Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Κυριακή, Απριλίου 03, 2016

Top της εβδομάδας. Με #source αλλά και πουτσ..., τσουτσ..... πέη!

Υπότιτλος: Θες να περάσεις ένα ήρεμο Σ-Κ και δεν σε αφήνουν οι κάφροι

Attention Whore της εβδομάδας: Αριστείδης Μπαλτάς. Τον Μπαλτά ποτέ δεν το συμπάθησα, το ομολογώ. Προφανώς όχι για του λόγους που επικαλούνται οι ψεκασμένοι της ΕΛ.ΕΛ.ΧΡ δεξιάς (αριστεία και άλλες πίπες), αλλά χρησιμοποιώντας τον απλούστατο λογικό κανόνα που χρησιμοποιώ εδώ και τουλάχιστον 15 χρονια όταν πρόκειται για υπουργούς Παιδείας. Όταν το πρώτο που κανεις αναλαμβάνοντας το Υπουργείο ειναι να ασχοληθείς με τις Πανελλήνιες, είτε δίκιο έχεις, είτε άδικο, τότε απλούστατα εισαι επικοινωνιακός πολιτικάντης και δεν έχεις πολιτική πρόταση. Και αμα δεν το καταλαβαίνετε δεν φταίω εγω. Ο τύπος λοιπόν είναι ένας ακόμα από την μακρά σειρά υπουργών που το μόνο που κοίταξε είναι η προσωπική μόστρα, η καλλιέργεια δημοσίων σχέσεων με διάφορους κολαούζους (είμαι σίγουρος πως οι εκδότες σχολικών βοηθημάτων θα τον έχουν κάνει εικόνισμα) και μετά ο εκσυγχρονισμός ή τί της Δημόσιας Παιδείας.
Έγινε υπουργός πολιτισμού, και απ΄ότι φαινόταν δεν άντεχε να μην ακούει χριστοπαναγίες, ή τελος πάντων να μην βλέπει το όνομά τους στις εφημερίδες. Δεν ειναι ο πρώτος. Μια μακρά λίστα Ελλήνων πολιτικών προσπαθεί να βγάλει το .... ψωμί της (Κωνσταντοπούλου, που έχει και δίκιο συνήθως κιολας, Μακρή, Πάγκαλος, Καμμένος, Τατσόπουλος, Χειμωνάς κτλ κτλ) και ενίοτε ακόμα το βγάζει (Γεωργιάδης, το Ποτάμι συνολικά, Νικολόπουλος, ΧΑ) προσπαθώντας συνειδητά να προκαλέσει όσο γίνεται περισσότερο το κράξιμο με τις μαλακίες που λέει στα ΜΜΕ ή στα social media.
Εχοντας λοιπον μια μαούνα καιρό να ακούσει χριστοπαναγίες ο Μπαλτάς σκέφτηκε πως ώρα ήταν. Βάζει λοιπόν ως καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών έναν άνθρωπο που ήταν άσχετος με τα ελληνικά καλλιτεχνικά δρώμενα (θα μου πεις σιγά τα λάχανα, θα σου πω αυτά έχουμε) και του δίνει δυομιση ώρες deadline να φτιάξει πρόγραμμα. Εντίμως λοιπόν ο κύριος Φαμπρ σου λέει δεν έχω ιδέα, θα δώσω βελγικο πρόγραμμα που έχω ιδέα και του χρόνου βλέπουμε. Αυτή είναι η μοναδική έντιμη κριτική που μπορεί να κάνει κανείς στο θέμα και την έκανε ο φίλος μου ο estarian εδώ. Αντιγράφω:

"Πρώτη μέρα :
Βέλγικη Παράσταση του Φαμπρ
Δεύτερη μέρα:
Ο Φαμπρ παρουσιάζει Βέλγους
Τρίτη μέρα
Το Βέλγιο μέσα από τα μάτια ενός Βέλγου - Φαμπρ
Τέταρτη Μερα
Βέλγικες ματιές στο βέλγικο προβλημα της τέχνης - Φαμπρ
Πέμπτη Μέρα
Βέλγοι καλλιτέχνες κοουτσάρουν έλληνες καλλιτέχνες
Έκτη μέρα
Ο Φαμπρ παρουσιάζει : Το Βέλγιο όπως το δα μόνο εγώ.
Εβδομη μέρα
Πολύ σκληρός για να χορέψει"

Τα αλλα περί τσουτσουνιών τα αντιπαρέρχομαι διότι:
* Η τέχνη ειναι τέχνη, ο πούτσος μου ειναι καλλιτέχνης και ο κώλος σου ο χώρος που δίνει παράσταση. Και αυτό το άμετρο στιχάκι είναι τέχνη ρε γαμημένε. Όπως και το ακόλουθο έμμετρο:

Βλέπεις εκείνο το βουνό που βγάνει τον ασβέστη;
Ο πούτσος μου στον κώλο σου κάνει χριστός ανέστη!




* Πλάκα πλάκα είδα μερικά βίντεο απο την πουτσοπαράσταση και ήταν καλή, γελάσαμε. Και όταν κάνεις παράσταση με διονυσιακά όργια, αν δεν βάλεις τσουτσούνια μέσα, κάτι κάνεις λάθος. Βεβαίως εμείς οι βλάχοι (και γω μαζί) ρίξαμε το γέλιο της αρκούδας σκεπτόμενοι τις οντισιόν ή την παρουσίαση του κονσεπτ στους παραγωγούς (προαγωγούς; χα-χα, αστείο επιπέδου Σεφερλη κετς, αλλά και αυτός τέχνη ειναι, άσε που εινα λιγότερο κρατικοδίαιτος από μερικούς μερικούς), αλλά έτσι ειναι η τέχνη σου προάγει την δημιουργικότητα, έστω και μέσω του χαβαλέ :)
* Θυμήθηκα και τις αντιδράσεις των "ελληνοχριστιανών" όταν η Δόμνα Σαμίου (πχ)έσωζε μεγάλο κομμάτι της λαϊκής μας παράδοσης επειδή έκανε το λάθος να μην χουντοποιήσει τα τραγούδια που βρήκε και τα κυκλοφόρησε ως είχαν. Με μουνιά, πούτσους και δεν συμμαζεύεται μέσα. Ρε άχρηστοι καραγκιόζηδες αν κάτι πρέπει να μας έχει μείνει από τον ελληνικό πολιτισμό των αρχαίων ειναι ακριβώς η πουτσοκρατία, η οποια άλλωστε, πολύ λογικά, υπάρχει σε όλες τις λαϊκές παραδόσεις παγκοσμίως, εκτός και αν είσαι πολύ στόκος για να καταλάβεις και αυτό.


* Μιλάμε για μια παράσταση 24 ωρών (!!) από  την οποια εντέχνως η ντόπια δημοσιογραφία της πούτσας (θα επανέλθουμε) παίρνει 5 λεπτά και τα κραδαίνει σαν την τσουτσού απειλητικά στα μούτρα μας. Δεν ειμαι pro Fabre στο πουτσοθέμα, είπα πως δεν το θεώρησα πιο πρωτότυπο από τους Jumping Jews και επιμένω, αλλά σιγά τα λάχανα ρε φίλε
* Το ότι οι Έλληνες "καλλιτέχνες" (εισαγωγικά, εισαγωγικά) 6 χρόνια κρίσης και μνημονίου κάνουν την πάπια και εμφανίζονται θιγμένοι μονο όταν τα κρατικά φράγκα προς αυτούς κόβονται ή δείχνουν να κόβονται (θυμηθείτε το παράδειγμα του ΜΚΟ-Κραουνάκη) με προβληματίζει τα μάλα. Με κάνει να αναρωτιέμαι αν, πέρα από τις προφανείς (;) εξαιρέσεις των Rotting Christ και του Πανούση, υπάρχει Έλληνας καλλιτέχνης που δεν βασίζεται στο κρατικό χρήμα για να επιβιώσει. Και ο Φαμπρ μπορεί να είναι ένας πουτσολόγος πουτσοκαλλιτέχνης, αλλά έχει ένα αυθύπαρκτο παγκόσμιο διαμέτρημα (δεν ξέρω ποσο μας κάνει σε .... cm) όπως διαβάζουμε πρόχειρα εδώ, το οποίο η ντόπια παραγωγή τέχνης δεν έχει πιάσει ούτε στα όνειρά της, με πιθανές εξαιρέσεις πάλι τους Rotting Christ, την..... Νανά Μούσχουρη(1) και ίσως τον Ψαραντώνη (εκτός και αν φτάσουμε στους Θεοδωράκη-Χατζηδάκη και άλλους...φρέσκους). Το ότι εγώ δεν τον ήξερα, ή το ότι χρησιμοποιεί κατά κόρον γυμνό δεν πρέπει να προβληματίσει παρά μόνο όσους έχουν ταυτίσει την τέχνη με τα χουντικά έργα με πρωταγωνιστή τον Πρέκα.

Τελος πάντων το συμπέρασμά μου ειναι ότι ο Μπαλτάς εξέθεσε τον Φαμπρ με τον χειρισμό του, μόνο και μόνο για να βγει πολιτικάντικα πριν και μετά την παραίτηση του και να μας το παίξει κουλτούρα κετς ο ίδιος.

Βεβαίως εμείς γελάμε με αυτά. Έχοντας δει/ακούσει/διαβάσει καλλιτέχνες σαν τον Pasolini, τον Zappa, τον Bowie, τον GG Allin, τον Alice Cooper, τον Iggy Pop, τους Wasp, τον Vian και τον Bataille κτλ κτλ το να βγάλει ο άλλος πέντε πούτσους στην σκηνή δεν το λες σοκαριστικό, δεν το λες καν πρωτότυπο και σίγουρα δεν το λες αιτία παύσης, εκτός και αν, είπαμε, νομίζεις πως τέχνη ειναι η τέχνη της χούντας. Το ότι ο Μπαλτάς χρησιμοποιησε έτσι άκομψα έναν άνθρωπο μόνο και μονο για να μας το παίξει ιστορία ο ίδιος θα έπρεπε όμως να μας λέει κάτι, όπως και η κατακλείδα της παραίτησης του Φάμπρ που κανονικά θα έπρεπε να μας βαρέσει κουδούνια: 

«Δέχθηκα την πρόταση που μου έκανε ο Έλληνας υπουργός Πολιτισμού με τον όρο ότι θα μπορούσα να κάνω τις καλλιτεχνικές επιλογές μου σε καθεστώς ελευθερίας. Αυτό δεν φαίνεται πλέον δυνατό στην Ελλάδα. Δεν θέλω να εργάζομαι σε ένα εχθρικό καλλιτεχνικό περιβάλλον, στο οποίο έφτασα με ανοιχτό μυαλό και καρδιά».

Τελος πάντων τον Μπαλτά ήθελα να τον ξεχέσω καιρό, πάμε τώρα στα φρέσκα. Και τα φρέσκα ειναι προφανώς το #wikileaks

Πιο ηλίθιο τουίτ της εβδομάδας, του μήνα, του χρόνου, της δεκαετίας. Τώρα και για πάντα: Γιώργος Μουρούτης. Βγάζει το wikileaks, το γνωστό σε όλον τον κόσμο wikileaks, όχι ο Ψυχάρης της γειτονιάς σας, μια καραμπινάτη διαρροή/υποκλοπή που "ξεβρακώνει" το μη εκλεγμένο από κανέναν ΔΝΤ ότι εκβιάζει ή σχεδιάζει να εκβιάσει, ή δεν το χαλά να εκβιάσει τελος πάντων δημοκρατικότατα εκλεγμένες κυβερνήσεις (Ελλάδα, Γερμανία) με "γεγονότα" και ο Μουρούτης δεν αντέχει να μην δείξει τι μαλάκας ειναι σε παγκόσμιο κοινό:


Μοναδική πρέπουσα απάντηση προφανώς:



Τέλος πάντων έβγαλε το wikileaks αυτή την συνομιλία (από την οποία στην ουσία δεν μαθαίνουμε τιποτα καινούργιο. Τα βασικά σημεία ειναι:
1. Το ΔΝΤ θεωρεί πως με τα υπάρχοντα μέτρα το πρόγραμμα δεν βγαίνει, όσον αφορά τον στόχο του 3,5% πλεονάσματος. Αρα, κατά ΔΝΤ, είτε πρέπει να αναθεωρηθεί ο στόχος είτε να μπουν βαρβάτα νέα μέτρα με σαφή προτίμηση στο 2ο.
2. Πως οι ευρωπαίοι μόνο  ενώπιον χοντρής χρηματοπιστωτικής κρίσης μπορει και να σκεφτούν κάπως πρωτότυπα, κατά ΔΝΤ, σχετικά με το ζήτημα.
3. Πως το ΔΝΤ δεν θα το χάλαγε μια τέτοια κρίση προκειμένου να κάνει δουλειά του και με ενδεχόμενο Brexit να επίκειται μπορεί να πιέσει καταστάσεις για να καταναγκάσει την Γερμανική (εκλεγμένη επαναλαμβάνω) πολιτική. =>
4. Πως δεν θα το χάλαγε να θέσει το ζήτημα εκβιαστικά στην οποια Μέρκελ
5. Και όπως η κοινή λογική λέει, το ΔΝΤ θεωρεί πως πρέπει να κοπεί μέρος του χρέους.

Update: Εδώ το ζουμί. Και εδώ ο τρόπος κατάθεσης εγγράφων σε αυτήν. Τέλος Update)

Η συνομιλία ειναι ενδεικτική προθέσεων και δεν μας λέει, επαναλαμβάνω, τίποτα καινούργιο. Βεβαίως μπορεί να θεωρηθεί επιλήψιμος ο αμοραλισμός με τον οποιο αναφερονται σε εκλεγμένες κυβερνήσεις, αλλά δεν το λες και νέο αυτό, για το ΔΝΤ μιλάμε άλλωστε και όχι για τον Γκάντι.

 Και ξαφνικά έγινε της πουτάνας.

Μετά το Νόμπελ μαλακίας 2016 που παμψηφεί κερδίζει ο Μουρούτης, ας μην γινόμαστε .... αχάριστοι και ας δώσουμε μερικές δυνατές υποψηφιότητες:

Ντέρτι Χάρι της εβδομάδας ο Χάρης Θεοχάρης, ο Χάρι Κάλλαχαν της ελληνικής κεντρομαλακίας, ο οποιος κόβεται στο Reading Comprehension. Ρε ούτε για Lower:


Update: Στα μαθήματα αγγλικών που παρακολούθησε ο Θεοharry είχε σίγουρα πολλούς συμμαθητές:

Τελος Update

Αστυνόμος Κλουζώ της εβδομάδας: Η Μιράντα Ξαφά:

Αουτσάιντερ:


Εμεις οι τελος πάντων άσχετοι θα πούμε αυτό που λέγαμε και για τις επιθέσεις στην Γαλλία. Για τέτοια πράγματα είτε μιλάς με στοιχεία (και όσο βαρύτερες οι κατηγορίες τόσο ισχυρότερα πρέπει να ειναι τα στοιχεία) είτε είσαι ένας κοινός συκοφάντης. Ψεκασμένος στην προκειμένη περίπτωση.

Μια στάση εδώ.



Ετοιμαστείτε.

.
.
.
.
.
.



Are you ready??




Κορυφαία εξώφυλλο στο γνωστό χωροχρονικό σύμπαν: Νέα Ανατολή, εκδόσεις ΟΑΚΚΕ.


Χωρίς σχόλια


ΜΜΕ της εβδομάδας. Τα ελληνικά ΜΜΕ. Πρώτη φορά στα χρονικά πολιτικοί (η ελληνική κυβέρνηση εν προκειμένω) επικαλούνται διαρροές για να ζητήσουν το λόγο από κάποιον διεθνή θεσμό ενώ παράλληλα τα ΜΜΕ καταδικάζουν τις διαρροές. Σε μια φυσιολογική χώρα τα ΜΜΕ θα βάραγαν κουδούνια από το πρωί εως το βράδυ με την κυνικότητα ενός μή εκλεγμένου θεσμού και η κυβέρνηση θα έκανε την πάπια "μην μιλώντας για ανεπίσημες ομιλίες μεταξύ στελεχών ενός θεσμού". Φανταστείτε πχ τα αμερικάνικα ΜΜΕ να σνόμπαραν το .....watergate επειδή ο καταγγέλων δεν ήταν γνωστός ή να αναζητούν την ....σκοπιμότητα του καταγγέλοντος και όχι αυτά που βρέθηκαν λόγω της καταγγελίας και τις ομοσπονδιακές αμερικάνικες αρχές να το ψάχνουν έτσι από μονες τους με δημοσιογραφική πίεση να σταματήσουν. Κουφό ε;







Απ'οτι κατάλαβα το "σήμα" αρχικά ήταν να λεμε πως η υποκλοπή ήταν θέμα της ΕΥΠ. Μάλιστα. Και σήμερα διάφοροι πολιτικοί (κυρίως της ΝΔ) και κανάλια (mega, skai) έχουν λυσσάξει με αυτό το ζήτημα. Διοτι η παροιμία με το φεγγάρι και το δάχτυλο δεν μας αγγίζει. Και τέλος πάντων η απορία μου ειναι:


(Προφανώς και δεν υπαρχει δάκτυλος ΕΥΠ. Γιατί; Μα διότι τελικά η "επιχείρηση" υποκλοπής στέφθηκε με επιτυχία)

Και προφανώς υπάρχει και άλλη μία λογική απορία:


Και φτάνουμε στον μαλάκα της εβδομάδας. Αν και δεν θα έπρεπε να το πολυαναλύω αυτό. Ένας ειναι ο μαλάκας στην Ελλάδα. Ένας ξεκίνησε την ιστορία πως η διαρροή ειναι μεν διαρροή αλλά ειναι ελληνική διαρροή (και όχι από την Μποτσουάνα ας πούμε) και γι αυτό δεν ειναι καλή διαρροή γιατί αμα ειναι ελληνική διαρροή και δεν ξέρουν καλά αγγλικά τότε η διαρροή δεν ειναι διαρροή και δεν εγινε έτσι αλλα αλλιώς αλλά δεν σας λέω διότι....


Μιλάμε για ανάλυση την οποία ούτε ο τελευταίος γκασμάς δεν θα έκανε. Τιποτένια λεπτομέρεια οτι ο ανήρ Τόμσεν ΔΕΝ ειναι άγγλος αλλά Δανός και δεν τον λένε Paul αλλά Poul γιατί.... έτσι τον λένε. Τιποτένια λεπτομέρεια ότι σε όλα τα αγγλικά άρθρα αναφέρεται με το όνομά του (Poul) και όχι με το ....αδωνίδειο όνομα του (Paul). To όλον μη λάθος της ορθογραφίας του ονόματος Τομσεν και του λαθους (;) της ορθογραφίας του ονοματος Βελκουλέσκου ήταν για να αποδειξουμε (;) οτι η πηγή της διαρροής ήταν ελληνική. Τώρα δεν κατάλαβα γιατί αυτό ειναι πρόβλημα και σίγουρα δεν κατάλαβα τι σκατά αποδείξαμε, πέραν της μαλακίας του ανδρός, εμείς που..... βρήκαμε πως τον Poul τον λένε Poul και όχι Paul όπως θέλει ο στοκος. Ασε που τελικά το wikileaks τοποθετήθηκε και επι αυτού:


Οπότε όλα τα tweets που ακολούθησαν και ποστάρονται εδώ ειναι απλά ενδεικτικά του κλίματος χαβαλέ που επικράτησε και επικρατεί στο ελληνικό τουίτερ σχετικά με την νέα ιπτάμενη μή επανδρωμένη παντόφλα που πέταξε ο ανήρ Γεωργιάδης (2)


Βεβαίως δεν θα μπορούσε να λείψει ο έτερος φωστήρας του ελληνικού ίντερνετ:


Τελος πάντων έπεσε το γέλιο στο ελληνικό ίντερνετ εκείνη την ώρα μιας και μαλακία τέτοιας περιωπής χρειάζεται ταλέντο να την γράψεις. Και τι κατάλαβε ο γκοτζίλας της λογικής;

Το μοναδικό νορμάλ συμπέρασμα (πέραν της μαλακίας του επιχειρήματος της ....ορθογραφίας, της ευκολίας με την οποία προβαίνει σε συμπεράσματα και χαρακτηρισμούς χωρίς να έχει πραγματικά την παραμικρή ιδέα γι αυτό που μιλάει και της ψεκασμένης του διαθέσεως να βρίσκει παντού συριζαίικο δάκτυλο λες και η πολιτική του ΔΝΤ ειναι τίποτα μυστικό) που προκύπτει ειναι ότι ο πρωτοψηφίσαντας τα μνημονια και φανατικός υποστηρικτής τους Αδωνης Γεωργιάδης παίζει να μην έχει διαβάσει ούτε μία σελίδα από αυτά, να μην έχει διαβάσει ούτε ένα αγγλικό άρθρο περί αυτών και σίγουρα να μην έχει περάσει 5 λεπτά από την ζωή του διαβάζοντας τα επίσημα κείμενα του IMF όπου ο Poul Thomsen αναφέρεται (ρε δεν θα το πιστέψετε...) παντού σαν Poul Thomsen!

Συμπεράσματα:









(1) Παγκόσμιο ρεκόρ συνολικών πωλήσεων δίσκων από γυναίκα μουσικό. Το ξέρατε;
(2) Πολλά μουρουτοτουίτ, όπως και του Άδωνη και ΣΙΑ ειναι σε screenshot διοτι απλούστατα πιστεύω πως θα κατέβουν, ειδικά του Μουρούτη δηλαδής, και ειναι κρίμα να χαθεί τέτοια σοφία από το ελληνικό ιντερνετ.



3 σχόλια:

  1. αναμένω τον νεοναζί Δανό που θα ανακαλύψει οτι κάποιος εγκάθετος που δεν ξέρει ελληνικά γράφει Χατζιδάκις αντί για Χατζηδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και βέβαια αγαπητοί γιδοβοσκοί ας βγει και κάτι χρήσιμο απο αυτό:

    http://www.locus7.gr/9__%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%81%CF%83%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CF%8C%CE%BF%CF%85%CE%BB

    https://en.wikipedia.org/wiki/Poul_Anderson

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir