Δεν θα προκοψουμε ποτες!
Τι άλλο να πω δηλαδή;
Απο την μία έχουμε στην Ελλάδα τις εξής παγκόσμιες πατέντες:
* Πληρώνουμε διοδια για δρόμο που ΔΕΝ έχει γίνει αλλά ΘΑ γίνει, σε παραβίαση απ΄όσο ξέρω της σχετικής ευρωπαϊκής νομοθεσίας
* Πράγμα που σημαίνει ουσιαστικά πως ο εργολάβος ΔΕΝ βάζει δικά του κεφάλαια για το έργο. Τα τσιμπάει από τους πελάτες και σταδιακά το χτίζει το ρημάδι. Πράγμα που σημαίνει πως ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ οι υπόλοιποι που δεν καναμε και μεις μια κατασκευαστική με Μ.Κ. ένα τσιμπιρδόνι και να χτυπήσουμε μιαν ωραία προσφορά για κάποιο έργο. Ε μεχρι να μαζευοτανε το κατάλληλο χρήμα θα είχαμε όλο το χρόνο να μάθουμε πως φτιάχνονται και οι δρόμοι!
* Απο την άλλη σου λέει το κράτος πως το "σωστό" ειναι να πλερώνουνε το δρόμο αυτοί που τον χρησιμοποιούνε. Μάλιστα. Να το δεχτώ ρε παιδιά. Τον δρόμο όμως, όχι την υποσχεση αυτού.
* Και κάπου εδώ σκάνε οι δενπληρωνατζήδες. Οι οποίοι πατώντας σε μια αρχικά σωστή θέση (δηλ πως ειναι ηλίθιο, παράνομο και δεν ξέρω και τι άλλο να πληρώνεις για δρόμο που ΔΕΝ υπάρχει) στην συνέχεια αποφάσισαν πως θα ήταν καλή φάση να μην δίνουν φράγκο πουθενά. Υπάρχει δεν υπάρχει ο δρόμος. Η λογική ανακολουθία ειναι προφανής φαντάζομαι. Αλλά υπήρξε και η κατάλληλη, και οχι κατ ανάγκη λανθασμένη, εκλογίκευση: Τα κόμιστρα ειναι υψηλά και ο χρόνος καταβολής διοδίων μεγαλύτερος από τα συνηθισμένα ευρωπαϊκά στάνταρ. Κοινως πως οι συμβάσεις ειναι αποικιοκρατικές και ως προς το πνευμα τους αν όχι παράνομες σίγουρα πάντως παράτυπες και φτιαγμένες οχι με βάση α) το δημοσιο συμφέρον και β) (ξανα) τα ευρωπαϊκά στάνταρ. Αυτη είναι μια θέση που ειναι ενδιαφέρουσα, δεν μπορώ να πω.
* Και ερχόμαστε στο δια ταύτα. Πως αντιμετωπίζεται το κίνημα δεν πληρώνω δεν πληρώνω; Αρχικά η κυβέρνηση σε μια κίνηση πρωτοφανούς ηλιθιοτητας (με το συμπάθειο) αναθέτει στην ...αστυνομία χρέη σεκιούριτι των διοδίων. Η μη καταβολή διοδιων σε ιδωτικό φορέα επιχειρείται να γίνει ....ιδιώνυμο και ...τροχαίο αδίκημα! Απ όσο ξέρω, έχοντας πέσει το σχετικό γέλιο, το πράγμα μαζεύτηκε, διορθώστε με αν κάνω λάθος.
* Στην συνέχεια όμως, καταπώς φαίνεται, η κυβέρνηση αποφάσισε πως τελικά έχουσι δίκιο οι δενπληρωνατζήδες και άρχισε να πιέζει τις αναδόχους εταιρείες για μείωση των κομίστρων κατά τουλάχιστον 20% σε βάθος τριετίας. Θα μου πεις τι 70 ευρώ Αθηνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, τί 55 (εκει που εχουν φτάσει οι βενζίνες αυτα ειναι ψιλά γράμματα. Α, τα ποσα της διαδρομής ειναι κατ εκτίμηση) αλλά από το ολότελα....
Οποτε οι "δεν πληρώνω" μπορούν να αισθάνονται δικαιωμένοι. Οι χρήστες των δρόμων θα εξακολουθουν να πληρώνουν για τη συντήρηση και κατασκευή τους, και το ποσό θα ειναι μικρότερο και "κοινωνικά δικαιότερο" φαντάζομαι.
Ναι ε;
Ε λοιπον, δεν το βλέπω. Και αυτό διότι:
1. ΑΚΟΜΑ πληρώνουμε για δρόμους που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ κατασκευαστει (βλ Πατρών - Κορίνθου)
2. Τελικά το αντίτιμο ΔΕΝ μειώθηκε (απο εδώ). Απλά τώρα θα το πληρώνουμε όλοι (και όχι μόνο οι χρήστες των δρόμων όπως ήταν το αρχικο σχέδιο και τα λοιπά. Αυτή τη φορά αν βλέπετε κάποια λογική ανακολουθία φταίει η ρημαδα η θολοκουλτούρα που σας εμποδίζει να δείτε τη σοφία των ταγών μας)
Και ερωτώ: Σε τι διαφέρει αυτή η κυβέρνηση τελικά από τον Ψωμιάδη που καταδικάστηκε; Και αυτός δεν "αλάφραινε" το δημόσιο ταμείο για το "καλό των πολιτών";
Οπως λενε και στο χωριό μου, με ξένο κώλο πούστης δεν γίνεσαι!
Αν ειχανε δίκιο οι δεν πληρωνατζήδες κύριοι κυβερνώντες έπρεπε να απαιτήσετε επαναδιαπραγμάτευση των χυδαιων (;) όρων των αναθέσεων με υποχρεωτική επιβολή μείωσης (ή και κατάργησης οπου δεν υπάρχει δρόμος) κομίστρου διέλευσης. Αν είχανε άδικο έπρεπε να τους αφήσετε να φωνάζουνε και να πείτε στις εταιρειες ιδου τα δικαστήρια καντε τα απαραίτητα. Αυτες οι δικολαβικές λοβιτούρες ειναι που μας έφεραν εδώ που μας εφεραν...
Τι άλλο να πω δηλαδή;
Απο την μία έχουμε στην Ελλάδα τις εξής παγκόσμιες πατέντες:
* Πληρώνουμε διοδια για δρόμο που ΔΕΝ έχει γίνει αλλά ΘΑ γίνει, σε παραβίαση απ΄όσο ξέρω της σχετικής ευρωπαϊκής νομοθεσίας
* Πράγμα που σημαίνει ουσιαστικά πως ο εργολάβος ΔΕΝ βάζει δικά του κεφάλαια για το έργο. Τα τσιμπάει από τους πελάτες και σταδιακά το χτίζει το ρημάδι. Πράγμα που σημαίνει πως ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ οι υπόλοιποι που δεν καναμε και μεις μια κατασκευαστική με Μ.Κ. ένα τσιμπιρδόνι και να χτυπήσουμε μιαν ωραία προσφορά για κάποιο έργο. Ε μεχρι να μαζευοτανε το κατάλληλο χρήμα θα είχαμε όλο το χρόνο να μάθουμε πως φτιάχνονται και οι δρόμοι!
* Απο την άλλη σου λέει το κράτος πως το "σωστό" ειναι να πλερώνουνε το δρόμο αυτοί που τον χρησιμοποιούνε. Μάλιστα. Να το δεχτώ ρε παιδιά. Τον δρόμο όμως, όχι την υποσχεση αυτού.
* Και κάπου εδώ σκάνε οι δενπληρωνατζήδες. Οι οποίοι πατώντας σε μια αρχικά σωστή θέση (δηλ πως ειναι ηλίθιο, παράνομο και δεν ξέρω και τι άλλο να πληρώνεις για δρόμο που ΔΕΝ υπάρχει) στην συνέχεια αποφάσισαν πως θα ήταν καλή φάση να μην δίνουν φράγκο πουθενά. Υπάρχει δεν υπάρχει ο δρόμος. Η λογική ανακολουθία ειναι προφανής φαντάζομαι. Αλλά υπήρξε και η κατάλληλη, και οχι κατ ανάγκη λανθασμένη, εκλογίκευση: Τα κόμιστρα ειναι υψηλά και ο χρόνος καταβολής διοδίων μεγαλύτερος από τα συνηθισμένα ευρωπαϊκά στάνταρ. Κοινως πως οι συμβάσεις ειναι αποικιοκρατικές και ως προς το πνευμα τους αν όχι παράνομες σίγουρα πάντως παράτυπες και φτιαγμένες οχι με βάση α) το δημοσιο συμφέρον και β) (ξανα) τα ευρωπαϊκά στάνταρ. Αυτη είναι μια θέση που ειναι ενδιαφέρουσα, δεν μπορώ να πω.
* Και ερχόμαστε στο δια ταύτα. Πως αντιμετωπίζεται το κίνημα δεν πληρώνω δεν πληρώνω; Αρχικά η κυβέρνηση σε μια κίνηση πρωτοφανούς ηλιθιοτητας (με το συμπάθειο) αναθέτει στην ...αστυνομία χρέη σεκιούριτι των διοδίων. Η μη καταβολή διοδιων σε ιδωτικό φορέα επιχειρείται να γίνει ....ιδιώνυμο και ...τροχαίο αδίκημα! Απ όσο ξέρω, έχοντας πέσει το σχετικό γέλιο, το πράγμα μαζεύτηκε, διορθώστε με αν κάνω λάθος.
* Στην συνέχεια όμως, καταπώς φαίνεται, η κυβέρνηση αποφάσισε πως τελικά έχουσι δίκιο οι δενπληρωνατζήδες και άρχισε να πιέζει τις αναδόχους εταιρείες για μείωση των κομίστρων κατά τουλάχιστον 20% σε βάθος τριετίας. Θα μου πεις τι 70 ευρώ Αθηνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, τί 55 (εκει που εχουν φτάσει οι βενζίνες αυτα ειναι ψιλά γράμματα. Α, τα ποσα της διαδρομής ειναι κατ εκτίμηση) αλλά από το ολότελα....
Οποτε οι "δεν πληρώνω" μπορούν να αισθάνονται δικαιωμένοι. Οι χρήστες των δρόμων θα εξακολουθουν να πληρώνουν για τη συντήρηση και κατασκευή τους, και το ποσό θα ειναι μικρότερο και "κοινωνικά δικαιότερο" φαντάζομαι.
Ναι ε;
Ε λοιπον, δεν το βλέπω. Και αυτό διότι:
1. ΑΚΟΜΑ πληρώνουμε για δρόμους που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ κατασκευαστει (βλ Πατρών - Κορίνθου)
2. Τελικά το αντίτιμο ΔΕΝ μειώθηκε (απο εδώ). Απλά τώρα θα το πληρώνουμε όλοι (και όχι μόνο οι χρήστες των δρόμων όπως ήταν το αρχικο σχέδιο και τα λοιπά. Αυτή τη φορά αν βλέπετε κάποια λογική ανακολουθία φταίει η ρημαδα η θολοκουλτούρα που σας εμποδίζει να δείτε τη σοφία των ταγών μας)
«το Δημόσιο αναλαμβάνει το κόστος της μείωσης για τα επόμενα 3 χρόνια». Με απλά λόγια, θα πληρώνουμε μειωμένα διόδια στο γκισέ και οι εργολάβοι θα παίρνουν τη διαφορά από το κράτος…
Και ερωτώ: Σε τι διαφέρει αυτή η κυβέρνηση τελικά από τον Ψωμιάδη που καταδικάστηκε; Και αυτός δεν "αλάφραινε" το δημόσιο ταμείο για το "καλό των πολιτών";
Οπως λενε και στο χωριό μου, με ξένο κώλο πούστης δεν γίνεσαι!
Αν ειχανε δίκιο οι δεν πληρωνατζήδες κύριοι κυβερνώντες έπρεπε να απαιτήσετε επαναδιαπραγμάτευση των χυδαιων (;) όρων των αναθέσεων με υποχρεωτική επιβολή μείωσης (ή και κατάργησης οπου δεν υπάρχει δρόμος) κομίστρου διέλευσης. Αν είχανε άδικο έπρεπε να τους αφήσετε να φωνάζουνε και να πείτε στις εταιρειες ιδου τα δικαστήρια καντε τα απαραίτητα. Αυτες οι δικολαβικές λοβιτούρες ειναι που μας έφεραν εδώ που μας εφεραν...
Χααααα, φίλε Ζαφώδ! Λάθος. Και αυτό γιατί οι δενπληρωνατζήδες είναι αριστερίζουσας λογικής, οπότε τα καμπανάκια τους είναι πάντοτε σε εγρήγορση, όσον αφορά το που καταλήγουν τα λεφτά, και όχι όσον αφορά το ποσό. Συνεπώς, δεν πα να πληρώνουν μια πανάκριβη υπηρεσία, άμα τα λεφτά καταλήγουν στο δημόσιο, ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!! Δεν έχει σημασία που θα τα δώσει στη συνέχεια το δημόσιο, σημασία έχει ότι τα παίρνει το δημόσιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τις αλχημείες τώρα της κυβέρνησης, ότι και να πούμε είναι λίγο. Στην ίδια λογική που κάποιος μαθαίνει στην πορεία να φτιάχνει δρόμους, έτσι και η κυβέρνηση μαθαίνει οικονομία στο κεφάλι του κασίδη...
Καταρχάς είμαι σύμφωνος στο γενικότερο συμπέρασμα περί ευρύτερης αχρηστίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά δεύτερον, η κυβέρνηση (εν βλακεία της υποθέτω), στην ουσία δικαίωσε το αίτημα των δεμπλερώνω το οποίο ήταν σαφές από την αρχή: Τους αυτοκινητόδρομοι να τους πληρώνουσι όχι μόνο οι χρήστες αλλά ακόμα και ο μπάρμπας που βοσκάει τα πρόβατα στην Άνω Ραχούλα Έβρου και δεν έχει δει ποτέ του αυτοκίνητο.
Από εκεί και πέρα, οι δεμπλερώνω έχουν άδικο και σε δύο άλλα σημεία της παπαρολογίας τους (εκτός από το φέσωμα του μπάρμπα-βοσκού).
α) Η ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν ορίζει ότι διόδια πρέπει να κατασκευάζονται ΜΟΝΟ σε ολοκληρωμένους αυτοκινητόδρομους, αλλά και σε αυτούς που είναι υπό κατασκευή, ακριβώς ώστε να χρηματοδοτηθεί η κατασκευή τους. Το βασικό argument των δεμπλερώνω ήταν ότι η Κορίνθου-Πατρών Πχ δεν πληρούσε τις προδιαγραφές "αυτοκινητόδρομου". Δες σχετική ευρωπαϊκή οδηγία εδώ (άρθρο 7)
β) Ο εργολάβος φυσικά και βάζει δικά του κεφάλαια, κάποια από τα οποία εισπράττει μεν από εμάς, αλλά τα υπόλοιπα τα εισπράττει υπό μορφή δανείου από τράπεζες. Επειδή όμως οι τράπεζες είδαν ότι είτε το κράτος δεν είναι συνεπές στο μερίδιό του, είτε οι δεμπλερώνω προκαλούν ζημιά, αποφάσισαν να κλείσουν τη στρόφιγκα και να πουν ένα απλό "κόφτε το λαιμό σας για τα έργα". Έτσι το Κράτος προκειμένου να μη γίνει ρεζίλι αποφάσισε τελικά να μας χρεώσει όλους (και φυσικά να γίνει περισσότερο ρεζίλι).
Το κίνημα από την αρχή κινούνταν μεταξύ δίκαιου και της θολότητας του τζάμπα. Λέγαμε τότε ότι μειωθούν τα διόδια πολύ απλά θα μεταφερθούν στις πλάτες όλων. Δε θα χάσουν οι εταιρείες. Αλλά χαρακτηριζόμασταν ηλίθιοι, δεξιοί και...
ΑπάντησηΔιαγραφήΖαφω Εκτος εδρας:
ΑπάντησηΔιαγραφή@batcic
Χμμμ τα λεφτα ΔΕν πανε στο δημοσιο επ ουδενι ομως!
@ellinaki
Αν το αιτημα των δεν πλερωνω ειναι αυτο τοτε πασο. Νομιζα πως το αιτημα ειναι πως ειναι αποικιοκρατικες οι συμβασεις και το (συνεπαγομενο) κοστος υψηλο. Δεν εχω επι της αρχης προβλημα με το να πληρωνουμε ολοι. Εμεις δεν πληρωνουμε ολοι για νοσοκομεια, σχολεια κτλ στου διαολου το καταστημα που δεν θα χρησιμοποιησουμε ποτες;
Αλλα αν (γιατι νμζ πως αυτο εγινε) ο καυγας ηταν τα υψηλα κομιστρα, τα οποια δεν επεσαν, απλα ανακατανεμηθηκαν ε τοτε εχουμε προβλημα..
Α!
1. την Πατρων ΚΟρινθου την πληρωνουμε εδω και αιώνες, πριν πιασει εργατης τσαπα στο χερι, πιθανον πριν καν γεννηθει
2. Τα τραπεζικα δανεια του δινυον κεφαλαιο το οποιο θα αποπληρωσει απο τα διοδια εννοειται. Αρα σαν να φαινεται σωστο πως με ελαχιστο ΜΚ πα να κανουνε δουλειες (οπως εχω διαβασει και αλλου).
Η παροιμια με τον ξενο κωλο και τον πουστη σαν να δουλευει και εδω
@δειμος
Συμφωνω φιλτατε, αν και κατα τη γνωμη μου παντα μπορει ενα κρατος να ζητησει επαναδιαπραγματευση. Ευκολο πχ: αλλαγη χρονικων οριων με παράλληλη μειωση τιμης.
Υπάρχουν και κάποια άλλα θέματα που αναδείχθηκαν από το "Δεν πληρώνω".
ΑπάντησηΔιαγραφή-Πολλά από τα κτίσματα των διοδίων κρίθηκαν παράνομα, λόγω έλλειψης πολεοδομικής άδειας, έφαγαν πρόστιμο πολλών εκατομμυρίων το οποίο μυστηριωδώς εξαφανίστηκε (Ψωμιάδης-style)(http://bit.ly/hF6IN2)(http://bit.ly/eOfifT) και φυσικά συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά.
Οι αστυνομία επίσης παρανομέι σε απίστευτο βαθμό. Έχω ένα άρθρο να γράψω με φοβερές φωτογραφίες από ιστορία που συνέβει σε πολύ κοντινά συγκενικά μου πρόσωπα που ΔΕΝ αρνήθηκαν να πληρώσουν, αλλά παρόλα αυτά έχασαν άδεια, δίπλωμα, πινακίδες, έφαγαν πρόστιμό και όλα αυτά ΧΩΡΙΣ να περάσουν την μπάρα των διοδίων (μπροστά από το ταμείο). Οι αστυνομικοί σε κατ'ιδίαν συνομιλία παραδέχτηκαν ότι πληρώνονται έξτρα από την εταιρία των διοδίων. Για να μην μιλήσω για την παράβαση καθήκοντος, που ενώ είναι δίπλα και βλέπουν έναν ιδιώτη (εταιρία) να παρακωλύει την κυκλοφορία μην ανοίγοντας την μπάρα σε μία εθνική οδό (άσχετα με την διαφωνία μεταξύ ιδιωτών για το αν πλήρωσε ή όχι)
(α) δεν πάνε αυτόφωρο τον υπάλληλο
(β) δεν συλλαμβάνουν ο ένας τον άλλο επειδή (α)
Για να δικαιλογηθούν τα παραπάνω εύκολα, απλά μάθετε ότι τα κεντρικά της αστυνομίας στο Ζευγολατιό στεγάζονται σε λειώμενο που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της εταιρίας Ολυμπία Οδός. Τυχαίο;
Όσο για τις παρανομίες, εκτός από τους δρόμους που δεν είναι αυτοκινητόδρομοι και έχουν διόδια (όπως ο Αθήνας-Πάτρας) (νόμος 1999/62/EC) σε άπειρες άλλες περιπτώσεις είναι παράνομα γιατί βάσει νόμου δεν δίνεται εναλλακτικός δρόμος χωρίς διόδια. Εκτός αυτού, είναι παράνομο να μην γίνεται χιλιομετρική χρέωση (για 100 μέτρα ή 100 χιλιόμετρα το ίδιο αντίτιμο). Τέλος, βάσει των συμβάσεων (εδώ πάει το "αποικιοκρατικές συμβάσεις") παρόλο που το έργο έχει τελειώσει, το συμφωνηθέν κέρδος έχει βγει από τα διόδια, το έργο ΔΕΝ παραδίδεται στο δημόσιο και συνεχίζεται η εκμετάλλευσή του για 30 χρόνια (καθαρότατο κέρδος δηλαδή, μιας και τα έξοδα συντήρησης είναι αστεία μπροστά στα έσοδα από τα διόδια). Τέτοια περίπτωση είναι π.χ. η Αττική Οδός. Αυτές οι περιπτώσεις δεν είναι παράνομες με το γράμμα του νόμου, αλλά είναι κατάπτυστες.
Τέλος, μιας και θα γράψω πολλά ακόμα όταν ανεβάσω το άρθρο, να πω ότι τα λεφτά που βάζουν οι εταιρίες ως ΜΚ είναι περίπου 8%-10%, ποσό που φυσικά κάνει απόσβαση σε χρόνο dt.
Να συμπληρώσω επίσης , ότι το ποσοστό του δημοσίου από τα διόδια είναι μεταξύ 60 - 95 % , του συνόλου τον χρημάτων, άρα οι εταιρείες λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό ως εισπράκτορες του κράτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σουφλιάς σε αυτό το σημείο έπραξε σωστά, οι προηγούμενοι εργαζόμενοι στα διόδια , ως δημόσιοι υπάλληλοι, έκλεβαν τα περισσότερα και απέδιδαν ελάχιστα στο κράτος, αυτά είναι γνωστά......
@karios&glam
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταμπερδευτηκα!
Τα αυθαιρετα τα ήξερα, τις ματσαραγγες των μπατσων τις υποψιαζομουνα αλλα τα νομικα με ξεπερνουν. Πολυνομια και εδω ρε παιδι μου; Επισης δεν γνωριζω αν το κρατος εχει ποσοστο απο τα ποσα εισπραξης κατι που αντιβαινει στο σχολιο του batcic περι...αριστερων!
Κουλουβαχατα!
Ένα ενδιαφέρον κείμενο εδώ
ΑπάντησηΔιαγραφή@zafo
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω να δεχτω πως εχεις δικιο σε ολα
Και η αττικη οδος ή η εγναντια ειναι υπο κατασκευη και γιαυτο δεν πληρωνουν?
Το οτι ολοι τους ειναι πρωην μελη συρριζα ειναι τυχαιο ε?
Η λυση τελικα ποια ειναι?
ολοι οι δρομοι στο κρατος και στο υπουργειο υποδομων για να εχουμε τους χειροτερους δρομους του πλανητου εδω και 40 χρονια?
Αφου το βλεπεις και μονος σου πως η αττικη οδος που ειναι ιδιωτικη ειναι χαρμα
δημοσια δεν της καθεται τι να καμουμε
@καριος
Εχεις πλακα εσυ που χρησιμοποιεις σαν επιχειρηματα τους νομους εσυ ο πρωτος που δεν τους υποστηριζεις και δεν αναγνωριζεις το αστικο συνταγμα
@napo
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού ο εγκέφαλος δε δουλεύει, γιατί τον χρησιμοποιείς ακόμα; Δε βλέπεις πως σκέφτεται μόνο μαλακίες; Δηλαδή δεν μπορούμε να μιλάμε για νόμους επειδή απορρίπτουμε το Σύνταγμα (στοιχείο που βγάζεις από εκεί που le soleil ne brilliante pas); Και σε περίπτωση κλοπής/ξυλοδαρμού/απαγωγής/ανθρωποκτονίας αυτό ισχύει ρε μαλάκα; Άντε, πουλάκι μου, να παίξεις με το πουλάκι σου (ατάκα Φώτως Μπαρτζώκα).
Zaphod, τα λεφτά πάνε στο κράτος! Όσο μας φορολογεί το κράτος, δεν βλέπω κανέναν από τους ΔενΠληρώνω να διαμαρτύρεται! Δεν είδα κανένα κίνημα "Δεν πληρώνω άλλους φόρους, περαιώσεις και έκτακτες εισφορές" γιατί πολύ απλά θεωρείται γενικά και αόριστα καλό πράγμα το να πηγαίνουν λεφτά στο δημόσιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα αν το δημήσιο έχει χοντρύνει τόσο πολύ που πέρασε τα σύνορα και γι αυτό χρειάζεται όλο και πιο πολύ φαΐ... εεε καλά, λεπτομέριες!!!
Ως συνέχεια αυτών που έλεγα, ανέβασα το άρθρο με την ιστορία εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://bit.ly/eiJvIh
Όσοι πιστοί προσέλθετε.