Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Παρασκευή, Μαΐου 02, 2008

Χαθήκαμε ρε παιδιά!

Αλλά τι να κάνεις, οι υποχρεώσεις τρέχουν. Δεν προλαβαίνω να γράψω τπτ και σπανίως προλαβαίνω να δω τα blogs που με ενδιαφέρουν. Που να πιάσει και καλοκαίρι.....

Ελπίζω να περάσατε καλά ούλοι και να τιμήσατε τον Σουβλακέα τον Μέγιστο δεόντως.

.......

Αν θυμάστε προ μηνώνε είχα ανεβάσει στο γιουτούμπι το επικό αριστούργημα του Χάρρυτα του Κλυνν με τον Ελεγειακό τίτλο Λαϊστέρα (δια να πήξω το Humma που έλεγε πως δεν υπάρχει σε video. Που να μάθει πως υπάρχει και σε δυο εκδόσεις, θα του έρθει εγκεφαλικό:Ρ)


Στα σχόλια του βίδεο είχα ρωτήσει πιθανούς θεατές για το αν ξέρουν τους στίχοι. Ο Yiorikas τους ήξερε και τους έβαλε στα σχόλια... και ήρθε ο pancyber ο τρισμέγιστος να τους βάλει στο video! Το οποίο και σας το χαρίζω να σας κάνει παρέα όσο εγώ κάνω τον αγχωμένο-γιάπη-που-ετοιμάζεται-για-διακοπές!!!!


Απολαύστε νόημα!!!



10 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/5/08 10:20

    Γειά χαρά σε όλους κ χρόνια πολλά!Νομίζω οτι αυτό είναι το τραγούδι κ όλο το concept που θα έπρεπε να μας εκπροσωπήσει στην EUROVISION!Και μιας κ είμαι κ εγώ τεμέτερον οφείλω να σε ευχαριστήσω που μας θύμησες το ένα κ μοναδικό κ ανεπανάληπτο ΛΑΙΣΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/5/08 11:32

    Δεν το έχω ξαναδεί φίλε.Καλό ήταν αν και μου αρέσαν πιο πολύ οι μουσικές και οι στίχοι στις πατάτες του Κλυνν.Καλημέρες φίλε.

    O Σουβλακέας ετιμήθει όπως αρμόζει σε έναν μεγάλο δάσκαλο.Με κοντοσούβλια και σπλινάντερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς τον :-)

    Zaphod, κόψε ταχύτητα. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ουιιι ανεθεμαν τη νεραξιανατ,
    αφορεζμεντζε! Εμορφα τη μεταφρασην εποικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @goofy
    α) Τραγουδάρα όντως....Παπαρίζου και μαλακίες...!
    β) Παρακαλώ :)

    @island
    Φέρτε σόδες! Σε νιώθω απεριόριστα!

    @vassia
    Δεν φταίω εγώ, οι ρυθμοι του επάρατου καπιταλισμου φταίνε για όλα !

    @χρήστος
    Ά ρε Αρτέμη ατομάρα!

    @_st_
    Κάπου εδώ έχω το λυσάρι ρε γμτ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε σα δε ντρέπεστε. Με ξενυχτήσατε - πρέπει να το είδα γύρω στις 10 φορές απανωτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir