Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Κυριακή, Νοεμβρίου 18, 2007

Ζωή σε σας

Λίστα με τραγούδια τα οποία πρέπει δια ροπάλου να απαγορευτούν από όλα τα και καλούα ροκάδικα-ροκόμπαρα:

  • Smoke On The Water
  • Child In Time
  • I surrender
  • Όλα των Pink Floyd
  • Whole Lotta Love
  • Stairway To Heaven
  • Οτιδήποτε έχει την φωνή του Coverdale
  • Sunday Bloody Sunday
  • Παπακωνσταντίνου γενικώς
  • (Update) Scorpions γενικώς. Mου τους θύμησε η industrial daisies.
Και άλλα πολλά. Δεν είναι κατάσταση αυτή. Αμάν! Είπαμε και μεις ρε παιδί μου να βγούμε, να τα πιούμε, να χορέψουμε βρε αδερφέ και στο τέλος ζητήσαμε κόλλυβα και συλλυπούμασταν τους συγγενείς του μακαρίτη! Παρακαλετά στο αφεντικό, απειλές στο dj, τιποτα, εκεί αυτοί. Η αποθέωση της ξενέρας και της κοινοτοπίας. Ρε είναι δυνατόν να είσαι τριαντάρης, έχων σώας τας φρένας και να χαβαλεδιάζεις με το Smoke on the Water; Πλάκα μας κάνετε ρε; Το άσμα είχα βαρεθεί να το ακούω όταν ήμουν 17, υπάρχει περίπτωση να το ανεχτώ τώρα;

Όταν τέλος πάντων μας έκανε καμιά χάρη και έπαιζε τπτ "πιο της προκοπής" και ανέβαινε και λίγο η διάθεση ρε παιδί μου ερχόταν η αλλαγή - τυρόπιτα και σε έβγαζε από τα ρούχα σου!

Θυμήθηκα ένα σκηνικό πέρισυ τέτοια εποχή που ο χαρίδημος εξηγούσε τα αυτονόητα στο dj, εγώ βάραγα το κεφάλι μου απελπισμένος στην μπάρα και η Δήμητρα του πέταγε φυστίκια στο κεφάλι (από απόσταση περίπου 4 μέτρων).

Μετά λέμε πως το ροκ πέθανε και δεν το πάνε οι νέες γενιές. Μα τι να πάνε με τον κάθε κολλημένο που έχουν μπλέξει; Ο μόνος λόγος τελικά που έγινε trendy η house, το trance κτλ είναι πως σαφέστατα υπάρχουν εκεί σοβαροί d-τζέδες που πρώτα απ' όλα προσπαθούν να κάνουν τον κόσμο να χορέψει και όχι να βαρεθεί την ζωή του. Ρε φίλε άμα ήθελα να αράξω στον καναπέ και να το παίξω κουλτούρα, καθόμανε και σπίτι μου!

Το έχουμε κάνει το σύστημα "Κανείς εδώ δεν τραγουδά, κανένας δεν χορεύει". Α στο διάολο πια. Στην Ελλάδα αν θες να χορεψεις και να δεις και άλλους να το κάνουν πρέπει να πας σε σκυλάδικο! Θεωρείται αμαρτία εμείς οι προχώ, οι ροκάδες, οι έτσι, οι αλλιώτικοι, οι πασαλιμανιώτικοι να σκάσουμε χαμόγελο ή να βγούμε έξω και όντως να διασκεδάσουμε! Ρε μπας και το γέλιο και ο χαβαλές είναι ιεροσυλία μπροστά στην ανυπέρβλητη ιερότητα των τραγουδιών που παίζει ο κάθε μπαγλαμάς; Άσε που γενικώς αν σε δει κάποιος να κουνιέσαι λίγο παραπάνω από το κανονικό θα στραβώσει γιατί του μειώνεις το οπτικό πεδίο του κοζαρίσματος (και να έκαναν και τπτ ρε παιδί μου να πω χαλάλι. Κανείς εδώ δεν τραγουδά, κανένας δεν την πέφτει).

Έγινε αστείο πλέον. 'Ασκηση θάρρους και χαβαλέ: Όταν πάτε σε ροκάδικο και έχετε όρεξη να δείτε βλέμμα απόγνωσης στο πρόσωπο του d-τζε ζητήστε του κάτι τέτοιο:







Υπάρχει καλή πιθανότητα να βάλει τα κλάματα, να ζητήσει συγνώμη, να πει πως "έχω ρε παιδιά, μην νομίζετε, αλλά ξέχασα το cd σπίτι" κτλ. Σε όλους αρέσουν οι άτιμοι αλλά κανείς δεν τους παίζει!

Ξεκολλάτε ρεεεεεεεεεεεε!



Υ.Γ. Ροκάδικο που δεν παίζει Ramones ΔΕΝ είναι ροκάδικο!


Update: Θυμήθηκα το εξής ξεκαρδιστικό, στο ίδιο ροκάδικο πέρισι: Μπαίνουμε μέσα βρίζοντας (πάλι θα μας ξενερώσει ο μαλάκας κτλ) και έκπληξη! Ο κλασικός παππούς - κολλητός του Gillan (:P) απουσιάζει και παίζει μουσική ένας πιτσιρικάς. Τίποτε το συγκλονιστικό, ωραία μουσικούλα όμως για να κάνουμε κέφι, να κουνηθούμε λίγο και να πιούμε 5-6 ποτά ο καθένας. Μια χαρα ήταν! Πρώτη φορά είδαμε το boss να χορεύει μεσα από την μπάρα. Του λέει ο χαρίδημος:
"Είδες που στα λέγαμε; Άλλαξες μουσική και γέλασε το χειλάκι σου!"
Ένα τριήμερο που έλειπε ο κολλημένος περάσαμε χάρμα!

Update2: Εμπνεόμενος από τον χαριδημο
σας κερνάω και ένα videακι που τσίμπησα. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι!

101 σχόλια:

  1. Ο λόγος που δεν έχω διαμαρτυρηθεί ως τώρα είναι ότι, εδώ και χρόνια, δεν πηγαίνω σε ροκόμπαρα -- ου γαρ έρχεται μόνον...

    Πού υπογράφουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θύμισε μου, την επόμενη φορά που θα πάμε (ξέρεις πως θα πέσουμε πάλι στην παγίδα ), να πάρουμε μαζύ 3 κιλά ροκφόρ,ναφθαλίνες, βρύα και λειχήνες και να τα μοιράσουμε στους πελάτες και στα αφεντικά ως ένδειξη διαμαρτυρίας...

    Άλλη λύση, να κάνουμε 9 ντου στο Βαλ για να παίξει μουσική στο άλλο μαγαζί και να βρούμε την υγειά μας...άσε που θα βρει και καμμιά γυναίκα έτσι...χωρισμένος άθρωπος...

    Μ' ένα σμπάρο 2 τρυγόνια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @cyrousgeo

    Αστα και βράστα ρε φιλε. Και επιχειρηματικά να το δεις μαλακίζονται μιας και αυτή η συμπεριφορά διώχνει κόσμο - άρα και χρήματα από το μαγαζί. Και αν του το πεις σου λέει πως το Smoke On the water ειναι αριστούργημα!
    "Πρόσεξε εδώ" και τέτοια!!

    Λες να κάνουμε καμια διαδικτυακή κίνηση διαμαρτυρίας "ενάντια στους άσχετους dj";

    @χαριδημος
    Με εκνευρίζεις! Και εγώ μπορώ να βάλω μουσικη και εσυ και ο καθένας. Το boss πρέπει να ξεκολλήσει. Τώρα αμα είναι να το κάνουμε για να βρει γκομενα ο μικρός τότε οκ.

    Η ιδέα με τα ροκφόρ κτλ με αρέσει πάντως.. :-)

    Τέλος πάντων 2 dvdια με mp3 του κέρασα. Γιά να δούμε τι θα δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και συ μπορείς και συ μπορείς και συ μπορείς!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άστα ρε φίλε..δράμα η κατάσταση αν καi πιό πολύ μου αρέσει να ακούω αυτά από τα σκυλάδικα ή τα καινούρια τα φοιβοσκυλάδικα.Όμως μου έχει λείψει το καινούριο στα λάιβ.Πας σε λάιβ και ακούς το smoke on the water και άλλα παρόμοια τα οποία τα έχουν τραγουδήσει και οι πέτρες.Δηλαδή δεν υπάρχει κάτι ο καινούριο;ΚΑι το κουφο:Πήγα μία φορά στην Πέγγυ Ζήνα(Χάριν της απόλυσης από το στρατό του bro)και άκουσα στην αρχή του προγράμματος evanescense!!!Σάλταρα....Πήγα ξανά έξω να δω την ταμπελα του καταστήματος μήπως έχω κάνει λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος19/11/07 11:40

    Θα συμφωνίσω και εγώ με τον Zaphod. Γενικώς όταν πας σε ένα οποιδήποτε μαγαζί και ακούσεις smoke on the water ξενερώνεις όχι γιατί δεν σου αρέσει αλλά γιατί κυλάει στο αίμα σου πλέον. Το ίδιο πάλι ακριβώς με τον coverdale και συγκεκριμένα με το fool for your loving. Με τους pink floyd θα διαφωνίσω όμως! Όλα των pink floyd ρε φίλε και σύ? Θα πέσει κανάς κεραυνός να μας κάψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για τους Pink Floyd θα διαφωνήσω κ εγώ!!!Αλλά και πάλι γούστα είναι αυτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτα τα λες για να μην σε πουν πουρειντζερ?

    Και ποια δηλαδης ασματα να παίζουνε?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος19/11/07 12:48

    Τίποτα ποιό τζιβιτζουλιάρικο να φανταστώ. Κάτι σαν primal scream ή cult να φανταστώ. Δεν έχει και άδικο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος19/11/07 13:11

    Δυστυχώς ρε φίλε αυτό δεν αλλάζει με τπτ. Να σε θυμίσω Wild Rose Γιαννινα!!! Ακόμη τα ίδια κομμάτια παίζει με την ίδια σείρα! Σαν να μην πέρασε μια μέρα. Κι όμως έχει κόσμο ακόμη!!!Τι να πεις. Αφού δεν ξέρουν από μουσική, απλά νομίζουν ότι ξέρουν. Το παίζουν μεγάλοι ντ-τζεδες και καλά ψαγμενοι και ότι ακούν ποιότητα που λέει και ο κινεζος!! Και ούτε λόγος για καινούργια κομμάτια ε! Το ίδιο συμβαίνει και στο ραδιόφωνο αλλά τουλάχιστον εκεί το κλείνεις και βάζεις εσύ τη μουσική που θέλεις. Αλλά στην περίπτωση των 'ροκάδικώνε' τι να κάνεις? να μην ξαναπας? να μην ξαναβγεις ποτέ δλδ. Εκει σε ωθούν τελικά! Κάποτε θα ξυπνήσουν και θα δουν τα μαγαζιά τους άδεια και τότε μέχρι και Rotting Christ θα παίξουν. Όσο για τους νοσταλγούς του ροκ εν ρολ, ας συνεχίσουν να ρολ μακριά από εμάς!!! Άσε που και στα κουτούκια να πας πάλι τα ίδια ακούς σε ελ-ληνικό ρεπερτόριο όμως (βλ. παπάζογλου βουδας κουδας κλπ). Γι ' αυτό κρητικά και πάλι κρητικά. Τουλάχιστον εκεί δεν τα ξέρεις όλα οπότε και τα ίδια να παίζουν δεν το καταλαβαίνεις. Καλό ε!!!
    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά Γιάννενα βλέπω...πολλά Γιάννενα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @χαριδημος


    @island
    Φυγαμε για Πέγκυ!!! (Εκτός από ακροαμα έχουμε και θέαμα :Ρ)

    @pegasus
    Σε όποιον "κυλάει στο αίμα του" αυτή η μαλακία να έρθει μεθαυριο με τον κηδεμόνα του.
    Περί Floyd:
    Υπερεκτιμημένοι του κερατά. Έτσι και αλλιώς είναι ο εχθρός του χαβαλέ. Άλλα ακούω σπίτι αράζοντας και άλλα θέλω έξω να'ουμ'

    @ellie
    Δες απο πάνω :-)

    @_st_
    Υπάρχουν αρχαιολογικής αξίας άσματα που είναι ασματάρες. Αμαν πια με τις σούπες! Πχ το 5 years ahead of my time (το οποίο και το έχω gcast-αρει) που είναι του '67 νμζ και είναι και γαμάτο και δεν έχει καταντήσει και αηδία. Τα άσματα των last drive που είναι στο ποστ βγήκαν όλα στα 80's. Γέρος και κωλόγερος ναι, αηδία όμως όχι!

    Από την άλλη υπενθυμίζω πως η μουσική είναι κάτι ζωντανό.

    @pegasus 2
    Μέσα δικέ μου. Παρ όλο που δεν έιναι και οι πρώτες μου επιλογές το έπιασες το νόημα. Καλύτερα (απο αρχαιολογικής απόψεως) να βαρεθώ να ακούω Cult, AC/DC, Ramones, Stooges κτλ παρά Floyd, Purple και Coverdale!

    @gromf
    Καλά το wild rose ήταν το μοναδικό μαγαζί που δεν χρειαζόσουνα ρολόι. Έλεγες "παίζει το τάδε άρα η ώρα είναι τόσο"! Συμφωνούμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ!

    love&kisses



    Y.Γ. Θυμήθηκα κάτι κρετίνους που έγραφαν παλιά στο Metal Hammer και υποστήριζαν πως
    "Η χαρούμενη μουσική δεν είναι σοβαρή μουσική" και τέτοιες πίπες. Άει σιχτίρ λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος19/11/07 15:31

    @Zaphod. Οι pink floyd φιλε ειναι υπερεκτιμημένοι γιατί ΠΡΕΠΕΙ να είναι. Μην ξεχνάς οτι είναι ένα group που ούτε την "φωνή" έχει αλλά ούτε και την "κιθάρα" αλλά album σαν το dark side of the moon και το the wall και το wish you were here κ.α. δεν έχει βγάλει άλλος ότι και να πείς και είναι παγκοσμίως αποδεκτό απο ανθρώπους με αυτία και όχι απο περιοδικά. Απλά τον τελευταίο καιρό και αυτοί με την σειρά τους έχουν γίνει ψιλotrendy.

    Υ.Γ. Το dark side of the moon το ακούω τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα τα τελευταιά 2 χρόνια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το Smoke on the water αν και κομματάρα το έχω βαρεθεί και γω. Ξέρεις πόσα κομμάτια που μου αρέσουν τα έχουν πάρει παρτούζα οι απανταχού dgay ανά τη Ελλάδα και το μόνο που καταφέρνουν είναι να τα κάνουν σούπα; Κατ' αρχάς όμως μία παρατήρηση, ό,τι αρέσει σε σένα δε πρέπει ν' αρέσει και στον άλλο τον κόσμο και ξέρεις πως συμφωνούμε σε πολλά μουσικά πράγματα. Έχουμε ανταλλάξει απόψεις και έχεις ξεκινήσει να ακούς πράγματα που σου πρότεινα και τούμπαλιν. Από πότε όμως "Ροκάδικο που δεν παίζει Ramones ΔΕΝ είναι ροκάδικο!";;; Χαλάρωσε ολίγον. Σε λίγο θα μας ζητήσεις να παίζουν και Cave και να μοιράζουν στην είσοδο σετ ηρωίνης (κουτάλι, λεμόνι, αναπτήρα, λάστιχο για το μπράτσο). Κατά δεύτερον το οτι δε σ' αρέσουν οι Pink Floyd αυτό δεν τους μετατρέπει αυτόματα σε άσχετους και χιλιοπαιγμένους. Σε ποιό μπαράκι παίζουν Floyd ρε τρισάθλιε; Αν τους έχω πετύχει να τους παίζουν σε μπαρ είναι στα δάχτυλα του ενός χεριού πράγμα που δε τους καθιστά χιλιοπαιγμένους και σούπα. Και γω τους θεωρώ υπερεκτιμημένους του κερατά, έχω διαφωνήσει με τον Pegasus ουκ ολίγες φορές και δε θα τους βάλω να τους ακούσω 3-4 φορές την εβδομάδα όπως κάνει αυτός άντε κάνα τραγούδι μια στο τόσο και αν. Αν όμως τους αναγνωρίζει η μισή υφήλιος γι' αυτό που είναι και έκαναν στο χώρο της μουσικής οφείλω το λιγότερο, να ψάξω που έχω το πρόβλημα και να πάω σε κανέναν ΩΡΛ. Όσο για τους Last Drive μπορεί εσύ να γουσταρίζεις αλλά ενδεχομένως αν τους παίξουν να αδειάσουν το μισό μαγαζί που κατά πάσα πιθανότητα δε θα τους έχει ξανακούσει. Τις συμπλεγματικές σου εμπειρίες στο εν λόγω μπαράκι τις συμμερίζομαι και γω τη βαριέμαι την επανάληψη, αλλά υπάρχουν και μαγαζιά που δε πας σώνει και καλά να χορέψεις. Ένα από τα αγαπημένα μου μπαράκια είναι κάποιο που παίζει πιό χαλαρή ροκ, παλιά ναι μεν αλλά στο μήκος κύματος που αναφέρετε με τον Pegasus και κάνει κέφι και κουνιέσαι και λίγο. Αν όμως σου έχει γίνει τόσο βίωμα ο στίχος των Locomondo "…γιατί δε βγήκα από το σπίτι για να κάνω την κολώνα" πάνε σε καμιά Ζήνα καλύτερα. Η επανάληψη σίγουρα έχει αγγίξει τα όρια της αηδίας και πλέον τα μαγαζιά που ξεχωρίζουν είναι αυτά που πρωτοτυπούν. Παρεμπιπτόντως κάποιους φίλους μου δε σας πιάνω από πουθενά. Είχα πει στο Φράνκι πριν κάνα μήνα να πάμε συναυλία Socrates και Blues Wire Και είπε «Που τους θυμήθηκες ρε συ αυτούς; Σιγά μη πάω ν’ ακούσω τα παππούδια». Από την άλλη αρκετά από τα καινούργια κομμάτια μου φαίνονται χωρίς προσοχή στη μουσική τους και ψάχνω να βρω προσπάθεια μέσα τους με εξαίρεση πολύ λίγα Εντέλει πιστεύω ότι από το post σου πρέπει να κρατήσω την διαμαρτυρία για την επανάληψη και την έλλειψη πρωτοτυπίας και αυτό θα κάνω ευθύς αμέσως, γιατί είμαι λογικός άνθρωπος, καλοσυνάτος και μ’ αρέσει να ανακαλύπτω την καλή πλευρά στα παραπτώματά σου και να σου συγχωρώ τις όποιες ατασθαλίες σου ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @pegasus
    Δεν μου αρεσουν στοπ.
    Από την άλλη (και στο προκείμενο) το 97% των τραγουδιών τους είναι:

    ντουπ-......ζζζζζζζ-ντουπ-πιασε μια πίτσα-ντουπ :)


    "Το dark side of the moon το ακούω τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα τα τελευταιά 2 χρόνια"
    Είσαι ελαφρώς κολλημένος....και πιθανόν υπνοβάτης! :Ρ

    @Αθλιο πλατυπόδη - Χαζουλινι - Humma

    "Ροκάδικο που δεν παίζει Ramones ΔΕΝ είναι ροκάδικο"
    Επιμένω και να σκάσετε. Η επιτομή του rock n roll (τα τελευταία 237 χρόνια) είναι οι ramones, τι να κάνουμε τώρα;

    Με τον Cave λίγα γιατί θα πάρω πέτρα.


    "…γιατί δε βγήκα από το σπίτι για να κάνω την κολώνα"
    Αμ νομιζεις πως είμαστε όλοι σαν και εσενα με τις οσφυαλγιες, τα ρευματικά, τις οσφυοκαμψιες και τις δισκοπάθειες;!; :-Ρ

    "Όσο για τους Last Drive μπορεί εσύ να γουσταρίζεις αλλά ενδεχομένως αν τους παίξουν να αδειάσουν το μισό μαγαζί που κατά πάσα πιθανότητα δε θα τους έχει ξανακούσει."

    Βέεεεεβαια ενώ αν ακουστει το i surrender ή το smoke on the water θα γίνει της πουτάνας!

    Στη συναυλίες - reunion τους πάντως είδα πολύ κόσμο, κάτι που σημαίνει πως όλοι τους ξέρουν (ή έστω πολλοί) εκτός από:
    α) Εσένα
    β) Τους "ψαγμένους" dj που καταδυναστεύουν το κύκλωμα

    Tα νέα παιδιά και πολλά τραγούδια έχουν, και γνωσεις περί μουσικής έχουν (αμ πως...όταν με μια dsl κατεβάζεις δισκογραφία του οποιουδήποτε μέσα σε 1 ώρα, όσο να ναι θα ακούσεις και τπτ φρέσκο).
    Αυτό που σπανίζει είναι το κόλλημα που είχε η γενιά μας με ένα συγκρότημα, ένα δίσκο, ένα τραγούδι, μια ανάσα, μια πνοή.

    Αμ πως που για να βρούμε δίσκο της αρεσκείας μας τότενες έπρεπε είτε να τον πληρώσουμε χρυσάφι, είτε να γίνουμε οι νέοι Ιντιάνα Τζόουνς!


    Περί Φράνκι:
    Εγώ σε Blues Wire - Socrates θα έτρεχα πανικόβλητος να πάω!

    Περί πρωτοτυπίας: Τι τα θες οι μεγάλες εποχές ήταν στα 70's και στα 80's για τα δικά μας γούστα. Έκτοτε μόνο 2 ονόματα έχουν περάσει και ακουμπήσει. Οι Nirvana (και το hype του grunge) και οι placebo. H τελευταία μουσική επανάσταση (μετά τους...prodigy) μάλλον είναι το black metal αλά ελληνικά (rotting christ και τα μυαλά στο μίξερ)

    Απλά από το 60 μέχρι σήμερα έχουν βγει τόνοι μουσικής (και άπειρα αριστουργήματα) και εμείς έχουμε μπλέξει με κολλημένους και άσχετους που ακούνε τα ίδια 18 τραγούδια εδώ και 28 χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Η επιτομή του rock n roll (τα τελευταία 237 χρόνια) είναι οι ramones, τι να κάνουμε τώρα;

    Με τον Cave λίγα γιατί θα πάρω πέτρα."

    Χε χε χεεεε....
    Χαίρομαι με την έλλειψη επιχειρημάτων σου. Έχω να κάνω αυτή τη συζήτηση χρόοονια τώρα και είμαι ευτυχής αφού αισθάνομαι πιτσιρικάς πάλι. Από που συνάγεται το γεγονός οτι οι Ramones είναι ΕΠΙΤΟΜΗ της Rock'n'roll σκηνής; Τς τς τς μεγάλα λόγια μικρών ανδρών! Η συγκεκριμένη μπάντα θεωρείται από τις πρώτες αν όχι η πρώτη που έπαιξε punk (δες και στο wikipedia μη στο παίζω και ξερόλας).

    Όσο για τον Cave αυτοαναιρείσαι, πολύ ζωντάνια το άτομο βρε αδερφέ! Τρελό γλέντι μωρέ με τον παπάρα. Αλλά τι περιμένεις αφού τον άκουγε το Λενάκι που ήταν η χαρά του Ψυχίατρου και το λιγότερο που είχε αποκομίσει από την 20ετία της ζωής της ήταν κατάθλιψη, αγοραφοβία, διπολική διαταραχή και ήταν ανθολόγιο ψυχικών διαταραχών.

    Η δική μου οσφυοκαμψία την οποία δεν την έχω κιόλας δεν συνιστά επιχείρημά σου. Να σου θυμίσω και την ατάκα μου με το Βόρειο Πόλο και τους πιγκουίνους ΟΚ; Τους Last Drive μπορεί και να τους ξέρω πιό παλιά από σένα και τους παραδέχομαι αφού τους χρησιμοποιώ για να επιχειρηματολογίσω υπέρ της ύπαρξης Ελληνικού (ή Ελληνόφωνου) ροκ μαζί με τους Socrates. Το οτι γέμισε ένας συναυλιακός χώρος στην Αθήνα από 1000-2000 άντε και 5000 άτομα δε δίνει ως συμπέρασμα οτι είναι γνωστοί που μακάρι να είναι. Έκαναν reunion μετά από τόσα χρόνια και στην Αθήνα των 5 εκατομυρίων γέμισαν το χώρο των 5000, ε δεν εντυπωσιάζομαι. Και οι Socrates το έκαναν στο Κύτταρο αλλά δε συμπέρανα πως είναι γνωστοί.

    Ανοητούλη, ημιάντρα όταν λέω οτι “για τους Last Drive μπορεί εσύ να γουσταρίζεις αλλά ενδεχομένως αν τους παίξουν να αδειάσουν το μισό μαγαζί που κατά πάσα πιθανότητα δε θα τους έχει ξανακούσει” δεν σημαίνει οτι πρέπει να παίξουν το I surrender ή το Smoke on the water. Τι λογική είναι αυτή; Είπα ή το ένα ή το άλλο; Εν τέλει θέλω να παίξει Last Drive αν τους ξέρει και όχι Smoke on the water εντάξει;

    Χαίρομαι πάντως που η διάθεση της πληροφορίας πλέον είναι τόσο διαδεδομένη και περιμένω περισσότερα πλεόν από μουσικής άποψης από τους νέους. Αν όμως κρίνω από τα μέχρι τώρα δείγματα λίγα πλέον γίνονται στη Ροκ σκηνή με εξαίρεση κάποιους λαμπρούς νέους όπως οι Franz Ferdinand και οι Kaiserchiefs. Τελικά τώρα που το συνειδητοποιώ έχεις δίκιο και είναι αυτό που γράφεις με το κόλλημα της γενιάς μας. Δε το είχα σκεφτεί ποτέ οτι ήταν ίδιον δικό μας. Αλλά θα το έχουν φαντάζομαι όλοι όσοι μεγάλωσαν στα 60’s, 70’s, 80’s με εμάς να ανήκουμε στην τελευταία κατηγορία. Το κόλλημα δεν είναι καλό σίγουρα αλλά και το να είσαι δεκτικός με τα πάντα δεν είναι καλό. Δεν είπα οτι λες αυτό αλλά πιστεύω οτι παρόλο που η νέα γενιά βομβαρδίζεται με πληροφορία δεν έχει τη δυνατότητα αποτελεσματικής επεξεργασίας της, για σκέψου το λίγο.

    Για να ρίξω και τους τόνους κλείνοντας θα συμφωνήσω με την κατακλείδα σου “Απλά από το 60 μέχρι σήμερα έχουν βγει τόνοι μουσικής (και άπειρα αριστουργήματα) και εμείς έχουμε μπλέξει με κολλημένους και άσχετους που ακούνε τα ίδια 18 τραγούδια εδώ και 28 χρόνια! ”.

    Oooooh yeah!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @χαζουλίνι

    "Η συγκεκριμένη μπάντα θεωρείται από τις πρώτες αν όχι η πρώτη που έπαιξε punk "

    Πςςςςς με αποστόμωσες!

    Read between the lines κοπρίτη! Μεγαλύτερο κύμα αναβίωσης του ροκ αισθήματος (chaos destruction κτλ) από το punk δεν υπήρξε.

    Α, δεν είναι τυχαίο που ο Johny Rotten κυκλοφορούσε με (το ίδιο άπλυτο και βρωμιάρικο) μπλουζάκι "I hate Pink Floyd" για μήνες :Ρ

    Ο Cave ψυχασθενής μπορεί να είναι αλλά έχει βγάλει τραγουδάρες. Όταν ηρέμησε και έκοψε την πρέζα άρχισε να γράφει μαλακίες...τι να πει κανείς....χμμμ θα ανεβάσω κανένα cave μου φντ :-)

    "Να σου θυμίσω και την ατάκα μου με το Βόρειο Πόλο και τους πιγκουίνους ΟΚ; "
    Ο Μανώλης με τα λόγια χορεύει σε ανώγια και κατώγια :-)


    "Εν τέλει θέλω να παίξει Last Drive αν τους ξέρει και όχι Smoke on the water εντάξει; "

    Ε αφού συμφωνούμε μην με πρήζεις. Τους Drive τους ήξερα όταν άκουγες Αλέξια και madonna(πωπω ρε πούστη πάλι 15 γίναμε)


    "Και οι Socrates το έκαναν στο Κύτταρο αλλά δε συμπέρανα πως είναι γνωστοί."
    Kαι λοιπόν; Εδω κάνουμε αμαν να συμπεράνεις άλλα και άλλα. Τι έχεις πάθει; (ατάκα ιδιωτικής φύσεως, σόρι στους μη γνωρίζοντες)


    "Για να ρίξω και τους τόνους κλείνοντας θα συμφωνήσω με την κατακλείδα σου"
    Γι αυτό μου αρέσεις. Μετά από 15 σχόλια στο τέλος συμφωνείς :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βαριέμαι τώρα να σε αποστομώνω, αλλά μου φαίνεται θα το κάνω και επάγγελμα γιατί μ'αρέσει. Πάλι δεν επιχειρηματολογείς αλλά θα σου γράψω τα υπόλοιπα αύριο από τη δουλειά. Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.

    Υ.Γ. Σου έβαλα και μία μούντζα στο widget για να μάθεις ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος20/11/07 08:38

    Ύβρις και μόνο το γεγονός ότι ένας χούμα πιάνει στο στόμα του τον Σπηλιά. Δεν μπορούσα να μην πάρω θέση. ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ CAVE. Μακάρι όλοι να μπορούσαν να γράφουν μουσική σαν τον Cave. Καλά εσένα σου αρέσει ακόμη και το "πότε βουδας πότε κούδας" λες και παίρνεις ποσοστά κάθε φορά που ακούγεται(Παπαζογλουόπληκτε). Για άκου το Nobody's baby now, Babe i'm on fire, το καινούργιο Grinderman και κάποια παλιά που τα έχει ο ζαφοδ πριν ακόμη γίνει γνωστός ο Cave και μετά πες μου αν είναι ύπνος ή όχι.
    Α με την ευκαιρία να προτείνω τον δίσκο του Joe Strummer-The future is Unwritten. Λες να χει δίκιο και το μέλλον να είναι πιο ζοφερό? Αν υπάρχουν αθλιοι πλατύποδες ωσάν τον Χούμα μπορεί!!Είπαμε τα γενέθλια σου ήταν την προηγούμενη βδομάδα. Σε συγκινήσαμε αρκετά, φτανει όμως. Τώρα παρ' τα πάλι!!! CU από κοντά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. # Smoke On The Water
    # Child In Time
    # I surrender
    # Όλα των Pink Floyd
    # Whole Lotta Love
    # Stairway To Heaven
    # Οτιδήποτε έχει την φωνή του Coverdale
    # Sunday Bloody Sunday
    # Παπακωνσταντίνου γενικώς



    Έχει πλάκα να πήγες στον Αριστοφάνη στου Ψυρρή...


    "Ροκάδικο που δεν παίζει Ramones ΔΕΝ είναι ροκάδικο!"

    ..απόλυτα σύμφωνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλα γι'αυτο σε παω εγω με 1000!! :)
    Πραγαματι..χωρις Ramones τι ροκαδικο θα ειναι?!!
    Εν τω μεταξυ..Last Drive δεν εχω ακουσει πουθενα εξω γμτ!! :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 2Zaphod : Καλημέρα. Άρξασθαι

    "Read between the lines κοπρίτη! Μεγαλύτερο κύμα αναβίωσης του ροκ αισθήματος (chaos destruction κτλ) από το punk δεν υπήρξε." Αυτό όμως δεν τους κάνει ΕΠΙΤΟΜΗ και δη της ροκ εν ρολ όσο και να κωλοχτυπιέσαι, ειδάλως θα τους έπαιζε συνέχεια και το μαγαζί που πήγες και θα τους είχες βαρεθεί κι αυτούς τώρα.

    Το οτι συμφωνώ μαζί σου σε κάποια πράγματα δε σημαίνει οτι συμφωνώ και με όλα, όπως ο Gromf που έχει επιδείξει στο παρελθόν θαυμαστές ικανότητες γλυψίματος, σλουρπ ;-Ρ
    Εξάλλου σου είπα οτι μ'αρέσει να στα σπάω....

    Εντέλει ούτε κι εγώ τρελαίνομαι για Pink Floyd αλλά δε τους αφορίζω κιόλας. Λίγο διαλλακτικότητα και ανοιχτό μυαλό δε βλάπτουν και όχι επιχειρηματολογία (ροκάδικό που δε παίζει τη μουσική που θέλουμε δεν είναι ροκάδικο) δε βλάπτει.

    "Ο Μανώλης με τα λόγια χορεύει σε ανώγια και κατώγια :-)" Θα σου θυμίσω την Ίο και το πως συνειδητοποίησες αμέσως τη διαφορά με τον φίλο σου το Γιάννη....αυτό μόνο τέλος.

    Τους Last Drive δεν τους ήξερες γιατί ήσουν χεβιμπουνταλάς.

    2Gromf : ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ

    Μπα μπαααα ξυπνήσαμε; Μήπως ακούγαμε Cave και τον είχαμε πάρει;

    Να κάνω μία διόρθωση, το οτι τη λέω στον Zaphod για τον Cave δε σημαίνει οτι τον αφορίζω κιόλας μη τρελλαθούμε! Το οτι δε μ'αρέσει κάτι για μένα έχει να κάνει με το αν το αγοράζω και το βάζω στο σπίτι μου να το ακούσω και όχι με το αν το απορρίπτω a priori όσον αφορά την αξία του. Ο Zaphod όπως έγραψα αυτοαναιρείται με το να ονομάζει το post του "Ζωή σε σας" σατυρίζοντας την κλαψομουνιά και την επανάληψη/ έλλειψη πρωτοτυπίας (όλα καλά μέχρι εδώ) και να ζητάει τον Nick- τρελλή ζωντάνια- κλαψ- μπου- λυγμ- σμπαρακουάκ- Cave. Το οτι θεωρείται κάποιος αυθεντία του στυλ "κάτω τα χέρια από τον Cave" ανέκαθεν με εκνεύριζε όπως επίσης και το οτι "δε μ'αρέσει εμένα άρα δε πρέπει να παίζεται" ή "δεν αξίζει". Τα Κρητικά που γράφεις σε κάποιο σχόλιό σου πολλοί τα θεωρούν μονότονα και βαρετά τι να κάνουμε; Θα συμφωνήσω στο γεγονός οτι πλέον είναι δύσκολο να βρεις μαγαζί που να γουστάρεις τη μουσική γιατί ο περισσότερος κόσμος βγαίνει "για ένα ποτάκι να μας δει κι ο διπλανός".

    Το οτι μ'αρέσει ο Παπάζογλου απ'την άλλη δε σημαίνει οτι μπορώ ν'ακούω "πότε Βούδας πότε Κούδας" χαιβάνι. Ο καθένας έχει δώσει κάτι στη μουσική και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ονόματα τέτοιου μεγέθους. Θα επιμείνω για να είμαι ερειστικός οτι ο Cave καλύτερα να έμενε στη σπηλιά του. Σιγά το μ......κα! Άντε κάντε παρέα με την Ηλία ρεεεεεε. Ό, τι και να γράφετε δε σημαίνει οτι αυτό που ακούτε είναι το σωστό γιατί σωστό στη μουσική ΔΕΝ υπάρχει ούτε εσείς θα κάνετε τον κόσμο πιό φωτεινό και... το μέλλον λιγότερο ζοφερό, γιατί ζοφερό θα είναι ούτως ή άλλως.

    Εντέλει συμφώνησα με το Ζaphod για τα περί επανάληψης γιατί στο Ελλάντα λέμε της γριάς να χέσει κι αυτή ξεκωλιάζεται.

    Πωπω σφαγή! Φαντάσου να μην ακούγαμε καν παρόμοια μουσική!!!

    Υ.Γ. Προς γνώσιν και συμόρφωσιν το όνομά μου είναι Χάμα Καβούλα και ουχί Χούμα, αμόρφωτε που θες να μας το παίξεις έξυπνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από τη μια, σε βρίσκω πολύ αυστηρό. Για μένα οι φωνές των Coverdale, Robert Plant και Παπακων/νου είναι ανεπανάληπτες! Και δεν βαριέμαι ποτέ να τις ακούω.
    Από την άλλη...συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ ότι έχουμε κολλήσει! Τόσο οι djs όσο κι οι ραδιοφωνατζήδες μας έχουν πρήξει! Και σ` αυτό περιλαμβάνω και αυτά που αγαπάω ν` ακούω (ανεπίκαιρα ίσως πλέον). Μοναδική φωτεινή εξαίρεση που έχω βρει εδώ και κάποια χρόνια, η εκπομπή Διαμάντια στον 9.58 της Θεσ/νίκης που είναι όντως εναλλακτική ροκ εκπομπή με την καλύτερη έννοια που μπορεί να δωθεί στη λέξη, με πλήρη στοιχεία για ό,τι παίζει και απίστευτες ατάκες! (Από κει εγώ γνώρισα και τους Last Drive) Ο Γιάννης Σημαντήρας που την κάνει μάλλον συμφωνεί να ρίξει την λίστα σου στην πυρά. Δεν θα έπαιζε ποτέ κάτι απ` αυτά! Αλλά, να σου πω κάτι; Πόση ακροαματικότητα νομίζεις ότι έχει συγκριτικά με όλους τους υπόλοιπους που αναμασούν τα ίδια; Άσε που προκύπτει κι άλλο πρόβλημα. Ότι μετά, εσύ γουστάρεις αυτά που παίζει και θέλεις να τα βρεις. Αλλά σε ποια cd-Α-δικα θα τα βρεις, που κι αυτά φέρνουν μόνο τα ίδια και τα ίδια; Έχω τρελαθεί να κάνω παραγγελιές!!!
    Άστα να πάνε!

    Μία μέση λύση θα σε πείραζε; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαχαχα!
    Μόλις τώρα διάβασα και το τελευταίο σχόλιο του "Χάμα"! "...λέμε της γριάς να χέσει κι αυτή ξεκωλιάζεται"
    Άπαιχτος είσαι!
    Καλέ, μορφώνομαι μαζί σας;-)

    Πάντως, κι εγώ τώρα Διάφανα Κρίνα ακούω(δεν το συνηθίζω αλλά...)
    ...Μη με (α)φ(ο)ρίΞετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @humma 1
    Μην πειράζεις τον κολλέγα μου ρε!
    Περί μούτζας: Αυτό είναι και το νόημα της δημοκρατίας. Καθείς έχει το δικαίωμα στην μαλακία :Ρ


    @gromf
    Εμείς τα έχουμε λύσει αυτά από το 96-97! Προσοχή, οι μπουζουκοκέφαλοι σηκώνουν κεφάλι!!!! :-Ρ

    @spy
    Όχι διότι δεν μένω Αθήνα. Η κατάρα του ροκάδικου είναι πανελλήνια! Εκεί που λες πρέπει να έχω κάνει τις τσάρκες μου σε περιόδους βόλτας

    Συμφωνούμε again

    @candy
    Αμοιβαία τα αισθήματα!
    Περί LD:
    Τύποι σαν τον Humma φταίνε που λένε πως αν τους βάλουν θα αδειάσει το μαγαζί!
    (private) love&kisses!

    Βλέπω πως οι Ramones (σαν άποψη) έχουν ..ρεύμα! Ένα club, bar, ότιδήποτε που ΔΕΝ παίζει ramones είναι ...ροκάδικο για συντηρητικουλίνια!


    @humma 2 - συντηρητικουλίνι
    Συγκεντρώσου. "ροκ εν ρολ" ήταν ο Τσακ Μπέρι κτλ. Αν αρχίσουμε να αναλύουμε τέτοια θα νιώσω πάλι 15 και βαρρρρριέμαι!!!

    "Εντέλει ούτε κι εγώ τρελαίνομαι για Pink Floyd αλλά δε τους αφορίζω κιόλας. Λίγο διαλλακτικότητα και ανοιχτό μυαλό δε βλάπτουν και όχι επιχειρηματολογία (ροκάδικό που δε παίζει τη μουσική που θέλουμε δεν είναι ροκάδικο) δε βλάπτει."

    Μπλα μπλα μπλα δημοκρατία, μπλα μπλα μπλα με εκλέξανε! Αν ήθελες να διαβάσεις την οικουμενική διακύρηξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη, το έκανες σε λάθος ποστ!


    "Το οτι συμφωνώ μαζί σου σε κάποια πράγματα δε σημαίνει οτι συμφωνώ και με όλα"
    Δεν πειράζει, θα μεγαλώσεις και σε κανα δυο χρόνια θα συμφωνείς! Κανείς δεν είναι τέλειος!

    "Θα σου θυμίσω την Ίο "...και γω κάποτε στην......Ρόδο!

    "Τους Last Drive δεν τους ήξερες γιατί ήσουν χεβιμπουνταλάς."
    Αηδίες και ξεράσματα. Ακούω LD από το 91-92 περίπου (να 'ναι καλά ο γάτος που τότενες μας έκανε επιμορφωση). Η ιδεα που έχεις για τους άλλους δεν είναι και η πραγματικότητα! Το μου αρέσει ακόμα το metal δεν σήμαινε ότι άκουγα μόνο αυτό (τουλάχιστον από το ....91 και δώθε!)


    Να σαι καλά ρε φίλε μου θύμισες τα εφηβικά μου χρόνια!!!

    (τοπ τεστ μαλακολογίας στα 16 νμζ: Πόσο % thrash είναι οι Metalicca;)


    @leigh -cherri
    Η διαμαρτυρία μου είναι πέραν γούστων. Έχει καταντήσει η μουσική σούπα. Αμα είναι να βάζουν τα ίδια και τα ίδια τότε να βάλουν μια "ιερή" κασέτα και να μην πληρώνουν DJ. Περί Γιάννη Σημαντήρα νμζ μου το έχεις ξαναγράψει και ....με συγκίνησες!
    Πλέον ελάχιστοι DJ παίζουν από cd. Σχεδόν όλοι με mp3, και το πιο εύκολο πράγμα να βρεις πλέον είναι μουσική σε mp3. Το κολλημένο μυαλό φταίει και όχι τα μέσα που πλέον υπάρχουν.



    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπράβο Zaphodaki! Αν και δέν παίζει μόνο στα ροκάδικα το πρόβλημα!
    Και στα ρεμπετάδικα που εγώ συνήθως δέ συχνάζω αλλά καμιά φορά με καλούν, μπορούν να παίξουν τόσο φανταστικά κομμάτια από παλιά, πχ "Πρωινό τσιγάρο", "Δειλινά" κτλ που πολύ γουστάρω να τ'ακούω κι όμως στη λίστα των απεχθέστατων που εδώ και χρόνια σιχαίνεσαι ν'ακούς παντού έχουμε
    1: Καπετανάκης...(μαμά μου!)
    2: Αναψε το τσιγάρο...αυτή τη μαλακία σε instrumental κιόλας...(βοήθεια) και
    3: Φιναλίστ..."Ποτε Βούδας πότε Κούδας"...η στιγμή που εγκαταλείπω το μαγαζί...

    Όσο για τα ροκάδικα δέ φταίνε μόνο οι κολλημένοι dj, νομίζω πως και οι περισσότεροι πελάτες, όντες ψιλοάσχετοι, δέν τα έχουν βαρεθεί ακόμη τα κομμάτια που λές, μπορεί και να τ'ανακαλύπτουν κιόλας!

    Είναι όμως τραγικό και το έχω ζήσει αυτό που λές, την υπέροχη μέρα που είχε ρεπό ο old dj, ήρθε ένας πιτσιρικάς που έπαιξε "Μωρά στη Φωτιά" και χτυπιόμασταν όλοι λές και μας έπαιζαν "απαγορευμένα" στη χούντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πρεπει να κανουμε μια ερευνα αγορας :) θα γυρισω ολα τα ροκαδικα της Αθηνας χεχεχε

    Το ποστ σου το εβαλα στα αγαπημενα ποστακα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος20/11/07 12:12

    Οι πρώτοι που έπαιξαν punk ήταν οι sex pistols, απο όσο γνωρίζω το 79, με το anarchy in UK.


    @humma. Όταν ακούς το time και ανατριχιάζεις (εσύ μου το έχεις πει) τους θεωρείς υπερεκτιμημένους?
    Όταν ακούμε floyd και μου λές γαμάτο αυτό το κομμάτι, γαμάτο το επόμενο κλπ είναι υπερεκτιμημένοι?

    @zaphod. Θα συμφωνίσω σε αυτό που είπε o humma. Το ότι δεν σου αρέσουν εσένα δεν σημαίνει ότι είναι άσχετοι. Το οτι είναι αργοί ναι είναι. Η μουσική τους είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ και πάντα όλα τους τα τραγούδια ήταν πολύ μπρόστα. Μιλάω για την πλειοψηφία των τραγουδιών και όχι για όλα. Και για να μην σε πάω πιο μακριά και σου πώ για roger waters (αν και τα τραγούδια του δεν μου αρέσουν τόσο πολύ). Πές μου ένα συγκρότημα καλύτερο απο τους Floyd. Πρόσεξε όμως τι θα πείς μην σε πάρουν με τις πέτρες!

    Χρόνια είχα να τσακωθώ για την μουσική και γουστάρω! :)

    Και εμένα δεν μου αρέσει ο Παπακωνσταντίνου αλλά δεν μπορώ να πώ οτι είναι άσχετος ή οτι δεν έχει φωνή. Απλά είναι βλάκας!

    Ciao Ant1!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @patsiouri

    Ξέχασες το χειρότερο όλων: Το "Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα" σε τσιφτετέλι version! Που πάμε ρεεεεεεεεεεε
    Αυτό που λες για τους πελάτες δυστυχώς αληθεύει, κόψε τον humma και βγάλε συμπέρασμα!!!
    (Αμαν πια πόση λάσπη θα σου ρίξω σήμερα; :Ρ)

    Περί Μωρών στην Φωτιά κτλ: Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Επιτέλους κάτι διαφορετικό στο μαγαζί! Χμμμ νμζ πως τους προτιμήσατε εκείνη την ώρα από τους Floyd ε; :-)

    @candy
    Αν έρθω Αθήνα στα xmas θα χρειαστώ ενημέρωση! Καλό βόλι!
    Ευχαριστώ δια την προτίμησήν σας!

    @pegasus
    Ρε ημιάσχετοι και συ και ο humma χαλαρώστε. Σαφώς και οι Pistols ήταν οι πρώτοι, επίσημα, σαφώς και οι ramones πανκίζουν, εδώ δεν δυιλίζουμε τον κώνωπα, χαλαρώστε!

    "Πές μου ένα συγκρότημα καλύτερο απο τους Floyd"
    Οι πιτσιρικάδες της γειτονιάς σου! Είπαμε, γουστα είναι αυτά. Το ποστ μου πάντως δεν ήταν προβολή γούστων αλλά δήλωση αηδίας και βαρεμάρας ΟΚ;

    Εμένα ο Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου (:Ρ) μου κάνει απλά...16 και βαριέμαι!


    love&kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος20/11/07 12:44

    @Zaphod. Λες εμένα semi άσχετο την στιγμή που θεωρείς οτι οποιοδήποτε συγκρότημα είναι καλύτερο απο τους floyd! χμμμμ... κάτι δεν πάει καλά...

    Υ.Γ. Ramones και εγώ γουστάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ καίριο θέμα, συμφωνώ στη βάση του, το φαινόμενο είναι Πανελλαδικό..
    αλλά:
    Αν θεωρείς λίγους μουσικά τους Pink Floyd μου φαίνεται πως έχεις πρόβλημα. (ΟΚ συμφωνώ πως είναι για σπίτι - ρακιά κτλ). Κατά τα άλλα Humma μαζί σου ΧΩΣΤΑ στον κολλημένο!


    Creedence Clearwater Revival και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @pegasus

    Kαι εγώ έχω ένα θείο που είναι στα ΛΟΚ και θα τον βάλω να σε δείρει!!!

    :-Ρ

    Άντε πάλι! Εσύ αμα βγεις έξω άκουγε Floyd, εγώ θα ψάξω για Ramones (άρα το ΥΓ σου σε σώζει!)
    Eπαναλαμβάνω:
    Το ποστ μου δεν ήταν προβολή γούστων αλλά δήλωση αηδίας και βαρεμάρας ΟΚ;

    Kαι εν τέλει δεν έχω το δικαίωμα να μην μου αρέσουν;!; Τστστστς! και λετε εμένα απόλυτο :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @slarti
    Χμμμμ μιλάει και fun των army of lovers!
    Πάντως σε μπαρ τους προτιμώ από τους Floyd , αν και ε-πα-να-λα-μβά-νω πως άλλο είναι το θέμα μου!

    Με λέτε κολλημένο και εγώ αρχίζω και ανησυχώ δια την πνευματική σας ικανότητα! Όποιος θέλει να βγει έξω να τα πιει και να χορέψει με Floyd και τα λοιπά της λίστας δικαιούται να διαφωνεί γιατί εγώ εκεί αναφέρομαι!!!!

    CCR -> γαμάτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το θέμα είναι πως βγαίνεις έξω και αντί να διασκεδάσεις,μιζεριάζεις...
    Κάποιο λάκκο έχει η φάβα ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 2leigh-cheri : Φυσικά θα συμφωνήσω με την άποψη για τις φωνές αλλά θα επαναλάβω αυτό περί γριάς και χεσίματος που σ'άρεσε. Παντού στα μαγαζιά τα ίδια και τα ίδια σ'αυτό έχουμε δίκιο που το λέμε όλοι μας, άντε και ο Zaphod.

    2Zaphod : "Προσοχή, οι μπουζουκοκέφαλοι σηκώνουν κεφάλι!!!! :-Ρ", "Τύποι σαν τον Humma φταίνε που λένε πως αν τους βάλουν θα αδειάσει το μαγαζί!", "ροκάδικο για συντηρητικουλίνια!" Μπράβο λάσπη! Ακόμα και σε σχόλια προς άλλους εμένα έχεις στόχο κλαψ. Αρχικά να πω ότι δεν είπα πως θα αδειάσει το μαγαζί με τους Last Drive που ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ , αλλά ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ να αδειάσει γιατί πολλοί δεν τους ξέρουν, ούτε είπα όπως εσύ να ΜΗΝ τους παίξουν. Επιχειρήσεις είναι ό,τι θέλουν κάνουν. Εμένα μ’αρέσει η πρωτοτυπία και αυτό κυνηγάω, αυτό δε είναι συντηρητισμός. Αυτά κατάλαβες από το σχόλιο ή το κάνεις για να με πειράξεις; Όλο το σχόλιο είναι αντίθεση στη δική σου συντηρητικούρα του "Ροκάδικο που δε παίζει Ramones δεν είναι ροκάδικο", "Λίγα με τον Cave θα πάρω πέτρα", "Πρέπει ν’απαγορευτούν οι Pink Floyd" που δεν παίζονται και πουθενά οι κακομοίρηδες, εγώ γράφω να έχεις λίγο μυαλουδάκι ανοιχτό και δεκτικό σ’αυτά που δε συμφωνούν με σένα. Εγώ είμαι συντηρητικουλίνι; Κάτι λάθος έχεις διαβάσει στο λεξικό. Άντε γιατί τα χω πάρει.

    «@gromf
    Εμείς τα έχουμε λύσει αυτά από το 96-97!»
    Τι έχετε λύσει μωρέ μ@%$^&$^*$#$*&%%# ; Για ρώτα τον για τον Manu να δούμε τι θα σου πει….

    Για το ότι αυτοαναιρείσαι ούτε σχόλιο.

    «Μπλα μπλα μπλα δημοκρατία, μπλα μπλα μπλα με εκλέξανε!» επίσης πολύ καλό το επιχείρημά σου!

    «Δεν πειράζει, θα μεγαλώσεις και σε κανα δυο χρόνια θα συμφωνείς! Κανείς δεν είναι τέλειος!» χαχαχα, καλό!

    2patsiouri : Aυτό με τα ρεμπετάδικα είναι πιο αηδία και μάλιστα από πιο παλιά. Ό, τι έχει να κάνει με την Ελληνική μουσική βιομηχανία το ξεχειλώνουμε όσο πάει.

    2Pegasus : Και γω έτσι νόμιζα για τους Sex Pistols, αλλά δεν είναι έτσι. Δες λεπτομέρειες εδώ, κι εδώ.

    «Όταν ακούς το time και ανατριχιάζεις (εσύ μου το έχεις πει) τους θεωρείς υπερεκτιμημένους?
    Όταν ακούμε floyd και μου λές γαμάτο αυτό το κομμάτι, γαμάτο το επόμενο κλπ είναι υπερεκτιμημένοι?» ναι ρε μάστορα, αλλά δε μπορώ να πω ότι είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ συγκρότημα, όπως επίσης το αν μου αρέσουν 5-10 τραγούδια δε σημαίνει ότι είναι και τα καλύτερά μου. Το Time πάντως, όντως γαμεί. Οι Floyd παρόλο που δε σκίζω και την κιλότα μου ήταν ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ είτε αρέσει στους "προοδευτικούς" είτε όχι. Η προοδευτικότητα απ'οτι φαίνεται είναι κτήμα των ολίγων. Ξαναλέω, ότι δεν μας αρέσει ας μη το αφορίζουμε κιόλας. Ας δούμε τι έχει γράψει η μουσική ιστορία γι’αυτό.

    2slartibartfast : "Κατά τα άλλα Humma μαζί σου ΧΩΣΤΑ στον κολλημένο!" τι πετάγεσαι εσύ μωρή τσουτσού; Όλα καλά κάτω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 2χαρίδημος : Εκεί θα έπρεπε να επικεντρωθεί ο μ$^#&$%^*$#%#)!@#$$^ αυτό του γράφω και γω και φωνάζω από την αρχή. Τα μαγαζιά όμως που εμείς μπορεί να μιζεριάζουμε κάποιοι τα γουστάρουν. Το πρόβλημα είναι οτι έχουν αρχίσει να γίνονται πλειοψηφία και τα καλά μαγαζιά να σπανίζουν. Η διασκέδαση στο Ελλάντα είναι παρεξηγημένα συνώνυμη του σκυλάδικου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ARMY OF LOVERS and the brains in the mixer!!
    Ακόμα και η μελωδική χαζοπόπ είναι καλύτερη από το "ψαγμενοδήθεν" των ροκοδεινοσαύρων. Τυγχάνει όξω να ακούσω James και λέω "τυχεροί είμαστε σήμερα". Εκεί καταντήσαμε με τους μουντρούχους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Eιχα την εντυπωση οτι μενεις Αθηνα..?!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Humma

    Αυτό λέει ο πρόεδρας αλλά με τον τρόπο του. Μα το περίεργο είναι πως δε φαίνεται να γουστάρει και κανένας, απλώς υπάρχουν στο χώρο...Είναι καλή φάση να βγαίνεις, να πίνεις κανά ποτάκι και να τα λες με τους δικούς σου...αλλά αυτό το κάνουν και τα παπούδια στους καφανέδες...και εδώ δε μιλάμε για καφενέδες, τους οποίους γουστάρω κιόλας :)

    Μου είναι αποκαρδιωτικό να βλέπω νέους ανθρώπους να μη γελάνε, να μη χορεύουν και να μην γκομενίζουν...δηλαδή να μην επικοινωνούν ούτε με αίτηση..

    Είναι που είναι στραβό το κλίμα αν έχει και μουσική υπόκρουση το smoke on the water....

    Εναλλακτικές υπάρχουν πολλές αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι να τις ξέρουν όλοι...Αυτό που μου τη δίνει είναι πως δε δοκιμάζουν...Ούτε τάμα να είχαν κάνει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να σου πω την αλήθεια, το πρόβλημα της ροκ ήταν ανέκαθεν ότι γινόταν "αποκρουστική" από μόνη της. Δεν είναι φρέσκα τα κουλούρια.
    Και θα συμφωνήσω ότι ροκάδικο που δεν παίζει... μέταλ δεν είναι ροκάδικό! :):):)
    Προσωπικά πάντως πιο πολύ γουστάρω τα τζαζάδικα (ντονγκ, άσχετο, ε;!). Πανδαισία μίλάμε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @χαριδημος
    Αυτά λεω εδω και 183 σχόλια αλλά ο Humma γουστάρει να κυνηγάει ανεμόμυλους!



    @humma
    "
    «Μπλα μπλα μπλα δημοκρατία, μπλα μπλα μπλα με εκλέξανε!» επίσης πολύ καλό το επιχείρημά σου!
    "
    Mάλλον δεν έπιασες το αστείο:-)

    Κουίζ προς όλους: Από που είναι αυτή η ατάκα;



    @humma2χαρίδημος
    Aυτά λέω αλλά επειδή εστέ ποντιακός συρφετός κολλημένων το πήγατε σε θέμα γούστου! Ας γράψω το ίδιο για τρίτη φορά, στις 3 συνήθως λειτουργείς: Το ποστ μου δεν ήταν προβολή γούστων αλλά δήλωση αηδίας και βαρεμάρας ΟΚ;

    Eν τέλει επειδή ΔΕΝ σούρνεις θα το γράψω ξανά και πιο αναλυτικά! ΟΚ υπάρχουν τραγούδια που μου αρέγουν αλλά:
    α) τα έχω βαρεθεί
    β) ΔΕΝ θέλω να τα ακούω έξω
    γ) Ειδικά όταν αυτό γντ συνέχεια!!!
    Γκεγκε;



    @slarti
    Μέσα!

    @candy
    Βρε χαζούλι δεν θα σε είχα βγάλει 17 βόλτες αμα εμενα Αθήνα ;)

    @χαρίδημος
    Πεστα ρε συ γιατί σε εμένα έχουν χόμπι να λένε όχι, ακόμα και όταν τους λέω καλημέρα!

    @hades
    Αν εξαιρέσουμε πως σιχαίνομαι την τζαζ (μην αρχίσετε πάλι, γούστα είναι αυτά!!!) σε πιάνω. Αν και πολλά μεταλλάδικα έχουν γίνει μουσεία με βροντόσαυρους. Πόσες φορές πια να ακούσω το paranoid, το iron man και το man on the silver mountain; (μην πάμε σε φάσεις Manowar κτλ γιατί πλέον δεν την παλεύω) Ελεοςςςςςςςς!!

    Οι μέταλ dj's είναι κατα κανόνα ακόμα πιο κολλημένοι, εκτός και αν έχουν αλλάξει τόόόόσο τα πράγματα!

    Άσε που πιθανόν να είμαι too old 4 this....


    Α το νέο ροκάκι στο gcast αφιέωση στον hades (και μέταλ και r'n'r)


    love&kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Xεχεχε σωστα!
    Αυτο δεν το ειχα σκεφτει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος20/11/07 19:47

    Πάντως άσχετα με όλα τα παραπάνω, αυτό το "Υ.Γ. Ροκάδικο που δεν παίζει Ramones ΔΕΝ είναι ροκάδικο!"
    μου θύμησε έναν ξάδερφό μου φασίστα που λέει οτι όποιος πίνει φραπέ χωρίς γάλα είναι μαλάκας.

    Με τους floyd δεν θα πας ποτέ να χoρέψεις. Είναι για άραγμα, if you know what i mean. Επίσης να αναφέρω οτι προτιμώ το κλασικό ροκ απο τα καινούργια "ροκ" σαλαλα, σαλαλα, ααααα, ουουουου, αααααα και ο κώλος μου πονά.... τσίτα τα ακόρντα να βαράνε και να μην καταλαβαίνεις τι γίνεται. Και όπως συμβαίνει με την μουσική απο ότι έχετε παρατηρήσει, κάθε πέρυσι και καλύτερα. Τα κομάτια που ακούμε τώρα δεν μας αρέσουν αλλά σε 5 χρόνια πχ θα τα γουστάρουμε γιατί τα νέα θα είναι σκατά. Αλλά και εκείνα σε 5 χρόνια θα μας αρέσουν...κλπ.... ΄

    Όσο ποιό πίσω κοιτάζεις στην μουσική τόσο μπρόστά είσαι και έχει αρχίσει να γίνεται μόδα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. zaphod Ρε λες να έχουμε παραμείνει νιάτα, ενώ οι άλλοι συνομίληκοι μας εγεράσασι προώρως? :))

    ΥΓ
    Έπαθα έναν κολικό νεφρού που με πήγε γαμιώντας...:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 2slartibartfast : Να και οι εκδηλώσεις ομοφυλοφιλίας! Λάααακηηηηη όλες οι καλές χωράνε εδώ χεχεχε

    2χαρίδημος : Το ξέρω μωρέ με τον παπάρα αλλά όπως πάντα είναι άγαρμπος. Μερικά πράγματα ο χρόνος δε μπορεί να τ’αλλάξει. Είχαμε πιό παλιά μία συζήτηση όπου συμφωνούσαμε για τη βαριεστημάρα των μπαρ και τη μονοτονία των Floyd. Ε τους θυμήθηκε τώρα και είπε να τους αφορίσει ο Πάπας! Ευτυχώς το κατάλαβε και άλλαξε τροπάριο.

    Και γω τους γουστάρω τους καφενέδες αρκεί να έχουν πολύ πιτσιρικαρία ή παπούδια που ξέρουν να πλησιάζουν τη νεολαία και να μη την φοβούνται. Σας καταλαβαίνω πάντως με το πόνο σας για τα μαγαζιά που παίζουν τα ίδια και τα ίδια.

    Δυστυχώς στη χώρα του φαίνεσθαι δεν υπάρχει χώρος για ατασθαλίες, δε πρέπει να ξεφύγεις μη τσαλακώσεις την εικόνα σου. Ρε δε πάνε στο διάολο. Αν μ’αρέσει θα κουνηθώ και θα κάνω και κωλοτούμπες. Οι πιό μικροί, γιατί και μεις μικροί είμαστε για κάποιους, δεν επικοινωνούν όντως. Έχουν συνηθήσει στη μοναξιά του Η/Υ γιατί εκεί αισθάνονται πιό ασφαλείς, πιό δυνατοί.

    2hades : Το ζήτημα είναι να καταλαβαίνεις μέχρι που σε παίρνει και να σταματάς να γράφεις τραγούδια. Το κάνουν; Δε το κάνουν γιατί είναι και οι δισκογραφικές στη μέση. Πολλά συγκροτήματα θα είχαν αφήσει καλύτερη εικόνα αν ήξεραν πότε να σταματήσουν. Κάποια στιγμή το κεφάλι σταματάει να γεννάει, οπότε πάμε σε μπαγιάτικα κουλούρια.

    Για τζαζάκι ΜΕΣΑ! Δεν ακούω σπίτι μου αλλά μ’αρέσει να κυνηγάω το διαφορετικό.

    2Zaphod : Όχι ρε φίλε, δεν κυνηγάω ανεμόμυλους, απλά εσύ είσαι άγαρμπος και ευτυχώς το κατάλαβες και διορθώνεσαι σχόλιο με σχόλιο. Οι δικοί σου αφορισμοί το πήγαν σε θέματα γούστου άσε σε λέωωωω. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι Floyd μη τα ξαναλέω, αφού δε παίζονται και πουθενά έρχεσαι εσύ και χρααατς τον άτιμο. Ακόμα και με τον Gromf που μιλούσαμε σήμερα τα βρήκαμε μιά χαρά! Άντε μη κλαις θα κεράσω ποτάκι σε μπαράκι γιατί κατά τα δικά σου δηλωθέντα είμαι ένας από τους λίγους που περνάς καλά γιατί είμαι και χαμαιλέοντας ναούμε.

    “Μπλα μπλα μπλα δημοκρατία, μπλα μπλα μπλα με εκλέξανε! επίσης πολύ καλό το επιχείρημά σου!

    Mάλλον δεν έπιασες το αστείο:-)

    Κουίζ προς όλους: Από που είναι αυτή η ατάκα;”

    Αν είναι του Γιωργάκη θα σου πετάξω διαπλανητικό ποτιστήρι στο εναπομείναν κεφάλι σου.

    “Οι μέταλ dj's είναι κατα κανόνα ακόμα πιο κολλημένοι, εκτός και αν έχουν αλλάξει τόόόόσο τα πράγματα!” Γενικά πιστεύω οτι έχει να κάνει με τη δογματική φύση του είδους. Οι οπαδοί πιστεύουν οτι είναι ξεχωριστοί και ενδύονται μανδύα επαναστάτη.

    2pegasus : Αυτό με τ’ακόρντα ο Zaphod που έχει και μιά μουσική παιδεία θα το καταλάβει. Είναι ολίγον γρατζουνιάρηδες αλλά έτσι πάει το ρεύμα τι να πεις; Ωραίο αυτό το «Τα κομάτια που ακούμε τώρα δεν μας αρέσουν αλλά σε 5 χρόνια πχ θα τα γουστάρουμε γιατί τα νέα θα είναι σκατά. Αλλά και εκείνα σε 5 χρόνια θα μας αρέσουν...κλπ....»

    2χαρίδημος : Κολικό; Έλα ρε; Αρε νιάτο και συ χαχαχα. Εγώ πέρυσι έγινα σκατά με ένα τέταρο ρακί και ένα μπουκάλι μπύρα και ακόμα παλεύω να πείσω το Gromfάκο οτι ήταν επειδή έπαιρνα φάρμακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 2Gromf : Η επιστολή με τις ευχές ήταν γαμάτη! Έχεις ταλέντο μπρε! Σ'ευχαριστώ ξανά, τα κατάφερες να με συγκινήσεις ακόμη μία φορά. (συγνώμη για τους μη γνωρίζοντες έχει να κάνει με το δώρο γενεθλίων μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χεχεχεχε!!!


    @pegasus
    Απέρχομαι το γεγονός πως με αποκάλεσες φασίστα επειδής (στην ουσία) δεν μου αρέσουν οι Floyd :-)

    "
    Με τους floyd δεν θα πας ποτέ να χoρέψεις.
    "
    Μαααααλιστα. Και εγω τι γράφω στο ποστ και μου φάγατε την παναζία; Για έξω γράφω ναι ή ου;

    @χαρίδημος
    Εμένα με γμσε η μέση μου....τι να πει κανείς. Γηράσκω αεί νεανίζοντας!


    @humma

    τςςςς! Ευγένεια πνεύματος! Παπάρας, άγαρμπος.....ευχαριστώ ρε φίλε!

    "Είχαμε πιό παλιά μία συζήτηση όπου συμφωνούσαμε για τη βαριεστημάρα των μπαρ και τη μονοτονία των Floyd. Ε τους θυμήθηκε τώρα και είπε να τους αφορίσει ο Πάπας! Ευτυχώς το κατάλαβε και άλλαξε τροπάριο."
    Μάλιστα. Επίσης διαβάστε πάλι το ποστ και ας το γράψω και τέταρτη φορά, έτσι για το χαβαλέ:

    Το ποστ μου δεν ήταν προβολή γούστων αλλά δήλωση αηδίας και βαρεμάρας ΟΚ;

    Ακόμα;;;;;

    Αυτό βεβαίως ΔΕΝ σμνει πως μου αρέσουν οι Floyd , αλλά αμα είναι να συνεννοηθώ με το humma ας τους προσκυνήσω ρε παιδάκι μου!!!!

    "Αν είναι του Γιωργάκη θα σου πετάξω διαπλανητικό ποτιστήρι στο εναπομείναν κεφάλι σου."

    Χμμμμ μουσική παιδεία = -17


    Και επειδή είσαι και λιγο μπαγλαμας και ακούς Γαρμπη, όχι σαν και μας τους α-γαρμπους, και ως ειδικός ξερόλας συμπεριφοριστής - παντογνωσιολόγος με τα πρήζεις θα σου κάμνω μιαν ερώτηση.

    Γιατί από όλους τους σχολιασται που με είπανε και μπράβο μόνο 2 κολλημένοι μου γκρινιάζουν και μου λένε πως είμαι και κολλημένος ή/και φασίστας;
    Γιατί όλοι συμφωνούν στα περί ramones εκτός από δυο τριαντάρηδες (....και βάλε) που ξέρω (χμμμ που και αυτοί συμφωνούν αλλά τέλος πάντων);;;;;;;;;
    ....οι οποίοι απ' ότι κατάλαβαν κάνουν και κουμαντο στα γούστα. Δεν σου αρέσουν οι τάδε άρα είσαι μαλάκας!!!

    ΟΚ ομολογώ πως είμαι ένας εγκληματίας και πρέπει να ντρέπομαι! Ικανοποιηθηκε η δημοκρατική σου ευαισθησία τώρα;
    :-Ρ


    love&kisses
    zaphod the fascist :P
    the master of disaster
    el diablo cazador des hombres

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν ξέρω, αλλά ... when I was young, και πήγαινα στο Jasmine (Γουδί) μου άρεσαν όλα τα τραγούδια γιατί ήμουν τύφλα!!!

    Αλλά ο χαμός εγίνετο (!) όταν έπαιζε Rory Galagher, ειδικά τα "Moonchild" και "Philby".

    Όπως επίσης και στο "killing in the name" των "Rage against the Machine".

    Ε και μετά, στα καπάκια πέταγε και ένα "Weaping song" (Nick Cave) και εκεί γινόμασταν αλοιφή....!

    Τι μου θύμισες ρε φίλε!!!

    doctor

    Υ.Γ. Pink Floyd σε ροκάδικο;;; Α, πα πα, λάθος χώρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. love&kisses
    zaphod the fascist :P
    the master of disaster
    el diablo cazador des hombres

    Χαχαχαχαχα ρε Ζαπουλιιιιι ολα τα λεφτα εισαιιιιιιι χαχαχαχα εχω σκασει στα γελια θα ξυπνησω και το φαδερ χαχαχαχα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σε εβαλα φωτο στο τετραδιακι χεχεχεχε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δεν είναι μόνο στα μαγαζιά αυτό το κακό όμως, είτε πρόκειται για ρεμπετάδικα είτε ροκάδικα.Το παρατηρώ και στους ραδιοφωνικούς σταθμούς, ελέω δουλειάς περνάω ώρες και ώρες στο αυτοκίνητο, οπότε ακούω πολύ ράδιο! Μια playlist, η οποία προβάλει 5-10 καλλιτέχνες παίζοντας 4-5 τραγούδια από τον καθένα, με αποτέλεσμα τραγούδια που γούσταρα τρελά να ακούω, από τη στιγμή που μπήκαν στην playlist, να τα σιχαθώ δια παντός!!
    Τώρα στα λοιπά θέματα αν είναι καλοί οι μεν οι κακοί οι δε, δεν θα μπω...στο κάτω κάτω αυτά είναι θέματα γούστου!!! Σε άλλους αρέσει το ένα σε άλλους το άλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος21/11/07 04:57

    ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 11 ΜΗΝΕΣ Η ΓΣΕΕ μου «ΥΠΕΞΑΙΡΕΙ»ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ 17 ΧΡΟΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 2Zaphod : "...οι οποίοι απ' ότι κατάλαβαν κάνουν και κουμαντο στα γούστα. Δεν σου αρέσουν οι τάδε άρα είσαι μαλάκας!!!"
    Μάλιστα, απ'οτι κατάλαβα κάνουμε διαγωνισμό δημοκρατικότερης συνείδησης και ορθής διαλογικής συμπεριφοράς εδώ. Ώστε αυτό κατάλαβες απ'όλα τα γραφόμενά μου έτσι; Ότι θα πρέπει ν'ακούγονται αυτά που γράφεις στη λίστα και οτι αν δεν ακούς Floyd είσαι μαλάκας; Μπράβο! Ε, τότε συγνώμη που και γω δεν έκανα bold τα γραφόμενά μου και τις φράσεις κλειδιά για να καταλάβεις και συ. Εγώ πάντως σε κατάλαβα απ'τη φωνή. ;-P Εντέλει δε θα χαλάσουμε τις καρδιές μας. Σημασία έχει οτι όταν βγαίνουμε περνάμε καλά όπου πάμε, ΔΕΚΤΟ;;;;

    "Γιατί από όλους τους σχολιασται που με είπανε και μπράβο μόνο 2 κολλημένοι μου γκρινιάζουν και μου λένε πως είμαι και κολλημένος ή/και φασίστας;" Το blog προφανώς δε το έφτιαξες για να δεις πόσο συμφωνεί το σύμπαν με σένα σωστά; Ούτε κάνουμε exit poll εδώ. Τροφή του διαλόγου είναι η διαφωνία. Και εγώ και ο Pegasus ξεκινάμε τα πρώτα μας σχόλια με το "Συμφωνώ" με μικρές ενστάσεις. Για ξαναπέρνα τα σχόλια να δεις αν είμαστε μόνο δύο που διαφωνούμε. Η ellie, o _st_, η leigh-cheri ξεκίνησαν κι αυτοί κάποιες ενστάσεις. Εμείς όμως σε ξέρουμε ωρέ ζάρτο, γι'αυτό εντάθηκε ο διάλογος. Αλλιώς θα σου μιλήσω εγώ αλλιώς τα παιδιά. Αυτά είναι ευγενικά δεν είναι σα και μένα. Ήσουν απόλυτος εξ' αρχής, επικεντρώθηκες και στις πιό έντονες διαμαρτυρίες και...βαράτε. Ορθώς λέγω εγώ.

    "ΟΚ ομολογώ πως είμαι ένας εγκληματίας και πρέπει να ντρέπομαι! Ικανοποιηθηκε η δημοκρατική σου ευαισθησία τώρα;
    :-Ρ" Ουουουφφφφ πήρε ώρα αλλά το κατάλαβες, με κούρασες. Είδες τέλος καλό όλα καλά ;-Ρ

    "Και επειδή είσαι και λιγο μπαγλαμάς και ακούς Γαρμπη, όχι σαν και μας τους α-γαρμπους, και ως ειδικός ξερόλας συμπεριφοριστής - παντογνωσιολόγος με τα πρήζεις" Όλα αυτά ΕΓΩ;;!;;!!!!;;; Σ'ευχαριστώ με συγκινείς. Ειδικότης μου! Α! Ξέχασες το εφευρέτης της εξάτμισης ψυχρής σύντηξης για τρόλλευ.

    "Εμένα με γμσε η μέση μου....τι να πει κανείς. Γηράσκω αεί νεανίζοντας!" ναι ρε συ τι γίνεται γμτ τον αντίθεό μου. Και μένα μου'κανε ένα καλό τραβηγματάκι πριν κάνα δίμηνο και ήμουν με αλοιφή δυό μέρες. Ωχωχωωωωχχχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Για πες μας τώρα και κανένα μαγαζί που παίζει Ramones και γενικά μουσική για χορό και χαβαλέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 2Zaphod : Ξέχασα!
    "Χμμμμ μουσική παιδεία = -17"
    Μάλλον! Γιααα πες; Δε το ξέρω.

    2doctor : Ωραίο το Jasmin ε; Ήμουν και κοντά γιατί γεννήθηκα και μεγάλωσα Ζωγράφου. Τα τραγούδια που γράφεις είναι ένα κι ένα διαλεχτά. Ξαναεπιμένω πάντως οτι δε παίζονται Floyd σε ροκάδικο ή τουλάχιστον σε όσα μπαράκια έχω επισκεφτεί τα τελευταία 23045089204 χρόνια.

    2ellie : Δίκιο...

    2Τo blog του απολυμένου από την ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει… : Ό,τι να'ναι..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Η ροκ έχει αρχίσει πια να γίνεται κλασσικό είδος μυοσικής δημιουργίας. Δεν είναι μόνο οι Ραμόνες. Πού ακούς Μωρά στη Φωτιά και Ξύλινα σπαθιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @doctor

    Αχχχ ερμα μου νιάτα :-)

    Το ΥΓ σου all the money!

    @candy
    Με συγκίνησες! Ευχαριστώ!
    love&kisses

    @ellie
    Πέστα κοπέλα μου!

    @humma
    "Ε, τότε συγνώμη που και γω δεν έκανα bold τα γραφόμενά μου και τις φράσεις κλειδιά για να καταλάβεις και συ."
    Γιατί ρε εγώ που τα έχω γράψει 15 φορές και με bold τι κέρδισα; Σάμπως και κατάλαβες ρε ούο;

    "Ξαναεπιμένω πάντως οτι δε παίζονται Floyd σε ροκάδικο ή τουλάχιστον σε όσα μπαράκια έχω επισκεφτεί τα τελευταία 23045089204 χρόνια.
    "
    Κωλόφαρδε! Για ρώτα και μας...

    "Μάλλον! Γιααα πες; Δε το ξέρω."
    Δεν σου λέω γιατί πας και τα λες.


    @3 parties
    Χμμ αμα βρω θα το κοινοποιήσω με τον φόβο να κατηγορηθώ ως διαφημιστής! Ελπιζω και η έρευνα της candy στην Αθήνα να φέρει αποτελέσματα!

    @Δείμος
    Όπως έλεγε και ο Χάρρυτας ο Κλυνν "Καλός ο Μπετόβεν δεν λέω, αλλά έχει να κάνει σουξέ διακόσια χρόνια"!
    Πάντως το θέμα δεν είναι να βάζουμε κατι νέο και όχι τα παλιά αλλά να μην βάζουμε τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια κτλ κτλ.

    Τα ονόματα που αναφέρεις είναι σαφώς απο τους χαμένους της υπόθεσης. Ειδικά τα σπαθιά που για ένα καλό διάστημα ήταν πρωτοπόροι, πλεον δεν παίζονται πουθενά. Αλλά και όταν παίζονται έρχεται ο κολλημένος και βάζει το "Λιωμένο Παγωτό"! Αμάν πια, άλλα τραγούδια δεν έχουν;;;;


    love&kisses
    zaphod the fascist :P
    the master of disaster
    el diablo cazador des hombres

    Υ.Γ. Αυτή η υπογραφή αρχίζει και μου αρέσει :-)
    Y.Γ.2 Ramones!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ***

    @humma
    αντί για "ούο" βάλε ούζο (ούφο, ούδο κτλ κτλ)
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος21/11/07 15:30

    Μίκρε αθλιε πλοτυπόδη ΧΟΥΜΑ. Το ότι κανονικά είναι χάμα το ξέρω πριν ακόμη εσύ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ. Επιμένω να σε σε αποκαλώ χούμα γιατί ετσι μ' αρέσει(κάτι σαν την αμστελ). Με τον bro εννοείτε ότι τα χουμε βρεί από παλιά(τότε που ξημεροβραδιαζώσουνα στον "κυκνο" και γούσταρες που άκουγες 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 κουδόβουδες) σε αρκετά θέματα και όταν διαφώνουμε συμφωνούμε σ' αυτό. Έχουμε μάθει να μην γλύφουμε ο ένας τον άλλον και να συσπειρώνουμε τις δυνάμεις μας ενάντια στο κατεστημμένο που εσύ και οι όμοιοί σου προσπαθείτε να καλακρατήσετε! Συμφώνησα μαζί σου ότι απλά δεν είναι πολλά τα μαγαζιά που παίζουν φλόιντ και μόνο σ'αυτό. Για τους ραμόνες σου είπα ότι είναι αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της πανκ - ροκ σκηνής και θα πρεπε να παίζονται απαραιτήτως σε κάθε ροκάδικο που σέβεται τον τίτλο του και το κοινό του. Αλλιώς δεν γουστάρει τους θαμώνες του ή δεν θέλει να αποκτήσει καινούργιους. Ο φασισμός βρίσκεται μέσα στα ίδια τα μαγαζιά που δεν αλλάζουν την μουσική τους και σ' αναγκάζουν ν' ακούς αυτά που αυτοί προωθούν για τον α ή β λόγο. Το ίδιο συμβαίνει και με του ΡΦ σταθμούς. Θα πρέπει να μάθουν οι κύριοι ότι διαμορφώνουν την κοινή γνώμη και να προσπαθήσουν να βάλουν και κάποια(έστω) καινούργια κομμάτια στην συλλόγή τους. Ο κόσμος πρέπει να έχει πρόσβαση σε όλα τα είδη και ν΄αποφασίζει αυτός τι θ' απορρίψει ή όχι και όχι οι ντ - τζεδες.Αλλά οτι στην Ελ-λάδα μας ενδιαφέρει μόνο το παρελθόν και μόνο αυτό που μας συμφέρει και είναι πεπατημμένο! χωρίς παρεκλίσεις!

    Υ.Γ (Για το δώρο)Χαίρομαι που σου άρεσε κι ελπίζω να το ευχαριστηθείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 2Zaphod : Ούοοοοο. Εεεεεε μήπως θα είχατε αν σας περίσσευε δηλαδή και λοιπά και λοιπά την ευγενέστατη καλοσύνη, αν δε σας έκανε και κόπο να μας εξηγήσετε δηλαδή και λοιπά και λοιπά, τι σημαίνει η νέα σας πεογραφή "el diablo cazador des hombres" διατί δεν είμεθα γνώστες της Ισπανικής δηλαδή και λοιπά και λοιπά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @gromf
    :-)
    H ισχύς εν τη ενώσει! Ο Humma δικός μας είναι αλλά πρέπει να του τα λές αναλυτικά και πολλές φορές για να τα καταλάβει!!!


    @humma
    http://babelfish.altavista.com/tr
    Το σωστό τελικά είναι el diablo cazador de hombres

    Ελεύθερη μετάφραση: " Ο διάβολος ο κυνηγός των ανθρώπων"

    Κουίζ2: Από ποιά ταινία είναι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Η ακόμα καλύτερα
    "el diablo, cazador de hombres"

    love&kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 2Gromf : Εεεερεεεεε πουτάνα κοινωνία πάνω που είχα ηρεμήσει ήρθε και ο *@^?$^@*$)!@#%)^@)&@*#
    Γαμώ την τύχη μου γαμω μ'αυτούς που έμπλεξα και διευκρινίζω :

    "Το ότι κανονικά είναι χάμα το ξέρω πριν ακόμη εσύ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ" Φυσικά δεν αντιλέγω ΠΡΙΝ ακόμα εγώ γεννηθώ. Αυτό δε σου λέω ρε τόσο καιρό οτι είσαι ΣΚΑΤΟΓΕΡΟΣ και προσπαθείς να μας το παίξεις νέο παλλικάρι; Ααχαχαχαχαχα, αυτοεξετέθεις χουχουχαχαχεχουχουχεχεχαχα!!! ΜΑΘΟΥΣΑΑΑΑΛΑΑΑ! Για κοίτα να διoρθωθείς μη σου τρίψω τη μάπα στο Χούμα (κοινώς θα φας Χούμα) ααααχαχαχουχουχουμα

    "τότε που ξημεροβραδιαζώσουνα στον "κυκνο" και γούσταρες που άκουγες 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 κουδόβουδες" Ααααα ωραίο επιχείρημα μπράβο! Μιλάς για δέκα χρόνια πίσω τότε που σα φοιτητές κοιτούσαμε να περνάμε καλά. Καταρχάς το οτι μ'αρέσει ο Παπάζογλου και τα Ρεμπέτικα δε το έκρυψα αφού το έχω γράψει και στο προφίλ μου, δεν είναι ντροπή. Τότε ακούγαμε άλλα πράγματα, ακόμα και του Zaphod τότε του άρεσαν οι Maiden, τώρα τους έχει βαρεθεί. Έτσι και με μένα. Τότε, το "πότε Βούδας πότε Κούδας" είχε γίνει της μόδας, αλλά δεν είχε προλάβει να γίνει σούπα όπως και η υπόθεση Ρεμπετάδικα. Και γω έπαθα αυτό που έπαθε κι ο Zaphod με τη βαριεστημάρα όπου τα άκουγα έκοβα λάσπη, αλλά δεν έκανες τον κόπο να με ρωτήσεις πότε. Κατά τα λεγόμενά σου πάω σε τέτοια μαγαζιά και βγάζω τη μέση μου από τα τσιφτετέλια πάνω στα τραπέζια. Το Wild Rose που πηγαίνατε ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ μήπως δεν ήταν της μόδας; Είχε γίνει κατεστημένο και το είχα αηδιάσει αλλά εσείς εκεί. Οι κολλημένοι μάλλον ήσασταν εσείς γιατί εγώ πήγαινα παντού (κάτι σαν τα κακά κορίτσια ένα πράγμα) ενώ εσείς εκεί. Εγώ κατεστημένο εεεεεε;

    "Για τους ραμόνες σου είπα ότι είναι αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της πανκ - ροκ σκηνής και θα πρεπε να παίζονται απαραιτήτως σε κάθε ροκάδικο που σέβεται τον τίτλο του και το κοινό του. Αλλιώς δεν γουστάρει τους θαμώνες του ή δεν θέλει να αποκτήσει καινούργιους." Για τους Ramones έχω συμφωνήσει εξαρχής εκτός από το χαρακτηρισμό "επιτομή της rock'n'roll" σκηνής, ήμαρτον! Χαρακτηριστικό και αντιπροσωπευτικό ναι. Το μαγαζί στο οποίο αναφέρεται ο Zaphod μάλλον είναι στο χωριό του οπότε είναι ολιγοπώλιο και δε το νοιάζει και πολύ. Σου λέει που θα πάνε πάλι σε μένα θα γυρίσουν. Δε νομίζω να προωθεί κάποιο είδος για κάποιο δόλιο σκοπό.

    Cheers mate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 2Zaphod : Για κουίζ 2 : Predator

    Cheers mate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος21/11/07 16:35

    2ΧΟΎΜΑ
    Ναι βρε μάιτ. Το ξέρω ότι πηγαίναμε στο αγριο ρόδι αλλά υπήρχε και λόγος που το κάναμε αυτό!!!!(Γκομενακια αν δε με καταλαβαίνεις)
    Τελικά συμφωνεις μαζί μας βρε κουτό. Το ξερα οτι θα ερχόσουν με τα νερά μας ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΠΑΣ ΠΑΝΤΟΥ!!!
    Ή μηπως προτιμάς να σε λέμε ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΜΑΪ
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧχουχουχουχουχουχουχουΧΟΥΜΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    2Ζαφοδ :Μήπως η ταινία είναι ο Πρεδατορ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος21/11/07 16:40

    2Ζαφοδ: El cazador trofeo de los hombres
    Για να μη λες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος21/11/07 16:43

    Ρε ΧΟΥΜΑ πάλι 2ος ερχεσαι .Συντονίσου και λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Περι wild rose καλύφθην εν μερει απο τον gromf. Άλλοι λόγοι:
    α) Που να πας; Έτερα ροκόμπαρα δεν υπήρχαν ούτε τση προκοπής - εδώ δεν έχει σοβαρά ροκάδικα η Αθήνα, όχι τα Γιάννενα το 95-96!
    β) Τζάμπα ποτά για αρκετό χρονικό διάστημα. Μετά έγινε συνήθεια.
    γ) Ο Αντρέας η σόουγούμαν. ΤΙ γέλιο ήταν αυτό ρεεεε!
    δ) ΤΟ γαμημένο το Gallery έκλεισε αλλιώς εκεί θα την έβγαζα. Όταν ξανάνοιξε ήταν πλέον mainstream του κερατά!
    ε) Εσύ τότε ήσανε παντρεμένος και καλοπαιδίστας. Που να πας κει πέρα;;;!!!;;;


    "Για τους Ramones έχω συμφωνήσει εξαρχής εκτός από το χαρακτηρισμό "επιτομή της rock'n'roll" σκηνής, ήμαρτον! Χαρακτηριστικό και αντιπροσωπευτικό ναι."

    Είπαμε, σε κανα δυο χρόνια...σκέψου το με την ησυχία σου και τα λέμε!

    @gromf
    Ρε συ το συντηρητικουλίνι σηκώνει κεφάλι! Ντιρ'το ντάσκαλε!


    Η ταινία είναι όντως το Predator εύγε και στους δύο!
    Για το κουίζ 1 τπτ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος21/11/07 18:07

    2Ζαφοδ:
    Ασ' το μωρέ μικρό είναι (στο μυαλό μόνο γιατί από γεράματααααααα) ουουουουουυο έχει πολλά συην πλάτη του!!!
    Όσο για το πρώτο κουίζ, Αριστοφάνης είναι ?νμζ Αχαρνής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 2Gromf : Αποφεύγεις συστηματικά να μας σχολιάσεις το εξής :
    "Το ότι κανονικά είναι χάμα το ξέρω πριν ακόμη εσύ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ" Φυσικά δεν αντιλέγω ΠΡΙΝ ακόμα εγώ γεννηθώ. Αυτό δε σου λέω ρε τόσο καιρό οτι είσαι ΣΚΑΤΟΓΕΡΟΣ και προσπαθείς να μας το παίξεις νέο παλλικάρι;"

    Για πες που τα έχετε βρει με το μικρό και άμυαλο για Manu, Blues, Reggae κολλημένε.

    "Τελικά συμφωνεις μαζί μας βρε κουτό. Το ξερα οτι θα ερχόσουν με τα νερά μας" Νομίζεις!!! Δε λέγομαι Humma για το τίποτα. Γεννήθηκα αντιπολιτευτής, θα σε μαλώσω. Δες τι γράφω στο προφίλ μου στα ενδιαφέροντα.

    "Ή μηπως προτιμάς να σε λέμε ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΜΑΪ" Ναι,ναι,ναι,ναι κάνει και ρίμα με τη Γέφυρα του ποταμού Κβάι.

    "Ρε ΧΟΥΜΑ πάλι 2ος ερχεσαι .Συντονίσου και λίγο". Ρε μαλάκα έχεις πιεί και γράφεις; Απάντησα 16:28 και απάντησες 16:35 loser. Επίσης έχω κι ένα θείο που ήταν εκπαιδευτής στα ΟΥΚ και έχει και μαύρη ζώνη με αγκράφα και θα του πω να έρθει να σε σαπίσει και να σου τρίψει τη μάπα στο XOYMA.

    2Zaphod :
    α) Που να πας; Έτερα ροκόμπαρα δεν υπήρχαν ούτε τση προκοπής - εδώ δεν έχει σοβαρά ροκάδικα η Αθήνα, όχι τα Γιάννενα το 95-96!
    β) Τζάμπα ποτά για αρκετό χρονικό διάστημα. Μετά έγινε συνήθεια.
    γ) Ο Αντρέας η σόουγούμαν. ΤΙ γέλιο ήταν αυτό ρεεεε!
    δ) ΤΟ γαμημένο το Gallery έκλεισε αλλιώς εκεί θα την έβγαζα. Όταν ξανάνοιξε ήταν πλέον mainstream του κερατά!
    ε) Εσύ τότε ήσανε παντρεμένος και καλοπαιδίστας. Που να πας κει πέρα;;;!!!;;;
    Γκρι, γκρι, γκρι, γκρι. Γκρινιάρη. Φτηνές δικαιολογίες! Ρε πούστη μου τον Ανδρέα τον έχω άχτι. Δε τον πέτυχα ποτέ να κάνει σόου. Πως δεν ερχόμουν ρε μαλάκα; Απλά βαρέθηκα πιό νωρίς από σας γιατί έτσι είμαι εγώ και επίσης γαμούσα νωρίτερα από σας που πηγαίνατε εκεί για γκομενάκια χεχε ;-Ρ

    2Gromf2 : "Ασ' το μωρέ μικρό είναι (στο μυαλό μόνο γιατί από γεράματααααααα) ουουουουουυο έχει πολλά συην πλάτη του!!!" Για σχολίασε το "Το ότι κανονικά είναι χάμα το ξέρω πριν ακόμη εσύ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ" σε προκαλώ. Μπουουουουχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. hahaha! Gamato! Ego ston "atithaso" stou psiri,an den peso sta podia tou barman apokleietai na paiksei mousiki tis prokopis. Synisto na pas kathimerines opou tha eisai monos sou esy kai h parea sou kai tha paraggelneis oti goustareis kai telika tha xaroun kai tha kanoun toso kefi apo tis FYSIOLOGIKES sou mousikes epiloges pou telika tha se kerasoun kai pota! E ma etsi ginontai ayta! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος22/11/07 10:37

    Τα έχετε βάλει όλοι με την ηλικία των άλλων βλέπω, παρόλο που όλοι είμαστε περίπου στην ίδια ηλικία. :)

    Εγώ σε ροκάδικο το μόνο κομάτι απο floyd που έχω ακούσει είναι το γνωστό, βαριέμαι ακόμα και να το γράψω, το οποίο το έχω βαρεθεί. Άσε που το έχουν πιάσει όλα τα trendy-κουμμούνια (ναι υπάρχουν και απο αυτά) και το έχουν κάνει ύμνο χωρίς να ξέρουν κάν για τι πράγμα λέει το τραγούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος22/11/07 11:15

    2ΧΆΜΑ (χαχαχαχαχαχ Θα θελες ε??)
    2 ΧΟΎΜΑ
    Λοιπόν επειδή εχουμε κάνει το μπλογκ ιδιωτική υπόθεση μεταξύ των τριών μας και θα "φύγει" ο κόσμος ξενέρωτος όπως από τα ροκάδικά, αναφέρω για μια ακόμη φορά ότι:
    1)με τον ζάφοδ συμφωνούμε σε πολλά θέματα μουσικής όχι σε όλα. Είναι γεγονός ότι δε μ'αρέσει ό ΜΑΝΟΥ, και η ΡΕΓΓΕ(Σ).Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν προτιμό να πάω κάπου που παίζει τέτοια μουσική από το να πάω κάπου που θα παίζει τα ίδια "ροκ" κομμάτια. Άλλωστε εγώ άρχισα μόνο με σχόλιο υπερ του CAVE και όχι γενικώς.
    2) Ροκάδικο ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΑΜΟΝΕΣ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ή ο ντ-τζες είναι ψιλο-χονδροάσχετος.
    3)ΚΑΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ !!!!!
    Πρέπει να ζητήσω συγνώμη από τους λοιπούς για την τροπή που πήρε η κουβέντα. Αλλά αν έχεις δίπλα σου τον $#@$#@$@###%@#$@@#&%*&^*$#$!&^%$%$@@$%@#%$^#$$###&^$#$@$$#^%## τον αγαπημένο ΧΟΥΜΑ δεν μπορείς να συγκρατηθείς.Κουράγιο αδέρφια!!

    2 pegasus
    Την νοητική ηλικία είναι αυτή που προσπαθώ να τονίσω στον αγαπητό χούμα αλλά δεν καταλαβαίνει,

    Εντάξει λοιπόν χούμα είσαι νοητικά μικρότερος παρ' ότι πρώην πρόεδρας. Άσε που γι' αυτό είσαι πρώην!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. @donnie
    Καλώς όρισες από τα μέρη μας! Έτσι είναι όπως τα λες. Αν μάλιστα μάθουν πως ανακαλύφθηκε η Αμερική ποιος τους πιάνει! Νομίζουν πως είμαστε ακόμα στα 80's που όποιος είχε ενάμισι δίσκο ήταν ο master of music! Ρε πρρρρρρρ!


    @pegasus
    Μπα βαρέθηκες και τραγούδι των Floyd!?!
    Φωτιά θα πέσει να σε κάψει!!!


    @gromf
    Δώσε και σώσε! Όντως το παρακάναμε ιδιωτική υπόθεση όμως...

    love&kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος22/11/07 17:10

    Μάλλον συμφωνώ...
    Μούρθε λίγο ξαφνικό, αλλά σαν νάχεις δίκιο....zapxod.
    Tάραξες λίγο τα νερά μου ..καλό αυτό.
    @ st
    Δεν θέλει πολύ.... για να με πείσει.
    (λές να ψάχνω άλλοθι για να μην με λένε πουροτηνειτζερ....δεν νομίζω)
    Αυτά που ανέφερε στη λίστα τάχω ψιλοβαρεθεί...ας πάμε παρακάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος23/11/07 12:35

    @zaphod.
    "Μπα βαρέθηκες και τραγούδι των Floyd!?!
    Φωτιά θα πέσει να σε κάψει!!!
    :Ρ"

    Φίλε έχεις δίκιο... πρέπει να το ξεβαρεθώ..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Επίσης να απαγορευτούν οι djs ή οι θαμώνες που έχουν καβατζάρει τα πενηνταπέντα και επιμένουν να μακραίνουν τις εναπομείνασες πέντε τρίχες της κεφαλής τους και να μιλάνε σαν τον Μπίλια στις ταινίες του '80. Έλεος. Ίδια τα emos ίδιος ο γεροξούρας;

    Τελικά θέτω προς ψηφοφορία να απαγορευτεί η αναπαραγωγή και όλων των τραγουδιών Scorpions. Ειλικρινά, αν ξαναπετύχω σφύριγμα ή τσιρίδα του ηλίθιου θα φλιπάρω.

    Αυτάαααα... Φιλιά Zaphod!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. @σπίθας
    Ευχαριστώ δια την έγκρισιν σας!

    "Tάραξες λίγο τα νερά μου ..καλό αυτό."
    Αυτή είναι και η δουλειά μας φίλτατε!


    @pegasus


    @industrial daisies:
    Πέστα κορίτσι μου! Συμφωνάουμεν!
    Θα κάνω update το ποστ. Scorpions! Πως τους ξέχασα ρεεεεε!
    Εδώ πλέον είναι και γουστο και βαρεμάρα και αηδία και ότι θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. @zaphod
    Ευχαριστώ διά την αφιέρωσιν και θα την ακούσω με την πρώτη ευκαιρία (δηλαδή όταν πετύχω υπολογιστή με ακουστικά).
    Παρεμπιπτόντως, μην το ψάχνεις. Ο καλύτερος μέταλ dj είμαι μακράν εγώ! Κρίμα που δεν είμαι dj όμως! :)
    Κάτι θα κάνουμε και γι'αυτό όμως, που θα πάει;!
    (ποιο paranoid και Moneywar να'ουμ, εδώ μάλλον βγάζουν πάλι δίσκο οι Holy Martyr μιλάμε! :):) )

    @humma
    Για τις δισκογραφικές -το κακό σπυρί της παγκοσμίου μουσικής- θα μιλήσουμε σύντομα και με σεντόνι από τα ελάχιστα (αλλά μιλάμε για σεντόνι, αδελφέ. Κι έχω να χώσω....! :):) )
    Αναφορικά με τη μνουσική, πρόσεξε να δεις ποια η φιλοσοφία μου: αν εξαιρέσουμε τα γαβγάδικα τα οποία θεωρώ ως το έσχατο υποπροϊόν του ανθρωπίνου είδους (και της παρακμής αυτού), μπορώ ν'άκούσω κυριολεκτικά τα πάντα (ακόμη και στο σπίτι μου). Για την πάρτη μου όμως, metal only. Αν σκεφτείς ότι από μέταλ έχω τα κέρατά μου, ότι είμαι συλλέκτης, ότι, ότι, ότι, ότι... ε, είναι προφανές πως όταν βγώ έξω θα πάω οπουδήποτε αλλού. Γι'αυτό και όπως είπα στον zaphod είμαι ο καλύτερος dj. Των γούστων μου (και όχι μόνο μάλλον, αλλά αυτό δεν έχει σημασία). Τα τζαζάδικα τα θεωρώ εκπληκτικά μαγαζιά σε γενικές γραμμές. Το στέκι μου δε είναι ροκοτζαζ... Καλό, ε;! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. @Hades

    Ποιό είναι το στέκι σου που παίζει και ροκ και τζαζ μαζί;Δεν μπορώ να βρω ένα καλό μαγαζί με αυτά τα είδα συγχωνεμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. @hades
    Μόνο μην μπερδευτείς το δικό σου είναι Motorhead!
    Οι Blackmail πάνε αφιέρωση στην Candy, μου έβγαλε και τα μούτρα μου πρώτο τραπέζι πίστα!

    Δεν θέλω μέταλ ντιτζε, θέλω έναν ντιτζέ σοβαρό που να μην με κανει να βρίζω την ώρρρρρα και την στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο μαγαζί! :-Ρ

    @island
    Την ίδια απορία έχω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Βέβαια όσον αφορά τους Scorpions (αν και τους έχω βαρεθεί τα μάλα - και αντιτίθεμαι στην αναπαραγαγωγή τους σε νυχτερινά μαγαζιά) έχω να παρατηρήσω το εξής θετικό: Επειδή προβάλλουμε κάθε Παρασκευή απόγευμα στο σχολείο ταινίες έρχονται κάτι 14άρηδες μαθητές με cd των Scorpions για να τα βάλουμε να ακούγονται πριν ξεκινήσει η προβολή. Προσωπικά το αντιμετωπίζω ως απίστευτα θετικό γεγονός και τους κάνω τη χάρη μιας και η πλειοψηφία ακούει Βανδή - Κοκκίνου και λοιπά σαβουροειδή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. @candy
    Καλημερα!
    Hope u like it!

    @slarti
    Καλήτερα Scorpions παρά Βανδή κτλ... άμα είσαι 14!
    Άμα είσαι 30 βρίζεις και έτσι και γιουβέτσι!

    love&kisses
    zaphod
    el diablo cazador de hombres

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ζαπουλι σημερα θα παω στους Skatelites :)

    (εκει που τραγουδησαν οι Last Drive)

    ;)

    (Ωραια θα ηταν να ησουν εδω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. zaphod, πήγαινε λίγο αν θέλεις από τα λινκ μου στο "ΠΑ.ΟΙ.ΔΓΙΑ".
    Έχει κάτι που νομίζω σ` ενδιαφέρει:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Πες τα χρυσόστομε! Το ροκ μπαρ θέλει την καφρίλα του, τους Rage against the Machine, τους Ramones, κι άμα λάχει να ρίξει κι ο μετρ κι ένα Ace of Spades από τους παλιόγερους τους Motorhead!
    ουφ, αγανάκτησα πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Αχ!! Νομίζω ότι πρέπει να αναλάβει δράση η Έφη Θόδη …μόλις αρχίσει να διασκευάζει το Smoke on the Water και το Whole Lotta a Love να δεις γέλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. "τα γαβγάδικα τα οποία θεωρώ ως το έσχατο υποπροϊόν του ανθρωπίνου είδους (και της παρακμής αυτού), μπορώ ν'άκούσω κυριολεκτικά τα πάντα (ακόμη και στο σπίτι μου)."
    Μία απ'τα ίδια και χαίρομαι που είμαι απόλυτος σ'αυτό.

    "Για τις δισκογραφικές -το κακό σπυρί της παγκοσμίου μουσικής- θα μιλήσουμε σύντομα και με σεντόνι από τα ελάχιστα (αλλά μιλάμε για σεντόνι, αδελφέ. Κι έχω να χώσω....! :):) )" Είμαι σίγουρος γι'αυτό. Έχεις έφεση στα σεντόνια, ούτε κλωστουφαντουργείο να είχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ούτε κλωστουφαντουργείο να είχες!


    Και πως είσαι σίγουρος ότι δεν έχω; ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

    Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι; Ότι επί της παρούσης έχω κατά νου καμιά δεκαριά σεντόνια -αλλά μιλάμε για σεντόνια, όχι αστεία- τα οποία έχω αρχίσει να επεξεργάζομαι ταυτοχρόνως στο λαπτόπι και δεν ξέρω πόσο θα τραβήξουν.
    Θα μου πεις βέβαια, σάμπως τα διαβάζει και κανείς; Σωστό κι αυτό... :):):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. @candy
    grrrr!!!!
    Ζηλεύω ρεεεεεε!
    Πως τα πέρασες;

    @leigh cherri
    Σωστός ο δισκός σου! ΣΠεύδω να τον λινκάρω!

    @lily
    Ωχ Παναζία μου μην λες τέτοια!!!!!

    Καλώς ήρθες!

    @hades
    Ώπα ρε μεγάλε πάτα λίγο φρένο, τα δημοσιεύεις και 5-5 και δεν προλαβαίνω!!!! Έχουμε και δουλειές!!
    :-Ρ

    love&kisses
    el diablo cazador des hombres
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ωραια ηταν Ζαπουλι :)
    Λες και βγηκα απο αλλη εποχη..
    Γενικα δεν κυκλοφορουσαν ατομα της ηλικιας μας..
    Μ'αρεσε πολυ το ολο κλιμα..
    Ειχα ντυθει και αναλογα :)
    Αντε κατεβααα να κανουμε κατασκηνωση εξω απ το Gagarin χεχεχε (οπως θυμασαι μενω απο πανω)

    Mουααατς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Φοβού τους Δαναούς σεντόνια φέροντας έλεγε το γνωμικό zaph, άσχετα αν παραφράσθηκε με τον καιρό... :):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. 2hades : Θα συμφωνήσω με το Zaphod man. Είσαι πολυγραφότατος και δε σε προλαβαίνω. Ρε μπας και είσαι εισοδηματίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Μα τι άλλο σχόλιο να περίμενα; Τσ τσ τσ...Δε μου λε ρε, αν ήμουν εισοδηματίας λες να έγραφα εγώ σε μπλογκ; Η γραμματέας μου θα έγραφε! :):):)
    Τι να κάνω γαμώτη μου που τα τελειώνω ταυτόχρονα 3-3, 'γω φταίω; :)

    (Ηθικόν δίδαγμα: να διαβάζετε γρηγορότερα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. 2hades : Ορίστε, έχουμε και γραμματέα αμα λάχει ναούμ. Τι να διαβάζουμε γρηγορότερα έχουμε και δουλειές μπρε. Χμμμμμ τελικά καθηγητής θα είσαι, δεν εξηγείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. @candy
    Όταν λες πως είχες ντυθεί ανάλογα τι εννοείς; Ραστα περούκα και κασκόλ με τα χρώματα της Τζαμαικα; :-Ρ

    @hades

    Γράφε 3 - 3 αλλά δημοσίευε 1 - 1. Έτσι ώστε να έχεις και κάτι να σου κάνει και παρέα τις κρύες νύχτες το υ χειμώνα :-Ρ



    love&kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ορίστε, με φάγατε, δεν έχω προλάβει να γράψω τίποτε εδώ και ώρες... :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος10/12/07 18:07

    http://video.google.com/videoplay?docid=1588554791959802133

    Αφιερωμένο εξαιρετικά...
    Κάλιο αργά παρά ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir