Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Απριλίου 29, 2014

Η δημοσιογραφια, η δημοκρατία και άλλα τέτοια χαζά

Μία απο τις παρακάτω τοποθετήσεις είναι απόλυτα αληθής. Μαντέψτε:


"Είχαμε βρει συγκλονιστικά στοιχεία γύρω απο την δολοφονία Λαμπράκη, αλλά δεν τα δημοσιεύσαμε για ένα χρόνο μέχρι να κλείσει η υπόθεση διότι δεν θέλαμε να παίξουμε με ένα ευαίσθητο εθνικά θέμα"
Γ. Ρωμαίος, Γ. Βούλτεψης, Γ. Μπέρτσος, δημοσιογράφοι.


"Κατά τη διάρκεια του πολέμου του Βιετνάμ είχα τραβήξει μια συκλογιστική φωτογραφία, η οποία ήταν τόσο δυνατή σαν εικόνα που θα μπορούσε να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την κοινή γνώμη των ΗΠΑ και να την κάνει να εναντιωθεί στον πόλεμο. Δεν ήθελα να φέρω την κυβέρνηση σε δύσκολη θέση και έτσι την παράχωσα στα κιτάπια μου για ένα χρόνο"
Ut Nick, φωτογράφος


"Είμαι σίγουρος πως ο Ντρέιφους είναι αθώος, αλλά ας μην ταράξουμε τα νερά σε μια τόσο ευαίσθητη περίοδο για τη χώρα"
Εμίλ Ζολά, συγγραφέας - αρθρογράφος




"Η Ελλάδα είχε bank run την περίοδο ανάμεσα στις εκλογές του Μαΐου και του Ιουνίου του 2012. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι πήγαιναν στις τράπεζες και έπαιρναν τα λεφτά τους. Αυτό είναι κάτι που δεν θα μπορούσε να το πει κανείς άνθρωπος στη θέση μου (…) Υπήρχε μια διαδικασία πολύ οδυνηρή. Και ήταν η διαδικασία τροφοδοσίας της Ελλάδας με μετρητά. Έφευγε το αεροπλάνο από την Ελευσίνα, πήγαινε στην Ιταλία, επέστρεφε με μετρητά, που πήγαιναν στην Τράπεζα της Ελλάδος και μοιράζονταν στις τράπεζες. Αυτό δεν το περιγράψαμε ποτέ. Δεν είχαμε δικαίωμα να το πούμε ποτέ. (…) Και προφανώς τη διήγηση δεν μπορώ να σας πω από ποιον την έχω, αλλά την έχω από εκείνους που το ήξεραν με όλη του τη λεπτομέρεια."

"Γνώριζα ότι τροφοδοτούνταν οι τράπεζες από τον Μάιο έως τον Ιούνιο μετρητά διότι υπήρχε μεγάλη απόσυρση χρημάτων. Η συνείδησή μου, ως πολίτη, ως Ελληνίδας, δεν μου επέτρεψε να δω το δημοσιογραφικό μου συμφέρον. Εκτίμησα ότι δεν έπρεπε να το πω. Το πήρα στο «μαξιλάρι μου»"
Μαρία Σπυράκη, δημοσιογράφος, υποψήφια ευρωβουλευτής με την ΝΔ






Υ.Γ.& Εξοδος: Οποιος την ψηφισει παρακαλειται να μην ξαναπλησιασει το blog μου, εμενα, καθως και ολους μου τους γνωστους και συγγενικά μου προσωπα μέχρι 25ου βαθμού
. Ευχαρισθώ
Οξω μωρη χαμουρααααααααααααααααα!

1 σχόλιο:

aeisixtir