Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Ιουνίου 10, 2008

Παραλιακή Ηθικολογική Σεντονιάδα

Tι να κάνεις που με τρώει το χέρι μου να γράψω.... είμαι κατά 10% περίπου διαθέσιμος και bloggerικος σε σχέση με εποχές φόρμας και σε λίγο προβλέπω να πέφτω στο -200% μιας και τα μπάνια του λαού έχουν αρχίσει.... αλλά δεν μπορώ να την κάνω χωρίς να γράψω ένα σεντονάκι, έστω για το γαμώτο ρε αδερφέ!


Έχω αναφερθεί στο πως βλέπω το ζήτημα περί γαμων ομοφυλόφιλων, υιοθεσίας κτλ σε τουριστικό και ηθικό επίπεδο. Κάνοντας διάφορες βόλτες στην bloggoσφαιρα (μετά το γαμήσι που έφαγα φέτος στην δουλειά ομολογώ πως μου είχε λείψει!) και πριν την πέσω σε summer mode είδα διάφορες ηθικολογικές χαζομαρίτσες, οι οποίες γενικά έχουν πλάκα...

Είδα και πολύ σοβαρά κείμενα όπως του Άμμου, του Λασκαράτου, και το τελευταίο του Polsemannen (το οποίο είναι πολύ κοντά σε αυτό που ήθελα να γράψω εγώ ρε γαμώτο, αλλά δεν του κάνω την χάρη να το αλλάξω μιας και το γράφω σε δόσεις εδώ και μέρες) για παράδειγμα.

Μερικές χαζομαροχαζομάρες που διάβασα/είδα στην τουβου (και από κάτω μια απάντηση σε ελαφρολαϊκό ύφος) :

1. Η ομοφυλοφιλία είναι αρρρρρρρώστια (δεν κατάλαβα αν κολλάει, οπότε προσέχετε)
Μαλακία ολκής μιας και δεν πατάει πουθενά. Η ομοφυλοφιλία ούτε κληρονομείται, ούτε κολλάει λες και είναι γρίππη, ούτε τίποτε. Ένα στάνταρ ποσοστό πληθυσμού βγαίνουν γενικώς με ....το κουσούρι (:Ρ), το οποίο ποσοστό είναι πάνω κάτω το ίδιο διαχρονικά και διαπολιτισμικά. Κάποιοι βγαίνουν ...επαμφοτεριζόμενοι (bisexual), κάποιοι βγαίνουν straight, κάποιοι βγαίνουν και παραμένουν μονήρεις (βλ μαλάκες), so what;

Αντιγράφω από τον polse:

"Τώρα θα πουν μερικοί μα γιατί να υπάρχει η ομοφυλοφιλία στη φύση; Και εγώ θα πω γιατί να υπάρχουν οι μεγάλες μύτες, ή τα μεγάλα αυτιά, ή η μυωπία, ή τα αυτοάνοσα νοσήματα, ή τα γαλανά μάτια;
Όλα αυτά υπάρχουν γιατί οι άνθρωποι και οι άλλες μορφές ζωής αποτελούμε προϊόντα εξέλιξης με την διαδικασία των τυχηματικών δράσεων, των τυχαίων μεταλλάξεων, της προσαρμογής στο περιβάλλον και της φυσικής επιλογής. Η οποία φυσική επιλογή δεν είναι παρά μια διαδικασία trial and error και καθόλου ανθρωπιστική, αφού τα άτομα που δεν μπορούν να προσαρμοστούν δεν επιβιώνουν και / ή δεν αναπαράγονται."


Α, είπα ποσοστό;

2. Σε μερικά καθεστώτα/κοινωνίες το ποσοστό ομοφυλόφιλων επίσημα είναι ΜΗΔΕΝ (νομίζω: Ιράν, παλιές Σοβιετικές δημοκρατίες, "αντρικές"τσιγγάνικες κοινωνίες). Σιγά τα λάχανα, εδώ κάποτε ψήφιζαν τα δέντρα! Σε όποιον βεβαίως γουστάρει αυτές τις κοινωνίες από εμένα είναι καλοτάξιδος να πάει να μείνει εκεί μπας και
α) μείνουμε οι σοβαροι σε αυτη την χώρα και
β) μειωθεί και λίγο η ανεργία. Ακόμα εδώ είστε;
Μισό λεπτό όμως. Όντως τώρα τελευταία σαν να έχουν πληθύνει οι λούγκρες , κάτι καλό για μας τους ετεροφυλόφιλους και έχοντες σώας τας φρένας άντρακλες. Μπορεί κάποιος να "θέλει" τόσο πολύ να "γίνει", ώστε στο τέλος να "γίνεται", ξέρω 'γω; Η ανθρώπινη προσαρμοστικότητα είναι κάτι το απίστευτο από μόνη της, όπως και η επιβολή της θέλησης στο σώμα και στο μυαλό. Από την άλλη αν κάποιος θέλει να το κάνει εμένα μου περισσεύει, αρκεί να μην θέλει να το κάνει μαζί μου :)
Εναλλακτικά θα πω την (πιο) λογική άποψη πως σιγά σιγά κάποιοι επιλέγουν να φανερωθουν αντί να "βρουν τον Θεό" ή να κάνουν εικονικούς γάμους με συζύγους που δεν φταίνε σε τίποτα.
Από την άλλη αν κάποιος τέλος πάντων για τον οποιοδήποτε λόγο γίνει "κάπως" δεν νομίζω πως είναι δείγμα ωριμότητας και εξυπνάδας της κοινωνίας να θέλει να τον αλλάξει με το ζόρι ή να του επιβάλει την άποψη της για το πως πρέπει να ζει...

3. Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν όλοι ομοφυλόφιλοι. Ναι, φαντάζομαι θα πολλαπλασιάζονταν μέσω γενετικών τεχνικών που θα εφερναν οι ΕΛ από το Σείριο. Στην πραγματικότητα οι αρχαίοι ημών πρόγονοι:
α) δεν είχαν τα δικά μας κολλήματα και
β) σιχαινόντουσαν την θηλυπρέπεια στους άντρες. Παραπέρα στα παπάρια τους το τι έκανε ο καθένας. Α, και επειδή οι κοινωνίες τους ήταν κλειστές και μικρές ο άντρας "έπρεπε" να αφήνει απογόνους. Παραπέρα, δεν πα να γαμιότανε και με την μισή φάλαγγα...

4. Αν επιτραπεί ο γάμος ομοφύλων και η υιοθεσία παιδιών από αυτούς θα γεμίσει πουστάρες η χώρα. Όπως αποδέδειξαν τόσα χρόνια πειραματισμών και προσπαθειών για το αντίθετο, και οι straight μια χαρά ομοφυλόφιλους μπορούν να μεγαλώσουν.
Το μοναδικό επιχείρημα που στέκει είναι πως μπορεί να υπάρξει κοινωνικός αποκλεισμός για τα παιδιά ("ο γιος του πούστη") από διάφορα μέρη της ρημάδας της "κενωνίας" (βλ χαζομάρα νο 6) αλλά νομίζω πως και αυτή σιγά σιγά...εκπαιδεύεται στην κατανόηση του αυτονόητου. Τα περί γονεϊκών προτύπων και τα λοιπά μου φαίνονται λίγο παρωχημένα μιας και πλέον πολλά πρότυπα βγαίνουν μέσω της τιβις και του ευρύτερου περίγυρου. Από την άλλη σκεφτείτε τα παιδιά γνωστού "μοντελοπνίχτη" και βγάλτε συμπέρασμα για τα γονεϊκά πρότυπα ετεροφυλικής σχέσης. Η γνώμη μου είναι αυτή που είπε ένας ξένος φίλος σε έναν δικτυακό τόπο συζήτησης: Parents parent regardless of sexual orientation. Τόσο απλά.

5. Είναι αφύσικο. Επιχείρημα ανευ σημασίας. Και οι εγχειρήσεις (βλ. παλιές χριστιανικές απόψεις ή τι λένε οι μάρτυρες του Ιεχωβά) είναι αφύσικες γενικώς και τα σιλικονάτα βυζιά ειδικώς. Μιλώντας για φύση και φυσικότητα είναι σαν να βρίζετε την Πάμελα Άντερσον. Ιερόσυλοι!


Αφύσικη γκόμενα. Φτού κακά!


Εγώ λέω πως όποιος θυμάται την φύση να πάει να φυτέψει κανένα δέντρο, αντί να χτίζει πάνω στα καμένα όπως τόσοι και τόσοι "ηθικολόγοι". Εδώ που τα λέμε πιο αφύσικη μου φαίνεται η αγαμία (βλ κλήρος) παρά η ομοφυλοφιλία.



Φυσική γκόμενα. Βούρ!

6. Η κοινωνία δεν είναι έτοιμη γι αυτό (Γ. Παπαδάκης και άλλοι πολλοί). Και με τις μαλακίες που της λέτε δεν θα ετοιμαστεί ποτέ (zaphod). Αυτό σαφέστατα είναι καλυμμένος ρατσισμός, "δεν το λέω εγώ, η άτιμη η κενωνία", λες και η κοινωνία είναι κάτι έξω από εμάς. Πίπες φίλτατε, η κοινωνία ποτέ δεν είναι έτοιμη, μιας και η κοινωνία είναι γενικώς βαθύτατα συντηρητική. Όταν η κοινωνία είναι έτοιμη για μια αλλαγή, αυτή συνήθως έχει ήδη γίνει. Και προσοχή! δεν μιλάμε για αλλαγή στην ζωή κανενός από τους γκρινιάζοντες, κανένα (ετεροφυλόφιλο) μέρος της κοινωνίας δεν θίγεται! Θίγεται μόνο η άποψη της κυρά-Μαρίας για το τι πρέπει να κάνουν οι άλλοι με την ζωή τους! Αυτή είναι η δημοκρατία ρε; Θα ψηφίζουμε όλοι μαζί για το ποιος θα πηδηχτεί με ποιον; Μιας και είπα την δύσκολη λέξη από "δ" ξανά, αυτό πως σας φαίνεται;

7. Θα είναι η αρχή του κοινωνικού κατήφορου. Θα πηδιόμαστε/παντρευομαστε με ζώα και ποιος ξέρει τι άλλο...

Βάλτε κανένα φρένο. Σεξ με ζώα υπάρχει ήδη εδώ και αιώνες, τώρα το μάθατε εσείς; Για πηγαίντε μια βόλτα μέχρι το video club της γειτονιάς σας ή ψάχτε λίγο στο νετ...




Ο γάμος είναι αστική σύμβαση (για κληρονομικά και άλλα πολλά) μεταξύ πολιτών. Όταν κάνουμε τα ζώα πολίτες, τότε θα κουβεντιάσουμε επί του θέματος. Αν και το ζήτημα της ελεύθερης βούλησης νομίζω πως είναι δύσκολο να καθοριστεί, μιας και ο γάμος είναι συναινετική πράξη μεταξύ ενηλίκων πολιτών που έχουν δυνατότητα αυτοκαθορισμού. Με άλλα λόγια αυτή η άποψη είναι απλούστατα μαλακισμένη!


8. Η θρησκεία το απαγορεύει.
Δικαίωμά της. Όσοι είναι χριστιανοί και ομοφυλόφιλοι δικαιούνται να παρουσιάζουν ψυχολογικά προβλήματα και ενοχές. Δεν ανήκω ούτε στην μία κατηγορία ούτε στην άλλη και δεν νιώθω υπόλογος παρά μόνο στον Σουβλακέα τον Μέγιστο, ο οποίος και αυτήν την στιγμή πίνει (ακόμα) μπύρες και δεν μπορεί να απαντήσει σε ηθικολογικά ζητήματα. Προβλέπω δε να γίνεται δημοφιλέστερος όσο πίνει μπύρες αντί να ηθικολογεί σαν καμιά γριά αγάμητη γεροντοκόρη. Ακόμα όμως και έτσι άλλο η νομική αντιμετώπιση ενός κράτους στους πολίτες του και άλλο η όποια θρησκευτική άποψη που δεν μπορεί επ' ουδενί καν να έχει γνώμη σε νομικά ζητήματα, ή τουλάχιστον γνώμη με μεγαλύτερη βαρύτητα από την δική μου, κάτω από το πασίγνωστο αξίωμα πως όποιος έχει κωλοτρυπίδα, δικαιούται να έχει και γνώμη. Και όχι, το εύρος του προαναφερθέντος οργάνου δεν δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα! :Ρ
Το τί κράτη παράγονται με "ελέω Θεού" διεργασίες το ξέρουμε πολύ καλά και ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε...
Στο Ιράν θα έπρεπε να πάτε που κάνει η θρησκεία κουμάντα. Εντός της Ευρώπης οι θεοκρατίες έχουν ψοφήσει λίγο ή πολύ από την εποχή της Γαλλικής Επανάστασης. Εξαίρεση είναι ένα βαλκανικό κράτος που την έχει δει κάπως. Σε ελάχιστες δυτικές χώρες ο θρησκευτικός γάμος έχει νομική ισχύ, κάτι που ισχύει σε θεοκρατίες ή σε μπανανίες καλή ώρα...

9. Τα ήθη μας έχουν πάρει τον κατήφορο. Αγγούρια καλυβιώτικα. Διαβάστε κανένα παλιό βιβλίο (πχ ντε Σαντ για να μην πιάσω ύστερες ρωμαϊκές εποχές) να δείτε τι γινότανε παλιότερα. Ξέρετε πόσοι χωριάτες έχουν ξεσκίσει γίδια και πρόβατα και τώρα το παίζουν υπεράνω; Πόσοι "αστοί" έχουν πηδήξει/χουφτώσει κτλ ανήλικα παιδάκια; Τα ήθη μας έχουν μαλακώσει και ΔΕΝ έχουν εκτραχυνθεί. Απλή απόδειξη είναι πως παλιά οι τιμωρίες (πχ κάψιμο στην πυρά, παλούκωμα, σταύρωμα κτλ) ήταν και ευκαιρίες "διασκέδασης" του πλήθους ενώ τώρα γενικώς θεωρούνται "μη διασκεδαστικό" θέαμα (εξαίρεση κάτι σαχλαμπούχλες Αμερικάνοι όπως πχ ο τωρινός τους πρόεδρος).
Απλά η "παρέκκλιση" ήταν παλιότερα προνόμιο των λίγων και ισχυρών (ή των χωριαταρέων στα....μουλωχτά), οι οποίοι ήταν και οι ...στυλοβάτες της όλης ηθικολογίας. Επίσης, το ηθικό καλούπι που προσπαθουν να μας βάλουν με το ζόρι, δεν τους χωράει όλους. Πού να έλεγες παλιότερα πως είσαι άντρας γύρω στα 30 και έχεις πάει και με 10-20-30 γκόμενες και παραμένεις ανύπαντρος; Παπάρα θα σε ανέβαζαν, αχαΐρευτο και πουτανιάρη θα σε κατέβαζαν. Τις δε κοπέλες που δεν είναι παντρεμένες και έχουν απλά γκόμενο(ους) ακόμα υπάρχουν οι εξυπνάκηδες που τις λένε λίγο ή πολύ πουτάνες... Άντε περίμενε τώρα να.....ετοιμαστεί η κοινωνία για το αυτονόητο.

10. Η υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλους ενθαρρύνει την παιδεραστία. Εδώ ο όρος παιδεραστία ορίζεται φαντάζομαι σύμφωνα με αυτά που θεωρεί σωστά (νομική ισχύς δηλ.) η κοινωνία μας, δηλ η σχέση ενηλίκου με παιδί/έφηβο που δεν έχει κλείσει τα 16 (αν θυμάμαι καλά), αλλά ας το πιάσουμε γενικά.
Αυτό που εδώ θεωρείται παιδεραστία σε άλλες κοινωνίες (εντός ορίων ε;) είναι μια χαρά. Και εδώ μέχρι πριν λίγα χρόνια αν μια κοπέλα έφτανε τα 15 και δεν την παντρεύανε θεωρούνταν μπελάς για την οικογένεια που της έμενε αμανάτι. Η Παναζία αν θυμάμαι καλα νυμφεύτηκε στα 12 -14 (νμζ) και ο Ιωσήφ διαμαρτυρήθηκε όταν την βρήκε "εν γκαστρί". Μετά έσκασε ο άγγελος και όλα εξηγήθηκαν :Ρ
Όταν μιλάμε για παιδιά (δηλ να είναι παιδιά από οργανικής άποψης/φυσιολογίας, χωρίς περίοδο πχ) και όχι εφήβους θα έλεγα πως αν κάποιος θέλει να κακοποιήσει μια παιδική ψυχή, αυτό είναι άσχετο του γενικότερου σεξουαλικού προσανατολισμού του και αναφέρεται καθαρά στον ψυχισμό του. Δεν μπορούμε να τσουβαλιάζουμε κοινωνικές ομάδες επειδή κάποιος είναι παπάρας. Δηλ θα κρίνουμε από αυτόν όλους τους ετεροφυλόφιλους;


Θα μπορούσα να γράψω και άλλα πολλά αλλά βαριέμαι. Η γενική διαπίστωση είναι πως ακόμα δεν έχουμε καταλάβει ως ράτσα τι σημαίνει δημοκρατία, τι σημαίνει η έννοια του πολίτη και άλλα πολλά. Ακόμα και η έννοια γάμος μας φαίνεται δύσκολη στην κατανόηση μιας και έχουμε κολλήσει στους ...ορισμούς της Π. Διαθήκης (έσονται οι δύο εις σάρκαν μιαν κτλ κτλ), ενώ ξαναλέω πως ο γάμος είναι στην κυριολεξία αστικό συμβόλαιο από το ρωμαϊκό δίκαιο και δώθε!

Και πολύ φοβάμαι πως ΔΕΝ θα το καταλάβουμε ποτέ. Όταν ακούς νεαρή δασκάλα να λέει σε παρέα πως οι Βούλγαροι ΔΕΝ είναι άνθρωποι (αυτό παιδιά το άκουσα με τα αυτιά μου), ε τότε μην περιμένεις και πολλά από τα παιδιά που θα ...άγει η κυρία παιδαγωγός.
Θα υπενθυμίσω μερικά αυτονόητα πράγματα:

1. Όλοι οι ευρωπαίοι πολίτες είναι ισότιμοι στον νόμο, και έχουν ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις ασχετως φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ομαδικής προτίμησης. Οι γαύροι θα έπρεπε να εξαιρούνται και θα γίνει μόλις εξαπλωθούν στην Ευρώπη αρκετά, έτσι ώστε αυτή να τους γνωρίσει καλά. Ακόμα και εκπρόσωποι της εκκλησίας συμφωνούν μαζί μου :)


2. Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι τιμούσαν τρομερά την έννοια του πολίτη
η οποία είχε κάποια σταντάρ δικαιώματα και υποχρεώσεις. Όταν κάποιος πολίτης στερούνταν κάποιων πραγμάτων δικαιούνταν μέχρι και αποζημίωση (όσοι κάνατε Λύκειο θυμηθείτε τον Λυσία και τον λόγο περί αδυνάτου, ο οποίος δεν ψήφιζε και δεν πολεμούσε λόγω "αδυναμίας" αλλά αποζημιωνόταν από την πολιτεία γι αυτό). Δεν μπορείς από κάποιους πολίτες σου να ζητάς τις ίδιες με άλλους υποχρεώσεις και να τους στερείς αυτονόητα στους υπόλοιπους δικαιώματα επειδή έτσι σου γουστάρει!


3. Τελικά τί ζορι τραβάμε με τα γούστα του άλλου ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω.
Δεν είπε κανείς να γίνουμε όλοι έτσι ή αλλιώς αλλά άμα ο άλλος είναι έτσι γιατί με το ζόρι να τον υποβιβάζουμε και να καθόμαστε περισπούδαστα να αναλύουμε πόσο τοις εκατό άνθρωπος είναι; Ποιος τελικά μας δίνει το δικαίωμα του κριτή; Γιατί να έχουμε εμείς το αλάθητο;


4. Βεβαίως και δεν γουστάρω τους κεκραγμένους.
Σε κανένα φύλο. Όταν κάποιος μου πιάνει εν ψυχρώ τον κώλο, ενδέχεται να τα πάρω στο κρανίο, ρε δεν πα να ναι και η μουνάρα-μουνάρα (χμμμ καλά αυτό ας το μαζέψουμε) ! Άλλο αυτό όμως και άλλο το δικαίωμα του αυτοκαθορισμού.

5. Ότι κάνουν μεταξύ τους δύο (ή και παραπάνω, δεν θα τσακωθούμε) συναινούντες ενήλικοι πολίτες είναι γούστο τους και καπέλο τους. Και η προσπάθεια να βάλεις χέρι εκεί μέσα είναι τουλάχιστον πρόστυχη. Αν τώρα κάποια από τις λέξεις της παραπάνω φράσης αλλάξει (ενήλικοι, συναινούντες) τότε υπάρχει πρόβλημα ασχέτως φύλου και αριθμού συμμετεχόντων. Γκεγκε;

6. Είναι πολύ εύκολο να επικαλείται κάποιος την "αρχή της πλειοψηφίας" όταν ανήκει σε αυτήν. Στις δημοκρατίες οι μειοψηφίες δεν "πηδιούνται" (το πιάσαμε το υπονοούμενο;) από τις πλειοψηφίες, αλλά προστατεύονται, όπως πχ έγινε τότε με το τις ταυτότητες και το θρήσκευμα, καθώς (ανάμεσα σε άλλα) θεωρήθηκε (και σωστά) πως κάποιος που δεν είναι Χ.Ο. θα δυσκολευτεί πχ να βρει δουλειά στην ΕΛλάδα, ενώ μπορεί να είναι αξιότερος πολλών Χ.Ο. για την όποια θέση.



Είδατε πάντως τί ωραία που ζητάνε τώρα όλοι οι ηθικολόγοι την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και για τα ομόφυλα ζευγάρια; Πριν ένα μήνα όλοι ήταν λάβροι, αλλά μόλις είδαν τα χειρότερα θυμήθηκαν τι ωραία ιδέα που ήταν....αν το είχε κάνει τότε (το..... αυτονόητο) ο υπουργός δικαιοσύνης το όλο πρόβλημα δεν θα υπήρχε καν.
Να δείτε που μολις κάποιο ομοφυλοφιλικό ζεύγος υιοθετήσει (ή κανει σε συνεννοηση με ένα αλλο ομοφυλοφιλικό ζεύγος αντιθέτων ορέξεων- και στο επίσημο, γιατί ανεπίσημα γίνεται ΚΑΙ στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια) παιδιά, θα πούνε, πως ο γάμος είναι ΟΚ, αλλά η υιοθεσία παραπάει :)

Δεν λέω πως είναι καλό ή κακό, αν και δεν μου αρέσει καθόλου η επιμονή μερικών να ορίζουν σε κάποιους πως πρέπει να ζουν, απλά περιγράφω πως "ετοιμάζεται" πολλές φορές η ρημάδα η κενωνία. Με μια κλωτσιά στα οπίσθια.... Ξαφνικά όλοι γίνανε έτοιμοι για το σύμφωνο συμβίωσης και την γενική ισχύ του ενώ μέχρι χτες...

Υ.Γ. Όλα τα παραπάνω ΔΕΝ μου αφαιρούν το ιερό δικαίωμα να κράζω πολύ δημοκρατικά όποιον και όποτε γουστάρω (πχ όξω πουστηηηηηηηηηηηηηηη!!!!). H πολιτική ορθότητα έχει καταντήσει αηδία! Άλλο αυτό όμως και άλλο να του λέω πως ΔΕΝ πρέπει (διότι η φύσις, ο Θεός, ο νόμος και το λουρί της μάνας.....) να το κάνει ΟΚ;

Υ.Γ. 2. Δεν είναι αστείο που πάνω κάτω οι "περί ανόσιων ομόφυλων γάμων" φωνάσκοντες ηθικολόγοι (γιατί άλλο να διαφωνείς και άλλο να ωρύεσαι επικαλούμενος πχ τα θεία) είναι πάνω κάτω οι ίδιοι με αυτούς που ομοίως φωνασκοντες:
  • Νοσταλγούν την Μπόλη και την Αγιασοφιά
  • Καίνε αμα λάχει και κανένα βιβλίο του Ανδρουλάκη
  • Διαμαρτύρονται εντονότερα από όλους για τους "ανθέλληνες Σκοπιανούς"
  • Δεν τους άρεσε το περσινό βιβλίο ιστορίας της ΣΤου δημοτικού (όχι πως ήταν και κανένα αριστούργημα, αλλά λέμε τώρα)
  • Γκαρίζανε παλαιότερα ενάντια της θέσπισης του πολιτικού γάμου
  • Διαμαρτυρήθηκαν με ζέση για την απαλοιφή του θρησκεύματος από τις ταυτότητες
  • Διαμαρτύρονται για τους ξένους μαθητές που παίρνουν την σημαία στις παρελάσεις, και βεβαίως
  • Δεν θέλουν να σταματήσουν να γίνονται οι σχολικές παρελάσεις.
Αν θέλετε να βάλετε κάποιον στο μυαλό σας που να είναι σίγουρα κοινωνός όλων των παραπάνω, σκεφτείτε έναν Βορειοελλαδίτη Νομάρχη...:)


Ταυτα και πάω για ύπνο διότι αύριο η παραλία μας καλεί!

love&kisses
zaphod

23 σχόλια:

  1. Μωρέ έχεις γίνει πυροβόλο...:) Μπράβο, Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δυστυχώς δεν υπάρχουν στατιστικά, πόσοι γεννιούνται και πόσοι γίνονται
    θεωρώ ότι η πλειοψηφία το αποκτά για διάφορους λόγους

    αυτό όμως οι ειδικά εγχωρίως είναι δεδομένο είναι ότι η showbiz είναι γεμάτη...
    και ίσως να μην μπορέσεις να προκόψεις σ'αυτή αν δεν "κάτσεις" ή έστω να προσποιηθείς ότι είσαι - ένας εξευτελισμός που ίσως θεωρείται περισσότερο αποδεκτός εάν είσαι γυναίκα και "κάτσεις", που είναι επίσης γνωστός κι επίσης απαράδεκτος...

    τα επιχειρήματα σου τα έχω δεχτεί οπότε δε τίθεται θέμα να τα συζητήσω, απλά δε μου αρέσει γενικά η γκετοποίηση, είτε των εκτός είτε των εντός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ρε Zaphod έγραψες πάλι ... χώστα ρεεεεεεε :) Πάντως αυτό που πρέπει να παραδεχτούμε όλοι είναι πως οι νεόνυμφοι έχουν κάτι @@ να! αφού τους εγγεγράψανε όλους και κάναν αυτό που γουστάρισαν παρότι τα νομικά τραβήγματα που θα είχαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταιγιστικότατος! +1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αξιζε το σεντόνι. Αν κάπου βρω την ούγια, θα το υπογράψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @χρήστος
    Ναι, αλλά το έγραφα για 3-4 μέρες σε δόσεις! Απλά συνέπεσε με το εξαιρετικό κείμενο του Νάσου που αναδημοσίευσα

    @geokalp
    Η γκετοποίηση είναι μαλακία, αλλά μπορεί να δουλευει και ανάποδα το σύστημα. Δηλ να ωθήθηκαν εκεί διάφοροι που δεν έβρισκαν απασχόληση πουθενά αλλού και μετά να περιχαράκωσαν τον χώρο ως δικό τους.
    Σε μια κοινωνία πολλών ταχυτήτων αυτό αναμένεται. Το αστείο είναι πως εμείς το παίρνουμε χαμπάρι αλλά οι υπουργοί.....Τόσος φόβος για το πολιτικό κόστος ρε παιδί μου! Αμάν πια!

    @eidomen
    Από τα λίγα που διάβασα είναι πως την πρωτοβουλία ανέλαβαν γνωστοί ακτιβιστές της gay κοινότητας, άρα μάλλον αναμένετο από αυτούς η όλη φασαρία. Και ο Δήμαρχος Τήλου είναι γνωστός αριστερός και όχι "αριστερός" και σε αυτά δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του, όπως απέδειξε.

    Πρέπει σιγά σιγά να τελειώνουμε με αυτές τις παπαριές και να γίνουμε σύγχρονο κράτος...πόσο ακόμα θα ασχολούμαστε με προβλήματα που άλλες χώρες έχουν λύσει εδώ και χρόνια;

    Α, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

    @djmouzz
    Ευχαρισθώ!

    @apos
    Και γω νομίζω πως άξιζε τον κόπο τελικά...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Postάρα κ. Πρόεδρε! Απαιχτος!!!
    Χαρά στο κουράγιο σου :)))

    ..μόνο που δεν έχει τζέρτζελο από αντιφρονούντες.. Σε φοβούνται εικάζω..

    Διάβαζα κάπου πρόσφατα ότι μέρος ευθύνης έχουν οι ορμόνες που πλασσάρονται μέσω της τροφικής αλυσίδας. Ο άνθρωπος θηλυκοποιείται αργά αλλά σταθερά, δλδ.
    Αλλά πάλι, μάλλον αυτό το κείμενο πρέπει να είναι καμουφλάζ, γιατί απλούστατα παλιότερα οι άνθρωποι ήταν πιο φοβισμένοι και δεν εκδήλωναν όπως σήμερα τη σεξουαλική τους ταυτότητα.
    Ασε τον έλεγχο που υφίσταται ακόμα ο πολίτης από όλες τις εξουσίες σχετικά με τις γενετήσιες ορμές του... Είναι χαρακτηριστικό στοιχείο της εξουσίας (πολιτικής, θρησκευτικής, κλπ) να ελέγχει και να πιέζει με κάθε τρόπο. Παλιά δημιουργώντας ψυχολογικές ενοχές, σήμερα τρόμο, κλπ κλπ, με αιχμή του δόρατος το σεξ, που είναι ο ευκολότερος δρόμος, μια και κάθε άνθρωπος έχει σεξουαλικά όργανα και θέλει να τα χαίρεται. ;)

    Προσέχεις π.χ. όταν δυσκολεύεται να ελεγξει το συγκεκριμένο τομέα (σεξ) χρησιμοποιεί άλλους τομείς (τρόμος, φτώχεια, ακρίβεια, οικονομικό έλεγχο μέσω δανείων, κλπ) ώστε να πετύχει ο έλεγχος που λέγαμε... Ο πολίτης ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΚΥΜΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
    (και τα 2)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Το μοναδικό επιχείρημα που στέκει είναι πως μπορεί να υπάρξει κοινωνικός αποκλεισμός για τα παιδιά"

    "PARENTS PARENT REGARDLESS"
    ή PREACHING TO THE CHOIR

    Μέγα Ζαφώδ, τιμώ εσέ και τη σινδόνη σου αλλά φοβάμαι πως το συγκεκριμένο επιχείρημα στέκει λίγο κουλά, στο βαθμό που νομιμοποιεί έμμεσα τον στιγματισμό. Είναι σα να λέμε ότι η προκατάληψη προς στα ξενόπουλα θα καθιστούσε αποδεκτή την μη παρουσία τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σάμπως ο Τσενάι έπρεπε να παραμείνει στην Αλβανία.

    Δε βλέπω εδώ πώς προστατεύεται η οικογένεια και η παιδική ηλικία όταν ο "λόγος" του κάθε ανασφαλούς τσογλανίσκου και των προκατειλειμένων γονιών του βαραίνουν περισσότερο από μια απόφαση ζωής που παίρνουν κατά τεκμήριο ώριμοι και υπεύθυνοι ενήλικες.

    Λέμε τώρα... Αλλά όποιος έχει το παιδί έχει και την ευθύνη του, είτε αυτός είναι ο ομοφυλόφιλος είτε είναι ο "διαφωνών." Ριγκάρντλες, δηλαδή. Εφόσον το πρόβλημα είναι ο αποκλεισμός, ελέγχεται εκείνος που αποκλείει και δημιουργεί το πρόβλημα. Οι γκέηδες, εν προκειμένω, οφείλουν να προστατέψουν το παιδί τους στηρίζοντας και καθοδηγόντας το (π.χ. προς τη πλησιέστερη σχολή τζούντο) -- όχι πάντως με το να μην το αποκτούν για μην το "εκθέσουν"!

    Είναι σαν να πολεμάς τα αφροδίσια δια της αγαμισιάς...

    Το επιχείρημα μού βρωμάει μετάθεση ευθυνών στις πλάτες των ομόφυλων γονιών... προτού καν γίνουν γονείς = αναλάβουν την ευθύνη ενός παιδιού. "Η κοινωνία δεν είναι ώριμη κι εσείς οφείλετε να είστε αρκετά ώριμοι ώστε να το καταλαβαίνετε."

    Κοινώς, πουστιές!

    Απ' την άλλη, ακυρώνει την "ομογονεϊκότητα" σε επίδεδο hard facts χωρίς όμως να την αποκλείει a priori. Διακριτικά ευνουχιστικό, κατά το άλλο ανεκτικό: "να είναι αλλά να μην το δείχνουν." Γιατί θα υποστούν τις συνέπειες...

    Η πουστιά, δηλαδή, ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία:
    "Το παιδί αποκλείεται γιατί θα αποκλειστεί."

    Ή λιγότερο διακριτικά:
    "Καλός πουστογονιός είναι αυτός που δεν έχει παιδί."
    "Καλός πούστης είναι αυτός που δεν έχει τ' αρχίδια να 'ναι πούστης."
    "Αν τα 'χει, του τα κόβουμε."

    Εντωμεταξύ, οι straight, όπως είπες, θα συνεχίζουν να γεννοβολούν πουσταράδες που θα τη βγάζουν στο ντούκου και αδερφές που θα κινδυνεύουν από τον κοινωνικό αποκλεισμό. Να δω ποιός θα σημάνει συναγερμό γι' αυτά τα αθώα...

    Ο Τσενάι, πάντως, την έκανε στο ΜΙΤ κι άφησε τους άλλους να χαιρετούν τη σημαία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @rodia
    Σας ευχαρισθώ για τα καλά σας λόγια :)

    Δεν νομίζω να με φοβάται κανείς, απλά φντ πως το καλοκαίρι κάνει βαριά => όλοι βαριούνται!


    Το κόλπο με την θηλυκοποίηση που αναφέρεις μπορεί να στέκει μια χαρά. Έτσι και αλλιώς οι ευκαιρίες να δείξει ο μέσος άντρας πως στις φλέβες του υπάρχει τεστοστερόνη και όχι κοτόσουπα μικραίνουν :)

    Αυτό όμως δεν έχει σε τίποτε να κάνει με τα όποια πολιτικά δικαιώματα.

    Προσυπογράφω την κατακλείδα σου με χέρια και με πόδια..


    @cyclops
    Κατ αρχάς καλώς ήρθες!

    "Το μοναδικό επιχείρημα που στέκει είναι πως μπορεί να υπάρξει κοινωνικός αποκλεισμός για τα παιδιά"


    Εννοείται πως το επιχείρημα είναι κουλό, δεν το έγραψα για καλό επιχείρημα! Άσε που το συνδέω με την χαζομάρα της κοινωνίας (βλ νο 6), άρα δεν μπορείς να πεις πως το υπέρασπίζομαι!

    Τώρα που το ξαναδιαβάζω ομολογώ πως έπρεπε να το γράψω ως "το μοναδικό επιχείρημα που μπορεί ίσως να στεκει....."

    Απλά αναγνωρίζω πως η "κενωνία" είναι κουλή, ενίοτε κομπλεξική και μισαλλόδοξη...Δες στο παλαιότερο ηθικολογικό ποστ το σχετικό διάλογο περί του επιχειρήματος.

    Εγώ πάντως δεν αναφερόμουν σε όρους καλού/κακού αλλά πως προς το παρόν η κοινωνία έτσι δρα.... Οι σχολές τζούντο δεν είναι η απάντηση, η εκπαίδευση όμως είναι, αλλά με δασκάλες σαν αυτή που ανέφερα, μην περιμένεις και πολλά πράγματα.


    Η υπόλοιπη απάντηση σου στέκει σαν γενικότερη απάντηση στο εν λόγω επιχείρημα, αν και όπως είπε η Ροδιά θα ήθελα να δω και καμιά διαφωνούσα άποψη περί του θέματος, για να έχουμε και λίγο ισορροπία..


    Περί Τσενάι. Η όλη φάση μου θυμίζει μέσες άκρες αυτό που έγινε μαζικά στην Θράκη και τους μουσουλμάνους.

    Έζησαν διαχρονικά τόση απαξίωση από το ΕΛ-ΕΛ-ΧΡ κράτος που ....εγιναν Τούρκοι! Η ιστορία επαναλαμβάνεται ξανά, χωρίς αυτό να σημαίνει πως και ο Τσενάι δεν μπορεί να είναι μια χαρά κωλόπαιδο...

    Άλλο η πολιτική, άλλο η ατομική ευθύνη, παρόλο που συνδέονται!

    Η Αμερική πάει "μπροστά" σε μερικούς τομείς σαν χώρα διότι, παρόλο που πολιτισμικά ΔΕΝ έχει ξεπεράσει τέτοια θέματα (καθολικά τουλάχιστον), τα έχει ξεπεράσει προ πολλού νομικά ενώ γίνεται έντονο πολιτισμικό φροντιστήριο!

    Πχ μετά το friends και το ομοφυλο ζεύγος (της γυναίκας του Ρος Γκέλερ και της...γυναίκας της) δεν νομίζω να υπάρχει Νεοϋορκέζος (τουλάχιστον) που να ξενίζεται από αυτήν την εικόνα.

    Με την σημαία και τις σχολικές παρελάσεις θα πω πως είναι ένδειξη καθαρής εθνομαλακίας, και εδώ μιλάω ως εκπαιδευτικός, τρομάρα μου και μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπερδιακαινοφανής διαδραστικοσινδονανάρτησις!

    Πραγματικά πολύ καλή και πολύπλευρη παρουσιάση όλων των πτυχών του θέματος, ένα must για κάθε θιασώτη της εξτρεμιστικής θολοκουλτούρας!

    Τα σκέυη μου, τα ένσημά μου και τα ρέστα φουντούνια.

    Καλές βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπόν, επειδή αυτό το γκαράζ το έχουμε ξεχειλώσει ( ;) ), επί της ουσίας προσυπογράφω ό,τι έχεις γράψει. Προσθέτω μόνο τα εξής δύο, έτσι για να κάνω το κομμάτι μου και να μην νομίζεις ότι δεν έχω κι εγώ να πω πράγματα. :p

    α) Έχω βαρεθεί λέμε τους τύπους "όλοι οι αρχαίοι έλληνες ήταν πούστηδες", Έ Λ Ε Ο Σ λέμε, για τους αρχαίους η ομοφυλοφιλία ήταν συνδεδεμένη με άλλα πράγματα, και κυρίως με τον "πλατωνικό έρωτα" που η χριστιανοπαπαδοκοινωνία μας το αλλοίωσε σε πιπίλα για ανύπανδρες παρθένες. Πλατωνικός έρωτας λοιπόν, η υπέρτατη μορφή έρωτα-σεβασμού ανάμεσα σε άνδρες διαφορετικής ηλικίας και μπλα μπλα μπλα, δεν θα τα εξιστορήσω όλα εδώ. Όμως στα πλαίσια της αθηναϊκής, κυρίως, κοινωνίας η ομοφυλοφιλία αντιμετωπιζόταν αλλιώς από ό,τι σήμερα. Καθ'ότι οι τύποι ήταν πολύ μπροστά ενώ εμείς ξέρουμε να θεωρούμςε μπροστά μόνο τον Ψωμιάδη και την Μύριαμ με τον Τζόσουα. :P

    β)όποιος ισχυρίζεται ότι σε κάποιες κοινωνίες δεν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι ας κάνει τον κόπο να δει στοιχεία της διεθνούς αμνηστίας και άλλων Μ.Κ.Ο. για τους ανθρώπους που απαγχονίζονται, λιθοβολούνται μέχρι θανάτου κλπ εξαιτίας των σεξουαλικών τους προτιμήσεων. Πρόσφατα νομίζω κράχτηκε το Ιράν για αυτόν τον λόγο. Θα συμφωνήσω, όμως, μαζί σου να ξεκουμπιστούν να πάνε σε αυτά τα μέρη και να ζήσουν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.

    Αυτά προς το παρόν, πάρκαρα λέμε.

    Φιλιά Zaphod. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Cyclops
    Όσον αφορά τον κοινωνικό αποκλεισμό των παιδιών, θα συμφωνήσω κάθετα με τον Zaphod. Στο σχολείο τα παιδιά αυτά θα περάσουν μαύρες μέρες και όχι γιατί αυτά ακούνε από το σπίτι κτλ .. αλλά επειδή (και κακά τα ψέματα) τα παιδιά είναι οι μεγαλύτεροι δυνάστες. Οι περισσότεροι λίγο πολύ έχουμε φάει κοροϊδία για 1002 λόγους στο σχολείο. Αλλά όταν η κοροϊδία κρατά για μεγάλο χρονικό διάστημα και σε πολύ ευαίσθητα θέματα, τότε αρχίζουν και δημιουργούνται προβλήματα στο παιδί. Τα έχω ζήσει στο πετσί μου καθώς είμαι γιος επαναπατρισθέντος και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι μαλακίες άκουγα μέχρι και στο γυμνάσιο... Το κακό είναι ότι αυτό τα άλλα τα παιδιά το θεωρούν παιχνίδι και δεν σταματάνε με τίποτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολίγον ισοπεδωτικός. Σε πάμπολλα σημεία συμφωνώ, σε κάποια άλλα όχι.
    Θα στο θέσω ως εξής: εγώ έχω το δικαίωμα να πιστεύω ότι υπάρχει θεός. Εσύ, ομοίως ότι δεν υπάρχει. Το να μένουμε εκεί ως προσωπικές απόψεις, έχει καλώς. Το να προσπαθούμε να μπαίνουμε στα χωράφια του άλλου όμως, αυτό δημιουργεί προβλήματα πάσης λογής και φύσεως. Είχα πει και την προηγούμεη φορά εάν θυμάσαι πως ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει ό,τι γουστάρει στο κρεβάτι του. Δικό του θέμα, δικό του πρόβλημα. Τα υπόλοιπα είναι για την λαική κατανάλωση, zaph. Τα έχουμε βάλει όλα στο ίδιο καζάνι πλέον.

    Είμαστε μια προβληματική κοινωνία επειδή αποτελείται από προβληματικούς ανθρώπους. Βγαίνει ο καθείς και θέλοντας να αιτιολογήσει τη θέση του βρίσκει ένα ακραίο παράδειγμα της καθημερινότητας και πετάει την καρακοτσάνα "προτιμάτε αυτό μήπως;" και το θεωρεί επιχείρημα κιόλας -και μη χειρότερα. Λες και δεν υπάρχουν φυσιολογικές περιπτώσεις δηλαδή...

    Το να θες να κάνεις κάτι για την πάρτη σου, τιμή σου και καμάρι σου και χίλια μπράβο που το επέλεξες. Όταν επιλέγεις την προβολή κιόλας, τότε θες να προκαλέσεις και μόνο για την πάρτη σου δεν το κάνεις. Καθαρό και ξάστερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @polsemannen
    Σας ευχαρισθώ εν θολοκουλτούρα και Σουβλακισμώ αδερφέ!


    @industrial daisies
    Τελικά θα χρειαστεί να κάνουμε γκαραζοεπέκταση :)

    α) Περί Πλατωνικού έρωτος θα σε γελάσω, καθότι άσχετος. Αυτό που έχω διαβάσει εγώ είναι πως σε πολλές πόλεις υπήρχε για ένα διάστημα θεσμοθετημένη παιδεραστία υπό το καθεστώς της "μύησης", μιας και τότε δεν έπαιζε βίντεο-dvd :)

    Το λάθος που κάνουν όλοι οι κολλημένοι είναι να προβάλλουν στο παρελθόν το δικό τους θέλω είτε είναι ισο (straight) είτε όχι (gay) , ενώ η λογική λεει πως σε διαφορετικές εποχές αλλάζουν και οι όροι

    β)Καλά εδώ συμφωνούμε απόλυτα!

    love&kisses


    @eidomen
    Όλα αυτά σωστά που λες, όντως γίνονται και εκεί είναι η όποια βάση του επιχειρήματος αλλά, δεν μπορεί το κάθε μαλακισμενάκι να είναι μέτρο της νομοθεσίας. Οι πρώτες γενιές σταντάρ θα έχουν θέματα, μετά θα βρούμε κάτι νεο. Άσε που τα παιδιά μπορεί να ασχοληθούν με οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί αποδιοπομπαίος τράγος.

    Άμα ήταν να το πάρουμε σοβαρά θα τα ντύναμε όλα ακόμα με ποδιές και θα τα κουρεύαμε με την ψιλή για να μην διαφέρουν μεταξύ τους (χμμμμ)

    @hades
    Σε μερικά πράγματα οφείλεις να είσαι ισοπεδωτικός. Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν πάνε λάου λάου.

    "ο να προσπαθούμε να μπαίνουμε στα χωράφια του άλλου όμως, αυτό δημιουργεί προβλήματα πάσης λογής και φύσεως. "

    Παρεμπιπτόντως και άσχετα με το θέμα, υπενθυμίζω πως οι θρήσκοι είναι που δεν θέλουν διάλογο επί του θέματος. Εγώ μπορώ να κοροϊδεύεω την θρησκεία όλη μέρα :)

    "Δικό του θέμα, δικό του πρόβλημα. Τα υπόλοιπα είναι για την λαική κατανάλωση, "
    Ωραίος! Αν και αυτό με το καζάνι μετά δεν το κατάλαβα...

    "Είμαστε μια προβληματική κοινωνία επειδή αποτελείται από προβληματικούς ανθρώπους. Βγαίνει ο καθείς και θέλοντας να αιτιολογήσει τη θέση του βρίσκει ένα ακραίο παράδειγμα της καθημερινότητας και πετάει την καρακοτσάνα "προτιμάτε αυτό μήπως;" και το θεωρεί επιχείρημα κιόλας -και μη χειρότερα. Λες και δεν υπάρχουν φυσιολογικές περιπτώσεις δηλαδή..."
    Ούτε και αυτό...εκτός και αν αναφέρεσαι στον αυστριακό παπάρα πο υ μνημόνευσα.

    Ξέρεις πολύ καλά πως δεν μου πάει το τσουβάλιασμα. Απλά χρησιμοποίησα την λογική των αρνητών της όλης φάσης, εφαρμοζόμενη στην ετεροφυλία. Αν θυμάσαι και εγώ είπα πως δεν θα κρίνουμε ολόκληρες ομάδες από κάποιους παπάρες. Η ευθύνη είναι του καθενός ξεχωριστά για το τι πολίτης είναι. Άλλο αυτό όμως και άλλο να του κόβουμε δικαιώματα a priori επειδή είναι "κάπως"


    "Όταν επιλέγεις την προβολή κιόλας, τότε θες να προκαλέσεις και μόνο για την πάρτη σου δεν το κάνεις."

    Για κάτσε ρε μπάρμπα, εγώ που είμαι ετεροφυλόφιλος δεν δικαιούμαι να το προβάλω; Δεν μπορώ να πω "ρε συ τι μουνάρα ήταν αυτή!" κτλ;


    Γιατί να μην το κάνει και ο άλλος;
    Περί κραγμένων περιπτώσεων (ψώνια υπάρχουν και στα 3 φύλα) μπορείς πάντα να χρησιμοποιείς το πατροπαράδοτο "κρααααααααα"!! :)


    Αν λες τον γάμο προβολή, τότε δεν το έχεις πιάσει το ζήτημα.πχ: Ο φόρος κληρονομιάς είναι 1%, ενω ο φόρος μετά από μεταβίβαση φτάνει στο 40%.

    Φαντάσου να ζεις με την γυναίκα σου, να φτιάχνετε πχ ένα σπίτι (έστω το πατρικό σου/της) και όταν πεθαίνει ο ένας, να μην το δικαιούται ο άλλος, και όχι μόνο αυτό αλλά να μπαίνουν και τα πρωτοξάδερφα στην μέση και να θέλουν κομμάτι!

    Ο γάμος και το σύμφωνο συμβίωσης τέτοια πράγματα ορίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Zaphod

    Καλώς σας βρήκα!

    Δεν θεώρησα ούτε στιγμή πως το υπερασπίζεσαι, εξού και το ντισκλαίημερ "preaching to the choir." Άλλωστε είχα ήδη υπόψη μου το "ηθικολογικό ποστ" και ήξερα με ποιόν συνομιλώ! Ευχαριστώ για το λινκ, πάντως. Περί του "κουλού" γράφω στον eidomen παρακάτω. Για το τζούντο έκανα πλάκα. Το κικ μπόξινγκ είναι καλύτερο!

    Whatever. Οι κουλαμάρες που λέγονται και γράφονται στα μουμουέ για το θέμα αξίζουν ανθολόγησης.

    Το τοπ οβ δε τοπς για μένα είναι η άποψη Ασκητή (παλιότερα, σε εκπομπή της ΝΕΤ): απορρίπτει το γάμο γιατί ο γάμος οδηγεί στην οικογένεια – και δεδομένου ότι η βιοτεχνολογία δίνει πλέον τη δυνατότητα στους άντρες να τεκνοποιούν (αυτό το ανέφερε ως insider πληροφορία) τούτο συνιστά ανατροπή της φυσικής τάξης. Στο Θάνο απονέμω τα Νόμπελ Λογικού Άλματος και Λοξυγγοειδούς Ασυνέχειας.

    Βοήθειά μας και εις άλλα με υγεία!


    @eidomen
    Δεν αρνούμαι την ύπαρξη του προβλήματος, απλά δεν το θεωρώ ικανό επιχείρημα για την απόρριψη του αιτήματος της υιοθεσίας (γιατί ως τέτοιο διατυπώνεται). Επισημαίνει ένα πρόβλημα το οποίο δεν ενδιαφέρεται να λύσει αλλά να αποφύγει. Αρνείται τη ομογονεϊκή οικογένεια κι έτσι ξεμπερδεύει μ' αυτό. Το Σύνταγμα όμως προστατεύει την οικογένεια και την παιδική ηλικία εξίσου.

    Το "παιχνίδι" που αναφέρεις είναι όντως παιχνίδι (δηλ. αθώο) στο βαθμό που τα παιδιά δεν κατανοούν τις συνέπειες των πράξεών τους, αλλά δεν είναι άδολο στο βαθμό που είναι συνειδητό παιχνίδι εξουσίας. Η ουσία είναι πως τα παιδιά (τόσο οι θύτες όσο και τα θύματα) είναι ανώριμα να χειριστούν τις σχέσεις εξουσίας. Είναι όμως κάτι που μπορεί να διδαχτεί εφόσον υπάρχει η πρόθεση. Όσο η κοινωνία δεν έχει την πρόθεση, το μπαλάκι βρίσκεται στα χέρια των γονιών.

    Οι ενήλικες τις χειρίζονται μια χαρά: ο υπουργός υπαναχωρεί (μισο-τσαμπουκαλίδικα μισο-εκδικητικά, λόγω Τήλου) και λέει "δεν το συζητώ." Αν οι νιόπαντροι έχουν απίδια μια φορά, ο υπουργός έχει δέκα. Γιατί είναι εξουσία.

    Παιδική χαρά, δηλαδή...

    Αν το καλοκοιτάξει κανείς, τα περισσότερα τσιτάτα που παραθέτει ο zaphor είναι αφελείς (παιδικές) εκλογικεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητοί συνμπλογκίτες, λάβετε τον κόπο (και την ευχαρίστηση) να δείτε το φιλμ «το κλουβί με τις τρελές» (Ούγκο Τονιάτσι, κλπ) για να πάρετε μια μικρή εικόνα περί παιδιού ομόφυλου ζευγαριού... Μια χαρά είναι στην ταινία, γιατί να μην είναι και στη ζωή;
    Οταν το είδα πρώτη φορά -προ αμνημονεύτων ετών!- και'γώ ξαφνιάστηκα, δε λέω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @cyclops
    "Οι κουλαμάρες που λέγονται και γράφονται στα μουμουέ για το θέμα αξίζουν ανθολόγησης. "

    Σωστός!!!!!!

    Στα υπόλοιπα που γράφεις συμφωνούμε.

    Περί τσιτάτων: Σαφέστατα και είναι εκλογικεύσεις και υπεραπλουστεύσεις και ότι θες. Είναι αυτά και ακόμα χειρότερα. Επιβολή του φοβικού της κάθε θείτσας πάνω στον ορθολογισμό που πρέπει να έχει η νομοθεσία.

    Τα γράφει/ λέει ο καθένας και νομίζει πως κάτι έγραψε.

    Δες και την λίστα των αυτονοήτων που παραθέτω μετά. Εδώ που φτάσαμε πρέπει να εξηγούμε - με υπομονή - και αυτά!


    @rodia
    Η ταινία ταινιάρα, αλλά πολλές φορές η ζωή "δεν είναι έτσι".

    Αυτό που λέω εγώ είναι πως ΔΕΝ ανέχομαι το σηκωμένο επικριτικό δάκτυλο και τις αποστροφές τύπου "βλασφημία", "δεν ξέρεις εσύ" κτλ κτλ...:)

    Το καλό που είχε η ταινία ήταν πως γκρέμιζε κάποια στερεότυπα.

    Παρεμπιπτόντως όποιος βρει το κόμικ "Τρελές Αδερφές" του Konig νομίζω, να το διαβάσει μιας και θα σκάσει στα γέλια.

    Ατάκα must:
    (μιλάνε δυο φίλοι λούγκρες)

    - Δηλαδή ο γκόμενος σου είναι ένας χασάπης αντεροκαθαριστής, που βλέπει σπλάτερ στην τηλεόραση, του αρέσει το ποδόσφαιρο, δεν είναι φυτοφάγος και έχει προβλήματα στην στύση

    - Ε, ναι

    - Θα έλεγα πως ο φίλος σου είναι ένας λανθάνων ετεροφυλόφιλος


    Καλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα είπες όλα με την τελευταία παράγραφο...
    Αν δεν υπήρχε τόσος κόσμος να ψηφίζει το Βορειοελλαδίτη νομάρχη, ο ίδιος θα ήταν απλώς ο τρελός του χωριού...
    Τα υπόλοιπα τα'χουμε ξαναπεί!
    (Να υπενθυμίσω πως Χατζηδάκης, Λιάννα Καννέλη και πόσοι άλλοι, μια χαρά υιοθέτησαν παιδιά που έγιναν ή θα γίνουν κοινωνοί της κληρονομιάς τους αν μη τι άλλο, κοινώς ένα ορφανό θα βγάλει το Λύκειο και θα έχει πάντα ένα κεραμμίδι πάνω απ'το κεφάλι του.)

    Ας σκεφτούμε λίγο εμείς οι τριγυρίστροι που ξέρουμε τόσο κόσμο, πόσους ορφανούς γνωστούς έχουμε που μεγάλωσαν σε ίδρυμα και ζουν με την τίμια εργασία τους.
    Προσωπικά κανέναν.
    Κι έχω μια υποψία που βρίσκονται όλοι αυτοί οι ορφανοί που δεν γνωρίζω...

    Υπενθυμίζω πως δε μπορώ να κατανοήσω σε τί υστερεί ένας ομοφυλόφιλος γονιός απέναντι σ'έναν ομοφυλόφυλο δήμαρχο. Σε τίποτα. Βασικά ο δεύτερος υστερεί που δεν πρότεινε να παντρέψει κι αυτός, η υποκρισία σ'όλο της το μεγαλείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. A! Kαι ένα ακόμη. Όταν πήγαινα δημοτικό είχαμε μόνο ΕΝΑ παιδάκι στην τάξη που είχαν χωρίσει οι γονείς του. Μας προξενούσε μεγάλη ίντριγκα το θέμα του και άθελά μας σίγουρα το είχαμε χιλιοβασανίσει με ηλίθιες ερωτήσεις.
    Σήμερα στις τάξεις που διδάσκω οι μισοί γονείς είναι χωρισμένοι! Κανένα κόμπλεξ!
    Σε λίγο μπορεί να θεωρείται ανωμαλία αν ενός παιδιού οι γονείς είναι πάνω από δέκα χρόνια μαζί και θα το κοροιδεύουν!

    Το ίδιο περίπου φαντάζομαι πως θα γίνει και όταν αρχίσουν (νόμιμα) να υιοθετούν οι ομοφυλόφιλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Zaphod
    "Περί τσιτάτων: Σαφέστατα και είναι εκλογικεύσεις και υπεραπλουστεύσεις και ότι θες. Είναι αυτά και ακόμα χειρότερα. Επιβολή του φοβικού της κάθε θείτσας πάνω στον ορθολογισμό που πρέπει να έχει η νομοθεσία."

    Συμφωνώ. Αλλά χάριν του ορθού λόγου να πω ότι και από την άλλη πλευρά δεν λείπουν οι κουλαμάρες – πέρα από τη δικαίωση της αλλαξοκωλιάς δια του αρχαίου κλέους, εννοώ.

    Π.χ. το επιχείρημα "καλύτερα στους γκέηδες παρά στο ορφανοτροφείο" είναι για μένα ηθικολογική κουλαμάρα ολκής. Λες και είναι θέμα ελλάσονος κακού! Άσε που η όλη εμμονή στην υιοθεσία υπονομεύει το "δικαίωμα στη γονεΪκότητα". Παρομοίως μελό είναι και η τυπική απάντηση στο ότι "το παιδί χρειάζεται μια μαμά κι έναν μπαμπά." –"Αυτό που χρειάζεται το παιδί είναι αγάπη." Και Προδέρμ. Γράφτηκε επίσης ότι οι γκέηδες τάχαμου διαθέτουν κάποιο πρόκριμα αγάπης προς το παιδί "γιατί το θέλουν πραγματικά" – σε αντίθεση με τους στρέτους που δρουν κάτω από την πίεση των κοινωνικών προσδοκιών. Σα να μη ξέρουμε τί τραβάνε όσοι στρέτοι θέλουν να υιοθετήσουν. Ή σαν οι γκέηδες να μην ένιωσαν ποτέ την πίεση των ίδιων κοινωνικών προσδοκιών... "Ξύπνα πούστη, ξύπνα ρεεεε!!!"

    "Δες και την λίστα των αυτονοήτων που παραθέτω μετά. Εδώ που φτάσαμε πρέπει να εξηγούμε - με υπομονή - και αυτά!"

    Χαρά στην υπομονή σου! Το πρόβλημα είναι πως αυτό που ο καθένας θεωρεί αυτονόητο εξαρτάται από το βαθμό κατανόησης του αντικειμένου. Είναι θέμα γνώσης καταρχάς, κι από εκεί και πέρα πρέπει να δουλέψεις και το ρημάδι το μυαλό. Να δεις πώς και αν κολλάει εμπειρικά, βιωματικά – να δεις το μήλο να πέφτει απ' τη μηλιά. Εμπειρική μέθοδος δηλαδή, opos epistimi. Τίποτα δεν είναι αυτονόητο μέχρι ν' αποδειχτεί του λόγου το αληθές.

    Λένε πολλοί (με τη σιγουριά του ειδήμονα) πως η ομοφυλοφιλία είναι επιλογή. Έχουν δηλ. εκείνοι σηκωμάρες κατ' επιλογήν; "Βαρέθηκα τα βυζιά της Πάμελας. Απόψε θα την παίξω για τον Μπραντ Πιτ..." Ας το δοκιμάσουν και να μας πουν. Ποιός, πότε και πού τους παρουσίασε την ομοφ. ως επιλογή, για να 'χουν κι οι γκέηδες να διαλέξουν; Πότε γίναμε τόσο λαρζ στα σεξουαλικά και δεν το πήρα χαμπάρι; Ή μήπως οι γκέηδες είναι τόσο μάγκες που δημιουργούν επιλογές εκ του μηδενός;

    "- Θα έλεγα πως ο φίλος σου είναι ένας λανθάνων ετεροφυλόφιλος"

    Καλό!!!



    @patsiouri

    "Σήμερα στις τάξεις που διδάσκω οι μισοί γονείς είναι χωρισμένοι! Κανένα κόμπλεξ! [...] Το ίδιο περίπου φαντάζομαι πως θα γίνει και όταν αρχίσουν (νόμιμα) να υιοθετούν οι ομοφυλόφιλοι..."

    Δεν είναι ίδιο και νομίζω πως θα γίνει πολύ πιο δύσκολα. Είναι καταρχάς οι γκέηδες αποδεκτοί στο σχολείο για να 'ναι και τα παιδιά τους; Πιστεύω πως ένας σημαντικός λόγος που τα παιδιά των διαζευγμένων γίνονται πλέον αποδεκτά είναι ακριβώς επειδή ο αριθμός των διαζυγίων αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Έγινε δηλ. συν τω χρόνω όλο και πιθανότερο ένα παιδί να έχει ακούσει για κάποιο διαζύγιο μέσα στον ευρύτερο οικογενειακό και κοινωνικό κύκλο του ώστε να εξοικειωθεί τελικά με την ιδέα. Το ποσοστό των ομόφυλων οικογενειών από την άλλη, είναι δεδομένο πως θα είναι ελάχιστο σε σχέση με αυτό των διαζευγμένων στρέτων. Επίσης, λάβε υπόψη σου τις αντιστάσεις της κοινωνίας απέναντι στο διαζύγιο και την "ομογονεϊκότητα" που κι αυτές επηρεάζουν. Δεν συγκρίνονται.

    Κι εκεί είναι η ειρωνία του πράγματος. Δεν ενοχλούν αυτοί που χωρίζουν αλλά εκείνοι που μονιάζουν...


    P.S. Προς υπεράσπιση των όσων θρησκευόμενων δεν έθαψαν τη λογική τους κάτω απ' τη μηλιά της Εδέμ:
    Κάτι χρόνια πριν, σε τηλεοπτική συνέντευξη στον Νάσο Αθανασίου, ο σχωρεμένος ο Χατζηφώτης (εκπρόσωπος της Αρχιεπισκοπής επί Σεραφείμ) είχε πεί τα εξής ΑΝΤΙ-κουλά:
    – Ότι ο Θεός δεν έχει καμμιά σκασίλα για όσα κάνουν οι πιστοί στην κρεβατοκάμαρά τους.
    – Ότι η Εκκλησία επίσης δεν έχει. Γιατί η Εκκλησία έχει το Ευαγγέλιο.
    – Ότι το Ευαγγέλιο, ο Λόγος του Θεού, δεν αποτελεί "θέση" ούτε "άποψη."
    – Ότι η Εκκλησία, ως εκ τούτου, δεν έχει θέσεις ούτε προωθεί απόψεις.
    – Ότι (εδώ μου έφυγε ο καφές...) όσο κάποιος δεν νοιώθει πως αμαρτάνει όταν πράττει τα ακατανόμαστα, δεν είναι αμαρτωλός. Αν πάλι θεωρεί ότι αμαρτάνει, υπάρχει η οδός της μετανοίας.
    – Στην τελική, ο Θεός είναι φιλεύσπλαχνος και ελεήμων.

    Μετά μας προέκυψε η "κράζουσα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @patsiouri
    Όπως έχω ξαναπεί με τα παιδιά δεν βγάζεις άκρη. Θα κοροϊδευονται (...και άλλα πολλά) μεταξύ τους για το οτιδήποτε, οπότε νομίζω πως απλούστατα για κάτι καινούργιο θα γίνει το ίδιο μέχρι να πάψει να είναι καινούργιο....


    @cyclops
    Γενικώς συμφωνούμε. Περί παιδιων κτλ, δες την απάντηση στην patsiouri.

    Μου άρεσε η παράθεση κουλών που κάνεις ένθεν κακείθεν και αποδώθεν :Ρ

    Η μαλακία της ράτσας μας είναι η τάση για εκλογίκευση της πλάκας.

    Δηλ, έχουμε εμείς ένα κόλλημα x,y και προσαρμόζουμε την πραγματικότητα σε αυτό μέσω της κατάλληλης χέσε-μέσα ερμηνείας!

    (πχ τελευταίας μόδας: Ο Θεός μας τιμωρεί για τις αμαρτίες μας γι άυτό και γίνονται σεισμοί, λιμοί, καταποντισμοί....βεεεεεεβαια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. suggnwmh pisteuete oti mporei na epireasei mono ws pros tin antimetopisi twn paidiwn kai na prokalesei tin perithoriopoiisi tous???den exete skeftei katholou ti mporei na prokalesei stin koinwnia se vathos xronou?kata ti gnwmi mou oloi tha pigainoune me olous!pws tha einai mikra paidia na megalwnoun kai me ta 2 endexomena ws swsta protupa?tha exoun erwtikes sxeseis pote me atoma tou enos kai pote me atoma tou allou fulou..kai mhn mou peite oti einai kalitero na min uparxoun tampou s'auto, giati to paidi tha einai se thesi na epileksei gi auto pou tou aresei kai na mhn kruvetai, giati i omofulofilia den exei na kanei mono me anomalia sto dna!kai genika o xaraktiras enos neou atomou diamorfwnetai simfwna me to koinwniko perivallon mesa sto opoio megalwnei..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δυστυχώς ο άνθρωπος έχει την τάση να βάζει τη φύση στο κουτάκι που έχει φτιάξει η λογική του μυαλού του. Θέλει να πιστεύει ότι είναι το καλοκουρδισμένο ρολόι που εκείνος φαντάζεται. Και περαν αυτού τίποτα.
    Δυστυχώς, όσο η έρευνα ποχωράει, η φύση αποκαλύπτεται όλο και πιο χαοτική και περίπλοκη... Το θέμα είναι το αν έχουμε το ανοικτό μυαλό και την ψυχραιμία να ερευνήσουμε ως το τέλος.
    Όμοια λοιπόν και με την ομοφυλοφιλία. Δε μπορούμε να δεχθούμε ότι υπάρχει και κάτι άλλο πέρα απο αυτό που θέλουμε εμείς να υπάρχει. Αλλά αν είμαστε ρεαλιστές, πρέπει να ερευνήσουμε ψύχραιμα και ανοιχτόμυαλα για να βρούμε την αλήθεια.
    Πάντως, επιμένω ότι ένας ομοφυλόφιλος πρέπει να μπορεί να δώσει αυτό που μπορεί χωρίς καταπίεση, γιατί μετά μπλέκεται σε ξένα χωράφια (οικογένεια παιδια κλπ) όπου θα κάνει ζημιά και όχι καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir