Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Απριλίου 12, 2011

Μην ξεχνιόμαστε ε;

Αναδημοσιεύω από sfrang2:
(http://sfrang2.blogspot.com/2011/04/blog-post_9002.html)

Θα πω μονο ενα μπραβο στην Δημοκρατικη Αριστερα και ενα μεγαλο γιατι στο Υπουργείο.
(τονισμοι δικοι μου)
Διαχρονική Αθλιότητα

Θρησκευτικά vs Πληροφορικής...

Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε προ μηνών νέο πρόγραμμα διδασκαλίας μαθημάτων σε Γυμνάσιο και Λύκειο με (αρχικά) μόνο 6 μαθήματα. Σ' αυτό το πρόγραμμα Θρησκευτικά και Ιστορία ήταν προαιρετικά, όποιος ήθελε τα παρακολουθούσε. Υποχρεωτικά ήταν Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική/Χημεία/Βιολογία, Πληροφορική, Γυμναστική, Ξένη γλώσσα! Όπου η Βιολογία, ένα από τα σημαντικότερα επιστημονικά και εκπαιδευτικά αντικείμενα των επόμενων δεκαετιών, έπρεπε να είναι αυτοτελές μάθημα.

Όπως αναμενόταν, αμέσως ξεσηκώθηκαν οι εκπαιδευτικοί της ευκολίας, πρωτίστως οι θεολόγοι! Οι περισσότεροι εκ των οποίων μπήκαν με το ζόρι στο πανεπιστήμιο, απέκτησαν εκπαιδευτική ιδιότητα και τώρα βλέπουν να μην έχει ζήτηση το αντικείμενό τους. (σ του ζ. θυμηθείτε και το ποστ με τον κοσμήτορα της Θεολογίας)

Παράλληλα ξεσπάθωσαν και οι επαγγελματίες Ελληναράδες, καταγγέλοντας τα σχέδια του Σόρος (μάλλον γι' αυτό ήρθε προχθές!) και της παγκοσμιοποιημένης νέας τάξης που θέλουν να καταργήσουν την ιστορία, να μας κάνουν χυλό που έλεγε και ο μακαρίτης Χριστόδουλος, να μας φέρουν στο επίπεδο (χαμηλό, βέβαια!) της Ευρώπης και άλλα τέτοια, εθνοθρησκευτικά και γελοία.

Μαζί με μητροπολίτες και παπάδες άρχισαν τον κανονιοβολισμό των ανασφαλών πολιτικών στο Υπ. Παιδείας που ως αποκλειστικό στόχο τους έχουν να επιβιώσουν πολιτικά και ελάχιστα τους απασχολεί η εκπαίδευση... Οι ίδιοι αύριο μπορεί να ασχολούνται με τον τουρισμό και μεθαύριο με τα αγροτικά ή με το στρατό και το ναυτικό - είναι άνθρωποι πασπαρτού!

Ανακοινώθηκε λοιπόν το ανανεωμένο σχέδιο, όπου θρησκευτικά είναι μέσα πλέον, αλλά Πληροφορική και Βιολογία είναι στα προαιρετικά. Είτε Βιολογία, είτε Πληροφορική θα μάθεις, και τα δύο δεν γίνεται, αφού έπρεπε να μπει μέσα και το μάθημα "Θρησκεία και Κόσμος". Ο τίτλος αυτός δίνει την εντύπωση μαθήματος θρησκειολογίας, αλλά στην πράξη πάλι πατερημά θα αποστηθίζουν!

Επ' αυτών ανακοινώθηκε μια ερώτηση στη Βουλή της "Δημοκρατικής Αριστεράς" (Κουβέλης) και μια δήλωση των επαγγελματιών της πληροφορικής...
Ερώτηση στη Βουλή της Δημοκρατικής Αριστεράς

4/4/2011

Προς την κα. Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Θέμα: «Τα «Θρησκευτικά» στο Νέο Λύκειο».

Αυτές τις μέρες η κ. Υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε το πρόγραμμα του Νέου Λυκείου. Ο νέος τίτλος υπόσχεται καινοτομίες και σύγχρονη θεώρηση του περιεχομένου της εκπαίδευσης. Ως εκ τούτου, εντύπωση προκαλεί το ότι στα υποχρεωτικά μαθήματα της Α΄ και Β΄ Λυκείου εξακολουθούν να βρίσκονται τα θρησκευτικά, με 2 ώρες στην Α΄ ως Θρησκευτικά και 1 ώρα στη Β΄ ως Θρησκεία και Κόσμος. Την ίδια στιγμή η Πληροφορική παραγκωνίζεται στα μαθήματα επιλογής.

Το Υπ. Παιδείας προχώρησε σε αυτή τη σύνθεση προγράμματος παρά το πόρισμα της έρευνας κοινής γνώμης «επί ζητημάτων Λυκείου και Λυκειακής εκπαίδευσης» που διενεργήθηκε μετά από παραγγελία του ίδιου του Υπουργείου. Σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας που δημοσιοποιήθηκε στις 20/03/2011, μόλις το 37% των ερωτώμενων θεωρεί πως τα Θρησκευτικά πρέπει να είναι υποχρεωτικό μάθημα, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για την Πληροφορική είναι 84,3%.

Είναι δεδομένο εξάλλου ότι η Πληροφορική εξελίσσεται ραγδαία μέρα με τη μέρα, ενώ το περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών επαναλαμβάνεται παρόμοιο στις τέσσερις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού και σε όλο το Γυμνάσιο. Μάλιστα, καθώς σε όλα αυτά τα χρόνια, τα παιδιά στο μάθημα των Θρησκευτικών διδάσκονται αποκλειστικά τη χριστιανική θρησκεία και όχι τη θρησκειολογία, που εμπεριέχει μελέτη όλων των θρησκειών, από τον ιουδαϊσμό, ισλαμισμό, βουδισμό, ινδουισμό μέχρι και το ελληνικό δωδεκάθεο, ίσως θα ήταν πιο ακριβές να ονομαστεί το μάθημα «Χριστιανικά» αντί για τo παραπλανητικό «Θρησκευτικά».

Με βάση τα προαναφερόμενα, ερωτάται η αρμόδια κα. Υπουργός:

Με ποια κριτήρια και για ποιους λόγους εντάξατε στα υποχρεωτικά μαθήματα της Α΄ και Β΄ Λυκείου τα Θρησκευτικά, υποχρεώνοντας τους μαθητές να αφιερώνουν χρόνο και ενέργεια μελετώντας για άλλη μια φορά το χριστιανισμό, ενώ, ταυτόχρονα, παραγκωνίσατε την Πληροφορική, που εξελίσσεται διαρκώς, στα μαθήματα επιλογής; Θεωρεί το Υπουργείο ότι το μάθημα των Θρησκευτικών θα χρησιμεύσει πιο πολύ στα παιδιά ως εργαλείο ζωής από το μάθημα της πληροφορικής; Μήπως το Υπουργείο δέχεται κάποιου είδους πιέσεις από εκκλησιαστικούς κύκλους και παραεκκλησιαστικές οργανώσεις σχετικά με τη διαμόρφωση του προγράμματος των μαθημάτων στο σχολείο;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Θανάσης Λεβέντης, Νίκος Τσούκαλης, Γρηγόρης Ψαριανός
Τι "μήπως δέχεται πιέσεις" ρε παιδιά... Εδώ υπάρχει πηγαινέλα μητροπολιτών, παπάδων και θεολόγων στο Υπουργείο που τάζουν ψήφους, για να μη θιγεί το κεκτημένο της ιουδαιοχριστιανικής κατήχησης. Θα μου πείτε μια ωρίτσα θα είναι "Θρησκεία και Κόσμος", η συνήθης ώρα του παιδιού, δεν βαριέσαι, ας χαλαρώσουν τα παιδιά... Σωστό κι αυτό, αλλά να ξέρουμε πού κάνουν υποκλίσεις οι "προοδευτικοί" πολιτικοί και ποιες ποδιές προσκυνούν...
ΣΕΠΕ: Απαραίτητο το μάθημα της πληροφορικής στο νέο λύκειο

www.kathimerini.gr

Την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να καταργήσει τη διδασκαλία του μαθήματος της πληροφορικής από το νέο Λύκειο πληροφορήθηκε με έκπληξη ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Ο ΣΕΠΕ ζητά από το υπουργείο να επανεξετάσει τη θέση του και είναι έτοιμος να συμβάλει εποικοδομητικά στην κατεύθυνση όχι μόνο να μην καταργηθεί, αλλά να αναβαθμιστεί η διδασκαλία του μαθήματος της πληροφορικής.

Παράλληλα επισημαίνει πως η εκμάθηση των σύγχρονων τεχνολογιών αντικατοπτρίζει ένα νέο τρόπο σκέψης, παραγωγικό, ορθολογιστικό και δημιουργικό. Θέτει τις προϋποθέσεις για τον περιορισμό της τεχνοφοβίας, του ψηφιακού αναλφαβητισμού, του σκοταδισμού, της αναχρονιστικής αντίληψης περί μάθησης και διδασκαλίας. Κυρίως όμως, ενισχύει την αναζήτηση, την ανάδυση του καινούργιου, της καινοτομίας που τόσο πολύ έχει ανάγκη η ελληνική οικονομία και κοινωνία.

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στη νέα γενιά ο ΣΕΠΕ θα εντείνει τη δράση του προκειμένου να παρουσιάσει πως οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών δεν είναι απλά ένα τεχνολογικό εργαλείο που περιορίζεται στην όψη και την αφή του ηλεκτρονικού υπολογιστή. «Είναι ένας ολόκληρος κόσμος γνώσης και εμπειρίας, πολλαπλών δυνατοτήτων και εκφάνσεων, στον οποίο μπορούν να εντρυφήσουν οι μαθητές των ελληνικών σχολείων χωρίς περιορισμούς και προσκόμματα, με σωστή καθοδήγηση και επίβλεψη. Εξάλλου το δικαιούνται και τους αξίζει» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Τελικά, θα σκέφτηκαν οι πασπαρτού πολιτικοί στο υπουργείο παιδείας: Πας με πληροφορική στον παράδεισο; Δεν πας... Ενώ με Θρησκευτικά έχεις ορθάνοιχτες τις πόρτες της "σωτηρίας"...

26 σχόλια:

  1. Η ξεφτίλα της ξεφτίλας ώ ξεφτίλα.

    Ώρες ώρες απορώ με αυτούς που λένε υπερβολικούς όσους μιλάνε για μουτζαχεντίν και σκοταδισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να κάνω μια σημαντική συμπλήρωση: ο μακαριστός με την ηπατιτιδα, είχε πει ότι θέλουν να μας πλάσουν σαν σουτζούκι. Το προσθέτω γιατί είναι πιο εύγευστο.

    Α ρε έρμη χώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί δεν τα συνδυάζουν; Online bible studies, apps με την βίβλο κλπ. Μ'ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν, άκου μια ωραία κι ενδιαφέρουσα ιστορία για να στο κάνω πιο ενδιαφέρον. Κάποιο φεγγάρι συζήταγα για τέτοια θέματα με κάποιον "ζηλωτή" της απέναντι πλευράς. Εντωμεταξύ δεν είχα αρχίσει ακόμη να αναπτύσσω τις δικές μου θέσεις και περιοριζόμουν κυρίως σε στοχευμένες ερωτήσεις για να μου πει αυτά που ήθελε. Κάποια στιγμή λοιπόν -που ήδη του'χα πει ότι ασχολούμαι με την αρχαιοελληνική φιλοσοφία- αρχίζει να μου αναπτύσει την κλασική θέση που πιθανώς να'χεις ακούσει, ότι ο Πλάτωνας ήταν τρόπον τινά χριστιανός προ Χριστού και τα τοιαύτα. Τον ρωτάω λοιπόν εκεί: και τότε γιατί μέσα στην διδασκαλία των θρησκευτικών δεν βάζουν και τον Πλάτωνα;
    Πρώτο κύμα ιδρώτα.
    Ε, ξέρεις, να...., δεν έχει νόημα επειδή διδάσκουν την αμιγώς χριστιανική διδασκαλία.
    Κανένα πρόβλημα του λέω, και γιατί δεν αντικαθιστούν την χριστιανική διδασκαλία με τον Πλάτωνα αφού είναι ίδια;, του λέω.
    Δεύτερο κύμα ιδρώτα ακόμη μεγαλύτερο.
    Ε, μα δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, μου λέει. Πως είναι δυνατόν να βάλεις Πλάτωνα αντί για τα εκκλησιαστικά κείμενα.
    , τότε τι προ Χριστού χριστιανός ήταν; του λέω. Και πάνω που ξεκίνησα να του αναπτύσσω τα περί εκκλησιαστικής προπαγάνδας, ως ήταν αναμενώμενο κάτι... θυμήθηκε πως είχε ξεχάσει και έφυγε.

    Γιατί στην είπα αυτήν την ιστοριούλα;
    Μα διότι δείχνει πόσο πολύ έχει εισχωρήσει η διάβρωση, η παραχάραξη και η προπαγάνδα στους καθημερινούς ανθρώπους, που ακόμη και σε θέματα που δεν τους ενδιαφέρουν ούτε καν στο ελάχιστο (όπως το... αν ήταν χριστιανός ο Πλάτωνας, όπου σημειωτέον τον είχα ρωτήσει ενδιαμέσως και γιατί να μην ήταν πλατωνικός ο Χριστός, εκεί να'βλεπες γέλιο που'χα ρίξει) το θεωρούν αυτονόητα να τα υπερασπιστούν μέχρι τελικής πτώσεως.

    Πιστεύεις πραγματικά ότι ήταν απλώς τα πηγαινέλα των τράγων (εκ του αμνός, μην παρεξηγούμαι) στο υπουργείο Παηδίας που πίεσαν στην αλλαγή της πολιτικής, ή τα πηγαινέλα με υπόβαθρο τις κατά καιρούς συκγεντρώσεις διαμαρτυρίας που όντως δείχνουν ότι ενδεχομένως να υπάρξει κόστος σε ψήφους; Εδώ ο κόσμος δεν μπορεί καν να καταλάβει ότι οι τράγοι του ρουφάνε το αίμα, ότι του πουλάνε ελπίδα την οποίαν δεν κατέχουν καν και θα καταλάβουν την αξία της πληροφορικής, η οποία παρεμπιπτόντως είναι ακόμη παγιωμένη ως έργον του Σατανά; Βέβαια υποθέτω ότι προ αιώνος έργο του Σατανά ήταν και ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος, το ηλεκτρικό ρεύμα κλπ, παλαιότερα πιθανώς να ήταν το πρώτο τυπογραφείο του Γουτεμβέργιου κλπ. Ντάξει, έχουμε ξαναπεί ότι ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που έχει μια έμφυτη ροπή προς τη μαλακία, τώρα θα το ανακαλύψουμε; Μήπως όμως είναι κατάντια να επικροτούμε το ότι ένα (μικρό κιόλας και νεοσύστατο) κόμμα του Κοινοβουλίου έθεσε μια κυριολεκτικώς αυτονόητη ερώτηση; Μήπως θα έπρεπε να σχολιάζουμε καυστικά το γεγονός ότι εν έτει 2011 στην υποτιθέμενη δυτική χώρα μας το τραγαριό κάνει ακόμη ό,τι γουστάρει; Ή μήπως θα έπρεπε να σχολιάσουμε (εν πλήρη απελπισία) το ότι εν έτει 2011 υπάρχει κόσμος (ακόμη και μέσα στα αστικά κέντρα) που εξακολουθεί να πιστεύει τέτοιες αηδίες που τελικώς οδηγούν σε αποφάσεις όπως θρησκευτικά-υποχρεωτικά, πληροφορική-προεραιτική;

    Κι ένα τελευταίο: μην συγχέουμε τα θρησκευτικά με την ιστορία. Εδώ τόσο σάλιο έχουμε σπαταλήσει για την ιστορία τους τελευταίους μήνες και έχουμε όλοι διαπιστώσει πόσο στρεβλή είναι η διδασκαλία της, για φαντάσου να την κάνουμε και προαιρετική κιόλας τι έχει να γίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ellinaki
    Αμα ειναι ετσι οι υπερβολικοι....

    @periklis
    Ενω αυτος που ηθελε να....μας ξεζουμισει σαν λεμονια ε;

    @junpei
    χαχαχααχα!

    @hades
    Γνωστα αυτα, τις ξερω απο πρωτο χερι αυτες τις παπαδοϊστοριες (παπατζιλικι γαρ).

    Δεν συνδεω εγω τα θρ. με την Ιστ. ,ετσι ηταν στο κειμενο. Αλλα μεταξυ μας προτιμω καποιον που ξερει πληροφορικη. Ετσι και αλλιως μαλακισμενη ιστορια μαθαινουμε. Αν σκαμπαζει ο αλλος περι αλγοριθμων να ουμε να ψαξει να τα βρει μονος του.


    (ακολουθει ιδιωτικης φυσης αστειο)
    Βερεμης power!!
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικώς μάθαμε τί απάντησε το Αννιώ στην ερώτηση της Δημ.Αρ. ή απάντησε κάτι του στυλ "πα πα πα πα" (α λα πάπια);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα δεν είπα ότι το'πες εσύ το περί ιστορίας ρε, μην συγχέουμε έγραψα. Και τον εαυτό μου έβαλα μέσα και όλους. Αμάν πια, σώνει και καλά να με παρεξηγείς με κάθε ευκαιρία. Βερέμη, ε, Βερέμη... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα λέγαμε - δεν τα λέγαμε;
    Η πλάκα όμως είναι πως οι συνδικαλιστές (Ε.Π.Ε. κτλ) μας παρουσίασαν ως νίκη την προαιρετική διδασκαλία της Πληροφορικής στο Λύκειο (μιας και πήγαινε προς κατάργηση).

    Ρε σεις, δεν παμε να γίνουμε παπάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εμας πάντως αυτα με τον Πλάτωνα μας τα λέγανε (τώρα Λύκειο-Γυμνάσιο δεν θυμαμαι)

    και ερωτώ: γιατί δλδ είναι πιο σημαντική η Πληροφορική απο την Ιστορία;;;

    το πρώτο και υποχρεωτικό μάθημα σε κάθε περίπτωση εκπαίδευσης πολιτών ΠΡΕΠΕΙ να είναι η ιστορία
    (γιατί αλλιώς πάει μετά ο μαλάκας και ψηφίζει τον Γιωργάκη γιατι είναι γιος του Ανδρέα και εγγονός του Γιώργου)

    ασε που πληροφορική όλο και κάπου θα την κουτουλήσει ο νέος...
    (ΙΕΚ, ΤΕΙ/ΠΑΝΕΠ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ κουλουπου κουλουπου)

    Ιστορία όμως αμα δεν μάθει απο το σχολείο, σε ποσοστό 97.5% δεν πρόκειται να μάθει ποτέ

    Και αυτές οι λέρες που γκρινιάζουν (οι πληροφορικάριοι) γκρινιάζουν απλά γιατί θα χάσουν μπικικίνια

    και θεωρώ ΑΙΣΧΟΣ και ΞΕΦΤΙΛΑ για "αριστερό" κόμμα να γκρινιάζει που χάνει το παιδί "δεξιότητες" και "εργαλεία που θα χρησιμεύσουν στη ζωή" και όχι που χάνει καλλιέργεια, πολιτικοποίηση και συνειδητοποίηση (που προσφέρει η ιστορία)

    αλλά καλά ζώα είναι και αυτοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ellinaki
    Δεν έχω ιδεα!

    @hades
    Καλα ντε!

    @slarti
    Αν αναγνωριστει ο σουβλακισμος, εγω θεωρούμαι ήδη ιερέας!!!!


    @διον
    Ρε χαμενε δεν βγηκε καμια ιστορια. Και παλι υποχρεωτικη ειναι, ασε που την διδασκονται και στο γυμνασιο!

    Για τα θρησκευτικα ειναι ο καυγας ρεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και τι βγηκε;;;;


    αστο, τσεκαρα...μπερδεψα βιολογια με ιστορια (οποιος εχει τη σφιγγα)

    Πάντως εγω αμα ήμουνα υπουργος απο τα νευρα μου θα εβαζα μεσα θρησκευτικα αλλα θα τα γαμαγα τοσο που μονοι τους οι παπαδες θα ελεγαν να τα βγαλω
    (να βαλεις ρε αδερφε ομοιοτητες στις δοξασιες με παλιοτερες θρησκειες, ιπταμενα μακαρονοτερατα, διαχρονικη συμπεριφορα των τραγων κλπ κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τραγική η κατάσταση :(

    Γένεση-εξέλιξη 1-0, για ακόμα μια φορά.
    Για τα υπόλοιπα, πως θα πληρώνουν λεφτά στα ECDL κλπ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η διατήρηση των αρχαίων ελληνικών και των θρησκευτικών αποδεικνύουν τις αγκυλώσεις της Αννούλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. προφανως τον ανθελληνισμο σου οσον αφορα τα αρχαια ελληνικα και το μισος σου προς την πιστη οσον αφορα τα θρησκευτικα απειλουν μερικοι παπαδες και οχι το 80% του ελληνικου πλυθησμου ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΕΙΑ

    Το προβλημα δεν ειναι ουτε ο σορος ουτε οι παπαδες ουτε το λαος

    Το προβλημα σου ειναι η πλειοψηφεια του λαου που πιστευει σε εννοιες οπως "εθνος" και "θρησκεια"

    Αντιλαμβανομαι πως εσυ δεν πιστευεις σε αυτες τις εννοιες αλλα υποχρεουσαι να υπακουσεις σε αυτες οπως αλλωστε και στην αστικη δημοκρατια οσο και εαν δε σου αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @διον
    Αισιοδοξε!!!

    Ιδε παρακατω την ποιοτητα του χριστεπβωνυμου πληθους.

    @Αντωνης
    Ετσι ειναι, τι να πει κανεις....

    @δειμος
    Καπως ετσι...


    @ναπο
    Ρε καλως τον βλακεντιο!!!!

    Ομολογω πως η ανοησια σου δεν μου ειχε λειψει καθολου. Χαιρομαι παντως που συνεχιζεις για παντα χαζος.

    Αλήθεια:

    Ποια απο τις λεξεις:

    "Σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας που δημοσιοποιήθηκε στις 20/03/2011, μόλις το 37% των ερωτώμενων θεωρεί πως τα Θρησκευτικά πρέπει να είναι υποχρεωτικό μάθημα, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για την Πληροφορική είναι 84,3%."

    ΔΕΝ καταλαβες ρε δημοκρατη της μαλακίας;
    Που ειναι η επιφαση σου στην δημοκρατικοτητα ρε ΒΛΑΚΕΝΤΙΕ;;;

    Ποιος θελει ποιο μαθημα ποια πλειοψηφια ρε ηλιθιε;

    (α, εννοειται πως δεν ειμαι υπερ δημοψηφισματος και τετοιων χαζων για την καταρτιση των προγραμματων. Σιγα μην ρωτησουμε και την κερα Μαρια για το τι θα διδαξουμε στο ΕΜΠ! Αλλα μια εκτιμηση της παρουσας κοινωνιας κακο δεν κανει, ευχαριστω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οπα ρε γαμια πως και δεν ιδρωσε το αυτι σου οταν η πλειοψηφια ηθελε τη δραγωνα σπιτι της?

    Τοτε δε σε ενδιεφερε η κυρα μαρια?

    Αλλα οταν σε πληρωνει η κυρα μαρια απο τους φορους τι θελεις τη συμβολη της καραγκιοζακο

    αιντε πηγαινε διαβασε το συνταγμα σοφιστη της φακης μαθε απο ποτε η εκκλησια ειναι συμβολο του ελληνισμου και μετα αρχισε την κλαψουρα. Ο τσιπρας ηδη βγαινει εκτος βουλης και οι θεσεις σου ειναι παλαιολιθικες απο την εποχη του χριστοδουλου. Σε βαρεθηκε ο κοσμος εσενα και τη μουρμουρα για την εκκλησια. Ειχες κανα παπα στο κατηχητικο και σε στιγματισε

    Συστηνω εντριβες με

    http://tiny.cc/pjw8z

    αιντε γεια ποθ θα μας την πεις κιολας δημοσιουπαλληλισκε κοπρε (παν καλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χμμμ
    εγω δεν ειμαι δημ υπαλληλος και σιγουρα δεν ειμαι αεργος σαν και σενα.

    Απο την αλλη ξαναρωταω ρε δημοκρατη της φωτιας

    ποια απο τις λεξεις
    "
    "Σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας που δημοσιοποιήθηκε στις 20/03/2011, μόλις το 37% των ερωτώμενων θεωρεί πως τα Θρησκευτικά πρέπει να είναι υποχρεωτικό μάθημα, τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό για την Πληροφορική είναι 84,3%.""

    δεν καταλαβες;;;

    Και απο τα δικα μου, επίσης ποια απο τις λεξεις:
    "εννοειται πως δεν ειμαι υπερ δημοψηφισματος και τετοιων χαζων για την καταρτιση των προγραμματων. "
    Δεν καταλαβες;

    Α, τα υπολοιπα που λες δειχνουν πως παραμενεις σε τρελη φορμα χαζομαρας.

    Δεν ξερω αν με βαρεθηκε ο κοσμος παντως σιγουρα εσυ εχεις γινει πιο βαρετος και απο τα λαχανα.

    Επικληση στην δημοκρατια οταν οι πολλοι "ειναι" (που δεν ειναι αλλα λεμε τωρα) με το μερος μας και στην "παραδοση" οταν δεν ειναι (δηλ οι πολλοι με το μερος σου. Εξηγω γιατι εισαι και στοκος).

    Μαλακας με πτυχίο, χωρίς πτυχιο, γίνεται;;

    Βεβαιως και γινεται και τον λενε και ναπακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χμμμ
    εγω τουλαχιστον δεν κοπριζω σε δημοσιο σχολειο ουτε περιμενω επετηριδα και σιγουρα ουτε το υπερασπιζομαι σαν και σενα ουτε θα εμπαινα εαν μου δινοταν η ευκαιρια οπως ονειρευεσαι εσυ


    "ποια απο τις λεξεις"

    Και στην ελλαδα ξερεις με 37% εχουμε κυβερνηση

    εισαι και δασκαλος τρομαρα σου ανεγκεφαλε
    Σου ειπα τραβα να διαβασεις συνταγμα
    Το συνταγμα της χωρας διασφαλιζει τον θρησκευτικο χαρακτηρα του κρατους
    Στην επομενη συνταγματικη αναθεωρηση θα ζητησεις δημοψηφισμα



    "Και απο τα δικα μου, επίσης ποια απο τις λεξεις:
    "εννοειται πως δεν ειμαι υπερ δημοψηφισματος και τετοιων χαζων για την καταρτιση των προγραμματων. "
    Δεν καταλαβες;"

    Τοτε γιατι μου αναφερεις τα ποσοστα της ερευνας?


    Μα καλα εισαι καθυστερημενος εντελως
    Εισαι που εισαι μπιτ αναρχοαπλυτος συρριζαιος μπουρδουκλωνεις τις ιδιες σου τις θεσεις ?

    Δεν καταλαβαινεις πως ετσι αυτογελοιοποιησαι

    Μαλακας με πτυχίο, χωρίς πτυχιο, γίνεται???

    Φυσικα και γινεται και τον λενε Ζαβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χεχεχε
    α)η Επετηριδα δεν υπαρχει

    β) και τα ποσοστα τα εγραψε η Δημ. Αρ. στην οποια ειπα μπραβο για την ερωτηση οχι για την αιτιολογηση της ρε βλημα!

    γ) αν ετσι εγω αυτογελοιοποιουμαι ε τι να πω....:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. **
    γελοιοποιησε αδερφε απο τη στιγμη που ανοιγεις κουβεντα με ζωα
    (εδώ που τα λέμε ο γέρος έχει 2 σκυλιά ρε, τράβα καλλίτερα πιάσε κουβέντα καλύτερα αυτά που κάτι καταλαβαίνουν κιόλας και έχουν και μοναξιές)
    **

    οσο για σενα ρε μπετόβλακα, σάλτα και πηδήξου και μην μας ζαλίζεις τα ούμπαλα...έχει φορουμ το ΛΑΟΣ και υπάρχουν και διάφορα χρυσαυγίτικα thnik(λεμε τωρα)-tanks, μπαίνε (μονο) εκεί να μην συγχύζεσαι
    *****

    άσχετο (ίσως):
    η χαριτωμένη τελευταία πληροφορία: ο μπαμπας του Χριστοφοράκου (του γνωστού) ήταν κατηγορούμενος στο πρώτο δικαστήριο δοσιλόγων (που μετά βέβαια τους αμπολήσανε καθότι κινδύνευε η Πατρίς απο τον εαμοβουλγάρικο κομμουνισμόν)...αυτοί οι πατριώτες ρε παιδί μου...πάππου προς πάππου το γονίδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κατ' αρχήν να χαιρετήσω την φιλότιμη προσπάθεια του οικοδεσπότου να μας δείξει τα δραματικά αποτελέσματα της ελλιπούς Παηδίας της χώρας, διά μέσου ζωντανού παραδείγματος. Ελπίζω να χρησιμοποιηθεί αρμοδίως από τους φορείς που πρέπει... :):):):)


    Δείμε, θα διαφωνήσω ως προς τα ρχαία. Προσωπικά το έχω ξαναπεί (αποτελεί πάγια θέση μου άλλωστε) ότι τα αρχαία όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθούν αλλά τουναντίον να γίνει και πιο σοβαρή η εκμάθησή τους προκειμένου σε βάθος χρόνου να υπάρξει και μια αναβάθμιση της γλώσσας και όχι εκ νέου υποβάθμισή της (εκτός αν θεωρούμε ότι θεωρούμε θετικό το να γράφουν πιτσιρικάδες με γκριζολυκογραφή κλπ). Βέβαια ο ζαφεώδ μου'χει ξαναπεί ότι αφού δεν τα μιλάμε κλπ, κλπ. Δεν έχει να κάνει με το ότι δεν τα μιλάμε, έχει να κάνει με το ότι είναι γλώσσα τέτοια που βοηθάει το μυαλό. Υπάρχουν πχ μελέτες που συνδυάζουν τις ολοένα και πιο αυξημένες μαθησιακές δυσκολίες με τους τόνους κλπ. Όπου το ρημάδι και έτσι να μην είναι, τουλάχιστον ας γίνουν σοβαρές μελέτες επί του θέματος και μην το αντιμετωπίζουμε κι αυτό όπως όλα τα υπόλοιπα στην χώρα.

    ΥΓ. Ρε zaph, σταμάτα να αυτογελοιοποιείσαι επιτέλους... :):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @dion
    Οντως, περι Χριστοφορακου το ενθυμουμαι!

    @hades
    Αστα, εχω γινει ρομπα!!
    Τα αρχαια βοηθανε το μυαλο ε;
    ;
    χμμμμμμ
    Επιφυλασσομαι, καπως δουρρειο μου κανει αυτο!


    Α, αστα, ρόμπα έγινα!!!

    :ΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος15/4/11 16:22

    "μαθε απο ποτε η εκκλησια ειναι συμβολο του ελληνισμου και μετα αρχισε την κλαψουρα."

    Από τότε που αφόριζαν την ελληνική επανάσταση εναντίων των βρωμότουρκων των αφεντάδων τους ή πιο μετά; όχι για πες γιατί εγώ τουλάχιστον δεν ξέρω..
    Και αν ξέρεις να ψάχνεις, ξέρεις και να το βρεις

    Κάθε Κυριακή της Ορθοδοξίας άχρηστε, πήγαινε στην εκκλησία να δεις τι λένε για τους Έλληνες. Αλλά επειδή όχι αρχαία, ούτε καθαρεύουσα δε μπορείς να καταλάβεις, που να πάρεις χαμπάρι τα 7 αναθέματα.
    Αυτό στα ελληνικά γράμματα ειδικά, θα έπρεπε να πονάει όλους τους έλληνες. Εσύ έχε προγόνους και προπάτορες τον Αβραάμ και τη Σάρα.
    Και νόμιζε ότι είσαι και έλληνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος15/4/11 16:26

    Και άμα δεν πιστεύεις εμένα, άνοιξε μια φορά ένα βιβλίο στη ζωή σου και διάβασε τα απομνημονεύματα του ΗΡΩΑ Κολοκοτρώνη. Να δεις ότι οι φίλοι σου "οι φύλακες του ελληνισμού" ακόμα και αυτόν τον αφόρισαν, για να μη χάσουν την εύνοια του πολυχρονεμένου τους παντισαχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χαλαρωσε αδελφε η πολυ προπαγανδα τυφλωνει

    Και γω ειδα το 1821 ηρεμησε ουτε ο βερεμης ουτε ο τσατσοπουλος γνωριζουν ιστορια

    μια χαρα κρυφο σχολειο υπηρξε και η εκκλησια αφορισε την επανασταση για να σωσει το ποιμνιο απο βεβαιο θανατο στη βασιλευουσα. Επισης η πλειοψηφια των αγωνιστων ησαν πρωην παπαδες αλλα αυτο φανταζομαι αντιβαινει στους κανονες του "ντοκυμαντερ"

    Αλλα τι να πεις σε αριστερα ζωα που ακομα πιστευουν πως η ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ και ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ επανασταση του ΓΕΝΟΥΣ και του ΕΘΝΟΥΣ δεν ηταν ουτε ταξικη ουτε κρατικη ουτε μια απλη συρριζαια διαφωνια με την οικονομικη πολιτικη της αστικης ταξης των πασοκων τουρκων και μεταξυ των φτωχων προλεταριων με το ΣΤΕ

    Ζωα ειναι τι περιμενεις να λενε?

    Να υποθεσω πως εισαι της σχολης βαρεμη που θεωρει πως δεν ειμαστε ελληνες μας κανανε ελληνες δεν υπαρχει εθνος και ειμαστε πλυθησμος?

    Ή οτι η εκκλησια δεν διεσωσε το εθνος και ολη η ελληνικη γραμματεια / τα γραμματα / οι παραδοσεις / το γενος / διασωθηκε απο τους θολοκουλτουριαραιους του συρριζα?


    περαστικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πεστα ρε ναπο!

    ΠΟυ να ξερει ιστορια ο καθε καθηγητης Πολιτικής ΙΣΤΟΡΙΑΣ πανεπιστημιου;

    Ελα ντε!

    Εδω ναπο, η απολυτη αληθεια!

    Α, σαν πολυ θαρρος δεν πηρες ρε τρολακι;
    Ακομα να σεβαστεις την αρχη της πλειοψηφιας που δεν σε θελει στο παρον blog?

    Εννοειται πως στα επομενα ποστ οι τρολιες θα κοβονται - μην τα ξαναλεμε και γινομαστε βαρετοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir