Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Πέμπτη, Μαΐου 06, 2010

Βουλη time

Στοπ καρε:

Ετυχε και το άκουσα live. Αναμεταδίδω τα κειμενα από το tvxs

(τονισμοι και σχολια σε αναλογα χρωματα δικα μου)

Ο ηγετης (;)

Ηταν η πρώτη φορά που παραδέχτηκα στα ίσια τον ΓΑΠ. Τα γελακια σε βάρος του πέρασαν και στην τηλεοραση.


"Χρέωσε στη ΝΔ «εγκλήματα» που οδήγησαν στην οικονομική κατάρρευση και προανήγγειλε την αποστολή στον εισαγγελέα υποθέσεων κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος, φέροντας το παράδειγμα υπουργού που ξόδεψε 28.000 ευρώ για κουρτίνες (σ του z. Ρε τι βγαίνει σιγά σιγά!! Κρεμασμα και λιγο του ειναι!). Η αναφορά προκάλεσε έντονη αντίδραση και ειρωνικά σχόλια από τα έδρανα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, για να απαντήσει ο πρωθυπουργός: «Δεν ντρέπεστε; Πληρώνει ο ελληνικός λαός και εσείς γελάτε;"

Καποιος του πεταξε κατι περι "διασπορας" και εκει το ματι του γυαλισε. Θυμισε και λιγο τον πατερα του στο θεμα οιστρου. Τα ελληνικα του δεν βοηθάνε, αλλά ήταν πειστικοτατα θυμωμενος. Respect.

O ξεκουδουνος

"Από την πλευρά του, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αντώνης Σαμαράς, επέρριψε εκ νέου ευθύνες στην κυβέρνηση για τη σημερινή κατάσταση, σημειώνοντας ότι «επί των ημερών της εκτοξεύθηκαν τα spread και έγιναν οι υποβαθμίσεις από τους διεθνείς οίκους». Απαντώντας στα περί «κουρτίνας», είπε ότι και ο ίδιος μπορεί να αναφερθεί σε περιπτώσεις όπως το Χρηματιστήριο ή τα υποβρύχια."

Τα παντα μπορει να θυμηθει. Και να εχει και δικιο κιολας, καθως όντως η τρεχουσα κυβερνηση τα εκανε ελαφρως μουσκεμα για εξι μηνες. Τις λαμογιες που γινόντουσαν μεχρι προχτες και με την συνενοχη σιωπή του δεν μπορει να θυμηθει με καμια Παναγια. Η νομιζει πως καθαριζοντας τον Παυλιδη και την Ντοριτσα (λιαν προσφατως) καθαρισε; Μα και να θελει δεν μπορει. Αν διωξει τα λαμογια απο κει μεσα μπορει να μεινει και μονος του. Ασε που μπορει μερικοι να του πουνε "μετα απο εσας κυριε προεδρε". Και μην θυμηθω την ιστορια με τον Επικουρειο Απολλωνα που καμαρώσαμε ήθος ή την παλιοτερη αναφορά του στον ...Ντε Γκολ (και την Βρετανια-Βρετανη) που ήταν ...ντε άουτ και με την οποια ακομα γελανε και οι πετρες πλην των βαρεμενων ΕΛ που ξερουν απο ιστορία όσο και ενας εσκιμώος από αμμόλουτρα.


Η.... ρομαντικια
Εχει ενα δικιο εδωπα:
"Στην εαρινή έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής παρέπεμψε η ΓΓ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, η οποία μίλησε για συνολικό εκτροχιασμό του χρέους της Ευρωζώνης, υποστηρίζοντας ότι σήμερα ο καπιταλισμός δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τα δικά του αδιέξοδα. (σ. του z. προσεχε δικια μου, υπάρχει κίνδυνος να προτεινεις τπτ. Μπαααα τι λεω τώρα) «Οι νόμοι αλλάζουν στην κοινωνία και «όχι στο κεφάλι κάποιων»"

Αυτο το τελευταίο ειδικά το προσυπογράφω


Ο wanna be ξερετε τι
«Εμείς δεν ξέρουμε ότι θα υπάρξει πολιτικό κόστος; Ότι θα μας ρωτούν γιατί ψηφίσαμε να κοπούν μισθοί και συντάξεις; Κι εμείς θα πρέπει να εξηγούμε ότι υπήρχε κίνδυνος να τα χάσουν όλα»

Δεν σχολιάζω, βαριεμαι


Το νινι
«Τη βία την επέλεγε πάντα το καθεστώς και σήμερα το καθεστώς τρίζει και φοβάται. Φοβάται την οργή του λαού και ο λαός χθες μίλησε (σ. του z. Σε αυτο το τελευταίο ειδικά επιφυλάσσομαι)»

" ο τόπος θα πληρώνει για την επόμενη 20ετία αν δεχτούμε τα μέτρα που προτείνει η κυβέρνηση."


Δεν αντεχω να μην αναδημοσιευσω μερος της ομιλιας του Γρηγορη Ψαριανου, ο οποιος ειναι απο τους λιγους που μυριζονται τα σκαμπροζικα. Δεν συμφωνω σε όλα μαζι του αλλα....

(τονισμοι και σχολια δικα μου)


"για περισσότερη δημοκρατία και για πιο καλή μεταπολίτευση πράγματα που τα λέμε από τότε που έγινε κάποια μεταπολίτευση αλλά όχι ακριβώς αυτή η μεταπολίτευση που περίμενε ο κόσμος. Η μεταπολίτευση δεν έγινε ποτέ. Περάσαμε από τη χούντα σε μια κοινοβουλευτική δημοκρατία κουτσουρεμένη."

"εκλογοκαλπονοθευτικά συστήματα που το 38% το κάνει 65% στη βουλή, που κυβερνάει με τον τσαμπουκά εδώ πέρα όποιος γουστάρει και κάνει ότι θέλει, που ψηφίζουμε λόχοι, πάνω τα χεράκια κάτω τα χεράκια ακόμα κι αν διαφωνούμε, που μπαίνουν θέματα κομματικής πειθαρχίας και δεν ντρεπόμαστε.."

(αυτο ειδικα πολυ το χαρηκα. Τι σημαίνει δηλαδή κομματική πειθαρχία; Αν ψηφίζω εναν βουλευτη ενος κομματος αντι για καποιον άλλο δεν σημαινει πως αυτα που λεει αυτος θελω να ακουσω και οχι αυτα που λεει καποιος αλλος; Ποτε να μην περασει ΚΑΝΕΝΑ Ν/Σ αν δεν μπορει να πεισει τους αιρετους αρχοντες του λαου. Το Συνταγμα οριζει πως στις εκλογες ψηφιζουμε βουλευτες και οχι κομματα. Εχει και συνέχεια:)

"Ο καθένας εδώ πέρα εκλέχτηκε με ένα κόμμα αλλά όταν ένα κόμμα λέει άλλα πριν τις εκλογές και άλλα κάνει μετά, οι βουλευτές του οφείλουν να σηκωθούν όρθιοι, όσοι έχουνε φιλότιμο και να πουν, αυτά λέγαμε στον κόσμο πριν; Και να πουν ότι ναι, ΟΚ δεν λέγαμε αυτά πριν γιατί δεν τα ξέραμε το Νοέμβριο, τα μάθαμε τον Γενάρη. Ωραία τώρα που τα μάθατε ρωτήσατε αν τα ξέρανε άλλοι πιο πριν; Αυτοί οι αναλυτές οι βαθυστόχαστοι και οι περισπούδαστοι στα κανάλια που έχετε ξαμολήσει εσείς τα δυο κόμματα που κυβερνούν, γιατί εσείς τους έχετε ξαμολήσει και αλυχτάνε στα κανάλια ότι για όλα φταίνε οι 300 θα τους μαζέψετε; "

"δεν φταίνε άνθρωποι που εκλεχτήκαν προχθές, δεν φταίνε άνθρωποι που εκλεχτήκαν για ένα χρόνο πριν από δέκα χρόνια, να τους απειλούν ακόμα και φίλοι τους και να τους λένε εσείς τα τρωτέ τα λεφτά και έχετε γονατίσει τον λαό.
Εσείς οι δυο, τα κόμματα που κυβέρνησαν και που γονατίσατε τη χώρα και τη φέρατε σε αυτό το χάλι θα έπρεπε να ντρέπεστε και να μαζέψετε τα σκυλιά που αλυχτάνε. Και βγαίνει ο κόσμος στο δρόμο και λέει να καεί το….. ξέρετε τι λέει, πως τη λέει τη βουλή φοβάστε να το πείτε, θέλετε να το πω εγώ;
Χάθηκαν άνθρωποι για να λειτουργεί το κοινοβούλιο, χάθηκαν ζωές, μπήκαν άνθρωποι κάτω από ερπύστριες, κρεμάστηκαν, κάηκαν, αυτοπυρπολήθηκαν, πήγανε άνθρωποι στα νησιά, στις φυλακές για να λειτουργεί η βουλή, έστω και με αυτή τη κουτσουρεμένη δημοκρατία.
Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε οδηγήσει τη χώρα σε αυτό το χάλι, την έχετε γονατίσει και αφήνετε να διαχέονται οι ευθύνες σε όλο το πολιτικό σύστημα (σ. του z. αυτο το εχω γραψει και εγω. Χαρακτηριστικό του ένοχου ειναι να λεει "όχι εγω ρε παιδια. Όλοι το καναμε")

Το παιχνιδάκι, αυτό το έργο είναι και ανατριχιαστικό είναι και παλιό. Ξαναπαίχτηκε το 65 και το 66. Εκεί που κάηκαν τα τρία παιδιά της marfin χθες, στην άλλη γωνία, σκοτώθηκε ο Σωτήρης Πέτρουλας το 1965. Αυτή η αναταραχή, αυτές οι προβοκάτσιες, αυτοί οι ταγματασφαλίτες, οι χίτες, κουκουλοφόροι φασίστες, αυτά τα ρεμάλια της κοινωνίας, οι μαύροι και οι κόκκινοι φασίστες, γιατί τώρα έχουμε και κόκκινους φασίστες αυτοί όλοι ως ενεργούμενα μιας εξουσίας ή ως ανόητοι και παράφρονες οδηγούν την τηλοψία και την κοινή γνώμη σε θέσεις άκρως συντηρητικές και ανατριχιαστικές. Και βγαίνουν άνθρωποι και μας κάνουν μαθήματα περί δημοκρατίας, άνθρωποι που τσαλαπάτησαν τη δημοκρατία."

" Κι εσείς οι δυο που κυβερνάτε τη χώρα από τη δήθεν μεταπολίτευση μέχρι σήμερα δεν είχατε το φιλότιμο να βγείτε να πείτε πέντε πράγματα καθαρά, καθαρά, ότι δανειστήκαμε μια τα φάγαμε, δανειστήκαμε δυο τα φάγαμε, δανειστήκαμε τρεις τα φάγαμε, μας λαδώσανε η Ζήμενς, 15 άλλες εταιρείες τα φάγαμε λυπούμαστε πολύ, πήγανε σε μαύρες σακούλες και σε τρύπιες τσέπες. Λυπούμαστε πολύ, κάνουμε την αυτοκριτική μας, πέντε παραιτηθήκαμε, ένας έκανε χαρακίρι, ένας πήδηξε απ το μπαλκόνι …ε; Κανείς; Τίποτα; Και φταίνε οι 300;"

"Φταίνε οι 300 που κατασπαταλήθηκαν δισεκατομμύρια από το 1974 μέχρι σήμερα; Που πλήρωνε η ευρωπαϊκή ένωση να ενισχύσει την ελληνική οικονομία και μας λέει κάποια αριστερά (σ του z. Ε ρε γλέντια!!) ότι φταίει για όλα η ευρωπαϊκή ένωση; Επειδή είναι τα συμφέροντα και τα μονοπώλια; Γιατί η Ελλάδα τι είναι; Λαϊκή δημοκρατία; Τα συμφέροντα και τα μονοπώλια δεν είναι και η Ελλάδα; Να φύγουμε και από εδώ, να πάρουμε το βαρκάκι μας να πάμε στη Μαδαγασκάρη, στη Σιέρα Λεόνε ξέρω ‘γω;"


Μπα, σταματαω την διαλογη. Ας τον απολαυσουμε μαζι:

"Η ευρωπαϊκή ένωση μας γονάτισε ή οι κυβερνήσεις εδώ πέρα οι οποίες είναι μαριονέτες; Και τρώγανε τα φράγκα οι υπουργοί και οι υφυπουργοί σε ένα τεράστιο δημόσιο τομέα με γραμματείς υπουργείων, με ΔΕΚΟ, με ιστορίες. Έχουμε διαβάσει, έχουμε φρίξει επί δεκαετίες. Δεν θα βγει κάποιος από εσάς να τα πει; Ένας από τη Νέα Δημοκρατία και ένας απ το ΠΑΣΟΚ. Να ανεβούν μαζί εδώ πάνω και να πουν παιδιά θέλουμε να σας πούμε κάτι. Τόσο καιρό παίζαμε ένα παιδικό παιχνιδάκι έτσι κι έτσι κι έτσι αλλά φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Και ζητάμε συγγνώμη. Και τότε να βάλουμε όλοι πλάτη…
Αλλά βλέπω φουκαράδες των 400 ευρώ που τους τα κάνουν 200 και βγαίνουν στο δρόμο και κλαίνε και με τραβάνε και μου λένε κουφάλα παίρνεις τα λεφτά εσύ; Πόσα παίρνετε, 15 χιλιάρικα παίρνετε στη βουλή; Δεν παίρνουμε τόσα (σ του z. 5-6 χιλιαρικα τα καθαριζετε παντως. Οκ δεν θελω να ειμαι υπερβολικος ή λαϊκιστής, αλλα μηπως η προταση του ΚΚΕ για καταργηση της βουλευτικης συνταξης και των επιδοματων πρεπει να ψηφιστει;)
Παίρνετε κομπιούτερ εν μέσω κρίσης, τα λένε κανάλια και blog, χίτες, ταγματασφαλίτες εσείς τους έχετε ξαμολήσει και τα λένε αυτά (σ του z. Εδω δικέ μου επιφυλάσσομαι). Δεν πήραμε εν μέσω κρίσης κομπιούτερ στη βουλή. Όταν γίνανε οι εκλογές πήραν οι νεοεκλεγέντες βουλευτές. Γιατί δεν τα λέτε αυτά;
Γιατί αφήνετε τον κόσμο και εξαγριώνετε και θα μας φάει όλους ζωντανούς; Να φάει εσάς τους δυο, γιατί να μας φάει όλους; Και από εσάς τους δυο να φάει αυτούς που τα έφαγαν, όχι όλους. Δεν είναι όλο το ΠΑΣΟΚ ίδιοι, δεν είναι όλη η Νέα Δημοκρατία ίδιοι. Αλλά υπάρχουν 100 άνθρωποι που τα φάνανε. ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ. Έχουμε ονόματα, διευθύνσεις, περιούσιες, ιδιοκτησίες στο Λονδίνο, στο Παρίσι, στη Νέα Υόρκη και παντού. ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ.
Πολεοδομίες, εφορίες, ΣΔΟΕ, ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ. Θα τα πείτε τα ονόματα; Να επιστρέψουν τα λεφτά. Είπε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας να πάνε φυλακή, να ικανοποιηθεί το κοινό αίσθημα. Ο κ. Πρετεντέρης οργίστηκε. Λάθος του πρόεδρου, δεν πρέπει να πάνε φυλακή να τους πληρώνει πάλι το κράτος. Να γίνει δήμευση της περιουσίας τους.
Αλλά είπε ο πρόεδρος αυτό και ο κ. Πρετεντέρης είπε ¨ο κύριος πρόεδρος σκέφτηκε τα γεροντάκια που δεν απολαμβάνουν προεδρικής συντάξεως;¨ ακούτε τι είπε, το διαβάσατε στο ΒΗΜΑ προχθές; Θα μας τρελάνουν;
Δεν θα ψηφίσουμε αυτά τα μέτρα. Κανείς νοήμων άνθρωπος δεν πρέπει να ψηφίσει αυτά τα μέτρα. Όχι γιατί δεν πρέπει να παρθούν μέτρα, να παρθούν μέτρα αλλά πρώτα να πληρώσουν αυτοί, να καταθέσουν τα φράγκα που φάνανε πρώτον. Δεύτερον να δούμε τι πουλάμε στην Ευρώπη εκτός από τρέλα. Η Ιρλανδία που είναι μικρότερη από την Αθήνα πουλάει τυριά, ουίσκι, μπύρες. Έχει 50 προϊόντα τοποθετημένα στα μαγαζιά.
Εμείς κλείσαμε την αγροτική παραγωγή, καταργήσαμε το βαμβάκι, τα στάρια όλα γιατί υπάρχουν άλλου φτηνότερα αλλά δεν είπαμε ποτέ σε κανένα κερατά στην Ευρώπη, τι θα βάλουμε εμείς αντί για το βαμβάκι μάγκα μου; Λοιπόν έχουμε φτάσει στο μη περεταίρω.
Η Τουρκία έχει 15 αυτοκινητοβιομηχανίες, εμείς είχαμε ανοίξει 2, τις κλείσαμε. Δεν έχουμε ενεργειακά κέντρα. Καίμε ακόμα λιγνίτες και πετρέλαια όταν η μισή βόρεια Ευρώπη χωρίς αέρα και χωρίς ήλιο έχει 30% από ΑΠΕ. Είμαστε 100 χρόνια πίσω, λέμε στον κόσμο ψέματα ο κόσμος θα μπει μέσα θα μας φάει ζωντανούς κι αυτό το έργο έχει ξαναπαιχτεί.
Αλλά το 65 με το θάνατο του Πέτρουλα στη γωνία πέρα από τη MARFIN που καήκαν οι τρεις χθες, ακριβώς οι ίδιοι συμβολισμοί , ακριβώς στο ίδιο σημείο . Τότε με τις προβοκάτσιες αυτές και τις δολοφονίες και με τη διάχυση των ευθυνών σε όλο τον πολιτικό σύστημα πείστηκε ο λαός από πρωτοσέλιδα εφημερίδων ότι φταίνε όλοι και ήρθαν οι συνταγματάρχες. Τώρα φταίνε όλοι αλλά έρχονται οι επιχειρηματίες. Καλή σας νύχτα… "



Συνοψις:

Σε αυτον τον τοπο κυβερνανε εδω και 35 χρονια δυο κόμματα και 50 σόγια (πανω κατω, δεν θα τσακωθουμε τωρα). Και τα κάνανε σκατα. Ισως και απόσκατα. Οχι οτι παρέλαβαν κανα σοβαρό κράτος, όχι πως δεν εκαναν και τιποτε (δεν θα μηδενισουμε τα παντα) οποτε ας τους πουμε αγγλιστι και ευγενικά underachievers.

Με κάποια περίεργη λογική που δεν γνωρίζω οι μισοί από αυτούς, που ειναι "πανω" στην τρέχουσα συγκυρία απαιτούν από τον κόσμο να πιστέψει πως ειναι οι ...Μεσσίες του που θα τον σώσουν από την διαφθορά! Από αυτά που έκαναν οι ίδιοι τόσα χρόνια! Ξαφνικά δηλαδής γίνανε σωτήρες μας τα λαμόγια...


Και όχι φίλτατε, ούτε ο περιορισμος του αριθμου των βουλευτων ειναι η σωτηρια. Ουτε ο συγκεντρωτισμος μεσω εκλογής με λίστα. Αντιθέτως θα ισχυροποιησει τις κεντρικες κομματικες εξουσιες. Η λύση ειναι πάντα η ίδια. Διαφανεια, αξιοκρατία, εργατικοτητα, ισονομία. Ακριβώς αυτα για τα οποία δεν διακρίθηκε καμία μεταπολιτευτική κυβέρνηση.

Συνοψη της συνοψης:
Αν ο Γιωργος δεν ειναι ο Γκανταλφ με καράφλα έχουμε σοβαρό πρόβλημα



Update: Γι αυτο μου αρεσουν τα εθνικια. Καταλαβαινουν μέχρι 5 λεξεις στην σειρα. Μετα μπερδευονται. Το φερεφωνο του Αδωνιδα Evonymos ανεβασε την ομιλια του Ψαριανου διοτι εκει αναφερονται οι "κοκκινοι φασιστες"! Ας το απολαυσουμε λοιπον εκμεταλευομενοι τη χαρα των παιδιωνε!









Update του update: Τελικά ο Γιωργος και οι συν αυτω μοιάζουν με το Γκόλουμ. Ρε σεις μιλάτε για λαμογιές και τρώτε σε μια μέρα 28 χιλιάρικα (σε νταλλαρς) για catering 5-6 ατόμων;;; Πλάκα με κανετε ρε;;;

41 σχόλια:

  1. Και μένα με εξέπληξε ο ΓΑΠ. Άμα μάλιστα ΟΝΤΩΣ πάει τα στοιχεία του στον εισαγγελέα και αδειάσει τον Αντώναρο, παίζει να περάσει και από τη σκέψη μου να τον ψηφίσω στις επόμενες εκλογές. Έτσι. Γι' αυτή τη στιγμή του και μόνο!

    Ο Αντωνάκης διάβασε για ααααάλλη μία φορά τα σκονάκια του από τη βουλή των εφήβων, για για άαααλλη μία φορά δεν ξέρω αν έπισε τη μάνα του (άμα ζει μετά από τα βουντού του μητσοτακηκέικου).

    Για αριστερο-ακροδεξιούς δε σχολιάζω. Βαριέμαι παρομοίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oblivion3147/5/10 00:14

    Τι μπράβο.Δεν έχει μπράβο.28000 χάρισμα του και δεν μας πάρουν και τα ζουμιά με αυτή την κίνηση εντυπωσιασμού από τον σερβιτόρο της ΕΕ,ΔΝΤ.Εγώ θέλω να μου πει για τα ΔΙΣ.ΧΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΤΑ 28000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρκετά απολαυστικά σημεία ο Ψαριανός, ειδικά εκείνο το "να φάνε εσάς γιατί να μας φάνε όλους;".
    Πάντως τι παλεύει να σώσει τους τριακόσιους απο τη ρετσινιά; Εδώ βλέπω σε διάφορα μπλογκ αναλύσεις για το πόσο φταίμε όλοι και αυτομαστίγωμα ανηλεές. Ναι φταίμε στο βαθμό που τους επιλέξαμε και στο βαθμό που ποτέ δεν τους αλλάξαμε ή που συναλλαχτήκαμε μαζί τους.
    Αλλά έλεος πια, υπάρχουνε συγκεκριμένοι που φάγανε πολλά,πάρα πολλά και τώρα σου στέλνουνε τον λογαριασμό και σου λένε "πλήρωνε, φταίμε όλοι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θεούλης ο Γρηγόρης και μπράβο του που λέει όσα λέει και που μιλάει όπως μιλάει κι όχι όπως ο Τσίπρας που έχει ξυπνήσει μέσα του ο μικρός Κνίτης και οι ομιλίες του μοιάζουν με κακέκτυπα της Αλέκας που μοιάζει με κακέκτυπο του μακαρίτη του Φλωράκη. Ναι, ρε, συλλογική ευθύνη, αυτό πάνε να κάνουν τα καθήκια, όλοι φταίξαμε, πού το είδες αυτό γραμμένο ρε Πρετεντεράκο, ρε Μπάμπη του ΣΚΑΕΙ, ρε Πάσχο, ο πεθερός μου που με 45 χρόνια ένσημα καθαρά σε βιομηχανία, χάνει τρία χιλιάρικα το χρόνο, πού έφταιξε ρε πούστηδες, η μάνα μου κι ο πατέρας μου που ήταν μαλάκες και δούλευαν σα σκυλιά στο δημόσιο και τώρα χάνουν και τα λίγα που παίρνουν τι φταίνε, οι φίλοι μου στον ιδιωτικό τομέα που τρέμουν τι θ' ακούσουν αύριο από τον εργοδότης τους τι φταίνε, κι εμείς τα χάπατα καθόμαστε και τους ακούμε και έχουμε και ενοχές. Μόνο μια μαλακία έκανε ο Γρηγόρης, που δεν είπε και ονόματα, να γίνει κανονικά της επί χρήμασι, μπουρδέλο δεν την αποκαλούμε τη Βουλή, ε, γιατί όχι να γίνει και κανονικό. Ασταδιάλα, πια, με τα κωθώνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "BYΘIΣATE TO NTOPA!" ανέκραξε ο ναύαρχος Σαμαρεύς, με την Mπαγεβίτσιον χωρίστραν.

    Άλαλα τα χείλη των ασεβών και των μίζερων μεγαλοχώριστρων κουρτινογκρινιάρηδων.

    Ωραίος ο Ψαριανός, αλλά πραγματικά η κατάσταση δεν μαζεύεται πια με ωραίους λόγους. Πέρα από το εσωτερικό μας σκατό η Ελλάδα πιέζεται και είναι πιόνι σε πολύ μεγαλύτερα παίγνια.

    Bόηθα Σουβλακέα μ'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος7/5/10 11:26

    Δεν είχε καθόλου άδικο ο Γργηγόρης ο Ψαριανός.
    Είναι λίγοι αυτοί που μιλούν στη βουλή χωρίς προσχήματα και έχουν αξιοπιστία.

    Έχει δίκιο, βέβαια ο πόλσε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7/5/10 11:32

    Zaohod..
    - Και όχι φίλτατε, ούτε ο περιορισμος του αριθμου των βουλευτων ειναι η σωτηρια.

    - Ουτε ο συγκεντρωτισμος μεσω εκλογής με λίστα. Αντιθέτως θα ισχυροποιησει τις κεντρικες κομματικες εξουσιες.

    ***Η λύση ειναι πάντα η ίδια.**

    Διαφανεια, αξιοκρατία, εργατικοτητα, ισονομία. Ακριβώς αυτα για τα οποία δεν διακρίθηκε καμία μεταπολιτευτική κυβέρνηση."


    -" Η λύση είναι πάντα η ίδια"


    Υ.Γ.
    Ο επίλογος σου, όλα τα λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ellinaki

    Ο ΓΑΠ ηταν οντως ευχαριστη εκπληξη αλλα χλωμο τον βλεπω για Γκάνταλφ

    Μονο τους λαοτιανους βαρεθηκα να σχολιασω, μιας και δεν ειπαν και τιποτε. Στους αριστεροι τονισα οτι ηταν σημαντικο και ο Ψαριανος ήταν πολύ πολύ καλός


    @oblivion314
    Οοοοχι φιλτατε. Τα περισσότερα χαμενα χρηματα ειναι απο τετοιες παπαριες. Βαλε απο δω βαλε απο κει μαζευονται. Ασε που ειναι ενδεικτικο της νοοτροπιας ασκησης εξουσιας

    @latecomer
    Δεν παλευει να σωθει απο τη ρετσινια. Βλεπει τον κινδυνο απαξιωσης ολων των πολιτικων και επειδη το εχει ξαναδει το ανεκδοτο δικαιως φοβαται. Αν θυμασαι το ειχα γραψει και εγω. Πως περιμενουμε απο το ΔΝΤ....βηματα εκδημοκρατισμου της χωρας ασχετα και εν ολιγοις αντιθετα με τη λειτουργια του. Γιατι εκει μας εφτασε η ασυδοσια μερικων.

    Οπως ελεγα και στον hades ειμεθα μεν συνυπευθνοι μεσω της ψηφου αλλα "στο βαθμο που μας αναλογει" διοτι
    α) εχουμε αλλοθι χαζομαρας
    β) ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται
    γ) ειναι κανονας αλλα να ταζουν (και με αυτα να εκλεγονται και αλλα να κανουν)
    δ) οταν εχεις αγχος επιβιωσης, οπως εχουν πολλοι απο εμας και θα συνδιαλαγεις, και το μαλακα θα κανεις και την ψηφο σου θα πουλησεις. Εγω ανηκω στους τυχερους μιας και δεν αντιμετωπισα μεχρι τωρα προβλημα επιβίωσης, οποτε το παιζω μαγκας. Αλλοι ομως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @khlysty
    Οργισμενος αλλα σωστός!!

    @polse
    Ενας ωραιος λογος οντως δεν σημαινει τπτ. Αλλα ειναι ενα βημα προοδου σε σχεση με τις εκθεσεις ιδεων που ακουμε τοσο καιρο

    @σπιθας
    Μα ξερω πως μου κοβει!!!


    Κανενας ομως μεχρι στιγμης δεν μου ειπε μπραβο για την Γκανταλφ-ιανη παρομοιωση, για την οποια ειμαι και περηφανοτατος, και στεναχωρηθην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος7/5/10 13:29

    Έχεις δίκιο, δεν έχω τόση φαντασία:)

    Με δεδομένον, ότι:"έχουμε πρόβλημα" μπορώ να ισχυριστώ...
    "χλωμό το βλέπω", εκτός αν φυλά για έκπληξη την περούκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι ο ΓΑΠ είναι είναι ο Γκάνταλφ, ο Καρατζαφύρερ ο Γκίμλι, ο Παπακωνσταντίνου ο Φρόντο και το ΔΝΤ ο Σαμ. Ο Άραγκορν που είναι; ;-)

    Φίλοι μου καλοί, ποινικές ευθύνες επειδή κάποιος σπατάλησε 28000€ σε κουρτίνες δεν παίζουν παρά μόνο αν έπαιξε και μίζα. Πολιτικές ευθύνες για διασπάθιση σαφώς και έχει. Και αν είχε πραγματικά @@ ο ΓΑΠ θα έλεγε ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ! Όχι ένα ανόητο πυροτέχνημα πως κάποιος (κάπου-κάποτε) έδωσε 28000 για κουρτίνες.

    ΠΕΣ ΟΝΟΜΑ για να ξέρουμε! Είναι γεγονός, με επίσημα έγγραφα και υπογραφές. Ο πολίτης πρέπει να ξέρει ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ!

    Εκτός και αν φοβάσαι το ξεκατίνιασμα μετά γιατί και δικοί σου πιθανότατα έχουν κάνει αντίστοιχα και ίσως να μην συμφέρει κανέναν σας. Μείναμε στις κουρτίνες, τα υποβρύχια, τη Ζήμενς κτλ που κάποιοι "άγνωστοι" σπατάλησαν τη δημόσια περιουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Slarti: είναι γνωστό -έχουν υπάρξει και δημοσιεύματα- ότι η ιστορία αφορά το πρωτοπαλίκαρο του Σαμαρά, τον Μαρκόπουλο, όταν ήταν υπουργός Τουρισμού. Αλλά, το έγραψα και πριν, καμία κουφάλα απ' τους 300 δεν μιλάει με ονόματα. Όλο ακριτομυθίες και "πολιτικός πολιτισμός" και τα συναφή. Ξανά, ασταδιάλα, πια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος7/5/10 17:05

    Οχι και "εξέπληξε!" ο ΓΑΠ!!
    Θα προκαλούσε έκπληξη μόνο αν αναφερόταν και για την υπουργό του την Αννούλα του κουρτινιά!
    200.000 ευρά δεν δόθηκαν στο υπουργείο της για κουρτίνες??

    "Το υπουργείο λούζεται όλη την ημέρα στον ήλιο με αποτέλσεσμα να δυσκολεύει την παραμονή των υπαλλήλων του υπουργείο", όπως διάβασα σε άλλο site.

    E ρε κορτινό-ξυλο που θέλουνε....

    louben

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρίσκω το γεγονός της "κομματικής πειθαρχίας" άκρως ανησυχητικό για την δημοκρατία μας, όση απ' αυτή έχουμε δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η Βουλή ήταν όντως συναρπαστική ως γεγονός. Βέβαια, για μένα δεν έχουν σημασία τα σόγια (και το έχω και παλιά). Σημασία έχουν οι ευθύνες που κάποιος αναλαμβάνει και πώς προσπαθεί να τις ξεφορτωθεί από πάνω του: επικοινωνιακά ή ουσιαστικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ καλή η ομιλία του Ψαριανού και οι διαπιστώσεις που κάνει.
    Όμως πριν το καληνύχτα και αυτός δεν μας λέει τι κανουμε ΤΩΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειπαμε τρολιες τελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @σπιθας
    χαχαχαχαχαχα!!!!

    @slarti
    Μηπως το ΔΝΤ ειναι η Μορντορ και η Μερκελ ο Σαρουμαν;;;;;;

    Το περιεργο ειναι πως εγω νμζ πως ηταν ο Αντωναρος. Θα σε γελασω. Ο ΓΑΠ δεσμευτηκε για εισαγγελεις. Οψομεθα.

    Ασχετως ευθυνων για αυτον και για αλλους ισχυει αυτο που λες και συ "Ο πολίτης πρέπει να ξέρει ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ!"


    Οσο μιλαμε γενικως γενικα γενικοτερα κανουμε περισσοτερο κακο παρα καλο. Αν εχουν τα κοχονες οσοι εχουν στοιχεια πρεπει ειτε να βγουν εξω και να το δηλωσουν ειτε να το βουλωσουν ως συνενοχοι

    @khlysty
    Για να δουμε ρε παιδια. Η υποψια μυο ειναι πως παμε για χοντρο τουρλουμπουκι αν δεν θυσιαστει πολύς κοσμος απο τα κομματα

    @louben
    Στοιχεια παρακαλω, εστω και με μορφη λινκ. Αυτα τα αριστουργηματα δεν πρεπει να μενουν στην αφανεια!!!

    @dartiir
    Εγω να δεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @δειμος
    Μεχρι στιγμής ο μονος που φαινεται να αναλαμβανω ευθυνες ειμαι εγω!!!

    (για τη σταση του Συριζα προπερσι για 15 μερες. Και αυτο ετσι για να λεω πως αναλαμβανω και καποια ευθυνη επιτελους)

    Παραπερα το χαος


    @αθεοφοβος

    Ειπε και παραειπε. Δημευσεις περιουσιων. Ανελκυση στοιχειων απο δημοσια εγγραφα, προστιμα, "να φαει" ο κοσμος οσους παρανομησαν και οχι ολους.

    Να δουμε τι παραγουμε και τι εξαγουμε. Να παρουμε μετρα μεν, αλλα οχι πριν χτυπησουμε τους παρανομουντες πολιτικους.

    Για 8 λεπτα που ειχε και πολλα ειπε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος7/5/10 19:59

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Ο επίλογος με ξέκανε....

    Να ΄σαι καλά, το χρειαζόμουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @φοραδα στ αλώνι

    Επιτέλους κάποιος που το εκτίμησε αυθόρμητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Zaphod κ khlysty: Το θέμα είναι ότι δεν μου αρκεί ένα δημοσίευμα ή ένα κουτσομπολιό. Όπως ακριβώς δεν μου αρκεί η Siemens τα έχωσε και στα δύο κόμματα. ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΜΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ! Αλλιώς όλα είναι πυροτεχνήματα.

    Καλά Zaphod, σαφώς και τους συμφέρει να παρουσιάζουν πως το ΔΝΤ και η Μέρκελ είναι οι δυνάμεις του σκότους. Και αυτοί είναι οι καλοί, που όπως ο Ντένεθορ, δεν μπορούν να τα βάλουν μαζί τους. Τους κακόμοιροι.. Για να σοβαρευτούμε τώρα, καλό το παραμύθι, πούλησε αρκετά στο μαλάκα τον Έλληνα - μήπως να σοβαρευτούμε τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @slarti

    Δες το τελευταιο update που εχει χαρτια, στοιχεια και ονοματα να τραβας τα βυζια σου.

    Δεν ειναι τα ποσα που τρομαζουν (αν και βαλε απο δω, βαλε απο κει μαζευονται) οσο η "στα παπαρια μας" νοοτροπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αφου σε εδωσα στεγνα στο buzz, ε, ας σου πω και ενα ΜΠΡΑΒΟ! επιτοπίως.. :)))

    για δες εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Oblivion8/5/10 05:53

    Ωραίο το Update με τον gregorio.Ταπε καλά αλλά οι από κάτω συζητάνε πιθανότατα το χθεσινό τους μαμίσι.Πρέπει να τους πυρπολήσουμε ρε.
    ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧ "τι παρακαλείτε κύριε πρόεδρε?"Όρμα του ΡΕ!

    Όπως το είπες.Είμαστε λαός που το παίζει large με δανεικά.Και λογικό.Αν εμείς τσιμπάμε τον μισθό τον τετραψήφιο δεν μας νοιάζει αν ο βουλευτής παίρνει ακόμα περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @rodia
    Ευχαρισθω δια το μβαζαρισμα!

    Εξαιρετικ η φωτογραφία!

    @oblivion
    Λογικο δεν ειναι;

    Η ανισοκατανομη ειναι που εκνευριζει. Καπου βρηκα πως σε σχετικους δεικτες ειμαστε απο τις ανισες χωρες της Ευρωπης στην κατανομη εισαοδηματος. Αυτο απο μονο του σημαινει μπελαδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό με το Γκάνταλφ είναι κορυφαίο!! θα το κλέψω και θα το λέω όπου ταιριάζει!!!
    ΕΚΛΑΣΑ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ!!

    Όσο για τον Ψαριανό, ωραίος. Έβγαλε από μεγάλο λούκι τον ΤΣΥΡΙΖΑ που έχει γίνει η Νέα ΚΝΕ με τις παπαργιές του Φρόντο... Αλλά πες και κανα όνομα, να γίνει εκεί μέσα τσι ποπέας. Αφού βουλευτική ασυλία έχει. Τι θα του κάνουν; μήνυση; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @estarian

    Να αναφερεις την πηγη!


    Καλος ο Ψαριανος, επρεπε οντως να ξεχεσει και κανεναν επωνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η πλάκα με τον Ζορζ ξέρεις ποια είναι; Ότι τελικώς αν δεν του τα έχουν γράψει να τα διαβάζει μιλάει καλύτερα από μόνος του! Αυτό κι αν ήταν έκπληξη.
    Και να πω το κρίμα μου, κι εμένα μου άρεσε η αντίδρασή του και μάλιστα πολύ, διότι έχει λείψει τελείως το νεύρο από 'κει μέσα, και δεν εννοώ φυσικά τον άκρατο λαϊκισμό που κατά καιρούς παρουσιάζεται έτσι.

    Αναφορικά με τις όλες συζητήσεις, αυτό που εγώ συμπέρασμα είναι ότι όλοι τους ψάχνουν αυτούς που επί τόσα χρόνια μας κυβερνούν. Αυτοί είναι φρέσκοι στη Βουλή, δεν έχουν περαιτέρω ανάμειξη στα αίσχη.
    Αναφορικά με την Αριστερά -και για να τη συνδυάσω με την αγόρευση του Ψαριανού, έχω να πω το εξής: τον Ψαριανό δεν τον πάω ιδιαιτέρως. Τον θεωρώ και πολύ κωλοτούμπα. Η συγκεκριμένη αγόρευση μου άρεσε πάρα πολύ. Υπερβολικά πολύ ίσως, αν και έχω κάποιες λίγες διαφωνίες. Το άσχημο ήταν ότι άφησε τελείως στην απ΄'όξω τις ευθύνες της Αριστεράς στο όλο χάλι που βιώνουμε, και οι οποίες είναι κυριολεκτικώς αμέτρητες. Άλλου είδους και πχιότητας βέβαια σε σχέση με τα κόμματα εξουσίας, αλλά τω όντι αμέτρητες. Και η μεγαλύτερη ευθύνη της αριστεράς είναι η πλήρης απουσία της από τον τόπο, εδώ και πάααααρα πολλά χρόνια. Απλό και ξάστερο.

    Α, ξέχασα και τον Καρατζαφέρη... Ναι, ντάξει... δέσαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Zaphod-
    Ειπε και παραειπε. Δημευσεις περιουσιων. Ανελκυση στοιχειων απο δημοσια εγγραφα, προστιμα, "να φαει" ο κοσμος οσους παρανομησαν ..

    Αν αυτά τα θεωρείς μέτρα που σε λίγες μέρες θα γεμίσουν τα άδεια ταμεία πάω πάσο.
    Όχι ότι διαφωνώ με αυτά αλλά δυστυχώς ακόμα και να τα κάνει κανείς όλα αυτά δεν θα προλάβει να γεμίσει τα ταμεία γιατί θα έχει προηγουμένως χρεοκωπήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος9/5/10 03:49

    σε απλά λόγια:
    έχουμε έλλειμμα δημοκρατίας, δεν υπάρχει διαφάνεια και αξιοπιστία ενώ η μεσαία τάξη κοντεύει να γίνει ξεχασμένο όνειρο.

    άρα η ενίσχυση της δημοκρατίας με περισσότερη διαφάνεια είναι μονόδρομος. αλλά οι ολιγάρχες έχουν αποφασίσει αλλιώς και δυστυχώς η βουλή μοιάζει με αντίστοιχο των βερσαλλιών. και αν συνεχιστεί το παιχνίδι έτσι... σε ακραία μορφή θα έχουμε απλά πόλεμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @hades
    "Το άσχημο ήταν ότι άφησε τελείως στην απ΄'όξω τις ευθύνες της Αριστεράς στο όλο χάλι που βιώνουμε, και οι οποίες είναι κυριολεκτικώς αμέτρητες."

    Τουλαχιστον η αριστερα έχει το άλλοθι πως δεν κυβέρνησε. Παραπερα εγω θα πω πως το επιπεδο της δεν ειναι και πολύ σόι

    :(

    @αθεόφοβος
    Οχι βρε συ. Το ειπε και ο Γρηγοραξ. "Να παρθουν μετρα (γενικως) αλλα πρωτα...."

    Για χρεοκοπία πάμε σούμπιτοι έτσι και αλλιως απ οτι φντ

    @sakidio
    Δυστυχώς έχεις δίκιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εγω επειδη ειμαι αλητης κ κουκουες κ ειδα ολη την συζητηση στο Βουλη τουβου μπορω να πω τα εξης:

    1. ο κακομοιρης ο γιωργακης ειναι θεοχαζος....και κοτα...το πατιρντι ξεκινησε οταν πεταξε εντελως ασχετα το "εξ απαλων ονυχων" γιατι μαλλον του αρεσε η μουσικοτητα της φρασης...οποτε τον κραξανε γιατι δεν ξερει (προφανως) τι σημαινει...και μετα απο κανα 3λεπτο που τα μπουρδουκλωνει αποφασιζει να θυμωσει κ να παιξει το σιγουρο χαρτι του ενδοξου σογιου...μονο που κ εκει τα κανει πουτανα...γιατι λεει οτι ο πατερας του εχει κανει 2 φορες εξορια κ ο παππους του 6 φορες φυλακη...απο...απο...απο...απο ποιους ρε γμτ;...δεν ξερει τι να πει το παιδι...
    τι να πει...τι να πει...μπερδευεται...ε πεταει τελικα ενα "απο δυναμεις που δεν ηθελαν την ομαλοτητα" (3 πουλακια καθονταν)

    μην στεναχωρησουμε κ τους συναγωνιστες δειξιους...αλλα τοτε γιατι το χρησιμοποιει σαν επιχειρημα εναντι των δεξιων αμα το σοι το κυνηγαγαν καποιοι κακοι ανθρωποι που δεν θελανε την ομαλοτητα;

    απο την αλλη εγω π.χ. που δεν ειμαι πασοκος (=ηλιθιος) κ ξερω οτι τον πρωτο περιορισμο κατοικον ο ενδοξος πουστογερος τον εχει φαει απο τον Τσωρτσιλ τι να πω;
    που ξερω οτι ολο το αισχος του εμφυλιου ειναι πανω του;
    που ξερω ποσους εχει στειλει αυτο το συγκεκριμενο κατακαθι σε φυλακες,αποσπασματα κ εξοριες;
    Εδω ρε ουτε ο γιος του δεν τον πολυπηγαινε αλλα ο ανδρεας του φαινεται πολυ εξαλλος αριστερος του μικρου γιωργακη κ αναγκαζεται να τρεχει στον παππου...
    (θυμαστε κ τις γελοιοτητες οταν πρωτοβγηκε προεδρας που ετρεχε στο αγαλμα του παππου κ τις μαλακιες με το ρολοι του παππου κλπ κλπ)

    και ερωτω:αμα αυτος ο μπαγλαμας πιστευει οτι επειδη που κ που τσακωνοτανε με τους αφενταδες του το μαντροσκυλο της φυλακης κ ετρωγε καμια κλοτσια,αυτο δινει το δικαιωμα στους απογονους του να το παιζουν φυλακισμενοι κ να εχουν υφακι τοτε μηπως καποιοι αριστεροι βουλευτες θα επρεπε να τα κατεβαζουν καθε πρωι κ να περναει ο γιωργακης να τους παιρνει μια πιπα...σα δε ντρεπομαστε λεω εγω

    2. για τους δεξιοι απαξιώ καν να ασχοληθω απλως αξιζει να ακουστει αυτο που ειπε σαν προσθετο επιχειρημα το μεσσηνιακο σιχαμα οτι δλδ δεν στηριζει τα μετρα οχι τοσο γιατι διαφωνει αλλα και για να απορροφησει την οργη του κοσμου...τετοια ομολογια για την λειτουργια του δικκοματισμου δεν πρεπει να εχει ξανα ακουστει...και βεβαια δεν ξανα ακουστηκε απο τα καναλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 3. ο Αλεξης ειναι λιγος...φλωρος...πως να το πουμε ρε παιδι μ'...ειναι απο αυτους τους αριστερους που μαλιοτραβιουνται στα αμφιθεατρα (δηθεν) αλλα μετα πανε κ πινουν ολο το πρεοδρειο μαζι καφε παπαριζουν με τους χουντοβασιλικους που πριν τσακωνοντουσαν...

    σε μια φαση αρχιζει να χωνει...τα ειχε γραμμενα,τα ειπε,τα εχωσε...ολα οκ...και πεταγεται ενας πασοκος κ του την λεει...(τυπου δεν ισχυουν αυτα κλπ)

    και ερχεται ο (προεδρος) Πετσαλνικος με ειρωνικο υφακι να διακοψει τον πασοκο με την φραση "αφηστε τον,εχει δικαιωμα να πει τις αποψεις του'...
    δλδ κανει ξεκαθαρα αβαντα κ περναει κ ενα μηνυμα τυπου "νταξει μωρε,λεει κ ο μικρος τις κλασσικες μαλακιες των αριστερων που ειναι φαντασιοπληκτοι,βλεπουν παντου συνομωσιες κλπ κλπ,ποιος χεστηκε'
    και αντι το βλαμμενο να κανει ρελανς και να πεταξει ενα βαρυγδουπο κ αποστομωτικο τυπου "δεν ειναι οι αποψεις μου,ειναι η αληθεια κ πρεπει να ακουστει" οποτε να παρει κ την λεζαντα,κ το χειροκροτημα κ να κρατησει κ την αξιοπρεπεια του, τι κανει το ζωωον;
    παιρνει το υφακι του παιδιου που ενω τσακωνονταν ηρθε η δασκαλα κ πηρε το μερος του, σώνοντας το απο τον κακο μπαμπουλα συμμαθητη κ λεει με κλαψομουνικο υφος "αφηστε με να πω τις αποψεις μου" ουσιαστικα νομιμοποιωντας το ξεφτιλικι που του εστησαν οι πασοκοι (το οποιο ουτε καν καταλαβε)

    θα εκαναν ποτε τετοιο σκηνικο τα πρασινα σιχαματα π.χ. στον ψαριανο (που τον ακουσαν σαν κοτες) ή σε κανεναν απο το κομμα (ένα ειναι το κομμα) που ειναι ninja και θα τους πεταγε 127 σουρικεν με το καλημερα;

    οχι.αλλα με τον αλεξη κανουν πλακα

    γιαυτο εχουμε φτασει εδω συντροφοι...γιατι παλια ειχαμε διανοουμενους τυπου Ηλιου αλλα και μαχομενους διαννουμενους τυπου Λαμπρακη που οταν καταχεριαζαν τον Ηλιου εκανε ντου κ μοιραζε φαπες...και τωρα εχουμε τα @@ μας

    αλλα θαρρος γιατι ο αλεξης θα παρει μπροστα απο τον κοσμο στον δρομο...μαλιστα ειδα κ αφισα για συγκεντρωση του ΣΥΡΙΖΑ στο μαρουσι...ε ρε μαχητικοτητα που θα του μεταδωσουν οι συντροφοι του αμαρουσιου

    4. για την συντροφισα δεν σχολιαζω αλλα μετα απο αυτα που ειδα (και) σε αυτη την φαση, στις επομενες εκλογες θα δαγκωσω το ψηφοδελτιο του ΚΚ και θα μπω μαζι με αυτο στην καλπη...και βεβαια αποφασισα να συμμετεχω πλεον στα μπλοκ ΠΑΜΕ και να αφησω τους παπαρες που πηγαινα συνηθως (κατι ΣΕΚ,κατι ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ) , οχι γιατι οι συντροφοι (οι ορθοδοξοι ντε) δεν ειναι μαλακες (οκ ειναι) αλλα γιατι οι αλλοι τελικα ειναι πολυ περισσοτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @διον
    1.Εισαι υπερβολικα κακος με τον ΓΑΠακη. Οι αμαρτιες δεν κληρονομουνται. Εμενα παντως με αρεσε :Ρ
    2. Καλα το Μεσσηνιακο χτικιο θα μεινει στην ιστορια. Μετα τον Βελουχιωτη και το Μητσοτακη θα ειναι αυτος που θα εχει κανει την μεγαλυτερη ζημια στη δεξια!

    3. Ειναι δεδομενο πως ο μικρος δεν εχει το τσαγανο που ειχε ο Αλεκος ή που εχει ο Ψαριανος που δεν του κουνηθηκε κανεις. Τι να κανεις ομως που ο παπαρας την κοπανησε; Αν απο την αλλη βαλουσι τον Κουβελη για τσιφ (που θελασι οι ανανεωτικοι) ο κινδυνος να μοιραζονται συνεχομενοι σκετοι καφεδες στους βουλευτες του συριζα (δια να μην τους παρει ο υπνος) ηταν υπαρκτοτατος!

    4. Τι να σχολιασεις ρε παπαρα για την συντροφισα; Τρεις λαλουν και δυο χορευουν. Καλα εκανε και της τα σουρε και αυτηνης ο Γρηγορης :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 1.esena soy arese giati eisai krifopasokos

    2. gia ton ayto logo den soy arese k i sintrofisa

    3.episis o logos gia ton opoio psifizeis tsipra

    pasoktzi, e pasoktzi

    telos anti na blepete (genikos) youtube k eidiseis me montarismena videakia kalo 8a einai (meres poy itan-kai-einai) na blepete olokliri tin sinedriasi

    ego poy to ekana mporo na po oti tin sintrofisa tin kamarosa...akoma k ton mayriko o opoios mporei na exei eyfradeia moysxarioy alla toylaxiston exei ligo neyro

    kai bebaia oxi ton giorgaki me ton opoion me epiase aplos melagxolia giati sineiditopoieis oti tis "tixes tis xoras" den tis exei ena dejio ka8iki (oyte kan ayto den einai)
    alla ena aboylo,xazo kai eteroka8orizomeno paidaki poy ama me8ayrio toy rijoyn mia fapa stin karafla k toy poyn oti 8a mas tis pesoyn oi areianoi giayto xreiazetai na pesoyme oloi ta anaskela k na aytopipo8oyme,8a to pistepsei k 8a to perasei k nomo "gia tin sotiria tis patridos"
    (k bebaia ta kanalia 8a ton eyxaristoyn gia alli mia fora gia tin sofia toy k toys xeirismoys toy)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @διον

    1. πασοκος ειναι ο κωλος σου!!
    :ΡΡΡ

    2. Αφου δεν με αρεσει! Ο Παφιλης ναι με αρεσε. Και μιλαει και σε πιο κατανοητη γλωσσα, αν και τσοχατζοπουλιζει και αυτός επικινδυνα!!

    3. βρε πρρρρρρρ

    οχι ρε συ, Live το ειδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir