Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 21, 2009

Δειγμα Θετικον

Και ας ειχε κλαταρει στα 2 τελευταια ματς ο Σπανουλης. Και ας ήταν ο βασικος μας σουτερ (Ζήσης) σε μετρια επιπεδα. Και ας εχανε lay ups ο Καλάθης (ο οποιος κατ εμε ηταν γενικως εξαιρετικος και έπρεπε να είχε παίξει περισσότερο. Ισως έτσι να άντεχε μέχρι τέλους και ο Σπανούλης). Και ας ηταν ενας Μπουρουσης απο τις παλιες (κακες) μερες μιας και ΔΕΝ εμπαινε στην αντιπαλη ρακετα, αλλα εριχνε τριποντακια. Kαι ας μην είχαμε ένα τριάρι της προκοπής. Και ας παίζαμε μπάσκετ τύπου αλάνας. Ακομα και έτσι, με νύχια και με δόντια και αγκομαχητό οφείλω να πω ένα μπράβο σε αυτά τα παιδιά και στον προπονητή τους, που ήταν κάποτε αναμφίβολα ο κορυφαίος Ευρωπαίος και παραμένει ένας απο τους καλύτερους. Με βάση δε το υλικο με το οποιο ξεκινήσαμε, αρχικά ακόμα και η πέμπτη θέση θα έμοιαζε επιτυχία, οφειλουμε να είμαστε σουπερ ντουπερ ευχαριστημένοι!




Υ.Γ. Σόφο εσύ σουπερσταρ!
Υ.Γ. 2. Μπορεί να μην παίζαμε "ποιοτικο μπάσκετ", αλλά ήταν εμφανής η προσπάθεια απο τον πάγκο να παίξουν οι παίχτες για την πάρτη τους, να τους φύγει το άγχος δηλαδή. Αυτό που δεν μπόρεσε να διώξει ο κόουτς ήταν το δικό του άγχος και φάνηκε απο την τάση του να χρησιμοποιεί τον Vspan ακόμα και όταν σερνονταν και τον άστοχο, μή διεισδυτικό (πλεον) και χωρις καλή ντρίπλα Ζήση "λόγω εμπειρίας". "Λάθη" έγιναν πολλά, αλλά οδήγησαν σε ένα πολύ γλυκό αποτέλεσμα. Θα έλεγα τα ίδια ακόμα και τερματίζαμε 8οι ή 2οι. Ετσι και αλλιώς τα σημαντικά ματς (με Γαλλια, Τουρκία, Σλοβενία) πλην ενός (με Ισπανία) κρίθηκαν στις λεπτομέρειες.
Υ.Γ.3. Το μπάσκετ που έπαιξε η Ισπανία στα τελευταία ματς ήταν τέλειο. Μέσα απο συστήματα, αλλά γρήγορο και θεαματικό και απο παίχτες που φανερά το διασκέδαζαν. Δεν μπορουσες να μην υποκλιθεις σε αυτην την ομάδα. Ακόμα και αν είμασταν υπερπλήρεις πάλι θα χάναμε.

30 σχόλια:

  1. e oxi k etsi re...dld na min bgainame tritoi...alla ti?

    edo bgikan oi serboi deyteroi...

    afoy oloi oi apo kato einai terma teleiomenoi ...
    (plin gallias poy toys paijame poystia k toys steilame pano sto 8erio)

    tetoio xali se eurobasket eixa xronia na do (gia to geniko agonistiko epipedo leo)

    gkamoto egko goystarei kaslaoyskas alla den me ta eipe kala se ayto to euro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την Γαλλια σκεφτομανε. Αν μας καθοταν αυτη ή η Ισπανια στο παιχνιδι της τετραδας θα ειχαμε χοντρα θεματα.

    Εγω παντως δινω χρονο στον Καζλαουσκας μιας και η bottom line ειναι θετικη. Οπως ηρθαν τα πραγματα το ταβανι μας ήταν η 2η θεση και το ελαχιστο η 5η ή η 6η (αναλογα πως θα καθοντουσαν τα κρος παιχνιδια). Η τριτη θεση και το μεταλλιο ειναι μια χαρα και δινουν αισιοδοξια για τη συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες με αισιόδοξο ή αιθεροβάμονα, αλλά θεωρώ ότι και με την Ισπανία είχαμε τύχη, αλλά θόλωσε το μυαλό -και του Καζλάουσκας.
    Αφού βλέπεις ότι το σύστημα "μπαίνω μέσα και άμα δε μου κάτσει την πετάω έξω" το έχουν μυριστεί και σου κλέβουν συνέχεια τις μπαλιές (και όχι τις μπάλες, μία είναι η μπάλα, έλεος), αφού έχεις την έμπνευση να παίξεις με 3 ψηλούς,
    α) βγάλε τον Σπανούλη ρε γμτ, ακόμα και ο άπειρος Καλάθης καλύτερος θα ήταν από τον -δικαιολογημένα- πελαγωμένο Βασίλη.
    β) δώσε εντολή να περάσεις η μπάλα στους ψηλούς (που είναι 3 πλέον) και να παίξουν με πλάτη.
    Μόνο έτσι είχες τύχη.

    Και πάλι όμως, συγχαρητήρια, ας μην είμαστε αχάριστοι. Δεν είναι εύκολο να είσαι 5 χρόνια συνέχεια 4αδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμφωνώ, ο Calathes ήταν πάρα πολύ καλός, όπως και τα αγγλικά του, και θα έπρεπε να παίζει περισσότερο

    πάντως, η εμφάνιση του μικρού τελικού ήταν πολύ μέτρια

    η Ισπανία πραγματικά ήταν άλλης κλάσης, χαιρόσουν να τους βλέπεις, ειδικά οι πιτσιρικάδες ήταν από άλλο ..παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @antidrasi + sex

    Δεν ειχαμε καμια τυχη. Ο Σπαν ηταν αναγκασμενος να παιζει ετσι διοτι οι ψηλοι-ημιψηλοι δεν αντεχαν το ξυλο απο τους αντιστοιχους Ισπανους, τα δυαρια μας ηταν ελαχιστα κινητικα και οι κοντοι της Ισπανιας (ακομα και το "3" της, ο Rudy) έπαιζαν ασφυκτικη αμυνα στην περιφερεια. Δεν ειχαμε σταθερο τριαρι, και δεν μπορουσαμε να παιξουμε με 3 κοντους διοτι ηταν και οι τρεις...κοντοι! Ενώ τα 2-3αρια της Ισπανιας ηταν πιο ψηλα, πιο γρηγορα και πιο αθλητικα


    α) Ο Καλαθης ομως εχασε 3 λει απ φάτσα με το καλάθι!
    β) Νμζω πως το εθεσα πιο πανω. Τσεκαρε ποσα τριποντα και ποσα διποντα εριξε ο Μπουρουσης σε κεινο το ματς.

    Στα συγχαρητηρια συμφωνω


    @geokalp
    Ειτε μιλαει αγγλικα ειτε κοσοβαρικα ο ανθρωπος ειναι δαιμονας με την μπαλα και τρομερος πασερ-ντριπλερ. Μακαρι να παιξει στον βαζελο και να μην ξεσκονιζει τον παγκο μια χρονια. Στα υπολοιπα συμφωνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βρε ΕΛ γίνεται να ομιλεί;
    μπράβο στους ανθρώπους του μπάσκετ που δεν αφήνουν τίποτε να πέσει χάμω!

    ο ΠΑΟ έχει καταλάβει πως παίζεται το παιχνίδι, και εγώ το κατάλαβα όταν έφερε Διαμαντίδη και Χατζηβρέτα (και άλλους)
    τώρα συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο

    τρανή απόδειξη του ανωτέρω είναι ότι ο μόνος παίκτης που δεν έφερε ήταν ο Τεόντοσιτς, έχουν μάτι τι να κάνουμε τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος21/9/09 13:32

    Συμφωνώ με την κριτική του ματς, των παικτών καθώς και με το άριστο ψυχογράφημα.

    Να προσθέσω, ό,τι αυτά τα νέα παιδιά μπολιάστηκαν από την ψυχολογία των παλαιοτέρων παικτών, Σπανούλη, Μπουρούση, Φώτση,Ζήση, που είναι "δρακάκια".
    Νομίζω ότι έχουν διδαχθεί από τον "δράκο" το " ένας για όλους και όλοι για έναν", καθώς και το "πέφτουμε, σηκωνόμαστε, συνεχίζουμε, δεν σταματάμε, ποτέ"
    Μπράβο τους, τα έδωσαν, όλα και είναι παράδειγμα προς μίμηση η νοοτροπία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @geokalp
    Εφεραν τον Τεπιτς νομιζω, που ειναι μια χαρα. Ποσους ακομα ασους να φερουμε; Ευτυχως να λες που ο Διαμαντιδης παιζει ανετα και στο "3" (στην αμυνα) και ανακατευεται λιγο η τραπουλα γιατι φετος θα θελουμε 3 μπαλες για να τους κανουμε ολους ζαφτι.

    @akrat
    Καλημέρα!

    @σπιθας
    Τον Σπανουλη τον ξερουμε, ειναι παιδι απο τον Γιαννακη απο τις εποχες του Αμαρουσιου και το αστειο που κυκλοφορει ειναι πως "αν του ελεγε να πεσει με το κεφαλι πανω σε ενα τοιχο για να κερδισει θα το εκανε". Οι υπολοιποι "παλιοι" (Ζησης, Μπουρουσης) πηγαν σε ρηχα νερά, ιδιως ο Μπουρουσης για τον οποιο ειχαμε πιο πολλες απαιτησεις μιας και ειχε λαμψει ως κυριαρχος σεντερ (και οχι ως σουτερ) στην Ευρωλιγκα φετος. Το μπασκετ του Καζλαουσκας δεν εχει καμια σχεση με αυτο που παρουσιαζει ο Γιαννακης, αν και σε αυτο το τουρνουα δεν το ειδαμε ρε γμτ:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος21/9/09 15:25

    Άλλη η φιλοσοφία του Καζλάουσκας και άλλη του Γιαννάκη.
    Σαν Λιθουανός είναι πιο πολύ του ραν εντ γκαν, ενώ του Γιαννάκη, η άμυνα και η ομαδικότητα.

    Αν βάλουμε σ΄αυτήν την ομάδα το διαμάντι μας, τον Διαμαντίδη μαζί με τον Παπαλουκά..θα είναι σούπερ.
    Ο Σοφό, να μην πάρει κιλά.
    Ο μόνος του αντίπαλος είναι ο εαυτός του και οι πίτσες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και οι πίτσες πάντα χάνουν κατά κράτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος21/9/09 15:32

    Έχουν γεύση, όμως είναι ελκυστικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @σπιθας

    Μας λειπει ενα ακομα τριαρι (ο Βασιλοπουλος δεν φτανει) και ενας σουτερ-φονιας

    Θυμηθηκα τωρα πως οταν ηταν ο Καζλαουσκας στον Ολυμπιακο παλι ο Σοφο ειχε κανει παπαδες... για να δουμε αν μπορει να τον κανει ζαφτι ο Γιαννακης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν παίξαμε μπάσκετ της προκοπής - αλλά καλά ήταν.
    Για μένα όμως ο πιο υποτιμημένος παίκτης είναι ο Φώτσης (το μόνο 3άρι που έχουμε και ο μόνος που θέλω από τον ΠΑΟ - Σπανούληδες κτλ βρίσκεις πολλούς). Και φαινόταν αυτό πως μόλις έβγαινε χάναμε τα αυγά και τα πασχάλια στα ριμπάουντ. Στην επίθεση ήταν καλούτσικος και κακώς δεν τον αξιοποίησε περισσότερο.

    Και δυστυχώς για μας, την Ισπανία την παίζεις μόνο αν σου κάτσει μάτς με στυλ USA το 06. Να βαράς και να μπαίνουν όλα μέσα. Ούτε ο Σόφο ούτε ο Μπουρούσης μπορούν να τα βάλουν με τον Γκαζόλ ούτε οι περιφερειακοί μας με τους δικούς τους. (Παρά μόνο να έχεις σε καλή μέρα Ζήση-Σπανούλη και να βαράνε σαν τον Ναβάρο).
    Όσον αφορά την κριτική:
    Για μένα το μεγαλύτερο έγκλημα Σπανούλη/Καζλάουσκας ήταν το να κρατάει ο Σπανούλης τη μπάλα 18-20 δευτερόλεπτα και μετά να τρέχει να την πετάξει είτε στο καλάθι είτε σε κλεισμένους διαδρόμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος21/9/09 20:24

    @ Zaphod
    Τριάρι έχουμε να δούμε από την εποχή του Φάνη Χριστοδούλου. Αν και αυτός δεν ήταν τριάρι.:)
    Ήταν 1, 2, 3, 4, και 5αρι, μια ομάδα μόνος του. Στον Πανιώνιο, κατέβαζε και μπάλλα, σούταρε, έτρεχε για το ρημπάουντ και πίσω στην 'άμυνα να μαρκάρει:)
    Έναν έλληνα Σούμποτις θέλουμε.
    Αν είχαμε τριάρι, ίσως να μην χρειαζόμαστε σουτέρ-κίλερ. Το καλύπτει το τριάρι και ο Σπανούλης.

    Ο Σοφό ωριμάζει και ο Καζλάουσκας θα τον βοηθήσει, σίγουρα..

    @ Slartibartfast

    Συμφωνώ και διαφωνώ:)

    Ο Φώτσης είναι πολυσύνθετος πάικτης και απαραίτητος, αλλά όχι υποτιμημένος.
    Δεν φάνηκε πολύ, γιατί δεν μπορούσαν να το παίξουν καλά, όπως όταν παίζει ο Παπαλουκάς και ο Διαμαντίδης.
    Αυτοί έχουν δημιουργούν πολλές επιλογές.
    Και σουτάρουν, και πασσάρουν και παίζουν πικ εν ρολ, οπότε εκεί ο Φώτσης είναι στα νερά του και πετάει..
    Αλλά σε κρίσιμα σημεία, έδωσε λύσεις.

    Φάνηκε στην διάρκεια ότι ο Σπανούλης ήθελε βοήθειες, αλλά η ομάδα ήταν νέα και ο Καζλάουσκας δεν μπορούσε να βασισθεί εξ αρχής στον Καλάθη..Αυτό φάνηκε στην πορεία.

    Διαφωνώ, είναι ότι "Σπανούληδες βρίσκεις εύκολα". Όχι δα..
    Έχει κάτι πολύ σπάνιο που το βελτίωσε ακόμη περισσότερο στο NBA( άλλωστε γι'αυτό το είχαν πάρει)
    Έχει εκρηκτικό πέταγμα και φτάνει στο καλάθι με δεδομένο το "τελείωμα" που είναι άψογο.
    Δεν είναι Γκάλης, φυσικά, αλλά ποιός άλλος το είχε αυτό τα τελευταία χρόνια;
    Είναι εξαιρετικός αλλά χρειάζεται δίπλα του, τον Διαμαντίδη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @σπίθα...
    ναι μεν, αλλά για φαντάσου στην ηλικία του Σπανούλη (με την προϋπόθεση πως θα δουλευτούν σωστά) Τεόντοσιτς και τους 2 ασσους των Ισπανών (πρόχειρο παράδειγμα). Ή στους Έλληνες πχ το μπάσιμο του Παπαλουκά πριν 2-3 χρόνια (ή ακόμα και του Διαμαντίδη που γουστάρει περισσότερο να δουλεύει για τους άλλους). Ή πχ την καλή τρίπλα στο μπάσιμο του άπειρου Καλάθη (ο οποίος αν δεν φτιάξει το σουτ του θα καεί). Αν ψάξεις, θα δεις πως ασσόδυα με ικανότητα μπασίματος να υπάρχουν πολλοί. Πιστεύω πως παραχαϊδεύουμε τον Σπανούλη (τον θεωρώ πολύτιμο μόνο για το εξαιρετικό σουτ του) για να του φορτώνουμε μονότονα το παιχνίδι (και κακώς ο ίδιος το αποδέχεται). ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΛΗΣ!

    Άλλος Φώτσης όμως; Ο Πρίντεζης ΔΕΝ είναι τριάρι, ο Βασιλόπουλος φιλότιμος αθλητής αλλά από τρίπλα ΜΗΔΕΝ για Καϊμακόγλου-Πελεκάνο-Περπέρογλου δεν το συζητάμε.
    Α, και ένα άλλο έγκλημα του Καζλάουσκας: Ελάχιστη αξιοποίηση του Κουφού (ο μόνος εν ενεργεία παίκτης μας στο ΝΒΑ). Προσωπικά μου αρέσει ο Καζλάουσκας - περίμενα όμως καλύτερη διαχείριση των ματς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @slarti
    Ο Φωτσης πλεον δεν παιζει τριαρι ακομα και οταν δεν εχουμε τριαρια! Επιθετικα δε, παει με τις ωρες του και εκβιαζει προσπαθειες. Σωστο σε βρισκω στο θεμα ριμπαουντ, που βοηθησε οπως και στην άμυνα στο σουτ.

    Καζλαουσκας καιεγκληματα: τι να εκανε ο ανθρωπος; Ο μονος γρηγορος και εμπειρος που ειχε ηταν ο Σπανουλης, ο δε Ζησης εγινε γιογιο απο τους Ισπανοι και του ειχε βγει η γλωσσα 3 πηχες.

    @σπιθας
    Ο Φανης ηταν μια κατηγορια μονος του, ακομα και οταν ζυγιζε 200 κιλα!

    "Το καλύπτει το τριάρι και ο Σπανούλης."
    Ουτε γι αστειο. Ασοδυο παιζει ο Μπιλ. Τριαρια ειναι παιχτες τυπου τυπου Βασιλοπουλου, παλιου Φωτση κτλ. Χρειαζεται υψος, διεισδιτικοτητα και ριμπαουντ. Ο Ρουντι της Ισπανιας ηταν δυαροτριαρο και γαματος!


    @slarti 2
    Σουτ δεν εχει τοσο καλο ο Μπιλ. Αυτο που εχει ειναι πεισμα και αγνοια κινδυνου. Στα τελευταια ματς ηταν φανερο πως επαιζε ψοφιος γιατι ο Γιονας φοβοταν να τον αλλαξει. Κατι θα ηξερε ο κοουτς

    Α, ο Κουφος δεν επαιζε στα τελευταια ματς λογω...χεσιματος (γαστρεντεριτιδα) απ οτι ακουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ουπς!!!

    αντι για "παει με τις ωρες του και εκβιαζει "

    βαλτε "παει με τις ωρες του και ΔΕΝ εκβιαζει "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος22/9/09 02:39

    @ Slartibartfast

    Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις.
    Ο Τεόντοσιτς σεληνιάσθηκε!

    Ο Σπανούλης έχει σίγουρο το "μπάσιμο" και μια 15αρα στην τσέπη την σωστή στιγμή.

    Δεν συγκρίνεται κανείς με τον Γκάλη.
    Τελεία και παύλα. Δεν είπα αυτό..

    Οι Ισπανοί είναι... φευγάτοι:)
    Τρομερή σχολή. 5 πλέι μέικερ που είναι φανταστικοί. Κάθε χρόνο και ένας νέος αστέρας, Ναβάρο, Ρούμπιο, Γιουγ, έλειπε και ο Καλντερόν..

    Νεά ομάδα φτιάχνει, ακόμη είναι νωρίς.
    Καλά πήγαμε:)

    @ Ζaphod
    Συμπέρασμα.
    Ο Φώτσης έκλεισε στο 4αρι. Μας τον τον χάλασαν οι Ρώσοι ( σαμποτάζ!!)

    Ζητείται επειγόντως τριάρι.
    Μόνη ελπίδα να βγεί ο πιτσιρικάς ο Παπανικολάου αλλιώς να ζητήσουμε αλλαγή των όρων παιχνιδιού.
    Να παίζουμε μπάσκετ με τέσσερις παίκτες.
    Δεν θα κάνουν οι Ευρωπαίοι ότι θέλουν αυτοί, αλλιώς να βγούμε από την Ευρώπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος22/9/09 02:43

    @ Zaphod
    Αντί ""παει με τις ωρες του και ΔΕΝ εκβιαζει "

    Βάλε "πάει στην ώρα του και αβίαστα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μια χαρά ήταν η εθνική.Μπράβο στα παιδιά.Αλλά όπως έχω συζητήσει άπειρες φορές με την κακοπαρέα, την Ισπανία δεν πρόκειται να την νικήσουμε, τουλάχιστον τα επόμενα 3-4 χρόνια.Πάντως σε γενικές γραμμές μένω ευχαριστημένος απο την απόδοση.
    Ο Σπανούλης είναι με διαφορά ο καλύτερος Έλληνας μπασκετμπολίστας όσον αφορά την ικανότητα.(έχει ντρίμπλα, σουτ απόπου νάνε,έκρηξη, γρηγοράδα, finishing και καλός στην άμυνα).Αλλά ένας κούκοτ(ς) δεν φέρνει την άνοιξη.Είπαμε δεν είναι Kobe.
    Του χρόνου ελπίζω να τους θαυμάσω απο κόντα στην Τουρκία.Και την Dream team επίσης:P:P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Σπίθας : Το "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΛΗΣ" (για τον Σπανούλη) δεν αναφερόταν σε σένα. Αναφερόταν σε όλους τους γλυφτροδημοσιογράφους και τον Καζλάουσκας που ζητούσαν από αυτόν να παίξει μόνος του. Σορρυ αν παρεξηγήθηκα.

    @Zaphod: Δυστυχώς ο Φώτσης είναι ότι πιο κοντά έχουμε σε τριάρι.

    Δυστυχώς το site του Eurobasket δεν βγάζει στατιστικά tendex...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tendex Τουρνουά
    Σχορτσιανίτης:0,491
    Σπανούλης:0,410
    Φώτσης:0,453
    Καλάθης:0,293
    Μπουρούσης:0,530

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "This son of a Greek father and a Cameroonian mother, Sofo used to be a chess champion in his hometown of Kavala but he soon turned to more physical activities."

    Και μυαλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @slarti
    Αλλο κοντα σε και αλλο ειναι. Δεν διαφωνουμε.


    @antidrasi&sex

    1. Η στατιστική ειναι ο καλύτερος τρόπος να πεις ψεμματα

    2. Στο tendex γενικα οι ψηλοι ευνοουνται. Για μενα ο Μπουρουσης ήταν απο τους χειροτερους της ομαδας και ομως εμφανισε το καλυτερο tendex.


    Ο Σχορτσιανιτης εχει μυαλο, απλα μερικες φορες (πχ περισι) βαριεται να το χρησιμοποιησει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ναι, το ξέρω.
    Δεν ήθελα να δείξω κάτι, απλώς κάποιος τα ανέφερε πιο πάνω και έκανα τον κόπο να υπολογίσω τα τέντεξ των βασικότερων.

    Και για μένα ο Μπουρούσης ηταν πολύ λίγος ενώ ο Σόφο από τους καλύτερους.

    Οι ψηλοί ευνοούνται γιατί έχουν σαν πλεονέκτημα τα ρημπάουντ ενώ λόγω μικρότερης κατοχής μπάλας είναι λιγότερο επιρρεπής στα λάθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. prosoxi 8a kamo analisi...

    1.ο Φωτσης ειναι 4αρι μαγκες...τελεια κ ταβλα...τριάρι που δεν εχει ούτε στοιχειώδη τρίπλα και κίνηση με την μπάλα δεν υπάρχει...δυστυχως μεγάλωσε πια κ δεν προκειται να μαθει νεα πραγματα...τι ξερει λοιπον?να πηδαει σαν κατσικι (άμυνα-επίθεση) οπότε ριμπάουντ-άμυνα-τάπες κλπ και να σουτάρει τριποντα...αυτά. ΔΕΝ είναι και λίγα.
    Νομίζω έκανε το καλύτερο τουρνουά του και εγω θα του έδινα το MVP της ομάδας

    2.Σπανουλης...πρεπει να στο εχω πει bro,τον είδα πρώτη φορα Απολλωνας Π.-Μαρούσι...ξεχώριζε απο τότε...
    ΟΧΙ γιατι έχει και γαμώ τα σουτ
    ΟΧΙ γιατι έχει και γαμώ τις μπούκες
    ΟΧΙ γιατι έχει και την γαμώ αντίληψη του παιχνιδιού

    ΑΛΛΑ γιατι έχει αρχίδια...τελεία και ταύλα...τα προσόντα του δεν είναι (πολύ) καλά σε οποιαδήποτε κατηγορία
    έχει όμως ενα προσόν που δεν το βρίσκεις εύκολα (κανείς άλλος δεν το έχει στην Εθνικη)...
    "ΠΟΛΥ κωλόπαιδο ο Σπανούλης"
    (αν εννοείς τι εννοώ...)

    το θεμα είναι οτι γιαυτο ακριβώς αμα δεν του βάλει χέρι κάποιος συμπαίκτης-προπονητής είναι ικανός να τα κάνει πουτάνα όλα μόνος του

    3.Ζήσης.αυτο το παιδί σαν να σταμάτησε σε εκείνη την αγκωνιά που έφαγε.πολύ λίγος πλέον...ας ελπίσουμε να στρώσει (που δεν)

    4.Μπουρούσης.Νομίζω έκαψε φλάντζα μετά απο μια χρονιά που κρεμότανε κοτζαμ Ολυμπιακος απο τα @@ του...Γιαυτό και σούρνωταν. Χρωστάει...

    5. Σοφο. Αν βάλει τον κώλο του κάτω και μάθει να σουτάρει με ενα ψιλοαξιόπιστο ποσοστό απο τα 2-3 μέτρα τότε δεν θα αντιμετωπίζεται με τπτ.Επειδή όμως πρόκειται περι μόσχαρου θα είμαστε ικανοποιημένοι αν μπορέσει και κρατηθεί κάτω απο 200 κιλά (real politic).
    Τέλος πάντων είναι γελοίο να ξέρεις οτι θα μπεί,θα βάλει τον κώλο μπροστά,θα σπρώξει σαν βόδι (αν τον αφήσουν οι διαιτητές) και μόλις φτάσει στα 25cm απο το στεφάνι θα σηκωθεί να βάλει καλάθι δεν πα να έχουν έρθει και οι 5 αντίπαλοι να τον μαρκάρουν...
    Σε μια φάση ρε είχε κλειστεί απο 3 και ούτε καν σκέφτηκε να βγάλει μπάλα έξω...το πρώτο που υποτίθεται οτι μαθαίνει ο ψηλός ειναι να βρίσκει γρήγορα τον ελεύθερο παίχτη οταν κλείνεται με double-team...το δικό μας γίδι τπτ.
    Άσε που με το που θα μπεί όλοι ξέρουν οτι η μπάλα θα πάει σε αυτόν ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ με αποτέλεσμα να κλείνουν τις πάσες (κ να κλέβουν...ομάδες με στοιχειώδη νοημοσύνη δλδ...όχι οι Σλοβένοι)

    6.Περπέρογλου.Προφανώς αστειεύεστε...τον έχει βάλει στον τόρνο ο Ζέλικο και τον έφτασε να παίρνει την βάση σαν 3αρι...οκ...και?

    7.Καλάθης.Ωραίος αλλά κουντράης.Θα τον στρώσει ο Ζελικο κ σε 2 χρόνια δεν θα πατάει πουθενά (ελπίζω).Γιατί τώρα σουτάρει τρίποντο και σκύβουν οι θεατές πίσω απο την μπασκέτα.Προπόνηση boy

    8.Κουφός.δεν τον άκουσα.τώρα φταίει το mayday φταίει τπτ άλλο...θα δούμε

    9.Καλαμπόκης. νομίζω αδικημένος.Μια χαρά είναι ο μάγκας,αλλα τον έφυγε η Λιθουανική μαρμάγκα.Γιατί ρε?
    Σιγά την προσφορά του Ζήση και του Περπε...Άσε που είναι και ο μόνος που ξέρει να κάνει ντού με κάποια αξιοπιστία
    (you know,περνάω τον προσωπικό αντίπαλο,ανυψώνομαι και εκεί στα ψηλά κάνω και κάτι να μην φάω τάπα απο τους 1-3 ψηλούς που θα πέσουν πάνω μου...Ακούς ρε Billy κόπανε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 10.Καιμακόγλου.Επίσης αδικία.Το μόνο 4αρι που έχει πάνω απο 2 κινήσεις στο ρεπερτόριό του.Σουτ μεση-μακρινή απόσταση+πλάτη+στοιχειώδη διείσδυση+επιθετικό ριμπάουντ.

    Γιατί ρε κόουτς?
    Δεν λέω για βασικοι αλλά άμα βλέπεις οτι οι άλλοι κουτουλάνε...

    11.Πρίντεζης.Έχει το ιδανικό κορμί για το άθλημα,τρέχει-πηδάει,έστρωσε το σουτ του κάπως...μια χαρά.δηλώνω ικανοποιημένος (χεστήκατε).Χίλιες φορές να μισοπαίζει αυτός 3αρι παρά ο βόιδαρος ο Περπερογλου.

    12.Τον έφαγε η μαρμάγκα και νομίζω άδικα καθώς ενίοτε μας έκαναν πλάκα διάφοροι βαριοί σέντερ (Τουρκοι,Ισπανοι).μα να μην πατήσει παρκέ?
    οκ, κάποια φάουλ,μερικές άμυνες και λίγους στάνταρ πόντους μπορεί να τους δώσει...έχει μάθει και 5 κινήσεις,σκλήρυνε και την άμυνά του...το κέρατο μου δλδ

    ΚΟΙΝΩΣ καλά πήγαμε (σαν αποτέλεσμα) αλλά οχι και πολύ καλά σαν ομάδα/εμφάνιση/προοπτική...
    δλδ με αυτό το κόλλημα να είμαστε πάντα "σε μια ψηλή θέση" χάνουμε την ουσία γιατί ιδού τώρα...πεθάναμε τους 6-7 παλιούς παίχτες, οι νέοι δεν πήραν μυρουδιά και άμα του χρόνου π.χ. δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του ο Σπαν το καλοκαίρι τι θα κάνουμε...Α μα είναι απλό...θα πεθάνουμε τον Διαμαντίδη και τον Παπαλουκά.
    και όσο φτάσουμε...κ.ο.κ.

    Το βασικό πρόβλημα με μια τέτοια κωλονοοτροπία είναι ότι η ομάδα ΔΕΝ προβληματίζει τον αντίπαλο με πολλούς παίχτες-τρόπους,είναι προβλέψιμη του κερατά δηλαδή, και βέβαια μερικοί ξεκολιάζονται με αποτέλεσμα να κλατάρουν,άλλοι δεν "ψήνονται" ποτέ,τα νεύρα ψιλοτεντώνονται κ.ο.κ.

    Άντε κ να δουμε...ελπίζω οτι ο Γιονας κιότεψε καθώς ξέρει με τι μαλάκες έχει μπλέξει και πήγε για το αποτέλεσμα ώστε να κερδίσει τον χρόνο να φτιάξει κάτι και να μην τον φάει η γκρίνια...ελπίζω δλδ

    Το σημαντικότερο πρόβλημα...έδινε την εντύπωση η ομάδα οτι για κάθε επίθεση είχε 1 (ΕΝΑ) σχέδιο (play) το οποίο ήταν 1 (ΜΙΑ) κίνηση...άμα δεν έπιανε,τον πούλο...κανένα εναλλακτικό,καμία έμπνευσή.,καμία φρεσκάδα και κυρίως ΚΑΜΙΑ κίνηση χωρίς την μπάλα η υπόλοιπη ομάδα που δεν συμμετείχε άμεσα στο play

    (π.χ. τώρα μπουκάρει ο Σπαν βάζει καλάθι...ναι μα πέφτουν πάνω του 17 αντίπαλοι...δεν έχει σημασία...βουρ και λάθος...οκ ...επόμενη επίθεση...τώρα μπουκάρει ο Σπαν και δίνει πάσα έξω...ναι μα είναι μόνος του και όλοι οι αντίπαλοι έχουν ανοιχτεί να κλέψουν την πασα...δεν έχει σημασία...βουρ και λάθος...τώρα μπήκε ο Σοφο και θα του δώσουμε την μπάλα...μα έχουν κλείσει την πάσα...δεν έχει σημασία...βουρ και λάθος...κλπ)

    άσε που όλα κ όλα τα σχέδια ήταν περίπου 5...για τα υπόλοιπα...τρίποντα,επιθετικα ριμπάουντ και έχει ο θεός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @αντιδραση+σεξ

    Συμφωνουμε


    @διον

    Απολαυστικος!

    1. Φωτσης. Συμφωνουμε, αλλα οχι και MVP

    2. Vspan. Σαφως. Εχει cojones αλλα θελει και κοντρολαρισμα.

    3. Νμζω το ειπα. Ειτε τα έβαζε είτε όχι πλεόν δεν έχει ουτε τρίπλα ούτε πάσα, πράγματα απαράδεκτα για σύγχρονο δυάρι. Α, και συνήθως δεν τα έβαζε. Τελικα ο χρόνος σταμάτησε στο χερι του Βαρεχαο. Τοτε ο Ζησης έμοιαζε με τον Γκαλη σε μικρογραφια

    4. Μπουρουσης. Μου φανηκε σαν εκεινο το κρεας που εμφανιζοταν προπερσι. Μηδεν στο physical game, τριποντακια και ευκολα ριμπαουντ

    5. Σοφο. Εχει και πασα αμα λάχει, αλλά ήταν εμφανές πως άκουγε τις οδηγίες του κόουτς. Ασε που μέχρι 2 τους κανει καλα μονος του. Οι Ισπανοι τον έπαιζαν έξυπνα καθως δεν του εστελναν 2 ψηλους αλλα εναν ψηλο και εναν κοντο στην τριπλα.

    6. Ακριβως. Μιλάμε για το "μεσον" της υποθεσης. Ειναι καλος για ομαδα τύπου βάζελος που τα ασοδυάρια της πετάνε. Εδώ που το δυάρι μας σερνοταν ειχε εμφανες πρόβλημα.


    7. Καλάθης. Ρε αυτός ειχε λεει 15+ ποντους μ.ο. στο κολέγιο. Ε, κάπως θα τα έβαζε! Μάλλον το επάρατο άγχος δεν ειναι μονο ΕΛληνικο αλλά και ελληνοαμερικάνικο!

    8. Κουφος. Mayday mayday. Μεχρι τοτες έπαιζε κατι 5λεπτα-10λεπτα

    9. Καλαμποκης. Αν δεις τα ποσοστα του, σουταρε ελαχιστα για τον χρόνο του => δεν ηταν απειλη. Τωρα αν αυτο οφειλεται σε αυτον η στον κοουτς δεν το ξερω. Ασε που ειναι χειροτερος πασερ απο τον Σπανουλη ή τον Καλάθη και κοντος (και αυτος ρε γμτ) για να τον βαλει σε σχημα με 2 γκαρντ σε ρόλο "2".


    10. Καϊμακογλου. Καλος ειναι αλλα ο επόμενος ειναι καλύτερος

    11. Πριντεζης. Επιτελους ενα καθαρο τεσσαρι και οχι ενας σοφτ σουτερ με καποιο υψος. Μου θυμιζει καλες εποχες Ντικουδη

    12. Γλυνιαδακης. Δεν τον ειδα ρε παιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Περι αποτελεσματος και του ποσο προβλεψιμα παιξαμε συμφωνουμε. Το ζητημα όμως νομιζω πως ειναι αυτο που λες και εσυ. Η πονηρη αλεπου (Γιόνας) ξέρει με τι μαλακηδες έχει μπλεξει και το πήγε στην σιγουράτζα για να κρατήσει το συμβολαιάκι του. Αν παίζαμε 4-8 μπορει και να βλέπαμε μπασκετ. Αλλά μιας και πήγαμε τετράδα "έπρεπε" να πάρει μετάλλιο ή έστω να μην ακούει γκρίνιες διότι δεν έπαιζαν οι σταρ της ομάδας. Τωρα αυτοι οι στάρ θα τον στηριξουν και οχι ο όποιος Καλαμπόκης που σήμερα είναι αύριο δεν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir