Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Δευτέρα, Οκτωβρίου 26, 2009

Οι Γερμανοι ειναι φίλοι μας

Για να δω ποιοι απόγονοι των ΕΛ μπορούν να δουν και να αναπαράγουν αυτόν τον πατριωτισμό, χωρίς κορώνες και παρλαπίπες

Ακόμα ένα γερμανικό μοντέλο...

(
(http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=95701)

Μια ομάδα πλούσιων Γερμανών επιχειρηματιών, έστειλε ψήφισμα στην καγκελάριο Αγγέλα Μέρκελ, με το οποίο της ζητούν να αυξήσει τη φορολογία των εύπορων πολιτών, ώστε να βοηθηθεί η χώρα τους να βγει γρηγορότερα από την οικονομική κρίση και να γίνει η ζωή ανετότερη για τους πιο φτωχούς.



Το ψήφισμα υπογράφεται από 44 άτομα, τα οποία δηλώνουν ότι διαθέτουν περισσότερα χρήματα απ' όσα χρειάζονται για να ζήσουν μια πολύ άνετη ζωή. Ως εκ τούτου, πιστεύουν πως εάν αυξηθεί η φορολογία τους, η κυβέρνηση θα βρει τα έξτρα χρήματα που χρειάζεται για να χρηματοδοτήσει τα κοινωνικά προγράμματά της για την ενίσχυση των ασθενέστερων τάξεων. «Με μια αύξηση της φορολογίας των πλούσιων πολιτών κατά μόλις 5% για τα επόμενα 2 χρόνια, θα συγκεντρωθούν περίπου 100 δισ. ευρώ, και μ' αυτά τα χρήματα θα γίνει ένα σημαντικό βήμα να βγούμε από την κρίση», λέει η ομάδα των εύπορων Γερμανών επιχειρηματιών, που οπωσδήποτε με την ενέργειά τους αυτή (που δίχως αμφιβολία είναι πρωτοφανής και αξιέπαινη) εκθέτουν τους... συναδέλφους τους σε άλλες χώρες που, εκτός του ότι βρίσκουν χίλιους τρόπους, νομότυπους και παράνομους, για να πληρώσουν τους λιγότερους φόρους ή και να μην πληρώνουν καθόλου, όσο περισσότερα αποκτούν τόσο ανοίγει η όρεξή τους για πιο πολλά - σιγά μη νοιάζονται για τους ασθενέστερους. «Η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει σε αύξηση της ανεργίας, της φτώχειας και της ανισότητας», λέει το ψήφισμα των 44 Γερμανών πλούσιων επιχειρηματιών, που επισημαίνουν ακόμα ότι η προσφορά τους δεν ισοδυναμεί με «φιλανθρωπική δωρεά», αλλά την κάνουν για να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο οι κυβερνήσεις εφαρμόζουν τη λεγόμενη «κοινωνική πολιτική». Να, λοιπόν, εκτός από το εκλογικό, ακόμα ένα γερμανικό μοντέλο που αξίζει να εξετάσουμε...




Update: Τρίτη 27/10 πρωί

Διαβάστε τα σχόλια. Παιδεύομαι να θυμηθώ τι μου θυμίζει το οικιακο μας τρολλάκι. Τελικά το βρήκα!

71 σχόλια:

  1. Κατάλαβα,
    πρέπει να βάλω το χέρι στη τσέπη μου..
    Γμτ τα Γερμανικά μοντέλα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι στάνταρ αυτό?
    Γιατί ο Μιχαηλίδης τσιμπάει εύκολα σε Urban Legends.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ισως γιατι αν εχεις ασχοληθει και λιγακι με πολιτικη οικονομια θα εχεις καταλαβει πως το προβλημα της ελευθερης αγορας ειναι πως ειναι "ελευθερη" δηλαδη αν "εκβιασεις" τους πλουσιους για εξτρα φορους θα φυγουν

    ετσι η πιτα μειωνεται και το κομματι των φτωχων να αυξανεται αλλα παρολαυτα εχουν ζημια


    η λυση που προτεινεις (και που προτειναν στην γερμανια) ειναι ανεδαφικη γιατι απλουστατα
    ειναι προτιμοτερο να φορολογεις με
    30% τα 300$ (100$) παρα με
    40% τα 100$ (40$)


    Δυστηχως απο ολες τις σοβαρες χωρες του πλανητη που το γνωριζουν η ελλαδα (αφου ειναι μπανανια) συνεχιζει να νομιζει πως αυξανοντας την φορολογια κερδιζει

    το αποτελεσμα ειναι 72η θεση στην παγκοσμια καταταξη ανταγωνισμου κατω απο αφρικανικες χωρες
    5 εργοστασια kleinoyn 2 ανοιγουν

    οι ηλιθιες αυτες πρακτικες (κηριως του ΚΚΕ) οδηγησαν ολες τις βιομηχανιες των βαλκανιων μακρια απο την ελλαδα στη βουλγαρια αλβανια μολδαβια κτλ
    και μερος της σημερινης παρακμης της χωρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @takis
    :)

    @antidrasi+sex
    Απ οτι φντ ναι

    @shades
    Για πες!...

    @ellinaki
    Κοιτα να δεις κατι πραματα!

    @napo
    Τελικα μαλλον το κανεις επιτηδες.

    Ποιες πρακτικες του ΚΚΕ ρε συ;
    Ποτε νομοθετησε ή ήταν εξουσια το ΚΚΕ και δεν το ξέρω;
    Ποτε κυβερνησε την Ελλάδα το ΚΚΕ και δεν το έμαθα;

    Οχι φιλτατε. Η πατριωτική δεξιά έκανε μπανανία την Ελλαδα και το έκανε συνειδητα και με διάρκεια τα τελευταία 150 χρόνια.

    Μονο κάποιος που ειναι ΚΑΙ εντελως παρωπιδιασμένος ΚΑΙ παντελώς ανγοών την ιστορία μπορεί να ισχυριστει το αντίθετο :)

    Το σημερινο ποστ ομως δεν ειναι περι εκμαθησης ιστοριας και δεν εχω και ορεξη να εξηγω τα αυτονόητα.


    Το σύστημα που προτείνεις (το λεγομενο νεοφιλελευθερο μοντελο) τεινει να χρεωκοπήσει διεθνώς. Το πλεον καπιταλιστικο κράτος τείνει σιγά σιγά να το αποκαθηλώσει.

    Απ' ότι βλέπω ο Ελ πατριωτισμός πατριωτισμός και η κονόμα κονόμα, σωστα; Ετσι ειναι οι Ελληνες βιομήχανοι, μεγαλέμποροι κτλ δικαιούνται να έχουν χαμηλό αίσθημα ευθυνης διοτι αυτοί μπορούν. Αναγκαστικά το βάρος λοιπόν θα σηκώσουν οι πληβείοι διοτι οι φραγκάτοι μπορούν να την κοπανήσουν.


    Αλήθεια, φιλε γνώστη της πολιτικής και της οικονομίας.

    α) Αν ειναι να καλοπιάνουμε τους λεφταδες πριν μας φύγουν και κλαίμε εγώ λέω να το κάνουμε σωστα. Να απαγορευτούν οι απεργίες. Να απαγορευτεί η χορήγηση μισθού στους εργάτες. Ένα πιάτο φαϊ και πολύ τους είναι. Να μην μένουν σπίτια τους αλλά στα εργοστάσια. Τα παιδιά τους, από γεννήσεως και πέρα να απασχολούνται πάλι στα εργοστάσια των λεφτάδων, θα ειναι και φτηνότερη δύναμη, θα μάθουν και την δουλειά πιο εύκολα. Επιπροσθέτως να μαστιγώνουμε όσους τεμπελιάζουν και να εκτελούμε όσους διαμαρτύρονται. Να ξεπεράσουμε και τις αφρικανικες χώρες που βασίζονται στην δουλεία και στην παιδική εργασία, εμ τι μαλάκες είμαστε εμείς οι απόγονοι του Περικλή;

    β)ΤΙ ΕΙΝΑΙ η "ανάπτυξη" και η "ανταγωνιστικότητα" και σε τί μετριούνται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. " α) Αν ειναι να καλοπιάνουμε τους λεφταδες πριν μας φύγουν και κλαίμε εγώ λέω ............."


    ο λαικισμος και η υπερβολη ειναι κλασσικα γνωρισματα της προπαγανδας και οχι επιχειρηματα πολιτικης οικονομιας
    Ευχαριστω λοιπον που αποδυκνυεις το παραδειγμα μου
    Εαν οντως σε ενδιαφερει να βρεις λυση και αναρωτιεσαι εαν πρεπει να καταργησεις συγκεκριμενα δικαιωματα που λες ρωτα χωρες με μεγαλυτερη αναπτυξη και ανταγωνιστικοτητα οπως βουλγαρια, κινα, κτλ



    "β)ΤΙ ΕΙΝΑΙ η "ανάπτυξη" και η "ανταγωνιστικότητα" και σε τί μετριούνται;"

    σε παγκοσμιους δεικτες τους οποιους ακολουθουν ολοι οι σοβαροι λεφταδες και επενδυουν τα λεφτα τους
    Ετσι το αποτελεσμα ειναι βασει αυτων των δεικτων να φευγουν οι βιομηχανοι,επιχειρηματιες κτλ και να πηγαινουν αλλου
    Εαν εσυ ειχες επιχειρηση και σου αυξανανε τον φορο απο 30% στο π.χ 50% οπως θελει το κκε ή σε υποχρεωναν να μην απολυσεις αλλα να επαναπροσλαβεις εργαζομενους και μετα απο ολα αυτα εμενες μπραβο σου

    Στον αληθινο κοσμο ομως και οχι στη θεωρεια δυστηχως ο εργοστασιαρχης θα φυγει οι εργατες θα μεινουν ανεργοι και αφου το κεφαλαιο θα ειναι 0 συνεπως και 50% φορολογια στο 0 = παλι 0

    σηγχαρητηρια μολις κατεστρεψες εντελως την οικονομια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πάντως δεν κληρονόμησα τίποτα. Μόνο την ομορφιά και την εξυπνάδα μου (!!?!!) που όμως δεν μπορώ να τη θέσω σε φορολογικά κριτήρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @napo

    Καταλαβαίνω πως σου ειναι δυσκολη η κατανοηση του λεπτου μου χιουμορ, αλλα και της ελληνικης γενικοτερα, οποτε θα δοκιμασω να το πω σκετο και χωρις αστεια

    1) Τι ειναι η αναπτυξη;

    2) Ποιο ειναι το οριο που επιτρεπουμε στο "κεφαλαιο" να κατευθυνει την οικονομια, την παραγωγη και τις εργασιακες σχεσεις;


    Ευχαρισθω


    @δειμος
    Σε καταλαβαίνω δικέ μου!
    Αν υπήρχε φορος ομορφάδας θα είχα χρεοκωπήσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α!

    @napo

    3) Ποτε κυβερνησε το ΚΚΕ στην Ελλαδα και δεν το θυμάμαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Ποιες πρακτικες του ΚΚΕ ρε συ;"

    οταν το κκε προκαλει διαδηλωσεις και απεργιες αναγκαζοντας του κεφαλαιουχους να βαλουν νερο στο κρασι τους οπως θελεις εσυ αργα ή γρηγορα φευγουν
    (οπως και εγινε με 32 εργοστασια τα τελευταια 4-5 χρονια)


    "Ποτε νομοθετησε ή ήταν εξουσια το ΚΚΕ και δεν το ξέρω; Ποτε κυβερνησε την Ελλάδα το ΚΚΕ και δεν το έμαθα;"


    καθε φορα που το ΚΚΕ λεει νομος ειναι το δικιο του εργατη/φοιτητη/αγροτη/βλαβλα καλει τους εκαστοτε να καταλυσουν τον νομο για το συμφερον τους
    Π.χ το κκε προσφατα καλεσε τους λιμενεργατες να καταργησουν τον νομο του κρατους που ψηφιστηκε απο τα κομματα του ελληνικου κοινοβουλιο δηλαδη την πλειοψηφεια των αντιπροσωπων μας με αποτελεσμα
    να εφαρμοσουν τον νομο (ανυπακοη-κλεισιμο του λιμανιου) του κκε (του 7%)
    και οχι τον νομο που ψηφισε η ΝΔ (40%)
    αντιστοιχα οταν οι δρομοι κλεινουν παρανομως ή τα πανεπιστημια κλεινουν επισης απο ομαδες του ΚΚΕ και επιβαλλουν στο υπολοιπο 93% του πλυθησμου αν θα παει στη δουλεια του ή θα παει για μαθημα ποιος κυβερναει? Εγω?



    Για να καταλαβω δλδ εχεις απο τη μια μερια τους συνδικαλιστες/φοιτητες/αγροτες/απολυμενους να καταργουν τον νομο οπως τους υποστηριζει και οριζει το ΚΚΕ
    Απο την αλλη μερια εχεις την κυβερνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ(Α.Ε.)

    Ειλικρινα μου λες πως κυβερναει πραγματικα η αλλη μερια?

    Πριν 3-4 μερες κατι καραγκιοζηδες μπηκαν στα εξαρχεια και πεταξαν δεν ξερω και γω τι σε αστυνομικους. Τους κινηγησαν σε ενα βιβλιοπωλειο και επιασαν και εναν αριστερο του πολυτεχνειου που αγγιξε εναν αστυνομικο
    ο ανθρωπος πηγε για προσαγωγη

    κατοπιν ο τσιπρας διαμαρτυρηθηκε ζητωντας την αρση του νομου και την εξαιρεση του Κ.Παπαχρηστου απο τον ποινικο κωδικα

    Σε ΟΛΑ Τα Σοβαρα Κρατη Του Πλανητου (!) θε γελαγε ο κοσμος και μονο στο ακουσμα
    Στην μπανανια που ζουμε ο αρχηγος της αστυνομιας βρεθηκε χωρις δουλια εντος 20 ωρων



    Ερωτησις : ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ?

    Το ΠΑΣΟΚ ή Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ?

    απαντηστε και κερδιστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. α δειτε και για αυτο για τα εξαρχεια


    http://napouser.blogspot.com/2009/10/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "2) Ποιο ειναι το οριο που επιτρεπουμε στο "κεφαλαιο" να κατευθυνει την οικονομια, την παραγωγη και τις εργασιακες σχεσεις;
    "


    Στον φιλελευθερισμο-καπιταλισμο το οριο καθοριζεται απο την ιδια την αγορα. Η αγορα ειναι πληρως ελευθερη να αυτορυθμιζεται


    στο παραδειγμα σου οπου λες π.χ ενα πιατο φαι και πολυ τους ειναι βεβαιως και ειναι απολυτως νομιμο
    Εαν δεν τους αρεσει φευγουν
    Εαν δεν υπαρχει αλλος εργοστασιαρχης να πανε να δουλεψουν καποιος απο αυτους θα βαρεθει και παει θα παρει δανειο και θα φτιαξει δικη του επιχηρηση. Σε αυτην θα δινει 2 πιατα φαγητο αντι για ενα
    ΤΟ αποτελεσμα θα ειναι να δηλωσουν παραιτηση ολοι οι εργατες του εργοστασιου Α και να πανε στον Β
    Για να μην χασει τους εργατες του ο εργοστασιαρχης Α θα αναγκαστει να ανεβασει τον μισθο στα 3 πιατα
    Και ουτω καθεξης
    Αυτο ονομαζεται "ανταγωνισμος"

    Φυσικα ολα αυτα ειναι παλαιολιθικα παραδειγματα και στον σημερινο κοσμο ο ανθρωπος εχει ικανοτητες και ειδηκευσεις
    Οταν λοιπον εσυ εχεις μια δουλεια Χ πχ τραπεζικος-υπαλληλος και σε πληρωνουν 1000 ευρω
    Οταν εχεις ομως εξτρα 2 μεταπτυχιακα και 15 διπλωματα και παπλωματα παραπανω απο τον αλλο θα ζητησεις παραπανω και αν οντως εισαι καλητερος απο τον αλλο ο διευθυντης σου θα αναγκαστει να σε κρατησει και να σε πληρωσει 2000


    π.χ. δασκαλος στο δημοσιο (κουμμουνιστικο συστημα)πληρωνεται 1400 ευρω
    Ειτε ειναι καλος ειτε ειναι κακος παλι 1400 ευρω

    Στο φροντιστηριο ομως (φιλελευθερο συστημα) αν τον πληρωνουν 1400 ευρω και πιστευει πως ειναι καλυτερος θα παει και θα ζητησει 2400 και αν δεν του τα δωσουν θα φτιαξει δικο του φροντιστηριο

    Ολοι ξερουμε καθηγητες που παιρνουν 10 ευρω την ωρα και καθηγητες που παιρνουν 100 ευρω την ωρα

    Γιατι?
    Γιατι ετσι δουλευει το φιλελευθερο συστημα και μονο ετσι δημιουργουνται κινητρα αναπτυξης και βελτιωσης υπηρεσιων αντιθετα με το σχολειο που τα μη-κινητρα οδηγουν στην παρακμη


    π.χ. 1) ενας καθηγητης καλος στο σχολειο μου (εβαζε τα θεματα πανελληνιων) επερνε 25000 δρχ την ωρα φροντιστηριο και στο σχολειο βαριοταν και εκανε σκατα μαθημα

    π.χ. 2) ενας πολυ καλος καθηγητης στο φροντιστηριο μου ηταν τοσο καλος που του προτεινε ο ιδιοκτητης να γινει συνεταιρος και φυσικα να παιρνει τα 5πλασια λεφτα
    ΑΡΝΗΘΗΚΕ!!!
    γιατι? γιατι εφυγε και πηγε στο δημοσιο που τωρα περνει τα μισα αλλα μπορει να τεμπελιαζει απο το πρωι ως το βραδυ αντι να ξελαρυγγιαζεται καθε μερα


    ...αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Don't feed the fucking troll.

    ps:Ναπο τράβα στη Μολδαβία να δουλέψεις μαζί με τα εργοστάσια που έδιωξε το ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @napo

    Αστειατορας εισαι τελικα!!!!!
    χεχεχεχε!

    Εξαρχεια κτλ

    Σαφως και ΔΕΝ θα σχολιασω. Αφενος επειδής δεν το εχω πολυψάξει, αφετέρου επειδής απ οτι φαίνεται εισαι πεπεισμένος πως απο τους αστυνομικους μας λειπει μονο το φωτοστεφανο

    Περι διακυβερνησης του ΚΚΕ κτλ τα παραδειγματα που φερνεις ειναι αστεια. Σαφως και το ΚΚΕ δρα οπως λες, αλλα ουτε αυτο ξεφτυλισε τις εργασιακες σχεσεις, ουτε ευθυνεται για την χρεωκοπια της χωρας ουτε τποτα. Το δικαιωμα του οποιουδηποτε στην διαμαρτυρια ειναι αναφαιρετο


    "Στον φιλελευθερισμο-καπιταλισμο το οριο καθοριζεται απο την ιδια την αγορα. Η αγορα ειναι πληρως ελευθερη να αυτορυθμιζεται "

    Ουτε για αστείο μην το λες!!!!!!

    Αυτο ειναι κτηνωδης ατομικισμος, κοινωνικος δαρβινισμος και δεν συμμαζευεται! Αναρωτιεμαι αν εχεις δουλεψει ποτε στην ελευθερη αγορα σαν υπαλληλος να δεις πως εφαρμοζεται. Το σεντονακι που παραθετεις ειναι το "ευαγγελιο" που ειχαν για χρονια οι αμερικάνοι και τους οδήγησε σε ένα κραχ το '29 και σε μια οικονομικη κατάρρευση (σχεδον παραπλήσια) φέτος. Το "ευαγγέλιο" αυτο για να δουλέψει θέλει πραγματική ανεργία στο 2% και όχι στο (σχεδον) 20% που ειναι η δικια μας. Απλα δίνει λαβές για περαιτέρω κοινωνική εξαθλίωση, εκμετάλευση ανθρώπου από ανθρωπο κτλ, γιατι οσο παραξενο και αν σου φανει και οι εργατες ανθρωποι ειναι. Η πεμπτουσια αυτου του μοντελου φαίνεται στις χώρες που αναφερεις.... Αφρικανικες χωρες , Βουλγαρια κτλ. Σιγα μην εχουμε και (απληρωτη) παιδικη εργασία για να πληρώνουμε τον καφέ φτηνότερα! Να βρασω και τον πολιτισμο και το συστημα!


    Τα παραδειγματα με τους καθηγητες που αναφερεις ειναι απλα...απλοϊκα. Η καποιος ειναι καλος στην δουλεια του η δεν ειναι. Χωρις δικαιολογίες. Ο 1) που λες ήταν κακος στην δουλεια του. Δεν τον πηγε καποιος στο δημοσιο με το ζορι. Αν ήθελε να κανει ιδιαιτερα, ενω βαριοταν να κανει κανονικο μαθημα, δεν ειναι μονο κακος στην δουλεια του, αλλα ειναι και καθηκι απο πανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @biologos

    Καθε σοβαρο blog που σεβεται τον εαυτο του εχει ενα τρολ να κανει βολτες. Μη το τρομαξετε και μου φυγει!!!!!

    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @biologos

    "Don't feed the fucking troll.

    ps:Ναπο τράβα στη Μολδαβία να δουλέψεις μαζί με τα εργοστάσια που έδιωξε το ΚΚΕ."


    Δυστυχως αν εχεις προσεξει η συντριπτικη πλειοψηφεια των ΣΟΒΑΡΩΝ ανθρωπων αυτης της χωρας αυτο κανει
    Εκτος και εαν ξερεις εσυ κανα σοβαρο ελληνα που να μας εχει απομεινει...?

    (μου ερχονται καμια 10αρια παραδειγματα επιχειρηματιων που ειδαν και αποειδαν και πηραν των οματιων τους και πηγαν αλλου και τωρα μαζευουν δισεκατομυρια ή δουλευουν σε ξενες επιχειρησεις και πληρωνονται 10000 δολλαρια το μηνα)(να μην αναφερω τους χιλιαδες φοιτητες που φευγουν αγγλια αμερικη γερμανια ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΕΙ)
    (εχω ελληνες φιλους και συγγενεις που δουλευουν στην ΝVIDIA και διευθυντικα στελεχη στην GOOGLE)



    "Ουτε για αστείο μην το λες!!!!!!"

    πραγματι εχουμε φτασει να συζηταμε για αυτονοητα πραγματα για ολο σχεδον τον υπολοιπο πλανητη γη. Μηπως ειμαστε κωμωδια?




    "Το σεντονακι που παραθετεις ειναι το "ευαγγελιο" που ειχαν για χρονια οι αμερικάνοι και τους οδήγησε σε ένα κραχ το '29 και σε μια οικονομικη κατάρρευση (σχεδον παραπλήσια) φέτος."

    καμια σχεση δεν εχει το ευαγγελιο που παρεθεσα με τις παγκοσμιες οικονομικες κρισεις που ανεφερες
    Επειδη βαριεμαι να σου εξηγησω τι φταιει για τις 2 κρισεις του καπιταλισμου γιατι χρειαζομαι καμια 10αρια σελιδες και αποδειξεις, video κτλ αν σε απασχολει διαβασε εδω :

    http://napouser.blogspot.com/2009/07/blog-post_4783.html

    αν μετα απο αυτο διαφωνεις ακομα τι να πω θα παραδεχτω οτι ειμαι ηλιθιος



    "δεν ειναι μονο κακος στην δουλεια του, αλλα ειναι και καθηκι απο πανω"

    το δικο μου συστημα παρεχει λυση στο προβλημα














    ........το δικο σου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κύριε χαζομάρα...έχω χρόνια που ζω και εργάζομαι ερευνητικά στη Γερμανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @napo
    Το δικο σου συστημα δεν παρεχει καμια λυση.

    Το δε ποστ σου με τον εντυπωσιακο υποτιτλο "Για ολα τελικα φταιει ο λαικισμος της αριστερας, η εμπορευματοποιηση της φτωχειας και ο κουμμουνισμος γενικοτερα.-"
    ειναι για πολλες σφαλιαρες. Συνηθως απαντω περιεκτικοτερα, αλλα ακομα και τα ορια εχουν ορια.

    Ρε τον Χριστο μηπως τον σταυρωσανε οι κουκουεδες και δεν το ξερουμε;


    Ηθελα αλήθεια να ήξερα τι δουλειά κάνεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @BioLogos

    "Κύριε χαζομάρα...έχω χρόνια που ζω και εργάζομαι ερευνητικά στη Γερμανία."

    ευχαριστω τωρα μπορω να προσθεσω και σενα στα υπολοιπα παραδειγματα μου



    "@napo
    Το δικο σου συστημα δεν παρεχει καμια λυση. "


    μα μολις σου απεδειξα με 2 παραδειγματα πως με το δικο μου συστημα ο εργατικος αμειβεται και προαγεται ενω ο τεμπελης απολυεται και αναγκαζεται να βελτιωθει
    το δικο σου συστημα δεν παρεχει κανενα απολυτως κινητρο βελτιωσης και αναπτυξης, κανενα τροπο προβλεψης της τεμπελιας και της παρακμης ειτε μιλαμε για σχολειο/εργοστασιο/οτι παραδειγμα θες


    "ειναι για πολλες σφαλιαρες"

    οπως ειπα και πριν, αν μου πεις γιατι, θα παραδεχτω οτι ειμαι ηλιθιος
    μεχρι τοτε το να χρησιμοποιεις επιχηρηματολογια τυπου φραπεδομαγκα ρεζιλευει εσενα οχι εμενα λυπαμαι που στο λεω




    "Ηθελα αλήθεια να ήξερα τι δουλειά κάνεις....."

    αστο αυτο καλητερα γιατι αν αρχισω....

    πιστεψε με δε θες να προσθεσω στην επιχηρηματολογια μου και την εργασιακη μου εμπειρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "αν μετα απο αυτο διαφωνεις ακομα τι να πω θα παραδεχτω οτι ειμαι ηλιθιος"

    Έκανα τον κόπο να διαβάσω το ποστ που ανέφερες.
    Θα έλεγα ότι πρέπει να την κάνεις την παραδοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "πιστεψε με δε θες να προσθεσω στην επιχηρηματολογια μου και την εργασιακη μου εμπειρια..."


    Να δοκιμασω;

    Μηπως εισαι...


    Δουλεμπορος;

    Εχεις εργοστασιο που φτιαχνει παπουτσια μεγαλης μαρκας και σε αυτο δουλεουν πιτσιρικια;

    Νταβατζής;

    Προεδρος τραπεζικου οργανισμου; (μπα, αυτοι ξερουν ορθογραφια)

    Εμπορος οπλων;

    Κυνηγος επικυρηγμενων;

    Ξερολας παντογνωσιολογος;

    Χρηματιστης;



    @antidrasi+sex
    και ομως εχει δικιο. Δικιο με την εννοια που εχει δικιο καποιος αν πει πως "αν σκοτωσουμε τους μισους κατοικους του πλανητη, οι αλλοι μισοι θα τρώμε καλύτερα". Αυτη η προταση ειναι το δικιο του και το μετρο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πληροφορικος σε ιδιωτικη φαρμακευτικη επιχειρηση

    στην επιχειρηση αυτη λοιπον υπηρχαν στελεχη τα οποια πληρωνονταν 10000 ευρω το μηνα και εργατες που επαιρναν τον βασικο μισθο

    θα ηθελα σε παρακαλω να μου εξηγησεις γιατι στα 70 χρονια που υπαρχει αυτη η επιχειρηση ουδεποτε εχει γινει απεργια ή πορεια ή διαμαρτυρια ή οτιδηποτε

    επισης θα ηθελα να μου εξηγησεις για ποιο λογο οι εργατες που πληρωνονται τον βασικο ορκιζονται και πινουν νερο στο ονομα του αφεντικου που εχει τζιρους εκατομμυριων


    τελος επειδη σε ενδιαφερει φενεται εαν ολα αυτα που σου λεω ειναι αηδιες που εχω βγαλει απο το μυαλο μου ή πραγματι ισχυουν παρε και ενα αλλο παραδειγμα

    απο τους 5(πεντε) ανθρωπους που εχουν απολυθει στα 70 χρονια στο εργοστασιο η μια ηταν καθαριστρια
    ενω λοιπον περηφανευοταν οτι η επιχειρηση ειναι φοβερη και τρομερη και δεν απολυει κανεναν και ολοι περνανε καλα μια ωραια μερα ειδα μια αλλη
    Τι ειχε συμβει?
    Πηγαινε καθε μερα και αντι να δουλευει τεμπελιαζε (τηλεφωναγε/καφεδες/μπλαμπλα)


    Ερωτηση λοιπον προς την παρεα:
    Εσεις λοιπον που γνωριζετε απο πολιτικη οικονομια και μανατζμεντ επιχειρησεων εξηγηστε μου πως πρεπει να προβλευτει και αντιμετωπιστει αυτο το φαινομενο στο δημοσιο



    (εκτος και αν τα φαινομενα αυτα τα θεωρειτε δευτερευουσης σημασιας οποττε η κουβεντα παει αλλου)



    @antidrasi+sex


    "Έκανα τον κόπο να διαβάσω το ποστ που ανέφερες.
    Θα έλεγα ότι πρέπει να την κάνεις την παραδοχη"

    εξηγησε μου σε τι ακριβως απο τα γεγονοτα και τα στοιχεια και τα βιντεο που παραθετω διαφωνεις και θα κανω την παραδοχη ευθυς αμεσως



    "και ομως εχει δικιο. Δικιο με την εννοια που εχει δικιο καποιος αν πει πως "αν σκοτωσουμε τους μισους κατοικους του πλανητη, οι αλλοι μισοι θα τρώμε καλύτερα". Αυτη η προταση ειναι το δικιο του και το μετρο του"

    κανεις δε μιλησε για καταπατηση της ελευθερης βουλησης

    Εαν δε θες να σε εκμετταλευονται και να αισχροκερδουν πανω σου παιρνεις το καπελακι σου και φευγεις
    Μπορεις μαλιστα να φτιαξεις δικο σου μαγαζι και να δεις την γλυκα του εκμεταλλευτη
    Εαν παλι σου αρεσει να τεμπελιαζεις λυπαμαι αλλα θα απολυθεις

    Λυπαμαι γιατι στον δικο σου αξιακο κοσμο ολοι ειναι ισοι ειτε θελουν να βοηθησουν την κοινωνια δουλευοντας ειτε θελουν να εκμεταλλευτουν την κοινωνια και να ζησουν εις βαρος των αλλων τεμπελιαζοντας



    θα επαναλαβω λοιπον ξανα το ερωτημα μου

    Α) Στον δικο σου ιδανικο κοσμο/κοινωνια πως θα αντιμετωπισεις αυτους που θελουν να ζησουν εις βαρος των αλλων?

    Β) Με ποιον τροπο θα δωσεις κινητρα στον κοσμο να βοηθησει την κοινωνια να προοδευσει? (παιδεια/υγεια/επιστημες/παραγωγη/ερευνα/κτλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος26/10/09 22:58

    Υπέροχα όλα αυτά που λες napo... δεν μας λές και την επιχείρηση;

    Πες μας εσύ ποιά είναι η επιχείρηση που πίνεις νερό στ' όνομα της, να σου πώ εγώ το αξιακό μας σύστημα και που θα βρούμε κίνητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ναι, σε αυτό έχει δίκιο.
    Δεν έχει όμως κανένα δίκιο και είναι ηλίθιος ισχυρισμός ότι "δόθηκαν δάνεια σε φτωχούς που δεν είχαν να απόπληρώσουν γιατί οι κακοί αριστεροί το διεκδίκησαν ως δικαίωμα.".
    Τα δάνεια δόθηκαν έτσι όπως δόθηκαν πολύ απλά γιατί η αγορά που πραγματικά μπορούσε κορέστηκε και έψαχναν νέους τρόπους για να παρουσιάσουν υπερκέρδη για να πάρουν υπερμπόνους.
    So simple.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "μα μολις σου απεδειξα με 2 παραδειγματα πως με το δικο μου συστημα ο εργατικος αμειβεται και προαγεται ενω ο τεμπελης απολυεται και αναγκαζεται να βελτιωθει"

    ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΑΝΤΟΛΕΣ.

    Ήμουν προϊστάμενος παραγωγής επί 2,5 χρόνια σε μια εταιρεία. Η παραγωγή ανέβηκε σε αυτά κατά 110%.
    Έφτασα τη δυνατότητα ημερήσιας παραγωγής από τον 1,5 τόνο στους 5,5 τόνους.
    Το αποτέλεσμα? Απολύθηκα όταν ζήτησα αύξηση από τα 860€ καθαρά στα 1000!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Α ωραία. Γράφαμε ταυτόχρονα.
    Τα 2 τελευταία μου σχόλια είναι χωρίς να δω το τελευταίο σου, αλλά απαντάει νομίζω στα ερωτήματα σου.

    Κοίτα να δεις, ο φιλελευθερισμός (και όχι ο νεο-φ) όπως και ο κομμουνισμός, έχουν το ίδιο κοινό ελάττωμα: Για να λειτουργήσουν δίκαια, απαιτούν ιδανικούς ανθρώπους.

    Π.χ. λες κάπου: "ο εργοδότης δίνει ένα πιάτο φαί και όσοι είναι δυσαρεστημένοι και ικανοί, πάνε στον δίπλα που θα τους δώσει δύο πιάτα φαί". Αυτό και μόνο δείχνει το ηλίθιο του συλλογισμού σου.
    Γιατί στην πραγματικότητα, οι 2-3-5 εργοδότες θα μαζευτούν και θα πουν: Λοιπόν, μάγκες, θα δίνουμε όλοι από μισό πιάτο φαί. Και ας πάνε να γαμηθούν όλοι τους.
    ΑΥΤΟΣ είναι ο "ανταγωνισμός".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @antidrasi+sex


    "γιατί η αγορά που πραγματικά μπορούσε κορέστηκε"

    εαν μπορουσε τοτε γιατι κορεστηκε?


    "παρουσιάσουν υπερκέρδη για να πάρουν υπερμπόνους.
    So simple."

    αυτη ειναι η δουλεια του καπιταλιστη-golden boy χρονια τωρα
    αυτο εκανε πριν 100 χρονια πριν 50 πριν 10 κανει ακομα και σημερα και θα συνεχισει να κανει
    Αυτο ομως δεν εξηγει γιατι ειδικα το 2007 ξεσπασε οικονομικη κριση και οχι πχ το 1967?


    "Το αποτέλεσμα? Απολύθηκα όταν ζήτησα αύξηση από τα 860€ καθαρά στα 1000!"

    τι δικαιολογια σου εδωσαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. "Τι δικαιολογία σου έδωσαν?"

    Μου σπας τα αρχίδια.

    (δεν πάει σε εσένα, αυτή τη δικαιολογία μου έδωσαν)

    Προφανώς, θεώρησε ότι θα έβρισκε άλλον που να του κάνει τη δουλειά φτηνότερα.
    Σε 5 χρόνια, έχουν περάσει 6 άτομα από τη θέση μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ""γιατί η αγορά που πραγματικά μπορούσε κορέστηκε"

    εαν μπορουσε τοτε γιατι κορεστηκε?"

    Για αυτόν ακριβώς το λόγο λέω ότι είναι ηλίθια η σκέψη σου.
    Γιατί, αυτοί που μπορούσαν να παίρνουν και να αποπληρώνουν δάνεια, είτε δεν ήθελαν άλλα, είτε δεν χρειαζόντουσαν άλλα, είτε γιατί ο ρυθμός ήταν σταθερός και αργός. Κάποιοι όμως ήθελαν παραπάνω από όσο μπορεί να αντέξει το σύστημα.
    Η πίτα σε ένα σύστημα είναι πεπερασμένη και έχει συγκεκριμένους ρυθμούς ανάπτυξης. Αν προσπαθήσεις με άυλα κόλπα να την μεγενθύνεις εικονικά, κάποια στιγμή θα σκάσει στα μούτρα σου. Και αυτό ακριβώς έγινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάρε και ένα παράδειγμα "καπιταλιστικής ανάπτυξης" και "ρύθμισης της αγοράς από μόνης της"

    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1028279

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "Γιατί στην πραγματικότητα, οι 2-3-5 εργοδότες θα μαζευτούν και θα πουν: Λοιπόν, μάγκες, θα δίνουμε όλοι από μισό πιάτο φαί. Και ας πάνε να γαμηθούν όλοι τους.
    ΑΥΤΟΣ είναι ο "ανταγωνισμός"."


    αυτος δεν ειναι ανταγωνισμος αυτο ειναι καρτελ

    ΕΔΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΣΦΑΛΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΟΥ

    ξεχωριζεις τους ανθρωπους σε εργοδοτες και εργαζομενους σε εκμεταλλευτες και εκμεταλευομενους
    στο φιλελευθερο συστημα ομως εσυ αποφασιζεις εαν θα γινεις εκμεταλλευτης ή εκμεταλευομενος
    Στην αμερικη καθε 4 λεπτα δημιουργηται μια καινουρια επιχειρηση ενας καινουριος εργοδοτης
    Φυσικα πριν απο 500 χρονια δεν ειχες τετοια επιλογη αλλα σημερα με το τραπεζικο συστημα πας παιρνεις ενα δανειο και στεινεις μια επιχειρηση στο πιτσ φιτιλι
    π.χ. εχουμε δει απειρες διαδικτυακες επιχειρησεις τον τελευταιο χρονο

    εαν στο παραδειγμα που ειπες που ολοι να πανε να γαμηθουνε ολοι τους:
    Αργα η γρηγορα θα βρεθει ενας 6ος 7ος ή ακομα και πρωην εργατης και θα σπασει το καρτελ για να βγαλει κερδος
    Θα πει λοιπον μαγκες να πατε να γαμηθειτε εγω θα προσφερω περισσοτερα στους εργατες με αποτελεσμα θα παρει αμεσως τους καλητερους και πιο δουλευταραδες εργατες το εργοστασιο του θα εχει μεγαλυτερα κερδη και φαει την αγορα του αντιπαλου
    ΤΟ αποτελεσμα θα ειναι ειτε να αυξησουν και αυτοι το μισθο τους ή να πτωχευσουν

    γενικα το παραδειγμα του εργοστασιου ειναι παρωχημενο
    Παρε ας πουμε ενα πιο συχρονο παραδειγμα ενα τηλεοπτικο καναλι
    Πας κανεις νουμερα και δε σου δινουν αυξηση
    Δε σου αρεσει δε συνεχιζεις το συμβολαιο σου και πας σε αλλο καναλι που σου δινει περισσοτερα

    Ερωτηση: Ειδες εσυ κανενα λαζοπουλο/παπαδακη/μενεγακη να φευγουν απο το καναλι τους?
    Απαντηση : φυσικα και οχι γιατι ο καναλαρχης αναγκαζεται να υποκυψει στον "εργατη" του αλλιως θα τον χασει
    Εαν λοιπον στο παραδειγμα σου μαζευτουν ολοι οι καναλαρχες και πουνε κοιταχτε μαγκες θα δινουμε σε ολους τα ιδια και δεν ξαναδινουμε αυξησεις ποσους μηνες πιστευεις πως θα παρει για να σπασει καποιος το καρτελ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μόνο που μου φέρνει ως παράδειγμα εργαζόμενου τον Λαζόπουλο και τον Παπαδάκη, σηκώνω τα χέρια και τα πόδια ψηλά.

    Ακριβώς εκεί είναι που σφάλει ο δικός σου συλλογισμός και είσαι εκτός πραγματικότητας.
    Γιατί εγώ το ξέρω ότι αυτό δεν είναι ανταγωνισμός αλλά καρτέλ, αλλά η πραγματικότητα εμένα δικαιώνει και όχι εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος26/10/09 23:49

    από που παίρνεις τα στοιχεία σου ρε napo; δίνουν οι τράπεζες κάθε 4 λεπτά δάνεια για επιχειρήσεις και δεν ζητάν collateral; Παίρνεις δάνειο αν δεν έχεις κάτι να σου πάρουν αν αποτύχεις; Έχεις ακούσει γιά το credit score και πως υπολογίζεται; Οι διαδικτυακές επιχειρήσεις δεν θέλουν εκατό χιλιάρικα για να στηθούν, και γι' αυτό δεν έχουν πρόβλημα, αλλά αό πεάτεία νιξ, γιατί μέσα στα εκατομμύρια sites, άντε να βρούν το δικό σου - τράβα να πάρεις ή να στήσεις ένα συνεργείο, ένα μαγαζί που να επισκευάζει υπολογιστές ή ένα περίπτερο. Να δεις γιατί δεν μπορείς να τα κάνεις αυτά όταν έχεις αλυσίδες Rose Autoparts, Seven-Eleven ή Best Buy. Τα παραδείγματα σου είναι από την Αμερική όπως είναι, ή όπως θα ήθελες να είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Γιατί, αυτοί που μπορούσαν να παίρνουν και να αποπληρώνουν δάνεια, είτε δεν ήθελαν άλλα, είτε δεν χρειαζόντουσαν άλλα, είτε γιατί ο ρυθμός ήταν σταθερός και αργός. Κάποιοι όμως ήθελαν παραπάνω από όσο μπορεί να αντέξει το σύστημα."


    Εχω την εντυπωση οτι σε μια χωρα με δεκαδες αν οχι εκατονταδες εκατομμυρια μεταναστες που δεν εχουν τιποτα ή σχεδον τιποτα (αρα δεν εχουν και τιποτα να διακυνδυνευσουν) η ζητηση για το αμερικανικο ονειρο δεν σταματα ποτε



    " Κάποιοι όμως ήθελαν παραπάνω από όσο μπορεί να αντέξει το σύστημα."

    εσυ πιστευεις πως ησαν οι τραπεζιτες
    Εγω αντιθετα σου απεδειξα στο βιντεο που παραθετω πως το ιδιο το υπουργειο οικονομικων το ηθελε και οι ιδιοι οι τραπεζιτες δε θελησαν.

    αλλωστε εαν το ειδες θα προσεξες πως ακτιβιστικες εταιριες εβαλαν δικηγορους (ομπαμα) να υπερασπιστουν το δικαιωμα(!) των πολιτων να πανε στα δικαστηρια τις τραπεζες ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΔΑΝΕΙΟ


    ποιος ηταν αυτος ομως που εδωσε επιχορηγησεις στις τραπεζες για να δωσουν φτηνα δανεια?
    ποιος ηταν αυτος που εδωσε διευκολυνσεις
    ποιος ηταν αυτος που εκανε φοροαπαλλαγες σε οσες τραπεζες εδιναν δανεια?
    ποιος ηταν αυτος που παρακινησε τις τραπεζες να δωσουν δανεια υψηλου ρισκου
    προσεξε στο 2ο λεπτο του βιντεο που ρωτανε τον εκπροσωπο του υπουργειου για τους κινδυνους του σχεδιου και αυτος το εκανε ετσι και αλλιως
    Ησαν γνωστοι οι κινδυνοι
    και εγιναν πραγματικοτητα


    Ο μιλτον φριντμαν λεει πως "διαφθορα" ειναι η επεμβαση του κρατους στην ελευθερη αγορα

    golden boys υπηρχαν 100 χρονια τωρα
    Εκμεταλλευση και κερδοσκοπια των τραπεζων υπαρχει 200 χρονια τωρα
    Στο αμερικανικο καπιταλιστικο συστημα και στο αμερικανικο ονειρο τετοια "διαφθορα" πρωτη φορα εγινε


    "Πάρε και ένα παράδειγμα "καπιταλιστικής ανάπτυξης" και "ρύθμισης της αγοράς από μόνης της"

    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1028279"


    Τον επιασαν δεν τον επιασαν? Αρα το συστημα δουλευει

    πριν κανα εξαμηνο επεβαλαν προστιμο κανα δισ δολλαρια στην ΙΝΤΕΛ για αθεμυτο ανταγωνισμο

    Αυτο και μονο δεν αποδυκνυει πως το οικονομικο συστημα που χρησιμοποιουμε παρεχει λυσεις?

    Γιατι λοιπον διαρκως ακουω απο καποιους πως η λυση σε ολα ειναι το κρατος και η κρατικοποιηση και ελεγχος του πλουτου απο τον λαο?





    "Μόνο που μου φέρνει ως παράδειγμα εργαζόμενου τον Λαζόπουλο και τον Παπαδάκη ...... ότι αυτό δεν είναι ανταγωνισμός αλλά καρτέλ, αλλά η πραγματικότητα εμένα δικαιώνει και όχι εσένα."


    Εαν ειναι καρτελ τοτε γιατι αν πας εσυ και και σε βλεπει πιο πολυς κοσμος θα τους απολυσουν και θα βαλουν εσενα την αλλη ωρα?




    @exadaktylos

    πριν απο 500 χρονια αν γεννιοσουν γιος εργατη/αγροτη πεθαινες εργατης/αγροτης
    Εαν γεννιοσουν γιος πλουσιου πεθαινες πλουσιος
    Πριν απο 50 χρονια στη σοβιετια γεννιοσουν σε ενα απομακρυσμενο χωριο δουλέυες στην τοπικη φαμπρικα και εκανες αυτα που σου ελεγε το κομμα
    Εαν το κομμα ηθελε σε εφερνε στην πρωτευουσα η σε εβαζε σε καλυτερες συνθηκες


    Σημερα αν και δυσκολο οπως το περιγραφεις ειναι δυνατον να αλλαξεις τις ισορροπιες
    οι θειοι μου πηγαν στην αμερικη λαντεριδες δουλεψαν και σημερα τα παιδια τους δουλευουν το ενα διευθυντηκο στελεχος στην Google και ο αλλος στην UPS
    Θα γινοταν αυτο πριν απο 200 χρονια ? οχι
    Θα γινοταν αυτο στη σοβιετικη ενωση? μονο αν ειχαν γνωστο στο κομμα και τα φρονηματα τους ηταν τα πρεποντα


    "Τα παραδείγματα σου είναι από την Αμερική όπως είναι, ή όπως θα ήθελες να είναι;"

    θες ονοματα και διευθυνσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το τελευταίο μου σχόλιο, το λέω προκαταβολικά γιατί άκρη δεν βγαίνει, είσαι προφανώς σε μια παράλληλη πραγματικότητα.

    Ενα κανάλι, μπορεί να έχει Παπαδάκηδες, Λαζόπουλους και άλλους μπροστά, αλλά έχει και τεχνικούς, κάμεραμαν, μακιγιέρ, σκηνοθέτες και ένα κάρο άλλους. Τι γίνεται με αυτούς? Γιατί δεν φέρνεις αυτούς ως παράδειγμα? Γιατί πολύ απλά, το παράδειγμα που φέρνεις ταιριάζει σε αυτά που θες να πεις αλλά δεν είναι αυτό το αντιπροσωπευτικό.

    Επίσης, λες "άρα το σύστημα δουλεύει".
    Σου έχω νέα.
    Τον έπιασαν και τον καταδίκασαν βάσει συστήματος δικαιοσύνης που ελέγχεται (ευτυχώς ακόμα) από το κράτος και όχι από την ελεύθερη αγορά.
    Σύμφωνα με τη δική σου συλλογιστική "αφού ήταν πιο έξυπνος και τους γέλασε, ας πρόσεχαν, δεν τους έβαλε κανείς με το ζόρι στο ρόλο του θύματος".

    Ο Φρίντμαν (αν δεν κάνω λάθος, πάντως η ρήση είναι ενός άλλου γκουρού του φιλελευθερισμού) λέει επίσης: "Τρία πράγματα δεν αφήνεις στην αγορά: Παιδεία, Υγεία, Δικαιοσύνη και Σώματα Ασφαλείας". Αυτό, όλοι οι φιλελεύθεροι το κάνετε γαργάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος27/10/09 00:52

    Ονόματα και διευθύνσεις των συγγενών σου μπορεί να μην θέλω, αλλά σίγουρα θέλω να μου δώσεις την διεύθυνση της τράπεζας που δίνει τα δάνεια έτσι εύκολα και να μου πείς και την πολιτεία που γίνονται όλα αυτά, γιά να μετακομίσω και να στήσω κι εγώ επιχείρηση, μιας και βρίσκομαι ήδη στην Αμερική δεκαπέντε χρόνια και εγώ κάπως αλλιώς τα βλέπω.
    Δεν σε ρώτησα τι γινόταν στην Σοβιετική Ένωση πρίν πενήντα χρόνια - δεν έζησα ούτε εγώ ούτε εσύ εκεί πέρα, αλλα έζησε η πρώην μου που ήταν από την Λιθουανία, οπότε κάτι ξέρω σε προσωπικό επίπεδο μιάς και έχω περάσει και από το σπίτι της. Μπορεί να μην είχαν την έγχρωμη τηλεόραση και το φανταστικαπίθανο αμάξι στη σοβιετία, μαζί με 250 είδη ντολμάδων, αλλά είχαν παιδεία, υγεία και δουλειά. Προφανώς και τα σκάτωσαν στην πορεία, αλλά όχι γιατί δεν έκαναν εισαγωγή καμαμπέρ, έμενταλ και PS3.
    Αυτά τα περί δυνατότητας προόδου του λατζέρη σε πυρηνικό επιστήμονα υπήρχαν πρίν εγώ κι εσύ γεννηθούμε, όταν ο θείος μου ήρθε στην Αμερική, επειδή δεν είχε να φάει στο χωριό του - μπορεί λίγο πρίν ή λίγο μετά από το δικό σου θείο. Τότε τους θέλαν τους επιστήμονες, γιατί χτίζαν το σύστημα τους. Από δω και κάτω που θέλουν τους χρεωμένους υπάλληλους, το τσαπί και το σφυρί θα τα κληροδοτούνε οι γονείς στα παιδιά τους...
    Για το άν γίνονται και σήμερα από εργάτες επιστήμονες, να ρωτήσεις τους εργάτες του Οχάϊο και της Πενσυλβάνια που έμειναν στο δρόμο γιατί τα εργοστάσια κλείσανε και μεταφέρθηκαν στην Ινδία, όπως επίσης και τους νέγρους της Φλόριδα που ζώ, που άμα δεν έχει construction jobs, ή κλείσουν τα McDonalds που άνοιξε κάποιος enterpreneur μέσα σε 4 λεπτά όπως ευαγγελίζεσαι, πάνε με τα παιδιά τους στο ταμείο ανεργείας.
    Ρώτα τον θείο σου και τα ξαδέλφια σου να σου δώσουν στοιχεία, και μην παραθέτεις ευχολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @antidrasi+sex


    ρε παιδακι μου σου λεω για ατομα που ξερεις.
    τι θες να σου αναφερω φιλους μου τεχνικους που δεν ξερεις?
    και κατεπεκταση θα μου πεις πως βρηκα την ειδικη περιπτωση?

    ο παπαδακης δουλευε και γιαυτο ειναι ο πιο ακριβοπληρωμενος ενω ο π.χ. κουικ δεν ηταν τοσο καλος και τον πεταξαν

    η κορομηλα μια φορα και ενα καιρο ηταν καλη μετα εγινε ελεινη και η μενεγακη εγινε η νεα βασιλισσα πρωινου


    ο καπουτζιδης και ο Ρηγας εκαναν καλη δουλεια στις σειρες τους και ακομα τους καλουν ενω
    η μαβιλη και ο δαλιανιδης εφαγαν τα ψωμια τους και κανεις δεν τους δινει δουλεια πια


    το ζητημα δεν ειναι τα προσωπα και τα συγκεκριμενα παραδειγματα το ζητημα ειναι να πιασεις το σκεπτικο


    Ο αραπογλου της εθνικης τραπεζας εφτασε να παιρνει 100000 το μηνα γιατι εχει 3429 πτυχια εχει φαει 40 χρονια να τρεχει πανω κατω αγγλια ελλαδα 2 φορες την εβδομαδα με γυναικα και παιδεια

    αντιθετα μια γνωστη μου που μπηκε να δουλεψει παιρνει μονο 1500. Γιατι? Γιατι πρεπει να δουλεψει για να αποδειψει πως αξιζει και αυτη να παιρνει 100000 καποια μερα

    ετσι δουλευει το συστημα
    αν εσυ εχεις να προτεινεις κατι καλυτερο πες μου


    "Αυτό, όλοι οι φιλελεύθεροι το κάνετε γαργάρα."

    το προβλημα μου δεν ειναι αν θα εχουμε ακρατο φιλελευθερισμο ή κοινωνικο φιλελευθερισμο αυτη τη στιγμη
    Εδω υπαρχουν καραγκιοζηδες που μιλανε για κρατικοποιηση και αυξηση φορολογιας και πανε και ψηφιζουν ΚΚΕ πιστευοντας πως καποτε θα κανουν επανασταση και θα λυντζαρουν τους τραπεζιτες και εσυ πιαστικες στο ποσο φιλελευθεροι πρεπει να ειμαστε?

    το προβλημα μας δεν ειναι οι σοσιαλδημοκρατες αλλα οι καθαροι αριστεροι



    @exadaktylos

    Για ρωτα την πρωην σου απο τη λιθουανια πως οι τσοπανοι ετρωγαν καθε μερα κρεας σφαζοντας τα προβατα τους λεγοντας δικαιολογιες μετα στο κρατος τυπου "περασε φορτηγο και τα πατησε και δεν κρατησα τον αριθμο του"
    Για ρωτα την γιατι κανεις απο αυτους δε νοιαστηκε που ο λαος μετα πεινουσε και δεν ειχε κρεας να φαει

    Ρωτα την γιατι οταν τολμησαν να διεκδικησουν δικαιωματα στη σοβιετια και να κανουν απεργια η κοκκινη αστυνομια οχι απλως εθιξε "το δικαιωμα τους στην διαμαρτυρια" οπως λεει και ο ζαφος αλλα τους εκτελεσε κιολας

    Για ρωτα την γιατι η παραγωγη σιτηρων επι σταλιν επεσε τοσο ασχημα που αναγκαστηκε να τους δωσει μερος του χωραφιου να ειναι δικο τους και απο το 10% εβγαινε η μιση παραγωγη της σοβιετιας

    ΓΙα ρωτα την ποσο ανθηζε η μαυρη αγορα στην εποχη της απο ολους αυτους τους δημοσιους υπαλληλους φορτιγατζηδες/κομμισαριους/δικαστες/πωλητες/μαναβηδες που κλεβαν το βιος του λαου και το πουλαγαν στη μαυρη αγορα

    Για ρωτα την αν ειχε κανενας κινητρο να δουλεψει και να μην τεμπελιασει
    Θα σου πει μονο ενα: τον τρομο της σιβηριας
    Εαν αυτη ειναι η λυση σου ευχαριστω προτιμω τον καπιταλισμο




    " που άμα δεν έχει construction jobs, ή κλείσουν τα McDonalds που άνοιξε κάποιος enterpreneur μέσα σε 4 λεπτά όπως ευαγγελίζεσαι, πάνε με τα παιδιά τους στο ταμείο ανεργείας."


    ειναι οντως υπερβολικα ευκολο να εισαι πονοψηχος και να δινεις ελπιδα με τα λεφτα των αλλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος27/10/09 01:53

    Αααα ωραία! Πάμε λοιπόν :

    Γιά ότι παράδειγμα θα σου φέρνω, θα μου φέρνεις και ένα από την πρώην Σοβιετική Ένωση; napo, δεν είμαι σοβιετικός, σοβιετόφιλος ή οπαδός του ΚΚΣΕ. Όσα μου γράφεις, κι άλλα τόσα μπορώ να σου τα πώ κι εγώ. Πρώτος δήλωσα πως τα σκάτωσε η ΣΕ, οπότε μήν πάμε στο "εσείς κάνατε αυτό, αυτοί κάνανε το άλλο". Επειδή όμως η πολιτική σας είναι "η Ρωσία έκανε" και "να πάτε εκεί να μιλήσετε αν τολμάτε", είτε απάντησε μου σε ότι σε ρωτάω, ή άντε κάνε μπάνιο

    Σε ρώτησα συγκεκριμμένα πράγματα :

    1. Που είναι η δυνατότητα του εργαζόμενου στην Αμερική να βγεί από το λούκι του.
    2. Που έχεις την δυνατότητα να στήσεις επιχείρηση τόσο άνετα όσο το περιέγραψες.
    3. Γιατί ο καπιταλισμός που ευαγγελίζεσαι με τέτοιο μένος τα σκατώνει, άμα είναι όλα τόσο ρόδινα.

    Με στοιχεία παρακαλώ και όχι με ευχολόγια.

    Σε αυτά απάντησε αν θέλεις, και το τί έκανε η Ρωσία, το ΚΚΕ ή ο Σύριζα δεν είναι επί του παρόντος... Βαρέθηκα να πηδάτε σαν δερβίσηδες από θέμα σε θέμα, εσύ και οι κολλητοί σου.

    Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "ειναι οντως υπερβολικα ευκολο να εισαι πονοψηχος και να δινεις ελπιδα με τα λεφτα των αλλων". Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι πως δεν πιστεύεις το τι σου λέω. Τα πράγματα τα ζώ και τα βλέπω, γιατί στην Αμερική είμαι. Το αν θα με πιστέψεις ή θα με απορρίψεις με αφήνει αδιάφορο. Δυστυχώς δεν μπορώ να αδειάσω το κεφάλι μου γιά να γεμίσω το δικό σου - ούτε με αφορά, ούτε και το θέλω... το πυθάρι των Δαναΐδων δεν έχει πάτο άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρε Σαχλαμαρίδη για μια μπύρα πήγα κι εσύ γέμισες τον τόπο κλάσματα με παρονομαστή το μηδέν.

    ΥΓ...Πληροφορικός σε ελληνική φαρμακευτική = κλητήρας/λογιστής/ανθυπογραφειάς σε αποθήκη ταμπλετών ή καλλυντικών.

    ΥΓ2. (εχω ελληνες φιλους και συγγενεις που δουλευουν στην ΝVIDIA και διευθυντικα στελεχη στην GOOGLE)...
    Eσύ δεν τα κατάφερες και ξόμεινες πίσω?

    ΥΓ3.Από το ύφος γραφής, τα αισχρά ορθογραφικά και την απουσία νοήματος, όπως το νηπιακό "ένας φίλος μου στην Αμερική, μου είπε...", καταλήγω στο συμπέρασμα, ότι μας κοροϊδεύεις.Ρε μεροκαματιάρη, ανθυποϋπαλληλίσκο δεν χρειάζεται να το παίζεις νεοφιλελεύθερος (ερασιτέχνης) για να ονειρεύεσαι ότι είσαι και εσύ ένας από την άρχουσα τάξη και τους έχοντες το κεφάλαιο...ψιλοχεσμένο σε έχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ειπες πως

    "Για το άν γίνονται και σήμερα από εργάτες επιστήμονες, να ρωτήσεις τους εργάτες του Οχάϊο και της Πενσυλβάνια που έμειναν στο δρόμο γιατί τα εργοστάσια κλείσανε και μεταφέρθηκαν στην Ινδία, όπως επίσης και τους νέγρους της Φλόριδα που ζώ, που άμα δεν έχει construction jobs, ή κλείσουν τα McDonalds που άνοιξε κάποιος enterpreneur μέσα σε 4 λεπτά όπως ευαγγελίζεσαι, πάνε με τα παιδιά τους στο ταμείο ανεργείας."



    δεν ειμαι σιγορους για το τι ψηφιζει η φλοριντα (ελλαδα μενω) αλλα μηπως επρεπε καποιος να πει στο οχαιο και στην πενσυλβανια να μην ψηφισουν δημοκρατικους ?
    Μηπως καποιος επρεπε να τους εξηγησει πως βαζοντας περισσοτερους φορους στις επιχειρησεις θα εφταναν σε ενα σημειο που θα τους συμφερε περισσοτερο να πανε τα εργοστασια τους στην ινδια και στην κινα?

    απο οσο γνωριζω το συνταγμα των ΗΠΑ δε λεει πουθενα πως η κυβερνηση πρεπει να βρισκει δουλια στο κοσμο??
    για την ακριβεια λεει το ακριβως αντιθετο πως πρεπει να ευνοει τον ανταγωνισμο και την ελευθερη οικονομια

    Εαν αυτο δε σου αρεσει και προτιμας την εγγυημενη υγεια/παιδεια/δουλεια της λιθουανιας γιατι δεν μεταναστευσες εκει και πηγες στην αμερικη που σε εκμεταλλευονται οι τραπεζες και οι μαυροι ειναι στο ταμειο ανεργειας?



    πηγαινε και διαβασε το συνταγμα της χωρας που ζεις

    http://avalon.law.yale.edu/subject_menus/fed.asp

    εκει θα καταλαβεις πως αυτο που ζητας ειναι απλα αντισηνταγματικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος27/10/09 02:33

    βρε σαχλαμάρα ολκής, το κλείσιμο των επιχειρήσεων στο Οχάϊο και στην Πενσυλβάνια συντελείται τα τελευταία δέκα-δεκαπέντε χρόνια... οι όποιοι δημοκρατικοί φταίνε ή οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές; Έχει διαφορά η πολιτική Μπούς από την πολιτική Κλίντον, ξερολιάδη;
    Όσο για το πανηλίθιο επιχείρημα σου, του γιατί δεν πήγα να ζήσω στην Λιθουανία, τι να πώ; Ήξερα πως εκεί θα καταλήξεις, όπως όλοι σας, και ευτυχώς που το είπα και στο προηγούμενο μου πόστ, γιά να υπάρχει γραμμένο και να βλέπει ο κόσμος πως όλοι τις ίδιες κοτσάνες λέτε. Έχετε και checklist άραγε;

    Δεν είπα πως με ενοχλεί που οι νέγροι είναι στο ταμείο ανεργείας - μόνο ένας αναίσθητος θα το έπαιρνε έτσι. Είπα πως δεν έχουν ευκαιρίες και δουλείες πιά, ειδικά οι νέγροι, σαν επιχείρημα στην χώρα τον ευκαιριών που ευαγγελίζεσαι.

    Το σύνταγμα της χώρας που μένω είναι φτιαγμένο γιά να σε έχει μόνιμα στο λούκι, να πληρώνεις νυν και αεί και να μην σηκώνεις κεφάλι. Και κακώς έκανες παραδοχή πως δεν το ξέρω. Δεν χρειάζεται να μου το δείξεις link γιά το σύνταγμα της αμερικής - το ζώ και το ξέρω καλύτερα από πολλούς. Γι αυτό και έχω ιδίαν γνώμη και δεν μου τα είπαν οι φίλοι/συγγενείς/γνωστοί.

    Η κυβέρνηση, μπορεί να μην δίνει δουλειά στον κόσμο σήμερα. Επί New Deal μιά χαρά έδινε δουλειές και μιά χαρά ξεπέρασαν το κράχ. Το ίδιο προσπαθεί να περάσει ο Ομπάμα σήμερα αλλά επειδή έχουν καταφέρει να κάνουν τους πολίτες βούρλα σαν και του λόγου σου, αρνούνται να συμφωνήσουν. Και ξέρεις γιατί; Γιατί όλοι σας πιστεύετε πως "εγώ είμαι άλλος, εγώ θα τα καταφέρω, εγώ δεν χάνομαι"... όταν θα σκάσει ο σφάλιαρος και σε σάς, το ξανασυζητάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Napo (αν και, ειλικρινά, αναρωτιέμαι γιατί μπαίνω σε συζήτηση με το τρόλλι)

    1)Οι Γερμανοί επιχειρηματίες πρότειναν αυτό που πρότειναν διότι είναι εμφανώς πιο έξυπνοι από τους δικούς μας. Κατανοούν ότι όσο το μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού εξαθλιώνεται τόσο α) μπαίνει σε κινδύνους το status quo (αργά ή γρήγορα το πόπολο στρέφεται προς ακραίους) και β) χάνουν φράγκα οι επιχειρήσεις τους, αφού μειώνεται η κατανάλωση. Αυτά, κι άντε να τα εξηγήσεις στο φίλο σου το Μίχαλο...

    2)Ο Φρηντμανικός φιλελευθερισμός, τον οποίο τόσο γλύφεις, έχει να επιδείξει "εξαιρετικά" αποτελέσματα: τις μπανανίες του '70 στη Λατινική Αμερική, την κατάρρευση της Αργεντινής πιο πρόσφατα κι ακόμα πιο πρόσφατα τη χρηματοπιστωτική/οικονομική κρίση και την παγκόσμια ύφεση. Για να καταλάβεις τι ακριβώς ευαγγελίζεσαι, τα τέκνα του Φρήντμαν υποστηρίζουν ότι αν αφαιρέσουμε από την Πατησίων όλα τα φανάρια, όλη τη σηματοδότηση κι όλα τα όρια ταχύτητας, σύντομα η κίνηση θα είναι ομαλή και ταχεία. Δηλαδή, περιγράφουν την άλλη όψη του νομίσματος των όσων υποστήριζε ο υπαρκτός (ρε συ, μπας κι είσαι ΚΚΕς και μας το παίζεις ανάποδα;...). Γι' αυτό και τα δύο συστήματα καταρρέουν: διότι η ορθή λειτουργία τους προαπαιτεί την απουσία ανθρώπων.

    3)(και τέλος με το τρόλλι, Ζαφοδούλη μου...) Σύντομη περιγραφή της οικονομικής κρίσης: Κράτος ΗΠΑ αίρει τους περισσότερους ελέγχους για τις τράπεζες. Τράπεζες έχουν μαζέψει όλο το χαρτί. Τράπεζες δίνουν subprime στεγαστικά δάνεια, για να μην "κάθεται" το χαρτί. Επενδυτικές τράπεζες αγοράζουν δάνεια. Επενδυτικές τράπεζες παίζουν χρηματιστηριακή ρουλέτα με δάνεια. Επενδυτικές τράπεζες παρουσιάζουν προβλέψεις για τεράστια κέρδη. Δανειολήπτες των subprime αδυνατούν να αποπληρώσουν δάνεια. Τράπεζες αγχώνονται. Τράπεζες αυξάνουν επιτόκια. Ακόμα περισσότεροι δανειολήπτες αδυνατούν να αποπληρώσουν δάνεια. Τράπεζες "μένουν" από χαρτί. Επενδυτικές τράπεζες ανακαλύπτουν ότι η ρουλέτα έχει κολλήσει και χάνουν προβλέψεις για κέρδη. Όμως, επενδυτικές τράπεζες έχουν πουλήσει προβλέψεις και σε άλλους. Οι άλλοι ζητάν λεφτά τους πίσω... Φαντάζομαι ότι βλέπεις πού το πάω, ε; Πολύ απλά, αν δεν είχε συμβεί το "Κράτος ΗΠΑ αίρει τους περισσότερους ελέγχους για τις τράπεζες", μάλλον τα πράγματα θα ήταν καλύτερα. Αλλά, τι κλάσουν όλοι αυτοί; Εσύ κι ο Φρήντμαν μόνο έχετε την αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. δειτε εδω για μια αναλυση της παθογενειας της καημενης μπανανιας μας

    http://napouser.blogspot.com/2009/10/blog-post_26.html


    @exadaktylos


    "A democracy cannot exist as a permanent form of government. It can only exist until the voters discover that they can vote themselves money from the public treasure. From that moment on the majority always votes for the candidates promising the most money from the public treasury, with the result that a democracy always collapses over loose fiscal policy followed by a dictatorship. The average age of the world's great civilizations has been two hundred years. These nations have progressed through the following sequence: from bondage to spiritual faith, from spiritual faith to great courage, from courage to liberty, from liberty to abundance, from abundance to selfishness, from selfishness to complacency, from complacency to apathy, from apathy to dependency, from dependency back to bondage."



    @Khlysty

    "
    α) μπαίνει σε κινδύνους το status quo (αργά ή γρήγορα το πόπολο στρέφεται προς ακραίους) και
    "

    δηλαδη μας λες δωσε χρημα στο λαο αλλιως θα γινει τι? θα ψηφισουν ολοι ακραιους? οκτωβριανη επανασταση?
    δε το καταλαβαινω

    "β) χάνουν φράγκα οι επιχειρήσεις τους, αφού μειώνεται η κατανάλωση. Αυτά, κι άντε να τα εξηγήσεις στο φίλο σου το Μίχαλο..."

    δηλαδη τι προτεινεις? οι επιχειρησεις να πληρωσουν τον κοσμο για να αγορασει τα προιοντα τους? δηλαδη να τα δωσουν δωρεαν? Πως ακριβως θα βοηθησει τις επιχειρησεις αυτο? αν δεν βγαζουν κερδος ποιος ο λογος για τους επιχειρηματιες να συνεχισουν να τις εχουν ανοιχτες? ειτε θα τις κλεισουν και θα πανε αλλου ειτε θα αναγκαστουν αργα η γρηγορα να αυξησουν αντιστοιχα 5% το κοστος στα προιοντα τους


    3)
    αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι πως η κυβερνηση οχι μονο εβγαλε τον ελεγχο απο τις τραπεζες αλλα τις "αναγκασε" να δωσουν δανεια στα πλαισια του "κοινωνικου κρατους" και των προεκλογικων δεσμευσεων
    Οταν λοιπον η κυβερνηση αγοραζε ολα τα δανεια υψηλου ρισκου απο την μια τραπεζα και τα εδινε στην αλλη λογικο δεν ηταν να μεταφεροταν το προβλημα?


    Αυτο που δεν καταλαβαινει ειναι οτι ολα αυτα εγιναν γιατι καποιος υποσχεθηκε προεκλογικα σε ολους "ευκολο σπιτι"
    Ακουσαν "easy houses" και ολοι ψηφισαν δημοκρατικους
    Οπως αντιστοιχα ολοι ακουσαν "change we need" και ψηφισαν ομπαμα για αλλαγη στην υγεια και αργοτερα αντιλοιφθηκαν πως η λυση που εδινε ο ομπαμα ηταν κατι παρομοιο με τα σπιτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος27/10/09 04:45

    Δεν πάς να κοιμηθείς λέω εγώ, γιατί άρχισες τις παράνοιες; Τι μου απόδειξες με αυτό που είπε ο Alexander Tyler δηλαδή; (έχω κι εγώ google)
    Δηλαδή ό,τι έχει πεί κάποιος κάποτε είναι θέσφατο νύν και αεί; Ήξερε ο Tyler πως θα έρθει ο Φρήντμαν, ο Ρήγκαν, ο Μπούς και ο Ομπάμα και μας είπε ποιό είναι το σωστό, μήν και δεν το βρούμε;

    Γουάου, κατατροπώθηκα τώρα... Να σου δώσω κι εγώ ένα εδάφιο κάποιου διάσημου που να λέει πως η γή είναι επίπεδη και να ζήσεις με αυτό τη ζωή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος27/10/09 05:01

    σχετικά με το link (http://napouser.blogspot.com/2009/10/blog-post_26.html) που έδωσες... ξέρεις, υπάρχει και μία άλλη περίπτωση που τα αυστηρά οικονομικά που αντέγραψες μάλλον αφήνουν έξω...
    Να είναι οι 10 πραγματικοί φίλοι, να βοηθάν ο ένας τον άλλον, να μην έχουν ανάγκη να εκμεταλλευτούν ο ένας τον άλλο και τελικά να τα βρίσκουν και ενώ πληρώνουν αυτοί που έχουν, αυτοί που δεν έχουν να κάνουν κάποια εργασία γιά τους έχοντες και όλοι να περνάν καλά.

    Βέβαια, στον απόλυτο καπιταλισμό που ονειρεύεσαι, χωρίς φιλίες, χωρίς ανθρωπισμό, οδηγούμενο από το απόλυτο κέρδος του καθενός και συνεπικουρούμενου από την άποψη "εγώ μπορώ και αφού μπορώ κάνω, εσείς που δεν μπορείτε κόφτε το κέρατο σας" αυτά δε γίνονται... μπράβο λοιπόν γιά αυτό που έγραψες - απλά δείχνει πως είσαι κοντόφθαλμος και τα βλέπεις όλα σε $$$...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. χιλια συγγνωμη αγαπητε αλλα δε θα σε παρω απο το χερακι να σου εξηγησω πως δουλευει η ζωη με "ανθρωπισμο" και "αγαπη" και "φιλια"

    αυτα να πας στους πολιτικους να τα ζητησεις
    ειμαι σιγουρος πως ο Ομπαμα, η παπαρηγα, ο γιωργακης, ο τσιπρας και αλλοι απλοχερα θα σου υποσχεθουν εναν κοσμο γεματο φιλια αγαπη δικαιοσυνη αξιοκρατια και εναν ιδανικο κοσμο αγγελικα πλασμενο

    Η αμερικη στην οποια ζεις καταφερες με το αυταρχικο και απαραδεκτο συστημα που εσυ κατακρινεις να γινει η μεγαλυτερη υπερδυναμη της ιστοριας σε 200 μολις χρονια
    Αντιθετα τα μοντελα που κατακρινεις γεννηθηκαν πριν 150 χρονια και πεθαναν μολις πριν απο 10 χρονια με καμια επιτυχια παρα μονο καταστροφη πονο και δυσαρεσκεια

    Εαν πιστευεις πραγματικα πως μετα απο 5000 χρονια ταξικου συστηματος βασισμενο στον ατομικισμο μπορει να αλλαξει τι να σου πω μακαρι

    Εαν πιστευεις πως ο ανθρωπος ειναι δυνατον να κοιταξει περα απο τον εαυτουλη του τι να πω

    Εαν πιστευεις πως ο αλτρουισμος μπορει απο το 1% του πλυθησμου να φτασει στο 100% του πλυθησμου εγω αδυνατω να το πιστεψω

    Προσωπικα δεν μου αρεσει και φανταζομαι πως ο καθε λογικος ανθρωπος δε θα του αρεσε

    Οπως ειπα και πριν μπορεις να εισαι πολυ πονοψυχος με τον κοπο των αλλων
    Ειναι πολυ ευκολο
    Στην πραξη ομως κανεις δε χαριζει τον κοπο του χωρις ανταλαγμα

    Στην πραξη ολοι θελουμε να ξεπερασουμε τον γειτονα

    Γιατι ο γειτονας να εχει Αudi ?? εγω θα παρω Ferrari
    Γιατι ο γειτονας εχει ομορφη γκομενα εγω θελω πιο ομορφη
    Γιατι ο γειτονας εχει σπιτι με θεα θα παρω και γω
    Και τελος γιατι ο αλλος να καθεται και εγω να δουλευω? Θα καθομαι και γω

    Τα προβληματα αυτα υπαρχουν απο την εποχη των σπηλαιων εκατομμυρια χρονια πριν
    Ακομη και τα ζωα μαλλωνουν μεταξυ τους για τα θηλυκα ή την περιοχη τους
    Εσυ θελεις εναν ιδανικο κοσμο που δεν θα ειναι σαν ζουγκλα που οι ανθρωποι θα ειναι καλυτεροι απο τα ζωα

    Μηπως αυτο που ζητας ειναι αδυνατο ?
    ....γιατι ειναι φυσικος νομος


    Μηπως αυτο που ζητας ειναι απλα αυτοκαταστροφικο?
    .... γιατι αφαιρει τα οικονομικα κινητρα/ανταγωνισμο και οδηγει την κοινωνια στην απαθεια/τεμπελια και τελικα που αλλου στην παρακμη?

    εαν καπου στο μελλον μακρια υπαρχει μια ιδανικη κοινωνια χωρις αναγκη παραγωγης με ολα αυτοματοποιημενα και διαθεσιμα σε ολους μηπως σκοπος μας ειναι να φτασουμε αυτο το επιπεδο οσο πιο γρηγορα γινεται αντι να φιλοσοφουμε και καθυστερουμε παρακμαζοντας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. "Γιατι ο γειτονας εχει ομορφη γκομενα εγω θελω πιο ομορφη"

    Από τη στιγμή που βάζεις και τις γυναίκες στα "καταναλωτικά αγαθά", τελειώνει η συζήτηση μαζί σου από πλευράς μου.
    Μας χωρίζει χάος νοοτροπίας.
    Καλή σου τύχη και σου έυχομαι να μην βρεθεί ο fittest μπροστά σου και σε λιώσει σα σκουλήκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Α, με ρώτησες κιόλας, τι δικαιολογία μου έδωσαν για την απόλυση μου.
    Σου απάντησα, αλλά μάλλον δε σε βολεύει να απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. kala re katestramene akoma me ayton ton trompa asxoleisai?

    ma den exei delete ayto to gamimeno to blogspot?

    dld ama soy skasei kapoios k arxizei na grafei oti oi nazi einai filoi mas 8a ka8esai 150 selides na toy ejigeis oti "e oxi kai toso"

    eleos

    dld postareis gia aitisi FRAGKATON EPIXEIRIMATION gia psiloteri forologia kai o allos erxetai na soy pei oti diaolo exei katalabei apo eley8eri oikonomia to opoio bebaia kataligei sto oti ftaiei to KKE (kai meta oi ebraioi fantazomai)
    kai toy apantas bre kopane?

    loipon...ftaiei o bajevic, gayros kalos mono nekros,zito o kokalis!

    ok...na soy kopaniso kai ego 150 selides me analiseis na kanoyme koybentoyla gia aytes tis toso logikes kai tekmiriomenes apopseis moy...?
    (oxi tora giati exo ligo doyleia alla ama 8es to frontizo mexri to s-k)

    ela plz giati mono apo to net mporo na ta po ayta...ama ta leo live moy petane pagakia,lemonofloydes,
    xrisimopoihmena profilaktika
    kai eniote gates (zontanes) ase poy arxizei na brexei orizontia k pros ta pano moy

    pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiz leme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @napo
    Ρε τι μου θυμίζεις.....

    @all
    Τσεκάρετε το update. Κατά τα άλλα αισθάνομαι πως με καλύπτει το νο3 του βιολόγου

    @διον
    Μην φωνάζεις και μην ωρύεσαι. Αυτα εχουν οι δημοκρατίες. Θα απαντάω όταν υπάρχει λόγος και θεωρώ πως πρεπει. Οσο ο οποιος σχολιαστης δεν υβριζει, εχει το ελευθερο να γραφει οτι γουσταρει εδω μεσα. Το αν θα το παρουμε σοβαρα η οχι είναι άλλο καπέλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Napo (και τέλος)

    Ο Μουσολίνι και ο Χίτλερ, ξέρεις, δημοκρατικά εξελέγησαν. Αλλά, ξέχασα, δεν τα γράφουν αυτά οι ψυχοϊστορικοί που μελετάς.

    "Στην πραξη ολοι θελουμε να ξεπερασουμε τον γειτονα

    Γιατι ο γειτονας να εχει Αudi ?? εγω θα παρω Ferrari
    Γιατι ο γειτονας εχει ομορφη γκομενα εγω θελω πιο ομορφη
    Γιατι ο γειτονας εχει σπιτι με θεα θα παρω και γω
    Και τελος γιατι ο αλλος να καθεται και εγω να δουλευω? Θα καθομαι και γω". Ευχαριστώ που μου δίνεις επιπλέον επιχειρήματα.

    Τέλος, η απορρύθμιση των αγορών άρχισε επό Ρήγκαν και Μπους, συνεχίστηκε -πιο ήπια και με ορισμένους κανόνες- επί Κλίντον και επί Dubya απλώς ολοκληρώθηκε. Αλλά, ρε, γαμώτο, δεν το γράφει αυτό ο Φρήντμαν, έτσι;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τόσο κόπο έριξα για να απαντάω, και το μόνο που κερδίζω είναι ένα @all.

    Και μετά στο λέει ο Ναπος ότι "ο εργατικός ανταμείβετε".
    Αίσχος κύριοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Είδα το Update!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @antidrasi+sex
    Τι να απαντουσα; "Συμφωνω", "με καλυπτεις" και αλλα χαριτωμένα;;;

    :ΡΡΡΡ

    Ελπιζω με το update να βρηκα τον σωστο παλμο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @napo

    "πληροφορικος σε ιδιωτικη φαρμακευτικη επιχειρηση"

    Ρε σύ...μια που είμαστε και συνάδελφοι (Senior developer στην Βιοπληροφορική σε πανεπιστήμιο στην Σκωτία) να σε ρωτήσω...

    1ον) Με αυτά τα σεντόνια που γράφεις και τόσο ενημερωμένος που είσαι με τα πρωινάδικα.... κώδικα πότε γράφεις;;;

    2ον) Μια που δε γράφεις κώδικα... δε φοβάσαι μη σε απολύσουν;; (Να δεις που θα είναι και στο δημόσιο να γελάμε)

    3ον) Τελικά οι υπολογιστές μιλάνε αρχαία Ελληνικα;;;

    @Zaphod
    Να το ταίζεις, να το σκεπάζεις να μη σου κρυώσει, και πάνω από όλα να το αγαπάς.

    Άντε να σου ζήσει ( το τρολλάκι βλε :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος27/10/09 16:53

    όχι ρε napo, μην με πάρεις απ' το χεράκι, γιατί δεν είσαι ικανός ούτε να με περάσεις γύρω από μιά λακκούβα του δρόμου. Και το χειρότερο είναι πως όχι μόνο θα με ρίξεις στο λάκκο με τα σκατά που θέλεις να ονομάζεις "κοινωνία", αλλά στην κοινωνία αυτή που ευαγγελίζεσαι δεν θα έρθει και κανένας να μας βγάλει...

    Όσο γιά τα υπόλοιπα, σου απάντησε ο αντίδραση+σεξ... όταν θα δείς τους ανθρώπους σαν ανθρώπους και όχι σαν commodities, έλα να το ξανασυζητήσεις.

    Γιά το μόνο που δεν χαίρομαι, είναι γιά την μέρα που θα καταλάβεις πως αυτοί που νομίζεις πως είναι "μαζί" σου, είναι στην πραγματικότητα οι "άλλοι"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καλησπερα

    σας ελειψα???


    @antidrasi+sex

    "
    "Γιατι ο γειτονας εχει ομορφη γκομενα εγω θελω πιο ομορφη"

    Από τη στιγμή που βάζεις και τις γυναίκες στα "καταναλωτικά αγαθά", τελειώνει η συζήτηση μαζί σου από πλευράς μου.
    Μας χωρίζει χάος νοοτροπίας."

    προφανως δεν συμμεριζεσαι τη νοοτροπια της πλειοψηφειας του ανδρικου πληθυσμου. Προφανως πιστευεις πως η ομορφη/εξυπνη/ηθικη γυναικα θαπεσει απο τον ουρανο σπιτι σου
    Δεν χρειαζεσαι χρηματα για να κανεις μια σχεση?
    Δεν χρειαζεσαι παιδεια (σπουδες-λεφτα) για να μπορεσεις να μιλισεις σαν ανθρωπος και οχι σαν ζωο σε αυτην?


    "Α, με ρώτησες κιόλας, τι δικαιολογία μου έδωσαν για την απόλυση μου.
    Σου απάντησα, αλλά μάλλον δε σε βολεύει να απαντήσεις."

    προφανως δεν εισουν αρκετα χρησιμος σε αυτους και μπορουσαν να βρουν καποιον καλητερο
    Ξεστραβοσου λιγο δες τον κοσμο δουλεψε παραπανω κανε τον αλλο να σε εχει αναγκη για να σε πληρωσει παραπανω
    Αλλα παλι αυτα δεν προκειται ποτε να στα πει ο πολιτικος/φιλος/γνωστος ο οποιος απλα θα σου πει εισαι ο καλυτερος σε εκκμεταλευτηκε το "συστημα" αξιζεις περισσοτερα
    Ε λοιπον προφανως οχι σορρυ αγαπητε


    "dld ama soy skasei kapoios k arxizei na grafei oti oi nazi einai filoi mas 8a ka8esai 150 selides na toy ejigeis oti "e oxi kai toso"
    "

    fysika kai prepei na afierwseis 150 selides de blepeis poy toy exw balei to pistoli ston krotafo perimenontas apantisi?



    "@all
    Τσεκάρετε το update. Κατά τα άλλα αισθάνομαι πως με καλύπτει το νο3 του βιολόγου"

    καλοοοοο ωραιος ο αρκας



    @Khlysty


    φυσικα και εκλεγηκαν δημοκρατικοτατα
    Γιαυτο και δεν εφταιγαν για τα εκατομμυρια που σκοτωσαν
    Οπως δεν φταιει ο γιοργακης και ο κωστακης για την μπανανια που ζουμε
    Εμεις τους ψηφιζουμε
    Αντιθετα στη σοβιετια μπορει κανεις να κατηγορησει τον σταλιν οσο θελει αφου ηταν δικτατορας και κανεις δεν τον ηθελε


    "Ευχαριστώ που μου δίνεις επιπλέον επιχειρήματα"

    αφου συμφωνεις μαζι μου τι συζηταμε?
    εαν και εσυ κοιτας να ξεπερασεις τους αλλους αυτο δεν θετει αυτοματως τις ταξεις στην κοινωνια?


    @eidomen

    δεν εχω ορεξη για ψευτομαγκιες πρεπει να γραψω κωδικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @exadaktylos

    Η κοινωνια στην οποια ζεις η αμερικη αντιθετα απο την ελλαδα εχει την υπερτατη ελευθερια και δημοκρατια που υπαρχει αυτη τη στιγμη στον πλανητη
    Π.χ στο ελλαδισταν οσοι τολμουν να πουν αυτα που λεω εγω τους κοροιδευουν ως τρολλ και σε συνολο 10 ποστερς οι 9 με βριζουν
    Στο ελλαδισταν εαν τολμησεις αυτα να τα πεις σε εθνικο δικτυο την αλλη μερα ολες οι εκπομπες τυπου λαζοπουλου σε σκυλοβριζουν
    στο ελλαδισταν οσοι τολμησουν να τα πουν σε πανεπιστημιο θα καει το πανεπιστημιο

    Αντιθετα στην αμερικη που ζεις εαν βγει καποιος αντιθετος με την επικρατουσα αποψη π.χ. αριστερος (Νοαμ Τσομσκι) οχι μονο βγαινει σε εθνικο δικτυο αλλα μπορει να μιλησει και σε πανεπιστημια και ειναι αξιοσεβαστος

    Αυτη η τρομακτικη αισθηση ελευθεριας εχει ομως και ενα αρνητικο
    Σου δινει την ελευθερια να εισαι ΦΤΩΧΟΣ
    Ειναι απολυτως στα χερια σου να αλλαξεις τη ζωη σου εισαι ελευθερος να κανεις οτιδηποτε ενεργεια/εμποριο/επιχειρηση προς αυτο χωρις να σε ενοχλησει κανεις
    Ειναι γραμμενο στο ιδιο το συνταγμα

    το εαν θα πεσεις στο λακκο με τα σκατα εξαρταται απολυτως απο εσενα
    Εαν θες καποιον να σε βγαλει απο το λακκο μπορεις να πας σε καποια αλλη χωρα με αλλη φιλολαικη ιδεολογια
    Ολως περιεργως παντως τα τελευταια χρονια η χωρα σου ειναι η νουμερο 1 σε μεταναστευτικη ροη
    Το μοναδικο παραδειγμα χωρας που μεσα σε 200 χρονια εγινε τοσο δυνατη και με τοσο υψηλο επιπεδο ζωης



    "Όσο γιά τα υπόλοιπα, σου απάντησε ο αντίδραση+σεξ... όταν θα δείς τους ανθρώπους σαν ανθρώπους και όχι σαν commodities, έλα να το ξανασυζητήσεις"


    Στα λογια ολοι ειμαστε ανθρωπιστες
    Στα λογια ολοι ειμαστε αλτρουιστες
    Στα λογια ολοι νοιαζομαστε για τον συνανθρωπο
    Οταν ομως η μανα μου δεν ειχε γιατρο και κρεββατι να παει στο νοσοκομειο μετα απο 40 χρονια εργασιας γιατι ο γιατρος επρεπε να παει να φροντισει εναν φτωχο πιστεψε με τα λογια δεν ειναι αρκετα
    Οταν ο πατερας μου παιρνει συνταξη 1300 ευρω ισα με τον αλλο ο οποιος μια ζωη τεμπελιαζε και μπεκροπινε γιατι "ολοι οι εργαζομενοι εχουν δικαιωματα"


    και για να τελειωνει επιτελους αυτη η συζητηση
    Υπαρχουν πολλες αποψεις
    Μπορει να ενεργεις με βαση το συναισθημα και τι ελπιζεις
    Μπορει να ενεργεις με βαση τη λογικη και τι μπορεις
    Την αληθεια ομως την ξερεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος27/10/09 18:58

    Στο είπα και πρίν - βλέπεις την αμερική που θέλεις, όχι την αμερική που είναι. Όποιος είναι εξω από το χορό, πολλά τραγούδια λέει. Έλα να ζήσεις εδώ και μετά να έχεις άποψη από την χώρα της ελευθερίας - από τον immigration officer στο αεροδρόμιο, μέχρι τον μετανάστη στο supermarket. Όσο είσαι απ' έξω, απλά πιπιλάς καραμέλες.

    και γιά να τελειώνω :

    στα λόγια, όλοι είμαστε καπιταλιστές, άνετοι, μάγκες, έξυπνοι, διαβασμένοι, ανώτεροι... όπως ακριβώς τα λές, αλλά και από την αντίθετη. Προφανώς και μετράνε οι πράξεις του καθενός, που δεν τις ξέρουμε και τελικά δεν περνάνε από την κρισάρα του κάθε τιμητή. Σου εύχομαι να μην βρεθούν οι "άλλοι" και σε πατήσουν σαν το σκουλήκι που νομίζεις πως δεν θα σε αντιμετωπίσουν, και επίσης σου εύχομαι να βρεθεί αυτός που θα σε σηκώσει, παρά το ότι πιστεύεις πως όλοι είναι σαν τα μούτρα σου ή πως αυτό είναι το θεμιτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. εμενα βρεθηκαν και με πατησαν σαν το σκουληκοι και δε μου αρεσε πραγματι

    Γιατο στον κοσμο που ζουμε εχω σταματησει να ελπιζω πως θα βρεθει καποιος να με σηκωσει και γιαυτο προσπαθω μονος μου

    Εσυ μπορει να προσπαθεις και να ελπιζεις ταυτοχρονα και σε θαυμαζω για αυτο
    αλλα πες στους αλλους ψωμιαδιδες της παρεας πως με ελπιδα μονο και χωρις προσπαθεια δεν κανουν τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ρε μπαγάσα, δεν ήθελα να ξανασχολιάσω, αλλά είσαι άπαιχτος:

    "Π.χ στο ελλαδισταν οσοι τολμουν να πουν αυτα που λεω εγω τους κοροιδευουν ως τρολλ και σε συνολο 10 ποστερς οι 9 με βριζουν"

    Το ότι εκφράζουμε τα αντίθετα με επιχειρήματα, σημαίνει ότι σε βρίζουμε?

    Εκτός λοιπόν από κτηνώδης ατομικιστής και σεξιστής είσαι μάλλον ΚΑΙ φασίστας.

    "Οταν ομως η μανα μου δεν ειχε γιατρο και κρεββατι να παει στο νοσοκομειο μετα απο 40 χρονια εργασιας γιατι ο γιατρος επρεπε να παει να φροντισει εναν φτωχο πιστεψε με τα λογια δεν ειναι αρκετα"
    Ωραίο το παραμυθι που σας πέταξαν η Θάτσερ και ο Ρήγκαν και το φάγατε αμάσητο. Απροπό, στην Κούβα που έχει σύστημα που κατηγορείς, αυτό ΔΕΝ συμβαίνει. Γιατί άραγες? Ίσως γιατί εκεί δεν λένε "α, κοστίζει να έχει το δημόσιο σύστημα αρκετούς γιατρούς και κρεβάτια για όλους αυτόυς τους βρωμοπρολετάριους που βρωμάνε τα χνώτα τους".

    Η απόλυτη διαστρέβλωση και μαλακία που σε δέρνει όμως, έρχεται εδώ:

    "προφανως δεν εισουν αρκετα χρησιμος σε αυτους και μπορουσαν να βρουν καποιον καλητερο
    Ξεστραβοσου λιγο δες τον κοσμο δουλεψε παραπανω κανε τον αλλο να σε εχει αναγκη για να σε πληρωσει παραπανω"
    Και προφανώς δεν βρήκαν κάποιον καλύτερο, αφού όπως σου είπα πριν, άλλαξαν 6 μέσα σε 5 χρόνια. Αλλά την μαλακία σου, θα την πεις, δε πα να γαμιέται ο κόσμος ανάποδα, ότι και να σου λέει ο άλλος.

    Και για να τελειώνουμε:

    "προφανως δεν συμμεριζεσαι τη νοοτροπια της πλειοψηφειας του ανδρικου πληθυσμου."

    Προφανώς, και χαίρομαι για αυτό.

    "Προφανως πιστευεις πως η ομορφη/εξυπνη/ηθικη γυναικα θαπεσει απο τον ουρανο σπιτι σου
    Δεν χρειαζεσαι χρηματα για να κανεις μια σχεση?"

    Προφανώς και όχι. Τα χρήματα τα χρειάζονται για γυναίκες οι ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΜΙΚΡΟΨΩΛΟΙ.

    "Δεν χρειαζεσαι παιδεια (σπουδες-λεφτα) για να μπορεσεις να μιλισεις σαν ανθρωπος και οχι σαν ζωο σε αυτην?"

    Ναι, χρειάζεται, αλλά όχι από λεφτά. Ξέρω λεφτάδες αγροικόυς και φτωχούς με ΑΠΕΙΡΗ παιδεία.

    Αντε, γεια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @napo
    "συνολο 10 ποστερς οι 9 με βριζουν"
    Kανεις δεν σε βρίζει. Αν αυτα που λες ειναι για σιχτιριασμα δεν φταιω εγω. Επικαλουμαι το δικαιωμα στην διαφωνια. Επισης επικαλουμαι το δικαιωμα να θεωρω πως μιλαω με ρολο/χαρακτήρα (βλ τρολλ) και οχι με πραγματικο ανθρωπο μέχρι νεοτέρας.

    Για πες μου ρε γνώστη της δημοκρατίας που μου έκανες και μαθημα σε παλαιοτερο ποστ. Οι αρχαίοι αθηναίοι όσους είχαν τέτοιες απόψεις τι θα τους έκαναν;


    @antidrasi+sex
    "Εκτός λοιπόν από κτηνώδης ατομικιστής και σεξιστής είσαι μάλλον ΚΑΙ φασίστας."
    Kαι αυτο δυστυχως δεν ειναι βρισια. Αλλιώς και μεις πρεπει να πουμε πως μας εβρισε ως κομμουνιστες, διεθνιστες, αθεους κτλ κτλ

    Μονο που ο αντιδρασοσεξικος εχει και ενα αλφα δικιο :)))

    ....... οπως και στα υπολοιπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @antidrasi+sex


    "Το ότι εκφράζουμε τα αντίθετα με επιχειρήματα, σημαίνει ότι σε βρίζουμε?"

    oxi χαλαρωσε απλως λεω πως σε αυτη τη χωρα εχουμε παθει ολοι γενικη ζημια απο το φοβο μη χαρακτηριστουμε φασιστες/καπιταλιστικα γουρουνια/ακροδεξιοι και λογω καποιων συνδρομων μεταπολιτευτικων προτιμουμε την αυτοκαταστροφη


    "Ωραίο το παραμυθι που σας πέταξαν η Θάτσερ και ο Ρήγκαν και το φάγατε αμάσητο. Απροπό, στην Κούβα που έχει σύστημα που κατηγορείς, αυτό ΔΕΝ συμβαίνει. Γιατί άραγες? "

    πραγματι
    γιατι τοτε ολοι φευγουν απο την κουβα και πανε στην κακια αμερικη
    και κανενας δε φευγει απο την κολαση της αμερικης για να παει στον παραδεισο της κουβας?

    γιατι ολοι εφυγαν απο την ανατολικη ευρωπη και πηγαν στην αμερικη αντι να πανε πχ στην κινα/βιετναμ/κουβα
    οπου οπως λες εχει και τσαμπα υγεια και παιδεια κτλ?



    "Αλλά την μαλακία σου, θα την πεις, δε πα να γαμιέται ο κόσμος ανάποδα, ότι και να σου λέει ο άλλος."

    εαν εκανα λαθος και εισαι αξιος φανταζομαι θα περιμενεις τηλ. απο στιγμη σε στιγμη να σε απαναπροσλαβουν



    "Ναι, χρειάζεται, αλλά όχι από λεφτά. Ξέρω λεφτάδες αγροικόυς και φτωχούς με ΑΠΕΙΡΗ παιδεία"


    εξερεσεις μπορει να πει ο καθενας
    οι αριθμοι ομως δε λενε ψεματα
    τα πρωτα 10 πανεπιστημια του πλανητη ειναι στην αμερικη και κοστιζουν χιλιαδες δολλαρια το χρονο
    αντιθετα η κορυφαια παιδεια που παρεχουν τα ελληνικα πανεπιστημια που παρεχεται δωρεαν βρισκεται κατω απο την 200η θεση παγκοσμιως

    εαν θεωρεις λογικο η ελλαδα που εφευρε την Ακαδημια και το πανεπιστημια πριν 3000 χρονια να ειναι κατω απο αφρικανικες χωρες τι να σου πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @Zaphod

    "Για πες μου ρε γνώστη της δημοκρατίας που μου έκανες και μαθημα σε παλαιοτερο ποστ. Οι αρχαίοι αθηναίοι όσους είχαν τέτοιες απόψεις τι θα τους έκαναν;"

    τυποι σαν και εσενα θα ειχαν εκτελεστει με συνοπτικες διαδικασιες οπως πχ ο σωκρατης καταδηκαστικε γιατι εισηγαγε κατι παρομοιο που εισαγεεις εσυ την αθεια (λεμε τωρα)

    θα μου πεις και ειναι σωστο αυτο? χμμμ εδω σηκωνει συζητηση το πραγμα. Ηταν σωστο να νομιμοποιηθει το ΚΚΕ ή η χρυση Αυγη κομματα τα οποια αμφισβητουν την ιδια την δημοκρατια?
    Εχει δικαιωμα ενας φασιστας (κουμμουνιστης ή εθνικοσοσιαλιστης) να ιδρυσει κομμα ? (π.χ. πλευρης/φλωρακης)
    Δυστηχως η δημοκρατια μας το επιτρεπει και γιαυτο και την θεωρω απαραδεκτο πολιτευμα χωρις λογικη. Απο την αλλη πλευρα υπαρχει διαθεσιμο κατι καλυτερο?

    Εαν ενδιαφερεσαι παραπανω για το αν η εθνικη ασφαλεια ερχεται πανω απο το δικαιωμα της ελευθεριας του λογου δες και αυτο

    http://www.imdb.com/title/tt1073241/

    Αριστουργηματικη ταινια



    "Εκτός λοιπόν από κτηνώδης ατομικιστής και σεξιστής είσαι μάλλον ΚΑΙ φασίστας."
    Kαι αυτο δυστυχως δεν ειναι βρισια. Αλλιώς και μεις πρεπει να πουμε πως μας εβρισε ως κομμουνιστες, διεθνιστες, αθεους κτλ κτλ"

    σωστα γιαυτο και αλλωστε δεν διαφωνω με σενα αλλα με τις ιδεες σου



    "Μονο που ο αντιδρασοσεξικος εχει και ενα αλφα δικιο :)))

    ....... οπως και στα υπολοιπα"


    Η πλειοψηφεια της κοινωνιας και του πλανητη ολου ειναι με το μερος μου
    Αντιθετα με το μερος συντασσονται ομαδες μειοψηφειας που στις περισσοτερες χωρες του κοσμου δεν φτανουν ουτε το 1%
    Στην αμερικη το κκε δεν εχει ουτε 0.5%
    Στην ρωσσια ουτε 5%
    Η κινα εχει ξεχασει τι παει να πει αριστερα εδω και πολλα χρονια
    Ακομη και στο Ελλαδισταν ειμαστε 80%-20%

    Επειδη εχεις 3-4 φανατικους στο βλογκ να συμφωνουν μαζι σου δεν παυει να ειναι ψευδαισθηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αλλ' αντ' αλλα της Παρασκευης το γάλα...

    Μολις σταματησεις:
    να πετας τσιτατα,
    να μην καταλαβαινεις τι σου γραφουμε,
    να απορριπτεις συλληβδην οτι δεν καταλαβανεις γενικως ΚΑΙ
    μαθεις να γραφεις στοιχειωδη ελληνικα, τοτε το ξαναπιανουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δλδ, όταν θα πάρει ο μΠΑΟΚ πρωτάθλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @zapho


    "Αλλ' αντ' αλλα της Παρασκευης το γάλα..."

    περιεργο το ιδιο φενεται και απο αυτη την πλευρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Δεν περιμενα και τιποτε διαφορετικο. Το προβλημα ειναι πως τα εχεις βρει εσυ με εσενα και τον εαυτο σου και συνεννοείστε. Με τους υπολοιπους ομως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. απο ποτε η αληθεια χρειαζεται χορηγους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir