Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Πέμπτη, Μαΐου 03, 2012

Σενάρια

Εμ δεν μπορώ να αντισταθώ, θα το κάνω!

Βλέποντας αυτό το ποστ ζήλεψα και θέλω και εγώ να δοκιμάσω τις προφητικές μου ιδιότητες (άλλωστε το είχα κάνει και παλιότερα, οποτε θέλουμε να τιμήσωμεν και την παράδοση!). Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν: Δεν εχω προσβαση σε "μυστικες" δημοσκοπήσεις, εχω δηλώσει πως θα το ρίξω ΣΥΡΙΖΑ δαγκωτο, οποτε δεν το παιζουμε αντικειμενικοι και τετοια, και εχω, οσο και άλλοι πολλοί άλλωστε, μια καποια επαφη με 2-3 κομματα, υποψηφιους κτλ, και κυρίως διαβάζω τους μπούκηδες.

Οποτε εχουσιν λαμβανειν:

ΝΔ: Δεν υπάρχει αυτοδυναμία ούτε με κυάλι. Αν δεν παίρνανε και το μπονους των 50 θα σφαζόσαντε (πελοποννησιακός ιδιωματισμος να 'ουμε) εκει μεσα, αν και τώρα δεν αποκλείεται καθόλου. Σε ενδεχόμενο "ανενδοτο" Σαμαρα για 2η αναμετρηση στο κυνηγι της αυτοδυναμιας να ειστε σιγουροι πως θα ...γινει κινημα. Οι μη αιθεροβαμονες καταλαβαίνουν πως αν παμε σε 2ες εκλογες η ΝΔ θα πέσει και άλλο μιας και οι Καμμενοι, Συριζαιοι, Δημαριτες και λοιποι θα εχουν δωσει καλο στιγμα. Ξαφνικα οι μπουκς παίζουνε τα ονοματα Αβραμο και Δενδια για πρωθυπουργια (και προφανως και Παπαδημο - Σημιτη) που σημαινει είτε διαλυση της ΝΔ και συνεργασια κομματιων της με το ΠΑΣΟΚ είτε συγκυβέρνηση.

ΠΑΣΟΚ: Αντε και να τελειώνουμε. Μονο χαντρούλες δεν μας έχουν τάξει ακόμα. Ο Βενιζέλος δεν ειναι τραγικη φιγούρα (οσο και αν παει να το παίξει έτσι), ειναι κωμική, θυμίζοντας Καραμανλή του '09. Για το αν το "κινημα" θα επιστρεψει ποτε σε μεγαλα νουμερα επιφυλασόμεθα. Κανονικα οχι, αλλα οι ελληνες ειναι και λιγο μαλακες τρελοι.Η πιθανότητα να ΜΗΝ ειναι 2ο κόμμα είναι μικρή αλλά υπαρκτη μιας και απειλείται από Συριζα ΚΑΙ Καμμένο ενώ το ίδιο φυλλορροεί. Υπαρχουν μερη που δεν έκανε καν ανοικτές συγκεντρώσεις ενώ τα μικρότερα (θεωρητικά) κόμματα έκαναν. Αν κλειδωθούν οι γιαγιαδες στο σπίτι μπορεί και να γελάσουμε! Αν έπαιζαν το μνημονιακό χαρτι της "σοβαροτητας" (τυπου Ραγκούση) θα πήγαιναν καλύτερα νομίζω. Η μπουρδολογία του Μπένι απωθεί. Μιλάμε για ένα από τα πιο γρήγορα παγκοσμίως ξεφουσκώματα "ηγεσίας".

ΚΚΕ: Θα βαρεσει ποσοστο - ρεκορ 20ετίας (τουλάχιστον). Και παρόλα αυτά μπορεί να βγεί από τρίτο έως πέμπτο κόμμα! Βρηκαμε τον εχθρο ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ (τετοιο χεσιμο από τα συντρόφια δεν τρωνε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ μαζι) κατι το οποίο μπορει να περιχαρακώνει το ΚΚΕ αλλα δεν του δινει και πολύ παραπάνω κόσμο. Το αστείο είναι πως ο ίδιος κοσμος μπορεί μετά να το φασκελωμουτζώσει.

ΣΥΡΙΖΑ: Θα τραβανε τα βυζια τους με το ποσοστο που θα παρουν. Μια ερωτηση ειναι τι θα το κανουν μετά. Φαβορί για τρίτο κόμμα και, αν γίνει καμια μαλακία, και δεύτερο. Ερωτηματικό είναι το τι θα γίνει μετά, διατί οι ψήφοι του (όπως και των ΚΚΕ-ΔημΑρ) ΔΕΝ ειναι ολοι αριστεροι ψήφοι και χρειάζεται χρόνος εμπεδώσεων πραγματων απο το κομμα και τους ψηφοφοροι σε μια διαδραστική αμφίδρομη σχεση (οι παλαιοι αριστεροι να βάλουν διαλεκτική για να με εννοήσουν αν με εννοείτε). Γενικώς αναμπουμπούλα. Στα θετικά το -πολύ καλό- φροντιστήριο πραγματικότητας στο οποίο έχει μπει ο Τσίπρας την τελευταία διετία, αν και θέλει δουλειά ακόμα, αλλά με την ένδεια ηγεσίας που παρατηρείται παραπέρα, τι να λέμε, και πάλι καλά.

ΔημΑρ: Καπου το άκουσα, καπου το είπαν, δεν το έχω βρει ομως να το τσεκάρω, πως δέχονται συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ χωρίς ΝΔ. Απορρίπτουν μετά βδελυγμίας τον Συριζα στον οποιο ηταν μελη μέχρι προχτές και δεχονται το ΠΑΣΟΚ του μνημονιου και του Μπενι. Αυτο συνιστα ***** και αν αληθεύει το ξεφουσκωμα που θα εχουν μετα τας εκλογάς θα είναι τεράστιο. Κρίμα.

ΛΑΟΣ: Χωρίς Κύρτσο δεν θα έβλεπαν Βουλή ούτε με το κυάλι. Τώρα την βλέπουν (με το ....κυαλι). Ερωτηματικο. Καλο το ξεφουσκωμα αυτου του αστειου μορφώματος. Πάντα τέτοια! Αν μπουνε μεσα κανεις δεν ξερει τι θα κάνουν, μιας και με τον Καρατζαγιώργο κανεις ποτέ δεν ειναι σίγουρος.

ΟικΠρ: Είναι μάλλον οριακα εκτος Βουλής. Αν μπούνε, θεωρώ πως θα δεχθουν να συγκυβερνήσουν γενικώς με αντάλλαγμα το Υπ. Περιβάλλοντος ή κάτι τετοιο. Αυτο δεν ειναι κατ ανάγκη κακό

ΑνΕλ: Θα φαει ενα καλο ποσοστο απο τη ΝΔ. Σημαντικο κατόρθωμα αν σκεφτεί κανεις πως εχει προγραμμα γτπ, στελέχη γτπ, ιδεολογία γτπ και γενικώς είναι για....σφαλιάρες. Δείχνει ποσο χαμηλά έχει πέσει η ΝΔ. Τους προτείνω μόνο σε όσους σκέφτονται να ψηφίσουν ΧΑ. Εννοειται πως δεν θα εχει προβλημα να συγκυβερνήσει ακόμα και με την ΝΔ εκτος και αν μυριστεί ψοφίμι (δες εδαφιο σχετικο με ΝΔ πιο πανω) και επιχειρήσει να φάει τη ΝΔ. Εμ, Αντωνάκη, όταν καλομαθαίνεις τα θηρία, μπορεί να σε φάνε κιόλας!

ΧΑ: Θα μπει μεσα, θα πεθανουμε στα γέλια ή στα κλάματα, θα κανει την φιγούρα της και δεν θα ξαναμπει μιας και ο "κοσμος" της ειναι ευαλωτος και στον Καμμένο και στην ΝΔ και στον Καρατζαφέρη. Τετοια συγκυρία δύσκολα θα τους ξανακάτσει. Για συνεργασίες, πολιτικές και τέτοια δεν το συζητάω, εδω ειναι ζητημα αν οι στελεχαρες της ξερουν ΝΑ ΔΕΙΑΒΑΖΟΥΝ Η ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΛΙΝΝΗΚΑ.

Δραση-ΔηΣυ-Πειρατες-Ανταρσυα-ΟΧΙ-ΔημΞ-ΕνΚεντρ-Τζούλια- Χαρίζω Οικόπεδα κτλ: Εκτος, οποτε ας το για τις επόμενες.

Με βάση τα παραπάνω και με αναγωγή επί των εγκύρων βλέπω να παίρνουν:

ΝΔ: Ποσοστό έως 26% και έδρες εως 121 αν δεν μπει κανένα αουτσάιντερ στην Βουλή. Πιο ρεαλιστικό φαντάζει το 25 με 116 έδρες (με το ΛΑΟΣ μεσα οριακα)

ΠΑΣΟΚ: Απο 12% έως 16% και έδρες...33-43 αναλογα με τα υπόλοιπα

ΚΚΕ: 8%-12%. Εδρες: 22-33

ΣΥΡΙΖΑ: 10%-14% 28-38

ΑνΕλ: Το ίδιο με το Σύριζα. Θα γίνει πιθανή σφαγή για το ποιος θα βγει δευτεροτρίτος

ΧΑ: 3%-8%. Αβεβαιότητα.

ΛΑΟΣ: 2%-4%

Οι ρέστοι όξω ευτυχώς ή δυστυχώς

Οπως το βλέπετε σε κάθε σχεδόν περίπτωση η μαγική μου σφαίρα δίνει αυτοδυναμία σε .....ΝΔΣΟΚ όσο και αν οι ίδιοι σκίζονται πως ...διαφωνούνε και δεν θέλουνε και τέτοια. Σε τα μας ρε; Αξιωματική αντιπολίτευση Καμμενος ή Σύριζα και το ΚΚΕ δυνατό αουτσάιντερ. Η ΧΑ ετοιμαζεται για την ώρα του παιδιού απο Βουλής. Μοναδική περίπτωση να μην περάσει το σενάριο μου είναι να κάνουν και οι δύο ταυτόχρονο limit down στις πιο πάνω προβλέψεις αγνοώντας όμως πως ένα μεγάλο ποσοστό ψηφοφόρων περιφέρεται αποκλειστικά ανάμεσα σε αυτούς τους δύο. Θεωρώ πως όσοι ήταν να φύγουνε έχουν ήδη φύγει αν και η ικανότητα του Μπενι και του Αντωνη να διωχθουν κόσμο δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Παντως το limit down προϋποθετει εισοδο μικρών στην Βουλή (Πράσινοι, Ντορα, ΛΑΟΣ) οποτε κάποιος θα τους κάτσει ή έστω ο Κουβέλης ρε αδερφέ.

Τωρα, τι θα γίνει μετά τις εκλογές και πόσο θα αντέξει μια τέτοια κυβέρνηση μέλλει δείξαι. Πάντως επιμένω πως ΔΕΝ θα γίνουν δεύτερες εκλογες - και δεν υπάρχει λόγος άλλωστε. Στην αντιπροσωπευτική δημοκρατια εκλεγουμε αντιπροσώπους και αυτοί κοβουν το σβέρκο τους και φτιάχνουν κυβέρνηση που να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη τους. Αν δεν μπορούν να τα βρουν, κακως τους εκλεξαμε in the first place. Οποτε οποιος παει υπαιτιοτητι του στις εκλογες, αν δεν τον ρίξουν οι δικοι του, ειναι πιθανο να τον ρίξουν οι πολίτες. Εννοείται πως το σενάριο πολλαπλών μετεκλογικών διασπάσεων πολλών κομμάτων είναι απόλυτα υπαρκτο. Φαβορι οι ΝΔΣΟΚοι και αουτσάιντερ ΔημΑρ και Καμμένοι. Το ΚΚΕ ειναι μπετο και οι συριζαίοι δεν νμζ να κατσουν να κλωτσήσουν την καρδάρα με το γάλα που κουβαλάνε προσεκτικά τόσο καιρό.

26 σχόλια:

  1. Με την τόση σοβαρή και ενδελεχή και βαθυστόχαστη πολιτική ανάλυση που μας ρίχνεις τελευταία, αναρωτιέμαι αν σε δω υποψήφιο βουλευτά στις επόμενες..

    Μπορεί να μη σε ψηφίσω βέβαια, αλλά ευχαρίστως σου κανα προεκλογική εκστρατείουα... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...ειμαι υπο σκέψη!!!
    Εχω τουλάχιστον 3 κομματα που θα γούσταρα να ασχοληθω για τις επόμενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δεν είμαι πολύ μακριά από εσένα. Τα βλέπω ως εξής:
    ΝΔ …………….. 26%
    ΠΑΣΟΚ ……….. 16-18%
    ΣΥΡΙΖΑ ………… 14-17%
    ΚΚΕ …………….. 12-17%
    ΚΑΜΜΕΝΟΣ ……….. 7-9%
    ΔΗΜΑΡ …………… 7-9%
    Ο-Π …………..……. 3,5%
    ΝΤΟΡΑ ………..….. 2-2,9%
    ΛΑΟΣ ………..…… 3-4%
    ΔΡΑΣΗ …….……… 2-2,5%
    ΧΑ ………………….. 2,9-4%
    ΑΝΤΑΡΣΥΑ ………… 1.5%
    Λοιπά …………….… 2%

    (κινούμαι αθροιστικά από 94% έως 112%, mix και max)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου κανω δωρο τις εδρες στις μεσες περίπου τιμές σου:
    ΝΔ: 25% 114-115
    ΠΑΣΟΚ: 17% 44
    ΚΚΕ: 14,5% 37-38
    ΣΥΡΙΖΑ: 15% 38-39
    ΛΑΟΣ: 3% 8
    ΧΑ: 3% 8
    ΔΗΜΑΡ: 8% 21
    ΟΙΚΟΛ: 3% 8
    Καμμενος: 8% 21

    Θεωρώ πως βαζεις χαμηλα ΧΑ, Καμμένο ενω ψηλώνεις καποιους μικρους. Ο κοσμος που θα ψηφισει γνωριζει πλεον το ρισκο της "χαμενης ψηφου" σε μικρο κομμα. Το ποσοστο δικομματισμου σου το βρισκω συνεπες με τους μπουκηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @δειμος
    Φανταζομαι πως και συ βλεπεις ΝΔΣΟΚ συμπαγες στην εξουσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @δειμος
    (το αθροισμα των μιν σου δινει μπαμ 100%! για κοιτα να το μειώσεις!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι λες, ρε; Μin δίνει 98,9% και max 116,4%...
    Αλλά τα ποσοστά είναι βάσει εγκύρων (έξω αποχή, λευκά και άκυρα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ε, καλα, κοντα στο 100% ειναι, οχι στο...94%!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή το έχετε χέσει πια με τις μαγικές σφαίρες που δήθεν διαθέτετε, ενώ τη μόνη πραγματική, λειτουργική και οικολογική τη διαθέτω εγώ και επειδή επιπλέον ανακατεύεστε στα χωράφια της πρόβλεψης με αποτέλεσμα να τρώτε το ψωμάκι μιας σκληρά εργαζόμενης μάγισσας, πάρτε στα μούτρα και τη δική μου πρόβλεψη :
    ΝΔ: 27 - 29%
    ΠΑΣΟΚ: 17 - 19%
    ΚΚΕ: 9 - 11%
    ΣΥΡΙΖΑ: 11 - 13%
    ΑνΕλ: 7 - 9%
    ΧΑ: 2,9 - 5% (ή δεν θα μπει, ή θα εκτοξευτεί)
    ΛΑΟΣ: 2 - 4% (τον βλέπω να μην μπαίνει)
    ΔΗΜΑΡ: 3 - 5%
    (επεξήγηση: στο μιν σενάριο, βάλτε αποχή περί το 15% και πολλά άκυρα/λευκά, στο μαξ σενάριο βάλτε αποχή ελάχιστη και λίγα λευκά/άκυρα, σωτάρετε μέχρι να- ωχ λάθος αυτό είναι από άλλη πρόβλεψη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε μάλλον πρέπει στα ποσοστά σου να προσθέσουμε/επιμερίσουμε την αποχή και τα άκυρα λευκά που δε μετράνε στο τελικό αποτέλεσμα, απλά καταγράφονται.

      Διαγραφή
  10. Καλά τα λές, μόνη μου ένσταση τα ποσοστά του ΚΚΕ, που δεν το γλέπω πάνω από 10%. Κατά τα λοιπά, ο Πόλσε, σχολιάζοντας στο Άδη, είχε δίκιο: να γίνουν όλα πουτάνα, μπας και δούμε και τίποτις το σοβαρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε παιδιά, δεν βάζετε τις μαγικές σφαίρες να βρούνε πού υπάρχουν τα λεφτά αντί για τα ποσοστά; :ppp

    Ζαπ μου, φοβάμαι απλά ότι η αριστερά εν γένει δεν έχει (ακόμα - ελπίζω για το μέλλον) κουλτούρα συνεργασίας οπότε και το limit down των 2 κοτζαμπάσιδων δεν θα οδηγήσει σε αριστερή κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @εσκαρινα
    Δεχομεθα ποσοστα επι των εγκύρων και μόνο!
    (μεσα να ειναι και το ...λοιπα) αλλιως η μαγικη σας σφαιρα ειναι λίγο φλουο!

    Παρακαλω να ερθετε ξανα με την β' κατανομή!
    :)

    @khlysty
    ΚΚΕ: ως ειδες εκει ειμαι με αποκλιση +- 2% :)
    Πουτανα θα γίνουμε έτσι κ αλλιώς, ας το διασκεδάσουμε τουλάχιστον!!

    @darthiir
    Λεφτα δεν υπαρχουν!!!
    Δεν ειπα πως θα εχουμε αριστερη κυβερνηση. Δεν το πιστευω. Για μενα τα σεναρια ειναι (απο το πιο πιθανο σε αυξανούμενη απιθανότητα όσο κατεβαίνετε):
    * ΝΔΣΟΚ: 155-165 εδρες
    * ΝΔΣΟΚ+ΔημΑρ: Ομοιως (σεναριο limit down)
    * ΝΔΣΟΚ+Λαος: (λιγοτερο πιθανο μιας και ο Λαος μενει εξω)
    * ΝΔΣΟΚ+Καμμενος
    * Διαλυση ΝΔΣΟΚ, κοινοβουλευτικο μπαλαμουτι υπο Καμμενου και Αβραμο
    * Διαλυση ΝΔΣΟΚ, αριστερη κυβερνηση
    * Στρατιωτικό πραξικόπημα με Καμμένους(;) και ΧΑ-ΛΑΟΣ σαν πολιτικο φορέα
    * Σοσιαλιστική επανάσταση απο το ΚΚΕ με το ζόρι κατοπιν χριστοπαναγιών απο τον λαό.
    * Μετεωρίτης χτυπα τον πλανητη, καλα τα ελεγαν οι Μαγια, κομμενες οι μαλακιες. Στο σεναριο αυτο ο Αντωνάκης μετά βγάζει αυτοδυναμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επί των εγκύρων είναι τα ποσοστά.
      Με την επεξήγηση (που τελικά τίποτα δεν εξήγησε, πως θα μπορούσε άλλωστε;) πήγα να τινάξω τη μπάνκα (και μου έσκασε στα μούτρα)!

      Διαγραφή
  13. Ουπς!
    Κατι που ξέχασα και ειναι απόλυτα υπαρκτο σενάριο. Σε περίπτωση που ΝΔΣΟΚ ΔΕΝ πιανουν 150+ τότες το πιο πιθανο (αν οι δυο μεγαλοι τα βρουν - που θα τα βρουν) ειναι η διαλυση της ΔημΑρ καθως οι πρωην πασοκοι βουλευτες τους (Γιομπαζολιας και σια) θα νιωσουν "την φωνή του καθήκοντος" και άλλα τέτοια, οποτε ακομα και αν ο κυρ Φωτης τσινισει, αυτο απλα θα ειναι κακο για τον κυρ Φωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έτσι είναι. Αν δεν έχουμε αυτοδυναμία ΝΔΣΟΚ θα έχουμε ΝΔΣΟΚ-δημαρ, ή ΝΔΣΟΚ - Καμμένο.

    Πάντως σε κόβω ότι έχει ταλέντο για μπουκ. Την Σίτι την βλέπεις να παίρνει το πρωτάθλημα στην Αγγλία; :-Ρ

    Κλείνοντας θα επαναλάβω αυτό που είδες στο φατσοβιβλίο:
    "Εμπιστοσύνη στους συμπατριώτες μου (και Έλληνες και Σουηδούς) δεν πολυέχω, αν και οι Σουηδοί βγήκαν μάγκες ψηφίζοντας "ΟΧΙ" στο Ευρώ το 2003, γλυτώνοντας το τρέχον μπουρδέλιασμα της Ευρωζώνης.

    Έχουμε λοιπόν για τας Ελληνικάς εκλογάς:

    Αν το ΝΔΣΟΚ πάρει από 40% μέχρι 49% θα είναι μια μικρή νίκη.
    Αν το ΝΔΣΟΚ πάρει από 35% μέχρι 39% θα είναι μια μεγάλη νίκη.
    Αν το ΝΔΣΟΚ πάρει από 30% μέχρι 35% θα είναι ένας ΘΡΙΑΜΒΟΣ.
    Αν το ΝΔΣΟΚ πάρει κάτω από 30% , θα έρθουν οι Αίπσηλων® από τον Σείριο και θα μοιράσουν βιταμινούχα σταφιδόψωμα, ενώ ο Τζώνης Ντεπ θα γίνει πρωθυπουργός με το Πειρατικό κόμμα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν η ΝΔΣΟΚ πάρει από 35% μέχρι 50% εμείς θα πάρουμε το τρίτο το μακρύτερο!

      Διαγραφή
    2. @ ESKARINA

      Μόνο ένας θρίαμβος, ή οι Αίπσηλων μας σώζουν!

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος5/5/12 00:12

    Οι Α.Ε. ΝΔΣΟΚ δεν θα ξεπεράσουν το 40%
    Αν μπουν οι Ο-Π στη βουλή και συνεργαστούν, θα είναι και κακό και λάθος για την δική τους συνέχεια.
    όταν τους έγινε πρόταση για ένα υπουργείο από το ΠΑΣΟΚ, δεν ήξεραν τι να κάνουν το 2009. Αυτό το πληρώνουν ακόμη, ενώ θα μπορούσαν να είχαν ψηλότερα ποσοστά.

    Να ξεκουμπιστούν να φύγουν οι άχρηστοι του δικομματισμού, γιατί θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

    Το Κ.Κ.Ε έχει μουλαρώσει πέραν κάθε λογικής ( ακόμη και της δικής του ! ) και το παράκανε, τελικά.

    Μόνο μια ανακοίνωση ξέχασε να βγάλει: " δεν θέλουμε να μας ψηφίσετε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σύμφωνα με ενδελεχή ανάλυση συναδέλφου, το ΚΚΕ καλά κάνει.Άκου να δεις γιατί : Ο λαός λέει, δεν είναι έτοιμος για κομμουνισμό.Γιατί αν βγει το ΚΚΕ, θα πρέπει αν είναι συνεπές, να καταργήσει τα πάντα και να μας κάνει κομμουνιστική χώρα. Επειδή λοιπόν δεν είμαστε κομμουνιστές όλοι, αλλά απλά θέλουμε ψήφο διαμαρτυρίας,το ΚΚΕ λέει λοιπόν πως οκ ψηφίστε με να έχει ο βιομήχανος ισχυρό μπούγιο από κάτω για να μην κάνει απολύσεις κλπ κλπ κλπ, αλλά μην με παραψηφίσετε γιατί αν βγω μετά δε θα με θέλετε και δεν το χετε. Κάπως έτσι. :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα δικά μου, με "καθαρά" ποσοστά (ήτοι προ Β' κατανομής).
    Νουδού: 24% (110 έδρες)
    Pasok: 14% (35)
    ΣΥΡΙΖΑ: 14% (35)
    Αν.Ελλ.: 12% (30)
    ΚΚΕ: 11% (28)
    ΔΗΜΑΡ: 11% (28)
    Χρυσή Αυγή: 5% (13)
    ΛΑΟΣ: 3% (7)
    Οικολόγοι: 3% (7)
    ΔΗΣΥ: 3% (7)

    Σημειωτέον ότι με τα αυτά ποσοστά οι δύο τελικώς νομίζω παίρνουν άνω των 150 εδρών (είναι από τα μαγικά του νόμου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος5/5/12 19:40

    ΖΑΦ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΘΕΩΡΩ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΚΑΡΑΤΖ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠ.
    ΤΟΥΣ ΟΠ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΠΕΞΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΟΦΙΛ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟ. ΘΕΩΡΩ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΥΠ ΠΕΡΙΒ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΞΕΣΚΙΖΕΙ ΤΑ ΚΩΛΟΒΑΡΔΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΚΕ ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥς ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ.

    Ο ΦΩΤΗΣ ΘΑ ΚΛΑΨΕΙ ΠΙΚΡΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ.

    ΔΙΑΤΗΡΩ ΜΙΑ ΤΡΕΛΛΗ ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΘΗΚΕ ΗΔΗ ΟΙ ΧΑΧΕΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ -ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΚΑΤΣΕΙ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ-

    ΤΟ ΚΚΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΤΡΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΕΤΟΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ ΖΩΗΣ.

    Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΘΑ ΣΑΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩς ΚΑΘΩΣ ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΝΔ. ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΩΛΩΤΟΥΜΠΑ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗ ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΛΑΚΑΝΤΩΝΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΔΟΜΕΝΗ. ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΓΗΡΓΟΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ (ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΠΙΖΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ) ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ,

    ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΑΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΛΑΜΠΡΟ ΜΕΛΛΟΝ! ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

    ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΒ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΚΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΣΕ ΔΗΜΟΥΣ ΜΠΗΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΡΕΥΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗς…

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΚΑΛΠΕΣ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ. ΣΕ ΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 35% ΣΤΟΥΣ ΝΔΣΟΚΟΥΣ

    ΑΘΗΝΑ ΑΣΥΝΔΕΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος5/5/12 22:33

    @ Estarian

    όσο για το Κ.Κ.Ε και καλά κάνει αφού.... "αλλά απλά θέλουμε ψήφο διαμαρτυρίας,"

    Ξεπέρασε τα όρια, λέμε, έχει ξεφύγει, εντελώς.
    Μπορεί να ψηφίσουν και Ανταρσυα...όπως το πάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @eskarina & polse
    Περι θριαμβου κτλ ιδωμεν!!

    @σπιθας
    Νμζ πως οι ΝΔΣΟΚοι θα παρουν πανω απο 40% και κατω απο 45%.
    Οι ΟΠ ως "απολιτικ" (για τα ΕΛ δεδομενα) ειναι γενικως ...προσοντουχοι για συνεργασιες και αυτο δεν ειναι κακο απο μονο του. Νμζ πως το ΚΚΕ το μαζεψε το πράγμα οψιμως, και μαλιστα με ρητορικη "αλλα λεγαμε κακως καταλαβατε", καθως λεει (ορθως κατα τη γνωμη μου) ο εσταριαν

    @εσταριαν
    Νμζ πως εχεις δικιο, απλα το ΚΚΕ το ...επικοινωνησε με πολυ λαθος τροπο. Το μαζεψανε νμζ προχτες (Μπογιοπουλος;) λεγοντας πως "ΒΕΒΑΙΩΣ και αν μας ψηφισουνε θα παμε για κυβερνηση" ...μενοντας στην λογική

    @hades
    Πρεπει να γινουν εξωγηινα σεναρια για να μην παρει το ΝΔΣΟΚ 150+ εδρες. Η προσωπικη μου παρατηρηση ειναι πως ο ΣΥΡΙΖΑΣ παει γαμιώντας, αλλα δεν νμζ να φτανει για να "φαει" τους μεγάλοι (ισως σε μερικες περιφερειες το ΠΑΣΟΚ, σε ελαχιστες/καμία τη ΝΔ). Το μπονους αποδεικνύεται στην παρούσα φάση αντιδημοκρατικό, στα όρια της θεσμοθετημένης εκτροπής.
    Επιμένω πως ΛΑΟΣ-Οικολογοι-Ντορα-Μανος ειναι (οριακα μεν αλλα...) εκτος

    @αθηνα &all
    "Ο ΦΩΤΗΣ ΘΑ ΚΛΑΨΕΙ ΠΙΚΡΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ. " Σωστό! Για ΟΠ επιμενω μεχρι νεωτερας, οι μπουκηδες τους εχουν εκτος και ο κοσμος δειχνει να ριζοσπαστικοποιείται.
    Περι ΚΚΕ-ΧΑ συμφωνούμε απολύτως. Ο Καμμένος ειναι ερωτηματικό γιατι κανεις δεν ξέρει ποιοι ειναι οι ψηφοφοροι του και ποσοι ειναι αυτοι. Νομιζω πως θα ειναι μονοψήφιος-οριακα διψήφιος πάντως. Εχεις δικιο παντως πως ο .... Καμμενος μας σωζει απο την παντοδυναμια του Αντωνη. Ακομα και αν συνεργαστει μετα μαζι του, θα του βγαλει την παναγια και θα δουμε τους δεξιους να σφαζονται μεταξυ τους (παντα τέτοια!!!) στο κοινοβούλιο. Η μη αναληψη αμεσης εξουσιας απο την ΝΔ ενεχει τον κινδυνο κινηματος απο μεσα, καθως εγραψα και στο ποστ. Δεν ειναι μονο ο Καμμενος. Αβραμο, Δενδιας, Μητσοτακης + Ντορα (αν μπει στην Βουλή) θα τον έχουν στο περίμενε και οι Καραμανλικοί δεν προκειται να σκάσουν. Αλλα ετσι οπως τα έκανε ο Αντώνης τί να του κάνω εγώ;

    Ανταρσύα μέχρι 2% και πολύ τους είναι. Οσοι ψηφισουν συνειδητά "μικρό κόμμα" θα το ρίξουν (κουφο ε;) στην "δεξια" (Μανος - Ντορα - Δημιουργια ξανα) ή στους ΟΠ.΄Οσοι πανε αριστερα, καθως προκειται για πρωην πασοκους ως επι το πλείστον, θα πανε σε φορεα εξουσίας, και τώρα τέτοιο ρεύμα δείχνει να έχει ο σύριζας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τελευταίο μπυκάρισμα :)!


    ΝΔ: 27% (ανοδος δηλ)
    ΠΑΣΟΚ: 16% (και κατεβαίνει)
    ΣΥΡΙΖΑ: 14% (με τάσεις ανόδου. Η Αθήνα θα δείξει και εκεί δεν έχω ... άκρες. Ο Τσιπρας ειχε δικιο οταν ελεγε "βριστε μας, εμεις κερδιζουμε". Εκτιμώ πως αν είχαμε αλλη μια βδομάδα για εκλογες και οι μεγάλοι συνεχίζανε τα ίδια ο Σύριζας θα έβγαινε 2ος)
    ΚΚΕ: 10-11%
    ΑνΕλ: 7-14% (αβεβαιότητα, αλλά χαμηλότερο απ όσο το υπολόγισα αρχικα. Ο φόβος της "ακυβερνησίας" εκτιμώ πως θα πιάσει στους δεξιοι)
    ΧΑ: 3-8% (δεν ξερω τπτ)
    ΛΑΟΣ: 2%
    Ντορα: 2,8% (οριακα εξω, αν και με το μητσοτακέικο δεν ξέρεις ποτέ!)
    ΟΠ-Μανος κτλ: Το ιδιο και χαμηλότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος6/5/12 22:02

    "ΣΠΙΘΑΣ May 4, 2012 02:12 PM

    "Οι Α.Ε. ΝΔΣΟΚ δεν θα ξεπεράσουν το 40%
    Αν μπουν οι Ο-Π στη βουλή και συνεργαστούν, θα είναι και κακό και λάθος για την δική τους συνέχεια."

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir