Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Παρασκευή, Απριλίου 20, 2012

Και τώρα τι κάνουμε (ψηφίζουμε) ρε παλουκάρι; Updated

Εχει λεχθεί πως το διακύβευμα των εκλογών είναι το μνημόνιο. Έχει λεχθεί και το ανάποδο, πως δηλαδή το διακύβευμα δεν ειναι το μνημόνιο αλλά η (ευρωπαϊκή;) προοπτική της χώρας γενικώς.

Είτε έτσι είτε γιουβέτσι η παράμετρος "μνημόνιο" χαρακτηρίζει αυτές τις εκλογές έτσι και αλλιώς μιας και (έτσι ή γιουβέτσι) ειναι ένα "σφιχτό" διακρατικό συμβόλαιο το οποίο αναγνωρίζει κάποιους στόχους ως uber alles πέρα και πάνω από την όποια "εθνική αφήγηση" και άλλα τέτοια, οπότε δικαίως παίζει κυρίαρχη μπάλα στο ερώτημα "τι να ψηφίσω ρε παιδιά;", αλλά προφανώς δεν είναι μόνο αυτό. Οπως σε κάθε εκλογές έτσι και τώρα δεν επιλέγουμε μόνο θέμα ατζέντας αλλά και χρηστοήθειας,  αξιοπιστίας, τιμιότητας και κυρίως προσωπικής ικανότητας και διαχείρισης. Διότι εγώ μπορεί να έχω όλη την καλή διάθεση να το οδηγήσω το ρημάδι το αγιεροπλάνο, και ο "πολιτικός μου στόχος" να ειναι να το προσγειώσω ομαλώς. Μου το δίνετε; Ή έστω το καράβι σας εν καιρώ κακοκαιρίας;


Ναύτης: Ο αέρας είναι από τα δεξιά κύριε
Καπετάνιος: Κανένα πρόβλημα. Θα αντιστρέψουμε την πορεία,
ώστε να είναι από τα αριστερά


Τουτων δοθέντων και όλων των σχετικά σχετικών ας δούμε τι έχουμε μπροστά μας. Ηθελα να το γράψω καιρό, με πρόλαβε ο τέκης με το σωστό σλόγκαν "δεν υπάρχουν αθώοι" (διαβάστε το!), αλλά δεν παει στο καλό, έχουμε και μεις την αποψάρα μας. Ξεκινάμε το κράξιμο από τις "αντισυστημικές" επιλογές τύπου:


Αποχή: Μπραβο μαλάκα, εισαι ο καλύτερος. Ο κυριότερος στυλοβάτης του συστήματος. Σε σένα ελπίζουν που θα πας εκδρομή γενικώς όλοι. Μαλάκα. Και οποιος ξαναπεί το παπαροεπιχείρημα "αν το 90% εκανε αποχή, τι θα κάνανε ε;" θα απαντήσω πως θα έβγαζε κυβέρνηση το 10 %. Μαλάκα.

Λευκό/Ακυρο: Εσύ παίζει δικέ μου να είσαι και χειρότερος διότι σηκώθηκες, στήθηκες στην ουρα και ψήφισες πως δεν υπάρχεις. Τι να πω, υπάρχουν και χειρότερα, δικαιωμα σας είναι και όλα τα σχετικα.

Ψηφίζω μικρό κόμμα: Εδώ δικέ μου μαζί σου και ας λενε οι άλλοι. Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα βγάλει η "γκαστρωμένη" κάλπη, επιλέξαμε το καλύτερο ή έστω το μη χείρον βέλτιστον ή ακόμα πιο έστω μια γκόμενα με ωραίο κώλο και ελπίζουμε. Αν τώρα το σύστημα δεν σε παίξει (μπορεί να μην), ε τι να κάνουμε τώρα. Παντως καλο ειναι να ξέρετε πως αν τελικά το δικό σας ΔΕΝ βγει τότε (πολύ λογικά) η ψήφος σας μοιράζεται αναλογικά στα υπόλοιπα κόμματα και προφανώς τα μεγαλύτερα παίρνουν και το μεγαλύτερο κομμάτι της. Αδικία το ξέρω, αλλά τι να κάνουμε τώρα...ατιμη κενωνία και όλα τα σχετικά.


Παμ' παρακάτω. ξεκινάμε με αυτά που ξέραμε στις προηγούμενες εκλογές και μετά θα πάμε στα φρέσκα φρούτα.

ΠΑΣΟΚ. Να δω ρε πούστη ποιος θα το ψηφίσει.Το αστείο ειναι πως η σιγανοπαπαδιά ο Μπενι ειναι από τους κυριότερους διαχρονικά υπεύθυνους για το σημερινό χάλι (και δεν αναφέρομαι ακόμα στο μνημόνιο) μιας και πολλά λαμπρά μας νομοθετήματα ειναι δικά του παιδιά. Θεσμοθετημένη ατιμωρησία,  εξεταστικές επιτροπές που το "μαχαιρι μπηκε στο κόκκαλο" (μας), συνταγματολόγος που νομοθετει...αντισυνταγματικούς νόμους, ρουσφετολογικά νομοθετήματα και άλλα λαμπρα. Επίσης έμαθα πως ξαναγιναν ....στελέχη στα γεράματα ο Τσουκάτος και ο ...Πάχτας!!! Και μην συζητήσουμε για το χάλι της διακυβέρνησης από τις εκλογές του 2009 έως προχτες. Ακομα περιμένουμε να απελευθερωθούν τα επαγγέλματα και να σταματήσουν (ναι καλα...) οι οριζόντιες περικοπές. Οποιος πουστης το ψηφίσει να μου κόψει την καλημέρα διότι θα είναι είτε μαζόχας, είτε γλυψιματίας, είτε βολεμένος, είτε μαλάκας. Μπορώ να πω πολλά ακόμα αλλά κρατάω επίπεδο. Στην παρούσα φάση μοναδικός ελαφρά αξιόλογος (αν και μνημονιακός παρεμπιπτόντως) σε προσωπικό επίπεδο (ικανοτητα, αξιοπιστία και τέτοια) μένει ο Ραγκούσης ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Αν σας παρηγορεί τουλάχιστον είναι η πρώτη φορά μετά από 30 plus χρόνια που ξέρουμε το πρόγραμμα που θα εφαρμόσει το ΠΑΣΟΚ μετά τις εκλογές αν βγει. Μνημονιο. Ότι μας πούνε (σαν στόχοι δηλ) ναι και οριζόντιες περικοπές μέσα. Δυο χρόνια αυτό έκαναν λέγοντας πως "θα" κανουν κάτι άλλο. Ε αμα εισαι τώρα τόσο **** για να το φας, τι να σου κάνω εγώ, please σταματα να με διαβάζεις. Ο μέσος μισθός Βουλγαρίας είναι εφικτός στόχος.

Update. Φωτογραφία:
Απλωθείτε ρε παιδιά να φαινόμαστε καμιά διακοσοπενηνταριά!!!


ΝΔ. Το αστείο με τον Αντώνη, όπως και με τον Βαγγέλα, είναι πως σου δίνουν την εντύπωση πως προκειμένου να αδράξουν την εξουσία είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα. Και κώλους θα φιλήσουμε και κόσμο θα εξοντώσουμε και την Κύπρο αμα λάχει την πουλάμε ! (ουπς! άλλος "από δεξιά" φρόντισε γι αυτό, οπότε ας έχουν πλέον οι Κρητικοί το νού τους!)


Δεν εχω να πω τιποτε παραπέρα. Ενα πολιτικό σύστημα το οποίο για μια 5ετία ήταν το χειρότερο (διαχειριστικά) από καταβολής Ελληνικής Προεδρευόμενης Δημοκρατίας δεν νομίζω πως είναι ικανό να μας πείσει για τις ...διαχειριστικές του ικανότητες. Οι δε προσθήκες του Μάκη "πελααααατες μουυουουου" Βορίδη και του Αδώνιδα "αθόρυβος" Γεωργιαδη πείθουν πως η "νέα νέα δημοκρατία" της "λαϊκής δεξιάς" είναι απείρως χειρότερη και πιο ξετσίπωτη από την παλιά που τουλάχιστον είχε ένα μεσαιοχωρήτικο προφίλ. Τώρα με Μακη, Αδωνη, Φαήλο, Βύρωνα (;), Antonis και τα άλλα εσπεριδοειδή δεν ειναι να τρεφουμε και πολλές ελπίδες. Το δε και-καλα-μαγκικο ύφος του Αντώνη όταν και-καλα-τα-παίρνει-στο-κρανίο ενώ ταυτόχρονα γέρνει από τον έναν ώμο (αποτέλεσμα κατάρας; θα δείξει) δειχνει πως οι παλαιοί δεξιοι ανορθώθουν ξανά το περήφανο ανάστημα τους  γλείφοντας οποιον βρουν μπροστά τους για να πάρουν/κρατήσουν την εξουσία, όπως άλλωστε το έκαναν το '22, το '41, το '44, το'67-'74 και έχει ο Θεός. Μέχρι και τον Καραμανλή jr η ΝΔ ήταν κάτι σαν ΠΑΣΟΚ β' ή ένα "καλύτερο ΠΑΣΟΚ" ή κάτι τέτοιο ..πασοκίζον τελος πάντων. Τωρα όμως μερικοί που είχαν εξοβελιστεί απο τους Μητσοτάκη και Καραμανλή φαίνονται να επιστρέφουν, μέχρι η ίδια η αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του αρχηγού τους να τους διώξει. Αν βγει ο Αντώνης να δείτε που η Ελλάδα θα μείνει πάλι στην Πελοπόννησο με πρωτεύουσα (με μέσον) την Καλαμάτα! Οάσεις περίπου-λογικής εκεί μέσα παίζει να είναι ο Μητσοτάκης jr (και όμως!) και ίσως ο Δενδιας. Παραπέρα βράστα. Α και τώρα που το θυμήθηκα. Ο Δούκας ΔΕΝ αθωώθηκε για πολιτικά αδικήματα, απλά αυτά παραγράφηκαν (λόγω του νόμου του Βενιζέλου!).
Α, ναι ξεχασα. Επίσης ξέρουμε πολύ καλά τι θα κάνει αν βγει. Μνημόνιο και τα μυαλά στο μίξερ. Θα γίνει ίσως και καμια "επανα-κατα-ανα-περι-αμφι-διαπραγμάτευση" που θα ...θωρακίσει τους ταρίφες (και ....ως εκ θαύματος θα...επιφέρει νέες οριζόντιες περικοπές οι οποίες δείχνουν να είναι ...κάτι αντίστοιχο της κοκα κόλα. Πάνε με όλα) και μετά βουρ στον πατσά. Προφανώς, λόγω και του προηγούμενου τους παραδείγματος, εδώ δεν μιλάμε για μισθούς Βουλγαρίας, αλλά για μισθούς Ουγκάντας (συγνώμη Ουγκάντα)


ΚΚΕ. Δεν ασχολούμαι πλέον. Ειναι πασιφανές πως πια δεν τους ενδιαφέρει η εξουσία ή έστω η πρόταση εξουσίας. Τους ενδιαφέρει να μεγαλώσει το μαγαζάκι τους για να μπορούν ίσως να "διεκδικούν" περισσότερα. Εχω βαρεθεί τις προσλήψεις/παροχές που καταγγέλουν αρχικά ως ρουσφετολογικές κατόπιν (οταν αλλάξει η κυβέρνηση) να τις υπερασπίζονται. Η αριστερά εν Ελλάδι από πολιτική άποψη για το τι να κανουμε ρε αδερφε τεινει να μετατραπεί σε απλό όργανο μαχητικότητας κάτι που την υποβαθμίζει σαν ρεαλιστική (;) πρόταση διαχείρισης. Όπως λέει και ο τέκης:

Το κκε ανήκει πλέρια όπως θα έλεγε και το ίδιο στην υπερβατική αριστερά. Ο κόσμος που οραματίζεται δεν μπορεί παρά να υπάρξει “μετά την επανάσταση” και άρα οποιαδήποτε προσπάθεια σήμερα είναι μάταιη. Αυτός ο χριστιανικός αναχωρητισμός είναι φυσικά μια μη ειλικρινής πρόταση. Ακριβώς όπως οι παπάδες κάνουν μια χαρά μπίζνες και ασχολούνται με αυτή τη ζωή, έτσι και το κκε συνεχίζει και δρα. Κινείται, έχει επιχειρήσεις (και καλά κάνει), παίρνει σταθερά μέρος στις εκλογές (μάλλον το 1946 τους έδωσε ένα μικρό μάθημα), και μάλιστα υιοθετεί τις πλέον κοινωνικά συντηρητικές θέσεις, όπως πολύ καλά φάνηκε στην “υπεύθυνη στάση” που έδειξε στην εξέγερση του 2008. Άρα αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, το κκε είναι το κακομαθημένο παιδάκι που δεν οραματίζεται την επανάσταση αν αυτή δεν ηγείται από τους ίδιους.

ΣΥΡΙΖΑΣ. Αβεβαιότητα. Από την άλλη και οι άλλοι που μας έχουν γεμίσει βεβαιότητες είδαμε πόσο μέσα έπεσαν στις βέβαιες προβλέψεις τους. Τους το δίνω φέτος, μάλλον για τελευταία φορά και αυτό  διότι:
α) Σίγουρα "μπαίνουν μέσα" οπότε δεν φντ να υπάρχει ρίσκο "χαμένης ψήφου"
β) Ειναι οι μόνοι (ακόμα) που προσπάθησαν να ερμηνεύσουν πολιτικά τον Δεκέμβρη και όχι με όρους κερά Μαρίας
γ) Νομίζω πως το έχουν δει σωστά, αλλά κωλώνουν να το πουν ακριβώς σε σχέση με το δίλημμα Μνημόνιο - Ευρώπη: Η Ευρώπη ειναι ΟΚ, αλλά δεν θα κάτσουμε να μας γαμήσουν κιόλας! Περί λύσεων κολοκυθόπιτα έτσι και αλλιώς, αλλά κανείς δεν φαίνεται να έχει. Ας ξεκινήσουμε από τις αρχές (θυμάστε το "οι άνθρωποι πάνω από τα κέρδη";) και βλέπουμε!
δ) Εχουν αποδείξει πως δεν μασάνε από εμπόδια, σειρήνες και πασόκους (οχι όπως παλαιότερα μερικοι μερικοι δηλαδή). Λίγο τον λαϊκισμό να ρίξει ο Αλεξάκης (και να πει ρε παιδί μου πως δεν υπάρχουν ανώδυνες λύσεις) και όλα θα γίνουν καλύτερα!





ΛΑΟΣ. Ενα από τα καλά που μπήκε στην Βουλή και οψίμως για 2 ώρες στην κυβέρνηση είναι το πόσο απότομα ξεφούσκωσε. Ενα παλαιού τύπου "παλαιοδεξιο", πελατειακό κόμμα, με στελεχη - τουρλουμπούκι και αρχηγο ***** που άλλαζε απόψεις και θέσεις ανάλογα με το ...δελτίο καιρού. Μπορεί να κοροϊδέψεις λίγους για πολύ καιρό, πολλούς για λίγο καιρό αλλά όχι όλους για πάντα. Η απίστευτη ρηχότητα του αναδεικνύεται και με τα νέα πρόσωπα - κράχτες που βάζει στα ψηφοδέλτια. Όταν είχε μέσα τους "ακτιβιστές της Δεξιάς" με τα ξυρισμένα κεφάλια, λέγαμε πως είναι επικίνδυνοι. Όπως όλοι οι θρασύδειλοι όμως η....επικινδυνότητα τους έλειψε όταν μπήκαν στα ζόρικα....σαλόνια.


Ομολογώ πάντως πως ο Καρατζαφέρης είναι υπεύθυνος για την ατάκα της χρονιας, όταν μιλούσε για ελόγου του και για τον Antonis. "Οι Έλληνες πολιτικοί έχουν μπέσα και φιλότιμο"!! χαχαχαχαχααχα!!!!!


Οικολόγοι Πράσινοι. Έχασαν στο νήμα την προτίμησή μου για φέτος. Σοβαρότητα, ευρωπαϊκό προφίλ και ελάχιστοι λαϊκισμοί. Αν μου τα είχε σπάσει λιιιιγο παραπάνω η..... "παλαβή αριστερά" (ή αν τα πράγματα δεν ήταν τόσο ζόρικα) αυτούς θα ψήφιζα. Στην ουσία το μοναδικό (;) μειονέκτημά τους είναι πως είναι σχετικά φρέσκοι και πίσω στην ...επετηρίδα (ή αλλιώς: οι ιδέες τους δεν έχουν γίνει κτήμα συμπαγών κοινωνικών ομάδων. Προς το παρόν προβάλλονται ελαφρώς τα στελέχη - καλά παιδιά και λιγότερο οι θέσεις τους ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται σε μένα)



ΔημΑρ. Κρίμα. "Πριμοδοτείται" γενικώς σαν η...μή παλαβή, μή σταλινική (aka ακίνδυνη γενικώς) αριστερά, αλλά η αλήθεια παραμένει. Είναι περισσότερο όμιλος στελεχών παρά κόμμα. Αν τελικά την ψηφίσουν όσοι φαίνεται πως θα την ψηφίσουν η πιθανότητα του να είναι πασόκοι του "οσα παιρνει ο άνεμος μέχρι το πασοκ να μας τάξει μίζες/παροχές/κατιτίς" ειναι αυξημένη (αν και σε διαβαθμίσεις αυτό πρέπει να ειπωθεί για όλα τα κόμματα. Ετσι και αλλιώς εν Ελλάδι "όλοι ΠΑΣΟΚ είμαστε"). Είναι ο αναμενόμενος κυβερνητικός εταιρος σε κάθε μορφή συγκυβέρνησης, ακριβώς διότι ειναι αχρωμοι και άοσμοι, είναι άτομα και όχι ρεύμα. Και οι ίδιοι το ξέρουν.


Ανταρσύα. Δεν τους ξέρω πολιτικά, ξέρω μερικούς (στελέχη) προσωπικά και είναι για πολλές σφαλιάρες.Οι απόψεις τους πολλές φορές κάνουν το ΚΚΕ να φαντάζει "γειωμένο" στην πραγματικότητα, αλλά τουλάχιστον είναι τίμιοι σε αυτό που κάνουν μιας και λένε και αυτοί τα ίδια εδώ και 500 χρόνια (ως άτομα, επαναλαμβάνω. Δεν έχω ιδέαν, και βαριέμαι να μάθω, τις θέσεις του κινήματος κτλ κτλ, αν και μεταξύ μας... τις μαντεύω:) ). Ερωτηματικό το αν θα μπουν στην Βουλή, δεν εμφανίζονται στα κανάλια γενικώς και η οποια ανοδός τους ειναι καθαρά θέμα προσωπικού τρεξίματος και "αγωνιστικότητας".


Ανεξάρτητοι Καμμένοι Έλληνες. Εντάξει. Ποτέ δεν τον πήγα τον Καμμένο, δεν θα ξεκινήσω τώρα. Του αναγνωρίζω την....εξυπνάδα να χρησιμοποιήσει τα social media με "χρηστικά καλό" τρόπο. Παραπέρα βράστα. Τους προτείνω μόνο σε όσους σκέφτονται να ψηφίσουν ΛΑΟΣ ή Χρυσή Αυγή, γιατί ετούτοι δείχνουν λιγότερο επικίνδυνοι ατομικά, απλά λίγο λαλημένοι σαν τους τύπους της "Χριστοπιστίας". Οι στελεχάρες τους με τις αποψάρες (πχ α , πχ β) τους ήδη έχουν γράψει ιστορία στην ελληνική πολιτική σκηνή. Το ότι πήγε με αυτούς ο Δημαράς ειναι απλά ...ξεβράκωμα για το Δημαρά, αλλά έτσι και αλλιώς ποτέ δεν είπε κανείς πως ο Δημαράς ειναι ξύπνιος. Καλό παιδι τον έλεγαν όλοι (καλάμια και παλούκια)


ΔημΣυμ. Την παραδεχομαι την Ντόρα. Εχει κοχόνες και είναι πιο ειλικρινής από τον Antonis. Ασε που μπορεί να τους φάει στην Κρήτη και να γελάμε. Παραπέρα, όπως έχω γράψει και παλαιότερα, το κυριοτερο μειονεκτημα της ειναι πως ειναι γυναικα. Δεν ψηφιζει γυναίκα ο Έλληνας δεξιός, τι να κάνουμε; Τωρα από πλεονεκτήματα (ικανότητας κτλ  που λεγαμε) θα σας γελάσω. Επίσης ειναι κάπως αστείο να το παίζει "νέο αίμα". Α, και εννοείται Φουλ Μνημόνιο με περικοπές παίζει η τύπισσα.


Δράση/Φιλ. Συμμαχία.Μάλιστα. Αυτούς τουλάχιστον τους καταλαβαίνω. Και ομολογώ πως αν ήμανε δεξιός θα τους ψήφιζα. Αν δηλαδή νόμιζα πως ο "φιλελευθερισμός" (πολλά εισαγωγικά με νεο- μπροστά ή χωρίς) μπορεί να λειτουργήσει καλά κοινωνικά και όχι καλά για μερικούς (οικονομικοτεχνικους) δείκτες. Προς τιμήν τους ειναι (νομίζω) το μοναδικό κόμμα που έχει δηλώσει ξεκάθαρα πως πρέπει να φορολογηθεί το παπαδαριό και γενικά έχουν έναν αέρα σοβαρότητας. Το ότι ειναι ακόμα εκτός βουλής (άντε να είναι οριακά εντός) με μια παραπαίουσα πολιτικά Νέα Δημοκρατία και τους Καμμένους για ανταγωνιστές δείχνει το ποσοστό των σοβαρών δεξιών εν Ελλάδι. Στο δίλημμα Μνημονιο/όχι Μνημονιο δείχνουν να απαντάνε: "Δουλειά" και αυτό δεν πολυπουλάει, ειδικά στον ΕΛληνα δεξιό.


Πειρατές. Καλή ιδέα, με τα απαραίτητα παιδικά προβληματάκια. Αν συνεχίσουν σε καλή ρότα θα είναι φαβορί για την προτίμησή μου την επόμενη φορά. Ας φτιάξουν λοιπον πρώτα ένα κόμμα, να δουμε και καποια πιο ειδικά πράγματα, και τα λέμε. Ειναι νέο κόμμα και θέλουν να μετρηθούν, το καταλαβαίνω, αλλά δύσκολα θα κάνουν κάτι ή θα έχουν ώριμες προτάσεις για αυτές τις εκλογές. Ελπιδοφόρο πάντως το....open source του πράγματος αν και ελαφρώς ριψοκίνδυνο, αλλά δείχνουν να αντέχουν!


Χρυσή Αυγή. Μάλιστα. Ψηφίστε τους να δούμε τι θα καταλάβετε! Μόρφωση, ηθος, ποιοτητα πολιτικής σκέψης, ωρθωγραφεία (όλοι οι παλιοι στο ιντερνετ τους καταλαβαίνουν από μακρυά), στυλιστικές επιλογές ουάου, τι να λέμε τώρα!! Το μέλλον της χώρας ΙΝΕ ΕΔΟ ΚΕ ΓΡΑΦΑΙΤΕ ΜΕ ΚΑΙΦΑΛΕΑ Γ(Ρ)ΑΜΑΤΑ. Τι να πω, μέχρι και ο ...Καρατζαφέρης τρόμαξε!





Πλακα πλακα, επειδή έγινε και θεμα, σαφώς και είναι πιο επικίνδυνο να ψηφίσει κάποιος Χ.Α από το να το ρίξει στο ΠΑΣΟΚ. Ετουτοι είναι επικίνδυνοι σε προσωπικό επίπεδο, και αν βγουν στην Βουλή πολλοί θα γίνουν ασύδοτοι. Αν και (απο την άλλη) τα ίδια λέγαμε και για τον ΛΑΟΣ μεχρι που ξεφούσκωσε και μάλιστα από ....μόνος του. Το καλύτερο για να δείξεις τι ειναι ένας ακροδεξιός ειναι να τον αφήσεις να μιλαει .
Στην παρούσα φάση ειναι οι ευνοημένοι του συστήματος καθώς με κάποιον μυστήριο (;) τρόπο η πολιτική κουβέντα φαίνεται να περιστρέφεται γύρω από την δικιά τους ατζέντα (μεταναστες, λαθρομετανάστες, βρώμικοι μετανάστες, βρώμικοι λαθρομετανάστες, άρρωστοι μετανάστες, άρρωστοι λαθρομετανάστες, "εθνική υπερηφάνεια" με γερμανικά-εποχής ναζί- σύμβολα, πογκρόμ, στρατόπεδα συγκέντρωσης, ασφαλεια, ανασφάλεια, υπερασφάλεια, security απο "αγανακτισμένους" πολίτες (δεν ειπαμε τπτ για μορφωμένους πολίτες, σωστά;) κτλ κτλ). Μπορει οι ίδιοι να μην πολυπαίζουν ως πρόσωπα (και φυσικο μιας και ειναι απωθητικοί σαν φατσες, οποτε αν τους δει η κερα Μαρία μπορεί να τρομάξει και να πα να ψηφίσει καναν Καμμένο ή (φτου σκόρδα) κανα Σύριζα) αλλά ο "λαϊκός κόσμος" που τους θέλει..."αυθορμήτως" (ΠΟΛΛΑ εισαγωγικά) προμοτάρεται και προβάλεται συνεχώς. Τώρα πως αυτοί οι "εξωσυστημικοί" το ...καταδέχονται αϊντε βρες το !


Κοινωνική Συμφωνία. Κατανοώ την Λουκα να απηυδήσει και να φύγει απο το ΠΑΣΟΚ. Δεν καταννοώ την ..υποψία της πως αυτή θα μας σώσει. Ούτε αυτή ουτε ο Καστανίδης προέκυψαν με παρθενογένεση (όπως ούτε και η Ντόρα όπως είπαμε) και το φαινόμενο Ακης (πχ) σχετίζεται πιο πολύ με τις δικές τους εποχές παρά με τις καινούργιες.

Αρχή Update:

ΕΠΑΜ/Καζάκης-Παπαθεμελής και Σία. Στα συν πως ο καταγγελτικός λόγος του Καζάκη σαν ανάλυση δεν έπεσε έξω εδώ και δύο χρόνια. Στα πλην πως αυτα ειναι τα συν όλα και όλα. Αν θυμηθούμε δε πως πολλοί οικονομολόγοι μέσα και έξω έλεγαν πως το πρόγραμμα δεν βγαίνει (μερικοι πριν καν βγει "στον αέρα" το πρόγραμμα βλέποντας τις διαθέσεις των συμμετεχόντων), καταλαβαίνουμε πως δεν είπε και κάτι καινούργιο ο Καζάκης, όσο και αν ήταν ο πρώτος που έγινε γνωστός εν Ελλάδι μέσω των βίντεο στο youtube κυρίως (απο αναμεταδόσεις εμφανίσεων σε τοπικά κανάλια). Η δε συνεργασία ενός .... απόκληρου από το ΚΚΕ αρχικά με τον Μίκη (δεν ειναι ώρα να αρχίσουμε, αλλά μην με τσιγκλήσει κανείς γιατί ....θα αρχίσω!) και οψίμως με τον Χρ χρ χρρρριστιανό Παπαθεμελή οφείλει να τινάξει ελαφρώς τους "κανονικούς" αριστερούς ψηφοφόρους. Με τούτα τα μυαλά θα μπούμε στον brave new world; Οι προτάσεις του περι άμεσης διαγραφής του χρέους μονομερώς, εξόδου απο ΕΕ, ΝΑΤΟ, συνδικάτο, πλανήτη, σύμπαν και όλα τα συναφή κάνουν το ΚΚΕ (ξανά) να εμφανίζεται πιο γειωμένο στην πραγματική πραγματικότητα, καθώς ακόμα και το ίδιο έχει κατά καιρούς προτείνει πιο elegant λύσεις. Όπως ελέχθει και στα σχόλια είναι καλό για σουρεαλιστική ψήφο με δεδομένο όμως το ρίσκο της "χαμένης ψήφου" (οπως προείπα) σε κόμμα που "δεν μπαίνει μέσα". Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο, τα λένε οι ίδιοι με το κεντρικό τους σύνθημα-όνομα:



ΜΛ ΚΚΕ - ΚΚΕ μλ. Η συνεργασία της χρονιάς. Το Μ-ΚΚΕ-λ δεν φαίνεται να συμμετέχει στο σχήμα. Πέραν της πλάκας, αυτά τα σχήματα έχουν ιστορική σημασία, κυρίως ως σημείο αναφοράς στον αντιδικτακτορικό αγώνα, αλλά και πιο πίσω. Θεωρώ πως αποτελούν πιο πολύ κλειστά κλαμπ παλαιών συμπολεμιστών παρά κανονικά κόμματα, οπότε δεν μπορώ να πώ κάτι παραπέρα.

ΠΑΝΟ (κατω και πλαγίως). Μετά το....synergasia ΜΛ-ΚΚΕ-ΚΚΕ-μλ, και το Καμμένος-Δημαράς σημειώσατε Χ (εστήκαμε), έρχεται (;) το κόμμα που διεκδικεί σοβαρό μέρος της σουρεαλιστικής ψήφου. Ο Βεργής (φαίνεται να) ενώνει τις δυνάμεις του με την εθνική μας Τζούλια. Περί απόψεων και προτάσεων του κόμματος δεν έχω ιδέα, θα ήθελα πολύ όμως να δώ την συμμετοχή τους σε κάποιο debate



ΔΞ (όχι Δεν Ξερω/ Δεν Απαντώ αλλα Δημιουργία Ξανά!). Προσπαθώ να βρω τις διαφορές τους από τη Δράση ή τη ΔΗΣΥ. Η αισθηση μου είναι πως αυτές δεν υπάρχουν, κάτι που δείχνει πως τελικά οι φιλελεύθεροι ειναι πιο ....φραξιονιστές από τους αριστερούς! Εκει που λεγαμε πως η αριστερα ετοιμαζεται να πετύχει την διάσπαση του ατόμου, μας έφαγαν οι φιλελεύθεροι!!!


Τέλος Update

Αυτά ειναι τα κόμματα που έμαθα πως παίζουν για φέτος και αυτες ειναι οι αποψάρες μου σχετικά. Αν μετά την ανάγνωση του κειμένου νιώθετε κάπως έτσι :


ε, τι να κάνουμε join the club! Διαλέξτε το καλύτερο, ή έστω το μη χείρον βέλτιστον για φέτος και κανονίστε την πορεία σας ώστε τουλάχιστον την 7η Μαϊου να μην γεμίσει ο τόπος με τέτοια:



(α και αν δεν σας αρέσει τίποτα φροντίστε την επόμενη φορά να κατεβάσετε δικό σας κόμμα, διότι αυτό ειναι το νόημα της δημοκρατίας δικέ μου, όχι η αποχή. Το κατάλαβες;)

Εγώ πάντως, καθώς προείπα, την επιλογή μου την έκανα για φέτος. Μάλιστα την έκανα και μάλιστα με σχετικά ...ισχυρογνωμίστικη διάθεση!

(παλιά η εικόνα, αλλά μετράει)


Υ.Γ. Κανονικά μνημονεύω πηγές εικόνων - φωτογραφιών, αλλά παραείναι πολλές και τις πηγαινα στα γρήγορα μέσω γουγλαρίσματος χωρις ΚΑΝ να κοιτάω url! Οποιος θεωρει εαυτον θιγμενο καλείται να με κράξει εντός.
Υ.Γ.2 Εννοείται πως οι χρωματισμοί στα ονόματα των κομμάτων ειναι δικοί μου. Αν πάλι κάποιος διαφωνεί, εδώ είμαστε.
Υ.Γ.3 Ελπίζω να μην ξέχασα κανά κόμμα! Οχτακόσια είναι γαμώ το!!!

33 σχόλια:

  1. Symfwnw mexri teleias. Menw sto

    "Λίγο τον λαϊκισμό να ρίξει ο Αλεξάκης (και να πει ρε παιδί μου πως δεν υπάρχουν ανώδυνες λύσεις)"
    tha prostheta kai kapoies patriwtikes korwnes pou mou fanikene ligaki efkoles.
    Sorry gia ta greeklish

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίος ρε! Δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία βέβαια που διαφωνώ σε κάτι ψιλοσημεία (πχ στα του Μάνου για τον οποίον τα παραλές νομίζω: σωστά πράγματα έχει πει έως και ο Καρατζαφέρης και ο Τσίπρας που αμφότεροι πολιτεύονται και πολύ λιγότερα χρόνια από τον Μάνο κιόλας, ο οποίος είναι εξίσου παρθενογέννεση με τους Λούκα και Καστανίδη συν κάμποσους άλλους. Και φυσικά -πωπω, γουστάρω που θα σου ανεβάσω την πίεση τώρα!!!- σωστά πράγματα κατά καιρούς έχει πει και ο εξίσου πολιευθείς με το pasok νεοφιλελεύθερος Α. Ανδριανόπουλος, έτσι; Αλλά τέλος πάντων δεν τον ψηφίζουμε!).
    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με το όλο πνεύμα (αν και δεν χρειαζόταν να αποκαλύψεις θέση, νομίζω). Το μοναδικό σημείο στο οποίο έχω εντελώς διαφορετική άποψη -ή μάλλον προσέγγιση θα έλεγα- είναι το της ΧΑ: αυτοί εδώ ΔΕΝ παίρνουν ψήφο διαμαρτυρίας, αδελφέ , είναι ξεκάθαρη ψήφος επιβράβευσης και αυτό είναι το πιο ανησυχητικό απ'όλα. Είναι μεγάλη συζήτηση όμως το τι παίζει με δαύτους. Μέσες-άκρες (διότι έχω να γράψω και στο δικό μου μαγαζί αλλά από βδομάδα διότι για την αυριανή επαίτειο -με αι- έχουμε άλλα να γράψουμε) η ΧΑ εμφανίζεται να δίνει λύσεις εκεί όπου το κράτος απουσιάζει παντελώς. Οι δημοτικές εκλογές δεν χτύπησαν σε κανέναν το καμπανάκι κατά πως φαίνεται και βενιζέλειες κινδυνολογίες περί εκφασισμού της χώρας τις ακούω βερεσέ (μην σου πω πως μόνο καλό τους κάνουν ακριβώς επειδή το λέει ο Βενιζέλος). Δεν εξετάζω τι είδους λύσεις είναι αυτές και δεν τις σχολιάζω κιόλας, απλώς αναφέρω το συμβάν που έχω διαπιστώσει και τίποτε άλλο. Και εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα με το οποίο δεν ασχολείται κανείς. Απολύτως κανείς και φοβάμαι ότι έχουν τα φόντα να μεγαλώσουν κι άλλο το ποσοστό τους στο μέλλον. Θα δείξει.

    Επίσης αναφορικά με τον Τσίπρα, που ξέρεις πόσα του έχω σούρει, οφείλω να ομολογήσω ότι την τελευταία 2ετία έχει βελτιωθεί τρομερά.
    Μια ωραία ατάκα περί Αριστεράς πέταξε στο πρόσφατό του ο πόλσε πάντως: "Το πρόβλημα της αριστεράς είναι η τρομερή ομοιότης της με τα ραδιενεργά στοιχεία. Διασπάται συνεχώς εις απλούστερας και ενίοτε αντιμαχόμενας οντότητας. Μάλιστα όσο μεγαλύτερη η εκλογική δύναμη της Αριστεράς και κοντινή η προοπτική της όποιας εξουσίας, έστω και δημαρχιακής, ο χρόνος ημιζωής των σχηματισμών μειώνεται δραστικά μέχρι του χρόνου –dt που οδηγεί εις φυσικά παράδοξα."

    Και να επαναφέρω και μια ωραία δική σου ατάκα του παρελθόντος περί ΣΥΡΙΖΑ, που για την ώρα δείχνουν να έχουν ξεπεράσει αλλά θέλω να δω αν εξακολουθούν να διαφωνούν στο κατά πόσον ο Μαρξ έγραψε το Κεφάλαιο ή το Κεφάλαιο γράφτηκε από τον Μαρξ. Αν διαπιστώσω αυτό θα σου πω στα σίγουρα κατά πόσον εννοεί αυτό που λέει ότι τον ενδιαφέρει η διακυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως η ψήφος στην αριστερά ποτέ δε θα είναι μόνο ψήφος διαμαρτυρίας. Για να φτάσει κάποιος να ψηφίσει αριστερό κόμμα (ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ) εκτός από τη διαμαρτυρία που τον σκάει πρέπει να ξεπεράσει και τη μεγάλη σκόπελο της αστικής προπαγάνδας. Οπότε με τέτοια ζύμωση που θα κάνει μέσα του, σίγουρα θα είναι πια συνειδητοποιημένος στην κάλπη.
    Αντίθετα, η ψήφος προς τα δεξιά ή λιγότερο εμφανείς στον άξονα δυνάμεις (πχ Οικολόγοι και φιλελεύθεροι) μπορεί να εκτιμηθεί ως αντίδραση, ακόμα κι αν κάποιος μελετήσει θέσεις. Και ειδικά φάνηκε και στο παρελθόν, όπου τελικά επέστρεφαν στο μητρικό κόμμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή μου αρέσει η τρολιά και επειδή οι εκλογές θα έχουν μια τρολικη διάθεση αφού έτσι και αλλιώς θα εφαρμοστούν τα νέα μέτρα θα ψηφίσω μεταξύ τριών κομμάτων δύο μνημονιακών και ενός άσχετου είτε ΝΔ, είτε ΔΡΑΣΗ είτε Πειρατές
    ΝΔ γιατί θέλω να δώ τι θα κάνει με την επανα-κατα-ανα-περι-αμφι-διαπραγμάτευση" του μνημονίου
    ΔΡΑ.ΣΗ διότι ο μάνος μου φαίνεται ότι ειναι απο μόνος του ΤΡΟΛ αλλά παράλληλα κάνει προτάσεις ουσίας και αξίζει τον κόπο κάποιον να το ψηφίσει
    Πειρατές:Διότι ειναι νέο κόμμα με ιδεολογία ανοιχτού ελεύθερου ίντερνετ
    ΥΓ
    Θα ψήφιζα ΣΥ.ΡΙΖΑ διότι έχει ένα σωστό λόγο αλλά με εκνεύρισε αρκετά η κίνηση του Αλέξη Τσίπρα να συνεργαστεί με ΚΚΕ και ΔΗΜ.ΑΡ για τις μονοεδρικές, διαφωνείς που διαφωνείς ρε συ Αλέξη σε πολλά με τους Σταλίνες και τους κρυφοπασόκους γιατί κάνεις προεκλογικά κίνηση συνεργασίας για να πάρεις ψήφους;
    Άν το έκανες πριν ανακοινωθούν εκλογές πριν 3 μήνες οκ εντάξει το καταλαβαίνω αλλά τώρα να κάνει την ενέργεια αυτή;
    Οπορτουνιστική κίνηση που για μένα προσωπικά μου θυμίσε λίγο απο τον τυχοδιωκτισμό του Καρατζαφύρερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τη βρωμερή ρεφορμιστική προπαγάνδα για το κόμμα, την προσπερνάω (όξξξξωωωω)

    έχω να αναφέρω τα εξής:
    1. χτες ήτανε Ηράκλειο ο Μπένι....κόσμος λίγος και μόνο άνω των 50
    2. κατεβαίνει και ο Καζάκης και πληροφορούμαι ότι θα συνεργαστεί με φράξια που αποχώρησε από το Άρμα (Δημαράς) και τους Παπαθεμελικούς υπό κοινό ψηφοδέλτιο με ονομασία "ΟΧΙ"...είναι τόσο σουρεάλ που εγώ μάλλον θα τους το ρίξω...στα συν του σύντροφου Καζάκη ότι είναι ο μόνος που έκανε ορθή ανάλυση όταν πρωτοέσκασε το πρόβλημα (και ότι είναι κομμούνι)
    3. ενώθηκαν και κατεβαίνουν μαζί το μ-λ και το Μ-Λ...επίσης αρκούντως σουρεάλ για να αξίζει ψήφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. α επίσης θα ήθελα να προσθέσω την εξής προοπτική (προσφορά του φίλου μου του Σταύρου):

    προς όλους τους κλάμπανους που θέλουν να ψηφίσουν τα χρυσάβγουλα (και δεν είναι ναζιστές):

    1. οι τύποι είναι ναζιστές...όχι ρατσιστές, φασίστες κλπ...ΝΑΖΙ
    2. άσχετα με το τι σας λένε τα κανάλια (και κυρίως το σίχαμα ο Αναστασιάδης), η έμπρακτη "δράση" τους συνίσταται σε μαχαιρώματα και ξυλοδαρμούς αλλοδαπών ΚΑΙ ελλήνων με περίεργα πολιτικά γούστα (αριστεροί) ή περίεργα ντυσίματα/μαλιά/μούσια + σε παροχή προστασίας στη νύχτα (με το οποίο έχει να κάνει κυρίως και όλη αυτή η ιστορία με τον Αγ Παντελεήμονα)
    3. αν βγουν αυτοί οι τύποι στη Βουλή θα πάρουν λεφτά...όχι μόνο κομματική επιχορήγηση αλλά και μισθούς βουλευτών...μπορείτε να μαντέψετε που θα πάνε αυτά τα λεφτά; σε όπλισμο και μπράβους που θα σφάζουν/κοπανάνε εν δυνάμει εσάς και όποιον φίλο σας μπορεί να έχει "περίεργη" ενδυμασία/απόψεις
    4. τα γραφεία τους και οι ίδιοι αυτοί μαχαιροβγάλτες θα έχουν αστυνομική προστασία και βουλευτική ασυλία...για να το μεταφράσω αυτό, ο αντίστοιχος Περίανδρος θα μπορεί να ανοίξει το κεφάλι του αντίστοιχου Κουσουρή κανονικά και με το νόμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για το "μικρό κόμμα". Ναι δίκιο έχεις. Αλλά αν όλοι συνεχίσουν να σκέφτονται με αυτή τη λογική, έ για τα επόμενα 200 χρόνια πάλι ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΟΣ θα χουμε μονο στη βουλή και πάλι θα γκρινιάζουμε ότι "οι ίδιοι και οι ίδιοι" κλπ. Να πα να συνουσιασθούν όλοι όσοι είναι μέσα στη βουλή τώρα.
    Έξτρα μπόνους επιχείρημα για το ότι δε θα ψηφίσω κανέναν από αυτούς ΑΚΟΜΑ και αν έχει "δίκιο" στη "θεωρία" που πουλάει, είναι τα 7.7 εκατομμύρια ευρώ της έρευνας στα κόμματα. ΟΛΟΙ τα πήραν οι ΞΕΦΤΙΛΕΣ. (ΝΑΙ και οι δικοί σου) :D
    Σου χω στείλει mail ρε μιλίκι, δές το επιτέλους :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστό αυτό που λες ρε Προφέτα και να σου πω κάτι; Ακριβώς με τέτοια σκέψη σαν τη δικιά σου έπραξα κι εγώ στις περασμένες όπου απ'όλα όσα έπρεπε να έχω δει δεν είχα δει πως αν το κόμμα δεν μπει στη Βουλή ουσιαστικά στηρίζεις τον πρώτο. Σου πάει να το ξανακάνεις; Έχουν κάνει έναν τόσο κατάπτυστο νόμο που σε ωθούν να ψηφίσεις κάποιον απ'αυτούς που μπαίνουν υποχρεωτικά μέσα.

      Διαγραφή
  8. @latecomer
    Ορθως παρατηρεις πως ειναι ...ρθη η παρατήρησή μου, αλλα σε αυτον τον τομέα ο Συριζας δεν παίζει μπάλα μόνος του. Ακομα και ο Βενιζέλος δεσμεύτηκε (χιχιχιχι) πως...δεν θα παίξουν οριζοντιες περικοπές. Με άνεση μπορούμε λοιπον να αποδείξουμε πως τα δυο τελευταία χρόνια ήταν προϊον μιας άρρωστης φαντασίας!!


    @δειμος
    Ειπαμε. Αμετακινητα Συριζα

    @hades
    Ο Μανος τελευταια φορα ειχε ποστο επι Μητσοτακη. Τον διωξανε απο την ΝΔ επειδης στηριξε την πολιτική του. Ο Ανδριανοπουλος εχει δικιο μεχρι το επιπεδο του 1+1=2. Παραπερα ου. Τον εχω ξεμπροστιασει αν θυμασαι 1-2 φορές. Ο Αλεξάκης όντως βελτιώνεται. Για τα περι διασπάσεων κτλ τι να πουν και οι φιλελευθεροι οι οποιοι εν Ελλάδι ειναι 5 ψήφοι και 8 κόμματα!!!;!

    @δειμος 2
    Μέλλει να δειχθεί, αν και καταλαβαίνω το point σου

    @Παιδι της Πλατείας
    Εχω την υποψία πως ξέρω τι πα να κανει ο Συριζας αλλα δεν τους...δινω. να δεις παντως που αν σκάσει πιθανότητα 2ης εκλογικής αναμέτρησεις θα κάνει τον...Κινέζο (δεν θα την προτείνει δηλαδή) και μετά θα το παίξει "νηφάλια δύναμη" ή κάτι τέτοιο

    @διον1
    1. Ναι, φανηκε σε μερικες φωτο που δεν βγηκαν "επισημα"
    2. Περι του "Οχι" ισχυει, και οπως εγραψα στο update αυτος ειναι ικανος λογος για να απωθησει τους νορμαλ αριστερους ψηφοφορους. αλλιως να πανε να ψηφήσουν και Καμμένο!!! (αμαν το κάψαμε)
    3. Κατεγράφη και αυτό!!

    @διον2
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, το ότι επί ΝΔ είχαν διώξει τον Μάνο δεν είναι και κανά σημαντικό επιχείρημα διότι αντίστοιχα είχανε διώξει και τον Ανδριανόπουλο. Αντίστοιχα τις δικές τους θέσεις και πολιτικές έχουν ακολουθήσει όλοι όσοι έχουν διαγραφεί από όλα τα κόμματα. Το θέμα είναι τι ποσοστό επιτυχίας έχεις όταν έχεις περάσει από καρέκλα κι εδώ που τα λέμε, ε, ο Μάνος όντως πολλά τα λέει ωραία αλλά δεν μας έχει τρελάνει και στις επιτυχίες... Έχω την εντύπωση ήταν ΥΠΟΙΚ όταν είχε πάει ο Μητσοτάκουλας να ξεπουλήσει κοψοχρονιά τον ΟΤΕ (και είχαν ακουστεί κάτι εντελώς συκοφαντικές κακιούλες για δωράκια κάτω από το τραπέζι στον απέθαντο), που για όλ'αυτά ο Μάνος δεν είχε δει το παραμικρό περίεργο κιόλας. Ή μήπως θυμάμαι λάθος;

      ΝΑ στο πω αλλιώς: τη λύση Παπαδήμου πρώτος την είχε προτείνει ο Λεβέντης ο οποίος σε γενικές γραμμές έχει πει και άλλα σοβαρά πράγματα. Άρα τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει κάτι; Αντίστοιχα δεν σημαίνει και για τον Μάνο. Κρατάμε τα σωστά που έχει πει όπως έχει πει έως και ο Λεβέντης και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

      Διαγραφή
  9. @εσταριαν
    Δεν διαφωνω. Εγραψα στον προλογο πως συμφωνω και επικροτω την αποψη "μικρο κομμα" αν σε καποιον αρεσει. Αν τωρα δεν ειμαστε πολλοι τωρα, ε καποτε θα γίνουμε!

    Αυτο με την ερευνα και μενα μου εχει κατσει στο λαιμο και ΔΕΝ προκειται να το κάνω γαργάρα ΟΥΤΕ και στους δικούς μου!

    Ή μηπως ειμαι ο πρώτος ή ο τελευταίος που ειναι υπερ της κατάργησης οποιασδήποτε κρατικής επιχορήγησης σε κόμματα; (+φιλόπτωχα, συλλόγους κυριών, ναούς, "Αλληλεγγύη" και τέτοια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντε στις επόμενες και συ σε μικρό κόμμα :p Να γινόμαστε πολλοί σιγά σιγά :p

    Να τους ξεχέσεις επίσημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος21/4/12 13:29

    Που είναι η Ένωση Κεντρωων και το ΕΕΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δλδ συγγνώμη εγώ που θα το ρίξω Καζάκη δεν είμαι νορμάλ αριστερός ψηφοφόρος;;;

    και είναι νορμάλ ο τύπος που ψήφιζε/ψηφίζει ας πούμε ...Ψαριανό ;;;;
    (λέμε τώρα ένα όνομα, έτσι τυχαία)

    για ξεκαβαλάτε λίγο μάγκες...επανέρχομαι στο θέμα Καζάκη
    1. ήταν ο μόνος που έλεγε απο την αρχή τι γίνεται την ώρα που ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι (αριστερα-δεξιά) μαλακιζόντουσαν αβέρτα (απο το "σε 1 χρόνο θα είμαστε στις αγορές" μέχρι το "είναι πλαστή η κρίση")
    2. για να σε πιστέψω ότι έχεις τη λύση, πρέπει να μου δείξεις πρώτα από όλα ότι γνωρίζεις το πρόβλημα...αλλιώς χέστα
    3. οι συνεργασίες δεν λένε κάτι από μόνες τους αλλά μόνο υπό το πρίσμα των συμφωνιών που γίνονται όσον αφορά την γραμμή/πολιτική
    4. αναγνωρίζουμε στο σύντροφο Καζάκη ότι του έχει βγει ο κώλος να γυρίζει όλη την Ελλάδα και να τα λέει εδώ και 2 χρόνια ("τα έλεγα και κάποια ζώα δεν με πιστεύανε"...τι θυμήθηκα πάλι) και ότι πραγματικά μάχεται από όλα τα χαρακώματα (πληροφοριακά: έβγαλε εφημερίδα -το χωνί- και αφού τον έτζασαν από το ράδιο9 κάνει εκπομπή στο σάιτ του ΕΠΑΜ)...
    5. επίσης μιλάει σαν τον άνθρωπο και καταθέτει ολοκληρωμένη ανάλυση και πρόταση (άσχετο αν αρέσει στους "νορμάλ αριστερούς" ψηφοφόρους του Ψαριανού), επαναφέροντας ουσιαστικά τον πολιτικό λόγο στην πολιτική ζωή (γιαυτό και δεν τον παίζουν οι άλλοι που έχουν μάθει μόνο συνθήματα και παπαρολογίες)
    6. έχει φαγωθεί όχι μόνο η εκπομπή του αλλά και ο ίδιος απο όλα τα κανάλια από τότε που έπεσε σύρμα για το ότι πάμε σε εκλογές...τυχαίο;

    για όλα αυτά και καθώς και για το ότι πραγματικά εγώ θέλω από τους πολιτικούς να έχουν κουραστεί/διαβάσει και να έχουν συγκεκριμένη άποψη/πρόταση εγώ μάλλον θα το ρίξω Καζάκη

    (γιατί πίπες τύπου "να κόψουμε τις σπατάλες", "να μείνουμε Ευρώπη αλλά χωρίς το μνημόνιο" κλπ τις λέει και γέρος με 178 εγκεφαλικά που νομίζει ότι είναι μια μικρή πεταλουδίτσα που την λένε Λόλα...ε όχι και να σε βάλω βουλή και να σε πληρώνω χρυσάφι για να μου λες αυτά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπάρχει και η λογική του να ψηφίσεις αυτόν που είναι στο όριο (και τον γουστάρεις κι όλας), μπας και καταφέρεις να τον ενισχύσεις να βγεί, οπότε να έχεις +1 κόμμα στη βουλή και μείον κάποιες έδρες παραπάνω από την +1 που θα έδινες ίσως στο σιγουράκι που θα ψήφιζες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. α, για Ένωση Κεντρώων (επειδή κάποιος ρώτησε):
    http://www.antidiaploki.gr/

    Σήμερα (21/4) στις 20:00 συγκέντρωση έξω από τον ηλεκτρικό σταθμό Πειραιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος21/4/12 20:57

    Οι πειρατές είναι πορτοκαλόμαυροι στο χρώμα. :)

    espoir

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είσθε εμπαθής.

    1. Το κλειστό του Μίλωνα το έχετε δει; Χαοτικό μέγεθος.

    2. Ο Αντώνιος γέρνει από το βάρος της ευθύνης, ορίστε μας.

    Από κει και πέρα, το έχω ξαναπεί. Μόνη ρεαλιστική λύσις είναι η Χριστίνη Λαγάρδ. Γιατί να μπλέκει κανείς με μεσάζοντες; Α; Ως γνωστόν χωρίς μνημόνιο και Ευρώ η γη θα χτυπηθεί από αστεροειδή πλάτους 800 χιλιομέτρων με ταχύτητα 50% αυτής του φωτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @estarian
    Εγω μια ζωή μικρά κομματα ψηφίζω, τι να κάνω που ένα απο αυτά ....μεγάλωσε!!!

    Επειδη εσυ θυμήθηκες στα τριάνταγκούχου να θυμηθείς να κάνεις την επανασταση σου πρεπει να (ξανα)βρω κομμα του 0,001 -2,95% ;

    τελος παντων, ειπαμε στην επομενη μαλλον παμε για πειρατες, αν μεχρι τοτε ζουνε ή Ο.Π. εκτος και αν ο Αλεξακης συνεχισει να εκπλησσει ευχαριστα

    @διον
    "δλδ συγγνώμη εγώ που θα το ρίξω Καζάκη δεν είμαι νορμάλ αριστερός ψηφοφόρος;;;
    "
    Ο-Χ-Ι (οπως λεει και ο Καζακης).
    Οι αριστεροι δεν ειναι ντε και καλα απομονωτιστες/λουδιτες/χριστιανοι
    :ΡΡΡΡ

    1. ενα τουμπι νοματαιοι το λεγανε, καθως εγραψον και στο ποστ. Ευκολο πχ ο Καϊζερ, ο Βαρουφακης, ο Λαπαβίτσας αλλά ακόμα και άλλα αμερικανακια που τωρα δεν θυμαμαι

    2. οκ. Γνωριζω πως ο νομος της βαρυτητας μου απαγορευει να πεταξω. Η λυση που προτεινω ειναι να κραταω μουτρα μεχρι να αλλαξει ο νομος της βαρυτητας

    3. Φανταζομαι τι deals θα εχουν γινει με τον Στελάρα τον μπασκετμπολίστα

    4. Μαζι με το παπαδαριό ενίοτε

    5. ;

    6. Δεν νομιζω!! :Ρ (πλακα πλακα ξερω γω; Τον δειξανε 15 φορες, ε μπαφιασαμε. Τωρα δειχνουν "αγανακτισμενους πολιτες"


    @darthiir
    Σωστος. Εγω προτρεπω τον κοσμο α) να ψηφισει και β) να μην ψηφισει μαλακιες. Αν την 7η μαϊου ο καθεις νιωθει ΟΚ, εγω ειμαι ΟΚ

    @ecpoir
    Θα το φτιάξω....αύριο! :)

    @polsemannen

    1. To μεγεθος του ...προσδιορίζει την έννοια του απείρου πιο καλά και από το άπειρο!!

    2. Μονόπαντη αυτη η ευθύνη!!!

    Γνωστες οι φημες πως το ημερολογιο των Μαγια (Αζντεκων; ποιοι σκατα ηταν;) λήγει μαζί με την απόσυρση του Μνημονίου και τον ερχομό του Μεϊτρέγια -ουουου σιξ σιξ σιξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μικρό παράδειγμα...ο Καζάκης λέει πχ οτι ο Βαρουφάκης στην αρχή ήταν μια χαρά με τους απο εκεί και τον έβριζε τον Καζάκη (γραφικό, ακραίο κλπ)...μετά που βρόμισε και το ψυλιάστηκε και η κουτσή μαρία, αποφάσισε να το γυρίσει στην επανάστα και ήρθε με τους αποδώ...άλλο που δεν είναι τώρα η ώρα να μαλιοτραβηχτούμε...

    "Οι αριστεροι δεν ειναι ντε και καλα απομονωτιστες/λουδιτες/χριστιανοι"
    όχι...συνεργάζονται υπέροχα με το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ, το ΛΑΟΣ και τις λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις....ρε ουστ

    το παπαδαριό δεν είναι κατά ανάγκη κακό σαν άτομα...ούτε και περισσότερο κατά ανάγκη αντιδραστικό σαν τάξη από ότι πχ οι αγρότες...να χαλαρώσουν οι ψηφοφόροι Ψαριανού και να μην είναι τόσο πιουρίστες στην επανάστα γιατί μπορεί να σκίσουν κανα καλτσόν
    και ο Πυρομάγλου πχ κεντροδεξιός ήτανε αλλά εν μέσω κρίσης στάθηκε πολύ πιο αριστερός από κάτι άλλα "αριστερά" τσόλια...και;

    (παπαρολογίες και συνθηματολογία και άγιος ο θεός...τι διάολο, κολλάει η Συριζίτιδα;)

    απροπό έχει προβληματιστεί κανείς από εσάς που μας τα είχατε κάνει τούμπανο με τις πλατείες για τα εξής:
    1. που πήγαν όλοι αυτοί οι αδέσμευτοι επαναστάται;
    2. έχει καμία σχέση η άνοδος των χρυσάβγουλων με όλο το καραγκιοζιλίκι στις πλατείες όπου τους είχε δοθεί και γαμώ τα βήματα (ενώ τα αριστερά κόμματα οι "αγανακτισμένοι πολίτες" τα έδιωχναν με ξύλο), ακούγονταν τα ωραία συνθηματάκια τους τα οποία υιοθετούνταν από πολλούς (καθότι εύκολα) όπως π.χ. "αλήτες, προδότες, πολιτικοί" (το "αίμα τιμή χρυσή αυγή" που είναι η συνέχεια το λογοκρίνανε προφανώς για να μην τρομάξουν οι νυκοκυραίοι και χάσουν τα ψηφαλάκια) και γενικά υπήρξε ένα θερμοκήπιο τραμπουκισμού, πατριδοκαπηλείας, λαικισμού και απολίτικης βλακείας;;;;

    προβληματίζεται κανείς απο τους "νορμάλ αριστερούς"/ψηφοφόρους του Ψαριανού για αυτά;

    ή φταίει το ΚΚΕ που σαμπόταρε το κίνημα της πλατείας;
    (όπως φταίει για το ότι έχει πέσει ο τουρισμός, γιατί δεν έχουμε πατάτες, γιατί η γη γυρίζει κλπ κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. βάλε νοικοκυραίοι (αντί για νυκοκυραίοι που βγάζει μάτι...έχει ψοφήσει ο ορθογραφικός έλεγχος γμτ)

    επίσης να σημειώσω ότι ο Βαρουφάκης (που "τα έλεγε και αυτός") ήταν σύμβουλος του ΓΑΠ από 2004

    (και μάρτυρας στον γάμο του Αντρίκου, και ηγετικό στέλεχος της μαθητικής νεολαίας ΠΑΣΟΚ)

    έτσι μάλιστα...άμα το πάμε έτσι, και ο ΓΑΠ τα έλεγε (και τον πολεμήσανε οι τράπεζες και δεν μπόρεσε το παλουκάρι, τον έφαγε το σύστημα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. διον
    Κατα τα φαινομενα ενας ο θεος ο σοσιαλισμος και ενας ο Καζακης ο προφητης σου.

    Απροπο το ενδεχομενο ο Βαρουφακης πχ που ητανε συμβουλος να ....μην ητανε μετα γιατι ακριβως τα έλεγε (οπως και τα έλεγε) απο τοτε το εξετασαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ενδιαφερον παντως πως κολλαζονται οι "υπολοιποι" αριστεροι για τας συμμαχιας των, αλλα οι ΚΚΕ-δες-ΕΠΑΜιτες - Καζακιτες - Οχιτες αριστεροι μπορει να συνεργαστουν και με τη στειρα παπαδιστικη παπαθεμελικη αντιδραση ανευ προβληματος στην ουσιαστικη και γεματη νοημα συνεργασια που περιγραφεται αναλυτικοτατα και εμπεριστατωμένα από τη λέξη ΟΧΙ



    Α, ο Ψαριανος ΔΕΝ ειναι στον ΣΥΡΙΖΑ. Αμα ειναι ετσι να τα σουρουμε και στο ΚΚΕ επειδη απο εκει ξεκινησε ο ....Ανδρουλάκης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. !Α!
    Ξεχασα!

    @ανώνυμος
    Στις εκλογές συμμετέχουν 500 κομματα. Αμα τα εβαζα ολα... ειδικα τα αριστερίστικα γκρουπουσκουλα ειναι ...χμμμμ...βαρετα. Εβαλα οσα ειχαν καποιες εντυπωσιακες κινησεις ή εχουν αξιώσεις να μπουν στην Βουλή (κατά τη γνώμη μου ε;)

    Παραπέρα θα πω για τον Προεδρο Λεβέντη πως τον ακουσα στο ράδιο προ μηνός και μια χαρά τα έλεγε (λίγο ρεαλιστικότερος του Καζάκη πάντως στο δια ταύτα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ο Ψαριανός ηταν Σύριζα και είναι ΔΗΜΑΡ και τον χρησιμοποιώ σαν εκπρόσωπο της "υπεύθυνης"/"λογικής" αριστεράς...έτσι να γίνουμε;
    και να κλαίμε που κανείς δεν μας κάλεσε να συγκυβερνήσουμε να γαμήσομεν τον κόσμο;

    το βασικό θέμα είναι ότι από το πρετεντέρειο λέγε-λέγε έχει μείνει ότι "ρεαλιστική"/"σοβαρή" πρόταση είναι ουσιαστικά μόνο ότι βγαίνει από τα υγρά όνειρα του Μητσοτάκη (θιασάρχη άλλωστε του ρεάλ πολιτίκ)...άμα είναι έτσι ρε μάγκα, γιάντα να κουραζόμαστε εδώ στα αριστερά;;;...ας πάμε σούμπιτοι στον Μάνο, στο ΛΑΟΣ, στη ΔΗΑΜΡ, στο ΠΑΣΟΚ, στη ΝΔ, στη χρυσή αυγή…όπου είναι ρεαλιστές ρε παιδί μου...να πάμε να διαλέξουμε χρώμα καπότας για τον βιασμό μας…αφού ρεαλιστικά και υπεύθυνα πρέπει να κάτσουμε να τον φάμε

    τεσπα, η όποια πολιτική αντίρρηση δεκτή αλλά παπαρολογίες τύπου «ανέφικτο/ανεύθυνο» κλπ να πάτε να τις πείτε μαζί με τον Ψαριανό στους σοβαρούς Μπένι/ΓΑΠ/antonis που είναι του εφικτού και του υπεύθυνου και μας έχουνε σώσει (σοβαρά και υπεύθυνα) από καμιά 50αριά φορές ο καθένας…
    εμείς (οι ασόβαροι και ανεύθυνοι αριστεροί), μόλις χεστήκαμε

    για τις όποιες συνεργασίες, το είπα και παραπάνω…τα πάντα κρίνονται σε επίπεδο προγραμματικών συμφωνιών, στόχευσης κλπ

    δεν είναι όμως όλα ίδια…ο Καζάκης εξαρχής την είδε μέτωπο και κάλεσε σε συνεργασία τους πάντες, από καμμένο μέχρι Μ-Λ…τα είχε πει ο άνθρωπας, έτσι την βλέπει (παλλαϊκό μέτωπο και τα @@ μου κουνιούνται), οπότε οκ…τελικά δεν τον έπαιξε κανένας παρά μόνο ο κοντός…σουρεάλ αλλά οκ…συνεπής

    επίσης το κόμμα (ένα είναι) έχει ξεκαθαρίσει πως την βλέπει…επίσης συνεπές, επίσης οκ

    γενικά αυτή η μαλακία «εγώ πιστεύω ότι το ΚΚ πρέπει να συνεργαστεί με τους οικολόγους με μπλε κ πράσινους κόκκους και να βάλει πρόεδρο την Τζούλια, αλλά δεν το κάνει γιαυτό δεν τους ψηφίζω τους μαλάκες τους αριστερούς, γιατί δεν ενώνονται» να τελειώσει…
    υπάρχει πολιτική, εξαγγελίες, σχέδιο και ανάλυση που καταθέτει ο καθένας…αμα εσύ mr ασχετε θες ξαφνικά τα κομμούνια να γίνουν «πιο σοβαρά, πιο υπεύθυνα, πιο πολυσυλλεκτικά, πιο σοσιαλιστικά, πιο ευρωπαϊκά» δλδ ουσιαστικά , πιο…ΠΑΣΟΚ (απλά δεν το ομολογείς), τότε τράβα ψήφα ΠΑΣΟΚ (ή Κουβέλη) και μην μας τα ζαλίζεις…εμείς δεν θέλουμε

    για Βαρουφάκη μην το συνεχίζεις γιατί εκτίθεσαι…στον επόμενο τόνο θα μας πεις ότι ο ΓΑΠ δεν είναι πλέον πρωθυπουργάς γιατί τον φάγανε τα συμφέροντα

    α και προφανώς ο Λεβέντης είναι "ρεαλιστικότερος" του Καζάκη (και της Αλέκας, φαντάζομαι)...δλδ είναι αν είσαι "υπεύθυνος" αριστερός τύπου Ψαριανού...άλλωστε ο πρόεδρος (ένας είναι) δηλώνει αυθεντικος συνεχιστής του ΓΑΠ παππού...ο οποίος και ήταν κατά πολύ ρεαλιστικότερος πχ του Άρη ας πούμε (ή του παπαΑνυπόμονου για να θυμηθούμε το κακό παπαδαριό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. λοιπόν...σεβασμός...αχαμ...

    όπως είδα εδώ:
    http://news247.gr/eidiseis/politiki/ekloges-gr/ta_36_kommata_poy_diekdikoun_thn_pshfo_mas.1743802.html

    ξανακατεβαίνει το φοβερό κόμμα:
    "Φίλοι του ανθρώπου"

    το φοβερό στο συγκεκριμένο κόμμα είναι ο υπότιτλος που λογοκρίνεται στα επίσημα αλλά υπάρχει κανονικά στο εκλογικό υλικό
    (="Εχθροί του μαλάκα")

    ντα νταν ντα νταν...!!!

    (στα αξιοσημείωτα επίσης ότι ο Ιπποκράτης Σαββούρας έκανε κόμμα και κατεβαίνει μόνος του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δηλαδή οι Φιλελεύθεροι είναι Δεξιοί και όσοι τους ψηφίζουν πρέπει να δεξιίζουν; Το μάθαμε κι αυτό. Ανάθεμα αν ποτέ υπήρξε ένας ακραιφνώς φιλελεύθερος στη βουλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. επανερχομαι στα χρυσαβγουλα καθότι μαζέψανε έναν υποψήφιο τους για διπλή δολοφονία...εδώ ένα λινκ που έχει και μερικά ακόμα ενδιαφέροντα λινκάκια

    http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2012/04/23/xrisavgites-dolofonoi/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος26/4/12 21:39

    Εμπεριστατωμένη ανάλυση. Απεικονίζουν με ικανά επιχειρήματα την ανυπαρξία του πολιτικού συστήματος και της κοινωνίας να αντισταθούν στην ληστρική επιδρομή των αρπακτικών.

    Θες να πεις, ότι αρκεί ο ορθός λόγος που χρησιμοποιείς σαν μια ικανοποιητική απάντηση απέναντι στα αδίστακτα γεράκια. Έχω έντονες αμφιβολίες και δεν νομίζω ότι ακούγεται, πλέον, ο λόγος και η λογική.

    Όλο και τελματώνουμε, Zaphod.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Για τη φορολόγηση της εκκλησίας σελ. 19,28,36 και για το μάθημα Θρησκευτικώνε επίσης 81-82 στο http://www.dimokratikiaristera.gr/images/ekloges2012/programmatikes_theseis.pdf (ό,τι έβγαλε το "find" γιατί η δομή του κειμένου είναι όπως το pdf στο φάκελο /images).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @panos
    Ε, τι να κανουμε τωρα. Ο φιλελευθερισμος ειναι καθαρα (απο τα γεννοφασκια του δηλ) προιον της δεξιας. Οταν μας παιρνει ισοτητα (δηλ οι απο πανω μενουν απο πανω διοτι τα "καταφεραν" στην αγορα) και οταν δεν μας παιρνει κρατικη ενισχυση για "να μην χαθουν δουλειες"

    @διον
    Απο τετοιους...ουουουουου!!!!

    @endemos
    ΖΕΙ κυριες και κυριοι!
    Προσοχη στα αλλα που ειπα, πως δηλ η ΔΗΜΑΡ δεν ειναι ακομα ...κομμα αλλα ομιλος στελεχων, οψίμως γεμάτο πασόκους τύπου ...Γιομπαζολια. Ως (ημι)πασοκικο μορφωμα πλεον οι ποντοι εμπιστοσυνης τους αυτόματα μειώνονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @σπιθας
    Ναι, αλλα εγω θα τα λεω και οποιος ακουσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir