Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τετάρτη, Μαρτίου 01, 2017

Εχουμε χάσει ελαφρώς την μπάλα

Τροχαίο με τραγικό απολογισμό τέσσερις νεκρούς, μεταξύ των οποίων και ένα παιδί, σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, έξω από τη Θήβα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μία πόρσε, την οποία οδηγούσε ο γιος του επιχειρηματία της εταιρίας παιχνιδιών Jumbo, έπεσε πάνω σε ένα αυτοκίνητο, που είχε σταθμεύσει στο πάρκινγκ που βρίσκεται στο 83ο χιλιόμετρο της εθνικής, με αποτέλεσμα και τα δύο αυτοκίνητα να τυλιχθούν στις φλόγες.
Τραγική φιγούρα ο οδηγός του Peugeot, ο οποίος βγαίνοντας από την τουαλέτα του πάρκινγκ, όπου είχε σταθμεύσει προσωρινά το αυτοκίνητό του, είδε την πόρσε να πέφτει με σφοδρότητα πάνω στο όχημα και τη γυναίκα και το τρίχρονο παιδί του να πεθαίνουν μπροστά στα μάτια του.

Όποιος είδε το βίντεο αρχικά προφανώς χέστηκε πάνω του. Η ταχύτητα, η βιαιότητα της πρόσκρουσης, το αποτέλεσμα και η γεμάτη απόγνωση αντίδραση του επιζώντα αρκούν για να σου κάψουν τον εγκέφαλο.

Το πρόβλημα όμως είναι προφανώς βαθύτερο από έναν τρελαμένο κάγκουρα (;), φραγκάτο ή όχι, ο οποίος νόμισε πως ειναι ο Σουμάχερ. Όπως διαβάζω στο εξαιρετικό άρθρο του Καραγιάννη εδώ:
- Έχουμε 1600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες από τροχαία κάθε χρόνο
- Κάθε μέρα, θρηνούμε πέντε νεκρούς, πέντε τετραπληγικούς, 10 παραπληγικούς, 60 τραυματίες, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές.
- Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα.
- Το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 - 29. 
- «Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους 140.000 άνθρωποι, δηλαδή τα θύματα ήταν τετραπλάσια (σ του Ζ: ; μάλλον εννοεί διπλάσια), ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι»
- Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο


Και αυτά είναι δεδομένα. Νούμερα. Γεγονότα. Δεν είναι γνώμες ή alternative facts. Οι ερμηνείες μπορεί να ποικίλλουν αλλά τα δεδομένα είναι αυτά και όχι άλλα. Και σαν να παραείναι πολλά για να είναι η ερμηνεία τους "τα λεφτά" που μπορεί να έχει ο δράστης. Όποιοι λοιπόν βιάστηκαν να βάλουν ταξικό πρόσημο στο ατύχημα (!), να ηρωποιήσουν το δράστη (!!) ή τον επιζώντα, ή να πουν τις γνωστές μαλακίες που έλεγαν από την ανάποδη όταν στούκαρε ο Παντελίδης, τον οποίο μερικοί ηλιθιοι πάνε να βγάλουνε και ήρωα (!) έχουν χάσει ελαφρώς την μπάλα, για να μην πω πως ειναι για τον πούτσο τελείως.

- Nαι, μάλλον οι πιτσιρικάδες με την Πόρσε πήγαιναν γυρεύοντας
- Ναι, μάλλον η όλη φάση ήταν αποτέλεσμα κόντρας
- Ναι, είναι τελείως ηλίθιο να δίνεις πυραυλοκίνητο αυτοκίνητο σε έναν καυλωμένο πιτσιρικά, πόσο μάλλον όταν από συντήρηση δεν σκίζει. Είναι ανεύθυνο, είναι επικίνδυνο, είναι εγκληματικό.
Και τα πιο πάνω είναι δεδομένα. Προφανώς ο πιτσιρικάς αν δεν είχε τα φράγκα δεν θα είχε Πόρσε, αλλά κανα Πούντο ή ντεσεβό αλλά σάματις και με Πούντο δεν σκοτώνεται κόσμος λόγω βλακείας; Αν και βεβαίως...



Αλλά μεταξύ μας, η εικόνα οδηγού 15 έως 24 που έχω εγώ στο μυαλό μου, και εδώ μιλάμε από προσωπική εμπειρία, δεν ειναι αυτή ενός σώφρονα οδηγού αλλά ενός τρελαμένου τύπου που κατά κανόνα πάει γυρεύοντας είτε το ξέρει είτε όχι. Και αυτό δυστυχώς:
α) είναι κανόνας
β) είναι άσχετο με τα φράγκα. Η μαλακία είναι διαταξική.
Η άγνοια-υποτίμηση κινδύνου είναι χαρακτηριστικό της εφηβικής και μετεφηβικής ηλικίας. Προφανώς καθείς είναι 100% υπεύθυνος για τις πράξεις του και δεν δικαιολογούμε στο παρόν αλλά εξηγούμε.

Ο ίδιος ο γράφων έχει 3 σοβαρά ατυχήματα (το τελευταίο πριν από επτά χρόνια), όλα με προσωπική του ευθύνη και χωρίς να είναι κανάς φανατικός της ταχύτητας ή τύπος που κάνει κόντρες και όλα τα σχετικά. Επίσης έχω εμπλακεί σε άλλα 5-6 μικρά ατυχήματα (καθρέπτες, γρατζουνιές, τέτοια) στα οποία συνήθως και έφταιγα εγώ, τ' ομολογώ, τ' ομολογώ.

Αιτίες:
- Απειρία. Όσο καλός οδηγός και να είσαι η διαρκής διάβρωση των χιλιομέτρων δεν αναπληρώνεται με μαθήματα, εκτός και αν κάνεις μαθήματα για χρόνια και χρόνια. Κοινώς, όσο λιγότερο έχεις οδηγήσει τόσο περισσότερο επικίνδυνος είσαι. Ίσως θα πρέπει σιγά σιγά να καθιερώνουμε το μάθημα οδήγησης και σε πίστες για να μαθαίνουν οι πιτσιρικάδες τα όρια του αυτοκινήτου.
(<-παρένθεση
- Από την άλλη: Υπερβολική σιγουριά. Κοινώς όσο περισσότερο έχεις οδηγήσει (και ως κωλόφαρδος δεν έχεις πάθει τίποτα) τόσο περισσότερο στα αρχίδια σου είσαι, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
)
- Αλκοόλ. Μέχρι την ηλικία των ~30 δεν θεωρούσαμε ότι πείραζε να πιούμε "λίγο" και να οδηγήσουμε. Την πρώτη φορά που το "λίγο" έγινε "ένα μπαρ", το αμάξι κατέληξε στο χαντάκ' με 40 χλμ/ώρα (ευτυχώς). Όταν έγινε αυτό ήμουν δεν ήμουν 20 χρονών, ενήλικος μεν, με άγνοια κινδύνου δε. 
- Κούραση, απροσεξία, τέτοια. Ανήκω και γω στην μεγάλη στατιστική κατηγορία που παθαίνει ότι παθαίνει δίπλα στο σπίτι της και με μικρές ταχύτητες. Δυστυχώς όμως και τα λίγα χιλιόμετρα είναι πάρα πολλά.
- Η μαλακία του απέναντι. Που πηγαίνει κόντρα μονόδρομο, παραβιάζει κόκκινο, παραβιάζει στοπ, δεν φοράει ζώνη, δεν φοράει κράνος και τέλος πάντων κάνει τις μαλακίες που κάνεις και συ όταν δεν τις κάνεις εσύ.
- Act of  God, τρομακτική γκαντεμιά και άλλα συνώνυμα. Πως αλλιώς να χαρακτηρίσει κανείς την "αστοχία υλικού" που έπαθε η μαλακία που κρατάει το καπό και αυτό άνοιξε στα 50 χλμ/ώρα και μου έσκασε στο παρμπρίζ;

Προσωπικό Πόρισμα
1. Έχω το know how του πράγματος και από την καλή και από την ανάποδη. Πέρα από αυτά που συνέβησαν σε μένα έχω φίλους και συγγενείς  που έχουν χτυπηθεί σε τροχαία, που έχουν τραυματιστεί σε τροχαία, που έχουν σκοτωθεί σε τροχαία, σε τροχαία που άλλοτε έχουν προκαλέσει οι ίδιοι και άλλοτε όχι. Στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων που γνωρίζω από πρώτο χέρι η ευθύνη ήταν της ανθρώπινης μαλακίας και όχι του αυτοκινήτου ή του οδοστρώματος. Το ότι έχουμε (πολλοί από εμάς) κακά αυτοκίνητα και κακούς δρόμους θα έπρεπε να μας κάνει προσεκτικότερους και όχι πιο θαρραλέους. 
2. Ανήκω στην κατηγορία οδηγών που σπανίως πήγαινε γυρεύοντας αλλά ότι μαλακίες έχω κάνει τις έχω πληρώσει. Ευτυχώς μόνο σε χρήμα και σε σίδερα και όχι σε τραυματισμούς ή τίποτε χειρότερο. Αυτό δεν σημαίνει πως "ήμουνα καλός" αλλά πως μέσα στην ατυχία μου ήμουνα τυχερός.

Αλλά γιατί λέω "μέσα στην ατυχία μου" όταν αναγνωρίζω πως έφταιγα;
1. Ουδείς άσφαλτος που θα έλεγε και η Άντζελα. Όλοι μας τις έχουμε κάνει τις μαλακίες μας και τα αεροπλανικά μας. Ανα πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να κάνεις μαλακία και όποιος το παίζει οδηγάρα και εγώ προσέχω/ξέρω κετς μου φαίνεται αρκετά επίφοβος επί της αρχής επειδή το πιθανότερο είναι να έχει άγνοια του πράγματος παρά υπερβολική γνώση.
2. Έχω δει πολλούς, ρε πάρα πολλούς, να οδηγούν σαν ζούδια και να μην έχουν πάθει ποτέ, ρε ποτέ, τίποτε. Άρα είναι κωλόφαρδοι, πολύ περισσότερο από μένα τουλάχιστον. Και η ίδια η κωλοφαρδία τους ανατροφοδοτεί την καγκουροσυμπεριφορά τους με αποτέλεσμα να οδηγούν χειρότερα (μέχρι που κάποτε θα γίνει η μαλακία και τότε πλερέ λε Χαραλάμπ).

Γενικό Συμπέρασμα
Οπως τα λέει ο Ιαβέρης και ο κάθε Ιαβέρης ειναι τα πράγματα. Με την προσθήκη πως ακόμα και αν δεν κάνεις τίποτε επικίνδυνο, πάλι δεν εξασφαλίζεσαι γιατί ο δρόμος, ο απέναντι ή η act of God (καλύτερα: γκαντεμιά επικών διαστάσεων) που λέγαμε προηγουμένως είναι αστάθμητοι παράγοντες.
Κάθε φορά που παίρνεις το τιμόνι δεν είσαι καθόλου σίγουρος πως θα επιστρέψεις, ρε δεν πα να πηγαίνεις για τσιγάρα. Αυτό ισχύει. Fact.
Το ζήτημα είναι όμως πως αυτό ισχύει και κάθε φορά που πηγαίνεις για τσιγάρα με τα πόδια, κάθε φορά που δεν πηγαίνεις για τσιγάρα και μένεις σπίτι (πάντα μπορεί να σου πέσει ένας μετεωρίτης στο κεφάλι) κτλ κτλ. Το σύστημα είναι λοιπόν στατιστικό και όχι ντετερμινιστικό. Κάθε μέρα, όλη μέρα παίζουμε με τις πιθανότητες. Απλά οι πράξεις μας μπορεί να αυξήσουν τις ευνοϊκές πιθανότητες της κατανομής ή να τις μειώσουν. Δεν μπορούν όμως να τις μηδενίσουν αν και, από την άλλη μεριά, μπορούν να εκμηδενίσουν τις πιθανότητες επιβίωσης. Ο γράφων θεωρεί και θεωρούσε πως ήταν στην στην καλή μεριά της στατιστικής κατανομής μιας και δεν πολυμαλακιζόταν, αλλά και πάλι δεν την βγάλαμε καθαρή, το αντίθετο. Το πρόβλημα είναι πως οι πιθανότητες μοιάζουν (στην Ελλάδα τουλάχιστον) να είναι συνολικά εναντίον μας διότι οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Αν δεχθούμε πως οι συναρτήσεις πιθανότητας ατυχήματος είναι παντού πάνω κάτω οι ίδιες και δεν έχουμε στο... DNA το γονίδιο της αυτοκαταστροφής τότε πρέπει να δεχθούμε την θέση του Ιαβέρη: Δεν έχουμε οδηγική (και γενικότερη) παιδεία (κλατς). Η αντίληψη του δρόμου, του ΚΟΚ, της κοινής λογικής που έχουμε δεν είναι η πλέον αρμόζουσα στις συνθήκες. Και πριν αρχίσετε τα γνωστά (και σωστά) για την ποιότητα των ελληνικών δρόμων να θυμίσω ότι :"Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα" κάτι που σημαίνει πως η ποιότητα του οδοστρώματος, του αυτοκινήτου κτλ είναι από τους παράγοντες με την μικρότερη σημασία και ο παράγοντας της ανθρώπινης μαλακίας (αλκοόλ, απροσεξία, παραβίαση stop κτλ) προφανώς κερδίζει την μερίδα του λέοντος.

Και ερχόμαστε στο προχθεσινό συμβάν. Έχουμε:
- Έναν καυλωμένο με τα γκάζια (;) πιτσιρικά ο οποίος προφανώς δεν είχε και την μεγαλύτερη οδηγική εμπειρία του κόσμου, πόσο μάλλον σε τέτοιο αυτοκίνητο. Ένας έμπειρος οδηγός πχ θα ήξερε τι γίνεται με τα ελαστικά και μέχρι πόσο τον παίρνει να τρέξει. *Update: Οι έμπειροι επιμένουν πως η ηλικία των ελαστικών ήταν μικρότερο πρόβλημα σε σχέση με τον τύπο των ελαστικών που ήταν για χιόνια κτλ (χειμερινός). Αυτά τα λάστιχα λέει δεν αντέχουν σε μεγάλες ταχύτητες στο κανονικό οδόστρωμα. Θα σας γελάσω αν ισχύει, δεν το ήξερα διότι α) δεν έχω τέτοιο αυτοκίνητο και τέτοια ελαστικά και β) δεν πηγαίνω ποτέ πάνω απο 170 χλμ/ώρα και αυτά παθαίνουν χλαπάτσα στα 180. Όπως και σε άλλα πράγματα έτσι και στα αυτοκίνητα πρέπει να είσαι πολύ λέρα για να κυβερνάς γαλέρα, μικροί μεγάλοι στο καφενείο και όλα τα σχετικά, κοινώς το πρόβλημα της απειρίας επανάρχεται και ξαναεπανέρχεται. *Τέλος Update *Update 2/3 κλατς: "Χειμερινά ελαστικά: Έγκλημα η χρήση τους σε νορμάλ συνθήκες" Τελος Update
- Ένα αυτοκίνητο του μπαμπά (;) που κάνει 200 χιλιάρικα και αραχνιάζει στο γκαράζ μιας και δεν έχει αλλάξει λάστιχα εδώ και δέκα χρόνια (επανέρχομαι στο ίδιο θέμα συνέχεια γιατί το θεωρώ τουλάχιστον εγκληματικό).
- Μια "καλή" εθνική οδό που προσφέρεται για γκάζια.
Αυτά από μόνα τους είναι συνταγή καταστροφής. Και αν το αμάξι δεν έκανε 200 χιλιάρικα αλλά 30 και δεν έπιανε τα 300 αλλά (κωλοφτιαγμένο) τα 170-200, αυτό δεν αλλάζει και τόσο τα πράγματα.
Οι πιθανότητες οι πιτσιρικάδες να ήθελαν να δουν "πόσο πιάνει το εργαλείο", να έκαναν κόντρα με κάναν άλλο τρελάκια και τα λοιπά είναι αυξημένες. Όμως όλα αυτά μαζί αθροιζόμενα απλά μας λένε το αυτονόητο: πήγαιναν γυρεύοντας. Ήταν επικίνδυνοι και δυνάμει δολοφόνοι, όπως έχουμε υπάρξει κατά καιρούς πιθανόν όλοι μας, αν και αυτοί ομολογουμένως το παράκαναν. Και η άγνοια τους γι΄αυτό δεν αποτελεί προφανώς δικαιολογία, αλλά εξήγηση. Οι κόντρες διώκονται ποινικά και πουθενά σε ελληνικό δρόμο δεν επιτρέπονται αυτές οι ταχύτητες. Το ότι το κάνουν πολλοί και δεν σκοτώνονται δεν σημαίνει τίποτα. Και ναι μεν η γκαντεμιά της παρκαρισμένης οικογένειας τείνει στο συν άπειρο (όπως φαίνεται ο επιζώντας πατέρας το είδε όντως σαν act of God, στην κυριολεξία όμως), αλλά αυτό για μας επίσης δεν σημαίνει τίποτε. Ένα αυτοκίνητο που πάει με 300 χωρίς λάστιχα της προκοπής και ένας άπειρος οδηγός είναι συνταγή για την καταστροφή, η πιθανότητα ατυχήματος που λέγαμε πιο πάνω τείνει στην βεβαιότητα. Αν δεν σκότωναν αυτούς θα σκότωναν κάποιους άλλους ή απλά θα σκοτώνονταν μόνοι τους.
Θα έλεγα πως ο πατέρας του παιδιού θα πρέπει να νιώθει ουκ ολίγες ενοχές αλλά και ευθύνες (1), ειδικά αν αποδειχθεί πως η αιτία του ατυχήματος ήταν τα ελαστικά τα οποία μπορούσε με άνεση να έχει αλλάξει, αλλά πέρα από αυτό θα επαναλάβω μονότονα το ίδιο μάντρα. Οι πιτσιρικάδες πήγαιναν γυρεύοντας ή τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα πράγματα. Και όταν πας γυρεύοντας σε βάθος χρόνου θα την πατήσεις καθώς δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση να παίζεις ζάρια και να φέρνεις συνέχεια εξάρες (οι πιθανότητες που λέγαμε πιο πάνω). Γεγονός πάντως είναι ότι αλλιώς την πατάς με ένα dcv 2cv και 40 χλμ/ώρα και αλλιώς με μία Πόρσε με 300 χλμ/ώρα. Οι πιθανότητες να βγεις ζωντανός από ένα όχημα που κινείται με τόσα είναι πρακτικά μηδενικές, πόσο μάλλον αν δεν προσέχεις επί της αρχής (απ' οτι διάβασα ο συνοδηγός εκτινάχθηκε από το παρμπρίζ πράγμα που  μάλλον σημαίνει πως η ταχύτητα των 300 χλμ/ώρα δεν ήταν αρκετή για να τον πείσει να βάλει ζώνη ασφαλείας.)


Και ας πάμε στην μαλακία που σας δέρνει:
- Ταξικό πρόσημο my ass.
Ξέρουμε πως οι πλούσιοι οδηγούν πιο επικίνδυνα, όχι στην Ελλάδα, αλλά γενικώς (κλατς). Η υποψία μου είναι ότι απλά αναπαράγουν μια σταρχιδική συμπεριφορά που έχουν και αλλού.


Oδηγικά έχω να πω πως η μαλακία ειναι διαταξική, μην σου πω δε πως ειναι χειρότερη στα χαμηλά εισοδήματα (αμα δεν δεις αγροτικό να πατινάρει με τις ζάντες στο κέντρο του χωριού δεν έχεις δει τίποτα). Βεβαίως έχουμε παράδειγμα στην Ελλάδα γόνου πλούσιας οικογένειας που είναι οδηγικός κάγκουρας και μαλάκας με περικεφαλαία κάγκουρας. Τώρα τι ψυχολογικά και τι ανάγκη επίδειξης μπορεί να έχει ένας πάμπλουτος τύπος για να βγάζει το κομπλεξ του στα social media σαν τον τελευταίο κάγκουρα της γειτονιάς πραγματικά το αγνοώ, αλλά θα πω το ίδιο που θα έλεγα και για τον πιτσιρικά με το φτιαγμένο κωλάμαξο. Πάει γυρεύοντας. Και η ευθύνη σε αυτά τα πράγματα είναι ατομική. Ταξική μπορεί να είναι μια ερμηνεία τραβηγμένη από τα μαλλιά αλλά και πάλι θα είναι άκομψη και άκαιρη μπροστά στο συμβάν.

Το θέμα είναι πως, εδώ τουλάχιστον,  η απρόσεκτη οδήγηση δεν είναι ένα πλούσιο προνόμιο. Δεν έχουμε τόσους πλούσιους πια που να εξηγούν τον αριθμό των ατυχημάτων εκτός και αν πιστέψουμε πως οι γόνοι των ελίτ παίζουν ζωντανά GTA. Και μπορεί ο πιτσιρικάς να ήταν ένα κακομαθημένο κωλόπαιδο (μπορεί και όχι, ξέρω γω;), αλλά το ζήτημα της οδηγικής συμπεριφοράς δεν μπορεί να απαντηθεί με τέτοιο σκεπτικό. Οι φτωχοί δεν πάνε με 300 όχι γιατί οδηγούν καλύτερα ή έχουν καλύτερη συμπεριφορά αλλά γιατί τα αμάξια τους δεν πάνε με τόσο. Όμως οι περισσότεροι σκοτωμοί γίνονται με πολύ πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Και ένα κωλοφτιαγμένο αμάξι των 10 χιλιάδων είναι πολύ πιο επικίνδυνο. Μα θα μου πεις πως ο πιτσιρικάς είχε ένα αμάξι των 200 χιλιάδων και οδηγούσε επικίνδυνα κτλ και δεν θα διαφωνήσω, απλά το παρόν ποστ δεν εξετάζει το ένα ατύχημα που είδαμε σε βίντεο αλλά το φαινόμενο γενικά. Update. On second thoughts θα επιμείνω στην αρχική θέση μου. Πέρα από το γενικό του πράγματος ο τύπος πήγαινε γυρεύοντας. Κωλοπαιδισμός, μετεφηβική καύλα, ταξικό πρόσημο και άλλα τέτοια δεν έχουν και τόση σημασία μπροστά στο αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα ειναι 4 θάνατοι λόγω βλακείας. Ακόμα και τα κωλόπαιδα ή οι καυλωμένοι σε άλλες καταστάσεις προσέχουν γενικώς τους τύπους αλλιώς θα σκοτωνόμασταν και θα βιαζόμασταν στους δρόμους. Το πρόβλημα λοιπόν της οδηγικής παιδείας, ρε ακόμα και των κωλόπαιδων, επανέρχεται. Τέλος Update.

-Το 24χρονο παιδί, ο φέρελπις νέος κτλ.
Για λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω ο φέρελπις νέος ήταν υποψήφιος (και τελικά έγινε) δολοφόνος. Τα συλλυπητήρια στην οικογένεια κτλ καλό είναι να γίνονται με την υπενθύμιση πως ο πιτσιρικάς ξεπάστρεψε τον φίλο του, μια οικογένεια και τον εαυτό του, και δυστυχώς πέρα από την γκαντεμιά της στιγμής έφταιγε και το στραβό του το κεφάλι. Και όπως είπαμε πιο πάνω, όπως πήγαινε, αν δεν την πάταγε τότε θα την πάταγε κάπου αλλού και κάποτε άλλοτε. Θέλετε ταξικότητα; Πάρτε την: αν είχε λιγότερα λεφτά πιθανόν να ήταν ζωντανός σήμερα.

Μαλάκες της ημέρας.
- Οι ίδιοι οι μαλάκες που πήγαν να βγάλουν "θύμα" τον Παντελίδη τραβώντας μια ιστορία από τα μαλλιά. Λες και δεν είναι απόλυτα δυνατόν ένας καλός τραγουδιστής (εδώ μπαίνουν ερωτηματικα, εισαγωγικά κτλ κτλ) να είναι μαλάκας οδηγός.
- Αυτός
αν είχα γρήγορο αμάξι θα σας είχα πατήσει ούλους.

- Και βεβαίως αυτός
Ο Παντελίδης δικαιώνεται. Ο Πλεύρης δικαιώνεται. Μόνο για τον Φύσσα ή τον Γρηγορόπουλο δεν θα γράψουμε τίποτε διότι αυτωνών τα ήθελε ο κώλος τους. Αν τύχαινε κανας μεροκαματιάρης να βαρέσει τον απόγονο του Jumbo θα βλέπατε τι χολή και μίσος θα έσταζε για τα κωλόπαιδα που παιρνουνε ένα αμάξι και όποιον πάρει ο χάρος.

- Τούτα τα δύο ούγκανα που μνημονεύονται εδώ. Σκατόψυχοι αλέρτ

Σκεφτείτε λίγο αν τα πράγματα ήταν ανάποδα. Αν δηλαδή ο υιος Βακάκης ήταν το θύμα και ένας κάγκουρας από το Κατωπαναγιστάν ο θύτης.
Εγώ πάλι, θα έγραφα πάνω κάτω τα ίδια......


(1) Προφανώς μή ποινικού τύπου. Ρε δεν πάει το αμάξι να μην είχε λάστιχα, βενζίνη, ζώνες, κινητήρα. Οι επιβαίνοντες ήταν ενήλικοι και υπεύθυνοι κατά το νόμο για την μαλακία τους. Ως πιτσιρικάδες αναφέρονται προφανώς καταχρηστικά.

23 σχόλια:

  1. Ρε κάγκουρα του οδοστρώματος, Citroen 2cv είν' τ' όχημα! Ψάχνουμε τόσην ώρα να βρούμε τι κινέζικη μάρκα ανακάλυψε ο "ποιητής"! :p
    Θα επανέλθω με ποιο εποικοδομητικό σχόλιο, γιατί το θέμα είναι σοβαρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με φάγατε, διορθώθηκε. Ομολογώ πως δεν το πολυέχω το άθλημα, βλ. λήμμα "α-καγκουρίαση"

      Διαγραφή
  2. Το πρόβλημα είναι όταν έχεις μαϊμούδες (όλοι οι άνθρωποι είναι μαϊμούδες με κακά αντανακλαστικά, κούραση και απόσπαση προσοχής) στο τιμόνι. Η λύση είναι να βγάλουμε τις μαϊμούδες από το τιμόνι.

    Προτεινόμενα βίντεο:

    * https://www.youtube.com/watch?v=iHzzSao6ypE
    * https://www.youtube.com/watch?v=WBjY3QGNdAw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλα μεχρι να μιλάμε σοβαρά για τέτοια πρέπει να περάσει τουλάχιστον μια δεκαετία

      Διαγραφή
  3. Έχει χαθεί η μπάλα εντελώς. Η μαλακία πάει σερπαντίντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βγήκαν και είπαν οι "ειδικοί αστυνομικοί" σύμφωνα με ειδησεογραφική ιστοσελίδα ότι τα λάστιχα αυτού του τύπου είναι για ταχύτητες μέχρι 120-150.
    Μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση που ενώ δεν έχω ιδέα από αυτοκίνητα έψαξα να βρω τις προδιαγραφές..
    Λοιπόν.. τα λάστιχα (οκ τα καινούρια) χειμερινά με προδιαγραφές της PORSCHE ανήκουν στην κατηγορία ταχύτητας V δηλαδή ασφαλή έως τα 240km/h
    Όχι ότι λέει κάτι για το ατύχημα, αλλά λέει πολλά για τους 'ειδικούς' που θα δούμε και θα ακούσουμε.
    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjak6OHvbfSAhUGxxQKHU_iAwEQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Ffiles1.porsche.com%2Ffilestore%2Fdownload%2Fusa%2Fnone%2Fporscheservice-tire-currentwintertires%2Fdefault%2F7e040f85-33d9-11e6-9225-0019999cd470%2FWinter-tire-overview-current-models.pdf&usg=AFQjCNF9JZl6dBwRUqMRczG2uyVEnSnhTA&sig2=n0QmX8vGdKowWKnotEmLug&bvm=bv.148441817,d.bGs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπήκε σχετικό λινκ. Οι ειδικοί λένε πάντως πως:
      * Αμα ειναι 10ετίας γάματα
      * Τα χειμερινά δεν αντέχουν πάνω απο τα 240-250 οπως λες και συ. Να δεις που πήγαινε με παραπάνω

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος2/3/17 15:30

    Για μενα η ταξικη παραμετρος ειναι η προκλητικοτητα του γεγονοτος. Ναι μεν ειχε προσβαση σε ενα αυτοκινητο χ επικινδυνοτητας (δυνητηκα) χωρις την αντιστοιχη εκπαιδευση, αλλα δεν ειναι μονο αυτο. Μπορω να φανταστω πολυ ευκολα, και απο παραδειγματα του παρελθοντος, οτι ο εν λογω εγκληματιας δεν θα ειχε την ιδια αντιμετωπιση σε μικροτερης σημασιας παραβασεις, αλλα και αν ειχε, θα μπορουσε πολυ πιο ευκολα να τη γλιτωσει μεσω δικηγορων, γνωριμιων του μπαμπα κτλ.

    Ο,τι και να λεμε η οικονομικη του κατάσταση το κανει πιο προκλητικο. Δεν ειναι το ιδιο, οσον αφορα στη γνωμη και στην εντυπωση που δινει. Και μονο που λες οτι αν τα προσωπα ηταν σε αντιστροφες θεσεις τα σχολια θα αλλαζαν (ακομα και τα δικα σου, εστω και λιγο, πιστευω) σημαινει οτι υπαρχει ταξικη παραμετρος, στο κατω κατω. Απλα γουσταρουμε να μισουμε τη λεξη.

    Σε αυτο προσθετω ομως οτι η δικια μου γνωμη, οπως και ολων, ειναι ανυπαρκτης σημασιας, γιατι ουτε δικηγορος του ειμαι, ουτε θα τον δικασω, και εχω ετσι την ανεση να τη σχηματιζω συναισθηματικα. Αν ειχε την ιδια προσεγγιση ενας δικαστης δε νομιζω να μου καλοφαινοταν ιδιαιτερα.

    Τελος, θελω να προτεινω να αναφερομαστε σε παρομοια περιστατικα οχι ως ατυχηματα, αλλα ως εγκληματα, γιατι αυτο ειναι. Αμα επαιρνα ενα πιστολι γεματο, το στριφογυρναγα μες στον κοσμο α λα λουκυ λουκ και σκοτωνα δυο τρεις, δε θα ταν ατυχημα, εκτος κι αν ημουν 5 χρονω. Εξ αμελειας, ισως, ισως και ουτε καν. Ποση αγνοια κινδυνου να δικαιολογησω πλεον.

    ΥΓ. συγγνωμη, το αδωνι λεει οτι οι κομμουνισται ειναι ξεφτιλες που εχουνε μισος και φθονο για τον _κακομαθημενο_ πλουσιο? Projecting much? Αλλα για τους βρωμερους και τρισαθλιους αριστερους ειναι οκ, βρωμεροι και τρισαλιοι γαρ, μπλιαχ σιχαθηκα. Ευτυχως θυμηθηκε να βαλει και μια πλερεζα στην αρχη, μη μας πουνε και αναισθητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. " Μπορω να φανταστω πολυ ευκολα.. "
      κτλ κτλ
      Ναι, αλλα επειδη η φαντασία δεν ειναι γεγονότα δεν έχει σημασία.

      Το ότι οδηγούσε εγκληματικά, νμζ αρκεί, τις αιτίες ας μην τις κάνουμε παπαρολογία γιατί μετά δεν θα διαφέρουμε σε τίποτε από τον Άδωνη και τον κάθε Άδωνη

      Διαγραφή
  6. Ζάφοντ, νομίζω ότι αυτή ήταν από τις πιο σημαντικές αναρτήσεις που έχεις γράψει, σαν θέμα, γιατί, κατά την γνώμη μου, το πως οδηγεί ο κόσμος στους δρόμους (συν το άλλο θέμα του απέραντου σκουπιδότοπου, όπου σταθείς κι’ όπου περπατάς, για να μη μιλήσουμε για παρκάρισμα και πεζοδρόμια) είναι δεικτικά και θεμελιώδη για την κατάσταση και υφή μιας κοινωνίας ανθρώπων.

    Έχω οδηγήσει 39 χρόνια, κάτοικος τεσσάρων χωρών, κάπου 575.000 χλμ (τρεις συγκρουσούλες, η μία σε κολώνα ΔΕΗ με προεκλογικό ποστεράκι του Ανδρέα --οι δύο δικό μου φταίξιμο, μία Ελλάδα και μία Ιταλία, η τρίτη στο Παρίσι σταματημένος σε φανάρι) σε δύο ηπείρους και έντεκα χώρες (μαθήματα και πρώτο δίπλωμα στην Αγγλία το ’79). Η Ελλάδα και η Ιταλία είναι ξεχωριστές περιπτώσεις ούνα φάτσα ούνα ράτσα, αλλά από τις δύο, στην Ιταλία απλά παρανομούν ενώ στην Ελλάδα παρανομούν ηλιθίως. Εννέα χρόνια, εκτός από την ίδια την Αθήνα, η πείρα μου είναι το τρελοκομείο Πατρών-Κορίνθου. Και δεν είναι οι νέοι ή τα ακριβά αυτοκίνητα (όπως λες κι εσύ). Είναι όλοι, ιδίως μεσήλικες, και σε σαράβαλα ακόμα, και γέροι με γριές που σταυροκοπιούνται. Να κάνεις εσύ ο ίδιος 20 χλμ πάνω από το όριο, και να σε προσπερνάνε από έξω από διπλή γραμμή στο αντίθετο ρεύμα σε τυφλή στροφή κοιτώντας εσένα αντί τον δρόμο καθώς σε μουντζώνουν.

    Είναι εύκολο να αποδοθεί σε μαλακία κλπ., αλλά είναι δυνατόν να είναι 95% του πληθυσμού αλαζονικοί μαλάκες (και ναι, η μαλακία είναι διαταξική όπως σωστά λες καθώς, αν και ψάχνεσαι για βαθύτερη απάντηση, κολλάς, γενικά, στην επιφάνεια του προβλήματος ), ή, όπως υπονοείς και εσύ, πρόκειται πράγματι για κάτι άλλο, βαθύτερο; Το οποίο και κάνει μετάσταση σε όλα τα όργανα του κορμιού της κοινωνίας, πολιτικής και οικονομίας συμπεριλαμβανομένων;

    Θα μπορούσα να πάω και γι’ άλλο σεντόνι μιλώντας για το που τα γράφει ο κόσμος τα μαθήματα οδήγησης αφού πάρει το δίπλωμα για την προέκταση πέους, ή το τι πιστεύει περί πείρας ένας ξερόλας… αλλά την ερώτηση την έκανα ήδη στο τέλος της αμέσως προηγούμενης παραγράφου…
    :-)

    ΥΓ. Ο πιτσιρίκος ποιόν θα αντιγράψει και σε ποιόν θα αντιδράσει;
    ΥΓ2. Υπάρχουν ελαστικά για όλες τι εποχές και δρόμους, ασφαλή, αλλά κοστίζουν και δεν είναι από τις μάρκες που θεωρούνται στην Μεσόγειο «καλές».
    ΥΓ3. Στατιστική άξια προσοχής. Οι δύο συγκρουσούλες όπου έφταιγα εγώ ήταν Ιταλία και Ελλάδα, οι δύο χώρες όπου έχω οδηγήσει το λιγότερο και οι μόνες δύο όπου οι δρόμοι είναι τσίρκο –δεν είναι δικαιολογία, αλλά ίσως το περιβάλλον να είναι …interactive.
    ΥΓ4. Στις ΗΠΑ και ΗΒ, αν σκεφτείς να πατήσεις διπλή γραμμή ή να πας πάνω από το όριο, βλέπεις μπλε φώτα να αναβοσβήνουν στον καθρέπτη. Η αστυνόμευση, και η γνώση ότι νόμοι και πρόστιμα εφαρμόζονται, παίζει ρόλο παντού στην κοινωνική συμπεριφορά.

    ΥΓ5. Από την γελοιογραφία της πόρσε και κάτω, ιδίως το τέλος της ανάρτησης, Respect.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε στα ΥΓ
      1. Σε οποιον και ο Τράκης ή ο κάγκουρας της γειτονιάς. Στην πρώτη μαλακία που θα γίνει τρεντ δλδ
      2. Αμα εχω αμαξι που κανει 200Κ μπορώ φαντάζομαι να αγοράσω κατάλληλα λάστιχα #τσίπης_αλέρτ
      3. :Ρ
      4. Στην Γερμανια αμα κανεις καμια παραβιαση σε κανα κωλοχώρι ο γερμανός συνοδηγός παθαίνει κωλούμπρα εχει δεν έχει μπατσους κοντά
      5. Μπα, και το πιο πάνω καλό ειναι!
      ;)

      Διαγραφή
    2. ;-)
      Μια ερωτησούλα, πες την ΥΓ6...
      Το προ-τελευταίο από τα 10 τουτού που αγόρασα στη ζωή μου (τα δύο τελευταία με ζερό χλμ καινούργια) το έχω ακόμα. Είναι ένα κόκκινο Τσεροκή 4 λίτρα 6κύλινδρο inline (μηχανή σχεδιασμένη τα '1950), και είναι 23 ετών. Μετά από πινακίδες Μασαχουσέτης 13 χρόνια και Ελληνικού τελωνίου 6 χρόνια, τώρα έχει Ιταλικές "Αυτοκινήτου Ιστορικής Αξίας". Του βάζω πάντα λάστιχα All-Terrain που φέρνω από την Αμερική και δεν τ’ αφήνω να παλιώσουνε. Έχει περάσει χιόνια, παγετούς και τον κατακλυσμό του Νόε. Αλλά, ΜΟΝΟ στην Ελλάδα, έτσι και ρίξει μια ψιχάλα στο δρόμο, τα λάστιχα γλιστράνε στο οδόστρωμα. Τι βάζετε στην άσφαλτο 'κει πέρα;;;

      Διαγραφή
    3. Μάλλον τείνεις προς την άποψη του dion με την οποία δεν πολυδιαφωνώ, αλλά ...;)

      Διαγραφή
    4. Ούτε ‘γώ πολυδιαφωνώ με τον dion, αλλά η ποιότητα των δρόμων τελικά είναι απλή δικαιολογία. Αν οι δρόμοι στο Ελλάντα γίνονται με σπέρμα και γλιστράνε ή κολλάνε, ας οδηγεί ο κόσμος πιο προσεκτικά.

      Η αλήθεια είναι ότι τόση ώρα αποφεύγω το πραγματικό θέμα γιατί αν αρχίσω με τον εγκληματία παλιάνθρωπο ο οποίος ανέθρεψε παιδί με τέτοιο τρόπο που κατέληξε, το παιδί, να είναι ανεύθυνος δολοφόνος με ανθρωποκτόνα παιγνιδάκια τα οποία θα τάιζαν 10 οικογένειες ένα χρόνο με το κόστος τους… θα ξεσαλώσω και δε θα με γνωρίζεις. Γι’ αυτό και το γύρισα στο γενικότερο «τι τρέχει ρε με τους οδηγούς στο Ελλάδα»… (που και αυτό, όπως το έθεσα στο πρώτο μου, δεν είναι και τόσο εκτός θέματος).

      Τες-παν, πριν πάρω δίπλωμα και αυτοκίνητο στο Αγγλία, το ’78, είχα μοτό, χόντα 125. Στην βόρεια μεριά το Χάιντ Πάρκ, πάω ωραία και καλά ελαττώνοντας προς κόκκινο φανάρι, πήγαινα εκείνη τη στιγμή κάπου 5 χλμ/ω, βγαίνει ένας μαλάκας από δικό του STOP απ’ τ’ αριστερά μου και μου διαλύει τον αστράγαλο και όλη τη μηχανή. Αν δεν είχα ολόφατσο κράνος με σαγόνι, η φάτσα μου τώρα θα ήταν σαν την σκοτεινή πλευρά της σελήνης. Τελικά στο Λονδίνο δε με χτύπησε Άγγλος. Ήταν, το τσογλάνι, ρωμιός φοιτητής που οδηγούσε την άλφα ρομέο του εφοπλιστή μπαμπά. Τυχερός δηλαδή που δε με σκότωσε. Συνέχισα να ανεβοκατεβαίνω τους ορόφους της σχολής χωρίς ασανσέρ με δεκανίκια έξι βδομάδες. Κάθε σκαλί και «ευχαριστώ» πού γλύτωσα…

      Διαγραφή
    5. …και φυσικά υπάρχει ταξικό πρόσημο σε όλα.
      …και φυσικά η μαλακία είναι διαταξική.
      Αλλά… η σημασία είναι στο να ξεχωρίζουμε τις κότες απ’ τ’ αυγά, και τ’ αυγά απ’ τα πασχάλια.
      Τουλάχιστον να προσπαθούμε. Όπως εδώ :-)

      Διαγραφή
  7. να μην ακούω μαλακίες...μου θυμίζει μια μέρα που άκουσα εδώ στο ράδιο ότι "πράγματι μετά που μπήκε εκεί το τσιμεντένιο διάζωμα έχουν μειωθεί φοβερά τα ατυχήματα" ...σωωωωωωωωπα....το πρώτο και κύριο για το γενικό πρόβλημα είναι τι σκατά δρόμους έχουμε...τις λοιπές πίπες του κάθε αγιάννοδιώκτη για το στραβό μας το κεφάλι που θα μας το φτιάξει αυτός αν του δώσει η κυβέρνηση λεφτά για να μας κάνει σεμινάρια (η παλιοκακιά κυβέρνηση που δεν του τα δίνει ενώ η προηγούμενη η καλή του τα έδινε), τα ακούω βερεσέ

    να μην ξεχνάμε εκείνο τον έρμο οδηγό F1 που αφού έκανε το "πήγαινε" στο ελλαντικο δρομο (λουφάζοντας πίσω απο ενα λεωφορείο από τον φόβο του), επέλεξε να κάνει το "έλα" με ελικόφτερο

    παμ παρακάτω, όποιος έχει μπει σε αμάξι ξέρει ότι μόλις η ταχύτητα πάει πάνω απο 120 (αντε 140-150) νιώθει την απλή σιγουριά οτι αμα γίνει κάτι την πέωσε (οτι δεν μαζεύεται το όχημα με τπτ δλδ)...δεν λέω οτι με 120 μαζεύεται (απλά νιώθεις οτι μαζεύεται, μαλακία μεν, ανθρώπινη δε), απλά απο εκεί και πάνω βγάζει μάτι οτι βγήκε ο χάρος παγανιά...οπότε ο τύπος που πάει με 300 (φτωχός ή πλούσιος) είναι για κλωτσιές, τελεία.

    ...περισσότερο για κλωτσιες απο οτι ο πιωμένος για μενα γιατι το να μπεις πιωμενος στο αμαξι (πιθανον να) εχει επισης ταξικο προσημο καθοτι άμα δεν το φυσάς τότε ταξί γιοκ αμα είσαι επαρχία επίσης ταξί γιοκ οπότε μεταξύ του να κάτσεις στο κωλοχώρι και να μην κουνήσεις ρούπι ποτε, οκ μπορεί να πας να πιεις κ 2 ποτά στην δίπλα πόλη...μαλακία μεν, ανθρώπινο επίσης δε...το να πας ομως με 850 χλμ/ωρα απο ποια σκατα περισταση/αναγκη προκυπτει; α, φοβασαι μην δεν προλαβεις και λιώσει το χιονι στο ski resort; ε αστα διαλα
    (για να το κάνω πιο φραγκοδίφραγκα για αυτούς που θα πιαστούν από εδώ: κανείς δεν κάθεται επιτούτου να πιει πριν μπει σε αμάξι με επιχείρημα "εμένα με καβλώνει να οδηγώ πιωμένος" και αμα βρούμε κανέναν που το κάνει, να τον εκτελέσουμε δημόσια)

    και βεβαίως όποιος ζει κινδυνεύει...οποιος μπαινει σε δρόμο κινδυνευει λίγο παραπάνω κλπ...ε άλλο όμως να πας επειδη ο απεναντι στουκαρε πανω σου γιατι (πχ) επαθε καρδιακο, αλλο επειδη ετρεχε πηγαινοντας ανθρωπο στο νοσοκομειο, αλλο επειδη ετρεχε επειδη ειναι καγκουρας, αλλο επειδη ετρεχε επειδη ειναι καγκουρας που παει αραχωβα για σκι, αλλο επειδη ετρεχε επειδη ειναι καγκουρας που παει αραχωβα για σκι και οδηγάει πυραυλοκίνητο που έχει καβαντώσει από τα γκαφρά από καταγγελώμενα ως εργασιακά κάτεργα του φάδερ, αλλο επειδη ετρεχε επειδη ειναι καγκουρας που παει αραχωβα για σκι και οδηγάει πυραυλοκίνητο που έχει καβαντώσει από τα γκαφρά από καταγγελώμενα ως εργασιακά κάτεργα του φάδερ κ σκαει πανω σου στο παρκινγκ...δλδ ο τύπος το τερμάτισε, σενάριο να το έγραφες θα σου λέγανε οτι το γάμησες

    απο εκεί και πέρα ταξικό πρόσημο υπάρχει παντού και στα πάντα...

    αλλωστε υπάρχουν και φτωχοι παιδεραστες αυτό όμως δεν σημαίνει οτι δεν θα κράξουμε έξτρα τον σεξοτουρισμό των πλουσίων...και όποιος κιορατας αρχιζει τις γενικοτιτες τύπου αυτα τα κάνουν και φτωχοι όταν κράζεις τον σεξοτουρισμό των πλουσίων είναι για έξτρα φτύσιμο καθότι (θα έπρεπε να) εχει και η σφουγγοκωλαριοσυνη τα οριά της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δρομοι:
    1.Για κατσε ρε, όταν η συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων γίνεται σε μικρές ταχύτητες και κοντά στο σπίτι άλλος ειναι ο καυγάς.
    2. Στο δε παρόν είχαμε το καλύτερο αυτοκίνητο σε έναν από τους καλύτερους δρόμους της χώρας. Αμα όμως το κεφάλι ειναι ****, να σου χέσω τους δρόμους.
    ** Δικηγόρος του διαβόλου: και αυτοι οι μαλάκες δεν μπορούσανε να χτίσουνε το πάρκιν πιο μέσα;**


    Προφανώς ισχύει ότι ταξικό πρόσημο υπάρχει παντού και πάντα, όπως ότι τα πάντα είναι πολιτική και πως ότι όλοι στην Ελλάδα είμαστε ΠΑΣΟΚ. Ο καυγάς ειναι αν θέλουμε να βρούμε τι σκατά έφταιξε για το συμβάν μάλλον δεν θα είναι η εργοδοτική πολιτική του μπαμπά του θύτη.

    Η θετικιστική άποψη του μηχανικού που εκφράζεις με έλκει, αλλά έχει και η ηθικολογία πεδίο δόξης λαμπρόν στο δεδομένο ζήτημα. Ποιος γαμεί τον Ιαβέρη και τα σεμινάρια, κανα μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής στο δημοτικό πχ δεν θα μπορούσε να υπάρχει; Ή η υποχρέωση να σε βάλουν σε πίστα κατά την διδασκαλία οδήγησης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα νουμερακια (και οι στατιστικες) ειναι ο καλυτερος τροπος να πεις ψεματα...π.χ. ποσα απο αυτά τα θανατηφόρα με <50χλμ/ωρα έχουν να κανουν με μηχανες/ποδηλατα/πεζους;

      αμα το ψάξουμε εκει και ειναι πχ 80% τοτε να απαγορευσουμε τις μηχανες εξ ολοκλήρου; αν οχι, γαμησε τα γιατι κ με 20 χλμ αμα πεσεις με μηχανη παίζει να το φας το κεφαλι σου

      ποσα με παρανομες διαφημιστικες πινακιδες; κ.ο.κ. οπότε μισά γεγονότα (και μάλιστα χωρίς πηγή) = μηδέν γεγονότα

      πάμε στα αμαξια στα οποία καλώς γνωρίζουμε οτι αμα στουκάρεις με 40 χλμ μαλλον θα την γλυτώσεις (τι να κανουμε τωρα)...όπως σε οτιδήποτε αλλο, δεν μπορεις να λες "ειμαστε κάφροι" (γενικά) και τα @@ μου κουνιούνται...ούτε να ελπίζουμε οτι θα πάψουν οι φόνοι επειή ο λαός θα ξεπεράσει την ανάγκη να σκοτώνει...να πάψει η χουντα της βλακείας, το αναγνωρίζω ότι βάλανε κοτζαμ ποτάμι στην βουλή, αλλά οκ, στοπ

      όπως σε κάθε πρόβλημα, όταν έχεις σύστημα με κεντρική εξουσία, αμα θες λύση κοιτάς να δεις τι μπορει να γίνει σε κεντρικό επίπεδο...αλλιώς παπαρολογούμε για να μην κάνουμε τίποτα

      ε τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια, ανθρωπινοί δρόμοι μπορουν να γίνουν...τα άλλα είναι ναχαμεναλεγαμε

      αν θέλουμε να φύγουμε απο το γενικό και να πάμε στο ειδικό, αν υπήρχε τσιμεντένιο στιθαίο για κανα 100μ ακόμα προς τα πίσω με στένωση στην είσοδο ή/και ενα κοντρα τσιμεντενιο στηθαίο να προστατευει το χώρο σταθμευσης τότε ο κόπανος με την ρουκέτα θα έσκαγε εκεί και θα τελείωνε το πράγμα...αλλά αυτά κάνουν λεφτά τα οποία μάλιστα πρέπει να τα πληρώσουν οι καλοί μας εκδότες, οπότε καλύτερα να φωνάζουμε για το κακό το ριζικό μας, το μυαλό μας, την εκπαιδευσή μας, τα σεμιναρια που δεν κάνουμε παρα πχ να απαιτούμε να φτιαχτεί ο κωλοδρομος σκοτώστρα για τον οποίο πληρώνουμε σαν ζώα διόδια εδω και 50 χρόνια (και έτρεψε σε φυγή τον F1-ακια που είπα πριν) και να στεναχωρήσουμε τα αφεντικα

      Διαγραφή
    2. κ αμα θεμε και αλλα: εφόσον δεν έχουμε δρόμο στο Ελλάντα που να επιτρέπεται να παγαίνεις με 850 να επιβληθεί το ανάλογο όριο σε ότι αμάξι πουλιέται (ή μπαίνει) στο Ελλάντα
      (το ΕΕ όριο είναι λέει 250...ε δεν νομίζω οτι υπάρχει δρόμος στο Ελλάδα με 250 όριο...άρα πιο κάτω)

      θες ακόμα πιο νίντζα: μαζί με το ΚΤΕΟ να μπαίνει υποχρεωτικά ρουφιάνος ταχύτητας στο αμάξι και στο επόμενο ΚΤΕΟ να ελέγχεται και αν εχεις περάσει το όποιο ανώτατο όριο να σε σκίζουν...και πάει λέγοντας

      αλλά τότε θα στραβομουτσουνιάσουν οι φορτώγκες (και λοιποί "ερασταί της ταχύτητας") και ουτε αυτό το λέμε

      οπότε απλά λέμε δώμου λεφτά να κάνω σεμινάρια (να βγάλω κ γω κάτι)...

      Διαγραφή
    3. αυτό με τα σεμινάρια είναι (ως συνήθως) μια αρχιδιά.
      Στα λοιπά μαζί σου

      Διαγραφή
  9. Nick Vassiliou3/3/17 12:14

    Υποθέτω οτι στο άρθρο για τα χιλιάδες θύματα, ο συντάκτης κάνει λόγο για τετραπλασιασμό γιατί τα θύματα ήταν διπλάσια στο (σχεδόν) μισό χρονικό διάστημα.
    Υποθέτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://www.kathimerini.gr/898897/gallery/aytokinhsh/aytokinhsh-epikairothta/as-voh8hsoyme-oloi-na-exoyme-ligotera-troxaia-stoys-ellhnikoys-dromoys

    > Σύμφωνα με στοιχεία αναφέρει ότι βρέθηκε το κλαταρισμένο λάστιχο του μοιραίου αυτοκινήτου, το οποίο ήταν ηλικίας 10 ετών. Αυτό συνεπάγεται ότι το κλατάρισμα ήταν αναμενόμενο, μιας και η ταχύτητα του αυτοκινήτου ήταν πάνω από 270 χλμ./ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνούμε,η μαλακία δεν έχει να κάνει με τα λεφτά και την τάξη αλλά με την οδική συμπεριφορά που δυστυχώς σε τέτοιες ηλικίες το πρώτο μέλημα του κάθε νεαρού είναι να αποδείξει το πόσο αρσενικό είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir