Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 29, 2009

Αεισιχτιριωτες, αεισιχτιριωτισες

Καλημέρα! Αλλάζουμε θέμα, αλλάζουμε κλίμα! Δια να μην κοσκινίζουμε άλλο τον κώνωπα και καταπίωμεν κοτζαμαν γκαμήλα!

Την Κυριακή ψηφίζομεν, το ζήτημα όμως δεν είναι τι ψηφίζομεν, το ζήτημα ειναι να βρούμε νέο σουβλακοπροφήτη αφού ο Humma είναι στο άντρο των Σειρήνων και δεν εμφανίζεται που να του τάξεις λουκουμα! Ποιος έχει το χάρισμα; Πεδίο δόξης λαμπρόν ανοίγεται μπροστά μας. Όπως κάναμε και πρόπερσι τέτοιο καιρό, ερεθίζουμε το τζογαδόρικο πνεύμα του Έλληνα με απώτερο στόχο πρωτευοντως την άνοδο της επισκεψιμότητας και δευτερευοντως την ευκαιρια να σφαχτούμε μεταξύ μας


Ζητώ λοιπόν: ΠΟΣΟΣΤΑ. Μαντέψτε λοιπόν ελευθερως απαντώντας σε όποια (όποιες) από τις ερωτήσεις θέλετε!

1) Τι ποσοστά νομίζετε πως θα πάρουν τα κόμματα σε αυτες τις εκλογές; (αποτελεσματα 2004, 2007, προπερσινες προβλέψεις και αλλα)
2) Ποιο διακομματικό σενάριο σας αρεσει σε περίπτωση μή αυτοδυναμίας;
3) Ποσες παρελάσεις θα βγάλει ο Τεν Κάτες στον Παναθηναϊκό ; (άσχετο)
4) Θα έχουμε αυτοδυναμία "μπαμ και κάτω" ή θα χρειαστεί επαναληπτικός αγώνας;


Δεχόμεθα διαρκείς τοποθετήσεις εαν και όταν έχετε νέα δεδομένα
Bonus:
Τις πραίει και "έπεσε" ο ΣΥΡΙΖΑ πριν κάποιους μήνες; (μερικές υποψηφιες απαντήσεις: α) Αλ. Αλαβάνος, β) Αλ. Τσίπρας, γ) Φ. Κουβελης, δ) Σπίθας ο γκρινιάρης, ε) (update! κατοπιν υποδειξεως του σπίθα. Τεταρτη πρωί) Ο Zaphod, γιατι δηλαδή οι άλλοι να είναι πιο υπέθυνοι υπεύθυνοι;



Update τελικόν και άσχετον: Μην ξανακούσω κουβεντα για τους ανθέλληνες Ο.Π. θα πάρω πέτρα! Ο αρχηγός του ΛΑΟΣ εχει βαλθεί να μας πηδήξει εθνικά! Μάθαμε που μάθαμε πως "πρεπει να σεβόμαστε το όνομα μιας χώρας ασχέτως του πόσο φίλη είναι" τώρα απο την μία εμμέσως παραδέχεται πως ο Πόντος ΔΕΝ ήταν ελληνική περιοχή, και από την άλλη θεωρεί πως έχουμε "επικυριαρχία" στην Θράκη!


Αυτά οι ΟΠ, ο ΣΥΡΙΖΑΣ, το Ουράνιο Τόξο, το λουρί της μάνας και οι ξεχασμένες Παρασκευες δεν θα τα έλεγαν ούτε σε 200 χρόνια!!

38 σχόλια:

  1. Αν δεν κάνω την αρχή, θα πέσει το blog να με πλακώσει!

    Προβλεψη Τρίτης (αισιοδοξία δηλ):

    1)
    ΠΑΣΟΚ: 40%
    ΝΔ: 35%
    ΚΚΕ: 8%
    ΣΥΡΙΖΑ: 5,2% (Όσο είχε πάρει και πρόπερσι, έτσι για να μην ξερουν τι να κάνουν)
    ΛΑΟΣ: 3% (χλωμο με βλέπω)
    Ο.Π.: 3,1 %

    Παρατήρηση:
    Η σατανική μου προφητεία δίνει 150 έδρες στο ΠΑΣΟΚ


    2) Το βολικο: ΠΑΣΟΚ-ΟΠ
    το μη βολικό: να ναι το ΚΚΕ μεσα και με όποιον να 'ναι
    το χμ χμ χμ: ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ. Θα εξαρτηθει απο την πολιτικη που θα ακολουθηθει αλλα προβλεπω ντοματες


    3) Μάλλον θα κάνει και Πάσχα.

    Bonus:
    χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/9/09 10:50

    Ανάβουν τα αίματα:))
    Μελετώ, πάω σε χαρτορίχτρα, σε καφετζού(χο,χο) και επανέρχομαι τάχιστα..

    Στα μπόνους, παίζω τώρα και ψηφίζω το "δ"!!

    Γκανιάν!!

    Υ.Γ.
    Καλημέρεεες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις!
    1) ΠΑΣΟΚ 41,5 (+-0,5%)
    ΝΑ 37 (+-0,5%)
    ΚΚΕ 8 (+-0,0%)
    ΛΑΟΣ 4,5 (+-0,5%)
    ΣΥΡΙΖΑ 4 (+-0,5%)
    Οικολογοί 2,5 (+-0,2%)

    2) Δεν υπάρχουν σενάρια ΠΑΣΟΚ 153 βουλευτές...

    3) Πολλές απο ότι φαίνεται!

    4) Μπαμ και κάτω...



    Bonus:
    Περισσότερο ο Α, κάτι λίγα ο Β αλλά ανέκαμψε τελευταίως. Ο Γ και ο Δ είναι κορυφές... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντώ στα γρήγορα για το μπόνους (ευκολάκι):
    Οι τρίχες!

    (της κοντής ψ... της φταίνε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @σπιθας

    Αναμενω σε κάρβουνα αναμένα!


    @_st_
    To ποσοστο απο μονο του δεν φτανει για να δωσει τις έδρες. Πρεπει να μετρήσεις και αυτους που ειναι εκτος βουλής και να τους ανακατανεμεις στους υπολοιπους. Με εξωκοινοβουλευτικα κομματα στο περιπου 6% που δίνω εγώ οι έδρες του ΠΑΣΟΚ με τον ισχυοντα νομο πανε στις 150. Οι εδρες που βγαινουν με βαση τα δικα σου ειναι 156-157, διοτι εβγαλες τους ΟΠ εκτος βουλης

    Νομιζω πως τελικα το bonus ειναι το ρεζουμε των εκλογων αυτων :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @antidrasi+sex
    Μικρη στο ματι!

    (κλασικες δικαιολογιες κοντοτσουτσουνων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1)

    ΠΑΣΟΚ: 41%
    ΝΔ: 35%
    ΚΚΕ: 8%
    Λάος: 7% (Τώρα χέζεις. Καρατζφέρης 1 & 2)
    ΣΥΡΙΖΑ: 4%
    Ο.Π.: 2 %
    Χαρίζω οικόπεδα: 1%
    Ανταρσύα: 0,8%
    ΟΑΚΚΕ (προσωπική αδυναμία) 0,5%
    Λεβέντης 0,3%

    2)

    ΠΑΣΟΚ - Λάος. (Σουρεάλ καταστάσεις)

    3)

    Άλλες 2, εκτός αν πάρει πρωτάθλημα (πιθανό) οπότε θα βγάλει 3.

    4)

    Μπαμ και κάτω και τα σκυλιά δεμένα. Αν δεν έχουμε, θα βαράμε συνέχεια μπενάλτια μέχρι να βγει παντοδύναμος Γιωργάκης.

    Bonus:

    Ο Δημοφιλής βλόγερ Μακ Μάνους με τα βουντού του και ο Σπίθας ο γκρινιάρης που με τις αρνητικές δονήσεις των ποστ του, θόλωσε το μυαλό και την ψυχή του Αλέξη και του Αλέκου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος29/9/09 12:26

    Πρώτη πρόβλεψη και διατηρώ το ..δικαίωμα;
    Άλλη μία, πιθανόν, διορθωτική, θα δούμε.(;)
    Ένεκα "Το θέμα, πολύ σοβαρόν."!!


    Δεν θα παίξω "κομματικά", ξέρετε..δίνουμε πόντους στους άλλους για να τσιμπήσουμε "εμείς"


    Τουτέστιν.
    Επειδή βλέπω περίεργες κινήσεις δεν μπορώ να καταλάβω, επακριβώς, που το πάνε "οι μάγειροι"

    Γι΄αυτό δεν αποκλείω την μη αυτοδυναμία του ΠΑΣΟΚ, αν τα πράγματα ζητούν "οριστικές λύσεις" σε πολύ σοβαρά ζητήματα.

    Α
    1) ΠΑΣΟΚ: 40,5% ( +_1 )

    2) Ν.Δ. : 33,5% ( +_1 )

    3)Κ.Κ.Ε: 6,8% (+ 1)υπάρχει πάτος!

    4)ΣΥΡΙΖΑ: 4,5% (+_0,7)

    5.ΛΑΟΣ : 5,5% (+_1,5)

    6).0.Π: 3% (+_1)

    Β) Σενάρια..
    Με τα παραπάνω που δίνω, όλα παίζουν. Κανείς δεν θα είναι σίγουρος, ώστε να είμαστε συνεχώς στη τσίτα και "εν ανασφαλεία"
    Αυτό είναι το βασικό σενάριο, εδώ και δύο χρόνια, από το 2007



    Είχα πεί, "αναμένω αλλαγές στο πολιτκό σκηνικό στην ελλάδα και θα τείνουμε προς ευρωπαϊκά μοντέλα "συνεργασιών" και συνεχών ανακαθορισμών των κοινωνικών και πολιτικών σχηματισμών"

    Γιατί;
    Γιατί δεν πείθουν πια τα δύο κόμματα και πρέπει να βρεθούν άλλοι τρόποι διακυβέρνησης ώστε να συναινεί η κοινωνία.

    Γ.) Δεν υπάρχουν φράγκα..:)
    "Εδώ θα μείνει"!!

    Στα μπόνους, απάντησα..:)
    Αλλά προσθέτω και τον Αλαβάνο!!!
    Αυτό ήθελε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε οπορτουνιστή Σπίθα, με τις αποκλίσεις που δίνεις, η πιθανότητα να πέσεις έξω είναι όση ήταν να πάρουμε εμείς το Euro!
    (το ότι τελικά το πήραμε είναι άσχετο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος29/9/09 13:06

    Ναι, αλλά πως τις σκέφθηκα;
    :))
    Εδώ κάνουμε επιστημονική δουλειά!

    "Τα πάντα όλα"!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος29/9/09 14:04

    @ Zaphod
    Απαιτώ διευκρινήσεις και πιθανή υπεράσπιση (αν χρειασθεί)!

    Η antidrasi+sex ...με είπε ...οπουρτουνιστή??
    μπουου:(
    Τι θα πει, αυτό;
    Δεν το βρίσκω στο λεξικό.:((
    Είναι πολύ κακό ή καλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ρε τι ειστε και βάζετε 2% διάστημα εμπιστοσύνης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρόβλεψη:
    ΠΑΣΟΚ: 40,5%
    Ν.Δ. : 38,5%
    ΚΚΕ : 7,2%
    ΛΑΟΣ : 5,6%
    ΣΥΡΙΖΑ: 3,2%
    Ο.Π. : 2,7% (ή κάτι πιο προκλητικά κοντά στο 3%)

    Αν έχω ερμηνεύσει καλά τον εκλογικό νόμο, μας προκύπτουν στο περίπου

    ΠΑΣΟΚ : 146 έδρες (και μάλλον όχι αυτοδυναμία)
    ΝΔ : 100 έδρες
    ΚΚΕ : 24 εδρες
    ΛΑΟΣ : 19 έδρες
    ΣΥΡΙΖΑ: 11 έδρες

    Οπότε βλέπω δύο πιθανά σενάρια:
    1) Μεγάλος συνασπισμός ΠΑΣΟΚ-ΝΔ
    2) Συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ η οποία τη βγάζει- δεν τη βγάζει μέχρι την εκλογή προέδρου (και έχω υπόψη μου ένα-δυο πολύ διεστραμμένα σενάρια σύμφωνα με τα οποία αυτή η κυβέρνηση πέφτει λίγο πριν τις γιορτές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αναπαράγω την τελευταία δημοσκόπηση ΣΚΑΪ/Καθημερινής που συνήθως πέφτει μέσα, αν και όλοι σας εκεί κοντά είστε, με μία μικρή επιφύλαξη περί της συσπείρωσης της ΝΔ:
    ΠΑΣΟΚ: 41,5%
    ΝΔ: 35,5%(ίσως αυτό να πάει 1-3% ψηλότερα λόγω συσπείρωσης των τελευταίων ημερών)
    ΚΚΕ: 8.5 %
    ΛΑΟΣ: 6% (τον έβαλα πάνω από τον ΣΥΡΙΖΑ για να στην σπάσω ;-)
    ΣΥΡΙΖΑ: 4%
    ΟΠ:2,5% (ίσως και λιγότερο - θα μείνουν εκτός βουλής και θα ευθύνεται απόλυτα η αλλοπρόσαλη στάση τους στο Μακεδονικό)

    2) α) Ποιό μου αρέσει; Η μόνη ελπίδα είναι συνασπισμός για 2-3 χρόνια ΠΑΣΟΚ-ΝΔ με εξωκοινοβουλευτικούς υπουργούς (δώξα τω Θεώ από άτομα άλλο τίποτα) που στην ουσία επανιδρύουν από το μηδέν το κράτος χωρίς να πέσει σε κανέναν εκ των δύο το πολιτικό κόστος και να πάνε σε 2-3 χρόνια σε ξεκαθάρισμα μεταξύ τους. Αλλά σιγά να μην έχουν μυαλό να πάνε εκεί.
    β) ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ: Μιλάμε για το τρελό γέλιο!
    γ) ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ: ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα ξαναμπεί στη βουλή ούτε στη Δευτέρα Παρουσία
    δ) ΠΑΣΟΚ-ΚΚΕ: παρομοίως με το προηγούμενο - απλά το ΚΚΕ θα πέσει στο 5% με το ζόρι
    ε) ΝΔ- με κανέναν: Κανείς δεν πάει με τον ετοιμοθάνατο

    3) Την 28/10/2009 την προλαβαίνει - την 25/3/2010 το βλέπω δύσκολο αν συμμαζευτεί ο Θρύλος (αχ αυτά τα αν)
    4) Το πιθανότερο αυτοδυναμία με 152-154 έδρες για το ΠΑΣΟΚ.

    Bonus: ε - Κανένα από τα παραπάνω. Γιατί κόμμα γκρίνιας έχουμε (το ΚΚΕ που το κάνει καλύτερα), κόμμα λαϊκισμού έχουμε (τον Καρατζαφέρη που το κάνει καλύτερα) οπότε που πας ρε Καραμήτρο με τα θηρία; Σοβαρότητα χρειάζεται και ουσιαστικές προτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος29/9/09 15:43

    @ ST
    Παίζω και έξτρα μπόνους " Σάντος"
    Περίπου 1,5% να κάνει παρέλαση:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος29/9/09 15:46

    @ Slartibartfas
    Διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως:)
    Στα έχω "φυλαγμένα" για την διαφωνία μας στο θέμα "Σπανούλης"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα ποσοστά που δίνετε πρέπει να αθροίζουν 100% ..για προσέξτε..
    Λοιπόν, θα λάβουν.
    ΠΑΣΟΚ 41,6%
    ΝΔ 35,7%
    ΚΚΕ 8,1%
    ΛΑΟΣ 6,4%
    ΣΥΡΙΖΑ 3,1%
    ΟΠ 3%
    ΛΟΙΠΟΙ 2,1%

    Αυτοδυναμία μάλλον ..το πολύ κυβέρνησης μειοψηφίας...λέμε τώρα

    για να μη πω καλύτερα συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ ΝΔ..ετσι να κλείσουν κάποια στόματα..

    το καλύτερο βέβαια θα ήταν κυβέρνηση μειοψηφίας ΛΑΟΣ -ΚΚΕ- ΣΥΡΙΖΑ- ΟΠ...κρίμα που ο Ψυνάκης δεν θα είναι εκεί..

    Στο Μπόνους, δεν κατάλαβα,
    "έπεσε" ο ΣΥΡΙΖΑ ? έπεσε και χτύπησε μήπως απο το ψηλοτερο σκαλί της έπαρσης?
    αυτά ήταν τα αίματα που είδα προχθές στο όνειρο μου?
    τώρα εξηγούνται όλα..

    ΥΓ Αυτός ο Κάτες ποιός είναι? με έχετε προβληματίσει ..άρρωστος είναι? ..γιατί να μη τη βγάλει μέχρι το Πασχα?..

    ΥΓ2 Σπίθα,
    ασε τις κοινωνικές συναινέσεις..κατέστρεψες τον ΣΥΡΙΖΑ και τώρα ζητάς συναινέσεις και τα ρέστα...
    αποκαλύφθηκε μια για πάντα ο σκοτεινός σου ρόλος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Σπίθα, γίνε πιο συγκεκριμένος και είμαι έτοιμος να διαφωνήσω ακόμα και πλαγίως ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. -41% ΠΑΣΟΚ
    - 36% ΝΔ
    - 8% ΚΚΕ
    - 4,5% Συριζα
    - 6% ΛΑΟΣ
    Το διακομματικό σενάριο που ονειρεύομαι είναι η Γωγώ Σαπουντζάκη πρόεδρος της Δημοκρατίας.
    Τεν Κάτε; Πού τραγουδάει ο κύριος;
    Σε ό,τι αφορά την αυτοδυναμία πιστεύω ότι θα ξαναπάμε σε εκλογές και θα γ#@!#$! ο Δίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @polsemannen

    3) Λες να γινει σαν τον Σουμ;

    Βοnus
    Ρε είχα ξεχασει τον μακτετοιον! Τον πιάσαμε τον δολοφόνο! Αν και ο σπιθας σιγουρα παει για συνεργεια!!

    :ΡΡ

    @σπιθας
    Α)+Β)
    και συ τους δίνεις αυτοδυναμία μιας και αφήνεις μεγάλο ποσοστό σε κόμματα εκτός βουλής!

    Για τους "άλλους τροπους διακυβερνησης" δεν διαφωνώ, αλλά οι άλλοι τρόποι θέλουν και άλλους πολίτες οι ρημαδιασμενοι και εδώ ειναι το χου της υπόθεσης

    Γ) Δεν εχει λεφτα η σεξυ βαζελα;

    Ντροπηηηηηηηηηηη


    Bonus
    Ανελαβε εσύ το "πολιτικο μερίδιο της ευθυνης που σου αναλογει" και άσε τον Αλέκο απ όξω :)

    Ο Αλέκος δεν νομιζω πως ήθελε να πέσει ο Σύριζα. Άλλο ήθελε να κάνει (τα έχουμε πει αυτα), δεν του βγηκε και μετά μαλακίστηκε! Οτι φταίει, φταίει, αλλά όχι πως είχε σχεδιάσει κιόλας αυτο το μπουρ...κωλοχ.... ανακάτεμα!

    Παρεμπιπτόντως, η πρόβλεψή σου πως ΔΕΝ θα μείνει ανενεργός σε αυτές τις εκλογές (με οποιονδηποτε τρόπο) μέχρι στιγμής τρώει χώμα!!

    Ρε μπας και τα κάνει όλα αυτά ο Αλέκος για να εκνευρίσει εσένα;;;


    @antidrasi + sex

    Μπαααααα. Στα μεγάλα δίνει (συγκριτικά) μικρές αποκλίσεις και στα μικρά μεγάλες. Ασε που δεν νμζ το ΚΚΕ να πέσει κάτω από το 7,5%

    Οι ΟΠ ειναι ένα ζήτημα, καθώς και αν θα πιάσει τελικά τίποτε της προκοπής ο Αλεξάκης τζούνιορ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @σπιθας 2&3

    Ελα βρε, μην αρχισουμε τα οπορτουνιστικα τωρα!!

    Εγω όταν έλεγα περί συνεργασιών ΑΝ προκύψει ανάγκη μετά τις εκλογές (δηλαδή τι; θα βαράμε σμπέναλντι που λέει και ο polsemannen? Να κοψουν το λαιμο τους να συνεργαστούνε μέσω αμοιβαίων συμβιβασμών) ΠΟΙΟΣ με έλεγε ΤΙ;;;

    @chinstrap shaman
    Αυτα που δίνεις με τους ΟΠ μέσα δίνουν στο 1ο κομμα 147 έδρες και με τους ΟΠ έξω 151. Να θυμάστε τους ψήφους κάτω από το πλαφόν! Το ποσοστό τους που αναλογεί σε έδρες πάει αναλογικά στους μέσα!

    Ακούω και άλλα σενάρια!

    @slartibartfast

    2)
    α)Αν γινει ο "μεγαλος συνασπισμος" λογικά θα πέσουν και οι δύο. Αποκλείεται οι λιμασμένοι (πλέον) πασόκοι να αφήσουν σε απέξω την κουτάλα έτσι αμαχητί. Ακόμα και αν βγει αυτοδύναμος ο ΓΑΠ και κάνει αυτά που λέει με τους εξωκοινοβουλευτικούς, ΠΑΛΙ κάποια πουστιά θα παιχτεί:)
    β) χιχιχι! Εχουν και κοινη(;) γραμμή (;) στο φυρομιατικο!
    γ) Αν κάτσει αυτό θα είναι μεγάλος τζόγος και για τους δύο. Είτε ο Συριζας θα διαλυθει/ απορροφηθει, είτε το ΠΑΣΟΚ θα χάσει την μισή του δύναμη. Φοβάται ο Γιάννης το θεριο....
    δ) Το ΚΚΕ ξέχνα το μέχρι να γίνει ο εκλογικός νόμος απλή αναλογική
    ε) Λαθος. Ο Καρατζαχέρης έχει απλώσει μια χερούκλα να. Ο Κώτσος δεν του δίνει ούτε φορεμένο γάντι (προεκλογικά τουλάχιστον)

    3) χλωμούς σας βλέπω

    "Σοβαρότητα χρειάζεται και ουσιαστικές προτάσεις."

    Γιεεεεεεεεεε!!

    Αν και είναι πρόβλημα τι θεωρούμε εγώ, εσυ και ο Συριζα με αυτες τις λέξεις. Είσαι σίγουρος πως μιλάμε για το ίδιο πράγμα;

    (btw ρίξε μια ματια στο προγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, αξίζει τον κόπο. Α ρίξε και μια ματια στο προγραμμα του ΠΑΣΟΚ. Αν το βρεις......)


    @σπιθας

    Ο Σάντος θα κάνει παρέλαση γιατί το ταμείο είναι μείον όσο δεν πάει άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @takis

    Σωστή η προσθήκη! Να βάζετε και τα λοιπά :)

    Η δικιά σου κατανομή δινει στους Πασοκους μπαμ 150 έδρες, οπότε το μάτς πάει στις λεπτομέρειες!

    "το καλύτερο βέβαια θα ήταν κυβέρνηση μειοψηφίας ΛΑΟΣ -ΚΚΕ- ΣΥΡΙΖΑ- ΟΠ...κρίμα που ο Ψυνάκης δεν θα είναι εκεί.."
    Σουρεάλ!! Δεν βγαίνουν τα κουκιά ρε γμτ με τον κωλονόμο που μπλέξαμε! Αυτοί θα είχαν σφαχτεί ΠΡΙΝ καν ορκιστούν!

    Βλέπω πως ο Terminator Σπίθας βγάζει αυτοδυναμία!

    @pastaflora
    Και συ αυτοδυναμια τους δίνεις πάντως!


    Εγώ σκεφτόμανε για προεδράρα την Έφη Σαρρή που ξέπεσε το κορίτσι ή έστω την Τζίνα Βαρώνη αλλά φευ!

    Ο Τεν Κάτες τραγουδάει σε ένα πράσινο παραμάγαζο της εξουσίας που έχει χορευτριες του χόρτου που βαριούνται να τρέξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προβλεψη (βραδυνη) Τρίτης προς Τετάρη:

    ΠΑΣΟΚ: 41%
    ΝΔ: 36%
    ΚΚ: 8,2%
    ΣΥΡΙΖΑ: 4,5%
    ΛΑΟΣ: 5%
    ΟΠ:2,5%

    Αποκλιση +- 3% της τιμης του καθενος πχ για το ΠΑΣΟΚ ειναι στο (41+- 1,23)%
    Με έδρες:
    ΠΑΣΟΚ: 153
    ΝΔ: 99
    ΚΚΕ: 22
    ΣΥΡΙΖΑ: 12
    ΛΑΟΣ: 14

    Λοιποι: 2,8%
    Εκ των οποιων:
    Δημ. Αν/ση: Τον πουλο (και τον Ζουραρι)
    Ανταρσυα: 0,6% (ετοιμαζουμε νεα συνιστωσα;)
    Ενωση Κεντρώων: Το λουρί της μάνας και ένα 0,2 %
    Χαρίζω Οικόπεδα: Μια ψιλή κυριότητα
    Βεργής: Τον Κατμαν
    ΜουΛου ΚΚΕ: το ΚΚΕ ΜουΛου
    ΕΕΚ: ?
    ΟΑΚΚΕ: 1 στους δυο κερδιζει
    Χρυση Αυγή: Ένα τεστ DNA
    KOTEΣ: 0,3% στην Α Αθηνών και ένα αλά κρεμ και γρρρρηηηηηγορα!



    Εμεις οι Σουβλακιστές πάλι δεν κατεβήκαμε ρε ανοργάνωτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος30/9/09 10:53

    @ Slartibartfast

    Αναφέρομαι στο παρακάτω..:)

    Παθαίνω αναδρομές μνήμης!!
    ......................
    21/9/09 17:29
    Ο/Η Slartibartfast είπε...

    Δεν παίξαμε μπάσκετ της προκοπής - αλλά καλά ήταν.
    Για μένα όμως ο πιο υποτιμημένος παίκτης είναι ο Φώτσης (το μόνο 3άρι που έχουμε και ο μόνος που θέλω από τον

    Αν ψάξεις, θα δεις πως ασσόδυα με ικανότητα μπασίματος να υπάρχουν πολλοί. Πιστεύω πως "παραχαϊδεύουμε τον Σπανούλη"...
    ................................

    Σπίθας:
    Πλαγίως δεν διαφωνούμε.
    Δεν έχουμε τριάρι.
    Συμφωνήσαμε:)
    ...................


    @ Τakis

    "κατέστρεψες τον ΣΥΡΙΖΑ και τώρα ζητάς συναινέσεις και τα ρέστα...
    αποκαλύφθηκε μια για πάντα ο σκοτεινός σου ρόλος.."

    Σπίθας
    Τον συμμάζεψα, θέλεις να πεις!!

    Βέβαια αποχώρησε η Κ.Ο.Ε, αλλά δεν θυμάμαι ποιός την είχε καλέσει.

    Για την λέξη "συναίνεση" σε παραμπέμπω στους "ειδικούς" κατά Κίσσιγκερ (Τσόμσκι)

    Εγώ δεν ζητώ συναινέσεις σούπας.
    Δεν διαπραγματεύομαι, γνωστό είναι, τα αδιαπραγμάτευτα..

    Ομιλώ ως "ειδικός πολιτικός αναλυτής.", το ξεκαθάρισα από το πρώτο σχόλιο.!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος30/9/09 11:20

    @ Zaphod, είπες..

    1)Bonus
    "Ανελαβε εσύ το "πολιτικο μερίδιο της ευθυνης που σου αναλογει" και άσε τον Αλέκο απ όξω :)"

    2) "Ο Αλέκος δεν νομιζω πως ήθελε να πέσει ο Σύριζα. Άλλο ήθελε να κάνει (τα έχουμε πει αυτα), δεν του βγηκε και μετά μαλακίστηκε! Οτι φταίει, φταίει, αλλά όχι πως είχε σχεδιάσει κιόλας αυτο το μπουρ...κωλοχ.... ανακάτεμα!

    3) "Παρεμπιπτόντως, η πρόβλεψή σου πως ΔΕΝ θα μείνει ανενεργός σε αυτές τις εκλογές (με οποιονδηποτε τρόπο) μέχρι στιγμής τρώει χώμα!!"

    4) @σπιθας

    "Ο Σάντος θα κάνει παρέλαση γιατί το ταμείο είναι μείον όσο δεν πάει άλλο"

    5) "Ελα βρε, μην αρχισουμε τα οπορτουνιστικα τωρα!!

    Εγω όταν έλεγα περί συνεργασιών ΑΝ προκύψει ανάγκη μετά τις εκλογές (δηλαδή τι; θα βαράμε σμπέναλντι που λέει και ο polsemannen? Να κοψουν το λαιμο τους να συνεργαστούνε μέσω αμοιβαίων συμβιβασμών)

    "ΠΟΙΟΣ με έλεγε ΤΙ;;;"

    ......................


    Σπίθας

    Είσαι στρεψοδίκης, Zaphod :)

    1)Εσύ έβαλες τον Αλαβάνο στα μπόνους:)
    Εγώ θα τον αφήσω απ΄έξω???

    Το πολιτικό μου μερίδιο, το έχω αναλάβει και το αναλαμβάνω καθημερινά.:)

    Το δικό σου, δεν βλέπω πουθενά!!!

    2) Περί Αλαβάνου.
    Είσαι τόσο σίγουρος, για αυτά που λες;
    Δεν ήξερε, αλλά μπερδεύτηκε μετά??

    Τότε πως εγώ ήμουν τόσο σίγουρος, εξ αρχής και στο τέλος ξεπέρασε και τις προβλέψεις μου??

    Αυτά που έκανε, όχι μόνο πριν, αλλά και μετά τις ευρωεκλογές ούτε σε έργο φαντασίας δεν τα βλέπεις..
    Έθεσε εαυτόν εκτός ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ και εκτός ανανεωτικής αριστεράς.
    Νομίζω;
    ...........

    3) Πως εννοείς το "ανενεργός";
    Προφανώς δεν μπορεί να βγαίνει και να μιλάει, τώρα..
    Μην τρελαθουμε, περισσότερο.

    Το παλεύει, αλλά, εσύ δεν βλέπεις, αν και δεν έκανε λάθος συλλογισμούς. Δεν έχει χώρο να κινηθεί, ένεκα, κλεισμένα τα "στενάκια"..
    Η Κ.Ο.Ε. αποχώρησε είπαμε;

    4) Περί "Σάντος", θα το δούμε.
    Μια Κυριακή έχει και βλέπουμε...

    5)
    Τα οπορτουνιστικά, δεν τα μπορώ με τίποτα.!!
    Εγώ δεν είμαι καλαμπόκι, αλλά οι κότες το ξέρουν??
    !!!

    "ΠΟΙΟΣ με έλεγε ΤΙ;;;"

    Τι σου είπαν, παλληκάρι μου και ποιός σε στεναχώρησε:))

    θα σου βάλλω δύσκολα, πάλι και θα τρέχεις να κρυφτείς στον φίλο σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρε αακαθαρμα εσυ δεν με ελεγες οπορτουνιστη;;;;


    Για να μην λεμε και πολλά όμως, όντως πρεπει να αναλαβουμε τας ευθυνες μας

    Αρα:

    ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ για την πτωση του ΣΥΡΙΖΑ στις δημοσκοπησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος30/9/09 12:08

    Ρεε, παλιο- "αναλήπτη ευθυνών" τι αναλαμβάνεις??

    Το "πριν" των ευρωεκλογών ή το "μετά"??

    Δικολάβε..
    :ΡΡ

    Αναμένω, απάντησην.

    Δεν θα ξεφύγεις από τις ευθύνες σου.!!
    Δεν θα το κάνουμε εδώ βατοπέδιον, φίλε μου, ούτε "παραγραφική των πραγμάτων επιτροπή"!!!

    Εδώ θα γίνει του..ΣΥΡΙΖΑ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απαντάω μόνο στο 1) και μόνο για ένα κόμμα (καθ'οτι είμαι γραφείο και βαριέμαι να υπολογίζω, και δεν έχω και πολύ χρόνο)

    ΛΑΟΣ : 7% και μη γελάτε καθόλου!

    Η εθνικο-θρησκευτική παπάρα ωρίμασε και είναι έτοιμη να σκάσει στα μούτρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος30/9/09 12:09

    Την πάτησες, ήδη!!
    Δεν υπάρχει τρόπος να απαντήσεις..
    χε,χε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος30/9/09 12:12

    @ ellinaki

    Δεν μ' αρέσει αυτό ποσοστό.(
    Λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος30/9/09 12:19

    Ο Zaphod, ανέβασε απντέιντ!!

    αρχίζεις και μου μοιάζεις..!!
    :)

    @ Zaphod, πρόσθεσε :)

    "(update! κατοπιν υποδειξεως του σπίθα. Τεταρτη πρωί) Ο Zaphod, γιατι δηλαδή οι άλλοι να είναι πιο υπέθυνοι;"

    Σπίθας

    Οι "άλλοι",
    Ναι!!.. είναι πιο υπεύθυνοι και όχι "υπέθυνοι" όπως έγραψες
    ..ανέθυνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @σπιθας

    Αναλαμβάνω από 3 Γενάρη μέχρι 15 Απριλίου.

    Τα ρέστα δικά σας! Νομίζω πως μέχρι αρχές Ιουνίου αναλογεί κάτι στον Κουβέλη, μετά στον Αλαβάνο και από Αύγουστο και δώθε σε σένα!!!
    χαχαχαχαχαχα!


    Τι ειναι ΚΟΕ;


    @ellinaki
    Μπαααα

    Στις ευρωεκλογες πηραν 100 000 ψήφους παραπάνω απ ότι το 2007 πιασανε το 7% με συμμετοχη στο 50%. Εδώ η συμμετοχη θα ειναι μεταξυ 70% και 75%. Το 6% νμζω πως ειναι ταβανι. Ο δε καρατζαφυρερ ολισθαινει συνέχεια σε κοτσάνες δείγμα ντεφορμαρίσματος (διαβάστε τα τελευταία στο jungle report να λυθείτε απο τα γέλια).

    Το λογικο του ποσοστο ειναι στο 5%, αλλά με τις μαλακίες που έκανε η ΝΔ ένα πρόσκαιρο 15% θα μπορούσε θεωρητικά να το πιάσει. Που να πάει ρε ο δεξιος ψηφοφόρος; Αλλά αν νομίζει πως τους έχει γενικώς τότε γελάστηκε (ειμαι αισιοδοξος τι να κανουμε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος30/9/09 12:31

    Από που να σε πιάσω;
    :)
    Από όπου μπορώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος30/9/09 12:42

    @Zaphod, είπε

    "Αναλαμβάνω από 3 Γενάρη μέχρι 15 Απριλίου."

    Να προσέχεις, σου λέωωωω:)

    Για το ίδιο διάστημα ο Αλαβάνος κατηγόρησε όλες τις συνιστώσες και τα παρασκηνικά "γραφεία" που έπαιρναν αποφάσεις ερήμην του, έως και τον Ρινάλντι που του είπε..
    "Θυμάσαι Ρινάλντι που σου έλεγα, να μην είσαι σίγουρος για την δεύτερη θέση??"

    Επίσης κατηγόρησε εκείνους(?) που αποφάσισαν για την καρατόμηση του Παπαδημούλη!
    Αυτός είπε ότι"Είναι δυνατόν, να έχουμε, έξω τον καλύτερό μας ευρωβουλευτή!!"

    Άρα δεν μας τα λες καλά.

    Διότι αυτά που είπε ότι ήταν λάθη αυτό υποστήριζε τότε η ανανεωτική πτέρυγα ο Κουβέλης κι΄εγώ, πλήν εσού και του Αλαβάνου?

    Καθάρισε, μωρέ τη θέση σου, με αυτή σου τη κατάσταση..
    Μην κάνω εδώ και τώρα επανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος30/9/09 12:52

    Πάω για τσιγάρο, αεισιχτιριώτη!

    ..Με έπρηξες:)

    Υ.Γ.

    1) Φύλαξε τα ποσοστά και μην τα αλλοιώσεις, μέχρι τις εκλογές!

    2) Να ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μου είχαν διαφύγει οι πρόσφατες κορώνες του χέρι-χέρι, αλλά δεδομένου ότι μιλάμε για στόκους ψηφοφόρους, δεν αποκλείεται να μην είχε και πολλή επίδραση στο εκλογικό του τημ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir