Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 17, 2007

Πηδάτε με κι ας κλαίω

Update : Θα ακούσατε οτι ένας ευγενής κύριος κέρασε ένα γλυκύ βραστό στον κο Βενιζέλο για να πάνε τα φαρμάκια κάτω ε; Μεταφέρω την είδηση :

" Εν τω μεταξύ, οι φόβοι που είχαν εκφραστεί από όλες τις πλευρές για ακραίες εκδηλώσεις και συμπεριφορές στο ΠΑΣΟΚ, λόγω του τεταμένου κλίματος των τελευταίων ημερών, δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν το μεσημέρι της Πέμπτης. Ο γνώριμος στις αστυνομικές αρχές από παλαιότερες επιθέσεις σε πολιτικούς, Δημήτρης Ρέλλος, εμφανίστηκε στη Χαριλάου Τρικούπη και εκσφενδόνισε κατά του Ευάγγελου Βενιζέλου ένα πλαστικό ποτήρι με καφέ. "Πρέπει να διαφυλάξουμε το ήθος της Δημοκρατικής Παράταξης και τον πολιτικό πολιτισμό", τόνισε ο κ. Βενιζέλος, ενώ υπογράμμισε ότι "κάποιοι ??? θέλουν να γυρίσουν στο μεσαίωνα και τον τραμπουκισμό. "Ως μελλοντικός ???? ηγέτης του ΠΑΣΟΚ, είπε, θα διαφυλάξω την ενότητα". "Πρόκειται για ενέργεια που καταδικάζεται από όλους", τόνισε ο γενικός διευθυντής του ΠΑΣΟΚ Ροβέρτος Σπυρόπουλος που χαρακτήρισε το γεγονός περιθωριακό και μεμονωμένο. "

Και λέω εγώ τώρα, αυτός είναι που θα φέρει αέρα αλλαγής και ανανέωσης στο ΠΑΣΟΚ; Πως, με λόγο δεκαετίας του 50 και 60; Ο κος Βενιζέλος είδε συνωμοσία αμέσως αλλά όπως αποδείχτηκε ήταν ένας γραφικός τύπος που το'χει ξανακάνει πολλάκις. Συνωμοσία των Σιωνιστών είναι κυρ Φούσκα, είναι γραμμένο και στα πρωτόκολλα της Σιών. Επίσης θεωρεί οτι έχει τη νίκη στο τσεπάκι. Μπράβο μετριοφροσύνη και ταπεινότητα! Να χαρώ εγώ ομορφιές!!!!


Το είχα δει το σημερινό.

Πήγα σε μία καφετζού την προηγούμενη βδομάδα και τη ρώτησα να μου πει στο φλυτζάνι το αποτέλεσμα των εκλογών.....



Συγχαρητήρια λοιπόν σε όσους τελικά απείχαν (περίπου ένας στους 4!!!!!!!!). Αυτό σημαίνει κύριοι οτι θα μας κυβερνά όχι το 42% αλλά το (και βγαίνει με απλά Μαθηματικά Βρεφονηπιακού σταθμού) 42% x 3/4 = 31,5%. ΜΠΡΡΡΑΒΟ ΜΑΛΑΚΕΣ!

Δεν είναι όλοι οι Έλληνες μαλάκες όμως. Κάποιοι ψηφίζουμε κιόλας.

Εξάλλου άκουσα και τη Δρούζα να το λέει σ'ενα κανάλι οτι αυτή απέχει γιατί "η αποχή είναι πολιτική στάση". Βρε κοτούλα, δικαίωμά σου η αποχή αλλά δεν υφίσταται πολιτική στάση κατά τη γνώμη μου όταν δεν είναι ενεργητική. Η πολιτική στάση είναι εξορισμού συνυφασμένη με την ενέργεια και η αποχή μόνο ως απολιτική στάση μπορεί να χαρακτηριστεί και όχι ως πολιτκή.

Δεν κέρδισε η Νέα Δημοκρατία αλλά έχασε το ΠΑΣΟΚ. Οι πληγές που άφησε την τελευταία 20ετία δε ξενιούνται εύκολα. Πως λοιπόν κάνεις καμπάνια με ένα από τα κεντρικά σου συνθήματα αυτό της αθέτησης υποσχέσεων μίας διακυβέρνησης 3,5 χρόνων ενώ εσύ είχες τη διακυβέρνηση 20 χρόνια και αυτή σε στοιχειώνει ακόμα; Όλα αυτά για τα οποία κατηγόρησε τη ΝΔ τα είχε κάνει ήδη το ΠΑΣΟΚ σε υπερθετικό βαθμό. Ο φόβος του να ξανακυβερνήσει τόσο γρήγορα ήταν πέλεκυς πάνω από τα κεφάλια μας. Ευτυχώς δε μάσησα υπό αυτή την απειλή. Στις προηγούμενες εκλογές είχα εκφράσει διαφορετικά τη δυσαρέσκειά μου, τώρα όμως όχι. Άκουσα όμως πολύ κόσμο που μάσησε και ψήφισε για ΝΔ "να μην ξαναβγούν αυτοί". Κοίτα να δεις που τελικά που η ΝΔούλα απέκτησε διαμαρτυρόμενους επαναστατημένους ψηφοφόρους! Το άχτι τους ακόμα κρατάει για τα μικρά πράσινα ανθρωπάκια.

Το μέλλον του Γιωργάκη φαντάζει ζοφερό και ίσως προδιαγεγραμμένο. Έξυπνη κίνηση από το διάδοχο να τον αφήσει εκτεθειμένο να φθαρεί και να έρθει με θαυμαστό συγχρονισμό και να δηλώσει υποψηφιότητα διαδοχής. Είναι μία χρυσή ευκαιρία να ξεφύγουμε ίσως και από τη δυναστεία της οικογενειοκρατίας. Φεύγει δηλαδή ένας Παπανδρέου (εγώ τουλάχιστον το θεωρώ δεδομένο) και φαίνεται πως και από τη ΝΔ δεν υπάρχει άλλος Καραμανλής που ν'ακολουθεί. Ουουουουπς ξέχασα ίσως τη Ντόρα που έρχεται......ΜΠΟΥΟΥΟΥΟΥ

Η μεγάλη ευκαιρία όμως χάθηκε. Αν όχι τώρα τότε πότε; Ποτέ. Κρίσεις του παρελθόντος που κατάφεραν να ταράξουν τα υπάρχοντα πολιτικά συστήματα και να αναδείξουν μεγάλους πολιτικούς άντρες δεν είναι ικανές πλεόν να αναδείξουν τις τάσεις διαμαρτυρίας του εκλογικού σώματος στο μέγεθος που πραγματικά αυτές υφίστανται. Μάλλον για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να καταποντιστούμε ωσάν την Ατλαντίδα με υπευθυνότητα της εκάστοτε Κυβέρνησης ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ για μπορέσουμε τελικά να εκφράσουμε μία συντεταγμένη διαμαρτυρία. Πιστέυω οτι υπάρχει ασυνέπεια της εκπεφρασμένης, προφορικά τουλάχιστον, δυσαρέσκειας και του εκλογικού αποτελέσματος.

Η δυσαρέσκεια κατά κάποιο ποσοστό εκφράστηκε με μετακίνηση ψηφοφόρων από μεγάλα κόμματα προς τα μικρότερα, περίμενα όμως καλύτερες επιδόσεις. Αυτό όμως που διαφαίνεται είναι ένα μούδιασμα του εκλογικού σώματος για ριζικές αλλαγές. Ο Έλληνας τελικά είναι συντηρητικός γιατί κατά πως φαίνεται δεν είχαμε ακραίες μετακινήσεις. Τα πάμε ένα ένα τα σκαλιά δεν τα πηδάμε όμως μη σπάσουμε κάνα ποδάρι. Το 5,9% όμως του ΠΑΣΟΚ που έφυγε προς την ΝΔ το 2,3% που πήγε στο ΚΚΕ και το 3,3% που πήγε στο ΣΥΡΙΖΑ σύμφωνα με το Σκαταουνάκη "έπρεπε ή να μείνει στο ΠΑΣΟΚ ή να κάτσει σπίτι του". Μωρέ μπράβο Δημοκρατικότητα ο Σοσιαλιστής! Κε Σκαταουνάκη από τις επόμενες εκλογές θα εγκαταστήσουμε κύκλωμα με κάμερες για να βλέπουμε τι ψηφίζει ο καθένας και θα κάνουμε φάλαγγα σε όσους δε ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ. Τους αντίπαλους θα τους κλειδώσουμε στα σπίτια τους και θα σφαγιάσουμε μαζικά όλους τους κλειδαράδες. Γενοκτονία δικέ μου! ΕΥΓΕ!

Το άλλο που θέλω να σχολιάσω είναι τα μεγάλα ποσοστά που έλαβαν αθροιστικά οι Κοινοβουλευτικοί Αριστεροί σχηματισμοί στα μεγάλα αστικά κέντρα. Ελπίζω να μην τύχω επικριτικών σχολίων λόγω της καταγωγής μου από την Αθήνα αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση θα μου επιτρέψετε να εκφράσω μία αστυφιλική άποψη προσπαθώντας όμως να αποφύγω το Αθηνοκεντρικό αισθητήριό μου. Μου φάνηκε λοιπόν κρίνοντας απ'αυτό, οτι τα μεγάλα αστικά κέντρα αφουγκράζονται καλύτερα το πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας, επιδεικνύοντας ταυτόχρονα αξιοθαύμαστα κατά την άποψή μου πολιτικά αντανακλαστικά. Βλέπωντας λοιπόν τα αποτελέσματα από το Υπουργείο Εσωτερικών (http://www.ekloges.ypes.gr/pages/index.html) παρατηρώ αθροιστικά τα ποσοστά των Αριστερών σχημάτων να κυμαίνονται από 16% με 21% στην Αθήνα με αρκετά μεγάλα ποσοστά και στη Θεσσαλονίκη (14% και 16%) τουλάχιστον μέχρι την ώρα που τα είδα. Ποιός είναι αυτός που πλήττεται λοιπόν τελικά; Δεν είναι ο αγρότης, ο φτωχός, ο λαός; Εσείς δεν καήκατε; Δε σας αγοράζουν για ψίχουλα την παραγωγή σας; Δε κλαίγεστε που η "Πουτάνα η Αθήνα @$@^%@&^*$&^*&**$% ;" Η Μάκιστος ένα χωριό που κάηκε έδινε από 34 ψήφους σε ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και 3 σε ΚΚΕ και 2 σε ΣΥΡΙΖΑ!!! Ε λοιπόν άστε τις γκρίνιες γιατί μάλλον ο εμφύλιος άφησε βαθιά χαραγμένα τα σημάδια μέσα σας και φοβάστε να μη σας την πέσει ο ΕΛΑΣ από τα βουνά! Ο Λιάπης τα είπε όλα : "Δε μας ενδιαφέρει το ποσοστό αλλά ο απόλυτος αριθμός σε έδρες για να μπορούμε να ψηφίζουμε νομοσχέδια" κοινώς δε πα να χτυπάτε τον κώλο σας εμείς θα σας μεταρρυθμίσουμε για να μάθετε. Και τι μεταρρύθμιση, να με το συμπάθειο. Δε πρέπει να αυταπατώμαστε οτι τώρα θα μας ακούνε. Θέλω να ελπίζω και το πιστεύω οτι θα είναι πιό προσεκτικοί αλλά αυτό που θέλουν να κάνουν θα το κάνουν.

Θα έλεγα και για τον εαυτό μου οτι δεν αντιλαμβάνομαι αμέσως κάποια πράγματα. Χτες λοιπόν συνειδητοποίησα οτι δεν είναι ο αθλητισμός μόνο που μπορεί να βγάλει τον κόσμο στο δρόμο και να του δώσει χαρά. Η ποδοσφαιροποίηση (σημειωτέον οτι το ποδόσφαιρο το λατρεύω) της πολιτικής ζωής αντικατοπρτίζεται μέσα από τους πανυγηρισμούς και τα συνθήματα που ακούγονται. Δε μπορώ να καταλάβω όμως γιατί χαίρονται, είμαι χαζός ρε γαμώτο. Κατέληξα λοιπόν στο εξής η ψήφο είναι ένα προιόν το οποίο καταναλώνουν τα Κόμματα αφού πρώτα ο καθένας μας έχει "αγοράσει" το κόμμα και έχει αποφασίσει να το ψηφίσει. Διαφήμιση λοιπόν για να προτιμήσουν το δικό μας προιόν! Παρά τα παραβάν και τη μυστικότητα της διαδικασίας, το θετικό αποτέλεσμα που θα αποκομίσουμε για την πάρτη μας τελικά δε το επιφέρει η μυστική μας ψήφος αλλά αυτή που θα διαφημιστεί καλύτερα και με στόμφο. Πρέπει λοιπόν εμείς με τη σειρά μας να διαφημίζουμε την ψήφο μας, την ιδεολογία μας για να μπορέσει κάποιος να μας "αγοράσει" εννοώντας να μας βολέψει. Όσο καλύτερα τα πάμε στο Μάρκετινγκ αυτού του τύπου, το Μάρκετινγκ της πολιτικής μας πεποίθησης και της ψήφου μας, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουμε να βολέψουμε το πωπουδάκι μας. Δε μπορώ να εξηγήσω αλλιώς το να πας μπροστά στις κάμερες και να πανηγυρίζεις.

Δε θα γίνεις άνθρωπος ποτέέέέέ
οπαδέέέέέέέ οπαδέέ- έέ- έέ

Αααααχχχ ω ω ω ναι ναι ααχ ναι ναιιιιι μεταρρυθμίστε με ναι ααααχχχχ


Υ.Γ. 1. Οι εκλογές αυτές πάντως ήταν ΦΑΣΤ ΦΟΥΝΤ. ΦΑΣΤ για μας ΦΟΥΝΤ γι'αυτούς. Καλοφάγωτα λοιπόν.

Υ.Γ. 2. Στα EXIT POLL του ΑLPHA στο γράφημα κατανομής εδρών η ΝΔ εμφανιζόταν στα ΑΡΙΣΤΕΡΑ του Κοινοβουλίου. ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ !!!

Υ.Γ. 3. Ήταν πολύ σουρεάλ το σκηνικό με τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ να κλαίνε τη μοίρα τους στην Πλατεία Κλαυθμώνος. Που πάτε ρε και στήνετε το περίπτερο;;;;;;

Υ.Γ. 4. ΆΣΧΕΤΟ : Πως το χάρηκα κωλο Ισπανάκια που σας !#$!%$*&%*$ οι Ρώσοι μέσα στο σπίτι σας!!! Προχτές κάνατε τα Καραγκιοζάκια και πέφτατε σαν αδερφές για να πάρετε φάουλ. ΑΑΑΑΑΑΧΧΧ το έβγαλα το άχτι μου.

Σας χαιρετώ προς το παρόν. Σύντομα και πάλι ΧΑΖΟΙ.

Υ.Γ. του Υ.Γ. : Για να αποκαταστήσω μία αδικία που έπραξα, ένα κατάπτυστο, πισώπλατο μαχαίρωμα, πρέπει να ομολογήσω οτι ο Zaphod με πρόλαβε στη δημοσίευσή του ποστ του και εγώ έβαλα το δικό μου πάνω από το δικό του. Παρακαλώ όπως επιδείξετε τη δέουσα προσοχή στο αξιόλογο ποστ του παρακάτω.

71 σχόλια:

  1. Τέλεια μετεκλογηκή άποψη!!!
    Χα χα θυμάσαι που έλεγα ότι ο Γιωργάκης είναι ο μόνος που θα καταφέρει να χάσει; εε τώρα πιστεύω ότι και μόνος του να ήταν θα έχανε...
    Καλημέρα καλή βδομάδα και καλά κρασά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μεγαλύτερο ποσοστό τω ψηφοφορων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ ψηφίζουν αυτά τα κόμματα με την ίδια λογική με την οποία είναι ΟΣΦΠ ή ΠΑΟ (Μπεεεε...)

    Μην είσαι κακός με τους απέχοντες. Οι μισοί έχουν πεθάνει και έχουν ξεχάσει να τους διαγράψουν!

    Αν βγει αρχηγός του ΠΑΣΟΚ ο Μπένυ τουλάχιστον θα γλιτώσουμε τις ελληνικούρες του Γιωργάκη και θα απολαύσουμε έναν ρήτορα ολκής.

    ΜΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΑΝΤΕΘΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ για το ότι δεν υπάρχει άλλος Καραμάν - Αλής.
    Να μου το θυμηθείς ότι τα δίδυμα θα μας κυβρνήσουν Αλά Πολωνικά:

    Το κοριτσάκι Πρόεδρας και το αγοράκι ΠΩΡθυπουργός. (Τα ονόματά τους ούτε θέλω να τα ξέρω).

    Οι Πράσινοι Οικολογοι ταπώσαν τον μηντιασπρωχνόμενο Αγκαλίτσα! Γιούχου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/9/07 13:51

    Απογοήτευση τα αποτελέσματα. Το μόνο θετικό είναι η πεντακομματική βουλή άσχετα αν είναι αριστεροί ή δεξιοί. Δεν περίμενα τόσο μεγάλο ποσοστό δικομματισμού. Ο κόσμος προφανώς μπρός στην κάλπη άλλαξε γνώμη φοβούμενος τον geroge να κυβερνάει. Έχει μια βάση και αυτό. Το ωραίο είναι οτι αν δείς τα αποτελέσματα σε σύγκριση με το 2004 θα τον έκοβες οτι προηγούμενη κυβέρνηση ήταν το πασοκ και όχι η νδ. Τεράστιες απώλειες για το πασοκ λες και αυτοί έφταιγαν για την κατάσταση τα τελευταία 3,5 χρόνια. Φοβερό! Τέτοιες εκλογές δεν νομίζω να ξαναζήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @humma: Καλό το αρθράκι σου αλλά έκανες πουστιά!

    Κοίτα πως φέρεται ο καλός ο κόσμος: Η γνώμη μου για τις εκλογές εδώ

    Από την οικογενειοκρατία δεν γλιτώνεις μιας και το όνομα Βενιζέλος κάτι μου θυμίζει....


    Περί αστικών κέντρων: Είσαι και λίγο μάπας! :-Ρ
    Η πρωτοπορία πάντα ξεκινάει από τις πόλεις και όχι από το ανάποδο. Παραδοσιακά οι πιο συντηριτικές ομάδες πληθυσμών είναι οι γεωργοί/κτηνοτρόφοι (όχι δεξιοί/αριστεροί απλά είναι οι τελευταίοι που θα αλλάξουν άποψη)



    "Η μεγάλη ευκαιρία όμως χάθηκε. Αν όχι τώρα τότε πότε; Ποτέ. "

    Ποτέ δεν ξέρεις. Δεν υπάρχουν "ιστορικές ευκαιρίες" αλλά κοινωνικό γίγνεσθαι. Αν συνεχιστεί η πολιτική αυτή παγκοσμίως, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει....προς το παρόν χαλάρωσε και απόλαυσέ το :-Ρ


    @polsemannen:
    "Αν βγει αρχηγός του ΠΑΣΟΚ ο Μπένυ τουλάχιστον θα γλιτώσουμε τις ελληνικούρες του Γιωργάκη και θα απολαύσουμε έναν ρήτορα ολκής."

    Σαφως. Ο Μπένι ..γεμίζει το ρόλο του ρήτορα!


    "Οι Πράσινοι Οικολογοι ταπώσαν τον μηντιασπρωχνόμενο Αγκαλίτσα! Γιούχου!"

    Σωστά! Ούτε στα exit polls (που τον σπρώχναμε κιολας) δεν έκανε τπτ το πόκεμον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/9/07 16:05

    Μα φυσικα το στοιχημα για σπασιμο του δικομματισμου παιζεται στην επαρχια. Εκει που οι πελατειακες σχεσεις ειναι αδιασπαστες και η ψηφος ειναι χαραγμενη στο κουτελο των ψηφοφορων.

    Οχι οτι εμεις οι πρωτευουσιανοι ειμαστε πιο "μπροστα"... Μαλλον ριγμενοι ειμαστε και αντιδραμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προφανώς απ ότι φαίνεται δεν γνωρίζετε πως το όνομα Βενιζέλος δεν είναι το πραγματικό του Μπένι, απλά κάποια στιγμή το άλλαξε.

    Λες να χω και γω ελπίδα για πρωθυπουργός αν αλλάξω το επώνυμό μου;
    Περισσότερη ανάλυση αργότερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/9/07 16:21

    Στην επαρχία έχω ακούσει πολλούς να λένε "εμένα ο πατέρας μου με έμαθε να ψηφίζω δεξιά- αριστερά".
    Ή το άλλο το φοβερό "Ρε μαλάκα οι αριστεροί σκότωσαν τον προπάππου μου και εγώ θα τους ψηφίσω?". ΟΤΙ και να γίνει αυτοί θα ψηφίζουν το ίδιο. Το ίδιο δυστηχώς παρατηρείται και στην νεολαία της επαρχίας.... Πέρα απο τα ρουσφέτια τα κομματικά κριτήρια στην επαρχία είναι διαφορετικά απο τις μεγαλούπολεις καθώς υπάρχει μεγάλη πόλωση και κατ΄ επέκταση μεγάλη συσπείρωση. Μπορεί να γκρινιάζουν όλοι αλλά την ώρα των εκλογών σκέφτονται "Να αφήσω την νδ να βγεί στο χωριό μου και να έχω τον Μήτσο να μου κουνιέται για 4 χρόνια?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το θέμα είναι βέβαια αυτό που αναφέρεις και μέσα στο κείμενο κάπου, δεν κέρδισε η ΝΔ αλλά έχασε το ΠΑΣΟΚ. Όλα τα υπόλοιπα κόμματα είχαν λόγους να χαίρονται, το ΠΑΣΟΚ μόνο είχε μνημόσυνο χθες το βράδυ...εκτός του Βενιζέλου που ξερογλύφεται αυτήν τη στιγμή. Κανένα σχόλιο περί ΛΑΟΣ δεν βλέπω όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Humma, σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με το άρθρο σου. Κρατάω όμως και μια ένσταση για το πώς ψηφίζει ο κόσμος στην επαρχία. Όπως επίσης και για το σχόλιο του Pegasus με το ακόλουθο αντιπαράδειγμα: Η επαρχία (και ειδικά οι αγρότες και τα νησιά) μέχρι το Σημίτη ήταν καρφωμένη Πασόκ - καταπράσινη. Από το Σημίτη και μετά αντιστράφηκε η κατάσταση. Και γιατί είσαι σίγουρος πως στις μεγάλες πόλεις είστε πιο πολιτικά ορθοί; Μήπως στους επαρχιώτες δεν αρκεί ένας καταγγελτικός αριστερός λόγος αλλά επιλέγουν πιο ρεαλιστικά πώς πιστεύουν πως θα είναι καλύτερα;
    Παραδείγματα: Αιτωλοακαρνανία - Ευρυτανία - Ροδόπη - Ξάνθη που άλλαξαν και πήγαν στο Πασόκ ενώ Χίος - Ρέθυμνο έκαναν την αντίθετη διαδρομή; Κάτι είδαν που τους άρεσε ή δεν τους άρεσε.

    Και για να κλείσω, το στοίχημα της αριστεράς είναι το εξής: Αν θα καταφέρει επιτέλους να παρουσιάσει ρεαλιστικές προτάσεις ή θα ναι πάλι ένα πυροτέχνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος17/9/07 16:58

    @Slartibartfast: Φυσικά και ισχύει και αυτό που λές εσύ. Εγώ έφερα ένα παράδειγμα απο την δική μου εμπειρία καθώς απο χωριό προέρχομαι όπως και όλοι μας. Στην επαρχία εκλέγουν κυβέρνηση ένω στις μεγαλούπολείς βουλή. Το να πηδήξεις απο ένα μεγάλο κόμμα στο άλλο δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα εφόσων τα συμφέροντα, θεωρητικά πάντα, μπορεί και να αλλάζουν χέρια. Το δύσκολο είναι να καταψηφίσεις την πολιτική που ακολουθείται απο τα δύο μεγάλα κόμματα. Πάντως σε αυτές τις εκλογές υπήρξε πρόοδος, θεωρώ οτι ήταν ένα πυροτέχνημα και αυτό λογω των πυρκαγιών κυρίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @pegasus: Ναι, και στο δικό μου χωριό ισχύει σε μεγάλο βαθμό. Δυστυχώς υπάρχει ένα 76% (38x2) καρφωμένο πρασινομπλέ (+5% κόκκινοι). Αυτοί που μετακινούνται είναι το θέμα (το σκάρτο 20%): Δεν νομίζω πως πλέον πείθονται με λόγια - τα συμφέροντα έχουν κυρίως σχέση με τους βουλευτές. Δεν το χω σαν δεδομένο πως η "αστική" στάση διαμαρτυρίας και στροφής στα αριστερά ή στο Λάος είναι απόλυτα πολιτικά ορθή μιας και θα ναι εντελώς παροδική. Ίσως η "παραγωγική" επαρχία είναι περισσότερο πολιτικοποιημένη από τις χαοτικές πόλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ο Βενιζέλος είναι ένας ικανόςτατος
    πολιτικός που μπορεί να μιλά 2 ώρες χωρίς να λέει κάτι το ουσιαστικό, και επιπλέον είναι από τους
    συντηρητικότερους πολιτικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ο Βενιζελος ειδε το κενο του ΠΑΣΟΚ επιτελους να τον χωράει και μπουκαρε απλα τα πράγματα...
    Απο εκει και επειτα δυσκολα τα πραγματα για τον Γιωργακη. Πάει πάλι σε εκλογές και έχει και αντιπαλό βαρβάτο.
    Αν ηταν ο μόνος υποψήφιος θα είχε καλές πιθανοτητες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...που και πάλι δεν ξέρεις αν θα κέρδιζε :-Ρ


    Φαντάσου όμως για να χωράει το κενό τον Μπένι, για ΤΙ κενό μιλάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "...μάλλον ο εμφύλιος άφησε βαθιά χαραγμένα τα σημάδια μέσα σας και φοβάστε να μη σας την πέσει ο ΕΛΑΣ από τα βουνά..."έτσι ακριβώς...και συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου για το πώς ακριβώς ψηφίζει η ελληνική επαρχία...

    Κι εγώ χάρηκα με τα μούτρα του Πρετεντέρη, φίλε αυτός είναι πιό Πασόκ κι απ'το Λαλιώτη!

    Δέ σχολιάζω τίποτ'άλλο, είμαι ακόμη επαρχία και προσπαθώ να καθαρίσω το μάγουλό μου από το κραγιόν μίας άγνωστης σκατόγριας που με άρπαξε αγκαλιά αλλαλάζοντας πως όπου να'ναι θα έρθει και ο Μεγαλειότατος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δοκιμάστε να διαβάσετε και λίγο Καρελιά στην Ελευθεροτυπία σήμερα... Προς στιγμήν νόμισα πως πρέπει να έχασε ένα πολύ σεβαστό ποστοστό στο στοίχημα... Δε δύναμαι να το εξηγήσω αλλιώς δηλαδή... :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 2Shades : Ευχαριστώ για τα "μετεκλογικά" σου σχόλια. Φυσικά και θυμάμαι το σχόλιό σου για το Γιωργάκη, πρέπει όμως να παραδεχτούμε οτι παρέλαβε χάος (χαχα). Γεγονός εστί οτι το ΠΑΣΟΚ ήδη περνούσε κρίση όταν το παρέλαβε. Λίγο του ότι είναι μαριονετάκι και δεν επιδεικνύει ηγετικές ικανότητες η καταστροφή επιτελέσθη! Δε το'χει το παλουκάρι.

    2Polsemannen : Δε θα συμφωνήσω για το οτι το μεγαλύτερο ποσοστό των ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι από μαντρί και ψηφίζουν σα μπεεεε γιατί οπαδισμός υπάρχει σε όλους τους πολιτκούς χώρους, βλέπε συσπειρώσεις. Στα κόμματα εξουσίας βρίσκει βέβαια ένα επιπλέον πρόσφορο έδαφος για να ριζώσει γιατί εκεί υπάρχει και το σύστημα client- server ή όπως λέμε ρουσφετοδέκτης- ρουσφετοπομπός. Για την αποχή έχεις κάποια δίκια άλλα δε νομίζω να είναι και τόσο μεγάλο αυτό το ποσοστό. Προσωπική εκτίμηση τέλος πάντων. Επιμένω στο σχόλιό μου για τους υπόλοιπους (Δρούζες κα) που θεωρούν οτι έχουν και πολιτική άποψη με το να απέχουν. Στο πρόσωπο του Μπένι ο Γιωργάκης θα βρει όντως έναν ικανότατο ρητορικό αντίπαλο.

    2Pegasus : Μία απ'τα ίδια! Και γω τα περίμενα λίιιιγο διαφορετικά αν και σε προηγούμενο ποστ του zaphod είχαμε πέσει όλοι μέσα στα νούμερα.

    2Zaphod : Ομολόγησα τις ατασθαλείες μου και ελπίζω να επανόρθωσα βλ το update στο ποστ μου! Ο Βενιζέλος είναι μία συνωνυμία, στο έγραψε και o slartibartfast. Δε θα συμφωνήσω με το μάπας και με το οτι όλα τα πρωτοποριακά που ξεκινούν από τα μεγάλα αστικά κέντρα και ποτέ το αντίθετο. Πχ το Κιλελέρ, τα Αμπελάκια ακόμα και η Επανάσταση του 21 ήταν πρωτοποριακά πράγματα που δεν ξεκίνησαν από μεγάλα αστικά κέντρα. Γι'αυτό το λόγο θα συμφνήσω απόλυτα με το θεραπευτή.

    2θεραπευτής : Αυτό ακριβώς μεγάλε! Είμαι μαζί σου 100% απλά δεν ήθελα να φορτίσω το σχόλιό μου ακόμα. Οι βολεμένοι προέρχονται από περιοχές- παραδοσιακές δυνάμεις των κομμάτων με ισχυρή συσπείρωση και ιδιαίτερα δυσκίνητες σε αλλαγές κομματικών προτιμήσεων, κυρίως στην επαρχία.

    2Pegasus : Αυτά ακριβώς που λέω φίλε με παραδείγματα απ'το χωριό σου, το χωριό μου και τα χωριά μας γενικότερα. Θέλουμε να ψηφίσουμε για αλλαγές αλλά κοιτάμε συνέχεια πίσω.

    2Ellie : Μόνο παξιμάδι και Ελληνικό δεν κέρνούσαν χτες! Ο Βενιζέλος πρέπει να το είχε σχεδιάσει καιρό τώρα. Διαβάστε και τα σχόλια του hades στο ποστ του zaphod. Για το ΛΑΟΣ έχεις δίκιο δεν αναφέρθηκα. Μέχρι σήμερα μ'αρεσε που θα υπάρχει μία επιπλέον φωνή στο Κοινοβούλιο. Μπήκα λοιπόν να δω ποιούς βουλευτές εκλέγει και τρόμαξα. ΄Βορίδης, Γεωργιάδης, υιός Πλεύρης, όλα καλόπαιδα ένα κι ένα. Ο θεός να μας φυλάξει. Καλά είναι τα άκρα για να βλέπεις πιό ξεκάθαρα την αξία μίας μέσης οδού.

    2Slaribarfast : Φίλε πρόσεχε, δεν είπα οτι είμαστε πολιτικά ορθοί στα αστικά κέντρα αλλά διαθέτουμε καλύτερα πολιτικά αντανακλαστικά, αυτό το θεωρώ δεδομένο και αν θες το συζητάμε. Δε νομίζω να διαφωνήσεις όμως. Πιστέυω οτι η πολική μεταστριφή θα είναι πυροτέχνημα όπως το λες. Εμείς δε πρέπει να έχουμε απαιτήσεις μόνο από την κυβέρνηση αλλά τώρα και από τη δυναμωμένη αντιπολίτευση, που δεν πρέπει να αφήσι την Κυβέρνηση ούτε στιγμή να ανασάνει. Σκληρό πρέσινγκ λοιπόν.

    2Pegasus2 : "Στην επαρχία εκλέγουν κυβέρνηση ένω στις μεγαλούπολείς βουλή." όλα τα λεφτά δε λέω τίποτα άλλο. Σίγουρα θα πρέπει να αποκτήσουμε και πολιτική μνήμη και να μην ψηφίζουμε υπό τις εκάστοτε διαμορφούμενες συνθήκες που μπορεί να έχουν περιορισμένο χαρακτήρα.

    2Roidis : Στο πρώτο θα συμφωνήσω. Έτσι είναι οι πολιτικοί πολλά λένε λίγα πρέπει να καταλαβαίνεις. Για το δεύτερο θα ήθελα κάποια επιπλέον σχόλιά σου.

    2_st_ : "ο Βενιζελος ειδε το κενο του ΠΑΣΟΚ επιτελους να τον χωράει και μπουκαρε απλα τα πράγματα..." χαχαχα. Αυτό θα πει "πολιτικός ογκόλιθος".Μπορούμε να πάμε και μεις να ψηφίσουμε συντεταγμένα για την εκλογή προέδρου του ΠΑΣΟΚ και να εκλέξουμε την Ξενογιαννακοπούλου αν βάλει υποψηφιότητα. Εκεί να δεις μούτρα ο Μπένι.Εεεεεερε γλέντιαααααα.

    2Zaphod2 : Άβυσσος το κενό του ΠΑΣΟΚ!!!

    2patsiouri : Τον Πρετεντέρη ομολογώ πως δε τον πρόσεξα αλλά αν πεις για τα μούτρα του Σκαταουνάκη....μπουουχαχαχααα. Μήπως η ζαζα σε πέρασα για την Αννα Μαρία; Να πας να το κοιτάξεις αυτό σε κανά γιατρό ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 2Hades : Έχεις περισσότερα στοιχεία; Υπάρχει στο δίκτυο αυτό ή μόνο στην εφημερίδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Ok σε συγχώρεσα ρε χμν μην τρελαίνεσαι.....

    Καρελιας

    Περί επαρχίας κτλ θα διαφωνήσω και πάλι. Έχεις το κιλελερ και έχω την ιστορία 2000 και βάλε ετώνε :-Ρ

    Έτσι και αλλιώς ποτέ η αριστερά δεν είχε αυξημένα ποσοστά στην Ελληνική επαρχία. Δεν είπα όμως πως δεν την ψήφιζε και κανένας!


    .....

    "ρουσφετοδέκτης- ρουσφετοπομπός. "

    χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @humma
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=70065632,38311808,60441216
    Αυτό είναι το καλό το άρθρο! Βασικά έτσι "σκέτο" είναι απλώς εντυπωσιακό. Αν θες να καταλάβεις τις επικές του διαστάσεις, θα πρέπει να ξεκινήσεις να ανατρέξεις στα πολιτικά παρασκήνια (όπου έγραφε κάθε μέρα περίπου τα 7 από τα 10) τα τελευταία... 3,5 χρόνια. Ενδεικτικά μπορείς να ανατρέξεις στις τελευταίες 2 εβδομάδες, όπου αν θα τον διαβάσεις θα νομίσεις ότι ο ζορζ συγκρινόμενος με τον Καραμανλή ήταν τουλάχιστον μια μίξη Ντε Γκολ, Σιράκ και Βολταίρου λίγες μόλις ώρες πριν την έκρηξη της γαλλικής επανάστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χα!
    Σοβαρά τα πε αυτά ο Σκαταουνάκης;
    Καλά. Από Σκαταουνάκη σκαταουνιές θ` ακούσεις! Τι περίμενες;

    Zaphod μου, από πού να σε πιάσω και να πω ότι δεν έχεις δίκιο; ΑΗΔΙΑ είναι το μόνο που μου ρχεται μετά τ` αποτελέσματα. Ώρες ώρες μου ρχεται να πω "καλά κάναν και καήκανε". Και βέβαια, δεν το νιώθω αυτό, αλλά φτάνω στα όριά μου ρε συ! Γιατί έτσι απλά , το επόμενο σπίτι μπορεί να είναι και το δικό μου. Κι εγώ δεν θα τους έχω ψηφίσει. Τι φταίω;

    Θυμάμαι κι αυτόν τον καημένο τον Άσιμο που έλεγε "...Πώς γίνεται στον έναν παλαβιάρη, εξήγησέ μου, κουτόχορτο χιλιάδες να βοσκάν;..."
    Αλλά ξέχασα. Αυτός ήταν τρελός!

    Μην ξανακούσω όμως κανέναν απ` αυτούς (αλλά κι από τους άλλους που απείχαν και αυτοθεωρούνται κι έξυπνοι γι` αυτό) να παραπονιέται γιατί θ` αρχίσω να πετάω μπουκάλια.

    ΥΓ:Και για να σε τσατίσω και λίγο τώρα (ε, μη συμφωνούμε και σε όλα) Εγώ ψιλοστενοχωρήθηκα που έχασαν οι Ισπανοί μες στο σπίτι τους, αν και παραδέχομαι ότι ήταν πολύ κωλόπαιδα την προηγούμενη μέρα. Ας πούμε ότι έχω ένα κόλλημα με οτιδήποτε έχει σχέση με την Ισπανία.
    ΥΓ2:Πάντως, η Κουτσίκου πήγε σπίτι της. Όσο να πεις, αυτό είναι για "Ζήτω!" δεν είναι; (μαζί κι ο Καλός νομίζω;)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 2Zaphod : Μικρέ η Ιστορία 2000 ετών δεν περιλαμβάνει μεγάλα αστικά κέντρα με τη σημερινή εννοια, τα οποία υφίστανται τα τελευταία 100 χρόνια μόνο. Πιστεύω οτι πάντα υπήρχε μία αποκέντρωση των ιδεών οι οποίες φυσικά και δεν ήταν αποκλειστικό προνόμιο της αστικής τάξης. Εξάλλου η περιφέρεια δεν είναι πλέον αποκλεισμένη από την πληροφόρηση και τη γνώση, για όνομα του θεού. Αυτό που λες "ποτέ η αριστερά δεν είχε αυξημένα ποσοστά στην Ελληνική επαρχία" είναι και ένα δείγμα κατά τη γνώμη μου οτι σε ένα μεγάλο ποσοστό οι Έλληνες της περιφέρειας ψηφίζουν για να βολευτούν.

    2Doctor : Τρία ΖΗΤΩ για το γιατρό!!! Αν δε μπορούμε να πάμε στο Άλσος τουλάχιστον ας κάνουμε κάτι για την περιοχή μας. Υπάρχει ζωή και έξω από το σπίτι μας.

    2Leigh-cheri : Συγκεντρώσουουουου. Θα σε μαλώσω! Δε διαβάζεις ποιός έγραψε το ποστ; Με ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ παραπέμπω στο ποστ του Zaphod που πουστροειδώς καπάκωσα για να είμαι από πάνω!

    Όσο για το Σκαταουνάκη ήμουν αυτήκοος μάρτυς. Η Δημοκρατία κάθεται σπίτι όποτε μας συμφέρει.

    Το αποτέλεσμα για τη ΝΔ ήταν 1οι και καταιδρωμένοι όσον αφορά την αυτοδυναμία. Τους είπαμε λοιπόν (όχι όλοι, σαν λαός εννοώ) : σας προτιμούμε από τους άλλους, αλλά προσέξτε καλά γιατί είστε κοντά στην πόρτα της εξόδου. Κάνατε μαλακίες και πλέον ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ. Φάνηκε δηλαδή οτι το πολιτικά μας αντανακλαστικά δε βρίσκονται σε λήθαργο. Βέβαια υπάρχουν και οι μεγάλες εξαιρέσεις για τις οποίες έγραψα.

    Επιμένω και είμαι τριθευτιχιθμένοθ που οι Ιθπανοί πήραν λοθ πούλοθ. Η (ύβρις) αλαζονεία θα πρέπει να επιφέρει τη νέμεσι όπερ και εγέννετο. Μία ομάδα θα πρέπει να έχει όχι μόνο ταλέντο αλλά και χαρακτήρα και ο χαρακτήρας των Ισπανών ήταν εμετικός. Αφού έχεις καλή ομάδα όπως λες γιατί κάνεις τον παλιάτσο και πεφτεις για να πάρεις αντιαθλητικό ή κάνεις θέατρο για να σε προσέξουν οι διαιτητές όπως η μάνα το μωρό της; Οι Ισπανοί αποδείχτηκαν συν τοις άλλοις και κακοί οικοδεσπότες γεγονός εκ διαμέτρου αντίθετο με τους Πορτογάλους στο Euro το 2004. Αυτούς μάλιστα να τους εκτιμήσεις.

    Πιό πολύ χαρούμενος είμαι για τον υπερμαλάκα των 5 ηπείρων και των 7 θαλασσών Πολύδωρα. Η Μαριέττα τιμωρήθηκε από τον κόσμο ο Μπάυρον από το σόι του (Καραμανλή). Πονάει πιό πολύ να εκλεγείς βουλευτής και να μη σε βάλουν. Εγώ θα αισθαόμουν προδωμένος πάντως. Καλά ρε γαμώτο τόσα και τόσα έγιναν με τον παλιομαλάκα, πάλι σταυρό του έβαλαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χα χα!
    Εντάξει μωρέ το ίδιο κάνει.
    Το σχόλιο παραμένει ως έχει.

    ΥΓ:Τα είχα διαβάσει και τα κόκκινα αλλά νόμιζα ότι κι αυτό κόλπο του Zaphod ήτανε;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος19/9/07 10:53

    Ο βάγγος (γιατί τον λέτε μπένυ?) λοιπόν δήλωσε παρών λες και τον φώναξε κανείς. Η "παρουσία" ήταν προσχεδιασμένη και τώρα θα βγούν τα μαχαίρια. Όπως λέει ο zaphod οι παπανδρέοι δεν αφήνουν εύκολα την εξουσία. Μακάρι να βρούν τον δρόμο τους και τον χώρο τον οποιό ανήκουν (αριστερά? δεξιά? κέντρο?) γιατί η κατάστασή τους είναι χειρότερη απο αυτή του βαζέλα στο ποδόσφαιρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μην μου θυμιζετε τον βαζελο και βάλω τα κλάιματα!



    grrrrrrrrrrrrr
    zaphod


    Υ.Γ. Για το ΠΑΣΟΚ θα τα ξαναπουμε οσονούπω, μιας και θα βγαλει πολυ γελιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 2leigh-cheri : Σχωρμέν.

    2pegasus : Μπένυ = Μπενιζέλος ο οποιός όντως περίμενε στη γωνία. Μπένι ο άνθρωπος αστραπή, δε προλάβαινε ο Γιώργος να κάνει δήλωση, τσουπ πεταγώταν σα την τσουτσού. Εγώ πιστεύω πάντως οτι ο Γιωργάκης δεν έχει τύχη. Έναν αποπροσανατολισμό σίγουρα τον έχουν, αλλά δε θέλω να παραδεχτώ οτι είναι σα βάζελου γιατί με πληγώνει. Άλλοι βέβαια δε μπορούν να νικήσουν ούτε εντός έδρας στο τσου λου (1-1)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρε κοιτάχτε πως θα περάσετε την Αρτμίντια κι αφήστε το 1-1 του γαύρου (που δεν έπαιξε κι άσχημα κιόλας)... :))))
    (το γά**σα τελείως το θέμα μιλάμε! Εμ, αυτό έλειπε: εδώ άρχισε το τσουλού και θα συνεχίσουμε ν'ασχολούμεθα με τον Μπένι;!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 2hades : Ελπίζω να μπορέσω να σου την πω μέτα την Πέμπτη για την Αρτμίντια αλλά δεν είμαι και σίγουρος :-)

    Εγώ προτιμώ τον Μπένι Χιλ από τον Μπένι Ζέλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κοίτα, άνευ πλάκας τώρα, αν ΔΕΝ μπορέσεις να μου την πεις μετά την Πέμπτη να είσαι σίγουρος ότι κι εγώ ως γαύρος θα έχω το ίδιο πρόβλημα με'σένα. Οπότε μακάρι να μπορέσεις να μου την πεις (όχι τίποτε άλλο αλλά θα μου δώσεις και πάτημα να στην πω πάλι μετά... :):) )
    Φόλα γαύρος είμαι, αλλά όχι με παρωπίδες. Οι καφρίλες μακρυά από 'μένα (το χιούμορ ευπρόσδεκτο πάντα μιας και χρωματίζει τη ζωή όμως!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος20/9/07 02:45

    Αν κ θα 'χα πολλά να σχολιάσω θα πω τα εξής:

    1) Η αποχή είναι μια σούπα. Φερ' ειπείν ξέρω τουλάχιστον 10 άτομα, μπορεί και παραπάνω, που διαμένουν μόνιμα στο εξωτερικό, αν και έχουν την ελληνική υπηκοότητα κα αρα δικαίωμα ψήφου. Από αυτούς μόνο ο ένας σκάει μύτη σε κάθε εκλογές και ψηφίζει ΚΚΕ!! Ή πόσοι συμφοιτητές μου βαρέθηκαν να πάνε στα μέρη τους γιατί βαριόντουσαν, είχαν διάβασμα κτλπ.

    2)Από κει και πέρα: συμφωνώ με το σχόλιο για τα αστικά κέντρα. Η Αριστερά ξεπέρασε το 20% σε Α και Β Αθήνας και αυτό προφανώς και δεν είναι τυχαίο. Αν ψηφίζαμε μόνο εμείς οι Αθηναίοι πολλά πράγματα θα ήταν διαφορετικά.

    3) Το πασοκ επί σημίτη έχασε πολλά από τα λαϊκά στρώματα που παραδοσιακά το στήριζαν αλλα το ισοφάριζε με κεντροδεξιές ψήφους. Τώρα που οι τελευταίες επαναπατρίστηκαν στη Δεξιά και που και άλλα λαίκα στρώματα στις πόλεις στράφηκαν στο ΚΚΕ (και λιγότερο στον συριζα), καταποντίστηκε.

    4) Τι ακριβώς σημαίνει ρεαλιστικές προτάσεις; Μήπως χρήσιμες προτάσεις;Χρήσιμες για το σύστημα; Ειναι σαφές πως η μόνη ρεαλιστική αντιπρόταση στη σημερινή κατάσταση είναι η υπέρβαση αυτού του συστήματος. Ή με την αγορά και τα κέρδη ή με το λαό και την καθολική ευημερία. Η άνοδος της αριστεράς μπορεί να μας κάνει να ελπίζουμε στο δεύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 2foititis : 1. Όπως είπε και ο polsemannen στην αρχή υπάρχει και ένα ποσοστό που είναι νεκροί και δε τους έχουν διαγράψει. ΟΚ το καταλαβαίνω αυτό δεν είμαι χαζός, αλλά δε μιλάω γι'αυτές τις περιπτώσεις αλλά προφανώς για τη μερίδα των πολιτών που συνειδητά επέλεξαν την αποχή για να διαμαρτυρηθούν. Είναι σα να μου λες κάνω διαμαρτυρία από τον καναπέ και σας κρατάω μούτρα για να μάθετε. Και φυσικά θα υπήρχαν περιπτώσεις ανθρώπων που δε θα μπορούσαν να πάνε να ψηφίσουν αλλα καταδικάζω περιπτώσεις σα την δεύτερη που αναφέρεις, αυτή των φοιτητών που "βαριόντουσαν" όχι αυτών που διάβαζαν. Το φοιτητικό κίνημα έχει εκφυλιστεί από δυναμικό, αγωνιστικό, ανατρεπτικό σε διαγωνισμό καλλιστείων, πασαρέλας, πάρτυ και εκδρομών με την υπευθυνότητα των πολιτικών κομμάτων ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ. Η ρουσφετολογία έχει εισχωρήσει βαθύτατα μη στα λέω αφού τα ξέρεις. Ποιός φοιτητής κατεβαίνει στους δρόμους πλέον εκτός από τους ρομαντικούς; Σίγουρα πρέπει να ακολουθούμε την εποχή μας και όχι πχ "να κάνουμε κατάληψη στη σχολή ως ένδειξη αλληλεγύης στον αγωνιστή Κάρλος Μαρία Πουέντε ντε λος Μακαρένας που κάνει απεργία πείνας στα νησιά Μπαρμπάντος". Δε μιλάω για ένα αριστερό κίνημα, αλλά για ένα κίνημα που να ασχολείται με την πραγματικότητα και να αντιδρά σε οικονομικά, κοινωνικά, οικολογικά (που είναι και της μόδας) θέματα. Οι Έλληνες της διασποράς κατα τη γνώμη μου δε θα έπρεπε να ψηφίζουν καθώς, αν μη τι άλλο, έχουν μείνει εκτός καθημερινότητας και της Ελληνικής πραγματικότητας.

    2. Δεν εννοώ να ψηφίζουμε μόνο οι Αθηναίοι είναι εγωιστικό και αντιδημοκρατικό να λέμε πως εμείς είμαστε οι σωστοί όπως είπα και στον slartibartfast. Σίγουρα όμως έχουμε καλύτερα αντανακλαστικά απ'οτι φάνηκε. Αυτό που φοβάμαι μόνο είναι οτι είναι προσωρινό επειδή κάηκε η Πάρνηθα. Η περιφέρεια σε κάποια χρόνια θα στρώσει πάντως.

    3. Το ΠΑΣΟΚ φίλε θεμελιώθηκε χρησιμοποιώντας ως δομικά υλικά τα λαικά στρώματα ως τούβλα και το ρουσφέτι ως λάσπη. Αυτοί οι καταπιεσμένοι κάποτε από τη δεξιά άνθρωποι έβγαλαν όπως ήταν φυσικό το άχτι τους σα να ήταν δεξιοί. Το κόμμα πάσχει από σύνδρομο νεοπλουτισμού, έβγαλε ρίζες και μεταλλάχθηκε σε νεοφιλελεύθερο όπως έχει γίνει με κάμποσα πολιτικά συστήματα ανα τον κόσμο. Για να συνεχίσει να υφίσταται έπρεπε να στηριχτεί στο χρήμα αφού ως γνωστό "money makes the world go around". Η εξουσία είναι κάτι που διαφθείρει όλους, είτε αριστερούς, είτε δεξιούς είτε τα κέρατα μου. Τόσες κυβερνήσεις λαικής βάσης κατέληξαν όπως ξέρεις σε τυρρανικές και αντιλαικές και αυτό συμβαίνει εντονότερα όσο πιό καταπιεσμένος είναι ο άνθρωπος.

    4. Δε κατάλαβα για ποιές ρεαλιστικές προτάσεις μιλάς. Δε νομίζω οτι θα συμφωνήσω με τον υπερκερασμό του συστήματος που αναφέρεις και είμαι διστακτικός αν η άνοδος της αριστεράς θα με κάνει να ελπίζω για την "καθολική ευημερία". Τα εφαρμοσμένα παραδείγματα με έχουν φοβήσει πολύ. Σίγουρα όμως πιστεύω στην καλή προδιάθεση της αριστεράς και τον αντιδραστικό χαρακτήρα που πρεσβεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος20/9/07 12:07

    @humma. Το βράδυ θα έρθω έξω απο το σπίτι σου να κουνήσω ένα σεντόνι με μια μπάλα να νιώσεις λίγο αυτό το αίσθημα και εσύ....

    Στο θέμα μας. Δεν πιστεύω οτι ξαφνικά όσοι ψήφισαν την αριστερα έγιναν αριστεροί. Απλά ήταν μια ψήφος διαμαρτυρίας και στούς τυφλούς... ο μονόφθαλμος κυβερνά. Η αριστερά στην συγκεκριμένη περίπτωση εμφανίστηκε σαν μονόφθαλμος λόγω του οτι σίγουρα θα μπεί στην βουλή και θα κάνει κριτική στα μεγάλα κόμματα. Δεν θα καίγονται δάση κάθε φορά πριν τις εκλογές. Αν δεν καιγόντουσαν τα δάση, η αριστερά (και ο χέρι-χέρι) τα ίδια ποσοστά θα έπαιρναν me to 2004. Το να διαμαρτύρεσαι συνεχώς για τα δρόμενα δεν σημαίνει οτι έχεις μια πολιτική αλλά σίγουρα σημαίνει οτι αντιδράς. Γιαυτό και ο κόσμος μέσα στην απογοήτευσή του είδε την αριστερά με ποιό καλό μάτι και θεώρησε οτι αυτή την φορά δίκαια φωνάζει. Αλλά όπως είπα και πρίν, δεν θα καίγονται τα δάση πάντα πριν τις εκλογές.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος20/9/07 12:38

    @pegasus: Θα διαφωνήσω μαζί σου. Ψήφος διαμαρτυρίας υπάρχει στα αριστερά κόμματα πράγματι, αλλά ψήφο διαμαρτυρίας (για να μην ξεχνιόμαστε) εισέπραξε και το ίδιο το ΠΑΣΟΚ (άλλο αν έχασε πολύ περισσότερες) όπως και ο ΛΑΟΣ, όπως και οι Οικολόγοι.
    Οι μετρήσεις ελεγαν πως το ΚΚΕ πήρε 7,5% σε αυτούς που αποφάσισαν πριν την προκήρυξη των εκλογών. Καταλαβαίνεις πως αυτό δεν είναι τυχαίο.
    Αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου: πράγματι όσοι ψήφισαν αριστερά δεν έγιναν αριστεροί. Π.χ. ένα παιδι που μίλαγα χθες το 2000 είχε ψηφίσει Σημίτη! Και είναι ακόμα περήφανος γι'αυτό! Σημιτικός! Και τώρα Συνασπισμό!
    Οπότε το στοίχημα της αριστεράς είναι όλες αυτές τις ψήφους να τις μετουσιώσει σε έναν ισχυρό λαϊκό παράγοντα που θα μπορεί να παρεμβαίνει δυναμικά στις εξελίξεις. Γιατί οι ψήφοι μόνες τους δε λένε τίποτα!

    @humma: Σήμερα πρέπει να βρούμε καινούργια πράγματα. Το σοβιετικό μοντέλο απέτυχε. Εγώ θεωρώ ελπιδοφόρες τις διεργασίες στη Λατινική Αμερική. Επίσης πρεπει να σου πω ότι θεωρώ ελπιδοφόρες τις διεργασίες και στον Συνασπισμό. Πάντως ένα σίγουρο: μια αριστερή πολιτική περιλαμβάνει αξιοποίηση του κράτους, ευρύ κυβερνητικό/κοινωνικό έλεγχο στην οικονομία και αυτό πρακτικά σημαίνει ρήξη με την ΕΕ. Το 9,5% του ΚΚΕ το 2004 έδειξε ότι όλο και πιο πολλοί το αντιλαμβάνονται αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σε εκλογικό κέντρο:
    Κυρία 60+ σε κυρία 70-:
    -"Χθες το βράδυ είδα στον υπνο μου την μάνα μου"
    -"Ααα αυτό είναι μαντάτο!!"
    -"ναι, ναι και μου είπε ότι θα κερδίσει ο Καραμανλής!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 2Pegasus : Θα το κουνάς όπως κάνανε παλιά για τις παρθένες; Αφού σας έχει ξεκω....σει όλη η Ευρώπη δεν είστε πιά παρθένες εκτός κι αν κάνετε παρθενοραφή. Το ρίξαμε το επίπεδο...μλκ

    Όπως λέει και ο foititis ψήφο διαμαρτυρίας παίρνουν και τα μεγάλα κόμματα και επιπροσθέτως παίρνουν και ψήφο τρομοκρατίας μη τυχόν και ανεβεί το αντίπαλο δέος στην εξουσία. Σίγουρα δεν έγιναν όλοι αριστεροί αλλά είναι στο χέρι του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ να εφαρμόζουν τις κραυγές διαμαρτυρίας σε πράξη.

    2foititis : Ναι ναι και ξανά ναι. Έλεγχο στα πάντα αλλά από ποιόν; Θέλει κομάντο, ράμπο, σούπερμαν, χουλκ, σπάιντερμαν, κάπτεν αμέρικα κα αυτό το μπουρδέλο που δε φοβάται μόνο την ασυδωσία που επικρατεί αλλά και τη διαφθορά των "ελεγκτών".

    Πουθενά ο κόσμος δεν είναι ευτυχισμένος ούτε και στη Λατινική Αμερική. Ο λαός όμως εκεί είναι ρομαντικός και υπομένει. Η εφαρμογή αυτή που αναφέρεις έχει οδηγήσει αρκετές από τις χώρες αυτές στην απομόνωση.

    Στην ΕΕ υπάρχει ευρύτατος έλεγχος και εφαρμογή των νόμων (θυμήσου την επιτήρηση που μας είχαν επιβάλλει). Πόσα και πόσα πρόστιμα τρώμε επειδή δεν είμαστε συνεπείς με τις αποφάσεις. Δε μπορείς δηλαδή να πεις οτι υπάρχει αναξιοποίητο κράτος στις εκτός Ελλάδος χώρες τις ΕΕ. Δε επιβάλλει λοιπόν καμία ΕΕ να τα κάνουμε μπουρδέλο όπως τα καταφέρνουμε με θαυμαστή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ρε παιδιά, είστε εκτός τόπου και χρόνου, μιλάμε. Ολόκληρη η Ελλάδα ασχολείται με το μείζον (θα έλεγα φλέγον, αλλά έχουμε πρόσφατες και τις πυρκαϊές και δε λέει) θέμα τι θα γίνει με το αύριο του ΠΑΣΟΚ κι εσείς ασχολείστε με το αύριο του τόπου; Έλεος πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 2klearchos : Ορίστε, exit poll και μαλακίες! Πετάνε τα λεφτά τζάμπα ενώ η θεία είχε το αποτέλεσμα έτοιμο. Να μου δώσεις το τηλέφωνό της να την πάρω στις επόμενες εκλογές μη περιμένω μέχρι τις 7.

    2hades : Συγνώμη βρε δε θα το ξανακάνουμε. Για το φλέγον θέμα των ημερών που ανέφερες προτείνω το destroy-pasok.blogspot.com. Μιλάμε οτι αν δουλέψει η συνωμοσία θα πέσει τρελλό γέλιο! Μπουουουοχαχαχααααα (γελάω χαιρέκακα όπως και με την ήττα της Ισαπνίας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος20/9/07 14:27

    @foititis. Αυτό που θέλω να πώ είναι οτι τα κόμματα της αριστεράς και ο καράτζαφέρης πήρανε πολλούς ψήφους δαμαρτυρίας σε σχέση με τις άλλες φορές λόγω των πυρκαγιών. Φυσικά και πάντα θα υπάρχουν ψήφοι διαμαρτυρίας άλλα δεν νομίζω πότε πάλι να είναι τόσοι πολλοί. Γιαυτό θεωρώ οτι αυτά τα νούμερα που πήραν τα μικρά κόμματα πρέπει να τα κορνιζάρουν γιατί δεν νομίζω να τα ξαναδούν.

    @humma. Ρε μπάς και είσαι ο george?!? Άλλα σου λέω και άλλα μου απαντάς! Βγαίνουν πολλές ομοιότητες τελικά μεταξύ βαζέλων και πασοκ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @humma
    Χμμμμμμμμ.... λοιπόν, ξέρεις τι σκέφτηκα; ΤΟ είδα το blog που αναφέρεις και μου φαίνεται...ψιλοστημένη η δουλειά. Κάποιος γεωργακικός μόλις διαβάσει κάτι τέτοιο λογικά θα στραφεί στο άψε σβήσε προς τον Μπένι...
    Ίσως να'μαι υπερβολικά καχύποπτος, δεν ξέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος20/9/07 17:40

    Εγώ πάντως θα πάω να τον ψηφίσω! Ο φαρίνας είναι πολύ επικίνδυνος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος20/9/07 21:43

    @humma
    Εκανα πουστ...είπα στο κάτω ότι θα γράψω, τα ίδια που τούγραψα, και για σένα, αλλά βάζω και ένα + παραπάνω, λόγω ποδοσφαίρου
    (χρόνια ποδοσφαιρ.).
    Πολύ καλό ..τι να πώ
    καλησπέρα , καλώς σας βρίσκω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 2Hades : Δε ξέρω τον πραγματικό σκοπό πάντως σα σύλληψη μετράει!

    2Pegasus : Ο χοντρός μου κάθεται στο στομάχι από όταν τον πρωτοείδα. Το σκέφτομαι σοβαρά να συμμετάσχω :-D

    2Σπίθας : Καλώς ήρθες Σπιθάκο αλλά μάλλον είσαι πιό παλιός οπότε εγώ καλωσήρθα ;-) Ευχαριστώ για τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Λίγα σχόλια και για μπάλλα που μας βγάζει το χτικιό αλλά μας αρέσει γιατί είμαστε μαζόχες (να μας γουστάρει και ο Σπίθας)

    2Hades : Ευτυχώς που το πήραμε χτες και σήμερα ξημέρωσε μιά ηλιόλουστη μέρα (συννεφιά έχει αλλά δε βαριέσαι!). Η Αρτμίντια ήταν για τα κλαρίνα αλλά έχουμε μοναδική ικανότητα στο να ανασταίνουμε νεκρούς. Πάλι το κάρφωσε ο μαυρούκος.

    2Pegasus : Αν αποφασίσετε να κάνετε καμιά νίκη να βοηθήσετε το δυσμοιρο ποδοσφαιράκι μας να μας το πείτε να ετοιμάσουμε φιέστα! Γεγονός πάντως είναι οτι αδικηθήκατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΙ όσο η χώρα κινείται σε ρυθμούς αρχηγολογίας (θα έβαζα "δ" αντί για "γ", αλλά τέλος πάντων), ο Κοαναδάς αναγνώρισε τα Σκόπια ως Μακεδονία πήρε κάπου το μάτι μου.
    Πάλι καλά δηλαδή που το πήρε το μάτι μου, διότι δεν ήταν και τόσο εύκολο: τα του ΠΑΣΟΚ μετεκλογικά φτάνουν και τις 5 σελίδες πολλές φορές, τα δε τρέχοντα (και τρέχοντα προς τον κώλο μας μάλιστα) είναι το πολύ μονόστηλα.
    Αν μη τι άλλο σε αυτήν τη χώρα έχουμε σοβαρές προτεραιότητες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. φαίνεται καθαρά ότι εσύ όπλισες το χέρι του Ρέλλου με τον Φραπέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είσαι εκάθετος! Αν πέταγε κάτουρο θα αναλάμβανα τις ευθύνες μου, αλλά να δώσω εντολή να πετάξουν φραπέ; ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ!!! :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 2hades : Σ'αυτό δεν έχεις κι άδικο και μ'έκανες να αισθανθώ και τύψεις γαμωτό τώρα που το σκέφτομαι. Θέλω να τον δω τον Μπούλη την άνοιξη όταν θα συζητηθεί η ένταξη των σκοπίων με το όνομα Μακεδονία στο ΝΑΤΟ.

    2_st_ : Χαχαχαχα γαμάτο!!!!

    2hades2 : Ρε σκατά στα μούτρα τους χρειάζονται όχι κάτουρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Είσαι λίγο αφελής, λυπάμαι που το λέω. Με τέτοια ευκολία θα υποβαθμίσεις τα σκατά πετώντας τους έτσι αψήφιστα; :):):)

    Το σκοπιανό είναι ένα τρισμέγιστο αγγούρι και μάλλον (πρέπει να) είναι η μεγαλυτερη προτεραιότητα, μπροστά και από ασφαλιστικά κι απ'ο,τιδήποτε άλλο. Διαισθάνομαι ότι βρίσκεται οριστικά στην τελική του ευθεία.
    Πάντως εκτιμώ ότι ως Μακεδονία τα ΣΚόπια δεν θα μπουν πουθενά, κι αυτό διότι θα γίνει το έλα να δεις εδώ. Το πρόβλημα είναι μην μπουν ως FYROM, διότι τότε ουσιαστικά θα έχουν μπει ως Μακεδονία δίχως να το πάρει χαμπάρει κανείς.
    Και κατά τα λοιπά, άσχημα μάλλον πρέπει να αισθάνονται όλοι εκείνοι που έχουν ως μοναδικό μέλημα το πως θα υποστηρίξουν τα συμφέροντά τους με μοναδικό στόχο να τρώνε περισσότερο και με μεγαλύτερη ευκολία, όχι εγώ κι εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος21/9/07 16:22

    Και σαν Μακεδονία θα μπούν και μετά θα διεκδικούν και εδάφη (στα λόγια). Εδώ είμαστε και θα δείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υ.Γ. 3. Ήταν πολύ σουρεάλ το σκηνικό με τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ να κλαίνε τη μοίρα τους στην Πλατεία Κλαυθμώνος. Που πάτε ρε και στήνετε το περίπτερο;;;;;;

    -----------------------

    Καλό!

    Την επόμενη φορά θα πάνε στην Φοντάνα Ντι Τρέβι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 2Hades : Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω και περί κοπράνων και περί Σκοπιανού. Ομολογουμένως το δεύτερο είναι από τα άμεσα αγγούρια που έχει να φάει η κυβέρνηση και φοβούμαι μην υποκείψει όχι μόνο από πιέσεις των ΗΠΑ που έχουν πάντα ένα ρόλο αποσταθεροποίησης στην περιοχή αλλά και από εγχώριες εταιρίες και επενδυτές (ΟΤΕ, Cosmote) που θα χάσουν την κονόμα μόλις τους "υιοθετήσει" η Αμερική. Ιδιαίτερα φοβάμαι οτι είναι πολύ πιθανό να συμβεί αυτό αφού μετά τις μετοχοποιήσεις του ΟΤΕ συμμετέχουν κολοσσοί της διεθνούς οικονομίας. Δε μπορεί παρά να έχουν γερές πλάτες για να κουνιούνται έτσι αυτοί οι μπάσταρδοι.

    2Doctor : Όχι τέτοια γιατρέ γιατί θα πρέπει μετά τον καθαρισμό του άλσους Βείκου να στείλουμε ανθρώπινο δυναμικό και στην γείτονα Ιταλία να καθαρίσουμε και κει το χάλι που θα προξενήσουν. Θα ήτο πολύ ρομαντικό ομολογουμένως αλλά πρακτικώς ανέφικτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Sorry pegasus σε ξέχασα. Αυτό θα είναι και ένα μακρόπνοο σχέδιο. Η ονομασία είναι μόνο η αρχή. Αν μπουν σε διεθνείς οργανισμούς, με αυτό τον τρόπο νομιμοποιούμε την επίπλαστη Ιστορία που κατασκέυασε ο Τίτο και κατα συνέπεια όλους τους χάρτες που έχουν κατα καιρούς δει το φως τη δημοσιότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος21/9/07 23:15

    Ζόρικα τα πράγματα, έχουμε κάνει πολλές πατάτες στην εξωτερική πολιτική. Απο πότε να 'αρχίσουμε αό το 81 και μετά. πριν με το Κυπριακό....,ΑΠΟ 2004 και μετά....
    Τέλος πάντων, ρίξαμε δύο μπαλλάκια στα γαλλόπουλα, μπας και συνέλθουν απο τον τυφώνα Σαρκοζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Να πω τη μαύρη αλήθεια, δε νομίζω οι αμερικάνοι να έχουν άλλο επιπλέον ενδιαφέρον για τα Βαλκάνια πλέον. Αυτά που ήθελαν να κάνουν τα έκαναν: τα πρώην "ανατολικά" κράτη αλλάξαν καθεστώτα, η Γιουγκοσλαβία διαμελλίστηκε μέχρι εκεί που δεν πάει (μόνο η εκκρεμότητα του Κοσσυφοπεδίου υπάρχει μόνο), ο έλεγχός τους είναι πλήρης. Βέβαια όταν μιλάμε για πολιτική ποτέ δεν ξέρεις τι μέλλει γεννέσθαι και φυσικά ποτέ δεν μπορείς να πεις ποτέ, όμως δεν βλέπω να υπάρχει κάποιο άλλο υπαρκτό ενδιαφέρον για τους αμερικάνους. Καλά, καλά και το Κοσσυφοπέδια που είναι μεγάλο αγγούρι (έτσι σκατά όπως τα έκαναν) το διατηρούν στο ψυγείο επειδή ξέρουν πολύ καλά πως είναι μπαρουταποθήκη όλη η περιοχή.
    Με'μας αν ηθελαν να κάνουν κάτι είχαν πολλές ευκαιρίες (οχι πως μας έχουν κάνει καιλίγα φυσικά, αλλά κι άλλες ευκαιρίες είχαν πχ, τα Ίμια). Οι αμερικάνοι για να κάνουν κάτι πρέπει να έχουν κάποιο συμφέρον: να υποστηρίξουν τυχόν μελλοντικές εδαφικές διεκδικήσεις των Σκοπίων εις βάρος της χώρας μας για ποιο συμφέρον τους; Απεναντίας, η διατήρηση των Σκοπίων ως αυτόνομο κράτος τους εξυπηρετεί αφού αποτρέπει τα όνειρα περί μεγάλης Αλβανίας (άλλωστε τα αλβανά ήδη ορέγονται το Κοσσυφοπέδιο, χρόνια τώρα) άρα θα πρέπει αν κινηθούν και ανάλογα.

    Το αρνητικό είναι άλλο βασικά: αν είχαμε ξυπνήσει όταν έπρεπε να ξυπνήσουμε (δηλ δεκαετίες πίσω) θα είχαμε επιλύσει πολλά πράγματα μόνοι μας και δεν θα'χαμε κανέναν αμερικάνο ανάγκη.

    Πάντως εκτιμώ πως το πιο επικίνδυνο είναι να μπουν σε διεθνείς οργανισμούς ως FYROM οι γείτονες. Αυτό θα είναι πραγματικός Δούρειος Ίππος, αφού και τη "χάρη" θα μας έχουν κάνει και δεν θα μπορούμε να αντιδράσουμε μετά. Ως Μακεδονία δεν τους βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Προς διασαφήνιση του Humma-χαζουλινίου που νομίζει πως δια το πρόβλημα το "μακεδονικό" (όπως....μακεδονικός χαλβάς) φταίνε:

    - Ο Τίτος
    -Οι κουμουνισταί
    -Οι αμερικάνοι
    -Οι κακοί ευρωπαίοι
    -Και ο κακός λύκος
    :-Ρ

    Και επειδή ο δρ αποδεικνύεται μέγιστος στην μετριοφροσύνη σας δίνω σε λινκ (έμαθες ρε άχρηστε να το κάνεις ή ακόμα;) ένα πολύ καλό παλιό του άρθρο σχετικό με το θέμα

    love&kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ο Τίτος!

    Πολύ ΜΕ άρεσε αυτό!!!

    doctor

    Y.Γ. Μήπως φταίει και αυτό το άσπρο πράγμα με το μαστίγιο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Και πάλι τα εύσημα δια το εξαίρετον άρθρον αγαπητέ δρα.

    Το άσπρο πράγμα με το μαστίγιο το έχω ήδη ανακηρύξει ως κινητήρια πολιτική δύναμη του τόπου σε 2 εκπληκτικά (μα ποιος είμαι τελος πάντων;) ποστ :-)

    love&kisses

    Υ.Γ. Όλα τα είχε η Μαριωρή ο Τίτος της έλειπε :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. 2hades : Ειλικρινά δε μπορώ να φανταστώ γιατί να συνεχίσουν οι Αμερικάνοι να ενδιαφέρονται για μας. Μήπως τα πετρέλαια του Αιγαίου; Δε ξέρω. Αυτό που γνωρίζω πάντως είναι οτι υπάρχουν σχέδια του Foreign Office για την περιοχή των Νοτίων Βαλκανίων που περιλαμβάνουν και μας, αλλά δεν είμαι σίγουρος οτι πιστεύω την ύπαρξή τους.

    2Zaphod : Μπήκα λίγο στο blog να δω τι παίζεται και με πρίζωσες παλιοπούστη, hummούρα. Λοιπόν, δεν έχω χρόνο να διαβάσω το άρθρο του γιατρού και να σχολιάσω αναλόγως αλλά υπόσχομαι να το κάνω σύντομα και να σχολιάσω ανάλογα. Προκαταβολικά να σου πω οτι σίγουρα πιστεύω οτι έχουμε κάνει τη μαλακία μας -ναι ναι αυτό το άσπρο με το μαστίγιο- που έχουμε αδρανήσει αλλά διαφωνώ μετά παρρησίας με τη δική σου τακτική που θέλει μονίμως αυτή την διακορευμένη χώρα να φταίει ή μάλλον τους πολιτικούς της. Δε βάλαμε μόνο εμείς το χεράκι μας φίλε, κάποια πράγματα γίναν για μας χωρίς εμάς. Δεσμεύομαι να ανακαλέσω -αν χρειαστεί- όταν διαβάσω το άρθρο του δόκτορα αλλά ήσουν προκλητικός. Κατά την λαική ρήση : "Η τίσις παραμονεύει μουνόπανο".

    2doctor : Γιατρέ μας άναψες φωτιές. Η συγκυβέρνηση του Σύμπαντος κρέμεται σε μία κλωστή. Στο λέω για να έχεις το κρίμα στο λαιμό σου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος23/9/07 01:03

    Το διάβασα και επαναεπιβεβαιώνονται, και πάλι, οι "υποψίες μου. Απο πότε αρχίζουν οι πατάτες μας στην εξωτερική μας (α)πολιτική. Καλώς zaphod, πολύ καλώς έκανες και τόδωσες, το άρθρο του doctor.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Να πω κι εγώ κάποια πράγματα...
    Κατ'αρχήν, το όλο άρθρο είναι πολύ καλό, παρόλο που έχω πάμπολλες ενστάσεις (μπα, πως το'παθα...).

    Το πρόβλημα με τα Σκόπια δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζει ο κόσμος, ούτε μονοδιάστατο αφού από μιαν άποψη εμπλέκεται με άλλα ζητήματα της ευρύτερης περιοχής.

    Κάποια πράγματα που δεν αναφέρονται στο άρθρο αςς πούμε (και που βασικά ελάχιστες φορές τα΄'χω δει να αναφέρονται γενικώς) είναι και τα εξής:
    -αναφορά στην (ας πούμε) "χωροταξική δομή" της αρχαίας Μακεδονίας, δηλαδή στο γιατί η αρχαία Μακεδονία δεν ήταν ποτέ πολη-κράτος. Το σημείο αυτό είναι κομβικό διότι ουσιαστικά από 'κει ξεκινούν οι διεκδικήσεις (για όσους ενδιαφέρονται, απάντηση υπάρχει (και) στο εξαιρετικό βιβλίο "Η Αθηναϊκή Δημοκρατία" των πανεπιστημιακών εκδόσεων Κρήτης, το οποίο συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους όσους ενδιαφέρονται για την Ιστορία). Θα αναφέρω το εξής: αν κάποιος είναι από την Αθηνα είναι Αθηναίος. Αν κάποιος είναι από τον Πειραιά, είναι Πειραιώτης και όχι Αθηναίος. Το κοινό τωνδύο όμως είναι ότι ουδείς προσδιορίζεται ως "Αττικός" ή ως "Στερεοελλαδίτης" Στη βορειο Ελλάδα όμως δεν ισχύει αυτό: ένας Θεσσαλονικιός είναι πάντα Θεσσαλονικιός είναι όμως ΚΑΙ Μακεδόνας την ίδιαν στιγμή. Αυτοί οι προσδιορισμοί έχουν τις ρίζες τους στη δομή των αρχαιοελληνικών τόπων κι αυτό είναι κάτι που δεν αναφέρει κανείς ποτέ.
    -κομβικό σημείο που σπανίως αναφέρεται (και δη λεπτομερώς) είναι η κάθοδος των Σλαύων στην κεντρονοτιοανατολική Ευρώπη και έχει τεράστια σημασία αφού δημιουργεί άλλα δεδομένα.
    -αναφοριά με τα έθνη που υπάρχουν στα Βαλκάνια τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα και όχι τόσο απά όσο παρουσιάζονται: ο υπ'αριθμόν ένα παράγοντας προσδιορισμού των εθνών δεν ήταν η γλώσσα, αλλά η ΘΡΗΣΚΕΙΑ (ενδεικτικά θα αναφέρω το εξής: οι τουρκοκύπριοι -και ΔΕΝ αναφέρομαι στους εποίκους- ήταν ΈΛληνες μουσουλμάνοι, άσχετοι αν οι δικοί μας οι φωστήρες τους παρουσίαζαν ως τούρκους, αλλά αυτό είναι κάτι που αποσιωπείται για "άλλους" λόγους). Προ του δεύτερου Βαλκανικού Πολέμου στη Βόρειο ΕΛλάδα γινόταν το έλα να δεις: όποτε μπούκαραν βουλγαρικές δυνάμεις το πρώτο πράγμα ήταν να σκοτώσουν τον παπά της περιοχής (σε όσες περιοχές πήγαιναν) και να βάλουν δικό τους. Η επιβολή της θρησκείας επέφερε και χρήση της αντίστοιχης εθνικής γλώσσας στη συνέχεια. Κάτι που έχω βρει εδώ και χρόνια αλλά δεν έχω καταφέρει να διασταυρώσω ακόμη είναι και το εξής: ότι στον Β' ΒΠ υπήρχαν ελληνικά τάγματα (όχι πολλά βέβαια) που ήταν είτε σλαυόφωνα είτε βουλγαρόφωνα.Ήταν Έλληνες όμως παρά τη γλώσσα που χρησιμοποιούσαν. Αν καταφέρω να το διασταυρώσω αυτό (και δεν αποδειχθεί απλή βρώμα) θα ε΄χω βρει πολλές απαντήσεις μαζεμένες σε πολά ζητήματα.
    -μακεδονική γλώσσα δεν υφίσταται: η γλώσσα των Σκοπιανών είναι ένα κράμα σλαύικων - αλβανικών - βουλγάρικων - τούρκικων. ΑΝ είχαν... μακεδονικές (δηλ ελληνικές) ρίζες θα είχαν τα ελληνικά ως βάση γλώσσας (δηλαδή εμείς με τόσες φουρτούνες πως έχουμε γλώσσα με ίδια βάση με τ'αρχαία; δεν το κατάλαβα δηλαδή....)
    -Το γεγονός ότι το πρόβλημα το δημιουργήσαμε εμείς κοντά 2 αιώνες πίσω δεν ισχύει. Το πρόβλημα προέκυψε ουσιαστικά από το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου, αλλά επειδή εμπλέκεται ο εμφύλιος στη μέση (που είναι θέμα που ακόμη και σήμερα δημιουργεί πάθη, έχθρες και μίση, παρόλο που'ταν αμιγώς αγγλόφερτος) και ως εκ τούτου το θέμα θάβεται και αναζητούνται νέες -καλύτερες- εξηγήσεις.
    -το γεγονός ότι τα ΣΚόπια ανήκουν σε μια περιοχή που κάποτε ονομαζόταν Μακεδονία δεν μου λέει κάτι. Και η Μικρά Ασία ήταν για χιλιάδες χρόνια ελληνική αλλά οιΤούρκοι που μας λένε όχι Έλληνες αλλά Ίωνες (γιουνάν) σημειωτέον δεν ισχυρίζονται ότι πρόκειται για τμήμα της πάλαι ποτέ ΕΛλάδος και φυσικά δε λένε πως οι κάτοικοι είναι ΄'Ελληνες. Ενδεικτικά να αναφέρω και το άλλο: παρόλο που η Ιωνία ήταν για μεγάλα χρονικά διαστήματα (στην αρχαιότητα) υπό περσική κυριαρχία δεν υπάρχουν περσικά στοιχεία που ν'αναφέρουν ως περσική την περιοχή κι ούτε ανέφεραν ποτέ τους κατοίκους της περιοχής ως Πέρσες. Έτσι και με τα Σκόπια: αφού ισχυρίζονται ό,τι ισχυρίζονται, ας βγάλουν ένα αρχαίο κείμενο στη γλώσσα τους που να δείχνουν τη συνέχειά τους (διότι οι Σλαύοιήρθαν αιώνες μετά την πτώση της μακεδονικής δυναστείας. Απλά είδαν φως και μπήκαν). Γενικά, αυτό που κάνουν οι Σκοπιανοί είναι κυριολεκτικά παγκόσμια πρωτοτυπία.
    -ο "Ιός" αναφέρει ως συνήθως παραποιημένες όλες τις καταστάσεις. Αυτά τα τυπάκια τα διαβάζω χρόνια τώρα (πολλές φορές μπαίνω και στην ιστοσελίδα τους) και ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τι ρόλο βαράνε. ΣΕ όους τους "μύθους" που αναφέρουν έχουν αποκρύψει στοιχεία (που προσωπικά -επειδή ξέρω πως ψάχνονται πάρα πολύ- αποκλείω το να μην τα βρήκαν). Πχ, αναφέρονται λεπτομερώς σε αρχεία του ΥΠΕΞ, σε ιστορικά στοιχεί ατης τότε εποχής αλλά δε βγάζουν κουβέτνα για τον Ν.Μάρτη, τον ΥΠΕΞ του Κωνσταντίνου Καραμανλή ο οποιος είναι και ο πρώτος ΥΠΕΞ που ασχολήθηκε με το ζήτημα (μιλάμε για δεκαετία του 70) και είναι από τους μεγαλύτερους γνώστες του προβλήματος και ακόμη περισσότερο έχει γράψει και βιβλία περί αυτού τα οποία ο Ιός κάνει γαργάρα. Ή ένα άλλο μεγάλο οφσάιντ του Ιού είναι και η αντίκρουση τωω ελληνικών ισχυρισμών περί αλυτρωτισμού των γειτώνων. Γράφουν τόσες και τόσες μαλακίες αλλά αποκρύπτουν τεχνηέντως το ότι οι Σκοπιανοί διδάσκουν ιστορία τέτοια στα σχολεία τους με χάρτες που δείχνουν τη "Μακεδονία" τους να συμπεριλαμβάνει τη Θεσσαλονίκη, την Καστοριά κλπ, κλπ, κλπ .ΑΝ αυτό δεν είναι αλυτρωτισμός τι είναι δηλαδή;

    Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά, αλλά επειδή το ζήτημα με ενδιαφέρει τα μάλα θα ασχοληθώ ενδελεχώς με τεράστιο σεντόνι στο μπλογκ κάποια στιγμή.

    @Humma
    οι λέξεις συμφέρον και αμερικάνος είναι έννοιες αλληλένδετες.Τα κοιτάσματα πετρελαίου του Αιγαίου ίσως να μην είναι το κλειδί, αφενός διότι κανείς δεν ξέρει το μέγεθός τους (σίγουρα λίγα δεν είναι παντως) και αυτό διότι είναι αρκετά "βρώμικα" (πχ με θειούχες ενώσεις) που με τις υπάρχουσες τεχνολογίες καθιστούν την εκμετάλλευσή τους οικονομικά ασύμφορη. Το κλειδί κατ' εμέ έγκειται στην όλη περιοχή: τα Βαλκάνια είναι κυριολεκτικά στο κέντρο της μεσογείου: ισαπέχουν από Γιβραλτάρ και μέση Ανατολή, είναι πολύ κοντά στο Σουέζ δηλ. μια ανάσα από τα κοιτάσματα του Περσικού, είναι δίπλα στη Μαύρη Θάλασσα κλπ, κλπ. Δεν είναι καθόλου υποβαθμισμένη περιοχή δηλάδή. Είναι λογικό κι επόμενο να θέλουν άπαντες μια άνετη πρόσβαση στα Βαλκάνια δηλαδή. Εξάλλου η διάσπαση της πρώην Γιουγκοσλαβίας πως ξεκινησε; Με την αναγνώριση της Σλοβενίας από τους... Γερμανούς. Τι δουλειά είχαν οι Γερμανοί; Πρόσβαση στα Βαλκάνια ήθελαν. Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι ως χώρα δεν είμαστε στα "πλάνα' των αμερικάνων: ήδη έχουν κάνει αρκετά στα Βαλκάνια άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος24/9/07 11:22

    Gromf

    Είπατε όλοι εσείς ότι είχατε να πείτε ας πω κι εγω την γνώμη μου.
    1. Η Αμερική χεστηκε για τα Βαλκάνια και πολύ περισσότερο για μας.Στον ίδιο βαθμό χεστηκανε και οι σκοπιανοί για μας.Ηρεμήστε δε θα κατέβουν να μας πάρουν την χώραν!!!@#@!%#$%^$!#@$#
    Δεν επιθυμούν όλοι να έρθουν να κατακτήσουν την Ελ-Λαδα.Δεν αφήσαμε και τπτ να βρουν για να πάρουν.Άλλωστε θα τους σταματήσουν οι Ούνοι!!!!!!!!
    2.(Πασοκ) Τον Γιωργάκη είχα πει από τότε που βγήκε πως δεν τον ήθελα. Τώρα ¨ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΤΡΕΛΑ.Το Κωλόχο#@%^%##%!@#!%$^$ΚΑ ΒΕΝ ούτε να τον βλέπω από το βράδυ τον εκλογών και δώθε. Ο μελλόντικος ηγέτης ¨ΟΛΗΣ της παράταξης να πάει να γ....... Άνθρωπος του επιπέδου του και έχασε τον έλεγχο μέσα σε λίγα λεπτά????Που να γίνει και αρχηγός, θα βγεί να μας μαμήσει όλους πασοκους, ΝΔούλες,κκεδες,συριζες κλπ.Ας τον μαυρίσουν μπας και ηρεμήσει.Τελικά η εξουσία διαφθείρει στο π&φ.
    3.ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΟΛΕ!!!!!Μια χαρά θα ήταν μια γυναίκα αρχηγός.Αντε και σε λίγα χρόνια που θα γίνει και η Ντόρα θα μαλιοτραβιούνται, θα κάνουν αγώνες πάλης σε λάσπη κλπ.Γαμώ ;-P θα είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 2hades : Αγόρι μου!!!!!!!! Που σε βρήκαμε εσένα;!;!;!; Ομολογώ και ξεμπροστιάζομαι μπροστα σε όλους δημοσίως οτι αν ήθελα να γράψω κάτι θά είχα τη φιλοδοξία να τα καταφέρω τόσο καλά όπως εσύ!!! Θα χρειαζόμουν βέβαια πολύ διάβασμα γι'αυτό. ΕΥΓΕ! Με τα λίγα που ξέρω γνωρίζω και εγώ οτι το πρόβλημα ξεκίνησε μετά το 2ο Παγκ. Πόλεμο. Τον Ιό δε το διαβάζω αλλά δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω. Ξαναλέω οτι πέρα από τη μαλακία που μας δέρνει, κάποια πράγματα γίνονται για μας χωρίς εμάς. Η περίπτωση τον Σκοπίων εφόσον χαθεί μπορεί να παίξει και το ρόλο "δεδικασμένου" για πολλές άλλες περιπτώσεις λαών και εδαφικών ή άλλων διεκδικήσεων τους, αν όμως δεν υπάρχει συμφέρον τρίτου και δη Αμερικάνου η υπόθεση είναι χαμένο χαρτί.

    2Hades & Gromf : Μπορεί και στο παρελθόν να μας έχει γλυτώσει πολλά το γεγονός οτι είμασταν μέλος σε ένα τόσο μεγάλο διεθνή οργανισμό όπως η ΕΕ για το οτι δε πάθαμε οτι και η Γιουγκοσλαβία. Ειλικρινά δε φοβάμαι οτι θα μας την πέσουν κάποιοι να μας πάρουν την Πόλη αλλά το όνομα μπορεί να χρησιμοποιείτε κατα το δοκούν ως παράγοντας αποσταθεροποίησης για να εξυπηρετήσει διάφορα συμφέροντα. Το πέσιμο έχει γίνει σε άλλες περιπτώσεις και δε το σκέφτηκαν και πολύ απλά νομίζω οτι από το συγκεκριμένο πρόβλημα έχουν να κερδίσουν περισσότερα με πιό μετριοπαθή προσέγγιση.

    2Gromf : Άσε φίλε το Βενιζέλο δε τον χωνεύω, όπως ξαναείπα, από τότε που τον πρωτοείδα. Ακόμα και ο πατέρας μου μου λέει : "άμα βγει ο Βενιζέλος θα διαλύσει το ΠΑΣΟΚ". Θα ταυτιστώ μαζί σου για την άποψη για τη Διαμαντοπούλου αν και είχε γίνει αρκετά σιχαμένη στις εκλογές του 2004 με κάτι που δε θυμάμαι ακριβώς και είχε να κάνει με φυλλάδια και ψηφοδέλτια. Θα πρότεινα πάντως μία τέταρτη λύση που συγκεντρώνει αρκετά ατού και ακούει στο όνομα Λοβέρδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 2all : ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μόλις έλαβα αυτό το mail :

    ΘΑΥΜΑ!!!

    Με τον Γιώργο Παπανδρέου στην ηγεσία του, το ΠαΣοΚ κατάφερε να πείσει τους Έλληνες πως ο Κώστας Καραμανλής είναι ευφυής!!!. Τώρα, τα μέλη και οι φίλοι του Κινήματος ετοιμάζονται να εκλέξουν νέο πρόεδρο τον κ. Βενιζέλο, σε μια προσπάθεια να μας πείσουν πως ο κ. Καραμανλής είναι και αδύνατος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Που με βρήκατε; Βασικά κάνατε το σύνηθες ολέθριο σφάλμα να έχετε ψιλοανοιχτό το παράθυρο και φως ανοικτό! Κι όπως πάντα εισήλθα ξαφνικά και με απρόβλεπτες (και συνήθως δυσάρεστες) συνέπειες, σαν το νυχτερινό κόψιμο, ένα πράγμα, που σε κάνει να μην ξέρεις τι να πρωτοκάνεις... :):):):):):):)
    Να'σαι καλά και ανταποδίδω τα μάλα.

    Στο θέμα μας τώρα, να προσθέσω ότι όπως πικρά αποδεικνύεται εδώ και χρόνια, η διαιώνιση του ονόματος FYROM ισοδυναμεί με "επιβολή' του ονόματος Μακεδονία. Γι'αυτό και το θέμα πρέπει να κλείσει οριστικά, και δη σύντομα. Αυτό πιστεύω.
    Όσον αφορά τους αμερικάνους, είναι γνωστό πως όπου υπάρχουν συμφέροντα υπάρχουν και αμερικάνοι από πίσω. Ένα λάθος που κάνουν πολλοί είναι να ισχυρίζονται ότι η εισβολή στο Ιράκ έγινε για τα πετρέλαια. Λάθος! Η εισβολη΄έγινε για ενεργειακούς πόρους (εν προκειμένω, πετρέλαια). Διόλου τυχαίο ότι αντιδρούσαν έντονα πριν την υπογραφή της ενεργειακής συμφωνίας με τους Ρώσους. Τον κόσμο τον ελέγχει όχι αυτός που έχει τον καλύτερο στρατό αλλά αυτός που ελέγχει την ενεργειακή ροή. Ξεκάθαρο.

    ΥΓ. Να σε προειδοποιήσω για κάτι, στο πλαίσιο του fair play... Έχει να φάει μεγάλη επίθεση (διαρκείας κιόλας) σύντομα το ΦΛΑΝΤΖΑΣ... Δεν χαρίζομαι σε τέτοια... ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΟλύ καλό το άρθρο και η ανάλυση όπως δόθηκε μέσα από το χιούμορ. Πάντως ένας καφές ποτέ δεν κάνει κακό. Μετά τους 3 είναι το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. παιδιά το κλείσατε το μπλογκ?
    Είπαμε μας αρέσει ο καφές αλλά νισάφι πια!! Κανα καινούργιο ποστ θα κάνετε?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 2δείμος : Σ'ευχαριστώ για τα κάλά σου λόγια. Να δεις που στο ΠΑΣΟΚ δε θα χρειαστούν ούτε ένα καφέ για ν'αρχίσουν τις σφαλιάρες.

    2_st_ : Δίκιο έχεις αλλά δε ξέρω τι κάνει το άλλο το ρεμάλι. Εγώ περιμένω να πάρουμε τον Σάρας για να φτιάξω ένα πανηγυρικό post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος25/9/07 11:19

    @humma : Και τι θα λές? Οτι είναι για τον πούτσο ο Θρύλος στην Ευρώπη?

    Και ο Zaphod βαζέλας είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. 2pegasus : Πανηγυρικό είπα ρεεεεε. Εσείς είστε για κλάματα. Ναι και ο zaphod αδελφός είναι. Βάζελος φυσικά τι πρόεδρος με οβάλ γραφείο θα ήταν αν δεν ήταν βάζελος; Αν ήταν γαύρος το πολύ πολύ να ήταν η Μόνικα από κάτω από το οβάλ γραφείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος25/9/07 14:46

    "Η πολιτική στάση είναι εξορισμού συνυφασμένη με την ενέργεια και η αποχή μόνο ως απολιτική στάση μπορεί να χαρακτηριστεί και όχι ως πολιτκή."

    Είμαι 29 ετών και δεν έχω καταλάβει ακόμα (και πιστέψτε ότι πραγματικά προσπαθώ) τον τρόπο με τον οποίο ψηφίζει ο Έλληνας.

    Πίστευα (και πιστεύω) ότι ο καθένας μας έχει μία ιδεολογία, σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να είναι φτιαγμένος ο κόσμος μας, να λειτουργεί και να ευημερεί. Αυτή η ιδεολογία αποτελεί μία καθαρά πολιτική άποψη, εξορισμού. Συνεπώς, όταν έρθει η ώρα να ψηφίσουμε, θα ρίξουμε την ψήφο μας στο κόμμα που αποτελεί τον εκφραστή αυτής της ιδεολογίας. Εάν παρόλα αυτά, το συγκεκριμένο κόμμα κρίνω ότι δεν πρέπει να πάρει την ψήφο μου (για πολλούς και διάφορυς λόγους, όπως για παράδειγμα ότι υποστηρίζει τη συγκεκριμένη ιδεολογία μόνο στη θεωρία, για λανθασμένους χειρισμούς, ως συνυπεύθυνο για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη χώρα μας, κτλ. κτλ.), έχουμε την περίπτωση ενός ανθρώπου ο οποίος πρέπει να αντιδράσει στα πολιτικά δρώμενα.

    Οι επιλογές του ποιές είναι:
    1)Λευκό. Για ποιό λόγο? Ούτως ή άλλως επιδοτεί το πρώτο κόμμα.
    2)Άκυρο. Παρομοίως με το προηγούμενο.
    3)Ψήφος σε άλλο κόμμα. Για ποιό λόγο να ψηφίσω κάτι, το οποίο δεν με εκφράζει??

    Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι η αποχή αποτελεί τη μοναδική επιλογή κάποιου που θέλει να διαμαρτυρηθεί στα πολιτικά δρώμενα του τόπου μας. Δεν συμφωνώ καθόλου με την άποψη περί "απολίτικης στάσης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir