Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Οκτωβρίου 16, 2012

Ιραν και μαλακιες




Εισαγωγή (η οποία μάλλον θα είναι μεγαλύτερη από το κυρίως θέμα):

Με τουτα και με κεινα το συμπερασμα έρχεται και μάλιστα αβίαστο. Η lifo κανει λαθος. Η Ελλάδα δεν "ταλιμπανοποιείται καλπάζοντας". Για όσους θυμούνται δεν βλέπω μεγάλες διαφορές με τις αντιδράσεις που έφαγε ο Καζαντζάκης, ο Ροϊδης, ο Λασκαράτος, τα επεισόδια στις προβολές του Τελευταίου Πειρασμού στο σινεμά και η αδυναμία των καναλιών (ακόμα και τώρα) να παίξουν επιτέλους αυτήν την ταινία. Οι ίδιοι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω απο την ...σοσιαλιστική λογοκρισία της έκθεσης outlook, το κόψιμο σκηνών από το φιλμάκι του Γαβρά στο Μουσείο Ακρόπολης   είναι πιθανότατα οι ίδιοι (ή παρόμοιοι τελος πάντων) που ζήτησαν και πέτυχαν τη σύλληψη του .....παγκοσμίου φήμης εγκληματία Παστίτσιου (ενώ ας πούμε δεν μπορούν να ζητήσουν το ίδιο μετά της ίδιας επιτάσεως για τους μεγαλοφοροφυγάδες ή τους μεγαλοοφειλέτες του δημοσίου), οι ίδιοι που τρέχουν και πληρώνουν και προσκυνάν ιερές βρακοζώνες και κομπινεζόν και τέτοια, οι ίδιοι που θαύμαζαν τα ελληνοχριστιανικά δρώμενα της χούντας καλή ώρα:



Το μέτρο της τέχνης που φαίνεται πως εγκρίνεται από τους "κριτικοί τέχνης, η Χρυσή Αυγή"

Όρεξη να έχει κανείς μπορεί να βρει τον ίδιο πολιτικο-ιδεολογικο εθνικοχριστιανικό (και τέτοια) συρφετό διαχρονικά και διακομματικά. Τι αλλαγή βλέπετε απο το σκηνικό της δολοφονίας του Λαμπράκη από αυτο που στήθηκε στο Χυτήριο προχτές;
Ομοιοτητες
* Παρακρατικοί
* Επιθέσεις στους "προδοτες, αθεους, μιασματα" κτλ
* η αστυνομία να ειναι ωσεί παρούσα μέχρι που τους κυνήγησε (στην όψιμη περίπτωση) ο ίδιος ο υπουργός δικαιοσύνης

Διαφορές: Δεν πέθανε (ακόμα) κανένας.

Αλλα αν το καλοσκεφτείς λογικό είναι. Στο δεύτερο μισό του περασμένου αιώνα η Ελλάδα είχε 2-3 χρυσές ευκαιρίες να αποφασιστικοποιηθεί οι οποίες ποτέ δεν έγιναν στην ολότητα τους και απλά περιμέναμε τον πανδαμάτωρ χρόνο να κάνει ανθρώπους μερικοί μερικοί. Ναι αλλά μερικοί δεν σώνονται με τίποτα!

1) Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης μετά τον ΒΠΠ διώχθηκαν και τιμωρήθηκαν (με παραλλαγές: από απλή διαπόμπευση έως μαζικές εκτελέσεις) οι συνεργάτες των Ναζί (πράγμα λογικό αν μάθει-θυμηθεί κανείς πως σε πολλές κεντρικές ευρωπαϊκές χώρες υπηρχε ναζι-αντάρτικο για αρκετά χρόνια μετά την λήξη του πολέμου). Μονο εδώ (με εξαίρεση ορισμένες κραυγαλέες περιπτώσεις και ότι πρόλαβε να κάνει ο ΕΛΑΣ στα τελειώματα) επιβραβεύτηκαν και έγιναν κράτος.

2) Το ίδιο έγινε και με την αναχώρηση της χούντας. Το λαϊκό αίτημα για αποχουντοποίηση του κράτους και των κρατικών-κρατικοδίαιτων φορέων δεν ικανοποιήθηκε ποτέ. Αντιθέτως πολλοί τότε οπαδοί της χούντας στελέχωσαν τις τοπικές του ΠΑΣΟΚ (να και μια πληροφορία που μπορεί να μην ξέρετε ε;) ή έμειναν στις θέσεις τους και με την πάροδο του χρόνου εξελίχθηκαν σε μεγαλοστελεχάρες. Μονο κάποιος ανόητος θα νόμιζε πως απλά θα γινόντουσαν εν μια νυκτί δημοκρατικοί πολίτες. Μια σοβαρή χώρα όταν διώχνει μια χούντα ξηλώνει ολόκληρη τη μηχανή της. Δεν "τιμωρεί" κατ' ανάγκη, ξηλώνει όμως όσους ήταν "κεφάλια" τότε. Δύσκολο να το καταλάβουμε ε;

Από: http://roides.wordpress.com/2010/11/05/5nov10b/Διακρίνονται από αριστερά, ο δικτάτορας Γεώργιος Παπαδόπουλος, ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο Στυλιανός Παττακός και σε πρώτο πλάνο ο Άνθιμος και πίσω δεξιά του ο Χριστόδουλος. (ΑΡΧΕΙΟ Κ. ΜΕΓΑΛΟΚΟΝΟΜΟΥ)


3) Έμεινε λοιπόν η ... ευρωποίηση μας για να μας σώσει. Από μονη της. Χωρίς αλλαγές στο κράτος, χωρίς εκσυγχρονισμό της παιδείας, χωρίς να έχει σπάσει ούτε ένα από τα αποστήματα που οι άλλες χώρες με πόνο και κόπο κατάφεραν να σπάσουν.

Ε μαντέψτε! Δεν έγινε τελικά

Δεν ειναι Ιραν, δεν ειναι Ουγκάντα, δεν είναι  Αιθιοπία. Ευρωπαϊκή χωρα ειναι! Ποια;

Μας έμεινε λοιπόν πολιτισμική κληρονομιά, όχι ο χριστιανισμός ή ο ελληνοχριστιανισμός ή ότι άλλο παραμύθι σας αρέσει. Μας έμειναν αυτα:




Ητοι η δαιμονοποίηση και καταστροφή του διαφορετικού, το μίσος, η αμάθεια, η ηθελημένη και φιλότιμη ΒΛΑΚΕΙΑ (δηλαδή όχι μόνο να ειναι καποιος βλάκας, αλλά να τη βρίσκει κιολας και  να προσπαθεί συνειδητά να παραμείνει βλάκας και αν μπορεί και μπετόβλακας δια βίου) και "ουδέν πλεον".


Νομίζουν μερικοί πως απλα "ειναι η Χρυσή Αυγή και μερικοί φανατικοί τύποι". Ε λοιπόν ΔΕΝ είναι. Ήδη θυμίσαμε τα σχετικά λογοκριτικά κατορθώματα των Βενιζέλου και Σαμαρά στο Υπουργείο Πολιτισμού. Και αυτά με ελάχιστο ψάξιμο. Απλα οι χρυσαυγίτες και το "χριστεπώνυμον" πλήθος είναι και ατομικά επικίνδυνοι (μερικοι δεν το χουν σε τιποτα να μαχαιρώσουν κανένα στα ίσια ή έστω ρε αδερφε να του βάλουν φωτιά. Εδώ δεν ξεκινάω να βάζω λινκια γιατί θα ...ξημερώσουμε!). Οι νεοι  Κοτζαμάνηδες είναι κάπου εκει έξω και διψάνε για αίμα.

Διάλειμμα δια να χαλαρώσουμε ολίγον τι

Η προληπτική κρατική λογοκρισία (δεν ξέρω για τύπο, αλλά στα έργα τέχνης σίγουρα) αν θυμάμαι καταργήθηκε αρκετά μετά την χούντα, μάλλον επί ΠΑΣΟΚ. Βεβαίως, αμα έχεις όρεξη το κοροϊδεύεις και βγάζεις και ένα άλφα γέλιο:



αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η λογοκρισία γίνεται για να δοκιμαστεί η ...εφευρετικότητα του καλλιτέχνη, σωστά;


Τέλος διαλείμματος.


Κυρίως θέμα
Τελικά μάλλον ο αρμόδιος προγράμματος της ΝΕΤ είναι ο Παναγιώταρος. Δεν εξηγείται αλλιως. Αυτό το κανάλι μας έπρηξε στην διαφήμιση με το Downton Abbey. Και όντως η σειρά θεωρείται μια από τις κορυφαίες γενικώς (http://www.imdb.com/title/tt1606375/ τρέχουσα βαθμολογία 8,9/10) και όχι αδίκως. Εξασφάλισε λοιπόν η ΝΕΤ ένα (τηρουμένων των αναλογιών) αριστούργημα το οποίο και μας δίνει κόντρα στην βλακεία που μας έχει πρήξει με τις τούρκικες σαπουνόπερες (οπως είχαμε φάει παλιά τραύμα με τις βραζιλιάνικες. Βοήθειααα!).

Καταπώς φαίνεται οι χρυσές σφαίρες, οι υποψηφιότητες και οι νίκες άλλων βραβείων δείχνουν πως πρόκειται για μια σειρά υψηλού επιπέδου. Δεν ξέραμε όμως πως η (πολυβραβευμένη) δουλειά των συντελεστών δεν έτυχε της υψηλής έγκρισης της ηγεσίας της....ΥΕΝΕΡΤ! Διοτι το προαναφερθέν αριστούργημα δεν ήταν αρκετα καλό για τα γούστα μερικών και επέλεξαν να το...βελτιώσουν διαγράφοντας αυτά που δεν τους άρεσαν και μετά δίνοντας στο κοινό τη δικιά τους βερσιον δια το προαναφερθέν αριστούργημα, το οποίο "προφανώς" έχριζε τέτοιας βελτιώσεως, απλά οι συντελεστές του ήταν ...ακουλτούριαστοι και δεν νογαγαν περί πολιτισμού και του τί νομίζουν μερικοί μπετόβλακες πως πρέπει να δει το κοινό (ιδίας αισθητικής είναι το χαρακτηριστικό μπιιιιιπ στα τραγούδια (αν και πλεον έχουμε περάσει στο "σβησιμο της λέξης" επειδης η τεχνολογία βελτιώνεται. Ας θυμηθεί κάποιος τη διαφήμιση  του live των locomondo στο Star που είχε το τραγούδι "Πινω .....(κενό) και παίζω pro" - δεν αυτολογοκρίθηκα. Αυτό ακριβώς ακουγόταν) πάνω από επίμαχες λέξεις τραγουδιών ή η διόρθωση πινάκων ζωγραφικής με ....μπλάνκο!).  Επαναλαμβάνω. Το προσωπικό σου γούστο δεν έχει σημασία φίλε θεατή. Ακόμα και στις σπάνιες φορές που η τουβούλα θα έχει κατι καλό να δεις, το αν και πως και πόσο θα το δεις εξαρτάται από τα κολλήματα του κάθε αμόρφωτου κομπλεξικού ηθικολόγου μασκαρά που μπορεί να χειρίζεται τη ροή προγράμματος. 

Και μην πει κανεις τιποτα περι σκανδαλισμου του κοινού και τέτοιες πίπες διότι υπάρχουν σχετικές αποφάσεις δικαστηρίων όπως μπορούμε να δούμε εδώ. Θα δεχόμουνα (το βρίσκω ακραίο, αλλά θα το δεχόμουνα) μια ύπαρξη "προειδοποιητικής σήμανσης" όπως έχουν μερικοί δίσκοι (εεεε βασικά cd αλλά με πιάνετε ε;) τύπου "το περιεχόμενο περιέχει σκηνές ..."κτλ κτλ. Αλλά το προληπτικό κόψιμο διότι έτσι γουστάρει σε μερικούς είναι που μου ανεβάζει το αίμα στα κεφάλια!!!!

Αρα υπήρχε νομική κάλυψη να βγει η σειρά κανονικά (ή έστω ρε παιδί μου να μην βγει καθόλου. Αμαν πια, ιντερνετ έχουμε, βίδεο κλάμπ έχουμε σιγά πια. Το μονοπώλιό σας ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!).

Με ποια λογική λοιπόν επιλέχθηκε η δημιουργική κοπτική/ραπτική; Ποιο ταλέντο του σεναρίου και της σκηνοθεσίας θεώρησε πως ξέρει καλύτερα από τους δημιουργούς της σειράς το πως να της κάνει μοντάζ; Έχουμε άραγες τον ...Σκορτσέζε στην παραγωγή εκπομπων ή υπεύθυνο ροής του προγράμματος της ΝΕΤ και δεν το πήραμε χαμπάρι; 

Ποιος αμόρφωτος κομπλεξικός μπετόβλακας αποφασίζει για το πώς θα δώ αυτό που επιλέγω να δω;

Ταυτα και μένω ανήσυχος.
Zaphod

Υ.Γ. Καπου εδώ θυμήθηκα τα παλιά μου σχετικά πονήματα περί ηθικολογίας (κλάτςκλιτς) τα οποία και σας προτρέπω να διαβάσετε, πριν κάποιος φωστήρας της χριστεπώνυμης Παστιτσιοκαταστολής αρχίσει και ....σβήνει λέξεις!

Υ.Γ.2. Το Σκαϊ, αν θυμάμαι καλά, εξασφάλισε τα δικαιώματα του (κορυφαίου) Game of Thrones. Αναρωτιέμαι αν θα επικρατήσει και εκεί η ίδια λογική, διότι προβλέπω τα ωριαία επεισόδια να γίνονται ...εικοσάλεπτα!

Υ.Γ.3 αλλά και update! Βρέθηκε ο σουπερ μοντερ, ο νεοτεριστής σκηνοθέτης, το αγλάισμα της κουλτούρας και της διανόησης, διορθωτής πινάκων με μπλάνκο και δεν συμμαζεύεται,  που δεν το χει σε τίποτα το να βαλει χέρι σε όποιο σιριαλ κτλ γουσταρει γιατι ετσι γουστάρει γιατί έτσι γουστάρει. Ειναι ο καθόλου κύριος Κώστας Σπυρόπουλος. Καμαρώστε λογική. Δεν το λογοκρίναμε, απλά δεν το δείξαμε!!

Η ερωτική σχέση ανάμεσα στους δύο άνδρες, όπως προκύπτει από τη δραματουργική εξέλιξη, δεν λογοκρίθηκε.(σ του Ζ. Αμα θεωρεί ο Σπυρόπουλος πως δεν λογοκρίθηκε, ε δεν λογοκρίθηκε. Ντροπή που ζητάς να δεις αυτό που ήθελε να δείξει ο σκηνοθέτης. Ο Σπυρόπουλος αναλαμβάνει να σου δείξει το νόημα)   Το φιλί δεν μεταδόθηκε (μετά το δεν είναι gay λημμα της encyclopedia dramatica χρειαζόμαστε επειγόντως ένα "δεν είναι λογοκρισία"!) λόγω της ώρας προβολής (σ. του Ζ. διαβάστε το κείμενο του e lawyer που λινκάρω πιο πάνω) και της αντίστοιχης σήμανσης των προγραμμάτων (σ. του Ζ.: εεεεε αλλάξτε σήμανση!! Δύσκολο ε;). Στη νυχτερινή επανάληψη η σκηνή θα μεταδοθεί κανονικά (σ. του Ζ: βεβαίως. Ξενυχτήστε μέχρι τις...4(;) και θα δείτε τα επιμαχα 2,7 δευτερόλεπτα, γιατί έτσι γουστάρω!) , με την αντίστοιχη σήμανση καταλληλότητας των προγραμμάτων. Όλα τα επόμενα επεισόδια του πρώτου, δεύτερου και τρίτου κύκλου, θα μεταδοθούν κανονικά Δευτέρα και Παρασκευή στις 22.05 (σ του Ζ. μέχρι να δούμε κάτι άλλο που δεν θα μας αρέσει. Στοπ) 
Τι να πει κανεις, ο καθόλου κύριος Σπυρόπουλος αναλαμβάνει να κάνει κορδελάκια τη λογική για πάρτη μας. Του εύχομαι αν και όταν απολυθεί από την ΥΕΝΕΡΤ να τον κάνει  υποψήφιο βουλευτή κανας ΛΑΟΣ ή καμια ΧΑ να μην χαθεί το παλουκάρι. Α, και άμα δείξετε κανα Life of Brian (λέμε τώρα), προσοχή να αφαιρέσετε όλες τις σκηνές που αναφέρονται έστω και πλαγίως στον Ιησου. Η την σκηνή με τον Brian και την τσουτσου του. Θα δείξετε 5 λεπτα τοπια, τους εξωγήινους, τους Σαμουράι από το Judeas people Front,  και μετά ο Σπυρόπουλας θα μας εξηγήσει πως δεν χάθηκε το νόημα.

11 σχόλια:

  1. Χείμαρος!
    Άμα το Game of Thrones το παιζε στην ΕΡΤ, θα βλέπαμε μόνο τους τίτλους της αρχής :p

    Λογοκρισίουα φορέβα ρε.Τι το περάσαμε εδώ; ξέφραγο αμπέλι;
    Άμα ήμασταν στο Ιραν θα αποκεφαλίζαμε τους υπεύθυνοι. Και λίγα τους κάνουν :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άμα πάλι παίζει το Brokeback Mountain στην ΕΡΤ βλέπω να βλέπουμε τίτλους αρχής και τέλους. Με δύο διαλλείματα για διαφημίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετική ανάρτηση... Προσωπικά μόλις σήμερα έμαθα το περιστατικό. Και ήρθε κι έδεσε αμέσως, αφού ουσιαστικά μιλάμε για το ίδιο γεγονός: τη λογοκρισία στην Τέχνη (σήμερα, αύριο στις δικές μας κρίσεις και απόψεις).
    Από το Μπομπ το Σφουγγαράκη, περάσαμε σε εκθέσεις καλλιτεχνικές, μετά στον κινηματογράφο ακι το κάψιμο βιβλίων... Αλλά τώρα που το γράφω θυμάμαι ότι δεν είναι τόσο καινοφανή τούτα... Τα βλέπουμε στο ισλάμ (έσβησαν γυναίκες χωρίς φερετζέ από τον κατάλογο του ΙΚΕΑ), το ζήσαμε στη μεσοπολεμική και πολεμική Γερμανία, το ζήσαμε στη χούντα του Φράγκο και του Παπαδόπουλου και ΣΙΑ... Μία φάρσα είναι πικρή κι εκδικητική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δις ιζ Σπάρτα ρε!

    Και ναι, ο Παναγιώταρος εκπροσωπεί παραπάνω από το 7%.

    Αυτοί που δεν τον ψηφίζουν, αλλά συμφωνούν για τις Αλβανικές κωλοτρυπίδες, ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες;

    1. Ο Σαμαράς κάνει καλύτερα ρουσφέτια.

    2. Οι ναζί την ψιλογαμήσανε την Ελλάδα βρε αδελφέ, ο παππούς σκοτώθηκε στο Ρούπελ.

    Δις ιζ Πάρτα. (Δις. Όχι Δισεκατομμύρια Ευρώ, το άλο το "Δις").

    ΕυχαρισΘώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. That certain crazed alien penguin16/10/12 15:56

    Για πιό παλιές ιστορίες που πέρασαν απαρατήρητες:
    Δεκαετία '90 που ήτανε της μοδός τα ιαπωνικά κινούμενα, ξεκίνησεν η ΕΡΤ (ή η ΥΕΝΕΔ, δε θυμάμαι) να παίξει την όχι ιδιαιτέρως γνωστή σειρά Oniisama-e.
    Η σειρά κόπηκε στη μέση του τρίτου επεισοδίου.
    Γιατί;
    Διαβάστε στο Wikipedia.
    Σημείωση: Σε κάποιες αραβικές χώρες, η σειρά παίχτηκε κανονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν κατάλαβες γιατί τόκοψαν, Zaphod
    ..γιατί τώρα θα πιάσει το 10 άριστα στο imdb.Μυαλό ξουράφι.

    Καλό φθινόπωρο, σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρε εδω μιλάμε για ελληνική του βου...αυτή που έβαζε διαφημισεις στην τελευταία επίθεση στους αγώνες μπάσκετ...αυτή που έκοβε ολόκληρα μισάωρα απο ταινίες μόνο και μόνο για να χωρέσει στο πρόγραμμα (κ να χωρέσουν οι διαφημίσεις) και το καταλάβαινες μόνο χρόνια μετά όταν νοίκιαζες το ντου βου ντου (για τους πιο γέρους αυτο...με την μεγαλύτερη πλάκα να είναι ότι το κάθε κανάλι έκοβε ότι αυτό ήθελε από την ταινία...οπότε για να δεις ολόκληρο το πρώτο star wars-και όταν λέμε το πρώτο, εννοούμε το πρώτο- έπρεπε να κάνεις συγκριτικλή επικάλυψη απο εκδοχή mega+εκδοχή star+εκδοχή ant1 και λίγο ελεύθερη φαντασία...να μην θυμηθώ τις επικές εποχές που όλο και κάποιος κόπανος ξέχναγε να πατήσει το pause κατά την διάρκεια των διαφημίσεων...ρε δεν με τραβάτε τα βυζιά να κατεβάσουν γάλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρόσφατα έκανα μια ερευνούλα για τα φαινόμενα λογοκρισίας ή παρολίγον λογοκρισίας στη μεταπολιτευτική Ελλάδα. Ποιο Ιράν και μαλακίες: το "Trainspotting" παίχτηκε στα σινεμάδια μετά από ειδική προβολή για εισαγγελέα, προκειμένου να κριθεί αν πρέπει να προβληθεί! Επίσης, η Δικαιοσύνη κλήθηκε να κρίνει αν θα επιτραπεί η προβολή του "Αλέξανδρου του Μέγα" του Όλιβερ Στόουν, καθώς είχε κατατεθεί αίτηση ασφαλιστικών μέτρων επειδής η ταινία έδειχνε τον Μεγαλέξαντρο ολίγον bi! Nα θυμίσω τον αφορισμό Αγγελόπουλου-Μαστροϊάννι από τον Καντιώτη; Να θυμίσω την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά του "Κώδικα Ντα Βίντσι"(!!!);...
    Τι τα θες, τι τα ψάχνεις... Ώρα να αιτηθούμε πολιτικού ασύλου στη Ζανζιβάρη. Εδώ, σωτηρία δεν υπάρχει. Τελεία, παύλα, παράγραφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξαφνικά όλα βγάζουν νόημα. Τώρα κατάλαβα γιατί κόπηκε μία από τις κορυφαίες γιαπωνέζικες σειρές κινουμένων σχεδίων, το one piece. Γιατί εμφανίστηκε ο Mr 2. Πού να έφταναν κι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αναμενω αναλυτικο αρθρο για την λογοκρισια της "Ελενης" απο την "ακροδεξια" κρατικη τηλεοραση

    http://www.youtube.com/watch?v=VSWwtccj5CE

    αριστερη υποκρισια αλακαρτ οπως παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @estarian
    Βαρουτε στο κεφάλι!

    @karios
    Καπως έτσι

    @δειμος
    Μα και αυτος ο Μπομπ ειναι γεμάτος τρύπες!

    @polsemannen
    Υπαρχει και η κατηγορια ναπο βλ αμεα

    @That certain crazed alien penguin
    Αυτο ρε σε δεν το καταλαβα ποτε. Αμα δεν θες να την παιξεις την σειρα γιατι σκατα την αγοράζεις;

    @σπιθας
    Ορθον! Καλο φθινόπωρο!

    @dion
    Χαχαχαχα! Μην μπερδευεις τις προβολες σε κατι σκοτωμενες ώρες με τις προβολες σε prime time μετά απο ενα μηνα διαφήμιση!

    @khlysty
    Να τα θυμίσεις, να τα θυμίσεις!

    @neropistolero.
    Δεν ξερω αν ολα βγαζουν νοημα ή οχι, ξερω πως εχουμε θεματα

    @ναπο
    Αααα! ώστε γι αυτο κοπηκε εκεινη η σκηνη με το φιλι! ΓΙ αυτο επισης εκανε ντου ο Παναγιωταρος με τα ζωα του στο Χυτηριο! Εμ ετσι εξηγουνται ολα! Ποτε αλήθεια επαιξε κομμενη η Ελενη στην τηλεοραση; Πριν 3 χρονια νμζ την ειχα δει ολοκληρη.

    Αλλα κατα τα άλλα εχεις δικιο (λεμε τώρα). Η τριτη τετραετια διακυβερνησης απο το ΚΚΕ που ακολουθηθηκε απο 10 χρονια ΚΟΔΗΣΟ εφεραν την χωρα σε αυτο το σημείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir