Καθόμαστε και απορούμε για τούτο και για κείνο και για το νετρίνο, ενδιάμεσα όμως η μπάλα χάνεται συνέχεια.
200 χρόνια μετά την γέννηση ενός από τους ανθρώπους που μας έμαθε να σκεφτόμαστε,
στο Ελλαδιστάν η σκέψη του και τα επιστημονικά αποδεδειγμένα συμπεράσματά της αποτελούν κάτι ανάμεσα σε ανάθεμα και θύμα λογοκρισίας. Τα ελληνόπουλα, το μέλλον της χώρας μας και όλα τα σχετικά, διδάσκονται (στα θρησκευτικά) το πως το καλός Θεούλης δημιούργησε τον κόσμο σε έξι μέρες και μετά πηρε ρεπό (θα ρεπάρω μέχρι να κρεπάρω), αλλά όχι την θεωρία της εξέλιξης. Όχι το Big Bang (εκτος από κάτι κουλοαναφορές της πλάκας). Βεβαίως η εξέλιξη υπάρχει (και είναι σχετικά καλογραμμένη, ρε τι ανακαλύπτει κανείς όταν διαβάζει για τον ΑΣΕΠ) στα σχολικά βιβλία, αλλά όλως τυχαίως είναι διαχρονικά εκτός διδακτέας και εξεταστέας ύλης, με αποτέλεσμα οι καλοί συνάδελφοι που διδάσκουν το μάθημα, να μην αναφέρονται ποτέ στην εξέλιξη, παρά μόνο (ίσως) στα πλαίσια καμίας ερώτησης μαθητή (του στυλ "και πως στο διάολο ξεκίνησε αυτό κυυυυυυριε;")
Ξέρουμε πως κανείς από τους "αποπάνω" δεν ενδιαφέρεται να μάθουν τα παιδιά μας τον πραγματικό κόσμο. Ξέρουμε πως αυτό που θέλει να αναπαράγει το σύστημα είναι ο άβουλος πολίτης-υπήκοος, ο οποίος έχει μιαν αλήθεια και μόνο αυτήν, όσο παράλογη και αν είναι στα αυτιά ενός αλλου, ο οποίος δεν "έτυχε" να λάβει αυτήν την αριστουργηματική εκπαίδευση - κατήχηση. Πως αλλιώς θα συνεχίσει με την ύπαρξη του και μόνο την διαιώνιση αυτού του μοντέλου άσκησης εξουσίας, και θα γουστάρει κιόλας; Πως αλλιώς θα βγαίνει ο ΓΑΠ και ο κάθε ΓΑΠ σήμερα ως άσπιλη παρθένα να ζητά την ψήφο μας, πως αλλιώς ο Καραμανλής θα θεωρείται ακόμα "καλός" (καλάμια!) και ο Σημίτης "χρήσιμος";
Το μόνο πλεονέκτημα που έχει όλη αυτή η μπουρδολογία είναι πως μας ξεκινά την κατήχηση εξ απαλών ονύχων εκμεταλλευομενη (ειρωνεία όμως έ;) το εξελικτικό κατάλοιπο που θέλει τα νεαρά άτομα να υπακούουν τους μεγαλυτέρους τους και να αναπαράγουν τα διδάγματά τους,έστω και μετά από ένα δύο αποτυχημένες προσπάθειες για το αντίθετο. Αφού ο μπαμπάς μου είπε να μην βάλω το χέρι στην μπρίζα (και είχε δίκιο), τότε έχει δίκιο και για την Γέννεση, και για τον μαλάκα τον ****** που πιστεύει ανόησίες (ενώ εμείς ε;;), και για....
Αυτό που δεν έχουν πάρει χαμπάρι όμως , είναι πως πλέον δεν αποτελούν τον μοναδικό δρόμο ενημέρωσης-διαπαιδαγώγησης, ούτε αυτοί, ούτε τα ελεγχόμενα ΜΜΕ. Σαφώς και η πλειοψηφία βελάζει προς την"σωστή" κατευθυνση αλλά τα πράγματα δεν μπορούν να είναι απόλυτα ελεγχόμενα. Και αν το επόμενο παιδάκι που θα ακούσει αυτήν την μπουρδολογία δεν έχει "ανατραφεί" σωστά και φερθεί κάπως έτσι; Α ρε και να ήμανε μπροστά!
(το video το βρήκα στον μουσιού sfrang εδώ)
Update!
Για να δειτε τι σκοπό έχει η διδασκαλία των θρησκευτικών(για όποιον ενδιαφέρεται: http://ypepth.gr/docs/eksetastea_yli_odigies.zip)
Δεν μιλάμε για πρόγραμμα κατηχητικού, αλλά για τις οδηγίες του κράτους για το πως πρέπει να διδάσκεται το μάθημα! Παράγραφος #1 (τονισμοί δικοί μου):
"Στο Λύκειο βασικός σκοπός του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι η γνωριμία με τα βασικότερα θέματα της ορθόδοξης πίστης μέσα από τη λειτουργική παράδοση της Εκκλησίας, η κριτική και "αντικειμενική" (σ. του z. δεν αντεξα και έβαλα εισαγωγικά) ενημέρωση για θέματα παραθρησκευτικών φαινομένων ή εξωχριστιανικών λατρειών. Ακόμη, επιδιώκεται η γνωριμία με τη θρησκεία ως πανανθρώπινο φαινόμενο, ο συστηματικός τρόπος παρουσίασης του Χριστιανισμού και ιδιαίτερα της Ορθοδοξίας, η "ενημέρωση" για την κριτική, αμφισβήτηση και άρνηση της χριστιανικής πίστης καθώς και η γνωριμία με τα κυριότερα θρησκεύματα του κόσμου. Τέλος, μια σειρά από θέματα χριστιανικής ηθικής με επίκεντρο την ελευθερία, ευθύνη και ακεραιότητα του ανθρώπινου προσώπου και με κριτικές αναφορές στα σύγχρονα προβλήματα του ανθρώπου και της κοινωνίας ολοκληρώνουν τη διδασκαλία του θρησκευτικού μαθήματος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση"
Πρώτη παρατήρηση: η λέξη κριτική πάει μόνο σε αυτά που λένε οι άλλοι! Στα "δικά μας" είναι γνωριμία! Μας λέει αυτό κάτι για τον πολίτη που θέλουμε να παράξουμε ή όχι;
Δευτερη παρατήρηση: για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος κτλ κτλ ομολογώ πως παρακάτω οι οδηγίες είναι ρητές πως ΔΕΝ πρέπει να γίνεται προσηλυτισμός κτλ, αλλά Λύκειο έχετε πάει οι περισσότεροι και ξέρετε πως γίνεται η δουλειά
Σουπερ Update 2 (Να ευλογήσουμε και τα μούσια μας. Η αφηρημάδα δεν μου επέτρεψε να το θυμηθώ νωρίτερα): Εδωπαδά θα βρείτε ένα αριστουργηματικό ποστ υπό του προφήτου Estarian που αναλύει πως την είχε προ-δει την δουλειά ο πιο-πιθανόν-να-υπαρχει-απο-τον-Γιαχβέ, σούπερ-ντούπερ, και-γαμώ-τις-Θεότητες Σουβλακέας και άφησε την εξέλιξη να πάρει το δρόμο της, ως πανσοφότατος και όχι σαν.....αντε μην το ανοίξω!
200 χρόνια μετά την γέννηση ενός από τους ανθρώπους που μας έμαθε να σκεφτόμαστε,
στο Ελλαδιστάν η σκέψη του και τα επιστημονικά αποδεδειγμένα συμπεράσματά της αποτελούν κάτι ανάμεσα σε ανάθεμα και θύμα λογοκρισίας. Τα ελληνόπουλα, το μέλλον της χώρας μας και όλα τα σχετικά, διδάσκονται (στα θρησκευτικά) το πως το καλός Θεούλης δημιούργησε τον κόσμο σε έξι μέρες και μετά πηρε ρεπό (θα ρεπάρω μέχρι να κρεπάρω), αλλά όχι την θεωρία της εξέλιξης. Όχι το Big Bang (εκτος από κάτι κουλοαναφορές της πλάκας). Βεβαίως η εξέλιξη υπάρχει (και είναι σχετικά καλογραμμένη, ρε τι ανακαλύπτει κανείς όταν διαβάζει για τον ΑΣΕΠ) στα σχολικά βιβλία, αλλά όλως τυχαίως είναι διαχρονικά εκτός διδακτέας και εξεταστέας ύλης, με αποτέλεσμα οι καλοί συνάδελφοι που διδάσκουν το μάθημα, να μην αναφέρονται ποτέ στην εξέλιξη, παρά μόνο (ίσως) στα πλαίσια καμίας ερώτησης μαθητή (του στυλ "και πως στο διάολο ξεκίνησε αυτό κυυυυυυριε;")
Ξέρουμε πως κανείς από τους "αποπάνω" δεν ενδιαφέρεται να μάθουν τα παιδιά μας τον πραγματικό κόσμο. Ξέρουμε πως αυτό που θέλει να αναπαράγει το σύστημα είναι ο άβουλος πολίτης-υπήκοος, ο οποίος έχει μιαν αλήθεια και μόνο αυτήν, όσο παράλογη και αν είναι στα αυτιά ενός αλλου, ο οποίος δεν "έτυχε" να λάβει αυτήν την αριστουργηματική εκπαίδευση - κατήχηση. Πως αλλιώς θα συνεχίσει με την ύπαρξη του και μόνο την διαιώνιση αυτού του μοντέλου άσκησης εξουσίας, και θα γουστάρει κιόλας; Πως αλλιώς θα βγαίνει ο ΓΑΠ και ο κάθε ΓΑΠ σήμερα ως άσπιλη παρθένα να ζητά την ψήφο μας, πως αλλιώς ο Καραμανλής θα θεωρείται ακόμα "καλός" (καλάμια!) και ο Σημίτης "χρήσιμος";
Το μόνο πλεονέκτημα που έχει όλη αυτή η μπουρδολογία είναι πως μας ξεκινά την κατήχηση εξ απαλών ονύχων εκμεταλλευομενη (ειρωνεία όμως έ;) το εξελικτικό κατάλοιπο που θέλει τα νεαρά άτομα να υπακούουν τους μεγαλυτέρους τους και να αναπαράγουν τα διδάγματά τους,έστω και μετά από ένα δύο αποτυχημένες προσπάθειες για το αντίθετο. Αφού ο μπαμπάς μου είπε να μην βάλω το χέρι στην μπρίζα (και είχε δίκιο), τότε έχει δίκιο και για την Γέννεση, και για τον μαλάκα τον ****** που πιστεύει ανόησίες (ενώ εμείς ε;;), και για....
Αυτό που δεν έχουν πάρει χαμπάρι όμως , είναι πως πλέον δεν αποτελούν τον μοναδικό δρόμο ενημέρωσης-διαπαιδαγώγησης, ούτε αυτοί, ούτε τα ελεγχόμενα ΜΜΕ. Σαφώς και η πλειοψηφία βελάζει προς την"σωστή" κατευθυνση αλλά τα πράγματα δεν μπορούν να είναι απόλυτα ελεγχόμενα. Και αν το επόμενο παιδάκι που θα ακούσει αυτήν την μπουρδολογία δεν έχει "ανατραφεί" σωστά και φερθεί κάπως έτσι; Α ρε και να ήμανε μπροστά!
(το video το βρήκα στον μουσιού sfrang εδώ)
Update!
Για να δειτε τι σκοπό έχει η διδασκαλία των θρησκευτικών(για όποιον ενδιαφέρεται: http://ypepth.gr/docs/eksetastea_yli_odigies.zip)
Δεν μιλάμε για πρόγραμμα κατηχητικού, αλλά για τις οδηγίες του κράτους για το πως πρέπει να διδάσκεται το μάθημα! Παράγραφος #1 (τονισμοί δικοί μου):
"Στο Λύκειο βασικός σκοπός του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι η γνωριμία με τα βασικότερα θέματα της ορθόδοξης πίστης μέσα από τη λειτουργική παράδοση της Εκκλησίας, η κριτική και "αντικειμενική" (σ. του z. δεν αντεξα και έβαλα εισαγωγικά) ενημέρωση για θέματα παραθρησκευτικών φαινομένων ή εξωχριστιανικών λατρειών. Ακόμη, επιδιώκεται η γνωριμία με τη θρησκεία ως πανανθρώπινο φαινόμενο, ο συστηματικός τρόπος παρουσίασης του Χριστιανισμού και ιδιαίτερα της Ορθοδοξίας, η "ενημέρωση" για την κριτική, αμφισβήτηση και άρνηση της χριστιανικής πίστης καθώς και η γνωριμία με τα κυριότερα θρησκεύματα του κόσμου. Τέλος, μια σειρά από θέματα χριστιανικής ηθικής με επίκεντρο την ελευθερία, ευθύνη και ακεραιότητα του ανθρώπινου προσώπου και με κριτικές αναφορές στα σύγχρονα προβλήματα του ανθρώπου και της κοινωνίας ολοκληρώνουν τη διδασκαλία του θρησκευτικού μαθήματος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση"
Πρώτη παρατήρηση: η λέξη κριτική πάει μόνο σε αυτά που λένε οι άλλοι! Στα "δικά μας" είναι γνωριμία! Μας λέει αυτό κάτι για τον πολίτη που θέλουμε να παράξουμε ή όχι;
Δευτερη παρατήρηση: για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος κτλ κτλ ομολογώ πως παρακάτω οι οδηγίες είναι ρητές πως ΔΕΝ πρέπει να γίνεται προσηλυτισμός κτλ, αλλά Λύκειο έχετε πάει οι περισσότεροι και ξέρετε πως γίνεται η δουλειά
Σουπερ Update 2 (Να ευλογήσουμε και τα μούσια μας. Η αφηρημάδα δεν μου επέτρεψε να το θυμηθώ νωρίτερα): Εδωπαδά θα βρείτε ένα αριστουργηματικό ποστ υπό του προφήτου Estarian που αναλύει πως την είχε προ-δει την δουλειά ο πιο-πιθανόν-να-υπαρχει-απο-τον-Γιαχβέ, σούπερ-ντούπερ, και-γαμώ-τις-Θεότητες Σουβλακέας και άφησε την εξέλιξη να πάρει το δρόμο της, ως πανσοφότατος και όχι σαν.....αντε μην το ανοίξω!
Dumme Leute gibt's genug!
ΑπάντησηΔιαγραφήMου έφτιαξες το πρωινό με τη Susi.Όσο για τα ελληνικά σχολεία θα μπορούσε να γίνεται πολύ καλύτερη δουλειά και εις βάθος με κατεύθυνση τα μαθηματικά, τη βιολογία, τη χημεία, τη φυσική.Ας ελαττώσουν μερικές ώρες από τα ΕΝΤΕΛΩΣ άχρηστα θρησκευτικά,τα οποία εμένα προσωπικά ΔΕΝ με βοήθησαν πουθενα ούτε επαγγελματικά ούτε σαν άνθρωπο και να χαρίσουν επιτέλους περισσότερο χρόνο στις επιστήμες κατανόησης του κόσμου.
Kαι κάτι που ξέχασα δια στόματος Darwin.
ΑπάντησηΔιαγραφή"I cannot persuade myself that a beneficent and omnipotent God would have designedly created the Ichneumonidae with the express intention of their feeding within the living bodies of Caterpillars, or that a cat should play with mice."
Aναφέρεται σε ένα είδος σφήκας που γεννάει τα αυγά του μέσα στο σώμα άλλων εντόμων,χρησιμοποιώντας τα ως ξενιστές μέχρι να εκκωλαφθούν τα αυγά και στη συνέχεια ως τροφή για τις προνύμφες.
Αν εξαιρέσεις την τρίτη παράγραφο που αρχίζεις και ακούγεσαι σαν αριστερός Λιάκος, πες τα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ και δε φταίει μόνο αυτό το αόρατο και παντοδύναμο εκπαιδευτικό σύστημα με τους σκοτεινούς πράκτορες στις λευκές πυραμίδες του Ορχομενού.
Φταίνε και οι καθηγηταρέοι, που μεγάλο μέρος τους, ακόμα και συνομήλικοί μας γαμώ την τρέλλα μου, έχουν απλά ως σκοπό να πάνε κάπου να αράξουν και να χαίρονται τη μονιμοποίησή τους,
φταίνε και οι γονείς που είναι χειρότερα ζώα από τα βλαστάρια τους.Που θα ρθουν να σου κάνουν παρατήρηση εσένα του καθηγητή που είπες κάτι που δεν τους άρεσε ή που έβαλες παραπάνω ασκήσεις στα αστέρια τους..
όλοι φταίνε ρε..
Εγώ δε θα περιμένω κανέναν να σώσει από την αμάθεια το παιδί μου. Πρώτα θα πει "Δαρβίνος" και μετά "μπαμπά"...
@Biologos
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως τρομερη φατσα η μικρή, και τα κειμενα που της γραφουν φαίνονται cool. Η σατανική μου υποψία είναι πως πρεπει να κυκλοφορεί αντίστοιχη σειρά παιδικών βιβλίων και να βλέπουμε την διαφήμιση! (λες;;;)
Πχ του "μη καλού" (όπως και του "μη κακου") της φύσης υπάρχουν άπειρα για όποιον έχει όρεξη να τα δει, όπως και χειροπιαστά παραδείγματα της trial&error διαδικασίας της φυσικής επιλογής. Αλλά άμα σου γεμίζουν σκατά το κεφάλι όταν είσαι μικρός (και επιμενω σε αυτό), εμ σκατά θα λες όταν μεγαλώσεις!!
@estarian
Αριστερό Λιακο να σε πεί το δεξί σου αρχίδι (με το συμπάθειο!)
Το σύστημα που έχουμε είναι κρατικό, άρα δείχνει τι πολίτες ΘΕΛΕΙ το κράτος. Γκεγκε;
Οι καθηγηταραίοι μαλάκες, ξεμαλάκες έχουν έναν αυστηρό οδηγό που λέγεται αναλυτικό πρόγραμμα το οποίο και πρέπει να καλύψουν. Αν το αναλυτικό πρόγραμμα τους λέει να λένε μαλακίες, θα πούνε μαλακίες. Οι πιο σωστοί άντε να πουνε "σας λέω μαλακίες, αλλά αυτά πρέπει να σας πω".
Για τους εντυπωσιακούς γονείς, τι να πω, είδες το προπροηγούμενο ποστ. Η να θυμηθώ παλαιότερες κινητοποιήσεις για να φύγουν καθηγητές από τα σχολεία επειδής ήταν "άθεοι" (έγινε στα μερη μου, που είναι και κάπως "προχω" αρα λογικά όχι μόνο εδώ).
Αλλά μην πας μακρυά (και αν πας να επιστρέψεις). Ολοι οι θεολόγοι, οι μισοί τουλάχιστον φιλόλογοι και πολλοί από τους "δικούς" μας τέτοια σκατά έχουν στο κεφάλι, οποτε γουστάρουν κιόλας....
Αυτό με το παιδί με άρεσε. Εγώ θα του μάθω τρία ονόματα πρώτα (αμ πως εμείς είμεθα καλυτεροτεροι): Δαρβίνος, Αινστάιν, Ηράκλειτος.
χαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήEstarian,γιατί αριστερός Λιάκος ωρέ?Θες να φας μπαν απο Γιάννενα να μην μπορείς να περάσεις από Αυγό και πέρα?
Ζάφωνδα, στο www.susi-neunmalklug.de
εχει μπόλικες πληροφορίες για τους συγγραφείς και για τα βιβλία...Για κάτι τέτοια,εκτός από τις μπύρες και τα μεγάλα νούμερα σουτιέν, αγαπώ τους Γερμανούς.
Τελοσπάντων.Αυτό που είπε ο Δαρβίνος πατάει ακριβώς σε αυτό που φωνάζουμε οι βιολόγοι από πάντα,ότι είναι παράλογο να λέμε ότι κάποιος θεός-σχεδιαστής δημιούργησε τα πάντα εν σοφία με σκοπό το καλό, την αγιοσύνη του ανθρώπου και λοιπά εξωγήινα.Δεν είναι κάτι τρομερά δύσκολο στη σύλληψη ότι η έννοια του θεού δεν κολλάει σε ότι έχει να κάνει με την εξήγηση του κόσμου.Λίγο ορθολογισμό θέλει και κάποια εφόδια,που τα παιδιά μπορούν να τα κερδίσουν από τα σχολεία.Εκτός κι αν τα υπουργεία φοβούνται μη δημιουργήσουν στρατιές άθεων αναρχοκομμουνιστών, που αμφιβάλλουν για τα πάντα και διαθέτουν κριτική σκέψη.
@Biologos
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέχασες το θολοκουλτουριαραίοι!
Α, ριξτε και μια ματιά στο update!
Sorry for the trolling αλλά έχω απορία...τα παραθρησκευτικά φαινόμενα εμφανίζονται στα Xfiles?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπα, μάλλον εμφανίζονται στον Χαρδαβέλλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας εχεις τάξει και χρωστας ποστ με Δαρβίνους, εξέλιξη και δεν συμμαζεύεται!
Toυς τελευταίους 2 μήνες είμαι σε κατάσταση εμπόλεμη και εμπλοκής, γι αυτό άλλωστε πετάω τα εύκολα ποστς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη εσείς τα έχετε πει καλύτερα και δείχνει ότι δεν χρειάζεται κάποιος να έχει σπουδάσει βιολογία για να καταλάβει τον Δαρβίνο.
;)
Και εγω ήμανε σε εργασιακή και μη ραστώνη, καθώς θα είδες η πυκνότητα ποσταρισματος μου είχε πέσει το τελευταίο τρίμηνο, αλλά όχι και έτσι ρε παιδί!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τις κολακείες δεν απαλάσσεσαι!!
:ΡΡΡ
Aν δεν πιάνουν οι κολακείες να στείλω ένα μπουκαλάκι τσίπουρο.Αλλά μην δώσεις στον Εσταριαν γιατί είναι ικανός να το χαραμίσει για τις μαγειρικές του ανησυχίες με ταμπάσκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν του δίνω με τίποτα!!
ΑπάντησηΔιαγραφή(εκτος και αν με εκβιάσει συναισθηματικά με κοντοσούβλι!)
Τόση ώρα που σχολιάζεις εδώ, θα είχες γράψει το μισό ποστ!!!
:Ρ
Τα θρησκευτικά είναι το μεγάλο πρόβλημα της παιδείας, Zaphod;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα οι νεολαίοι στις εκκλησίες τρέχουν και στα κατηχητικά!
Αλήθεια για κανα κοντοσουβλάκι ποτε θα οργανωθούμε; θα σε φτιάξω, όταν βγει και η πρώτη φουρνιά μπύρας..
ΑπάντησηΔιαγραφήάμα βγει καλό πράμα θα το κάνω επιχείρηση, να μου το θυμηθείς.. :D
Το εκπληκτικό της υπόθεσης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα Στέητς την πατρίδα του μαλακοcreationism (Το σύμπαν έχει ηλικία 6.000 χρόνια κουφάλες), στα περισσότερα σχολεία διδάσκεται το γεγονός της εξέλιξης των ειδών.
Δε λέω 'Θεωρία", μη βρεθεί κάνας μαλακοπίτουρας και πει "Μα η εξέλιξη των ειδών είναι απλά μία "θεωρία"! (Ναι, με ένα κάρο αποδείξεις)
Αν έχοντας μια συρραφή αρχαίων μυθοπλασιών, που αποτελούν προϊόν συμβιβασμού σε κάποια "Οικουμενική Σύνοδο", προσπαθείς να κάνεις το σύμπαν να επιβεβαιώσει τα εν λόγω κείμενα, έχεις πρόβλημα.
Στον εγκέφαλο.
Ζήτω η εξελικτική διαδικασία που μας έδωσε μπριζολίδια άλφα ποιότητος!
Σε μερικά πράγματα ήμουνα τυχερός. Ένα από αυτά είναι να μεγαλώσω σε ένα αστικό πολιπολυτισμικό περιβάλλον, στις Βρυξέλλες, άρα γλύτωσα την θρησκευτική κατήχηση. Σχεδόν, έκανα θρησκευτικά παρόλο που μπορούσα να διαλέξω το μάθημα της Ηθικής αλλά αν ζεις ανάμεσα στους "άλλους" και έχεις λίγο μυαλό ξεφεύγεις εύκολα από την κατήχηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα πήγα στην κηδεία του πατέρα ενός φίλου μου και για να σεβαστώ τον άνθρωπο μπήκα στην εκκλησία. Όταν ο παπάς άρχισε το κύρηγμα βγήκα για τσιγάρο.
@Σπίθας
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτε από μόνο του δεν είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι το άθροισμα όλων αυτών μαζί. Το παρόν μοντέλο όμως βοηθά και βοηθιέται από τέτοια "μικρο"πράγματα
@estarian
Λες να κάνουμε καμια μαζευτική τώρα κοντα; Η βιοχλαπάτσα μου είναι σχεδόν ελεγχόμενη (τίμημα: έχω να πιω μία βδομάδα!)
@polsemannen
Σωστός! Οι Αμερικάνοι μπορεί να είναι σε δέκα θέματα μαλάκες, αλλά σε άλλα δέκα είναι χρόνια μπροστά. Παρόλη την μπαρουφολογία που παίζει, σαν κράτος είναι πολύ πιο κοσμικό από το δικό μας, ακόμα και επί Μπους
@ιωάννηςΚ
Γενικώς για να την γλιτώσεις την δουλειά θέλει ή πολύ γερές βάσεις από το σπίτι ή να τα ακούσεις σε πιο μεγάλη ηλικία, οπότε σου φαίνονται (επιεικώς) αστεία