έλα μωρέ κι εσύ, κάθεσαι κι ασχολείσαι... Αλλά ότι όντως η ταινία έφερε μία αναζωογόνηση στο θέμα την έφερε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @βρομιστερακι


    @slarti
    "Αν ίσχυε θα είχαμε τους μαθητές με τις περισσότερες γνώσεις παγκοσμίως.. Τ"
    Το αναλυτικο προγραμμα λεει τι και πως (;) θα διδαχθει. Δεν λεει πως οι μαθητες θα το μαθουν κιολας!!!

    πχ δεν διδάσκουμε περι....ανωτερότητας ΕΛ γονιδίων (η τουλάχιστον όχι....κυριολεκτικά), περι 100.000 ετών αυτοχθονων ΕΛ πληθυσμων και άλλα τέτοια. Αν δεις πχ τι διδάσκονται στην φυρομία θα γελάς 2μνιση εβδομάδες. Και εμάς το αναλυτικό εμπεριέχει κοτσάνες αλλά τουλάχιστον το παλεύουμε

    "Έστω πως καταργείται αύριο το πρωί. Πιστεύεις πως θα βελτιωθεί η παιδεία;"
    Το ζήτημα ειναι παρόμοιο με το πρόβλημα του τύπου που άρχισε τις χειραψίες με ένα χταπόδι. Ένα ένα και σιγά σιγά...:)


    @exadaktylos
    Συμφωνούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ναπο
    "και φυσικα αφου η πλειοψηφεια αποφασιζει εχεις την υποχρεωση να το υπομεινεις και να το υποστεις"
    Δεν είναι έτσι. Δεν ρωτάμε την πλειοψηφία τί θα διδαχθεί. Αν ήταν έτσι θα διδάσκαμε ακόμα πως η γη ειναι επίπεδη και το κέντρο του σύμπαντος. Κάποια πράγματα, πρεπει να, και διδάσκονται οπως έχουν και όχι όπως νομίζεται πως έχουν από κάποια απροσδιοτιστη πλειοψηφια. Το να επικαλούμαστε την πλειοψηφία ειναι βολικο όταν κάποιοι (νομιζουν πως) ανήκουν σε αυτην. Οι δημοκρατίες δεν ειναι φασισμός της όποιας πλειοψηφίας, αλλά (αναμεσα σε άλλα) διαφύλαξη της προσωπικότητας και ελευθερίας και του τελευταίου πολίτη. Αλλιώς δεν ειναι δημοκρατίες


    Δεν κατηγορώ περί προσωπικού, πουθενά δεν ονοματίζω κάποιον, ούτε λέω να ξηλωθεί. Ακουσα μια ιστορια που είναι αστεία και την αναμεταδίδω ως τέτοια. Θεωρώ πως έχω το δικαίωμα να λεω την γνώμη μου.

    "το μαθημα των θρησκευτικων εχει συγκεκριμενους σκοπους και συγκεκριμενα βιβλια που ουδεμια σχεση εχουν με αυτα που μας περιγραφεις"

    Παλι δεν με πιανεις. Και στο ανεφερα παραπανω. Ακομα και αν το μαθημα διδασκόταν όπως ακριβώς πρεπει να διδασκεται (βασει αναλυτικου προγραμματος δηλ) και παλι δεν βρίσκω καμία χρησιμότητα εντός της σχολικής μονάδας. Τι σχεση έχει το σχολείο με ένα μάθημα που:
    * εχει απολογητικό χαρακτήρα γενικως πραγμα που οδηγει σε κακη αποδοση γεγονοτων, ή σε παραποιηση της πραγματικοτητας πχ:
    * μας μιλάει για ομιλούνται φίδια και πως όλοι οι άνθρωποι ειναι απόγονοι ενος εβραϊκου ζεύγους που έμενε σε έναν κήπο
    * προβάλλει έναν υποτιθέμενο πολιτισμό ("ελληνοχριστιανικο") ως προαιώνιο
    * αναφερονται οι έλληνες σε αυτό με προσβλητικους ή/και ανιστορητους χαρακτηρισμους (πχ η χαλκευμενη ιστορια με την "προσκύνηση" του Μ. Αλεξάνδρου
    * μας αναφερει ως γεγονός το "στηθι ήλιε" του Ιησου του Ναυη
    * μας μαθαίνει πως το παπαδαριο (οι Συνοδοι) είναι ...θεόπνευστο

    και άλλα τετοια ....έξυπνα. Για κατηχητικό μιας θρησκείας μπορεί να είναι οκ και όποιος θέλει ας πάει. Σε ένα σύγχρονο σχολείο θεωρώ πως δεν έχει θέση ένα τέτοιο μάθημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "τωρα απο κει και περα εαν δεν συμφωνεις με τον συνταγμα και τους νομους και θεωρεις πως η θρησκεια και η πιστη ειναι αχρηστη στον κοσμο και πως το κρατος πρεπει να χωριστει απο την ορθοδοξη εκκλησια πρεπει να μας ξεκαθαρισεις ποια λυση προτεινεις για συνοχη του κοινωνικου συνολου και εναλλακτικη ελπιδας για πολλους πολιτες που χρειαζονται
    Οταν βρεις καποια εναλλακτικη θαψε το παρον συστημα"

    Μαζεμα ασχετων πραγματων.
    * αν καποιος θεωρει πως η θρησκεια του ειναι σημαντικη γι αυτον με γεια του με χαρά του. Και σε μενα ειναι σημαντικος ο ....παναθηναϊκος, δεν έχω την απαίτηση όμως να κάνουμε μάθημα παναθηναϊκοφροσύνης στα παιδιά! (φαντάσου μια Ελλάδα που θα διδάσκεται ο ....Ολυμπιακος στο σχολείο μιας και οι οπαδοί του ειναι ....πλειοψηφία!)
    * ομοιως μπορει να θεωρώ πως η πίστη είναι άχρηστη, αλλα η γνώμη μου δεν εχει να κανει με το αν ένα κράτος (σαν μηχανισμός) πρεπει να είναι πιστο ή όχι και αν ναι πως πρεπει να είναι σε κάποια θρησκεία


    "πρεπει να μας ξεκαθαρισεις ποια λυση προτεινεις για συνοχη του κοινωνικου συνολου "
    Σε όλες τις σύγχρονες χώρες οι νόμοι είναι στο όνομα του "Λαού". Όχι του θεού. Του λαού. Απο αυτον πηγάζει η εξουσία του κάθε κυβερνήτη έστω και κατά τύποις. Οι χώρες που έχουν σύνταγμα και νόμους στο όνομα κάποιου θεού ονομάζονται κατά κανόνα θεοκρατίες. Διαλεξτε!

    Εναλλακτικές υπάρχουν άφθονες και έχουν να κάνουν με το πως βλέπει ο καθείς την πατρίδα. Στον επιτάφιο του Περικλή πχ (εναν απο τους πιο θερμους πατριωτικούς λόγους που γράφτηκαν ποτε) οι αθηναίοι δεν δοξάζονται/καλούνται να πολεμήσουν ούτε για την Θεά τους, ούτε για το μέρος τους, αλλα για την κοινωνία που έχουν φτιάξει, το εγώ της πόλης τους που είναι οι άνθρωποι και οι νόμοι τους, οι οποίοι και τους κάνουν την πιο "ευτυχισμένη" και "πετυχημένη" πολη

    Η "συγκόλληση" μέσω θρησκείας ειναι ελαφρώς ψευδεπίγραφη, ειδικά σε αυτήν την χώρα. Λες και δεν ξέρουμε την στάση του επίσημου κλήρου (φορέα της θρησκείας ex officio) στην τουρκοκρατία, στην κατοχή, στον εμφύλιο ή στην χούντα. Αυτη η χώρα προόδεψε όπου προοδεψε παρά και ενάντια στην θρησκεία και όχι χάρις σε αυτήν. Αλλα ακόμα και αυτό είναι άσχετο με την κοσμικότητα του κράτους, το οποίο είναι ένας μηχανισμός που "θέλει" να παράξει χρήσιμους πολίτες για το μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @σλαρτι2
    Δεν διαφωνώ πουθενά με αυτές τις διαπιστώσεις :)

    @exadaktylos 2
    Επίσης, αλλά με την υποσημείωση πως οι αλλαγές στην παιδεία θέλουν χρόνο για να αποδώσουν και ακόμα περισσότερο χρόνο για να δούμε τα αποτελέσματα, οπότε συνίσταται κυρίως υπομονή

    @δειμος
    Αμα ειναι να κοτσανολογήσουμε, γινόμαστε όλοι εξπέρ! Να οι τελεολογίες, να οι αποκαλύψεις, να οι μάγιας, να οι δευτερες παρουσίες να.....

    Περι του παλουκίου όμως που είναι εντός των οπισθίων μας κουβέντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σας χεζω όλους ρε? Εγω το 2012 θα ειμαι 33 ουτως η αλλως, οποτε πάω ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ απευθειας...Αυτο το ξερατε?

    Γιαυτο, Μη σας πετυχω πουθενα μεσα στην αναμπουμπούλα της δευτερας παρουσιας, σας γάμησα! Θα σας "δωσω" στον αρχαγγελο χωρις δευτερη σκεψη. Λαμογια. Απιστοι Θωμαδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @coachp
    Εκμεταλλευεσαι το γεγονος πως θα εχεις τα μέσα λόγω κατάλληλης ηλικίας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος25/11/09 15:43

    @ Zaphod

    Προφανώς. Η προτροπή "Τώρα" δεν σήμαινε πως αν δεν φανούν αποτελέσματα "τώρα", εμπρός να τα αλλάξουμε όλα μέσα σε δύο βδομάδες. Τα σχέδια γιά την παιδεία πρέπει να είναι μακρύπνοα. Απλά, υπάρχουν αλλαγές που έχουν ήδη αργήσει να γίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Zaphod (περί αναλυτικού προγράμματος): Επί της ουσίας δεν διαφωνώ. Άλλωστε στο αναλυτικό πρόγραμμα φυσικά και έχεις ευελιξία και περιθώρια επιλογής (αν δεν είσαι ηλίθιος).
    Π.χ. Bάζω στους μαθητές μου για διάβασμα ένα μάθημα 4 σελίδες ζητώντας τους να κατανοήσουν 3-4 έννοιες που συνολικά είναι 15-20 γραμμές. Θα ήταν το ίδιο αν τους έβαζα να τις παπαγαλίσουν; Δεν φταίει το αναλυτικό πρόγραμμα, η βλακεία που έχει ο καθένας στο κεφάλι του φταίει. Σίγουρα χρειάζεται βελτίωση, αλλά δεν είναι τόσο τραγικό. Απλά είναι το άλλοθι των κάφρων της ΟΛΜΕ για να λένε πως ασχολούνται και με εκπαιδευτικά θέματα. Και επί της ουσίας έχω να αναφέρω πολλά αντίστοιχα παραδείγματα με πραγματικά πρόσωπα.

    Το πρόβλημα βρίσκεται αλλου - στο γιατί δεν τηρείται το αναλυτικό πρόγραμμα (ή πως το εφαρμόζει ο κάθε φωστήρας).

    Διαφωνώ για το παράδειγμα με το χταπόδι - είναι άλλο πράγμα. Είναι να θες να κάνεις την παράγκα σπίτι και να ξεκινάς απ'τα χαλιά, αντί για τα μπετά.

    Ας λειτουργούσε το ισχύον σύστημα σωστά όπως ορίζουν οι νόμοι και οι στόχοι του και ας διδάσκαμε πως η γη είναι επίπεδη. Ας μαθαίναμε πρώτα τα παιδιά να αντιλαμβάνονται και να ενδιαφέρονται για τον κόσμο γύρω τους, να επικοινωνούν, να πιστεύουν στην αξιοκρατία και τα υπόλοιπα θα τα έβρισκαν πανεύκολα (μια adsl πλέον κοστίζει λιγότερο από τις τυρόπιτες που τρώνε στο σχολείο).

    Άλλωστε από στόχους σε αυτή τη χώρα άλλο-τίποτα. Και ο Καραμανλής και ο Σημίτης και ο ΓΑΠ μια χαρά στόχους είχανε - στην πράξη κολλάει το πράγμα.

    Και για επίλογο μια μικρή αφιέρωση από Άσιμο:
    Τα λόγια μονάχα μας απόμειναν, κι οι θεωρίες,
    στην πράξη μας χαλάνε οι θεσμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Για να τελειώνουμε με τις παπαριές περί 2012.Πριν λίγο το πέτυχα.

    http://astrobiology.nasa.gov/ask-an-astrobiologist/intro/nibiru-and-doomsday-2012-questions-and-answers


    Υ.Γ
    "The burden of proof falls on those who make wild claims."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εεεε, μήπως είναι λίγο επικίνδυνο να τους έχουμε αυτούς ελεύθερους και μάλιστα να μιλάνε σε παιδιά :p;;; Τι ακούνε κι αυτά τα καημένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μην πλανάσθε ώσπερ οι ψευδοπροφήται.
    Ο χριστός ο ίδιος έχει πει ότι περι της ημέρας του τέλους ουδείς γνωρίζει , ούτε οι Άγγελοι του Θεού.

    Συνεπώς, πάσα ημερομηνία είναι άκυρη και άκαιρη και λάθος.

    Δεύτερον, το περι 33 ετών είναι μία παράδοση και δε θυμάμαι να αναφέρεται πουθενά επίσημα.
    Προφανώς επείδή 33 χρονών ο Χριστός έγινε τέλειος και έτσι και εμείς που τότε θα γίνουμε τέλειοι θα πρέπει να είμαστε 33.
    Όμως εσάς να μη σας νοιάζουν όλα αυτά διοτι έρχεται " ως κλέπτης εν τη νυκτί και ως παγίς"
    γι αυτό "γρηγορείτε" και να είστε πάντα έτοιμοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir