Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 17, 2007

Εκλογική σεντονιάδα

Συμπεράσματα από τας εκλογάς:
(αποτελέσματα)

1. To ΠΑΣΟΚ δείχνει να πιάνει ιστορικό limit down με τα τρέχοντα ποσοστά που εμφανίζεται να έχει. Η προφανής ερώτηση αν είναι στραβός ο γιαλός (Γιωργάκης) ή στραβά αρμενίζουνε μέλλει να απαντηθεί.

2. Η ΝΔ εμφάνισε τρελό ποσοστό με βάση τα κουλά που έγιναν τον τελευταίο καιρό. Αν συμπεριλάβουμε και το χαμηλό ποσοστό του ΠΑΣΟΚ με ολικό άθροισμα των 2 μεγάλων να πηγαίνει στο 80% επί των έγκυρων ψηφων, σημαίνει πως ένα μεγάλο κομμάτι του κόσμου πλέον τους κατακρίνει. Πως όμως ρε γαμώτο τους πείθεις να πάνε να ψηφίσουν;

3. Μια κυβέρνηση 153 - 154 βουλευτών μπορεί να κάνει πολύ λιγότερο το βαρύ πεπόνι από μια τέτοια των 165. Η διαφορά δεν είναι ανάγκη να φανεί (μόνο) στην βουλή. Έτσι και αλλιώς εδώ και 3,5 χρόνια μόνο ο Αλαβάνος έκανε ουσιαστική αντιπολίτευση με 6 βουλευτές όλους και όλους.

4. Τελικά είναι πιο εύκολο να είσαι υποψήφιος του ΚΚΣΕ επί Στάλιν παρά στο ΠΑΣΟΚ επί Γιώργου. Οι απαιτούμενες προϋποθέσεις είναι ελαφρώς παρανοϊκές. Γιατί άραγε; Συμπέρασμα: Κανένας Παπανδρέου δεν φεύγει μόνος του!

5. Να χέσω τις "δημοκρατικές εφημερίδες" και την αντικειμενικότητα της ενημέρωσης. Μας είχαν παραμυθιάσει τόσον καιρό με...το ντέρμπι μόνο και μόνο για να καταθέσουν πιστοποιητικά ΠΑΣΟΚισμού! Εύγε τέκνα μου - και ευχαριστούμε. Το μάθημα αυτό ΔΕΝ θα το ξεχάσουμε. Η παραπληροφόρηση που ασκείτε πλέον είναι φανερή. Και εγώ ήθελα αυτοδυναμία ΣΥΡΙΖΑ (ή έστω συγκυβέρνηση με ΚΚΕ - Οικολόγους) αλλά δεν έγραφα στο blog μου πως "έχω πληροφορίες πως ο ΣΥΡΙΖΑ πιάνει το 25%". Είναι απαράδεκτο οι "παλιοδεξιοί" να κάνουν σοβαρά ρεπορτάζ και οι "αριστεροί" (τρομάρα τους) να γράφουν συνειδητά ΜΑΛΑΚΙΕΣ! Τώρα αν είναι ιδεολόγοι κολλημένοι μαλάκες ή απλά υπάλληλοι, δεν με ενδιαφέρει να μάθω. Πάντως μια φορά, αξιόπιστοι δεν είναι! Επί του προχείρου προτείνω το άρθρο του slartibartfast για το θέμα.

6. Ρε πούστη άξιζε να βγει η ΝΔ μόνο και μόνο για να δώ τα μούτρα του Κακαουνάκη και του Pretender-is όταν είδαν τα exit polls. Παραλίγο να πάθουν αναφυλαξία!

7. Το παραμύθι που πουλάει το ΠΑΣΟΚ εδώ και 30 χρόνια (αριστερά, σοσιαλισμός, δημοκρατική παράταξη και άλλες πίπες) πλέον το αγοράζουν μόνο όσοι θα το αγόραζαν έτσι και αλλιώς. Οι πιο μεγάλοι πασόκοι πλέον δεν είναι σοσιαλιστές αλλά σοσιαλ-ληστές!

8. Το 1996 δεν είναι 2007.

9. Ο ΈΛληνας κατά βάθος είναι συντηρητικός. Δεν τολμά, μαζικά έστω, να ψηφίσει κάτι έξω από αυτά που ξέρει. Ένα μικρό περιφερόμενο ποσοστό καθορίζει τις εξελίξεις, μαζί με τους απέχοντες και τους ακυρόλευκους. Σε αυτό θα επανέλθω (αν έχω όρεξη γιατί παρασοβάρεψα τελευταία)

10. Περίπου το 60% των Ελλήνων τοποθετούνται πλέον στην λεγόμενη κεντροδεξιά. Κεντροαριστερά γύρω στο 20% και τα ρέστα αριστερά ή ακροδεξιά. Συνεχόμενες τέτοιες (νεοφιλελεύθερες - "κεντροδεξιές") κυβερνήσεις από ΠΑΣΟΚ - ΝΔ έχουν δημιουργήσει εκ νέου μια αριστερά, που όμως είναι είτε πιο πεισματάρα και οπισθοδρομική μεν, "ανοικτή" δε (ΚΚΕ), είτε πιο τσαντισμένη και ριζοσπαστική (ΣΥΡΙΖΑ) απ' ότι παλιότερα (πχ το '80 που θεωρούνταν ακόμα το ΠΑΣΟΚ αριστερά και οι ΚουΚουΕδες τους καλοπιάνανε), μια αριστερά ή οποία δεν μασάει από καλοπιάσματα, αλλά πετάει τούβλα. Ένα μέρος του πασόκοσμου πλέον δεν εμπνέεται από το ΠΑΣΟΚ made in america και πάει σε μέρη τα οποία ξέρει καλύτερα ιδεολογικά. Γιατί αυτό; Γιατί πολλοί πείστηκαν πως όντως μεταξύ των δυο μεγάλων οι διαφορές είναι μικρότερες απ' ότι μεταξύ δημοκρατικών και ρεπουμπλικάνων στο Αμέρικα. Την αριστερά (σαν δεξαμενή ψήφων και σαν πολιτική) δεν την υπολογίζει κανένας από τους δυο μεγάλους μιας και όλοι κυνηγάνε την κεντροδεξιά δεξαμενή. Απλά όταν χρειάζεται κάποιοι την χρησιμοποιούν για καβάτζα αλλά απ' ότι φαίνεται τα πράγματα αλλάζουν και η καβάτζα-γκόμενα δεν μπορεί να σου κάθεται πάντα.

11. Λέγαμε για τον Μητσοτάκη! Ερασιτέχνης. Έχω να προτείνω τον Μητσοτάκη της κεντροαριστεράς: Μαρία Δαμάνάκη. Σε όλες τις ήττες του χώρου της ήταν εκει. Πολυτεχνείο. Αποκλεισμός του ΣΥΝ από την βουλή. Έχασε την Αθήνα ...αβάδιστα από τον Αβραμόπουλο. Την πήρε το ΠΑΣΟΚ και εξασφάλισε τα χαμηλότερα ποσοστά του από το 1977. Αν υπάρχει κάτι άλλο στο...παλμαρε της παρακαλώ θυμήστε τό μου.

12. Ο δικομματισμός είναι γύρω στο 80%, ποσοστό χαμηλό συγκριτικά αλλά οριακό για επανάκαμψη. Από εμάς εξαρτάται...

13. Οι κολλημένοι χριστιανοί είναι μάλλον λιγότεροι απ' όσο φοβούνται οι μεγάλοι. Ο καταποντισμός του Στελίκα πρέπει να δώσει λίγο θάρρος στον Κώτσο να βγάλει κανένα δόντι από τους χριστιανοί με γνώμονα το "κοινό συμφέρον" μπας και γίνουμε κάποτε Ευρώπη! Άσε που έτσι μπορεί να "φάει" και πιο εύκολα το κέντρο.... Μπα, πολύ αισιόδοξο μου φάνηκε το τελευταίο.


Εκλογές - FAQ:

1. Γιατί έχασε το ΠΑΣΟΚ; Ερμηνείες πολλές. Πάρτε μερικές:
* Κανείς δεν κατάλαβε την ιδεολογική διαφορά του από την ΝΔ. Η ΝΔ σε συσκευασία light δεν λέει τίποτα. Το κανονικό προϊον είναι γενικά πιο νόστιμο από το light.
* Λογική συνέπεια: Δεν ήξερε τι να πει και τί να κάνει. Έβαλε νεοφιλελεύθερους στα ψηφοδέλτια το 2004 μαζί με αριστερούς (;) όπως η Δαμανάκη ή ο Ανδρουλάκης. Η λογική "θα τα έχουμε καλά με όλους για να μας ψηφίσουν όλοι" μπορεί να δουλέψει και ανάποδα. Δεν μπορείς να είσαι και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα. Η ιδεολογική μη καθαρότητα για την οποία κατηγορούσαν τον ΣΥΡΙΖΑ τους έπεσε στο κεφάλι. Πιθανόν πιο πολλούς ψήφους να έδωσε στην ΝΔ παρά στην αριστερά. Ο Γιώργος μπήκε για να "τα αλλάξει όλα"¨και στα ζόρικα επιστράτευσε τον Λαλιώτη! Όσων αφορά την αντιπολίτευση....άστα να πάνε στο διάολο. Τζάμπα γκρίνια για το θεαθήναι αλλά πάμπολλα νομοσχέδια τα υπερψήφισε, ειδικά το καλοκαίρι που πέρασε.
* Η πατατιά με την Φώφη έπεισε πολλούς πως οι άνθρωποι παραμένουν ασόβαροι. Δεν μπορείς να δίνεις ψηφοδέλτιο που προσβάλλει ευθέως το Σύνταγμα και μετά να γκρινιάζεις για "δικαστικό πραξικόπημα"!
* Ο λόγος του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ ήταν σαφώς πιο λογικός (λογικοφανής αν θέλετε) - ειδικά στους αριστερόστροφους ψηφοφόρους. Ακόμα και ο Καραμανλής εμφανιζόταν πιο λαϊκός από το Γιώργο.
* Ο Γιώργος έχασε στο debate 2 χρυσές ευκαιρίες να φάει τον Κώτσο. Μία με τους "ταραξίες" (τεράστιο αυτογκόλ, οι εξηγήσεις του μετά δεν θα έπειθαν ούτε τον Πολύδωρα), όπου καθάρισε ο Αλέκος, και μία όταν του ζητήθηκε ευθέως η γνώμη του για τις προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και απάντησε άλλα αντ' άλλων. Ο αναποφάσιστος το είδε, και αν δεν το είδε του το είπαν όλοι οι άλλοι. Αν βάλεις και το γεγονός πως γενικώς άλλα τον ρωτούσαν και άλλα έλεγε, κάτι που έκανε πολλούς να αμφιβάλλουν για την νοημοσύνη του, το γλυκό έδεσε! Οι μόνοι που τον είδαν "κερδισμένο" ήταν οι Πασόκοι δημοσιογράφοι, απλά αυτοί ήταν τόσοι πολλοί που ανάγκα οι υπόλοιποι έκαναν το κορόιδο.
*Μαρία Δαμανάκη για λόγους που αναλύθηκαν πιο πάνω.

2. Γιατί ο Βενιζέλος βιάστηκε τόσο να θέσει υποψηφιότητα; Απλό μου φαίνεται. Σε τόσο μεγάλη ήττα ο αρχηγός παραιτείται και, εφόσον θέλει, ξαναβάζει υποψηφιότητα. Ο Γιώργος όμως είπε πως θέτει τον εαυτό του στην διάθεση της παράταξης. Ήθελε πάλι εσωτερικές εκλογές χωρίς άλλον υποψήφιο (αυτές, ε τι στο καλό, θα τις κέρδιζε). Ο Βενιζέλος, έξυπνος και ετοιμασμένος, έπιασε τον παπά από τα αρχίδια γιατί πιθανότατα οι διεργασίες θα ήταν άμεσες και έπρεπε να βρεί μάνι μάνι 100.000 (!) υπογραφές.

3. Οι Βενιζέλος και σία υπονόμευσαν το ΠΑΣΟΚ; Με τίποτα. Το ιστορικό παράδειγμα του Μητσοτάκη, του Σαμαρά και της Δαμανάκη τους έχουν πείσει για κάποια πράγματα. Απλά οι άνθρωποι δεν είναι στραβοί, οπότε ετοιμάστηκαν.

4. Θα κρατήσει η αριστερά τα ανεβασμένα ποσοστά της; Εξαρτάται. Θα συνεχίσει το ΠΑΣΟΚ να κάνει μαλακίες; Θα συνεχίσει να βαράει στο ψαχνό ο Καραμανλής με τον όποιο υπουργό δημ. τάξης; Θα μείνει συνεπής ο ΣΥΡΙΖΑ στα παλαιότερα; (Για το ΚΚΕ εννοείται φαντάζομαι). Η τάση "να τα έχουμε καλά με όλους" που αναγκαστικά έχουν τα κόμματα εξουσίας που είναι καλά μόνο στο να τάζουν δεν μπορεί να δουλέψει εδώ το ίδιο. Το ΠΑΣΟΚ έτσι την πάτησε. Λογικά η αριστερά θα αγριεύει όσο αγριεύει ο φιλελευθερισμός. Μόνη περίπτωση να πέσει είναι αν το ΠΑΣΟΚ κάνει σαφή αριστερή στροφή με κίνδυνο όμως να απωλέσει οριστικά το κέντρο. Νεοφιλελευθερισμός και νεοσυντηρητισμός δεν συνάδουν με την (σύγχρονη) αριστερά, η οποία επιπλέον παραμυθιάζεται και πιο δύσκολα (όχι μόνο τα κόμματα αλλά και οι ψηφοφόροι).

5. Το ίδιο ερώτημα για το ΛΑΟΣ: Τελικά η κίνηση Καραμανλή να τους γειώσει προεκλογικώς ήταν πανέξυπνη. Λογικά το ΛΑΟΣ θα ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ τα ποσοστά του εκφράζοντας ένα παρδαλό κράμα από παλιοπασόκους (όχι παλαιούς πασόκους οκ;), φασίστες, ψώνια, την Έφη, παραδοσιακούς δεξιούς και δεν ξέρω και γω τι άλλο. Σιγά σιγά θα μαζέψει και όσους βασιλοχουντικούς έχουν μείνει στην ΝΔ και έτσι θα κάνει την ΝΔ...κεντρώα (με δεξαμενή το 60% που λέγαμε)! Ο βασικός στόχος λογικά είναι η ΟΛΙΚΗ αποδόμηση του ΠΑΣΟΚ, το οποίο πλέον είναι πρόσφορο έδαφος μιας και δεν έχει σαφές στίγμα. Στην ουσία ο Λαλιώτης κτλ επιστρατεύτηκαν για να διατηρήσει το ΠΑΣΟΚ τους παλιούς ψηφοφόρους του, είτε αυτούς που τα έχουν δαγκώσει χοντρά από εκεί, είτε αυτούς που το ψηφίζουν από συνήθεια.

6. Γιατί οι Πασόκοι έκαναν τους έκπληκτους με το αποτέλεσμα; Δεν το ήξεραν; Το ήξεραν και το παραήξεραν. Εδώ το έμαθα εγώ από "διαρροές"! Το στοίχημά τους ήταν να πιάσουν τα ποσοστά του 2004 και να ξεσκιστούν στην φωνασκούσα αντιπολίτευση (όπως το 90-93), με λογική συνέπεια να τους φάνε στις επόμενες. Όλα τα άλλα ήταν για τα μάτια του κόσμου. Και την διαφορά την περίμεναν στις 4 μονάδες. Δεν περίμεναν όμως να πέσουν τόσο χαμηλά. Είπαμε ήδη, άλλο το 1996 και άλλο το 2007. Εμείς το καταάβαμε, αυτοί; Ρε λες η blogοεκστρατεία "Όχι ΠΑΣΟΚ, Όχι ΝΔ" να βοήθησε;

7. Οι άλλοι το ήξεραν; Όλοι. Γι΄αυτό και ο Καρατζαφέρης ήταν σίγουρος για αυτοδυναμία ΝΔ, γι' αυτό και ο Κώτσος τον έγραψε κανονικά, γι' αυτό και ο Αλέκος και η Αλέκα φωνάζανε και στο ΠΑΣΟΚ όσο στην ΝΔ. Μυρίστηκαν όλοι ψοφίμι...

8. Είναι καλό που το ΛΑΟΣ είναι στην βουλή; Τελικά μάλλον ναι (μην πετάτε τούβλα ρε!) . Οι έδρες του ΛΑΟΣ (και τα ποσοστά) θα πήγαιναν σχεδόν όλα στην ΝΔ, με αποτέλεσμα να είχε ένα γερό 46%-47% και πιθανότατα 180 έδρες!!! Θα μας ξ...... καταλαβαίνετε! Γενικά είμαι υπέρ του πολυκομματισμού, ειδικά όταν διαφωνώ με κάποιους. Άσε που έτσι περιορίζουν την κυβέρνηση της ΝΔ από το να παίρνει ακραίες θέσεις, μιας και θα της το χτυπάνε όλοι πως "συμφωνεί με τους φασίστες"!

9. Θα ενωθεί η αριστερά σε ενιαίο φορέα; Μαλάκες είναι; Έτσι μπορούν να τρώνε το ΠΑΣΟΚ - ΝΔ και τους αναποφάσιστους από 10 μεριές. Οι ευρωπαϊστές από εδώ οι αντιευρωπαϊστές (Στάλιν, Μαρξ και ξερό ψωμί) από εκεί. Αν χρειαστεί να γίνει η ...επανάσταση νμζ πως θα τα βρουν πάντως. Θετικό είναι πως δείχνουν να έχουν απαλλαγεί από τους wannabe ΠΑΣΟΚους και δεν τους πολυνοιάζουν τα οφίκια.

10. Η υψηλή αποχή και το λευκό / άκυρο τί έκαναν; Αυτό που φωνάζαμε τόσο καιρό πως θα κάνουν. Υποβοήθησαν το σύστημα ανεβάζοντας τα ποσοστά όλων και των 2 μεγάλων ιδιαίτερα! Οι κυρίες και οι κύριοι που έκαναν προπαγάνδα υπέρ του λευκού ή της αποχής νιώθουν άραγε ευχαριστημένοι; Η αποχή έπιασε το 26% και τα άκυρα/λευκά το 2,65% περίπου των ψηφισάντων. Αν ψήφιζαν Οικολόγους θα είχαμε εξακομματική βουλή!

11. Με άλλον αρχηγό το ΠΑΣΟΚ θα το έπαιρνε το ματς; Πριν τις εκλογές θα έλεγα σαφώς ναι. Τώρα όμως .....;

12. Γιατί δεν είδαμε στην τουβού καθόλου τους οικολόγους; Γιατί οι δημοσιογράφοι πλέον δεν κάνουν τιποτένια πράγματα όπως έρευνα και ρεπορτάζ. Στέλιος τους είπαν οι μεγάλοι, Στέλιο έβαλαν (μιλάμε για τα τηλεοπτικά πάνελ). Άσε που (ειδικά οι ΠΑΣΟΚοι) θα φοβήθηκαν μην χάσουν και άλλους πράσινους ψήφους, εκτός από αυτούς του ΣΥΡΙΖΑ.

13 και γρουσούζικο. Και οι φωτιές; Τι οι φωτιές; Το ερώτημα πλέον είναι ποιον εμπιστεύεσαι περισσότερο (ή μάλλον ποιον δεν εμπιστεύεσαι λιγότερο) και όσοι καταδέχθηκαν να ψηφίσουν είπαν ΝΔ. Σε όσους είτε έτσι είτε αλλιώς γείωσαν την ψήφο τους και δεν τους άρεσε ας πρόσεχαν. Δεν μπορούμε να λέμε τα αυτονόητα συνέχεια.

14. Καλά δεν σε πειράζει που ξαναβγήκε η ΝΔ; Σαφώς ναι. Αλλά και το ΠΑΣΟΚ τα ίδια θα έκανε και χειρότερα. Το τυχαίο του προσώπου (κόμματος) δεν αλλάζει την πολιτική που θα εφαρμοζόταν. Όλες οι κυβερνήσεις από το 93 και μετά συνεχίζουν λίγο ή πολύ την πολιτική Μητσοτάκη. Τώρα η ΝΔ έχει κομμένα φτερά γιατί ξέρει πως αν ξαναμαλακιστεί ο Βενιζέλος θα τους κόψει τα @@@@.... ή το ΚΚΕ θα πάρει 25% (και ο ΣΥΡΙΖΑ 15%) και θα τους σκίσει.

15. Υπάρχει περίπτωση να επανεκλεγεί ο Γιώργος; Σαφώς. Στο ΠΑΣΟΚ ο Παπανδρεϊσμός είναι αρρώστια. Αν γίνει πιθανότατα θα σημάνει το τέλος του ΠΑΣΟΚ εκτός και αν .....καεί η Ακρόπολη! Το βασικό όμως για το ΠΑΣΟΚ είναι πλέον τί ιδεολογία θα αποκτήσει. Αν αρχίσει πάλι τις αγοραίες κινήσεις εντυπωσιασμού θα βουλιάξει τελειωτικά.

Αυτά για τώρα, γράφω 2 ώρες και κουράστηκα. Τα υπόλοιπα εν καιρώ και όρεξη!

38 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17/9/07 06:22

    Το ότι ο κόσμος που ψήφισε ΝΔ την ψήφισε για να κάνει την πολιτική της, κι ας μη σ'αρέσει εσενα στο κάτω κάτω, δεν το πολυ-υπολογίζεις βλέπω. Ακόμα δε βγήκε, μπας τυχόν και κυβερνήσει φοβάσαι. Και βλέπω πως η επανάσταση παραμένει στο ... προσκήνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 6. Ρε πούστη άξιζε να βγει η ΝΔ μόνο και μόνο για να δώ τα μούτρα του Κακαουνάκη και του Pretender-is όταν είδαν τα exit polls. Παραλίγο να πάθουν αναφυλαξία!

    Αν ό,τι αρνητικό απορρέει από τα αποτελέσματα σε αποζημιώνει με τα μούτρα των παραπάνω, πάω πάσο...

    11. Λέγαμε για τον Μητσοτάκη! Ερασιτέχνης. Έχω να προτείνω τον Μητσοτάκη της κεντροαριστεράς: Μαρία Δαμάνάκη. Σε όλες τις ήττες του χώρου της ήταν εκεί. Πολυτεχνείο.

    Aρχίζω να ανησυχώ για σένα...
    Αν θεωρείς ήττα μόνο και μόνο τη συμμετοχή εκεί...

    Συγχώρεσέ με που στέκομαι σε αυτά μόνο, τη στιγμή που γράφεις πολλά άλλα για τα οποία δε διαφωνώ, απλά τα παραπάνω μου φαίνονται πολύ τραβηγμένα και για αυτό και τα επισημαίνω...

    Πριν με κατηγορήσεις ως πασόκο του κερατά θα σου πω πως έχω τη διάθεση για να συζητήσω πολλά απ' αυτά που γράφεις, και αν αμφιβάλεις για τις θέσεις μου, μπορείς να δεις τις απόψεις που εκφέρω στο δικό μου blog (αν κατάλαβες καλά μόνο το "του κερατά" διαπραγματεύομαι...:))

    Κανένας Παπανδρέου δεν φεύγει μόνος του!

    Θα μείνει ασχολίαστο γιατί δεν το κατάλαβα...

    Οι πιο μεγάλοι πασόκοι πλέον δεν είναι σοσιαλιστές αλλά σοσιαλ-ληστές!

    Όρισέ μου τους "μεγάλους"...

    2. Γιατί ο Βενιζέλος βιάστηκε τόσο να θέσει υποψηφιότητα; Απλό μου φαίνεται. Σε τόσο μεγάλη ήττα ο αρχηγός παραιτείται και, εφόσον θέλει, ξαναβάζει υποψηφιότητα.

    Δε με πείθεις πως ήσουν ώριμος να δεχτείς την κίνηση που περιγράφεις...

    Αν το blog σου δεν ήταν ανάμεσα σε αυτά που έχω σε υπόληψη, απλά δε θα απαντούσα...
    Είμαι διαθέσιμος να συζητήσουμε ό,τι θεωρείς αμφιλεγόμενο από τις απόψεις μου για εσένα...

    ...και συγχώρεσέ μου που στο μεγάλο κείμενο που δημοσίευσες, απομόνωσα λίγες φράσεις που με "βόλευαν"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...και αν το ύφος μου ήταν πιο "επιθετικό" απ' ό,τι θα ήταν σε πιο "φυσιολογικές συνθήκες", μη με παρεξηγήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ανώνυμος παραπανω έχει δίκιο. Ξέρω γονείς που ψήφισαν συγκεκριμένο βολευτή της Νεας Δημοπρασίας επειδή τους έταξε θέσεις για τα άνεργα παιδιά τους.

    Τα δύο ευρωσέντ μου τώρα.

    Αλλοι λόγοι για την ήττα του σΠΑΣΟΚ -αν και φτάνει το γεγονός ότι το κίνημα δεν τραβάει πλέον:

    -Η διεθνής συγκυρία που ευνοεί αυταρχικές, δεξιές πολιτικές. Ο εταιρικός καπιταλισμός θέλει να αναδιαμορφώσει την κοινωνία στα πρότυπα μιας εταιρείας και οι εταιρείες είναι καθαρά αυταρχικοί οργανισμοί που λογοδοτούν στο χρηματοδότη και όχι στους εργαζόμενούς τους. Αρα, περισσότερο κοντά σε αυτή τη φιλοσοφία είναι αυταρχικά, δεξιά κόμματα που εντός εταιρείας-κράτους πουλάνε φούμαρα και αερολογίες για εταιρική-εθνική κουλτούρα αλλά εκτός υποτάσσονται στη θέληση των χρηματοδοτών ακόμα και εις βάρος των εργαζομένων. Ακριβής περιγραφή των πολιτικών της ΝΔ και του ύστερου ΠΑΣΟΚ δηλαδή.

    -Η ΠΑΣΟΚική αλαζονεία που δεν έχει καταπέσει στο ελάχιστο -και η οποία χειροτερεύει μαλιστα. Είναι πραγματικά αηδιαστική η απαίτηση των ΠΑΣΟΚων να στηρίζονται απο την Αριστερά άνευ όρων. Όσο για το Νουδου λάιτ πρόγραμμά τους, το παρουσιάζουν σαν τη μόνη εναλλακτική, καταγγέλοντας το λόγο της αριστεράς σαν ανεφάρμοστο και θεωρώντας ότι αν της πετάξουν ένα υπουργείο σαν κόκκαλο, θα πρέπει να τους παίρνει -μετα συγχωρήσεως- τσιμπούκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και κόντεψα να ξεχάσω: Πολύ καλή ανάλυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε κερατά Zaphod πότε πρόλαβες και το έγραψες! Χτες κάθησα μέχρι τις δύο και έγραφα και είπα να το ποστάρω σήμερα αλλά με πρόλαβες. Σε αρκετά σημεία θα νομίζουν πως σε αντέγραψα αλλά θα αφήσω το κείμενό όπως το έγραψα, στην αρχική του μορφή. Δε σχολιάζω λοιπόν τα δικά σου, διάβασε το ποστ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το σχόλιό μου εδημοσιεύθη. Μπορείτε να το διαβάσετε ΚΑΤΩ από του Zaphod γιατί προηγείτο χρονικά άρα δεν έκλεψα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο Zaphod!!!
    Ειδικά σε τρια σημεία με υπερκαλυψες που λέει και ο Λοβερδος!
    α. Ο Γιώργος έχασε στο debate 2 χρυσές ευκαιρίες να φάει τον Κώτσο. Μία με τους "ταραξίες" (τεράστιο αυτογκόλ, οι εξηγήσεις του μετά δεν θα έπειθαν ούτε τον Πολύδωρα), όπου καθάρισε ο Αλέκος, και μία όταν του ζητήθηκε ευθέως η γνώμη του για τις προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και απάντησε άλλα αντ' άλλων. Ο αναποφάσιστος το είδε, και αν δεν το είδε του το είπαν όλοι οι άλλοι. Αν βάλεις και το γεγονός πως γενικώς άλλα τον ρωτούσαν και άλλα έλεγε, κάτι που έκανε πολλούς να αμφιβάλλουν για την νοημοσύνη του, το γλυκό έδεσε! Οι μόνοι που τον είδαν "κερδισμένο" ήταν οι Πασόκοι δημοσιογράφοι, απλά αυτοί ήταν τόσοι πολλοί που ανάγκα οι υπόλοιποι έκαναν το κορόιδο.

    β Να χέσω τις "δημοκρατικές εφημερίδες" και την αντικειμενικότητα της ενημέρωσης. Μας είχαν παραμυθιάσει τόσον καιρό με...το ντέρμπι μόνο και μόνο για να καταθέσουν πιστοποιητικά ΠΑΣΟΚισμού! Εύγε τέκνα μου - και ευχαριστούμε. Το μάθημα αυτό ΔΕΝ θα το ξεχάσουμε. Η παραπληροφόρηση που ασκείτε πλέον είναι φανερή. Και εγώ ήθελα αυτοδυναμία ΣΥΡΙΖΑ (ή έστω συγκυβέρνηση με ΚΚΕ - Οικολόγους) αλλά δεν έγραφα στο blog μου πως "έχω πληροφορίες πως ο ΣΥΡΙΖΑ πιάνει το 25%". Είναι απαράδεκτο οι "παλιοδεξιοί" να κάνουν σοβαρά ρεπορτάζ και οι "αριστεροί" (τρομάρα τους) να γράφουν συνειδητά ΜΑΛΑΚΙΕΣ! Τώρα αν είναι ιδεολόγοι κολλημένοι μαλάκες ή απλά υπάλληλοι, δεν με ενδιαφέρει να μάθω. Πάντως μια φορά, αξιόπιστοι δεν είναι! Επί του προχείρου προτείνω το άρθρο του slartibartfast για το θέμα.

    γ. Ο Μητσοτάκης της ντεμεκ Αριστερας


    Αγαπητέ Sailor wake up and smell the coffee..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οσο για το debate οταν εκανε η Τρέμη αυτην την ερώτηση την θεωρησα ακρως αβανταδόρική.
    Ο ΓΑΠ ομως δεν το πηρε χαμπαρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Zaphodάκο τελικά δεν άντεξα την περιθοριοποίηση. Δεν αντέχω τη μη αναγνώριση, θέλω ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ. Αφού πρόλαβες και έβαλες το ποστ πριν από μένα έβαλα το δικό μου πάνω γιατί δε θα με διάβαζε κανείς. Μπουχουχουουου κλαψ λυγμ σμπαρακουάκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @humma: unfair :-(
    Δώστο με λινκ ρε χμν! Χμμμ....

    @_st_: Thanx! Είναι και άλλα που παίζουν και θα γραφούν εν καιρώ γιατί όταν τελειώσα.....κοιμομουνα πάνω στο πλητρολόγιο

    @penguin_witch : Συμφωνούμε απολύτως.

    Αυτό:

    "-Η ΠΑΣΟΚική αλαζονεία που δεν έχει καταπέσει στο ελάχιστο -και η οποία χειροτερεύει μαλιστα. Είναι πραγματικά αηδιαστική η απαίτηση των ΠΑΣΟΚων να στηρίζονται απο την Αριστερά άνευ όρων. Όσο για το Νουδου λάιτ πρόγραμμά τους, το παρουσιάζουν σαν τη μόνη εναλλακτική, καταγγέλοντας το λόγο της αριστεράς σαν ανεφάρμοστο και θεωρώντας ότι αν της πετάξουν ένα υπουργείο σαν κόκκαλο, θα πρέπει να τους παίρνει -μετα συγχωρήσεως- τσιμπούκια."

    θα ήθελα να το έχω γράψει εγώ..

    @ανώνυμος (βάλε ένα όνομα σαν υπογραφή βρε φίλε) : Ο κόσμος ψηφίζει πολιτικές, χαίρω πολύ. Εγώ ψηφίζω αλλη πολιτική έτσι και αλλιώς. Αν είδατε στις πρακτικές (ρουσφέτια) και στην πολιτική που θα εξασκούσαν διαφορές σε ΠΑΣΟΚ - ΝΔ, ε τι να πω παραμένετε ρομαντικοί

    @sailor:

    6. Απάντησε η penguin_witch εμμέσως. Το ΠΑΣΟΚικό στυλάκι του γαμάω και δέρνω πρέπει κάποτε να τελειώσει. Υπάρχει κοσμος που καταστράφηκε με το χρηματιστήριο και του λένε ακόμα αρλούμπες.


    11. Δαμανάκη. Το πιο πάνω το είχα διαβάσει στο playboy όταν έχασε τον Δήμο και μου άρεσε οπότε το ανακαίνισα. Χιουμοριστικό είναι και μου αρέσει. Αν σε κάποιους αρέσει η ίδια η Μαρία έχουμε πρόβλημα. Ντεμέκ αριστερά, καλά λέει ο _st_.


    2. Εγώ ανώριμος να δεχθώ μια σοβαρή κίνηση; Γιατί; Anyway αυτά αφορούν τους πασόκους. Εγώ είμαι λίγο πιο ....πέρα. Ο Βενιζέλος πάντως ήταν αναγκασμένος να δράσει έτσι από τις καταστάσεις. Υπενθυμίζω πως οι υπόλοιπες εκλογές αρχηγών που θυμάμαι (Εβερτ, Σημίτης, Καραμανλής, Αλαβάνος) ήταν μέσα από συνέδρια με διατεταγμένες διεργασίες. Η διαδικασία αλλαγής αρχηγού στο ΠΑΣΟΚ μου θυμίζει κάτι σπίτια με κόκκινα φανάρια....

    Ξαναλέω πως οι διαφορές στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ και όχι στην ρητορεία ΠΑΣΟΚ - ΝΔ είναι ελάχιστες, πολύ μικρότερες απ' ότι οι διαφορές ΚΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ για παράδειγμα τους οποίους και έχουν φάει να "ενωθούν" (για να τους κλέψουν ψήφους).

    Άρα η επόμενη μέρα είτε μπλε είτε πράσινη είναι η ίδια ακριβώς.


    Αυτό με στεναχώρησε σε αυτές τις εκλογές είναι που οι Οικολόγοι - Πράσινοι δεν πήγαν παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @sailor: Ξέχασα!

    "
    Κανένας Παπανδρέου δεν φεύγει μόνος του!

    Θα μείνει ασχολίαστο γιατί δεν το κατάλαβα...
    "

    Οι Παπανδρέιδες είναι μανιακοί με την εξουσία. Ο γέρος και ο γέρος του γέρου ήταν χειρότεροι. Ο Αντρέας έπρεπε να είναι στο νοσοκομείο, στο νεκροκρέβατο για να παραιτηθεί, και πάλι του το ζήτησαν δειλά δειλά. Ο Γιώργος έχει κερδίσει 2 εκλογές (μία στο ΠΑΣΟΚ και μια στην Σοσ. Διεθνή) όπου και στις δύο έτρεχε...μόνος του. Δεν μπορούν την αμφισβήτηση οι άνθρωποι τί να κάνουμε;


    "
    Οι πιο μεγάλοι πασόκοι πλέον δεν είναι σοσιαλιστές αλλά σοσιαλ-ληστές!

    Όρισέ μου τους "μεγάλους"...
    "

    Κακαουνάκης, Μπόμπολας, Λαλιώτης, οι κονομημένοι από το χρηματιστήριο και άλλοι πολλοί αναλόγου ύφους και ήθους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για να διατηρήσω το fair της όλης κατάστασης πες αυτό με το link που μου λες να το κάνω και θα το κάνω. Sorry αλλά δε το ήξερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τώρα το θυμήθηκα:

    Με Αλέκο, Μπανιά, Ψαριανό, Κοροβέση, Κανέλλη, Αλέκα κτλ από εδώ και Άδωνι, Βορίδη και Πλεύρη από εκεί προβλέπω στην βουλή να γίνεται της πουτάνας!

    Το κανάλι της βουλής θα γνωρίσει νέες δόξες!

    Ειναι ένα στοίχημα για την αριστερά να τους κοπανήσει στο κεφάλι πριν μεγαλώσουν και άλλο γιατί αν περιμένει από το ΠΑΣΟΚ....σώθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σχετικά με την είσοδο του ΛΑΟΣ όμως στην Βουλή, σκέφτομαι ότι εφόσον η αυτοδυναμία της ΝΔ μπορεί να μην είναι οριακή (όπως πολύ θα το θελα) αλλά και πάλι δεν έχει και καμιά τρελή αβάντα, για τα διάφορα νομοσχέδια που θα θέλει να περάσει θα πρέπει να στηρίζεται στον Καρατζαφέρη καθώς ούτως ή άλλως ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ είναι εξ ορισμού αντίπαλοι...Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.. η διατύπωση δεν είναι και η καλύτερη αλλά το νόημα γίνεται αντιληπτό πιστεύω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. O χέρι χέρι ξέρει πως αν κάνει τυφλη αβάντα στην ΝΔ θα φάει μαύρο στις επόμενες. Μην γίνεστε παιδιά.

    Τα έκανε αυτά για ένα διάστημα η αριστερά και το πλήρωσε. Τα κόμματα πρέπει να έχουν δεδομένο λόγο αλλιώς η αποτυχία είναι κοντά. Την πάτησε έτσι ο ΣΥΝ επί Δαμανάκης και το ΠΑΣΟΚ μόλις χτες. Το ΛΑΟΣ θα χτυπήσει την ΝΔ από αριστερά και από θρησκεία μεριά (κάτι σαν την Λιάνα στο πιο ...κεντρώο).

    Μπερδευτήκατε; Άτιμη πολιτική!

    Το αστείο είναι πως ΝΔ+ΛΑΟΣ δεν βγάζουν 180 βουλευτές άρα οι αναθεωρήσεις συνταγματικών άρθρων θα γίνουν μόνο εαν το ΠΑΣΟΚ κάνει πάλι τα ίδια (συμπολίτευση δηλ) ή αν όντως μιλάμε για προοδευτικές αναθεωρήσεις (πχ χωρισμός εκκλησίας κράτους) όπου οι αριστεροί λογικά θα το έριχναν αβάδιστα!

    Και μην ξεχνάμε πως για την εκλογή προέδρου δημοκρατίας θέλουμε 180 έδρες!

    Άρα παίζουν τα εξής ενδεχόμενα για το 2010:
    α) Εκλογές αφού δεν βγαίνει αλλιώς με φαβορί την ΝΔ.
    β) Συνεννόηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ με πασοκο πρόεδρο πχ Απόστολος Κακλαμάνης
    γ) Κομμουνιστή/αριστεριστή πρόεδρο δημοκρατίας (εάν βρεθεί). Ιδανική επιλογή φαντάζει ο Γλέζος (ή ο Μίκης αν και το έχει χάσει), αλλά δεν ξέρω αν θα παίξει. Το αστείο είναι πως αν πχ παίξει ο Γλέζος τότε θα πάρει ψήφος από ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ και ΛΑΟΣ (για να το παίξει διαλλακτικό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περί Δαμανάκη: Φαίνεται πως αν δεν ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο η Χούντα θα χε πέσει μόνη της στις 15 Νοέμβρη και η Κύπρος θα ήταν ολόκληρη.

    Περί Αλαβάνου: Αν ουσιαστική αντιπολίτευση λές τη στάση φωνάζω για όλα - καλά είμαστε τώρα, τότε συγγνώμη αλλά διαφωνούμε ριζικά στην έννοια της πολιτικής. Αν έχουν τα @@@ να κάνουν πολιτική επιτέλους και όχι συντηρητική γκρίνια: Η παιδεία είναι ένα απέραντο μπουρδέλο - ορίστε οι προτάσεις μας για αλλαγές, μπράβο στη βάση του 10 για την εισαγωγή σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, εδώ και τώρα αξιολόγηση σε κάθε μαλάκα που διδάσκει, κτλ...

    Περί "Παλιοδεξιών": Ας γυρίσουμε πίσω στο '45 οι καλοί Αριστεροί και οι κακοί Δεξιοί. Πάντως θα ταν καλό να έψαχνες την παράλληλη ιστορία της "παλιοδεξιάς" Καθημερινής και του "προοδευτικού αριστερού" Βήματος για τη στάση της καθεμιας σε δύσκολες στιγμές της ιστορίας. Καλώς ή κακώς οφείλεις να παραδεχτείς πως υπάρχει και ένα σοβαρό κομμάτι "δεξιών" με κανένα πρόβλημα να τα χώσουν στη ΝΔ ανά πάσα στιγμή.

    (ο Φυντανίδης που πλέον πήγε στην Καθημερινή είναι και αυτός παλιοδεξιός;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φίλε μου slarti

    Όπως όλοι οι παλιοί καλοί δεξιοί....δεν ξέρεις να διαβάζεις. Σόρι τώρα αλλά θα σε χέσω. Γράφω κάτι συμφωνώντας μαζί σου και εσύ μου βγάζεις εμφυλιακά σύνδρομα!

    Πάμε!

    Δαμανάκη: Ξαναλέω πως είναι αστείο και πως όπου ήταν η ...παράταξή της έφαγε ξύλο. Μητσοτάκη (γκαντέμη) της κεντροαριστεράς την είπα όχι ηρωίδα ή γαϊδούρα! ΟΚ;

    Αλαβάνος: Εκτός που δεν διαβάζεις, δεν ακούς κιόλας. Πόσες(επίκαιρες στην βουλή) ερωτήσεις έκαναν στον πρωθυπουργό ΟΛΟΙ οι άλλοι αρχηγοί μαζί; Ούτε τις μισες απ ότι ο Αλέκος. Ποιος κάλυψε τα παιδιά που έτρωγαν ξύλο στην ΓΑΔΑ (πριν παν στο δικαστήριο το οποίο και τους αθώωσε πανηγυρικά, λέγοντας μάλιστα να διερευνηθούν και οι τρόποι προσαγωγής/προανάκρισης ως παράνομοι);

    Ο Γιωργάκης; Ας γελάσω.

    Περί παιδείας. Πολιτικές θέσεις έχουν και άλλοι, όχι μόνο η ΝΔ. Αν δεν σου αρέσουν δεν λες πως δεν έχουν. Ξεκόλλα.

    "Παλιοδεξιοί" . Ας γελάσω. Αυτό λέω ρε χμν που λες και συ. Διάβασε ξανά και βγάλε τα γυαλιά-που-επιφέρουν-μερική-τύφλωση. Τους κοροϊδεύω τους Πασοκους (και ειδικά τους Κακαουνάκηδες, γκεγκε;)

    Τόσα εισαγωγικά έβαλα, δεν το έπιασες το υπονοούμενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετική ανάλυση, με σούπερ χάι λάιτ τα της Δαμανάκη... :):):)

    Συμφωνώ στα περισσότερα. Ο Μπένι πάντως μου'δωσε την εντύπωση πως πρέπει να την πρόβαρε τουλάχιστον... 3,5 χρόνια αυτήν την στιγμή. Πολύ βιαστικός ο άνθρωπος.
    Για το ΛΑΟΣ έγω μια διαφωνία, αφού θεωρώ ότι περισσότερο από το ΠΑΣΟΚ έκλεβε παρά από του ΝΔ και ιδίως από τις συγκεκριμένες εκλογές.
    Ο Αλαβάνος θα μπορούσε να'χει πάει απείρως καλύτερα αν είχε χειριστεί καλύτερα και κάποια άλλα ζητήματα.

    Και μιας κι ανέφερες Μητσοτάκη, αναμένω δυναμικό ντεμαράζ πλέον. Ο άλλος έφαγε τον Γιωργάκη σε 3,5 χρόνια, ενώ ο ψηλός τον Κωστάκη δεν τον έχει καταφέρει εδώ και 7 (συν τα 4 επόμενα), είναι να μην σκυλιάζει μετά; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @hades: Καλώς όρισες!

    Ο Μπένι και ο Μητσοτάκης γνωρίζουν ιστορία, ειδικά ο δεύτερος που τα ξέρει από πρώτο χέρι. Οι "προδοσίες " σε τόσο υψηλό επίπεδο τιμωρούνται στο 99% των περιπτώσεων. Είμαι σίγουρος πως στηρίζουν τα κόμματά τους, σχεδόν όσο μπορούν. Απλά κάνουν τα κουμάντα τους έτσι ώστε να είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμη. Μέχρι τότε όμως είναι (όσο μπορούν) κυρίες. Ο Μητσοτάκης (η Ντόρα δηλ) θα κοιτάξει τις επόμενες εκλογές είτε το 2010 είτε αργότερα. Όπως και ο Μπένι σε απλή ήττα δεν θα κάνουν τπτ, μόνο συντήρηση. Σε περίπτωση πανωλεθρίας θα τους παρακαλάνε οι άλλοι να βάλουν. Πάντως δεν είναι τυχαίο που η Ντόρα και ο Κυριάκος βγήκαν πρώτοι - δεύτεροι σε σταυρούς στις περιφέρειές τους, όπως και ο Μπένι άλλωστε

    Ο Μπένι αναγκάστηκε εκ των πραγμάτων να πάει γρήγορα μιας και ο Γιώργος το πολύ σε 2 εβδομάδες (ίσως και σε μία) θα έχει στήσει κάλπες και μέχρι τότε θα πρέπει να βρει (ο Μπένι) 100.000 υπογραφές από μέλη (!)

    Ξαναδιάβασε αυτό με το ΚΚΣΕ που έλεγα :-Ρ

    Η μαλακία στο ΠΑΣΟΚ είναι πως θα κάνει εσωκομματικές εκλογές με κριτήριο την φάτσα και όχι την πολιτική, οπότε προβλέπω να τρώει στις επόμενες εκλογές πολύ μαύρο. Αν δεν κάνει κίνηση - ματ να φάει το κέντρο από την ΝΔ ( με παράλληλο εκμηδενισμό του ΛΑΟΣ απο την ΝΔ) και να πέσει με τα μούτρα στο 60% που λέγαμε, τότε πρέπει να πάει να φάει την αριστερά (που όμως μάλλον δεν του φτάνει για να κυβερνήσει).

    Δεν μπορεί πλέον να πατάει και με τα δυο πόδια και ανάλογα τις περιστάσεις να επιλέγει κέντρο βάρους!

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ...την κατανόηση :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ναι, ναι, καλώς σας βρήκα (αν και συνήθως με θεωρούν κακό συναπάντημα, τέλος πάντων... :):) )

    Δε μου λες... πόσες πιθανότητες δίνεις στο εξής σενάριο: ο Βενιζέλος ξεκίνησε από σήμερα να συλλέγει υπογραφές (παρακαλώ η έμφαση στο "από σήμερα"). Μην σου πω ότι ήδη έχει έτοιμες καμια 80ριά χιλιάδες...
    Άλλωστε αν πήρε το μάτι σου αντιδράσεις άλλων μεγάλων στελεχών, φαίνεται πως κάτι "δεν πήγαινε καλά". Πχ, ο Κουλούρης διερρύγνυε στο μέγκα τα ιμάτιά τουο ότι στηρίζει Παπανδρέου. Λίγη ώρα μετά τάχθηκε με Μπένι. Ο Λομβέρδος καλύφθηκε απόλυτα (τόσο γρήγορα;) κλπ, κλπ. Σε όλα αυτά: ο Μπένι πήγε στο ΥΠΕΣ για έλεγχο μόλις βγήκαν τα έξιτ πολλς. Τι πας να δεις στο ΥΠΕΣ οταν λες ότι δε δίνεις βάση στα έξιτ πολλς ρε μόρτη; Και παρόλο που τα πρώτα σαφή δείγματα αποτελεσμάτων θα έβγαιναν κατά τις 11, ήδη κανά δύωρο πριν είχε πει ότι χρειάζεται να συγκρατηθούν οι σκέψεις κλπ.
    Λίαν "συμπτωματικώς" ο Μπένι ήταν αυτός που'χε κάνει λόγο για πολύ εύκολο αντίπαλο που θα κερδιθεί εύκολα, διότι έβαλε στον Γιωργάκη το μαχαίρο στον λαιμό: ή θα έπρεπε να το ενστερνιστεί (όπως και έκανε) άρα έβαλε πολύ ψηλά τον πήχυ αλλά μετριότατους συνεργάτες, είτε να το απέρριπτε οπότε ο εσωκομματικός πόλεμος θα ξεκίναγε μια ώρα αρχύτερα. Γι'αυτό σου λέω... ήδη πρέπει να'χει έτοιμο το "υλικό" ο γάτος, σιγά μην τ'αφήσει όλα για την τελευταία στιγμή... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρε συ ξεχασα! Ειναι σαφές πως αυτό που αναφέρεις για το ΛΑΟΣ είναι ολόσωστο, και νομίζω πως δεν διαφωνούμε. Ο στόχος είναι να φάει το ΛΑΟΣ την δεξιά έως πολύ δεξιά και η ΝΔ να....καταπιεί το ΠΑΣΟΚ έχοντας απαλλαγεί από φασιστικά/φιλοβασιλικά/χουντικά απομεινάρια. Το ΛΑΟΣ όμως λειτουργεί σαν γενικότερος ...σκουπιδοντενεκές (πχ Χρυσανθακόπουλος) για να τσιμπάει ψήφους στην επικράτεια και...να βγάζει τους δικούς του (Άδωνις και σια) στην Αθήνα - Θεσ/νίκη!


    Για Μπενι: Οι κινήσεις του ήταν όλες μελετημένες και σωστές. Ο Λοβέρδος έκανε την πάπια έτσι ώστε να είναι σίγουρος για την ήττα ΚΑΙ την διαφορά πριν μιλήσει. Είπα ήδη πως ήταν έτοιμοι, απλά δεν νομίζω να σαμπόταραν το ΠΑΣΟΚ. Ο Γιωργάκης θα έπεφτε και μόνος του, χωρίς να διακινδυνέψουν να τους βγει ρετσινιά. Ο Κουλούρης δεν μετράει στην υψηλή πολιτική και δεν νομίζω να είναι συνεννοημένος, αν και τώρα που το λες...πολύ ενωτικός εμφανίστηκε όταν ο Γιώργος του έριξε την χυλόπιτα!


    Α, ο Μπένι πήγε στο ΥΠΕΣ ως κομματικό μέλος (έπρεπε δηλ να πάει) που ελέγχει την διαδικασία (και έχει τις προβλέψεις από πρώτο χέρι).

    Ο Γιώργος πάτησε πολλές μπανανόφλουδες, τις πιο πολλές όμως τις έβαλε μόνος του (έχω αναφέρει μερικές)
    πχ:
    -Όταν αρχίζει και φωνάζει για την χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης (ενώ θα μπορούσε να πει τον Μητσοτάκη 90-93 και να κάνει τους πασοκους χαρούμενους) αυτόματα σημαίνει πως η ήττα είναι καταστροφή και η πανωλεθρία....άστα!

    -Φώφη. Χωρίς λόγια. Και η μαλακία είναι πως οι Λομβέρδος/Μπένι μάλλον είναι αμέτοχοι, καθώς δεν ρωτήθηκαν καν!


    Συμφωνώ πως οι Μπένι και σια ήταν έτοιμοι από καιρό. Η δήλωση Βενιζέλου ενορχηστρώθηκε άψογα με τις εμφανίσεις Βερελή/Λομβέρδου/Κουλούρη. Απλά δεν πιστεύω πως αυτό είναι η αιτία της ήττας του ΠΑΣΟΚ

    Ταυτα...! Λαχάνιασα και έχω και δουλεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρόσεξε το εξής: αν αντί για μΠένι μιλάγαμε για τον Σημίτη δεν θα μίλαγα καθιδίον τρόπον, διότι τον θεωρώ λίγο μαλθακό σε συνωμοτικές κινήσεις. Επειδή μιλάμε για μεγαλοκαρχαρία της πολιτικής όμως τα βλέπω και λίγο διαφορετικά.
    Αν υποθέσουμε δηλαδή ότι ο Παπανδρέου ενδιαφερόταν να μάθει από τόσο νωρίς τα όποια μέχρι τότε αποτελέσματα (παρόλο που το ΥΠΕΣ είχε πει πως κατά τις 11 θα έβγαιναν τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα) θα έστελνε ως κομματικό μέλος τον Αθανασάκη πχ,κάποιον από τα δεξιά του χέρια δηλαδή. Προφανώς ο Μπένι το πίεσε το ζήτημα για να πάει αυτός, για τον λόγο που λες κι εσύ: για να έχει τις προβλέψεις από πρώτο χέρι. Δεν έτυχε δηλαδή, πέτυχε (το σχέδιο).
    Σαφώς και ο Παπανδρέου έβαλε πολλές μπανανόφλουδες στο διάβα του, το θέμα είναι πως τις περισσότερες τις έβαλε από αφέλεια (ειλικρινά το πιστεύω). Η κίνησή του να επαναφέρει τον Λαλιώτη ήταν όντως καταστροφική. Ίσως αν τον επανέφερε στο ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ αντί για το προσκήνιο να είχε καλύτερη μοίρα. Ως επίσης οι συνεργάτες που διάλεξε είχαν και φάβες. Παλαιότερα δε έκοψε πολύ απότομα τον ομφάλιο λώρο από το παλαιό ΠΑΣΟΚ (και ως απεδείχθη αρκετοί του τη φύλαγαν), κοινώς δεν πεέδειξε καμία διπλωματία.
    Μην ξεχνάμε το εξής: μια ήττα δεν έρχεται μόνο από τα λάθη, έρχεται κι από την έλλειψη στήριξης και στις φετινές εκλογές ήταν προφανές ότι αρκετά στελέχη του πολύ απλά δεν ασχολήθηκαν καθόλου (κι εδώ που τα λέμε, πολλά ΜΜΕ πολύ πιο δυνατή αντιπολίτευση έκαναν από αρκετά στελέχη, αυτό κι αν είναι ωραίο, ε;).
    Θυμάσαι πχ τον Λομβέρδο πως χτυπιώταν το 2004; Τον είδες καθόλου φέτος; Ή τη Διαμαντοπούλου που το 2004 γκάριζε ότι "κοιτάχτε τι γράφουν οι φάκελοι (που δεν φαινόταντίποτε) πόσο ήπιους τόνους είχε τώρα; Και άλλα πολλά πράγματα...
    Και κατ' εμέ τη μεγαλύτερη μπανανόφλουδα του την έδωσε στο χέρι ο ίδιος ο Μπένι με την ατάκα περί του πιο εύκολου αντιπάλου, θέση που ο Παπανδρέου αναγκάστηκε σχεδόν εκβιαστικά να υιοθετήσει (άρα έθεσε πάρα πολύ ψηλά τον πήχυ δίχως ουσιαστικές θέσεις), διότι αν την απέρριπτε θα γινόταν το έλα να δεις πριν από τις εκλογές κιόλας. ΕΝ ολίγοις, έκανε κι αυτός τις χοντράδες του, αλλά τον έστησαν (προ καιρού) και στα 2 μέτρα νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι πολλά αυτά που συμφωνώ και άλλα που διαφωνώ.
    Απλά μπούχτισα από την πολλή πολιτικολογία των ημερών και ετοιμάζομαι να κάνω αποτοξίνωση πηγαίνοντας κινηματογράφο!
    Μία μόνο παρατήρηση θα κάνω στα τελευταία σχόλια για τον Κουλούρη.
    Αφού τον άφησε απ΄έξω ο Γιωργάκης τι θέλετε να κάνει;
    Οποιος μένει έξω από το μαντρί,έλεγε ο μακαρίτης ο Αβέρωφ τον τρώνε οι λύκοι!
    Γι ΄αυτό και αυτός πήγε με τον Μπένυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Hades: ο Σημίτης ήταν αφελής, αλλά μην ξεχνάς τον καθημερινό πρωινό καφέ με Τσουκάτο - Κακαουνάκη

    @Zaphod: Ρε δικέφαλο πλάσμα (ώρες ώρες το μυαλό σου κρύβεται πολύ καλά), εγώ διαχωρίζω συνέχεια οι Δεξιοί και οι Αριστεροί; Εμείς και αυτοί; Οκ για τα εισαγωγικά ίσως να χεις δίκιο. Τόσο αξιοσημείωτο - περίεργο σου φαίνεται το γεγονός οι σοβαρότερες εφημερίδες της εποχής μας να ναι η Ναυτεμπορική και η Καθημερινή ("δεξιές"/φιλελεύθερες γενικότερα - όχι κολλημένες ΝΔ); Τώρα το έμαθες;

    Περί Αλαβάνου: Τον ψήφισα στις ευρωεκλογές του '99, τον είχα σε απίστευτα μεγάλη εκτίμηση και χάρηκα τρελά όταν έγινε αρχηγός (είναι και πατριώτης μου. Συγγνώμη αλλά περίμενα άλλα πράγματα από αυτόν και έχω απογοητευεί πλήρως. Περίμενα να βγαίνει και να λέει πρέπει να γίνουν 1-2-3 πράγματα - να ναι η "ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ" που χρειαζόμαστε όλοι και όχι να αγωνίζεται να καρπωθεί μόνο διάφορες καταστροφές. Λέει για τη γενιά των 400e και παράλληλα πως όλοι πρέπει να βγαίνουν πτυχιούχοι. Για να μην το προχωρήσουμε στην Παιδεία όπου αν διαβάσεις κανα συνδικαλιστικό έντυπο θα νομίσεις πως το έγραψαν Πασόκοι που θεοποιούν το παρελθόν τους. Η πολιτική του θέση και οι επερωτήσεις εξαντλούνται στο "να γίνεται μωρέ νταβαντούρι".
    ΟΚ! Αποφυλάκισε τα 25 άτομα που έβαλε μέσα ο Πολύδωρας. Μπράβο του!! Με τη γενικότερη στάση του συσπείρωσε τους καφροδεξιούς γύρω στον Πολύδωρα (φωνάζοντας συνέχεια πως για όλα τα επεισόδια φταίει η αστυνομία).

    Με συγχωρείς αλλά όσες φορές έχω δεί τον Παπαγιαννάκη (που παλαιότερα δεν συμπαθούσα) ήταν πολύ ωραίος. Και αν μετά τον όλο χαμό με Παιδεία-Ομόλογα-Πυρκαγιές και με ένα κουλό Πασόκ, θεωρείς το 5% ή σύμφωνα με τα exit poll το 15% των νέων ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και το θεωρείς επιτυχία του - με συγχωρείς αλλά εγώ το θεωρώ αποτυχία του. Όπως επίσης να κερδίζει από τους δυσαρεστημένους λιγότερους από το Μαρξιστικό ΚΚΕ.

    (είχα σκοπό να τα γράψω στο blog μου - αλλά σου κάνω την τιμή να το έχεις εδώ - περιμένω να γίνει κόλαση) ;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @αθεόφοβος: Σε καταλαβαίνω. Και εγώ αρχίζω και κουράζομαι. Περί Κίμωνα συμφωνούμε απολύτως.

    @hades: Μάλλον συμφωνούμε αλλά το διατυπώνουμε διαφορετικά περί Βενιζέλου

    @slartibartfast: Κάπου τα ίδια λέει ο Hades στο blog του απ' ότι είδα. Δεν διαφωνώ, αλλά συγκίνω κυρίως με προηγούμενους προέδρους του ΣΥΝ, και η διαφορά βγαίνει υπέρ του. Λάθη έχουν κάνει όλοι, απλά ο Αλαβάνος έχει κάνει λιγότερες πατατιές απ' ότι ο Γιωργάκης ή ο Κώτσος πχ. Αν τον είχε το ΠΑΣΟΚ θα έβγαινε ....περπατώντας!

    Τα ποσοστά της αριστεράς είναι επιτυχία και αποτυχία, ανάλογα πως τα βλέπεις. Η δεξαμενή τους μπορεί να φτάσει το 25% (τώρα έτσι;) ίσως και παραπάνω. Πάντως από τα ποσοστά πείνας δείχνουν να ξεφεύγουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @zaphod

    Σχετικά με ό,τι εννοούσα λέγοντας πως δε θα ήσουν ώριμος να δεχτείς την παραίτηση και την επαναδιεκδίκηση της προεδρίας, εννοούσα πως εύκολα κανείς θα τον κατηγορούσε για "εικονική" παραίτηση. Χώρια που το πασόκ θα έμενε ακέφαλο για κάποιο διάστημα, και αυτό δεν είναι και ό,τι καλύτερο για ένα κόμμα.
    Αν θες την προσωπική μου γνώμη στο θέμα αυτό θα σου πω πως το καλύτερο που έχει να κάνει είναι απλά να μη διεκδικήσει την επανεκλογή του.

    Παρεμπιπτόντως, αίσθησή μου είναι πως μόνο ο πατέρας είχε "αγκυστρωθεί" στην εξουσία με τρόπο υπερβολικό. Ίσως βέβαια πολύ υπερβολικό...

    Σε σχέση με τις άλλες παρατηρήσεις σου, τελικά δε θα διαφωνήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το ζήτημα είναι κατά πόσον οι ψήφοι του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ είναι συνειδητοποιημένοι ή απλά διαμαρτυρίας...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απολαυστικό το ποστ σου!
    Αν και ξέρεις φαντάζομαι που διαφωνώ γενικά μου αρέσει η άποψη σου και η κριτική σου!
    Ειδικά το σχόλιο σου για την Δαμανάκη ήταν όλα τα λεφτά! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ναι, δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφωνία (γιατί να το κρύψομεν άλλωστε... :):) ).

    Τσουκάτος... πςςςςςςςςςς τι θυμήθηκες ρε τεράστιε, το'χα λησμονήσει τελείως αυτό! Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @sailor: :-)
    Τα βρήκαμε τελικά. Εικονική παραίτηση ΗΘΕΛΕ να κάνει αλλά τον σφήνωσε ο Μπένι και τώρα όντως το σκέφτεται να μην κατέβει.
    Παίζουν 2 πράγματα:
    α) Να κερδίσει η καρεκλομανία και να κατέβει καταγγέλοντας τον Μπένι για "υπόγειες διεργασίες την κρίσιμη ώρα" κτλ

    β) Να κερδίσει η "προστασία του ονόματος Παπανδρέου" κτλ, ή αλλιώς αν ψιλιαστεί πως πάει για φούντο, θα αποσυρθεί διακριτικά

    @ellie: Μέλλει δείξαι....

    @debby: Αν συμφωνούμε παντού, εκτός από εκεί που δεν σου αρέσει, τότε μπορεί να σε κάνω να σου αρέσει!!

    @hades: O Τσουκάτος είναι λατρεία! Το αγαπημένο ποκεμον πριν και μετά τον Παπαθεμελή :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος19/9/07 14:01

    Gromf

    Όλη η Ελ-λαδα είναι μπλε είναι μπλε μπλε μαρέεεεεέ.
    Αυτό ηταν τελειωσε κι αυτό.Είδατε που γκρινιάζατε, τπτ δεν ήταν, ούτε που το καταλάβατε.Ετσι όπως δε θα καταλαβαίνετε και τα νομοσχέδια και τις μεταρυθμίσεις που θα σας περνανε και μετά θα τα βλέπετε/ουμε!!Αντε και του χρόνου βρε!!Πάντως ηγετική η παρουσία του ΚΩΣΤΑΚΗ(με κεφαλαία πλεον γιατί είναι προθυπουργός)στο μπαλκόνι με την νταϊάνα/νατάσα παζαϊτη χειρούργο, δόκτωρ ψυχολόγοκλπ.Και του πήγαινε το τραγούδιιιιιι.Μήπως να πάει στο so you think you can sing!!
    Άλλωστε τα έχει τα ριάλιτι παιχνίδια, τον πάει το κοινό βρε παιδί μου.Φυσικά αναφέρομαι στο τελευταίο τηλεπαιχνίδι SO YOU THINK YOU CAN RULE που θριάμβευσε!!Μπράβο στο παιδι!!!
    Ο Georgάκης είναι να τον κλαίνε αι reggαe. Θα τον εκτοπίσει ο θωρηκτός ΒενιΖέλος αλλά του υποσχέθηκε εξέχουσα θέση στο κόμμα(κλητήρ, ΑΜητης στην Χ.Τρικούπη Θα δείξει).Υπομονή αδέρφια!!!ΚΙ εσεις που δεν ψηφίσατε καθόλου .... από μαλακίες αυτός ο τόπος έχει τιγκάρει!!!!Μαθημα για τις επόμενες εκλογες να σας γίνει και ν' αποφασίσετε από τώρα ποιον θα σταυρώσετε(¨εφη,εφη,εφη).
    Υ.Γ.1 Πάντως εδώ που τα λέμε η νέα κυβέρνηση δεν είναι για πολύ.ΔΕΝ ¨ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ 2η ΦΟΡΑ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΣΤΑΥΡΟΥΣ. Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΒΑΡΙΑ

    Υ.Γ.2 Ο συριζας μια χαρά τα πήγε αν και περίμενα, αφου πήγα κι εγώ να ψηφίσω,να πάρει κανα 6ακι να το πανηγυρίσουμε πιο πολύ.Ας είναι την επόμενη φορά κανα 10 το χουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ένα μόνο σχόλιο: Στο υπ.αριθμ. 14 σχόλιο σας αναφέρετε: "Όλες οι κυβερνήσεις από το 93 και μετά συνεχίζουν λίγο ή πολύ την πολιτική Μητσοτάκη."
    Με λίγα λόγια, η περιβόητη κάθαρση του '89 το μόνο που πέτυχε ήταν να εισάγει τον νεοφιλελευθερισμό και στα μέρη μας!
    Συνεπώς, η ιστορία απέδειξε ότι οι τότε "εξυγιαντές" ήταν ένα τσούρμο καιροσκόπων και ένα δεύτερο τσούρμο ηλιθίων που τους ακολούθησε. Δεν είναι πάντα λοιπόν τα πράγματα έτσι όπως φαίνονται..

    Διορθώστε με αν μετέφρασα κάτι από τα γραφόμενα σας με λάθος τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @gromf: Σωστός ο παίχτης!
    Εφη rules!

    Αν το ΠΑΣΟΚ συνεχίσει τα ίδια προβλέπω ΚΚΕ 20% και ΣΥΡΙΖΑ στο 15% στις επόμενες!


    @mujahedin: Καμία σχέση. Άλλο η οικονομική πολιτική που ακολουθείται, άλλο οι λαμογιές.

    Λαμογιές υπάρχουν πάντα και σε όλες τις κυβερνήσεις. Το '88 η κατάσταση είχε παραξηλωθεί. Δεν υπάρχει άφεση όμως για κανέναν ούτε πριν ή μετά.

    Η συντηρητική στροφή βάρεσε όλο τον πλανήτη κατακούτελα μετά την πτώση του "υπαρκτού".... τα άλλα είναι πακοτίνια. Και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ "υπάκουσαν" στα σημεία των καιρών. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το'88-'89 και τον Αντρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. κατ'αρχάς καλησπέρα σας

    έχουμε και λέμε,

    Αν η ΝΔ είναι φιλελεύθερο κόμμα τότε εγώ είμαι το μπάσταρδο του Μητσοτάκη και της Θάτσερ

    το 1.000.000 ΞΕΠΕΡΑΣΕ ο αριθμός των δημ. υπαλλήλων στην προηγούμενη τους θητεία

    η ΝΔ είναι ένα λαϊκό κόμμα, λαϊκό κόμμα θα πει "σου λέω αυτά που θες να ακούσει και δεν κάνω τίποτα αν τα πράγματα δεν φτάσουν πρώτα στο μη περαιτέρω"

    παράδειγμα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, σας υπενθυμίζω ότι η όλη κουβέντα ξεκίνησε λίγο πριν από μια ακόμα καταδίκη της Ελλάδας από το ευρωπαϊκό δικαστήριο για το πολύπαθο θέμα της αναγνώρισης των πτυχίων και με τον φόβο των καταδικών που είναι να έρθουν

    γιατί τι να σου κάνει το 4ο ΚΠΣ αν είναι να το επιστρέψεις αυτούσιο σε πρόστιμα?


    δεύτερον αυτό το άκουσα αυτές τις μέρες από έναν καθηγητή πολιτικής οικονομίας του ΑΠΘ που είχε βγει στην ΕΤ3 και δίνει μια εξαιρετική απάντηση στο γιατί το ΠαΣοΚ κατέληξε εκεί που κατέληξε και γιατί θα κατρακυλήσει ακόμα πιο χαμηλά και του οποίου καθηγητή όμως δεν συγκράτησα το όνομα γμτ

    η ιστορία έχει ως εξής, αφού πρώτα εξήγησε την φιλοσοφία των περισσοτέρων σοσιαλιστικών κομμάτων της Ευρώπης για το κράτος-όργανο

    το κράτος-όργανο που μια φορά και ένα καιρό τα Σοσιαλιστικά κόμματα το χρησιμοποιούσαν αγνοώντας το όποιο κόστος για να κάνουν την πολιτική τους

    πχ, θέλω να αυξήσω τις εξαγωγές... τραβάω μια υποτίμηση και καθαρίζω

    και οι εισαγωγές?
    οι εισαγωγές θα μείνουν οι ίδιες... αλλά who cares και αν μειωθεί το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών απλά θα τους δώσω αυξήσεις έτσι και αλλιώς εγώ τα τυπώνω τα λεφτά, μα ο πληθωρισμός? ο πληθωρισμός θα μειωθεί με μια αναπροσαρμογή των επιτοκίων, δικιά μου είναι και η κεντρική τράπεζα της χώρας, μα μια αναπροσαρμογή των επιτοκίων δεν θα επηρεάσει τις επενδύσεις? (και πάει λέγοντας...)

    μετά συνέχισε με το πως για χάρη της την κοινής προόδου πολλές χώρες έχουν εκχωρήσει στην ΕΕ το σύνολο σχεδόν της οικ. πολιτικής τους τα σοσιαλιστικά κόμματα ΕΧΑΣΑΝ το κράτος-όργανο και αφού πια δεν το έχουν πια αυτό έχουν μείνει ΜΟΝΟ με την ρητορεία (και σε πολλές περιπτώσεις ούτε με αυτή)

    και έκλεισε με το συμπέρασμα (με το οποίο συμφωνώ) ότι τα σοσιαλιστικά κόμματα σε ΑΥΤΗ την Ευρώπη δεν πρόκειται να καταφέρουν να ξεπεράσουν εύκολα την μετριότητα και το τέλμα στο οποίο έχουν πέσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Α! και όσο για το Λά.Ο.Σ. (πρώην Καμπότζη) εγώ ψηφίζω Κων. Καραμανλή (τον θείο Ε!) και το παράδειγμα του όταν νομιμοποίησε το ΚΚΕ

    αυτή είναι και η μαγεία της Δημοκρατίας αν θες να καταστρέψεις κάποιον απλά τον αφήνεις να μιλάει ασταμάτητα και κάποια στιγμή θα πέσει μόνος του στην ψευδαίσθηση ότι δεν συναντάει αντίσταση και θα απογυμνωθεί μόνος του και τότε μόνος του θα καταρρεύσει

    γιατί μην μου πει κανείς ότι ο Έλα Αλέκο και η Έλα Αλέκα έχουν κάποια πραγματική κυβερνητική πρόταση να αντιτάξουν στα πιο "κεντρώα" κυβερνητικά κόμματα

    μόνο ένα κούφιο "είναι αντιλαϊκά μέτρα του μεγάλου κεφαλαίου" και ένα "εμείς προβάλουμε μια εναλλακτική πρόταση στον δικομματισμό" (και ποία είναι αυτή? ο μονοκομματισμός και οι "υποχρεωτικές διακοπές" στα Γκουλάγκ της Μακρονήσου???)

    και η άκρως αντιπαραγωγικές θέσεις του Αλέκου που θα "ακυρώσει στην πράξη τα αντιλαϊκά μέτρα" που βρε ΠΑΠΑΡΑ αντί να κουρδίζεις τα παιδάκια και να τα στέλνεις να ανοίγουν τα κεφάλια τους πάνω στα γκλομπ των ΜΑΤ γιατί δεν ανοίγεις μόνος σου το δικό σου το κεφάλι μπας και βγάλει καμιά πιο πρακτική (και εφικτή) ιδέα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος20/9/07 21:21

    @zaphod
    Δεν θάταν αυτονόητο να σου πώ οτι μ'άρεσε πολύ;
    Κάθε παράγραφος, μία πρός μία, αλλά και στο συνολό του.
    Ασχετο με κολακεία. Έτσι;
    Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα/ άργησα;
    Y.Γ Τα ίδια και για το επάνω.
    Τι θες να πω ψέμματα; Θα κάνω copy και θα αλλάξω τη λέξη "επάνω" με "κάτω".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος21/9/07 08:30

    Gromf

    Αλλαγή θέματος γιατι φτάνει με τις εκλογές!!
    Ξεκίνησαν χθες οι νυχτες πρεμιέρας στην Αθήνα όπου έρχονται διάφορες ταινίες, από τις οποίες κάποιες θα βγουν στις αίθουσες σε λίγο καιρό.Πήγα χθες και είδα το Περσέπολις, το γνωστό κόμικ!Εκπληκτική παράθεση της ζωής στο Ιραν με τρελό γέλιο σε πολλές στιγμες και καίρια χτυπήματα στην κυβέρνηση την τότε τουλάχιστον.Μόλις βγει στις αίθουσες κανονικά να τρέξετε να την δείτε, ειναι αχαστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir