Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Απριλίου 17, 2007

Πάσχα Τζαμαϊκανών Πάσχα

Μια σόδα ρε παιδιά!!
Ρε τι πάθαμε και φέτος..... επιτέλους τελείωσαν οι "διακοπές" για να ξεκουραστούμε δουλεύοντας! Και εξηγούμαι:

α) Μου βγήκε η πίστη ανάποδα στα μαθήματα, στο ταξίδι και στο φαγητό. Όχι blog, ούτε τα mail μου δεν προλάβαινα να δω. Το είχα δει το κακό να έρχεται, ως νέος προφήτης, όμως και γι΄αυτό άφησα χαρούμενο ποστ στον αέρα να κάνει παρέα στην blogοσφαιρα. Νομίζω πως καλώς έπραξα :-)

β) Απο τις 15 μέρες της μεγάλης εβδομάδας και της επόμενης (ανάσταση κτλ) ήμουν λιώμα τις 12.... Από την Μ. Πέμπτη μέχρι χτες πρέπει να έφτιαξα καινούργιο συκώτι!

γ) Επίσης δούλευα κιόλας και μάλιστα με τρελό ωράριο....

δ) Πήγα να πάθω 2 εγκεφαλικά, 4 έλκη και 18 εμφράγματα από το φαγητό. Μιλάμε για πολύ φαϊ ρε παιδί μου....

ε) Κατάφερα μέσα σε ένα Σ-Κ να είμαι καλεσμένος σε δύο γάμους, με μικρότερη απόσταση τα 70 χιλιόμετρα και μεγαλύτερη τα 300.....

Πάντως καλά πέρασα αν και με αυτά και μ' αυτά δεν κοιμόμουνα πάνω από 4-5 ώρες/μέρα. Όμορφες εικόνες; Βεβαίως....μόνο και μόνο η βόλτα στα Γιάννενα (γάμος vol 2) μου θύμισε τα νιάτα μου...μιλάμε πήγα να κλάψω από συγκίνηση! Κατά τα άλλα δώσαμε μάχες ουκ ολίγες και τα αποτελέσματα είναι:

Γάμοι vs Zaphod : Σημειώσατε Χ (αντέξαμαν!)
Ποτά vs Zaphod : Σημειώσατε 1 (το στομάχι μου ρεεεεεεεε)
Αυπνία vs Zaphod: Σημεώσατε 1 (με σκορ 5-0. Όσο καλά τα πάω με τον ύπνο άλλο τόσο τα πάει και ο Ολυμπιακός στο Τσάμπιονς Λιγκ)
Γυναίκες vs Zaphod : Σημειώσατε Χ (δεν σε είδα, δεν σε ξέρω, υποφέρεις και υποφέρω)


All star εικόνα από την οποία εμπνεύστηκα και τον πρωτότυπο (;) τίτλο του ποστ: Είμεθα καλεσμένοι για μάσα την Κυριακή του πεσατ (πάσχα εβραϊστί εαν ενθυμούμαι καλώς) αλλά λέμε να πάμε και το κατιτίς μας και φτιάχνουμε ένα κοκορετσάκι για πρωινό παξιμάδι. Η εικόνα και μόνο του αδερφού μου και εμού να σουβλίζουμε χειροκίνητα υπό τον ήλιο φορώντας μεξικάνικα σομπρέρο και ακούγοντας τέρμα Μάρλει ενώ από τα δίπλα σπίτια παίζανε κλαρίνα έφτανε για να φτιάξει την διάθεση κάθε πικραμένου!
Επίσης το βράδυ της ανάστασης αρχίσαμε τα χιουμοριστικά: Χρόνια πολλά, Ευτυχισμένος ο νέος πάσχας κτλ κτλ, μόνο που το παραπιστέψαμε και κάποιοι εξ υμών άρχισαν να παίζουν 21 και Θανάση για το καλό του χρόνου!!!!! Ο αδερφός μου συνελήφθη να εύχεται καλή χρονιά!
Πρώτη μου φορά πάντως φέτος που έκανα "ανάσταση" μέσα σε καφενείο με μπύρες κτλ κτλ και καθόλου δεν με χάλασε....cheers!

15 σχόλια:

  1. Φάγαμε ήττα ρεζιλευτική και απογοητευτική. (το μήνυμα που σου λεγα πριν). Θα κρυφτώ σε ένα λαγούμι και θα ξαναβγώ όταν κάνουν την επανάσταση οι ΕΛ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε ευτυχισμένο το νέο έτος και καλά κρασά!!!! Μακάρι και του χρόνου να περάσεις το ίδιο καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mια χαρα σε "εκοψα"
    Σαμπως εγω που εκανα Πασχα μες την βροχη ηταν καλυτερα???

    Χεχεχεχε

    (κι ελεγα που χαθηκε αυτο το παιδι τοσο καιρο)

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή ξεκούραση και καλές δουλειές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/4/07 15:48

    Καλως τον! Καλα μου ακουγεσαι εμενα και τα παραπονα περι ποτου τα ακουω βερεσε! Αφου και την επομενη φορα τα ιδια θα κανεις(Zaphod beeblebrox ονομα και πραγμα!!) :) Cheers γαλαξιακε μου προεδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά, δε ντρέπεσαι βρε αλήτη; Όχι επειδή σούβλιζες αρνιά με σομπρέρο και έπαιζες 21 πασχαλιάτικα, αλλά που εξαφανίστηκες έτσι και ανησυχήσαμε. Ελπίζω να έχεις δύο σηκώτια πάντως...

    Welcome back mr. president :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @estarian: Έλα βρε κουφάλα, καλά τα πήγες τελικά!

    @shades: Ευχαριστώ και επίσης!!!!! Του χρόνου λέω να το χοντρύνουμε και να φτιάξουμε πασχατόπιτα (αντί για βασιλόπιτα) με φλουρί κανένα κομμάτι κοκκορέτσι!

    @candy's τετραδιακι: Γεια σου! Καλά πέρασα όντως αν και ξεθεώθηκα! Δυστυχώς οι υποχρεώσεις μέχρι τέλη Μαίου με πάνε γαμιώντας οπότε λογικά θα αραιώσω αλλά όχι τόσο πολύ.. Που είχες πάει εσύ και βρεχόσανε;;

    @MåvяiÐåliå: Επίσης!

    @par1saktos: Cheers mate! Εμπρος για νέες περιπέτειες (ραντανπλαν εφη) συγκινήσεις και άγρια πράγματα (original zaphod εφη)!!

    @Helix Nebulae: Ομοίως cheers και καλώς σας ξαναβρήκα! Με την διόρθωση πως εγώ ΔΕΝ έπαιξα χαρτιά γιατί είχα φάει μια κατσαρόλα μαγειρίτσα που μου είχε κάνει τη στομάχα τούμπανο! Βγήκα λοιπόν έξω για χωνευτικές τεκίλες, οι άλλοι πάντως το στρώσανε μια χαρά....:-)


    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελα ρε zaphod και σε περιμενουμε για το γαμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσχετο, αλλά
    δείτε αν θέλετε, αυτό!

    Σας προειδοποιώ όμως πως θα σοκαριστείτε... Φροντίστε να έχετε χρόνο στη διάθεσή σας, γιατί είμαι βέβαιη πως θα θελήσετε να διαβάσετε & τα προηγούμενα posts.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
    ΥΣ: ΣΥΓΝΩΜΗ αν σας ψυχοπλάκωσα, μα αυτά συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περιμένω ποστ για τους γάμους..
    Και ναι, καλά τα πήγαμε τελικά.. για
    να δούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eιχα παει Καρπενησι..και βρεχομανε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Zaphod, βλέπω το κάψατε το πελεκούδι! Και εις άλλα με υγεία :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. RASTAMAN VIBRATION, YEAH! POSITIVE!


    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΖΑΠ !-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @kairos: Με πήρες χαμπάρι ε; Λεω να γίνω wedding crusher εκ συστήματος!

    @ηλιαχτίδα: Γεια σου και πάλι! Συμφωνώ μαζί σου πως αφού αυτά συμβαίνουν στη χώρα μας πρέπει όλοι να το δούμε....

    @estarian: γαμοpost θα εχει σε πιο ελεγειακούς γάμους, οπότε θα καταθέσω σενάριο. Καλό βόλι!

    @candy: Χμμμ μια χαρά σε βρίσκω, αλλά μεταξύ μας προτιμώ παραλίες και αιώρες...Δεν είμαι εγώ για τα όρη και τα κρύα, άρα και Γιάννενα που πήγα ήμουν εκτός κλίματος... Λέω του χρόνου να σουβλίσω στην Νότια Κρήτη :-)

    @Σοφία: Υγεία πάντα να έχουμε και όλα γίνονται!

    @athina: :-)

    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. βρε αθεόφοβοι, παίζατε 21 το βράδυ της Ανάστασης; Προσκυνώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir