Μ’ αρέσει που σ’ αυτό τον τόπο η πολιτική ακολουθεί τους κανόνες του σταρ σίστεμ και της σόου μπιζ. Έτσι ο Μπραντ Τσίπρας που έχει και πέραση τελευταία έγινε στόχος των σκάουτερς του ΠΑΣΟΚ και δη του Γιωργάκη που έκανε λέει άνοιγμα στο Συνασπισμό. Ξαφνικά έγινε αντιληπτό από τους επαγγελματίες κυβερνώντες του ΠΑΣΟΚ, ότι αυτό που λείπει απ’ την Ελλάδα είναι ένα κράμα ΠΑΣΟΚ- ΣΥΡΙΖΑ και αυτό όχι λόγω πολιτικού τους προγραμματισμού ή σύγκλισης απόψεων με τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά λόγω….δημοσκοπήσεων. Αν είναι να χαθεί η καρέκλα πως αλλάζετε δέρμα ρε χαμαιλέοντες και κάνετε τις απόψεις σας κωλόχαρτο είναι αξιοθαύμαστο! Διάβασα ευτυχώς οτι η διπλή ηγεσία του ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ, οι κ.κ. Αλέξης Τσίπρας και Αλέκος Αλαβάνος έκλεισαν χθες την οδό της συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ. Ελπίζω ο Αλέξης να στηριχτεί στα πόδια του και στη δυναμική που του δίνει το νεαρό της ηλικίας του και η δυσαρέσκεια του κόσμου και να μην ακολουθήσει το παράδειγμα των «αριστερών» συνάδελφών του που είδαν την πολιτική όπως αυτοί που δουλεύουν στις πολυεθνικές και γίνονται αδίστακτοι καριερίστες.
Μιλάω βέβαια για τους Βούγια, Δαμανάκη, Ανδρουλιδάκη και άλλους, οι οποίοι είδαν σκότος στη άκρη του τούνελ και πήγαν σε ένα κόμμα εξουσίας να τσιμπήσουν κάνα κοψίδι κι αυτοί. Σου λέει εδώ που είμαστε και πιστεύουμε, προαγωγή δε παίρνουμε. Δε κάνουμε καμιά μεταγραφή μιάς και ο κόσμος είναι χαϊβάνι και μόλις γίνουμε δικοί τους, ξεχνάνε τα πάντα γύρω από το παρελθόν μας και τι έχουμε πει γι’ αυτούς, όπως ακριβώς γίνεται και στο ποδόσφαιρό που βρίζουμε τον αντίπαλο παίκτη και μόλις πάρει μεταγραφή στην ομάδα μας, γίνεται παικτούρα; Το όπιο της εξουσίας οδηγεί το ξεχαρβαλωμένο ΠΑΣΟΚ στην αναζήτηση κορόιδων. Έχουν πάθει στερητικό σύνδρομο οι άνθρωποι σου λέω και δε μπορούν ν’ απεξαρτητοποιηθούν. Τι αδίστακτοι άνθρωποι, που τελικά δεν ενδιαφέρονται για τα κοινά αλλά μόνο για το πώς θα έχουν την εξουσία στα χέρια τους!
Ο αρχιεπίσκοπος λέει επισκέφθηκε τον υπουργό δικαιοσύνης για να τον ενημερώσει για το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης που προωθεί η κυβέρνηση. Ωραίος διαχωρισμός Πολιτείας- Κράτους! Όσο η δεξαμενή των θρησκειών ευλογεί πολιτικούς και τους τροφοδοτεί με ψηφαλάκια, απλά ξεχάστε το. Αλήθεια γιατί να ενημερωθεί η Εκκλησία για το θέμα αυτό; Δε το έχω καταλάβει κι ας με πείτε ηλίθιο. Είχα ακούσει μέχρι τώρα ότι ενημερώνονταν ομάδες πολιτών που τους αφορούσαν άμεσα κάποιες νομοθετικές ρυθμίσεις, ή εργαζόμενοι και κοινωνικές ομάδες των οποίων τα συμφέροντα θίγονται. Χμμμμ, μάλλον είπα τη μαγική λέξη ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. Μήπως θίγονται τα συμφέροντά της Εκκλησίας τελικά και φοβούνται ότι θα χάσουν πιστούς; Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα μίας συναδέλφου μου που ο άντρας της είναι καθολικός εκ Τήνου και έκαναν δύο γάμους, έναν Ορθόδοξο και έναν Καθολικό. Ε λοιπόν, στον Ορθόδοξο γάμο τον παπά τον ένοιαζε τα παιδία που θα κάνει το ζεύγος να γίνουν Ορθόδοξα, λες και δε θα’ χουν αυτά μετά μυαλό να αποφασίσουν όταν μεγαλώσουν. Αυτό δεν είναι τερτίπι του παπά αλλά τακτική της επίσημης Εκκλησία και μάλιστα για το παραπάνω τους έβαλαν να υπογράψουν!!! Τώρα που τα παιδάκια είναι καθολικά τι θα τους κάνουν ήθελα να' ξερα, μήνυση;
Η κυβέρνηση όπως άκουσα μέσω του Υπουργού Δικαιοσύνης κ. Χατζηγάκη ελπίζει να καθησυχάσει (;;;) τους δισταγμούς του Αρχιεπισκόπου. Γιατί τόση πρεμούρα για να καθησυχάσει την Εκκλησία και γιατί ας πούμε να μη καλέσει τις ηγεσίες και άλλων θρησκειών; Στην συνέντευξή του στο «Βήμα της Κυριακής» ο υπουργός Δικαιοσύνης είχε τονίσει σχετικά ότι «δεν υπάρχει καμία πρόθεση σύγκρουσης με την Εκκλησία» (θέλουν να τα έχουν καλά με τη δεξαμενή που προανέφερα) και ότι «δεν θα υπάρξουν έντονες αντιδράσεις από τον χώρο της Εκκλησίας, καθώς το μέτρο δεν έρχεται σε αντίθεση ούτε με τα ήθη μας ούτε με τον ιερό θεσμό του γάμου». Helloooooo, για την προστασία της γυναίκας από επίδοξους μαλάκες, νταβατζήδες, γαμιάδες τη σκέφτηκε η Εκκλησία; Μόνο τα ήθη και τα έθιμα μας πείραξαν ενώ η ανθρώπινη ύπαρξη και αξιοπρέπεια τίποτα; Δηλαδή, αλήθεια, πιστεύουν ότι όλοι είναι Χριστιανοί ορθόδοξοι σ’ αυτοί τη χώρα, ή ότι έχουν όρεξη να ευλογηθούν και να «ομοιάσουν» με τον Αβραάμ που ενώ ξενογαμούσε με τη συναίνεση της συζύγου την υπηρέτρια για ν’ αποκτήσουν απογόνους μόλις η σύζυγος τελικά «ευλογήθηκε» πέταξε έξω την υπηρέτρια με το μούλικο; Αυτό είναι άλλη ιστορία βέβαια αλλά ας σεβαστούμε κι αυτούς που είναι διαφορετικών πολιτικών ή θρησκευτικών πεποιθήσεων. Αυτό είναι ένα καλό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.
Οφείλω βέβαια να αναγνωρίσω ότι ο καινούργιος αρχιεπίσκοπος είναι αρκούντως μετριόφρων για τα γούστα μου και τον πάω κυρίως από τη μέρα που εξέφρασε την αντίθεσή του με τα συλλαλητήρια για τη Μακεδονία. Κρατάει μία ψύχραιμη και τουλάχιστον φαινομενικά ουδέτερη, όπως άλλωστε θα έπρεπε, στάση και στο θέμα του συμφώνου της ελεύθερης συμβίωσης. Είπε λοιπόν ο άνθρωπος ότι «τα μέλη της Εκκλησίας πορεύονται με βάση το Ευαγγέλιο, τους κανόνες της Εκκλησίας και την τάξη των Οικουμενικών Συνόδων, την αγιοπνευματική παράδοση. Επομένως τα όρια είναι περιορισμένα και στο θέμα αυτό η Εκκλησία δεν έχει δυνατότητα ούτε εκπτώσεων ούτε παρεκκλίσεων» διαχωρίζοντας τη θέση της εκκλησίας μεν και κρατώντας τα προσχήματα της πίστης, αλλά διατήρησε την επαφή του με την πραγματικότητα προσθέτοντας ότι «υπάρχει η επιλογή ορισμένων ανθρώπων που έχουν ορισμένα προβλήματα, να ρυθμίσουν με τον δικό τους τρόπο τη ζωή τους. Αυτό δεν μπορεί η Εκκλησία να το ελέγχει με αναγκαστικούς τρόπους, με αστυνομικά μέτρα» και ότι «το υπουργείο Δικαιοσύνης όχι μόνο δεν θα είναι αντίθετο στην οικογένεια, αλλά θα τη στηρίξει. Από εκεί και πέρα ορισμένες τακτοποιήσεις που οι σύγχρονες ανάγκες επιβάλλουν στις σημερινές κοινωνίες είναι ένα γεγονός το οποίο πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Ακούγοντας πάντα την κοινή γνώμη και την Εκκλησία θα προχωρήσουμε πολύ προσεκτικά και με σύνεση».
Άλλο ένα καλό βήμα είναι και η κίνηση που γίνεται για γάμο ομοφυλοφίλων. Βέβαια μιλάμε για μία Νομική πράξη και όχι φυσικά θρησκευτική και ως τέτοια πιστεύω πρέπει να ειδωθεί. Ας κατοχυρώσουν κι αυτοί τα δικαιώματά τους στη σχέση τους και ας πάψουν οι λοιποί θεούσοι να αλαλάζουν. Το ότι δε συμφωνώ με τα γούστα τους δε σημαίνει ότι νομιμοποιούμαι να τους απαγορεύω στοιχειώδη δικαιώματα.
Εκεί όμως που πιστεύω ότι δεν έχουν δίκιο είναι στο να ζητάνε να υιοθετήσουν παιδιά. Δεν είναι δεκτό από μέρους μου το επιχείρημα που προβάλλουν ότι και οι φυσιολογικές οικογένειες μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα στο παιδί. Ε ας δίνουμε εξετάσεις τότε για να τεκνοποιήσουμε. Σίγουρα πιστεύω ότι αυτό που χρειάζεται για να μεγαλώσει σωστά ένα παιδί είναι απεριόριστη αγάπη και σίγουρα κι εσείς μπορείτε να δώσετε μπόλικη. Σκεφτείτε όμως πως μπορείτε να πείσετε ένα παιδάκι να μη νιώθει μειονεκτικά που δεν έχει μαμά ή μπαμπά έστω κι αν κάνει κάποιος τη μαμά ή το μπαμπά στο κρεβάτι. Πως δε θα νιώσει το πιτσιρίκι ντροπή όταν του πει ένα άλλο παιδάκι κάτι στο σχολείο για τον gay ή τη λεσβία που το μεγαλώνουν και τα παιδιά ξέρουμε ότι είναι σκληρά. Κακά τα ψέματα κάποια πράγματα είναι τα φυσιολογικά και ο συνδυασμός πατέρα και μητέρας είναι τέτοιος και πάνω σ' αυτή τη βάση μπορεί να θεμελιωθεί η ανατροφή ενός παιδιού.
Μπορεί αρκετοί συμπολίτες μας να ταλαιπωρούνται από τις απεργιακές κινητοποιήσεις. Άκουσα διαμαρτυρίες από επιχειρηματίες που παθαίνουν ζημιά λόγω διακοπών ρεύματος, διαμαρτυρίες από πολίτες για το πρόβλημα υγιεινής λόγω της μη αποκομιδής σκουπιδιών και συνεχώς τις τελευταίες μέρες τα δελτία ειδήσεων επικεντρώνονται στις διαμαρτυρίες και στα προβλήματα που δημιουργούν οι απεργίες. Ταπεινή μου άποψη είναι ότι τεχνηέντως πάνε να στρέψουν τους πολίτες ενάντια στους συμπολίτες τους που αγωνίζονται. Μήπως είναι αυτή η εκδούλευση που παρέχουν οι δημοσιογράφοι προκειμένου να μη πειραχτεί το δικό τους ταμείο ασφάλισης; Μόλις τους άφησαν ήσυχους από νομοθετικές ρυθμίσεις του ασφαλιστικού τους, άρχισαν να την πέφτουν στους συνδικαλιστές. Άκου εκεί δημοσιογράφος να λέει στο γυαλί ότι κάποιοι εργαζόμενοι είναι στα ρετιρέ. Τη σπορά διχόνοιας είναι αυτή ρε λαμόγιο; Να μισηθούμε μεταξύ μας προσπαθείς; Δηλαδή αν αυτός είναι στο ρετιρέ, εσύ που είσαι στο φεγγάρι; Για σένα γιατί δε μιλάει κανείς; Ας είναι στο ρετιρέ κι ας παραμείνουν εκεί, γιατί μία ευνομούμενη Ευρωπαϊκή χώρα αν θέλει δηλαδή να πάει μπροστά και ν’ αναπτυχθεί, προνοεί πρώτα για την ανάπτυξη και την ευημερία του πολίτη της κι όχι απ’ το ρετιρέ να τον ρίξει στο υπόγειο. Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη και ως απεργιακός αγώνας που είναι θα έχει και το τίμημά του. Τώρα κόπτεστε κύριοι δημοσιογράφοι για την ταλαιπωρία του πολίτη αλλά βέβαια η δική σας απεργία μόνο χαμόγελα μου προξένησε που δεν έβλεπα τη μουτσούνα σας στο γυαλί. Κι αυτοί που διαμαρτύρονται θιγόμενοι εργαζόμενοι είναι κι αν κάνουν τουμπεκί είναι για να βολέψουν τον κώλο τους με κομματικά μέσα.
Την τακτική του να στρέφεις τους πολίτες εναντίον συμπολιτών τους που αγωνίζονται, προσωπικά θα τη χαρακτήριζα φτηνό λαϊκισμό που ως μόνο στόχο έχει να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη και καλύψει την ανικανότητα της εκάστοτε κυβέρνησης να διευθετήσει το ασφαλιστικό. Εσείς το δημιουργήσατε το πρόβλημα, να κόψετε το λαιμό σας να το φτιάξετε. Όλα τα επιχειρήματά σας, κουρέλια. Αν μπορούσατε να ελέγξετε την ακρίβεια και υπήρχε άρτιο σύστημα πρόνοιας, δε θα υπήρχε υπογεννητικότητα. Αν δίνονταν κονδύλια για την παιδεία και την έρευνα αντί σε υπερδιπλασισμένα έργα που ακόμα τα πληρώνουμε και σε μίζες σε ημέτερους δε θα υπήρχε ανεργία. Αν δε τρώγατε τα αποθεματικά και δε βολεύατε αργόμισθους ψηφοφόρους σας που δε συνεισφέρουν στην παραγωγικότητα της έρημης τούτης χώρας δε θα είχαν πρόβλημα τα ταμεία. Αν κυνηγούσατε τους μεγαλοκαρχαρίες, τους φοροφυγάδες και την παραοικονομία δε θα είχαμε ελλείμματα. Δε είναι δυνατόν να κάνετε ΤΟΣΟ ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ εσείς και να ζητάτε πάλι από εμάς να πληρώνουμε.
Αυτό που δεν έχουν καταλάβει κάποιοι είναι ότι ο αγώνας αυτός εν προκειμένω μπορεί να εκπορεύεται από τα συμφέρονται συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων πχ ΔΕΗ, ΟΤΑ, αλλά επεκτείνεται και σε αυτούς που γκρινιάζουν για τα σκουπίδια και το ρεύμα. Ε λοιπόν αφήστε το ρεύμα σ’ αυτούς που το έχουν ανάγκη, μαζέψτε τα σκουπίδια από νοσοκομεία και σχολεία κι αφήστε με εμένα χωρίς ίντερνετ να πνιγώ στο σκουπίδι, χέστηκα. Το ζήτημα είναι να καταλάβουν οι καραγκιόζηδες που κυβερνούν ότι κάποιοι σ’ αυτό το ρημάδι τον τόπο τους αντιστέκονται, έχουν το σθένος και αγωνίζονται ακόμα και για λογαριασμό των υπολοίων που γκρινιάζουν. Να καταλάβουν ότι με ημίμετρα λύσεις δε δίνονται και ότι καταδυναστεύοντας τα κεκτημένα του εργαζόμενου δε μπορούν να καλύπτουν τις μαλακίες που έχουν κάνει.
Είδα τέλος υπάλληλους της καθαριότητας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να πετούν σκουπίδια στους Αστυνομικούς και οι δεύτεροι παρεξηγήθηκαν λέει και προχωρούν σε μηνύσεις. Ας βγούνε λοιπόν τώρα με τη σειρά τους οι απεργοί της καθαριότητας και να πουν ότι τα σκουπίδια τα πέταξαν οι απέναντι ζαρντινιέρες.... Κι εγώ τις είδα και το επιβεβαιώνω. Το πέταγμα των σκουπιδιών ήταν συμβολικό κατά τη γνώμη μου. Τα σκουπίδια στα σκουπίδια σα να λέμε, γιατί, όχι κύριοι, δεν είναι απλοί εργαζόμενοι όσοι «συνεργάζονται» με φασιστοειδή όπως οι της Χρυσής Αυγής, με ζαρντινιέρες εναντίον φοιτητών και κλωτσάνε στο κεφάλι διαμαρτυρόμενους νέους. Τα σκουπίδια αυτά σας τα πετάξαμε όλοι μαζί γιατί γι' αυτά είστε κάποιοι στην αστυνομία.
Αφού είναι απαραίτητο ένα παιδί να μεγαλώνει με πατέρα και μητέρα, έχω να κάνω μια σεμνή πρόταση (modest proposal)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως θα πρέπει να γίνει ένας νόμος, έτσι ώστε σε περίπτωση που ένα ανηλικο παιδί ορφανέψει από τον ένα γονέα και ο γονέας δεν παντρευτεί (γονιο του αντιθέτου φύλου, εννοείται!) σε εύσχημο χρονικό διάστημα (ενα χρόνο, για να μην προλάβει να πάθει ψυχολογικό τραύμα το παιδί), να αφαιρείται η κηδεμονία του παιδιού απο τον γονέα και αυτό είτε να υιοθετείται από ένα υγιές ετεροφυλόφιλο ζευγάρι, είτε να μπαίνει σε ίδρυμα - προκειμένου να μη στερηθεί την ύπαρξη δύο προτύπων στη ζωή του και εφόσον το ίδρυμα είναι, απο ότι φαίνεται, πάντα προτιμότερο απο τη φροντίδα ατόμων που τυχαίνει να ανήκουν μόνο στο ένα φύλο; Φυσικά αυτό θα πρέπει να ισχύει και για τις ανύπαντρες μητέρες. Και μήπως θα έπρεπε να επιβάλλουμε υποχρεωτική αντισύλληψη σε όλες τις γυναίκες σε αναπαραγωγική υγεία που δεν είναι παντρεμένες γαι να αποφύγουμε την καταστρόφα να γεννηθεί ενα παιδί χωρίς πατέρα ή μητέρα, το οποίο θα υποστεί σοβαρά ψυχολογικά τραύματα και θα καταλήξει ένα κάθαρμα, ένας άχρηστος, ένας παρίας, ένα ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη;
Ιν άδερ γουέρντς, φάουλ.
@κυρία πιγκουίνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην παρεξηγείτε το συντηρητικουλίνι, μαθαίνει τον κόσμο σιγά σιγά!!!
@humma
Κατά τα άλλα ωραίο το συνειρμικόν ποστάκιον!! Μάρτυρας κατηγορίας εναντίον της ζαρτινιέρας πάω και εγώ. Περί απεργιών συμφωνούμε. Περί υιοθεσίας ήμουνα έτοιμος να σου πω πως το επιχειρημα σου είναι παντοφλίτσα αλλά πρόλαβε η penguin witch.
Περί πολιτείας και εκκλησίας ευτυχώς να λες που δεν είναι ταλιμπανέζος ο jeronimo
love&kisses
Χμ, να σου πω κάτι; Το ότι ο ΣΥΝ αποκλείει έτσι με μιας κάθε πρόταση δεν είναι και απαραίτητα καλό, διότι απλούστατα ανοίγει τον δρόμο ενδεχωμένως για τον Καρατζαφέρη. Ας αποκλείει αλλά ας μην το λέει το ρημάδι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκινήθηκα τα μάλα πάντως που (κατά το ΠΑΣΟΚ) κάθε αξιόπιστη λύση πρέπει να έχει ΠΑΣΟΚ μέσα... Δάκρυα συγκίνησης, πάμπολλα, αμέτρητα! Παρεμπιπτόντως, ο Μπένυ γιατί δεν έκανε τον Όμιλο εντός του ΠΑΣΟΚ τελικά; Μήπως επειδή θέλει να κάνει ΕΠΕ; :):):)
Ο νέος Αρχιεπίσκοπος για την ώρα μ'αρέσει. Δείχνει ηπίων τόνων και να ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο για τα της εκκλησίας του από τον προηγούμενο. Και κυρίως δεν ξεκινάει με πολιτικές βλέψεις. Θα δείξει.
Για τους γάμους ομοφυλοφυλων προσωπικά είμαι αντίθετος (ήδη μου την είπε ο zaph, αλλα΄τι να κάνω; Διαφωνώ :) ). Όπως έγραψα, η φύση μας έκανε με συγκεκριμένο τρόπο. Το να θέλει κάποιος να κάνει ό,τι θέλει και να το κρατάει για την πάρτη του, έχει καλώς. Δικαίωμά του άλλωστε κι εμένα δεν ου πέφτει κανένας λόγος, μήτε έχ πρόβλημα με τούτο. Το να το βγάζει παραέξω με τέτοιον τρόπο όμως, προσωπικά δεν μου αρέσει διότι στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται προκλητικά. Και συγγνώμη, αλλά δεν είναι καθόλου συντηρητισμός ή ρατσισμός. Δηλαδή αν εγώ γουστάρω να πηδάω έξω στο μπαλκόνι και να με βλέπουν όλοι τι πάει να πει; Ότι είναι δικαίωμά μου να κάνω ό,τι γουστάρω; Υπάρχει και ηθική και κάπου την έχουμε ξεχάσει τη λέξη.
Και στο κάτω-κάτω της γραφής, πριν λίγες μόλις μέρες βγήκε απόφαση που νομιμοποιεί ζευγάρια κι εκτός γάμου; Δηλαδή αυτό δεν τους κάνει; Ντάξει, είπαμε, υπάρχει κι ένα όριο.
Έχοντας στο μυαλό μου το ιστορικό τσιτάτο "Ρήγας Φεραίος ο κάθε σέξυ νέος" όπου Ρ.Φ. η κομματική νεολαία του τότε ΚΚΕ εσωτερικού, θα ήθελα να καταγγείλω την έλλειψη σέξυ πολιτικών παρουσιών στο ΣΥΡΙΖΑ. Θα πρότεινα στην ηγεσία του να κάνει το συντομότερο ένα κάστινγκ και να θέσει τη Σάσα Μπάστα επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερνώντας στο περίφημο σύμφωνο συμβίωσης, θεωρώ πολύ πιο έντιμο το να πας σε ένα συμβολαιογράφο, από το να κάνεις ένα θρησκευτικό γάμο καρναβάλι που το παίζεις βασίλισσα τούρτα με όλους τους βλαμμένους από κάτω να σου πετάνε συγκινημένοι ρύζια και μετά να σχολιάζουν πόσο πατσαβούρα ήσουνα.
Σχετικά με τον αρχιεπίσκοπο σε γενικές γραμμές συμφωνούμε, και σαφώς και στη δυνατότητα συμβίωσης με τη λογική του γάμου -όπως κι αν το ονομάσουμε- ομόφυλων ζευγαριών. Είναι μία νομική κατοχύρωση με βάση τη διατροφή και την προστασία της οικογένειας ή την κληροδοσία και την κοινώς αποκτηθείσα περιουσία. Η Εκκλησία σαφώς και θέλει να έχει λόγο, αλλά μια και διαμορφώνει αντιλήψεις και παράγει παιδεία (πέρα από τα οικονομικά ή άλλα εξουσιαστικά συμφέροντα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνούμε στο ζήτημα όμως της υιοθέτησης. Και τούτο επειδή η τέτοια υιοθεσία δε δημιουργεί ψυχολογικά προβλήματα σε κανένα παιδί, αφού τα παιδιά μεγαλώνοντας σε ένα τέτοιο περιβάλλον θα το θεωρούν φυσιολογικό. Μεγαλύτερο θα είναι το πρόβλημα από τους ενήλικες και μικρότερο από το παιδικό-μαθητικό κοινωνικό σύνολο. Εξάλλου, περιπτώσεις που άτομα μεγάλωσαν σε ομόφυλο (ή/και ομοφυλοφιλικό) περιβάλλον δεν είχαν τέτοια προβλήματα ούτε εδώ ούτε στο εξωτερικό. Επιπλέον, πολλά είναι τα θηλαστικά που ανδρώνονται σε ομοφυλικό περιβάλλον.
Η δευτερολογία μου καλύπτει το μισό σύμπαν, οπότε το έκανα ποστ. Συμφωνώ πάντως με penguin witch, pastaflora και Δείμο
ΑπάντησηΔιαγραφή2penguin witch : Me foul? Because?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχήν καλώς ήρθες μετά από καιρό και ευχαριστώ για το σχόλιο.
Στο blog δε γράφω κατ’ ανάγκη για να αρέσουν τα γραφόμενά μου, ή για να βρω κι άλλους που συμφωνούν με μένα και μ’ αυτή τη λογική, να σου πω εξαρχής ότι διαφωνούμε. Εξάλλου είναι κι ένας τρόπος να ‘χω πολλά σχόλια στο post μου, σωστά; ;-) Μάλλον στα υπόλοιπα που γράφω συμφωνούμε, γι' αυτό δε σχολιάζεις.
Αυτός ο διαχωρισμός σε άσπρο μαύρο που κάνεις ανέκαθεν με έβρισκε ασύμφωνο και όποτε διαφωνούσα με «προοδευτικές» ιδέες αμέσως έμπαιναν μπροστά επιχειρήματα τέτοιου τύπου όπως η στείρωση που προτείνεις που θεωρώ απαράδεκτα. Το να μου προσάπτεις κάτι τέτοιο που θυμίζει τακτικές ναζιστικού τύπου, όπως αυτό με τη στείρωση, είναι τουλάχιστον άδικο και δε μπορώ να το δεχτώ. Όταν διαφωνώ με κάτι δε σημαίνει ότι παίρνω το λάβαρο της επανάστασης και βουρ στον αγώνα να φάω όποιον μου αντιτίθεται, ήμαρτον! Οι απόψεις που έχω στο θέμα είναι κατά τη γνώμη μου μετριόφρονες και όχι Ταλιμπανέζικες και αλίμονο αν με έκαναν να αισθάνομαι ενοχή που τις έχω γιατί δε μιλάω για δράση εναντίον κάποιας ομάδας ανθρώπων.
Σκεπτόμενος έστω κι αυτά τ’ ακραία παραδείγματά σου πάλι πιστεύω ότι έχω δίκιο, κυρίως επειδή είναι ακραία και δεν είμαι αυτής της λογικής. Δεν είπα ότι δε μπορούν να αναθρέψουν ένα σωστό άτομο κι οι ομοφυλόφιλοι αλλά εκ των προτέρων κάτι λείπει για να δέσει η σάλτσα. Με τις επιλογές που κάνει ο καθένας δε πρέπει να φορτώνεται το παιδί, είτε έχει επιλέξει ο γονιός να είναι ομοφυλόφιλος, είτε μεθύστακας, είτε να ξυλοφορτώνει τη γυναίκα του, είτε να παίρνει ναρκωτικά, είτε να χαρτοπαίζει. Αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι φυσιολογικό περιβάλλον αυτό για να μεγαλώνει ένα παιδί κι όχι κόψτε τους τ’ αρχίδια να μη κάνουν παιδιά οι πούστηδες. Μπορείς όμως με νομικούς όρους να προστατέψεις το παιδί και ν’ αφαιρέσεις την κηδεμονία από τέτοιες περιπτώσεις, σωστά; Κάτι περισσότερο από μένα κι από σένα ξέρουν οι παιδοψυχολόγοι που μιλούν για την ανάγκη ύπαρξης του πατέρα και της μητέρας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε βγαίνουν γαμάτα άτομα σαν αυτά που αναφέρεις στα link που έδωσες; Λέμε ποιο θα ήταν το φυσιολογικό, το ιδανικό περιβάλλον για την ανατροφή ενός παιδιού.
Στην περίπτωσης μη ύπαρξης του ενός από τους δύο γονείς, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Με το να χωρίζουν πχ οι γονείς δημιουργούν αυτόματα ένα κενό στο παιδί που όμως, με όρους το μη χείρον βέλτιστον, είναι αποδεκτό γιατί ίσως είναι καλύτερο από το να μένουν μαζί και να δημιουργούνται εντάσεις που μπορεί να το βλάψουν ψυχικά χειρότερα. Αν οι γονείς είναι πολιτισμένοι και ενδιαφέρονται για την ψυχική ισορροπία του παιδιού θα είναι ανά πάσα στιγμή δίπλα του, θα συνεχίσει δηλαδή να υφίσταται το πρότυπο του πατέρα και της μητέρας. Αν όμως οι γονείς είναι καθίκια ή γενικότερα ακατάλληλοι, σίγουρα δε μπορείς επιβάλλεις ναζιστικές πρακτικές, αλλά δες τι γίνεται πχ στις περιπτώσεις υιοθεσίας, τις κανονικές εννοώ όχι αυτές που «αγοράζουν» το παιδί από αναπτυσσόμενες χώρες. Σου λέει κύριε μπορείς να παράσχεις στο παιδί φυσιολογική ζωή; Όχι; Δεν κάνεις. Γιατί δε διαμαρτύρεται κανείς εκεί γι’ αυτούς τους γονείς που ΔΕΝ είναι προσωπική τους επιλογή να μην κάνουν παιδί και προσπαθούν με νύχια και με δόντια;
Σ’ αυτό το θέμα για να καταλήξω είμαι υπέρ της λογικής που λέει ότι τα πράγματα είναι φυσιολογικά φτιαγμένα να υπάρχει η μάνα και ο πατέρας είτε ακούγεται συντηρητικό είτε όπως θέλετε, έτσι είναι η φύση. Ξαναλέω ότι τις επιλογές που κάνει κανείς να χαρτοπαίζει, να πίνει, να είναι ξενογαμάει, να επιλέγει ερωτικό σύντροφο, ή ακόμα και ν’ αλλάζει το φύλο του τις κάνει στον εαυτό του και τις αποδέχομαι, εξ ου και η αποδοχή μου του γάμου τους, χωρίς όμως να μπορώ ν’ αποδεχτώ αυτές τις επιλογές ο καθένας να τις φορτώνει στο παιδί.
Καλημέρα.
2zaphod : Συγγνώμη που δε συμφωνώ μαζί σου, ας είσαι εσύ ο προοδευτικός από τους δύο, το αξίζεις! Το ποστάκι όπως λέω και στην εισαγωγή δεν είναι συνειρμικό αλλά ό, τι μου κατέβηκε στο κεφάλι ακούγωντας μία μέρα ειδήσεις. Εύχομαι μόνο τα σκουπίδια να ήταν ζαρντινιέρες γιατί θα μ' άρεσε πιό πολύ αυτός ο συμβολισμός.
2hades : Να ανοίγει ο δρόμος για τον Καρατζαφέρη δε το νομίζω ρε συ. Αν το δούμε κι αυτό θα μεταναστεύσω. Δε συμφέρει εξάλλου το ΠΑΣΟΚ να κάνει κάτι τέτοιο.
"ο Μπένυ γιατί δεν έκανε τον Όμιλο εντός του ΠΑΣΟΚ τελικά; Μήπως επειδή θέλει να κάνει ΕΠΕ; :):):)"
ΓΑΜΑΤΟ!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
"ήδη μου την είπε ο zaph, αλλα΄τι να κάνω; Διαφωνώ :)"
Ωχωχωχωχωωωωχχχχ έκανες αυτό το τραγικό λάθος; Στην πυρά , στην πυράάάά! Έχεις και συ τώρα ταμπελίτσα φαντάζομαι ετσι; Συντηρητικούρα, οπισθοδρομικέ, ουουουου σιξ σιξ σιξ.
2pastaflora : Πολύ έξυπνη πρόταση! Με τη Σάσα Μπάστα στο ρόστερ θα γαμούν και θα δέρνουν. Γενικά είμαι υπέρ του γάμου δε λέω όχι. Αλλά βλέπω ότι τις περισσότερες φορές γίνεται αυτό που λές να κάνεις ένα θρησκευτικό γάμο καρναβάλι και είναι αηδία. Συμφωνούμε. Ομολογώ όμως ότι βλαμμένος με τα ρύζια έχω γίνει ουκ ολίγες φορές και σε φίλους και συγγενείς και μ' άρεσε.
2δείμος : Αυτό που ήθελα να θίξω είναι ότι Εκκλησία πρέπει να μην έχει πλέον λόγο σεπολιτικές αποφάσεις. Ας εκφραστούν όπως θέλουν αλλά όχι να ενημερώνονται και επίσημα από το κράτος. Με αυτό τον τρόπο παραδέχονται και οι δύο μεριές ότι υπάρχουν συμφέροντα. Όποιος είναι πιστός και θέλει ας παντρευτεί ή ας κάνει ό, τι θέλει. Ανέκαθεν οι γραμμές είτε κομματικές, είτε θρησκευτικές, είτε τα κέρατά μου με εκνεύριζαν.
"Διαφωνούμε στο ζήτημα όμως της υιοθέτησης" όντως!
"Μεγαλύτερο θα είναι το πρόβλημα από τους ενήλικες και μικρότερο από το παιδικό-μαθητικό κοινωνικό σύνολο" γι'αυτό ακριβώς το λόγο το λέω. Τα πιτσιρίκια αυτά που ακούνε από το περιβάλλον τους λένε και επειδή η κοινωνία είναι ανέτοιμη να το δεχτεί αυτό είναι ένα έξτρα επιχείρημα για να προστατέψουμε τα παιδιά.
"Επιπλέον, πολλά είναι τα θηλαστικά που ανδρώνονται σε ομοφυλικό περιβάλλον" το επιχείρημα το βρίσκω ατυχές. Είμαστε άνθρωποι συν τοις άλλοις εκτός από θηλαστικά. Υπάρχουν και θηλαστικά τότε που παρατούν τα παιδιά τους και αυτά μεγαλώνουν φυσιολογικά, σωστά;
Ρε κλαμπανε δεν μπορείς μια να επικαλείσαι την φύση ("φυσιολογικό") και μία ναι λες πως τα ζώα (η φύση δηλ) είναι αλλιώς!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρρρρρρρ!
γεροξούρα!
2zaphod : Έχεις και συ 2 πτυχία δηλαδή και λοιπά και λοιπά ε; Μάλλον πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα γιατί μάλλον αντιπαρατίθεσαι μόνο και μόνο για την αντιπαράθεση. Τα καρπούζια είναι φύση αλλά δε τα συγκρίνει κανείς με τις τσιπούρες. Επικαλούμαι το φυσιολογικό για τον άνθρωπο, δε το συγκρίνω με τα λάμα του Περού, τι συμψηφισμός είναι αυτός; Εντέλει μπορεί η κάποια μέρα η επιστήμη να καταφέρει να χέζουμε από το στόμα για να κάνουμε οικονομία στο κωλόχαρτο, αν και πολλοί το κάνουν ήδη και χωρίς τη βοήθεια της επιστήμης. Ε εγώ δε θέλω ρε, ασταδιάλα. Δεν είμαι οπισθοδρομικός κι ούτε θα πάρω φωτιά και τσεκούρι εναντίον της εφεύρεσης ωχουουουουου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕισαι μονολιθικός και αδιάλλακτος
ΑπάντησηΔιαγραφή:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
Χιχιχιχιχιχι. Μ' αρέσει όταν είσαι μπουκωμένος και δε μπορείς ν' απαντήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Εισαι μονολιθικός και αδιάλλακτος"
Σ' ευχαριστώ!
Και εσύ είσαι αλλεργικός στις κάμπιες και πουλάς κάλτσες σε θρησκευτικά πανηγύρια. Γούφα τον
Α, επίσης είσαι υβριδικός, εκτοπλασματικός, σκαλιπούτσικας, μπορδοροδοκόκκινος, μπους και χέζεις κοτόπουλο με μπάμιες και γιουβέτσι φούρνου.
ΑπάντησηΔιαγραφή@humma: μια διευκρίνιση-το βλαμμένος πήγαινε σε όσους χειροκροτάνε και κάνουν τους χαρούμενους και μετά θάβουν νύφη, γαμπρό και όλα τα σόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήεεε ξεχάσατε το πούστης και πρεζάκιας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Zaphod έλειψα λίγο διάστημα και μου έκανες τον Humma αριστερό?!?!? :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρα απο την πλάκα ορθά ομιλεί ο φίλος μου ο Humma ΑΛΛΑ απο την άλλη δεν μπορώ να δεχθώ ένα σωρό κοπρόσκυλα που δουλεύουν στο δημόσιο (και στην ΔΕΗ και αλλού)και πληρώνονται εις βάρος μου, να παίρνουν και ποιό πολλά λεφτά απο μένα και μεγαλύτερη σύνταξη και να μην δουλεύουν καθόλου και να πληρώνω εγώ τις απεργίες τους και τέλος να μην καταλαβαίνουν το πρόβλημα του ασφαλιστικού. Δεν γνωρίζω αν με το νομοσχέδιο που θέλουν να περάσουν λυθεί το πρόβλημα, αλλά και λίγη συνεργασία για το καλό των υπολοίπων, που μας γαμάνε τόσα χρόνια, δεν βλάπτει.
Αυτοί όλοι που φωνάζουν υπέρ των απεργιων ποιανού συμφέρον κοιτάζουν? Μιας μερίδας υπαλλήλων (δημοσίων, κοινώς κοπρόσκυλα) ή το συνολικό συμφέρον των υπαλλήλων? Κάτι δεν μου κάθετε καλά ρε γαμώτο...
Οι αριστεροί που υποτίθεται κοιτάζουν το συμφέρον του εργαζόμενου μόνο των δημοσίων τους ενδιάφέρει? Οι υπόλοιποι να πάνε να γαμηθούνε? Οι δημόσιοι φάγανε, είπιανε, γλεντίσανε και σύνταξη πήρανε και εφάπαξ. Δεν φταίνε αυτοί για την κατάντια του ασφαλιστικού, αλλά μήπως είναι καιρός να κοιτάξουν και την απο ΄δώ πλευρά?
Άποψή μου πάνω στο συγκεκριμένο θέμα (ετοιμαστείτε για μάχη): Όποιος κάνει απεργία να απολύεται επι τόπου, να χάνει όλα τα λεφτά της σύνταξής του και να μην μπορέι να πιάσει ποτέ δουλειά σε αυτή την χώρα. Κάτι τέτοια γίνονται και νιώθεις μαλάκας που δεν είσαι δήμόσιος υπάλληλος.
Ηumma, μπορεί αν μην συμφέρει το ΠΑΣΟΚ, αλλά μπορεί αύριο-μεθαύριο να φέρει τούμπα τα ψάρια ο Καραμανλής. Ποτέ δεν ξέρεις. Αν και θεωρητικά (για να θυμηθώ και εκείνη την ωραία εκτίμηση του zaphod περί κινήσεων Καραμανλή και μεσαίου χώρου) μια τέτοια κίνηση δεν έχει καμία απολύτως τύχη εάν πρώτα αυτό το σχέδιο (αν όντως υφίσταται) δεν καταρρεύσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόσεξε πως το σκέπτομαι: το ΚΚΕ δεν πρόκειται να συμμετάσχει σε καμία περίπτωση συνεργασίας, μάλλον επειδή δεν θα το προτείνει κανείς, όχι για άλλον λόγο αλλά επειδή δεν θα βγαίνει και πάλι αυτοδύναμη κυβέρνηση συνεργασίας (πωωωωωωωωωωω, τι ορολογία έγραψα το άτομο ρε!!!). Ο Συν έχει αποκλείσει την οποιανδήποτε συνεργασία τόσο με ΝΔ όσο και με ΠΑΣΟΚ. Άρα διά της ατόπου απαγωγής ποια σενάρια μένουν; Το πρώτο λέει ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, το δεύτερο Καρατζαφέρη.
Τόσο απλά.
Εκτός φυσικά αν γίνουμε Βέλγιο και μείνουμε δίχως κυβέρνηση για κανά εξάμηνο, κομματάκι χλωμό όμως μιας και σε τέτοια περίπτωση θα πρέπει πρώτα να έχει επιστρέψει ο Γλύξμπουργκ... :):):)
Α, και δε μασάμε από ταμπέλαι. Πόσο δε μάλλον όταν δεν υφίστανται καν! Απλά ότι λέγω αηδιες με κατηγορεί εσχάτως, αλλά ως εκεί... :):):)
@humma
ΑπάντησηΔιαγραφήΜονολιθικος και αδιάλλακτος a.k.a. κολλημένος και μαλάκας!
:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
Τι να σου πω ρε κοπρίτη έγραψα 18σελιδο και λες πως δεν έχω επιχειρήματα; :ΡΡΡΡΡΡΡ
@pegasus
Καλώς το παιδί! Τι κανεις ωρε γκιούρη;
@
2pastaflora : Ναι ρε συ δε θα παρεξηγηθούμε κιόλας ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφή2estarian : Νι ρε
2pegasus : Όσο περισσότερο δουλεύεις, σε γαμούν στις κρατήσεις, δεν έχεις ασφάλεια και δε θα πάρεις σύνταξη ποτέ τόσο πιό πολύ ξυπνά ο αριστερός μέσα σου. Δεν είναι θέμα πολιτικών πεποιθήσεων αλλά βιοποριστικών συνθηκών.
Όπως λέγαμε και το Σάββατο όντως υπάρχουν άπειρα κοπρόσκυλα στο δημόσιο, αλλά ρε φίλε καλά κάνουν και απεργούν. Η εκάστοτε κυβερνήσεις δε τους διόριζαν αβέρτα για να εξασφαλίσουν ψηφαλάκια; Ε ας τους πληρώνουν τώρα με τον προυπολογισμό του κόμματός τους. Δε θα πρέπει να τους εξασφαλίσω εγώ σύνταξη επειδή οι κυβερνήσεις είναι κοντόφλαλμες και βλέπουν μόνο μέχρι τις επόμενες εκλογές. Όσο για την απόλυση σε περίπτωση απεργίας τα παραλές.
2hades : Α καλά ρε συ. Εγώ νόμιζα ότι όταν έλεγες Καρατζαφέρη εννοούσες συνεργασία του με ΠΑΣΟΚ. Είπα και γω
2zaphod : Ρε συ τί έχεις πάθει; Αν βρίσκω κάποια επιχειρήματα σου μαλακίες φταίω εγώ έτσι; Από τις 18 σελίδες δεν έχεις σκεφτεί πόσες παπαρίτσες μπορεί να λες. Γιατί όλο το σύμπαν συμφωνεί μαζί σου ε;
@Zaphod. Χάθηκα αλλά ξαναεμφανίστηκα!
ΑπάντησηΔιαγραφή@Humma. Τότε ρε van να πάνε να κόψουν το ρεύμα στους υπουργούς και σε αυτούς που φταίνε άμα το πάμε έτσι. Το ξέρω δεν φταίνε αυτοί, αλλά δεν φταίμε και εμείς!
Αν κάποιος απο τους δύο φταίει ποιό πολύ είναι αυτοί και όχι εμείς. Δεν θα πάρουμε που δεν θα πάρουμε σύνταξη, να έχουμε και όλα τα κορπόσκυλα να πιέζουν να περνάει το δικό τους εις βάρος μας και να ταλαιπορούμαστε κιόλας! Έλεος!
Υ.Γ. Αυτό με τις απολύσεις ήταν τραβηγμένο αλλά ήθελα να τονίσω την αγανάκτηση. Δεν ξέρω για εσάς τους υπολοίπους, αλλά αυτές οι διακοπές και προσωπικά και επαγγελματικά μου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα.
Όλες οι συνεντεύξεις του Κωνσταντίνου είναι «στημένες».
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένας δημοσιογράφος δεν του κάνει τις εξής ερωτήσεις:
1. Γιατί συνεχώς λέτε για το πού σπούδασαν τα παιδιά σας και δεν λέτε για το τι σπουδές κάνατε εσείς ο ίδιος που σας χρυσοπλήρωνε ο ελληνικός λαός;
2. Γιατί συνεχώς μιλάτε για τη Σχολή Αναβρύτων, λες και είναι κανένα Πανεπιστήμιο τύπου Καίμπριτζ; Γιατί δεν λέτε καθαρά ότι τα Ανάβρυτα που σπουδάσατε ήταν απλά ένα γυμνάσιο, στο οποίο ο καθηγητής δεν θα τολμούσε ποτέ να σας βάλει κακό βαθμό επειδή θα πέρναγε την υπόλοιπη ζωή του στη Μακρόνησο;
3. Πώς καταφέρατε σε δύο (2) χρόνια και τελειώσατε τρεις (3) στρατιωτικές σχολές (Ευελπίδων, Δοκίμων και Ικάρων); Γιατί δεν τις τελειώνατε σε τρία (3) χρόνια (στην κάθε μία η φοίτηση είναι τετραετής);
4. Όταν η χούντα σας κατάργησε οριστικά γιατί βιαστήκατε να δηλώσετε ότι θα σπουδάζατε στο Καίμπριτζ; Γιατί είσασταν επί τρία (3) χρόνια υποψήφιος και τελικά δεν καταφέρατε να γίνετε δεκτός; Πως το δικαιολογήσατε μετά; Ότι «δεν είχε το Καίμπριτζ το κατάλληλο κύρος»;
5. Θυμάστε που όταν είσαστε διάδοχος του Θρόνου στην Αθήνα μια κοπέλα ρωτήθηκε σε ένα λεωφορείο αν της αρέσετε και όταν εκείνη απάντησε «όχι δεν είναι του γούστου μου» συνελήφθη από αστυφύλακα με πολιτικά για περιύβριση αρχής και καταδικάστηκε με την εισήγηση του εισαγγελέα ότι «Σε όλες τις Ελληνίδες αρέσει ο διάδοχος Κωνσταντίνος»;
6. H γιαγιά μου μου έλεγε παλιά ότι καλά κάνατε και μάθατε καράτε επειδή με τον τρόπο αυτό θα μπορούσατε να αντιμετωπίζατε τους εχθρούς της πατρίδας μας. Στη δίκη της χούντας (1975) αποκαλύφθηκε την πρώτη μέρα του πραξικοπήματος σας επισκέφτηκαν στα ανάκτορά σας στο Τατόι ο Παπαδόπουλος, ο Πατακός και ο Μακαρέζος, και τους δεχτήκατε αόπλους στο γραφείο σας. Εσείς κρατάγατε ένα πιστόλι (τι το κάνατε, καθαρίζατε τα νύχια σας;) και πίσω από τους τρεις πραξικοπηματίες υπήρχαν δύο εμπιστότατοί σας χωροφύλακες που κρατούσαν αυτόματα «Sten». Γιατί δεν τους πυροβολήσατε; Φοβηθήκατε μήπως οι συγγενείς τους σας κάνουν αγωγή κατά του δημοσίου με βάση το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα;
7. Ποιος ενέργησε σωστά, εσείς ή ο γαμπρός σας ο Χουάν Κάρλος της Ισπανίας που αντιμετώπισε με θάρρος την απόπειρα πραξικοπήματος του συνταγματάρχη Τεχέρο Μολίνας (1976) και τον εξανάγκασε να αυτοκτονήσει; Ποιός απολαμβάνει υστεροφημία τώρα; Αυτός η εσείς που βουτήξατε στη θάλασσα για να ρίξετε σαμπάνια σε μια ολυμπιονίκη μας (δεν σας εξήγησαν ο Αρναούτης και ο Χοϊδάς ότι δεν ρίχνουν σαμπάνια σε βρεμένους από τη θάλασσα ολυμπιονίκες, η μήπως εσείς δεν το ξέρατε επειδή δεν είχατε βραχει ως ολυμπιονίκης);
8. Θυμάμαι ότι όταν ταξίδευα με το πλοίο στην Κρήτη για το δημοψήφισμα του 1974, την ώρα που μιλούσατε στην τηλεόραση ότι «θέλετε να επιστρέψετε στην πατρίδα σας, για να επισκεφτείτε τους τάφους των προγόνων σας» ένας ασεβής Κρητικός πήγε πίσω από την τηλεόραση και κουνούσε τα χέρια του, σαν να ήσαν τα δικά σας χέρια. Έτσι το πλήθος των Κρητικών επιβατών της «Κρητικής Ατμομπλοϊας» δεν έδειξε την αρμόζουσα κατάνυξη. Γιατί δεν διαμαρτυρηθήκατε, ώστε να επαναληφθεί το δημοψήφισμα;
9. Όταν έγιναν τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου της «Βασιλευομένης Δημοκρατίας» στις 2 Οκτωβρίου 1974 στη γωνία Πανεπιστημίου και Ιπποκράτους στην Αθήνα, γιατί ανεχτήκατε το πλήθος των ασεβών φοιτητών που φώναζε «λέσα για λέσα είσαι πριγκιπέσα, άνοιξε το παράθυρο να μπει γιαούρτι μέσα» και πέταγε αβγά και νεράντζια; Γιατί δεν ζητήσατε να διαλυθεί το πλήθος με τα μηχανοκίνητα του Μπιτούνη με τα δακρυγόνα («τις αύρες» όπως τις αποκαλούσατε τότε); Γιατί τα ανεχτήκατε όλα αυτά; Γιατί ένας άξιος αξιωματικός, ορκισμένος στη χούντα και στο θρόνο, ο Μπόλαρης, έκανε αυτή την ξεφτιλισμένη απόπειρα πραξικοπήματος με τις πιτζάμες;
10. Δεν ντραπήκατε τους προγόνους σας, τους Αψβούργους, τους Χοετζόλερν, και τόσους άλλους που δόξασαν το στερέωμα της βασιλευόμενης Ευρώπης, τον Μαξιμιλιανό του Μεξικού κλπ; Θα τολμούσαν ποτέ στον Φραγκίσκο Ιωσήφ της Αυστρίας να φωνάξουν «έ, έ, έρχεται – έρχεται γιαούρτι!»;
11. Γιατί – μετά από όλα αυτά – δεν σκεφτήκατε την ματ κίνηση κατά των αντιπάλων σας: Να πάτε στην Αμερική να σας καταψύξουν για τα επόμενα 100 χρόνια και όταν θα ξυπνήσετε, δεν θα ζούν οι επικριτές σας, και θα μπορείτε να ισχυριστείτε ότι τελειώσατε τις 3 στρατιωτικές σχολές σε 12 χρόνια που ήταν κανονικά η φοίτηση όλων αυτών, ότι πήγατε μετά και σπουδάσατε στο Καίμπριτζ; Ποιος ρωτάει σήμερα τί σπουδές είχε κάνει στα νιάτα του ο Όθωνας;
Λυπάμαι, αλλά αν με είχατε πλησιάσει και εμένα ευγενικά, ίσως να σας ρώταγα μόνο για τις σπουδές που έκαναν τα παιδιά σας (για να γεμίσει η συνέντευξη).