Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Κυριακή, Αυγούστου 24, 2008

Doping Inc - FAQ

Μετά το χαριτωμένο προηγούμενο ποστ, και πριν λήξει το γκάλοπ, άρχισα να διαβάζω και να την ψάχνω για να γράψω το τέρας που ακολουθεί. Προσπάθησα όσο μπορούσα να εστιάσω σε θέματα πολιτικής και όχι "εθνικής υπερηφάνιας". Ελπίζω να έβαλα το όλο θέμα στις σωστές του διαστάσεις. Διαφωνίες και διορθώσεις δεκτές, αρκεί να είναι υπό το πρίσμα της λογικής και όχι των διαρκώς διωκόμενων ΕΛ από τους Νεφελίμ :)

(Παρεμπιπτόντως ελπίζω οι απαντήσεις στο γκάλοπ περί Νεφελίμ, Βριλ κτλ να ήταν προϊόν πλάκας, όπως και το ίδιο το ποστ άλλωστε. Όσοι το ψήφισαν σοβαρά παρακαλούνται να μην με ξαναδιαβάσουν. Ευχαριστώ)


***Updated version. Τα νεα, κυρίως λινκς, είναι με κόκκινο****

1. Γιατί γίνονται έλεγχοι μόνο στους Έλληνες;
ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΑΣ (λινκ). Απλά σε μας δεν αρέσει. Η πάγια τακτική είναι να ελέγχονται όσο γίνεται περισσότεροι και ειδικά αυτοί που πετιούνται "από το πουθενά". Τα υπόλοιπα είναι ένα παραμυθάκι που στήνουν οι πιασμένοι στα πράσα αθλητές μας για να μην φάνε το κράξιμο της αρκούδας. Απλά κάποιοι φορείς όπως πχ η WADA κάνουν την δουλειά τους, πράγμα που σε μας φαίνεται παράξενο.
Ακόμα και τώρα είδα σε πολλές κούρσες ακυρώσεις για ψύλλου πήδημα (πχ πάτησε την διαχωριστική γραμμή στον διάδρομο κάποιος σπρίντερ) και κανείς δεν έκανε σενάρια, φαντάζεστε να είχαμε χάσει εμείς έτσι ένα μετάλλιο τι θα γινόταν;

2. Γιατί όλοι όσοι πιάστηκαν αρνιούνται την πράξη;Διότι εδώ είναι ΕΛλάδα και κάποιοι θα τους πιστέψουν - και μπορεί να τους κάνουν και ήρωες. Μπορεί σε μερικά χρόνια να γίνουν προπονητές ή ακόμα και βουλευτές και να ξαναθαυμάσουμε ήθος αλά Κουκ..... εεεε δεν το λέω :)
Άσε που αν κάνεις το μαλάκα, παίρνεις έναν διετή αποκλεισμό και καθαρίζεις. Αν το συνεχίσεις μπορεί να φας χειρότερα, μιας και όλοι μπορεί να δικαιολογήσουν ένα "λάθος" αλλά όχι την συστηματική προσπάθεια να βγάλεις όλους τους άλλους μαλάκες.

3. Έχει συμφερον η ΔΟΕ να κυνηγά μεγάλους αθλητές με μετάλλια όπως τη Θάνου, τη Χαλκιά κτλ;
Τρελοί είστε; Σιγά μην βάλει και κόκκινο φανάρι απ' όξω από το μαγαζί. Η ΔΟΕ εύχεται κανένας μεταλλιούχος να μην χρειαστεί να πιαστεί ποτέ. Κάποια πράγματα βρωμάνε όμως τόσο πολύ που δεν μπορεί να κάνει το κορόιδο συνέχεια. Οι Ολυμπιακοί είναι το μαγαζί της ΔΟΕ (διαβάστε το για να δείτε πως δεν είναι και καμιά αγγελική οργάνωση),
και τόσο εμπαιγμό στο μαγαζί του δεν τον αντέχει κανένας. Είχαμε (ως το 2004) κάποια σιωπηλή ανοχή, αλλά αυτή τελείωσε. Εξηγούμαι: Τα Olympic Games είναι πρώτ' απ' όλα μια επιχείρηση. Χρειάζονται (κυρίως ντόπιοι) θεατές για να είναι γεμάτα τα στάδια, τηλεθέαση, διαφημίσεις κτλ κτλ.. Είναι καλό η χώρα που τα οργανώνει να πηγαίνει καλά. Αυτό που τρέμει όμως η ΔΟΕ είναι μια νέα περίπτωση Γκρίφιθ Τζόινερ που θα σκοτώσει για τα καλά το δόγμα "νους υγιης κτλ" και μαζί και τα έσοδα, ειδικά αν μείνει ξερός κανένας κατά την διάρκεια των αγώνων.....

Μόλις άκουσα και το εξής: Για μεγάλο χρονικό διάστημα (πριν το 2004 πάντως) οι Έλληνες αθλητές δεν έδιναν καν whereabouts, που είναι μια υποχρεωση που έχουν όλοι. Όπως είπε ο κ. Ψαρέλλης οι δικοι μας δεν τηρούσαν ούτε τα προσχήματα. Πόσο το μαλάκα να κάνει πια η ΔΟΕ και η WADA; Έβαλαν την συμμορία, γιατί τέτοια είναι, στο σημάδι.
4. Και οι Αμερικάνοι;
Οι Αμερικάνοι απ' όσο ξέρω ελέγχονται μόνοι τους μέσω της USADA που κάνει την ίδια δουλειά με την WADA στην Αμερική. Δεν κατάλαβα γιατί θεωρούμε a priori πως αυτοί "θα ευνοήσουν" τους αθλητές τους. Νομίζετε πως όλες οι υπηρεσίες δουλεύουν κατ' ανάγκη όπως το ελληνικό δημόσιο; Απ' όσο ξέρω οι μόνοι που έχουν περίπου-άσυλο είναι οι NBAers αλλά όσοι από αυτούς και να πιαστούν, μπορούν να φέρουν άλλους 150.
Η δικαιοσύνη τους εκεί κάτι έκανε με το θέμα της Balco, εδώ ακόμα περιμένουμε.... Απο τις εθνικές ομοσπονδίες και την WADA (σε συνεργασία) έχουν εξαρθρωθεί κυκλώματα ντόπας αρκετά χοντρά. Αλλού βεβαίως διότι εδώ μετρά το "εθνικό συμφέρον" και όχι ο νόμος. Πάμπολλοι αθλητές τους (Γκριν, Τζόουνς, Χάντερ και πολλοί πολλοί άλλοι) στο παρελθόν έχουν πιαστεί ντοπε ή έχουν αναγκαστεί να ομολογήσουν πως πήραν απαγορευμένες ουσίες. Προσοχή όμως στο νομικό πρόβλημα. Η λίστα των απαγορευμένων ουσιών στην Αμερική διαφέρει. Πολλά από αυτά που παίρνουν επίσημα οι αθλητές του NBA πχ είναι απαγορευμένα στον υπόλοιπο κόσμο. (Αν θυμάμαι καλά, ο Γιαννούλης είχε πιαστεί με ναδρολόνη (;) και κατέληξε για ένα διάστημα στην Αμερική. Όταν τον ρώτησαν οι συμπαίκτες του τι είχε πάρει και τους είπε, έσκασαν στα γέλια!)

Το πρόβλημα είναι πως οι χώρες που έχουν μαζικό αθλητισμό δεν πολυπειράζονται αν ένα αστέρι τους πιαστεί ντοπέ γιατί έχουν άλλους να τον αναπληρώσουν, μπορεί όχι ισάξια αλλά σε κάποιο ικανοποιητικό βαθμό. Μετάλλια μπορούν να πάρουν και από αλλού. Εδώ όμως η "πρόοδος" του Ελληνικού αθλητισμού ήταν πρόοδος μόνο μερικών μονάδων και όταν αυτοί αποκλείονταν θεωρούνταν "επίθεση" και άδικη συμπεριφορά. Δεν μπορούσαμε να χωνέψουμε πως οι νόμοι που ισχύουν για όλους πρέπει να ισχύουν και σε μας! Από την άλλη, οι άλλες χώρες έχουν πιο έξυπνα λαμόγια. Δύσκολα θα χρησιμοποιήσουν την ίδια ουσία δεύτερη φορά, μιας και την ψάχνουν την δουλειά συνέχεια.

5. Μα δεν ντοπάρονται όλοι;
Λογικά ναι (άρθρο του 1999), ειδικά στον στίβο και σε ορισμένα αθλήματα που ειναι flagged (ποδηλασία, άρση βαρών), και όταν λέμε ναι συνήθως εννοούμε αυτούς που είναι μέσα και γύρω στα μετάλλια. Δεν είναι τυχαίο πως αυτοί ελέγχονται περισσότερο, ειδικά αν ξεπετάγονται από το πουθενά.
Έχω γνωρίσει Έλληνες στιβίστες (2004 λίγο πριν γίνει το μπαμ με τους Κεντέρη/Θάνου), πρωταθλητές στις μικρές ηλικίες και το είπαν απλά: Αν θες να πας παραπάνω πρέπει να πάρεις κάτι. Η 8ωρη προπόνηση και το χαρισματικό σώμα δεν φτάνουν, ή έστω φτάνουν σε σπάνιες περιπτώσεις.
Θυμάμαι πως τους είχα ρωτήσει αφελώς: "Και ο Κεντέρης;" και απάντησαν: "Ουουουουουουου" (και όχι με την έννοια του όχι)!
Το ζήτημα είναι τι θεωρούμε ντόπα. Παλιά (πολύ παλιά) χρησιμοποιούσαν ακόμα και κόκα (για να μην νιώθουν κούραση). Τώρα το πράγμα εχει εξελιχθεί στην προσπάθεια να αυξηθεί η επίδοση, να "κρυφτεί" αυτό που πήραν και να ελαχιστοποιηθούν (ελπίζω) οι όποιες παρενέργειες. Όλοι οι αθλητές χρησιμοποιούν και επίσημα κάποιες ουσίες οι οποίες θεωρούνται νόμιμες.
Όπως έγραψε και κάποιος άλλος, ο ίδιος ο πρωταθλητισμός "σκοτώνει" το σώμα. Η εικόνα του Μοχάμεντ Αλι στην Ατλάντα νομίζω πως μπορεί να πείσει τους πάντες. Οι αθλητές (ειδικά στα ατομικά αθλήματα) είναι υποχρεωμένοι να παίρνουν βοηθήματα που θα κάνουν το σώμα τους να αντέξει στην συνεχόμενη, παράλογη και παρατεταμένη πίεση. Ανάμεσα στις βιταμίνες, τα άλατα κτλ είναι εύκολο να πέσουν και τα στεροϊδη (σχόλιο νο 14) τα οποία επιταχύνουν τον μετασχηματισμό του λίπους σε μυς, δηλαδή φέρνουν τα ίδια αποτελέσματα με λιγότερη προπόνηση ή περισσότερα αν κάποιος προπονείται στους ίδιους ρυθμούς.

6. Άρα λογικά αν δεν έπαιρνε κανένας ντόπα τα αποτελέσματα θα ήταν πάνω κάτω τα ίδια.
Λογικά ναι. Αλλά θα έλειπαν τα εξωγήινα παγκόσμια ρεκόρ, τα σούπερ ντούπερ καρφώματα, οι τρελοί χρόνοι. Ή έστω αν υπήρχαν θα ήταν πιο σπάνια η εμφάνισή τους. Ποιος θα έβλεπε αυτούς τους αγώνες; Η Δεβετζή (νομίζω) το είπε πολύ έξυπνα κάπως έτσι: "Όλοι έλεγαν πως στο Πεκίνo δεν θα έχουμε παγκόσμια ρεκόρ και εγώ τα βλέπω να πέφτουν το ένα μετά το άλλο". Εδώ ντοπαρονται ακόμα και οι αθλητές της...τοξοβολίας (με ηρεμιστικά για σταθερό χέρι και αργό ρυθμό παλμών καρδιάς)!

Δύσκολα μπορεί κανείς να διαφωνήσει με την ακόλουθη άποψη, και δεν μιλάμε μόνο για τους Ολυμπιακούς. Κρατήστε την για το τέλος:



Δεν μπορούμε να θέλουμε συνέχεια την πίτα σωστή και τον σκύλο χορτάτο. Κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις.

7. Και που είναι το πρόβλημα με τους Έλληνες;
Το πρόβλημα είναι πως η Μ3 (έχω βρει το ίδιο άρθρο σε αρκετά site για αναβολικά, και κανέναν αντίλογο, άρα μάλλον τα λέει καλά) είναι η χειρότερη δυνατή επιλογή. Πουθενά δεν έχει δοκιμαστεί σε ανθρώπους. Σε όσα πειραματόζωα δοκιμάστηκε οι επιστήμονες τρόμαξαν. Χρησιμοποιείται σε εργαστήρια είτε για καταπολέμηση καρκινικών κυττάρων είτε σαν"μέτρο" για την δραστικότητα άλλων στεροϊδων. Ενώ πολλά στεροϊδή χρησιμοποιούνται στα ζώα (αμ θέλετε μπριζόλα χωρίς λίπος από ζώο εκτροφείου, γίνεται; δεν γίνεται), αυτή δεν χρησιμοποιείται ούτε εκεί, τουλάχιστον στην Ευρωπη. Οι μόνες εταιρείες που βρήκα πως το παράγουν εδρεύουν (που αλλού) στην Κίνα, κάτι που μας κάνει καχύποπτους.
Τα "καλά" που είχε η Μ3 είναι πως σπανίως ανιχνεύονταν (μπήκε στην λίστα της WADA το 2005, μιας και είχε θεωρηθεί ξεχασμένο και παράλογο ως ντόπα), η χρήση της δεν μπορεί να είναι χρονοβόρα (εγγυημένος καρκίνος και άλλα πολλά), αλλά μιας - δυο βδομάδων το πολύ (ορίστε και μια πιθανή εξήγηση για διάφορα non-show πολλών, και όχι μόνο Ελλήνων, αθλητών), και (απ' ότι κατάλαβα) μετά από 4-6 ώρες από την χρήση δεν ανιχνεύεται.
Άσχετο, αλλά το ξέρατε πως όλα τα δείγματα από παλιότερους αγώνες φυλάσσονται; Αν ζητήσει η ΔΟΕ κανέναν αναδρομικό έλεγχο, φοβάμαι πως έχει να πέσει πολύ γέλιο.
Βεβαίως με απώλεια μεταλλίων που κερδήθηκαν πριν το 2005 δεν κινδυνεύουμε, μιας και πρέπει να υπάρχει απαγόρευση για να υπάρχει τιμωρία, αλλά το ηθικό μέρος....

(Στο οποίο ηθικό μέρος και φέτος...σκίσαμε!)

Το κακό είναι πως μπορεί (στην κυριολεξία) το μυαλό της WADA να μην πήγαινε ποτέ στην Μ3 (εξ' ου και το νομικό κενό), μιας και επαναλαμβάνω είναι σούπερ-ντούπερ επικίνδυνη και πολύ σπάνια, το μυαλό όμως μερικών αδίστακτων πήγε.

8. Καλά οι άλλοι είναι παρηκμασμένοι Νεφελίμ, οι δικοί μας όμως, οι απόγονοι των ένδοξων προγόνων μας γιατί ντοπάρονται;
Η σωστή ερώτηση είναι γιατί να μήν ντοπάρονται αλλά τέλος πάντων.
Δεδομένα:
α) Η χρηματοδότηση των ομοσπονδιών εξαρτάται από τα μετάλλια που φέρνουν και όχι μόνο από τον αριθμό των αθλητών που έχουν. Μπείτε στην θέση μιας ομοσπονδίας που θέλει χρήματα και αναγνώριση. Αλήθεια, ποιος ήξερε τον Σγουρό πριν την δημιουργία της υπερομάδας της άρσης βαρών;
β) Ένα Ολυμπιακό μετάλλιο ή μια θέση έως την 6η (αν θυμάμαι καλά) εκτός από τα πριμ-μπόνους εξασφαλίζουν δια βίου σε κάποιον αθλητή μια θέση αργομισθίας στα σώματα ασφαλείας. Μπείτε στην θέση ενός αθλητή που είναι αναγκασμένος να προπονείται 8-10 ώρες την ημέρα, κάθε μέρα και βλέπει συνέχεια την σκόνη των αντιπάλων του, οι οποίοι έχουν μιαν άλφα "υποστήριξη". Ξέρει πως αν πιάσει τα 30-35 χρόνια και δεν έχει "κάνει κάτι", τότε θα είναι άεργος πολυτελείας.
γ) Υπάρχει έστω και ένας υπουργός που δεν θα σπεύσει να φωτογραφηθεί με τους "ολυμπιονικες μας που μας έκαναν εθνικά υπερήφανους", διαφημίζοντας την φάτσα του και το "έργο" της κυβερνησής του; Παλαιότερα ο Φούρας ήταν τόσο χαριτωμένα αστείος σε αυτό που τον είχαν πάρει όλοι οι δημοσιογράφοι στο ψιλο....

Ποιος λοιπόν θα πει στον αθλητή για το ευ αγωνίζεσθαι; Η ομοσπονδία; Ο προπονητής που πληρώνεται από την ομοσπονδία; Ή ο υφυπουργός αθλητισμού;

Εγώ βλέποντας τα παραμορφωμένα σώματα κάποιων αθλητών (ειδικά οι αρσιβαρίστριες μεγάλων κατηγοριών και οι αθλητές-νάνοι της ενόργανης είναι τρανταχτες περιπτώσεις), αναρωτιέμαι πόσο αδίστακτοι μπορεί να γίνουν κάποιοι στο κυνήγι της ατομικής διάκρισης. Το φαινόμενο είναι διαχρονικό, όπως μπορείτε να δείτε (ανάμεσα στα άλλα) και εδώ. Με τόσα χρήματα και προνόμια να ρίχνονται στο τραπέζι από όλες τις ομοσπονδίες είναι πολύ φυσιολογικό ο άνθρωπος να υποκύψει, ειδικά μετά από κατάλληλη μεταχείριση.

Ακόμα και κάποιοι κανονισμοί μας ενθαρρύνουν την επίδοση και μόνο αυτή. Ο κατά τα άλλα συμπαθέστατος Ηλίας Ηλιάδης με 4 - 5 χρόνια όλα και όλα (αν κάνω λάθος διορθώστε με) στην Ελλάδα και στον Ελληνικό αθλητισμό θεωρήθηκε πως έπρεπε να έχει την σημαία στην τελετή έναρξης διότι είχε πάρει χρυσό το 2004. Η διαχρονική προσφορά και το ήθος πχ ενός Παναγιώτη Γιαννάκη (που πιθανότατα έχει προσφέρει περισσότερα από όλους τους άλλους μαζί) δεν μπήκαν καν στην ζυγαριά.....
Οι Κινέζοι ή οι Γερμανοί που έβαλαν την σημαία σε αθλητές (μπασκετμπολίστες παρεμπιπτόντως) που δεν πήραν και δεν θα έπαιρναν μετάλλιο με τίποτε (Γιάο, Νοβίτσκι) αλλά είναι σήματα κατατεθέντα της χώρας τους και άξιοι πρεσβευτές της παντού στον κόσμο φαντάζομαι θα ήξεραν λιγότερα....

9. Και πως;
Η λογική απάντηση είναι πως στην εποχή "προετοιμασίας" προς το 2004 κάποια δικιά μας "μεγαλοφυΐα", γνώστης του συστήματος και των αδυναμιών του (έχω μια ιδεούλα, αλλά χωρίς στοιχεία δεν παίζει να την πώ, ούτε με σφαίρες), αρκετά υψηλά ιστάμενος πάντως, βρήκε την σιγουράτζα που εξασφαλίζει μετάλλια και ατιμωρησία (θέλαμε και το 1996, και το 2000 και σαφώς το 2004 να έχουμε υψηλό "αθλητικό" προφίλ α) για να πάρουμε τους αγώνες και β) για να δικαιολογήσουμε το ότι τους πήραμε αθλητικά).
Στην συνέχεια έπιασε όσους προπονητές/παράγοντες κτλ μπορούσε από διαφορετικές ομοσπονδίες και αθλήματα και τους μύησε στο κόλπο. Οι αθλητές είτε απλά ενημερώθηκαν, είτε ρωτήθηκαν (όταν οι ερωτώντες είχαν σίγουρη την απάντηση), είτε απλούστατα χάρηκαν που η"νέα και συστηματική προπόνηση" που έκαναν επιτέλους "απέδωσε". Όσοι δεν προσφέρονταν για κάποιο από τα παραπάνω απλά αφέθηκαν να παίξουν για την συμμετοχή.
Βεβαίως αυτό δεν σημαίνει πως όλοι οι "πειραγμένοι" αθλητές μας πήραν μετάλλια ή πως κανένας καθαρός δεν πήρε. Απλά νομίζω πως υπήρχε σχέδιο να προωθηθούν κάποιοι όσο γίνεται περισσότερο. Εγώ τουλάχιστον δεν τολμώ να πω μετα βεβαιότητας ποιος ήταν καθαρός και ποιος όχι, όπως και όλοι μας άλλωστε, γι αυτό και περιμένουμε τα ρημαδοτέστ.
Από την στιγμή πάντως που ο μαζικός ερασιτεχνικός αθλητισμός στην Ελλάδα παραπαίει, αντί να καλλιεργήσουν αυτόν, η λύση όταν δεν έβρισκαν "δικούς μας" αθλητές ήταν να εισάγουν μερικούς. Το καλό που έχουν πολλοί τέτοιοι είναι πως έχουν και λιγότερους ενδοιασμούς, κυρίως επειδή πιθανότατα δεν είχαν και πολλά να χάσουν. Εννοείται πως δεν υποτιμάται η όποια προσφορά τους. Αυτό που κατακρίνω είναι η τάση που είχε επικρατήσει στην αθλητική ηγεσία. Το ζήτημα δεν ήταν ποτέ να έχουμε υγιή αθλητισμό, αλλά παραγωγή μεταλλίων (θυμηθείτε πχ πως φτιάξαμε το 2004 "υπερομάδα" στο baseball(!) και πηγαίναμε και για μετάλλιο. Το αν το καταφέραμε ή όχι δεν έχει να κάνει με το σχέδιο που φανερά υπήρχε από πίσω). Δεν είναι τυχαίο που πολλοί πρωταθλητές μας ήταν διάττοντες αστέρες. Ένα μετάλλιο και γειά σας, διορίστηκα και κονόμησα, δεν θα πεθάνω κιόλας. Και μεταξύ μας, πολύ καλά έκαναν!

Ξαφνικά η Ελλάδα έγινε (αναλογικά) αθλητική υπερδύναμη, η ΔΟΕ έκανε τα στραβά μάτια όσο μπορούσε (όπως κάνει και στους Κινέζους τώρα, σε άλλα θέματα κυρίως), οι Ολυμπιακοί του 2004 έρχονταν, οι αθλητές μας θα σάρωναν, η επίσημη αθλητική ηγεσία τους προστάτευε και τους κάλυπτε όσο μπορούσε, και όλοι ήταν ευχαριστημένοι παρόλο που "σκιές" υπήρχαν από τότε. Για ένα διάστημα όποιος τολμούσε να μουρμουρίσει για παρατυπίες, υποψίες ντόπας κτλ, αντιμετωπιζονταν περίπου ως εθνικός μειοδότης....

Το κακό της υπόθεσης είναι πως η όλη διαδικασία σε κάποια φάση ξεπέρασε το μέτρο. Η Φανή Χαλκιά με 2 χρόνια προπονήσεων συνέτριψε συναθλήτριές της που χτυπιόντουσαν κάτω για χρόνια και χρόνια (διαβάστε το άρθρο, μιας και ο Συρίγος όντως τα έλεγε από τότε). Επικαλέστηκε και το θεϊκό ΕΛ DNA και καθάρισε! Άσχετα αν τότε ήταν καθαρή ή όχι, οι δηλώσεις της ήταν τέτοιες που σε εκνεύριζαν. Τότε μάλιστα το βρήκαμε και ωραίο και ήμασταν και εθνικά υπερήφανοι! Η Δεβετζή το 2004, έλεγε πως αν αποκλειόταν η νικήτρια (κάπου στην μέση του άρθρου) στο τριπλούν συναθλήτρια της (λόγω ντόπας), θα ήταν "θέλημα Θεού" για να πάρει η ίδια το χρυσό! Νωρίτερα είχε κάνει κοτζαμάν φασαρία πως οι κριτές μέτρησαν το άλμα της λάθος! Το χωρίς προηγούμενο στα αθλητικά ιστορικά "ατύχημα" των Κεντέρη - Θάνου και η προσπάθεια κουκουλώματος/συγκάλυψης που έγινε, έκαναν Ελλάδα, ΔΟΕ και Ολυμπιακούς ρόμπες ανευ προηγουμένου.

10. Δεν υπάρχει δηλαδή ανθελληνική επίθεση;
Παρακαλώ; Αυτό που υπάρχει είναι αυτό που έγραψα στο νο 4:

"Το πρόβλημα είναι πως οι χώρες που έχουν μαζικό αθλητισμό δεν πολυπειράζονται αν ένα αστέρι τους πιαστεί ντοπέ γιατί έχουν άλλους να τον αναπληρώσουν, μπορεί όχι ισάξια αλλά σε κάποιο ικανοποιητικό βαθμό. Μετάλλια μπορούν να πάρουν και από αλλού. Εδώ όμως η "πρόοδος" του Ελληνικού αθλητισμού ήταν πρόοδος μόνο μερικών μονάδων και όταν αυτοί αποκλείονταν θεωρούνταν "επίθεση" και άδικη συμπεριφορά. Δεν μπορούσαμε να χωνέψουμε πως οι νόμοι που ισχύουν για όλους πρέπει να ισχύουν και σε μας! Από την άλλη, οι άλλες χώρες έχουν πιο έξυπνα λαμόγια. Δύσκολα θα χρησιμοποιήσουν την ίδια ουσία δεύτερη φορά, μιας και την ψάχνουν την δουλειά συνέχεια."Αυτή η νοοτροπία γενικά στην Ελλάδα παίζει μπάλα αρκετά. Σε γράφει ο άλλος για παράνομο παρκάρισμα (ενώ έχεις καβαλήσει 2 πεζοδρόμια και 5 πεζούς) και από μέσα σου βρίζεις τον πούστη που έχει ...προσωπικά μαζί σου!

Αν βάλεις στην εξίσωση και την μικρή μανία καταδιώξεως που έχουμε στην Ελλάδα και το γεγονός πως το ΕΛ έθνος "δεν μπορεί να χάνει" αν παίζει καλά , ε δεν θέλει και πολύ να δέσει το γλυκό.

Να ναι καλά τα παιδιά από το ΑΜΑΝ που με βοηθάν να αποδώσω το νόημα:



11. Οι αθλητές μας ήξεραν τι έπαιρναν; Λογικά και ήξεραν και το ζήταγαν κιόλας. Από την άλλη όμως η νοημοσύνη (επιμένω) ενός αθλητή δεν είναι και το φόρτε του, αλλιώς θα έκανε άλλη δουλειά. Eννοείται πως δεν τσουβαλιάζουμε τους πάντες, άλλωστε δεν παίρνουν όλοι χρυσά μετάλλια ούτε και ντοπάρονται αναγκαστικά όλοι. Ούτε και όλα τα αθλήματα γίνονται πιο εύκολα με μια ντόπα. Πχ στο ταε κβο ντο το ντοπάρισμα, ειδικά με στεροϊδή, είναι περίπου άχρηστο. Πάντως δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι παλιοί αθλητές γίνονται προπονητές ή ...προποτζήδες και ελάχιστοι κάτι άλλο (πχ Βασίλης Κικίλιας). Η ευφυΐα σε έναν αγώνα δεν σημαίνει ούτε πνευματική ωριμότητα, ούτε ικανότητα διάκρισης καλού/κακού ούτε τίποτε παραπέρα ( τιμητική εξαίρεση ο Νίκος Κακλαμανάκης και αρκετοί άλλοι). Συνήθως οι αθλητές που έχουν και άλλα χαρίσματα παρατάν τον πρωταθλητισμό γρήγορα ή δεν πάνε και πολύ μπροστά.
Τους δικούς μας, όπως και άλλους, μπορεί άνετα να τους παραμύθιαζαν προπονητάδες και γιατροί πως παίρνουν βιταμίνες. Ο σωστός αθλητής υπακούει τον προπονητή του σαν φαντάρος ή σαν παιδάκι τον γονέα του.
Μια αρσιβαρίστρια απ' όσο ξέρω κινήθηκε δικαστικά (κάπου στην μέση του άρθρου) εναντίον του Ιακώβου. Από την άλλη κανένας κάτοχος μεταλλίου ή αθλητής υψηλού επιπέδου γενικώς, δεν πρόκειται αυθόρμητα να παραδεχτεί πως έκανε χρήση, διότι όχι μόνο θα γίνει ρόμπα αλλά θα χάσει και τα φράγκα της αρκούδας, άσε που μπορεί και να μπλέξει δικαστικά.

Ένα πολύ καλό άρθρο, παλιό αλλά επίκαιρο όσο ποτέ είναι και αυτό, το οποίο και σας παρακαλώ να το διαβάσετε ολόκληρο. Έχει μέσα και τρανταχτά ονόματα (ναι, και Αμερικάνους, ξεκολλήστε!) που πιάστηκαν, και την δικαιολογία "κάτι μου έριξαν", και τα non-show, και διάφορα που δείχνουν το διαχρονικό "ήθος" πολλών αθλητών, και τα κόλπα που χρησιμοποιούν οι τρίτοι για να πείσουν τους αθλητές και γράφτηκε και το 1999.
Αντιγράφω μια φράση - κατακλείδα κατ' εμέ:

"Οταν το όριο (σημ. zaphod: για τα 100 m) για να πάει ένας αθλητής σε Ολυμπιακούς είναι 10.10, ποιος αθλητής, ποιος προπονητής ή ποιος υπουργός Αθλητισμού θα πει "όχι" στο ντόπινγκ; Και ποιο στέλεχος της κυβέρνησης θα επιβάλει "καθαρό" αθλητισμό στη χώρα του, αφού αυτή με μαθηματική ακρίβεια θα μείνει χωρίς εκπρόσωπο στους Ολυμπιακούς;"
12. Η ιστορια με την άρση βαρών που άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου ήταν καρφωτή; (δέστε όλη τη σειρά άρθρων, καθώς θίγει αρκετά από αυτά που ανέφερα αλλού)
Λογικά ναι, και να λέμε και ευχαριστώ. Αν σε μερικά χρόνια μας πεθαίνανε οι μισοί τι θα λέγαμε τότε; Το παρασκήνιο λέγει πως το κάρφωμα οφείλεται σε ενδομοσπονδιακές κομματικές φαγωμάρες. Υπάρχει και το ακραίο ενδεχόμενο κάποιος να σαμπόταρε επίτηδες όλη την ομάδα και μετά να τους έδωσε. Αλλά αυτό το σενάριο δεν περπατάει και πολύ γιατί δεν συνάδει με τα non show άλλων αθλητών, ούτε με την προσπάθεια που έγινε παλαιότερα να εμποδιστούν οι ελεγκτές, ούτε με το "χάιδεμα" του κράτους σε διάφορους, ενώ παραδίπλα φωνάζανε και οι πέτρες.

13. O Κυριακού γιατί ήταν τόσο λάβρος και εμπαθής;
Γιατί πρωτίστως κοιτάζει την μόστρα του. Θα του μείνει η ρετσινιά πως επί προεδρίας του έγινε το σκάνδαλο που σκίασε ολες τις προηγούμενες επιτυχίες. Από την άλλη ο ίδιος δεν είναι και τόσο αθώα περιστερά όπως μπορείτε να δείτε και εδώ:
http://prezatv.blogspot.com/2008/08/blog-post_5637.html

14. Είπες συγκάλυψη;
Είπα και το πιστεύω παρόλο που δεν έχουμε στοιχεία. Δεν μπορεί 15 αθλητές σε διαφορετικά αγωνίσματα να παίρνουν την ίδια σπάνια και ξεχασμένη ουσία. Δεν μπορεί ενώ η Μ3 έχει ξαναμπεί στην απαγορευμένη λίστα από το 2005 το πιστοποιημένο και υπερσύγχρονο εργαστήριο του ΟΑΚΑ να μην μπορεί να την ανιχνεύσει ενώ ήταν υποχρεωμένο να μπορεί να το κάνει. Δεν μπορεί να "πέφτουν" 2 χρυσοί ολυμπιονίκες από ένα μηχανάκι και να ενεργοποιείται ολόκληρος μηχανισμός από γιατρούς και παράγοντες για να τους βγάλει λάδι. Δεν μπορεί ελεγκτές να απειλούνται ή/και να προπηλακίζονται. Δεν μπορεί προπονητές εθνικών ομάδων να μην ενημερώνουν/παίρνουν έγκριση για τα σκευασματα που χορηγούν στους αθλητές τους. Όποιος νομίζει πως φταίει ο όποιος Τζέκος, Ιακώβου ή οι αθλητές μας και τελειώσαμε, για μένα απλά κάνει λάθος.

Οι αθλητές είναι αυτοί που φταίνε τελευταίοι. Αυτοί είναι που ξεσκίζονται στις προπονήσεις με ντόπα ή χωρίς. Αυτοί είναι που εν γνώση τους ή όχι διακινδυνεύουν την ζωή τους. Αυτοί είναι που μας κρατάνε με το στόμα ανοιχτό στην τηλεόραση ή στο στάδιο. Αν σκεφτείς το τζίρο εκατομμυρίων που γυρίζει γύρω τους αυτοί παίρνουν τα λιγότερα. Εξ' ου και οι αργόμισθες θέσεις που τους προσφέρονται ως δώρο αν κάνουν κάτι "καλό". Η ευθύνη, όπως έγραψα και πιο πάνω, πάει αναγκαστικά πιο ψηλά. Κανείς αθλητής, πουθενά, δεν κάνει κάτι χωρίς να το ξέρει ο προπονητής του - και άλλοι πολλοί.

15.
Αυτό που εκνευρίζει είναι πως με τα δικά μου και τα δικά σου λεφτά πληρώνονται αυτοί μιας και η ελεύθερη αγορά δεν τους πολυψωνίζει. Δεν με νοιάζουν τα λεφτά που παίρνει πχ ο Σαλπιγγίδης διότι δεν τα βάζω εγώ. Τα λεφτά όμως που παιρνει κάποιος επειδή έτρεξε ένα δέκατο του sec λιγότερο από κάποιους άλλους, και έδωσε την ευκαιρία στους πολιτικούς μας να πουλάνε μούρη τα βάζουμε εσύ και εγώ μέχρι τελευταίας δεκάρας. Όπως λέει και ο φίλος μου ο g αν δεν μπορούν να πάνε στην ελεύθερη αγορά, αν δεν υπάρχει αγορά γι αυτούς, ε τότε να σταματήσουν. Η να βρουν σπόνσορες αν θέλουν να είναι επαγγελματίες. Δεν έχω καμία όρεξη να πληρώνω για τέτοια πράγματα, ειδικά ως πολίτης ενός υπερχρεωμένου κράτους. Ακόμα και οι ποδοσφαιριστές μας με το πριμ που ζήτησαν για το euro που πήραν με ξενέρωσαν τα μέγιστα.

16. Και τι προτείνεις ρε χαμένε;Αφού το πράγμα πάει εκεί και μόνο του, ε τι να κάνω νομίζω πως προτείνω το προφανές. Οι επιλογές είναι δύο. Είτε τελείως ερασιτεχνικός αθλητισμός (με σύνταξη όλων των αθλητών πριν τα 20, χωρίς προνόμια, ρεκόρ, χορηγούς και χρήματα, άντε να παίρνουν μια θέση στο πανεπιστήμιο δίκην "αθλητικής υποτροφίας") είτε τελείως επαγγελματικός με απελευθέρωση ουσιών και μάλιστα με εκπαίδευση των αθλητών στο ποιες ουσίες είναι "καλο" να παίρνουν και ποιες όχι. Με επιμονή στις παρενέργειες. Με επίσημη επιστημονική/εργαστηριακή και όχι στα κουτουρού "από πίσω" υποστήριξη. Να χωριστεί τελείως ο αθλητισμός από τον πρωταθλητισμό όπως εννοείται σήμερα, δηλαδή κάτι σαν τις ρωμαϊκές αρένες για το διψασμένο για θέαμα πλήθος. Νομίζω πως κάθε ενήλικος έχει το δικαίωμα να αποφασίσει για την πάρτη του, άσε που τα games (και όχι αγώνες) θα γίνουν πιο θεαματικά. Ακόμα και τώρα κάποιων αθλητών (καθαρών κατά τα άλλα) το σώμα παραμορφώνεται από την...άθληση, ε ας το κάνει και επίσημα, να γλιτώσουμε και εμείς από όλη αυτήν την παρασκηνιακή μπόχα.


Αυτά προς το παρόν και πάλι εδώ είμαστε!

Υ.Γ. Ο τελικός στο μπάσκετ ήταν από τους καλύτερους αγώνες που έχω δει ποτέ. Και η εθνική μας δυστυχώς δεν φάνηκε καλύτερη από καμία από τις ομάδες που τερμάτισαν πιο πάνω από εμάς

Y.Γ.2 Διαβάστε το Στάθη με τον οποίο συμφωνούμε περί του ζητήματος ήθος. Επίσης ρίξτε και μια ματιά σε αυτό για τα περί "προσφοράς στην πατρίδα".

37 σχόλια:

  1. ωραίο post - συμφωνώ - well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φταίνε οι διαιτητές,οι παράγοντες,το γήπεδο, το παρκέ κτλ όπως λέει ο ¨Ιωαννίδης¨.
    Τα σέβη μου που έγραψες το έπος αυτό που συνοψίζει όλα όσα μας περνούν αυτές τις μέρες από το μυαλό αλλά δεν μπορούσαμε να εκφράσουμε έτσι συγκεντρωμένα (φυσικός δεν είπες ότι είσαι?Το έχετε το χάρισμα).

    Αντιγράφω από το φοβερό άρθρο του Βήματος που παραθέτεις για το επιμύθιο.

    "Το θέμα είναι ποια άλλη επιλογή έχει(ενν.ο αθλητής), όταν τα παγκόσμια ρεκόρ έχουν φθάσει σε τέτοιο σημείο που καθιστούν πλέον άπιαστα ακόμη και τα όρια πρόκρισης στις μεγάλες διοργανώσεις; «Αν θέλει να είναι πρωταθλητής, καμία» λέει ο κ. Τζιωρτζής. «Οταν το όριο για να πάει ένας αθλητής σε Ολυμπιακούς είναι 10.10, ποιος αθλητής, ποιος προπονητής ή ποιος υπουργός Αθλητισμού θα πει "όχι" στο ντόπινγκ; Και ποιο στέλεχος της κυβέρνησης θα επιβάλει "καθαρό" αθλητισμό στη χώρα του, αφού αυτή με μαθηματική ακρίβεια θα μείνει χωρίς εκπρόσωπο στους Ολυμπιακούς;». "

    ΥΓ.Το βιντεάκι με τον Αμερικάνο από το injected.com με προβλημάτισε πολύ αν και ο τύπος θέλει να πουλήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολλα μπραβο φιλε,καταπλυκτικο ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα σου πω την άποψή μου σε ένα-ένα. Μας γάμησες, δεν έγραψες σεντόνι, ολόκληρη προίκα είναι τούτο.

    1)Κανείς νοήμων ανθρωπος δεν υποστηρίζει οτι έλεγχοι γίνονται μόνο σε Ελληνες. Αυτό που έγινε τώρα, απλά σε βάζει σε ερωτήματα. Περίεργες συμπτώσεις...
    2)Για μένα, απαντάνε έτσι, και για τον λόγο που αναφέρεις, και γιατί είμαστε βλάχοι και αντε να πείσεις τον πατέρα σου απο το Καρποχώρι Καρδίτσας οτι είσαι ντοπέ. Τι θα πει στο καφενείο? Επίσης, δεν είμαστε οι μοναδικοί που δεν παραδεχόμαστε. Γενικά, στις πιο προηγμένες χωρες παραδεχονται και πιο εύκολα... Δεν είμαι τόσο άρρωστος όσο εσύ, να κάτσω να ψάχνω για να βάζω λινκ παντού, στο ποιος παραδέχεται και ποιός όχι!!!

    3)Συμφωνώ κυρίως στο κομματι για το πόσο καριόλα είναι η ΔΟΕ. Επειδή όμως είναι και τόσο καριόλα, δεν ξέρουμε με τι συμφέροντα δρα. Η πουτάνα!
    4)Περίεργο πράγμα λες στο 4! Και φυσικά δεν ξέρουμε καθόλου πως παίζει το παιχνιδάκι η κάθε ιδιωτική εταιρεία και μάλιστα τόσα μίλια μακριά... Συμφωνώ με το κλείσιμο.

    5)Συμφωνώ, απόλυτα.
    6)Δεν είναι για μένα εξωγηινα τα παγκόσμια ρεκόρ. Θα σου πω μόνο, οτι εγώ, στην Τρίτη Γυμνασίου στα 100 είχα 11.46. Ημουν τρίτος στην Ελλάδα, ο καλύτερος χρόνος τότε στα 11.40. Ημουν Παιδί ακόμη. Με τρελή προπόνηση θα το κατέβαζα στα 20 μου σίγουρα στα 10.25. Ε, σκέψου οι μαυροι τι κάνουν, και μεγαλύτερα ταλέντα απο μενα... Δεν θα μπορούσαν να το έχουν στα 9.80??? Εγώ λέω οτι θα μπορούσαν πάντως.

    7)Μια ερώτηση. Αυτό με τις 4-6 ωρες, πολύ περίεργο δεν είναι? Πρεπει να στην πέσουν με το που την πάρεις... Επειδή αλλιώς γίνεται ο προγραμματισμός αναβολικών το λέω.
    8)Νο κομεντς, το πας αλλού. Συμφωνώ στο κλείσιμό.
    9)Μπράβο σου, αλλα χέσε τον Συρίγο. Σβήστον. Οπως δεν μπορείς να βλέπεις εσύ την Δρούζα έτσι δεν μπορεί και κανείς στον «τόπο μας» να βλέπει τον Φ.Σ.

    10)Σου είπα, αυτό ισχύει για τους βλάχους...
    11)Διαφωνουμε. Την ξέρεις την άποψή μου απο το προηγούμενο ποστ.
    12)Ενδοκάρφωμα, αλλα αποποιόν και γιατί ψάχνουμε να βρούμε...
    13)Ασε μωρέ, με το λαμόγιο τώρα...
    14)Είδες τι βρωμιά παίζει? Είδες που συμφωνούμε οτι θύματα είναι οι πρωταγωνιστές?
    15)Εμένα δεν με ενοχλεί αυτό, γιατί τα λεφτά μας με το οικονομικό συστημα της χώρας, τα πετάμε σε πολλές μεριές άσκοπα... Δεν θα τα βάλω με τους αθλητές για αυτό το λόγο. Κρίμα είναι. Χρειαζόμαστε αθλητές για την ψυχαγωγία μας. Εγώ ετσι το βλέπω.

    16)Μεγάλη ιστορία. Σωστό αυτό που λες, αλλα ψιλοαδύνατο! Σεντόνι εσύ, σεντόνι και εγώ. Τι να κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @paris
    thanx!

    @biologos
    Το Αμερικανάκι μπορεί να θέλει να πουλήσει, να κάνει δηλ την δουλειά του ο άνθρωπος, αλλά έχει πολλούς ποντους δίκιου

    @steve
    thanx again

    @coachp

    Πάμε!

    1. Νμζ πως κάποιες συπτώσεις είναι περίεργες, αλλά όχι προς τα εκεί που το βλέπεις εσύ. Αν κάποιος ήθελε να κάνει σαμπτάζ θα "έβρισκε" ναδρολόνη ή κάτι παρεμφερές και όχι ΤΝΤ σε συσκευασία τσέπης. Ειλικρινά δεν πάει το μυαλό σου στο πονηρό με τα λαμόγια (που απ' ότι φαίνεται ξέρεις καλύτερα απο μενα) που λυμαίνονται τον αθλητισμό;

    2. Γενικά έχουμε έλλειμα αθλητικής παιδείας

    3. Καριόλα είναι, μαλάκο δεν είναι και έτσι της φερόμασταν. Όποιου δεν του αρέσει δεν πάει, αλλιώς παίζει μπάλα με τους κανόνες. Αν τους σπάσει και τον πιάσουν ζητάει συγνώμμη και "συγχωρείται". Τα ρέστα μπαμπακόσποροι

    4. Να θυμάσαι πως (αν εξαιρέσεις κάποιες πρώην ΚΚ χώρες) κανένας παράγοντας ομοσπονδίας δεν είναι διατεθειμένος να παίξει το κεφάλι του και να χρηματίσει/εξαπατήσει/οτιδήποτε τέτοιους ελεγκτικούς οργανισμούς. Αυτά μόνο εδώ ακούγονται.

    Πχ για το κλείσιμο: Στο μήκος φέτος δεν έπαιξε ούτε ένας αμερικάνος τελικό, και τι έγινε;

    5. Καλά κάνεις.

    6. Φέτος στα 100μ τερμάτισαν 6 κάτω από τα 10 sec. 6 ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. 6 υπερπροπονημένοι αθλητές. Άρα σαν να είναι "λίγο" εξωγήινα ε;
    Ένας νορμάλ άνθρωπος δεν ξέρω πως έχει τις σωματικές αντοχές να έρχεται πρώτος σε συνεχόμενες κούρσες και σε συνεχόμενες μέρες.

    7. Γι' αυτό οι έλεγχοι είναι αιφνίδιοι. Γι αυτό και τα where abouts πρέπει να είναι ακριβή και ας απορεί ο Κούβελος. ΓΙ αυτό και πολλοί ελεγκτές δεν έβρισκαν τους αθλητές μας παλαιότερα εκεί που πρέπει να ήταν γιατί "μόλις έφυγαν". Για λεπτομέρειες ρώτα τον biologo που είναι....βιολόγος και ξέρει καλύτερα :)

    8. Πάει μόνο του εκεί. Αλλιώς αρχίζουμε να λέμε αρλούμπες περί εθνικής υπερηφάνιας, DNA, πατριωτισμού και "ρε γαμώτο".

    9. Πιθανόν αλλά αυτό δεν τον βγάζει ψεύτη. Και μένα με έχεσαν διάφοροι για αντιχριστιανικά μου ποστ παλαιότερα αυτό όμως δεν σημαίνει και τίποτε.

    10. Πριν 4 χρόνια το χρησιμοποιούσαν οι περισσότεροι

    11. Το προηγούμενο σου ποστ νομίζω πως συμφωνεί μαζί μου. Απλά το βλέπεις φορτισμένα. Επιμένω :)

    12. Δεν με πολυνοιάζει. Ευτυχώς που τους έδωσε όποιος το έκανε.

    13. Σωστός!!!!

    14. Πολλές φορές εθελούσια θύματα όμως. Όταν είναι άθελα τότε μπαίνει θέμα νοημοσύνης (που μπαίνει και αλλιώς αλλά...τέλος πάντων)

    15. "Χρειαζόμαστε αθλητές για την ψυχαγωγία μας."
    Ηθοποιοί είναι; Αυτή η νοοτροπία (ρωμαϊκή αρένα κτλ) οδηγεί ισια στην ντόπα :Ρ

    16. Και γω νομίζω πως συμφωνώ μαζί μου :)
    Αδύνατο ίσως, λάθος όμως γιατί; Ο τυπάς από το steroid.com έχει πολλά δίκια, όχι όλα αλλά πολλά, και κυρίως πατάει πιο πολύ στην πραγματικότητα από την όποια ΔΟΕ

    15.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικό άρθρο για την νηφαλιότητα του - μακάρι η διάθεση που έδειξες να ερευνήσεις το θέμα πριν γράψεις την άποψη σου να υπήρχε και σε άλλες αναρτήσεις στο ελληνικό διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΖΑΦΟΝΤ,
    Πάμε!
    1) Πάει το μυαλό μου στο πονηρό, ε και? Αν δεν το ξεδιαλύνω, δεν παίρνω θέση.
    2)-
    3)νταξ, δεκτό.

    4)δεν μου λέει κάτι αυτό...
    5)καλά κάνω!
    6)Ξαναδιάβασε τους χρόνους μου στην τρίτη γυμνασίου, και θα δεις οτι δεν είναι και τόσο... Πολύ γρήγορη κουρσα. Σε τόσο μικρές κούρσες παίζουν με τα δεκατα. Ελάχιστα πιο γρήγορα μπορείς να πας, αυτό θέλουν θα μου πεις. Είναι σαν να μου λες οτι αν έπαιρνα αναβολικά απο τα 15 μου θα το έκανα 9.50 τώρα, και ολοι θα έλεγαν μα τι αθληταράς ο κοουτς Π...

    7)Μα τα αναβολικά τα παιρνειες στον προγραμματισμό, οχι πριν την κούρσα. Για αυτο και δεν το καταλαβαίνω αυτό με τις εξι ώρες. Ας μας διαφωτίσει ο βιολόγος...
    8)-
    9)Χαριτολογώντας το είπα. Πάντως ο ανθρωπος που ανέφερες, είναι απο αυτούς που λειτουργούν με βάση το συμφέρον. Καθαρά.-

    10)-
    11)ε, τώρα, σηκώνω τα χέρια χαμηλά...
    12)λόγω δημοσιογραφικής ιδιότητας το αναφέρω... Αυτό ψάχνω τώρα για την ακρίβεια...

    13)Γαμώ το σπίτι του
    14)εχεις φάει κόλλημα πει νοημοσύνης. Είσαι λάθος. Και λίγο ρατσιστής. Σε κράζω με καλή θεληση μπας κι αλλάξεις αποψη...
    15)ισως, και μάλλον εχεις δίκιο, αλλα οταν τα πράγματα παίρνουν μια τροπή, τα παρατηρώ, δεν τα αλλάζω με αυτό τον τρόπο. Μπορεί να είμαι και λάθος, αλλά ετσι είμαι!

    16)αφού συμφωνείς κι εσύ μαζί σου, εγώ ο καψερός με τι να διαφωνήσω...

    Μικραίνουν τα σεντόνια μου, καρεδάκι έγιναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν έψαξα αλλά δεν βρήκα τον χρόνο παραμονής της ουσίας στον οργανισμό.
    Στο λινκ που δίνει ο Ζάφοντ λέει για Active life:4-6 ώρες.Υποθέτω μόνο,ότι ΜΠΟΡΕΙ να αναφέρεται στο χρόνο ημιζωής της ουσίας στον οργανισμό.Δηλαδή τον χρόνο που χρειάζεται για να μειωθεί η συγκέντρωση στο μισό.Δηλαδή για να μεταβολιστεί/απεκκριθεί το 90% μιας ουσίας χρειάζονται 3,3x(χρόνος ημιζωής) μονάδες χρόνου.Δεν βρίσκω όμως τπτ για την Μ3 από clinical trials μιας και δεν έχουν γίνει τέτοια κι ούτε έχω κονέ με underground εργαστήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάλι τα ίδια????????
    Είπαμε, τα νεφελίμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος24/8/08 23:32

    Μπράβο Μπράβο Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια!
    Απο τις ελαχιστες περιπτώσεις που τόσο μεγάλο ποστ διαβάζεται μονορουφι.
    Και γράφεις όσα δεν έχω διαβασει σε τόσες και τόσες εφημερίδες και έντυπα τελευταία.
    Και πάλι μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @abravel
    Ευχαριστώ. Νομίζω πως η σούμα γίνεται εύκολα αν έχεις ελάχιστη όρεξη, αυτιά και μάτια. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν όρεξη για να το γράψω!
    :)

    @coachp
    Χμμμ

    Νομίζω πως έχουμε πέσει σε θέμα πίστης:)

    1. Τόσα λινκς σου έδωσα για ελέγχους. Ξεκόλλα με μας. Δεν υπάρχει σχέδιο εναντίον των ημετέρων. Υπάρχει σχέδιο εναντίον μιας σπείρας που παίζει με τις ζωές των αθλητων

    2. ΟΚ

    3. ΟΚ

    4. Κακώς. Σε καμία άλλη χώρα δεν έπαιξαν (ή απειλήθηκαν πως θα γίνει) μπουνιές οι ελεγκτές με παράγοντες και προπονητάδες.

    5. ΟΚ

    6. Δεν χρειάζεται να παίρνεις από τα 15 (από ένα σημείο και μετά οι παραμορφώσεις στο σώμα θα είναι ορατές). Όπως αποδείχτηκε 2 χρόνια "καλής προετοιμασίας" φτάνουν για να καραφλιάσουν όλοι οι κουτόφραγκοι!

    7. Στην προετοιμασία (στην Ιαπωνία) τα πήρε και εκεί την έπιασαν την Φανίτσα.

    8. ΟΚ

    9. Όλοι το συμφέρον μας θέλουμε. Κάποιοι μάλιστα το "συμφέρον" το βάζουν και πάνω από την ζωή και την υγεία μερικών αθλητών. Ότι και να σούρνεται εναντίον του Συρίγου, αδίστακτο σε αυτό το θέμα δεν μπορεί να τον πει κανείς.

    10. ΟΚ

    11. Πέστε με κολλημένο και μαλάκα αλλά οι δηλώσεις της Χαλκιά και της Δεβετζή το 2004, η μετέπειτα πολιτική συμπεριφορά του Κουκουδήμου και της Πατουλίδου, η έπαρση της Θάνου, η συμμετοχή αυτής και του Κεντέρη στο ατύχημα του αιώνα, η μόνιμη επωδός "κάτι μου έριξαν" κτλ κτλ δεν μου κάνουν για ενδείξεις αυξημένης ευφυίας.


    12. ΟΚ

    13. Ρε σεις διαφωτίστε με λίγο γιατί δεν ξέρω και πολλά πέραν του ότι έχει τον Πανελλήνιο ....

    14. Δες 11.

    15. ΟΚ, αλλά υπεισέρχεται και θέμα ασφάλειας και υγείας των αθλούμενων.

    16. ΟΚ :)

    Σεμεδάκι πλέον !



    @biologos
    Και χρόνος ημιζωής να είναι είναι καλά, διότι σε μια μέρα μέσα (λογικά) έχει πέσει σε μη ανιχνεύσιμα όρια.

    Μπορεί να είναι και ο χρόνος που δρα πάνω στο μυικό σύστημα, μέχρι να χρειαστεί η επόμενη δόση....

    Το γεγονός και μόνο πως δνε υπάρχουν clinical trials θα έπρεπε να τρομάξει τους "πανέξυπνους" υπερπροπονητές και αθλητές μας. Αυτοί όμως λογικά χάρηκαν, διότι σου λέει δεν το ξέρουν, δεν θα μας πιάσουν ποτέ!


    @patsiouri
    Μαζί σου να τους φάμε!
    :)

    @lingua franca
    Ευχαριστώ x 3 :)

    @ philos
    Ευχαριστώ φίλτατε. Νομίζω πως έχω κάνει ένα καλό ρεζουμέ πραγμάτων που υπάρχουν προς ανάγνωση. Το κακό που έχει μια εφημερίδα είναι πως τα άρθρα της πρέπει να πιάνουν συγκεκριμένο χώρο. Εμείς απλώνουμε τα προικιά μιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σούπερ ποστ, Α-ΨΟ-ΓΟ! :)
    Ενημερώνω για κάτι που πήρε το αυτί μου: στο ΟΑΚΑ υπάρχει ειδικό τμήμα που μελετά το σωματότυπο κάθε αθλητή και είναι σε θέση να δίνει οδηγίες για την καλύτερη απόδοσή του βασισμένες στην εργομετρία (ή κάπως έτσι, δεν θυμάμαι πώς ακριβώς λέγεται) Οι εργασίες αυτές όμως μένουν στα αζήτητα. Τα χαπάκια είναι πιο εύκολα και φέρνουν γρήγορο αποτέλεσμα.

    Κάποτε, πρέπει να αποφασίσουμε αν θέλουμε αθλητισμό στη χώρα μας ή "αθλητικά" πυροτεχνήματα.

    Ο αθλητισμός πρώτα σπέρνεται σε κατάλληλο έδαφος, ύστερα φυτρώνει και αναπτύσσεται με κατάλληλη περιποίηση και απομόνωση απο τα... ζιζάνια! Οσο όμως οι χειροκροτητές του καναπέος θέλουν θέαμα χωρίς να σκεφτούν καν να φροντίζουν κάπου κάπου το δικό τους κορμί, ε, η ψηφοθηρική πολιτεία θα (παρα)μένει στη προσφορά θεάματος. Γιατί να πληρώνει για περιττές (εργομετρικές?) έρευνες αφού μπορεί να ξεπετάξει μερικούς διάττοντες αστέρες στο πίτσι φιτίλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kάτι τι ακόμα για τους διάφορους κανονισμούς, περιορισμούς, κλπ.
    Ισως θα πρέπει η Δ. Ολ. Επιτροπή να επέμβει σε μερικούς τομείς και να αλλάξει/βελτιώσει μερικά πραγματάκια προς όφελος των (συν)ανθρώπων (μας) που αγωνίζονται. Δεν είναι αναλώσιμο είδος ο αθλητής, όποιος και να είναι, από όποια χώρα και να κατάγεται. Οφείλει η Ολ. Οργάνωση να τον προστατεύει, ιδίως αν δεν είναι ο ίδιος σε θέση να προστατέψει τον εαυτό του -από πατριδοψώνια, κλπ ή λόγω μειωμένης πνευματικότητας, κλπ

    Μου έκανε εντύπωση η ατάκα μιας αμερικανίδας δημοσιογράφου (είχα μαγνητοσκοπήσει το κομμάτι αλλά το έσβησα γμτ) που έλεγε ότι η ελληνική λέξη "αγών" προέρχεται από τη λέξη "αγωνία", «οπότε,» συμπλήρωνε, «καταλαβαίνετε αγαπητοί τηλεθεατές τι τραβάει ένας αθλητής! » Αρες μάρες κουκουνάρες, αλλά δίνει την ιδέα που έχουν τα αμερικανάκια (και πολλοί πολλοί ακόμα!) για τον αθλητισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. λάβρος!
    Τρομερή έρευνα και μετά μας λές πως δεν είσαι και ενημερωτικό μπλόγκ!
    Άντε γιατί το παραμύθι ότι μας φοβήθηκαν δεν το αντέχω πια!!!
    Μη σου πω ότι αυτά γίνονται επειδή πριν το 2004 μας δείξανε και λίγη επιείκεια και εμείς το γαμήσαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος25/8/08 16:02

    Άψογη ανάρτηση! Από ότι είδα στο μπλόγκ , γενικώς είσαι μεθοδικός.Μπράβο.Πιστεύω ότι όποιος στη λέει, το κάνει από ζήλεια.
    Εγώ πάντως σε ζηλεύω (κυρίως που έχεις χρόνο να ασχοληθείς όπως πρέπει)και σε εκτιμώ (που το κάνεις).
    Επί του θέματος τώρα, άσχετα με όλες αυτές τις τεχνικές λεπτομέρειες που μπήκες στον κόπο να ψάξεις, διασταυρώσεις και παρουσιάσεις τόσο επιμελώς, πιστεύω ότι το τελικό προιόν (που είναι η απάντηση στο "κι εγώ τι να κάνω?") εξάγεται εύκολα και αφορά την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ (που μεταξύ μας, νομίζω ότι κρύβεται πίσω και από πολλά άλλα προβλήματα της κοινωνίας). Αρκεί να κάνουμε τον παρακάτω διάλογο με τον εαυτό μας :

    - Από που βγάζει το κέρδος η αθλητική βιομηχανία?
    Από τους θεατές.
    -Πως είναι δυνατόν να βγάζει αυτή η βιομηχανία λεφτά από εμένα (τον θεατή) που δεν έχω βρακί του ενός ευρώ να βάλω στον κώλο μου?
    -Λόγω μεγεθών κλίμακας (πολλά βρακιά σαν το δικό μου = άπειρα βρακιά = άπειρα ευρώ).
    -Αναδιατυπώνω : πως είναι δυνατόν αυτοί οι λεφτάδες να βγάζουν λεφτά από εμένα αφού ποτέ δεν θυμάμαι να τους έδωσα δραχμή?
    -Από την εφορία που στην κρατάει το κράτος και τη δίνει σε αυτούς, αφού αυτοί (οι ξεβράκωτοι) που παρακολουθούν είναι τόσοι πολλοί που θεωρείται εθνική ψυχαγωγία.Επίσης, από τις διαφημίσεις που οι ενδιαφερόμενοι πληρώνουν χρυσάφι αφού αυτοί που βλέπουν είναι πολλοί (ασχέτως αν είναι ξεβράκωτοι).
    -Ωραία και αν δεν παρακολουθώ εγώ δεν θα βγάζουν λεφτά αυτοί?
    Θα βγάζουν γιατί θα συνεχίσουν να παρακολουθούν οι υπόλοιποι.
    -Και πως θα σταματήσω τους υπόλοιπους να παρακολουθούν και να κοιτάξουν να κάνουν και καμιά δουλειά (όπως πχ να ικανοποιούν τη σύζυγο κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ)?
    Δεν μπορείς.Μόνο......
    Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @rodia
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Η εργομετρία μπορεί να βοηθήσει όσον αφορά το τι λείπει ή στα πια είναι τα τωρινά όρια ενός αθλητή. Το ζήτημα της ντόπας (ειδικά με στεροϊδή) μπορεί με άνεση να βασιστεί σε εργομετρικές μετρήσεις.

    Δεν έχω κανένα ιδιαίτερο σεβασμό στην ΔΟΕ, αλλά αυτό προκύπτει από πολιτικά (δες το άρθρο στο jungle report) και όχι αθλητικά κριτήρια. Αυτά είναι για να νιαουρίζουν χώρες-μπανανίες.

    Η δημοσιογράφος που αναφέρεις μου θυμίζει λίγο ΕΛ προφήτη. Κλάιν μάιν και θολοκουλτούρα :)

    @_st_
    Thanx man!
    Η άποψή σου είναι και δική μου, αλλά πιο σύντομη!
    :)

    @macloud
    Ευχαριστώ. Χρόνος υπάρχει προς το παρόν, αν και έχασα 2 μπάνια για να το γράψω το ρημάδι!

    Μεθοδικός δεν νομίζω να είμαι, αν έκανα μια μεθοδική (->επιστημονική) εργασία στο θέμα, θα τραβάγατε τα βυζιά σας!
    Τα μάζεψα και τα έγραψα, αν και νομίζω πως οι περισσότεροι τα ίδια θα γράφατε!


    Επί του θέματος: τι να σου κάνει και η έρμη η οικογένεια. Εδώ (δες το άρθρο στο ΒΗΜΑ) οι αμερικάνοι στιβίστες, που είναι κατά κανόνα αστοί πιο υψηλού επιπέδου από εμάς στο ενενήντα τόσο τοις εκατό ομολογούν πως με άνεση θα έπαιρναν οτιδήποτε, αρκεί να μην τους έπιαναν.



    Ειδικά στην Ελλάδα η αθλητική βιομηχανία βγάζει λεφτά από κυρίως από εσένα. Τα μπόνους τα δίνει το κράτος. Οι μεταλλιούχοι γίνονται αξιωματικοί (δηλ δημόσιοι υπάλληλοι). Το αστείο είναι πως ακόμα θεωρούνται "ερασιτέχνες". Εγώ λέω να γίνουν κανονικοί επαγγελματίες και να βγουν στην ελεύθερη αγορά. Θέλω να βλέπω αγώνες με ρεκόρ κτλ. Δεν θέλω να πληρώνω κερατιάτικα.

    Εγώ θα γούσταρα να φορολογούμαι για να αθλείται το παιδάκι της γειτονιάς μου, και κάθε παιδάκι, όχι για να ακούω ψωνισμένες ΕΛ δηλώσεις από ανθρώπους που έχουν χάσει την αίσθηση του μέτρου (έφαγα κόλλημα, το ομολογώ). Ρε καλά της τα σούρνει ο _st_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος25/8/08 21:53

    ZAPHOD, οταν αναφέρομαι στην οικογένεια δεν έχω στο μυαλό μου τους κομπλεξικούς πατεράδες και μαμάδες κάποιων πρωταθλητών που επιδιώκουν την κοινωνική αίγλη μέσα από τα κατορθώματα των παιδιών τους (ο συναισθηματικός μηχανισμός των οποίων δεν διαφέρει πολύ ,κατά τη γνώμη μου, από εκείνον του πατέρα που εξέδιδε τις κορούλες του πέρυσι).
    Αυτές οι οικογένειες στις οποίες αναφέρομαι και που από αυτές έχει χαθεί το παιχνίδι της κοινωνίας δικαίου και σε αυτές κρύβεται η όποια ελπίδα ανάκαμψης (που δεν το βλέπω), είναι οι πολλές. Είναι του μέσου κοσμάκη , του Έλληνα, του Αμερικάνου κλπ που μεγαλώνει τα παιδάκια να παρακολουθεί Τσάμπιονς Λιγκ από τα 5 και να ξέρει την εντεκάδα των ( επιδαπέδιας νοημοσύνης όπως λες κι εσύ ) αθλητών του Ολυμπιακού. Αυτές οι οικογένειες είναι φίλε, που παράγουν τους μαλάκες που πληρώνουν 100 άρια ευρώ για να δούν ΤΟΝ Θάνου ή ΤΟΝ Χαλκιά ή ΤΗΝ Κεντέρη να τρέχει στους Ολυμπιακούς.
    Αν σας ακούγομαι σαν καμιά αγάμητη γριά που της πήρε δώρο ο εγγονός της έναν υπολογιστή να γράφει σχόλια στα μπλόγκ, να σας προλάβω και να σας πω ότι :
    α)είμαι άντρας 35 χρ. με δυο πιτσιρίκια.
    β)δεν είμαι πούστης, ανάρχας, φασίστας, θεοσεβούμενος, φίλαθλος, χοντρός και δεν πάω τη Μούσχουρη.
    γ)αγαπάω και "ικανοποιώ" -τα Σαββατοκύριακα :) - τη γυναίκα μου.
    δ)Δεν έίχα αυστηρούς γονείς (αν και έπεφταν ξυλάρες όποτε έκανα φασαρία όταν κοιμόταν οι γονείς) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραία τα γράφεις και λογικά. Αυτοί οι μπουμπούνες που μας κυβερνάνε είναι τόσο ηλίθιοι τελικά;

    doc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρώτη φορά στον... δικό σου χώρο κι έπεσα σε ένα ποστ, που το μέγεθός του συναγωνίζονταν την απόλαυση που μου προσέφερε. Χρυσός Νικητής: Η απόλαυση Και χωρίς Μ3).

    Στα σοβαρά τώρα: Συμφωνώ απολύτως στα όσα επισημαίνεις και μάλιστα με τόσο εμπεριστατωμένο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος26/8/08 18:15

    Πολύ καλή παρουσίαση! Έχω τραβήξει από το αυτί πεντέξι άτομα για να τη διαβάσουν (σιγά που θα τύπωνα τέτοιο σεντόνι) γιατί είχα βαρεθεί να τους ακούω, από τη φάση με τη Θάνου κιόλας, ότι "μας έχουν βάλει στο μάτι" (παρόλο που η κληρονομιά των ΕΛ είναι για αυτους το πιο σύντομο ανέκδοτο) Εγώ όμως κόλλησα και κάπου αλλού: από πού κι ως πού πρότυπο μετααθλητικής σταδιοδρομίας ο Κικίλιας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλύτερα να φάμε καμιά φόλα!
    Με μια ένεση μπορεί να ξεράσουμε και να σωθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ωραία συνάθροιση και έκφραση! μου αρέσει και το συμπέρασμα-πρόταση!

    ένα-δυό παρατηρήσεις:
    το '88 στα trials ο καρλ λιουις πιάστηκε ντοπέ και τιμωρήθηκε με έγγραφη επίπληξη, η συνέχεια γνωστή, πρώτος ο Μπεν Τζόνσον-ντοπέ-κλπ...
    το μάθαμε για τον Καρλ νομίζω το '98 ίσως και πιο μετά...
    (στη τιβί νομίζω το '03, ο Λιούς με πι και ο Τζόνσον να τρέχει ακόμα...)
    οπότε και τα κράτη καλύπτουν - συμπέρασμα και για την Ελ-λάδα

    η ΔΟΕ είναι πάρα πολύ σοβαρό μαγαζί! η διοργάνωση ΟΑ έχει ένα τζίρο που θα είχαμε μόνο εάν γινόταν τελικός Τσαμπιονς κάθε εβδομάδα για ένα χρόνο
    το συμφέρον της εκτείνεται σε πάρα πολλά και τύποι όπως η Ισιμπάγιεβα και ο Μπόλτ δεν πιάνονται ντοπέ!
    (ο Μπούμκα, ο Ρείνολτς (400μ. εμπ.), ο πάπιας Τζόνσον κλπ.)
    αυτοί κοσμούν και φέρνουν κόσμο!

    (αυτό το φύλαγα για ποστ αλλά χαλάλι!)
    από το 2004 έχουμε μπουκαλάκια που θα κρατιούνται για 8 χρόνια
    να βρίσκουν τις τωρινές ντόπες και στο μέλλον...
    ΚΑΙ ΚΑΛΑ!
    το αντι-ντόπινγκ τα πήγε άψογα από τότε που μας έμεινε μόνο η Κίνα!
    από τότε που κυρίως η BALCO μας είπε τα μυστικά του ιδιωτικού τομέα (η m3 είχε πολλές ομοιότητες) και μας έμεινε μόνο ότι ανήκει σε κράτη που δεν μας "ανήκουν" (Κίνα-Κούβα, κλπ.)
    με άλλα λόγια, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι ο Μπολτ "παίρνει" και βασικά είμαστε συνεταιράκια!!
    εκείνος πάιρνει - έγραψες κι εσύ να μην πεθάνει μόνο - και μαζί κονομάμε!!
    και μαζεύεται και κόσμος να δει το "καθαρό" προϊόν!
    [ο Μπόλτ είναι από άλλο ανέκδοτο: 1,97 ύψος σπρίντερ δεν είχε ξαναδεί κανείς, ούτε κανείς είχε δουλέψει με τέτοιον - τον στέλναν πχ στο μπάσκετ - ο τύπος και ανάμεσα σε καθαρούς πάλι πρώτος θα έβγαινε!]
    δε γίνεται το προϊόν να είναι ντοπέ και να πηγαίνει και κόσμος...

    και η φάση αυτή - η ΔΟΕ και οι λοιποί να καλύπτουν ότι μπορούν ή τουλάχιστον να είναι σε θέση να βγάζουν όποιον θέλουν ντοπέ - ξεκίνησε επίσημα το '88 με τον Καναδό και τα των αθλητικών εταιρειών (nike-addidas-κλπ, τρελοί τζίροι κι αυτοί)
    και πλέον νομίζω ότι είναι σε πιο σχεδιασμένη φάση!
    πχ επιλύονται και εθνικές διαφορές: ο πιο δυνατός άνθρωπος του κόσμου (άρση βαρών) είναι Ιρανός; τώρα είναι και ντοπέ!

    έχουμε δηλαδή επιλεκτικό ξεκαθάρισμα λογαριασμών με το "αντι-ντόπινγκ" και "συνεταιρισμό" για τα γκαφρά, αλλά αυτά δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με την υπόθεση των ελλήνων πρωταθλητών

    εμείς απλά το είχαμε ξεφτυλίσει, το ξεσκισαμε μέχρι εκεί που δεν μας έπαιρνε!
    και μας ξέσκισαν κι αυτοί!

    (για να το υποστηρίξω το τελευταίο λίγο παραπάνω)
    μήπως η Χαλκιά, ο Κεντέρης ή η Θάνου πήγαιναν σε μήτιγκς, ειδικά τα τέσσερα μεγάλα;
    [κάπου τώρα είναι της Ζυρίχης, και ακολουθούν κι άλλα - μη νομίζει κάποιος ότι εκεί έχουν αντι-ντόπινγκ.. έγινε στην ..Ολυμπιάδα!]
    μήπως ήταν "συνέταιροι" της ΔΟΕ και όλου του κυκλώματος παραγωγής γκαφρών;
    ΟΧΙ!
    αυτοί εμφανίζοταν μόνο στους ΟΑ και έπαιρναν μετάλλεια!
    ήθελαν οφέλη αλλά μόνο για πάρτη τους!
    άρα, να τιμωρηθούν παραδειγματικά για το ξέσκισμα που όμως γινόταν μόνο για λογαριασμό τους!

    συνεπώς μας καθάρισαν επειδή δε παιζαμε το παιχνίδι με ολους τους δικούς τους κανόνες!

    και τώρα θα μάθουμε να το παίζουμε κι έτσι!

    ειδικά όταν έρθει στη βουλή η επόμενη τροπολογία η οποία θα μειώνει τα προνόμια των ολυμπιονικών από την 8η θέση στην 6η...
    τότε είναι που η ντόπα θα ξεχειλίσει!
    πως αλλιώς να φτάσεις στην 6η θέση; η 8η ήταν πιο εύκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό που έχω διαπιστώσει πάντως εδώ και καιρό είναι πως από τότε που ξεκινήσαμε να έχουμε "επιτυχίες" στον αθλητισμό, όλα τα υπόλοιπα μέσα στην χώρα πάνε από το κακό στο χειρότερο... Είναι εντελώς τυχαίο αυτό τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μετά το σχόλιο του/της Ellie, προτείνω να εισαχθούν υποχρεωτικά οι απαγορευμένες ουσίες στις δημόσιες υπηρεσίες ΚΑΙ στη βουλή των ΕΛ. Μπας και με το ντοπάρισμα αυξήσουν την απόδοσή τους και δούμε άσπρη μέρα δλδ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η Θάνου συμμετειχε αβέρτα στα μητινγκ. Σπάνια δεν πήγαινε. Και μάλιστα υπηρχε χρονιά που πήρε πρωτιά και δεν άφησε την Πιντούσεβιτς να πάρει χρυσή ράβδο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @macloud
    Respect!

    @doc
    Ηλίθιοι δεν θα το έλεγα. Οπορτούνες (ααχ θυμήθηκα τα νιάτα μου) του κερατά, ωχαδερφιστές κτλ που είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν ζωές (και όχι δικό τους χρήμα), για να κερδίσουν ναι. Απλα παραμένουν πιο ατσούμπαλοι σε σχέση με ομολόγους τους στο εξωτερικό.


    @fvasileiou
    Thanx και καλώς όρισες

    @ανιτα
    Αρχικά ευχαριστώ για την διαφήμιση.

    Παραπέρα, αν θυμάμαι καλά, ο Κικίλιας είχε περάσει πιτσιρικάς ιατρική, στην οποία αφοσιωνόταν όσο μεγάλωνε αφήνοντας σιγά σιγά το μπάσκετ.

    Επίσης αν θυμάμαι καλά στις τελευταίες του χρονιές επαιζε ελάχιστα και τα παράτησε πριν τα 30. Λογικά τώρα είναι γιατρός με αρκετά χρόνια στο κουρμπέτι, και δεν νομίζω να το μετάνιωσε.

    Ο Ίβκοβιτς όταν ήταν προπονητής στον Πανιώνιο τον έκανε αρχηγό, παρόλο που δεν έπαιζε σχεδόν καθόλου, διότι όπως έλεγε ήταν ένα παιδί καλλιεργημένο και με μυαλο. Παραπέρα θα σε γελάσω.


    @patsiouri
    :)

    @geokalp
    Περί Λιούις κτλ. Όλοι καλύπτουν όταν υπάρχει κάτι αντίστοιχο της εδώ ΕΛ παράνοιας. Πάντως πάμπολλοι αμερικάνοι έχουν αποκλειστεί από τα τράιαλς για λόγους ντόπας από τότε. Σου λένε οι άνθρωποι, όσο ρόμπα γίναμε, γίναμε. Από την άλλη ποτέ δεν ξέρεις τί καινούργιο θα σκάσει μύτη.

    "......και τύποι όπως η Ισιμπάγιεβα και ο Μπόλτ δεν πιάνονται ντοπέ!"

    Μα τον ίδιο κόσμο θα έφερνε και ο Κεντέρης. Δεν φτάνει μόνο αυτό. Αν δεις τα προγράμματα και τους ελέγχους που περνάνε αυτοί, θα δεις πως, επίσημα τουλάχιστον, δεν τους χαρίζεται τπτ. Τα προσχήματα τηρούνται.

    Για τα υπόλοιπα που λες, δεν έχω στοιχεία, αν και δεν μπορώ να τα αποκλείσω. Πάντως η κατακλείδα σου περί ΔΟΕ κ ντόπας με βρίσκει σύμφωνο:
    "εμείς απλά το είχαμε ξεφτυλίσει, το ξεσκισαμε μέχρι εκεί που δεν μας έπαιρνε!
    και μας ξέσκισαν κι αυτοί!"

    Όπως και αυτή:
    "ειδικά όταν έρθει στη βουλή η επόμενη τροπολογία η οποία θα μειώνει τα προνόμια των ολυμπιονικών από την 8η θέση στην 6η...
    τότε είναι που η ντόπα θα ξεχειλίσει!
    πως αλλιώς να φτάσεις στην 6η θέση; η 8η ήταν πιο εύκολη!"


    @ellie
    Οι αθλητικές επιτυχίες χρησιμεύουν σαν προιον "εθνικής ανάτασης" όταν σε όλους τους άλλους τομείς τα έχεις κάνει μαντάρα. Οι Ελβετοί που δεν έχουν κανένα αθλητισμό υψηλού επιπέδου δεν νομίζω να νιώθουν κατώτεροι από άποψη DNA :)

    @rodia
    Αυτοί δεν σώνονται με τίποτα!

    @coachp
    Νομίζω πως έχεις δίκιο. Η Θάνου πήγαινε γενικώς. Οι υπόλοιποι όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος31/8/08 14:27

    Πρέπει να βρεθεί και κανένα αναβολικό για την ελληνική οικονομία. Για την οικονομία του κοσμάκη που πάει στη Λαϊκή και πνίγεται στα μαθηματικά. Αν βρεθεί τέτοιο αναβολικό τότε είμαι σίγουρος πως κανείς δεν θα κάνει ντόπινγκ κοντρολ.

    εξαιρετικό ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος1/9/08 00:04

    Ο Κικίλιας αυτή την εποχή είναι "ειδικευόμενος" σε νοσοκομείο της πρωτεύουσας αλλά ταυτόχρονα και "ενεργός" δημοτικός σύμβουλος. Κάτι σαν τη Νατασούλα δηλαδή, χωράνε πολλάαααα καρπούζια σε μια μασχάλη - αν χρειαστεί, και μιλάμε για κορυφή παγόβουνου. Αυτά και σόρυ για το off topic. Πάντως οι σεντονιάδες σου είναι όλα τα ευρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χμ. Οι θεωρίες της ΔΟΕικής ανθελληνικής συνωμοσίας είναι αναλόγου σοβαρότητος με τις περσινές θεωρίες περί ασυμμέτρου απειλής. Το μόνο που έλειψε ήταν η ελληνική σημαία, να κυματίζει στην πάνω δεξιά γωνία του τηλεοπτικού πλάνου.


    ΥΓ: Για το μπάσκετ έχω κάποιες ενστάσεις, αλλά μάλλον θα τις βάλω εκεί που ξέρω (δλδ. σε σχετικό ποστ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος8/9/08 10:28

    Άψογο από κάθε πλευρά.
    Αναλυτικό χωρίς να αφήνει τίποτα αναπάντητο. Πληρέστατο.
    Εξαίρετος Zaphod!!
    Καλό φθινόπωρο και πάντα δυναμικός και οξυδερκής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @island
    Δεν υπάρχουν τέτοια αναβολικά. Εκεί χρειάζεται προσεκτική και μεθοδική δουλειά....και κάποιος να την κάνει!

    @ανίτα
    Δεν ξέρω παραπέρα τι γντ. Εγώ τον Κικίλια τον ήξερα ως γιατρό που ήταν παρεμπιπτόντως και μπασκετομπολίστας. Το να είναι κάποιος δημοτικός σύμβουλος δεν είναι κακό, ούτε θέλει τόσο χρόνο ώστε να μην κάνεις την δουλειά σου.

    @xasodikis
    Η μήπως να σκαγανε οι τηλεοπτικοί αστέρες με κονκάρδα-σημαία, όπως Αμερική; :Ρ

    @σπιθας
    Thanx big guy και καλό χειμώνα να χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος30/8/10 11:02

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φίλε μου, δυστυχώς σε θεωρώ επιεικά, απελπιστικά μη-σχετικό με το θέμα της ντόπας, αλλά και του στίβου. Κάνεις μεν προσπάθεια, αλλά ανεπιτυχή. Θα μπορούσα να σου απαντήσω αναλυτικά και να κάνω έκθεση πάλι. Αντί αυτού, θα σου κοπιάρω την απάντηση που έδωσα σε ένα άλλο τόπικ, περί Μπολτ και τις βόμβες που παίρνουν οι δικοί μας! Εδώ η απάντηση που είχες εκλάβει:

    ''Zaphod θα διαφωνήσω μαζί ότι οι δικοί μας πέρναν βόμβες, καθώς και για αυτό που είπες για τον Μπολτ περί πρώτου από βρέφος! Να σου θυμίσω ότι οι δικοί μας πιάνονται με τις πιο χαζές ντόπες, ονόματι winstrol και κλενβουτερόλη ενώ οι άλλοι έχουν τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας και τέλεια μάσκα για να την κρύψουν! Κακώς λοιπόν απαξιώνεις απλά τους δικούς μας.

    Επίσης, ο Κεντέρης π.χ. ήταν παγκόσμιος Πρωταθλητής στους παίδες και μετά έφηβους. Ο Μπολτ, τα ''τρελά'' ρεκόρ, ήρθαν ξαφνικά και απότομα! Από το πουθενά!

    Αγαπητέ φίλε, επειδή ίσως δεν ξέρεις την ιστορία του στίβου, πριν 100 χρόνια ήμασταν στο 100ρι 1 δευτερόλεπτο κάτω. Πριν 50 χρόνια, με εξελιγμένους αθλητές, 0,5 δευτερόλεπτα κάτω. Στους τελευταίους Ολυμπιακούς, με εξαίρεση τον Πάουελ (τον άνθρωπο που μέχρι πριν λίγα χρόνια είχε κάνει κάτω από 9.80 όσο όλοι οι υπόλοιποι στο κόσμο μαζί), ΌΛΟΙ όσοι ήταν τελικό, είχαν πέσει κάτω από τα 9.80 δεύτερα, κάτι που πριν λίγα χρόνια σου έδινε σίγουρο χρυσό!

    Και μιλάς εσύ, μας λες ότι οι Έλληνες αθλητές παίρνουν βόμβες; Είμαστε σοβαροί; Μούφα τεχνολογία έχουμε και πιάνονται! Και αν το πάμε σωστά, να είμαστε δίκαιοι, όταν ο Κεντέρης πήρε χρυσό, τον είχαν ταράξει στα τεστ και ήταν σε όλα αρνητικό! Και όταν έγινε αυτό, δεν ξέρουμε καν αν ήθελε να περάσουν λίγες μέρες να φύγει από τον οργανισμό του, ουσίες όπως η κλενβουτερόλη, που στην ουσία δεν είναι και κανένα σπουδαίο ντοπάρισμα, πιο πολύ λιποδιάλυση κάνει για να μπορέσει να τρέχει, αλλά την απαγορεύουν.

    Αυτά, γιατί καλό είναι οι ''άσχετοι με το θέμα'' (χωρίς να θέλω να απαξιώσω κανέναν), να μη μιλούν τόσο απαξιωτικά για κάποιους που χύνουν αίμα και ιδρώτα! Τουλάχιστον όσοι σαν τον κύριο διαβάσατε, πήρατε μια επιπλέον γνώση! ;) ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ευχαριστω για το σχολιο.

    Ως ασχετος ομως δεν βλεπω που εγραψα λαθος.
    Εγραψα πως λογικα ολοι ντοπάρονται, δεν ειπα πως μονο οι δικοι μας το κανουν.
    Εγραψα ομως πως η Μ3 ειναι χειροβομβιδα και σε αυτο δεν ειδα διαφωνια. Περι κλενβουτερόλης δεν εγραψα τπτ.
    Το αν κανουμε χαζο η οχι ντοπιν δεν το ξέρω, ξέρω ομως πως η ΕΛ διαχειριση πριν, κατα τη διαρκεια, και μετά ηταν.....αχαρακτηριστη

    Ο βιολογος που ειναι και σχετικος με το θεμα ως...βιολογος ειπε πως δεν υπαρχουν ΚΑΝ trials για την Μ3.

    Ποια η ασχετοσυνη μου λοιπον που με εξεθεσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Για τους χρονους στα 100μ:
    ""Οταν το όριο (σημ. zaphod: για τα 100 m) για να πάει ένας αθλητής σε Ολυμπιακούς είναι 10.10, ποιος αθλητής, ποιος προπονητής ή ποιος υπουργός Αθλητισμού θα πει "όχι" στο ντόπινγκ; Και ποιο στέλεχος της κυβέρνησης θα επιβάλει "καθαρό" αθλητισμό στη χώρα του, αφού αυτή με μαθηματική ακρίβεια θα μείνει χωρίς εκπρόσωπο στους Ολυμπιακούς;"

    Που φντ πως λεω πως μονο οι δικοι μας ντοπαρονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ChrisMrSly7/4/13 14:10

    Πουθενά. Όμως ο Μιχαλάκης δεν αντέχει την ιδέα πως του βρίζουν τα είδωλά του και ξεσπά όπου λάχει κατηγορώντας όποιον λάχει. Ρε δε πα ο Τζέκος να τους κάρφωνε με σύριγγες που είχαν πράσινα υγρά και καρτελάκι απέξω "Danger - Nuclear isotopes", ο Μιχαλάκης τις ίδιες μαλακίες θα έλεγε.

    Ψιτ, Μιχαλάκη. Το να γαμάς τον οργανισμό σου με απαγορευμένες ουσίες (που έχουν απαγορευτεί ακριβώς γιατί είναι αποδεδειγμένα βλαβερές) δεν είναι μαγκιά. Δε με νοιάζει πόσο ιδρώνεις, ή πόσοι μπαμπουΐνοι σε βλέπουν και φτιάχνονται από τις κερκίδες, ή πόση "εθνική υπερηφάνεια" έχει επενδυθεί επάνω σου από τα ΜΜΕ.

    Άκου "χύνουν αίμα και ιδρώτα"... αυτόν που σου σερβίρει τον καφέ τον έχεις ρωτήσει αν χύνει αίμα και ιδρώτα; Βρήκαμε τώρα ένα Μιχαλάκη ρε, να μας λέει ποιον μπορούμε να απαξιώσουμε και με ποια κριτήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir