Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2007

Μαγειρέματα

Πιο κάτω παρατίθενται τα στοιχεία από τις εκλογές του 2004. (http://www.ekloges.snn.gr/)


Κόμμα                       Ποσοστό  %     Ψήφοι     Έδρες
                          (επί εγκύρων)                                 
----------------------------   ---------   ---------
Νέα Δημοκρατία                45,37    3.353.295    165
ΠΑ.ΣΟ.Κ.                          40,55    2.997.036    117
K.K.E.                               5,89      435.599     12
Συνασπισμός                          3,26      240.907      6
ΛΑ.Ο.Σ.                             2,19      161.728  
ΔΗ.Κ.ΚI.                            1,79      132.455  
Ενωση Κεντρώων               0,26       19.482  
....           
 Λοιπά                                     0,69 

   
Έγκυρα                                     7.391.246  
Ακυρα                                        123.369  
Λευκά                                         42.950  
------------------------------------------------------------
Ψήφισαν                                    7.557.565  
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------

Εγγεγραμμένοι                              9.881.291

Ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά:

Αποχή: 23,5% (επί του συνόλου)
Άκυρα/Λευκά (επί ψηφισάντων): 2,2%, 1,69% (επί του συνόλου)
Με βάση το τελευταίο προεδρικό διάταγμα (και ισχύον γι αυτες τις εκλογές)
τα λευκά δεν προσμετρώνται στα έγκυρα.

Αποχή-Άκυρα-Λευκά (επί του συνόλου): 25,1%.
Ο ένας στους τέσσερις Έλληνες απαξίωσε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο
να καταθέσει άποψη!
Ποσοστό επί εγγεγραμμένων:
ΝΔ: 33,94%
ΠΑΣΟΚ: 30,33%
ΚΚΕ: 4,4%
ΣΥΝ: 2,44%
ΛΑΟΣ: 1,64%

Συμπέρασμα: Με ποσοστό περίπου 1/3 των εγγεγραμένων η ΝΔ εμφάνισε ποσοστό
45% δηλ δικαιούνταν να εμφανίζεται ως επιλογή των μισών Ελλήνων.
Το πιάσατε το υπονοούμενο;
Αυτό είναι τώρα μαγείρεμα ή όχι; Δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι έδρες που παιρνει
κάθε κόμμα, ουτε θα ήθελα να δω βουλή με 25% άδειες έδρες. Όσο λιγότεροι εκεί
πάνω τόσο πιο εύκολα τα βρίσκουν.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι πως μας παραμυθιάζουν τόσα χρόνια και οι μεν και
οι δε πως εκπροσωπούν την πλειοψηφία ενώ εκπροσωπούν απλά μια καλή φέτα,
μια φέτα που όσο οι πιθανοί διορισμοι θα λιγοστεύουν, τόσο θα μικραίνει (ελπίζουμε).
Ξέρω πως οι κατάλογοι δεν είναι ακριβώς ενημερωμένοι αλλά η συνειδητή αποχή
είναι δεδομένο για πολλούς, που έτσι νομίζουν πως κάνουν "αντίσταση" στο
καθεστώς. Κούνια που σας κούναγε!

Αν οι απέχοντες (όσοι βεβαίως δεν έχουν πεθάνει) επιλέξουν να ψηφίσουν κάποιο
(κάποια) πολιτικό ΜΙΚΡΟ κομμα, τότε η κατάσταση στην Ελλάδα αλλάζει άρδην.
To ίδιο ισχύει για τους "ιδεολογικά" άκυρους αν και το δικό τους ποσοστό είναι
μικρό - πλην όμως υπολογίσιμο.


Γενικώς λέγεται (παρατηρείται, φημολογείται κ.α. συνώνυμα) μια αποστροφή του
κοινού προς τα κόμματα και την πολιτική.
Μέγα σφάλμα θα έλεγα μιας και έτσι μας αυτοαναιρείται και αυτή η μικρη
δυνατότητα συμμετοχής που έχουμε.
Στην Ελλάδα υπάρχει το λάθος πως την πολιτική την παράγουν και έχουν σχέση
με αυτήν γενικώς μόνο τα κόμματα.
Σφάλμα μέγα διότι άλλο α-πολιτικός (ιδιώτης) και άλλο ακομμάτιστος.
Αν κάποιοι απορρίπτουν τους υπάρχοντες κοινοβουλευτικούς σχηματισμούς
ας ψηφίσουν άλλους (εξωκοινοβουλευτικούς) δίκην διαμαρτυρίας.
Πόσο πιο σοβαρή θα είναι η Σαρρή (η Καϊλή, ο Έβερτ, η....) από τον Βεργή
ή τον Λεβέντη;
Δεν με ενδιαφέρει αν θα έχουμε 2, 3, ή 17 κόμματα στην βουλή.
Αν όμως ο δικομματισμός πιάσει πάλι γύρω στο 85% τότε φωτιά στα μπατζάκια μας!

Οι κύριοι (η σειρά είναι τυχαία) Κώτσος, Γιωργάκης, Λαλιώτης, Πολύδωρας,
Μαριέττα, Τσοχατζόπουλας και σία θα το θεωρήσουν ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ!!!

Εάν η αποστροφή οδηγήσει σε αποχή / άκυρο τότε είναι πολύ πιθανό ο
δικομματισμός να σχηματίσει ένα ωραίο 90% και το ισχύον σύστημα να λάβει
μια γερή παράταση ζωής, ίσως και την οριστική διαιώνιση του καταδικάζοντας τις
όποιες διαφορετικές φωνές στο περιθώριο.
Και μετά (όποιος και αν βγει) θα λέμε πάλι τα ίδια για το αστυνομούμενο κράτος,
για την εκκλησία που είναι κράτος εν κράτει, για την μείωση μισθών για...διαλιέχτε!

Εγώ νομίζω πως καιρός είναι  να του ρίξουμε μια κλωτσιά και να το πάρουμε από
την αρχή.
Μια "καταδίκη" (μην τρελαινόμαστε κιόλας, πάλι υψηλότατα θα είναι τα ποσοστά
τους) του συστήματος θα τους δείξει κατ' αρχήν πως δεν είμαστε όλοι πρόβατα.
Τί θα πει δεν συνεργάζομαι; ΑΝ η βούληση του λαού είναι τέτοια, τότε να κόψεις
το λαιμό σου να συνεργαστείς.
Επίσης είναι προφάσεις εν αμαρτίαις οι δικαιολογίες περί μή συγκλίσεως απόψεων
ή πως τάχα μου οι κυβερνήσεις συνεργασίας είναι μη αποδοτικές.
Θα έλεγα πως εξ ορισμού αποτρέπουν την διαφθορά (που είναι και το μεγάλο
πρόβλημα στην ΕΛ-λάδα) μιας και οι συνιστώσες αλληλοελέγχονται.
Δυστυχώς για πολλούς η πολιτική εδώ αναλύεται με όρους ποδοσφαίρου και
οι "συμμαχίες" ή "μετακινήσεις" χώρων αντιμετωπίζονται ως "προδοσία" ,
όπως έγινε πχ το 89 από μερικούς ......*μπιπ*

Το παρόν blog έχει εκφρασμένη (ανάμεσα στα ποστ χαμένη) πολιτική άποψη,
αλλά αυτό είναι δικό μας θέμα :-Ρ
Η μόνη προτροπή που έχω να πω δεν είναι ΤΙ να ψηφίσετε ΑΛΛΑ να ψηφίσετε,
αλλιώς θα μας κυβερνάει πάλι ο ....Μαμαλάκης!



Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτησούλες:

1. Ποια ποσοστά προβλέπετε να παίρνουν τα κόμματα στις εκλογές;
2. Ποιά ποσοστά (εντός πραγματικότητας ε; Μην δω ΚΚΕ 97%) ΘΕΛΕΤΕ να παίξουν;
3. Σε ενδεχόμενο συγκυβέρνησης τί θα γουστάρατε να δείτε;



Υ.Γ. Στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα...


Update: Στο ίδιο θέμα, και μάλλον καλύτερα από εμένα, έγραψαν και οι:
  • Π για τον εκλογικό νόμο
  • cyrusgeo για την αυτοδυναμία

49 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10/9/07 12:50

    Zaphod θα συμφωνίσω μαζί σου. Θα είναι λάθος να μην ασκήσουμε το εκλογικό μας δικαίωμα, την μόνη ευκαιρία να κάνουμε κάτι και εμείς.
    Απο εκεί και πέρα αυτα που προβλέπω με το αετίσιο μάτι μου είναι τα ακόλουθα :
    Στην πρώτη ερώτηση...
    ΝΔ+ΠΑΣΟΚ 65%
    ΚΚΕ 10%
    ΣΥΡΙΖΑ 7%
    ΛΑΟΣ 6%
    Λοιπά 2%
    Λευκά-άκυρα 10%

    Στην δεύτερη...
    ΝΔ 30%
    ΠΑΣΟΚ 30%
    ΚΚΕ 15%
    ΣΥΡΙΖΑ 14%
    ΛΑΟΣ 8%
    Λοιπά 3%

    Στην τρίτη πραγματικά ότι και να δούμε θα έχει χαβαλέ γιατί όλοι είναι απόλυτοι και στην ουσία κανένας δεν θέλει να πάμε πάλι σε εκλογές. Ένα ΝΔ - ΛΑΟΣ ή ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ δεν θα έιχε γέλιο? "Ναι ξέρετε.... κοιτάχτε να δείτε... δεν ήταν η συνεργασία στα σχέδιά μας.... αλλά... ξέρετε....κλπ"
    Μακάρι να βγούνε όλοι και κανένας. Χεστηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ βασικά θα απαντήσω μόνο στο δεύτερο

    εγώ θέλω να δω 75% (ή λιγότερο) στο άθροισμα των δυο χειρότερων

    νομίζω θα είναι μια καλή αρχή για όλους τους υπολοίπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βασικά τώρα που το σκέφτομαι λίγο πιο ώριμα θα απαντήσω και στο τρίτο

    εγώ θέλω συγκυβέρνηση ΠαΣοΚ-ΣΥΝ με τον ίδιο τον Αλαβάνο υπ. δημ. τάξεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @pegasus: Εισαι ζαβολιάρης! Τι μου δίνεις άκυρα - λευκά αφού εξήγησα πως γειώνονται; Με την αναγωγή οι δυο μεγάλοι θα τσιμπήσουν ενα 5% ακόμα πάνω κάτω.
    Τα ευχολογικά σου στατιστικά με άρεσαν:-)

    @derek: Ρε σαδιστή θα έβαζες τον Αλέκο να κουμαντάρει τα ΜΑΤ; Καλόόόόόόό!

    Το έχω γράψει παλιότερα πως θα ήταν καλή φάση να δούμε σε κρίσιμα υπουργεία (υγείας, ΥΠΕΧΩΔΕ, δημ. τάξης) αριστερούς υπουργούς για να μπορούμε να δούμε κάποια πράγματα στην πράξη.

    Λογικά οι όμοροι χώροι δεν θα συγκυβερνήσουν.

    Εγώ θέλω να δώ ΝΔ-ΚΚΕ ή ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ ή ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ, για να κουφάνουμε το σύμπαν!

    ....αν και φοβάμαι το ενδεχόμενο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ (για να χωρίσουν την...απορρόφηση του 4ου ΚΠΣ στα 2)

    Για τα ποσοστά που βλέπω θα γράψω αργότερα, αφού κάνω μια-δυο υπόγειες δημοσκοπήσεις!

    Α καλώς ορίσατε!

    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπον οι προβλέψεις του _ST_ Guru του στοιχηματος ειναι οι εξης...

    ΝΔ 40,5-42 ΕΔΡΕΣ 149-154
    ΠΑΣΟΚ 38-39,5 ΕΔΡΕΣ 106-112
    ΚΚΕ 7-7,5 ΕΔΡΕΣ 20-22
    ΣΥΡΙΖΑ 4,2-4,7 ΕΔΡΕΣ 11-12
    ΛΑΟΣ 2,9-3,5 ΕΔΡΕΣ 0-10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν είμαι αρκετά έξυπνος (αν και είμαι αρκετά σαδιστής) για να σκεφτώ μόνος μου κάτι τόσο έξυπνο

    η ιδέα είναι του Αβ. Λίνκολν ο οποίος είχε βάλει στο (ας πούμε) υπουργικό του συμβούλιο ανθρώπους να εφαρμόζουν πολιτικές αντιδιαμετρικά αντίθετες με τις πεποιθήσεις τους με το σκεπτικό ότι αυτό θα βοηθούσε συνολικότερα σε μια πιο ομαλή προώθηση της πολιτικής του με το σκεπτικό ότι οι άνθρωποι που θα ήταν υπεύθυνοι για την κάθε επιμέρους πολιτική γνωρίζοντας ακριβώς την "αντίπερα όχθη" θα φρόντιζαν για αυτό

    βέβαια προφανώς το σχέδιο αυτό από κάπου μπάζει διότι ο Λίνκολν ήταν που με την απόφαση του να καταργήσει την δουλεία έδωσε στους Νότιους την αφορμή για να ξεκινήσουν τον Αμερικανικό εμφύλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. (αν και με αυτό ακριβώς το σκεπτικό πιο πολύ θα ήθελα μια συγκυβέρνηση ΝΔ-ΣΥΝ παρά ΠαΣοΚ-ΣΥΝ... χμ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος10/9/07 14:18

    @Zaphod. Επίτηδες το διαχώρισα. ;)
    Έμαθα για τα καλακαιρινά σας λιωσίματα και στεναχωρήθηκα που δεν μπόρεσα να κατέβω. Μπορούμε να το κανονίσουμε του χρόνου να έχουμε και την καμμένη γή για συμπαράσταση μιας και θα καούμε...
    @derek. Πολύ καλό αυτό που είπες!
    Μακάρι να μπορέσει να γίνει αυτό ή κάτι παρόμοιο κάποια στιγμή για να δουν και οι υπόλοιποι οτι δεν είναι και τόσο εύκολο να κυβερνήσεις. Το άλλο που θα ήθελα να δώ είναι την Αλέκα στο υπουργείο οικονομίας. 1300 δεν έλεγες? Δώστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @_st_: Ρε εγκάθετε, αυτά ήθελα πάνω κάτω να βγάλω και εγώ (ειδικά με το "ταβάνι" 42% για την ΝΔ με τέντωσες. Στο μυαλό μου είσαι;)

    Ας είναι, θα το μαγειρέψω λιγο ακόμα και θα βγάλω άλλα, παραπλήσια, εν καιρώ το δέοντι!

    @derek: Σωστός ο Αβρααμ. Ο Αμερικάνικος εμφύλιος είχε πολλους λόγυς να αρχίσει. Οι δούλοι ήταν μια πρόφαση που χρησιμοποιήθηκε ΜΕΤΑ την έναρξή του, αν θυμάμαι καλά.
    Στις συγκυβερνήσεις συμφωνούμε τελικά, κάτι που αποδεικνύει πέρα από το προφανές πολιτικό αισθητήριο και μια άλφα αίσθηση χιούμορ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @pegasus: Ποιος είσαι εσύ πουλάκι μου;;;;;;;;

    Αν και βρέχει το καλοκαίρι δεν τελείωσε ακόμα μιας και λογικά θα κάνουμε μια ακόμα εξόρμηση προς την Νότια Ηλεία (επί τόπου παρατήρηση) με σκηνές κτλ, μιας και κάτι μπουκάλια μας ...περιμένουν. :-)

    Η Αλέκα στο Υπ. Οικονομίας και ο Αλέκος στο Δημ. Τάξης; ΜΕΣΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 2Pegasus : Πιστεύω οτι τα πράγματα δε θα είναι τόσο ρόδινα για μας και το ποσοστό του δικομματισμού θα είναι σε ελαφρά πιό υψηλά επίπεδα, βλεπω δηλαδή ένα 78-80% στο άθροισμά του. Το ΚΚΕ θα μαζέψει κανα 8.5% το ΣΥΡΙΖΑ κανα 6% και ο ΛΑΟΣ κανα 4άρι. Ο Στέλιος μάλλον απόξω.

    2Zaphod : Τι τον μαλώνεις τον άνθρωπο ρε (Pegasus); Το πρωτό σκέλος μιλάει για πραγματική εκτίμηση που λογικά και περιλαμβάνει τα Λευκά και τα άκυρα. Το στατιστικό "ευχολόγιο" θα ήθελα να περιλαμβάνει τριπλή ισοβαθμία αλλά αυτά γίνονται μόνο στο Τσάμπιονς Λιγκ και ο Ολυμπιακός τελικά αποκλείεται χαχα! Μία πιό Ρεαλιστική (για να μη πω Μπαρτσελονιστική) προσέγγιση θα ήταν να ευχηθώ για άθροισμα 50% των δύο, 18% ΚΚΕ, 12%ΣΥΡΙΖΑ, 7%ΛΑΟΣ και 6%ΔΗΑΝΑ.Όσον αφορά το "Όσο λιγότεροι εκεί πάνω τόσο πιο εύκολα τα βρίσκουν" που λες θα διαφωνίσω κάθετα. Όσοι και να'ναι αυτοί θα βρουν φόρμουλα να τα βολέψουν.

    2Derek : Η σκέψη σου όλα τα λεφτά!!! Μου ξύπνησε σαδιστικά ένστικα και φαντασιώνομαι Υπουργείο Μπουζουκιών και Νυχτερινών κέντρων με Παπαθεμελή, Υπουργείο Μεταναστών και Παραθρησκευτικών Οργανώσεων με Καρατζαφέρη, Υπουργείο Βιομηχανίας & Καπιταλισμού με Αλέκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγω θελω
    ΛΑΟΣ-45%
    ΚΚΕ-40%
    ΣΤΕΛΙΚΑΣ-10%
    ΝΔ-ΠΑΣΟΚ:ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ

    Και θα γινει της πουτανας στη βουλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @humma: "Oσοι και να'ναι αυτοί θα βρουν φόρμουλα να τα βολέψουν."
    Αυτό είπα, μην μπερδεύεσαι :-)

    @estarian: Πολιτικός ρεαλισμός και πράσινα άλογα!
    Αμα είναι έτσι θέλω:
    ΣΥΡΙΖΑ 30%
    ΚΚΕ 30%
    ΛΑΟΣ 25%
    ΝΔ 3%
    ΠΑΣΟΚ 3% (μην τους διώξουμε και από την βουλή)
    Στέλιος Τα ρέστα μαζί με τον Βεργή.

    Έτσι ώστε για να γίνει κυβέρνηση να πρέπει να συνεργαστούν τουλάχιστον 2 από τους ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ, να γίνει της πουτάνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χμμ.. τοτε τι θα ελεγες για ενα πιο ρεαλιστικο
    Βεργης 30%
    Λεβέντης 20%
    ΛΑΟΣ 25%
    ΚΚΕ 25%
    Και οι αλλοι τον πουλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατ' αρχήν γιατίί να μην μας κυβερνήσει ο Μαμαλάκης;

    Μιά χαρά φαγιά φτιάχνει...

    Αναφορικά με το γιατί τα μικρά κόμματα δηλώνουν "Δεν συνεργαζόμαστε με κανέναν ναουμε", αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι φοβούνται διαρροές ψήφων από πολίτες που θα σκεφτούν π.χ.:

    "Αφού ρεσε ο ΣΥΡΙΖΑ θα συνεργστεί με το Γιωργάκι ναούμε, γιατί να μην ψηφίσω Γιωργάκι κατ' ευθειαν;"

    ΠΡΟΒΛΕΨΙΣ 1.
    ΝΔ 40-41%
    ΠΑΣΟΚ 39 - 40%
    ΚΚΕ 7-8%
    ΣΥΡΙΖΑ 4-5%
    ΛΑΟΣ 2-5%
    ΑΓΚΑΛΙΤΣΑΣ 0,2- 0,5%
    ΛΕΒΕΝΤΗΣ 0,2 - 0,5%

    ΕΠΙΘΥΜΊΑ 2.
    ΝΔ 34-35%
    ΠΑΣΟΚ 34 - 35%
    ΚΚΕ 8-9%
    ΣΥΡΙΖΑ 9-10%
    ΛΑΟΣ 2,999999% (ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ)
    ΑΓΚΑΛΙΤΣΑΣ 3 ψήφους
    ΛΕΒΕΝΤΗΣ 3,000001% (ΧΙ, ΧΙ, ΧΙ)
    ΒΕΡΓΗΣ 4%

    ΕΠΙΘΥΜΊΑ 3.

    Μέγα αντιμπαϊρακταριανό μέτωπο:

    ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ-ΑΛΕΚΑ-ΑΛΕΚΟΣ-ΒΕΡΓΗΣ-ΛΕΒΕΝΤΗΣ-ΕΦΗ ΣΑΡΡΗ (ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @estarian: To κουβεντιάζουμε :-)

    @polsemannen:
    Τα περί μη - συνεργασίας που με ξύνισαν ήταν κυρίως από τον, πολλά βαρύ και όχι, Κώτσο. Οι αριστεροί καλά κάνουν και κλωτσάνε, ο Γιώργος και ο Γιωργάκης έχω την υποψία πως θα συμμαχούσαν και με το διάβολο για να είναι στην επόμενη κυβέρνηση :-)
    Πρέπει τα μικρά κόμματα γενικώς κατ εμε να ψήσουν τον κόσμο με το σκεπτικό "ψηφίστε μας έτσι ώστε σε ενδεχόμενη συνεργασία να τους βισματώσουμε κανονικά". Αλλά καταλαβαίνει από υψηλή πολιτική ο κλασικός ο μαλάκας ο κάτοικος του Μπουχεσιστάν ;

    1.
    Οι προβλεψεις μας είναι κοντά, όπως και του _st_. Περιμένω την αριστερά λιιιιγο πιο πάνω :-)

    2.
    Οι προβλέψεις-ευχολόγιο σου δεν παιζονται! Μέσα, με σαδιστική επιμονή στο 2,9999%. Μία ψήφο ψάχνει και την έχασε το παλουκάρι

    3. Άψογος: Η δίαιτα στην εξουσία, όχι άλλα πιτόγυρα και κοντοσούβλια (γι αυτούς έτσι; Εμεις ας τσιμπήσουμε και κάτι βρε αδερφέ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η "δημοκρατία" τους πάντα απείχε πολύ από τη δημοκρατία. Το πλειοψηφικό σύστημα που ξεπουλά τη μειοψηφία στην αδιαφορία και αγοράζει κυβερνήσεις που μετά βίας συγκεντρώνουν την πλειοψηφία είναι ο μόνος τρόπος να ελεγχθούν οι αντιδράσεις και οι πιέσεις του λαού. Εξάλλου, η αριστερά πάντα είναι επιρρεπής στις λαϊκές απαιτήσεις. Πρέπει με κάποιο τρόπο απλά να φύγει από το κυβερνητικό προσκήνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. συντροφοι zaphod και Humma το ξαναλέω:
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το post σου είναι ΤΕΛΕΙΟ! Συμφωνώ σε όλα! Έχω βαρεθεί να ακούω τη μπαρούφα "θα κάνω αποχή και θα τους δείξω εγώ". (κατά το πρότυπο: θα κάτσω να παίξω μόνος μου και θα δείτε τι θα πάθετε)
    Όσον αφορά τις εκτιμήσεις.. έχω εμπιστοσύνη στις δημοσκοπήσεις του ΣΚΑΪ (το 2004 όταν όλοι λέγαν πως ο Γιωργάκης ανατρέπει το κλίμα και η διαφορά μειώνεται, ήταν η μόνη που χε δώσει στη ΝΔ 4 μονάδες διαφορά - και βέβαια υποστηρίζω μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο) οπότε:
    ΝΔ 42%
    ΠΑΣΟΚ 38,5%
    ΚΚΕ 7,5%
    ΣΥΝ-ΛΑΟΣ 4 %
    (και φυσικά η αυτοδυναμία παίζεται)

    Τώρα τί θα θελα; Συνεργασία ΝΔ-ΣΥΝ με τον ΣΥΝ να αναλαμβάνει 3-4 υπουργεία και να τους τσακίζει στη ΓΟΝΙΜΗ κριτική.. Αλλά δυστυχώς όνειρα είναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Δείμος: Προσυπογράφω μέχρι τελείας.

    @_st_: Με αυτα και με αυτά βλέπω να κατεβάζουμε κόμμα στις επόμενες εκλογές :-)

    @Slartibartfast: Ευχαριστώ δια τας κολακείας. Άραγε εαν και όταν σου στείλω τις φωτο θα είσαι το ίδιο ευγενικός; :-Ρ
    Επί της ουσίας σαφώς και τα βρίσκουμε.
    Όταν έγραψα το ποστ σκεφτόμουν, τι μαλακίες γράφω, αλλά με αυτά που έχω διαβάσει (υπέρ λευκού/άκυρου/αποχής) τις τελευταίες μέρες μου σηκώθηκε η τρίχα!

    Για τα γκάλοπ, είναι η πρώτη φορά που δεν έχουμε εικόνα. Όσο ο λαός κάνει τα μπάνια του μην εμπιστεύεσαι τπτ. Τα κόμματα βέβαια κάνουν για πάρτη τους, αλλά οι πληροφορίες δεν δημοσιεύονται.

    Βλέπω πάντως πως όλοι συμφωνούμε στο βασικό ερώτημα "ποιος βγαίνει" ΚΑΙ στο ποσοστό του. Μάλλον είναι η συμπεριφορά Κώτσου στο debate που μας οδηγεί εκεί. Εγώ πάντως αν ήμουν οριακός για αυτοδυναμία (δηλ 5κομματική βουλή και εγώ στο 42%) τις ίδιες χαζομάρες θα έλεγα.

    ΑΝ ο ΣΥΝ και ο καθε ΣΥΝ πάρει υπουργεία δεν ασκεί μόνο κριτική αλλά ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Και αυτό μπορεί να βγει σε καλό μας, αν και ο ΣΥΝ μπορεί να την φάει από την Αλέκα πως "εκτρέφει το δικομματισμό" και άλλες μπαρούφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Zaphod-ιανές προβλέψεις
    Δευτέρα 10/11/07:

    ΝΔ: 39,5%-42% (με πιθανότερο το 41%)

    ΠΑΣΟΚ: 38,5% -40% (δηλ πολύ μικρή πιθανότητα να βγει από πάνω. Λογικά 39,5%)

    Δικομματισμός: 80%-82%

    ΚΚΕ: 7,5% -8,5%

    ΣΥΡΙΖΑ: 4%-5%

    ΛΑΟΣ: 3,5%-4%

    ΔΗΑΝΑ: 1,5%


    Ακραία εντός του εφικτού όρια, αν οι απέχοντες γίνουν διαμαρτυρόμενοι μετέχοντες:

    ΝΔ: 38%
    ΠΑΣΟΚ: 36%
    ΚΚΕ: 10%-12%
    ΣΥΡΙΖΑ:6%-9%
    ΛΑΟΣ: 4% (νμζ πως οι δικοί του είναι ....οργανωμένοι έτσι και αλλιώς. Οι διαμαρτυρόμενοι κατά κανόνα ψηφίζουν ζερβά)
    ΔΗΑΝΑ: 1%

    Ρέστα: Δρακουλίνια :-Ρ


    Τι θέλω; Να βγει ο Βεργής που έχει τάξει πως θα πάει στην βουλή με χλαμύδα και την τσουτσού όξω :-)

    Α, επίσης: ΛΑΟΣ 2,99999% (Γεια σου polsemannen αρχηγέ!)

    Για συγκυβέρνηση: Συγκυβέρνηση να είναι και ότι να 'ναι. Έτσι και αλλιώς άμα μαλακιστούν μπορούν να αυτοδιαλυθούν σε 2 ώρες.

    Μου φαίνεται πως θα αρχίσουμε να το ρίχνουμε στα στοιχήματα. Πχ πετάμε από ένα ποσοστό και όποιος έρθει πιο κοντά κερδίζει !

    love&kisses
    Ηλίας Νικολ ...εεεε zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Zaphod, για τα γκάλοπ του ΣΚΑΪ μιλάω διαχρονικά (από το 2004 που διαβάζω Καθημερινή) η διαφορά παίζει από 2,5 έως 4% (με χειρότερη περίοδο για την κυβέρνηση τις υποκλοπές). Και φαίνεται πως οι πυρκαγιές δεν άλλαξαν το συσχετισμό μεταξύ των 2 μεγάλων - μόνο τα ποσοστά τους μειώθηκαν. Η διαφορά δείχνει να είναι κλειδωμένη στο 2,5% και πάνω - το ποσοστό του 1ου είναι δύσκολο να προβλέψεις (όσο χαμηλότερο τόσο δυσκολεύει την αυτοδυναμία).

    Θα μπορούσαμε βέβαια να είχαμε μια κυβέρνηση συνεργασίας με προσωπικότητες του Πολιτισμού όπως
    Πρωθυπουργός: Κώστας Τουρνάς
    Δημοσίας Τάξης: Αστυνόμος Θεοχάρης
    Εξωτερικών: Έφη Σαρρή
    Τουρισμού: Ελένη Κούρκουλα (ή Σελήνη)
    Εσωτερικών: Γιάννης Βούρος
    Ανάπτυξης: Κώστας Καρράς
    Εργασίας: Κώστας Καζάκος
    Αργοτικής Ανάπτυξης: ´Αντζελα Γκερέκου
    Πολιτισμού: Μάρω Κοντού
    Παιδείας: ο εξωκοινοβουλευτικός Κώστας Πρέκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα...

    Οικογενειακή δημοκρατία έχουμε με την ανοχή όλων μας..
    zapxod συμφωνώ σε όλα με τη θέση σου.. "ψήφο στα μικρά να την ακούσουνε καλά"
    Στα ποσοστά συμφωνώ με ST.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος11/9/07 11:05

    @Zaphod : Επειδή το έχεις απορία ποιός είμαι, θα στην λύσω μετά τις εκλογές. Μου το απαγορεύει ο νόμος να αποκαλυφθώ προεκλογικά. Το μόνο στοιχείο που θα σου δώσω είναι οτι μου αρέσουν εκείνοι οι βαρετοί.... πως τους λένε...... αααα! Pink Floyd.

    Στο θέμα μας τώρα. Δεν νομίζω αυτή την φορά ο δικομματισμός να φτάσει σε τόσο μεγάλο ποσοστό. Σαφώς θα υπάρξει μια συσπείρωση αλλά αυτή την φορά οι αναποφάσιστοι δεν θα τιμήσουν τα μεγάλα κόμματα, τουλάχιστον οχι σε μεγάλο ποσοστό.
    Υπάρχει πολύ κόσμος που είναι αναποφάσιστοι αλλά είναι σίγουροι για το ποιό κόμμα ή ποιά κόμματα δεν θα ψηφίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος11/9/07 11:05

    @Zaphod : Επειδή το έχεις απορία ποιός είμαι, θα στην λύσω μετά τις εκλογές. Μου το απαγορεύει ο νόμος να αποκαλυφθώ προεκλογικά. Το μόνο στοιχείο που θα σου δώσω είναι οτι μου αρέσουν εκείνοι οι βαρετοί.... πως τους λένε...... αααα! Pink Floyd.

    Στο θέμα μας τώρα. Δεν νομίζω αυτή την φορά ο δικομματισμός να φτάσει σε τόσο μεγάλο ποσοστό. Σαφώς θα υπάρξει μια συσπείρωση αλλά αυτή την φορά οι αναποφάσιστοι δεν θα τιμήσουν τα μεγάλα κόμματα, τουλάχιστον οχι σε μεγάλο ποσοστό.
    Υπάρχει πολύ κόσμος που είναι αναποφάσιστοι αλλά είναι σίγουροι για το ποιό κόμμα ή ποιά κόμματα δεν θα ψηφίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος11/9/07 11:06

    Να το γράψω και τρίτη φορά ή το καταλάβατε?

    Sorry λάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λοιπόν, δεν απαντώ -γιατί όλα σκατά μου φαίνονται. Αλλά έχω να πω ότι πρωί πρωί η "δημιουργική στατιστική" της "δημοκρατίας" μας έχει πολύ γέλιο. Και κλάμμα και νεύρα κι από όλα! Ακούς εκεί, μισός λαός τους ψήφισε λέει και το ένα τρίτο κοιμότανε! Αχαχαχα!

    Μου θύμισε λίγο Σκουντή στο Eurobasket, έχουμε βάλει 4 στα 20 τρίποντα, αλλά επειδή τα πρώτα δεκαπέντε ήταν στο πρώτο δεκάλεπτο κάνει τα "νιο νιο νιο" του και βγάζει ποσοστό 4 στα πέντε... Αχαχαχαχα!!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος11/9/07 11:49

    Gromf

    Τελικά όλοι κατα βάθος τον δικομματισμό υποστηρίζουν απ' ότι βλέπω εεεε!!!???
    Βάρεθηκα να ασχολούμαι με τις εκλογές και το τι είπαν στο ντιμπεϊτ κτλ.άλλωστε αν δεις τις εφημερίδες γραφουν:η Θεσ/νίκη ψήφισε, η Κρήτη ψήφισε, η Λάρισα ψήφισε τελικά όλοι ψήφισαν χωρίς εμάς!!!Μήπως εσείς ψηφίσατε?? Προλάβατέ??Εγώ όχι???Όταν ήταν Θεσ/ν'ικη ήμουν Βόλο, όταν ήταν Λάρισα ήμουν Αθήνα. Ρε γμτ τι ατυχία κι αυτή!!!Οφείλω να ομολογήσω οτι φέτος η προεκλογική περίοδος ήταν η πιο ανώδυνη των τελευταίων χρόνων.Ας ελπίσουμε οτι θα υπάρξει αυτοδυναμία ή συνεργασία και δε θα τους ξαναδούμε όλους μαζί στα κανάλια.
    Άλλο ένα γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα είναι ότι πολλοί ΝΔούλες ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ που ψήφισαν στις προηγούμενες εκλογές έτσι "για να φάνε κι αυτοι ρε γμτ, όχι μόνο οι άλλοι" (πιστέψτε με ήταν η νοοτροπία της πλειοψηφίας), τώρα το αλλάζουν και θέλουν μικρά κόμματα!!!!!!Μπράβο αλλαγή!!!Φάγαν και από τα δικά σας εεεεε???????Εμ τι περιμένατε ωρέεεεεεέεεέεέ!!!!!!Υπομονή μπορεί να σας τα ξαναδώσουν όπως η JP Morgan. Και ούτε cat ούτε mess.Α βέβαια ετσι παει τώρα, κλέβεις, τα γυρνάς όποτε θες και όλα milk&honey.
    αν θέλετε και πρόβλεψη να κάνω κι εγώ μια έτσι για πλάκα!!:
    ΝΔ 39-41,7%(το ταβανι δίνει αυτοδυναμία)
    ΠΑΣΟΚ 38,5-40,2%
    ΚΚΕ 7%(σταθεροι αυτοί)
    ΞΥΡΙΖΑς 4,5-5,3%
    ΛΑΟΣ 2,99(τον άκουσα εψες οτι τόσο είναι αυτή τη στιγμη το ποσοστό του και ψάχνει από πόλη σε πόλη να βρεί αυτή τη μία ψήφο.Αν την βρείτε κρυψτε την καλά μεχρι την 17η του μηνού)
    ΠΑΠΑ/ΛΗΣ 1%(πολύς ο κόσμος της εκκλησίας)
    Λοιπόν 2%

    Υ.Γ. Καλά ρε δεν ντρέπεστε κει κάτω στη 2η πατρίδα σου (Ζαντε) !!!Πολύ κλέψιμο ωρέ!!!Για επέβαλε την τάξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος11/9/07 11:54

    Gromf

    Α! και κάτι που ξέχασα!!
    ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΥΣ!!!!!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @slartibartfast: Η Σελήνη έχει αποσυρθεί από την ενεργό πολιτική :-Ρ

    Τον Θεοχάρη νμζ πως τον είχαμε στο Δημ Τάξης έτσι και αλλιώς. Κατά τα άλλα μέσα! Μακάρι να έχεις δίκιο για την μείωση και τον 2 μεγάλων.

    @shades: Εντάξει και εμείς "δημοκρατία" έχουμε, που λέει και ο Δείμος, αλλά από το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα. Στο χέρι μας είναι να ξηλώσουμε όλους τους καριερίστες. Όπως έχουμε πει και αλλού στις δημοκρατίες επίσης δεν υπάρχουν και αναντικατάστατοι!
    Ο _st_ με τα ποσοστά του έχει κάνει colpo grosso :-)

    @Pegasus1: Χμμμ... το τοπίο ξεδιαλύνει ελαφρώς, αλλά θέλω ένα δυο στοιχεία ακόμα :-)

    "Υπάρχει πολύ κόσμος που είναι αναποφάσιστοι αλλά είναι σίγουροι για το ποιό κόμμα ή ποιά κόμματα δεν θα ψηφίσουν."
    Μακάρι....

    @Pegasus2: Δεν βοήθησε και πολύ.
    @Pegasus3:Καλά! :-Ρ

    @industrialdaisies: Όσοι έχουν ασχοληθεί με το μπάσκετ ξέρουν πολύ καλά από στατιστικά μαγειρέματα. Όπως έλεγε και ο , ελαφρώς μάπας αλλά αυτό δεν έχει και πολύ σημασία στην κουβέντα, Κιουμουρτζόγλου, η στατιστική είναι ο καλύτερος τρόπος να πεις ψέμματα.

    Και το έχουν κάνει μάστερ τα αλάνια σε όλους τους τομείς.
    Σου λένε έχουμε ανάπτυξη πχ 4% και πρέπει να χαρείς. Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει αυτή η ρημάδα η "ανάπτυξη" και η "ανταγωνιστικότητα" σε τι στο διάολο μετριώνται!

    @Gromf: Ρε συ εγώ κατάλαβα πως ουδείς από τους τιμημένους μου επισκέπτας είναι δικομματιστής. Ζήτησα εκτιμήσεις επί πραγματικών δεδομένων και όχι ευχολόγια.
    ΑΝ περιμένεις πχ η ΝΔ να πάρει 18% έχεις πέσει έξω.
    Και τα δικά σου ποσοστά, "συντηρητικά" τα βρίσκω!

    Για το Ζάντε γάμα τα! Θα στείλω τον πιτσιρίκο να επιβάλει τάξη! Ρε μήπως να πάω για δήμαρχος να βγάλω και κανένα φράγκο;
    Βάση DNA η Ζάκυνθος είναι η 2η από τις 3 πατρίδες μου :-Ρ
    ....και μένω στην ...4η!

    Για το βιβλίο παραπέμπω σε παλαιότερο, λιγότερο σοβαροφανές, άρα περισσότερο μεγαλοφυές ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. την Παρασκεύη το Πολιτικό μη Κερδοσκοπικο Ιδρυμα Ι_ST_AME θα βγάλει την τελική του πρόβλεψη για τις Ελληνικές Εκλογές του 2007.
    Ειναι προσωπική μου Δεσμευση!
    Μαζι μπορούμε!
    Νέα Πρόβλεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος12/9/07 00:26

    Πρωτη φορα σε διαβαζω και εκτος απο τα δακρυα συγκινησης που βρεχουν το πληκτρολογιο μου (και θα ζητησω αποζημιωση..) εχω να πω οτι εχεις γραψει και γαμω τα ποστ και οτι θα επρεπε να το κανεις αφισα μπας και ξεστραβωθουν οι και-καλα-βαριεμαι-να-ψηφισω!

    Περι προγνωστικων τι να πω; Η κατα πολσεμανεν "διατριβή" με ριχνει στο καναβατσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ Καλημέρα Σας!
    Μετά από τέτοια ανάλυση (!!!) έχω να πω πως, όσοι δεν κατάλαβαν ακόμη τί εννοούμε με το "όχι στην αποχή & στα λευκά" είναι μάλλον άξιοι της μοίρας τους... (Η μ@λ@κί@ βέβαια είναι πως θα τη ...λουστούμε όλοι αυτή τη μοίρα).
    Τώρα για τις προγνώσεις, τα είπατε όλα εσείς για μένα παιδιά! Όσο κι αν με πληγώνουν τα τρελλά ποσοστά των 2 πρώτων, δυστυχώς κι εγώ εκεί τα βλέπω (γμτ!). Θα επιθυμούσα πάντως & σύμφωνα με τη γνωστή μας πια λογική "στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος" για μια φορά να δω την Αλέκα (ναι καλά διαβάσατε, γιατί ο Αλέκος τελευταία μου την έχει ...βιδώσει)στην εξουσία! Αν & ούτε η ίδια δε δείχνει να το επιθυμεί!
    Και καταχάρηκα επίσης το 2,99999% των προβλέψεων για ΛΑΟΣ (λέτε να έχω γίνει κακιά;)!
    Τέλος, με πλήρη επίγνωση του τι λέω & όχι ακολουθώντας την παραπάνω λογική περί μονόφθαλμων, δηλώνω για άλλη μια φορά πως σε κόμμα των bloggers (& δη των εδώ μέσα ομιλούντων) ...μέχρι αφίσες με τις αφεντομουτσουνάρες σας θα κολλήσω (αυτή με το Zaphod τυλιγμένο σε ...σαρίκι είναι τέλεια)!
    Φιλιά βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος12/9/07 12:06

    Αυτό πάντως που νιώθω στην ατμόσφαιρα είναι οτι όσο περνάνε οι μέρες ο κωστάκης δυναμώνει. The loss for george is 0,001% for every word he says. Οι μικροί φωνάζουν και γκαρίζουν πρώτα όχι τους μεγάλους και μετά ψηφίστε μας.

    @Zaphod. Στοιχείο Νο 2: Υπάρχει ζήτηση για βάσεις δεδομένων εκεί κάτω και για εφαρμογές γενικότερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ _ST_: Περιμένουμε με αγωνία τον νέο χρησμό - νόμο!

    @Θεραπευτής: Ευχαριστώ δια τα καλά σας λόγια και καλώς ορίσατε! Ο polsemannen βγάζει προγνωστικά μεν αλλά είναι υποκειμενικός δε μιας και είναι και ο ίδιος υποψήφιος με το θεϊκό ΕΛ ψηφοδέλτιο του δρ Φλάνζτα και γι' αυτό αντιμετωπίζεται με δυσπιστια! :Ρ

    @Ηλιαχτίδα: Δεν είναι σαρίκι, είναι πετσέτα, που είναι και ένα από τα πιο πολύτιμα πράγματα στο γνωστό σύμπαν! Ακόμα και ο άπιστος ο Humma όταν τον έσφιξαν τα ζόρια πείστηκε - και μου την έκανε και τράκα.
    Κατά τα άλλα συμφωνούμε.

    Ας δω την Αλέκα πρωθυπουργό και ας μην προλάβω να........!

    @Pegasus: ΟΚ ρε κοπρίτη σε κατάλαβα! Οι μόνες εφαρμογές εδώ δεν είναι ακριβώς αυτές που δουλεύεις αν και ανήκουν σε αυτές που ξέρεις :-Ρ

    Ο Γιώργος (ουπς! Γιωργακης i meant) έχει ακόμα κάποια προβληματάκια (ορθοφωνίας, ΕΛληνικών, νόησης, δυσλεξίας, νοημοσύνης...παρασύρθηκα!) αλλά τα διορθώνει από...χρόνο σε χρόνο. Γιατί ο μπουχεσάκος στην κοτσανολογία πάει πίσω;

    Μαύρο ρεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Ηλιαχτίδα: Και άλλα για το γνωστό θέμα της πετσέτας

    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος12/9/07 23:02

    Είναι πάντως κεντρικό ζήτημα να αλλάξουν οι συντονισμοί και να δούμε αλλαγές στον συσχετισμό δυνάμεων...γιατί ρε πούστη ΠΟΙΑ είναι η ζόρικη, η σπουδαία, η αλλαγή τομής στο σκηνικό?..ε, το φασιστόμουτρο με το αρβανι[τι]κότατο επίθετο Caracaferi που θα φέρει οσμή μεσαίωνα στη Βουλή κι ο κοντός από τη Σαλονίκη -ακόμη κοντύτερος δίπλα στα μανουάλια...ε δεν είναι αυτό δημοκρατικός αέρας ρε παιδιά...και το θέμα είναι να πέσει ο ημιυπεύθυνος για το παρανάλωμα του Αυγούστου...
    ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ...

    ΟΑΚΚΕ 29% [το μόνο κόμμα με σοβαρή θέση στο Μακεδονικό]

    Οικολόγοι Πράσινοι 21% [λόγω και Νάνου Βαλαωρίτη]

    ΕΝ.ΑΝΤΙ.Α 15% [γιατί έτσι μας αρέσει]

    Μ-Λ ΚΚΕ 13% [για μεταμοντέρνο σταλινισμό και μεταφορά της πρωτεύουσας στη Μυτιλήνη]

    ΣΥΡΙΖΑ 12% [με μαζική φυγή της δεξιάς πτέρυγας στο ΠΑΣΟΚ]

    Δικομματισμός 10% [παρόλη την έκτακτη συμμαχία των ΔΎΟ αυτή την Παρασκευή]

    ΜΕΡΑ 8% [ναι το ψήφισα κάποτε, ήταν μάλλον λάθος...]

    ΚΚΕ 1,5% [εκτός Βουλής αλλά δίπλα στον εργαζόμενο]

    Λάος 1% [με μετεκλογική μετονομασία σε Βιέτ Νάμ]

    Λοιποί 0,5 %

    Καθάρματα του στυλ Βεργή θα στερηθούν υπηκοότητας μετά το απόλυτο 0%

    Αυτά...Συγκυβέρνηση Σύριζα με Οικ Πράσ κι αυτοδιάλυση του ΟΑΚΚΕ μετά την τελετουργική δολοφονία του Ζαφειρόπουλου από τις ρωσικές μυστικές υπηρεσίες στα σκαλιά του Συντάγματος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μια καλή αρχή θα ήταν να δούμε τα δύο μεγάλα να πέφτουν αθροιστικά κάτω από το 80% για πρώτη φορά στην καριέρα τους!

    Πλάκα έχει αυτό το παιχνίδι:
    ΝΔ: 41,7%
    Πασόκ: 40,4%
    ΚΚΕ: 8,1%
    Σύριζα: 4,4%
    Λάος: 3,3%
    Λοιπά κόμματα: 2,1%

    Σημειώνω ότι υπάρχει αμφίπλευρο περιθώριο σφάλματος 0.8% για κάθε πρόβλεψη. Στα μεγάλα το περιθώριο ανεβαίνει στο 1,6%.

    Βλακεία έκανα ε; Σας είπα τα αποτελέσματα και τώρα δεν έχετε αγωνία! Απλά νόμιζα ότι εδώ είναι που δίνουν μια plasma 42" ιντσών σε όποιον πέσει μέσα! Όχι ε;
    ID ακούς; Ακόμη με τη 14αρα είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Δαιμόνιον Πτολίεθρον: Χρειάζονται όντως τομές αλλά εσύ το έριξες στον ντανταϊσμό! Δικέ μου! Για να δούμε τι θα βγει....:-)
    Καλώς ήρθες!

    Α, ποια είναι η θέση του ΟΑΚΚΕ για το Μακεδονικό;


    @2Σx2: Ναι αλλά μου έβγαλες δικομματισμό στο 82,1% ! Είναι η άτιμη η πραγματικότητα που προσγειώνει; Ίδωμεν!

    Τηλεοράσεις δεν δίνουμε :-Ρ Όποιος έρθει κατά δω μπορεί να κεραστεί μπυρίτσα!

    Καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος13/9/07 17:27

    @Zaphod. Φτου! Με κατάλαβες πρίν τις εκλογές.... Αυτό είναι αντισυνταγματικό. Κοίτα μην το πείς πουθενά...

    Εγώ πάντως θεωρώ οτι όταν αυτή η χώρα ξεμπλέξει απο το δικομματισμό ίσως τότε δούμε καμιά άσπρη μέρα.
    Πασάρουν την αυτοδυναμία σαν μόνη επιλογή λές και είμαστε στην δεκαετία του 50. Να τρώει ο κωστάκης και του george να μην δίνει. (και αντίστροφα). Απο την άλλη φανταστείτε ένα συνασπισμό ΝΔ με ΠΑΣΟΚ. Με Λαλιώτη ΥΠΕΧΩΔΕ (γιατί τα 15 χέρια που έχει κάτω απο το κουστούμι έχουν ατροφίσει), τον george υπουργό εξωτερικών να χαρίζει μερικά εδάφη σαν δείγμα καλής γειτονίας, ο Πολύδωρας καλά είναι εκεί καθώς και η μαριέττα. Μαέστρος ο κωστάκης φυσικά.

    Άσχετο... Είχα πάει Λευκάδα το καλοκαίρι. Ήταν ένα μεσιτικό γραφείο που λεγόταν "Ελλήνων γή" και πουλούσε κάποια οικόπεδα. Λοιπόν... σε αυτά τα οικόπεδα υπήρχε μια ταμπέλα που έλεγε "ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΗ. ΠΩΛΗΤΑΙ". Οι συσχετισμοί δικοί σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Έδωσες πολλά στοιχεία :-Ρ

    Για τα υπόλοιπα συμφωνούμε. ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

    Δες και αυτό να καταλάβεις τι ξεφτίλες είμαστε από τον πρωθυπουργό μέχρι τον τελευταίο μασκαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Είναι πολύ περίεργες όλες οι εκλογές... και αν ακούσουμε τις εξαγγελίες όλων για μη συγκυβέρνηση, τότε βλέπω να πηγαίνουμε για άλλα ένα 89 (που είχε βγάλει βουλευτή το Κόμμα Ελλήνων Κυνηγών!!!)

    Ως απάντηση στην πρώτη ερώτησή σου:
    ΠΑΣΟΚ-ΝΔ: 65%
    ΚΚΕ: 6-7%
    ΣΥΡΙΖΑ:4%
    ΛΑΟΣ: 3-4%
    Λοιπά Άκυρα-Λευκά-Αποχή

    Στην δεύτερη ερώτησή σου:
    ΝΔ-ΠΑΣΟΚ: 50% (κι οι δυο μαζί όχι ο καθένας ε!!)
    ΚΚΕ: 10-12%
    ΣΥΡΙΖΑ: 10%
    Άλλα μικρά κόμματα (αριστερίζοντα ή αριστερά) εντός Βουλής και ΛΑ.Ο.Σ. εκτός...

    Τώρα για συγκυβέρνηση δεν ξέρω αν θα γούσταρα να δω πραγματικά κάτι... το Ν.Δ.-Κ.Κ.Ε. το έχουμε ζήσει μια φορά ως θέατρο του παραλόγου, δεν είναι ανάγκη και δεύτερη... το πιο λογικό ίσως θα μου φαινόταν ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ αλλά και πάλι δεν τρελαίνομαι κ από την ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Νμζ πως είχαν βγάλει βουλευτή οι Οικολόγοι και όχι οι κυνηγοί τότες, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.


    Και στις δύο προβλέψεις σου η σούμα βγάζει λιγότερο από 80%, δώσε κάτι ακόμα!

    Εμένα η φάση του '89 μου άρεσε. ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ είναι πρόβλημα γιατί μετά οι ΚΚΕδες θα σταυρώσουν τον Αλέκο.

    Λογικά αν είναι να γίνουν συνεργασίες, θα γίνουν απενοχοποιημένα μετά από επαναληπτικές εκλογές (αν δεν έχουμε αυτοδυναμία στις πρώτες), μιας και τότε θα είναι όντως "φωνή λαού".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είμαι αρκετά σίγουρη για μεγάλο ποσοστό αποχής-λευκών και άκυρων, κάπου το λέω κιόλας νομίζω. Όπως επίσης και για επαναληπτικές εκλογές είμαι σίγουρη αλλά τέλος πάντων... το 89 ήμουν μικρό κι αθώο μπορεί να θυμάσαι καλύτερα από μένα!!! Πάντως δεν το βλέπω για αυτοδύναμη κυβέρνηση, όχι εξ αρχής τουλάχιστον. Και αν ανέφερα αυτή την συνεργασία, όχι πως πιστεύω ότι θα δουλέψει απλά είναι ίσως η μόνη που θα μπορούσε να σταθεί λίγο λογικά, τίποτε άλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τα άκυρα/λευκά/αποχή τα αφαιρούμε, όπως και ο επίσημος αλγόριθμος, όπως έχω πει νωρίτερα! Θα σε μαλώσω :-Ρ



    Anyway: Τελικές προβλέψεις Zaphod---ξημερώματα Παρασκευής, και εις αναμονή των τελικών του I_ST_AME (:-P).


    Πάνω κάτω τα ίδια με μικρότερες αποκλίσεις:


    ΝΔ: 41% , συν πλην κάτι ψιλά
    ΠΑΣΟΚ: 39% , χμμ μπορεί και παρακάτω (πάντως το 40% που είχαν στις προηγούμενες είναι πολύ πολύ δύσκολο)
    ΚΚΕ: 7,5%-8% , και αν οι Έλληνες λαλήσουν βαράει και 9%
    ΣΥΡΙΖΑ: 5% , μπορεί και λιιιιγο παραπάνω
    ΛΑΟΣ: 2,99999%-3,5% (το κάτω όριο τελικά έχει μια γοητεία)
    ΔΗΑΝΑ: 1,5% (+ευλόγησον+)
    ΠΡΑΣΙΝΟΙ: Δεν έχω ιδέα, λογικά κάτω από το 3%, αλλά θα πιάσουν ένα καλό νούμερο. Η Αθηνά υποστηρίζει πως μπορούν να κάνουν την έκπληξη...μακάρι!
    Φιλελεύθεροι: 1% , στην καλύτερη μιας και δεν έχουν ακουστεί καθόλου.
    Λοιπά: Γύρω στο 1%-1,5%

    Αν δεν κάνω λάθος τα νούμερα αυτά βγάζουν ΝΔ αυτοδυναμία, το ΠΑΣΟΚ κάτω από τα προηγούμενα ποσοστά του, αριστερά και "λίγο-πιο-δεξιά-από-ΝΔ" ανεβασμένους και το δικομματισμό μπαμ στο "ψυχολογικό" όριο του 80%.

    Παρατήρηση: Όσο θα ανεβαίνουν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Πρασινοι, τόσο θα πέφτει το ΠΑΣΟΚ. Το ΛΑΟΣ και ο Στελίκας δεν έχω ιδέα από ποιον από τους 2 μεγάλους παίρνουν ψήφους πιο πολύ.


    Οι πιο πολλοί από τους προηγούμενους σχολιαστές έχουν δώσει πάνω κάτω τα ίδια νούμερα (εμ τι θα έδιναν, αυτοδυναμία ΛΑΟΣ και ΟΑΚΚΕ ; :-Ρ), αλλά εδώ μετράει και το πόσο κοντά είμαστε...στα τελικά!

    Βάλτε τώρα που γυρίζει!!!

    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. κι έλεγα ότι κάτι δεν κατάλαβα σωστά...!!!!!χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΝΔ 41-42%
    ΠΑΣΟΚ 39,5-40,5%
    ΚΚΕ 7,2-7,6%
    ΣΥΝ 4,2-4,6%
    ΛΑΟΣ 3,2-3,8%
    ΔΗΑΝ 1,0-1,2%

    Τελική πρόβλεψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir