Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Οκτωβρίου 27, 2009

Aφιερωμένο εξαιρετικά

Δέκα συμμαθητές από το Γυμνάσιο ξαναβρέθηκαν μετά από 30 χρόνια και άρχισαν να κάνουν καθημερινή παρέα. Με διαφορετική οικονομική κατάσταση ο καθένας τους, αποφάσισαν να βρίσκονται στο καφενείο/ουζερί «Το Τηνιακό» όπου έπιναν τις μπυρίτσες τους και έκαναν καθημερινό λογαριασμό 100€.

To αρχικο μοντέλο πληρωμής ήταν , όπως γίνεται πάντα στις παρέες στην Ελλάδα, να πληρώσει ο καθένας το 1/10 του λογαριασμού και όλοι να παραγγείλουν πάνω κάτω τα ίδια. Έτσι δούλεψε το σύστημα για μερικές μερες. Στην συνέχεια ο επιχειρηματίας της παρέας ανακοίνωσε πως βρίσκεται σε σφίξη και πως για να μην αναγκαστεί να απολύσει μερικούς υπαλλήλους του έπρεπε να περικόψει τα έξοδα. Η λύση λοιπόν ήταν είτε να βάζει λιγότερα είτε να κόψει την παρέα και τις μπύρες. Οι υπόλοιποι, απορημένοι μεν, καλοβολοι δε, δέχτηκαν να βάζουν 10.5 € ο καθένας (9*11=94,5 €) και να τον αφήνουν να δίνει πεντέμιση ευρώ. Σιγα την διαφορά σου λέει ο άλλος, στο μισό ευρω θα κολλήσουμε; Ο πλουσιότερος ζήτησε επίσης να του δίνουν οι άλλοι τα χρήματα για να φαίνεται πως πληρώνει αυτός, να μην φανεί δηλαδή η κρίση που πέρναγε στον επιχειρηματικό κόσμο. Οι άλλοι αδιάφορα δέχτηκαν.Το σκηνικό συνέχισε έτσι μέχρις όταν ο δεύτερος πλουσιότερος ανακοίνωσε στην ομήγυρη μία παρόμοια ιστορία. Η οικονομία διέρχετο κρίση και ήταν αναγκασμένος να προβεί σε περικοπές. Πρόθυμα οι υπόλοιποι δέχτηκαν και σε αυτον μια έκπτωση, για να μην απολυθεί ο κόσμος που δούλευε σε αυτόν και γιατί ήταν "χρήσιμο μέλος" της κοινωνίας.

Πλήρωναν πλεόν, οι 8 εναπομείναντες, 12 ευρώ ο καθένας και τα υπόλοιπα 4 οι δύο πλουσιότεροι και συνέχισαν έτσι. Μετά από ένα εξάμηνο έμαθαν τυχαία πως ο φραγκάτος της παρέας, αυτός που μάζευε τα λεφτά και πλήρωνε το μαγαζί κάθε φορά είχε κάνει "ντιλ" με το αφεντικό και είχε κερδίσει μια έκπτωση στον καθημερινό τους λογαριασμό. Εδώ και μήνες πλήρωναν 80 ευρώ τις μπυρίτσες τους, παρόλο που οι ίδιοι έδινεν 8*12=96! Ο δε επιχειρηματίας είχε παραμυθιάσει και τον δεύτερο της παρέας, με την διαφορά πως του είχε πει πως η έκπτωση ήταν μικρότερη και πως είχε πείσει το μαγαζάτορα να "πέσει" στα 90 και του πρότεινε να μοιραστούν τα κέρδη, από τα 96 ευρώ που έδιναν οι φιλότιμοι μεν, κοροϊδάρες δε. Του έδινε λοιπόν 3 ευρώ κάθε μέρα, και έβγαζε ο ίδιος 96-80-3=13 ευρώπουλα κάθε μέρα και έπινε και τις μπυρίτσες του τζάμπα αφού "ήταν σε σφίξη"!


Μόλις το έμαθαν οι φίλοι εκνευρισμένοι ζήτησαν τον λόγο από τον φίλο τους και του ζήτησαν επίσης να πληρώνει τις μπύρες πλέον αυτός, αφού τους είχε κατακλέψει τόσο καιρό μην μετρώντας την φιλία τους μπροστά στο χρήμα. Ο άλλος άρχισε να φωνάζει πως τον κλέβουν, πως το πράγμα είχε συμφωνηθεί, πως απλά αυτός είδε μια "ευκαιρία" και την πήρε, πως οι άλλοι είναι μαλάκες και τελικά έπινε τις μπύριτσες πλέον μόνος του, παρέα με ένα γκομενάκι που κέρναγε με τα κερδισμένα λεφτά....



Οποιον δεν πειθει η πειστικότητα αυτης της ιστορίας, ας διαβάσει αυτή και ας μου πει ποιος εχει πέσει πιο μέσα στην ψυχολογία του πράγματος

Update

Mετά το σχόλιο του φίλου Μάριου (τον οποιο και ευχαριστώ για την αναδημοσίευση), έκανα 2 λεπτά googling. Το κείμενο ειναι μούφα, κλασικό hoax, απάτη, πως-το-λένε με στόχο τα πρόβατα που θεωρούν το στυγνό καπιταλισμό κάτι σαν ύμνο εις την ελευθερίαν. Ειναι ενα "δούρειο" κείμενο, απο τα πολλά χαζά που κυκλοφορούν μέσω chain mail. Καντε ένα απλο search με τις λεξούλες "David Kamerschen hoax" πριν γράψετε την παπαριά που διαβάσατε σε ένα mail. Για τους βλαμμένους που μορφώνονται απο τα chain mails και το παίζουν και ξερόλες έχω αναφερθεί λίαν προσφάτως και εδώ. Ευχαρισθώ

48 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/10/09 13:45

    Respect!!!

    Είμαστε μπροστά στον νέο Tom Robbins. Και οι δύο γράφουν μαστουρωμένοι!!!

    Την παραμικρή ιδέα να έχεις για φορολογικές κλίμακες, τέτοιες μαλακίες δε γράφεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/10/09 13:53

    Κανεις απο τους 2 δεν έχει πέσει μέσα. Ο Napo γιατι δεν έχει (το μυαλο να) καταλάβει ότι στο ουζερί του παραδείγματός του όλοι παίρνουν μια από τα ίδια και πληρώνουν το ίδιο, ενώ στην real life αυτός που δεν έχει να πληρώσει το λογαριασμό τρώει σκατά και εκείνος που βάζει τα περισσότερα τρώει χαβιάρι. Στην πραγματικότητα, αυτός που τρώει χαβιάρι δεν θα φύγει, όσο εξακολουθεί και τρώει χαβιάρι. Θα φύγει όταν αυτός που τρώει σκατά θελήσει να φάει ψωμί που σημαίνει λιγότερο χαβιάρι για τον ίδιο... Όσο για εσένα... καλή η ανάλυση, δε λέω... αλλα λίγο ρομαντικό σε βρίσκω!!

    Black_cat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @εσταριαν
    Ρε παπαρα, σε μενα ηρθες να σπαμαρεις;;;

    Ποσταρε το και το κουβεντιαζουμε


    @eidomen
    Χμμμμ... ο Ρομπινς μου αρεσει τα μεγιστα, οποτε δεν ξερω αν με αρεσει το σχολιο σου :)))

    @black_cat
    Στα καφενεια, ή τουλαχιστον αυτα που παω εγω, μαζευονται μεσα οι παντες, δικηγοροι, φαρμακοποιοι, καθηγητες, εργαται, αγροται, φοιτηται, πινουσι τον αμβακον και πληρωνουν οτι να ναι και οπως να ναι. (συνήθως μια κερνας εσυ, μια εγω). Συνηθως τα πιο πολλα τα πληρώνει ... όποιος φεύγει πρώτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρωτηστε και τον εσταριαν να σας πει δια τα καφενεια μας τα οποια και εχει σε μεγαλη υποληψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος27/10/09 14:46

    Εννοουσα το μεταφορικό καφενείον! Αλλά παρόλα αυτά, όποια ενημέρωση για καφενεία- φαγάδικα- ουζερί, είναι παραπάνω από καλοδεχούμενη!!
    Black-cat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Οποιον δεν πειθει η πειστικότητα αυτης της ιστορίας"... E;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος27/10/09 16:09

    ολα αυτά τα barstool economics ειναι παπάρες καθώς ως μεταφορές πιάνουν μόλις μία-δυο απο τις μεταβλητές. Και η οικονομία εχει δεκάδες.

    ο black cat αμεσως αμεσως εθεσε δυο επιπλέον παραμέτρους. Θα μπορούσες να προσθέσεις μια ντουζίνα και πάλι δεν θα ερχοσουν πιο κοντα στην πραγματικότητα. Οπως πχ το γεγονός πως ο επιχειρηματίας της παρέας είναι πιθανότατα αυτός που παράγει τις μπύρες έτσι το κράτος μαγαζάτορας λειτουργεί αναδιανεμητικά υπέρ του επιχειρηματία. Βάζουμε όλοι λεφτά για να αγοράσουμε τις μπύρες.

    Επιπλέον ο πλούσιος επιχειρηματίας δεν μπορεί να αλλάξει εύκολα καφενείο, κι εάν αλλάξει μπορεί ο καφετζής να σταματήσει να αγοράζει μπύρες από αυτόν κι έτσι να πάψει να είναι πλούσιος επιχειρηματίας.
    Δεν εχει νοημα να προχωρησουμε πραγματικα υπαρχουν δεκαδες αλλες παραμετροι.

    Να υπενθυμίσω μόνο πως μέχρι το 1970 σχεδόν ο μεγαλύτερος φορολογικός συντελεστής στις ΗΠΑ ήταν στο 80% . Σήμερα όπως ειρωνικά είχε πει και ο μπάφετ, "εγώ ο πιο πλούσιος άνθρωπος του κόσμου, πληρώνω το ίδιο ποσοστό φορολογίας με την κοπέλα που δουλεύει στην υποδοχή του κτηρίου μου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος27/10/09 16:12

    @zaphod

    Έπρεπε να διευκρινίσω ότι αναφερόμουν στο post του napo ... my bad :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχόλιο που άφησα στο άρθρο του Napoleondas:

    Υπάρχουν πολλά σοβαρά λογικά σφάλματα. Ο Κωνσταντίνος τους έπιασε εξαρχής κώτσους τους υπόλοιπους.

    Πρώτον, απέχοντας κατά πολύ από τον δεύτερο πιό ευκατάστατο, με υπερδιπλάσιο εισόδημα, αντί να πληρώνει όλο το ποσόν, που ήταν αμελητέο γι αυτόν (36.000 από τις 200.000 που βγάζει καθαρά το μήνα - ούτε καν το 1/4 των εισοδημάτων του), απαίτησε να πληρώνουν και οι υπόλοιποι, ακόμα κι αυτός που έβγαζε το 1/20 απ' ό,τι ο ίδιος.

    Δεύτερον, στην πραγματικότητα οι εργαζόμενοι κι οι επαγγελματίες είναι πολύ περισσότεροι από τους άνεργους και η συμβολή των κεφαλαιούχων στο ρεφενέ είναι πολύ πολύ μικρότερη από τα μισά. Άρα το «τζάμπα» των οικονομικά ασθενών το αναλαμβάνουν οι πολλοί και όχι ο Κωνσταντίνος.

    Τρίτον και σημαντικότερον, ποτέ δεν κάθησαν να συμφωνήσουν. Ποτέ δεν υπήρξε μια διαδικασία συνεννόησης. Πάντα ο Κωνσταντίνος ανακοίνωνε στους άλλους πώς θα μοιραστεί ο λογαριασμός. Και ο Δήμος ο Καφετζής έβρισκε πάντα τη λύση που βόλευε αυτόν που είχε τη δυνατότητα να του αφήνει και πουρμπουάρ...

    Όσο για την έκπτωση, στην πραγματικότητα είναι απόλυτα λογικό το «ο καθένας από τους έξι να πληρώνει 3,33€ λιγότερα. Εάν γινόταν αυτό, ο Ευστάθιος (5ος), και ο Ζαφείρης (6ος), πίνοντας δωρεάν μπύρες, θα κέρδιζαν και χρήματα καθημερινά». Γιατί; Απλούστατα επειδή ο Κωνσταντίνος έχει όλα τα μέσα να διασφαλίσει το υψηλό εισόδημά του, ενώ ο Ευστάθιος και ο Ζαφείρης ανά πάσα στιγμή μπορεί να βρεθούν στο δρόμο, οπότε και θα χρειάζονταν την πίστωση.

    So much for friendship...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διόρθωση: αντί «από τις 200.000 που βγάζει καθαρά το μήνα» εννοούσα «το χρόνο».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα με πείθουν ΚΑΙ οι δύο ιστορίες, για τον απλούστατο λόγο ότι το σενάριό τους παρουσιάζεται με τρόπο τέτοιο ώστε να βολεύει το συμπέρασμα που θέλει να βγάλει ο γραφών.

    Οπότε έχω να προτείνω την εξής λύση. Αφήστε τα θεωρητικά γραφόμενα του φιλελευθερισμού και της αριστεράς, και προσεγγίστε το θέμα στην ρεαλιστική του υπόσταση. Δηλαδή ως σύνθετο ζήτημα, ή σύστημα εξισώσεων, που ενδεχομένως μπορεί να έχει πολλές λύσεις διαφορετικής βαρύτητας η κάθε μία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος27/10/09 17:58

    Κοίτα, θα είμουν έτοιμος να συζητήσω το παράδειγμα του napo και να του πώ ότι απλουστεύοντας βγάζει κανείς ότι συμπέρασμα θέλει.
    Με διαβόλισε όμως τοσο πολύ η φωνή του Θεού στον πάτο του κειμένου, (Για όσους κατάλαβαν, δεν απαιτείται εξήγηση! / Για όσους ΔΕΝ κατάλαβαν, ΔΕΝ υπάρχει εξήγηση!), που αντί να του πω καμμία χριστοπαναγία γιά τον δογματισμό, την τύφλα και την ασχετοσύνη του, προτίμησα να του απαντήσω στο δικό σου post. Βέβαια, επειδή όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες, εισέπραξα και άλλες νουθεσίες και προτροπές στο να μάθω την ζωή, οπότε και δεν ξανασχολούμαι. Ή θα κάνουμε κουβέντα με επιχειρήματα ή θα ζητάω από τον κώλο της μυλωνούς, ορθογραφία - απαγωγή εις άτοπον δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Zaphod


    ωραια ιστορια παρολο τον λαικισμο της

    τελικα ομως δεν καταληγει στο ιδιο αποτελεσμα με την δικη μου?

    Ο πλουσιος και οι φτωχοι χωρισαν τα κονακια τους και ο πλουσιος πηγε σε αλλο τραπεζι/χωρα και μοιραζει τα λεφτα του με αλλο συνδετημονα-γκομενα/λαο


    εαν δε θες τον πλουσιο γιατι σε κλεβει θα φυγει και θα παει αλλου
    Το θες? εαν το θες ποιος θα παρεχει εργασια?
    Το κρατος? οι συνετερισμου? τα συνδικατα? συνελευση των φτωχων? Θα ηθελα μια απαντηση σε αυτο


    ....οσο για τα υπολοιπα


    δε θα ασχοληθω με τις απλουστευσεις που κανεις και που σε κανενα φορολογικο συστημα του πλανητη δεν εφαρμοζονται (ποιος ξερει χωρα που οι πλουσιοι πληρωνουν λιγοτερη φορολογια απο τους φτωχους)
    ξερει κανεις καμια χωρα που να χαριζουν λεφτα σε πλουσιους οταν διερχονται κριση?
    Εγω ηξερα οτι επιχειρησεις κλεινουν δεν τους χαριζει το κρατος λεφτα για να παραμεινουν
    Αν ηταν οπως τα λες δε θα εκλειναν ολα τα εργοστασια της χωρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάντως κι εμένα που μου αρέσει ο Ρόμπινς διαφωνώ σε όλο το post. Έχεις την εντύπωση ότι η φορολόγηση αναφέρεται μόνο στη φορολογική δήλωση; Γιατί αλλιώς τι είναι οι άμεσοι φόροι τυχαίων κερδών και οι έμμεσοι φόροι όπως ο ΦΠΑ κλπ;

    Έχω κουραστεί να ακούω σχετικά με το ότι πληρώνουν περισσότερα οι πλουσιότεροι. Το αφήγημα αριθμητικά είναι σωστό, αλλά δεν περιγράφει ένα σύστημα όπου το 10% των Ελλήνων πληρώνει φόρους που δεν είναι σε ίδιο ποσοστό με το 90%. Πληρώνουν περισσότερους αριθμητικά, αλλά έχουν διαφορετικό συντελεστή. Συν του γεγονότος ότι αυτοί δεν ενοχλούνται από την πληθώρα των έμμεσων φόρων προκειμένου να διαμαρτύρονται, για΄τι πολύ απλά αντέχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος27/10/09 20:46

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @black_cat
    Κατι θα γενει...:)

    @khlysty
    Eιναι που το ΕΛ λεξιλογιο μου σας μπερδευει !!!

    @ανώνυμος
    "ολα αυτά τα barstool economics ειναι παπάρες καθώς ως μεταφορές πιάνουν μόλις μία-δυο απο τις μεταβλητές. Και η οικονομία εχει δεκάδες."

    Σαφώς. Το κυριοτερο που ηθελα να δειξω ειναι πως με τετοιες παραβολες μπορεις να βγαλεις οτι συμπερασμα γουσταρεις. Επιμενω ομως πως το δικο μου σεναριο ειναι πιο πιθανο :))


    @eidomen
    Νο προμπλεμ

    @ποτμος
    Καλώς όρισες!

    Νομίζω πως το σχολιο σου αλληλοσυμπληρώνεται με αυτο του ανώνυμου πιο πανω. Σωστός!

    @ellinaki

    Ομοιως. Το συμπερασμα παραμενει. Με παραβολες υπερ ομάδων δεν κάνεις πολιτική, κανεις συζήτηση καφενείου για να πεισεις τα κορόιδα :))

    @exadaktylos
    Φωνη του Θεου!! χεχεχε, σωστός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @napo
    1) Λαϊκισμο να πεις τα μουτρα σου

    Απλα πεταξα και εγω μια παραβολη πιο ρεαλ πολιτικ απο την δικια σου.

    2) "Ο πλουσιος και οι φτωχοι χωρισαν τα κονακια τους και ο πλουσιος πηγε σε αλλο τραπεζι/χωρα και μοιραζει τα λεφτα του με αλλο συνδετημονα-γκομενα/λαο"
    Ναι, οταν του ζήτησαν να σταματήσει να τους κλέβει και να καταλάβει το ισότιμο ποσον.

    3) "Θα ηθελα μια απαντηση σε αυτο"
    Γιατι, θα την καταλάβεις; Πάρε ενα πχ όμως: Αν αυριο φύγουν όλα τα supermarkets πολυεθνικών επειδή δεν θα τους συμφέρει η φορολογία, δεν θα υπάρχει νέα αγορά για νέα supermarkets από λιγότερο κρετίνους; Οι εκβιασμοί των "αφεντικών" είναι απλά εκβιασμοί όταν δέχεται το κράτος να εκβιαστεί.

    4) "ξερει κανεις καμια χωρα που να χαριζουν λεφτα σε πλουσιους οταν διερχονται κριση?"

    Σαφώς, και λέγεται "πρόγραμμα στήριξης τραπεζών". Ανθυμάμαι καλά το μαλλί πήγε στα 29 δις που γράφτηκαν στον κρατικο προϋπολογισμό ως χρέος (δηλ τα χρωσταμε εγώ και εσύ) αλλά δεν εμφανίστηκαν στην αγορά ποτέ.

    Ψαξε επίσης με ποιο μοντέλο εχουν γινει οι μεγάλες τουριστικές μονάδες ανα την περιφερεια. Αν αυτα δεν ειναι χαρισμένα χρήματα τότε τι ειναι;

    "Αν ηταν οπως τα λες δε θα εκλειναν ολα τα εργοστασια της χωρας"

    Ποια εργοστασια ρε; Βιοτεχνιες της πλακας εχουμε. Ειχαμε ποτε στην Ελλαδα βαρια βιομηχανία;

    @δειμος

    Δεν διαφωνω πουθενα. Η ιστορια μου ηταν απλοϊκοτατη. Επιτηδες ομως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ενας φορέας κέρδους είναι και η κακοπληρωμένη παιδική εργασία - δουλεμπόριο. Σαφώς και οι βιομηχανοι που δεν το κάνουν δυσκολευονται να ανταγωνιστούν τις τιμές προϊοντων που παραγονται σε τριτοκοσμικες χωρες. Η λύση δεν είναι να βάλουμε τα παιδιά μας να δουλεύουν από τα 5 σε όρους σκλαβιάς (όπως θα πρότειναν μερικοί μερικοί). Η λύση (που αργα ή γρήγορα θα γίνει) είναι να σκίσει το κράτος τα προϊοντα αυτα στην φορολογία. Ενα κράτος μόνο του δεν θα σήμαινε τίποτε αλλά μια Ε.Ε. και οι Η.Π.Α μπορούν να το κάνουν, και απ' ότι διάβασα προς τα εκει προσανατολίζεται η κυβερνηση Ο'μπάμα.

    Καθε προϊον παραγώμενο εκτός ελέγχου (συμβάσεων, ορων εργασίας, ποιοτητας κατασκευης κτλ) πρέπει έμπρακτα να θεωρειται απορριπτέο, και το εύκολο για ενα κράτος ειναι να του διπλασιασεις την τιμη, τσεπώνοντας παράλληλα την διαφορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στα τσιμπιρδόνια μου εμένα τα μβαρ στουλ εκονόμικς.

    1. Συμφωνώ με τον ανώνυμο Ταϊβνέζο φίλο της 27/10/09 20:46.

    2. Ο Ουώρεν Μπάφετ έθεσε το θέμα σωστά. Είναι γελοίο αυτός και η κοπέλα που δουλεύει στην υποδοχή του κτηρίου να πληρώνουν το ίδιο ποσοστό ΑΜΕΣΩΝ ΦΟΡΩΝ. Αν ο Ουώρεν Μπάφετ πληρώνει φόρο το 20% του εισοδήματός του χέστηκε. Αν η κοπέλα πληρώνει το 20% του εισοδήματος της σε φόρους, θα πρέπει το πρώτο 15ήμερο να τρέφεται μόνο με κουάκερ και το 2ο μόνο με σκυλοτροφές (ή Mc Donald's) για να επιβιώσει.

    Άσε πια τους έμμεσους φόρους, που ενώ έχουν το ίδιο ύψος για όλους, χτυπούν άσχημα τα χαμηλότερα εισοδήματα.

    Σόρρυ αλλά δεν θέλω να ξανακούσω για οικονομικό φιλελευθερισμό. (Μόνο για κοινωνικό)

    Τι σόι κοινωνία είναι αυτή των ΗΠΑ, όπου το πλουσιότερο 1% έχει τον ίδιο πλούτο με το φτωχότερο 95%; (Πηγή Μάικλ Μουρ).

    Το να περιμένεις από την "ελεύθερη αγορά" να ρυθμίσει την κατάσταση προς όφελος της κοινωνίας, είναι σαν να περιμένεις ότι η κυκλοφορία στην συμβολή Αλεξάνδρας και Κηφισίας θα αυτορυθμιστεί, αν αφαιρέσουμε τα φανάρια και τους τροχονόμους.

    Δεν υπάρχει "ελεύθερη αγορά". Υπάρχουν συμμορίες ληστρικών καρτέλ και ανελεύθερα ολιγοπώλια. Ποιος ανταγωνισμός;

    Κλείνοντας, θα ήθελα να προξενέψω την Sarah Palin στον Ναπολέοντα, εκτός αν είναι ήδη σε σχέση.

    Εναλλακτικά, μπορεί να ασπαστεί το Ισλάμ ή τον Μορμονισμό και να την παντρευτεί και αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Zaphod, χαίρομαι που συμφωνούμε, γιατί λίγο με μπέρδεψες και με τρέλανες.

    pølsemannen, συμφωνούμε απολύτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος27/10/09 22:37

    Αυτό που με τρελλαίνει εμένα, είναι ότι τέτοια άτομα χαλάνε την πιάτσα στον εργασιακό χώρο. Αν ο Napo και ο κάθε Napo είναι διατεθειμένοι να ρίξουν τους μισθούς τους σε επίπεδο Bangladesh για να μην φύγει από την ΕΛλάδα η μητερούλα- εταιρία που έχουν τη δουλίτσα τους, αυτό επηρεάζει έμμεσα όλους μας. Ας καταλάβει ο κυρ - Napo ότι η εταιριούλα που πίνει νερό στο όνομά της θα τον πετάξει σαν το σκυλί με την πρώτη στραβή.... και ας καταλάβει και ότι βιομηχανία στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας είναι ο τουρισμός.. όχι η Palco. Αλλά τέτοια ώρα, τέτοια λόγια.
    Black_cat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος27/10/09 23:05

    Στις μπύρες ενωμένοι...
    στην εφορία χωριστά !!

    Το πρόβλημα δεν είναι οικονομικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος28/10/09 01:19

    @all

    Παιδιά πάμε για μπύρες, αλλά όποιος έρθει χωρίς εκκαθαριστικό θα κάτσει σε άλλο τραπέζι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος28/10/09 06:37

    Το πρόβλημα που έθεσε ο Zaphod, είναι πολύ σοβαρό και επιζητά άμεση λύση, αλλιώς θα πίνω μπύρες μόνος μου !!

    Σκέτο από μπύρες και πάλι το συζητάμε..

    Το έμαθαν στη Γαλλία και το εφάρμοσαν, ήδη, οπότε πρέπει να αποφασίσουμε:)

    Μας κάλεσαν σε πάρτυ "ρεφενέ" ο Κόκκαλης, ο Βαρδινογιάννης, ο Μίχαλος και ο Αλογοσκούφης, στη Γαλλία, όμως!
    (τα εισητήρια ο καθένας τα δικά του!!)


    "Η μείωση του ΦΠΑ δίνει ώθηση στα εστιατόρια στη Γαλλία"



    Υ.Γ.
    Αντιπροτείνω λουκάνικα και μπύρες αλλά ...pølsemannen !!

    Εξαιρετικό το μενού σου! Προτείνω να πάρουμε στην παρέα ...Μπάφετ και Μουρ!

    @ Zaphod

    Τρισμέγιστος! Χτύπησες στην καρδιά του προβλήματος:))

    Το παραπάνω παράδειγμα θα ήταν ιδέα κάποιου "σοφού οικονομολόγου" !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @polsemannen
    Tα ρέστα μου!!

    "Τι σόι κοινωνία είναι αυτή των ΗΠΑ, όπου το πλουσιότερο 1% έχει τον ίδιο πλούτο με το φτωχότερο 95%;"

    Μια κοινωνια σε κριση, που μπορεινα γίνει μπουρδέλο στο πίτσι φιτίλι. Το κυριοτερο νόμισμα που έχει ο καπιταλισμος ειναι η πίστη και η ελπιδα (εκτος και αν νομίζετε πως τα τυπωμενα χρηματα σας έχουν κάποια αντικειμενική αξία) σε κάποιο "όνειρο". Αν παρουν χαμπάρι πως και αυτο τους τελείωσε μπορεί ανα πάσα στιγμή να γίνει της καριόλας.


    Νομίζω πως η Πέιλιν ειναι αγκαζέ, αλλα δεν πειράζει, η μαμα του sheldon ειναι ελευθερη


    @δειμος
    Σε τρόμαξα ε;;
    χεχεχε

    @black_cat
    Πες ρε παιδι μου πως ο napo ειναι ο θεος της πληροφορικης. Πες πως εταιρεια-αγαπη του ειναι ο ισουιτης του επιχειρηματικου κοσμου. Ε, και παλι άδικο θα εχει!

    Η υποψία μου δε πως δεν υπάρχουν ισουίτες στον επιχειρηματικό κόσμο και πως ο "πληροφορικος" το μονο που κανει ειναι να χτυπαει νούμερα παραγγελιών σε ένα xls με κάνει να ανησυχώ γι αυτον, αν δεν ειναι 'χαρακτηρας' βεβαιως βεβαιως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @eidomen
    Δεν πινω μπύρες με τα ...άκρα!!

    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ



    @σπίθας
    "Το παραπάνω παράδειγμα θα ήταν ιδέα κάποιου "σοφού οικονομολόγου" !!!"

    Και όμως ναι κατα τα φιανόμενα. Ρε τι εύκολα τα έχουν τα phd οι οικονομολόγοι.... επανερχόμεθα σε αυτα που λέγαμε στο ποστ σου. Επιμένω να τους θεωρώ πλήρως αναξιοπιστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προ ετώνε, σε μια κρίση εξυπνάδας το είχα δει το όνειρο...
    http://aeisixtir.blogspot.com/2007/02/blog-post_10.html

    Υπενθυμίζω: "Νεοφιλελευθερισμός (τα καλά τα δικά μας): Λόγω οικονομικών δυσχεριών κόβουμε, όποτε μένουμε από φράγκα, ένα δικό μας δάκτυλο και το πουλάμε. Οι αριθμοί ευημερούν, γινόμαστε τελικά πάμπλουτοι και κουλοί."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος28/10/09 09:42

    Μα απεδείχθη και στην έρευνα της Έλινορ Όστρομ (δεν την αναφέρω για το Νόμπελ Οικονομίας που πήρε, φέτος..)
    που έκανε πολύχρονες έρυνες,
    (όχι θεωρίες) και απέδειξε στην πράξη με συγκεκριμένα παραδείγματα ότι οι θεωρίες απέχουν της πράξης και ότι οι "ειδήμονες" δεν είναι καθόλου καλά πληροφορημένοι.

    Το είπε ευγενικα και δεν είπε ότι λένε παπαριές.!!!

    " Η 76χρονη Οστρομ, καθηγήτρια Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου της Ιντιάνα, είναι η πρώτη γυναίκα που παίρνει το Νόμπελ Οικονομίας (από το 1968, όταν αυτό θεσπίστηκε) και η πέμπτη γυναίκα που κερδίζει το βραβείο φέτος.

    *** Η έρευνά της εστίασε στο πώς η πολιτική, τα οικονομικά και το νομικό σύστημα επηρεάζουν τον τρόπο χρήσης των φυσικών πόρων και απέδειξε ότι καθοδηγούμενα από την κοινότητα έργα μπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσματικά απ' ό,τι

    ***η ιδιωτικοποίησή τους ή
    ***η κρατική διαχείρισή τους.

    «Η Ελινορ Οστρομ αμφισβήτησε την -εδώ και δεκαετίες- επικρατούσα αντίληψη ότι η δημόσια περιουσία είναι κακοδιαχειριζόμενη και ότι γι' αυτό θα έπρεπε είτε να ρυθμίζεται από τις κρατικές αρχές ή να ιδιωτικοποιείται.

    Με βάση αναρίθμητες μελέτες, που αφορούσαν τη διαχείριση αποθεμάτων αλιευμάτων, βοσκότοπων, δασών, λιμνών και υπόγειων υδάτων από τους χρήστες τους, η Οστρομ κατέληξε ότι οι επιδόσεις τους είναι συχνά καλύτερα απ' ό,τι εκτιμούν οι επικρατούσες θεωρίες» σημείωσε η Επιτροπή Απονομής στο ανακοινωθέν της.


    Η Οστρομ
    δήλωσε ότι η βράβευσή της αποτελεί μια τεράστια έκπληξη αλλά και μεγάλη τιμή γι' αυτήν, τονίζοντας ότι «από τη στιγμή που διαπιστώνουμε ότι οι γραφειοκράτες κάποιες φορές δεν έχουν τη σωστή πληροφόρηση,

    ενώ οι πολίτες και οι χρήστες των πόρων έχουν, βοηθά να ενθαρρύνουμε την αίσθηση της ικανότητας και της δύναμης σε αυτούς».


    Aλλά τι θα πει "οικονομολόγοι"??
    μήπως "οικονομίσωμεν, τσεπώσομεν"??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @σπιθας

    Ευχαρισθω δια την ουσιαστικην παρεμβασιν!

    Περι του νεου νομπελ οικονομιας δεν ειχα πάρει χαμβάρι χριστό!

    Καλά τα λέει η θείτσα, αιντε να δούμε τι γίνεται επί του πρακτέου!

    spam της μέρας:

    Διαβάστε και το σχετικό ποστ του σπίθα εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τα σέβη μου για το κείμενο.
    Το άλλο κείμενο που λινκάρεις βρήθει ανακριβιών για την οικονομική κατάσταση και κυκλοφορεί καιρό, ενώ μερικά ζώα το χρησιμοποιούν και για reference για να πείσουν για ότι απίθανο επιχείρημα μπορείς να φανταστείς. Ελπίζω να μην σε πειράζει η αναδημοσίευση που θα φάει:)
    Παρεπιπτόντως, καλή τύχη με τα τρόλς, είναι αρκετά επίπονη η μάχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @μαριος

    Ευχαρισθώ φίλτατε! Δικό σας το σχετικό update!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πιο ρεαλιστικό φαίνεται αυτό που δίνεις στο link παρά αυτό που γράφεις - . Απ ότι φαίνεται η προέλευσή του δεν είναι εξακριβωμένη αλλά τονίζει 2-3 πραγματάκια που οι "αριστερόστροφοι" αγνοούν. Εννοείται πως δεν είναι ούτε ευαγγέλιο ούτε το "μάθετε οικονομικά σε 2 λεπτά".
    Άλλωστε το παράδειγμα δεν μιλάει για κάποιο κράτος συγκεκριμένα για να έχει και τις ανάλογες απαντήσεις.

    Πάντως εξηγεί με απλό τρόπο πως η λύση της "δήμευσης" των περιουσιών των πλουσίων είναι για τα πανηγύρια όπως επίσης και η επιβολή υψηλής φορολογίας. (όσο για τα πανηγύρια εννοείται πως ήταν και η πολιτική φοροελαφρύνσεων του Bush).

    Σπίθα σωστή η παρατήρησή σου για την Όστρομ - βέβαια το πράγμα θέλει πολύ περισσότερη ανάλυση και δεν θεωρεί ακριβώς σαν πανάκεια την κοινωνική διαχείριση αλλά μόνο υπό αυστηρές προϋποθέσεις (ίσως εκεί θα έπρεπε να δώσουν βάση και να ξεστραβωθούν οι δικοί μας αριστεροί).

    Τέλος για το παραμύθι με τα 28δις για τις τράπεζες. Δανεικά ήταν προς τις τράπεζες και σιγά-σιγά θα τα επιστρέψουν - όχι επειδή δεν τα θέλουν αλλά επειδή το πλαίσιο για την υπαγωγή στο πακέτο ήταν σχετικά αυστηρό (για τα σχέδια των μεγαλοτραπεζιτών) Εννοείται βέβαια πως οι τράπεζες (ιδιαίτερα οι Ελληνικές) δεν χρησιμοποποίησαν τα χρήματα για να στηρίξουν την αγορά αλλά για την πάρτη τους (δανείζοντας μάλιστα και το Ελληνικό κράτος, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία) και μάλιστα με αρκετά αποδοτικό τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @slarti

    Συγκεντρωσου!!!!


    Διατι παρακαλω δεν ειναι πιο ρεαλιστικο;

    Δεν εχεις δει απατες απο εργοδοτες ή εκβιασμους του στυλ "χωστε για να μην φύγω/απολύσω" κτλ;

    Δεν εχεις δει μεγαλες εταιρειες να κατασκευαζουν ξενοδοχεια-μεγαθηρια με λεφτα του δημοσιου και να τα νοικιαζουν απο αυτο "μονο" για 99 χρονια;

    Α, το πακετο στις τραπεζες, δεν ηταν "δανεικο" (!) αλλά κανονικοτατη αγορα μετοχων-κρατικοποιηση και ήταν απλα προσφορα ζεστου χρηματος (αυτο ειναι οι μετοχες. Υποσχεση σε μελλοντικα κερδη (μερισμα) με αντικρυσμα χρημα τωρα για να κινηθει η επιχειρηση). Τωρα οι τραπεζες επαναγοραζουν τις μετοχες τους, εκτος και αν δεν καταλαβα καλα, για να μην χασουν τα μερισματα. Στον προηγουμενο προϋπολογισμο ομως εγγραφηκε σαν χρεος και ελπιζουμε στον επομενο να εγγραφει σαν κερδος (αυτην την δημιοργιστικη λογιστικη δεν την πολυκατεχω)


    Οριστε τι αγορασε το δημόσιο:

    "«200 εκατ. προνομιούχων, ονομαστικών, άνευ δικαιώματος ψήφου, εγχάρτων και εξαγορασίμων μετοχών, που η Τράπεζα εξέδωσε υπέρ του ελληνικού Δημοσίου». "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Zaphod


    "Απλα πεταξα και εγω μια παραβολη πιο ρεαλ πολιτικ απο την δικια σου."

    θα σου αναλυσω αργοτερα την ανεδαφικοτητα της παραβολης σου


    "να σταματήσει να τους κλέβει" δεν εχει αναγκη απλως φευγει


    "Αν αυριο φύγουν όλα τα supermarkets πολυεθνικών επειδή δεν θα τους συμφέρει η φορολογία, δεν θα υπάρχει νέα αγορά για νέα supermarkets από λιγότερο κρετίνους;"


    φυσικα και οχι
    Εαν εναν επιχειρηματια των συμφερει πιο πολυ η βουλγαρια γιατι μπορει να "κλεβει" ή να "εκμεταλλευται" περισσοτερο το λαο οπως θεωρεις εσυ προφανως θα παει εκει
    Εαν υπηρχε χωρος για επιχειρηματικοτητα δεν θα ειμασταν στην 72η θεση στην παγκοσμια καταταξη
    Εαν οι συνθηκες στην πενσυλβανια και στο οχαιο ηταν καλες στο παραδειγμα του αγαπητου εξαδακτυλου δεν θα πηγαιναν στην ινδια
    Εαν ο τουρισμος μας ηταν φτηνοτερος απο της τουρκιας δεν θα εφευγαν οι μισοι τουριστες να πανε στην αλικαρνασσο και στην εφεσσο

    Εαν δεν υπηρχε συνδικαλισμος και αριστερα δεν θα ηταν γεματα επιχειρησεις τα βαλκανια να φτιαχνουν αυτοκινητα τηλεορασεις πλυντηρια και σε εμας ολες οι κλωστουφαντουργιες και εργοστασια να κλεινουν

    Εαν η κινα δεν "δέχεται το κράτος να εκβιαστεί" δε θα ηταν η μεγαλυτερη παραγωγικη δυναμη του πλανητη

    απλα οικονομικα που και ενας πρωτοετης καταλαβαινει


    "Σαφώς, και λέγεται "πρόγραμμα στήριξης τραπεζών". Ανθυμάμαι καλά το μαλλί πήγε στα 29 δις που γράφτηκαν στον κρατικο προϋπολογισμό ως χρέος (δηλ τα χρωσταμε εγώ και εσύ) αλλά δεν εμφανίστηκαν στην αγορά ποτέ."


    περιεργο
    Εγω ακουσα πως μονο τα 12 δις δωθηκαν τελικα
    Ξερεις εσυ κανεναν να του χαριζουν 28 δις και να παιρνει μονο τα μισα? Καπου δεν βγαζει λογικη αυτο που λες δεν εξηγηται



    "Ποια εργοστασια ρε; Βιοτεχνιες της πλακας εχουμε. Ειχαμε ποτε στην Ελλαδα βαρια βιομηχανία"


    Για να καταλαβω δλδ εστω οτι διωξουμε ολους τους καραγκιοζηδες /καπιταλιστες/εκμεταλευτες/λαμογια απο την ελλαδα

    Ποιος ακριβως θα δινει δουλεια ?

    το κρατος? θες να ξεκινησω τα κκε-σοβιετια ποιηματακια?

    οποιος και να ερθει να επενδυσει αν δεν εκμεταλευτει τους εργατες για να βγαλει κερδος γιατι να κατσει?
    Αν μπορει να εκμεταλλευτει αλλου περισσοτερο θα κλεισει το μαγαζι και θα παει αλλου
    Λογικο δεν ειναι ρε παιδια απλα δεν ειναι τα πραγματα?

    Και σεις το ιδιο δε θα κανατε?
    Πες οτι εισαι βιομηχανος ρε Zaphod
    Και εκμεταλλευομενος τους εργατες σου τους δινεις ενα πιατο φαι και με τα υπερκερδη αγοραζεις 2 φερραρι το μηνα
    Πες οτι εισαι καπιταλιστικο φασιστομουτρο/γουρουνι σαν και μενα
    Και ερχεται το κρατος και σου λεει ειναι απαραδεκτο να εκμεταλλευεσαι το κοσμο δε 8α τους δινεις ενα πιατο φαι θα τους δινεις 1000 ευρω και εσυ δε θα παιρνεις 2 φερραρι αλλα μονο ΜΙΑ!!!
    Τι ποιο λογικο απο το να πεις το απειρο καρτμανικο:
    "Screw you guys i am going home..!!"
    Παιρνεις λοιπον τα μπογαλακια σου και πας σε φορολογικους καπιταλιστικους παραδεισους οπως ο φιλος Μαριος και εχεις τη φερραρι σου
    και ετσι το κρατος χανει και το πιατο φαι που ειχε και μενει με ενα ματσο ανεργους
    Τι εχεις μετα? Χιτλερ ανεβαινει στην εξουσια και 3ος παγκοσμιος παλεμος
    GG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Zaphod


    "Ενας φορέας κέρδους είναι και η κακοπληρωμένη παιδική εργασία - δουλεμπόριο"

    Εδω κανεις ενα βασικο λαθος
    Το δουλεμποριο και η σκλαβια δεν ειναι προαιρετικη. Δεν σε ρωταει κανεις αν θες να φυγεις απο τη φυλακη ή απο την γαλερα
    Εδω ομως ΟΠΟΤΕ θελησεις ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ

    Η σκλαβια των μαυρων στην αμερικη του νοτου το 1700 εχει μια βασικη διαφορα απο την "σκλαβια" των γκετο και της φλοριντας που εξηγει ο φιλος εξαδακτυλος
    Το 1700 δε σε ρωταγαν αν ηθελες
    Τωρα οποιος μαυρος δεν του αρεσει παιρνει το καπελακι του και φευγει και παει πισω στην αφρικη του φτιαχνει την δημοκρατια ή σοσιαλισμο ή κουμμουνισμο που θελει και ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ
    παραδωξως ομως 1 φευγει απο την αμερικη 10 ερχονται
    Για καποιο περιεργο λογο η κολαση που περιγραφεις ειναι προτιμοτερη απο τον παραδεισο



    "προσανατολίζεται η κυβερνηση Ο'μπάμα"
    τετοιες βλακειες ελεγε ο ομπαμα προεκλογικα αλλα ευτυχως η πλειοψηφεια της αμερικης (60%) μαλλον συμμεριζεται αυτα που εγραφα εγω περι οικονομικης κρισης και του ειπε οχι του ομπαμα τελικα (απο οτι μαθαινω δλδ ακομα θα δουμε)



    @pølsemannen


    "Τι σόι κοινωνία είναι αυτή των ΗΠΑ, όπου το πλουσιότερο 1% έχει τον ίδιο πλούτο με το φτωχότερο 95%; (Πηγή Μάικλ Μουρ)."


    Δυσηχως φιλε μου μονο ο 1 στους 100 εχει την ιδεα
    Δυστηχως φιλε μου μονο ενας στους εκατο εχει την ικανοτητα να οδηγησει τους αλλους στην βελτιωσει της ζωης τους
    Δυστηχως αγαπητε μονο ενας στου εκατο εχει ορεξη να στρωσει κωλο κατω και να δημιουργησει προοδο
    Οι υπολοιποι 95% απλα ακολουθουν
    Οι υπολοιποι 95% απλα δεχονται διαταγες και παραγουν γιατι ακριβως δεν μπορουν δεν ξερουν ή απλα βαριουνται να κανουν παραπανω
    υπαρχουν 895430 γιατροι στον κοσμο - μονο ενας θα εφευρει την θεραπεια για τον καρκινο
    υπαρχουν 894 επιχειρηματιες που εφτιαξαν αυτοκινητα - μονο ενας λεγοταν φερραρι

    ειναι λογικο ο καλητερος να ανταμειβεται περισσοτερο


    @ Black_cat


    Αυτό που με τρελλαίνει εμένα, είναι ότι τέτοια άτομα χαλάνε την πιάτσα στον εργασιακό χώρο

    Ποια πιατσα ? ποιο εργασιακο χωρο?
    Ο τουρισμος μας επεσε στο μισο ενω της τουρκιας διπλασιαστικε αφου συμφερει

    εγω σου χαλαω την πιατσα ή ο τουρκος/βουλγαρος/ιταλος/κινεζος/ταιβανεζος?


    αυτα για την ωρα τα υπολοιπα αργοτερα γιατι βαριεμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πιο ευκολα μιλάω με μια κοτρώνα.....

    α)το update το ειδες φιλοσοφε;

    β)Τελικα τι θα εκαναν οι αρχαιοι αθηναιοι σε οποιους "επελεγαν" να πανε αλλου αν οι τιμες των "εργατικων χεριων δεν βολευαν";;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Α, το διαβασες βλέπω. Και αντι να γράψεις τι μαλακια εκανες, προτιμησες να σβυσεις απο το ποστ τις σχετικες αναφορες, μαζι και την "θεϊκή" μη-εξήγηση!

    Συγχαρητήρια! Συνέχισε να δείχνεις το επιπεδο σου δικέ μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Aν γνωριζεις μια πιο καπιταλιστικη οικονομια απο της αρχαιας ελλαδας πες μου να ξερω

    Κλαιγεσαι γιατι στη σημερινη ελλαδα υπαρχουν λατσιδες/βαρδινογιαννηδες κτλ οταν στην αρχαια ελλαδα ο τοτε βαρδινογιαννης ειχε 1000 παραπανω πλουτο απο οτι σημερα

    Δυστηχως σημερα εχουμε παθει μυθριδατισμο και ειμαστε ανικανοι να μιμιθουμε τους αρχαιους μας προγονους που ησαν οι ΗΠΑ της εποχης και η αθηναικη σημαχια το ΝΑΤΟ της εποχης και ο χρυσος αιωνας η σημερινη κηριαρχια της αμερικανικης υποκουλτουρας

    Αλλα βλεπεις οι σημερινοι "αναρχικοι σκεψης" σαν και σενα κυβερνουν της σκεψη των ελληνων
    --που σε παρομοιασα με το σωκρατη κανονικα αν ζουσε σημερα θα μου εκανε μυνηση για προσβολη ελεος


    "Α, το διαβασες βλέπω. Και αντι να γράψεις τι μαλακια εκανες, προτιμησες να σβυσεις απο το ποστ τις σχετικες αναφορες, μαζι και την "θεϊκή" μη-εξήγηση!"

    διαβασε το νεο update πιστευω πως θα σε καλυψει για το τι γινεται στον πραγματικο κοσμο και οχι στην μπλογκοσφαιρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ karios

    "ενώ μερικά ζώα το χρησιμοποιούν και για reference για να πείσουν για ότι απίθανο επιχείρημα μπορείς να φανταστείς"

    απιθανοτητα ειναι αυτο που πιθανοτατα εφαρμοζει σαν συστημα το 90% του πλανητη


    "Παρεπιπτόντως, καλή τύχη με τα τρόλς, είναι αρκετά επίπονη η μάχη"

    Τουλαχιστον αυτος αν και υβριστικος εχει τα απαραιτητα δημοκρατικα ψηγματα λογικης να επιτρεπει στην αντιπαλη αποψη να ακουστει.

    Η καταργηση της δημοκρατιας και της ελευθεριας της αποψης μεσω της λογοκρισιας δειχνει μονο τις φασιστικες ολοκληρωτικες τασεις για τις οποιες συνηθως οι ιδιοι κατηγορουν τους αντιπαλους τους

    Αλλα παλι εσυ δεν εισαι ο ιδιος που επισημα τασσεσαι με το ΚΚΕ το οποιο ξεκαθαρα δηλωνει οτι οταν παρει την εξουσια θα καταργησει την αστικη δημοκρατια και θα εφαρμοσει τον ολοκληρωτισμο/χουντα του λαικου κινηματος/προλεταριατου?
    Αυτοι δεν εβγαλαν τα απαντα του σταλιν προχτες και τον ανακυρηξαν ευεργετη της ανθρωποτητας?

    Ειναι δυνατον "δημοκρατικη ελευθερια εκφρασης του λογου" και "σταλιν" να πανε παρεα?


    Αλλα παλι εγω ειμαι ενα απλο τρολ οποτε αυτα που λεω δεν εχουν αξια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Έχω αφήσει κάτι κονσερβοκούτια να σκουριάζουν στην Ελλάδα Ναπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @napo
    Με το αποσπασμα απο την wall street journal με αποστομωσες!!

    Ρε τι τραβανε και αυτοι οι έρμοι οι χρηματιστες! Ξανθόπουλος και μαλακιες! Το γεγονος δε πως το 50% των αμερικανων ΔΕΝ πληρώνουν φορο (διοτι απλουστατα δεν εχουν να πληρωσουν) το προσπερναμε αδιαφορα. Τι σημασία έχουν οι μισοι κάτοικοι μιας χώρας; "They didnt make it", σωστα;

    Εγω εχω ψηγματα λογικης διοτι καταπως φαίνεται την πήρες όλη εσύ!
    Και με αυτα:
    Διαφωνω με το Βιολογο στο κονσερβοκουτι. Συνηθως οι μη έχοντες καταφεύγουν σε γκιλοτίνες όταν εμπεδώσουν ακριβως αυτό που υπερασπίζεται ο napo. Το γεγονος πως καποιες κοινωνιες "ευημερουν" βασει του νομου της ζουγκλας. Μου ειναι δύσκολο να φανταστω έναν "πληροφορικο σε φαρμακευτικη" στο ρόλο της Μαριας Αντουανετας, αλλα με λίγη καλή θέληση όλα γίνονται!


    Περι αρχαίας Ελλάδας:

    ΟΚ, τα πιασαμε τα λεφτα μας.
    Εκτός απο ΕΛληναρας,
    παντελως ασχετος απο οικονομια και πολιτικη, ελαφρως φασιζον και ρατσιστικος,
    εισαι και ασχετος απο ιστορία!

    Και οχι μονο αυτο αλλα κανεις και κήρυγμα υφους και ηθους "τα ξερω ολα και εσεις τιποτε".

    Βαλε και την συνεχομενη μανιχαϊστικη σου διαθεση και καθαρισαμε.

    Σταματα να (παρα)μορφωνεσαι απο το mailbox σου .

    Δωράκι:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%AE_%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1:

    "Επίσης, δεν μπορούσαν να συμμετάσχουν στη συνέλευση, των οποίων τα πολιτικά δικαιώματα είχαν ανασταλεί (συνήθως γιατί δεν μπορούσαν να πληρώσουν τις οφειλές τους προς την πόλη: βλέπε ατιμία). Για ορισμένους Αθηναίους, αυτό ισοδυναμούσε με μόνιμη (και κληρονομήσιμη) στέρηση δικαιώματος. Παρ’ όλα αυτά, σε αντίθεση με τις ολιγαρχικές πόλεις δεν υπήρχαν ουσιαστικά όριο ελάχιστης απαιτούμενης περιουσίας ή εισοδήματος. (Οι εισοδηματικές τάξεις της νομοθεσίας του Σόλωνα παρέμειναν, αλλά ήταν μάλλον νεκρό γράμμα.)"



    Επίσης, τις χορηγίες (που ηταν στην ουσια εξτρα φορολογηση των πλουσιων πολιτων) τις ξέρουμε; πχ τριηραρχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος29/10/09 21:53

    Η όλη συζήτηση είναι ανούσια, κατά την γνώμη μου, αν μείνει στο πόσο θα φορολογήσουμε αυτόν που βγάζει 200.000 τον μήνα (και υπάρχουν αρκετοί τέτοιοι). Το ζήτημα είναι ΠΟΥ τα βρίσκει αυτά τα 200.000; Και το θέμα δεν είναι να του πάρουμε την περιουσία όπως φωνάζουν κάποιοι. Το θέμα είναι ότι τα 200.000 τα παράγουν οι 10 εργαζόμενοι που έχει στην εταιρεία του ΚΑΘΕ μήνα. Το θέμα είναι ότι τα 200 οι εργαζόμενοι θα τα παράγουν ακόμα και αν αυτός τσακιστεί και φύγει. Άρα, αν πάει αυτός σε άλλη χώρα, χεστήκαμε αφού μπορούμε και μόνοι μας να διαχειριστούμε αυτό που κάνουμε έτσι και αλλιώς κάθε μέρα. Όλοι αυτοί που φωνάζουν ενάντια στον Στάλιν και στον Σοσιαλισμό-Κομμουνισμό ανήκουν σε 2 κατηγορίες. Α. αυτοί που έχουν συμφέρον να πιστεύουμε ότι τους έχουμε ανάγκη και Β. αυτοί που αμασητή έχουν καταπιεί την προπαγάνδα των "Α". Στην ΕΣΣΔ μέσα σε 2 δεκαετίες μηδενίσανε τους αναλφάβητους, τους ΑΝΕΡΓΟΥΣ, τους άστεγους. Στην ΕΣΣΔ έγινε πραγματικά χαμός για πολλά χρόνια αφού ΌΛΟΙ οι Α και αρκετοί ηλίθιοι Β δεν είναι ότι απλά διαφωνούσανε αλλά πήρανε τα όπλα και αρχίσανε να σκοτώνουν και να σαμποτάρουν. Φυσικά και φυλακίστηκε κόσμος και πήγε εξορία, και καλά πάθανε αφού έγραψαν στα παπάρια τους τους νόμους και δικάστηκαν από λαϊκά δικαστήρια. Φυσικά όλα τα παραπάνω θα θεωρηθούν ψέματα από τους Α και Β, και αλήθεια χέστηκα για τους Α (αφού συνειδητά το κάνουν) αλλά οι Β σκεφτείτε λίγο και ψάξτε το περισσότερο: Αν είναι όλα αυτά αλήθεια και ιστορική πραγματικότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Zaphod δεν είπα κάτι διαφορετικό απο αυτό που λές.. Το "χάρισαν 28 δις στις τράπεζες" πού το είδες; (αντιθέτως μάλλον φαίνεται πως συμφωνείς μαζί μου).

    Όσο για τις επιχειρήσεις του στύλ ή "μου στήνεστε ή φεύγω", γιατί δεν το κάνουν αυτό σε άλλες χώρες; Πχ Γερμανία, Σουηδία, Φιλανδία, Δανία κτλ όπου έχουν ακριβότερα εργατικά χέρια σε σχέση με μας; Λες να είναι μόνο ή οτι το εκεί κράτος δεν σηκώνει τσαμπουκάδες; Ή μήπως συμβαίνει το απλούστερο: να υπάρχει και διαφορά στην ποιότητα του εργατικού δυναμικού;

    Πάρτο το απόφαση: Όπως εσύ αγοράζεις το προϊόν με την καλύτερη σχέση ποιότητας/κόστους έτσι και ο επιχειρηματίας θα αναζητά τον υπάλληλο με τον ίδιο τρόπο (μην αναλύσουμε τώρα την αντίστοιχη κατάσταση στο κομμουνιστικό περιβάλλον τώρα γιατί θα ξεφύγουμε πολύ - πάντως σίγουρα δεν θα ήθελα να ζήσω εκεί και έχω δει κάποια πράγματα με τα μάτια μου). Δεν φταίει ο καπιταλισμός, αλλά η φύση και τα μαθηματικά της 3ης Δημοτικού (και στα κομμουνιστικά κράτη κάτι παρόμοιο συνέβαινε με μικροδιαφορές πχ σπίτι-φαΐ εξασφαλισμένα σχεδόν). Άλλωστε παντού και πάντα το ίδιο συμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Zaphod



    "Με το αποσπασμα απο την wall street journal με αποστομωσες!!"

    πρωτος κανονας της προπαγανδας : καθε τι εναντιον του αριστερου κινηματος ειναι αυτοματως ψεμα και πρεπει να μειωνεται


    Η ιστορια σου προφανως ειναι στηριγμενη σε πιο εγκριτα αρθρα



    για τα υπολοιπα δε θα κατσω να ασχοληθω γιατι εχεις ξεφυγει εντελως απο το θεμα
    Και το θεμα ειναι περιπου αυτο που συνοψιζει ο
    "Ανώνυμος" απο κατω

    εδω ακριβως εντοπιζεται το προβλημα
    Η αριστερα στην ελλδα δεν την πηρε ο πονος να φορολογησει για να βοηθησει τον λαο
    Ολο το σχεδιο ειναι να φορολογηθει ο πλουτος για να διωξει τους παντες (λαμογια-καπιταλιστες-επιχειρηματιες) εξω ωστε να επελθει η καταστροφη
    Καταστροφη η οποια ηδη εχει αρχισει τα τελευταια χρονια
    Πραγματικα ο τουρισμος εχει πεσει στο πατο, στην χιο π.χ. που ξερω επεσε 20% τελευταια ενω αντιθετα απενταντι αυξηθηξε 20%
    Στα γεωργικα/κτηνοτροφικα προιοντα αγοραζουμε απο τουρκια/βουλγαρια/αιγυπτο/αφρικη κτλ και τα ελληνικα σαπιζουν
    ολος και περισσοτερος κοσμος αγοραζει απο αλυσιδες που στελνουν τα εσοδα π.χ στη σουηδια και στην ελλδα δεν μενει τιποτα
    Στην παιδεια εισαγουμε μονο αφου ολη ερχεται απο ξενα πανεπιστημια ενω κανεις ξενος δεν ερχεται στα ελληνικα
    Στον επιχειρηματικο τομεα ολοι φευγουν σε αλλες χωρες αφου τους συμφερει περισσοτερο λογω τριτοκοσμικων συνθηκων (βουλγαρια/τουρκια/κινα)
    Στον τομεα των ρουχων π.χ. ολες οι ελληνικες κλωστουφαντουργιες κλεινουν και ο πλουτος στελνεται στον κινεζο
    Στον τομεα των ηλεκτρονικων και αυτοκινητων ολα τα λεφτα στελνονται στον γιαπωνεζο/κινεζο/μολδαβο/κτλ

    Αργα η γρηγορα θα ερθει το τελος
    Και τοτε θα γινει αυτο που περιγραφει ο φιλος "Ανώνυμος"
    Ολα θα περιελθουν στο κρατος
    Τα λαμογια θα φυγουν και εκλεγουν ανθρωποι απο το λαο να ελεγχουν την παραγωγη και τον πλουτο

    Ακουγεται ωραιο?
    ισχυει αυτο που λεει "Το θέμα είναι ότι τα 200 οι εργαζόμενοι θα τα παράγουν ακόμα και αν αυτός τσακιστεί και φύγει"?
    "Άρα, αν πάει αυτός σε άλλη χώρα, χεστήκαμε αφού μπορούμε και μόνοι μας να διαχειριστούμε αυτό που κάνουμε έτσι και αλλιώς κάθε μέρα"

    Τοτε ακριβως δημιουργηται το παραδοξο γιατι τελικα κατερευσε πριν 20 χρονια αυτο το μοντελο?
    ΓΙατι η κινα το αποτιναξε και εφηρμοσε καπιταλισμο?
    Γιατι η ανατολικη ευρωπη επισης?
    ΓΙατι αν ηταν ολα παραδεισος οταν ανοιξε η USSR ολοι φυγανε και πηγαν στην αμερικη?
    Γιατι οταν επεσε το τειχος του βερολινου ολοι πηγαν απο το ανατολικο στο δυτικο και οχι αντιθετα?
    Τελος γιατι οι επιχειρησεις της σοβιετιας επεσαν σε εξευτελιστικες τιμες οπως και το νομισμα αν ο κουμμουνισμος τις βελτιωσε?

    Γιατι τελικα αποδειχτηκε οτι απο το συστημα αυτο ελειπε ενα πραγμα "κινητρο"

    Κανεις δεν εχει κινητρο να δουλεψει, να προοδευσει, να αποδωσει στο σοσιαλισμο
    Κανεις δεν ειχε κινητρο να παραγει εξτρα προιον γιατι δεν θα κερδισε το "κερδος" αλλα θα πηγαινε στο κρατος
    Κανεις δεν ειχε φοβο μην δεν παραγει αρκετο πλουτο και υπαρξει ελειψη πχ κρεας/σιταρι/αυτοκινητα γιατι στο τελος του μηνα παλι θα επερνε το μισθο του

    Το αποτελεσμα ηταν στα 70 χρονια κουμμουνισμου το συστημα να ειχε παρακμη αντι για προοδο (η εστω ελλεινα χαμηλη προοδο)
    Αντιθετα στις καπιταλιστικες κοινωνιες του υπολοιπου κοσμου εφτασαν οι φτωχοι του '80 να εχουν μεγαλυτερο πλουτο απο τους πλουσιους του '20
    Ο μεσος ορος ειχε αυτοκινητο/σπιτι/παιδεια/υγεια

    Πρακτικα λοιπον φανηκε πως ηταν αποδοτικοτερο
    Και ετσι ολοι εφυγαν
    Καποιοι ψευτοφιλοσοφοι εμειναν και πετανε θεωριτικες σοφιστειες που καποιοι ακομα πιστευουν

    Εντωμεταξυ η "μεκκα του κακου καπιταλισμου" εχει ακομα την μεγαλυτερη μεταναστευτικη ροη στον πλανητη και το υψηλοτερο μεσο επιπεδο ζωης απο τον υπολοιπο κοσμο. Αλλα φυσικα με τα λογια και την προπαγανδα ακομα και την παγκοσμια πραγματικοτητα μπορει κανεις να αλλαξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος30/10/09 18:53

    Ρε καθυστέρα Νάπο κομμουνιστικές απειλές βλέπεις παντού; Έχουμε κομμουνισμό στην Ελλάδα και τα κατέστρεψε όλα και δεν το καταλάβαμε; Εσύ είσαι χειρότερος και από τον Παπαδόπουλο (όχι το Σπύρο). Τι ακριβώς έχεις σπουδάσει και μας το παίζεις αυθεντία; Είσαι ιστορικός; Οικονομολόγος; Πολιτικός αναλυτής; Λαμόγιο τελειωμένος φιλόσοφος του καναπέ χωρίς δουλειά/πτυχίο/γκόμενα και με πολύ χρόνο για να λές αρλούμπες και να νομίζεις ότι λες και κάτι σοβαρό; Εδώ μιλάμε για οικονομία και εσείς μας λες για να γλουκάγκ και για τις φερράρι. Αλήθεια, εσύ έχεις φερράρι; Έχεις επιχείρηση; Είσαι πλούσιος; Γιατί τόσος ζήλος; Βάζω στοίχημα ότι είσαι ένας άχρηστος, άνεργος και αμόρφωτος τύπος μπροστά σε ένα υπολογιστή. Έχω πέσει καθόλου μέσα; Αν κρίνω από την ορθογραφία, τα ανύπαρκτα σημεία στίξης (να μην πω για το αγγλικό ερωτηματικό που έχεις τρελλαθεί να βάζεις), τους τόνους και τις τελείες που τις έφαγε οι μαρμάγκα, και αυτά πριν κρίνω τις απόψεις, γιατί ο τρόπος έκφρασης λέει πολλά. Στην Αμερική έχεις πάει ποτέ ή τα βλέπεις όλα στις ταινίες; Στο Βερολίνο έχεις πάει; Σε χώρες της πρώτην ΕΣΣΔ; Στη Ρωσσία; Πώς σκατά έχεις άποψη για όλα και για όλους; Έχεις τη φοβερή αντίληψη ότι ξέρεις τι φταίει για όλα, ενώ προφανώς δεν έχεις την παραμικρή ιδέα για τίποτα. Και όλα αυτά τα υποθέτω βλέποντας 4-5 σχόλιά σου σε ένα blog.
    Πες μου πόσο μέσα έχω πέσει για να καταλάβεις πόσο διαφανής είσαι. Το ύφος "τα ξέρω όλα για όλα" αυτό το προφίλ μου διαγράφει.
    Και μην αρχίσεις να μου λες ότι σου κάνω προσωπική επίθεση, τις απόψεις σου κρίνω, αλλά τις κρίνω ΚΑΙ βλέποντας από που προέρχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Ανωνυμος ειπε

    "Λαμόγιο τελειωμένος φιλόσοφος του καναπέ χωρίς δουλειά/πτυχίο/γκόμενα και με πολύ χρόνο για να λές αρλούμπες και να νομίζεις ότι λες και κάτι σοβαρό?"

    Ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πριν από λίγες μέρες μία συνάδελφος έστειλε σε όλη την εταιρία ένα τέτοιο email για μία ιστορία με εξαφανισμένα παιδιά απάντησα σε όλους ότι είναι μούφα και βρήκα τον μπελά μου από τα αφεντικά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir