Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Σάββατο, Μαΐου 19, 2012

Περισυλλογή και ενδοσκόπηση

@ Συριζα

Ο στόχος ειναι και πρέπει να είναι η κατάληψη της εξουσίας, ναι; Ολα τα κομματα, ακομα και το ΚΚΕ εσχάτως, αυτόν έχουν ως δηλωμένο απώτερο στόχο. Οποτε και σεις πρέπει να φέρεστε έτσι. 

Προφανώς λοιπον για να πάρεις την εξουσία πρέπει να πάρεις ψήφους. Και θα ρίξεις και νερό στο κρασί σου. Αυτα ειναι κατανοητά.

Το παλιό αφεντικό του ΚΚΕ, ο Χαρίλαος Φλωράκης, που είχε φάει και πολεμο, και εξορίες και φυλακές και ότι γουστάρεις και τα ήξερε καλα τα κόζα τα επαναστατικά δεν είχε διστάσει να "συμμαχήσει και με το διάβολο" προκειμένου να φύγει η τοτινή πασοκική χολέρα. Τώρα ομως η πασοκική χολέρα έχει υποστεί... πολλαπλασιασμο. ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και λοιποι φιλελευθεροι, το "φιλοευρωπαϊκό" (φιλοψυχαρικο; φιλομπομπολικο; :P) μέτωπο ειναι ο τωρινός αντίπαλος είτε το παραδέχονται είτε όχι. Και να δείτε που αν ζορίσουν τα κοζα και η Δραση και η ΔηΣυ θα πανε στην ΝΔ. Μετά θα πάει το ΛΑΟΣ. Και μετά αν χρειαστεί και το ΠΑΣΟΚ (θα γεμίσει με ...συνιστώσες η Δεξιά!! :P). Ακόμα και η ΧΑ (λογικά μετεκλογικά για να μην τσινήσει ο κόσμος), προκειμένου να μην "βγουν τα κομμούνια". Και κάπου εκεί πιθανόν να δώσει χείρα βοηθείας και η ΔημΑρ. Το πόσοι από αυτούς θα χρειαστούνε θα φανεί απο τα γκάλοπ. Οσο πέφτει η ΝΔ στα γκαλοπ, τοσο θα μαζεύει. Αν ανέβει πολύ θα διασπαστεί σε πόλους, έτσι ώστε να τσιμπάει και τις ουδέτερες ψηφους και να συνεργαστούν μετά "ελλείψει πειστικής εναλλακτικής λύσης". (προσοχή δεν μιλάμε για συνομωσιολογίες και τέτοια. Εκτίμηση κάνω του πως θα συμπεριφερθεί "ειλικρινά" και πολιτικά ο καθένας)

Το ζήτημα ειναι να υπάρχει απάντηση, να υπάρχει αντίπαλο δεος. Το αντίπαλο δεος δεν μπορεί να ειναι το ΚΚΕ στην παρούσα φάση, για δικούς του κυρίως λόγους μιας και επιλέγει την ... υπερβατικότητα. Ο Συριζα δεν ξέρω αν ειναι, ξέρω πως πρέπει να γίνει το αντίπαλο δεος. Και για να το κάνει μπορει να χρειαστεί να "συνεργαστει με το διάβολο" (ποητική αδεία) αλλά όχι και να πουλήσει (ποητική αδεία ξανά) την ψυχή του στο διάβολο.

Η κυριοτερη αιτία που πνέω διαχρονικά μένεα ενάντια στο πασοκ δεν ειναι το μνημόνιο κτλ. Ειναι, μετά απο σχεδον 40 χρονια στο προσκήνιο, σχεδόν 20 στην εξουσία, μετά απο 2μιση χρόνια ακραίας "νεοφιλελεύθερης" (πολλά εισαγωγικα. Οπως και ολες οι πολιτικες στην Ελλάδα, ετσι και ο νεοφιλελευθερισμος εφαρμοστηκε με ΕΛ τροπο) και βαθιά συντηρητικής πολιτικήςη απαίτηση τους να τους αποκαλούμε ...σοσιαλιστές! Και η πεποιθησή τους πως είναι σοσιαλιστές και πως αυτα που κάνουν είναι ...σοσιαλιστικα! Ε όχι κύριοι ΔΕΝ είστε!
Άκουσα προχτές έναν (τον Πρωτόπαππα νομίζω) να διερωτάται μεγαλοφώνως: 
"Νοείται σοσιαλδημοκρατία στην Ελλάδα χωρίς ΠΑΣΟΚ;" και κανείς στο τηλεπάνελ, ουτε ο Συριζαίος ουτε ο Δημαρίτης δεν είχε τα κοχόνες να του πεί "ναι ρε μπαγλαμά, θεωρείται και παραθεωρείται. Πιο πολύ σχετική με την σοσιαλδημοκρατία ήταν η Θάτσερ παρά εσείς. Αει στο διάολο". (ο Δημαρίτης κατι είπε περί "αυτου του ΠΑΣΟΚ". Μαλακίες. Τι αυτό και το άλλο. Τα ίδια σκατά ειναι το πασοκ εδώ και 30 χρόνια. "Τα πάντα όλα, το 'να τ' άλλο, βάλτε με στην εξουσία και όλα καλά", τώρα θα τους μάθουμε;)

Λοιπον που μείναμε; Οταν λέμε να συνεργαστούνε με το διαβολο προφανώς δεν αναφέρομαι σε κόμματα, αποκόμματα, προσκόμματα και τέτοια, παρά μόνο στον κόσμο. Απλα υπογραμμίζω πως οι υπερβατικές και ουτοπικές προγραμματικές δηλώσεις της κάθε συνιστώσας πρεπει να περιμένουν ελαφρώς. Καλό το "ΕΟΚ-ΝΑΤΟ-συνδικάτο" κτλ , αλλα πριν απ όλα αυτά πρέπει να κουμανταριστεί μια χώρα. Καλη η κοινωνικοποιηση των μεσων παραγωγής, αλλά προϋπόθεση ειναι να έχουμε παραγωγή. Πρεπει λοιπον να βρεθει μια κοινη αριστερή συνισταμένη, μια συμφωνία που να πατάει στην πραγματικότητα (αλλιώς να πα να ψηφίσω ΚΚΕ να' ουμε!) και αυτή να κοινωνηθεί στον κόσμο (α, προσωπικά θεωρώ πως έχει βρεθεί, αλλά χανει σε...επικοινωνία....)

Παραπέρα όμως ΔΕΝ μπορεί η κοινή αυτη συνισταμένη να είναι σχετικη με τους άλλοι, γιατί άμα ήτανε ήξερα και γω να ψηφίσω τους ....άλλοι, σωστά; Δηλ. δεν πρέπει να ξεφεύγει απο τις βασικές αριστερες/σοσιαλιστικες/ξερωγω καταβολές. Και εκεί πρέπει στο ΣΥΡΙΖΑ να είναι ανένδοτοι.

Τωρα, αν τους ψηφίσουν έχει καλως. Αν δεν τους ψηφίσουν, πάλι έχει καλώς. Με το ζόρι να πάμε στην εξουσία; Ειδαμε την πρεμουρα (κατά σειρά: ΣΕΒ, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΔημΑρ) να μας βάλουν μέσα. Είδαμε 149 να γλύφουν 52, "χωρίς εσάς δεν γίνεται, αλλά θα κάνετε ότι θέμε ε;".

 Αυτα τα ...ανανεωτικά (Σπίθα :ΡΡΡ) πως αμα μπουμε εμεις θα ειναι καλύτερα και τέτοια τα είδαμε. Ανδρουλάκης, Δαμανάκη, Βούγιας, παραλίγο Κωνσταντόπουλος και δεν θυμάμαι ποιος άλλος. Διαφορά εγώ δεν είδα. Αμα ειναι για να γίνει εξουσία ο συριζας και να φάμε για τα επόμενα 30 χρόνια ακόμα ένα ΠΑΣΟΚ στην μάπα, δεν θα παρω, ευχαριστώ πολύ.

Οπως έχει λεχθεί επί μνημονίου η ρητορική του ΠΑΣΟΚ προκαλουσε επιεικώς αηδία. "Ειμαστε σοσιαλιστές, αλλά αναγκαζόμαστε να πάρουμε μέτρα αντίθετα με την ιδεολογία μας διοτι οι καιροι ειναι δυσκολοι" και μπλα μπλα μπλα.

ΜΑΛΑΚΙΕΣ! Αν η σοσιαλιστική εφαρμογή είναι μόνο για όταν "λεφτά υπάρχουν" τότε ο Σοσιαλισμός είναι για τον πούτσο! (με το συμπάθειο και συγνώμη που είπα "Σοσιαλισμός"). Αμα ητανε να ζουμε σε ..παράδεισο ήξερα και εγω να το παίζω πολιτικός και σοσιαλιστης και ότι θέλετε. Οχι κύριοι, κάνατε αυτά τα ...αντισοσιαλιστικά που κάνατε, απλούστατα επειδή δεν είστε σοσιαλιστές! (ε ρε Φιντέλ που σας χρειάζεται!) Καιρός λοιπόν να σταματήσει και αυτή η καραμέλα. Φαντάζομαι θα υπήρχε και άλλος, πιο ...σοσιαλιστικός τρόπος να λυθουν κάποια ζητήματα (κατι που το ΠΑΣΟΚ, φντ να το καταλαβαίνει στα ... γεράματα τάζοντας "όχι άλλες οριζοντιες περικοπές". Βεβαίως. Αφού μας  ξέσκισε στον ...σοσιαλισμό πρώτα)

Συμπέρασμα: Εννοείται πως όταν η ιδεολογία συγκρούεται με την πραγματικότητα, τότε κερδίζει η πραγματικότητα. Προφανώς. Αλλά ένας ο οποίος έχει ιδεολογία, γνώση της πραγματικότητας και ικανότητες προσαρμόζει την πολιτική του, μέσα απο την ιδεολογία του, όχι εκτός αυτής, στην πραγματικότητα. Το να υποστηρίζει κάποιος τα ίδια την Τρίτη και την Πέμπτη ασχέτως του τί έγινε την Τετάρτη ΔΕΝ είναι αποδειξη υγείας αλλά ηλιθιότητας. Αλλο αυτό όμως και άλλο να παραλλάσεις τον εαυτό σου συνέχεια και ...νδσοκικά μπας και πάρεις κανα κουκί παραπάνω. Το έκανε με μαεστρία για χρόνια ο Καρατζαφέρης μέχρι που ...ζαλίστηκε και έπεσε. Αλλά μεταξύ αυτών των δύο στάσεων υπάρχει τεράστια διαφορά.

To ΝΔΣΟΚ απετυχε στην διαχείριση της πραγματικότητας, έδειξε πως δεν έχει ιδεολογία πέραν της καρέκλας, και όσο για το επίπεδο ικανοτήτων ..... ας μην σχολιάσω καλύτερα. Μόνο λοβοτομημένος, ο οποίος ήταν σε απομόνωση για μια δεκαετία, μπορεί πλέον να ισχυριστεί πως το ΝΔΣΟΚ ειναι ικανό να διαχειριστεί αυτή τη χώρα.

Και εκεί επανέρχομαι στο ΣΥΡΙΖΑ και σε σημάδια που δεν με άρεσαν, γιατί θυμίζουν....άλλους
* Μα τον Αρσένη;
* Προς τι η "υποκλιση" στον Ιερώνυμο; Την τελευταία φορα δεν επιλέχθηκε η "πολιτική κίνηση" του πολιτικού όρκου και μακρυά απο τους ρασοφόροι και τέτοια; Τί έγινε ρε παιδιά; Νομίζετε πως το κοινό σας είναι οι θεούσες;
* Δεν πρέπει να μπαίνουμε στην λούμπα που μας ρίχνουν. Πρωταρχικος αντίπαλος ειναι το ΝΔΣΟΚ, όχι η ΔημΑρ (οσο και αν ...φωνάζει) ή κάποιος άλλος. Αν επιλέξει τελικά ο κυρ Φώτης ή καποιοι απο εκεί μέσα να γίνουν βοήθημα του ΝΔΣΟΚ με γεια τους με χαρά τους. Σε καιρούς κρίσης, ο καθείς δείχνει απο τι είναι φτιαγμένος.
* Τα "με το σεις και με το σας" καλο ειναι να τελειώσουν. Εχω βαρεθεί να βλέπω συριζαίους να στηλιτεύουν την πολιτική υποκρισία του ΝΔΣΟΚ και των ΜΜΕ αλλά "όχι εσας προσωπικά". Ναι ρε γαμημένε. Σε εσένα προσωπικά αναφέρομαι!

Ταυτα και κλείνω και καλο βόλι και τα λοιπά και τα λοιπά.

Update:
Πάρτε και λίγο πραγματική πραγματικότητα, γιατί μας έχουν φλομώσει μερικοί στην μαλακία!!!




Υ.Γ.1 (Ειναι τελικά δεδομένο πως αρκεί ένα ... ιντριγκαδόρικο σχολιο για να με κάνει να πάρω μπρος!)
Υ.Γ.2 Μα τον Αρσένη;
Υ.Γ.3 Εσύ τι λες ρε Johny, τι να απαντήσουμε στις προτάσεις για συνεργασία;


Υ.Γ.4 Αυτό το ποστ, θα ήθελα να το έχω γράψει εγώ (ξανά!)
Υ.Γ. 5 Επόμενο ποστ, εκτος και αν ...χαλαρώσω θα ειναι ενα μεγάλο σιχτίριασμα στους "θα ψηφιζα αριστερά αλλά..."


23 σχόλια:

  1. Μ'αρέσεις γιατί αν και διαφωνούμε πολιτικά, δεν είσαι σταυροφόρος. Ευτυχώς.
    Τώρα στα παράπονά σου θα προσθέσω και το
    * μην αφήνετε να μιλάει όποιος να'ναι χάνετε το μπούσουλα και μπερδεύεται/τρομάζει ο κόσμος άμα μιλάει κανας μπαγλαμάς (στρααααατα, στρατούυυυλα)
    *να οργανωθούμε να λέμε τα ίδια. Όχι στο ένα κανάλι να λέει κάτι η Χ και την ίδια ώρα στο άλλο κανάλι τα ανάποδα ο Ψ, ώστε μετά απο 2 ώρες να βγαίνει να τους μαζεύει ο Ζ.

    Βου, όσον αφορά τα παράπονά σου :
    * συμφωνίες με το διάβολο δεν ήθελες; Τα ψηφαλάκια της Λούκας, ψηφαλάκια είν και αυτά.Ο Διάβολος δεν είναι μόνο αυτός που εννοείς και συ, υπάρχουν πολλοί να διαλέξεις ναι και προσκόμματα :p
    * Χαλιούνται με τους άθεους όχι μόνο οι κάφροι θεούσοι/ες αλλά και οι απλοί εβριντεϊ πιστοί που πάνε μόνο στην ανάσταση στην εκκλησία. Ξέρεις πόσα ψηφαλάκια είναι αυτοί;; είπαμε, συμφωνίες με το διάβολο. Και για να χεις διάβολο, χρειάζεσαι και χριστιανούς :p
    * Και τέλος, τα σεις και σας έχουν τελειώσει νομιζω από προχτές με τον Παπαδημούλη που τους είπε πωςτολενεδεθυμαμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε νομίζω ότι έχω προσθέσω τίποτα περισσότερο. Νομίζω ότι σήμερα είναι αναγκαίο όσο ποτέ να αναγεννηθεί ο αριστερός σοσιαλδημοκρατικός χώρος διατηρώντας τις κινηματικές του ρίζες. Το κίνημα ως ζωογόνο για την αριστερά και τα προοδευτικά κόμματα και αποτελούν τη μεγάλη δύναμη στήριξής της που τόσο φοβάται και ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος (βλ. θέση Βενιζέλου κατά της "κοινωνικής αντιπολίτευσης").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @estarian
    * Νμζ πως το εγραψα. Καλες οι επιλογες του καθενος, αλλα εδω θα πεσουν να μας φανε
    * Ομοιως

    Βου:
    * Να ερθουν τα ψηφαλακια της Λουκας. Σε αυτη τη χωρα ζουμε και ξερουμε τι κουμασια πολιτες εχουμε. Αλλα να ερθουν γνωριζοντας τι σκατα ψηφιζουν, οχι ενα ΠΑΣΟΚ light αλλα κατι κοντρα στα προηγουμενα!

    * οι demiπιστοι ειναι καταρα. Το ιδιο με πιο πανω λοιπον. Σε αυτη τη χωρα πρεπει να φτασει ο γαμωδιαφωτισμος καποτε

    * Σωστος ο Παπαδημουλης!



    ΜΑ ΤΟΝ ΑΡΣΕΝΗ;;;;
    (*&^@%&&*(()*&*&@+γ****##)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/5/12 15:52

    1) "Περισυλλογή και ενδοσκόπηση"; Πάλιιι!!

    Που αναφέρεσαι; Σε σένα ή στον Σύριζα;

    Γιατί αν κάνει ενδοσκόπηση ο Συριζα δεν θα προφτάσει να πάει στις εκλογές, θα αρχίσουν τα όργανα ( κακιούλες..)

    2) Zaphod, είπε
    "Αυτα τα ...ανανεωτικά (Σπίθα :ΡΡΡ) πως αμα μπουμε εμεις θα ειναι καλύτερα και τέτοια τα είδαμε. Ανδρουλάκης, Δαμανάκη, Βούγιας, παραλίγο Κωνσταντόπουλος και δεν θυμάμαι ποιος άλλος."

    Καλά ακόμη δεν το κατάλαβες το σχέδιο.;; Κάναμε εισοδισμό και είχαμε στόχο την άλωση του ΠΑΣΟΚ.!
    Ορίστε το σχέδιο πέτυχε και έρχεσαι να μας την πεις; Τόσους ψηφοφόρους πήρατε. Το πως δεν το σκέφτηκες;

    3) Οι αναεωτικοί δεν εφυγαν για να πάνε ΠΑΣΟΚ. Εφυγαν γιατί κλείνατε το μάτι στο Κ.Κ.Ε και δώστου προτάσεις και ξανά προτάσεις προς το Κ.Κ.Ε...-PPPP

    Δεν σας θέλουν!! Είστε δεκανίκι του συστήματος, πάρτετο χαμπάρι και δεν είναι σαν τα μούτρα σας!

    Μα τον Αρσένη! .. έχ'ς ξεφύγ' τελείως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Κάναμε εισοδισμό και είχαμε στόχο την άλωση του ΠΑΣΟΚ.!"
      Ο φοβος μου ειναι μην κανουν οι πασοκοι εισοδισμο και μας φάνε την αριστερά!!!!

      "Τόσους ψηφοφόρους πήρατε. Το πως δεν το σκέφτηκες; "

      Πανουργο σχεδιο. Θα μπουν μεσα οι δικοι μας και θα τα κανουν τελειως πουτανα για να διώξουν τον κόσμο!! :ΡΡ

      "Δεν σας θέλουν!! Είστε δεκανίκι του συστήματος, πάρτετο χαμπάρι και δεν είναι σαν τα μούτρα σας!"
      χαχαχαχαχα!!!


      Ακομα δεν τον εχω χωνεψει τον Αρσενη. 15 σοδες ήπια και τίποτα!!

      Διαγραφή
  5. Να κάνω μια μικρή διόρθωση/συμπλήρωση: To ΝΔΣΟΚ απετυχε στην διαχείριση της πραγματικότητας ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΣΗΓΑΓΕ.
    Δηλαδή ακόμη χειρότερα απ'όσο το περιγράφεις.
    Συμφωνώ σχεδόν σε όλα. Ως προς ΣΥΡΙΖΑ η δική μου εκδοχή (και που βλέπω ότι σε αρκετά σημεία τέμνεται με κάποια συμπεράσματά σου) είναι ότι απεδείχθη μετεκλογικώς αυτό που προεκλογικώς λέγαμε: ξαφνικά βρέθηκε ο Τσίπρας με ένα μεγάλο ποσοστό στο χέρι, με την άτυμη ή μη πρωτιά όπως και να'χει για την Αριστερά, και με το ποσοστό να έχει δυναμική πρωτιάς. Και συνειδητοποίησε ότι δεν ξέρει τι να το κάνει, έτσι προσπάθησε να ρίξει νερό στο κρασί του (ήτοι να αποκτήσει θέσεις, εξου κι αν έμαθες η αναδιαμόρφωση κάποιων θέσεων στην ιστοσελίδα ΜΕΤΑ τις εκλογές!) αλλά για την ώρα ρίχνει κάτιπου ίσως να μην είναι και νερό σε λάθος ποτήρι κιόλας.
    Για την ώρα πάντως πρέπει να κρατηθούν και κάποια μπόσικα διότι τις πρωϊνές ώρες ομιλεί ο ΣΥΡΙΖΑ Τσίπρα (που συνήθως υποστηρίζεται από Παπαδημούλη και Δραγασάκη), μετά βγαίνει ο ΣΥΡΙΖΑ Λαφαζάνη, στην συνέχεια ο ΣΥΡΙΖΑ άλλων κ.ο.κ. Ούτως ειπείν του κώλου τα εννιάμερα. Όταν θες (αν όντως θες) να κυβερνήσεις η πολυφωνία δεν είναι και ό,τι καλύτερο, ή τουλάχιστον η πολυφωνία με τον αυτόν τρόπο.

    Κι όσον αφορά τον Αρσένη, μεγάλη επιτυχία. Δε λες που έχει τα τρεχάματα με τη δικαιοσύνη ο Άκης; Μπορεί να είχαμε καμιά μεγαλύτερη έκπληξη... :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, ξερανε τι να το κανουν. Ως ηγεσια. Οι μεσαιοι τα χασανε. Οι αποκάτω τα περιμένανε.

      Η πολυφωνια που λες δεν ειναι και τοσο προβλημα. Νμζεις συμφωνει ο Κυριάκος με τον ... Βορίδη; Η Ντόρα με τον Αντώνη;

      Αλλα τελος παντων, θα περαστει νεα γραμμη και ενιαία στα σιγουρα, μολις βρουν χρονο και συνεδριασουν τα παλουκάρια. Ηδη (οπως ειπε και ο estarian) σταματήσανε να ειναι ευγενικοι, και αυτο ειναι καλο βημα.

      "εξου κι αν έμαθες η αναδιαμόρφωση κάποιων θέσεων στην ιστοσελίδα ΜΕΤΑ τις εκλογές!"
      Εδω κολέγα κανεις λάθος. Δηλ έγινε (μαλλον) αυτο που λες, αλλα δεν ειναι κακο. Ειπαμε, δεν μπορεις να λες τα ιδια την Τριτη και την Πέμπτη ασχέτως του τι έγινε την Τετάρτη!!!!


      Περι Αρσενη &&@*(()*&(*&^^%^@^@^##$$$$

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος19/5/12 16:20

    @ "To ΝΔΣΟΚ απετυχε στην διαχείριση της πραγματικότητας, έδειξε πως δεν έχει ιδεολογία πέραν της καρέκλας, και όσο για το επίπεδο ικανοτήτων ..... ας μην σχολιάσω καλύτερα. Μόνο λοβοτομημένος, ο οποίος ήταν σε απομόνωση για μια δεκαετία, μπορεί πλέον να ισχυριστεί πως το ΝΔΣΟΚ ειναι ικανό να διαχειριστεί αυτή τη χώρα."

    Και η αριστερά;; Δώσαμε χώρο, δώσαμε δικαιώματα, δώσαμε και στελέχη...από όλα δώσαμε, αμέ.
    Ποιά νέα ιδέα είχε η αριστερά όλη αυτήν την περίοδο; Τι καινούργιο παρουσίασε;

    υ.γ.
    την περισυλλογή και την ενδοσκόπηση, θα την κάνω συλλογικά τελείως μόνος μου.
    Εγώ και οι πολλές εσωτερικές μου συνιστώσες. Δεν μπορείς να έχεις αριστερά με 12 συνιστώσες και καμία πρόταση, δεν γίνεται, πια!

    Κλείνω πόρτες, παράθυρα, p.c.και το χαζόκουτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Τι καινούργιο παρουσίασε;"
      ΤΙΠΟΤΑ.

      "την περισυλλογή και την ενδοσκόπηση, θα την κάνω συλλογικά τελείως μόνος μου"

      Και εγω αυτο σκεφτομαι να κανω. Θα μαζεφτω εγω με τον zaphod και εμενα και θα το ρίξουμε στον δημοκρατικό συγκεντρωτισμό!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος20/5/12 10:53

    @ Zaphod

    "Δηλ. δεν πρέπει να ξεφεύγει απο τις βασικές αριστερες/σοσιαλιστικες/ξερωγω καταβολές. Και εκεί πρέπει στο ΣΥΡΙΖΑ να είναι ανένδοτοι."

    "Αλλά ένας ο οποίος έχει ιδεολογία, γνώση της πραγματικότητας και ικανότητες προσαρμόζει την πολιτική του, μέσα απο την ιδεολογία του, όχι εκτός αυτής, στην πραγματικότητα."

    "Αν επιλέξει τελικά ο κυρ Φώτης ή καποιοι απο εκεί μέσα να γίνουν βοήθημα του ΝΔΣΟΚ με γεια τους με χαρά τους. Σε καιρούς κρίσης, ο καθείς δείχνει απο τι είναι φτιαγμένος.

    Ναι, σωστά. Αλλά θα στα λέω, θα στα λέω..και σύ μην απαντάς

    Δεν μου λες, ρε παλληκάρι, ποιός θα ορίσει
    αυτήν την ρημάδα την πραγματικότητα;
    Ποιός θα ορίσει τον αριστερό/σοσιαλισμό;

    Ο σύριζα και μόνος αυτός; Που το πας, δλδ;

    Στη λέξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ τι έννοια δίνουμε;

    Η μαζί σου ( με όλες τις αντιφάσεις του σύριζα) Έξυπνο αυτό
    Και έτσι και γκιουβέτσι ( από όλα έχει ο μπαξές, πάρε μια από τις απόψεις που έχουμε και προχώρα μαζί μας )

    Αν όχι αριστερά, τότε, δικαιούμαι ( εγώ και μόνο εγώ ) να σε σιχτιριάσω!

    Για πε μου ποιά αριστερά, προς τα πάει πού, τελικά;
    Ποιό "σοσιαλισμό" και με ποιούς;

    Την κοινοβουλευτική δημοκρατία, ( στραβή και αόμματη..οκ) την παρατάμε πριν καν την γνωρίσουμε;
    Την στηρίζουμε ;( επί της ουσίας, οεοοο και όχι τσιριτζάτζουλες )
    Την ναρκοθετούμε συνεχώς για να οδηγηθούμε, πιο γρήγορα στον σοσιαλισμό;

    Γιατί τον "σπρώχνεις" (συνεχώς) τον Φώτη εκεί που ΔΕΝ θες να πάει;;

    Τι να πει και αυτός, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ λέει:
    " Δεν θα ενεργήσουμε μονομερώς"
    " Θα σκίσω το μηνμόνιο μόλις γίνω κυβέρνηση"

    Τι θέλει ο ποιητής;
    Εγώ ξέρω, αλλά ο κόσμος τι ακούει;


    Αν θέλουμε να μιλάμε στοιχειωδώς ισότιμα, θα μιλάμε χωρίς να θεωρείς εαυτόν τον κριτή των πάντων. Οκ.;

    Υ.Γ
    - Δεν απευθύνομαι σε σένα, Zaphod, όταν λέω " θεωρείς εαυτόν των πάντων"

    - Απευθύνομαι στον "Zaphod - ΣΥΡΙΖΑ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αλλά θα στα λέω, θα στα λέω..και σύ μην απαντάς"

      Ελειπα ρε παιδιά!!


      * Δεν μου λες, ρε παλληκάρι, ποιός θα ορίσει
      αυτήν την ρημάδα την πραγματικότητα;

      Η ρημαδα έχει το προσον πως ....αυτοορίζεται. Εχουμε τοσα, βγαζουμε τοσα, χρωσταμε τοσα, πεινανε τοσοι.

      * "Ποιός θα ορίσει τον αριστερό/σοσιαλισμό;"
      Για ονομα του Σουβλακέα όχι εγώ ρε παιδιά!!

      Αλλα, αν θυμαμαι καλα, σε μερικά επίπεδα κτλ, η αριστερη/σοσιαλ κτλ πολιτική τείνει να φορολογεί το εισόδημα, και μαλιστα με αυξανομενους συντελεστες, και όχι να καταφεύγει σε αύξηση των έμμεσων φόρων και των τελών. Ετσι για αρχη, για να ξεμερδευουμε με την αριστεροσυνη των ΠΑΣΟΚων

      * "Την κοινοβουλευτική δημοκρατία, ( στραβή και αόμματη..οκ) την παρατάμε πριν καν την γνωρίσουμε;"

      Ειπα εγω τετοιο πραγμα; Και δεν νμζ να το ειπε και ο συριζας. Το τι λεει η καθε ΚΟΕ (πχ) δεν εχει να κανει με τον ΣΥΡΙΖΑ, σωστα; Στο συριζα οι αποφασεις βασιζονται σε συμφωνια και οχι σε εξυπηρετήσεις των "θελω" του καθενος. Και γω θελω..... "παγκοσμια ειρήνη" και να φύγει η πεινα απο την Αφρική και τέτοια, αλλα επειδή δεν το βλέπω να γίνεται αύριο, λέω να ξεκινήσω την πολιτική μου πρόταση απο το να βγάλει η χώρα ταμειακώς τη χρονιά.


      * "
      " Δεν θα ενεργήσουμε μονομερώς"
      " Θα σκίσω το μηνμόνιο μόλις γίνω κυβέρνηση"

      Τι θέλει ο ποιητής;
      Εγώ ξέρω, αλλά ο κόσμος τι ακούει; "

      Σε απλη μεταφραση απο συριζέικα σε ελληνικα. Θα κανω οτι γίνεται, στα πλαισια του δυνατου, ώστε το μνημόνιο να μην ολοκληρωθεί. Αποφεύγω τις μονομερείς ενέργειες, αλλά δεν θα κάτσω να με πηδήξουν κιόλας! (ελπιζω να έπιασα το νόημα)


      Δεν υπαρχει "Zaphod - ΣΥΡΙΖΑ", υπάρχει ο παλιος καλός zaphod που τα έχει πάρει στο κρανίο με τους πασοκους (και όχι μονο) εδώ και χρόνια!

      Διαγραφή
  8. @Prophet & Zaph: άκουσα από ΣΥΡΙΖαίο μια εξήγηση για τον Αρσένη που μου φάνηκε αρκετά λογική. Δηλαδή, από τη μία, το (όποιο) κύρος συνεχίζει να διαθέτει σε διάφορους διεθνείς οικονομικούς οργανισμούς (ΟΟΣΑ, ΔΝΤ, κλπ, μην το γελάτε, ο Μόντι κάνει δεύτερη καριέρα λόγω του περάσματός του από την Κομισιόν, η δε Μαριέττα χαίρει βαθύτατης εκτίμησης λόγω της πρώτης της παρουσίας στην Ευρωβουλή) και, από την άλλη, η γνώση του σε συγκεκριμένους τομείς της κυβέρνησης (οικονομία, άμυνα). Δεν ξέρω αν ισχύει, αλλά δεν μου φαίνεται εντελώς παράλογη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλακιες. Εκλογίκευση σου έκανε. Ηταν μια άτσαλη προσπάθεια του Αλέξη να πάρει την Λούκα. Του Αλέξη, οχι του Συριζα, αν με εννοείς και έγινε και θέμα (πολύ λογικά) διοτι όλοι οι αποκάτω μουρλαθήκανε και έπεσε γιουχα στις συνελευσεις.

      Οπως εχω πει και στον σπιθα: καλο ειναι να ερθουν οι ψηφοφοροι που καποτε ψηφιζαν κατι άλλο. Καπου πρεπει να βρεις σταυρούς, δεν φυτρώνουν σε χωράφια! Αλλά οι παλαιοκομματικοί κομματάρχες που έχει στα ψηφοδέλτια της η Λούκα (και εν μέρει ο Φώτης) θα τρομάξουν και θα διώξουν όλους τους υπόλοιπους, μαζί και μένα!

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος20/5/12 18:30

    @ khlsty

    Λες να μην τοξέρει, ο Zaphod ; Χλωμό, το βλέπω.

    Τι είδε ο ΣΥΡΙΖΑ στο Γενικό Λογιστήριο

    «Η οικονομία βρίσκεται στο όριο. Τα ταμεία αδειάζουν και αν συνεχίσετε έτσι σε λίγο καιρό οι φορολογούμενοι δεν θα πληρώνουν ούτε το... κινητό τους».

    Με αυτά τα λόγια τα στελέχη του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους καλωσόρισαν τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παναγιώτη Λαφαζάνη και Ευκλείδη Τσακαλώτο και τρεις συμβούλους τους που τους συνόδευαν στο υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να τους ενημερώσουν για τη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας εν όψει της δεύτερης εκλογικής αναμέτρησης.

    Το πρώτο ερώτημα που ετέθη από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ήταν:

    «Αν καταγγελθεί το μνημόνιο, πόσο θα αντέξει το Δημόσιο να πληρώνει;».

    Και η απάντηση ήταν:

    «Δεν καταλαβαίνετε ότι την επομένη θα γίνει πανζουρλισμός, κανένας δεν θα πληρώνει τίποτε, αυτόματα θα στερέψουν οι τράπεζες;».

    Τα έσοδα του κράτους καταρρέουν

    Οπως επισημάνθηκε στη συζήτηση, «το Δημόσιο εισπράττει μόνο τα έσοδα που παρακρατούνται στην πηγή - Φόρος Μισθωτών Υπηρεσιών, ειδικοί φόροι στα καύσιμα, τσιγάρα και ποτά - και τους φόρους από τις λίγες συναλλαγές που γίνονται στην αγορά των αυτοκινήτων και στην κτηματαγορά».

    «Ο κόσμος δεν πληρώνει άλλες οφειλές από τακτικούς ή έκτακτους φόρους, πολλοί καθυστερούν την πληρωμή ΦΠΑ και άλλων υποχρεώσεων. Εχει δημιουργηθεί κλίμα στον κόσμο και περιμένει την καταγγελία του μνημονίου».

    ** Ο κ. Λαφαζάνης επανήλθε λέγοντας ότι θα καταγγελθεί το μνημόνιο και θα αλλάξει το κλίμα.

    Στη συζήτηση παρενέβη ο κ. Τσακαλώτος, ο οποίος είπε «έχετε δίκιο» και έθεσε το ερώτημα αν το υπουργείο Οικονομικών έχει επεξεργαστεί σενάρια - αν έχει «plan B» - για το πώς θα κινηθεί και θα λειτουργήσει το Δημόσιο στην περίπτωση καταγγελίας του μνημονίου, αν «παγώσουν» οι δόσεις της βοήθειας με απόφαση είτε της Ελλάδας είτε της τρόικας.

    - Δεν υπάρχει «plan B»

    Το σενάριο της αναδιαπραγμάτευσης

    Η τρόικα αναμένεται να ακολουθήσει σκληρή γραμμή σε πολιτικό επίπεδο. Ηδη ανακοίνωσε δημόσια ότι δεν πρόκειται να έρθει στην Αθήνα πριν από τις εκλογές του Ιουνίου και ώσπου να σχηματιστεί κυβέρνηση.

    Ωστόσο στο παρασκήνιο έγινε γνωστό ότι κατά τη διάρκεια της τελευταίας προσπάθειας του Προέδρου της Δημοκρατίας για τον σχηματισμό οικουμενικής κυβέρνησης διεμήνυσε στην Αθήνα ότι υπάρχει έτοιμο σχέδιο για επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου υπό τρεις όρους:

    1. Τη χρονική μετατόπιση όλων των υποχρεώσεων της Ελλάδας και της εκπλήρωσης των στόχων για έναν χρόνο.

    2. Την καταβολή του συνόλου της δανειακής βοήθειας (14,1 δισ. ευρώ) ως τον Σεπτέμβριο ώστε να αποκατασταθεί άμεσα η ρευστότητα στην οικονομία.

    3. Το νέο πρόγραμμα θα δίνει έμφαση στις διαρθρωτικές αλλαγές και θα «παγώνει» κάθε μέτρο αύξησης της φορολογίας και της περικοπής μισθών και συντάξεων.

    http://www.tovima.gr/afieromata/elections2012/article/?aid=458574

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διάβασα μολις τώρα.
      Θες να σχολιάσω τις ικανότητες της κυβέρνησης που μας εφερε μέχρι εδώ (+++ την απολυτη αχρηστία του εισπρακτικού μηχανισμού) ή να το αφήσω;
      Ο Σύριζα φταίει που δεν υπάρχει φράγκο; Δηλαδή πριν τις εκλογές ....τρώγαμε με χρυσά κουτάλια;


      Απλα εδώ έρχεται η πραγματικότητα που λέγαμε και μας τα μπερδεύει. Ιδωμεν

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος20/5/12 20:55

    όχι βρε, Zaphod, δεν φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ο Λαφαζάνης ας είναι πιο φειδωλός.
    Τι θα πει θα αλλάξει το κλίμα, μόλις φύγουμε από το μνημόνιο !!
    Θα μας φτιάξει το κλίμα!..
    θα μας φτιάξει και γεφύρια;

    Αυτές οι εξυπνάδες..(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟ κλιμα θα αλλαξει, ΟΚ

    Προς τα που ομως ρε παιδια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος20/5/12 23:06

    Προς τα εκεί που θα δείξουν οι G8 ( και πάλι παίζεται,)

    Γι'αυτό και η πρόταση Αρσένη, κατά την γνώμη μου, ( σιγά τους ψήφους)
    Είμαστε με του "άλλους" όχι με "εκείνους"..
    είπαμε καπιταλισμός, αλλά όχι και μονεταρισμός του κερατά..
    εκτός αν ο Ομπάμα είναι με μας, ρε συ. γιατί όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος21/5/12 09:43

    Για την υπόκλιση του Τσιπραίου που λές φαντάζομαι οτι ειναι μέσα στο επικοινωνιακό παιχνίδι των ημερών!
    Το αποκωδικοποίησα ως μια κίνηση οτι ναι σέβομαι την μαλιακία που πιστεύετε αλλα απο μακρυα και αγαπημένοι!

    Louben Achilleas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λέω να παρέμβω ουσιαστικά: τι θα έλεγες να έβγαζες σιγά σιγά αυτό το πραγματάκι που πάει πέρα δώθε στην κορυφή του ιστολογίου? ΔΕΝ πρόκειται να φορολογήσει την εκκλησία ο ΓΑΠ, πάρτο απόφαση! :)

    Σε ποίον έχωσε ο παπαδημούλης? χάνουμε μερικά εδώ στα ξένα, δώστε κανα λινκ στον λαό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @σπιθας
    Η προταση Αρσενη ηταν καιροσκοπιστικη χαζομαρα κατα τη γνώμη μου. χωρίς εξηγήσεις

    @Louben Achilleas
    Διαφωνω σε 3-D. Δεν εχει σημασια ο σεβασμος κτλ. Λογικα ολοι σεβομαστε κτλ κτλ. Σημασια εχει πως εμμενουμε σε ενα κοσμικο κρατος, οπου οι ιερεις δεν εχουν θέση στο κοινοβούλιο, εκτος και αν εκλεγούν βουλευτές οι ίδιοι. Ευχαρισθω

    @latecomer
    Το έβγαλα!!

    Παπαδημούλης:
    http://www.youtube.com/watch?v=HwK3vjGPDTw

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir