Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τετάρτη, Ιουνίου 12, 2013

Eνας φυσιολογικος άνθρωπος....

....ο οποιος ηθελε να εξυγειάνει έναν κρατικο φορέα γίγαντα:

* Δεν θα απέλυε στελέχη απ΄όσες εκπομπές του φορέα είχαν επιτυχία (πχ Αρβανίτης-Κατσίμη)
* Δεν θα προσλάμβανε τον ...Αιμίλιο για διευθυντή
* Αν ήθελε να κανει περικοπές, θα έκοβε 1 ή 2 απο τα κρατικά κανάλια (πχ την ΕΤ1) και θα έριχνε το βάρος στον ενημερωτικό τομέα στο εναπομείνον. Υπάρχουν έλληνες που είναι τζάνκια της ενημέρωσης (...εγώ καλή ώρα) και ενα ...συνεχομενο ενημερωτικό πρόγραμμα (οπως ειναι ηταν η πρωινη ζωνη της ΝΕΤ) δεν με χαλάει καθόλου.
* Θα έκοβε τα μισά ραδιοφονικά προγράμματζ κρατώντας τον αφρο και απολύοντας το πλεονάζον προσωπικό.
* Θα σταμάταγε να κάνει εισαγωγή προγράμματος (πάει το downtooooon!) και θα δούλευε με εσωτερικές παραγωγές μέχρι να φέρει το μαγαζί ίσια.
*Θα αξίωνε να τσοντάρουν οι ιδιωτικοί σταθμοί. Εντάξει το εμπεδώσαμε πως δεν πρόκειται να ζητήσει χρήματα για τις παράνομα κατειλημένες συχνότητες, αλλά θα ζητούσε να τσοντάρουν για να μην τους πάρει ο διάολος τον πατέρα
* Θα χαράτσωνε τους μισθούς (αν και νομίζω πως έχει γίνει, οι λίστες που κυκλοφορούν ειναι παμπάλαιες) των υψηλόμισθων υπαλλήλων

* Και κυρίως δεν θα έβαζε μέσα όλους τους κολλητούς του, αποτυχημένους κομματικούς υποψήφιους σε εκλογές, αργόμισθους και βλαμμένους/ες.

" ο Χρήστος Γιαννούλης της ΕΤ3 κατήγγειλε απόψε πως ο ίδιος ο Σίμος Κεδίκογλου «με επιστολή διόρισε 24 άτομα με μισθό 100+ κανονικών υπαλλήλων»"

"

* Ποια εργασία προσφέρει και σε ποιόν τομέα απασχολείται ο κ. Αντώνης Λιάρος; Ο κ. Λιάρος, υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες εκλογές, προσελήφθη με μισθό 3.500 ευρώ αλλά δεν έχει εμφανιστεί ποτέ στην ΕΡΤ, ούτε έχει προσφέρει κανένα είδος εργασίας.

* Ποια εργασία προσφέρει στην ΕΡΤ και πού ακριβώς απασχολείται η κυρία Ματίνα Ρέτσα; Η κυρία Ρέτσα προσελήφθη με μισθό 3.000 ευρώ ως «σύμβουλος».  Η κυρία Ρέτσα, που είχε κατέβει στις εκλογές ως υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ στην Εύβοια, δεν πάτησε επίσης ποτέ το πόδι της στην ΕΡΤ και απασχολείται καθημερινά στο γραφείο του υφυπουργού-κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Σίμου Κεδίκογλου. Ολη η δημοσιογραφική πιάτσα το γνωρίζει αυτό.
* Ποια εργασία προσφέρει στην ΕΡΤ και σε ποιόν τομέα απασχολείται ο κ.Χρήστος Μαχαίρας; Ο κ. Μαχαίρας προσελήφθη με μισθό 3.500 ευρώ το μήνα και επίσης δεν έχει εμφανιστεί ποτέ στην ΕΡΤ. 
* Ποια εργασία προσφέρει στην ΕΡΤ η κυρία Βούλα Κεχαγιά; Η κυρία Κεχαγιά προσελήφθη πρόσφατα με 3.500 ευρώ το μήνα και επίσης δεν εμφανίζεται ποτέ στα γραφεία της ΕΡΤ."
* Και αυτά μέχρι να κάνει την ΕΡΤ πλεονασματικη. Βεβαίως το πρόβλημα ότι η ΕΡΤ είναι ήδη πλεονασματική (με το μισό και βάλε προγραμμα να ειναι κάτι αθλιοτητες τύπου live απο εκκλησίες, αρχονταρίκια, εκεινη η θεια η χοντρη, παλαιοτερα η Σαλαγκούδη, η Μπήλιω και ο Παπαδόπουλας. Ενω στην ΕΤ υπάρχουν και πολύ σοβαρές εκπομπές οι οποίες συνεχως υπονομεύονται απο πάνω) μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως απλά ήθελαν να κλείσουν το ρημάδι, διοτι μάλλον ο αριθμός των υπαλλήλων ήταν ταμάμ αυτός που ήθελε να ξηλώσει η τρόικα. Μελέτη, προσχέδιο, και άλλα τέτοια θεωρούνται περιττά. Το ζήτημα ήταν να  ξηλώσει γρήγορα κόσμο και να δείξει τα κάκκαλα του ο Αντώνης_. Και γαία πυρί μιχθήτω. Πλεον σε κάποια νησιά βλέπουν μόνο τουρκία, σε κάποια ορεινά μέρη δεν βλέπουν και δεν ακούν τίποτε και η μοναδική μας ελπίδα τηλεοπτικής ενημέρωσης ειναι ο μπρρρρρρρετεντέρης και CIA (Κοσιώνη). Σήμερα δίνουν τα παιδιά πανελλήνιες (επαναληπτικές) και το σήμα περνάει από την ΝΕΤ. Λογικά θα έγιναν οι εξετάσεις, αλλά ο τρόπος σταρχιδισμού μερικών ειναι πραγματικά συγκινητικός.

Αλλά ποιος είπε ποτέ πως ο Σαμαράς, ο Κεδίκογλου και τα λοιπά ειναι φυσιολογικοί άνθρωποι;


Ειναι γεγονός πως στην ΝΔ_ δεν άρεσε η δημόσια τηλεόραση. Την θεωρούσαν αριστερή (!). Παρά τα ξηλώματα, παρά τον Λιάτσο, ε δεν τους άρεσε ακόμα (διαβάστε τον Κούλογλου εδώ**, ήθελα να γράψω ακριβώς τα ίδια και με πρόλαβε) και έτσι. Δεν μπορούσαν φαίνεται να προσλάβουν μόνο δικούς τους. Δεν μπορούσαν να απολύσουν τους πάντες. Δεν μπορούσαν να υπαγορεύουν τα πάντα (θυμάστε το θέμα με τον Αιμίλιο και την Στάη;). Στον νέο φορέα θεωρούν πως θα μπορούσαν. Ακόμα και οι "προειδοποιήσεις" των αστυνομικών στους ...καταληψίες εργαζόμενους (αυτόφωρο. Οποιος πιαστει ΔΕΝ αποζημιώνεται και αποκλείεται η επαναπρόσληψη του) αυτό δείχνουν. Πως όπως το εσωτερικό κόμμα της Ωκεανίας και αυτοί θα ήταν ικανοποιημένοι μονο με απόλυτη υποταγή.

Πρέπει να ειναι κανείς πολύ μαπας για να πιστεψει πως η ευαγγελιζόμενη νεα ΕΡΤ θα ειναι ποιοτικά ανώτερη, αντικειμενικότερη της προηγούμενης. Η ΝΔ_ (καθαρά πλεον, πια τρικομματικη...) δεν έχει δώσει κανένα εχέγγυο αποτελεσματικότητας πουθενά. Το μόνο που έχει δώσει ειναι απολύσεις, περικοπές, προσλήψεις ημετέρων όπου γίνεται. 


Σε προηγούμενο ποστ (το οποίο έφαγε χ λόγω εξελίξεων και αναμένεται να το αναδημοσιεύσω αργότερα, εμ τζάμπα ξεσκίστηκα να γράφω; Να το διαβάσει και κανένας) εγραψά :

"(ο φασισμός) Κρυβόταν και καμουφλαριζόταν όταν ήταν χαμηλά και έβγαινε με φόρα όταν έκρινε ότι τον έπαιρνε. Η ΧΑ είναι μια ακραία έκφανση, από το ίδιο κλαδί όμως, αυτού που βλέπουμε στα προσωπα των πρωθυπουργικών συμβούλων της ΝΔ. Φαήλος, Μουρούτης, Λαζαρίδης, Μπαλτάκος, Βορίδης, Άδωνις. Κάποτε κρυμμένοι στο Ελληνικό Μέτωπο, στην ΕΠΕΝ, στην ΠΟΛ.ΑΝ, στο ΛΑΟΣ ή στο Δίκτυο 21. Τώρα όμως τους παίρνει και παίρνουν τα πάνω τους.  "
Στα καπάκια διάβασα αυτό 
"Στη σύσκεψη συμμετείχαν, οι Σίμος Κεδίκογλου, Άδωνις Γεωργιάδης, Μάκης Βορίδης, Χρύσανθος Λαζαρίδης, Γιώργος Μουρούτης και άλλα στελέχη (σ του Ζ.: Ο Φαήλος και ο Μπαλτάκος φαντάζομαι) της Νέας Δημοκρατίας."

και αισθάνθηκα ένας προφήτης, μα τί προφήτης. Τα λεφτά μου στο σαϊνι που προτεινε/συμφώνησε ενθουσιασμένος όταν εσκασε στο τραπέζι η ιδέα τα βάζω στον Μουρούτη και τον Φαήλο. Φαβορί μαλλον ο Μουρούτης. Ειναι ο επικοινωνιολόγος που επικοινωνεί με block, γιατι να μην του αρέσει σαν ενημέρωση το κλείσιμο όποιου φορέα δεν ελέγχεται κατά 101%; Δεν ειναι τυχαίο που το μόνο κοινοβουλευτικό κόμμα που επίσημα ειναι υπέρ του κλεισίματος ειναι η ΧΑ.


Επίλογος. Βαγγέλη ρίξε την κυβέρνηση. Ο Φώτης δεν θα το κάνει, δεν ξέρει να λέει όχι. Εσένα σε συμφέρει μιας και πιο κάτω δεν γίνεται να πάς, ασε που έτσι ρευστο που ειναι το σκηνικό μπορεί να γίνεις και ήρωας

Υ.Γ. Παλαιότερα είχα παραλληλίσει τον Σαμαρα_ με την Cersei Lannister. Είχα γράψει επί λέξη:
"Εξαιρετικές ικανότητες στο άρπαγμα της καρέκλας. Πολύ χαμηλές στην διατήρηση της εξουσίας. Χαοτικές κινήσεις που διώχνουν τρομαγμένους τους φίλους και τους οπαδούς"

Ε, τελικά είμαι και γαμώ τους προφήτες.

Πρωθυπουργάρα μου εσύ!

Update: Από εδώ
"
Δηλαδή, ο Αντώνης Σαμαράς βρίσκεται με όλα τα υπόλοιπα κόμματα απέναντί του, εκτός από την Χρυσή Αυγή που συμφωνεί με το λουκέτο στην ΕΡΤ γιατί είναι πολύ αντισυστημική και γουστάρει μόνο τα κανάλια του Μπόμπολα, του Βαρδινογιάννη και του Αλαφούζου.
Δεν μπορεί, όμως, ο Σαμαράς και το επιτελείο του να είναι τόσο ηλίθιοι που να ρίχνουν τους πομπούς και το σήμα της ΕΡΤ πριν καν ολοκληρωθεί το πρόγραμμά της -ενώ ξέρουν πως την παρακολουθεί εκείνη την στιγμή όλη η Ελλάδα-, και να μετατρέπουν ακόμα κι αυτούς που αντιπαθούν την ΕΡΤ σε υποστηρικτές της.

Τα πράγματα είναι απλά: Δεν υπάρχει κανένα success story, οι επενδυτές δεν θα έρθουν ποτέ, οι φόροι είναι αδύνατον να εισπραχτούν γιατί δεν υπάρχουν χρήματα, τα 17 εκατομμύρια τουρίστες δεν υπάρχουν, η κυβέρνηση τρέμει τις αποκαλύψεις από εξωτερικό και εσωτερικό που αφορούν τα στελέχη της, τον Σαμαρά τον έχουν δεμένο από παντού, η χώρα έχει βουλιάξει, και ο Σαμαράς -δια του λουκέτου στην ΕΡΤ- αναζητεί μια ηρωική έξοδο.
Να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά.
"


** H απέχθεια οφείλεται στο πολιτισμό που με όλα τα προβλήματα της εκπέμπει η ΝΕΤ, καθώς και στις δυνατότητες ουσιαστικής ενημέρωσης των πολιτών τις οποίες διαθέτει,παρ' ότι έχουν λίγο αξιοποιηθεί. Δεν τους αρέσουν τα ντοκιμαντέρ, οι καλές ταινίες και τα ποιοτικά σίριαλ καθώς και οποιαδήποτε ψυχαγωγική εκπομπή που δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τις βασικές αισθητικές τους προτιμήσεις, τα σκυλάδικα και την Γιουροβίζιον.



19 σχόλια:

  1. Πες ποιός είναι ο Τywin....
    Και ο Σαραντάκος τα λέει ωραία: http://sarantakos.wordpress.com/2013/06/12/quevivaert/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να διαβάσετε το ποστ ( http://aeisixtir.blogspot.com/2012/05/game-of-thrones.html ) φίλτατη!
    (Ο Καραμανλης θείος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ επί της αρχής (δηλαδή επί της μεθοδολογίας του πως έγινε το πράμα ,και για ποιους λόγους, όχι για ποιες αφορμές και πως θα έπρεπε κανονικά να γίνει).
    Υπάρχουν όμως πάμπολλα "αλλά".
    α. Γνωστό πως από τα 80's η ΕΡΤ κλπ ήταν το κλασσικό λιμανάκι που φιλοξενούσε στα ήρεμα νερά του όλων των ειδών τους κομματικούς φίλους.Δεν είμαι σε θέση να ξέρω ποσοστά % αυτών που ήταν όντως χρήσιμοι και αυτών που πετάχτηκαν εκεί πέρα γιατί "πρέπει να μπει κάπου το παιδί", αλλά ο κόσμος το χει τούμπανο και μεις κρυφό καμάρι, και έπρεπε ΑΥΤΟΙ να την πουλέψουν.Τέλος.Έλεος πια με τη θρησκευτικού τύπου προσκόλληση στους ιερούς Δ.Υ. Αυτοί που περισσεύουν,οι βυσματίες,οι ημέτεροι,οι κουμπάροι,οι μπατζανάκηδες,οι τριτοξάδερφοι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ. Και όπως θα με γαμωσταυρίσουν εμένα ότι τσουβαλιάζω και καλά όλους αυτούς ως βυσματίες, άλλο τόσο μπορώ εγώ να ισχυριστώ πως η άλλη άποψη τσουβαλιάζει τους βυσματίες μέσα στους σοβαρούς ανθρώπους και τους καλύπτει και τους συντηρεί.
    β.Η κολοκυθιά του "γιατί η Ερτ και όχι το τάδε" πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει γιατί ακόμα και όταν πάει να κλείσει ο "οργανισμός συντήρησης και καταγραφής σεξουαλικής δραστηριότητας γκέι σπάρου Αμβρακικού" θα βγει κόσμος που θα πει "γιατί ο ΟΣΚΣΕΔΓΚΕΣΠΑΜ και όχι το τάδε".
    γ.30 χρόνια θυμάμαι όλο τον κόσμο να γαμωσταυρίζει την ΕΡΤ και ειδικότερα το ειδησεογραφικό κομμάτι γιατί μια ζωή λειτουργούσε ως γραφείο τύπου της εκάστοτε κυβέρνησης (με συνεχείς μύδρους από τα κόμματα της αριστεράς). Τώρα ξαφνικά εν μια νυκτί μετατράπηκε σε φάρο της αλήθειας;Μονά ζυγά δικά μας. (μαλακίες του στυλ "Γιατί, προτιμας το Μεγκα;" δεν πιάνουν καθότι δεν έχω βάλει κεραία στην τηλεόραση και ως συνέπεια δε βλέπω καθόλου).
    δ. Τις πιθανές ατυχείς συγκρίσεις με το κέρδος και το "να κλείσουμε και τα σχολεία που κοστίζουν" τις αντιπαρέρχομαι καθότι δεν μπορούν να κάνουν τη διάκριση ενός δημοσίου αγαθού όπως η παιδεία και η υγεία με ένα τηλεοπτικό κανάλι ή ένα ραδιοφωνικό σταθμό.

    Στα υπόλοιπα επί της αρχή συμφωνώ και ειδικότερα με τους Φαηλομουρούτηδες..

    ΔΕΝ θέλω να κλείσει ΚΑΜΙΑ Ερτ, ΔΕ θέλω να κλείσει κανένα τρίτο πρόγραμμα, που πρέπει να μαι από τους 10 μαλάκες που το χουν στη μνήμη του ραδιοφώνου στο τουτου. ΘΕΛΩ όμως να φύγει επιτέλους η φύρα, πως το λένε; Και σε κάτι τέτοια μαγαζάκια η φύρα είναι τεράστια. Από τα ανώτερα κλιμάκια μέχρι τα κατώτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επίσης μια και παραδέχθηκε πρώτη φορά πολιτικός πως πίσω από κάτι κρύβεται ένα τεράστιο σκάνδαλο κλπ κλπ κλπ αναμένω φυσικά εντός της ημέρας και τις πρώτες συλλήψεις για τους υπαίτιους αυτού του 30χρονου σκανδάλου. Ευχαρισθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρίτο σχόλιο:
    Φυσικά όποτε ακούμε "μεταρρύθμιση" και "εξυγίανση" όλοι ξέρουμε πως κάποια παλλικάρια τρίβουν χέρια γιατί κάπου πρέπει να μπει και το παιδί.
    Από την άλλη, δε μπορώ να βλέπω σειρά μου στο στρατό, υπερβατικό βυσματια (ΝΔ) που μπήκε από την πίσω πόρτα προσφάτως στην ΕΡΤ σε μια θεση της οποιας ΔΕΝ καλυπτε τα κριτήρια για την ειδικότητα, τρώγοντας τη δουλεια άλλων που τα κάλυπταν, να μου κλαίγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σωστα όλα αυτα, αλλα οπως διαβασες οι Κεδικογλας και ΣΙΑ ηταν πρωτεργάτες στο σκάνδαλο διορισμων ημετερων.

    Αν θεωρεις πως τουτα τα ζα μπορουν να εξυγειανουν οτιδηποτε, εισαι γελασμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Από την άλλη, δε μπορώ να βλέπω σειρά μου στο στρατό, υπερβατικό βυσματια (ΝΔ) που μπήκε από την πίσω πόρτα προσφάτως στην ΕΡΤ σε μια θεση της οποιας ΔΕΝ καλυπτε τα κριτήρια για την ειδικότητα, τρώγοντας τη δουλεια άλλων που τα κάλυπταν, να μου κλαίγεται."

    Να δεις που στον νεο φορεα θα προσληφθει πρώτος. Πες του να παει διακοπες ησυχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Estarian, εγώ είμαι ο δεύτερος (με το Τρίτο στη μνήμη του αυτοκινήτου). Οι άλλοι 8 ποιοι να 'ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος12/6/13 19:47

    @Estarian

    "Δεν θέλω Ξένιο Δία, αλλά έχουμε πολλούς μετανάστες κλπ..."

    Αν νομίζεις ότι τα τρία χιλιάρικα εργαζόμενοι στην ΕΡΤ, από τους διευθυντάδες-εγκάθετους λακέδες της εκάστοτε εξουσίας έχουν την ίδια ευθύνη με τους απλούς εργαζόμενους, ε τι να πω. Για λόγους "αρχής" διαφωνούμε με το κλείσιμο της ΕΡΤ, όπως και για λόγους "αρχής" διαφωνούμε με την ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι τέλεια. Και μην ξεχνάμε, η διαφθορά δεν πηγάζει "αυθόρμητα" από τον "λαό", αλλά απ΄αυτούς που έχουν την εξουσία και από τους λακέδες τους που είναι οι κυβερνήσεις.

    Oblivion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος12/6/13 22:00

    @ Prophet Estarian

    "Συμφωνώ επί της αρχής (δηλαδή επί της μεθοδολογίας του πως έγινε το πράμα ,και για ποιους λόγους, όχι για ποιες αφορμές και πως θα έπρεπε κανονικά να γίνει).
    Υπάρχουν όμως πάμπολλα "αλλά"...

    Στην περίπτωση μας το "επί της αρχής" είναι θεμελιώδες ζήτημα, πρόφητη μας

    Όσα αναφέρεις στο "αλλά", ναι ισχύουν, όντως, ΑΛΛΑ ισχύουν παντού και στον ιδιωτικό τομέα, βεβαίως..

    Ούτως ή άλλως ο τρόπος και η διαδικασία που ακολουθείται από τις κυβερνήσεις ΓΑΠ και μετά, είναι ότι χειρότερο υπάρχει και δεν πρόκειται με παρόμοιες μεθόδους να βελτιωθούν τα πράγματα, όπως θα ήθελες, δλδ προς το καλύτερο.

    Ο επίλογος του zaphod, δεν είναι μια ουρανοκατέβατη άποψη. Είναι η πραγματικότητα, δίχως άλλο. Απλή λογική

    Καλησπέρα, φιλαράκια. Ρε σεις, οι άνθρωποι είναι "αλλού", δεν χαμπαριάζουν, είναι φιλτραρισμένοι και επαγγελματίες του ψεύδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ChrisMrSly12/6/13 23:03

    Μαλάκες είναι, εντελώς. Ούτε τα προσχήματα. Ρε σε λίγο θα χαιρετάνε τον Τσίπρα όπως χαιρετούσαν τον Καραμανλή το '75.

    Κατά τα άλλα, μόνο σε ένα είσαι λάθος: ακόμα και με μεθόδους Μανωλάδας, είναι πιο φτηνό να αγοράσεις τα δικαιώματα μιας ξένης σειράς και να την προβάλλεις έτοιμη παρά να φτιάξεις καινούργια. Γι' αυτό ο ΑΝΤ1 μας δείχνει Καφέ της Χαράς, Καφέ της Χαράς, Κων/νου κ' Ελένης, Καφέ της Χαράς και Σουλεϊμάν. Εδώ τελειώνει το σοβαρό μέρος στο σχόλιό μου.

    [ασόβαρος] Ρε μαλάκα. Ρε μαλάκα. Ο Σουλεϊμάν γαμούσε κι έδερνε. Τι εκστρατείες έκανε, τι μάχες έδωσε (ακόμα κλαίνε οι Ούγγροι), τι ξεφτίλισε τον αυτοκράτορα πανευρωπαϊκά, τι ολόκληρο νομοθετικό πλαίσιο έγραψε μόνος του, της Παναγιάς τα μάτια. Η σειρά, για να τιμήσει την μνήμη του προφανώς, ασχολείται με τις πουτάνες στο χαρέμι του. Είναι σαν να γυρίζεις τον Άρχοντα για να μας πεις τα 85 ονόματα του Άραγκορν (πχ Γιώργος Σαμαράς), ή το A Song of Ice and Fire και να δείχνεις μόνο τους βιασμούς (αφήνεις έξω το 15% των βιβλίων). Not cool, man. [/ασόβαρος]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε γενικές γραμμές πολύ καλό κείμενο.
    Μερικές συμπληρώσεις μόνο: είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε τον πραγματικό λόγο που έγινε αυτό το πανηγύρι. Η κυβέρνηση προέρχεται από ένα σερί από πολύ βαρβάτες φάπες, σε σημείο να έχει πρηστεί ο σβέρκος εντελώς: από το (νέο) λάθος που κόστισε 9 δις, από την έκθεση του ΟΟΣΑ, από τους αριθμούς που χειροτερεύουν με ολοένα και πιο αυξανόμενους ρυθμούς, από την ανάπτυξη που την επικαλούνται ωσάν ο μάγος της φυλής τη βροχή αλλά αυτή δεν έρχεται κ.ο.κ. Έσκασε λοιπόν και το μέγα φιάσκο της ΔΕΠΑ και του ισοπέδωσε εντελώς τη μούρη, και αυτό διότι το μοναδικό χαρτί που φερόταν να είχε ο Αντώνης_ ήταν αυτό της αποφασιστικότητας. Ο ό,τι λέει το κάνει. Ήδη με τον ΟΠΑΠ έχει σκάσει μια γερή πόρτα με τον Μελισσανίδη γι'αυτό και η φάση δεν έχει προχωρήσει. Έσκασε και η πόρτα από τη ΔΕΠΑ κι έπρεπε κάτι να γίνει. Γι'αυτό και προέκυψε ΕΡΤ έτσι άμεσα.

    Ειρήσθω εν παρόδω, η πάλι ποτέ πρωϊνή εκπομπή των Λυριτζή-Οικονόμου θεωρώ ότι είναι η καλύτερη ενημερωτική που έχει περάσει από ελληνικό κανάλι.

    Κατά τα λοιπά το μεγάλο χαρτί της κυβερνήσεως στο θέμα ΕΡΤ είναι ένα: ξέρουν πολύ καλά τι αργόμισθους έχουν βάλει μέσα οπότε μην το παίρνουμε πολύ αψήφιστα αυτό το επιχείρημα... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μέσα στο κείμενο έφαγες τη λέξη "ακροδεξιά κυβέρνηση" χωρίς καν τα προσχήματα νομιμότητας και το διεθνές ρεζίλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. διαβάζοντας διαγώνια μερικές κλασσικές (ακρο)δεξιές μαλακίες αποπάνω, θα πρέπει να βάλουμε τα πράγματα λίγο στην θέση τους...

    καθότι

    1. οκ πάντα βρίζαμε όλοι την ΕΡΤ για κυβερνητική προπαγάνδα ΑΛΛΑ τα τελευταία χρόνια και σε σύγκριση με τους ιδιωτικούς σταθμούς, η ΕΡΤ ήταν 19 επίπεδα πάνω σε ανεξαρτησία και κριτική...και ποιος θα το διορθώσει ο Σαμαράς που θυμώνει επειδή τολμάνε να κάνουν απεργία αντί να δουλεύουν απλήρωτοι για να δείχνουν τις σημαντικές συναντήσεις του, οι Δένδιας και σία που έκοψε τους πρωινούς γιατί τόλμησαν να πουν το προφανές, ο Πεταλωτής που έβαζε και τζιζ λέξεις και μπλακ λιστ καλεσμένων ή ο Κεδίκογλας που αφού δεν ακούνε, τους κλείνει

    2. κυβερνητική προπαγάνδα δεν είναι να λες τη χούντα, χούντα...αντιλαμβάνομαι ότι κάποιους χουντικούς αυτό τους φαίνεται πασοκική (παλαιότερα) και αναρχοκομουνιστική (διαχρονικά) προπαγάνδα, αλλά τι να κάνουμε ρε παιδιά, η χούντα ήταν ΧΟΥΝΤΑ και οι γερμανοτσολιάδες ήταν ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ...το ξέρω ότι ορισμένοι φρικάρουν στο άκουσμα αυτών καθώς αφορούν το σόι τους, αλλά περαστικά τους...εμείς δεν φταίμε

    3. βύσματα υπάρχουν στην ΕΡΤ (προφανώς)...δλδ πιστεύει κανένας ότι ο Κεδίκογλου που ήταν αρχιβύσμα (ήδη κυκλοφορεί επιστολή που τον εκθέτει, μαζί με τον Στουρνάρα που έγινε βυσματικά υπουργούς και τον Σαμαρά που αποθέωσε το βύσμα όταν ήθελε να πάει έναν αρχαίο ναό βόλτα απο Ηλεία Καλαμάτα για τα ψηφαλάκια, είναι οι τύποι που θα το διορθώσουν αυτό; τι ναρκωτικά παίρνετε;

    και έρχεται το σημαντικό ερώτημα:
    ποιος έκανε τα βύσματικα και ποιος τα κατάγγελνε;
    (συνεχίζω απο κάτω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αντιγράφω απο επιστολη ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ της ΕΡΤ προς τον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Κοινοποιείται και στον Προϊστάμενο Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών

    Στην προηγούμενη καταγγελία μας είχαμε αναφερθεί στον τρόπο που ο Γενικός Διευθυντής Ενημέρωσης κ. Αιμίλιος Λιάτσος πέτυχε τη συναίνεση του Διευθυντή Ενημερωτικών Εκπομπών κ. Φώτη Καφαράκη στις μεθοδεύσεις του για τοποθετήσεις «ημετέρων» σε εκπομπές που αποτελούν μικτές παραγωγές: Προσέλαβε τη σύζυγό του κ.Καφαράκη στην εκπομπή «ΕΠΤΑ» που είναι επίσης μικτή παραγωγή (σύμπραξη ΕΡΤ- ιδιώτη).

    Αντίστοιχα είναι τα φαινόμενα και στην εκπομπή «Μεσογείων 136». Εδώ προσελήφθη ο γιός του διευθυντή του Γραφείου του κ. Λιάτσου, Ηλία Φαραντόπουλου, ο κ. Αλέξανδρος Φαραντόπουλος ως βοηθός σκηνοθέτη. Καταλάβατε; Στη μία μικτή παραγωγή προσελήφθη από τον κ. Λιάτσο η σύζυγος του ενός διευθυντή και στην άλλη μικτή παραγωγή προσελήφθη ο γιός του άλλου διευθυντή.

    Σημειώστε ότι στη συγκεκριμένη εκπομπή («Μεσοεγείων 136») απασχολούνται συνολικά τέσσερις σκηνοθέτες – γεγονός, τουλάχιστον παράδοξο με δεδομένο ότι σε όλες τις αντίστοιχες εκπομπές απασχολούνται παγίως ένας σκηνοθέτης κι ένας βοηθός σκηνοθέτη.

    *Ποια εργασία προσφέρει και σε ποιόν τομέα απασχολείται ο κ. Αντώνης Λιάρος; Ο κ. Λιάρος, υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες εκλογές, προσελήφθη με μισθό 3.500 ευρώ αλλά δεν έχει εμφανιστεί ποτέ στην ΕΡΤ, ούτε έχει προσφέρει κανένα είδος εργασίας.

    *Ποια εργασία προσφέρει στην ΕΡΤ και πού ακριβώς απασχολείται η κυρία Ματίνα Ρέτσα; Η κυρία Ρέτσα προσελήφθη με μισθό 3.000 ευρώ ως «σύμβουλος». Η κυρία Ρέτσα, που είχε κατέβει στις εκλογές ως υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ στην Εύβοια, δεν πάτησε επίσης ποτέ το πόδι της στην ΕΡΤ και απασχολείται καθημερινά στο γραφείο του υφυπουργού-κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Σίμου Κεδίκογλου. Ολη η δημοσιογραφική πιάτσα το γνωρίζει αυτό.

    *Ποια εργασία προσφέρει στην ΕΡΤ και σε ποιόν τομέα απασχολείται ο κ.Χρήστος Μαχαίρας; Ο κ. Μαχαίρας προσελήφθη με μισθό 3.500 ευρώ το μήνα και επίσης δεν έχει εμφανιστεί ποτέ στην ΕΡΤ.

    *Ποια εργασία προσφέρει στην ΕΡΤ η κυρία Βούλα Κεχαγιά; Η κυρία Κεχαγιά προσελήφθη πρόσφατα με 3.500 ευρώ το μήνα και επίσης δεν εμφανίζεται ποτέ στα γραφεία της ΕΡΤ.
    http://left.gr/news/kataggelia-i-nd-synehizei-party-stin-ert-proslipseis-imeteron-kai-argomisthies

    ΓΚΕΓΚΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. υπάρχει δε και θεσμικό πρόβλημα...δλδ έτσι του κάβλωσε του Στουρνάρα και κλείνει την ΕΡΤ [επειδή (καταπως φαίνεται) τόλμησαν να του πειράξουν τα βύσματα και δεν κάνεν κωλοτούμπες ΟΛΟΙ]...μεθαύριο του καβλώνει και κλείνει τον ΟΣΕ επειδή κάποιος μπορεί να θυμηθεί τα καλά του Μαντέλη που έφαιρνε...την ΔΕΗ...

    τι είμαστε εδώ ρε; σουλτανάτο του Σαμαρά και βγάζει διάγγελμα ο Βεζύρης και όλοι τουμπέκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ("του Μαντέλη που έφαιρνε με το φορτηγό αμαξοστοιχείες για να εκγαινιάσει γραμμές που δεν λειτουργησαν ποτέ" ήθελα να γράψω αλλά το έφαγε ο δαίμων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. και το ξεφωνητο δεν εχει τελειωμο:
    (αντιγράφο απο Μπογιοπουλο, http://www.ellinofreneia.net/details.php?id=6121)

    "Ποιος είναι αυτός, που, ενώ διορίστηκε συμβασιούχος στην ΕΡΤ, μέσα σε μια νύχτα (είδες άμα έχεις μπάρμπα, ή για την ακρίβεια: μπαμπά από τη Κορώνη), η σύμβασή του μετατράπηκε σε αόριστου χρόνου;

    Ποιος είναι αυτός, που, αφού «τακτοποιήθηκε» η προϋπόθεση να είναι εργαζόμενος αορίστου χρόνου στην ΕΡΤ, κατόπιν επιλέχτηκε εντελώς αξιοκρατικά (είδες άμα έχεις μπάρμπα, ή για την ακρίβεια: μπαμπά από τη Κορώνη), να είναι αυτός που πήγε για «μετεκπαίδευση» στην Αμερική;

    Ποιος είναι αυτός, που, ενώ βρισκόταν στην Αμερική για 4 ολόκληρα χρόνια και «μετεκπαιδευόταν», η ΕΡΤ του πλήρωνε κανονικότατα, επί τετραετία, το μισθό του;

    Και ποιος είναι αυτός, που, ενώ η ΕΡΤ του πλήρωνε επί 4 χρόνια το μισθό του για να «μετεκπαιδεύεται» στην Αμερική, όταν επέστρεψε - «μετεκπαιδευμένος», πια, με τα λεφτά της ΕΡΤ - μετακόμισε σε ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir