Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2018

Γρηγορη Μακεδονική Ανασκόπηση

Λοιπον, όλοι ξέρετε ή νομίζετε πως ξέρετε τι υπεγράφει στις Πρέσπες και τι μέλλει γενέσθαι. Αυτό το ποστ δεν εξετάζει την συμφωνία αλλά τα ντόπια πολιτικά της απόνερα, τα οποία σιγά σιγά αρχίζουν και αναδεύονται. Μια κατάσταση κρίσης, έστω και τεχνητής, είναι πάντα χρήσιμη, διότι στις κρίσεις καθείς λειτουργεί πιο αυθόρμητα και έτσι μπορεί να ψυχολογηθεί καλύτερα.

ΣΥΡΙΖΑ: Νομίζω πως η συμφωνία και τα καλά ή κακά της  χρεώνεται ολόκληρη στον Κοτζιά. Η εξυπνάδα του Τσίπρα ειναι ότι δεν φοβήθηκε να βάλει ένα πανέξυπνο και ελαφρώς χαοτικό τύπο (κάτι σαν ΧΧL Βαρουφάκη), ο οποιος σε καμια περίπτωση πάντως δεν ειναι δελφίνος, στο Υπεξ. και να τον αφήσει να κάνει κουμάντα, εννοείται με την Δαμόκλειο σπάθη πάνω από το κεφάλι του (του Κοτζιά) . Ήτοι αν τα πας καλα, ΟΚ, αν τα πας κακά τα λούζεσαι και φεύγεις. Η παλαιότερη συνήθεια ο Υπεξ να ειναι είτε δελφίνος είτε απόστρατος δεν υιοθετήθηκε από αυτήν την κυβέρνηση με ότι αυτό συνεπάγεται στον τομέα της ενεργητικότητας.
Η ερώτηση ειναι τι σκατά σκέφτηκε ο Τσίπρας και έδωσε το πράσινο φως στον χοντρό. Τα περί πιέσεων τα ακούω βερεσε. Όχι γιατί έτσι είπε ο Αλέξης, αλλά διότι στην παρούσα φάση ότι πίεση ήταν να φάμε την φάγαμε και κυρίως διότι πλεον δεν υπάρχει περίπτωση ο Αλέξης να δείξει καλοπαιδισμό (μάλλον το ποστ θα σας ξενίσει μιας και δέχεται ως δεδομένο ότι στην πρώτη φάση της διαπραγμάτευσης ο Τσίπρας παραήτανε καλοπαιδίστας) όπως στην αρχική φάση της πρώτης ΣΡΖ κυβέρνησης χωρίς απτά και μπροστάντζα ανταλλάγματα.
Όχι, η αίσθηση μου ειναι οτι υπήρχε αυθύπαρκτη πολιτική βούληση να το κλείσει το θέμα. Τρομακτικές πιέσεις ενδεχεται να δέχθηκαν τα Σκόπια και όχι η Αθήνα, αλλα αυτα ειναι συνομωσιολογία και δεν θα παρεκτραπώ σε ψεκασμένες ατραπούς χωρίς στοιχεία.
Και ΟΚ, για τον γράφοντα σχεδόν κάθε συμφωνία για το Μακεδονικό θα ήταν μια καλή συμφωνία. Για τον μέσο, ελαφρώς αμόρφωτο, εθνικοβαρεμένο και κορόιδο της πατριωτικής δεξιάς ομως Έλληνα πολίτη τα πράγματα δεν ειναι ακριβώς έτσι. Άρα τι σκέφτηκε ο Τσίπρας και he released the Kraken Κοτζιά;
Κατά την γνωμη μου το θέμα του ειναι το ίδιο που είχε ο Καραμανλής jr. Η υστεροφημία. Ο Καραμανλής φυλάττει την υστεροφημία του μήν κάνοντας τίποτα (όπως και έτσι άπρακτος έλαμψε σε όλη την κυβερνητική του θητεία), αλλά ο Τσίπρας είναι από άλλο υλικό, πιο καπάτσο και ευέλικτο. Εξηγούμαι: Σχεδόν όλοι δέχονται πως ο Συριζα μικραίνει και πως ο Τσίπρας μεγαλώνει. Το κόμμα σιγά σιγά γίνεται προσωποπαγές (πασοκίζει). Κοινώς ο Τσίπρας πλέον κυριαρχεί στο κόμμα, το κράτος είμαι εγώ και άλλα συνώνυμα παρακμής. Όμως οι εκλογές μπορεί και να χαθούν. Και ενώ η άποψη Λούλη ("αν ο Τσίπρας χάσει αυτές τις εκλογές θα κερδίσει τις επόμενες") έχει μια λογική, μια λογική επίσης έχει και η θέση πως κερδίσει-χάσει ο Σύριζα και ο Τσίπρας δεν μπορούν να θεωρηθούν πλέον αριστερά. Η ήττα στο Μνημονιακό πεδίο και η ποδηγέτηση της οικονομικής πολιτικής (για την ακρίβεια η συνέχιση της ποδηγέτησης. Θες με καλύτερους όρους; με καλύτερους όρους, αλλά ποδηγέτηση) επισκιάζει όλα τα άλλα. Οπότε ο Σρζ, σε πείσμα της κοινής λογικής για κόμμα που εξαρτάται από άλλα για να περάσει νόμους, βάλθηκε να αφήσει κάργα προοδευτικό, θετικό και καθαρό έργο όπου δεν άπτεται της οικονομικής πολιτικής και το έκανε και σε θέματα που κάνουν τζιζ. Και αν το καλοσκεφτείς δεν τα πήγε και άσχημα. Μετρήστε:
- Σύμφωνο συμβίωσης
- Ταυτότητα φύλου
- Αδειες σε περιορισμένο αριθμό ΜΜΕ με αυστηρούς όρους
- Φαρμακευτική κάνναβη
- Υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια
- Αποσυμφόρηση φυλακών
- και πολλά άλλα τέτοια που βαριέμαι να ψάξω,
είναι νόμοι προοδευτικοί, φιλελεύθεροι, ευρωπαϊκότατοι, που δύσκολα όμως θα πέρναγε άλλη κυβέρνηση στην Ελλάδα. Δίνουν ρε παιδί μου ένα στίγμα. Αλλά όχι ισχυρό. Δεν σείστηκε και το σύμπαν επειδή ο Μήτσος και ο Κίτσος νυμφεύτηκαν (sic) και υιοθέτησαν την Τουλίτσα. Όλοι θυμούνται τον Συριζα για το Μνημόνιο 3 και για το Δημοψήφισμα που "εκανε το όχι ναι" (sic). 
Όχι πια όμως. Ο Τσίπρας, χάσει-κερδίσει, θα ειναι ο Πρωθυπουργός που έκλεισε το Σκοπιανό ζήτημα, αγνόησε το πολιτικό κόστος, επέβαλε μια συμφωνία στα μέτρα του χωρίς να ξεφτυλίσει τον αντίπαλο, ηρέμησε μια ευαίσθητη περιοχή και δικαίωσε όλους τους σοβαρούς φιλελεύθερους (και τους πεντε-έξι) και αριστερούς της χώρας παράγοντας επιτέλους μια  μή κομπλεξική και αποτελεσματική εξωτερική πολιτική με απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα. Ή τουλάχιστον εκεί ποντάρει (1). Βεβαίως, το κόμμα θα τις φάει τις σφαλιάρες του, ειδικά στην Β. Ελλάδα αλλά πιθανότατα το target group του δεν θα επηρεαστεί. Και επειδή its the economy stupid έχει άλλον ένα χρόνο για να κάνει τις κατάλληλες μπαγαποντιές (επιδόματα, βασικούς μισθούς, μείωση ανεργίας, τέτοια) που θα αναιρέσουν την όποια κομματική ζημία. Το outing Κοτζιά στην Βουλή το οποιο εν ολίγοις εξεφτέλισε όλους τους προηγούμενους Υπεξ, όσο και αν δεν έπαιξε στα κανάλια, θα παίξει προεκλογικά και μάλιστα πολύ. Αλλά, είπαμε, ακόμα και αν η ζημία δεν επουλωθεί, ο κάθε Τσίπρας θα προτιμούσε να τον ρίξουνε για μια συμφωνία που κάνει καλό στην χώρα παρά επειδή ψήφισε ακόμα ένα Μνημόνιο. Ακόμα δλδ και να χάσει τις εκλογές, μετά την (αναμενόμενα) καταστροφική θητεία Μητσοτάκη (απόδοση 1.000001) το πόπολο θα θυμηθεί κάποιον που δούλευε χωρίς να υπολογίζει το πολιτικό κόστος.
Ή τελος πάντων αυτό ειναι το σχέδιο. Μπορεί να μπάζει από 10 μεριές, αλλά έχει την λογική του, ναι;

ΝΔ: Το πρόβλημα της ΝΔ ειναι ότι δεν ξέρει τι θέλει πέρα από το να κερδίσει τις εκλογές. Η ΝΔ απλά θέλει να κερδίσει τις εκλογές. Και αν δεν σας αρέσουν οι απόψεις της έχει και άλλες. Αρκεί να κερδίσει τις εκλογές. Πρόγραμμα, θέσεις κτλ ειναι τεττριμένα πράγματα και μπορεί να διώξουν κιολας κανέναν και να χάσουμε τις εκλογές. Το οφθαλμοφανές κοντόφθαλμο της θεώρησης δεν διαφεύγει κανενός πλην της ηγετικής ομάδας της ΝΔ η οποία νομίζει πως αν λέει συνέχεια πως οι άλλοι δεν κάνουνε (2) ξαφνικά θα πειστούμε πως αυτοί της ΝΔ.... κάνουνε. Γιατί έτσι.
Οπότε και η αντιμετώπιση της συμφωνίας από την ΝΔ ειναι μοιραία κοντόφθαλμη. Υιοθέτησε τις ΧΑτικες κραυγές (αυτή την φορά μάλιστα μπήκε στην πρωτοπορία) διότι θεωρεί πως έτσι κερδίζει ψήφους. Πρακτικά ισχυροποιεί την ΧΑ και τον κάθε Φαύλο Κρεμμυδιώτη μιας και νομιμοποιεί τον λόγο τους, αλλά τα ίδια λέγαμε και επί Σαμαρά, μήπως μας άκουσαν τότε; Την ίδια στιγμή όμως, όσο και αν παίζει την τρελή, η ΝΔ ειναι υποχρεωμένη να αναγνωρίσει πως ποτέ δεν τα κατάφερε καλύτερα, πως είχε δεχθεί deal με "λιγότερα" (το οποίο απέρριψε ο Γκρουέφκσι και όχι ο Καραμανλής, όσα και να λέει ο κάθε Πορτοσάλτες), και πως τέλος πάντων η ρεαλιστική προσέγγιση επί Ντόρας και Καραμανλή ανηψιού είχε δεχθεί πολλά περισσότερα από αυτά που δέχθηκε ο Κοτζιάς (και καλώς κατά την γνώμη μου). Το ότι η διαχρονική πολιτική "εθνική" επιλογή ("συνθετη ονομασία" κτλ) της ΝΔ, τώρα δαιμονοποιείται σε μια υποδειγματική επίδειξη διπλής σκέψης, τεκμαίρεται από παντού και όχι μονο από τα έγγραφα του Κοτζιά. Και μπορεί η ιστορία με το FAZ να ήταν απλά τροχιοδεικτική, τουτέστιν να υπάρχουν χοντροί νεοδημοκρατικοί σκελετοί ευρωπαϊκού τύπου στο θέμα, διότι (ας μην γελιόμαστε) όλοι οι Έλληνες πολιτικοί, και ειδικά οι δεξιοι οι οποίοι ήταν και στα κουμάντα, δεν μιλάνε στο εξωτερικό για "FYROM" αλλά για Μακεδονία, όχι για άλλο λόγο, αλλά τουλάχιστον για να τους καταλαβαίνουν οι συνομιλητές τους (3). 

Τέλος πάντων το ζήτημα ειναι ότι για ένα μή-θέμα η ΝΔ μπουρδελοποιείται και οι μετριοπαθείς πλέον έχουν τον Κυριάκο στην μπούκα και περιμένουν την στραβή για να τον σταυρώσουν. Διοτι ναι μεν οι συνταξιούχοι θα πάνε αναντάμ παπαντάμ με την πατριωτική ΝΔ, αλλά οι 30αρηδες ενδιαφέρονται και για άλλα πράγματα και όχι τόσο για μια διένεξη που ξεκίνησε όταν φοράγανε πάνες και εν ολίγοις δυσκολεύονται να καταλάβουν, ειδικά άμα αρχίσεις και τους εξηγείς τι στο καλό παίζει διότι ελαχιστοι ξερουν/καταλαβαίνουν πως:
- Η Ελλάδα αναγνωρίζει επίσημα 4 Μακεδονίες
- Η Ελλάδα έχει αναγνωρίσει την Δημοκρατία της Μακεδονίας πάμπολλες φορές, τελευταία φορά μάλιστα με Υπεξ τον Σαμαρά
- Η ύπαρξη της ΠΓΔΜ μας κωλοσυμφέρει σανχώρα
- Η ιμπεριαλιστική-αναθεωρητική δύναμη στην περιοχή (μετά την Τουρκία) είμαστε εμείς.
- Το όνομα "Μακεδονία" ως αναγνωριστικό χώρας έχει "χαθεί" εδώ και σχεδόν 30 χρόνια (και δικαίως) και ο καυγάς έχει πλέον "εκφυλιστεί" στα της αρχαίας Μακεδονίας την οποία την "πήρε πίσω" ο Κοτζιάς.

Το πόρισμα ειναι ότι ενώ μια τέτοια ρητορική ζημιώνει (;) τον Σύριζα, έχει αμφίβολα οφέλη για την ΝΔ , με τόσα "καθαρότερα" και ακροδεξιότερα κόμματα να παίζουσι και το κέντρο να απωθείται από αυτές τις ακρότητες. Το διαχρονικό ρητό πως αμα ανακατευτείς με τους φασίστες στο τέλος θα σε καπελώσουν (4) δεν δείχνει να επηρεάζει την σκέψη της ΝΔ, η οποια, όπως και στο οικονομικό κομμάτι, ορμάει κατακέφαλα στο ντουβάρι ενώ η ενδεδειγμένη στάση θα ήταν πιο μετριοπαθής και cool και να αφήσει τον ΣΡΖ να βγάλει το μνημονιακό φίδι από την τρύπα με την ίδια να σιγοντάρει στην "υλοποίηση της πολιτικής ΤΗΣ" σιγουρεύοντας την πτώση του σύριζα.
Τέλος πάντων, όποιος είδε την σχετική κουβέντα στην Βουλή κατάλαβε και την γύμνια των επιχειρημάτων της ΝΔ και την ανεπάρκεια Κυριάκου, γι αυτό και δεν είναι τυχαίο που κατόπιν η ΝΔ το γύρισε στις άναρθρες κραυγές το ζήτημα ελπίζοντας τα ντεσιμπέλ του Άδωνη να καθαρίσουν. Μεταξύ μας, χλωμό το βλέπω παρόλο το ΜΜΕτζίδικο μασάζ, γιατί απλούστατα κάποιες θέσεις είναι μή υπερασπίσιμες (όπως πχ το κράξιμο από Σαμαρά-Βορίδη του ΠτΔ).

Update
Δεν άντεξα ;)
Η κάτω φωτο ειναι από την αγόρευση Σαμαρά στην Βουλή

Τέλος update


Τελος πάντων, με έτρωγε ο διαολος απ΄οταν το πρωτοσκέφτηκα και το FAZ μάλλον με επιβεβαιώνει πως η ΝΔ δεν θα καταψηφίσει το deal αν και όταν έρθει, εκτός και αν η ψήφος της δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα. Γι αυτό και λύσσαξε ο Βορίδης να μιλά για "έννομα αποτελέσματα" που "δεσμεύουν καθε κυβέρνηση και κάθε Βουλή", προεξοφλώντας την υπαναχώρηση της ΝΔ, αλλά με τρόπο που να δείχνει πως θα φταίει ο ΣΡΖ. Θεμιτό, δεν λέω, αλλά το ζήτημα ειναι η υπαναχώρηση και όχι το ποιος φταίει.

ΠΑΣΟΚ: Μπουρδελοποίηση ανευ λόγου. Είχα γράψει πως το ΠΑΣΟΚ ΚινΑλλ παίρνει τα πάνω του, απορροφώντας το Ποτάμι και κυρίως αποσπώντας δυσαρεστημένους ΣΡΖαιους. Αυτό ομως αρχίζει και αντιστρέφεται. Το έντονο αλλοιθώρισμα προς την ΝΔ τρομάζει τους κεντροαριστερούς οι οποίοι δεν έχουν κανένα λόγο να ψηφίσουν/βοηθήσουν ειδικά αυτή την ΝΔ (5). Το πήρε χαμπάρι μέχρι και ο Θεοδωράκης και ετοιμάζει ηρωική -και καθαρόαιμα κεντρώα- έξοδο. Αφού το ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να αυτοκτονήσει για να μην πάνε μερικοί "διακοπές", ο Σταύρος, πολύ λογικά καταλαβαίνει πως τον ίδιο το ζήτημα αυτό δεν τον αφορά και ετοιμάζεται να την κάνει. Το Ποτάμι πήγε στο ΠΑΣΟΚ για ασφάλεια, όχι για να αποτύχει με ευθύνη τρίτων. Εύλογα θα προτιμήσει να αποτύχει, αν αποτύχει δηλαδή, με ευθύνη δικιά του.
Το ΠΑΣΟΚ έπρεπε να "στηρίξει κριτικα" το ντιλ, όπως κάνουν και οι Ευρωπαίοι σοσιαλιστές άλλωστε και να το παίξει ρεαλισμός, Ευρώπη, τέτοια. Η Φώφη όμως άγεται και φέρεται από το χοντρό σαχλομανικό κτήνος του Βενιζεάλ και λειτουργεί αλλιώς. 

ΧΑ: Προφανώς αυτές οι καταστάσεις ειναι βούτυρο στο ψωμί της. Ελπίζουμε και παρακαλάμε η δίκη να τελειώσει γρήγορα και να πάνε επιτέλους κάποιοι από αυτούς φυλακή. Μοναδικό καλό νέο η ξεφτίλα ΧΑ-Μπαρμπαρούση, όπου και το γνωστό επίπεδο μαγκιάς και γενναιότητας των καθικιών εφάνη περίτρανα για άλλη μια φορά.

ΚΚΕ: Το ΚΚΕ προτίμησε να φτύσει κατάμουτρα την ιστορία του, τις διεθνιστικές του θέσεις, τον αρχετυπικό (κοινωνικό) φιλελευθερισμό του κομμουνισμού μόνο και μόνο για να σκάσει την κυβέρνηση. Και όλα αυτά με την πρόφαση ότι "αν αναγνωρίσουμε την ΠΓΔΜ, θα μπει στο ΝΑΤΟ και εμείς δεν θέλουμε ΝΑΤΟ" αγνοώντας επιδεικτικά το δικαίωμα ενός ολόκληρου λαού στην αυτοδιάθεση. Τι να πω, ακόμα και για τον Κουτσούμπα, μιλάμε για new low. Αλλά αμα σε εκπροσωπεί η Κανέλλη, όσο να 'ναι ψεκάζεσαι.

ΑΝΕΛ: Δεν τους λυπάμαι καθόλου. Ο Καμμένος είχε 3 χρόνια καιρό να μασαζάρει το πράγμα και να το παίξει υπεύθυνη κεντροδεξιά. Αυτός προτίμησε να παίζει τον σκληρό στρατόκαυλο, να κάνει άκυρες δηλώσεις και να το παίζει Πατρις-Θρησκεία-Οικογένεια. Προς υπεράσπισή του, ο Πάνος ξέρει ότι και αυτός τελεί υπό ομηρία και πως ειναι πολύ δύσκολο να ξαναμπει στην Βουλή, οπότε δρώντας πανικόβλητα κοιτά να μπετονάρει την ακροδεξιά μερίδα των οπαδών του. Κοντόφθαλμο, αναποτελεσματικό και ανούσιο. Πρακτικά συναγωνίζεται με την ΝΔ για ψήφους που δεν θα ήθελε κανένας, διότι λειτουργούν σαν ανθρωποδιώκτης. Ο Δ. Καμμένος μπορεί να είναι φασίστας (6), αλλά δεν ειναι ο τυπικός ΑΝΕΛ βουλευτής (θα ισχυριστώ όμως ότι συμπεριφορικά μοιάζει με την τυπικό ΑΝΕΛ ψηφοφόρο).


Πιο κάτω δεν έχει νόημα, απλά να σημειωθεί η, αηδία  που προξένησε η Κωνσταντοπούλου με την ξαφνική, αυτοκτονική και λανθασμένη σειρά ενεργειών/δηλώσεών της για το θέμα. Αμφιβάλλω αν η Ζωή βρει έστω και την ψήφο της στην κάλπη. Αριστερός πάντως να την ψηφίσει αποκλείεται.


(1) Και "στην έξοδο από τα Μνημόνια" βεβαίως βεβαίως
(2) Εδώ ο γνωστός σεσημασμένος καραγκιόζης Οικονόμου σήμερα είπε πως για να επιστραφούν οι 2 Έλληνες στρατιωτικοί από την Τουρκία, αρκεί να ...πέσει η κυβέρνηση
(3) Το θέμα της ονομασίας έχει ψοφήσει τελεσίδικα και απλά ο Κοτζιάς έσωσε 5-6 πράγματα που θεωρούνται πολύτιμα όπως η αρχαία Μακεδονία και ο ορισμός της ΠΓΔΜ ως Βόρειας και όχι σκέτης Μακεδονίας.
(4) Και μετά θα σε γαμήσουν. Και μετά θα σε φάνε.
(5) Μια βουδική ΝΔ πιθανόν να μην χάλαγε κανέναν.
(6) λόγω αυτης της ιδιοτητας έχασε και ένα υπουργείο ρε γμ

12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/6/18 07:59

    υπεγράφη κι όχι υπεγράφει. Τελοσπάντων βάλε ένα υπογράφτηκε.
    Καλή ανάλυση. Τα αυτονόητα γράφεις. Το θέμα είναι πόσοι τα καταλαβαίνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νμζ πως είμαι σωστός. Τώρα αν είναι εύηχο, αυτό ειναι άλλο καπέλο. Συμφωνώ πως αυτά που γράφω ειναι αυτονόητα, αλλά δεν είδα να τα έχει γράψει κανένας

      Διαγραφή
  2. αναρωτιέμαι εάν υπάρχουν διαφορετικές τοποθετήσεις ως προς τη συμφωνία μεταξύ προσφύγων και γηγενών. Αναρωτιέμαι επίσης αν ο παλιός αυτός διαχωρισμός κάνει την επανεμφάνισή του στη Βόρεια Ελλάδα. Η περίπτωση με τον κυρ Γιάννη για παράδειγμα, ίσως να έχει και μία τέτοια διάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @pinko palest
    Πολύ ενδιαφέρον, δεν μπορώ να το ξέρω. Μπορώ να μαντέψω όμως πως οι νεοφώτιστοι θα είναι κάπως πιο πωρωμένοι. Ο ανταποκριτής μου στην Φλώρινα όμως μου μεταδίδει καθολική αποδοκιμασία, ακόμα και μεταξύ των γριών που μεταξύ τους μιλάνε "ντόπια" και όχι ελληνικά (και όμως υπάρχουν ακόμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ενδιαφέρον είναι ότι εγώ, φερ’ ειπείν, που ταυτίζομαι σαν αριστερός ή κεντροαριστερός (ανάλογα με το σε ποια χώρα είμαι, και σκεπτόμενος κοινωνιο-οικονομικά) φοβάμαι ότι έτσι και πω ότι διαφωνώ και το θεωρώ μεγάλο λάθος το να υπάρχει η λέξη «Μακεδονία» στο σύνθετο όνομά τους, θα θεωρηθώ «δεξιός» ή φασίστας. Που σίγουρα (ελπίζω) δεν είμαι! Αυτό είναι αξιοπερίεργο (το ότι κινδυνεύει κανείς να θεωρηθεί «δεξιός»).

    Για μένα, άσχετα με το αν είναι «Μακεδόνες» ή αν τα εδάφη τους είναι μέρος της Μακεδονίας (που δεν είναι…), το να ονομαστεί ένα κράτος με το όνομα μέγιστης επαρχίας γειτονικού κράτους είναι ευτράπελο αν όχι ύποπτο. Καναδά τον λένε και όχι Μίσιγκαν! Εκτός αν μιλάμε για κράτη όπως η Δημοκρατία του Κογκό και η Λαϊκή Δημοκρατία του Κογκό…

    Και η ανάλυση του χρονοδιαγράμματός σου γραμμένη όπως την κατανοώ και εγώ. Ιδίως περί χοντρού.

    ΥΓ., για Ζωή ΣεΛόγουΜας: "Δεν εκχωρούμε πόντο από τα σύνορά μας, καμία διαπραγμάτευση για τη χρήση του όρου Μακεδονία μέχρι να αποκατασταθεί η δημοκρατία στη χώρα."Δηλαδή, υπό συγκεκριμένους όρους και καταστάσεις, εκχωρεί. (εκτός αν δεν ξέρω Ρωμέικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ονομα Μακεδονία υπάρχει στην διπλανή χώρα απ΄όταν αυτή εμφανίστηκε στο σκηνικό αυτόνομα, δλδ απο το '90 και με υπογραφη Σαμαρα. Το να λες "δεν θελω" το στατους κβο σε κάνει αναθεωρητική δύναμη. Και το τι θες προφανώς ποσώς ενδιαφέρει τους γείτονες.
    Τα εδάφη τους ΕΙΝΑΙ μέρος της Μακεδονίας διότι οι στρατοί δεν σταμάταγαν όπου ήσαντε οι γεωγραφικές επαρχίες αλλά όπου τελος πάντων σταμάταγαν.

    "το να ονομαστεί ένα κράτος με το όνομα μέγιστης επαρχίας γειτονικού κράτους είναι ευτράπελο αν όχι ύποπτο."
    Προβληματίσου με αυτό:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Luxembourg_(Belgium)

    Για τν Ζωή δεν ασχολούμαι πια. Εχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να εξηγώ πως δεν εκχωρούμε τπτ, απλά αναγνωρίζουμε σε κάποιους το δικαίωμα ύπαρξης σε μια τρομακτικά υπερ μας ετεροβαρή συμφωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Βελγική επαρχία του Λουξεμβούργου και το Δουκάτο του Λουξεμβούργου (το οποίο «Δουκάτο» είναι διεθνώς γνωστό με την συντομία «Λουξεμβούργο») δεν με προβληματίζουν γιατί μέρος της ευρύτερης περιοχής/επαρχίας γνωστής ως Λουξεμβούργο μέχρι το 1830 έγινε αυτόνομο Δουκάτο. Στην άλλη μεριά, από τις Ρωμαϊκές κατακτήσεις του τρίτου Προ Κοινής Εποχής Αιώνα ως το 1912, η Μακεδονία δεν υπήρξε ποτέ ως συγκεκριμένη αυτόνομη ή διοικούμενη περιοχή με συγκεκριμένα σύνορα. Πράγματι αυτό που οι Έλληνες λένε «Σκόπια» εμφανίστηκε ως «Μακεδονία» μετά την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, και φέρουν ευθύνες Σαμαράς κλπ., για το όνομα. Τώρα αντιμετωπίσαμε ένα ντε φάκτο. Είμαι απόλυτα προετοιμασμένος να το δεχτώ σαν ήττα που ξεκίνησε από Σαμαρά κλπ. Αλλά δεν μπορώ να δω πως και γιατί το τωρινό είναι «νίκη» οποιασδήποτε φύσης. Αυτό στο οποίο νομίζω ότι συμφωνούμε είναι ότι για το τι έγινε, ιδίως αν δεν μας αρέσει, έχει ευθύνη το κράτος της Ελλάδας από 1992 ως σήμερα. Δεν το χειριστήκαμε καλά, ούτε με καλή γειτονία, από το 1992, ούτε με αντικειμενικότητα. Αυτό είναι γεγονός, νομίζω.

      Διαγραφή
  6. To Mακεδονικό και η αυτοδιάθεση των Μακεδόνων κτλ κτλ ξεκινά 150 χρόνια και βάλε πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος20/6/18 18:34

    Ανεξάρτητα πάντως από το αν θεωρούμε καλή η κακή τη συμφωνία(πιστεύω πως είναι καλή), το μεγάλο ζητούμενο πλέον είναι κατά πόσο είναι βιώσιμη. Τι θα συμβεί αν η συνταγματική αναθεώρηση δεν περάσει(πράγμα όχι απίθανο, καθώς πρέπει να υπερψηφίσουν 11 εθνικιστές βουλευτές του VMRO για να συμπληρωθούν 80 βουλευτές). Φοβάμαι ότι δεν έκλεισε το σκοπιανό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. It aint over till its over. Δεν υπαρχει αναγκη γ αυξημενη πλειοψηφια στην Φυρομ, ούτε για έγκρριση απο ΠτΔ, θα πανε σε Δ/Ψ που τα γειώνει όλα. Αν δεν περάσει από το Δ/Ψ έχουν πρόβλημα εκεί. Αν περάσει μετά το πρόβλημα μετατίθεται εδώ. Εδώ που φτάσαμε όποιος αποχωρήσει χάνει πόντους (δεν τρέχει και κανα κάστανο, αλλά αν πχ υποχωρήσουμε εμείς να δεις που θα βρεθεί παράθυρο να μπει η ΠΓΔΜ σε ΕΕ-ΝΑΤΟ και μεις θα μείνουμε στον άξονα. Αν υπαναχωρήσει η ΠΓΔΜ βρίσκεται αντιμετωπη με την διάλυσή της σε βάθος χρόνου. Αυτά ειναι εκτιμήσεις έτσι; Η κρυστάλλινη σφαίρα θολώνει όσον αφορά τα βαλκάνια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, γ αυτό δίνω μπράβο στον Τσίπρα και στον Κοτζιά. Η συμφωνία ειναι εμφανώς ετεροβαρής υπερ μας αλλά τους δίνει καροτάκια. Λίγη πιο ετεροβαρής να ήταν δεν θα μπορούσε να μακροημερεύσει στην ΠΓΔΜ σε καμία περίπτωση

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος23/6/18 07:17

    Μας τη φόρεσε και τη γραβάτα :) Ο τύπος είναι επικοινωνιακά άψογος. Έχω αρχίσει να πιστεύω πως θα πάρει και τις επόμενες εκλογές και μόνο που ακόμη κι όσοι τον βρίζουν ψιθυρίζουν καπάκι .."αν βγει ο κούλης".

    ΥΓ. Ρίξε μια ματιά στο λινκ

    http://etaksi2011.blogspot.com/2013/05/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir