Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 08, 2008

Οξω ρε!

Ειπα να μην γράψω τιποτε για την δολοφονία του νεαρού στα Εξάρχεια μιας και πολλοί άλλοι τα έχουν γράψει πολύ καλύτερα από εμένα.
Ενδεικτικά:
Επισημαίνω πως εξοργίστικα με το στυλάκι Παυλόπουλου, πριν την συνένευξη τύπου (όταν λογικά δεν ήξερε πως οι κάμερες τον έπαιρναν (δεν είπα να κλαίει, λογικά όμως θα έπρεπε να είναι οργισμένος), όπως και με το πολλάκις και ξαναμανα επαναλαμβανόμενο "μεμονωμένο περιστατικό".

Πάρτε λοιπόν λίγη "αμυνόμενη" και "μεμονωμένη" αστυνομία που βρήκα εδώ, και είναι και ο λόγος που ανέβασα το ποστ. Ακούστε το οπωσδήποτε!


Βρήκα εδώ ένα άρθρο περίπου 25 ετών (με επιφύλαξη για την γνησιότητα της υπογραφής. Στο κάτω κάτω το τι λες μετράει). Θα μπορούσε να έχει γραφτεί χτες. Και θα μπορούσε να κάνει λίγο φροντιστήριο πραγματικότητας στους κρατούντες και στην διαμαρτυρόμενη κυρά Μαρία.





...Μια μωβ σκιά Μαΐου ξάπλωσε στον τόπο. Όσα συνέβησαν στα Εξάρχεια και στη Νομική Σχολή. Και στην οδό Σκουφά και Σόλωνος, Μαυρομιχάλη και Ιπποκράτους, ενόχλησαν τους Έλληνες πολίτες και αγανάκτησαν τον Τύπο ολόκληρο. Γιατί δεν τους εξολοθρεύουν και δεν τους σπάνε το κεφάλι. Γιατί δεν ρίχνουν δακρυγόνα. Και η Σύγκλητος και οι φοιτητές όλων των παρατάξεων, όλοι αγανακτισμένοι με τα τριάντα - εκατό παιδιά που δεν το βάζουν κάτω, δεν εννοούνε να παραδεχτούν πως η όποια ελευθερία ανήκει μόνο στους αστυνομικούς και τους ηλικιωμένους. Που δεν μπορούν να αντιληφθούν γιατί καταδιώκονται αδιάκοπα, προπηλακίζονται ατελείωτα και συνεχώς υποχρεούνται να δέχονται εξευτελισμούς. Κι ο προπηλακισμός αρχίζει από τον δάσκαλο, τον επιστάτη του σχολείου, από τον οδηγό και τον εισπράκτορα του λεωφορείου, απ' τον καθηγητή και τον δημόσιο λειτουργό ως τον δημόσιο υπάλληλο, από τους αξιωματικούς κι εκπαιδευτές στο κέντρο κατατάξεως ως τον τυχαίο μοτοσικλετιστή της τροχαίας που θα του ζητήσει άδειες, ταυτότητες και πιστοποιητικά. Ως τον γιατρό του νοσοκομείου που θα τον πάνε σηκωτό, ύστερα από τη γροθιά του οργάνου της τάξεως. Και το γνωρίζουμε πολύ καλά.

Εξύβριση αρχής - έτσι ονομάζεται η απαίτηση εξηγήσεων. Χειροδικία κατά της αρχής - έτσι είθισται ν' αποκαλείται η ενστικτώδης κίνηση του αμυνόμενου νέου. Και η ιστορία δεν έχει τέλος. Η ανωνυμία και η εισαγγελική αρχή θα του προσφέρει ή μια τραυματική αγανάκτηση ισόβια ή τον επιζητούμενο από την πολιτεία ευνουχισμό του. Αυτή είναι μια καθημερινή πραγματικότητα και δυστυχώς γνησίως ελληνική τα πρόσφατα και τελευταία σαράντα χρόνια - όσα είχα δηλαδή την ευτυχία να ζήσω σαν επώνυμος πολίτης εις τούτον τον ένδοξον κατά τα άλλα τόπον μας.
Μια μωβ σκιά Μαΐου σκέπασε την Αθήνα. Κι όμως δεν βρέθηκε ένας δημοσιογράφος, μια εφημερίδα ν' αγανακτήσει και να διαμαρτυρηθεί, να καταγγείλει την αλήθεια για αυτό το τρίγωνο του αίσχους. Σκουφά, Μαυρομιχάλη και Ιπποκράτους. Κι άρχισε μια σκόπιμη, ύποπτη κι έντεχνη σύγχυση τριών ασχέτων μεταξύ των περιπτώσεων. Οι νεαροί των Εξαρχείων να παρουσιάζονται ίδιοι με τους αλήτες των γηπέδων, τους επονομαζόμενους χούλιγκανς, και επιπλέον να καλλιεργείται η εντύπωση στην κοινή γνώμη, με στήλες ολόκληρες των θλιβερών εφημερίδων μας, ότι οι νέοι αυτοί, οι αναρχικοί, είναι οι βομβιστές και ίσως οι πιθανοί δράστες των δολοφονιών ή εμπρησμών. Και φυσικά, όταν με το καλό τελειώσει η δίωξη των εκατό, σαράντα ή είκοσι παιδιών και η όλη επιχείρηση στεφθεί μ' «επιτυχία», να πάρει τις διαστάσεις ενός πραγματικού θριάμβου... κατά του εγκλήματος. Την ίδια ώρα που δολοφονούνται εκδότες και οι δολοφόνοι δεν ανευρίσκονται. Δολοφονούνται πολίτες και οι δολοφόνοι δεν αποκαλύπτονται. Πεθαίνουν νέοι από ξυλοδαρμούς και οι δράστες κυκλοφορούν ανενόχλητοι και, τέλος, δεν ...ανακαλύπτονται. Την ίδια ώρα η πολιτεία αγανακτεί διότι υπάρχουν μερικά ζωντανά της κύτταρα που αντιδρούν άτεχνα, ανοργάνωτα, ίσως μ' αφέλεια, σ' όλην αυτή την οργανωμένη κρατική ασχήμια, αντί να βλογάμε τον Θεό που βρίσκονται ακόμη μερικοί που δεν συνήθισαν στην «παρουσία του τέρατος». (...) Κορίτσια κι αγόρια με γυαλιά, έτσι καθώς κοιτάτε με απορία κι αγανάκτηση για ό,τι συμβαίνει γύρω σας, είμαι μαζί σας. Και σας αγαπώ."

ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ





Θα επανέλθω, πιθανόν, με χοντρό σιχτίριασμα αργότερα.
Υ.Γ. :
  1. Όποιος συμψηφίζει την καθεστωτική, κρατική βία από υπάλληλους του κράτους με τη βία ορισμένων κατσαπλιάδων μάλλον δεν πάει καλά. Τα δε βλαμμένα (ξέρετε ποια είναι, σιγά μην τους κάνω και διαφήμιση) που υμνούν τον μπάτσο και την πράξη του, και που ζητούν επέμβαση του στρατού (!) για να ηρεμήσουν τα πνεύματα έτσι και αλλιώς είναι ώριμα για λοβοτομή.
  2. Όπως και όποιος συγκρίνει ζημιές σε υλικό με την απώλεια της ανθρώπινης ζωής
  3. Ουτε λαϊκα δικαστήρια, ούτε λιντσαρίσματα. Αλλά καιρός είναι νομίζω κάποια παραβατική συμπεριφορά από τα κρατικά όργανα επιτέλους να τιμωρηθεί.
  4. Μην ξεχάσω: (από http://pitsirikos.blogspot.com/2008/12/blog-post_6782.html)






Κάποτε οι άνθρωποι σκέφτονταν πως "αυτό θα μπορούσε να είναι το δικό μου παιδί".









Σήμερα οι άνθρωποι σκέφτονται πως "αυτό θα μπορούσε να είναι το δικό μου μαγαζί".





Ελλάς Ελλήνων Καταστηματαρχών. Εκτός από τα καταστήματά σας και τα αυτοκίνητά σας, φροντίστε να ασφαλίσετε και τα παιδιά σας. Πού ξέρετε; Μπορεί να γίνετε πλούσιοι μια μέρα.


Update 10:30 μμ 8/12
Από το ράδιο του Alpha. H εθνική βιβλιοθήκη είναι ανοικτή, το πυροσβεστικό απ' έξω καίγεται και οι αστυνομικοί που είναι κοντά κοιτάζουν. ΗΡΕΜΙΑ ΡΕ!

Στην Βιβλιοθήκη ηρέμησαν τα πράγματα (μέχρι στιγμής). 2 άτομα βούτηξαν ένα aircondition (!)

Update 10 μμ, 8/12
Άλλο η οργή, άλλο η εξέγερση και άλλο να πηγαίνεις για ψώνια με το μαδέρι σου.....


Ας ελπίσουμε να μην σκοτωθεί κανένας άλλος. Από καμία "πλευρά". Τα υπόλοιπα μπορούμε να τα κουβεντιάσουμε και αύριο....


Update

Τυφλο τραυμα => όχι εξοστρακισμός (από το troktiko, με πάσα επιφύλαξη μέχρι νεωτέρας).
Τελος Update

28 σχόλια:

  1. τυφλο τραύμα ΔΕΝ σημαίνει εξοστρακισμό;;;;
    Κάτσε ρε, αν πυροβολήσεις κάποιον από κοντά και ευθεία, λογικά δε βγαίνει η σφαίρα από την άλλη;
    Τυφλό δε σημαίνει όχι διαμπερές;
    Εγώ είχα την εντύπωση οτι ίσα ίσα από εξοστρακισμό θα έπρεπε να είναι τυφλό το τραύμα γιατί λογικά η σφαίρα χάνει πολύ πράμα όταν εξοστρακίζεται..όχι;
    Βέβαια τυφλό τραύμα μπορεί και να σημαίνει απευθείας βολή αλλά από απόσταση.
    Λογικά για να δουν αν είναι απο εξοστρακισμό πρέπει να εξετάσουν την κατάσταση της σφαίρας, και τη γωνία εισόδου. Αν δεν είναι ακριβώς κάθετη στο στήθος, τοτε ο τύπος λέει αλήθεια. Θα δούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα περί στρατού τα άκουσα κι εγώ. Ημιτελές έργον. Να καταργήσουμε για μικρό χρονικό διάστημα και το Σϋνταγμα. Οι εποχές είναι δύσκολες... Ζιγκ χάλι...
    Το ηχητικό ντοκουμέντο ήταν λίαν συγκλονιστικό. Τι κρίμα που θα έχει ξεχαστεί σε μια βδομάδα (μην σου πω και πολύ λέω. Εξάλλου όπως έχουμε ξανασυζητήσει είμεθα έθνος αμνημόνων. Ή ακόμη χειρότερα, επιλεκτικώς αμνημόνων).

    Ερώτηση: ξέρεις πόσα "ωραία" ακούστηκαν όταν ανεγγέλθη ότι γυμνάσια-λύκεια θα μείνουν κλειστά αύριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα διάβασα και το τρωκτικό.
    Αν το τραύμα ήταν όντως από πάνω πρός τα κάτω όπως λέει, και τυφλό, τότε όντως δεν παίζει να τον πυροβόλησε απευθείας...ήταν εξοστρακισμός 100% ΑΝ ισχύουν αυτά.
    Εκτός αν υπάρχει καμια περίπτωση να πυροβολήσεις κάποιον απο κοντά και η σφαίρα να έρθει απο πάνω.. μονο σε εκτέλεση και γονατιστος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @estarian
    Δεν έχω ιδέα περί της ορολογίας - ούτε τι σημαίνει τυφλό ή ημίτυφλο τραύμα, γι αυτό και το μεταδίδω με πάσα επιφύλαξη.

    "αν πυροβολήσεις κάποιον από κοντά και ευθεία, λογικά δε βγαίνει η σφαίρα από την άλλη;"
    όχι κατ ανάγκη. Άλλο το G3 και άλλο το υπηρεσιακό περίστροφο.



    Απ' ότι καταλαβα η απόσταση ήταν καμια 15ρια μέτρα...τρέχα γύρευε

    @hades
    Διευκρίνησε περί των ωραίων για τα σχολεία διότι δεν το έπιασα

    @estarian 2
    Αμα είναι εξοστρακισμός είναι από κάτω προς τα πάνω (δρόμος) εκτός και αν τα σύννεφα εξοστρακίζουν σφαίρες.

    Λες να παίζει ο ειδικός φρουρός να ήταν τόσο ψηλότερος ;

    ...περίεργα πράγματα, από την άλλη μπορεί και το τρωκτικό να γράφει μπαρούφες. Ας περιμένουμε μέχρι νεοτέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8/12/08 16:09

    και απο μπαλκόνι εξοστρακίζεται από πάνω προς τα κάτω ρε, σιγά το δύσκολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ανώνυμος

    1. Μπα, τα μπετά σταματάνε την σφαίρα
    2. Τι στο καλό σημάδι τα μπαλκόνια έβαλε ο άλλος; Μήπως τον λέγανε Όσβαλντ btw?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία εστί, ότι υπήρξαν πολλοί (δεν διευκρινίζεται αν ανήκουν σε όσους διαδηλώνουν) που χάρηκαν που δεν θα έχουν μάθημα. Καλό, ε; Στην Ελλάδα είμεθα, γιατί να μην είναι καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος8/12/08 16:15

    Κοίτα άμα όντως ήταν εξοστρακισμός, έγινε με γάμα τα τρόπο. Είτε ήταν μπαλκόνι, είτε δρόμος.
    Ε ρι μιλίκι, ΑΑΑΜΑ όντως βάρεσε δύο πάνω και μία κάτω, μπορεί να εξοστρακίστηκε οπου να ναι, που να ξέρω και εγώ..
    -γράφω ανωνυμουζ γιατι κολλησα ιο και δε γράφω πασσγουορντ πουθενα μεχρι να τον καθαρίσω γαμω το διάολό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @hades
    Αναμενόμενο. Εδώ ο Πάκης, που είναι και σχετικά σοβαρός, έκανε πλακίτσες λίγο πριν την συνέντευξη τύπου. Τα νέα παιδιά έτσι είναι, και δεν είναι αναγκαστικά πρόβλημα, εδώ οι μεγάλοι τα έχουμε κάνει σκατά, οι μικροί μας φταίνε;

    @εσταριαν
    Βάλε μια υπογραφή ρε χαμένε!


    Ασχετο, είπα και γω να αράξω και να μην γράφω για ένα διάστημα και έγινε της πουτάνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος8/12/08 16:21

    Γιατί, ανάμεσα στα τόσα βόδια που υπάρχουν, αποκλείεται να υπάρχουν και αυτοί που όντως θα χαρούν που χάσαν μάθημα;
    Ξέρεις ποιος είμαι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν διαφωνούμε. Εγραψα ήδη πως το θεώρησα αυτονόητο. Εδώ γίνονται άλλα και άλλα....


    Πιθανόν και μεις στην ηλικία τους να κάναμε τα ίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος8/12/08 19:20

    Καλά θα με τρελάνετε;
    Ιατροδικαστικό είναι το θέμα και το εξετάζετε ;
    Μέχρις χτες Zaphod, ισχυριζόσουν να πιάσουν τον μπάτσο και να τιμωρηθεί αυστηρά.
    Σήμερα πετάς ένα βίντεο που δείχνει τα ΜΑΤ να βαράνε!
    Μα τι λέγαμε χτές για την Αστυνομία, το ρόλο της τον αυταρχισμό της, τον εναγκαλισμό με το κράτος.
    Τι είπα για τον Παυλόπουλο ότι είναι απαράδεκτος .
    Το είδες το ποστ μου;
    Δεν μου λέτε ξαφνικά σήμερα ανακαλύψατε πως βαράνε τα ΜΑΤ????
    Γιατί και ποιούς βαράνε???
    Ποιοί τους βάζουνε και αν υπάρχει πολιτική ευθύνη ή όχι ??
    Από την εποχή του Ανδρέα Παπανδρέου ξέρανε και ποιόν δημοσιογράφο θα χτυπήσουνε. (Ομιλία προσ, δ/ντη ΝΕΩΝ με Α. ΠΑΠ.) "Αν ξαναπειράξεις το δημοσιογράφό μου θα γίνει χαμός"
    Την άλλη μέρα τιμωρήθηκε ο μπάτσος.

    Με κουφάνατε, μα τω Σουβλακέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ρέστα

    @ hades, είναι παιδιά, τα χαζά αστεία τα έχουν ψωμοτύρι, κι η τηλεόραση παραμένει η βασική τους πηγή ενημέρωσης. Χιλιάδες μαθητές σ΄όλη τη χώρα διαδηλώνουν σήμερα με πραγματικά αξιοθαύμαστη στάση.

    Το τι ακούστηκε στα γραφεία των καθηγητών είναι άλλη υπόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δηλαδή για να ισορροπήσει το πράγμα΄πρέπει σήμερα τη νυχτα να πεθάνει ένας μπάτσος...
    Δε θα μου έκανε εντύπωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @σπιθας
    Μαλλον εσυ δεν με κατάλαβες. Για την μπατσική νοοτροπία γενικότερα έχεις δικιο και δεν διαφωνούμε. Απλά δεν νομίζω να φταίει ο Προκόπης και ο κάθε Προκόπης για τις πράξεις του κάθε ψυχάκια.

    Η πολιτική φαίνεται στον χειρισμό των καταστάσεων όταν προκύψουν και όχι στο αν προκύπτουν ή όχι αυτές.

    Αν το τραυμα είναι όντως από εξοστρακισμό μιλάμε για φονο εξ αμελείας (που δεν αλλάζει το γεγονός πως η όλη φάση ήταν απαράδεκτη) και όχι εν ψυχρώ εκτέλεση

    @inocntinentia
    Συμφωνούμε. Εμένα ο πιτσιρικάς μου θύμιζε φατσικά κάτι παλιούς μου μαθητές και φρίκαρα!

    @patsiouri
    Ελπίζω να μην φτάσουμε εκεί. Το αίμα δεν είναι η λύση, απεναντίας είναι αδιέξοδο και μετά θα έχουμε φαύλο κύκλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος8/12/08 21:42

    Εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουν.
    Δες το ποστ μου για να καταλάβεις.

    Ο κόσμος καίγεται!!!

    Κυβέρνηση δεν υπάρχει

    Η αντιπολίτευση παπαριάζει

    Και εσύ μου λές για εξοστρακισμούς.

    θα συνέλθεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η δολοφονία του μικρού ήτανε απλά το κερασάκι στην τούρτα που ονομάζεται φτώχια, ανεργία, κρίση σε κάθε τομέα, σκάνδαλα, ακρίβεια. Ο κόσμος βρήκε αφορμή να ξεσπάσει συσσωρευμένη πίκρα, αγανάκτηση, καταπίεση, οργή, θυμό, νεύρα. Η κατάσταση ξέφυγε από κάθε έλεγχο (;) ή απλά εξυπηρετεί κάποια διαφορετικά συμφέροντα και αυτή τη στιγμή διαιωνίζεται επίτηδες; Το ζήτημα είναι ότι δεν πρόκειται για κάτι που μπορεί να εκτονωθεί έτσι εύκολα. Αν αυτό δεν είναι μήνυμα στους "αποπάνω" δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να γίνει για να ταρακουνηθούν. Όλη η Ελλάδα βρίσκεται σε κατάσταση πολιορκίας.

    Αν ήτανε εξοστρακισμός ή όχι για εμένα έχει μικρή σημασία, ο τύπος δεν έπρεπε να τραβήξει όπλο καν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @σπιθας
    Δεν είμαι κανένας χαζός. Η όλη φάση έχει ξεφύγει από τον πιτσιρικά εξ αρχής. Έχει όμως ενδιαφέρον το τι έγινε τελικά.

    Η κυβέρνηση δεν έχασε το παιχνίδι τώρα, δεν έχει και πολλά περιθώρια χειρισμών. Το έχασε με την καθημερινή απαξίωση του πολίτη, και ειδικά του νέου εδώ και χρόνια. Και αυτή και οι προηγούμενες.

    @ellie
    Συμφωνούμε απολύτως. Δεν νομίζω να έγραψα κάτι διαφορετικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είπα εγώ ότι διαφωνούμε καλέ;; :) Πάντως να πω τη μαύρη μου αλήθεια με έχει τρομάξει όλο αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΠΕΡΥΣΙ. ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ.

    Ο ΦΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΗΤΑΝ Η ΣΤΑΓΟΝΑ ΠΟΥ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ ΕΝΑ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΤΗΡΙ

    ΤΩΡΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΝΡΤΟ ΤΗς ΑΘΗΝΑΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @athena
    Νομιζω πως έβγαλες το ζουμί με 5 κουβέντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος8/12/08 22:58

    Πολύ καλός ο αντιπαραλληλισμός μεταξύ παιδιών και καταστημάτων...

    http://anti23august.blogspot.com/

    --------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μας έχει πάρει ο διάολος...

    Ειδικά η ατάκα πως τα γεγονότα είναι μια κοινωνική έκρηξη για τη φτώχεια, την ακρίβεια και την κρίση είναι για γέλια.. Οι διαδηλώσεις ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τους βανδαλισμούς. (sorry zaphod αλλά το κείμενο του Χατζιδάκι δεν μιλάει για τραμπουκισμούς και βανδαλισμούς - είσαι foul)

    Όσο για τις "σοβαρές" αντιδράσεις των μαθητών θα μου επιτρέψετε να ξεκαρδιστώ στα γέλια... Θα έπρεπε να σας είχα στο σχολείο μου να παρακολουθούσατε όσους μαθητές αποφάσισαν να κάνουν αποχή για συμπαράσταση.. Αστεία πράγματα..

    Όσο για τους μπάτσους συμφωνώ και επαυξάνω με όλους σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @bloggers against...
    Όντως. Επισημαίνω πως τα εύσημα πάνε στον πιτσιρίκο και όχι σε μένα

    @slarti
    "Ειδικά η ατάκα πως τα γεγονότα είναι μια κοινωνική έκρηξη για τη φτώχεια, την ακρίβεια και την κρίση είναι για γέλια.. Οι διαδηλώσεις ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τους βανδαλισμούς. "
    Διαφωνώ. Καμία δολοφονία δεν μπορεί να βγάλει τόσο κόσμο στο δρόμο από μόνη της.
    Η κατάσταση του να φτάσει κάποιος να καίει το σύμπαν δεν είναι μόνο η οργή για έναν άδικο θανατο.

    Το κείμενο είναι παλιό αλλά δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα. Πάντως είναι πιο κοντά απ' ότι κάτι περισπούδαστες "δημοσιογραφικές" αναλύσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος9/12/08 10:55

    @ Zaphod
    Ξέρει πολύ καλά ότι δεν σε θεωρώ "χαζό" και κακώς το αναφέρεις.
    Σου μιλώ, έτσι επειδή σε θεωρώ το ακριβώς αντίθετο και να μου επιτρέψεις τον "ειδικό τρόπο" έκφρασης του σχολίου.

    Σου έδωσα κάποιες απαντήσεις και σκέψεις στο ποστ μου.



    Μετάφέρω εδώ μερικές:

    @ Zaphod

    Το επισημαίνω εδώ και ένα χρόνο και το αναφέρω σε κάθε πολιτικό μου ποστ. Αν τα πάρουμε ένα - ένα δεν θα βρείς πουθενά αντίφαση, ούτε σ΄αυτά ούτε σε όλα τα σχόλια που έχω κάνει.
    Είμαι βέβαιος ότι αν ανατρέξω έχω επιβεβαιωθεί, δυστυχώς, σε πολλά αν όχι σε όλες τις πολιτικές μου εκτιμήσεις. Ας είναι..

    - Αν η κυβέρνηση απέτυχε:
    Πέρα από κάθε σύγκριση και μέτρο είναι η χειρότερη από όλες τις κυβερνήσεις μεταπολιτευτικά!

    - Να μου επιτρέψεις να σε διαβεβαιώσω μετά γνώσης ότι τέτοια διαφθορά στην κυβέρνηση αλλά και στην κοινωνία δεν έχω ξαναδεί!!!!
    Εσύ έχεις να μου θυμίσεις ;
    Υπάρχουν συγκριτικά στοιχεία που αναδεικνύουν την σύγκριση του "ήθους" και της κοινωνικής διαφθοράς στην Ελλάδα από το 74 και δώθε.
    Εγώ έχω τα δικά μου και εσείς να καταθέσετε τα δικά σας.
    Έχω ενδεικτικά γεγονότα για του λόγου το αληθές.

    2. Zaphod:
    "Αν η αντιπολίτευση απόσχει των διαδηλώσεων θα έχει χάσει το παιχνίδι".
    ................................

    Σπίθας:
    Που το στηρίζεις και πως το αποδεικνύεις, αυτό;

    1.Στα γεγονότα της Γαλλίας συμμετείχαν τα κόμματα ;

    2. Έμμεσα μου λες ότι μόνο αυτό μπορεί να κάνει;

    3. Εγώ το πρότεινα το βράδυ και μετά την εξέλιξη των γεγονότων.
    Έτυχε εκείνη τη στιγμή να βλέπω και τις δηλώσεις του Αλάβάνου!
    Περίμενα να εκθέσει την κυβέρνηση με πολιτική κίνηση και όχι να κάνει απολογισμό και να μου εξηγεί:
    "ΠΌΣΟ ΚΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ"!

    - Αν η χώρα βρίσκεται σε πολιτική και κοινωνική κρίση ( με τα μπούνια, μάλιστα!!) τότε να προτείνει άμεση λύση, λαμβάνοντας υπόψη τα γεγονότα που βρίσκονταν σε ραγδαία εξέλιξη και θέτουν σε κίνδυνο ζωές παιδιών!!

    Τότε έπρεπε να φανεί η ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!

    Αν ισχυρίζεσαι ( και εσύ Ζαφωδ) ότι η κυβέρνηση είναι ανίκανη και ο ΣΥΡΙΖΑ να πάρει τη θέση του ΠΑΣΟΚ ( καλά ο Γιώργος τι κάνει, καλά είναι;), τότε όφειλε να καταδικάσει ΕΜΠΡΑΚΤΑ τα γεγονότα και να πεί "ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΈΧΩ ΣΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ" και ζητώ από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας να συγκαλέσει Εθνικό Συμβούλιο και να ποδείξει ότι ΘΕΛΕΙ να αλλάξουν τα πράγματα γιατί η κυβέρνηση είναι ανίκανη!

    ΤΟ ΕΚΑΝΕ ??
    Εσύ τι είδες;
    "Δεν συμφωνώ με αυτή την κατάσταση και φταίει η Ν.Δ!"

    Ευχαριστώ πολύ καλή σας νύχτα!!
    Θα επανέλθω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η δολοφονία ήταν μόνο η αφορμή για να βγουν έξω οι "γνωστοί-άγνωστοι" (έλα μου ντε ποιοι να είναι) και να τα κάνουν λαμπόγυαλο..

    H διαμαρτυρία δεν έχει καμμία σχέση με τον βανδαλισμό. Δεν νομίζω πως στη διαδήλωση για το περιβάλλον, στο Πολυτεχνείο, στο 1-1-4, στις πορείες ειρήνης, στα Δεκεμβριανά κτλ καίγανε ότι έβρισκαν μπροστά τους.. Απλά υπάρχουν κάποιοι που με την παραμικρή ευκαιρία βρίσκουν αφορμή να καταστρέψουν (μόνο που τώρα βρήκαν και καλό επιχείρημα - και αν εξαιρέσουμε τον Σημίτη το 95 ή το 96 που τους έβγαλε τις κουκούλες και αποκαλύφθηκαν πολλοί γόνοι καταγωγής βορείων προαστίων, κανείς δεν τα έβαλε μαζί τους).

    Αν αναφέρεσαι στο υπόλοιπο πλήθος που διαδήλωσε ειρηνικά (με μικροεπεισόδια κυρίως λόγω μαλακίας των μπάτσων) τότε πάω πάσο.. Και μάλλον σε αυτούς αναφέρεται ο Χατζιδάκις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υ.Γ. Σπίθα είσαι απόλυτα σωστός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Incontinentia, μαλλον έχουμε λησμονήσει ότι τα παιδάκια που κάνουν αστεία κλπ, όπως το θέτεις, είναι οι πολίτες του αύριο. Κι αν κάτι στραβώσει εξαρχής δύσκολα ισιώνει μετά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir