Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Νοεμβρίου 03, 2009

Ουστ κορακια

Κανω που λέτε μάθημα σε 2 παιδια που πηγαίνουν στην Α' Λυκείου. Επειδής εδώ ειναι και επαρχία να' ούμε είναι λίγο πιο 'αθώα' απο άλλα της ιδιας ηλικίας. Κάποια στιγμή τελειώνοντας κατι μου λενε περι "εχω πολυ διαβασμα κυριε" κτλ κτλ.

Το ευκολο συμπερασμα (ρε τι κυριος ειμαι ρε παιδι μου τελος πανων τς τς τς) το προσπερνάμε, διοτι κάνω το λάθος να ρωτήσω τι διαβάζουν. Και μένω σέκος. Τα είχα ξεχάσει ρε αυτά! Τα πιτσιρικια μάθαιναν....τις τάξεις των .....αγγέλων (Χερουβειμ, Σεραφειμ, Σουβλοχιμ, Ταμριριριμ κτλ κτλ) διοτι ο Θεολογος τους δεν ....αστειευεται.

Απορησα όσο να' ναι. Εμεις τον όποιο θεολόγο είχαμε ως γυμνασιο-λυκειο παίδες είτε δεν τον ακούγαμε (ζζζζζζ ζζζζζζ ζζζζζζ) είτε τον πρήζαμε με αντιχριστιανικα τσιτατα (εξαιρεση ένας σε 6 χρονια θρησκευτικής παπαρολογιας - κηρύγματος στο σχολειο που ήταν σοβαρος επιστήμονας, όσο κουλο και αν φαινεται αυτο εκ πρωτης οψεως)

Αφου έριξα μερικες χριστοπαναγιες εσωτερικου τυπου, τα ρώτησα τι άλλο τους κάνει στο μάθημα. Και εκει έφριξα! Τι διηγήσεις για "σατανιζόμενους", για φαντάσματα - στοιχειώματα - κουφώματα, για εξορκισμούς (με όλες τις μπρρρρρ λεπτομέρειες) δαιμόνων ή για νεκρους ανθρώπους που ο ίδιος βλέπει (!) όταν περνά απο το νεκροταφείο! Ολα βεβαιως διανθισμένα με την κατάλληλη εσάνς τρόμου, διότι ο στόχος ήταν "πιστεψτε με γιατί αλλιώς...". Μετά από την τελευταία παράδοση του κυρίου η μια πιτσιρίκα φοβόταν να βγει απο το σπίτι το βράδυ μόνη της...

Μάλιστα. Εμεις βγάλαμε τα ματάκια μας να πάρουμε τα πτυχία μας, προσπαθούμε να μάθουμε τα παιδιά να σκέφτονται 2-3 πράγματα με βάση τη λογική, και έρχεται μετά ο κάθε φίτσουλας, με "πτυχίο πανεπιστημίου" μη χέσω, τους ζητάει να πετάξουν την λογική τους από το παράθυρο και νομίζει πως τρομοκρατώντας με τέτοιες ιστορίες τα παιδάκια θα σώσει την ψυχή του αλλά και των παιδιών βεβαιως βεβαιως.

Για να κάνουν κήρυγμα του τρόμου και του μίσους στο αλλότριο είναι καλοί. Και κυρίως είναι καλοί στο να σε πιάνουν όταν ακόμα δεν είσαι ολοκληρωμένη προσωπικότητα και κυρίως δεν είσαι και τόσο δύσπιστος. Τα παιδιά βγάζουν μια αντίδραση πάντα, αλλα το θρησκευτικό στόρι τα χτυπάει εκεί που "πονάνε", στο μαλακό υπογάστριο που λέγεται κριτική σκέψη και είτε το παίρνουν στο χαβαλέ μην ακούγοντας, είτε (αν ειναι λιγοτερο αντιδραστικα/ψαγμενα/οτιδηποτε) το χαφτουν αμασητι, το παπαγαλίζουν και το μεταφέρουν και παραέξω

Το μόνο που μπόρεσα να πώ (με πιάσανε και εξ' απήνης) ήταν:
α) Να τον αποκαλέσω μεσαιωνικό κοράκι
β) Να προτρέψω τα παιδιά να του ζητάνε αποδείξεις για αυτά που λέει. Και αν δεν τις παρουσιάζει να μην τον πιστεύουν. Και αν τις παρουσιάζει, να το ψάχνουν και τα ίδια (οσο να 'ναι ενα ιντερνετ το εχουνε). Εγώ γιατί δηλαδή τους αποδεικνύω τους νόμους της Φυσικής και δεν τους είπα πως τους βρήκαμε σκαλισμένους σε κάτι πετρες σε ένα βουνό;

Αυτο που έπρεπε να κάνω, ήταν τελικά το απλούστερο. Μην τον ακουτε τον παπάρα, δεν εχει ικανοτητας που εσεις δεν εχετε, δεν εχει δει κατι αλλο απο εσας, δεν μπορεί καν να σας διδαξει αυτο που υποτιθεται πως πρεπει να σας διδαξει.

Συμπέρασμα: Οχι προαιρετικότητα στα θρησκευτικά και τέτοιες παπαριές. Απαγόρευση. Δεν παραμυθιαζομαστε καν με δικαιολογίες τύπου "το μαθημα ειναι οκ, αυτος ειναι κακος". Το μαθημα ειναι ανοησια (στην κυριολεξία) και αυτός το δίδαξε φιλότιμα... Οποιος ειναι αρκετα βιτσιοζος μπορει να παει στο κατηχητικο της γειτονιας του. Δεν νομιζω να αρνηθει ο όποιος ιερεας λίγη .....πελατεία παραπάνω. Ρε δεν πα να με λέτε όσο απολυταρχικό γουστάρετε. Απαγόρευση και ξύλο δις ημερησίως σε θεολόγους και θεολογούντες. Οποιος δεν γουσταρίζει να πάει σε καμιά θεοκρατική "δημοκρατια" τύπου Ιράν να κάνει θρησκευτικά όλη μέρα. Και μην ακουσω ιστοριες του στυλ "οι χριστιανοι ειναι αλλιως απο τους μουσουλμανους". Τους ειδαμε και τους χριστιανους οταν κυβερνούσαν

42 σχόλια:

  1. καλα ξεκινα πρωτα απο κατι ζωα φιλολογους που νομιζουν πως με 2 (ΔΥΟ) εκθεσεις κανουν προετοιμασια πανελληνιων εξετασεων

    ή κατι μαλακες που το παιζουν και ιστορικοι κανοντας αναγνωση του βιβλιου νομιζοντας πως αυτο ειναι παραδοση και διδαχη Ηλιαδας ή ιστοριας

    και οταν ξεκαθαρισει η παιδεια απο αυτους που μας κοστιζουν εκατ. σε φροντιστηρια και μετα πιασε στο στομα σου τους θεολογους


    α για να μην ξεχασω και τους ρεπουσιους καθηγητες που μας διδασκουν πως οι παπουδες μας συνοστιζονταν στο λιμανι και πως η επανασταση του 21 ηταν λεει ταξικη και πως μεγαλυτερη γιορτη του εθνους ειναι λεει το πολυτεχνειο για λογους που ακομα δεν εχουν εξηγηθει....

    αλλα που θα παει σε κανα δεκαπενθημερο θα τα ξαναπουμε αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκέψου ότι
    α) μιλάμε για "επιστήμονες" που ήταν τα κατακάθια της Γ΄ δέσμης (τόσο δύσκολο να μπουν κι ακόμα πιο εύκολο να βγουν)

    β) σε σχολείο της Θεσσαλονίκης ένας δίδασκε με οπτικοακουστικά μέσα έδειχναν νεκρά έμβρυα -σε διάφορες φάσεις ανάπτυξης- ως έμβρυα άμβλωσης κλπ (χωρίς να συζητιέται γιατί έγινε τλεικά η έκτρωση). Τέτοια που λες κι εσύ έχω δει πολλά κι έχω επιτεθεί πολλές φορές σε θεολόγους για το σκοταδισμό τους. Ευτυχώς μερικοί έχουν μυαλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι γεγονός πως τα θρησκευτικά πρέπει αν όχι να καταργηθούν τουλάχιστον να γίνουν προαιρετικό μάθημα μιας και είτε είναι μάθημα που μόνο τρώει το χρόνο των παιδιών είτε οδηγεί στα "σκοτεινά" μονοπάτια της Ελληνικότατης ορθοδοξίας.

    Έχω δύο χρόνια που τελείωσα το λύκειο και απο μπροστά μου πέρασαν αρκετοί θεολόγοι, γύρω στους 6 αν θυμάμαι καλά. Άλλος έβγαλε 2 χρόνια άλλος ούτε καν μισό χρόνο πίσω απο την έδρα του συγκεκριμένου τμήματος. Είχα την τύχη να δω περιστατικό όπου η θεολόγος κατηγορούσε συμμαθητή μου οτι πέρνει ναρκωτικά γιατί έλεγε οτι τον λένε Άρη Τσεν και είναι βουδιστής. Και ήταν μόλις στη Β' Γυμνασίου αλλά η καθηγήτρια το θεώρησε καθήκον της να σώσει το παιδί, χωρίς να αντιληφθεί το νεαρό της ηλικίας και το αστείο της υπόθεσης.

    Ωστόσο, υπάρχουν και εξαιρέσεις μιας και τα δύο τελευταία λυκειακά μου χρόνια έπεσα πάνω σε ένα θεολόγο-επιστήμονα ο οποίος μπορεί να έλεγε αυτά που έλεγε αλλά δεν λειτουργούσε κάτω απο το πλαίσιο "Πίστευε και μη ερεύνα" καθώς μας προέτρεπε να διαβάσουμε και κανα βιβλίο παραπέρα, ακόμη και αν ο ίδιος θεωρούσε τον ευατό του πιστό και προσηλωμένο στο δόγμα της χριστιανοσύνης.

    Συμπέρασμα, λοιπόν, τα θρησκευτικά είναι ανούσια αλλά υπάρχουν θεολόγοι "διαμάντια" που έτυχε να ανοίξουν και τα μάτια του υποφαινόμενου για κάποια θέματα.

    Για μένα σωστό είναι να καταργηθούν τα θρησκευτικά και να δημιουργηθεί στα σχολεία τμήμα θρησκολογίας είτε ως προαιρετικό μάθημα είτε ως αντικατάσταση των θρησκευτικών. Γιατί οι θρησκείες καλώς ή κακώς έχουν επηρεάσει σημαντικά την ανθρώπινη ιστοριά.

    Αυτά!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @napo

    Αλλο το ζητημα καποιου που δεν κανει καλα τη δουλεια του και αλλο το ζητημα καποιου που ο ορισμος της δουλειας του ειναι επιεικώς αναγουλιαστικος


    Περι ιστοριας κτλ, εχω την υποψια πως ξερω τι ιστορια θελεις να διδασκονται τα παιδια μας, οποτε μην με υπολογιζεις στο ιδιο στρατοπεδο


    Α, μήπως και για την Μικρασιατικη καταστροφή ευθύνονται οι κομμουνιστες;;



    @δειμος
    Για μενα το οτι ηταν ετσι και ετσι μαθητες δεν μου λέει τιποτε. Ειτε έτσι είτε γιουβέτσι έβγαλαν μια σχολή που λέγεται πανεπιστήμιο. Το οτι μερικοι εχουν μυαλο (και εγω το αναφερω στο ποστ μου) δεν μετραει διοτι
    α) χανονται μεσα στην σαβουρα
    β) εκπαιδευονται στο να ΜΗΝ εχουν μυαλο (κατα τα φαινομενα)
    γ) το ιδιο το αντικειμενο τους ειναι α-νόητο


    @τρυποκαρυδος
    Δεν ειναι θεμα της ορθοδοξιας αποκλειστικα και δεν θελω να εκληφθει ως τετοιο. Ειμαι σφοδρα αντιθετος στην διδασκαλια καποιας θρησκειας εντος των σχολικων αιθουσων. Α και τωρα που το θυμηθηκα. Ειμαι επισης αντίθετος στην διδακτική ιδιοτητα οποιουδηποτε ιερεα, δεν πα να εχει βγαλει 32 παιδαγωγικες σχολες. Αν θελει να διδαξει τοτε να αποσχηματιστει.

    Περι "εξαιρεσεων" βλ. την σχετικη μου απάντηση στο Δείμο.

    Συμφωνω περι θρησκειολογιας (χμμμ ετσι και ετσι) αλλά να μην γινεται με τους ορους που γίνεται στην Β λυκειου, έτσι;
    (δειτε τι μαλακες ειναι οι αλλοι και τι ωραιοι ειμαστε εμεις).

    Η θρησκεια ως κοινωνικο/πολιτικο φαινομενο εχει σαφεστατα ενδιαφερον και ειναι (;) καλο να διδασκεται. Δες στο προηγουμενο ποστ πχ μια εξαιρετικη διάλεξη του jared diamond σχετικά με το θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία,δυστυχώς,
    εντάσσεται στον γενικότερο διαχωρισμό κράτους -εκκλησίας (για την Ελλάδα δεν μιλάμε?)

    Δεν θυμάμαι, το υποσχέθηκε κανένας τώρα τελευταία?

    Αλλά και να μη το υποσχέθηκαν μήπως πρέπει να το "ξαναυποσχεθούν"?

    Στο μεταξύ εγω λέω να κάνω κανένα τρισάγιο μην ακούσω καμιά θεολογική παπαροκατάρα...

    ΥΓ Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις στα άτομα θεολόγους , όπως σε κάθε επάγγελμα άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά που η δική μας θεολόγος είναι μια χαρά νορμάλ τύπος και δεν παραμυθιάζει τα πιτσιρίκια με βλακείες... Επίσης, χαλαρά πρέπει να είμαστε από τα μόνα σχολεία εδώ γύρω που δεν τραβολογάει τα μικρά στις εκκλησίες με εκκλησιασμούς, αλλά πηγαίνουμε (και με το ζόρι πρέπει να πω) στις επίσημες υποχρεωτικές δοξολογίες (:!@#$%$%!#$!@#!$%!#$#!@)
    Και στη βιβλιοθήκη του σχολείου, κάνω πάσα στα μικρά μόνο επιστήμη, λογοτεχνία και τους δείχνω και λίγο από τέχνη.
    Ουφ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σορρυ για το off topic, αποδείξεις κόβεις για το μάθημα; Δηλαδή αυτό το κάνεις σαν επάγγελμα; Και πως "τοποθετείσαι" που ανήκεις σε αυτό που λέμε παραπαιδεία;
    Ειλικρινά και πάλι συγνώμη για το off topic, αλλά εμένα με ενοχλεί περισσότερο η παραπαιδεία παρά τα θρησκευτικά, παρότι συμφωνώ ότι πρέπει να καταργηθούν, είμαι αγνωστικιστής προς άθεος κλπ κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε άσε τις φυσικές και τις βλακείες, δεν κάνεις έτσι δουλειά για να προωθήσεις την λογική σκέψη στα παιδιά.

    Ζαφώνιδα ΘΕΟΛΟΓΟ να δω και ας πεθάνω!

    Γέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Napo

    Βρε Ναπολέοντα την Μόσχα την έκαψες ή ακόμα; (Όχι του Τσάρου που έκαψε ο Μεγάλος, την άλλη με τα κομμούνια :-Ρ)

    Η Ηλιάδα είναι η ιστορία του Ηλία του Ρόδιου καμακιού; Τι γράφεις ωρέ;

    Σου ξαναλέω, πέρνα τα κείμενα από τον ορθογράφο, εκτίθεσαι Ελληναράς άνθρωπος.

    ΗΗΗΗΗΗλιάδα. Όχι Φασολάδα.

    Ο Όμηρος μόλις έκανε χαρακίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Polse

    Mε πέθανες κιαρατά κι είμαι μόνος στο σπίτι και γελάω μοναχόςμ.

    @Ζεηφοντ
    Θρησκευτικά στο Λύκειο δεν θυμάμαι να έκανα, αλλά ξέρω ότι έμαθα τον φραπέ μέτριο δίχως γάλα (μέχρι πρότινος πολύ γλυκό/πολύ γάλα) και το τσιγάρο στο καφέ-σαντομνιτσάδικο απέναντι από το σχολείο.Πιθανότατα διαβάζουν και παιδιά αλλά δεν μπορώ να μην είμαι ειλικρινής.
    Δεν ξέρω αν η απουσία θεολογικής κατάρτισης επέδρασε στο να γίνω βιολόγος και κουλόπδο.:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ μεν μαζί σου ως ένα βαθμό (ίσως θα προτιμούσα το "προαιρετικό" με αντικατάσταση του μαθήματος από το "απαγορεύεται") αλλά στα ακραία ψιλοδιαφωνώ. Ή αν ήταν έτσι δεν φταίνε μόνο οι θεολόγοι.. μπορείς να φανταστείς τι "αστέρια" εκπαιδευτικοί υπάρχουν και σε άλλες ειδικότητες (ακόμα και εκεί που δεν φαντάζεσαι); Ίσως κάποια στιγμή να σου πω παραδείγματα από κοντά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν δεν υπάρξει διαχωρισμός κράτους - αστρολογίας, τα κοράκια δεν πρόκειται ποτέ να αποχωρήσουν. Εδώ η ΓΑΠοκυβέρνηση μπήκε στον κόπο να αλλάξει την ονομασία του υπουργείου παιδείας και αντί επί τη ευκαιρία να το κόψει το ρημάδι το "θρησκευμάτων", το άφησε κανονικά για να κάνει τον τίτλο ακόμα πιο μακρινάρι.

    Πάντως αν υπάρχει πολιτική βούληση, μπορεί σιγά σιγά να αποκορακοποιείται το σχολείο. Έστω και με μικρά βήματα.

    Για παράδειγμα, το ότι με μία απλή υπεύθυνη δήλωση, χωρίς να δίνεις λόγο, μπορείς να απαλλαχτείς από το μάθημα των θρησκευτικών, θα μπορούσε να αντιστραφεί. Δηλαδή εξ΄ορισμού κανένας μαθητής να μην παρακολουθεί θρησκευτικά, αλλά όποιος θέλει να κάνει αντίστοιχη υπεύθυνη δήλωση.

    Είμαι σίγουρος ότι πολλά παιδιά παρακολουθούν το μάθημα του σκοταδισμού επειδή οι γονείς τους είτε βαριούνται να ζητήσουν απαλλαγή είτε θεωρούν φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος4/11/09 07:07

    έτσι από περιέργεια ρε zaphod, δέν υπάρχει ένας γονιός να τον δώσει ασάλιωτα στον κοντινότερο επιθεωρητή; Δηλαδή, μπαίνει στην τάξη, φρικάρει τα παιδιά και γιά τους γονιούς δεν τρέχει κάστανο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @slartibartfast

    Μα σίγουρα υπάρχουν πολλά μπετά- δάσκαλοι/ καθηγητές.Και εμένα η μαθηματικός μου στο λύκειο δεν ήξερε να λύσει 4ο θέμα πανελλαδικών του 06 ή του 05 (δεν θυμάμαι καλά).Το θέμα είναι ότι είτε καλός είτε κακός θεολόγος δεν έπρεπε να διδάσκεις παπαριές στα πιτσιρίκια διότι αυτά που μαθαίνουν στο νεαρό της ηλικίας τους το κουβαλάνε μία ζωή (συνήθως).

    Εγώ πάντως από την στιγμή (όταν ήμουν στις σχολικές αίθουσες) που έθιξα το θέμα Αδάμ-Εύα σε 3 διαφορετικούς θεολόγους και πήρα 3 διαφορετικές ερμηνείες-απαντήσεις (σε διαφορετικές χρονικές στιγμές βέβαια) έπαψα να ασχολούμαι...

    Φιλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @takis
    Το υποσχεθηκε νμζ ο ΓΑΠ. Εκτος και αν το "υποσχεθηκε"...

    Εξαιρεσεις υπαρχουν παντου, το αντικειμενο μας χαλναει

    @sophia
    Απο το ολοτελα, παλι καλα να λεμε

    @dpurpler
    Εισαι οντως οφ, αλλα αφου το παραδεχεσαι δεν μπορω να σου χαλάσω χατήρι. Ειμαι ελευθερος επαγγελματιας με 2 τομεις ειδικευσης και παραλληλα υπάλληλος τριτων. Κανω κοινως 3-4 δουλειες παράλληλα. Σε καποια εξ αυτων δεν πληρωνω φορο. Σε κάποια άλλη πληρώνομαι λιγότερα απο το κανονικο και τα αφεντικα δεν πληρωνουν φορο. Σε αλλες ειναι ολα νορμαλ. Ομολογουμενως η κατασταση ειναι μπουρδελο γενικως.

    Ειμαι ο πρωτος που θα πει πως η παραπαιδεια (οχι τοσο ως μαυρη οικονομια, αλλα ως ομολογια αποτυχιας της δημοσιας εκπαιδευσης και παραλληλα "ροκανισμα" του ελευθερου χρονου των μαθητων) ειναι προβλημα, αλλα ειμαι και ο πρωτος που θα πει πως το σχολειο εχει γινει και αυτο προβλημα, και το περίεργο ειναι πως οι συναδελφοι στο σχολειο φταινε τελευταιοι. Συνηθως η ευθυνη ειναι της κεντρικης διοικησης και των γονεων, αλλα αυτο ας το αφησουμε για αλλο ποστ. Γενικα η παιδεια μας, ως αμεσα συναρτωμενη της οικονομιας μας, ειναι προβληματικη...
    (αν σου πω ποσα πληρωνομαι απο το κρατος ως ωρομισθιος - και ποτε τα παιρνω - θα βαλεις τα γελια ή τα κλάματα, ενω στο μεταξυ υπάρχουν τεραστια οργανικα κενα)

    Στην παρουσα φαση η "παραπαιδεια" ειναι πολυ λιγοτερο προβληματικη για μενα απο το τι διδασκονται τα παιδια βαση οδηγιων/αναλυτικου προγραμματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @polsemannen

    Θεολογος οχι. Συγκριτική θρησκειολογια ομως το έχω με άνεση!!!

    ** Αμα δεν μαθουνε τις περιπετειες του Ηλια, του πολλα βαρυ και όχι, πως θα γίνουν οι νέοι ΕΛληνάρες;;;

    @βιολογος
    Κωλόφαρδε!


    @slarti
    Σαφως και υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες σε κάθε θέση. Αν είμαστε και λιιιιγο λογικοί και μεις βρίσκουμε λάθη που κάνουμε και τα διορθώνουμε. Το πρόβλημα των θρησκευτικών γενικώς είναι πως ακόμα και όταν διδάσκονται "σωστά" απο "καλούς" εκπαιδευτικους δεν μπορώ να καταλάβω τι διδάσκουν, γιατί το διδάσκουν και κυρίως γιατί πρέπει να το διδάσκουν στο σχολείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ellinaki
    Διαχωρισμος κράτους - αστρολογίας!!! Σωστός!


    "Είμαι σίγουρος ότι πολλά παιδιά παρακολουθούν το μάθημα του σκοταδισμού επειδή οι γονείς τους είτε βαριούνται να ζητήσουν απαλλαγή είτε θεωρούν φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό."

    Δυστυχώς αυτό νομίζω και γω πως ειναι ο κανονας. Ασε που το μάθημα ειναι γενικά "εύκολο" και το προτιμάνε τα παιδιά για ώρες χαλάρωσης αντί να κάνουν πχ μαθηματικά έτσι ώστε να μην χρειάζεται στην Γ Λυκείου να τους εξηγούμε την προταιρεότητα των πράξεων (!) και το τι ειναι .... διαιρεση


    @exadaktylos
    Δες το σχολιο απο το ellinaki. Ασε που ακόμα χειρότερα, πολλοί όταν ακούνε τέτοια χαίρονται διότι αυτό θυμούνται και αυτοί ως μάθημα που διδαχθηκαν μικροι! Οι θεολόγοι παραμένουν γραφικοί μεν, αυθεντίες δε.


    @oblivion
    Συμφωνω απολύτως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @zaphod

    "Γενικα η παιδεια μας, ως αμεσα συναρτωμενη της οικονομιας μας, ειναι προβληματικη..."

    ε βεβαια γενικα βαζω 2 εκθεσεις το χρονο και 3 προχειρα και βαριεμαι που ζω μεσα στην ταξη οταν κανω μα8ημα

    Ειμαι σιγουρος πως αν μου δωσεις μια παχια αυξηση θα αρχισω να δουλευω γιατι.... μπα οχι παλι 8α τεμπελιαζω οπως τεμπελιαζα καθε φορα που μου εδιναν αυξηση

    Εξαλλου και αν εγω τεμπελιαζω παντα θα υπαρχει ενας zaphos να κανει εξτρα μαθηματα
    Ε να μην στειλουμε και την παραπαιδεια στην ανεργια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Pølse LoL!
    Αμ εμένα που το σπίτι μου είναι οδό Ιλιάδος;! Αν σου πω πως οι φορές που έρχεται το ταχυδρομείο Ηλιάδος είναι περισσότερες. Τόσο που αναρωτιέμαι ποιός είναι τελικά αυτός ο Ηλίας...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @napo

    3 λαλουν+ 2 χορευουν =ONE

    Τοση ιστορια, πολιτικη και οικονομια σου δινω. Διαβασε την Ηλιαδα και πες μου τα συμπερασματα σου.


    @bromisteraki
    Eιπαμε, ο Λιακουρας ο πολλα βαρυς και οχι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευτυχώς δεν είναι όλοι οι θεολόγοι έτσι, υπάρχουν και ελάχιστες εξαιρέσεις, που όντως είναι επιστήμονες....ναι ξέρω, 1 στα 1251982475189 χρόνια...
    Δυστυχώς, για να βγει εντελώς το μάθημα των θρησκευτικών από τα σχολεία θα πρέπει να περάσουν ακόμη πάρα πολλά χρόνια στο Ελλαδιστάν και μετά να αρχίσουμε να το συζητάμε!Τα θρησκευτικά σαν μάθημα θα μπορούσαν να είναι πολύ ενδιαφέρον, αν πετάγαμε όλα τα βιβλία που υπάρχουν τώρα και αντί γι αυτά διδάσκονταν οι διάφορες "θρησκειες" που υπάρχουν, πιο πολύ ως λαογραφικό βέβαια αντικείμενο!!

    @ napo

    Έχεις καμία σχέση με την εκπαίδευση ή απλά κρίνεις εκ του ασφαλούς και του καναπέ σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάντως θα επιμείνω πάντως πως δεν είναι μόνο τα Θρησκευτικά το πρόβλημα.. Διάφορες παπαριές μπορείς να ακούσεις από όλες τις ειδικότητες (απλά σε ορισμένες ειδικότητες η πιθανότητα παπαριάς αυξάνεται θεαματικά - λυπάμαι δεν μπορώ να γράψω αναλυτικά ιστορίες).
    Μάλλον το πρώτο μέτρο που χρειαζόμαστε είναι μια αντικειμενική αξιολόγηση σε όλους και ένα γενικό ξεκαθάρισμα στο ποιοί μπορούν να μπουν σε τάξη και ποιοί όχι και μετά η όλη συζήτηση περί προγράμματος σπουδών.

    Ίσως βέβαια τα βήματα να πρέπει να είναι τα εξής:
    1. Πυρπολισμός Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (με την πλειοψηφία των συγγραμμάτων του)
    2. Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών (αντικειμενική με συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς στόχους και εκπλήρωσή τους)
    και 3ο (σκόπιμα τελευταίο) το Πρόγραμμα Σπουδών.

    Και το ηλιοκεντρικό σύστημα να διδάσκεις (λέμε τώρα), αν βοηθάς το μαθητή να αποκτήσει κριτική σκέψη του δίνεις το σημαντικότερο εφόδιο για τη ζωή του. Τα υπόλοιπα είναι εύκολο να τα βρει (και φυσικά να σε απορρίψει αν χρειαστεί αργότερα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η τρομοκρατία που επικρατούσε μέσα στην τάξη στα σχολικά μου χρόνια από φιλόλογους - θεολόγους έφτανε στα όρια χούντας (σε μικρό νησί του Αιγαίου). Η παραμικρή αντίδραση σε ειρωνικό σχόλιο ή απλά μια εύλογη απορία ήταν αρκετή να σου κάνουν το υπόλοιπο έτος κόλαση...

    Δε ξέρω πως είναι τώρα τα πράματα αλλά ελπίζω να έχουν αλλάξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @zaphod

    "3 λαλουν+ 2 χορευουν =ONE"

    Θα επαναλαβω την ερωτηση μου ισως γιατι δεν εγινα κατανοητος απο ολους

    Ειπες πως η παιδεια ειναι αμεσα συναρτωμενη απο την οικονομια

    Ρωταω λοιπον
    Εαν εγω ειμαι τεμπελης καθηγητης και δεν δουλευω οπως πρεπει τι ακριβως θα αλλαξει αυξανοντας τα λεφτα που δινονται στην παιδεια ακομα και στο διπλασιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Slartibartfast

    Παπαριές ακούς παντού αλλά το θέμα είναι ότι για παράδειγμά στα μαθηματικά ή στην φυσική δεν έχεις να κάνεις με άχρηστα μαθήματα στην βάση τους και παπαριά θα ακούσεις μόνο από άμπαλο καθηγητή.Στα θρησκευτικά μιλάμε όχι μόνο για άχρηστη γνώση, αλλά και για επικίνδυνη.Το μάθημα είναι περιττό και επικίνδυνο για την σκέψη του πιτσιρικά στην βάση του.Και επιπλέον έχουμε και διχασμό στην κοινότητα των θεολόγων.Δηλαδή ο ένας είναι πιο άμπαλος από τον άλλο.

    @Zaphod

    Πιστεύω πως αρκετοί επιλέγουν τον τον "δρόμο" του εκπαιδευτικού με τον αέρα "έλα μωρέ 3-4 ωρίτσες σχολείο και μετά 4 ωρίτσες prive και κλείσαμε".Γιατί όμως είμαι σίγουρος πως και να ήταν καλοί οι μισθοί των εκπαιδευτικών,πάλι δεν θα είχαμε μείωση του φαινόμενου που λέγετε παραπαιδεία?Μακάρι να είμαι off-side τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το θέμα της παραπαιδείας είναι τόσο μεγάλο που δύσκολα να αναλυθεί και να βρεθεί η ρίζα του κακού έτσι απλά. Και σίγουρα δεν φταίνε οι "κακοί" εκπαιδευτικοί που βαριούνται. Όχι ότι δεν υπάρχουν και τέτοιοι, ξέρω αρκετές περιπτώσεις που σκίζονται να διοριστούν για να κάθονται αλλά παράλληλα ξέρω και αρκετούς που έχουν πραγματική αγάπη και μεράκι. Τι να το κάνεις όμως το μεράκι όταν φτάνει Νοέμβρης μήνας και τα παιδιά δεν έχουν πάρει ακόμη βιβλία σε βασικά μαθήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τέρμα, αυτά. Τώρα θα βγάλουν και τα τους σταυρούς από τα σχολεία στην Ιταλία..
    Απόφαση του Ευρωπαίκού Δικαστηρίου.

    Κοράκι;

    Του ´Αλαν Πόε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ellie

    Οχι τοσο σαν λαογραφια, αλλα σαν εφαρμογη πολιτικης..... :)

    κατα τα αλλα συμφωνουμε


    @σλαρτι
    Δεν διαφωνουμε πουθενα εκτος απο την (καταραμενη) λεξη προαιρετικοτητα. Κατά τα άλλα προσυπογράφω :)


    @eidomen
    Απ οτι φαινεται αλλάζουν αλλά...κατά τόπους

    @oblivion
    Η παιδεια και η παραπαιδεια δεν αναλυoνται με ορους καφενειου. Αν θελει το κρατος αυριο να μην υπαρχει παραπαιδεια μπορει να το κανει αλλα θα του κοστισει πολλά χρήματα. Όπως και αν θέλει πχ να χωριστει επιτελους απο την εκκλησία (μονο που εκει θα εχει και χρηματικο κερδος)....

    πχ
    με αυτα τα βιβλια
    με αυτα τα οργανικα κενα
    με αυτο το αναλυτικο προγραμμα και αυτα τα μαθηματα
    με αυτο το μεσο ορο μαθητων ανα τάξη
    με αυτο το συστημα βαθμολογιας/εισαγωγης στα πανεπιστημια
    (και βεβαιως: με αυτους τους γονεις. Ειδικα εδω εχουμε χοντρα θεματα "αρχοντοχωριατων", αμορφωτων του κερατα που είτε κοπανανε το παιδι τους ολη μερα είτε απαιτουν να του βαζεις 20 ρε δεν πα να μην ξερει να γράφει το όνομα του. Ειναι τυχαίο που οι ίδιοι αποτρεπουν τα παιδια τους απο την ενισχυτική (που ειναι τζαμπα) και τα στελνουν στους φροντιστες (που πολλες φορες ειναι οι ιδιοι) διοτι "εκει δεν τα προσεχουμε". Μαλακιες τουμπανα και αϊντε να τους εξηγησεις)

    το ερώτημα ειναι ΠΩΣ να μην εχεις παραπαιδεια. Εκτος και αν εισαι κανενας ασχετος του κερατα και πιστευεις πως για ολα φταινε οι τεμπεληδες δημοσιοι υπαλληλοι καθηγητες (με μισθους που έρχονται στο μισο του αντιστοιχου ευρωπαϊκου btw) και πως αν το ιδιωτικοποιησεις το ζήτημα καθάρισες



    @ellie 2
    Συμφωνω με την προσθηκη πως πρεπει πολλες φορες να διδαξεις πραγματα που σε αλλες χωρες τα διδασκονται σε 2 χρονια είτε πράγματα εντελως ανόητα οπως τα θρησκευτικα λ.χ. Το αποτελεσμα ειναι να εχουμε εναν αμαθεστατο ντεμεκ πολυμαθη που νομιζει πως το '40 πολεμαγαμε με τους Τουρκοι ή πως η Ιλιάδα γράφεται με 'Η' ή.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @σπιθας

    Στην Ιταλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Oblivion: Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά. Είτε το θέλουμε είτε όχι τα Θρησκευτικά είναι ένα κλασσικό μάθημα "παιδική χαρά". Έτσι το θυμάμαι μέχρι το '97 που ήμουν μαθητής, έτσι είναι και τώρα (τουλάχιστον στα σχολεία που έχω υπηρετήσει - και σε μία ιδιαίτερα θρησκευάμενη μικρή κοινωνία). Μάλιστα απορώ λίγο για το παράδειγμα του Zaphod μιας και μου φαίνεται πολύ υπερβολικό παιδιά Α' Λυκείου να ασχολούνται σοβαρά με τα Θρησκευτικά (θεωρώ πως είτε είναι παραμύθι, είτε τα παιδιά - λόγω ίσως και βλαχαδερών γονέων - είναι βαθμοθήρες).

    Για φαντάσου αντίστοιχα να διδάσκει Αρχαία ένας Άδωνις (ή για να πάρουμε την αντίθετη περίπτωση μια πτυχιούχος Μενεγάκη). Ιστορία ένας Λιακόπουλος (ή μία Ρεπούση με τους συνωστισμούς). Βιολογία (τη θεωρία της εξέλιξης) ο Bush jr, Ή ότι αντίστοιχο μπορείς να φανταστείς.
    Γι αυτό πιστεύω πως το βασικό πρόβλημα δεν είναι ούτε τα Θρησκευτικά, ούτε το αντικείμενο, ούτε η ύλη, ούτε τα μέσα, αλλά ο άνθρωπος που βρίσκεται στην έδρα και οι στόχοι του (καθώς και αν τους εκπληρώνει).

    @Zaphod: Ναι, οι μισθοί είναι οι μισοί από την υπόλοιπη Ευρώπη. Αμφιβάλλω όμως αν η απόδοση του μέσου εκπαιδευτικού είναι πάνω από το μισό του μέσου Ευρωπαίου. (και φυσικά το ίδιο ισχύει και για τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα).

    (σημείωση: Μπορεί ο Napo να ναι νεοφιλελεύθερος και να πιστεύει σε διάφορες τελειωμένες ιδεολογίες, αυτό δεν σημαίνει πως ότι και να λέει είναι εξ ορισμού βλακεία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @zaphod


    "πχ
    με αυτα τα βιβλια
    με αυτα τα οργανικα κενα
    με αυτο το αναλυτικο προγραμμα και αυτα τα μαθηματα
    με αυτο το μεσο ορο μαθητων ανα τάξη
    με αυτο το συστημα βαθμολογιας/εισαγωγης στα πανεπιστημια
    (και βεβαιως: με αυτους τους γονεις. Ειδικα εδω εχουμε χοντρα θεματα "αρχοντοχωριατων","



    Πολυ ωραια ολα αυτα που λες αλλα δεν αγγιζουν καν το προβλημα
    Οπως σε ρωτησα και πριν και δεν μου απαντησες πως μπορεις να αντιμετωπισεις την παθογενεια που ονομαζεται τεμπελια

    π.χ.
    Στο σχολειο του πατερα μου καθηγητρια (και μαλιστα η αγαπημενη σου η θεολογα) εβρισκε αφορμες και εκανε κενα για 3 μηνες!
    τη μια αρρωστια την αλλη οικογενειακα προβληματα την αλλη αυτο την αλλη εκεινο
    Ερωτηση: τι μπορει να κανει το ελληνικο κρατος για αυτο?
    Απαντηση: τιποτα
    μπορει να κρατησει μισθο? φυσικα και οχι
    Μπορει να απολυσει ή να σου αλλαξει θεση ? φυσικα και οχι
    Την επιασε ο πατερας μου και τη ρωταει: καλα μωρη 3 μηνες τα παιδια κανουν κενα το βρισκεις σωστο?
    Και καλα εσυ μπορει να πιστευεις πως επειδη ειναι θρησκευτικα δεν εχει σημασια αν σκεφτει και ο μαθηματικος του γιου σου το ιδιο (που παει στο ιδιο σχολειο με τη μανα του παρεπιπτοντως) θα σου αρεσει?
    Φυσικα το συστημα ειναι ανικανο σε τετοιες περιπτωσεις
    Αντε το πολυ πολυ να κανει κανεις διευθυντης καμια δυσμενη εκθεση στον εκαστοτε καθηγητη
    Ερωτηση: Ποσες τετοιες δυσμενεις εκθεσεις εχουν γινει τα τελευταια 20 χρονια?
    Απαντηση: 0
    Γιατι? Γιατι αν τολμησει κανεις η ΟΛΜΕ θα γεμισει τους δρομους διαδηλωτες και θα αρχισει τα κλαψουρισματα παλι για το δικιο του εργατη


    Τι γινεται ομως σε αλλες (σοβαρες) χωρες?
    Δε θα σου αναφερω την αμερικη που η μονιμοτητα ειναι κατι αγνωστο θα σε παω πιο κοντα στην Γερμανια
    Ποσο χρονο χρειαζεται ενας καθηγητης στην γερμανια για μονιμοποιηση?
    10 χρονια
    10 χρονια ελεγχεται και με το πρωτο ατοπημα απολυεται

    Ποσα χρονια χρειαζεται στην ελλαδα?
    1

    δηλαδη σε ενα χρονο ο καθηγητης μπορει να πει "απο δω και μπρος θα τεμπελιαζω και θα καθομαι" και κανεις να μην μπορει να τον αγγιξει




    "Εκτος και αν εισαι κανενας ασχετος του κερατα και πιστευεις πως για ολα φταινε οι τεμπεληδες δημοσιοι υπαλληλοι καθηγητες (με μισθους που έρχονται στο μισο του αντιστοιχου ευρωπαϊκου btw) και πως αν το ιδιωτικοποιησεις το ζήτημα καθάρισες"


    επειδη εγω λοιπον ειμαι ασχετος του κερατα θα σου επαναλαβω για 4η φορα την ερωτηση μου:

    Εαν ησουν υπουργος τι μετρα θα επερνες εναντια στο φαινομενο καθηγητων που τεμπελιαζουν,βαριουνται και δεν δουλευουν οσο οι υπολοιποι?
    Επισης τι κινητρα θα επερνες για να βοηθησεις τους καθηγητες που δουλευουν να συνεχισουν να δουλευουν και να μην αρχισουν να σκεφτονται και αυτοι "ελα μωρε σιγα"

    δλδ με απλα λογια (γιατι ειπαμε ειμαι και ασχετος νεοφιλλελευθερος)_

    Ειμαι καθηγητης και δεν δινω σημασια στην δουλια μου και τεμπελιαζω
    Τι μετρα θα παρεις σαν κρατος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αγαπητέ Zaphod,

    δεν ξέρω σε τι κοινωνικό περιβάλλον ζεις, αν μιλάμε, δηλαδή, για κλειστή κοινωνία ή για μεγάλο αστικό κέντρο, αλλά προσωπικά δεν θα τολμούσα ποτέ να κάνω τέτοιου είδους σχόλια μποστά σε μαθητές μου, αφού αυτό είναι βέβαιο ότι αργά ή γρήγορα θα έφτανε στ' αυτιά των γονέων και θα με στιγμάτιζε ανεπανόρθωτα. Γενικά αποφεύγω όπως ο διάβολος το λιβάνι να θίξω -για οποιονδήποτε λόγο- θρησκευτικά θέματα ۬ απλώς όποτε δοθεί η ευκαιρία προτρέπω τους μαθητές μου να ερευνούν για να φτάσουν στη γνώση. Κι όποιος το πιάσει, το 'πιασε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @slarti
    "(θεωρώ πως είτε είναι παραμύθι, είτε τα παιδιά - λόγω ίσως και βλαχαδερών γονέων - είναι βαθμοθήρες). "

    Ουτε το ένα ούτε το άλλο (ρε με εχεις ικανο να γραψω ιστορια απο το κεφαλι μου και να μην το πω; Ντροπηηηηη!!!!)

    Τα γραφω οπως τα ακουσα και τα ειπα. Δυστυχως δεν θυμαμαι με ακριβεια τις ιστοριες που μου ειπανε και ειπα το ρεζουμε. ΟΚ;

    Τα παιδια ειναι απο οικογενειες σχετικά χαμηλου μορφωτικου/οικονομικου επιπεδου, παραπερα δεν ξερω και περιπου "μετριοι" (δηλαδη ....καταλαβαινεις) μαθητες.



    Το οτι βαζεις μια πανεπιστημιακη ιστορικο (Ρεπουση) στο ιδιο καζανι με τον Λιακοπουλο επειδη διαφωνεις μαζει της για το πως γραφτηκε ενα σχολικο βιβλιο της Ε δημοτικου να το κοιταξεις


    Επαναλαμβανω δια νιοστην φοραν πως κακοι επαγγελματιες υπαρχουν παντα. Εδω ομως εχουμε να κανουμε με αχρηστο (κατ εμε) επαγγελμα ασχετως επαγγελματια. Απλα ο τυπος αυτος ειναι περιπτωσαρα καταφανως. Και το γαμωτο ειναι πως νομιζω πως αν τα ακουσουν οι γονεις θα του πουν και μπραβο.


    "Αμφιβάλλω όμως αν η απόδοση του μέσου εκπαιδευτικού είναι πάνω από το μισό του μέσου Ευρωπαίου."

    Δεν το εχω μετρησει το αποδοσομετρο τωρα τελευταια. Λεμε πως ειμαστε γενικως λαος τεμπεληδων, αλλα εγω θυμαμαι κατι σχετικες μετρησεις που εδειξαν πως δουλευουμε (πολυ) περισσοτερες ωρες απ οτι οι Ευρωπαιοι (ήταν μετρησεις μεσων ορων και ουχι καθηγητων)


    Ο napo δεν ειναι νεοφιλελευθερος με την ίδια έννοια που ο μπάτσος δεν είναι μπουζούκι


    @κώστας
    Ο κίνδυνος ειναι υπαρκτος αλλά:
    α) όχι τόσο όσο νομίζεις. Θα φοβόμουν περισσότερο κάποιους συναδέλφους που "θα το έκαναν θέμα"
    β) Στις δικες μας ειδικότητες δεν θεωρείται και τόσο κουλό. (Αυτά τώρα. (Αρκετά) Παλαιότερα έπαιζαν δυσμενεις μεταθέσεις ή/και απειλες λιντσαρισματος).

    Αν και ομολογω πως γενικά δεν ασχολούμαι και τόσο. Απλα με τουτα δω έπεσα στην περίπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Zaphod: Καλά ρε μην τσαντίζεσαι! Δεν σε θίξαμε. Το είπα ξεκάθαρα: "αμφιβάλλω!" Δεν σε είπα ψεύτη, ούτε παραμυθά. Επίσης άθεος-ξεάθεος μόλις υπήρξε αμφιβολία για ένα γεγονός που περιγράφεις όρμηξες να μας φας - να το κοιτάξεις κάνεις σαν θεολόγος ;-) ή μάλλον καλύτερα: Άθεολογος ;-)

    "Το οτι βαζεις μια πανεπιστημιακη ιστορικο (Ρεπουση) στο ιδιο καζανι με τον Λιακοπουλο επειδη διαφωνεις μαζει της για το πως γραφτηκε ενα σχολικο βιβλιο της Ε δημοτικου να το κοιταξεις".
    Τι ταξική μπαρούφα πέταξες τώρα; Μήπως τελικά είσαι κρυφοκαπιτάλας; Βέβαια, επί των λεγομένων σου σου, όταν συγκρίνω έναν απόφοιτο Πανεπιστημίου (Άδωνις) με τη Μενεγάκη φαίνεται πως δεν τρέχει μία.. Λυπάμαι αλλά γνωρίζω αποφοίτους Δημοτικού εξυπνότερους και αξιοπρεπέστερους από πολλούς Πανεπιστημιακούς.

    "Αμφιβάλλω όμως αν η απόδοση του μέσου εκπαιδευτικού είναι πάνω από το μισό του μέσου Ευρωπαίου."

    Δεν το εχω μετρησει το αποδοσομετρο τωρα τελευταια. Λεμε πως ειμαστε γενικως λαος τεμπεληδων, αλλα εγω θυμαμαι κατι σχετικες μετρησεις που εδειξαν πως δουλευουμε (πολυ) περισσοτερες ωρες απ οτι οι Ευρωπαιοι (ήταν μετρησεις μεσων ορων και ουχι καθηγητων)

    Σου δίνω και γω μια πρόσφατη εδώ. Πήγαινε σε μία δημόσια υπηρεσία και αν βρεις πάνω από το 1/5 να δουλεύει 42 ώρες ένα να με φτύσεις. Και οι καθηγητές σύμφωνα με το νόμο πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο 8.00-14.00 (30 ώρες την εβδομάδα). Πόσοι το τηρούν; Πρόσεχε τι διαβάζεις στις μετρήσεις.

    Για τον napo δεν είπα πως δεν είναι νεοφιλελεύθερος. Αντιθέτως. Βέβαια για το τελευταίο παράδειγμα που αναφέρει (με τις "κοπάνες"), θα προσυπογράψω μιας και γω το ζω καθημερινά (και σε πολλές περιπτώσεις οι μαλάκες που θέλουν να λειτουργήσει το σχολείο τραβάνε και τα ζόρια των υπολοίπων, ακριβώς όπως στο στρατό).

    Τώρα μπορεί να διαφωνώ για τα Θρησκευτικά και το πως διδάσκονται, αλλά για το άχρηστο επάγγελμα δεν μπορώ να συμφωνήσω. Αν συμφωνούσα θα έβαζα πολλές ακόμα ειδικότητες εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @slarti
    Dont get crazy!
    Δεν ειναι θεμα πιστευω αλλα θεμα προσωπικης αξιοπιστιας ετσι οπως το εθεσες :Ρ


    Για τα υπολοιπα δεν διαφωνω, αλλα και παλι τα βλεπεις "μισα". Δεν ειναι ολοι οι Ελληνες δημοσιοι υπαλληλοι ουτε ολοι οι δημοσιοι υπαλληλοι ξυνονται. Τα λαμογια που ειναι σε "cool" και untouchouble κονομημενες θεσεις ξερουμε ποια ειναι και που. Μην λεμε και πως "όλοι" τομπαιζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "Μην λεμε και πως "όλοι" τομπαιζουν!"

    Κανεις δεν ειπε αυτο
    Απλα ψαχνουμε ενα συστημα που να προβλεπει και να διορθωνει τετοιες παθογενειες
    Καποιοι το βρηκαν
    Καποιοι απλως δεν ενδιαφερονται για προοδο και εθελοτυφλουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Zaphod: Διαφωνώ, είμαι μέσα και επίτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη: Δεν κάθονται μόνο οι υψηλόμισθοι. Από τη μικρή μου εμπειρία (είτε επαγγελματικά είτε ως πολίτης) το κάθονται θα το έβαζα κοντά σε ένα 70-80%.

    Εξ αρχής δεν ήθελα να προσβάλλω την αξιοπιστία σου. Είπα απλά πως διατηρώ αμφιβολίες. Πάντως το "μέτριοι μαθητές να διαβάζουν Θρησκευτικά" θα το χαρακτήριζα (με βάση τη δική μου εμπειρία) εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο. Απλά, χωρίς να προσβάλλω την αξιοπιστία σου, μου φαίνεται περίεργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εμενα να δεις ποσο περιεργο μου φανηκε.... το λεω και στο ποστ



    ".....Και μένω σέκος. ...."

    :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πάντως εγώ είχα διαχρονικά εξαιρετικές σχέσεις με τους θεολόγους μου σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου και λυκείου. Στο γυμνάσιο ένας ήταν και το όνομά του είχε γίνει γηπεδικό σύνθημα. Ντάξει, ήμουν πιτσιρικάς και πορωμένος. Στο λύκειο στην πρώτη μόλις άρχισε το ορχεοπρήξημο (πάντα ένεκα του μέταλ) μόλις περιποιήθηκα το θρανίο με ονόματα συγκροτημάτων (κατά κύριο λόγο όσων είχαν σταυρούς ανάποδους και πεντάλφες) τον αρχικό τρόμο ακολουθούσε η ηρεμία. Την επόμενη χρονιά, πάλι ένεκα μέταλ (είχε σκάσει και ο Κατσούλας και σία βλέπεις) μόλις διαπίστωσα ότι ο λόγος που με πέταγε έξω από την τάξη ήταν ότι ήθελε να κάνει κήρυγμα περί του μέταλ και του σατανά, σε ένα διάλειμμα περιποιήθηκα τον πίνακα της τάξης ζωγραφίζοντας (είχα και ταλέντο κιόλας) ένα τεράστιο πεντάλφα με κεριά γύρω, γύρω, έναν σφαγμένο κόκκορα στη μέση και ένα αμυδρό "πρόσωπο" στο βάθος. Μετά από μια σύντομη περιήγηση στο γραφείο του διευθυντού (ο οποίος είχε λυθεί στο γέλιο) τα πράγματα ηρέμησαν. Το μεγάλο γέλιο όμως ήταν την επομένη χρονιά, που τα διαγγέλματα έδιναν και έπαιρναν. Μετά από μια πλήρη ανάλυση περί της αξίας του σατανισμού στην σύγχρονη ζωή (κανονικά με επιχειρήματα, όχι αστεία) με αποτέλεσμα να κοντέψει να πάθει 7 εγκεφαλικά η θεολόγου (sic) κάπου εκεί άρχισα να ηρεμώ πάλι. Ωραίες εποχές!

    που να δεις μετά βέβαια τι έγινε... :):):):)

    Αχχχχχχ, με συγκίνησες.... :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μια που το θέμα έχει ξαναέρθει στην επικαιρότητα, και φαίνεται να είναι σε καλό δρόμο και οι δεσποτάδες βγάζουν αφρούς, κλικ στο κλικ έφτασα καθυστερημένα. Έχει επικοληθεί σε συζήτηση μαζί με άλλα σχετικά με εκπαίδευση/προσυλητισμό/πλύση εγκεφάλου/μιμίδια που θα δείτε κάνοντας κλικ στο όνομα μου.
    Από όλα τα ποστ που θα δείτε, είναι το μόνο που πρόσθεσα και κάποια από τα σχόλια ( του Δείμου, του Τρυποκάρυδου , της Σοφίας και του Άδη )
    Από αυτά τα σχόλια, έκανα και ένα μίνι γκάλοπ για τους θεολόγους. Αναφέρονται 17, και μόνο 2 φωτεινές εξαιρέσεις. Θα προσθέσω και την δική μου μαρτυρία από τους 3 που είχα σε Γυμνάσιο/Λύκειο
    Ο ένας ήταν και Γυμνασιάρχης, και είχε διατελέσει και κατηχητής του στρατού επί Χούντας. Ναι, σωστά καταλάβατε. Σαν καθηγητής, ούτε κρύο ούτε ζέστη (βασικά επειδή τον τρέμαμε). Σαν Γυμνασιάρχης, βράστα. Επέμβαση στην εμφάνιση, εθνικοπατριωτικοί εμπνευσμένοι λόγοι κάθε πρωί, αιφνίδιες αλλαγές δρομολογίου στις εκδρομές για να προσκυνήσουμε λείψανα και να δούμε το έργο της ημών Εκκλησίας και τα Στρατόπεδα Συγκέντρωσης (εεεεεεε συγγνώμη, οίκους ευγηρίας ήθελα να πω) που έχει φτιάξει
    Ο άλλος(Γυμνάσιο και Λύκειο), ήταν... παπάς. Οπότε καλύτερα αφήστε το. Ο τρίτος ήταν σαν κι αυτόν που περιγράφει ο Τρυποκάρυδος. Οπότε το δείγμα είναι 17/20 δηλαδή 85% . Αν κάνουμε μια αναγωγή στους 4000 που ζητούσε η ΔΙΣ να προσληφθούν? Θα ήταν αυθαίρετο ε? ( http://sfrang.blogspot.com/2009/04/blog-post.html )
    Πάντως, σίγουρα όλοι θα ήθελαν μια θεολόγο σαν κι αυτή που κατέβηκε στα καλιστεία πρόσφατα όντας φοιτήτρια. Συμφωνείται ?
    http://news.antenna.gr/resources/images/af94deb4-2483-4045-a8db-31d22b7edeef.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 11 μήνες μετά , και το θέμα έχει ξαναέρθει στην επικαιρότητα και φαίνεται να είναι σε καλό δρόμο, αφού οι Δεσποτάδες έχουν λυσάξει. Ας πρόσεχαν να προωθούσαν ότι καλύτερο έχει περάσει από θεολογική σχολή, με την βούλα των καλιστείων βέβαια . Για αυτήν λέω http://news.antenna.gr/resources/images/af94deb4-2483-4045-a8db-31d22b7edeef.jpg
    Το παρόν ποστ προστέθηκε (N75) μαζί άλλα περί θρησκευτικών/προσυλητισμού/πλύσης εγκεφάλου/τρομολαγνείας εσχατολαγνείας/μιμιδίων/ κριτικής σκέψης που θα δείτε κάνοντας κλικ στο όνομα μου. Είναι το μοναδικό ποστ που επικόλησα και τα σχόλια των Δείμου,Σοφίας, Τρυποκάρυδου και Άδη( N76), και αυτό γιατί θίγουν και άλλα θέματα
    Το ποιόν των θεολόγων και την επιρροή τους εκτός μαθήματος. Έκανα και ένα μίνι γκάλοπ. Μάλον είμαι ο μεγαλύτερος σχολιαστής, και θα προσθέσω την δική μου άποψη.
    Στο Γυμνάσιο, ο ένας ήταν και γυμνασιάρχης και πρώην κατηχητής επί Χούντας. Φυσικά κανείς δεν του πήγαινε κόντρα, και το μάθημα του περνούσε ήσυχα με τις κορώνες του κατά κρατικής (μόνο) Τηλεόρασης (μια εκπομπή είχε θίξει τις παραεκκλησιαστικές οργανώσεις), Π"νδρεου-Μιμής, Καζαντζάκη, Μαντόνας και μεταναστών (ΠΡΟ 89!!!)
    Σαν γυμνασιάρχης, βράστα. Εθνικοπατριωτικοί επίκαιροι λόγοι που μπορεί να κρατούσαν και μισή ώρα μετά την προσευχή, εκβιασμοί περί εμφάνισης, και το καλύτερο απ όλα, αιφνιδιαστικές αλλαγές στο πρόγραμμα εκδρομών για να προσκυνήσουμε λείψανα και να δούμε το μεγαλείο της μητρός Εκκλησίας και πως αξιοποιεί την περιουσία της με την λειτουργεία Στρατοπέδων Συγκέντρωσης (εεεεε συγνώμη, οίκους ευγηρίας ήθελα να πω)
    Ο άλλος, Γυμνάσιο πάλι και Α΄ Λυκείου ήταν... παπάς. Εκεί να δείτε. Αυτά που περιγράφει ο Ζάφοντ τρισχειρότερα. Για τι δαιμονισμένους ακούγαμε, σαύρες που βγάζουν καπνούς, όνειρα με δαιμόνους να τον χτυπάνε και να ξυπνάει με μουδιασμένο χερι. Τον δουλεύαμε ομαδικώς κάνοντας του ερωτήσεις και περνούσαμε καλά. Και ο τρίτος, Β' και Γ' Λυκείου, όπως αυτος που λέει ο Τρυποκάρυδος.
    Οπότε είμαστε στο 17/20. Θα ήταν αυθαίρετο να κάνουμε αναγωγή στους 4000 που ήθελε η ΔΙΣ να διοριστούν (και στα δημοτικά, βεβαίως, δεν γίνεται τα παιδιά να μην καταρτιστούν θεολογικά επαρκώς http://sfrang.blogspot.com/2009/04/blog-post.html ) , για αυτό θα στείλω προσκλήσεις στα 1800 μέλη της ομάδας να ποστάρουν εντυπώσεις από θεολόγους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. mike rigo wolf25/10/10 13:17

    συγνώμη για τα σχεδόν όμοια σχόλια. Τερτίπια του Μπλόγκερ. Μπορείς να σβήσεις το 1ο όπως και αυτό εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir