Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 10, 2013

Ο φασισμός έχει πολλά παγκάρια

Ενα εκ των οποίων είδα live πριν απο λίγο και δεν άντεξα




Φώτο απο την σημερινη δημοκρατική εκπομπή του Ν. Ευαγγελάτου στο ΣΚΑΙ απο οπου προλαβα 5 λεπτα απο την ....αγορευση της...... καθηγητριας πανεπιστημίου κας Παναγιωταρέα και του κου Χατζή απο τα οποία θυμάμαι πάνω κάτω τα εξής:
(αφορμή ήταν καποιες προσφατες δηλώσεις της κας Ρεπουση τις οποιες ομολογουμένως αγνοώ και αγνοούσα. Αυτο που με τσίτωσε ήταν το ύφος χιλίων καρδιναλίων που ειχαν οι εχοντες το μονοπώλιο του λόγου μεσω της τηλεόρασης). Σχόλια με κόκκινα, εκτος και αν είναι όλο δικο μου. Εξυπνα παιδιά είστε θα τα χαμπαριάσετε

* "Ποια ειναι η κα Ρεπούση να μιλά για την παράδοσή μας;" Το δικαίωμα χρήσης λόγου, ακόμα και του βουλευτή πλεον τίθεται υπό αίρεση. Ξεφυγαμε απο το λέει μαλακίες, ειναι εθνομηδενίστρια κτλ.. Πλεον δεν δικαιούστε καν να ομιλείτε. Ειπαν νμζ και κατι του στυλ πως τολμά να μιλάει και τετοια, αλλα δεν το ΄πιασα καλως
* "Το Σύνταγμα ορίζει οτι πρέπει να διδάσκονται τα θρησκευτικα." Βασικά το Σύνταγμα οριζει πως η παιδεία πρεπει να προσέχει την εθνική και θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των πολιτών το οποίο ειναι αρκούντως φλου για να εχουμε μπλεξίματα, αλλα να μπορούμε να αποταλιμπανοποιηθούμε κιολας. Πχ η δικιά μου θρησκευτική διαπαιδαγώγηση, αγωγή, πως το λέει εκει μέσα, με έκανε άθεο και αυτή ειναι η εμπεριστατωμένη αποψή μου για το θεμα. Πουθενά δεν λέει κανένα Συνταγμα πως ειναι υποχρέωση του σχολείου το κατηχητικό, ούτε να μας κάνει όλους ντε και καλά ορθόδοξους. Λεει πως η ορθοδοξία ειναι η επικρατούσα θρησκεία. Αυτο ομως δεν σημαίνει τίποτα. Εδω εχουμε την μαλακία επικρατούσα ιδιότητα, αυτο δεν σημαίνει πως πρέπει να βγούμε ΟΛΟΙ μαλάκες!
* "Τα αρχαία ελληνικά δεν ειναι νεκρή γλώσσα (γιατι;). Τα λατινικά είναι (γιατί;)"


Εμβολιμο αποσπασμα - ορισμός:

Εξαφανισμένη γλώσσα (αποκαλείται επίσης νεκρή γλώσσα) είναι εκείνη που δε διαθέτει πλέον γηγενείς ομιλητές

Παρακαλείται η υπερσουπερντουπερ επιστήμονας Αννα Παναγιωταρέα να μου βρει τις πολιτισμικές ομάδες που ομιλούν την αρχαία ελληνική. Στο σπίτι τους. Στην δουλειά τους. Στο καμάκι. Στο σεξ. Και όχι το "λάβε τούτα μωρή νοσούσα", δεν μετράει, καθ΄ότι νεολογισμός. Κτλ.  Κατα προτίμηση την αττική κοινή, αλλά γίνονται δεκτά και τα δωρικά ή η Μακεδονική διάλεκτος. Και με τη σωστή προσωδία προφανώς. Α, και να μας δείξει την παραγωγή λέξεων αυτης της ζωντανης γλώσσας γιατί όλες οι ζωντανές γλώσσες δημιουργούν νέες λέξεις όταν υπάρχουν αντίστοιχες ανάγκες (πχ στην νεα ελληνική: ηλεταχυδρομείο, φαστφουντάδικο - ταχυφαγείο, κλικάρω, γουγλίζω κτλ κτλ)  Μεχρι τοτε δικαιουμαι να λέω πως λέει αμαθέστατες μαλακίες. Και τέτοιες μαλακίες που φέρνουν στο μυαλό τις παπαριές που λέγανε τότες οι τότε δεξιοι περι της μαλλιαρής που μιλάει ο λαος και ηταν υπερ της τεχνητής και πολυ μα πολυ σαλονάτης καθαρεύουσας και αλλες τετοιες πίπες. Το οτι καποιοι ξερουν να διαβάζουν μια μαουνα αρχαια κειμενα δεν κάνει τη γλώσσα ζωντανη. Ούτε το ότι υπάρχουν αρχαία κείμενα κανει την γλώσσα ζωντανή. Απλά την κάνει ενδιαφέρουσα και χρήσιμη. Αμα ειναι ετσι ζουνε και τα αρχαια σουμμεριακά να 'ουμε!

 Συνεχίζουμε:

* Ποια θρησκευτικα; Σιγα μωρέ, για μια δυο ώρες διδασκαλία την εβδομάδα. Βεβαίως. Και ας μην κανουν πληροφορική σε κάποιες τάξεις ΟΥΤΕ μια δυο ώρες την εβδομάδα. Και ας κάνουν στο σύνολο του σχολικού τους βίου πιο πολλές ώρες θρησκευτικά απ΄ότι φυσική ή χημεία ή βιολογία. Στην ουσία υποβαθμίζουμε το πρόβλημα για να βγάλουμε τον άλλο τρελο. Αμα ειναι ΟΚ, ε ας κάνουν και ΜΙΑ ώρα την εβδομάδα μαθήματα δολοφονίας αλλόπιστων να τελειώνουμε!

* Μαθαμε πως ο Ευαγγελάτος ειναι χριστιανός ορθόδοξος, καθ΄όμολογίαν του, και ευτυχώς διοτι το είχαμε και απορία. Και πετάχτηκε σαν την **** και ο άλλος ο Χατζης: "και 'γω. και 'γω"! Ουστ προσκυνημένοι!



Ειπανε και αλλα χαρουμενα και αντιδραστικα, με το γνωστό ύφος απόλυτης αυταρέσκειας, πετώντας ανακρίβειες τις οποίες κανεις δεν μπορούσε να αντικρούσει. Κατι προσπάθησε η ερμη η Καλογεροπούλου, ετσι για τα προσχηματα, αλλα που να προλάβει να σταυρώσει κουβέντα μπροστά στην λαύρη Παναγιωταρεα, καθηγήτρια πανεπιστημίου κοσμικού κράτους που της πείραξαν τα θρησκευτικα στο σχολείο.

Δεν κατάλαβα πως ένα θέμα ΟΡΙΣΜΟΥ (τι ειναι νεκρή γλώσσα) πάει κόντρα στην .....ορθόδοξη παράδοσή μας. 

Δεν κατάλαβα ακόμα τι σκάλωμα εχουμε με την παράδοση. Παράδοση παλιά στην Μάνη ήταν πχ και ο μασχαλισμός. Λέτε να τον κρατήσουμε; Μια φορά, είχαν βάλει συγγενή μου νήπιο σε αναμμένο φούρνο με ξύλα για λόγους που εξήγησε η τοπική ...μάγισσα. Να το κρατήσουμε και να το αναβιώσουμε; Και το ξεμάτιασμα ειναι στην παραδοσή μας. Αυτο μήπως γιατί δεν διδάσκεται στα σχολεία; Η στα πανεπιστήμια; Ετσι και αλλιώς με καθηγητές σαν την Παναγιωταρέα, καλύτερα να το ρίξεις στο ξεμάτιασμα και στο διάβασμα του φλυτζανιού, των εντέρων και άλλων τέτοιων. Πιο πολλά πράγματα θα μάθεις.

Στην ουσία, μετα τις αρλουμπολογίες Σαμαρά στην ΔΕΘ, και το έντονο φλερτ προς τον ολιγον τι ξενερωμένο Ανθιμο η δεξια κανει τα γλυκά μάτια στους εγχώριους ταλιμπάν για να μην τους χάσει προς όφελος της χρυσής αυγής. Το ότι πηγαίνουμε ολοταχώς προς τον Μεσαιωνα με αυτές τις πρακτικές λίγο τους νοιαζει. Το ζήτημα ειναι μην χάσει η κυβέρνηση, τα καναλια και τα αφεντικά τους την κουτάλα. Και την κουτάλα φαίνεται να τους την δίνει η ψήφος των χριστιανών, οι οποίοι μάλλον περιμένουν να αγιάσουν στον άλλο κόσμο διοτι με τα μυαλά που κουβαλάνε σε τούτονα δεν προκόβουν έτσι και αλλιώς. Και μαζί με αυτούς αναγκαστικά και εμείς.


Αλλα όπως ειπε και ο Black Adder ο τρισμέγιστος, για μερικούς η Αναγέννηση (και που να λέμε για το Διαφωτισμό) ήταν πράγμα που συνέβηκε σε κάποιους άλλους.


love & kisses
Zaphod


Υ.Γ. Οποιος βρει το σχετικό βίντεο (γι αυτο ποστάρω και την ώρα περίπου που λεγονταν τα αριστουργήματα) μπορεί να μου δώσει το λινκ. Ευχαρισθώ

Υ.Γ.2. Update:  βρηκα την περιγραφή της εισήγησης στην Βουλή (τελικά αυτό ήταν!) της Ρεπούση εδώ. Τα προφανή είπε.
α) Καλο ειναι να μην κανουν αρχαια οι μή ασχολούμενοι με αυτά, όπως τα παιδιά της Θετική και Θεωρητικής κατεύθυνσης.
β) «Δεν πρέπει να κλείνουμε το μάτι στους μητροπολίτες όταν μιλάμε για σχολείο. Όποιος επιθυμεί ορθόδοξη κατήχηση ας πάει στο κατηχητικό. Είναι ουδετερόθρησκο το σχολείο»

11 σχόλια:

  1. Επειδή η Τρόικα δεν έχει ασχοληθεί ακόμα με τη σχολική ύλη και δεν έχει δώσει διαταγές -οπότε υπάρχει η δυνατότητα έκφρασης γνώμης σε αυτό το θέμα-, η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, Μαρία Ρεπούση, ζήτησε να γίνει προαιρετική η διδασκαλία των Θρησκευτικών στο Λύκειο (...)

    Εν τω μεταξύ, έχω την εντύπωση πως η κυρία Ρεπούση δεν νοιάζεται καθόλου για το αν θα διδάσκονται τα Θρησκευτικά στο Λύκειο αλλά το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να πει κάτι που θα προκαλέσει συζητήσεις, ώστε να την καλέσουν στα κανάλια και να μας δείξει το καινούριο της χτένισμα.

    Η κυρία Ρεπούση δεν έπεσε χτες από τον ουρανό.

    Η κυρία Ρεπούση είναι βουλευτής ενός κόμματος που συμμετείχε στην κυβέρνηση Σαμαρά.

    Και μπορεί η κυρία Ρεπούση να έχει άποψη για τον χορό του Ζαλόγγου, την αναπαράσταση της εξόδου του Μεσολογγίου και το μάθημα των Θρησκευτικών αλλά όχι μόνο δεν έβγαλε κιχ για την πιο μαύρη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης αλλά ψήφιζε σαν καλό σκυλάκι τα νομοσχέδια.

    Επίσης, η κυρία Ρεπούση θέλει να γίνει προαιρετικό το μάθημα των Θρησκευτικών αλλά δεν είπε κουβέντα όταν ο Αντώνης Σαμαράς μας ενημέρωνε πως μιλάει απευθείας με τον Θεό και την Παναγία.

    Τον Αντώνη Σαμαρά στηρίξατε κυρία Ρεπούση. Και ακυρωθήκατε. Μόνη σας.

    http://pitsirikos.net/2013/09/%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%81%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CF%85/

    (απλά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα παμε αυτα, γνωστα. ΕΙναι attention whore η κυρια, αλλα δεν θα παρω και το μερος των ταλιμπανέζων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άψογος... όπως πάντα. βέβαια). Μεταφέρω το σχετικό μου topik από το facebook όπου σημειώνω τα εξής: Ο ΥΠΑΙΘ προ εχθές από το βήμα της Βουλής μας ενημέρωσε (όσους διαφωνούμε με τα< αρχαία στο Γυμνάσιο) ότι τα αρχαία ελληνικά δεν αποτελούν νεκρή γλώσσα, αλλά γλώσσα που ομιλείται και χρησιμοποιείται και σήμερα... Ας τονίσω ότι τα αρχαία ελληνικά ως γλώσσα ή θα θεωρηθούν νεκρή ή θα θεωρηθεί ότι μετεξελίχθηκαν στη Νέα Ελληνική. Όσο διαρκεί ο διαχωρισμός σε αρχαία και νέα τότε ή μιλάμε για δύο γλώσσες ή μια νεκρή και μία ζωντανή σε άμεση επαφή μεταξύ τους. Σε κάθε περίπτωση τα αρχαία δε μιλιούνται, αλλά επιβιώνουν λόγω της καθαρεύουσας ή λόγω της εξέλιξης της γλώσσας (ανάλογα τις λέξεις και τις εκφράσεις). Όπως σημειώνει και ο Νίκος Σαραντάκος το αν η ελληνική γλώσσα παρουσιάζει αδιάλειπτη συνέχεια (οπότε πρέπει να σταματήσουμε και τους χρονικούς διαχωρισμούς), η απόφαση είναι πολιτική... (αιρετικό, ε;, κι όμως έχει δίκιο).

    Επί της ουσίας όμως αποδείχθηκε ότι τα αρχαία ελληνικά στο Γυμνάσιο (κυρίως κι όχι τόσο στο Λύκειο κατά τη γνώμη μου) εμποδίζουν τους μαθητές να αντιληφθούν το βάθος της Νέας Ελληνικής και να εκφραστούν σωστά σε αυτήν.
    Αντίθετα, τα αρχαία ελληνικά στην ηλικία αυτή συγχύζουν τα παιδιά που δεν αντιλαμβάνονται τη λεπτή διαφορά μεταξύ του νεκρού και του ζωντανού/επιβιώσαντος στοιχείου της γλώσσας. Τη συγχέουν με τη Νέα Ελληνική ή τη βλέπουν ως ξένη γλώσσα. Ο χρόνος που αφιερώνεται στα αρχαία ελληνικά (και την αναγκαία παπαγαλία κατά αποκλειστικότητα) θα μπορούσε να αφιερωθεί σε μεταφρασμένα κείμενα του αρχαίου πολιτισμού που θα μπορούσε να αναλυθεί σε βάθος (θυμίζω ότι στο Γυμνάσιο τη δεκαετία του '80 κάναμε όλη την Ιλιάδα, όλη την Οδύσσεια, μεγάλο μέρος του Ηροδότου, όλη την Ιφιγένεια, δημηγορίες και τους βίους του Πλουτάρχου -γνωστά ιστορικά πρόσωπα όπως ο Περικλής κι ο Θεμιστοκλής). Έτσι, διά του γραπτού λόγου και στη Νέα Ελληνική εμβαθύνει ο μαθητής και κατανοεί καλύτερα τον αρχαίο πολιτισμό και τις ανθρωπιστικές αρχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αψογος Δειμε!

    Γι αυτο γκαριζω για τους ταλιμπανεζοι. Τους ενδιαφερει πιο πολυ να παπαγαλισουν τα παιδια το ειμι ή το λύω παρά να διαβάσουν και να καταλάβουν μερικά εξαιρετικά κείμενα. Μικροαστισμος (και σε μερικες περιπτώσεις φασισμός) σε ολο του το μεγαλείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αρχαία στο Γυμνάσιο (σημειώνω ότι εγώ τα θέλω στο Λύκειο) μόνο καταστροφή έφεραν στα νέα ελληνικά. Αλλά πιο πολύ με ενοχλεί που αριστεροί άρχισαν να επιτίθενται στη Ρεπούση...

      Διαγραφή
  5. γιατι ρε; καλά της κάνουμε..

    η πατριδοκαπηλεία δεν είναι η μόνη μορφή καπηλείας...

    δλδ σε λίγο για να μας πείσει για το πόσο αριστερός είναι (και για να ρίξει και την μπάλα στην εξέδρα) θα βγει πχ ο ψαριανός (λέμε τώρα...ή ο Λοβέρδος πχ) να πει μια ανέξοδη πίπα (πχ να βγουν τα εικονίσματα απο τα δικαστήρια) και εμείς οκ, θα κάτσουμε να ασχοληθούμε σοβαρά

    να έβγαινε να πει η μανδάμ οτι αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα και οτι εγώ αποσύρω την υποστήριξή μου, όταν η φασιστοθεούσα μεσσηνιακή λέρα έλεγε ότι έχει ανοιχτή σύνδεση με την υπεραγία θεοτόκο, και οκ να την υπερασπιστούμε (όχι ως αριστερή βεβαίως, απλά ως αντι-χριστη/φωνή της απλής λογικής-αξιοπρέπειας)...τώρα χεστήκαμε και η βάρκα γέρνει

    μας κάνει την χάρη να σαλτάρει και να πηδηχτεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπερβολες. Ουτε στον τυπο βγηκε, ουτε στα καναλια. Ειπε την γνώμη της στην Βουλη, στην συζήτηση για το σχετικό νομοσχέδιο (βλ και το σχετικο ΥΓ). ΤΟ οτι ειναι κατάπτυστη πολιτικά ως μορφωμα η Δημαρ να το δεχτω, αλλα δεν θα φτάσουμε και στο άκρο (οπως με τον Αδωνη) να μας λενε καλημερα και να ψάχνουμε για ομπρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. νομίζω οτι η εμπειρία Napo σου έχει αφήσει μαζοχιστικές τάσεις στο τρολάρισμα...μέχρι και η Ρεπούση σε τρολάρει...δικαίωμα σου βεβαίως, αλλά είσαι σε τέτοιο τρανς όπως όταν νόμιζες οτι θα συζητήσεις με το παραπάνω αναφερόμενο φασιστοτρολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιδιά, να ξεχωρίσουμε κατ' αρχήν το μάθημα 'Αρχαία Ελληνικά' (γλώσσα) απ' την όποια ανάγνωση αρχαίας ελληνικής γραμματείας από μετάφραση. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Ο Δήμος λέει πως η μελέτη της αρχαίας γλώσσας στο Γυμνάσιο μπέρδεψε τα παιδιά και δεν τα αφήνει να καταλάβουν το 'βάθος' των Νέων Ελληνικών, κλπ. Πιστεύω πως ίσα-ίσα το αντίθετο συμβαίνει, τα νέα ελληνικά μένουν πολύ πιο ρηχά άμα δεν σκαμπάζεις τίποτε από αρχαία. Το ξέρετε, πως πριν από καμιά δεκαπενταριά χρόνια, ο 'Κάκτος' δημοσίευσε Παπαδιαμάντη με ..κείμενο-μετάφραση;; Ποιός; O 'Κάκτος' που ξέρουμε όλοι την τιτάνια προσπάθειά του σε σχέση με την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία..

    Ήμουν υπέρ της κας Ρεπούση, πριν από έναν μήνα για την επίθεση που δέχθηκε σε σχέση με τις ιστορικές της απόψεις, αλλά δεν νομίζω πως είναι ειδική στον καταρτισμό της ύλης στα σχολεία. Για τα θρησκευτικά, υπάρχει ένα θέμα πράγματι, και θα μπορούσα να το συζητήσω (και αυτό με πολλούς αστερίσκους). Για τα αρχαία, όμως, κάνει λάθος. Μακριά από μένα κάθε εθνικιστικοπατριδοπαραδοσιακή μπούρδα κλπ, μα δυστυχώς (ή ευτυχώς) είναι τόσο στενή η σχέση της γλώσσας που μιλάμε με τα αρχαία, που πρέπει να διδάσκονται. Και δεν εννοώ 'από μετάφραση' και τέτοιες χαζομάρες (αυτό θα έπρεπε να είναι άλλο μάθημα), αλλά θα τολμούσα να πω, ακόμη και με σχολαστική συστηματικότητα.

    Και για να μην το παραβαρύνουμε, θα θυμάστε τότε επι ..αρχαίου ΠΑΣΟΚ, που όταν θεσπίσθηκε ώς επίσημη γλώσσα η Δημοτική, υπήρξε δημόσιος Υπάλληλος που έστελνε τα έγγραφα ...πισωκολλημένα !...

    Καλημέρα σε όλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θανάση μου, η εμπειρία μου και η παιδαγωγική προσέγγιση στο θέμα αποδεικνύει τις θέσεις μου.
      Μία ολοκληρωμένη απάντηση-θέση θα βρεις σε σχετικό άρθρο μου.

      Διαγραφή
  9. "Κυρία Ρεπούση ΔΗΜΑΡτον"

    Ακόμη και ένα χαλασμένο ρολόι,δυο φορές την ημέρα δείχνει τη σωστή ώρα(...)Δεν ξέρω γιατί η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ κυρία Ρεπούση, επιλέγει συνεχώς να έχει το ρόλο του χαλασμένου ρολογιού, μόνο και μόνο επειδή κάποιοι θα υποστηρίξουν πως κάποιες φορές δείχνει τη σωστή ώρα.(...)

    http://www.koutipandoras.gr/42665/%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%81%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%BF%CE%BD.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir