Εκτός από αυτό που μου ήρθε με mail :
To Σαββατο η κυβέρνηση ήταν μια κυβέρνηση υπό προθεσμία. Συνεχόμενα σκάνδαλα και μια γενικότερη αίσθηση ανικανότητας ή καλύτερα γενικευμένης απραξίας ηταν το μοτο της. Από την γκάφα Καραμανλή στην ΔΕΘ και μετά κανείς δεν πόνταρε πάνω της ούτε ένα μύδι.
Το Σάββατο έγινε μια γκάφα ολκής (έγκλημα δηλαδή, αλλά η αναλυση γίνεται με πολιτικούς όρους στο παρόν) από έναν έμπειρο ειδικό φρουρό. Δεν ξέρω τι είχε στο κεφάλι του, μπορεί να είχε τα ψυχολογικά του ο άνθρωπος. Σημασία δεν έχει αυτό, αλλά η πράξη. Γι αυτό έχει στολή και πληρώνεται να μας "φυλάει" για να μην αφήνει τα συναισθήματά του να ορίσουν τις πράξεις του. Προτιμώ 10 φορές τους κουκουλοφόρους από τέτοιους φύλακες. Οι κουκουλοφόροι (θα πάμε και εκεί) έχουν πέτρες και όχι περίστροφα.
Αμέσως ξεκινάν ("αυθόρμητα") οι γνωστές δικαιολογίες, που σε άλλες περιπτώσεις θα έπιαναν
Ήτοι:
- Το θύμα ήταν κουκουλοφόρος, γνωστός - άγνωστος. Διαψεύστηκε μόλις βγήκαν οι πρώτες μαρτυρίες, παρόλο που σε μερικά κανάλια έπαιζε και την επόμενη μέρα.
- Σε πείσμα των πρώτων έκτακτων δελτίων (του Alter βγήκε στις 21:50) άρχισαν διάφοροι να λένε πως το συμβάν έγινε τα ξημερώματα, και τι δουλειά είχε ένα παιδί στα Εξάρχεια τέτοια ώρα κτλ κτλ. Κάποιοι ανεγκέφαλοι πρότειναν μάλιστα να κατηγορηθούν οι γονείς για παραμέληση ανηλίκου!
- Το όπλο εκπυρσοκρότησε μεν, η σφαίρα εξοστρακίστηκε δε. Αυτό μένει να το δείξει (;) η βαλλιστική εξέταση. Όλοι οι μάρτυρες όμως συμφωνούν πως ήταν εν ψυχρώ δολοφονία. Τι στο καλό όλοι προηγούμενα με την αστυνομία είχαν; Οι κάτοικοι που πέταγαν στα ΜΑΤ γλάστρες από τα μπαλκόνια τους είναι κουκουλοφόροι; Ακόμα και αν όντως εξοστρακίστηκε, αυτό δεν απαλλάσει το μπάτσο που τσαμπουκαλεύτηκε και έβγαλε όπλο σε 15χρονα.
- Οι αστυνομικοί βρέθηκαν μπροστά σε κίνδυνο απειλής της ζωής τους και αντέδρασαν νόμιμα. Εδώ γελάμε. Πάλι οι μάρτυρες λένε πως πάρκαραν αλλού σαν κύριοι, και επέστρεψαν για τσαμπουκά.
Παρόλα αυτά, πολλές τέτοιες χαζομάρες έδιναν και έπαιρναν και εν πολλοίς αναπαράγονταν από τα ΜΜΕ. Λες και είναι τόσο δύσκολο στην εξουσία να ομολογήσει πως ναι, κάποιος φορέας της έκανε μια λάθος πράξη. Και ναι, υπάρχουν ευθύνες γι αυτό. Ευθύνες του διοικητή του που τον έβαλε να κάνει μια δουλειά την οποία δεν έπρεπε να κάνει, ευθύνες του υπουργού που δίνει τέτοιες οδηγίες στους διοικητές μέσω της ηγεσίας της αστυνομίας, και κυρίως ευθύνες του προηγούμενου υπουργού που σε τέτοια προηγούμενα περιστατικά τους είχε δώσει άφεση.
Α, σαφέστατα και ευθύνες της δικαιοσύνης που εδώ και χρόνια, όταν και αν φτάσει μια περίπτωση αυθαιρεσίας της εξουσίας στα δικαστήρια, κατά κανόνα ο αυθαιρετών πέφτει στα μαλακά (θυμάστε την επιθετική ζαρτινιέρα;) (διαβάστε αυτό, είναι μια καλή ανασκόπηση του πως φτάσαμε ως εδώ)
Το κόλπο είχε δουλέψει στις ταραχές επί Πολύδωρα για την παιδεία, γιατί να μην δουλέψει και τώρα; Τι άλλαξε και βγήκε τόσος κόσμος στους δρόμους, την ίδια μέρα κιόλας, σαν να το ήξεραν ή να ήταν συνεννοημένοι;
Πριν αρχίσουμε τις παπαρολογίες περί ξένων, σκοτεινών κέντρων, σατανικών, καταχθόνιων πρακτόρων των Νεφελίμ κτλ κτλ ας πούμε μπράβο στην κυβέρνηση ένα από τα ελάχιστα επιτυχημένα εργα της: την ευρυζωνικότητα.
Το έγραψα και στο προηγούμενο ποστ. Χωρίς το internet οι αντιδράσεις θα ήταν πολύ μικρότερες, θα είχε περάσει και αυτό στο ντούκου. Όταν όμως μπορείς να βρεις σχεδόν αμέσως φωτογραφίες και βίντεο που διαψεύδουν την κυβερνητική πραγματικότητα με ένα κλικ, τότε τα πράγματα αλλάζουν. Τα συμβάντα με τις φωτιές κτλ (εδώ επαναλαμβάνω πως ήμουν αντίθετος με την κίνηση αλλά εδώ βοήθησε) έκαναν ένα καλό: έδειξαν στον κόσμο πως μπορεί άνετα να βγεί στο δρόμο, σε μεγάλους αριθμούς, χωρίς κανένα κομματικό ταμπέλωμα. Για τον μέσο Έλληνα οι ιδεολογίες έχουν χρεωκοπήσει. Τι να τους κάνεις τους Σοσια-ληστές που μπήκαν στην πολιτική φτωχοί και βγήκαν πάμπλουτοι; Τι να τους κάνεις τους "ηθικούς" όταν στην πράξη είναι καθ' όλα ανήθικοι; Για μας πλέον τα κόμματα (και ειδικά τα κόμματα "εξουσίας") είναι μηχανισμοί για να κάνουμε το ρουσφέτι μας και μόνο.
Βεβαίως η μέση πολιτική κρίση του ΈΛληνα έχει πάρει την κάτω βόλτα. Αυτό που έχουμε είναι ένας καλομαθημένος μπέμπης που ξαφνικά βλέπει να του παίρνουν και την κρέμα και την κουδουνίστρα και διαμαρτύρεται. Ουρλιάζει. Καταστρέφει ενίοτε.
Επιστρέφουμε στα συμβάντα. Μια πρώτη εκτίμηση ήταν πως η κυβέρνηση είχε πρόβλημα. Τί κάνουμε όταν έχουμε πρόβλημα; Α, ναι. Για όλα φταίει:
Δυστυχώς αυτό δεν έπιασε. Επόμενο βήμα ήταν το SOS. Ο Κούλογλου κάνει μια καλή ανάλυση εδώ, αλλά λέει πως δεν τους έχει ικανούς για κάτι τέτοιο. Εδώ διαφωνούμε. Η διαχείριση τέτοιων κρίσεων είναι elementary (που θα έλεγε ο Σέρλοκ) για κάθε πολιτικό. Ξέρω γω, μπορεί να την διδάσκονται και στα πανεπιστήμια! Διαβάστε το άρθρο (τονισμοί δικοί μου):
Κρατικός παράγοντας που είχε παρακολουθήσει απο κοντά την κυβερνητική ανικάνοτητα στις φωτιές που κατέστρεψαν τη χώρα το 2007, μου είχε πεί: «είναι τόσο ανίκανοι που είναι πολύ επικίνδυνοι. Και είναι ακόμη πιο επικίνδυνοι... γιατί θέλουν να μείνουν πάση θυσία στην εξουσία. Παρακαλάω το Θεό να φύγουν ήρεμα, χωρίς να κάνουν μεγάλη ζημιά στη χώρα»
Η ζημιά έγινε. Χρειάστηκε μια δολοφονία Σάββατο βράδυ στα Εξάρχεια, συνέπεια του πνεύματος ασυδοσίας με το οποίο γαλουχήθηκε η αστυνομία τα προηγούμενα χρόνια, για να βρεθεί η χώρα στις φλόγες. Η σωρεία των λαθών που ακολούθησαν είναι τόσο μεγάλη, ώστε θα πρέπει να διδάσκεται στα Πανεπιστήμια, όταν καταφέρουν να ξαναλειτουργήσουν. Την Κυριακή το πρωί ανακοινώθηκε μια θεατρινίστικη "παραίτηση" των Παυλόπουλου- Χατζηφώτη που μάλλον έριξε λάδι στη φωτιά: το απόγευμα και το βράδυ της Κυριακής κάηκαν δεκάδες καταστήματα, κτίρια και αυτοκίνητα. Φοβούμενη ότι ένας ακόμη διαδηλωτής-θύμα "μεμονωμένου περιστατικού" από τα ΜΑΤ θα την οδηγούσε σε πτώση, η κυβέρνηση είχε δώσει διαταγές στην αστυνομία να σκοτώνει τους πολίτες αλλά μετά τη παρέλευση της τετραετίας: μέσα δηλαδή από τους τόνους των καρκινογόνων χημικών που για πρώτη φορά έπεσαν πάνω στις ελληνικές πόλεις σε τόσο μεγάλες ποσότητες. Προς το παρόν, δεν έπρεπε να υπάρξουν άλλα θύματα.
Τη Δευτέρα το πρωί, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το μεγάλο της ατού. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός απηύθηνε διάγγελμα στον ελληνικό λαό για την αποκατάσταση της ηρεμίας και γαλήνης: ίσως δεν υπάρχει στην παγκόσμια ιστορία άλλο πρωθυπουργικό διάγγελμα που να πέρασε τόσο απαρατήρητο. Σε λίγη ώρα ήρθαν τα μαντάτα: από το Αργοστόλι μέχρι τα Χανιά οι μαθητές εξεγείρονταν. Στο Βερολίνο είχε καταληφθεί το ελληνικό προξενείο, στο Λονδίνο κατέβαζαν την ελληνική σημαία, ακόμη και στην Πάφο της Κύπρου διαδήλωναν. Αστυνομικοί σταθμοί δέχονταν επιθέσεις σε όλη τη χώρα. Μέχρι και στην Καστοριά έγινε διαδήλωση, μάλλον η πρώτη μετά το τέλος του εμφυλίου πολέμου. Το κυβερνητικό στρατόπεδο παρέλυσε σε τέτοιο βαθμό, ώστε ούτε την τόσο εξυπηρετική στην αρχειοθέτηση των σκανδάλων Δικαιοσύνη δεν ήταν σε θέση να διατάξει: τις ίδιες ώρες ο εισαγγελέας στη δίκη της ζαρντινιέρας πρότεινε να κηρυχθούν αθώοι 2 κατηγορούμενοι αστυνομικοί και οι άλλοι να πέσουν στα μαλακά.
Το σκηνικό ήταν έτοιμο για όσα επακολούθησαν στο κέντρο της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης ή της Λάρισας μετά τις ειρηνικές διαδηλώσεις των κομμάτων της αριστεράς: τα κτίρια άρχισαν να καίγονται το ένα μετά το άλλο.
Η κυβέρνηση έδωσε ομολογουμένως πρωτότυπη απάντηση: ανακοινώνωσε ότι ο πρωθυπουργός θα συναντούσε την επομένη τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και μέχρι σήμερα, Τρίτη, το μεσημέρι τους πολιτικούς αρχηγούς. Ηταν το σύνθημα για το γενικό πλιάτσικο: οι ενδιαφερόμενοι πήραν το μήνυμα ότι τουλάχιστον μέχρι την Τρίτη το μεσημέρι, η αστυνομία δεν επρόκειτο να επέμβει. Οργανωμένες συμμορίες που δεν είχαν καμία σχέση ούτε με τους κουκουλοφόρους ούτε και με διαδηλώσεις έσπασαν οποιοδήποτε κατάστημα έβρισκαν μπροστά τους, κλέβοντας από τηλεόράσεις μέχρι κόκα-κόλες. Ορισμένοι υποστήριξαν ότι επρόκειτο για κυβερνητικό σχέδιο ώστε να γυρίσει η κοινή γνώμη υπέρ του νόμου και της τάξης, αλλά δεν είναι αλήθεια: θα ήθελαν να το είχαν σχεδιάσει αλλά δεν είναι τόσο ικανοί. (σημ. εγώ που πιστεύω ότι είναι;)
Τις όποιες αμφιβολίες για το προηγούμενο θέμα ξεκαθάρισαν οι σουρεαλιστικές δηλώσεις του υπουργού Εσωτερικών μετά το τέλος της κυβερνητικής επιτροπής που συνεδρίαζε με την ησυχία της μέχρι τα μεσάνυχτα. Ενώ στην πρωτεύουσα επικρατούσε πλήρης αναρχία, ο κ.Παυλόπουλος ξεκαθάρισε ότι "η κυβέρνηση δεν μπορεί να ανεχθεί αυτά που συμβαίνουν" (!) χωρίς να αναγγείλει κανένα μέτρο! Σε μια νέα έκδοση της "ασύμμετρης απειλής" την περίοδο των πυρκαγιών του 2007, κάλεσε τους δημοσιογράφους να βρούν ποια συμφέροντα εξυπηρετούνται απο τις ταραχές και τις λεηλασίες. Και σε μια αποθέωση απογείωσης από την πραγματικότητα τόνισε ότι "άλλο η εικόνα και άλλο η πραγματικότητα", εννοώντας ότι οι ζημιές δεν είναι τόσο μεγάλες όσο παρουσιάζονται από τις τηλεοράσεις. Ο κόσμος που θα δει σήμερα τη βομβαρδισμένη πόλη θα έχει διαφορετική γνώμη. Κανένα σενάριο συνομωσίας δεν μπορεί να σταθεί μπροστά στο σοκ από τις εικόνες της καταστροφής.
Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση έχει αποτύχει στο στοιχειώδες καθήκον κάθε εξουσίας στον κόσμο, δηλαδή τη διαφύλαξη των περιουσιών των πολιτών της. Η ίδια πλέον αποτελεί ασύμμετρη απειλή. Για να εκτονωθεί η κατάσταση, δεν φαίνεται να υπάρχει άλλη διέξοδος από την παραίτηση της κυβέρνησης και την προκήρυξη νέων εκλογών.
Αυτό θα προτείνουν σήμερα τόσο ο Γ. Παπανδρέου όσο και ο Αλ. Τσίπρας. Ακόμη όμως κι αν η κυβέρνηση φύγει, σήμερα ή μετά τις διαδηλώσεις και τις ταραχές των επόμενων ημερών, αν μείνει κολλημένη στην καρέκλα, η κρίση θα συνεχίσει να υπάρχει. Τα κόμματα της αντιπολίτευσης αποτελούν και αυτά μέρος ενός συστήματος που έχει φτάσει στα όρια του και θα χρειαστεί να ξεπεράσουν τον ευατό τους, αν δεν θέλουν να βρεθούν στην ίδια μοίρα με τη σημερινή κυβέρνηση. Γιατί ανεξάρτητα από τους κουκουλοφόρους, τις λεηλασίες και τα πλιάτσικα, η εξέγερση των νέων και των μαθητών σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας δείχνει ότι η δολοφονία του Αλέξη δεν ήταν παρά η σπίθα που έβαλε φωτιά σε ένα ολόκληρο βάλτο.
Έλεγα πως το επόμενο βήμα ήταν το SOS σε αυτές τις περιπτωσεις. Να στραφεί η κοινή γνώμη ενάντια στους διαδηλωτές, άρα υπέρ της εξουσίας. Κάθε άνθρωπος είναι λίγο μανιχαϊστής στο βάθος, και αν κουρδιστέι κατάλληλα τότε το κόλπο αποδίδει. Κάπου εδώ υπεισέρχεται το θέμα της ικανότητας. Είναι όντως τόσο ικανή η κυβέρνηση για κάτι τέτοιο; Το αστείο είναι πως δεν χρειάζεται να δείξει καμία ικανότητα. Οι παίκτες θα πράξουν τα δέοντα με χαρακτηριστική ακρίβεια, αρκεί να το χειριστείς σωστά, ή μαλλον να μην το χειριστείς καθόλου.
Γράφει ο Βιολόγος: "¨Η αστυνομία δεν θα αντιδράσει, οι προβοκάτορες-ασφαλίτες/μπάχαλοι/ψυχασθενείς θα κάψουν και θα κάνουν πλιάτσικο και στο τελείωμα θα αναλάβουν τα ΜΜΕ.
Θα τρομοκρατήσουν τους "νοικοκυραίους" με εικόνες από σπασμένες τζαμαρίες και καμμένα κτίρια, θα τους πείσουν ότι το Κράτος τα κάνει όλα αυτά για το καλό τους και ότι χωρίς αυτό είναι απροστάτευτοι, αμήχανοι. Στο περιθώριο κάποιοι ρομαντικοί ιδεολόγοι δεν θα προλαβαίνουν τις εξελίξεις και οι χιλιάδες που κατέβηκαν με δάκρυα στα μάτια για το χαμό του παιδιού και με οργή για την κατάντια μας δεν θα αναφερθούν από κανέναν σαν να μην υπήρξαν.
Όλα αυτά θα λήξουν εν μέσω αναλύσεων από "ειδικούς"/βαλτούς/παπαγαλάκια και σε λίγο καιρό θα ξαναβρούν όλα τον ρυθμό τους. Κάποιοι που διαδηλώνουν θα ξαναβάλουν τα κοστούμια τους, τα όργανα θα ξαναβγούν έξω να δείρουν μετανάστες και οι δημοσιογράφοι θα επανέλθουν στα νούμερά της AGB και στην αγοραπωλησία μιζέριας. Η "εξέγερση" θα αναβληθεί για την επόμενη φορά αλλά τουλάχιστον θα είναι όλοι ευχαριστημένοι. Όλοι θα έχουν παίξει τον ρόλο τους σαν καλοκουρδισμένα στρατιωτάκια."
Tι έγινε λοιπόν; Οι εντολές ήταν απλές στην αστυνομία:
- Στα φανερά: αποφυγή εμπλοκής κατά το δυνατόν. Χρήση χημικών μόνο. "Διακριτική" παρακολούθηση καταστάσεων
- Στα από πίσω: όσο γίνεται μεγαλύτερο πικάρισμα των διαδηλωτών. Ερεθίστε τους όσο γίνεται ( τα χημικά δεν είναι αστείο, τα παίρνεις στο κρανίο). Να είστε όπου είναι πολύς κόσμος. Προκαλέστε τους, αλλά ....λίγο.
Στο νεκροταφείο, στην κηδεία του Αλέξανδρου, αν δεν ήταν τα ΜΑΤ, θα γινόταν τίποτε; Και έριξαν και δακρυγόνα σε αυτούς που είχαν πάει να αποχαιρετίσουν ένα παιδί οι κάφροι.
- Τι άλλο; Α ναι, βαρέστε τους μικρούς. Δυνατά έτσι ώστε να το ξανασκεφτούν ή αν επιμείνουν να γυαλίζει το μάτι τους. Πόσο μυαλό έχει ένας 16χρονος;
- Βάλτε τα "δικά μας παιδιά" μέσα στις πορείες. Ξέρουν καλά πως να τα κάνουν πουτάνα:
πχ 2:
(ρουχα από το κατάστημα "Ο Καλός Κουκουλοφόρος", ΕΛ.ΑΣ. Πληροφορίες εντός)
Κίνηση ματ: αφήστε τους "δικούς μας" ή άλλους να κάνουν όσες καταστροφές γίνεται. Τα κοράκια της δημοσιογραφίας ξέρουν πως να παραποιήσουν, αλλοιώσουν και μεγενθύνουν τα συμβάντα έτσι ώστε ο κόσμος να φοβηθεί, και να χαθεί το όποιο έρεισμα της διαμαρτυρίας (μερικοί το παράκαναν. Δευτέρα μεσημέρι, μαθητές στο σύνταγμα, χρήση δακρυγόνων, όλα τα κανάλια να λένε "βαράνε τους μαθητές" και ο ΑΝΤ1 να λέει "υπερασπίζονται την βουλή από τους ταραξίες". Βρε ούστ!)
Βεβαίως κάποιες "διαταγές"... παρερμηνεύτηκαν και ο κλασικός ΕΛ μπατσος δεν κρύβει εύκολα τον εαυτό του. Δείτε το βίντεο και μετρήστε πυροβολισμούς. Η δικαιολογία των ζητάδων (και αυτό που στηρίχτηκε αρχικά από τα ΜΜΕ) ήταν πως "στριμώχτηκαν" (αυτό που βλεπω είναι πως έπαιζαν πετροπόλεμο) και πως ένας έριξε 2-3 σφαίρες (εγώ μέτρησα 12)
Στην συνέχεια, ενώ είχε ήδη βγει στον αέρα πως πλιάτσικο δεν έγινε κατά κυριο λόγο από διαδηλωτές ή/και κουκουλοφόρους αλλά από το οικονομικό περιθώριο πέριξ της Ομόνοιας (πρεζόνια, οικονομικοί μετανάστες), αυτό δεν είχε σημασία. Εντέχνως στο συλλογικό ασυνείδητο η εντύπωση ήταν μία. Οι διαδηλωτές κλέβουν και καταστρέφουν την περιουσία του κοσμάκη. Όταν την άλλη μέρα, σε διάφορες πόλεις οι καταστηματάρχες "προειδοποιούνται" πως έρχονται πούλμαν (!) με αναρχικούς (από τον Σείριο;) για να τους "σπασουν τα μαγαζιά" (δεν σας θυμίζει λίγο "θα έρθουν οι εαμοβούλγαροι με τα κονσερβοκούτια";), οι δύστυχοι, τρομοκρατημένοι από την tv άνθρωποι, με την ....αφιλοκερδή συνδρομή παρακρατικών και ακροδεξιών σχηματίζουν ομάδες "περιφρούρησης". Ακόμα και σε πόλεις που δεν είχε ανοίξει μύτη! (Παρεμπιπτόντως, ειδικά και ιδιαίτερα από την αστυνομία του Ηρακλείου περίμενα καλύτερη συμπεριφορά μετά από αυτό, για το οποίο και είναι άξιοι ειλικρινών συγχαρητηρίων)
Ή αλλιώς παίρνουν το νόμο στα χερια τους, καταλύοντας κάθε έννοια κράτους, με την παρότρυνση και ενθάρρυνση της αστυνομίας (και των ΜΜΕ). Το κακό είναι πως η "άμυνα" αυτή δεν σπάει βιτρίνες. Σπάει κεφάλια. Και όχι μόνο αυτό αλλά μπορεί άνετα να πάει και σε δικες προθέσεων, κοπανώντας οποιονδήποτε της φαίνεται πως "θα" κάνει ζημιές! Για όποιον δε έχει μεγαλύτερη αξία ένα μαγαζί από μια ανθρωπινη ζωή, τι να πω συγχαρητήρια. Από την άλλη, μέσα σε τρεις μέρες, μέσω ενορχηστρωμένων μπλα μπλα ο διαδηλώτης έγινε ο "άλλος", "ο ξένος" και όχι το παιδί της διπλανής πιθανότατα πόρτας, που ακόμα και όταν κάνει μαλακίες παραμένει παιδί, ίσως και το παιδί σου.
Λυπάμαι που δυστυχώς πολλοί το είδαν αυτό σαν μια φυσιολογική κίνηση, ενώ είναι επιστροφή στους νόμους της ζούγκλας. Δεν ξέρω τι άλλο είναι ικανή η κυβέρνηση να πράξει, ή να επιτρέψει να πράξουν άλλοι, με στόχο να παραμείνει στην εξουσία. Αν καταφέρει και μας φέρει στα πρόθυρα του εμφύλιου, αν κηρύξει την χώρα σε "κατάσταση έκτακτης ανάγκης", όλα αυτά θα είναι σημάδια πισωγυρίσματος και όχι καλής διαχείρισης.
Δυο πράγματα ακόμα.
1. Έχει καταντήσει αστεία η κατάσταση με τον ΣΥΡΙΖΑ, λες και αυτός φταίει για όλα. Δεν έχει τόση δυναμική κανένα κόμμα στην Ελλάδα. Εμπεδώστε το. Οι δε δηλώσεις του Αλαβάνου χτες ήταν μια χαρά. Είναι αστείο να ζητάμε πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων. Και αν ζητάμε, καλό είναι να κοιτάξουμε....λίγο πιο δεξία....και λίγο ακόμα. Αστεία και κατάπτυστη και η θέση του ΚΚΕ, και τουλάχιστον εκτός πραγματικότητας. Αλλά μια ζωή τα ίδια κάνουν. Ή το κίνημα είναι υπό τη σκεπη του Κόμματος ή είναι "πράκτορες".
2. Θα έλεγα και άλλα, αλλά ευτυχως τα είπε η Ελληνοφρένεια. Κλείνω όπως και αυτοι:
Update 10/12, 4:45 μμ: Μερικά λινκς ακόμα:
.........
"Κάθε επανάσταση, κάθε πράξη εξέγερσης κάθε αναταραχή στην ιστορία είχε ένα περιβάλλον λεηλασίας και καταστροφής, τόσο μεγαλύτερο αναλογικά όσο πιο θολός ήταν ο στόχος της, όσο πιο άναρθρη η αιτία της."
.....
"Οι κινητοποιήσεις που δεν έχουν πολιτικούς στόχους παρά είναι εκφράσεις έντονης δυσαρέσκειας είναι πολύ εύκολο να εκτραπούν και πολύ δύσκολο να μην εκφυλιστούν σε βία για την βία. Και καλά η πρώτη αντίδραση. Αλλά έρχονται και άλλες.
Στην επόμενη πορεία της αριστεράς θα ήταν καλό να υπάρξει ένα μεγάλο κεντρικό, συγκεκριμένο πολιτικό αίτημα, ή μια σειρά από αυτά: από το να πέσει η κυβέρνηση και να παραιτηθούν οι υπεύθυνοι Υπουργοί, μέχρι τον αφοπλισμό της αστυνομίας ή την κατάργηση των περιπολιών από Ειδικούς Φρουρούς. Δεν έχει σημασία το τι ακριβώς. Έχει σημασία να μπει μπροστά μια διαδικασία όπου ο κόσμος θα μπορεί να ζήσει μια συμβολική νίκη. Κάτι που θα βοηθήσει να συγκροτηθεί πολιτικά αυτό το κίνημα αγανάκτησης και θα περιθωριοποιήσει και θα αποτρέψει τα τυφλά, απολίτικα μπάχαλα - αλλά θα κάνει και ορατή την δυναμική κάθε κινητοποίησης. Αλλιώς θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι ο Καραμανλής θα βγει αλά Σαρκοζί "εγγυητής της τάξης", θα κηρύξει την χώρα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης / θα κατεβάσει τον στρατό / θα στείλει αύρες και ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας και θα βγει και από πάνω θριαμβευτής με την καταστολή παντιέρα στο ασκέρι του και την κοινωνία να μουδιάζει μέχρι την επόμενη τυφλή έκρηξη βίας."
11/12:
Ρε τι βρήκε ο Πρέζας!
12/12 11:20 πμ
Συνεχίζω να διαβάζω εντυπωσιακά άρθρα στο νετ και αναρωτιέμαι. Αν εμείς οι ερασιτέχνες bloggers βλέπουμε τόσο καθαρά, τί τυφλώνει ΜΜΕ, κόμματα, κυβέρνηση και αστυνομία;
πΧ:
Βεβαίως κάποιες "διαταγές"... παρερμηνεύτηκαν και ο κλασικός ΕΛ μπατσος δεν κρύβει εύκολα τον εαυτό του. Δείτε το βίντεο και μετρήστε πυροβολισμούς. Η δικαιολογία των ζητάδων (και αυτό που στηρίχτηκε αρχικά από τα ΜΜΕ) ήταν πως "στριμώχτηκαν" (αυτό που βλεπω είναι πως έπαιζαν πετροπόλεμο) και πως ένας έριξε 2-3 σφαίρες (εγώ μέτρησα 12)
Στην συνέχεια, ενώ είχε ήδη βγει στον αέρα πως πλιάτσικο δεν έγινε κατά κυριο λόγο από διαδηλωτές ή/και κουκουλοφόρους αλλά από το οικονομικό περιθώριο πέριξ της Ομόνοιας (πρεζόνια, οικονομικοί μετανάστες), αυτό δεν είχε σημασία. Εντέχνως στο συλλογικό ασυνείδητο η εντύπωση ήταν μία. Οι διαδηλωτές κλέβουν και καταστρέφουν την περιουσία του κοσμάκη. Όταν την άλλη μέρα, σε διάφορες πόλεις οι καταστηματάρχες "προειδοποιούνται" πως έρχονται πούλμαν (!) με αναρχικούς (από τον Σείριο;) για να τους "σπασουν τα μαγαζιά" (δεν σας θυμίζει λίγο "θα έρθουν οι εαμοβούλγαροι με τα κονσερβοκούτια";), οι δύστυχοι, τρομοκρατημένοι από την tv άνθρωποι, με την ....αφιλοκερδή συνδρομή παρακρατικών και ακροδεξιών σχηματίζουν ομάδες "περιφρούρησης". Ακόμα και σε πόλεις που δεν είχε ανοίξει μύτη! (Παρεμπιπτόντως, ειδικά και ιδιαίτερα από την αστυνομία του Ηρακλείου περίμενα καλύτερη συμπεριφορά μετά από αυτό, για το οποίο και είναι άξιοι ειλικρινών συγχαρητηρίων)
Ή αλλιώς παίρνουν το νόμο στα χερια τους, καταλύοντας κάθε έννοια κράτους, με την παρότρυνση και ενθάρρυνση της αστυνομίας (και των ΜΜΕ). Το κακό είναι πως η "άμυνα" αυτή δεν σπάει βιτρίνες. Σπάει κεφάλια. Και όχι μόνο αυτό αλλά μπορεί άνετα να πάει και σε δικες προθέσεων, κοπανώντας οποιονδήποτε της φαίνεται πως "θα" κάνει ζημιές! Για όποιον δε έχει μεγαλύτερη αξία ένα μαγαζί από μια ανθρωπινη ζωή, τι να πω συγχαρητήρια. Από την άλλη, μέσα σε τρεις μέρες, μέσω ενορχηστρωμένων μπλα μπλα ο διαδηλώτης έγινε ο "άλλος", "ο ξένος" και όχι το παιδί της διπλανής πιθανότατα πόρτας, που ακόμα και όταν κάνει μαλακίες παραμένει παιδί, ίσως και το παιδί σου.
Λυπάμαι που δυστυχώς πολλοί το είδαν αυτό σαν μια φυσιολογική κίνηση, ενώ είναι επιστροφή στους νόμους της ζούγκλας. Δεν ξέρω τι άλλο είναι ικανή η κυβέρνηση να πράξει, ή να επιτρέψει να πράξουν άλλοι, με στόχο να παραμείνει στην εξουσία. Αν καταφέρει και μας φέρει στα πρόθυρα του εμφύλιου, αν κηρύξει την χώρα σε "κατάσταση έκτακτης ανάγκης", όλα αυτά θα είναι σημάδια πισωγυρίσματος και όχι καλής διαχείρισης.
Δυο πράγματα ακόμα.
1. Έχει καταντήσει αστεία η κατάσταση με τον ΣΥΡΙΖΑ, λες και αυτός φταίει για όλα. Δεν έχει τόση δυναμική κανένα κόμμα στην Ελλάδα. Εμπεδώστε το. Οι δε δηλώσεις του Αλαβάνου χτες ήταν μια χαρά. Είναι αστείο να ζητάμε πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων. Και αν ζητάμε, καλό είναι να κοιτάξουμε....λίγο πιο δεξία....και λίγο ακόμα. Αστεία και κατάπτυστη και η θέση του ΚΚΕ, και τουλάχιστον εκτός πραγματικότητας. Αλλά μια ζωή τα ίδια κάνουν. Ή το κίνημα είναι υπό τη σκεπη του Κόμματος ή είναι "πράκτορες".
2. Θα έλεγα και άλλα, αλλά ευτυχως τα είπε η Ελληνοφρένεια. Κλείνω όπως και αυτοι:
Ο Καραμανλής δεν είναι πια αστείος.
Είναι ένας επικίνδυνος αδίστακτος ανθρωπάκος που δεν θα διστάσει σε τίποτα προκειμένου να διατηρηθεί λίγο καιρό παραπάνω στην εξουσία
Είναι ένας επικίνδυνος αδίστακτος ανθρωπάκος που δεν θα διστάσει σε τίποτα προκειμένου να διατηρηθεί λίγο καιρό παραπάνω στην εξουσία
Y.Γ. Όσοι πάτε σε πορείες κτλ καλό είναι να έχετε μαζί σας φωτογραφικές μηχανές, κάμερες ή όποιο άλλο μέσο λήψης.
Update 10/12, 4:45 μμ: Μερικά λινκς ακόμα:
- Από το tvxs...... "Η φωτογραφία τραβήχθηκε χθες το βράδυ έξω από το Αστυνομικό Τμήμα Καλλιδρομίου δείχνει τρία άτομα με πολιτικά, το ένα απ' τα οποία φοράει κράνος και κρατά λοστό, να κάθονται ανάμεσα στους αστυνομικούς. Ο αυτόπτης μάρτυρας που τράβηξε τη φωτογραφία δήλωσε στο tvxs ότι παρέμειναν εκεί για σχεδόν μισή ώρα."
- Από το Βήμα (με λίγο σχολιασμό): ". Από χθες το μεσημέρι δόθηκε εντολή στις αστυνομικές δυνάμεις να συλλαμβάνουν όποιον προκαλεί βανδαλισμούς (έλα μωρέ που αργήσανε), ενώ για την προστασία της δημόσιας περιουσίας, αλλά και της δημόσιας ασφάλειας αποφασίστηκε να εφαρμοστεί το άρθρο 11 του Συντάγματος από την Πέμπτη (λογικά εννοεί να εφαρμοστεί η ακύρωση), αν δεν έχουν σταματήσει μέχρι τότε οι ταραχές. Βάσει της διάταξης αυτής, απαγορεύονται οι δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις με απόφαση του αρχηγού της Αστυνομίας (γεια σου λεβέντη Πα-πα-δοπουλέ!), σε περιοχές που έχει διαταραχθεί η κοινωνικοοικονομική ζωή. Παράλληλα αποφασίστηκε να ζητηθεί η συνδρομή ευρωπαϊκών κρατών (αυτό δεν το έκανε ΟΥΤΕ ο Παπαδόπουλος, ούτε ο Ιωαννίδης ούτε κανένας. Από τον καιρό του εμφυλίου έχουν να έρθουν "φανερά" ξένες δυνάμεις καταστολής ενάντια στους πολίτες της χώρας. Το επόμενο βήμα φαντάζομαι είναι να προσλάβει μισθοφόρους), εφόσον οι ταραχές επεκταθούν, με την αποστολή αστυνομικών δυνάμεων που ειδικεύονται στην αντιμετώπιση διαδηλώσεων (κυρίως από Γαλλία, και Βρετανία). Την Πέμπτη επίσης θα αποφασιστεί αν η κυβέρνηση θα κάνει χρήση των διατάξεων του πρόσφατου νόμου της κυρίας Μαριέττας Γιαννάκου για την άρση του πανεπιστημιακού ασύλου, αφού οι αστυνομικές δυνάμεις έχουν εξακριβώσει ότι η πλειονότητα των μολότωφ που χρησιμοποιούν οι κουκουλοφόροι, παρασκευάζονται στα εργαστήρια πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. (βεεεεεεβαια. Διότι μόνο στα εργαστήρια των πανεπιστημίων μπορείς να βρεις τη σήμερον βενζίνη, μπουκάλι μπύρας και κανένα στουπί)"
- Αγανακτισμένοι κοπρίτες και γνωστοί άγνωστοι
- Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων η οποία αποδεικνύει πως δεν είναι όλοι ίδιοι. Μπράβο τους από εμένα.
- Αγανακτισμένοι πολίτες και Πάτρα. Χωρίς να ξέρω τι έγινε ακριβώς, το πιστεύω γιατί έχω ζήσει στην Πάτρα αρκετά χρόνια. Προσοχή, κανείς δεν λέει πως βαράνε μόνο οι χρυσαυγίτες και τέτοια. Πολλοί είναι απλοί, καθημερινοί, τρομοκρατημένοι άνθρωποι.
- Μου άρεσε και αυτή η άποψη. Απόσπασμα:
.........
"Κάθε επανάσταση, κάθε πράξη εξέγερσης κάθε αναταραχή στην ιστορία είχε ένα περιβάλλον λεηλασίας και καταστροφής, τόσο μεγαλύτερο αναλογικά όσο πιο θολός ήταν ο στόχος της, όσο πιο άναρθρη η αιτία της."
.....
"Οι κινητοποιήσεις που δεν έχουν πολιτικούς στόχους παρά είναι εκφράσεις έντονης δυσαρέσκειας είναι πολύ εύκολο να εκτραπούν και πολύ δύσκολο να μην εκφυλιστούν σε βία για την βία. Και καλά η πρώτη αντίδραση. Αλλά έρχονται και άλλες.
Στην επόμενη πορεία της αριστεράς θα ήταν καλό να υπάρξει ένα μεγάλο κεντρικό, συγκεκριμένο πολιτικό αίτημα, ή μια σειρά από αυτά: από το να πέσει η κυβέρνηση και να παραιτηθούν οι υπεύθυνοι Υπουργοί, μέχρι τον αφοπλισμό της αστυνομίας ή την κατάργηση των περιπολιών από Ειδικούς Φρουρούς. Δεν έχει σημασία το τι ακριβώς. Έχει σημασία να μπει μπροστά μια διαδικασία όπου ο κόσμος θα μπορεί να ζήσει μια συμβολική νίκη. Κάτι που θα βοηθήσει να συγκροτηθεί πολιτικά αυτό το κίνημα αγανάκτησης και θα περιθωριοποιήσει και θα αποτρέψει τα τυφλά, απολίτικα μπάχαλα - αλλά θα κάνει και ορατή την δυναμική κάθε κινητοποίησης. Αλλιώς θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι ο Καραμανλής θα βγει αλά Σαρκοζί "εγγυητής της τάξης", θα κηρύξει την χώρα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης / θα κατεβάσει τον στρατό / θα στείλει αύρες και ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας και θα βγει και από πάνω θριαμβευτής με την καταστολή παντιέρα στο ασκέρι του και την κοινωνία να μουδιάζει μέχρι την επόμενη τυφλή έκρηξη βίας."
11/12:
Ρε τι βρήκε ο Πρέζας!
Κουκουλοφόροι ασφαλίτες; Οοοοοχι! Και απ ότι βλέπω χρειάστηκαν τρεις για να πιάσουν την τρομοκράτισα - θηρίο! Μπράβο!
11/12 8:40μμ- Πολύ καλό άρθρο και από το Ελληνάκι
- Τελικά και τις ταραχές ενάντια στην αστυνομία στην Ισπανία ο Σύριζα τις οργάνωσε; Αλαβάνε απολογήσου!!!!
- Πέστα Αντώνη....
12/12 11:20 πμ
Συνεχίζω να διαβάζω εντυπωσιακά άρθρα στο νετ και αναρωτιέμαι. Αν εμείς οι ερασιτέχνες bloggers βλέπουμε τόσο καθαρά, τί τυφλώνει ΜΜΕ, κόμματα, κυβέρνηση και αστυνομία;
πΧ:
- Ο slarti το πιάνει ανάποδα και τα "χώνει" στην νέα γενιά. Αυτά που λέει ισχύουν. Αλλά καθώς δεν είναι κορόιδο βλέπει και την αιτία: Διαβάστε το
"Όχι φίλε μου.. είναι η αναξιοκρατία, η ασέβεια προς τον συμπολίτη, η προβληματική εφαρμογή του νόμου, τα σάπια εντός ακριβού περιτυλίγματος πρότυπα. Είναι η έλλειψη παιδείας συνολικά που μας έχει οδηγήσει εδώ. Και αναπαραγόμενα θα συνεχίσει να μας οδηγεί στον κατήφορο. Μόνο που σιγά σιγά ο κατήφορος θα μεγαλώνει και θα πλησιάζει περισσότερο στην έννοια γκρεμός." - Ο Στάθης έγραψε και γαμώ τα ποστ: " Εκείνο το βράδυ που η αστυνομία, ενώ το πρωί της επιδίδεται σε αντριλίκια χτυπώντας 15χρόνα κοριτσάκια, το βράδυ όταν οι φωτιές λαμπαδιάζουν την Αθήνα, την Σαλονίκη και άλλες πόλεις, και μένουν άπραγοι λες και θέλουν να καεί το σύμπαν. Κάνουν την πάπια και αφήνουν τον κάθε καημένο να πλιατσικολογήσει στα μαγαζιά οπτικών και κινητών."
- Κυκλοφόρησε ένα "ρητό" του Ισοκράτη. Έγινε και εξώφυλλο. Στην χώρα της ημιμάθειας κανείς δεν κοίταξε τί είπε ο Ισοκράτης. Το έκανε ο Doctor και το αποτέλεσμα βγάζει γέλιο.
- Τελικά η αστυνομία επιδιώκει να δυναμιτίσει την κατάσταση ναι ή όχι; Πως αλλιώς εξηγείται ο ξυλοδαρμός περαστικού από τα ΜΑΤ όταν πήγε να τους κάνει μια ερώτηση;
- Αριστούργημα! (από http://nicholas-manie-edge.blogspot.com/2008/12/blog-post_9906.html)
- Πολύ καλό άρθρο και του Ανορθόδοξου. "Σήμερα είδα μα παρέα μαθητών σχολείου να διαδηλώνουν και να διαμαρτύρονται, με τη συνοδεία κάποιων μεσηλίκων, πιθανότατα γονέων ή καθηγητών τους. Δυο-τρεις από αυτούς είχαν σκεπάσει τα πρόσωπά τους με μαντήλια. Στη θέα και μόνο αυτής της... τρομερής συμμορίας, δύο ηλικιωμένες κυρίες, αποβλακωμένες προφανώς από την τηλεόραση, το έβαλαν στα πόδια!! .... ...............Σίγουρα κερδίζει η κυβέρνηση, καθώς η κοινή γνώμη σταμάτησε να ασχολείται με τα σκάνδαλά της και τους άδικους νόμους, εστιάζοντας στο νέο αυτό θέμα. Επίσης, ο Κωστάκης μπορεί να εμφανιστεί σαν απο μηχανής θεός, μοιράζοντας αποζημιώσεις ψίχουλα στους πληγέντες. Δεύτερον, κερδίζουν τα ΜΜΕ. Αφού το Βατοπαίδι είχε αρχίσει να ατονεί λίγο, τι καλύτερο από τη νέα μόδα «στο χάος βυθίστηκε η Αθήνα» και τα λοιπά. Τρίτον, κερδίζουν οι τράπεζες και οι ασφαλιστικές, όσο κι αν φαίνεται παράδοξο. Οι υλικές ζημιές που υπέστησαν δεν συγκρίνονται με τα έσοδα που θα μαζέψουν από τους χιλιάδες τρομοκρατημένους εμπόρους, που θα τρέξουν να ασφαλίσουν το μαγαζί τους ή να πάρουν δάνειο για να το ξαναφτιάξουν. Τέλος, κερδίζει η Εκκλησία. Σύμφωνα με δηλώσεις ιερέων, τα έσοδα στα παγκάρια των ναών έχουν μειωθεί στο μισό από τότε που αποκαλύφθηκε η δράση του μεγαλοεπιχειρηματία Εφραίμ. Καιρός είναι ο κόσμος να ξεχάσει και να επιστρέψει (αυτός και τα λεφτά του) στις αγκάλες της ορθόδοξης Εκκλησίας... Από όλα αυτά συμπεραίνω οτι είναι συμφέρον πολλών να συνεχίζονται οι καταστροφές. Γι' αυτό πιθανότατα δεν λαμβάνονται ουσιαστικά μέτρα για τον τερματισμό τους ή ακόμα και υποκινούνται από βαλτούς «γνωστούς αγνώστους»! "
- Σταθερά καλός και ο Δείμος. "Τα παιδιά δεν ξέρουν από πολιτική. Δεν ξέρουν από επικοινωνιακές τακτικές. Γνωρίζουν μόνο τον πόνο της οικογένειάς τους, τον πόνο της απρόκλητης αστυνομικής βίας, τον πόνο της απομόνωσης. Είναι μία γενιά που βλέπει ότι μάταια μαζεύει κωλόχαρτα (lower, πτυχία πληροφορικής, πτυχία πανεπιστημίου, κόντρα φροντιστήρια και παπαγαλία) από ένα σχολείο που μόνο γνώσεις χαρίζει σε βάρος της παιδικότητας. Είναι μία γενιά που φτάνει κόντρα στους γονείς της που την πιέζει να διαβάσει, που την κυνηγά στο όνομα του βαθμού και της επιβάλλει κι άλλα φροντιστήρια."
- Στον Δείμο βρήκα και τον απολογισμό των ζημιών από την Ναυτεμπορική. Στην Αθήνα καταστράφηκαν 35 καταστήματα! 35 καταστήματα! Και τόλμησαν να μιλάνε κάποιοι για εκατοντάδες (!) κατεστραμένους επαγγελματίες! Παραπληροφόρηση το μεγαλείο σου! Θα μου πεις πως αυτου που το κάηκε το αμάξι ή το σπίτι δεν τον νοιάζει πόσα άλλα καταστράφηκαν. Σωστό αυτό. Αλλά το να φουσκώνουμε τα γεγονότα για να δημιουργήσουμε "αγανακτισμένους" πολίτες δεν είναι και πολύ καλή πολιτική επιλογή, σωστά;
- Πολίτης Πίττας: "Και σε αυτές τις ευθύνες, δεν υπολείπεται μεν το ΠΑΣΟΚ αλλά, δεν θα πέσουμε στην παγίδα του «τι Πλαστήρας τι Παπάγος».
Εκλογές τώρα να φύγει η αμετανόητη δεξιά της ρεμούλας και της απόλυτης απραγίας και δυνατή Αριστερά στη Βουλή. Και αν το ΚΚΕ έχει ακόμα λίγη αριστερή τσίπα πάνω του, να εγκαταλείψει τώρα τις απαράδεκτες βολές κατά του ΣΥΡΙΖΑ και των ευρύτερων Αριστερών δυνάμεων που δεν ελέγχει.
Επιτέλους το ΚΚΕ ας συμβαδίσει για ΜΙΑ φορά με την Ιστορία αντί να είναι και πάλι ξοπίσω της όπως έκανε και το 1973." - Πολύ καλό άρθρο από τον Χασοδίκη που επιχειρεί να εξηγήσει την αποτρόπαια στάση του κατηγορούμενου για το φόνο του Αλέξη
- Ο Διαγόρας βρήκε την αιτία που εξηγεί τα πάντα! Διαβάστε το άρθρο του, και κυρίως διαβάστε το λινκ που δίνει : http://www.orthodoxia.gr/show.cfm?id=1270&obcatid=1
- Θυμήθηκα να αφιερώσω μιαν εικόνα στον αγανακτισμένο κ. Πρετεντέρη, διότι δεν είμαστε όλοι πρόβατα που ξεχνάμε τι κάνει ο καθένας:
- Τελευταίο αλλά όχι έσχατο ένα βιντεάκι από το jungle report :
Κάηκε όλη η Ελλάδα, όχι μόνο η Αθήνα ακόμα και πόλεις που συνήθως δεν ακούγονται και δεν κουνήθηκε φύλλο. Η Κυβέρνηση το αντιμετώπισε σαν μια απλή ληστεία σε τράπεζα (και μάλιστα με τους ληστές να έχουν συλληφθεί στην παρακάτω γωνία) και ο κόσμος με λίγο άρτον και θεάματα θα το ξεχάσει και πάλι (παράδειγμα, ο αγώνας του Παναθηναϊκού που διεξήχθη χθες το βράδυ κανονικά, λες και δεν έγινε τίποτε). Τελείωσαν με τα δάση και από τη στιγμή που η χώρα βρίθει τσιμένου, είπανε να κάψουν αυτά τώρα. Ευκαιρία άλλωστε να ξαναχτιστεί η Αθήνα, άσχημη δεν την λένε όλοι; Και τι θα γίνει που μερικοί έχουνε καθαρό μυαλό και μπορούνε να διαβάσουν πίσω από τα γεγονότα; Τι θα γίνει που ξέρουμε ότι δεν γίνεται να τα έχει κάνει όλα αυτά ο Αλαβάνος ή ο Τσίπρας; Τι θα γίνει που συμφωνούμε ότι δεν υπάρχουν Νεφελίμ και ότι δεν καταγόμαστε από τον Σείριο; Τι θα γίνει που ξέρουμε ότι ο Καραμανλής πέρασε τα όρια της γραφικότητας και είναι πλέον άκρως επικίνδυνος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάηκε όλη η Ελλάδα, όχι μόνο η Αθήνα ακόμα και πόλεις που συνήθως δεν ακούγονται και δεν κουνήθηκε φύλλο. Η Κυβέρνηση το αντιμετώπισε σαν μια απλή ληστεία σε τράπεζα (και μάλιστα με τους ληστές να έχουν συλληφθεί στην παρακάτω γωνία) και ο κόσμος με λίγο άρτον και θεάματα θα το ξεχάσει και πάλι (παράδειγμα, ο αγώνας του Παναθηναϊκού που διεξήχθη χθες το βράδυ κανονικά, λες και δεν έγινε τίποτε). Τελείωσαν με τα δάση και από τη στιγμή που η χώρα βρίθει τσιμένου, είπανε να κάψουν αυτά τώρα. Ευκαιρία άλλωστε να ξαναχτιστεί η Αθήνα, άσχημη δεν την λένε όλοι; Και τι θα γίνει που μερικοί έχουνε καθαρό μυαλό και μπορούνε να διαβάσουν πίσω από τα γεγονότα; Τι θα γίνει που ξέρουμε ότι δεν γίνεται να τα έχει κάνει όλα αυτά ο Αλαβάνος ή ο Τσίπρας; Τι θα γίνει που συμφωνούμε ότι δεν υπάρχουν Νεφελίμ και ότι δεν καταγόμαστε από τον Σείριο; Τι θα γίνει που ξέρουμε ότι ο Καραμανλής πέρασε τα όρια της γραφικότητας και είναι πλέον άκρως επικίνδυνος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μλκ, από ένα σημείο και μετά είσαι και συ απάλευτος συνομωσιολόγος. Ξεκόλλα πια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ δλδ άμα σκάγανε έξω απο το σπίτι σου με μολότωφ και λοστάρια, είτε ήταν ασφαλίτες είτε ήταν γαύροι, είτε ήταν κουκουέδες, είτε ήταν ο εμποροβιοτεχνικός σύλλογος, τι θα κανες δηλαδή;
Και πες μου τώρα ότι το διχίλιαρο που μαζεύτηκε στην Πάτρα και τους περιόρισε (σύμφωνα με πλεροφορίες δεν άνοιξε και κανα ρουθούνι) ήταν όλοι χρυσαυγίτες, να γελάω δυό μέρες. Αυτός δηλαδή στην Κορίνθου που του πετάξαν στο μπαλκόνι τη μολοτωφ χρειαζόταν να ναι ακροδεξιός για να τα πάρει; μην τρελλαθούμε κιολας. Δες το πιο κυνικά το πράγμα επιτέλους.
Δεν είναι δυνατόν οι μεν να χαρακτηρίζονται μονιμα ως αγανακτισμένοι πολίτες ,που ΕΠΙΜΕΝΩ αν σπάγαν μονο τράπεζες κλπ δε θα τους έλεγε κανείς τίποτα, και οι δε που τους γαμούνε τα σπίτια να είναι μαλάκες ακροδεξιοί. Να υπάρχει μια ισορροπία επιτέλους. Όλοι είμαστε πολύ γαμάτοι και επαναστάτες και υποστηρικτές, μέχρι να μας γρατζουνίσει κάποιος τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου μας. Μετά θυμόμαστε ότι μας έφυγε ο κώλος για να τον αγοράσουμε και τα παίρνουμε. Και συ το ίδιο θα κανες και μην πεις όχι γιατί θα πεις ψέμματα.
Και συμφωνώ και με τον Σπίθα γενικότερα. ΑΦΗΣΤΕ ΡΕ ΚΑΤΩ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ. Και δεν εννοώ μόνο την αστυνομία.
Διάβασε και τον Διαγόρα, τα λέει.
Η αττάκα σου χτες βράδυ ήταν κορυφαία.. :p
Συμφωνώ με το συμπέρασμα, διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για ορισμένες από τις πηγές σου (λίνκια), αλλά επί της ουσίας είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ellie
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα ντε!!!
(πάντως το περί παναθηναϊκού ήταν χοντρή κουτοπονηριά της κυβέρνησης. Άρτος και θεάματα. Μπεεεεε)
@estarian
Πάμε!
"άμα σκάγανε έξω απο το σπίτι σου με μολότωφ και λοστάρια,"
Εδώ βγήκαν "περιπολίες", πριν σκάσουνε και κοπανάγανε όποιον έμοιαζε να "σκάει". Αν δεν πιάνεις την διαφορά έχουμε θέμα.
"(σύμφωνα με πλεροφορίες δεν άνοιξε και κανα ρουθούνι)"
Όχι μωρέ, κανα δυο μαχαιρωμένοι (απλοι πολίτες με μαχαίρια; δύσκολο. άντε να είχαν κανένα μαδέρι) και καμποσοι στο νοσοκομείο από ξύλο. Φαντάζομαι τα δακρυγόνα και τα χημικά δεν μετράνε καν σαν βλάβες παρόλο που είναι απαγορευμενη η χρήση τους στον πολεμο.
"ήταν όλοι χρυσαυγίτες, να γελάω δυό μέρες."
Που είπα εγώ πως ήταν όλοι χρυσαυγίτες; Μια κρίσιμη μάζα φτάνει.
"οι δε που τους γαμούνε τα σπίτια να είναι μαλάκες ακροδεξιοί."
Ούτε αυτό είπα εννοείται.
Εϊπα πως χρεώθηκαν οι διαδηλωτές όλες τις καταστροφές και πως οι ομα΄δες "πολιτών" κτυπάνε κόσμο και όχι κτίρια.
"Και συ το ίδιο θα κανες και μην πεις όχι γιατί θα πεις ψέμματα."
Υπενθυμίζω πως ένα πρεζόνι έκλεψε την μάνα μου (600 εουρος) και ΔΕΝ τον κοπάνησα, δεν απαίτησα να τον σκοτώσουν οι μπάτσοι, δεν τίποτα. Και εδώ είναι χωριό. Τον ξέρω και με ξέρει. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
Όλες μου οι ατάκες είναι κορυφαίες, απλά μερικές αργούν να βρουν στόχο :ΡΡΡΡΡ
@xasodikis
Οποιαδήποτε λανθασμένη μου αναφορά είναι καλό να επισημαίνεται και να την διορθώνω στα καπάκια (όπως έκανα με τον Κουβέλη στο προηγούμενο ποστ)...
Και γω νομίζω πως γενικά συμφωνούμε.
@ανωνυμος
Το 1967 (περίπου) κανα δυο μήνες πριν το "κίνημα", όταν έβραζε ο τόπος και όλοι περίμεναν κίνηση στρατηγών, ο Ι. Βαρβιτσίωτης σε μια κουβέντα είπε πως κατά την γνώμη του πάμε για χούντα. Όταν ρωτήθηκε από ποιον πέταξε το πιο κοινό όνομα: Γιώργος Παπαδόπουλος.
Έκπληκτος ανακάλυψε πως είχε γίνει προφήτης παρόλο που δεν είχε ιδέα.
Η Αννούλα του χιονιά είπε το αυτονόητο και μέχρι εκεί.
Ρε ζάφοντ, το κέρατο μου δηλαδή.. Αφού ο ίδιος λες πως αποφεύγεις τη βία, πως δικαιολογείς την "οργισμένη" συμπεριφορά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σου έφερα πριν ένα κάρο παραδείγματα εξεγέρσεων που δεν είχαν καθόλου βία μέσα τους.
Νομίζω ξεφεύγεις με τις συνομωσίες.. πιθανόν πολλοί κουκουλοφόροι να είναι ασφαλίτες, αλλά για οργανωμένο σχέδιο είναι αποδεδειγμένα ανίκανοι. (κάθε μέρα στο σχολείο έρχομαι αντιμέτωπος με καταστάσεις που πιθανόν στην Αλβανία να μην συμβαίνουν).
Κοινωνική κρίση είναι.. η πλειοψηφία των πολιτών θα μπορούσαν να ήταν στη θέση του μπάτσου, του κουκουλοφόρου, του δωροδοκούμενου, του απατεώνα, του άχρηστου.. Και δυστυχώς δεν περιγράφει την κατάσταση τίποτα άλλο καλύτερα από το καθιερωμένο κλισέ "δεν υπάρχει κράτος". Τελικά οι αναρχικοί τα κατάφεραν ;-(
Διόρθωση της τελευταίας πρότασης:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τελικά οι γκαζάκηδες τα κατάφεραν" ;-(
@slarti
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αφού ο ίδιος λες πως αποφεύγεις τη βία, πως δικαιολογείς την "οργισμένη" συμπεριφορά; "
Δεν δικαιολογώ. Εξηγώ.
"Και σου έφερα πριν ένα κάρο παραδείγματα εξεγέρσεων που δεν είχαν καθόλου βία μέσα τους. "
Η μόνη εξέγερση χωρίς βία που θυμάμαι ήταν του Γκάντι. Για τα ρέστα επιφυλλάσομαι
"αλλά για οργανωμένο σχέδιο είναι αποδεδειγμένα ανίκανοι."
Αν επρόκειτο για καμια καινούργια μεθοδολογία θα συμφωνούσα. Αυτά όμως είναι παλιά κόλπα, εξ ου και ο τίτλος του ποστ.
"Τελικά οι αναρχικοί/γκαζάκηδες τα κατάφεραν "
Ο Καραμανλής τα κατάφερε. Αυτός κυβερνάει. Και βεβαίως φταίει και το ΠΑΣΟΚ :ΡΡΡΡ
Θα συμφωνήσω με το σύνολο, σχεδόν, του άρθρου σου. Θα εστιάσω στο τμήμα εκείνο του άρθρου σου, που αφορά τους κουκουλοφόρους ασφαλίτες. Πώς είναι δυνατό τόσα χρόνια να μην υπάρχει μια ομάδα περιφρούρησης της προκοπής σε πορείες (εκτός από αυτές, που διοργανώνει το Κ.Κ.Ε.), η οποία να απομονώνει τους ταραχοποιούς; Τότε θα μαθαίναμε, αν οι κουκουλοφόροι είναι ασφαλίτες ή βαριεστημένα καλόπαιδα, που έχουν λυμένα τα προβλήματα της ζωής τους, χάρη στα λεφτά και τις διασυνδέσεις του μπαμπά και ξεσπούν την ανία τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, χαίρομαι, που δεν τσουβάλιασες μαζί ακροδεξιούς και απλά αγανακτισμένους πολίτες της Πάτρας. Ζω και εργάζομαι στην πόλη αυτή και σήμερα διαβάζω αρκετά ιστολόγια και εφημερίδες, όπου οι αντίπαλοι των κουκουλοφόρων βαφτίζονται συλλήβδην ακροδεξιού, χρυσαυγίτες και άλλα συναφή. Η υποκρισία του άσπρου-μαύρου σε όλο της το μεγαλείο!
Κοίτα εδώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://litaniedessaints.blogspot.com/
@περιούσιος
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι με διαβάζουν καιρό ξέρουν πως απεχθάνομαι το τσουβάλιασμα...
Μπορώ να κρίνω όμως. Και όπως κρίνω πως τα πιο πολλά παιδία που κάνουν φασαρίες είναι μιας νέας ιδιότυπης γενιάς "no future" έτσι θεωρώ πως και οι κάτοικοι της πάτρας ήταν ιδιότυπα "φοβισμένοι" κυρίως από την τουβου. Το γεγονός πως ήταν και απλοί, φοβισμένοι κάτοικοι δεν τους τιμάει καθόλου κατ εμέ.
Αν είσαι πατρινός θα ξέρεις όμως πως η Χ.Α. έχει "γερό" πυρήνα εκεί πέρα.
Έμαθα πως χτες έγινε ντου στους καταυλισμούς μεταναστών. Επίσης ο φίλος ενός μαθητή μου δέχτηκε επίθεση επειδή ήταν πιο σκούρος από το άρειο πρότυπο...
Όπως έγραψα και στο ποστ, αν πάμε σε διαδικασίες να πάρουν κάποιοι αυτόκλητοι υπερασπιστές το νόμο στα χέρια τους, τότε αυτοί καταλύουν το κράτος και όχι οι κουκουλοφόροι. Φαντάζομαι στα καπάκια θα βγουν "αντιφα" ομάδες που μπορεί να δέρνουν όποιον δεν έχει μαλιά. Προβλέπω οι περούκες να γίνουν ανάρπαστες!
Πορείες: είναι από τα θέματα που είμαι ελάχιστα ειδικός. Το ΚΚΕ όντως περιφρουρεί τις πορείες του (ή αλλιώς είναι μετρημένες οι φάτσες και οι "ξένοι" αναγνωρίζονται).
Σε πολλές πορείες, ακόμα και αναρχικών έχουν τσιμπηθεί και παραδοθεί στην αστυνομία παρεισφρύοντες ασφαλίτες. Αυτό το έχω ακούσει από πρώτο χέρι. Έμαθες ποτέ τίποτε; Α, η φωτο που κοσμεί το blog μου καθώς και πολλά άλλα βγήκε και στις ειδήσεις.... για να δούμε αν θα βγει τίποτε - που δεν το νομίζω!
Εδώ όμως δεν είχαμε πορεία, ούτε κάποια σοβαρή οργάνωση. Είχαμε μια χαοτική έκρηξη οργής που σύντομα αποδεσμεύτηκε από το περιστατικό που την ξεκίνησε.
Α, και η απάντηση των καλομαθημένων κωλόπαιδων πάντα παίζει. Αλλά αυτοί συνήθως είναι κλασομπουχεσάκια και όχι θηριώδεις τύποι σαν μερικούς που έχω δει σε φωτογραφίες. Το καλομαθημένο θα τα σπάσει εκ του ασφαλούς. Δεν θα βγει χύμα στο κύμα, ή τουλάχιστον έτσι νομίζω.
Πάντως πείθομαι σιγά σιγά πως η όλη ευκαιρία του πλιάτσικου δεν άφησε ασυγκίνητο κανένα, και αυτό είναι ένα δειγμα πως σαν κοινωνία δεν πάμε καλά.
@patsiouri
Εμ τι μάλλιασαν τα χέρια μου να γράφω; Η μόνη λύση είναι ντοκουμέντα και φωτογραφικό υλικό, γιατί αλλιώς κάποιοι είναι ικανοί να μας πείσουν πως ο ήλιος βγαίνει από την Δύση (όπως ο αστείος Σόμπολος που επέμενε πως στο συμβάν στο Π Φάληρο έπεσε ένας πυροβολισμός. Όταν μεταδόθηκε το video και ακούστηκαν καμιά δεκαριά δεν θα ήξερε που να κρυφτεί)
Νομίζω πως η φωτογραφία των Ελ είναι το ακριβές περιστατικό και η Ελληνοφρένεια η εξήγησή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρε ασύμετρες απειλές που μας χρειάζονται. Ήθελα να ήξερα αν ήταν ο Πολύδωρας ακόμα τί θα γινόταν.
6η μέρα και οι τύποι είναι ακόμα Κυβέρνηση. Μήπως φοβούνται ότι θα χαλάσουν τις χριστουγεννιάτικες διακοπές τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Το έριξα κι εγώ το χώσιμό μου πάντως...
Θα συμφωνήσω με την άποψή σου, ότι αρκετοί συμμετείχαν στο πλιάτσικο και, ως εκ τούτου, η κοινωνία μας δεν πάει καθόλου καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα,αναφορικά με τη Χ.Α., πολλά ακούγονται εδώ. Προσωπικά, είναι πολύ μικρό το μέρος για να προβούν σε ακρότητες. Την επομένη θα τους έχει μάθει όλη η πόλη. Και δεν σε κατηγόρησα για τσουβάλιασμα.
Πράγματι, δεν είναι τιμή για την πόλη μας οι φοβισμένοι κάτοικοι αλλά έρχομαι για λίγο στη θέση των μαγαζατόρων των κεντρικών δρόμων της πόλης, που την Τριτη είχαν κλειστεί, αρκετοί από αυτούς, τουλάχιστον, στα μαγαζιά του, μήπως και τα σώσουν. Κάποιοι από αυτούς, μαζί και κάτοικοι αγανάκτησαν με όσα συνέβαιναν και επιτέθηκαν στους ταραξίες. Και αναλογίζομαι, ότι μπορεί να είχαμε χειρότερα πράγματα.
Το κράτος δεν καταλύεται μόνο από τους φοβισμένους πολίτες, που παίρνουν το νόμο στα χέρια τους, αλλά και από τους ταραξίες, που εκμεταλλεύονται τις όποιες διαδηλώσεις, για να κάψουν και να σπάσουν. Δεν ξεχωρίζω κανένα από αυτούς, απλά σου είπα ότι έρχομαι για λίγο στη θέση των πολιτών εκείνων, που, χωρίς να είναι χρυσαυγίτες, επιτέθηκαν στους ταραξίες, διότι η αστυνομία τους είχε αφήσει αβοήθητους.
Τώρα, χτες βράδυ περνούσα από τον καταυλισμό των Αφγανών στην Ηρώων Πολυτεχνείου και δεν είδα κάτι. Δε διαφωνώ, ότι θα επιτέθηκαν σε κάποιους από αυτούς, πράγμα, το οποίο δεν είναι καθόλου τιμητικό.
Υ.Γ. Γνωρίζω αρκετά καλομαθημένα παιδάκια, γύρω στα δύο μέτρα μπόι, με πλάτες και στήθη φουσκωμένα από το μπόντυ μπίλντινγκ και λυμένο το πρόβλημα της ζωής τους, που πλήττουν θανάσιμα και περιμένουν τέτοιες ευκαιρίες ως μάννα εξ ουρανού. Και ο μπαμπάς τους έχει αρκετές άκρες, ώστε να "καθαρίσει", αν τα πιάσει η αστυνομία. Και, προφανώς, δεν αποτελούν τα μοναδικά στελέχη των ταραχοποιών ταξιαρχιών, που είδαμε τις μέρες αυτές.
@island
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως ήταν αγγελιοφόροι των Νεφελιμ σε συνεργασία με τους Βριλ και το Μπέβατρον των Ε δεν κατέφερε να τους αναχαιτίσει (!!! καλα αμα πιω καφέ θα γίνω πιο λογικός)
@ellinaki
Ο Κώστας το έκανε ξεκάθαρο πως δεν το κουνάει ρούπι. Ο πολιτικός φαίνεται στην διαχείριση κρίσεων και εκεί πέρα πάλι τα έκανε μαντάρα κοιτάζοντας πρώτα να μείνει ο ίδιος στην εξουσία και μετά να λυθεί το πρόβλημα
@περιούσιος
"Τώρα,αναφορικά με τη Χ.Α., πολλά ακούγονται εδώ. Προσωπικά, είναι πολύ μικρό το μέρος για να προβούν σε ακρότητες. Την επομένη θα τους έχει μάθει όλη η πόλη."
Εδώ απ' ότι φντ εχω καλύτερη πληροφόρηση, γιατί όχι μόνο υπάρχουν άτομα (όχι μόνο χρυσαυγίτες) που προβαίνουν σε ακρότητες τακτικά αλλά και η ίδια η κοινωνία τους επικροτεί σιωπηρά.
Στην Πάτρα ο υπόκοσμος (μαφίες, drugs, προστασία μαγαζιών κτλ) για προπόνηση κάνει ντου και κοπανάει ενίοτε μετανάστες. Σε συνεργασία αρκετές φορές και με την ασφάλεια. Πολλά bars στην Πάτρα είναι (συν)ιδιοτησία ασφαλιτών.
"αλλά έρχομαι για λίγο στη θέση των μαγαζατόρων των κεντρικών δρόμων της πόλης, που την Τριτη είχαν κλειστεί, αρκετοί από αυτούς, τουλάχιστον, στα μαγαζιά του, μήπως και τα σώσουν"
Τελικά ΠΟΣΑ μαγαζιά καταστραφηκαν σε αυτήν την Πάτρα; Δεν έχω εικόνα, αλλά η υποψία μου είναι πως οι ζημιές σε ιδιωτικε΄ς περιουσίες ήταν ελάχιστες και το όλο πράγμα πήγαινε στην σφαίρα του φαντασιακού. Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με.
"Το κράτος δεν καταλύεται μόνο από τους φοβισμένους πολίτες, που παίρνουν το νόμο στα χέρια τους, αλλά και από τους ταραξίες, που εκμεταλλεύονται τις όποιες διαδηλώσεις, για να κάψουν και να σπάσουν."
Τσου. Οι "αγανακτισμένοι" πολίτες καταλύουν το κράτος διότι αυτοί είναι ο "σκελετός" του. Οι "ταραξίες" πρέπει να αντιμετωπιστούν από την κρατική πρόληψη και καταστολή. Πάντα θα υπάρχουν διαφωνούντες, κακοποιά στοιχεία, ο,τιδήποτε. Όταν όμως διαμορφώνονται ιδιότυπα τάγματα ασφαλείας τότε ως κράτος έχουμε πρόβλημα.
"Γνωρίζω αρκετά καλομαθημένα παιδάκια, γύρω στα δύο μέτρα μπόι, με πλάτες και στήθη φουσκωμένα από το μπόντυ μπίλντινγκ και λυμένο το πρόβλημα της ζωής τους, που πλήττουν θανάσιμα και περιμένουν τέτοιες ευκαιρίες ως μάννα εξ ουρανού. Και ο μπαμπάς τους έχει αρκετές άκρες, ώστε να "καθαρίσει", αν τα πιάσει η αστυνομία. Και, προφανώς, δεν αποτελούν τα μοναδικά στελέχη των ταραχοποιών ταξιαρχιών, που είδαμε τις μέρες αυτές."
Σίγουρα υπάρχουν και τέτοιοι αλλά δεν νομίζω να είναι η πλειοψηφία.
Είναι γεγονός πως η γενιά που έρχεται είναι πιο αμοραλιστική από τις προηγούμενες, γιατί έτσι τους μάθαμε. Τουλάχιστον ελπίζω να βάλαμε μυαλό (που δνε το νομίζω)
Επειδής κατά κύριο λόγο στους δρόμους ήταν η πιτσιρικαρία, οι πράξεις τους είναι εύκολο να παρεκτραπούν ή να καθοδηγηθούν από 5-6 ξύπνιους ασφαλίτες.
@ελληνάκι
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγραψες!
"Η έλλειψη διαλόγου και εμπιστοσύνης, ανάμεσα σε πολίτες, κοινωνικούς φορείς, μειονότητες και την Κυβέρνηση, μου φέρνει στο μυαλό μια διαλυμένη οικογένεια. Οι γονείς πλακώνονται όλη την ώρα, ενώ το παιδί συγχύζεται, προσπαθώντας να καταλάβει αν πρέπει να συνεχίσει να τους σέβεται, να τους απομιμείται ή να κάνει του κεφαλιού του. Μέσα στη σύγχυσή του φωνάζει στους γονείς του, αλλά αυτοί το αγνοούν επιδεικτικά. Πάνω στην απογοήτευση και την οργή του, το παιδί αρπάζει ένα βάζο και το σπάει με δύναμη στο πάτωμα, προκειμένου να αποσπάσει την προσοχή τους. Και αντί να του δώσουν προσοχή, ο καθένας αρχίζει να ερμηνεύει την κατάσταση όπως τον βολεύει. Ο ένας οργίζεται για το βάζο, ο άλλος διερωτάται για τη διαγωγή του παιδιού τους, ενώ το παιδί μαθαίνει το κόλπο και ξέρει με ποιον τρόπο θα αποσπά την προσοχή από εδώ και πέρα. Κανείς όμως δεν εστιάζει στη ρίζα του προβλήματος, και κανείς δεν καταλαβαίνει ότι η αξία ενός βάζου είναι μηδενική μπροστά στην ευτυχία και ευημερία ολόκληρης της οικογένειας."
Διαβάστε το:
http://ellinaki.blogspot.com/2008/12/blog-post_10.html
Ζαφωδ τα συγχαρητηρια μου για το ποστ. Ένα μόνο θέλω να προσθέσω απευθυνόμενος στην κ. Παπαρήγα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λένιν έλεγε "όταν σε επαινεί ο εχθρός σου ψάξε να βρεις το λάθος σου ". Προφανώς για εσάς ο κ. Καρατζαφέρης δεν είναι εχθρός..
Η τοπική κοινωνία ξέρει πολύ καλά τι υποκείμενα ειναι τα συγκεκριμένα πρόσωπα και, πίστεψέ με, δεν επικροτεί καθόλου τους χρυσυαγίτες, εξού και τα δυσμενέστατα σχόλια στον τοπικό τύπο αλλά και μεταξύ διαφόρων προσώπων, όταν προ ενός μηνός τύπωσαν και πέταξαν φυλλάδια με ρατσιστικό περιεχόμενο. Αν, τώρα, περιμένεις να διαδηλώσει ο κόσμος κατά της Χρυσής Αυγής, της ομάδας του Καλαμπόκα και άλλων συναφών του συναφιού αυτού,γνωρίζεις πολύ καλά, ότι αυτό δε θα γίνει για πολλούς λόγους, που έχουν να κάνουν με τον καθημερινό αγώνα των πολλών(ξέρω, δεν είναι και η πιο επιτυχημένη δικαιολογία αλλά ξέρεις, ότι τα οικονομικά των κατοίκων της πόλης αυτής δεν είναι και τα πλέον ανθηρά). Και, εν πάσει περιπτώσει, η απουσία οργανωμένων πορειών κατά της ακροδεξιάς δεν προδίδει απαραίτητα συνενοχή. Και σε μια πόλη με Παλαιστινιακής καταγωγής αντιδήμαρχο αλλά και αρκετούς αλλοδαπούς να δραστηριοποιούνται επαγγελματικά, με σημαιοφόρους αλλοδαπούς, που δεν τους κράζουν τα τοπικά Μ.Μ.Ε. ή ο κόσμος, είναι, κατά την ταπεινή μου και ίσως όχι αλάθητη άποψη, εσφαλμένο να χαρακτηρίζουμε ως συμπαθούσα τη Χ.Α. μια σημαντική μερίδα της πόλης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓαι τα νυχτερινά καταστήματα, τα οποία νέμονται κάποιοι αστυνομικοί θα συμφωνήσω. Το ντού των ακροδεξιών εις βάρος αλλοδαπών είναι ελάχιστα αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι υπάρχουν.
Επίσης, λίγω μαγαζιά καταστράφηκαν αλλά δεν ξέρω το βράδυ της Τρίτης πόσα θα είχαν πάθει ζημίες, αν δεν αναχαιτίζονταν οι ταραξίες. Και, στο τονίζω, δεν επαινώ τους χρυσαυγίτες, που τους πήραν στο κατόπι αλλά στέκομαι σε όσους, χωρίς να ανήκουν στον ακροδεξιό χώρο, αποφάσισαν να αμυνθούν. Διότι αυτοί σίγουρα δεν ακολούθησαν μέχρι το Πυροσβεστείο ή την οδό Αγίας Σοφίας τους κουκουλοφόρους.
Συμφωνώ και με όσα λες για τα όποια τάγματα ασφαλείας, πλην, όμως, όπως τα τάγματα αυτά κρύβουν σοβαρούς κινδύνους για την κοινωνία και τη Δημοκρατία, έτσι και τα τάγματα με την κουκούλα και το λοστό εγκυμονούν, επίσης, κινδύνους για κοινωνία και Δημοκρατία.
Πράγματι, η νεότερη γενιά ίσως είναι περισσότερο ανήθικη από τη δική μας (νομίζω ότι έχουμε την ίδια ηλικία, zaphod) και εδώ φταιμε εμείς.
Και για το θέμα της καθοδήγησης από 5-6 εγκάθετους ασφαλίτες δεν το αποκλείω τελείως. Απλά στέκομαι, όπως και σε παλαιότερη ανάρτησή μου, στο θέμα της περιφρούρησης των πορειών διαμαρτυρίας. Διότι καλός και άγιος ο αυθορμητισμός των πορειών αλλά μια περισσότερη οργάνωση δε βλάπτει. Και, εντέλει, βοηθάει, ώστε ο διαδηλωτής να μην ταυτίζεται απαραιτητα με τον κουκουλοφόρο ταραξία.
Αυτά τα άτομα δεν είναι ικανά σβήσουν μια φωτιά (2007), δεν είναι ικανά να τα αρπάξουν χωρίς να γίνουν ρόμπα (Βουλγαράκης - Ρουσόπουλος), λες να τους έκατσε να εφαρμόσουν σωστά το παλιό γνωστό σχέδιο; Αμφιβάλλω..
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για την Πάτρα (από τα λεγόμενα των δικών μου)... Σίγουρα δεν είναι και ότι πιο υγιές να βγαίνουν οι κάτοικοι με καδρόνια να προστατεύουν την πόλη (και θα μπορούσαμε να χαμε θύματα).. Όταν όμως το κράτος έχει διαλυθεί αυτό θα κοιτάμε;
Στο κάτω - κάτω της γραφής, οι αμυνόμενοι κάτοικοι είναι το πρόβλημα; Θυμάσαι στο πολυτεχνείο (νομίζω το 96) που μάντρωσε ο Κινέζος τους "ταραξίες", τι περιπτώσεις εμφανίστηκαν πίσω από τις κουκούλες; Γόνοι Βορείων Προαστείων, γιοι βουλευτών, γιοι διάσημων κτλ. Όπου βέβαια όλοι αυτοί αφέθηκαν ελεύθεροι. Και μου τη δίνει λίγο το να θεωρείς την ύπαρξη και τη δραστηριότητα των "κατσαπλιάδων" ήσσονος σημασίας (ασχέτως αν σε αυτές τις ομάδες πιθανόν να υπάρχουν και να καθοδηγούν ασφαλίτες).
Σε UFO εξοστρακίστηκε η σφαίρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδατε που είχε δίκιο ο κύριος κύριος Κούγιας;
Να ελευθερωθεί τώρα ο μπάτσος!
@_st_
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός!!!!
@περιούσιος
Για τα οικονομικά της Πάτρας ξέρω. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που το φίδι έχει εκεί πολλά αυγά....
Πρόσεξε:
", λίγω μαγαζιά καταστράφηκαν αλλά δεν ξέρω το βράδυ της Τρίτης πόσα θα είχαν πάθει ζημίες, αν δεν αναχαιτίζονταν οι ταραξίες."
Χωρίς να ξέρω τι έγινε, ξέρω πως αυτή η άποψη συνιστά δίκες προθέσεων και "¨προληπτικες" επιθεσεις. Σου θυμίζει τίποτε;
Γενιές: Χωρίς να σημαίνουν αυτά πως η γενιά μας είνια και ηθική, σωστά; Εγώ το ομολογώ, πως σε κανένα πολυκατάστημα θα βούταγα και γω....
Πορείες: Μια πορεία οργανώνεται. Μια έκρηξη πιτσιρικαρίας είναι φύση και θέση ανοργάνωτη. Ο πιτσιρικάς είναι ανάποδος. Αν του πεις κάτι κάνει τα αντίθετα. Αν το δει όμως το μιμείται - και εκεί είναι το κόλπο. Συν πως μια μεγάλη μάζα έχει γενικώς αντιδράσεις ενός υπερφυσικού μπέμπη. Αν την τσιγκλίσεις λίγο αντιδρά υπερβολικά
@σλαρτι
Είναι ικανα να το σκεφτούν
Ειναι ικανα να το επιχειρήσουν
Δεν είναι ικανα να νιώσουν ενδοιασμούς (πλάκα με κάνεις;)
ΤΟ στοίχημα είναι αν είναι ικανά να το επιχειρήσουν. Εδώ τα χημικά (σούπερ καρκινογόνα και σκέτα) που πετάγανε ήταν ληγμένα!
"Θυμάσαι στο πολυτεχνείο (νομίζω το 96) που μάντρωσε ο Κινέζος τους "ταραξίες", τι περιπτώσεις εμφανίστηκαν πίσω από τις κουκούλες"
α) μπορεί εκεί να υπάρχει ο νέος Κουφοντίνας που ξέρεις;
β) αν κωλώνει να το ξανακάνει ο οποιοισδήποτε είναι άξιος της μοίρας του
@doctor
Μην λές μπάτσο το γουρ....εεεε δολ...εεεε ειδικό φρουρό!!
Γενικά θα σεβαστώ το δικαίωμα ενός κατηγορουμένου στην υπεράσπιση του, αλλά και αυτός ο Κούγιας είναι (δηλαδή ήταν είναι και θα είναι) για πολλές σφαλιάρες!
Δεν κατάλαβες. Το "να τους έκατσε παλιό-γνωστό σχέδιο" αναφέρεται στην επιτυχία του εγχειρήματος. Εδώ δεν μπορούν να κάνουν ένα σκάνδαλο χωρίς να τους πάρει πρέφα όλη η χώρα, εδώ τα κατάφεραν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιο πιθανόν ήταν το να κερδίσουν το Λοττο, από το να φέρουν εις πέρας επιτυχώς το σχέδιο "κατευθυνόμενες αναταραχές". Άρα συμφωνούμε.
Στο ότι είναι άξιοι της μοίρας τους συμφωνούμε απόλυτα. Και το πάω παρακάτω λέγοντας πως είναι συνένοχοι ούτως ή άλλως.
Όσο για το σενάριο εμφάνισης νέου Κουφοντίνα, αυτή τη φορά εκ Βορείων Προαστίων, ένα πράγμα μόνο θα πώ... Αλοίμονό μας!
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΟΙΞΑΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ. ΣΤΗς ΑΘΗΝΑΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΩ ΠΙΑ ΓΙΑΤΙ...ΗΘΕΛΑ ΟΜΩς ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΩ ΑΜΕΡΗΜΝΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΝΤΗΛΙ. ΘΑ ΞΕΦΕΥΓΑ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑ ΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΟΣΜΙΣΤΩ ΤΟΝ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟ ΣΕ ΑΡΩΜΑ ΦΩΤΙΑΣ ΤΟ ΦΛΕΓΟΜΕΝΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΧΡΥΣΑΦΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΟΥ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ, ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΩ ΤΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑ. ΔΑΚΡΥΣΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΦΟΒΟ , ΑΠΟ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΘΡΥΜΜΑΤΙΣΜΈΝΩΝ ΕΝΟΧΩΝ, ΙΣΩς ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΑΚΡΥΓΟΝΟ. ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ ΟΠΟΥ ΣΑ ΣΑΜΑΝΟΣ ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΟ ΣΟΥΛΟΥΠΙ ΤΟΥ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟΥ. ΤΗΝ ΑΥΡΑ ΤΟΥ, ΜΙΑ ΠΥΡΙΝΗ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΥΛΙΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΣΠΡΟ ΙΔΡΩΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΥΛΙΓΕΙ. ΑΠΟ ΤΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ..ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΙΣΩΣ. ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ, ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ, ΖΩΗΡΗ ΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Η ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ. ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΥΚΙ, Η ΜΑΖΑ, ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΑΙΔΙΑ..ΝΥΧΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤ ΤΙΠΟΤΑ, ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤ. ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΤΖΑΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ, ΣΑΝ ΤΑ ΣΧΙΣΜΕΝΑ ΤΖΙΝ. ΤΟ ΑΠΟΡΘΗΤΟ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ ΣΠΑΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΓΥΑΛΙΖΟΥΝ ΑΠΟ BRONXIΑΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΝΕΑΡΟΥ ΝΕΓΡΟΥ ΛΕΧΡΙΤΗ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ..ΜΑ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΓΙΑ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ: ΜΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΝΔΑΛΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΓΚΣ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ Η ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ? ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΜΕ ΤΟΣΗ ΜΑΝΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ? ΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ? ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΥΤΕΣ. ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΚΟΙΤΑΩ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΜΥΔΡΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΚΟΒΩ ΤΟ ΒΗΜΑ ΜΟΥ, ΧΑΛΑΡΩΝΩ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΨΙΘΥΡΙΖΩ "ΑΝΤΙΟ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια, να κάνω μία επισήμανση: τα καταγεγραμμένα καταστήματα πυρπολήθηκαν (δηλαδή καταστράφηκαν ολοσχερώς). Ζημιές έγιναν σίγουρα σε πολύ περισσότερα, αλλά σαφώς δεν καταστράφηκαν (σπασμένες βιτρίνες κτλ). Εγώ όταν διάβασα τον απολογισμό της Πυροσβεστικής, άρχισα να κάνω βόλτα την εκτύπωσή του σε όλο το Δημαρχείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήρε ξέρετε τι κοιτάζουν έτσι ακίνητοι οι μπάτσοι τους εξεγερμένους? Μήπως είναι κανείς απο τους δικούς τους μέσα και τον χτυπήσουν όπως πετάνε τα δακρυγόνα και ρίχνουν τις γκλομπιές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@slarti
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμα είναι έτσι συμφωνούμε!
@δείμος
Σίγουρα, αλλά και η εικόνα που καλλιεργήθηκε από τα ΜΜΕ παραμένει άσχετη της πραγματικότητας. Ζημιές έγιναν, εννοείται. Πολλοί ευθύνονται, επίσης εννοείται. Αλλά:
1. Καλλιεργήθηκε εντέχνως ή ατέχνως μια εικόνα τσουβαλιασματος των διαδηλωτώνσε ταραξίες
2. Συνένοχοι ή/και υποκινητές είναι και αυτοι της μυστικής
3. Η ίδια η αστυνομία με τη στάση της (ξύλο στους μικρούς, κάνουμε το μαλάκα το βράδυ) ενθάρρυνε την όλη κατάσταση
Και:
4. Αν περιμένουμε να γίνει επανάσταση χωρίς να πειραχτεί κανένας ή χωρίς να γίνουν έκτροπα μάλλον ζούμε σε άλλο πλανήτη.
@vkp
Καλό!!!
Ζήτω ο Αλέξης! (Τσίπρας)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτω ο Αλέξης! (Κούγιας)
Αιωνία η μνήμη του Αλέξη! (Γρηγορόπουλου)
αναλυτικότατος!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι πολύ χάρηκα που με βοήθησες με τα λινκ!
Ποταμός Πρόεδρε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πράγματα σοβάρεψαν επικίνδυνα -γι Αυτους.
Βάζε το tag (ετικεττα) griots για τις μηχανες αναζητησης, ειναι χρησιμο να γινονται γνωστα οσα συμβαινουν -και εδω αλλα και σε ολο τον κοσμο. Αμα θελεις, φυσικα.
Σε "ανεβαζω" και εδω: http://www.radiobubble.gr
γινεται μια προσπαθεια ελευθερης ενημερωσης απο πολίτες...
Εύγε Zaphod.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπήκες βαθειά μέσα σε ΟΟΟΛΟΟΟ το "ψητό". ΔΙΚΑΙΩΣΕΣ την Πιστη στον Μέγα Σουβλακέα. Μετέτρεψες το κράτος σε ένα... γύρο πίτα με απ' όλα.
Σε λίγα λεπτά μπαίνει σύνδεσμος προς αυτό το ποστ μέσα στο πρόσφατο δικό μου. Εναν... ύπνο δεν προφτασα να πάρω και βγήκαν κι άααλλα στοιχεία.
@ροδια
ΑπάντησηΔιαγραφήThanx για την αναδημοσίευση. Το tag μπήκε!
@omadeon
Σε ευχαριστώ και σένα!
Για τους ασφαλίτες πολύ γέλιο πρέπει να έπαιξε με την "σύλληψη" ενός από το ΚΚΕ:
http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=1250189&publDate=
To σωστό λινκ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www1.rizospastis.gr/story.do?id=1250189
22:59, Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΧΕ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΠΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΤΑ 90% ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ, ΕΝΩ ΣΥΝΑΜΑ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΚΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΕΣ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΕΓΩ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ ΚΟΥΓΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΝΑ ΧΑΡΑΞΕΙ ΣΤΟ ΛΕΥΚΩΜΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ, ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ 'ΞΕΣΑΛΩΜΕΝΗ', 'ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΗ' ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΛΗΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΠΛΗΝ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΟΡΕΑΣ ΑΣΦΑΛΩΣ. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ:
ΑπάντησηΔιαγραφή'ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΑ, ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΜΕΤΩΠΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ'_.
Κανονικα επρεπε να κοψω το τελευταίο σχολιο μιας και ...ναπίζει αλλα δεν παει στο καλο, οι ανθρωποι εκτιθενται μονοι τους. Μαθαμε πως η Β. Κορέα ειναι το ίδιο με τους ....αναρχικοι
ΑπάντησηΔιαγραφή