Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τετάρτη, Οκτωβρίου 28, 2009

Αμερικανοποιηση

Οριστε ρε γιναμε Αμέρικα! Εχουμε και εμεις πλέον τυφλά τρομοκρατικά χτυπήματα σε μια "αποδεκτή", για "δυτική" δημοκρατία συχνότητα! Αναρωτιέμαι ποιο θα είναι το επόμενο βήμα.... Βομβιστική επίθεση σε δημόσιο κτήριο; Μαθητες -ελεύθεροι σκοπευτες; Πογκρομ συλλήψεων και αστυνομικής, αυτη τη φορά βίας;

Η παλαιού τύπου τρομοκρατία (17Ν, ΕΛΑ) είχε τουλάχιστον έναν (έστω και φλου) σκοπό και στόχο. Τούτα δώ τι έχουν και πως νομίζουν πως θα τον πετύχουν;


Δυστυχώς οι πολιτικές ευθύνες των προηγούμενων κυβερνήσεων είναι μεγάλες. Όχι μόνο διοτι η αστυνομία επί Βύρωνος ήταν περίπου ασύδοτη, με την έννοια πως θεωρούνταν περίπου θεόπνευστη η δράση της, όχι μόνο επειδή ο μέσος πολίτης εμπέδωσε πως βρίσκεται σε μια κοινωνία 2 επιπέδων (η ζαρτινιέρα ζει), άρα κάποιοι εξ αυτών αντεδρασαν και μάλιστα ανόητα, αλλά κυρίως επειδή η πολιτική και μή ζωή μας άρχισε να λειτουργεί με τηλεοπτικούς όρους σε εικονικό χρόνο. Πώς αλλιώς να εξηγήσω τις προκυρήξεις που μιλάνε για "αστυνομικούς που τρώνε ντόνατς"; Εδώ δεν ειναι το Χόλιγουντ βρε ηλίθια!

Αν οι 17Νοεμβρίτες ήταν εγκληματίες του "κοινού ποινικού δικαίου" (!), τούτα δώ τι είναι;

Αν κάποιοι νομίζουν πως μια μπατσοποίηση θα λύσει το πρόβλημα τότε πλανώνται πλάνην οικτράν. Μονο μια καποια ομαλοποιηση της κοινωνιας και ρητη εφαρμογή του νόμου απ' όλους και προς όλους μπορεί να δώσει λύση. Οσο η κοινωνία μας βαδίζει προς την ανισότητα και ανισοκατανομή της όποιας ευημερίας τόσο τέτοιοι, εικονικοί ή μη, "επαναστάτες" θα ξεπηδάνε.

Αν κάποιοι παντως νομίζουν πως έτσι κάνουν επανάσταση, τι να πω συγχαρητήρια. Επανασταση υπερ ποιου ακριβώς; Ποιον νομίζετε πως βοηθάτε έτσι;

Και μια ερώτηση ακόμα: όταν κάποιοι χτυπάνε κάποιους επειδή "ειναι αυτοί που είναι" σε τί διαφέρουν από τον τελευταίο φασίστα; Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός έιναι η δουλειά;

Ευχες για περαστικά στους τραυματισμένους αστυνομικους / ειδικους φρουρους και επίσης ευχές να είναιτα τελευταία θύματα στην αντιπαράθεση "εθνικα υπερηφανων" και "επαναστατών" και κάποτε να βάλουμε και λίγο μυαλό στην καρκάλα μας....

Διαβάστε και τον Στέλιο εδωπαδά

23 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/10/09 10:43

    @ Zaphod, είπε..

    [ ] "Αν κάποιοι νομίζουν πως μια **μπατσοποίηση θα λύσει το πρόβλημα τότε πλανώνται πλάνην οικτράν.**

    **Μονο μια καποια ομαλοποιηση της κοινωνιας και ρητη εφαρμογή του νόμου απ' όλους και προς όλους μπορεί να δώσει λύση. -

    Οσο η κοινωνία μας βαδίζει

    ***προς την ανισότητα και ανισοκατανομή της όποιας ευημερίας***

    τόσο τέτοιοι,
    εικονικοί ή μη,"επαναστάτες" θα ξεπηδάνε....

    [ ] "Ευχες για περαστικά στους τραυματισμένους αστυνομικους / ειδικους φρουρους και επίσης ευχές να είναιτα τελευταία θύματα στην αντιπαράθεση "εθνικα υπερηφανων" και "επαναστατών" και κάποτε να βάλουμε και λίγο μυαλό στην καρκάλα μας.."
    ............................

    Σπίθας

    Συμφωνώ, Zaphod.
    Η τρομοκρατία και η τυφλή βία
    (που μόνο τυφλή δεν είναι..χτυπάει στο ψαχνό..) είναι άρρωστη συμπεριφορά, καταδικαστέα και απεχθής.

    Από την άλλη, η καταστολή και μόνο δηλώνει μια ανεπαρκή πολιτική αντίληψη.

    Μυαλό στην καρκάλα μας, λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ και επαυξάνω. Είτε πρόκειται για τη Σέχτα Ηλιθίων, είτε για τους Επαναστατικούς Ηλίθιους, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Όχι μόνο μηδενικό αλλά και αντίστροφο.

    Το παιχνίδι όμως τώρα πλέον περνάει στον έλεγχο της κυβέρνησης και του χειρισμού που θα κάνει. Ή θα υποκύψει στην ανοησία και θα αντιδράσει εξίσου ανόητα, δηλαδή με περισσότερο αστυνομοκρατούμενο κράτος, πιο λυσσαλέους μπάτσους και περισσότερη πόλωση μέσα στο αστυνομικό σώμα, ή θα αντιδράσει ψύχραιμα, σοβαρά και έξυπνα, ώστε όχι μόνο να συλλάβει τους υπαίτιους, αλλά να κρατήσει και τις δεσμεύσεις για δημοκρατικότερη αστυνομία.

    Ωραία τα λέει και ο Κούλογλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό το άρθρο. Είναι αλήθεια όμως ότι οι τρομοκράτες χτυπούσαν πάντα όταν το κίνημα δυνάμωνε ή μία κυβέρνηση έδειχνε να το ακούει. Σήμερα, μία μέρα μετά την επικήρυξη, λίγες μέρες μόλις μετά την ανάληψη της κυβέρνησης, ξαναχτύπησαν.

    Και πράγματι όπως λες κι εσύ, η τρομοκρατία αυτών των ημερών είναι μάλλον από νέα παιδιά, που διδάχθηκαν από τα ΜΜΕ, τη γύρω βιοτική τους βία και τον κοινωνικό κανιβαλισμό, την αποδοχή τέτοιων ενεργειών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακριβώς έτσι.

    Το μόνο που γίνεται είναι να ετοιμάζεται το κλίμα για την αναίρεση των ελευθεριών των πολιτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/10/09 17:12

    Θέλετε απάντηση από την αστυνομία; Ιδού :

    "Δεν χτύπησαν τίποτε παιδιά, αστυνομικούς χτύπησαν. Οι δράστες δεν είναι τρομοκράτες είναι δολοφόνοι. Τα 600.000 ευρώ της επικήρυξης είναι λίγα"

    Τάδε έφη ο πρόεδρος τη Ομοσπονδίας Αστυνομικών Ελλάδος, Γιάννης Μακρής.

    Εμπρός λοιπόν, την επόμενη φορά να χτυπήσουμε παιδιά, γιά να δείξουμε την αλληλεγυή μας στην αστυνομία!
    Αντιπαθώ την βλακώδη τρομοκρατία όλων, αλλά η αστυνομία κάνει τα αδύνατα-δυνατά να με υποχρεώση να την συμπαθήσω...

    Ας μην αρχίσω τα σιχτήρια πρωί-πρωι, (γιά 'μένα), ας αναρωτηθώ απλά αν η "σεχτα ηλιθίων", που πολύ σωστά αναφέρει το ελληνάκι, είναι τελικά λιγότερο ηλίθιοι από τον αρχηγό αυτών που μας "προστατεύουν"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @σπιθα

    Λεγοντας τυφλη βια, εννοω αυτην ακριβώς που δεν εχει καποιο συγκεκριμμένο στόχο, αλλά χτυπάει "ιδιοτητες". Γι αυτο και μιλάω για τυφλά χτυπήματα.

    Κατα τα λοιπα συμφωνουμε

    @ellinaki
    Συμφωνουμε. Αν παμε σε αστυνομοκρατουμενη πολιτεια το φαινομενο θα επαναληφθει και ακομα χειροτερο. Αυτο που χρειαζεται ειναι να δωσει η αστυνομια επιτελους ενα νορμαλ προσωπο, έτσι ώστε επιτέλους να νομιμοποιηθει στην κοινωνια σαν δυναμη υπηρεσίας και κοινωνικής ειρήνης. Τρελαρες παντα θα υπαρχουν, δεν θα μας ***** κιολας!



    @δειμος
    Δεν ξερω τπτ περί "κινήματος", ξέρω πως όταν οι αστυνομικοι συμπεριφερονται σαν πραιτορες κατι δεν παει καλα. Περι παιδιων γαλουχημενων απο ΜΜΕ κτλ συμφωνουμε



    @polsemannen
    Το βλεπουμε και γι αυτο προειδοποιούμε!


    @exadaktylos

    Μπα, μην τρελενεσαι. Όπως απαιτώ ο αστυνομικός, δικαστής κτλ να τιμωρείται αυστηρότερα από εμένα όταν πιάνεται να παρανομεί, έτσι και η βία ενάντια στα όργανα του κράτους (που υπηρετούν εμάς) πρέπει να κολάζεται αυστηρότερα. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας!!

    Περι νοημοσύνης κτλ έχεις δίκιο , αλλά κραταμε και την πιο πάνω παρατηρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/10/09 20:20

    zaphod, δεν εχω πρόβλημα με την επικύρηξη - ας είναι όση θέλει.
    με το Δεν χτύπησαν τίποτε παιδιά έχω το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πειράζει που εμένα η όλη φάση μού βρομάει; Πειράζει που πιστεύω ότι όλα αυτά είναι στημένα για να πούμε στον Μιχαλάκη "σφάξε την ελευθερία μου, αγά μου, να αγιάσω";
    Οι επιθέσεις κλιμακώνονταν επι μέρες, ένθεν και ένθεν, με αποκορύφωμα το χθεσινοβραδινό. Δεν είναι τυχαίο, μάτια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @exadaktylos

    Και αυτο λεω και εγω. Δεν ηταν παιδια. Ηταν ενστολοι ορκωτοι κρατικοι υπαλληλοι εν ωρα υπηρεσιας

    Η επικυρηξη ειναι χαζομαρα απο μονη της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @λωτοφαγος

    Μεχρι να εχουμε στοιχεια εχουμε μονο υποψιες. Αν ειναι ετσι ομως τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα και πρεπει οι ευχες μας στους τραυματιες να διπλασιαστουν, οπως και η προσοχη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος28/10/09 22:06

    Σπέρνουν συνειδητά τρομοκρατία και επιδιώκουν να αποσταθεροποιήσουν θεσμούς.
    Δίνουν τροφή για πρόσθετα κατασταλτικά μέτρα και αποδυναμώνουν κοινωνικούς διαλόγους και διαβουλεύσεις.

    Ο κύριος στόχος είναι να δυναμιτίσουν κάθε προσπάθεια εκδημοκρατισμού του πολιτειακού συστήματος και να συντηρητικοποιήσουν την κοινωνία.

    Είναι από κάθε άποψη αδικαιολόγητοι και δεν αποτελεί κανένα άλλοθι η ανεπάρκεια και οι διαπιστωμένες αδυναμίες της ΕΛ.ΑΣ, ώστε να τα αντιπαραβάλουμε σε σύγκριση.

    Οι εγκληματικές δολοφονικές ενέργειες δεν έχουν κανένα ιδεολογικό υπόβαθρο, στοχεύουν ευθέως στις δημοκρατικές αντιλήψεις και αντιπαλεύουν κάθε προσπάθεια κοινωνικών ανακαθορισμών.

    Τελεία και παύλα .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @σπιθα
    Γενικα συμφωνούμε με την επιφυλαξη μου περι στοχων. Αποτελεσμα των δρασεων τους ειναι ή μπορει να ειναι η υποχωρηση της δημοκρατίας και η περαιτερω συντηρητικοποιηση. Στοχο δεν νομιζω να εχουν περα απο το "να φανε μπατσους" και να δουν τα κατορθωματα τους στην τουβου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνούμε όλοι στα αυτονόητα.

    Μικρή παρατήρηση μόνο στο ότι "η παλαιού τύπου τρομοκρατία (17Ν, ΕΛΑ) είχε τουλάχιστον έναν (έστω και φλου) σκοπό και στόχο..."

    Κανένας στόχος μπορεί να "δικαιολογήσει" την τρομοκρατία (παλαιού ή νέου τύπου).

    Ιστορικά, η τρομοκρατία θεωρείται "τελειωμένη" υπόθεση ως μέσον άσκησης πολιτικής.

    Κοινωνιολογικές,ψυχολογικές, ερμηνείες του φαινομένου υπήρχαν και θα υπάρχουν.
    Όπως υπάρχουν για τους καθημερινούς κοινούς δολοφόνους.

    Απλως χρειάζεται ψυχραιμία απο όλους.
    Κυβέρνηση και πολίτες εννοώ.

    ΥΓ Δεν πιστεύω να απέκτησα ξύλινο λόγο ε?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χέστα...
    απλά το μίσος είναι τόσο ΑΠΟΛΙΤΙΚΟ και τυφλό...
    η ατομική τρομοκρατία ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @takis

    Μπορει και παραμπορει. Οι ταλιμπανεζοι, οι παλαιστινιοι και παλαιοτερα οι ισραηλιτες ασκησαν και ασκουν την τρομοκρατια σε βαθος με καθαρα πολιτικα κίνητρα.
    Μπορει τα αποτελεσματα να ειναι η όχι "θετικά", αλλα σαν μέθοδος φοριεται ακόμα.
    Στα επιπεδα όμως "απελευθερωτικου" αγώνα, όχι "ταξικου" ή ιδεολογικου.
    Εκεί όντως έχει χρεωκοπήσει.



    @akrat
    Δεν ξερω αν ειναι μισος ή απλή βλακεία. Η ιστορια με τα ντόνατς μου κάθεται στο λαιμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ZAPHOD

    Δεν θα συμφωνήσω στο οτι η τρομοκρατία μπορεί να "φορεθεί" στα επιπεδα "απελευθερωτικου" αγώνα.

    Πουθενά δεν μπορεί να φορεθεί.

    Εξάλλου "απελευθερωτικός" χαρακτηρίζεται απο τους τρομοκράτες ο "αγώνας τους"!

    Μην μπερδεύεται το απελευθερωτικό κίνημα με πράξεις τρομοκρατίας.
    Υπάρχει ουσιαστική και μεγάλη διαφορά.

    Εξάλλου όπου το απελευθερωτικό κίνημα έχει χρησιμοποιήσει τρομοκρατικές μεθόδους έχει αποτύχει.
    Επαναλαμβάνω, η τρομοκρατία στην κάθε της μορφή εχει αποτύχει... και ιστορικά αν το δεί κανείς.

    "Τελεία και παύλα" που λέει και ο Σπίθας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Διαφωνω επι της αρχης, αλλα καλο ειναι να το αναλυσουμε σε αλλο ποστ, γιατι θα μπει κανενας χαμενος και θα μα πει πως προπαγανδιζουμε υπερ της τρομοκρατιας!

    πχ ομως:
    "
    Εξάλλου "απελευθερωτικός" χαρακτηρίζεται απο τους τρομοκράτες ο "αγώνας τους"!
    "

    Μπα, η τσιχλα ειναι "ταξικος", "αντικαπιταλιστικος", "επαναστατικος" (γενικως γενικου γενικα) και τετοιες πιπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Μονο μια καποια ομαλοποιηση της κοινωνιας και ρητη εφαρμογή του νόμου απ' όλους και προς όλους μπορεί να δώσει λύση"

    συμφωνώ
    μόνο που εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα θα πρέπει το καλό παράδειγμα να δωθεί από ψηλά - τους νέους κυβερνήτες - και να δούμε μερικούς δυνατούς με βραχιολάκια και όχι απλά να πίνουν καφέ με τους ανακριτές

    ακόμα και στην Αμερική, όπου ο ιδιώτης είναι το παν, η μάζα βλέπει που και που μερικούς διάσημους με βραχιολάκια, έτσι για να θυμάται ότι δεν είναι εύκολα για κανέναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ουδεμια διαφωνια geokalp

    Οχι κυνηγι μαγισσων, απλα τηρηση του νομου και ολα γινονται, αν και μεταξυ μας.....μερικες φορες χρειαζονται και οι αποδιοπομπαιοι τραγοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. σκεφτομουν να γραψω κατι αλλα βαριεμαι να τα ξαναγραφω

    http://napouser.blogspot.com/2009/10/blog-post_31.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν χρειαζεται καν να το διαβασω. Για ολα φταινε οι κουκουεδες και το γεγονος πως δεν εχουμε "κανονικο" καπιταλισμο. Πεφτω κοντά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. zaph

    πίστεψέ με, έχει ριζώσει τόσο πολύ πια η νοοτροπία του πως θα κάνουμε τη "δουλειά" μας χωρίς να μας νοιάζει τι και πως που δεν πρόκειται να φτιάξει εάν δεν γίνουν μερικά βαρβάτα γρήγορα
    οδηγός είναι η αντιμετώπιση των stage - κρίμα βέβαια - αλλά θέλει μαχαίρι... και γρήγορα... και σε πολλά επίπεδα...

    το κακό είναι ότι για να πετύχεις τέτοια πρέπει να έχεις και καλό καιρό ενώ τώρα είμαστε σε ύφεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Αν οι 17Νοεμβρίτες ήταν εγκληματίες του "κοινού ποινικού δικαίου" (!), τούτα δώ τι είναι;"

    Προβοκάτορες του κερατα...αν μιλάμε δλδ για την Ο.Π.Λ.Α.
    (ε?εχω χασει κ την επικαιροτητα γκαμωτο)

    η οποία εκτος του οτι χρησιμοποιησε το συγκεκριμενο όνομα πράγμα που ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να εκανε οποιοσδηποτε απο κεντρικο χαφ μεχρι εξω αριστερα μας θυμισε και την επετειο του εμφυλιου στην προκυρηξη

    παλι καλα που δεν υπεγραψαν
    "Σλαβόφωνοι Εαμοβούλγαροι Δολοφόνοι"

    βρε ουστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir