Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τετάρτη, Μαΐου 26, 2010

Να σου βράσω τα πτυχία vol2, "Η επιστροφή"

Μαλλον θα πάει μακρυά σήμερα το πράμα, οποτε κεραστείτε καφεδάκι για να μπείτε στο ζουμί με όρεξη!



Εχω ...περιλάβει και παλαιότερα τον κ. Ανδριανόπουλο εδώ. Γενικά με εκνευρίζει το ύφος αυθεντίας που έχουν οι ...σταυροφόροι και οι απόστολοι γενικώς και ειδικώς. Ακόμα περισσότερο με εκνευρίζει το να το παίζουν ξερόλες με πράγματα στα οποία ειναι άσχετοι. Και όχι μόνο αυτό, αλλά εργαλοιοποιούν κιόλας την πραγματικότητα (στο λανθασμένο μέτρο που την αντιλαμβάνονται) για να περαστεί αυτό που η ίδιοι θεωρουν ως απόλυτη αλήθεια.

Η λογική "αστυνόμος=οργανο, μπουζούκι=όργανο=>αστυνόμος=μπουζούκι" σε όλο της το μεγαλείο. Απ' ότι φαίνεται η κρίση και η άχρηστη δημοσιογραφία μας εντείνουν τα φαινόμενα διάδοσης άσχετων, κακοτροπων, τολμώ να πω και αηθών, διαδόσεων αντικειμένων εικονικής πραγματικότητας.

Νομίζουν κάποιοι κύριοι πως επειδής σπούδασαν (;) στα εξωτερικά έχουν το δικαίωμα της απόλυτης γνώσης. Λες και εμείς δεν ξέρουμε να διαβάσουμε ή λες και τα βιβλία στα οποία αναφέρονται ειναι απότοκα απόκρυφης γνώσης! Το έκανε ο κύριος Ανδριανόπουλος μία φορά με τον φίλτατο jared (του οποίου κατά σατανική σύμπτωση το βιβλίο ειχα μόλις διαβάσει) αλλά απ΄ότι φαίνεται του είναι συνήθειο. Όσο σκέφτομαι πως τέτοιοι άνθρωποι κυβέρνησαν την χώρα και το παίζουν και "αποστολοι" της αλήθειας, τόσο πείθομαι πως τελικά αν οι λαοί έχουν τους κυβερνήτες που τους αξίζουν, ε ρε παιδιά πρέπει να είμαστε πολύ μαλάκες τελικά.


Επειδής έχω και όρεξη θα φάτε ΟΛΟ τον πεφωτισμένο λόγο στην μάπα διανθισμένο με δικά μου σχόλια και τονισμούς

Πηγή: http://tvxs.gr/node/59043


Δεν είναι επι τέλους όλα μαύρα κι’ άραχνα. Σε κάθε κρίση υπάρχει και το έναυσμα μιάς καινούργιας αρχής. Φτάνει να προσεγγίσει κάποιος τα ζητήματα νηφάλια, με λογική και με αποφασιστικότητα. Το τελευταίο ίσως είναι και το περισσότερο κρίσιμο.

Άρθρο του Ανδρέα Ανδριανόπουλου που δημοσιεύεται στο http://www.sofokleous10.gr/

Αν διακρίνουμε τα πράγματα ψύχραιμα θα συμπεράνουμε εύκολα πως η κρίση, αν την χειρισθούμε σωστά, θα μας απαλλάξει από μια εκ γενετής ασθένεια του ελληνικού κράτους (θα συμφωνήσω. Η ασθένεια ομως δεν ειναι αυτο που νομίζεις εσύ φιλτατε. Η ασθένεια ειναι πως θεωρούμε σοβαρούς ανθρώπους σαν και σένα. Ανθρωπους που ειναι (επιεικώς) ημιμαθείς και μή επιεικώς κακόβουλοι διαστροφείς της πραγματικότητας. Και ως εκ θαύματος γίνονται και υπουργοί). Την προσκόλληση δηλ. της πλειοψηφίας του πληθυσμού πάνω στο κράτος για καριέρα η για την αντιμετώπιση της όποιας δυσκολίας. Οι απολύσεις από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και η κατάργηση των λογής εργασιακών προνομίων των δημοσίων υπαλλήλων πιθανώς να στρέψει τελικά τον κόσμο σε παραγωγικότερες ενασχολήσεις στον ιδιωτικό τομέα. (πιθανόν να στρέψει και πολλούς στην ζητιανιά, στην ξενιτιά ή στην ληστεία. Μικρό το κακό προκειμένου να "διαλυθεί το κράτος"ε; Ακόμα και το "κοινωνικό κρατος" πρέπει να κάνει μερικούς να βγάζουν φλυκταινες. Μα να δίνω εγώ λεφτά (βλ φόρους) για να συντηρούνται οι πεινάλες; Μον ντιε.... Και αν δεν έχουν ψωμι, ε ας φάνε παντεσπάνι)

Η κραυγαλέα επίσης αποτυχία του κράτους να αντιμετωπίσει ζητήματα της καθημερινότητας είναι πιθανό να ενθαρρύνει τάσεις συλλογικής δράσης ώστε κοινά προβλήματα να αρχίσουν να αντιμετωπίζονται εκ των ενόντων από πρωτοβουλίες της γειτονιάς η της κοινότητας. Κι όχι με επίκληση κι ανάμιξη της «πολιτείας». Η στροφή στο ιδιωτικό είναι δυνατόν να επαναφορτίσει την ελληνική κοινωνία, εγκαταλείποντας την αδράνεια πολλών δεκαετιών.

(Καλά κρασά. Ειμαι υπέρ της εθελοντικής δράσης στα πλαίσια που ΔΕΝ μπορεί το κράτος να βοηθήσει - πχ στην πυρόσβεση όταν πρόπερσι καιγόταν η μισή Ελλάδα ήταν απλά αδύνατο να γίνει κάτι χωρις εθελοντική συνδρομή η οποία δυστυχώς κυμάνθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Δεν τασομαι υερ του εθελοντισμού γενικά και συνεχόμενα, γιατί απλούστατα ειναι παροχή υπηρεσιών σε κάποιον/κάποιους χωρίς αμοιβή. Τον καρπο της εργασίας αυτής κάποιοι τον κονομάνε ομως κατα κανόνα. Με ποια λογική όμως η στροφή στο "ιδιωτικό", η μετατροπή του πολίτη σε "ιδιώτη" θα αλλάξει το πρόβλημα; ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΙΔΙΩΤΗΣ Ή ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΑ ΑΣΧΕΤΟΙ;)

Μαζί με τον περιορισμό της ανάμιξης του κράτους, οι αναστατώσεις των τελευταίων εβδομάδων ίσως να αναχαιτίσουν την τάση περιφρόνησης της έννομης τάξης. Δεν υπάρχει περίπτωση η χώρα να ξεφύγει από τις συμπληγάδες της κρίσης δίχως την εμπέδωση του σεβασμού σε κάποιους κανόνες γενικής αποδοχής. Εφ όσον υπάρχουν νόμοι αυτοί θα πρέπει να εφαρμόζονται. Από όλους. Αλλως να καταργούνται. Η πορεία στην παρακμή περνάει μέσα από την καταρράκωση και την ασέβεια προς τους θεσμούς. (το τελευταίο σωστό. Κανεις δεν σκέφτηκε όμως πως η ίδια η απαξίωση του κράτους σαν έννοια, γιατι το κράτος είμαστε εμείς, οδηγεί σε αναπόφευκτη απαξίωση και των θεσμών/νόμων του; Τόσο δύσκολο ειναι; Σας ακούγεται εσάς λογική η ακολουθία αυτη: Αν απαξιωθει το κρατος και περιοριστεί τότε οι νόμοι του θα ειναι πιο σεβαστοι;; Επαναλαμβάνω. Το κράτος δεν ειναι ο υπάλληλος, ο δικαστής, ο πρωθυπουργός. Αυτό ειναι μια διαστρέβλωση των λέξεων. Πουθενά δεν αναφέρεται ο κ. Ανδριανοπουλος στην "ταδε" κρατική υπηρεσία, αλλα στο κράτος γενικά. Ξεχνά όμως πως το κράτος ειναι το άθροισμα των πολιτων, ειδικά αυτών που πληρώνουν φόρους, πάνε φανταροι και έχουν γενικά οποιαδήποτε παραγωγική απασχόληση στην κοινωνία)



Η ασυδοσία των ισχυρών ομάδων αλλά και οι αυθαιρεσίες ατόμων μέσα στην σιγουριά της ατιμωρησίας κλονίζει την ισορροπία της κοινωνικής συμβίωσης. Οταν ο ένας δεν σέβεται τον άλλο, και όλοι μαζί τις όποιες αρχές που θεσμοθετημένα έχουν ευθύνη για την ομαλότητα της κοινωνικής ζωής, τότε τα αδιέξοδα γιγαντώνονται. (συγχαρητήρια. 200 χρόνια σπουδές δεν πήγαν τσάμπα. Αναγνωρίζει κάποιος το προφανές μόλις και μετα βίας με την δεύτερη. Αφου βεβαίως υποστηρίξει τα ανάποδα όπως "φοροαπαλλαγες στο μεγάλο κεφάλαιο" κτλ κτλ) Από παλιά η Ελλάδα είχε περάσει τέτοιες τραγικές στιγμές. Κυρίως στο ξεκίνημα περιόδων παρακμής που είχαν τελικά οδηγήσει σε καταρρεύσεις και τραγικές καταστροφές. Ο Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.), λίγο πριν από την κατάρρευση της Αθήνας που δεν άντεξε τις καινούργιες προκλήσεις της τότε εποχής, είχε σημειώσει:



Πριν προχωρήσουμε στα αστεία ας κάνουμε μια μικρή παρένθεση:

* Η αρχαία Αθήνα δεν ήταν η σημερινή Ελλάδα. Η αρχαία Αθήνα δεν ήταν καν ούτε όλη η αρχαία Ελλάδα.

* Το πολίτευμα της δεν είχε καμία σχεση με το δικό μας.

* Ούτε και το φορολογικό τους σύστημα. Εκεί οι πλούσιοι φορολογούνταν πολύ αγριότερα απ΄ότι σε μια οποιαδήποτε σημερινού τύπου δυτική δημοκρατία

* Παρατηρούμε επίσης μια εμμονή στην λέξη κατάρρευση. Φαίνεται πως δεν με διάβασε την προηγούμενη φορά. :(

Ή μήπως απλά φωνάζουμε συνέχεια "λύκος" για να πανικοβάλλουμε τον κόσμο έτσι ώστε μετά να δεχθεί πιο αμάσητη τη "σωτηρία" που του ήρθε και του έρχεται (γιατί απλούστατα πολλοί ακόμα δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι παλούκι φάγαμε. Θα τα πούμε σε 5-6 μήνες μπόιδες);


Προχωράμε λοιπον. ΟΚ...... τα προηγούμενα τα διαβασαμε. Ομολογουμένως τα απο πάνω δεν ειναι τόσο τραγικά πια, ώστε να δικαιολογούν το ποστ. Αλλά εκεί που λες, δεν πάει στο διάολο, όσο γενικολογεί δεν τρέχει μία, έρχεται το αποκορύφωμα της ιστορικής γνώσης! Η ΕΛ φραπεδομαγκιά σε όλο της το μεγαλείο! Ανάμεσα σε 800 χωρία του Ισοκράτη που γυρίζουν ο κ. Ανδριανόπουλος - κωλωφώνας γνώσης και σοφίας - διάλεξε το κατάλληλο για επιθύμιο επιμύθιο! Βεβαίως. Διάλεξε δηλαδή αυτό που δεν έχει γραφτεί απο κανένα Ισοκράτη ουδεπόποτε! Ευγε γνώστη! Σοφέ ανθρωπε που όλα τα γνωρίζεις, αλλα ενα ρημαδοβιβλίο δεν ξέρεις να ανοίξεις! Εμ, αμα μορφώνεσαι μόνο απο κωλοφυλλάδες, αυτά έχει η ζωή. Δεν πα να εισαι και οικονομολόγος απο 29 κατασκευαστες οικονομολόγων του εξωτερικου:

"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."

Λόγια που ηχούν σαν να γράφτηκαν για την τωρινή Ελλάδα!


(εμ λογικο ειναι ρε συ, αφού πέρσι - πρόπερσι γράφτηκαν! :Ρ

Και μάλλον γράφτηκαν για μερικούς αυθάδεις και αναιδείς σαν και σένα. Και μιλωντας για ισότητα του λόγου, νομίζω πως πλέον αίρεται για κάποιον ο οποίος μιλά απερίσκεπτα και ψευδολογεί διαδίδοντας τυπικά hoaxes χωρίς καμία διάθεση για τσεκάρισμα των "πηγών" του)

Πέρα όμως από το κοινωνικό περιβάλλον υπάρχει και το πελώριο ζήτημα της ανάπτυξης. Η κρίση δεν ξεπερνιέται δίχως κοινωνική αρμονία. Και για την πετύχει κάποιος αυτή είναι απαραίτητο να υπάρχει εκτόνωση της λαικής δυσαρέσκειας. Κι αυτό δύσκολα μπορεί να πραγματοποιηθεί δίχως διαθέσιμο λαικό εισόδημα και ευκαιρίες απασχόλησης. Η χώρα λοιπόν είναι απαραίτητο να μην πειράξει πλέον το εισόδημα των πολιτών και να επαναφέρει τους μισθούς και τις συντάξεις που περικόπηκαν.

(Σαπριστί!)

Η επαναδιαπραγμάτευση δεν είναι δύσκολη. Εχω σημειώσει κι άλλη φορά πως το σχήμα βοήθειας προς την Ελλάδα εξυπηρετεί κυρίως μεγάλες ευρωπαικές τράπεζες που, μια δική μας κατάρρευση, θα τους δημιουργούσε τεράστια προβλήματα. Λόγω ελληνικών ομολόγων που έχουν αγοράσει. Κερδίζουν λοιπόν τώρα χρόνο να «κλείσουν θέσεις» και να πάψουν να διακινδυνεύουν. Στην περίπτωση που θα κηρύτταμε πτώχευση. Τώρα λοιπόν πρέπει να απαιτήσουμε την αποκατάσταση των σχετικών δικαιωμάτων. Αργότερα θα είναι αργά.


(Ρε παιδιά ήμανε υπέρ της επαναδιαπραγμάτευσης, αλλά γι ανα το υποστηρίζει και τούτος κάποιο λάκκο θα έχει η δουλειά. Μήπως μετά υποχρεωθούμε να πουλήσουμε μέχρι και την αναπνοή μας;;)

Και ταχύτατα βέβαια να προχωρήσουμε σε ριζικές πρωτοβουλίες. Αμεση κατάργηση κρατικών φορέων, άχρηστων κι αντιπαραγωγικών. Και απόλυση προσωπικού. Κατάργηση επίσης γραφειοκρατικών διαδικασιών με τις λογής εγκρίσεις, άδειες, θεωρήσεις, προθεσμίες κλπ. Τα απολύτως απαραίτητα θα εξασφαλίζονται με υπεύθυνες δηλώσεις που θα ελέγχονται δειγματοληπτικά (; Δειγματοληπτικά; Δειγματοληπτικά; Πλάκα με κάνεις; Σε ποιο κράτος ρε τα δικαιολογιτικά για να ανοίξεις κατάστημα, ιδ. σχολείο, ιδ. νοσοκομείο, φαγάδικο κτλ ελέγχονται "δειγματοληπτικά";; Πλάκα με κάνεις ρεεεεε! Και πάνω που ήμανε έτοιμος να συμφωνήσω ρε γμτ. Αϊντε να συμφωνήσω με τα επόμενα, που είναι και αυτονόητα. Και τη γιαγιά σας να ρωτήσετε θα σας τα πεί). Όχι νέοι φόροι. Κανένα νέο φορολογικό νομοσχέδιο για πέντε τουλάχιστον χρόνια. Κανένα επάγγελμα κλειστό. Οι νόμοι που αφορούν στην αγορά εργασίας να μην διαφέρουν από τους υπόλοιπους ευρωπαικούς.

Μόνο έτσι θα λάμψει η ελπίδα.



ζζζζζζζζζζζζζ............τελειωσε;;;

ΟΚ

Πάρτε μερικά Ισοκρατικά λινκς, γιατί εμείς την ψάχνουμε την δουλειά. Λέτε να κάνω για υπουργός;
* http://sarantakos.wordpress.com/2010/05/13/isocrates2-2/
* http://www.sarantakos.com/isocrat.htm
* http://www.sarantakos.com/isocratfin.htm
* http://archive.enet.gr/online/online_fpage_text/id=46806532,60989316,67495172
* Ισοκράτης και πολλά πολλά άλλα: http://jungle-report.blogspot.com/2010/01/blog-post_23.html

12 σχόλια:

  1. Άσε, άμα είναι να μας σερβίρεις φραπέ σε ποτήρι για στρουμφάκια με τέτοιο volume στο post... Να σου στείλω κάτι ωραία 1 pint που έχω από την Σκωτία??? ;-ΡΡΡΡ (Εμ, ΠΟΥ πίνουμε Guinness...)

    Να σου πω, αν γίνεις υπουργός, δεν γίνεσαι Παιδείας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επιμύθιο παπάρα. Όχι επιθύμιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακριβώς επειδή την ψάχνεις τη δουλειά και δεν αμολάς παπαροκλάδες, δεν πρόκειται να γίνεις ΠΟΤΕ υπουργός σε αυτή τη χώρα !

    Σόρρυ προφήτα, αλλά αυτό που έγραψε ο Ανδριανό για επιθύμιο (κατά το επιθυμία) το προόριζε και όχι για επιμύθιο ... γενικά όμως τα λεγόμενα του μπορεί να πει κανείς ότι κάνουν και για επιτάφιο (θρήνο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @σοφια
    Μπα, μάλλον το οικονομικων με ελκύει!

    @εσταριαν
    Καλα ντε μη βαρας! Το διόρθωσα, αλλά αφησα και το παλιό να φαίνεται!

    Για το περιεχόμενο τίποτα ομως;
    :)

    @εσκαρινα
    Με αυτα που γραφει τωρα τελευταια ο δικος μας παντως δεν προκειται για επιφοίτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "......ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει....."

    1) Επί της ουσίας τα ίδια, περίπου, δεν λένε και τα δύο κείμενα ή εγώ κάνω λάθος;

    2)Θα αναφερθώ μόνο στην τελευταία παράγραφο, όπου το "δειγματοληπτικά" σε φρίκαρε, προφανώς την "καταλαβαίνουμε" διαφορετικά.....

    Ερώτηση: Ποιος ελέγχει σήμερα , έστω και δειγ/κα, τα εκατοντάδες εκατομμύρια "χαρτιά" που προσκομίζονται στις δημόσιες υπηρεσίες;
    Απάντηση: Ουσιαστικά κανένας, τυπικά μόνο ,( δλδ να έχει σφραγίδα και υπογραφή) ο υπάλληλος που τα παραλαμβάνει.
    Όσοι θέλουν να παρανομήσουν δεν νομίζω να δυσκολεύονται ιδιαίτερα εξ αιτίας του όγκου των απαιτούμενων , κάθε φορά, δικαιολογητικών, μια χαρά βρίσκουν τρόπους και το κάνουν ....
    Απλά ταλαιπωρούνται μαζοχιστικά για ένα μόνο λόγο, εκατομμύρια πολίτες:
    Να “δικαιολογούν” την ύπαρξή τους χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι.

    ΥΓ. Ήδη , επί εποχής Σημήτη, οι υπεύθυνες δηλώσεις , άρχισαν να εφαρμόζονται πιο μαζικά.....

    ΥΓ2 Το “άκρον άωτο” της γραφειοκρατίας ήταν που σου ζητούσαν να πας σε αστυνομικό τμήμα να βεβαιώσει το γνήσιο της υπογραφής σου ενώ τους έδειχνες την ταυτοτητά σου πως είσαι ο ίδιος και θα υπέγραφες μπροστά τους!
    Και αυτό επί Σημίτη άλλαξε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει όταν επιτίθεσαι τόσο δριμεία σε αλαζόνες τιμητές των πάντων που παρουσιάζονται ως ειδικές αυθεντίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @glam
    1) δεν νομίζω. Δεν μπορεις να βαζεις σε κειμενα να λενε αυτο που θελεις να πουν. Πεστο μονος σου κατευθειαν αμα ειναι.

    Αντιγραφω απο τον Σαραντακο:
    "Μ’ άλλα λόγια, ο Ισοκράτης δεν μίλησε για «δημοκρατία που αυτοκαταστρέφεται». Αυτό είναι προϊόν ερμηνείας, για να μην πω προϊόν φαντασίας. Όπως προϊόν φαντασίας, που καμιά σχέση δεν έχει με το πραγματικό ρητό του Ισοκράτη, είναι και η ατάκα ότι η δημοκρατία «κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας». Για άλλη μια φορά, οι ελληναράδες χρησιμοποιούν τους αρχαίους όπως ο μεθυσμένος τον φανοστάτη: όχι για να φωτίσουν το δρόμο τους, αλλά για δεκανίκι που θα στηρίξει τα σαθρά τους επιχειρήματα."



    2) Ωπ! Τα χαρτια που δινουμε ειναι μεν πολλα και η διαδικασία ταλαίπωρη, αλλα υποτιθεται οτι καθε φορεας που στο δίνει σε ελέγχει πρώτα!

    Σίγουρα πρεπει να απλοποιηθουν οι διαδικασίες (τα πχ που αναφερεις ειναι ενδεικτικα και εχω να σου πω και εγω ακομα χειροτερα). Αλλα όχι να πάνε και στην απόλυτη ασυδοσία! Η πρόοδος που έγινε (κατ εμε) στην δημ. διοικηση ήταν τα ΚΕΠ. Αν παρουν και άλλες αρμοδιοτητες ή αν επιτέλους μηχανογραφηθούν ολες οι υπηρεσίες (αλλα και δικτυωθουν μεταξύ τους) το πράγμα θα βελτιωθεί.

    Κάτι παιδιά στα ΚΕΠ μου λένε πως οι περισσότεροι πελάτες τους αφήνουν ....20ευρα όταν κάνουν δουλειά τους και μετά γίνεται φασαρία μέχρι να τους πείσουν να τα πάρουν πίσω! Και αυτο διοτι οι άνθρωποι έτσι έχουν μάθει να συναλλάσονται στις υπόλοιπες δημ. υπηρεσίες!

    @δειμος
    Ευχαριστώ φίλτατε, αν και με τουτον ειναι σαν να κλέβεις εκκλησία. Δεν θα ασχολιόμουνα αν δεν είχα την υποψία πως
    α) τον διαβάζουν πολλοι. Συνήθως ένα αρθρο του γνωρίζει πολλές αναδημοσιεύσεις
    β) δρα σαν φερρέφωνο άλλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βασικά νομίζω ότι πέφτεις σε μια λούμπα: ο Ανδριανόπουλος εκφράζει πάγιες θέσεις του, όπως αντίστοιχα κάνουν αμέτρητοι άλλοι για τις δικές τους. Μάλιστα, είνια συνήθως αμετακίνητος όπως παρομοίως κάνουν πολλοί άλλοι.
    Αυτό δεν είναι αρνητικό. Ντάξει, το πολύ να τον πεις κολληματία και να μείνεις εκεί. Το κακό είναι ότι με πλαστικές θέσεις δρουν οι περισσότεροι πολιτικοί της χώρας. Και τουλάχιστον ο... σύντροφος Ανδριανόπουλος (μην ξεχνάμε τις εκλογές με ΠΑΣΟΚ) δεν πέρασε και για πολύ καιρό από τα χαρτοφυλάκια. Άλλοι που έχουν περάσει πολύ περισσότερο και έχουν αντίστοιχες θέσεις αλλά απλά σε άλλο μήκος κύμματος είναι μεγαλύτερο πρόβλημα.

    Αναφορικά με το διά ταύτα, ο Ανδριανόπουλος πιθανώς να χαίρεται κιόλας διότι αποτελεί μέγα πρεσβευτή της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Αυτό ακριβώς είναι που πρεσβεύει ο νεοφιλελευθερισμός.
    Το πρόβλημα όμως βρίσκεται και πάλι αλλού: δεν υπάρχει πολιτικοοικονομικό σύστημα που να μην έχει αρνητικά. Όλα έχουν.

    Είναι όμως μικρότερο κακό οι (πχ χθεσινές) θέσεις Πετσάλνικου ο οποίος κατέβηκε από το πρεοδρίο της Βουλής για να υπερασπιστεί το χωριό του στην Καστοριά;
    Θέλω να πω, ότι ουσιαστικά είναι το σύνολο των απόψεων και των πρακτικών που δημιουργεί το πρόβλημα. Ο Ανδριανόπουλος μόνος του δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα, πόσω δε μάλλον στο περιθώριο ων.

    Κι αναφορικά με το Κράτος, αναμφίβολα κράτος είμαστε όλοι. Μπουρδέλο εμείς; Μπουρδέλο το κράτος. Όμως κάποιοι φορείς του κράτους όπως η αστυνομία, η δικαιοσύνη, η Υγεία κλπ, είναι... λίγο περισσότερο κράτος, όπως και να το κάνουμε. Καταλαβαίνεις πως το εννοώ, πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοίτα, μιλάει για αρρώστια, γιατί ο γύψος πάλιωσε σαν έκφραση!

    Όσο για το ότι παραβλέπει πως το κράτος είναι οι πολίτες, το κάνει γιατί απλά δεν θεωρεί τους ανθρώπους ως πολίτες, αλλά ως ιδιωτευτές (όχι ιδιώτες).

    Τέλος:

    "Οἱ γὰρ κατ' ἐκεῖνον τὸν χρόνον τὴν πόλιν διοικοῦντες κατεστήσαντο πολιτείαν οὐκ ὀνόματι μὲν τῷ κοινοτάτῳ καὶ πραοτάτῳ προσαγορευομένην, ἐπὶ δὲ τῶν πράξεων οὐ τοιαύτην τοῖς ἐντυγχάνουσι φαινομένην, οὐδ' ἣ τοῦτον τὸν τρόπον ἐπαίδευε τοὺς πολίτας ὥσθ' ἡγεῖσθαι τὴν μὲν ἀκολασίαν δημοκρατίαν, τὴν δὲ παρανομίαν ἐλευθερίαν, τὴν δὲ παρρησίαν ἰσονομίαν, τὴν δ' ἐξουσίαν τοῦ ταῦτα ποιεῖν εὐδαιμονίαν, ἀλλὰ μισοῦσα καὶ κολάζουσα τοὺς τοιούτους βελτίους καὶ σωφρονεστέρους ἅπαντας τοὺς πολίτας ἐποίησεν"
    [ΙΣΟΚΡ 7. Πίστις: §20. 20:76 "Η αξιοκρατική επιλογή των αρχόντων κατά το παρελθόν"

    Δλδ:

    Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (ενν. στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν• ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους.

    Κοινώς ουδέποτε είπε πως η δημοκρατία αυτοκαταστρέφεται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @hades

    Άλλο πράγμα οι "πάγιες θέσεις" και τελείως άλλο η εργαλειοποίηση της πραγματικότητας και η γκεμπελικού τύπου παπαρολογία.

    Ο Ανδριανο με εκνευριζει όχι γιατι κυβερνάει, αλλά γιατί κυβέρνησε, ενώ το παίζει αδικημένος κιολας. "Εγω τα ελεγα" και τετοια. Το μάτι του το κλούβιο!


    @darthiir
    "Κοίτα, μιλάει για αρρώστια, γιατί ο γύψος πάλιωσε σαν έκφραση!"
    Γαμάτοοοοο!


    "Όσο για το ότι παραβλέπει πως το κράτος είναι οι πολίτες, το κάνει γιατί απλά δεν θεωρεί τους ανθρώπους ως πολίτες, αλλά ως ιδιωτευτές (όχι ιδιώτες)."
    Γαμάτο 2!!!!

    Στα λοιπα, εννοειται πως συμφωνούμε και ευχαριστώ δια την μεταφρασιν!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir