Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 30, 2009
Γρηγορείτε!!! Οι εθνικοι μειοδοτες αποκαλύπτονται
Δεν μας περισσεύει ο εφησυχασμός και η ηρεμία. Διανύουμε περίοδο εθνικού κινδύνου και πρέπει αυτό να γίνει αντιληπτό απ΄όλους.
Σε αυτες τις εκλογές διακυβεύονται πολλά, κυρίως όμως η εθνική μας κυριαρχία και εδαφική ανεξαρτησία . Ο πράκτορας των Αμερικάνων Κώστας φεύγει, ο έτερος πράκτορας Γιωργάκης έρχεται! Είναι απαραίτητο να συντονιστούμε σε ΕΛληνικές στρατηγικές και κόμματα μπας και καταφέρουμε να διώξουμε την αμερικανοκίνητη λαίλαπα που τρώει τις σάρκες μας, ανοίγει τα σύνορα σε λαθραίους μουσουλμάνους μετανάστες για να μας πηδήξουν τις κόρες, κατόπιν να κάνουν παρελάσεις με ελληνικές σημαίες και όταν κρυώνουν να τις καίνε! Το νού σας πατριώτες ο καιρός γαρ εγγύς και μετά της απομακρύνσεως από το ταμείο ουδέν λαθος αναγνωρίζεται!
Εδώ ερχόμεθα και κρούωμεν τον κώδωνα του κινδύνου! Το κάποτε αμιγές και πατριωτικό και ορθόδοξο ΛΑΟΣ πλέον έχει αλωθεί από τους αμερικανοεβραιοτουρανομογγολους της νέας τάξης πραγματων και έχει βαλθεί να παραδώσει την Ελλάδα μικρότερη απ' ότι την βρήκε! Με το πρόσχημα του "πατριωτισμού" μέχρις στιγμης έχουν:
* Ζητήσει να φορολογηθεί η Εκκλησία. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν ο φίλτατος Άνθιμος έχε αντεξει το βαρύ αυτό πλήγμα. Θέλετε ρε τσόλια να χάσουμε τον εθνάρχη μας πάνω στον ανθό της ηλικίας και της διάνοιας του;
* Δηλώσει πως " Όπως και εάν επιθυμεί αυτή η χώρα να αποκαλείται, οφείλουμε να το σεβαστούμε.". Χρησιμοποιησαν βεβαίως το Ιράν γι αυτό το κόλπο, αλλά ξέρουν πως οι αρχές του διεθνούς δικαίου εφαρμόζονται παντού το ίδιο. Οπότε στην ουσία δημιούργησαν γραπτό ντοκουμέντο ομολογίας της ενοχής μας για το θέμα της FYROM! Δεν είναι τυχαίο που ο μόνος ευρωβουλευτής που αποκάλεσε τη FYROM "Μακεδονία" προερχόταν από τις τάξεις τους!
* Ο αρχηγός τους ζήτησε από τον Ηλία Ψινάκη να συμμετάσχει στο εκλογικό σχήμα, αν και ο Θεός έδωσε και δεν τελεσφόρησε η απόπειρα τελικά. Μα ο Ηλίας Ψινάκης ούτε Λαϊκός είναι, ούτε ακριβώς Ορθόδοξος ούτε και σε Συναγερμό τον βλέπω! Και τι θα ψήφιζε ο Ηλίας στην Βουλή για τον γάμο ομοφυλοφίλων; ε; ε; ε;
* Ζητήσει να υπάρχουν μετανάστες με "ποσόστωση", αλλά όπως και ο Γιωργάκης (στην φορολογια) δεν καθόρισε το ποσοστό. Και αν το ποσοστό βγει 95%; ε; ε; ε;
* Λίαν προσφάτως αμφισβήτησε την Ελληνικότητα του Πόντου. Tί άλλο θα ακούσουμε!
* Θεωρεί πως στην Θρακη έχουμε επικυριαρχία! Ή αλλιώς πως η Θράκη ΔΕΝ είναι ελληνική!!!
* Update σημαντικο (απ τον a8lio): Προτείνει την παραχώρηση εθνικού εδάφους σε ξένες δυνάμεις, προσπαθώντας να κάνει την Ελλάδα ρωσικό προτεκτοράτο. Μήπως είναι πράκτορας των ρώσων τελικά;
Είναι αυτός κατάλληλος να ψηφιστεί από τους Έλληνες πατριώτες; Οι Ο.Π. τουλάχιστον δίνουν μόνο την Μακεδονία!!!
Το νού σας λοιπόν!
Υ.Γ. Οποιος μου πει πως λεω μαλακίες και πως βγάζω από την μύγα ξύγκι καλό είναι να ψάξει να βρει τις δικές του αναφορες/αναλυσεις/συμπερασματα σε πεπραγμένα και λεχθέντα από φορείς άλλων κομμάτων. Αν μίλαγε ο Τσίπρας πχ για επικυριαρχία στην Θράκη θα τον είχαν γιαουρτώσει.
Blogger Ο/Η akrat είπε...
καλημέρα
καλό μήνα
εύχομαι να μην συνεχίσουμε να κάνουμε μεγάλο ένα απόλυτο κενό.
παιδιά φασίστας δεν είναι ούτε ακροδεξιός.
ΛΑΙΚΙΣΤΗΣ δεξιός είναι...
ο φασιμός είναι αλλού και το ξέρουμε όλοι.
απλά στην κρίση της ΝΔ έχει μελλον
στις επόμενες συμμαχίες έχει μέλλον
1/10/09 11:56
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Slartibartfast είπε...
Ψιλοάσχετο, το σχόλιο του Άνθιμου για τη φορολόγηση της Εκκλησσίας το άκουσες; (εν ολίγοις: "και άλλοι προσπάθησαν αλλά δεν τα κατάφεραν", εννοώντας τον Τρίτση)
Ε, στα υπόλοιπα (αν εξαιρέσω το ηχητικό απόσπασμα που δεν μπορώ να το καταλάβω λόγω κακής ποιότητας ήχου), είπαμε πως ο άνθρωπος είναι γρηγορότερος κωλοτούμπας και από τον Μελισσανίδη (τον αθλητή).
Επίσης κάτι σημαντικό: Το ότι μιλάει τα Ελληνικά καλύτερα από τον GAP δεν σημαίνει πως ξέρει να μιλάει καλά Ελληνικά (ή πως ξέρει πάντα τι λέει).
Ούτε πως σε καμμία περίπτωση θα τον εμπιστεύονταν έστω οι μισοί από αυτούς που τον ψηφίζουν για την εξωτερική πολιτική της χώρας, παρά μόνο αν είχαν να διαλέξουν μεταξύ GAP και Μητσοτάκισας.
1/10/09 12:52
Διαγραφή
Blogger Ο/Η pølsemannen είπε...
ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΑΙΟΙ ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ?
ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΒΡΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ?
ΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ "ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ"?
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ "ΕΠΙ" ΜΠΟΝΟΥΣ!
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΧΕΖΕΙΣ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ. ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ EDITION
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΧΕΖΕΙΣ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ. GAY EDITION
ΜΕ ΤΙΜΗ,
ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΟΓΛΟΥ,
ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ
1/10/09 13:53
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Zaphod είπε...
@hades
Δεν ειναι το θεμα λαϊκισμου που με απασχολεί. Ειναι πως χρησιμοποιώντας τις δικες τους μεθοδους ακομα και ουτοι οι εθνολάτρες μπορουν ανετα να ... αποκαλυφρουν ως...εθνικοι μειοδοτες.
Το πιο ευκολο πραγμα στην Ελλαδα ειναι να πουλας τσαμπα πατριωτισμο και να κατηγορεις ολους τους αλλους ως ανθελληνες. Και παντα βρισκονται μερικοι μαλακες να σε πιστεψουν. Ε, λοιπον δοκιμασα, εστω και ερασιτεχνικα να αντιστρεψω τα πραγματα :)
@loupasg
Ελπίζω να του ευχηθει έτη πολλά!
:)
@takis
H ελπιδα πεθαινει τελευταια !
@σπιθας
"Εγώ βλέπω μια τελείως άλλη εικόνα του Τσίπρα."
Ειναι που τον αφήσανε να μιλήσει τα τασεοσυνιστωσοπουλα. Στο περι του ποιος κανει κουμαντο στην κομματικη-προεκλογικη-συριζοκατασταση νομιζω πως πλεον δικαιώνομαι 101%. Ακομα και στην κεντρικη ομιλια ο Αλεξακης ηταν ο σταρ
1/10/09 21:59
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Zaphod είπε...
@σπιθας
"Δεν θα κάνει εξωτερική πολιτική ο Καρατζαφέρης.
Σαν σόκιν και χυδαίο ανέκδοτο, μοιάζει."
Πες τααααα!
@a8lios
Μααααλιστα. Διώχνουμε τους "ξενους" του ΝΑΤΟ και φωναζουμε τους Ρώσους που ειναι δικοί μας.... Τι να πώ, εντυπωσιακη πολιτικη της πλάκας. Ευχαριστώ δια την προσθηκη!
@akrat
Δεν ξερω που "αλλου" ειναι ο φασιμος, παντως εμενα η δαιμονοποιηση που επιχειρειται απο το ΛΑΟΣ και τους γυρω του όλων των "μη εθνικων απόψεων" μου κάνει λίγο φασισμό.
@slarti
Το ακουσα, δι αυτο και τον μνημονευσα.
Δεν νομιζω πως ο Καρατζαχερης δεν ξερει τι λεει. Απλα νομιζει πως εμεις δεν ξέρουμε! Παραπερα δες την απαντηση μου στον hades
@polsemannen
Αμ πως! Με ένα "επί" το πράγμα....πολλαπλασιάζεται! Πως λέμε....χμμμμμ... "επιτέλους" (για τον ΛΑΟΣ) χεχεχεχε
1/10/09 22:06
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Hades είπε...
Δεν δύναμαι να κατανοήσω την έκπληξή σου...Και προσφάτφως τα σχολιάζαμε πάλι: ντου γιου νόου λαϊκιστής; Όσα παίρνει ο άνεμος, της εβδόμης τέχνης;
Φυγόστρατο είχε, εξαιτίας μουσουλμάνου υποψηφίου του αποχώρησαν (στις προηγούμενες εκλογές) αρκετοί από τους υποψηφίους του στον ίδιο νομό, μια έτσι είναι, μια γιουβέτσι... Η έκπληξη που είναι; :):):)
30/9/09 18:04
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Ellie είπε...
Ό,τι είναι δυνατόν για να αρπάξει ψήφους...Αυτός είναι μέγας μ@λ@κ@ς και κάποιοι το ξέρουμε. Κάποιοι άλλοι όμως τον πιστεύουν και τον θεωρούν λύση σε όλα τα προβλήματα του τόπου. Εν τω μεταξύ, για να μην ξαναπώ τα ίδια, να κάνω μια ερώτηση; Πώς επιτρέπεται αρχηγός κόμματος να βγαίνει όλη μέρα κι όλη νύχτα στην τηλεόραση και να προπαγανδίζει συνεχώς τις θέσεις του κόμματός του; Έτσι, μια αθώα ερώτηση!!!Τίποτε παραπάνω!
4/10/09 11:45
Διαγραφή
Blogger Ο/Η ellinaki είπε...
Zaphod,
Για δες και αυτή την άποψη
2/10/09 15:47
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Σπίθας είπε...
Καλά, καλά, λέγε εσύ Σκανδαλίδη...
Μόλις τώρα αναφέρονται ονόματα, "σοφών" από το εξωτερικό που θα στελεχώσουν τον ΓΑΠ.
Το ΠΑΣΟΚ που ξέρανε έχει άλλαξει.
Γιάπηδες και τέρμα οι παρέες όπως ο μπαμπάς του ή ο Καραμανλής.
Αμέρικαν, μπαρ.
2/10/09 20:08
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Σπίθας είπε...
@ Zaphod
"Στο περι του ποιος κανει κουμαντο στην κομματικη-προεκλογικη-συριζοκατασταση νομιζω πως πλεον δικαιώνομαι 101%. Ακομα και στην κεντρικη ομιλια ο Αλεξακης ηταν ο σταρ"
Καλός ήταν, ο Αλέξης. Και στο ντιμπείτ και στην διακαναλική συνέντευξη και στην ΝΕΤ με τον Κωτάκη.
(Τον στρίμωξε, λίγο, αλλά αυτός όλους τους ζορίζει..είναι καλός δημοσιογράφος)
Κατά τα άλλα, τώρα!
Ναί! Εσύ πάλι δικαιώνεσαι:)
Πάντα με το δίκιο, είσαι!!
Ναι, ναι, ό,τι πεις, εσύ:)
Το θέμα είναι τι γίνεται μ'αυτόν τον Καρα-μπουζούκλα.
Το ποστ που αναφέρειται από ellinaki, δίνει μια καλή ιστορική αναδρομή της ιστορίας του.
Υπάρχουν και άλλα, βέβαια περί της "δημοκρατικής' του δράσης.
Βίος και πολιτεία..( που έβρισκε απόρρητα στοιχεία και έδειχνε βίντεο στον σταθμό, όταν πρωτοάνοιξε, π.χ..)
2/10/09 19:25
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Σπίθας είπε...
Ο Καρατζαφέρης παίζει με εθνικά θέματα, πέραν όποιων ορίων.
Ο λαϊκισμός του είναι γνωστός, αλλά υπάρχει έχει δίκιο ο Zaphod..
Δεν είναι ώρα για τέτοιες πλάκες για μερικές ψήφους. Τα εθνικά θέματα είναι μεγάλα, έχουμε κάνει πατατιές, αλλά βρισκόμαστε σε πολύ δύσκολη καμπή.
Δεν θα κάνει εξωτερική πολιτική ο Καρατζαφέρης.
Σαν σόκιν και χυδαίο ανέκδοτο, μοιάζει.
30/9/09 20:00
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Σπίθας είπε...
Ο Καραμανλής επέλεξε εκ των πραγμάτων την πολιτική που ακολούθησε (την εξωτερική και ενεργειακή) γιατί οι άλλοι δρόμοι ήταν "πιασμένοι" από άλλους..
Αλλά από συνεργάτες, μπουμπούκια.
Ο Γιώργος έχει προδιαγεγραμμένη πολιτική γραμμή. Μέχρι ενός σημείου, την ξέρουμε, αλλά μεχρι που θα το τραβήξει, αυτό λίγοι το ξέρουν.
Η εξωτερική πολιτική και τα στηρίγματα του θα παίξουν το κυρίαρχο ρόλο και τα άλλα θα δρομολογηθούν αυτομάτως χωρίς να λάβει και πολλά υπόψη του.
2/10/09 19:32
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Σπίθας είπε...
Ναι, Τακι; Ο Αλαβάνος μας έλειψε;
:)
Τέσπα, καταφέραμε και συμμαζευτήκαμε και μιλάμε και λίγο σοβαρά.
Εγώ βλέπω μια τελείως άλλη εικόνα του Τσίπρα.
Αρκετά πιο υπεύθυνη και ώριμη.
Ο πολιτικός λόγος του ΣΥΡΙΖΑ αυτή τη φορά είναι τουλάχιστον, συνεκτικός και δεν έχει αντιφάσεις, όπως στις ευρωεκλογές, όπου δεν ξέραμε τι ψηφίζαμε...
Άλλο να μην σε καλύπτει, απόλυτα, ένας πολιτικός λόγος σήμερα με σωρευμένα προβλήματα δεκαετιών και άλλο να μην υπάρχει καθόλου ή να αλληλοαναιρείται,
από πλήρως αντιθετικές θέσεις.
Το άγιο δισκοπότηρο δεν υπάρχει:)
30/9/09 19:54
Διαγραφή
Blogger Ο/Η takis είπε...
Θεός φυλάξει!!
Με γλύτωσες απο την αμαρτία..ήμουν έτοιμος να ρίξω Καταφέρει ..γιατί εννοείτε ΞΕΡΕΙ...
τώρα όμως "ντεν ξέρει"...
Ομως τι κάνουμε τώρα?...
Παπαθεμελής, Ζουράρης ?...
μη μου πείς οτι και αυτοί εχουν λερωμένη τη φωλιά τους...
θα με πιάσει απόγνωση...
Ουτε Ψινάκης κατεβαίνει ούτε Βάνα Μπαρμπα....έστριψε και ο Αλαβάνος..(μετά τους Σπίθιους κεραυνούς!)
πουθενά φως...
30/9/09 18:42
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Slartibartfast είπε...
Το άρθρο του Χειμωνά είναι απολύτως ρεαλιστικό και συμφωνώ στα περισσότερα μαζί του.
3/10/09 11:08
Διαγραφή
Blogger Ο/Η A8lios είπε...
Πάρε και άλλο ένα που δε το 'χεις εντοπίσει:
"Πρέπει κάποια στιγμή η Ελλάδα να εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο να παραχωρήσει στη Ρωσία μια βάση στο Αιγαίο, όπου θα μπορεί να εξυπηρετεί τα του οίκου της στο Ναυτικό"
Για περισσότερα εδώ:
http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5279328
30/9/09 21:41
Διαγραφή
Blogger Ο/Η loupasg είπε...
Ελα ντε προς τι η εκπληξη??δεν βγαζεις ακρη με τον καρατζαφιοζη και τον θιασο του,μονη μας ελπιδα ,δεν θελω γελια,για τον "θανατο"του ο Μητσοτακης!!!
30/9/09 18:37
Διαγραφή
Blogger Ο/Η suncitizen είπε...
χμμμ
Ο καραμανλής προσπάθησε να κάνει συμμαχία με ρωσία στο φυσικό αέριο.
Η Αμερική στενοχωρήθηκε σφόδρα.
Βέβαια, θα ήταν ηλίθιο να πω ότι η Αμερική έριξε τον κωστάκη, αφού μπορεί κάλιστα και μόνος του να πέσει.
Ο Γιωργάκης είναι φίλος τους κάργα.
Δεν ξέρω όμως αν είναι ικανός και αυτός να κάνει κάτι γενικώς. Ίσως είναι ο δίδυμος αστέρας του κωστάκη... αυτό φοβάμαι. Δηλαδή, να είναι μόνο ένα όνομα χωρίς αντίκρισμα...
Κατα τα άλλα, αν έλεγε ναι ο Ψινάκης , θα ήταν ρεζίλης και ο ίδιος αλλά και ο Καρα τζαφερ που τον στήριξε.
Τι δουλειά έχει ο "Ορθόδοξος Συναγερμός" με ένα δηλωμένο gay και μάλιστα του εκμαυλιστικού star system...
Κλείνω με τη δήλωση του Πατριάρχου ότι τα κόματα είναι κομάτια, όπως το λέει η λέξη, ενώ η εκκλησία μας είναι το όλον!
Να επιστρέψετε, λοιπόν, στην εκκλησία μας.
Τέλος!
2/10/09 19:20
Τρίτη, Σεπτεμβρίου 29, 2009
Αεισιχτιριωτες, αεισιχτιριωτισες
Την Κυριακή ψηφίζομεν, το ζήτημα όμως δεν είναι τι ψηφίζομεν, το ζήτημα ειναι να βρούμε νέο σουβλακοπροφήτη αφού ο Humma είναι στο άντρο των Σειρήνων και δεν εμφανίζεται που να του τάξεις λουκουμα! Ποιος έχει το χάρισμα; Πεδίο δόξης λαμπρόν ανοίγεται μπροστά μας. Όπως κάναμε και πρόπερσι τέτοιο καιρό, ερεθίζουμε το τζογαδόρικο πνεύμα του Έλληνα με απώτερο στόχο πρωτευοντως την άνοδο της επισκεψιμότητας και δευτερευοντως την ευκαιρια να σφαχτούμε μεταξύ μας
Ζητώ λοιπόν: ΠΟΣΟΣΤΑ. Μαντέψτε λοιπόν ελευθερως απαντώντας σε όποια (όποιες) από τις ερωτήσεις θέλετε!
1) Τι ποσοστά νομίζετε πως θα πάρουν τα κόμματα σε αυτες τις εκλογές; (αποτελεσματα 2004, 2007, προπερσινες προβλέψεις και αλλα)
2) Ποιο διακομματικό σενάριο σας αρεσει σε περίπτωση μή αυτοδυναμίας;
3) Ποσες παρελάσεις θα βγάλει ο Τεν Κάτες στον Παναθηναϊκό ; (άσχετο)
4) Θα έχουμε αυτοδυναμία "μπαμ και κάτω" ή θα χρειαστεί επαναληπτικός αγώνας;
Δεχόμεθα διαρκείς τοποθετήσεις εαν και όταν έχετε νέα δεδομένα
Bonus:
Τις πραίει και "έπεσε" ο ΣΥΡΙΖΑ πριν κάποιους μήνες; (μερικές υποψηφιες απαντήσεις: α) Αλ. Αλαβάνος, β) Αλ. Τσίπρας, γ) Φ. Κουβελης, δ) Σπίθας ο γκρινιάρης, ε) (update! κατοπιν υποδειξεως του σπίθα. Τεταρτη πρωί) Ο Zaphod, γιατι δηλαδή οι άλλοι να είναι πιο
Update τελικόν και άσχετον: Μην ξανακούσω κουβεντα για τους ανθέλληνες Ο.Π. θα πάρω πέτρα! Ο αρχηγός του ΛΑΟΣ εχει βαλθεί να μας πηδήξει εθνικά! Μάθαμε που μάθαμε πως "πρεπει να σεβόμαστε το όνομα μιας χώρας ασχέτως του πόσο φίλη είναι" τώρα απο την μία εμμέσως παραδέχεται πως ο Πόντος ΔΕΝ ήταν ελληνική περιοχή, και από την άλλη θεωρεί πως έχουμε "επικυριαρχία" στην Θράκη!
Αυτά οι ΟΠ, ο ΣΥΡΙΖΑΣ, το Ουράνιο Τόξο, το λουρί της μάνας και οι ξεχασμένες Παρασκευες δεν θα τα έλεγαν ούτε σε 200 χρόνια!!
Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 24, 2009
Κουιζ
Ποιος το είπε; Θα τον ψηφίζατε;
Και δεν θελω να κλέψετε γουγλίζοντας! Ποια ειναι η αυθορμητη απαντηση σας;
hints:
a) Δεν ειναι και πολύ παλιό. Ειπώθηκε την Τετάρτη, 26 Απριλίου 2006
b) Ειπώθηκε για την Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν, αλλά οι δημοκρατικές αρχές εφαρμόζονται σε όλους, "ανεξαρτήτως, αν αυτή η χώρα είναι φιλική, λιγότερο φιλική ή περισσότερο φιλική", σωστά;
Πηγές κτλ αργότερα, ας λύσουμε το κουίζ πρώτα!
Update: Αμα το βρισκετε με το πρώτο δεν έχει πλάκα. Το πέτυχε ο cyrus, οποτε δίνω και το σχετικο λινκ (που το βρήκα στα σχόλια ενος ποστ του δοκτορα απο τον soulis):
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=CRE&reference=20060426&secondRef=ITEM-007&format=XML&language=EL
Και η απάντηση είναι βεβαίως:
Τι να πω ρε παιδια, αυτος αλλαζει θεσεις πιο γρηγορα και απο ανεμιστήρα.....
Update Κυριακή Βράδυ:
Μετά απο ένα κουραστικό Σαββατοκύριακο είπα να χαλαρώσω λίγο υπενθυμίζοντας μερικά πράγματα ακόμα:
Nεο update: Για να δείτε που οδηγεί ο καρατζαφερισμός και η ακρατη εργαλειοποίηση της ιστορίας όταν την κάνουν...άλλοι
"Νεότερες έρευνες απέδειξαν ότι οι Ελληνες ως έθνος έλκουν την καταγωγή τους από τις μαύρες φυλές της Αφρικής και της ερήμου της Σαχάρας (...) Ακόμα και τα έπη του Ομήρου και ο Παρθενώνας δεν είναι αποτέλεσμα του ελληνικού πολιτισμού, αλλά παραχαράξεως, υιοθετήσεως ακόμα και υποκλοπής των ανώτερων τοπικών αυτόχθονων πολιτισμών, όπως του δικού μας, του μακεδονικού»..."
(http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=86603
και
http://unews.pathfinder.gr/world/skopianh-egkyklopaideia-oi-ellhnes-htan-afrikanoi-kai-kleftes.html)
Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 23, 2009
So simple
Στο Αμερικα αρχιζει και υπάρχει ενας προβληματισμος σχετικα με τους πολεμους που εχει μπλεξει η υπερδυναμη. Και καλα το Ιρακ, τουλαχιστον εκει "κερδισανε", τι γυρευουν όμως στου διαόλου το κατάστημα που λέγεται Αφγανιστάν; Ποσα εκατομμύρια και πόσοι νεκροί από όλες τις πλευρες χάθηκαν για να εγκατασταθει μια διεφθαρμενη κυβερνηση, χωρις ιχνος νομιμοποιησης ούτε εσωτερικο ούτε εξωτερικό, οι Ταλιμπαν ισχυροποιούνται (ακομα δεν εχουν βρεθει πειστικα στοιχεια που να τους συνδεουν με την επιθεση στους Διδυμους Πύργους εκτος απο την ιδεολογικη σχεση τους με τους Αλ Καϊντιστες btw), ενω η ίδια η χωρα τους ειναι μπουρδελο απο οικονομικα προβληματα.
Ολο και περισσότεροι ρωτάνε τι στο διάολο κάνουν οι Αμερικανοι στο Αφγανισταν. Εκει που σχεδον εφαγε τα μούτρα του ο Μέγας Αλέξανδρος (την γλίτωσε μέσω γάμου, γιατι το ζήτημα εκει πάνω δεν είναι να τους φας τις πόλεις. Το ζήτημα είναι να πεις πως άμα τις φας, οκ έχουμε κατοχή. Ο Αλέξανδρος έφτιαχνε (εμπορικους) δρόμους στον πεθερό του και αυτός τους....γκρέμιζε!), εκεί που δεν πάτησε πόδι (στα όρη, γιατί στις πεδιαδες δεν είχε πρόβλημα) ο Τζένκις Χαν, εκει που οι Άγγλοι, εεεεε οι κατοικοι του Ηνωμενου Βασιλειου της Μεγάλης Βρετανιας και της Βορείου Ιρλανδίας δηλαδη (να τα λεμε ολα γιατι μετα βγαινει ο καθε φίτσουλας και λέει τα δικά του. Και συγνώμη για το "αμερικανοι" πιο πανω. Εννοουσα οι κατοικοι των Ηνωμενων πολιτειων της Αμερικης), έπαθαν χλαπάτσα και κοτζαμαν ΕΣΣΔ έφτυσε τα δόντια της. Και πες ότι κερδίζουν και διαλύονται οι Ταλιμπαν. Η ερώτηση στο μέσο αμερ....εεεεε κάτοικο των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής παραμένει: τι στο καλό θα κερδίσουμε; Εχει χρυσο; Έχει πετρέλαιο; Έχει τις χάρες όλες; Η χώρα αυτή μας απειλει (στα σοβαρα τώρα) με εισβολή και το αποτρέψαμε; Εχει κάποια άλλη γεωπολιτική σημασία; Και εδώ έρχεται ο παλιος - που είναι αλλιώς - ο Αγγλ...εεεε ο κάτοικος/υπήκοος/πολίτης του Ηνωμένου Βασιλείου της Μεγάλης Βρετανίας και της Βορείου Ιρλανδίας που ως παλιός στο κουρμπέτι της αποικιοκρατίας κα του αυτοκρατορικού ιμπεριαλισμού ξέρει την σωστή απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις και την δίνει ...φλεγματικά
The Daily Show With Jon Stewart | Mon - Thurs 11p / 10c | |||
The Unwinnable War in Afghanistan | ||||
www.thedailyshow.com | ||||
|
Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 21, 2009
Φερε το φτυαρι..... updated version
Στα πεταχτα:
(εικονες απο http://xamenos.wordpress.com/)
(τα νεα ειναι με κοκκινα)
Κώστας ο πολλά βαρύς:
- Φταίει το ΠΑΟΚ (τώρα και για πάντα!)
- Αναγκαια μα δυσαρεστα μετρα, αναγκαια μα δυσαρεστα μετρα, αναγκαια μα δυσαρεστα μετρα, αναγκαια.....
- Κάηκε η Καλιφόρνια, εμεις θα γλιτώσουμε; (αναρωτιεμαι αν χρησιμοποιησε το ιδιο επιχειρημα ο Σβαρτς, απο την αναποδη βεβαια),
- Το ΠΑΣΟΚ εχει νεφελωδη επιχειρηματολογια, το ΠΑΣΟΚ εχει νεφελωδη επιχειρηματολογια, το ΠΑΣΟΚ εχει νεφελωδη επιχειρηματολογια, το ΠΑΣΟΚ......
- "αυτοκριτικη" και
- πολυ κουνημα χεριων σαν χελωνονιντζάκι
- Δεν ζητάω συγνώμη (ως εκπρόσωπος του κράτος) για την δολοφονια ενος παιδιου που να με γυρίσετε ανάποδα και να με κοπανατε 2 ώρες
Γιώργος ο ΑΠ:
- Δεν σας λεω νουμερα που να σκασετε
- "αναθεωρηση σχεσεων εργασιας" (και οχι "καταργηση των stage"),
- Καθαρο περιβαλλον-καθαρη εκστρατεια-καθαρες κουβεντες (χαχααχαχα!),
- Ειπε για την εκκλησιαστικη περιουσια. Να δω πως (και αν) θα το υλοποιησει οταν (και αν) βγει.
- Ακομα σε μερικα πραγματα κομπιαζει και εχεις την υποψια πως πρεπει να τον ρωτησεις δυο φορες για να σου απαντησει μια
- Θα γινει αυξηση των οριων ηλικιας μολις γινουν οι καταλληλοι παιδικοι σταθμοι (βεεεβαια. Να μπορουν οι γιαγιαδες να αφησουν καπου τα εγγονια που τους αφησε η κορη τους διοτι και οι ιδιες εργαζονται ακομα!)
- Εγω, μου, εμενα, θα γινω, θα κανω, ειμαι, ημουνα, εκανα κτλ κτλ. Δεν ακουσα ουτε μια φορα το πρωτο πληθυντικο. Μπορει να το ειπαν και οι αλλοι, στον Γιωργο ομως "παραχτυπησε". Ρε μπας και κολλησε Βενιζελιτιδα;
Αλεκα με την καρδουλα:
- Τα αυθαιρετα των παιδιων του λαου
- Το αυθαιρετο σπιτι στην εξοχη δεν ειναι πολυτελεια αμα ειναι ενος εργατη. Πριν γκρεμιστουν τα αυθαιρετα θα ζηταμε φορολογικη δηλωση φανταζομαι.
- Γκαντεμο διοτι της πεσανε και 1-2 ηλιθιες ερωτησεις (πχ αμα ειναι ολα κρατικη περιουσια πως θα κινηθει η οικονομια; ποιος θα παραγει; Ο εργαζομενος ρε κλαμπανεεεεεεεεε)
- Πεταξε και τον ποντο περι σοσιαλιστικων κρατων και κοινωνικων παροχων. Ειμαι σιγουρος πως με αυτο και μονο θα ειναι ευχαριστημενη για μια εβδομαδα
- Βουρ να φαμε την τουρκιά
- Εξω απο την ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ
- Γενικως μου φάνηκε πως το διασκεδασε περισσότερο απο άλλες φορες. Ο "ξυλινος" λόγος αυτή την φορά ήταν λιγότερο εμφανης, σαφες δειγμα προπονησης.
Αλεξης ο Τζουνιορ:
- Ουαου ειμαι σε ντιμπειτ
- Ειμαι καλο παιδι
- Κατι ειπε περι τηρησης νομου και ασυλου - απ' οξω απ' όξω
- Σε καποια φαση τον επαιρνε να αγριεψει λιγο αλά Αλαβάνος αλλά δεν το έκανε, ίσως δεν του πάει κιολας
- Πρεπει να αφήσει μούσι ή έστω μια αξυρισια, διπλα στους υπολοιπους φαινοτανε σαν μπεμπεκι.... χμμμμ ίσως και να καπνιζει πεντεξι πακετα τσιγαρα να παρει λιγο γρεζι η φωνή
- Ηλιοπουλος. Κουνεβα. Τα είπα! Αν μου κανανε αλλη μια ερωτηση θα έλεγα και για τον Τενεζο ρε γμτ
- Προπονημενος και αυτος, ο λογος του ηταν πιο κατανοητος σε σχεση με τους εκπροσωπους των πιο μεγαλων κομματων και σιγουρα πιο στρωτος απο τους δυο μεγαλους.
- "το δικαϊκό μας δίκαιο"!(δεν το ειχα πρεφαρει και με το σφύριξε ο σπίθας στα αποδυτηρια). Φσσσς Μπόινγκ!
Γιωργος ο Φυρερ:
- Μεταναστες, μεταναστες, μεταναστες, εχθροι, Τουρκοι, Αλβανοι, μεταναστες, εχθροι, Τουρκοι
- "εχουμε και εμεις οικολόγους, τους γνήσιους". Χαχαχαχαχαχαχα!
- Διαβασμενος στα νατοϊκα. Παραπερα προπονηση δεν πρεπει να εκανε μιας και ειναι εμπειρος στα τηλεοπτικα και αυτη η υπερβολικη σιγουρια μαλλον τον προδωσε προς το τελος
- Επιλογος απο την ταινια του Ξανθοπουλου "Η Οδυσσεια ενος αυτοδημιουργητου"
- Παραλλήλισε την ΕΛλάδα με το Ισραηλ! O tempora o mores!
- Ηταν Γιωργοτερος του Γιώργου στο θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας, κίνηση που υποδηλώνει είτε ύπαρξη cojones είτε βεβαιότητα πως το καραμανλικο ποταμι δεν γυριζει πισω
Νικος ο Οικολογος (δεν βρηκα χιουμοριστικη φωτο, σορι) :
- Ουαου ειμαι σε ντιμπειτ νο 2
- Ηξερε πως ολοι θα βριζονταν μεταξυ τους, κανεις δεν θα τον επαιζε απο τους αρχηγους και ολοι θα τον πλαγιοκοπουσαν παιζοντας το πρασινοι στα γεραματα και δεδομενων αυτων προσπαθησε πρωτευοντως να αποδειξει πως εχει ξεχωριστο στιγμα.
- Στα περιβαλλοντικα αψογος, εφερε και το νερακι του που μαλλον ειχε ριξει μεσα καφε-ντικαφ
- Ειμαι Ευρωπαιος ρε τσόλια
- Του ζαλισαν τα ουμπαλα με τον Τρεμοπουλο κτλ κτλ. Η δε σιγουρια και το "ανακριτικό" ύφος παντογνωστη υδραυλικου, ειδικου επι εθνολογιας και γλωσσολογιας, Σροϊτερ, περι ιστοριας, με κανει να πιστευω πως ολη η Θεσ/κη τοτε (ποτε; πριν αρχιζουν να με βριζουν οι εθνικισται παρακαλουνται πρωτ' απ' όλα να βρουν την ημερομηνια) ηταν Τουρκικη, ισως και Σουηδικη ή Κινέζικη
- Γιωργο κανε με υπουργο
- Πως τα καταφερνε ρε παιδια και μιλαγε για τα δαση ακομα και οταν μιλαγανε για την τιμή του ζαμπον στην αγορα της Ζιμπαμπουε;
Δημοσιογραφοι:
- Τσιμας. ΟΚ
- Ευαγγελατος. ΟΚ με δοσεις Ξανθοπουλου και ερωτήσεις ελαφρως μετριες
- Κοσιώνη. Μάλλον έκανε τις καλύτερες ερωτήσεις
- Κωνσταντατος. Λιγος.
- Λιάτσος. Ερωτησεις τυπου Espresso, αλλά συνεπής μέχρι κεραίας στον χρόνο. Προβαρισμένος.
- Σροϊτερ. Εντελως μαπας και ξεκούδουνος
- Χούκλη. Αχαρος ο ρολος της διαιτητους, περασε απαρατήρητη στον αγώνα. "Επρεπε" να βάζει τις φωνές περισσότερο και να τους κόβει απότομα το λόγο, αλλά καλύτερα που τους άφηνε να υπερβουν το χρόνο ενίοτε μπας και ακούσουμε καμια σοβαρή κουβέντα
Update II
Κυριε Σρόιτεεεεεεεεεερ! Κάπου διάβασα, πως ένας αμόρφωτος, ημιμαθης, εθνικος μειοδότης, βουλγαρόσπορος ανθέλληνας, καθηγητης πανεπιστημιου με ειδικοτητα τις πολιτικες επιστημες λέγει πως το 1912 ο ελληνικος πληθυσμος της Θεσ/νικης ήταν το 25,3% του συνολικού. Να τον κρεμασουμε ή να του βάλουμε φωτιά;;;
Update III Τετάρτη 30/09/2009
Δημοσίευση στις 28/9 στα Νεα. Διαβάστε την:
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&la=1&ct=13&artid=4538393:
Δειγμα Θετικον
Υ.Γ. Σόφο εσύ σουπερσταρ!
Υ.Γ. 2. Μπορεί να μην παίζαμε "ποιοτικο μπάσκετ", αλλά ήταν εμφανής η προσπάθεια απο τον πάγκο να παίξουν οι παίχτες για την πάρτη τους, να τους φύγει το άγχος δηλαδή. Αυτό που δεν μπόρεσε να διώξει ο κόουτς ήταν το δικό του άγχος και φάνηκε απο την τάση του να χρησιμοποιεί τον Vspan ακόμα και όταν σερνονταν και τον άστοχο, μή διεισδυτικό (πλεον) και χωρις καλή ντρίπλα Ζήση "λόγω εμπειρίας". "Λάθη" έγιναν πολλά, αλλά οδήγησαν σε ένα πολύ γλυκό αποτέλεσμα. Θα έλεγα τα ίδια ακόμα και τερματίζαμε 8οι ή 2οι. Ετσι και αλλιώς τα σημαντικά ματς (με Γαλλια, Τουρκία, Σλοβενία) πλην ενός (με Ισπανία) κρίθηκαν στις λεπτομέρειες.
Υ.Γ.3. Το μπάσκετ που έπαιξε η Ισπανία στα τελευταία ματς ήταν τέλειο. Μέσα απο συστήματα, αλλά γρήγορο και θεαματικό και απο παίχτες που φανερά το διασκέδαζαν. Δεν μπορουσες να μην υποκλιθεις σε αυτην την ομάδα. Ακόμα και αν είμασταν υπερπλήρεις πάλι θα χάναμε.
Κυριακή, Σεπτεμβρίου 20, 2009
Επιτελους!
Ρε το αστείο ειναι πως οι εταιρείες πληρώνονται για τούτα τα ρημάδια! Αμα ειναι έτσι να σας δώσω και εγώ γκάλοπ-φωτιά:
(επειδή οι δημοσιοι ελεγκτες του νετ δεν ειναι και πολύ σπίρτα δηλώνω πως αυτα που ακολουθούν δεν ειναι πραγματική δημοσκόπηση. Είναι μια εκτίμηση στο πως θα πάνε οι εκλογές δωσμενη με χιομοριστικό επίχρισμα)
ΠΑΣΟΚ 38% +- 10%. Για όσους δεν το πιάνουν, η επιστημονική μου πρόβλεψη λέει πως το ΠΑΣΟΚ κυμαίνεται κάπου μεταξύ του 28% και του 48%. Τι ερευνητης ειμαι ρε παιδι μου!
ΝΔ 35% +- 7% (παρατηρουμε "εμφανες προβαδισμα" του ΠΑΣΟΚ, αλλά η αβεβαιότητα ειναι τέτοια που βράστα. Οποιος δεν θυμάται ας θυμηθεί τις εκλογές του 2000 που τα exit polls έλεγαν πρώτο κόμμα τη ΝΔ (με αυξημενη αβεβαιότητα) και την πήρε ο διάολος)
ΚΚΕ 8% +- 0,5% (εδω δεν χρειαζονται οι αποκλίσεις)
ΣΥΡΙΖΑ 4% +- 1,1 % (για να υπαρχει και το θριλερ εισόδου στην βουλή και να γίνεται και κουβέντα)
ΛΑΟΣ 5% +-5% (οπου φυσηξει)
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΩ ΜΕΣΑ;;;;;
Παρεμπιπτόντως να δωσω και τα συγχαρίκια μου στις εταιρείες δημοσκοπήσεων. Πρώτη φορά μετά από 800 000 χρόνια είδα στα γκάλοπ να γίνεται και κατανομή (δυνητικών) εδρών μέσω αναγωγής σε εκλόγιμα ποσοστά (πετάγοντας δηλ έξω ακυρους/λευκους/αποχη σε πρώτο στάδιο και τους "μη εκλόγιμους" σε δεύτερο). Πως φαίνεται πως το μάθαμε το excel επιτέλους ε; Επίσης να τους συγχαρώ και πάλι για τα ποσοστά που είχαν δημοσιεύσει παλαιότερα, χωρίς ίχνος υστεροβουλίας (...λέμε τώρα)
Λες και δεν ξέρουμε πως λειτουργουν οι δημοσκοπησεις...
Για να μην ξεχναμε και την τέχνη, σε επόμενο ποστ θα αρχισουμε τις μαντεψιες για το ποσα κουκια θα παίξουν, όπως κάναμε και εδώ (αναμεσα στην αναλυση περι αποχης κτλ) προ διετίας
Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 17, 2009
No comment
Διαβάστε το λιγο πλιζ:
(http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=83321)
Καταψήφισαν την αναδάσωση των καμένων οι ευρωβουλευτές της Ν.Δ.
Του ΝΙΚΟΥ ΡΟΥΣΣΗ
Καταψηφίζοντας, στο σχετικό ψήφισμα για τις πυρκαγιές στη ΝΑ Ευρώπη, που εγκρίθηκε χθες από την Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου, σωρεία τροπολογιών, με τις οποίες προβλεπόνταν να μην αξιοποιούνται οι καμένες περιοχές για οιαδήποτε κερδοσκοπικά, πολεοδομικά και τουριστικά σχέδια, οι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ανέδειξαν το ενδιαφέρον τους όχι για την αναδάσωση των καμένων περιοχών, αλλά για την αλόγιστη... αξιοποίησή τους.
Καταψηφίζοντας τις συγκεκριμένες τροπολογίες, που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στον «κορμό» τού, κατά τα άλλα, ανώδυνου ψηφίσματος για τις πυρκαγιές, που εγκρίθηκε από την Ολομέλεια, οι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας δεν δέχθηκαν να επιστρέφονται τα ποσά της κοινοτικής βοήθειας από τις χώρες που δεν αναδασώνουν πλήρως τις πληγείσες περιοχές και επιτρέπουν αλλαγή της χρήσης της καμένης γης.
Συγκεκριμένα και με βάση τα αποτελέσματα από την ονομαστική ψηφοφορία:
- Ολοι οι ευρωβουλευτές της Ν.Δ. (πλην της κυρίας Γιαννάκου, που δεν ψήφισε καθόλου) καταψήφισαν τροπολογία των Πρασίνων που προέβλεπε ότι «καμία αλλαγή στη χρήση γης δεν θα πρέπει να επιτρέπεται μετά από δασικές πυρκαγιές, και ζητεί ως ποινή την επιστροφή της κοινοτικής βοήθειας από όποιο κράτος μέλος δεν αναδασώνει πλήρως την πληγείσα περιοχή ή επιτρέπει αλλαγή της χρήσης γης για οιαδήποτε κερδοσκοπικά, πολεοδομικά και τουριστικά σχέδια».
Η τροπολογία υπερψηφίστηκε από τους ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ, των Οικολόγων και του ΛΑΟΣ.
- Με εξαίρεση την κυρία Γιαννάκου που υπερψήφισε, οι ευρωβουλευτές της Ν.Δ. Παπαστάμκος, Κράτσα, Παπανικολάου, Πουπάκης, Σκυλακάκης και Τσουκαλάς, καταψήφισαν τροπολογία των Πρασίνων, με βάση την οποία καταδικάζεται «η πρακτική της νομιμοποίησης παράνομων κτισμάτων σε προστατευόμενες και μη εγκεκριμένες περιοχές».
Η τροπολογία υπερψηφίστηκε απ' όλους τους ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ και Οικολόγους.
- Με εξαίρεση την κυρία Γιαννάκου, τον κ. Παπαστάμκο και όλους τους άλλους Ελληνες ευρωβουλευτές που ψήφισαν υπέρ, οι «γαλάζιοι» ευρωβουλευτές Κράτσα, Παπανικολάου, Πουπάκης, Σκυλακάκης και Τσουκαλά, καταψήφισαν τροπολογία της Ενωτικής Αριστεράς, που προέβλεπε ότι «οι ζημιές που προκλήθηκαν από τις δασικές πυρκαγιές θα μπορούσαν να είχαν προληφθεί εάν ορισμένα κράτη-μέλη είχαν αναπτύξει και εφαρμόσει πιο αποτελεσματικές πολιτικές πρόληψης και επαρκή νομοθετικά μέτρα για τη διατήρηση και την καταλληλότερη χρήση της γης».
- Σε αντίθεση με όλους τους Ελληνες ευρωβουλευτές των άλλων κομμάτων, όλοι οι ευρωβουλευτές της Ν.Δ. καταψήφισαν τροπολογία, με βάση την οποία ζητούνταν από τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. «να ενεργήσουν δραστήρια για τη βελτίωση και την εφαρμογή των νομοθετικών πλαισίων τους για την προστασία των δασών και να αποφύγουν δραστηριότητες εμπορευματοποίησης, αποχαρακτηρισμού και ιδιωτικοποίησης, ώστε να περιοριστούν οι καταπατήσεις και η κερδοσκοπία».
Κατά τα άλλα, στο Ψήφισμα που εγκρίθηκε χθες ζητείται η άμεση κινητοποίηση του Ταμείου Αλληλεγγύης της Ε.Ε. για την ενίσχυση των θυμάτων των καταστροφικών δασικών πυρκαγιών αυτό το καλοκαίρι στη Νότια Ευρώπη, και ειδικά στην Ελλάδα, και ζητείται η ενίσχυση της διασυνοριακής δράσης για την καταπολέμηση των πυρκαγιών.
Τρίτη, Σεπτεμβρίου 15, 2009
Ακουσατε ακουσατε
Ακουσατε ακουσατε φιλτατοι ελληνορθοδοξοι ταλιμπανεζοι αριστεροκεντροδεξιοι και τα μυαλα στο μιξερ!
(πηγη: http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=13600 (του Τάκη Μίχα) επειδη εχω και ορεξη παρεμβαίνω με κοκκινα)
Θα μας κάνει ο Γιώργος «Δανία του Νότου»;
Στην πρόσφατη ομιλία του στη ΔΕΘ, ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, υποσχέθηκε ότι θα κάνει την Ελλάδα «Δανία του Νότου». Ας δούμε, λοιπόν, μερικά από τα χαρακτηριστικά της Δανίας.
1) Οι μαθητές που φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία στη Δανία, επιδοτούνται από το κράτος. Μην το μάθει ο Καραμανλής, θα κηρύξει απεργία πείνας!
2) Μια ομάδα γονέων μπορεί να προσλάβει δασκάλους (που πληρώνονται από το κράτος) και να δημιουργήσει το δικό της σχολείο. Ωχ αμαν αμαν! Και ποιος θα διοριζει τους δασκαλους/καθηγητες ρεεεεεεε!
3) Δεν υπάρχει πανεπιστημιακό άσυλο.
4) Δεν υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές. Ενας φοιτητής που θα αποτύχει δυο συνεχόμενες φορές στις εξετάσεις, θα πρέπει να εγκαταλείψει τη σχολή. Αμαν, επρεπε να εχω πεταχτει εξω απο 2 (δύο) πανεπιστήμια και με τις κλωτσιές. Εκτός και αν ΔΕΝ υπάρχουν στην Δανία καθηγητές που δηλωμένα περνάνε 5 άτομα/εξεταστική ρε δεν πά να γράψουν όλοι άριστα!
5) Οι φοιτητές αγοράζουν τα πανεπιστημιακά εγχειρίδια - δεν τα παίρνουν δωρεάν.
6) Πολλές θέσεις στα πανεπιστήμια της Δανίας διαφημίζονται στα διεθνή επιστημονικά έντυπα. Στόχος είναι να προσελκύσουν τα καλύτερα μυαλά και όχι να βολευτούν τα «φιλαράκια». ?Δεν κουμαντάρουν οι κομματικες παραταξεις τις θέσεις ΔΕΠ; O tempora O mores!
7) Επιτρέπονται οι μαζικές απολύσεις χωρίς αποζημίωση. Μια επιχείρηση μπορεί να απολύσει από τη μια ημέρα στην άλλη, όλο το προσωπικό. Ναι αλλά πόσο ειναι η ανεργία εκεί πέρα;
8) Οι εργοδότες δεν πληρώνουν εισφορές. ?Σοβαρή ερώτηση: Και τα ταμεία τους δεν είναι άδεια; Πέστε και σε μένα πως, γιατί όντως δεν ξέρω. Κάπου έχει γίνει μαλακία και δεν το βρίσκω....
9) Οι άνεργοι είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθούν μαθήματα μετεκπαίδευσης και να στραφούν προς νέες μορφές απασχόλησης, αν ο κλάδος είναι κορεσμένος. Αν αρνηθούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα ή αν αρνηθούν να πάρουν τη θέση εργασίας, που θα τους υποδείξει το γραφείο ανεργίας, τερματίζεται το επίδομα ανεργίας. Νμζ πως αυτο (θεωρητικά τουλαχιστον) ισχυει και εδώ. Οι πιο πολλοί άνεργοι μας όμως είναι καλομαθημένοι άνεργοι. Και εγώ ήμουν. Ο λόγος; Βλέπε το νο 20
10) Οι γιατροί δεν παίρνουν «φακελάκι».
11) Οι καθηγητές δεν κάνουν «ιδιαίτερα».
12) Οι δημοσιογράφοι δεν δουλεύουν παράλληλα με τα ΜΜΕ, και σε γραφεία τύπου υπουργείων ή επιχειρήσεων.
13) Οι εφοριακοί δεν τα «πιάνουν».
14) Οι δικαστικοί δεν λαδώνονται από τα «κυκλώματα».
15) Οι πολιτικοί δεν παρίστανται σε μεσαιωνικές τελετές, που έχουν ως αντικείμενο τη λατρεία «θαυματουργών εικόνων»! Από 10-15 είναι εμφανές πως μιλάμε για μια χώρα απολίτιστη, στην οποία οι αναρχοκουκουέδες κάνουν κουμάντο. Εδώ είναι Ευρώπη ρεεεε!
16) Η Δανία δεν θεωρεί ότι έχει το δικαίωμα να επιβάλλει πώς θα ονομάζονται άλλες χώρες, άλλες εθνότητες. Αν μια χώρα ονομαζόταν «Γιουτλάνδη» (επαρχία της Δανίας) και αν οι κάτοικοί της, ισχυρίζονταν ότι προέρχονται από τους Βίκινγκς, οι Δανοί θα το θεωρούσαν πολύ ενδιαφέρον και θα έσπευδαν να εκμεταλλευτούν τις οικονομικές ευκαιρίες, που τους δίνει αυτή η προνομιακή σχέση. Ειπαμε, οι άνθρωποι είναι απολιτιστοι. Οταν εμεις βαραγαμε μαλακια, αυτοι έψαχναν να βρουν το πουλι τους. Το γεγονος πως αυτοι πλεον ρίχνουν και κανένα μπίκο και εμεις ακόμα βαράμε μαλακία μπορεί να αποδειχθει πως οφειλεται στην αντεθνική δράση του Συριζα και σε διαδοσεις των κομμουνιστων εν γενει.
17) Το κεντρικό μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η διδασκαλία της ιστορίας στα σχολεία δεν είναι τα «επιτεύγματα του έθνους», αλλά οι αδυναμίες του ανθρώπου. Τστστστστς!!! Και πως θα γίνουν "εθνικά υπερήφανοι"; Μπορει εμεις να είμαστε απόγονοι των ΕΛ αλλά λογικά και αυτοι είναι απόγονοι της φυλής ΔΑΝ (οι Βικινγκς Εβραίοι! χαχαχαχαχαχαχα!). Δεν πιστεύω κιολας να μην έχουν μαθητικές παρελάσεις, γιατί θα μου έρθει εγκεφαλικοκοκοκοκοκκοκοοοοοο......μου ήρθε!
18) Στη Δανία αν διαφοροποιηθεί κάποιος στα «εθνικά θέματα», δεν χαρακτηρίζεται «αντι-Δανός». Στα Δανικά η έκφραση «αντι-Δανός» δεν υπάρχει. Αντιδάνεικος; Αντιδάνειος;
19) Μια άποψη κρίνεται από τα εμπειρικά δεδομένα στα οποία στηρίζεται και όχι από το ποια «σκοτεινά» συμφέροντα εξυπηρετεί. Καλα, αυτο ειναι αισιοδοξο γενικώς. Και εδώ θεωρητικά το πράγμα έτσι δουλευει
20) Ολοι οι νέοι έχουν εγκαταλείψει το σπίτι των γονιών τους και μένουν μόνοι τους όταν κλείσουν τα 18.!?! Απολιτιστοι!
21) Με τα θέματα που αφορούν τη γερμανόφωνη μειονότητα του νότου, ασχολούνται οι δημοτικές αρχές και όχι η ασφάλεια και οι μυστικές υπηρεσίες. Διοτι οι γερμανόφωνοι δεν είναι Κ/συμμοριται, αντεθνικοι, αριστερισται, εχθροι του Εθνους, αλλά πολίτες της χώρας. Περίεργα πράγματα ρε παιδί μου.... Από την άλλη μην ξεχνάμε πως "οι Γερμανοι ειναι φίλοι μας", οπότε....;
22) Σε περίπτωση διαζυγίου, ισχύει κοινή επιμέλεια των τέκνων. Για όλα τα σημαντικά θέματα που αφορούν την ανατροφή του παιδιού, συναποφασίζουν και οι δυο γονείς. Εδώ διαφωνω. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία, στην Ελλάδα, καλο θα ήταν να μην αποφάσιζε κανένας γονέας.
23) Οι Δανοί δεν θεωρούν ότι ο λόγος για τον οποίο έχασαν τον Τριακονταετή πόλεμο εναντίον των Σουηδών το 1625, οφείλεται σε «σκοτεινές ενέργειες» της CIA. Επειδή δεν διδάσκονται σωστή ιστορία, βλ το νο 17
24) Στη Δανία η μπύρα έχει γεύση. Χαχαχα! Εμείς όμως έχουμε ρακή! (πόντος!)
Και ένα που ξέχασε ο (κατά τα φαινόμενα) συμπαθής αρθρογράφος:
**** Στην Δανία η εφορία γαμεί και δέρνει. Το 50% του ΑΕΠ περίπου εισπράτεται και αναδιανέμνεται. Στην Δανία ένας σκουπιδιάρης με έναν γιατρό βγάζουν έτσι πάνω κάτω τα ίδια. Επίσης η περίθαλψη και η πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια παιδεία είναι παντελώς δωρεάν. Αυτό μην το μάθει ούτε ο Καραμανλής, ούτε ο Ανδριανόπουλος γιατί θα πέσουν στα ναρκωτικά!!!
Συμπέρασμα: Πριν γίνουμε Δανία, Ιρλανδια, Σουηδία και άλλα εσπεριδοειδή καλό είναι να στρώσουμε τον απαυτό μας κάτω και να γίνουμε Ευρώπη......
Update: Άτιμη αφηρημάδα! Διαβάστε και το ποστ του Polsemannen στο ίδιο θέμα
Update: Διαμαρτύρομαι!!!
Το ....ξαναέγραψε το άρθρο ο Μίχας, στην ελευθεροτυπία αυτή την φορά, "κλέβοντας" (;) μερικά που ακούγονται και εδώ (στα σχολια δηλ). Περαν απο την πλάκα όμως, καλό είναι να διαβάσουμε μερικές αρχές ακόμα που ισχύουν σε ένα σοβαρο "δυτικου τυπου" κράτος
Προσθήκες:
* Δεν υπάρχει ένα πανεπιστημιακό εγχειρίδιο. Υπάρχουν πολλά βιβλία γραμμένα πολλές φορές και σε άλλες γλώσσες (αγγλικά, γερμανικά).
* Στόχος του εκπαιδευτικού συστήματος είναι να παράγει άτομα που μπορούν να ανταποκριθούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις ενός διεθνοποιημένου περιβάλλοντος -και όχι άτομα έτοιμα να «παρκάρουν» για όλη τους τη ζωή στο Δημόσιο.
* Η παγκοσμιοποίηση και η ανταγωνιστικότητα των δανικών προϊόντων θεωρείται από όλους η απόλυτη προϋπόθεση για την ευμάρεια της χώρας.
* Η επιρροή της Εκκλησίας της Δανίας στη διαμόρφωση της εξωτερικής πολιτικής της χώρας τερματίστηκε περίπου τον 15ο αιώνα.
* Δεν υπάρχουν ούτε στρατιωτικές ούτε μαθητικές παρελάσεις. (αυτό είναι δικό μου!!! Ξαναδιαμαρτυρομαι!!)
* Τα γεγονότα αποκαλούνται με το όνομά τους. Οταν οι Δανοί το 1520, σε εισβολή τους στη Σουηδία έσφαξαν 52 Σουηδούς ομήρους, το γεγονός αυτό αποκαλείται στην ιστορία τους ως: «Το μακελειό της Στοκχόλμης». Δεν αποκαλείται «Η ηρωική άλωση της Στοκχόλμης». Γαμάτο!!!
*Οι εφημερίδες δεν προσφέρουν CD, διακοπές και αυτοκίνητα για να ανεβάσουν τις κυκλοφορίες τους. Άλλη ήπειρος λέμε.....
Μίχα, πάρε και μερικά ακόμα:
* Οι Δανοί είναι οι πιο ευαισθητοποιημενοι οικολογικά Ευρωπαίοι. Κατά κανόνα κινούνται με ποδήλατο μέσα στις πόλεις, παρόλο το ψωλόκρυο που λογικα θα κανει κια πάνου.
* Επίσης το 20% της ενέργειας τους προέρχεται από πράσινες πηγές (το ειπε και ο εσταριαν στα σχολια). Απ΄οσο ξέρω η Δανία ειναι ενεργειακα αυτονομη
* Για την εφορια και τα ποσοστα κουβέντα ε; Αν ο ΓΑΠ τολμησει να εφαρμοσει εδω τετοιο συστημα προβλεπω να αντεχει 2μιση μερες. Για να δουμε......
Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 14, 2009
Πολιτική κριτική και λάιφσταϊλ
(αναδημοσιευση απο:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_13/09/2009_328775 )
Tου Nικου Γ. Ξυδακη
Tο κομφούζιο στην Αριστερά, του Συνασπισμού και του ΣΥΡΙΖΑ προκαλεί τη χλεύη των σταθερών επικριτών του, και δικαίως ώς ένα βαθμό. Οι έριδες των φατριών, η ιδεολογική πολυθολούρα, η πολιτική αφλογιστία, η τριχοτόμηση της τρίχας, η ίντριγκα ως αυτοσκοπός, η εσωκομματική υπερδημοκρατία συνδυαζόμενη με ωμό νεοσταλινισμό, η σκιαμαχία αριστεριστών - συστημικών, αντικαπιταλιστών - ρεφορμιστών, όλα τούτα τελούμενα σε φόντο βαθιάς πολιτικής κρίσης και κοινωνικής ανησυχίας, προκαλούν τη χλεύη. Ωστόσο, οι πλείονες των χλευαστών είναι τζάμπα μάγκες· πλήττουν εκ του ασφαλούς τον εύκολο στόχο. Κλωτσάνε τον λαβωμένο, τον αυτόχειρα.
Η αυτόχειρ Αριστερά έκανε τα πάντα για να φτάσει εδώ, λοιδορούμενη και πτυόμενη. Παρασύρθηκε από έναν εύκολο κινηματισμό, έναν υπερακτιβισμό μάλλον, μια λατρεία της νεολαίας, χωρίς όμως να δίνει ουσιαστικό πολιτικό περιεχόμενο στην ανησυχία, την αναταραχή, την ανυπακοή. Η συνασπισμένη Αριστερά κολακεύτηκε και κολάκεψε, π.χ. στο φοιτητικό πεδίο· ο αγώνας κατά της μεταρρύθμισης δεν έπειθε πάντα, ότι προασπίζει το δημόσιο σχολείο, ότι το στηρίζει σαν καλό σχολείο, δημοκρατικό και αξιοκρατικό, προωθητικό των ανθρώπων και της κοινωνίας.
Παρ’ όλες τις αδυναμίες της πάντως, αυτή η Αριστερά, τα τελευταία χρόνια, ανταποκρίθηκε στο διάχυτο κοινωνικό αίτημα για άλλο πολιτικό λόγο και πράξη. Στρεβλά έστω, με αδυναμίες και μερικεύσεις, με αστοχίες, πάντως η Αριστερά άκουγε το κοινωνικό σώμα, κυρίως τους αδύναμους και τους μη ακουόμενους, και τους έδινε φωνή, τη φωνή που δεν τους αναγνωρίζει κανείς άλλος. Υπερασπίστηκε επίσης, δυναμικά, τον δημόσιο χώρο, υπερασπιζόμενη ουσιαστικά το Σύνταγμα και τους νόμους, όπως στην περίπτωση της απελευθέρωσης των παραλιών. Η αντίθεσή της μάλιστα στην ανέγερση Μολ στον Ελαιώνα έδειξε ότι η Αριστερά δεν φοβάται το συμβατικό πολιτικό κόστος, μπορεί να συγκρούεται με μεγάλα συμφέροντα και αγελαίες πεποιθήσεις.
Οι σημερινοί χλευαστές της φυσικά δεν στέκονται σε αυτά τα χαρακτηριστικά. Οπως δεν στέκονται ποτέ ερμηνευτικά και αναστοχαστικά, καταγραφικά και περιγραφικά έστω, απέναντι στις αναδυόμενες νέες ανάγκες, τις νέες επιθυμίες, τους νέους ανθρωπολογικούς τύπους. Κύρια ή και αποκλειστική έγνοια αυτών των σχολιαστών άλλωστε δεν είναι η κοινωνία, είναι η εξουσία. Και μάλιστα η διαχείριση, η νομή της εξουσίας· αυτής της εξαθλιωμένης τρέχουσας εξουσίας, αυτού του ρακένδυτου συστήματος που παράγει παρακμή, αυτού του συστήματος που καυτηριάζει αποστασιοποιημένα ο ευρωπαϊκός Τύπος.
Είναι αξιοσημείωτο: οι καθ’ έξιν και κατ’ επάγγελμα τιμητές της Αριστεράς, πληθωρικοί σε ευφυολογήματα και κακιούλες, δεν βρίσκουν να πουν κάτι αναλόγως βιτριολικό για τους νομείς της εξουσίας. Δεν βρίσκουν δομικές αδυναμίες ούτε στους απερχόμενους ούτε στους επελαύνοντες βαρώνους: Ποια κοινωνική αγωνία εκπροσωπούν, τι ελπιδοφόρο νέο κομίζουν, ποιο ρίσκο αναλαμβάνουν, ποιους υπερασπίζονται; Η κριτική τους είναι ανύπαρκτη ή ανώδυνη· ήπια σχόλια για το λάιφστάιλ, για προσωπικά χούγια, κουτσομπολιά. Ποτέ επί της ουσίας. Είναι πολιτική για οπαδούς και πελάτες, για αγέλες, για αναγνώστες σκανδαλοθηρίας. Για το «Hola» που μάς αξίζει...
Ακόμη και η ανάδειξη του Αλέξη Τσίπρα στην ηγεσία του ΣΥΝ δεν έπαψε ποτέ να συνοδεύεται από ειρωνεία και υποτίμηση, για το νεαρό της ηλικίας του, για τη μοτοσικλέτα του, για το κούρεμά του. Η προτεινόμενη τολμηρή ανανέωση ηγεσίας ουδέποτε ετέθη αντιμέτωπη με την παρακμιακή εικόνα οικογενειοκρατίας των μεγάλων κομμάτων. Κι όμως από τους ίδιους αυτούς χλευαστές του «ντιντή» Τσίπρα, τους σιωπηρούς αβανταδόρους του επίσης νέου Κυριάκου Μητσοτάκη, η ανανέωση σε άλλες δυτικές δημοκρατίες χαιρετίστηκε με ενθουσιασμό. Δικαίως: Το φαινόμενο Ομπάμα έδειχνε την ικανότητα μιας κοινωνίας να ανανεώνεται και να τολμά, να ψηφίζει για Ελπίδα και Αλλαγή.
Η Αριστερά τόλμησε. Εκανε βήματα. Οχι αρκετά, όχι σχεδιασμένα, όχι στρατηγικά. Η ανομοιογένειά της, οι ασάφειες και οι τακτικισμοί στα ηγετικά κλιμάκια, οι λυκοφιλίες και οι αντίρροπες, αλληλομισούμενες τάσεις, δεν της επέτρεψαν να εκμεταλλευτεί την ιστορική ευκαιρία του 2007-2008. Η Κουμουνδούρου δεν άκουσε εγκαίρως τα μέλη της Αριστεράς, τους ψηφοφόρους, τους ανένταχτους, τη συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων που είναι η Αριστερά, χωρίς τίτλους ιδιοκτησίας και νεοσταλινικούς φετφάδες.
Αλλά ο πολιτικός χρόνος είναι μακρύς, είναι ιστορικός, δεν εξαντλείται σε μια ευκαιρία. Εν όψει και των εκλογών, η Αριστερά μπορεί μόνο να πράξει το στοιχειώδες: να ακούσει τον κόσμο της, και να παραμείνει γειωμένη στην κοινωνία.
Σάββατο, Σεπτεμβρίου 12, 2009
Zητείται....
Στοχος του δεν πρέπει να είναι να μπει στην Βουλή αλλά να χρησιμεύσει ως Δούρειος Ίππος για αυτους που τελικά θα εκλεγούν. Αμοιβές: κάμποση τηλεθέαση, θα σας καλούν σε δελτία ειδήσεων και θα σας απευθύνουν το λόγο στα σοβαρά, πιθανές δικές σας μηνύσεις στον Λαζόπουλο, μετέπειτα εργασιακή αποκατάσταση ως στέλεχος τηλεοπτικου πάνελ σε κοινωνικές εκπομπές, ειδική πρόσκληση από εκπομπή της Τατιάνας για να πείτε τον πόνο, τις αγωνίες και τους προβληματισμούς σας.
Μπείτε στην λαμπρή παρέα των:
Έφης Σαρρή, κα Τσουνη-Αθήνη, Ηλία Ψινάκη, Αλεκου Χρυσανθακόπουλου, Δημ. Κωνσταντάρα, Γιώργου Ανατολάκη, Μαρίνας Τσιντικίδου!
Ποιος άλλος θα έρθει οεο;
Προτάσεις:
1. Νατάσσα Ράγιου. Ναι ξέρω πως είναι "αλλού", αλλά το ΛΑΟΣ της πάει καλύτερα! "Ας στηρίξουμε όλοι Καλομοίρα και Ελλάδα"!
2. Κατερίνα Στανίση, ως αλλαγή της Εφη Σαρρή
3. Ο Πολύδωρας
4. Ο Καρτμαν
5. Ο Γιωργος Αυτιάς. Όχι τίποτε άλλο, για να σταματήσει να έχει εκπομπή.
6. Ο Στυλιανός Πατ(α)τακος. Α ξέχασα, στο ΛΑΟΣ "δεν ειναι ακροδεξιοι"
7. Ο Πέτρος ο Πελεκάνος. Και τα ζώα έχουν δικαιώματα. Tι οικολόγοι είμαστε δηλαδής;
8. Ο Άνθιμος Θεσσαλονίκης. Μας έχει λείψει λίγο παραδοσιακή ταλιμπανεζικη θεοκρατία και αφου ο Χριστόδουλος είναι αναγκαστικά απόντας περνάμε στο backup.
9. Σύσσωμο το Κόμμα Ελλήνων Κυνηγών μιας και έχουν "προχω" αισθητική.
10. Και τελευταίο. Μάλλον είναι ράδιο αρβύλα, αλλά έχει την πλάκα του και έχει και το σωστό πολιτικό στίγμα!
Άλλες προτάσεις;
Update! Και μετά σου λένε πως τα blogs δεν επηρεαζουν τηνπολιτικη.....
"Δεν κατεβαίνει τελικά με το ΛΑΟΣ ο τ.αντιπρόεδρος της "Χρυσής Αυγής""
Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 07, 2009
Πίσω από τις λέξεις
Τελική Έκδοση
Καλα μαλακιστίκαμαν εδώ και εδώ με τα της ...δεξιάς (προφορά Σημίτη παρακαλώ), αλλά ας κοιτάξωμεν λίγο και τα δικά μας που είναι ολίγον τι λαμπόγυαλον.
Σημείωση: ο γραφων δεν είναι μέλος κανενός κόμματος και έχει ψηφίσει κόμματα σε όλο το ευρύτερο ευρυτερικό εύρος της ευρύτερης ευρείας αριστεράς. Επίσης έχει αλλεργία στους κνίτες και τον κνιτισμό, όπως τουλάχιστον τον έχει δει να εφαρμόζεται στις πανεπιστημιακές νεολαίες. Ανήκομεν λοιπόν εις αυτό που αναφέρεται από τους ποιητάς ως "ανένταχτοι αριστεροί".
Αρχικώς μια ανασκόπηση. Τέτοιο καιρό πριν δύο έτη συμμαχικό σχήμα που προσπαθούσε να ενώσει (καπελώσει, απορροφήσει διαλιέχτε ανάλογα με τα γουστα) όλη την ελληνική μη ΚΚΕ αριστερά πήρε πρωτόγνωρο ποσοστό στας εκλογάς και είχε και μια και γαμώ δυναμική εκμεταλεύομενο το παραπαίον ΠΑΣΟΚ των ΓΑΠ (mind the GAP) και Μπένι (...Χιλλ). Μην τρελαθούμε κιόλας όμως. Κάποιο καιρό πριν ήταν εκτός βουλής και το 2004 ήταν μέσα με το ζόρι (αποτελέσματα 2004, 2007). Εκεί που αισθάνονταν απαλλαγμένοι απο το βραχνά της πολιτικής επιβίωσης και έτοιμοι να "φάνε" και το ....κέντρο ο αρχηγός του σχήματος παραιτήθηκε "υποδεικνύοντας" με τρόπο τον Αλεξάκη για τη διαδοχη του στο "μικρο" σχήμα (ΣΥΝ) και όχι στο μεγάλο (ΣΥΡΙΖΑ), πράγμα το οποίο μας μπέρδεψε αρκετα μιας και ο ΣΥΝ είχε αρχηγό που δεν ήταν βουλευτής (Τσίπρας), βουλευτή -αρχηγό που δεν ήταν αρχηγός (Αλαβάνος) και εκπρόσωπο - βουλευτή που ήθελε να γίνει αρχηγός και δεν του έκατσε (Κουβέλης). Σε επίπεδο πολιτικής "μάχης" όμως τα πηγαινε μια χαρά και θες το ΠΑΣΟΚ και το....gap, θες η ΝΔ και οι πολιτικές της, δημοσκοπικά ανέβαινε. Ξαφνικα η αριστερά έγινε ...τρέντι! Και όχι με ψηφοφορους μπετον -αρμε όπως του ΚΚΕ, αλλά με αυξημένη πολυσυλεκτικότητα.
Το σημείο κρίσης λογικά ήταν ο Δεκεμβρης του 2008 όπου πήρε εξ' αρχής το μέρος των "ταραξιών" και ΟΛΟΙ μα όλοι έπεσαν να τον φάνε - με πρώτο πρώτο το ΚΚΕ, εεεεε το ex-ΚΚΕ εννοούσα. Εκεί φάνηκε το λαθος της επιλογής Αλαβάνου μιας και ξαφνικά μιλαγαν 3 φωνές και έλεγαν αλλ' αντ' άλλων, ο δε Τσίπρας παρότι αρχηγός-αρχηγός δεν μυρίστηκε αρκετά γρήγορα τα τεκταινόμενα και αντι να αρχίσει για τα λαθη της κρατικής εξουσίας το πήγε στην ταξική πάλη - μπουρδολογία που δεν του βγήκε μιας και ο πιτσιρικάς που σκοτώθηκε μόνο προλετάριος δεν ήταν.
Ξαφνικά "ανακαλύφθηκαν" οι "αντεθνικές", "μη σύμφωνες ιδεολογικά", "οπορτουνίστικες" και άλλα ακαταλαβίστικα θέσεις μερικών συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ και ξαναπεσαν όλοι να τον φάνε. Δεν λέμε πως δεν υπήρχαν τέτοιες. Λέμε πως δεν έχει σημασία. Κάθε κόμμα κρίνεται από το πρόγραμμα που καταθέτει και οι ακραίες απόψεις δεν υπήρχαν σε αυτό. Άσε που μερικές συνιστώσες είναι κυριολεκτικά ο "κυρ-Μανώλης και άλλοι πέντε" (όχι καφενείο, αλλά είναι ζήτημα αν γεμίζουν τραπέζι), οπότε δεν μιλάμε ΚΑΝ για πολιτικό ρεύμα. Και πριν πάμε μακρυά, ας θυμηθούμε μερικές θέσεις του ΚΚΕ παλαιότερα (αρκετά παλαιότερα. Σλαβομακεδονία κτλ), των μουσουλμάνων ΠΑΣΟΚων υποψηφίων στην Ξάνθη, τις κοτσάνες του Σαμαρά επί Μητσοτάκη και κατόπιν και τις ρατσιστικές κορώνες διαφόρων Καμποτζιανων, Λαοτιανών, Σιαμέζων και άλλων από κείνα τα μέρη. Κάθε σχηματισμός έχει τους τρελούς του (Βύύύύύρωνα με ακουουουουυουουους;;;;) , αλλά μετράει το πόσο λόγο - και εξουσία τους δίνει. Για μενα η τοποθέτηση Πολύδωρα στο υπουργείο Δημ. Τάξης ήταν πολύ πιο επικίνδυνη εθνικά απ' ότι οι δράσεις όλων των συνιστωσών του Συριζα μαζί. Δεν ήταν ο Πάκης που άφησε ασύδοτα τα σώματα ασφαλείας και τους έδωσε περίπου ατιμωρησία (η λέξη πραιτοριανοί φοριόταν πολύ επί Βύρωνα). Απεναντίας ο Πάκης προσπάθησε (ατσούμπαλα εννοείται) να τους μαζέψει λίγο, αλλά δεν πρόλαβε ο άνθρωπος.
Επιστρέφουμε στα του ΣΥΡΙΖΑ. Ειναι αποδεκτό πως οι συνιστώσες από μόνες τους δεν αποτελούν καποιο σοβαρο πολιτικό ρεύμα. Αν κατέβαιναν μόνες τους μπορεί να μην έπαιρναν ούτε τις ψήφους των υποψηφίων τους. Χρησιμεύουν όμως σαν "δόλωμα" για τους "ανένταχτους" σαν και μένα. ΣΥΡΙΖΑ ψήφισαν πιο πολλοι "ανένταχτοι" παρά μέλη των συνιστωσών. Άσε που είναι αμφίβολο αν θα υπήρχε άλλος τρόπος να δούμε τον Ψαριανό εντός βουλής και αυτό από μόνο του εμένα μου φτάνει. Θα μου πείτε γιατί δεν ψηφίζαμε ΣΥΝ και να ξεμπερδεύουμε; Μα το κάναμε μια-δυο φορές αλλά βαρεθήκαμε να τους βλέπουμε να τρέχουν προς τα....πράσινα μόλις παίρναν 5 ψήφους παραπάνω (Δαμανάκη, Ανδρουλάκης, Βούγιας κτλ κτλ). Ασε που ο σύντροφος Λεωνίδας το έχει κάνει σύνθημα εδώ και 10 τουλάχιστον χρόνια ("πρέπει να συνεργαστούμε με το ΠΑΣΟΚ"), οπότε δεν μας άνοιγε και την όρεξη ο ΣΥΝ μόνος του. Καλός ήταν αλλά το φοβόμασταν το πράμα. Μόλις όμως ο Αλαβάνος άρχισε τις Παναγίες ΚΑΙ προς τους πράσινους, με την στήριξη των συνιστωσών κυριως, εμείς τσιμπήσαμαν.
Κάπου εδώ θα κάνω ένα διαχωρισμό να τελειώνουμε. Είμαι υπέρ των κυβερνήσεων συνεργασίας. Αλλά κατόπιν εκλογικού αποτελέσματος που δεν αφήνει επιλογή. Αν δηλ υπήρχαν πχ στην βουλή 3 κόμματα και έπαιρνε 33% ο καθένας θα κάναμε επαναληπτικές εκλογές για 200 χρόνια μέχρι να "υπάρξουν προγραμματικές συγκλίσεις"; Αν είναι δυνατόν. Γι αυτό η πολιτική είναι η τέχνη του συμβιβασμού. Κάνεις προτάσεις στο λαό, αυτός τις ψηφίζει, και αν δεν βγει αυτοδυναμία προβαίνεις σε αμοιβαίες υποχωρήσεις και πας για υλοποίηση. Ας μην ξεχνάμε πως βάσει συντάγματος στις εκλογές δεν εκλέγουμε κυβέρνηση αλλά βουλή. Οι βουλευτές μετά δίνουν την εμπιστοσύνη τους σε κάποια κυβέρνηση.Έτσι και αλλιώς η ύπαρξη νόμων δεν ήταν ποτέ πρόβλημα στην Ελλάδα. Η τήρησή τους ήταν και μια πολυκομματική κυβέρνηση μπορεί να είναι καλύτερη σε αυτό από μια μονοκομματική καθώς θα φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη. (Φανταστείτε συνεργασία ΝΔ-ΚΚΕ πχ με κάθε υπουργό από την μία πλευρά να έχει υφυπουργό από την άλλη. Που να βουτήξει, ούτε να ανασάνει δεν θα μπορεί)
Ξαφνικά ο ΣΥΡΙΖΑς έπεσε σε μια μπουρδολοδίνη άνευ προηγουμένου. Και συνήθως οι αριστεροί εν Ελλάδι όταν σφάζονται υπάρχει και κάποιος ιδεολογικός μανδύας. Εδώ παίζει ο μόνος μαχόμενος ιδεολογικά να ήταν ο φίλτατος Σπίθας, μιας και όλοι οι άλλοι τσακώνονταν για το ποιος θα είναι αρχηγός (στο υπερσχήμα του 5%! ρε που πάμε ρεεεεεε) χωρίς να αναμοχλεύουν τις όποιες ιδεολογικές διαφορές τους. Αντιθέτως εκλογίκευαν και ιδεολογοποιούσαν την ....αρχηγική διαφορά ως πολιτική! Αυτό φάνηκε και στις απανωτές συνεδριασεις των οργάνων του Σύριζα τις τελευταίες μέρες, όπου δεν ανακινήθηκε θέμα θέσεων, όχι γιατί δεν υπήρχει χρόνος, αλλά γιατί κανείς δεν διαφωνούσε με αυτές!
Είχαμε το αστείο φαινόμενο οι αντιτσιπρικοι του Κουβέλη να είναι πιο τσιπρικοί από τους τσιπρικούς και οι συριζαίοι γενικώς να αντιτίθενται σε αυτά που συμφώνησαν λίγα χρόνια πριν, ενω ο Αλαβάνος έπαιζε την Πυθία με χαρακτηριστική άνεση εκνευρίζοντας τους πάντες. Η πιθανότερη ερμηνεία είναι πως ήθελε να είναι αρχηγός του ενιαίου ΣΥΡΙΖΑ-κόμματος, κάτι που δεν του βγήκε και κατόπιν έκανε ασκήσεις βαρυθυμίας. Το άλλο προφανές είναι πως τελικά στο ΣΥΝ ο Τσίπρας είναι πανίσχυρος (το περιμένατε; εγώ όχι) και αν έβγαινε ως αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ τότε ο Αλαβάνος δεν θα μπορούσε ποτέ ξανά να απαιτήσει την αρχηγία του συνολικού σχήματος. Μένει η ερώτηση γιατί ο Αλαβάνος δεν προέβηκε σε τέτοιες αλλαγές στο "καταστατικό" του ΣΥΡΙΖΑ όταν ήταν αρχηγός του ΣΥΝ, και είχε πάρει και τα πάνω του. Άσε που τότε ο Τσίπρας ακόμα "προαλοιφόταν" και δεν ήταν καθόλου έτοιμος να σφετεριστεί το πρώτο τραπέζι πίστα. Ανεξήγητο τελείως και μέγα πολιτικό σφάλμα, όπως αποδείχθηκε. Αν το είχε κάνει τότε, τώρα θα μιλάγαμε για ΣΥΡΙΖΑ του 10%, αλλά όποιος πάει για τα πολλά καμιά φορά χάνει και τα λίγα....
Επίσης αποδείχθηκε πως όλοι έκαναν λεονταρισμούς μεν, αλλά όλοι ήξεραν πως κανείς μόνος του δεν μπορεί να πιάσει το (άπιαστο με τα σημερινα δεδομένα) ποσοστό του 5%, και πως αν επέρχετο η διάσπαση δεν θα το έπιαναν ούτε αθροιστικά. Οπότε κανείς δεν τολμούσε να φύγει μόνος του και να χρεωθεί το θέμα, αντιθέτως ήταν όλοι "διαλλακτικοί" προσπαθώντας να εξωθήσουν τους άλλους σε έξοδο και να μην την χρεωθούν οι ίδιοι. Όποιος έμενε τελευταίος στο τραπέζι, λογικά θα κέρδιζε τους "ανένταχτους", αρκεί οι προτάσεις του να ήταν στην σφαίρα της λογικής. Το "σχέδιο" των πέριξ του Αλαβάνου συνιστωσών λογικά θα ήταν να είναι μπροστά ο Αλέκος και ο Σύριζα να γίνει ένα νέο κόμμα. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πείραξε το ΣΥΝ κάτι τέτοιο. Όλοι οι άλλοι μαζί δεν γεμίζουν καφετέρια. Ο ΣΥΝ είναι η μοναδική συνιστώσα με οργανωμένο κομματικό μηχανισμό που μπορεί να παίξει μπάλα σε εθνικές εκλογές. Ενας ενιαίος ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσε με άνεση να λέει πως "είναι όλη η αριστερα" - πλην Λακεδαιμονίων και να παίξει θεωρητικά το ΠΑΣΟΚ επί (σχεδόν) ίσοις όροις. Ο τρόπος όμως που αυτό πήγε να γίνει ήταν βιαστικός και ατσούμπαλος. Προ εκλογών πάμε όπως είμαστε και δεν πάμε να σφαχτούμε μεταξύ μας. Ο στόχος των συνιστωσών στις απανωτές διασκέψεις ήταν όχι ποιος θα είναι αρχηγός αλλά να μειωθεί ο Τσίπρας, **update πράγμα που θα σήμαινε μείωση του ΣΥΝ μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ - και μείωση (αυτός είναι ο στόχος) της ομάδας Κουβέλη, τους οποίους οι υπόλοιποι θεωρούν "αριστερους με ολίγη"**. Γι αυτό και δεν τον ήθελαν αρχηγό, για να μετρήσουν σταυρους και αυτός και ο Αλαβάνος και να του πούνε πως "κοίτα μικρέ, είσαι δεύτερος" είτε να βγεί απευθείας ο Αλαβάνος ως αρχηγός και να μην μπορεί de facto να συγκριθεί .
Τι εκανε ομως ο μικρός;
(http://www.tvxs.gr/v19935)
1) Το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ να κατατεθεί στον Άρειο Πάγο από τους επικεφαλής όλων των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ. Πράγμα που προβλέπεται και από το νόμο για τους συνασπισμούς κομμάτων. Πρώτος στη σειρά της κατάθεσης ο υπογράφων εκ μέρους του ΣΥΝ, ο Πρόεδρος του. Κανένας αρχηγός συνδυασμού. Οι επικεφαλής των συνιστωσών, de facto επικεφαλής του εκλογικού αγώνα για λογαριασμό των συνιστωσών που εκπροσωπούν όσο και του ενωτικού ψηφοδελτίου. Όλοι οι υποψήφιοι θα εκλεγούν με σταυρό, δηλ. κανένας δεν θα κάνει χρήση του προνομίου εκλογής χωρίς σταυρό εκ της θέσεώς του.
2) Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας να καταρτιστεί εξ ολοκλήρου από προσωπικότητες της Αριστεράς, από διανοούμενους, ανθρώπους των γραμμάτων και του πολιτισμού. (σ. του z. Δηλαδη ούτε ο Αλαβάνος στο επικρατείας!)
3) Τον Πρόεδρο της νέας Κοινοβουλευτικής Ομάδας, που θα προκύψει, να τον εκλέξει η Κοινοβουλευτική Ομάδα, με δημοκρατικό τρόπο και με βάση τον κανονισμό λειτουργίας της, μετά τις εκλογές.
4) Να εξαντληθεί κάθε προσπάθεια θετικής ερμηνείας του νόμου ώστε να καταστεί δυνατό στον πρώτο εκ των επικεφαλής που καταθέτουν το ψηφοδέλτιο, στον Πρόεδρο του ΣΥΝ, να μην έχει περιορισμούς στη δημόσια παρουσία από το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.
Δηλαδή, θα είναι αρχηγός ο Τσίπρας, αλλά θα θέλει και σταυρό προτίμησης!! Επισης η πρόταση αυτή ήταν "μη διαπραγματεύσιμη" σε στυλ "take it or leave it" και τους....έσκισε κανονικά διότι:
* είναι αρχηγός ο Τσίπρας και δεν είναι. Τέτοια κίνηση ούτε ο Αλαβάνος δεν θα έκανε. Καλά λεει ο Σπίθας πως είναι άξιος μαθητής του μεντορά του.
* Τα μέλη του ΣΥΝ ως πιο πολλά, λογικά θα εκλέξουν παραπάνω βουλευτές, οπότε....; Και όπως τα έχουν πάρει όλοι στο κρανίο με τον Αλαβάνο (παρόλο που ακόμα τον σέβονται υπερμετρα) τα πράγμα πάει μόνο του
* Ξαφνικά οι υπόλοιπες συνιστωσες δεν είχαν τι να πουν. Τους δόθηκε συλλογική ηγεσία, και έχουν και την ευκαιρία που ζήταγαν να στηρίξουν τον Αλαβάνο, οπότε περαιτέρω άρνησή τους θα αντιμετωπίζονταν ως δυναμιτισμός του όλου επιχειρήματος
* Ο Αλαβάνος συναίνεσε κατεβάζοντας μούτρα. Μετά από λίγο έκανε για μένα το μέγιστο σφάλμα να δηλώσει πως δεν κατεβαίνει στις εκλογές ενώ μερικές μέρες πρίν έλεγε πως "αυτές οι εκλογές είναι κρίσιμες γιατί η αριστερά κινδυνεύει να μπει στο περιθώριο" και τώρα που δεν του βγήκε το δικό του πάει στην άκρη κάνοντας μούτρα με (προφανή) στόχο να επανέλθει ως Μεσσίας αργότερα! Επί της ουσίας δεν θέλει να μπει στην ίδια ζυγαριά με τον Τσίπρα γιατί απλούστατα πλεον δεν νιώθει σίγουρος.....
Συμπέρασμα: Ο ΣΥΡΙΖΑ κατεβαίνει με αρχηγό τον Τσίπρα αλλά με...συλλογική ηγεσία, η αριστερά "κρατήθηκε ενωμένη παρά τις αντιξοότητες" κτλ κτλ, το μόνο άσχημο είναι τώρα ο ....ΣΥΝ!!! Για την ακρίβεια οι wannabe Πασόκοι του ΣΥΝ, η ανανεωτική πτέρυγα δηλ, που βλεπουν πως ο πιτσιρικάς επιμένει στην ένωση της αριστεράς και όχι στον κατακερματισμό της για να σωθεί η "ιδεολογική καθαρότητα" αυτών που (κατηγορούνται πως)......είναι με το ένα πόδι στο ΠΑΣΟΚ!
Αυριο η ανανεωτική πτέρυγα έχει meeting για να δει τι θα κάνει. Ας κάνω τον προφήτη. ΔΕΝ θα αποχωρήσουν από το σχήμα. Αν όμως αποχωρήσουν:
α) αν κατέβουν αυτόνομοι δεν θα πάρουν τίποτε
β) αν πάνε στο ΠΑΣΟΚ θα ξεβρακωθούν
γ) αν απέχουν από τις εκλογές θα θεωρηθεί πως είναι ριψασπεις μιας και εγκαταλείπουν την μάχη σε μια κρίσιμη στιγμή για την αριστερά. Θα είναι ακόμα χειρότεροι από τον Αλαβάνο γιατί αυτοί είναι "ρευμα" και όχι ένα άτομο!
δ) (updated) Αν πάνε στους Οικολόγοι-πράσινοι, οι οποίοι λογικά θα συνεργαστούν με το ΠΑΣΟΚ με αντάλλαγμα το υπουργείο περιβάλλοντος (και οι ΠΑΣΟΚΟΙ το κέρδος κάποιας συναίνεσης), τότε βλέπε β)
Το στοίχημα για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι δύσκολο και δυστυχώς όχι ιδεολογικό, αλλά εξαρτάται καθαρά από τις εκλογές η ύπαρξη αυτής της χαλαρής συμμαχίας - και της "ενωμένης αριστερας" σαν ιδέα. Ποσοστό ίσο με αυτό του ΣΥΝ το 2004 θα είναι οκ. Ποσοστό ανάμεσα σε αυτό και σε αυτό του 2007 θα είναι ανέλπιστα καλό, και αν το ξεπεράσει θα λένε όλοι μετά "ποιός Αλαβάνος";
Αν όμως πέσει κάτω από το 3%........
Update: Περί "επιθέσεων". Τα πράγματα είναι λίγο πιο σύνθετα απ' ότι νομίζετε. Δεν κέρδισε "συμπάθεια" ο ΣΥΝ μόνο λόγω της ηλικίας του Τσίπρα. Ο βαθμός αηδίας στην εφαρμοζόμενη πολιτική των δύο μεγάλων είναι πολύ μεγάλος και το ΚΚΕ ακόμα τρομάζει με την .....αισθητική του. Η "συμπάθεια" άρχισε να πέφτει όταν:
α) οι Συριζαίοι συλλογικά άρχισαν τις χαζομάρες
β) το σύστημα τρόμαξε και με μπροστάρηδες Καρατζαφέρη-Αλεκα άρχισαν να ξεφωνίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ. Ακολούθησε η ΝΔ. Κατόπιν το ΠΑΣΟΚ με επιθέσεις φιλίας.
γ) Τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ τους ξέσκισαν στην γιούχα και για ένα διάστημα έκοψαν την προβολή σε Τσίπρα-Αλαβάνο ή έστω την μείωσαν αρκετά και πρόβαλαν συνήθως τις χαζομάρες τους. Ο Συριζα την περίοδο 2004-2007 ήταν το πρώτο αντιπολιτευμενο κομμα. Μετα τίποτε. Δεν έχω ιδέα αν σταμάτησαν ή όχι την αντιπολίτευση, ξέρω όμως πως κόπηκε χοντρά η προβολή της πέρα από τις όποιοες lifestyle αναφορές (τι φόρεσε ο Αλέξης κτλ). Αυτή η προβολή όμως απομακρύνει τους σκεπτόμενους πολιτικά ψηφοφόρους. Δεν είναι τυχαίο που όταν ο ΣΥΡΙΖΑ άρχισε να παραπαίει οι δεξιές επιθέσεις (και οι ΚΚΕδικες) ατόνησαν. Πιο πολύ φοβούνται οι δεξιοί την διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ παρά οι αριστεροί! Ένας διαλυμένος ΣΥΡΙΖΑ σημαίνει πως το ΠΑΣΟΚ θα φτάσει στο 45%! Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που η ΝΔ και το ΛΑΟΣ "ξέχασαν" τα "αντεθνικα" και "αριστεριστικα" του ΣΥΡΙΖΑ και η Αλεκα τους ξανάβρισε μόλις σήμερα, ενώ δηλ. είχε βρεθεί διέξοδος από το συριζικό τούνελ! Μόνος αμάσητος και χοντρός...παντού ο Πάγκαλος που βρίζει τους πάντες βρέξει χιονίσει.
Είναι η πρώτη φορά στα ελληνικά χρονικά που η δεξιά έχει τέτοια αγωνια για την αριστερά......
Update II:
Λέγει ο σύντροφος hades στα σχόλια: "ποιος θα κάνει την κετρική προεκλογική ομιλία; Ο Τσίπρας ή κάποιος άλλος; Ποιος θα κάνει πρώτος δηλώσεις μετά τις εκλογές; Ποιος θα περιοδεύσει προεκλογικά ως πρόεδρος κόμματος; Ποιος θα αντικρούσει σε επίπεδο αρχηγού τις θέσεις των άλλων αρχηγών;"
Ας δώσω τις δικές μου απαντήσεις (όπως το κόβω το ζήτημα μετά την "εθελούσια" Αλαβάνου και την αποδοχή του Σύριζα των 4ων θέσεων του ΣΥΝ, ειδικά της 4ης)
* ποιος θα κάνει την κετρική προεκλογική ομιλία; Όλοι οι ηγητορες με τελευταίο τον Τσίπρα. Εναλλακτικά ο Τσίπρας μόνος του.
* Ποιος θα κάνει πρώτος δηλώσεις μετά τις εκλογές; Ανάλογα. Είτε ο Τσίπρας, είτε κάποιος "εκπρόσωπος" του ΣΥΡΙΖΑ (πχ ο Κουβέλης)
* Ποιος θα περιοδεύσει προεκλογικά ως πρόεδρος κόμματος; Σαφέστατα ο Τσίπρας. Που να πάνε οι άλλοι.....
* "Ποιος θα αντικρούσει σε επίπεδο αρχηγού τις θέσεις των άλλων αρχηγών;". Λογικά ο Τσίπρας, εκτός και άν ο ίδιος δώσει το πόστο σε κάποιον άλλο (πχ Κουβελης/Αλαβάνος αν το θέλουν)
Εξήγηση: Ο ΣΥΝ είναι και παραμένει η κυριάρχη συνιστώσα. Αν δεν κουνηθεί (ειδικά στην επαρχία) αυτός, τότε δεν κουνιέται τίποτε. Άρα πάνε οι περιοδείες από τον λογαριασμο. Από την στιγμή που η ηγεσία είναι "συλλογική" και ο Τσίπρας "πρώτος μεταξύ ίσων", τότε θα έχει κυρίαρχο ρόλο στην τελική ομιλία. Μετά τις εκλογές θα μιλήσει είτε ο Τσίπρας είτε όποιος εκπρόσωπο έχει ορίσει στον ΣΥΡΙΖΑ και δεν μας λέει τίποτε αυτό. Στο ΠΑΣΟΚ πχ μπορεί να μιλήσει είτε ο Ραγκούσης είτε ο Παπανδρέου πρώτος και ο άλλος δεύτερος. Κεντρική όμως θα θεωρηθεί η ομιλία του Γιώργου. Στο ντιμπέιτ θα πάει ο εκπρόσωπος της κυρίαρχης συνιστώσας (Τσίπρας) είτε όποιος αυτός ορισει (και αν το θέλει δηλαδής) δηλαδή κάποιος από τους Κουβελη-Αλαβάνο με φαβορί τον πρώτο μιας και ο Αλαβάνος....ιδιωτεύει.
Update III
Τελευταίες δημοσκοπήσεις. Βάζοντας ένα 5% που μπορει να πάει σε εξωκοινοβουλευτικά κόμματα και βγάζοντας τους ΔΞ/ΔΑ ως "λευκους/άκυρους", η αναγωγή βγάζει το πρώτο κόμμα στο 38.3% (μη αυτοδυναμια), τον ΣΥΡΙΖΑ στο 4,3% (που αν το πιασουν θα τραβανε τα βυζια τους απο την χαρά τους και ο Τσίπρας θα είναι 1000% ισχυροποιημένος) και τους Οικολόγους οριακά έξω
Update IV και αμαν κουράστηκα!!
Η ατάκα (και η εικόνα) της τελευταίας δεκαετίας!!
(http://antidrasiandsex.blogspot.com/2009/09/o.html)
Ο μικρός Αλέκος, κάθεται και κλαίει, γιατί δεν τον παίζουνε, οι συνιστώσες του.
Κατάρα στα Updates!!
Update V
Καταδιασκέδασα με το σημερινό άρθρο του Ρουμελιώτη στην Ελευθεροτυπία με τον οποίο συμφωνώ σε μεγάλο βαθμο και αντιγράφω ένα καλό ρεζουμέ (τονισμοί δικοί μου και κατά την γνώμη μου οι σπόντες πάνε όχι μόνο στον Αλαβάνο αλλά (κυρίως) στην Ανανεωτική Πτέρυγα και στις "αμετροεπείς" συνιστώσες):
"
ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ χιλιάδες νέες και νέοι πέρασαν απ' τις οργανώσεις και τις ομάδες της Αριστεράς στη μεταπολίτευση. Η συντριπτική τους πλειοψηφία είναι σήμερα ανένταχτοι. Η πιο μορφωμένη, η πλέον πολιτικοποιημένη γενιά. Και η πιο απαιτητική. Μπορεί να ψηφίζουν οτιδήποτε ή να μην ψηφίζουν τίποτα, έχουν προσωπική άποψη όμως. Και γνώμη για όλα. Και τα υπολείμματα απ' τα γκρουπούσκουλα της μεταπολίτευσης τούς φαίνονται ξεπερασμένα, βαθιά νυχτωμένα και γραφικά.
ΠΟΛΥ θα γουστάρανε ένα προχωρημένο έξυπνο, ανατρεπτικό κόμμα. Γι' αυτό δεν είπανε «τι να σου κάνει ο πιτσιρικάς» όταν ανέλαβε ο Αλέξης και του δώσαν ένα έστω δημοσκοπικό 18%. Δεν τον αφήσανε ούτε καν να δοκιμαστεί. Η γενιά του Πολυτεχνείου κατάφερε να τον έχει υπό επιτήρηση απ' την αρχή. Τι μιζέρια, τι κατάρα κι αυτή!
"
Update VI
(και καμαρωτο! αμ τι νομίζατε, μονο ο Λιακοπουλος δικαιώνεται;)
Επαρχια:
"«Τώρα είναι η ώρα να γυρίσουμε το παιχνίδι. Και ακόμα πιο δυνατοί, να αλλάξουμε τους συσχετισμούς, να αλλάξουμε το μέλλον, για το οποίο μας προετοιμάζουν» δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΝ Αλέξης Τσίπρας κατά την ομιλία του σε πολιτική εκδήλωση στη Δράμα."
...................
"Επίθεση όμως εξαπέλυσε και στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γιώργο Παπανδρέου......"
κτλ κτλ
Η "συλλογική ηγεσία" και οι συνιστώσες:
"Tη συμμετοχή της στο ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσε η ΚΟΕ, διατυπώνοντας ωστόσο τις επιφυλάξεις της και κάνοντας λόγο για απόφαση του ΣΥΝ «κομμένη και ραμμένη στα δικά του μέτρα»."
μπλα μπλα μπλα
Και ο ....προφητης δικαιώνεται:
Κάθοδο στις εκλογές με ΣΥΡΙΖΑ «επικυρώνουν» οι Ανανεωτικοί
Το μόνο που μένει είναι να βγει και το ποσοστο του ΣΥΡΙΖΑ στο 4%+ , οπως το υπολογιζω για να βρω δουλεια ως πολιτικός αναλυτης :)))
Update VII
Προς προβληματισμό:
http://www.tvxs.gr/v20516
Κυριακή, Σεπτεμβρίου 06, 2009
Ο Κωτσος η ΔΕΘ και το Σύμπαν
Η περιέργεια ήταν κυρίως στο αν μπορούσαμε να δούμε πως θα το έπαιζε με βάση αυτά που έγραψα στο προηγούμενο και αυτά που έγραψε ο hades εδω.
Άσε που θα ήταν αρκετά αστείο να βλέπεις τον Καραμανλή να κάνει αντιπολίτευση στον εαυτό του (Κώστας εναντίον Κώστα) και να δηλώνει πως αυτά που δεν έκανε εδώ και 5μιση χρόνια, και ακόμα πιο δύσκολα θα έλεγα, θα τα κάνει στην .....τρίτη του θητεία με το ίδιο κόμμα.
Πως και ποιος ρε παιδιά; Εδώ πήγαν να βάλουν τεκμήρια πολυτελούς διαβίωσης και τα πήραν πίσω. Πήγαν να φορολογήσουν (πολύ ατσούμπαλα ομολογουμένως) τους επιχειρηματίες και το πήραν πίσω. Ενα βιβλίο Ιστορίας που δεν άρεσε στο Λιακόπουλο (οκ οκ και σε άλλους) το πήραν πίσω. Πήγαν να σταματήσουν τις συμβάσεις ομηρίας στο δημόσιο και απ ότι ακούω αυτές πολλαπλασιάστηκαν. Μόνο στα πιτσιρίκια του Δεκέμβρη το έπαιξε βαρυ πεπόνι. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν εμφάνισε το cojones που θέλει να πιστέψουμε πως έχει.
Ας δούμε λοιπόν τι είπε το παλλουκάρι και παράλληλα επετρέψτε μου να σχολιάσω on the fly οπου νομίζω πως χρειάζεται
Πηγή: http://www.tvxs.gr/v19810
Οικονομία
Ο κ. Καραμανλής ανέλυσε σε τρεις άξονες στην πολιτική που προτίθεται να εφαρμόσει για την οικονομία: Πρώτος άξονας είναι ο αυστηρός έλεγχος στις δημόσιες δαπάνες, για τον οποίο προτίθεται να λάβει μεσοπρόθεσμα μέτρα και μέτρα άμεσης εφαρμογής.
Τα μέτρα άμεσης εφαρμογής περιλαμβάνουν:
1ον: Πάγωμα των προσλήψεων το 2010, εκτός των απολύτως απαραίτητων στα υπουργεία Υγείας και Παιδείας. Οκ, ας το καταπιούμε, παρόλο που σε πολλους τομείς χρειάζονται προσλήψεις (ευκολο πχ η πυροσβεστική)
2ον: Αυστηρός περιορισμός των προσλήψεων, για μια επιπλέον διετία, έτσι ώστε να αναλογεί μια πρόσληψη σε κάθε δύο αποχωρήσεις. Το ίδιο με προηγουμένως. Δεν είναι όλος ο δημόσιος τομέας κορεσμένος, απλά κάποια ποστα είναι και φουλ στα φράγκα και υπερκορεσμένα (πχ τα Οικονομικά υπουργεία). Επίσης, παρόλου που οι μισθοί του δημοσίου είναι γενικά χαμηλοί, υπάρχουν ποστα-κομπόστα (να κανουμε και μια αναφορά στον ΕΛ προφήτη) που ΚΑΙ αργόμισθα είναι ΚΑΙ έχουν τρελές αποδοχές μέσω του συστήματος πλασματικές υπερωρίες-επιδόματα που είμαστε καλά παιδιά - πλασματικά εκτός έδρας. Κλασικό τέτοιο παράδειγμα οι ΔΕΚΟ που είναι κυριολεκτικά χαϊδεμένοι από όλες τις κυβερνήσεις. Και τι θα γίνει αλήθεια με το ταμείο των δημοσίων υπαλλήλων που θα έχει σε κάποια φάση περισσότερους συνταξιούχους απ΄οτι εργαζόμενους;;
3ον: Πάγωμα των συντάξεων και των μισθών στο Δημόσιο Τομέα το 2010, με ειδική όμως μέριμνα για χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους. Για τα επόμενα χρόνια, οι μισθολογικές αυξήσεις θα διαμορφώνονται σε συνάρτηση όχι μόνο του πληθωρισμού της χώρας, αλλά και εκείνου της Ευρωζώνης. Η ίδια εισοδηματική πολιτική θα εφαρμοστεί και από τις διοικήσεις των μη εισηγμένων ΔΕΚΟ. Αυτό πονάει αλλά έτσι και αλλιώς οι μισθοί στο δημόσιο είναι παγωμένοι εδώ και χρόνια, οποτε ΟΚ
4ον: Κανένα νέο επίδομα και καμιά αναπροσαρμογή υπάρχοντος επιδόματος για δύο χρόνια.
5ον: Περικοπή, για μια διετία, των υπερωριών κατά 30% και κατάργηση των πλασματικών υπερωριών. Να το δω και να μην το πιστέψω
6ον: Περικοπή κατά 30% των δαπανών για μετακινήσεις στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Αυτό είναι μαλακία. Αν κάποιος πρέπει να μετακινηθεί για υπηρεσιακούς λόγους δηλαδή θα πληρώνει από τσέπη του;
7ον: Αναδιάρθρωση των δαπανών του Προϋπολογισμού, με κατεύθυνση τους τομείς που προάγουν μεσοπρόθεσμα την οικονομική ανάπτυξη (παιδεία, έρευνα, επενδύσεις υποδομής, «πράσινη ενέργεια»). Αυτό ειδικά το λένε όλοι και κανείς δεν το κάνει
8ον: Εφαρμογή, από την 1η του χρόνου, της εξαγγελίας για τη δημιουργία Ενιαίας Αρχής αρμόδιας για την καταβολή των αποδοχών όλων των υπηρετούντων στο Δημόσιο. So?
9ον: Καθιέρωση νέου μισθολογίου για τους νεοεισερχόμενους στο Δημόσιο, έτσι ώστε οι εργαζόμενοι με τα ίδια προσόντα και την ίδια προϋπηρεσία να έχουν τις ίδιες αποδοχές, σε όποιο Υπουργείο, όποια Υπηρεσία κι αν εργάζονται. Αμήν και πότε και σιγά μην το κάνεις!!!
10ον: Περικοπή της βουλευτικής αποζημίωσης και του μισθού των μελών της κυβέρνησης, των νομαρχών και δημάρχων για μια διετία. Ας θυμηθούμε όμως πως οι αποζημιώσεις αυτών ανέβηκαν αρκετά κατά τη θητεία αυτης της κυβέρνησης, αλλά είπαμε Κώστας εναντίον Κώστα είναι η δουλειά.
Στα μεσοπρόθεσμα μέτρα περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:
· Καθιέρωση ρητών αρχών και διαδικασιών, που θα διέπουν την προετοιμασία, την κατάρτιση και την εκτέλεση του Προϋπολογισμού.
· Εφαρμογή συγκεκριμένων μεθόδων για την αξιολόγηση της σκοπιμότητας ορισμένων δαπανών (πχ από μηδενική βάση).
· Κατάρτιση τριετών προϋπολογισμών.
· Επιτάχυνση της εφαρμογής Προϋπολογισμών Προγραμμάτων, μέσα από τους οποίους επιτυγχάνεται μεγαλύτερη διαφάνεια στη δημοσιονομική διαχείριση και ακριβέστερη απεικόνιση των δαπανών σε κάθε τομέα δράσης (Παιδεία - Υγεία - Περιβάλλον κλπ.).
· Υποχρεωτική κατάρτιση λεπτομερών ετήσιων ισολογισμών από κάθε φορέα και οργανισμό του Δημοσίου. Αυτό μπορεί να έχει και νόημα. Για τα υπόλοιπα επιφυλλάσομαι.
· Καθιέρωση ρητών αριθμητικών δημοσιονομικών κανόνων κατά κατηγορία δαπάνης για το απόλυτο ύψος ή το ύψος σε σχέση με το ΑΕΠ. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της ΕΕ που δεν έχει θεσπίσει τέτοιους κανόνες. Αμα είναι έτσι τότε ΟΚ. Επίσης η Ελλάδα είναι (μάλλον) η μοναδικη χώρα της Ε.Ε. με "προνομιούχα" εκκλησία, με μάθημα θρησκευτικών στα σχολεία, με "αγιασμό" σε κάθε έναρξη κάποιας δραστηριότητας, με χαμηλο ποσοστό του ΑΕΠ στην παιδεία, με τόσο υψηλό ποσοστό του ΑΕΠ σε εξοπλισμούς, με τόσο χαμηλή απορροφητικότητα κοινοτικών κονδυλίων (αν και απ ότι είπε το Γ' ΚΠΣ το ξεζουμίσαμε πλήρως). Επίσης η Ελλάδα παραμένει από τις χώρες με τους χαμηλότερους μισθούς και τους χειρότερους δρόμους στην Ευρωζώνη ή μήπως λέω μαλακίες;
Φοροδιαφυγή
Ο δεύτερος άξονας της πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας είναι ο «πόλεμος κατά της φοροδιαφυγής». Τα μέτρα που πρόκειται να λάβει για να επιτύχει αυτό το σκοπό είναι:
1ον: Δημιουργία Ενιαίας Βάσης Δεδομένων, για όλες τις φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρεώσεις κάθε πολίτη και κάθε επιχείρησης. Θα δοθεί έτσι η δυνατότητα για διασταυρώσεις, τόσο ως προς τις ασφαλιστικές, όσο και ως προς τις φορολογικές υποχρεώσεις. Κάλλιο αργά παρά ποτέ.
2ον: Ενοποίηση εισπρακτικών μηχανισμών για φόρους και ασφαλιστικές εισφορές. Και λοιπόν;
3ον: Δημιουργία βάσης δεδομένων στα πρότυπα του «Τειρεσία». Θα καταγράφονται όλοι όσοι έχουν σοβαρές φορολογικές ή ασφαλιστικές εκκρεμότητες και δεν θα μπορούν να έχουν συναλλαγές με το Δημόσιο. Ναι, αλλά μην ξεχνάμε πως η κυβέρνηση ειχε ψηφίσει νόμο που έλεγε πως μπορούν να συναλλάσονται με το Δημόσιο όσοι έχουν τέτοιες εκκρεμότητες. Θα μπορούσε απλά να μην τον είχε ψηφίσει όπως και την ρύθμιση που χαρίζονται οι ασφαλιστικές εκρεμμότητες με την πληρωμή ενός μικρού ποσοστού αυτών (νμζ το 25%)
4ον: Εγκατάσταση συστήματος on line σύνδεσης των ταμειακών μηχανών και των μηχανισμών έκδοσης τιμολογίων όλων των επιχειρήσεων με το Υπουργείο Οικονομίας, έτσι ώστε να μπει οριστικό τέλος στο φαινόμενο των πλαστών τιμολογίων και της κλοπής ΦΠΑ. Αυτό και μπορεί να γίνει, και είναι σχετικά απλό σαν υλοποίηση και είναι και μαλακία που δεν το ειχαμε τόσα χρόνια.
5ον: Υποχρεωτική ηλεκτρονική υποβολή φορολογικών δηλώσεων από όλες τις επιχειρήσεις.
6ον: Καθιέρωση τεκμηρίων διαβίωσης, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η φοροδιαφυγή εκείνων των οποίων τα δηλούμενα εισοδήματα είναι δυσανάλογα χαμηλά σε σχέση με τον τρόπο που διαβιούν. Δηλαδή θα έχω το τζιπ-αρμα των 50000, με κοστος συντήρησης 5000-10000 ευρώ ανά έτος και δεν θα μπορώ πλέον να δηλώνω αφορολόγητο εισόδημα;; Ουάααααααα! Από την άλλη ήδη έχετε κωλώσει να το εφαρμόσεται μία φορά. Γιατί ρε σεις να πιστέψω πως θα το εφαρμόσετε τώρα;
7ον: Αναμόρφωση του συστήματος αυτοτελούς φορολόγησης. Είναι υποχρέωση ισονομίας. Υποχρέωση κοινωνικής ευθύνης.
Διαρθρωτικές αλλαγές
Τέλος, ο τρίτος άξονας της πολιτικής του κ. Καραμανλή είναι οι διαρθρωτικές αλλαγές. Οι πιο επείγουσες και βασικές αλλαγές τις οποίες προτίθεται να ακολουθήσει είναι:
· Άνοιγμα όσων κλειστών επαγγελμάτων θεωρούνται κρίσιμα για την Οικονομία. Νμζ πως είναι ευρωπαϊκή υποχρεωση, αρα ο Κώστας κάμνει την ανάγκη φιλοτιμία.
· Άρση του «καμποτάζ» για να ενισχύσουμε τον Τουρισμό κρουαζιέρας. Δηλαδή αυτό είναι που φταιει και δεν πάει καλά ο τουρισμός μας. Τίποτε για την οικογενειακή/ατομική τουριστική επιχείρηση ρεεεεε! Μα όλα για την tui??
· Νέες ρυθμίσεις για την περαιτέρω απλοποίηση των διαδικασιών ίδρυσης επιχειρήσεων. Τα στάδια για το ξεκίνημά τους, από 14 έως 18, γίνονται 4. Για να δουμε..... Ο λόγος που δεν έχει ήδη γίνει αυτό είναι....;
· Είναι επίσης σε εξέλιξη μελέτη για την κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και την αντικατάστασή του από ένα απλοποιημένο σύγχρονο σύστημα κανόνων.
· Σε κλάδους που αντιμετωπίζουν έκτακτη κρίση ή σε περιοχές με πολύ αυξημένη ανεργία παρέχεται η δυνατότητα για επιμέρους συμφωνίες περιορισμένου χρόνου, κατ’ εξαίρεση των προβλεπόμενων στη γενική συλλογική σύμβαση εργασίας. Και εδώ είναι το ζουμί. Προβλέπω να πονέσουμε όλοι γενικώς και ειδικώς. Μπορεί σε ενα χρόνο όλη η Ελλάδα να αποτελείτε από τέτοιες περιοχές και κλάδους, οποτε οι συλλογικές συμβάσεις θα πάνε de facto και de jure στο διάολο.
· Θεσπίζεται επίσης για συγκεκριμένες κατηγορίες ανέργων, η υποχρεωτική συμμετοχή σε πρόγραμμα επανακατάρτισης του ΟΑΕΔ, ως προϋπόθεση για την καταβολή επιδόματος ανεργίας. Καμία διαφωνία
· Σε περίπτωση που απορριφθούν δύο διαδοχικές προσφορές θέσεων εργασίας από τον ΟΑΕΔ αναστέλλεται η καταβολή του επιδόματος. Αυτό νομίζω πως ισχύει ήδη
· Μείωση έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες εργασίας του αριθμού των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων, για τους νέους ασφαλιζόμενους. Χμμμ αυτό μην το παίρνουμε κατ' ανάγκη στραβά διότι εδώ είναι ΕΛλάδα και ως γνωστών στην ΕΛλάδα είμαστε όλοι αντιστασιακοί και ανάπηροι....
· Αυστηρότερη εφαρμογή των κριτηρίων για τη χορήγηση συντάξεων αναπηρίας και σύγκριση των σχετικών ποσοτικών δεδομένων ανά Περιφέρεια. Σωστό. Δεν μπορεί το 60% ενος δήμου να είναι τυφλοί/ανάπηροι.
· Ηλεκτρονικές διασταυρώσεις για τη δραστική μείωση της εισφοροδιαφυγής.
· Διαχωρισμός του κλάδου Υγείας και Ασφάλισης στο ΙΚΑ.
· Εγκατάσταση ηλεκτρονικού συστήματος, για να ελέγχεται η συνταγογραφία και η φαρμακευτική δαπάνη. Αυτό είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη. Αιντε και να δούμε. Η ερώτηση δεν είναι γιατί να το κάνει. Ειναι γιατί δεν έχει γίνει τόσα χρόνια
· Πλήρης εφαρμογή του νέου συστήματος προμηθειών. Δηλαδή θα γίνεται όργιο μεν αλλά με νέο τρόπο δε :Ρ
· Θέσπιση Ολοκληρωμένου Συστήματος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας, που θα αποσυμφορήσει τα Νοσοκομεία και θα μεταφέρει τις υπηρεσίες υγείας πιο κοντά στον πολίτη. .....επιφυλλάσομαι :)
· Τόνωση της αποκέντρωσης, με τον εκσυγχρονισμό των οργανισμών των Περιφερειών
· Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση β΄ βαθμού, με αιρετό Περιφερειακό Συμβούλιο, το οποίο θα έχει αποφασιστική συμβολή στον προγραμματισμό της περιφερειακής αναπτυξιακής πολιτικής.
· Περιορισμός των φορέων του Δημοσίου.
· Ενίσχυση των διαδικασιών ελέγχου στις δαπάνες των Ασφαλιστικών Ταμείων και των ΟΤΑ.
· Συνέχιση των αποκρατικοποιήσεων και των στρατηγικών συμμαχιών. Ολα στο σφυρί! Πάρε πάρε!
· Η πρώτη αφορά στην ψηφιακή εκπαίδευση: Τις αμέσως επόμενες μέρες παρέχονται δωρεάν, σε όλους τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, προσωπικοί φορητοί Η/Υ με ενσωματωμένα 16 εκπαιδευτικά λογισμικά και ψηφιοποιημένα όλα τα βιβλία και των τριών τάξεων του Γυμνασίου. Δεν είναι κακό, άσε που πέφτει και λίγο χρήμα στην αγορά
· Η δεύτερη αφορά στην αναμόρφωση του Λυκείου και τη θέσπιση ενός νέου συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Ωχ αμαν αμαν! Ποιος θα κάνει το μαθητευομενο μάγο τώρα;
Δημόσια ασφάλεια
ή αλλιώς πως απλώνουμε φιλική χείρα προς τον Καρατζαφέρη αλλά δεν το λέμε έτσι
Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Καραμανλής στη δημόσια ασφάλεια, προαναγγέλλοντας περιορισμούς στις διαδηλώσεις, αλλαγές στο πανεπιστημιακό άσυλο και αυστηροποίηση του πλαισίου για τους μετανάστες. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Γνώμονάς μας είναι η προστασία της ζωής και βέβαια της ιδιοκτησίας κάθε πολίτη. Αλλά και το δικαίωμά του να βρίσκει ανοιχτούς τους δρόμους, τα σχολεία και τα Πανεπιστήμια. Σχεδιάζουμε ρυθμίσεις απέναντι σε εκδηλώσεις που παραλύουν τα κέντρα των πόλεων. Σχεδιάζουμε επίσης αλλαγή στο Πανεπιστημιακό Άσυλο, ώστε να προσαρμοστεί η λειτουργία των Πανεπιστημίων μας προς τα ισχύοντα στην υπόλοιπη Ευρώπη. Με μια λέξη, για να το κάνουμε καθαρό: Δεν είναι δυνατόν χώροι εκπαίδευσης και Παιδείας να μετατρέπονται σε εστίες ασυδοσίας και εγκληματικότητας. Σε ό,τι αφορά τη μη νόμιμη μετανάστευση, τονίζω: Τέλος στις εστίες της παρανομίας, εντατικοποίηση των ελέγχων, Κοινή Ευρωπαϊκή Πολιτική. Η Ελλάδα δεν αντέχει ανεξέλεγκτα κύματα μη νόμιμων μεταναστών. Δεν ανέχεται και δεν μπορεί να ανεχτεί σύγχρονους δουλέμπορους».
Εξωτερική πολιτική
Καρατζαφέρη φίλε μου vol 2
Αναφερόμενος στα Σκόπια, ο κ. Καραμανλής δήλωσε ότι εναπόκειται στην ηγεσίας τους να καταλάβει ότι η ιστορία ούτε παραγράφεται, ούτε ξαναγράφεται. Στο ζήτημα των ελληνοτουρκικών σχέσεων, σημείωσε ότι επιζητά τη συνεργασία με την Τουρκία, η οποία έχει όμως την υποχρέωση να συμβάλει στη βιώσιμη λύση του Κυπριακού και να καταλάβει ότι «το καθεστώς στο Αιγαίο δεν αλλάζει ούτε με προκλήσεις, ούτε με απειλές».
Τέλος, από το βήμα της ΔΕΘ, ο πρωθυπουργός προανήγγειλε τη μεταφορά της έξω από τον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης, στη Σίνδο. Αυτό νομίζω πως το είχε πει και πέρισυ :Ρ
Αυτά από τον Κωστάκη. Τι ΔΕΝ ακούσαμε:
* φορολόγηση εκκλησιαστικής περιουσίας
* φορολόγηση κερδων τραπεζών
* φορολόγηση μερισμάτων των εισηγμένων και μη εταιρειών. Αρα το φαινόμενο Βουλγαράκης εκτός από νόμιμο θα είναι και ηθικό πλέον μιας και τώρα που το ξέρουμε θα το κάνουμε και μεις :(
* Προστασία ελαχιστου εισοδήματος σε χαμηλά αμοιβόμενες οικογένειες ως ελάχιστη προσπάθεια διαφύλαξης του κοινωνικού ιστού
* Κατάργηση των πολυέξοδων εκδηλώσεων (πχ στρατιωτικές (ειδικά το αεροπορικό σκέλος) παρελάσεις)
* Χαλάρωση των πολυέξοδων εξοπλισμών (μέχρι και ο Καρατζαφέρης το ανέφερε!)
Με αυτά και με τα προηγούμενα που άκουσα (μέχρι στιγμής από τα ψηφοδέλτια της ΝΔ είναι έξω, και με εθελούσια παρακαλώ, μόνο αυτοί που δεν θα έμπαιναν έτσι και αλλιώς) το συμπέρασμα είναι αβίαστο. Ο Κώστας παρατά το "μεσαίο χώρο" και προσπαθεί απλά να μαζέψει τους δικούς του έχοντας ως στόχο μια "διαχειρίσιμη ήττα". Λογικό είναι μετά να το παίζει σκληρός και άτεγκτος μιας και ο στόχος του δεν είναι να βγει. Σε αυτό περίπου το συμπέρασμα καταλήγει και ο Στελάρας