Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Πέμπτη, Μαΐου 30, 2013

Καληνύχτα....

Αναδημοσιεύευται με επιφύλαξη απο εδώ

Manos_XatzidakisΑναδημοσιεύω την καταγγελία εκπαιδευτικού που κυκλοφορεί εδώ και λίγη ώρα στο facebook:
Το δικό μου σχόλιο: Δυστυχώς φίλοι καθηγητές αν περιμένετε από το “αριστερό κράτος” που “θα έρθει να σας σώσει”, τα χειρότερα έρχονται. Πάρτε τη κατάσταση στα χέρια σας.
H καταγγελία:
Κοινοποιω απο τον τοιχο φιλης εκπαιδευτικού:
“Γονιός ήρθε στο σχολείο να διαμαρτυρηθεί στη διεθύντρια επειδή δίδαξα στα παιδιά (Ε’ δημοτικού) τον Κεμάλ του Χατζηδάκι στο μάθημα της μουσικής κατηγορώντας με για ισλαμική προπαγάνδα. Αντίδραση διευθύντριας? Μπήκε στην τάξη και μάζεψε από τα παιδιά τις φωτοτυπίες που είχα μοιράσει. Έπειτα με κάλεσε στο γραφείο της και αφού δήλωσε απογοητευμένη από τη δουλειά μου μου ανέλυσε για ποιους λόγους στο δημοτικό μόνο μας μέλημα οφείλει να είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα και να τονώνουμε το εθνικό τους φρόνημα.  
Αν σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο(απευθύνομαι στους εκπαιδευτικούς φίλους) θα ήθελα να επικοινωνήσετε μαζί μου, γιατί θεωρώ πως τα πράγματα έχουν ξεφύγει και κάπως πρέπει να αντιδράσουμε, έστω σε επίπεδο δημοσιοποίησης αυτών των φαινομένων. Δεν είναι δυνατόν το έργο των εκπαιδευτικών και ιδίως των καλλιτεχνικών μαθημάτων να υφίσταται λογοκρισία, ούτε τα φαινόμενα φανατισμού που μας έχουν παγώσει το αίμα να τα βλέπουμε να τρυπώνουν στα σχολεία με τις ευλογίες των διευθυντών και των ανωτέρων τους.
Το mail μου: ft_xia@yahoo.gr”

3 σχόλια:

  1. Ξέροντας για το συγκεκριμένο θέμα μόνο ότι διάβασα εδώ, μου φαίνεται ότι ενώ ο κάθε ένας έχει κάποια ατζέντα (και η διευθύντρια και η δασκάλα) το θέμα είναι ποιά ατζέντα επιτρέπει ή επιβάλει (ή απαγορεύει) το πολίτευμα και οι νόμοι, με ιδιαίτερη προσοχή στην γκρίζα περιοχή ανάμεσα στα δύο. Θα έλεγα ότι η αρχή του νήματος στην προκειμένη περίπτωση ίσως να πρέπει να καθοριστεί από την ηλικία στην οποία τα παιδιά έχουν την κρίση και την παιδεία να απορροφήσουν την οποιαδήποτε ποίηση (δεν έχω γνώμη ως προς ηλικία/Χατζηδάκη -απλά προτείνω την σκέψη αυτή).

    Κατά το δυνατόν αντικειμενικότερα, μου φαίνεται ότι η συζήτηση στο θέμα αυτό όπως προέκυψε δεν εστιάζει στα παιδιά και την παιδεία αλλά τα χρησιμοποιεί στο γενικότερο μέτωπο που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα σε ενήλικες.

    Ο Χατζηδάκης φυσικά πρέπει να διδαχθεί, σε κάποια ηλικία (ίσως και νεότερα της Ε', ίσως όχι), στο σύνολο της προσφοράς του, και το συγκεκριμένο έργο αποτελεί μέρος του συνόλου. Η ερώτηση δηλαδή δεν θα έπρεπε να γίνεται για το συγκεκριμένο έργο αλλά για το επίπεδο της δουλειάς του Χατζηδάκη γενικότερα, και από ποιά ηλικία μπορεί να γίνει κατανοητό. Πόσα άλλα έργα φωτοτυπήθηκαν μαζί με αυτό, και πόσα άλλα δείγματα και άλλων μεγάλων Ελλήνων παρουσιάστηκαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ChrisMrSly5/6/13 03:12

      Συγγνώμη, έχω άλλες ερωτήσεις: τι λέει αυτό το έργο του Χατζηδάκι που είναι τόσο προσβλητικό, και εάν τα παιδιά έχουν διδαχθεί για τον Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ (η ν.ε. ιστορία διδασκόταν στην 6η όταν ήμουν εγώ) ώστε να κάνουν τη σύνδεση.

      Διαγραφή
  2. επίσης να κάνουμε μια τριμελή επιτροπή απο 5-6 άτομα για να αποφασίσουμε αν ήταν γιου φάουλ και μπικόζ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir