Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Σάββατο, Μαΐου 11, 2013

Απεργια καθηγητων και αλλα τετοια

Πρωτα απ΄όλα λίγο mythbusting:

* Το έχω ακουσει οποτε αναγκαζομαι να το διαψεύσω. Οταν ενας υπάλληλος κάνει απεργία ΔΕΝ πληρώνεται.

* "Οι καθηγητες που εχουμε ανα μαθητη ειναι οι περισσότεροι στην Ευρώπη". Πουθενα αλλου στην Ευρώπη δεν υπαρχουν 1000 νησια, πολλα εκ των οποιων κατοικουνται. Και εχουν 1-2-3 μαθητες, οι οποίοι όμως δικαιούνται "φουλ" πρόγραμμα και όχι ...περιτμημένο. Πουθενα αλλου στην ευρωπη δεν διδάσκονται θρησκευτικά. Αμφιβάλλω αν διδάσκεται Οικιακή οικονομία.  (Update: Μου την έπεσαν ουκ ολιγοι σε f/b και mail πως διδάσκονται, οπότε το αίρω αυτό. Τα ρέστα μένουν ως έχουν. θα ήθελα όμως να δω στοιχεία, όπως πχ πόσες ώρες γινεται το κάθε μάθημα ανα εβδομάδα και αν ισχύει αυτο που ισχύει εδω πως πχ τα παιδιά διδάσκονται περισσότερες ώρες θρησκευτικά απο πληροφορική). Πουθενά αλλου στην ευρώπη δεν εχουμε τοσες ΑΧΡΗΣΤΕΣ ειδικοτητες. Αν θυμηθω δε τι έγινε με την ... "Ολυμπιακη παιδεια" οπου γεμισαμε ...γυμναστες ή με τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε γραφεια πολιτικών το γλυκό δένει. Αλλα κατηγορείστε τους πολιτικούς, όχι τους καθηγητές γι αυτό.

* " Οι καθηγητές δουλεύουν λιγότερο απο τον ευρωπαϊκο μέσο όρο".(Update: Το οποιο τελικά είναι ψέμα. Δείτε τις ωρες εργασίας κτλ εδώ). Και που να δεις ποσο πληρώνονται σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

(Νεο Update:

Από εδώ)

* "Ε σιγά ρε τη δουλειά, 21 ώρες την εβδομάδα". Αυτο το λέει μόνο οποιος ΔΕΝ εχει μπει ΠΟΤΕ του σε αίθουσα για να διδάξει. Ελα μέσα μεγάλε να δεις το βύσσινο. Δεν θα κάτσω να περιγράψω τα της διαδικασίας. Οποιος έχει μπει σε αίθουσα καταλαβαίνει. Και μην παραβλέπουμε πως αυτος που μπήκε μέσα να διδάξει το έχει σπουδάσει το γαμημένο δεν είναι ανειδίκευτος εργάτης. Η εργατοώρα του έχει κάποια προστιθέμενη αξία*. Α, και προφανώς δεν ειναι μονο 21 ώρες μιας και περαν της αμιγως εκπαιδευτικης διαδικασιας και της προετοιμασίας της υπάρχει και η απαραίτητη γραφειοκρατία για να μην ξεχνάμε και σε ποια χώρα ζουμε, αλλά και οι εφημερίες κτλ. Απο την άλλη το να το λένε μερικοί όπως οι υδραυλικοί πχ που ζητάνε 50 ευρά για να ...σφίξουν μια βρύση ε, σε βγάζει και λίγο απο τα ρούχα σου. Δηλαδή τους πανεπιστημιακούς καθηγητές που έχουν δεν έχουν 10 ώρες διδασκαλίας/εβδομάδα πρέπει προφανώς να τους εκτελέσουμε.

* "Κανουν τοσους μήνες τσάμπα διακοπές το χρόνο". Ορθον αλλά:
α) Δεν ειναι τοσοι οσοι νομίζετε. Τα σχολεια δεν παυουν να λειτουργουν οταν σταματάν να πηγαίνουν οι μαθητές
β) ειναι εξαιρετικα δύσκολο να πάρουν άδεια σε άλλη περίοδο

* "Δεν θέλουν την αξιολόγηση". Απο τους Σαμαρικους κτλ δεν την θέλει κανεις σώφρων άνθρωπος. Αλλιώς ο μόνοι που θα θεωρούντουσαν "αξιοι" θα ήταν αυτη και αυτός

* "Ελα φιλε έξω στα φροντιστήρια να δεις ποσο παίρνουν οι ωρομισθιοι". Ορθον. Αρα να ζητήσουμε να ανέβουν οι αμοιβές των ωρομίσθιων στα φροντιστήρια, όχι να ξεσκίσουμε τους ΔΥ.


Επιστροφή στην πραγματικότητα:
Περα απο προσωπικά γούστα, συμπάθειες και ....παιδικά τραύματα οι εκπαιδευτικοί είναι η μοναδική συμπαγής πολυπληθής (updated διοτι ...υπάρχουν και οι ...γιατροι. Διορθώνω λοιπόν.)ομάδα δημόσιων υπαλλήλων που:
* Εχει βγάλει πανεπιστήμιο. Ολοι τους. Ακομη και τα βύσματα. Για να δω να το λένε άλλες ομαδες δημοσιων και (πιο καλοπληρωμένων) υπάλληλων.
* Εχει μπει με τις πλεον διαφανεις (οχι κατ αναγκη δίκαιες, αλλα διαφανεις) διαδικασίες. Επετηρίδα παλαιότερα, μορια μεσω ΑΣΕΠ πλεον. Δεν διοριστηκε κανένας με απόφαση υπουργού σε προσωποπαγή θεση ή με το βύσμα του οικείου δημάρχου. Δεν μετράνε τα κολλητιλίκια και τα κουμπαριλίκια. Ακομα και τα υπερβύσματα θα φάνε το λούκι της αναπλήρωσης, των χαμενων λεφτων σε βενζίνες σε σχολεία στου διαόλου τη μάνα, το τρέξιμο και την αβεβαιότητα. Και προφανώς την διαδικασία του ΑΣΕΠ. Ας το πούνε και άλλες ομάδες ΔΥ αυτό.
* Το γεγονός λοιπόν πως στους εκπαιδευτικους ο διορισμός γίνεται στην συντριπτική τους πλειοψηφία με αντικειμενικά κριτήρια, τους κάνει σχετικά απρόσβλητους σε βυσματική επιρροή. Γι αυτό και ειναι οι πλεον κακοπληρωμένοι (βασει προσόντων) ΔΥ. Διοτι η ψήφος τους δεν  μπορεί να εκβιαστεί, διοτι ο διορισμός τους δεν ειναι ....βουλευτική απόφαση, άρα δεν έχουν κάποια άμεση υποχρέωση.
* (Επιμένουμε) Ειναι η πλεον κακοπληρωμένη βάσει τυπικών προσόντων ομάδα δημοσίων (και ιδιωτικών) υπαλλήλων
* Αυτες τις πίπες περι λίγων ωρών κτλ να τις πείτε στα μούτρα σας όταν ....τουιτάρετε εν ώρα εργασίας.
(Update: Διαβαστε και αυτό που αποτελεί μια πολύ καλή μάζωξη δεδομένων και όχι ευχολογίων-αφορισμών τύπου Άδωνη)

Τωρα έχουν καμια σχέση αυτά με την απεργία; 

Προφανώς όχι. Απλα έχουμε μάθει να κανιβαλίζουμε και να πέφτουμε στα ad hominem επιχειρήματα με το πρώτο

* Οπως ειπε και ο συκοφάντης μπαστούνι o μόνος που δεν έχει δικαίωμα στην απεργία σε αυστηρό timeframe ειναι ο χειρούργος πάνω απο το τραπέζι με τον ασθενή αναίσθητο. Ασε που αν οι καθηγητές κάνουν απεργία τώρα, ε θα χάσουν και απο τις πληρωμένες καλοκαιρινές διακοπές τους που σε προβληματίζουν φίλτατε αναγνώστη! Το οτι η παιδεία μας εχει θέματα, κυρίως ως αποτελεσμα της ασκουμενης σε αυτην πολιτικής το θεωρώ δεδομένο. Το οτι αυτο συνδέεται κάπως με την προσπάθεια των εργαζομένων για καλυτερες συνθηκες εργασίας (αρα και καλύτερη παιδεία) ειναι λογικό συμπέρασμα. Το αν οι πανελλήνιες πάνε πίσω 10 μέρες, ε δεν χάθηκε και ο κόσμος. Οσοι εχουμε περάσει απο αυτο το λούκι το ξέρουμε. Αγχος θα έχουν οι μαθητές έτσι και αλλιως. Κουρασμένοι θα είναι έτσι και αλλιως. Ετσι και αλλιώς οι πανελλήνιες δεν ήταν ποτέ "εξετάσεις" γνώσης αλλα κυρίως αντοχής και ψυχραιμίας. Εχω δει παιδια να καταρρέουν απο ...το Μάρτη. Θα είχε (ίσως) νόημα η αντιρρηση αν πέρναγαν όσοι ήταν πάνω απο ένα όριο (πχ το 15). Εδω όμως περνάνε σε κάθε σχολή αυστηρά μερικοι, ενας δεδομένος αριθμός, όσο και αν γράψουν, όποτε και αν γράψουν, όσος και αν ειναι ο γενικος μέσος όρος. Συναγωνίζονται μεταξύ τους, όχι με κάποιο όριο. Δεν λέω πως είναι δίκαιο, λέω πως έτσι είναι.

* Να μην ξεχάσω να χλευάσω τους χαριτωμένους που θέλουν να ...γίνουν εθελοντές επιτηρητές πανελληνίων εξετάσεων. Αντε και να δούμε τι θα κάνουν αν απεργήσουν οι πουτάνες! (btw δεν ειναι απλα τα πράγματα  (UpdateΚλατς για οσους νομίζουν πως όλα ειναι απλα). Υπάρχει ευθύνη. Malpractice στις πανελλήνιες φέρνει εισαγγελέα και ποινική διαδικασία). 
Και εγω ειμαι ...εθελοντής ...δασοπυροσβέστης αλλά:
α) εχω φάει ώρες και ώρες εκπαίδευσης.
β) δεν το κάνω για όταν....απεργήσουν οι πυροσβέστες αλλά όλο το χρόνο. Και σε συνεννόηση με την οικεία πυροσβεστική υπηρεσία. 
Οποιος θέλει λοιπον να ...εθελοντίσει ας πάρει την απαραίτητη επιμόρφωση (ενα σεμιναριακι 10 ωρων θα φτάνει φαντάζομαι) και ας ερθει να κάνει επιτήρηση, εφημερίες, να χωρίζει τα παιδιά αν τσακώνονται, να τα βοηθάει αν λιποθυμάνε, να εκτελεί χρέη κοινωνικού λειτουργού σε περιπτώσεις χρυσαυγιτών, ναρκωτικών, περιεργων οικογενειών, ή νοσοκόμου αν έχουν κανένα ατύχημα ή ακόμα και να τα προσέχει στις τουαλέτες (σκονάκι στο βρακί και τέτοια) και να το δηλώσει πως θα το κάνει ολο τον γαμημένο χρόνο ή όποτε του ζητηθεί απο την οικεία του Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


Υ.Γ.1: Το νου σας, αν γίνει καμια απεργία αστυνομικών.......
Υ.Γ.2: Οταν τα παιδιά έμεναν χωρίς βιβλία δεν είδα εθελοντές τυπογράφους


Ένας γιατρός καλεί κάποτε στο σπίτι του έναν υδραυλικό για να του επισκευάσει τη βρύση που είχε χαλάσει. 
Ο Υδραυλικός αφού παιδεύτηκε 15 λεπτά περίπου τελειώνει τη δουλειά και περιμένει πλέον την αμοιβή του.
Τον ρωτά λοιπόν ο γιατρός: 
- "Πόσο κοστίζει η εργασία σας κύριε;" 
Ο υδραυλικός απαντά: "100 ευρώ." 
Και ο γιατρός του αντιλέγει με αγανάκτηση: 
- "Μα εγώ που σπούδασα και κουράστηκα τόσα χρόνια για να πάρω το πτυχίο παίρνω 30 ευρώ την επίσκεψη και εσύ έρχεσαι εδώ και μου ζητάς 100;" 
Οπότε με μεγάλη αυτοπεποίθηση ο υδραυλικός ανταπαντά: 
- "Μην σου φαίνεται περίεργο γιατρέ, και εγώ όταν ήμουνα γιατρός 30 ζητούσα στην επίσκεψη."


23 σχόλια:

  1. Αν ο περισσότερος κόσμος εκλογίκευε λίγο και κατανοούσε αυτά που κανονικά θα έπρεπε να είναι αυτονόητα και κυρίως να απέδιδε τις πραγματικές ευθύνες σε αυτούς που πραγματικά αναλογούνε, τότε θα είχαμε ήδη, έναν καλύτερο κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύο μόνο πράγματα ακόμα...
    1. Με όποιο γονέα κι αν βρίσκομαι Σάββατο ή Κυριακή, πάντα θα ακούσω την κουβέντα: "Άντε να έρθει η Δευτέρα, να πάει στο σχολείο το σκασμένο γιατί δεν τη παλεύω!". Όταν εσείς οι γονείς δεν αντέχετε τα παιδιά σας για δύο ημέρες (που είναι ένα ή δύο), θέλετε οι εκπαιδευτικοί να υπομένουν 16, 18, 20 και 25 τέτοια όλη την εβδομάδα, έχοντας το χαμόγελο στα χείλη! Και πραγματικά οι καθηγητές αυτό κάνουν!
    2. Η δουλειά του εκπαιδευτικού δεν σταματάει ούτε στην τάξη, ούτε στο σχολείο, ούτε στο σπίτι του. Όσα χρόνια κι αν έχει κάνει μάθημα, πάντα θα πρέπει αντί να δίνει τον ελεύθερό του χρόνο στα δικά του τα παιδιά, να τον διαθέτει για να προετοιμάζει το μάθημα του σχολείου, την ενημέρωση των γονέων (οι οποίοι εμφανίζονται στο σχολείο όχι για να μάθουν την επίδοση των παιδιών τους αλλά για να παραπονεθούν στον εκπαιδευτικό για ό,τι κουλό τους κατέβει), την ενημέρωση των απουσιών, ακόμα και για να φτιάξει αυτούς τους ρημάδηδες τους υπολογιστές που τα έχουν παίξει, μιας και λεφτά στα σχολεία για να τους ανανεώσουν δεν δίδονται. Ακόμα και αυτά τα έξοδα είναι από την άδεια τους τσέπη! Για ποιες 21 ώρες λοιπόν μιλάνε όλοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οποιος ειναι έξω απ τον χορο,πολλά τραγούδια ξέρει.. οποιος με ζαλίζει οτι "για 2 ώρες κάνεις έτσι?" εδώ θα τον στέλνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ka8y
    Μπορείς να στέλνεις και εδώ: http://edu4adults.blogspot.gr/2013/05/blog-post_2593.html#axzz2T0e3iWFo

    :-D
    Zήτω οι mythbusters!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Αμφιβάλλω αν διδάσκεται Οικιακή οικονομία."

    Διδάσκεται και μάλιστα εκτενώς. Να δεις εξετάσεις εξαμήνου πάνω από την κουζίνα με τον μαθητή να τρέμει μη του κόλλησαν τα μακαρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @sophia
    Δεν ζηταμε εκλογικευση αλλά κατανόηση

    @Elias
    1.Δεν διαφωνω, δεν έθιξα το θέμα του "μαζεματος" παιδιων μιας και "ειναι στην δουλεια", απλα αυτη η δουλεια πλεον δεν εκτιμάται
    2.Το μονο που εχω να προσθεσω ειναι πως οποιος ειναι εξω απο το χορό πολλά τραγουδια ξέρει οπως λέει και η....

    @ka8y
    Ακριβως!

    @sophia2
    Οντως πολύ καλο!

    @dtsomp
    ΠΛΑΚΑ μου κάνεις!!! Παρακαλω κατατοπίστε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικός! Σχεδόν από τα παλιά θα έλεγα!
    Η πλάκα ξέρεις ποια είναι; Και αυτό εξηγεί γιατί μας τα κάνουν όλα: ότι ξέρουν πως έχουν μακράν τον πιο ηλίθιο λαό από κάτω που μασάει ό,τι του ρίξεις. Είναι δυνατόν να μην ασχολείται κανένα βόιδι με το ότι η κυβέρνηση τεχνηέντως έριξε το θέμα 20 μέρες πριν της πανελλήνιες, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να το... διαβουλευθεί (εδώ κλαίμε από τα γέλια) όλο το καλοκαίρι; Και να φταίνε οι καθηγητές; Κατ' επανάληψιν τα έχω χώσει και σε δασκάλους και καθηγητές (από τους οποίους ο κύκλος μου γνωρίζει πάρα πολλούς) αλλά εν προκειμένω είναι και δαρμένοι και κερατάδες. Θα φέρω ένα απλό παράδειγμα: εγώ να προσπεράσω αυτό που είπες για τα τμήματα (λες και έχουμε ξεχάσει τι κάναμε εμείς όταν ήμασταν μαθητές και το κοκορευόμασταν κιόλας), να προσπεράσω ακόμη και τα πήγαινέλα για να συμπληρωθούν ώρες σε περισσότερα του ενός σχολεία (ξέρω ας πούμε παράδειγμα ανθρώπου που έπρεπε να πηγαίνει σε 2 σχολεία της Αίγινας δίχως να υπάρχει συγκοινωνία καν και να πετάγεται και μέχρι το Αγκίστρι), γενικά ας τα προσπεράσουμε όλα. Όμως οι ώρες δουλειάς στο σπίτι (είτε είναι διορθώσεις γραπτών, είτε προετοιμασία μαθήματος, είτε ό,τι άλλο απαιτείται) που δεν προσμετρώνται στις διδακτικές ώρες, γιατί μένουν απ'έξω;

    Έχουμε φτάσει σε σημείο να θεωρούμε ότι το πρόβλημα δεν είναι οι κοντά 2000 υπάλληλοι της Βουλής ή τα υπουργεία και οι διάφορες καβαντζοθέσεις αλλά οι γιατροί και οι δάσκαλοι; Μωρ'δε γαμιώμαστε λέω 'γώ;

    Επίσης γιγαντιαίο το παράδειγμα με τις πουτάνες! Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @hades
    "Σχεδόν από τα παλιά θα έλεγα"
    Σαν καποιος να εννοει πως το εχω χασει το touch ε;;; :ΡΡΡ

    "Επίσης γιγαντιαίο το παράδειγμα με τις πουτάνες! "
    Δυστυχως δεν ειναι δικο μου, και δεν θυμάμαι που το πρωτοδιάβασα για να αποδώσω τα εύσημα!!!!

    Γενικως συμφωνουμε αν και δεν ξερω ποσο καλο ειναι διοτι μου έγιναν παρατηρήσεις χτες δια τα εξης σημαντικα:
    α) Δεν ειναι μονο οι καθηγηταδες ολοι σπουδαγμενοι ειναι οι γιατροι και οι δικαστικοι αρα ειμαι απαραδεκτος
    β) Δεν εβαλα (!) το πρωτοτυπο λινκ απο τον ΟΟΣΑ αλλα απο το alfavita αρα ειναι ντροπη μου και τετοια μαθαινω στους μαθητες κτλ κτλ

    Αρα δεν ξερω αν τελικα το γραψιμο και το περιεχομενο μετρανε αφου υπέπεσα σε αυτα τα αισχη!!

    (ρε τι ακουω ρεεεε)


    Προφανως για την ταμπακιερα τιποτα, εκτος απο εναν γνωστο και μη εξαιρετεο που μετραει λαθος τους μηνες :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η αύξηση του ωραρίου έχει και άλλα επιπρόσθετα προβλήματα στα επαρχιακά σχολεία που έχουν λίγα τμήματα γιατί οι καθηγητές που διδάσκουν μονόωρα και δίωρα μαθήματα θα πρέπει στην ουσία να γίνουν γαλατάδες πλέον. Στο δικό μας σχολείο, τριτάξιο γυμνάσιο με τριτάξιο λύκειο, στα 38 χιλόμετρα από την πρωτεύουσα όπου μένουμε όλοι σχεδόν εκτός από κάποιους που μένουν από την άλλη μεριά αντίστοιχα σε κωμοπόλεις (μιλάμε για ένα χωριό στα Ανωπεραδωθεκείθε Γκράβαρα με παλιόδρομο)ο πληροφορικός για παράδειγμα, σε πόσα ακόμα σχολεία θα πρέπει να πηγαίνει και πως ακριβώς θα είναι οι ώρες του ώστε να μπορεί να πηγαίνει από το ένα σχολείο στο άλλο (μιλάμε τώρα για σχολεία που το κοντινότερο είναι στα 20 χιλιόμετρα καρόδρομου για να μη μιλήσω για τα ακόμα πιο περαδώθε) και με τους μισθούς μας πως ακριβώς θα ανταποκρίνεται στο κόστος των διαδρομών εφόσον ούτε carpooling θα μπορεί να κάνει όπως όταν είμαστε όλοι στο ίδιο σχολείο και μοιράζουμε τα αυτοκίνητα; Γιατί μπορεί να φαίνεται αστείο, αλλά η συγκοινωνία είναι λειτουργικά ανύπαρκτη και μόνο από και προς την πρωτεύουσα, αλλά το τουλάχιστον δεκάρι την ημέρα είναι ένα σταθερό κόστος κίνησης αυτοκινήτου, για το οποίο σου λέει ο άλλος, "δεν την ενδιαφέρει την υπηρεσία πως εσύ θα πας στο σχολείο σου". Και μπορεί για τις πόλεις να μην υφίσταται αυτό το πρόβλημα, για την επαρχία όμως είναι σημαντικό θέμα διαχείρισης και κατανομής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ....ο χειρούργος πάνω από το τραπέζι...
    Εκείνο το χειρούργος πάντα μου βγάζει το μάτι όταν το βλέπω!
    Μου έρχονται αυτόματα στο μυαλό το κακούργος, ραδιούργος, πανούργος!
    Με το ποστ σου και με την παραπομπή σου στο άλλο ποστ που παραθέτει με σειρά τα σχετικά προβλήματα, όσοι είμαστε άσχετοι με το θέμα πιστεύω πως ενημερωθήκαμε πλήρως.
    Επειδή όμως μου αρέσει πάντα να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου διαπιστώνω πως και οι εκπαιδευτικοί όπως αντίστοιχα και οι γιατροί μιλάνε για τα προβλήματα του κλάδου τους αλλά ποτέ δεν βλέπεις, πλην μιας γενικόλογης αναφοράς,να κάνουν προτάσεις πως θα φτιαχτεί αυτή η ρημάδα η εκπαίδευση και η εξ ίσου ρημάδα υγεία.
    Οσο για την αξιολόγηση ενός εκπαιδευτή, έχοντας παρακολουθήσει ειδικό σεμινάριο για την εκπαίδευση, ξέρω πως υπάρχει αξιόπιστος τρόπος να την κάνεις απλά μελετώντας με τεστ την πρόσληψη του αντικείμενου διδασκαλίας από τον εκπαιδευόμενο.
    Δυστυχώς στην Ελλάδα αυτό δεν πρόκειται να γίνει γιατί κανένας, και σε κανένα επάγγελμα στην χώρα μας, δεν θέλει να αξιολογηθεί και να κριθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/9/13 15:05

      Όλοι θέλουμε να αξιολογούμαστε ως αξιόλογοι που είμαστε απλά οι αξιολογητές θα πρέπει να έχουν αξιακό σύστημα και ικανότητα λογικής. Τίς; Οι συχνά αυθαίρετα διορισμένοι υπάλληλοι των υπουργείων;

      Και ως συνήγορος του διαβόλου καλά θα κάνεις να αλλάξεις μέρος στη δίκη αυτή.

      Διαγραφή
  11. @sophia
    Γνωστα τα προβληματα μετακινησεων οπως και με τα δυσπροσιτα. Αλλα αυτα απλα δημιουργουν την αναγκη για εξτρα ατομα, εστω και με μειωμενη ωραριο

    @αθεο
    Το προβλημα ειναι πως ολοι βλεπουμε τα στραβα αλλα ο καθεις εχει διαφορετικη αποψη για το πως θα διορθωθουν.
    Εγω πχ θα απελυα ολους τους ...θεολογους σε πρωτη φαση, αλλα δεν νμζ να πεισω και πολλους!! :)

    "μελετώντας με τεστ την πρόσληψη του αντικείμενου διδασκαλίας από τον εκπαιδευόμενο."
    Δεν το βρισκω αντικειμενικο διοτι η μαθησιακη επιδοση ειναι και κοινωνικη διαδικασια. Αλλο πχ το μεσο επιπεδο στο ....Ψυχικο και αλλο στα ..πανω Ντούβιανα και στην πέρα Παναγια οπου τα παιδια ειναι part time μαθητες και full time ....βοσκοι με αμορφωτους γονεις.

    Αυτο που μπορει να γινει αμεσα ειναι ψυχομετρικα τεστ, ετσι ωστε τουλαχιστον να φυγουν οι οποιοι ψυχακηδες, παιδεραστες κτλ.

    Το αλλο προβλημα με την εν Ελλαδι αξιολογηση ειναι πως τελικα με ....πολιτικο δοντι θα καθαρισεις.

    Ασε που (και ιδεολογικα να το παρεις) "εκπαιδευτικοι" οπως τα πχ που λινκαρω θα εβγαιναν λαδι απο μια ...σαμαρικη αξιολογηση ενω εγω τουλαχιστον τους θεωρω εντελως ακατάλληλους και δυνητικά επικίνδυνους

    Μια προταση: η εν Ελλαδι αξιολογηση πρεπει να γινει ...μικτα:
    * μεσω ανωνυμων ερωτηματολογιων απο τους μαθητες για την συμπεριφορα του διδασκοντα στην ταξη και το "αν εχει ορεξη για μαθημα"
    * τακτικων γνωστικων τεστ των διδασκοντων (οχι σαν ΑΣΕΠ, τυπικα πραγματα)
    * η βαθμολογηση απο τον διευθυντη που ισχυει ηδη
    * τα ψυχοτεστ που λεγαμε
    * και απαντησεις μαθητων σε τακτικα πανελληνια τεστ μετριου επιπεδου

    Ολα αυτα ομως ...μαντεψε...θελουν ΛΕΦΤΑ και κανει τζιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε αυτές τις προτάσεις στην ΟΛΜΕ, και στην κάθε ΟΛΜΕ και θα σου απαντήσουν πως εσύ είσαι ο ψυχάκιας αν δεν σε πούνε και παιδεραστή!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/5/13 07:09

      Συμφωνώ με τα περισσότερα από όσα λες... εκτός από τα τεστ των εκπαιδευτικών... Αν έχεις περάσει από ΑΣΕΠ και δεν έχεις μπει μέσω της πλαγίας οδού θα ήξερες ότι ο ΑΣΕΠ είναι ο δυσκολότερος ίσως διαγωνισμός που υπάρχει... Δε μιλάμε απλά για γνώσεις, μιλάμε για ξεσκόνισμα όλων των αρχαίων, όλης της ιστορίας, όλων των νέων ελληνικών, τα πάντα... και μιλάμε για 14ωρο διάβασμα τη μέρα για να μπορέσεις να τα βγάλεις πέρα και να θυμάσαι λόγου χάρη τι ακριβώς και πότε έχει δημοσιεύσει ο κάθε λογοτέχνης ή τι καπέλο φορούσε ο τάδε βασιλιάς στις ιπποδρομίες (βυζαντινή ιστορία)... Για όλα τα υπόλοιπα μέσα... Όσο για το διευθυντή, αν δεν ήταν κομματόσκυλο και φυσιολογικός, μέσα και σε αυτό... Αλλα δυστυχώς στην ΕΛΛΑΔΑ βρισκόμαστε και δε μιλάμε πλέον ούτε για αξιοκρατία ούτε για τίποτα... οπότε γι' αυτό αντιδρούνε οι περισσότεροι...

      Διαγραφή
  12. μία είναι η λύση ρε κορόιδα...να μεταφέρουμε όλοι τα εκλογικά μας δικαιώματα στην Μεσσηνία...μετά όλο και κάπου θα μας βολέψει ο αδέκαστος πρωθυπουργός μας

    και χωρίς μετακινήσεις/απολύσεις/επιπλέον ώρες και λοιπές μαλακίες

    πέρα απο την λύση (την οποία έδωσα παραπάνω), το θέμα είναι απλό:
    οι δασκαλοκαθηγητάδες δεν μπήκαν με βύσμα, δεν αποτελούν πυλώνες του καθεστώτος (όπως οι μπάτσοι/στρατιωτικοί/δικαστικοί) και άρα διαχρονικά είναι το πρώτο και το εύκολο θύμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χμ... Εγώ έχω τα πολιτικά μου δικαιώματα στη Μεσσηνία και από πέρσι, προσπαθώ να είμαι και κάτοικος εδώ (δεν το βλέπω, δεν το βλέπω, με βλέπω από το Σεπτέμβρη πάλι στου Zaphod τα μέρη) και προκοπή δεν βλέπω στον κλάδο και τα σχολεία της περιοχής...
    Όταν η αξιολόγηση είναι ΑΜΕΣΑ συνδεδεμένη με τις επιτυχίες ενός σχολείου στις εξετάσεις, τότε δεν είναι δυνατόν να είναι ένα σωστό μέτρο γιατί δεν λαμβάνει υπόψη του όπως λέει και ο Zaphod, τις κοινωνικές και οικονομικές παραμέτρους.
    Θα μπορούσε κανείς στις τάξεις μου να γράψει papers upon papers για όλα αυτά. Γιατί οι δικοί μου μαθητές, πλην ολίγων, δεν θα μπορέσουν ποτέ να τα πάνε καλά στις εξετάσεις. Όταν εμείς όμως έχουμε στα χέρια μας ένα παιδάκι που έρχεται στην πρώτη γυμνασίου και σχεδόν δεν μιλάει και δεν μπορεί να λειτουργήσει σχεδόν πουθενά γιατί είναι σε άγρια κατάσταση (σκεφτείτε πόσο πιο χάλια ήταν στην Α δημοτικού, δηλαδή, για να φτάσει σε άγρια κατάσταση σε μας) στο τέλος του γυμνασίου έχει φτάσει να είναι σε ημιάγρια όχι επειδή έχει αποκτήσει τίποτα γνώσεις όσον αφορά τα μαθηματικά, την ιστορία ή, χαχα, τα αγγλικά που διδάσκω, έχει όμως κοινωνικοποιηθεί, έχει μάθει να φροντίζει στοιχειωδώς τον εαυτό του, να συνυπάρχει με άλλους, να λειτουργεί μη ανασταλτικά μέσα σε ένα σύνολο όπως είναι η τάξη και να μπορεί να ακολουθήσει μια σειρά βημάτων για να φτάσει από το Α σημείο στο Β. Αυτό το παιδί, για τον εαυτό του έχει κάνει άλματα. Θα είναι όμως πάντα, για την επίσημη εκπαίδευση, μια αρνητική στατιστική που θα καταχωρείται σαν αποτυχία ΜΟΥ.
    Κανείς δεν θα έρθει να μας αξιολογήσει γιατί στο σχολείο μας κάναμε Λέσχη Ανάγνωσης και φέραμε όλοι βιβλία από τα σπίτια μας και κατορθώσαμε, να έχουνε ανταλλάξει χέρια 102 φορές οι τίτλοι μας και μάλιστα από παιδιά που δεν έχουν καλές επιδόσεις στο σχολείο, κανείς δεν θα μας αξιολογήσει για το γεγονός ότι τα παιδιά αυτά μάθαν να γράφουν την γνώμη τους για τα βιβλία σε ένα blog, κανείς δεν θα μετρήσει τις ατελείωτες ώρες (ξέρετε, από αυτές τις απογευματινές που εμείς οι εκπαιδευτικοί χαζολογάμε) που χρειάζονται για να κάνεις tech support σε ένα παιδάκι που δεν ξέρει παρά μόνο να παίζει LoL (στην καλύτερη περίπτωση) και να χαζολογάει στο κινητό του, ώστε να μπορέσει να γράψει στο πληκτρολόγιο κανονικά ελληνικά και όχι greeklish, με τόνους, κάνοντας post στο blog της Λέσχης Ανάγνωσης, πράγματα που για ένα μεγάλο ποσοστό παιδιών της πόλης, είναι αυτονόητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. (Ουχ, παθιάστηκα, σόρρυ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά, στο κείμενο ήσανε πολύ περιεκτικός, ρεσέ! Πες και τα άλλα τα ώραια:

    -Μέχρι πρόσφατα, οι εκπαιδευτικοί δεν ήσαντε μόνο οι πλέον κακοπληρωμένοι ΔΥ, αλλά και οι ΔΥ με τη μικρότερη μισθολογική ψαλίδα μεταξύ αρχικού και καταληκτικού μισθού (τώρα με τα ενιαία μισθολόγια, προφανώς το χάλι αυτό έχει αμβλυνθεί... προς τα κάτω, βεβαίως-βεβαίως).

    -Οι γαμημένες οι αποσπάσεις γίνονται επειδής ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΓΚΕΡΝΤ ΜΙΛΕΡ!!! Ναι, 'νταξ', εκεί παίζουν ρουσφέτια και τα συναφή και ναι, 'νταξ', γινόσαντε αθλιότητες με τα μόρια (ήσανε στην Αθήνα κι έπαιρνες μόρια Άνω Κατωραχούλας), ωστόσο τόσο στην Κεντρική, όσο και στις περιφερειακές υπηρεσίες του Υπουργείο Παιδείας είχε διαρκώς πολλή και σκληρή δουλειά, άσε που με κάθε αλλαγή υπουργού γινότανε της τρελλής το μαλλί (γνωστός έτρεχε μόνος του ευρωπαϊκό πρόγραμμα, άλλαξε ο υπουργός, τον έστειλε πίσω στο σχολείο και το πρόγραμμα πήγε κατά διαόλου...).

    -Είναι ο μόνος κλάδος που η εντοπιότητα παίζει ελάχιστο ρόλο για τις μεταθέσεις: ειδικά αν κατάγεσαι από περιοχή με μικρό μαθητικό πληθυσμό, ετοιμάσου για το γύρο της Ελλάδας (έχω παραδείγματα, ειδικά αναπληρωτών, να τα λες ως ανέκδοτα).

    -Ναι, κάποιοι εκπαιδευτικοί "αξιοποιούν" τις όποιες διευκολύνσεις τους παρέχει ο νόμος για να λουφάρουν. Ωστόσο, α) δεν έφτιαξαν αυτοί τους νόμους και β) αν η Πολιτεία βλέπει abuse του νόμου, ας κλείσει τα παραθυράκια, αντί να τα χρησιμοποιεί ως μέσα συκοφάντησης ενός κλάδου.

    -Η απεργία ΔΕΝ γίνεται για τις δύο επιπλέον ώρες, αλλά για ένα πακέτο αρνητικών παρεμβάσεων στο χώρο της εκπαίδευσης: από τα μισθολογικά, μέχρι το ΠΔ για τις μεταθέσεις (που ουσιαστικά καταργεί τις οργανικές θέσεις), την αξιολόγηση, την υποχρηματοδότηση και πάει λέγοντας και κλαίγοντας.

    -Ειδικά για την αξιολόγηση, θυμάμαι έναν Ολλανδό "επιθεωρητή" να λέει σε ημερίδα του ΠΙ πόσο δύσκολο, σύνθετο και ευαίσθητο είναι να καταλήξεις σε ένα όσο το δυνατόν αντικειμενικό σύστημα συνολικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος. Εδώ, μέσα σε δυο μήνες νά'σου το ΠΔ...

    Αυτά κι αν θες λέω κι άλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος14/5/13 07:26

    Συμφωνώ απολύτως με όσα λες...Νιώθοντας όμως την πλήρη απογοήτευση για ένα ανύπαρκτο ελληνικό κράτος, για μία ανύπαρκτη ελληνική συνείδηση, για μία ανύπαρκτη ελληνική ομόνοια (πότε την είχαμε, τώρα θα την έχουμε;) απλά το μόνο που έχω να πω σε όλους σας είναι ότι ό,τι σπείραμε θα θερίσουμε... Και αυτό δυστυχώς είναι μόνο θύελλες... Σήμερα είναι οι καθηγητές και μέσω αυτών ποινικοποίησαν τις απεργίες... οι οποίες όπως καταλαβαίνετε πλέον είναι απαγορευμένες... Στη συνέχεια θα απαγορευτεί και η σκέψη... Σας θυμίζει μήπως κάτι αυτό; Όσο για την παιδεία, πιστέψτε με, έχει πλέον τελειώσει... Εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στην άκρη του κόσμου και πεινάνε δεν μπορούν να εκτελέσουν το Λειτούργημά τους... Ναι, είμαστε λειτουργοί, ναι, κάνουμε κάτι ιδιαίτερο, είμαστε όμως και άνθρωπο.. Έχουμε παιδιά, που τα τραβολογάμε στα ξαφνικά από δω και από κει... ή αν δεν έχουμε δεν πρόκειται να κάνουμε γιατί δεν αντέχουμε... Ας μας λέγανε τουλάχιστον πριν αποφασίσουμε να κάνουμε αυτό το επάγγελμα - λειτούργημα ότι πρέπει να είμαστε μοναχοί στην κυριολεξία, να μην παντρευτούμε ποτέ, να μην κάνουμε οικογένεια και να θυσιαστούμε για το κοινό καλό... Τότε θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε έχοντας όλες τις παραμέτρους... Τώρα... Τέρμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προς Σοφία
    τη μισή δουλειά την έκανες (μετοίκηση στην Μεσσηνία) αλλά έκανες το λάθος να παραμείνεις εκπαιδευτικώς...μήπως να δοκίμαζες κάτι πιο Σαμαρακικό όπως υπάλληλος σε αρχαιολογικό χώρο ή σε μουσείο; πχ μπορείς να πάρεις σειρά για τον Επικούρειο Απόλλωνα μόλις καταφέρει επιτέλους ο αδέκαστος πρωθυπουργός να τον μεταφέρει στην Μεσσηνία (γιατί την τελευταία φορά του την χαλάσανε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @dion
    Lol, δεν θα έλεγα ότι την έκανα ακριβώς, κάτσε να δεις τι θα γίνει με τις μεταθέσεις.... Νομίζω έχω τρελά φόντα για να δουλέψω υπάλληλος σε αρχαιολογικό χώρο ή σε μουσείο (πάντως, επειδή έζησα σχεδόν 10 χρόνια στην Ολυμπία, είναι μια δουλειά αρκετά απαιτητική όταν ο χώρος έχει μεγάλη επισκεψιμότητα και άμα θέλεις να είσαι καλός στη δουλειά σου και όχι να ξύνεσαι δεν είναι εύκολο) και όταν δούλευα στην Τήνο, ζαχάρωνα το καλοκαίρι την Δήλο, αλλά είμαι πάντα overqualified....
    Όσο για τον Επικούρειο, τον κέρδισε η Αραπογιάννη, χοχοχο, που τότε ήταν στην Ηλεία, αλλά οκ, πήρε η Μεσσηνία την κορυφή του Ταϋγέτου! Περιμένω την ώρα και τη στιγμή που θα τον διεκδικήσει η Αρκαδία, χαχα!
    :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. έγραψα "εκπαιδευτικώς";;;;;;;;
    παναζία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απο την μια ο δεξιός (φαντάζομαι) Μεσσήνιος Χρήστος Γιάνναρης με καταδίκη 7 μηνών για παράβαση καθήκοντος διορίζεται επικεφαλής της Επιτροπής Προμηθειών Υγείας
    http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CE%B5%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B7%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B5

    Απο την άλλη ο αριστερός (φαντάζομαι) εκαπιδευτικός Στέφανος Γκουλιώνης (δάσκαλος Ειδικού Δημοτικού Σχολείου για παιδιά με αυτισμό), οδηγείται σε αργία και πιθανή απόλυση για «ανάρμοστη συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας» (τον μαζέψανε σε μια πορεία και του φορτώσανε κατηγορία αντίστασης κατά της αρχής)
    http://www.gopetition.com/petitions/%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%BF-%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B7.html?fb_ref=title_inline&fb_source=message

    καταλάβατε ή να κάνω και κακά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir