Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Τρίτη, Δεκεμβρίου 09, 2008

Τροχαδην

Εχω βαρεθεί να διαβάζω και κυρίως να ακούω ανοησίες σε σχέση με τα χτεσινά επεισοδια και τις διαδηλώσεις που αυτά ακολούθησαν. Επι τροχάδην λοιπόν πέντε απλά και λογικά πράγματα.
  • Ξεχάστε φασιστολαμόγια και λοιποί αθώοι τη σκέψη, την πιθανότητα να χρησιμοποιηθεί ο στρατός (για τίποτε άλλο εκτός από το να μαζεύει μπάζα). Καμία κυβέρνηση στην Ευρώπη δεν προκειται να το κάνει εκτός και αν θέλει να πέσει την άλλη μέρα, και μαζί της να ρίξει και τη χώρα. Ο στρατός είναι για να μάχεται τους εχθρους του κράτους. Όταν "θεωρηθούν" τέτοιοι οι πολίτες του, όποιοι και αν είναι αυτοί, τότε είμαστε σε δρόμο εμφυλίου. Α, επίσης έμαθα πως υπάρχει (έτσι και αλλιώς) συνταγματικό κώλυμα.
  • Τα εμετικά αποβράσματα που έφτιαξαν γκρουπ στο facebook υπερ της πράξης του ειδικού φρουρού χρήζουν ψυχιατρικής εξέτασης - και επειγόντως , για να μην γίνω κακός και αρχίσω να μιλάω περί στείρωσης
  • Οι ευθύνες του κακομοίρη του Πάκη είναι πολύ μικρότερες απ' ότι του Βύρωνα ο οποίος και έκανε τους αστυνομικούς να νιώθουν "ο γαμάω". Επίσης μπορεί να έγινε μπουρδέλο η χώρα αλλά είναι "καλό" που δεν θρηνήσαμε και άλλους. Αν αυτό γινόταν στην Αμερική μπορεί να είχαμε δεκάδες (ή και εκατοντάδες) νεκρούς. Και καλα, τα βαμπίρ που θέλουν αίμα μπορεί να χαιρόντουσαν, όχι όμως εμείς οι υπόλοιποι. Κατ εμέ το μεγαλύτερο λάθος του Πάκη ήταν πως υποτίμησε εξ αρχής την κατάσταση, όπως είχαν κάνει και με τις φωτιές. Τα δε γελάκια (πριν πάρει χαμπάρι πως τον παίρνει η κάμερα) στη συνέντευξη τύπου μπρίζωσαν πολύ κόσμο. Αν εμφανιζόταν νευριασμένος και οργιλος και έτοιμος να ξηλώσει όποιον μπάτσο ήταν τέτοιας νοοτροπίας θα είχε (πιστεύω) καθαρίσει. Αυτός όμως άρχισε την καραμέλα περί μεμονωμένων περιστατικών. Λες και του είπε κανένας πως αυτά γίνονται κάθε μέρα! Δεν γίνονται, ο πολίτης όμως έμαθε πως μπορούν να γίνουν - στον ίδιο ή στο παιδί του, και χωρίς λόγο - και τα πήρε στο κρανίο.
  • Το έχω δει εκ πείρας και είναι πολύ εύκολο μια συγκέντρωση πολλών ατόμων να οδηγήσει στην βία, χωρίς κατ' ανάγκη κάποιο σχέδιο από τους ίδιους ή από άλλους. Όσοι ήταν στις απόκριες (!) πριν κάτι χρόνια στην Πάτρα το θυμούνται, όταν και κάηκε η μισή πόλη για λόγους....βαρεμάρας - α και βλακείας των ντόπιων αρχών και μη. Παραπέρα θα επαναλάβω πως οι πιο πολλοί από τους γνωστοι-άγνωστοι είτε είναι ασφαλίτες είτε είναι ελεγχομενοι. Μια διαμαρτυρία έγινε πουταναριό. Ποιος κέρδισε από το πουταναριό; Οι (διαμαρτυρόμενοι) πολίτες ή το κράτος; (polsemannen : "Ο στόχος; Να βρεθεί ο μέσος πολίτης (σ.του z. : η κυρα Μαρία και ο κυρ Πέτρος που τα βλέπουν στην τηλεόραση) να παρακαλά:
    «Αχ, δε με νοιάζει τίποτα, βάλτε μου μικροτσιπ, βάλτε κάμερα στην χέστρα μου, δώστε μου σύνταξη στα 87 και πάρτε μου και την ασφάλιση υγείας, αρκεί να μπορώ να κάτσω ήσυχος στην τρώγλη μου βλάπτοντας μπάλα, πίνοντας μπίρες και χλαπακιάζοντας πίτσες».
    Σκεφτείτε το.")
  • Τα "συγχαρητήρια" μου -και πάλι- στα κανάλια μας. Είδα ελάχιστα τουβού και τα πήρα στο κρανίο. Οι αναμεταδόσεις ήταν χειρότερες ποιοτικά απ ότι των embedded δημοσιογράφων στο Ιράκ! Είπαμε ρε, καθεστωτική δημοσιογραφία αλλά όχι και έτσι! Το Mega άλλαξε το video που ακούγονται οι πυροβολισμοί του ειδικού φρουρού εναντίον των παιδιών και έβαλε και σάουντρακ τους ήχους από διαδήλωση (για να φντ πως οι φρουροί ήταν αντιμέτωποι με πολλούς), ενώ ο ΑΝΤ1 νόμιζες πως διευθύνεται από το γραφείο προπαγάνδας του Γκέμπελς! (ειδικά το σκηνικό με την κάμερα να δείχνει live το Πολυτεχνείο, όπου είχαν ταμπουρωθεί κουκουλοφοροι, τα ΜΑΤ ήταν στα 200 μέτρα και ο "δημοσιογράφος" να λέει πως γίνονται μπροστά στην πόρτα μάχες σώμα με σώμα ήταν πολύ αστείο). Εσκεμμένη παραπληροφόρηση από blogs ή ειδησεογραφικά site δεν είδα. Λανθασμένη πληροφορηση ναι, εσκεμμένη όμως... Δεν είναι τυχαίο νομίζω που πάρα πολλοί ενημερωνόντουσαν από το internet και όχι από την τουβου.
  • Αυτά τα περί "άριστης" οργάνωσης των κουκουλοφόρων είναι αστεία. Τόσα χρόνια τα ίδια κάνουν με το Πολυτεχνείο κτλ. Η αλλαγή είναι πως βγήκαν στον δρόμο πολλοί, τόσοι πολλοί που αποκλείεται να είναι όλοι "γνωστοί άγνωστοι". Αυτό που είχαμε ήταν μια εξέγερση, και όπως γντ σε κάθε εξέγερση πάντα κάποιοι θα μαλακίζονται.
  • Το θέαμα των αστυνομικών που βαράγανε 5 έναν μαθητή (14ρων ετών;) θα μου μείνει σαν εικόνα. Εκεί είστε μάγκες, για τα πιο ζόρικα δεν κάνετε!
  • Αν θυμάστε πέθανε και ένα παιδί. Το πράγμα ζόρισε γιατί αμέσως ή εμμέσως το παιδάκι κάποιοι πήγαν να το βάλουν σε ένα καλούπι (προλαμβάνοντας αντιδράσεις). Γρήγορα όμως έσκασε η πραγματικότητα καθώς ο μικρός ούτε αναρχικός ήταν, ούτε κουκουλοφόρος, ούτε κανένα θηρίο, ούτε παιδί των φαναριών ούτε περιθώριο με οποιαδήποτε έννοια. Η φωτογραφία του μου θύμησε μαθητές μου. Και εκεί μουρλάθηκα. Και εκεί μουρλάθηκαν πολλοί. Κατάλαβαν πως άνετα θα μπορούσε να ηταν το παιδί τους. Η δε εικόνα ενός θηριώδους (.....ράμπο) μπάτσου να τσαμπουκαλεύεται με πεντεξι πιτσιρικάδες και στο τέλος αλα Τζόνι Ράμπε να καθαρίζει τον έναν αρκεί για να σε κάνει να ουρλιάξεις στο φεγγάρι

  • Ποια η διαφορά όμως αυτού του συμβάντος από άλλα προηγούμενα αντίστοιχα (κρατική αναίτια βία); Και παλιότερα γινόντουσαν μαλακίες αλλά η κατάσταση ποτε δεν ξέφευγε. Η απάντηση (στο πως) κατ εμέ είναι απλούστατα πως οι διαυλοι ενημέρωσης δεν ελέγχονται πλεον. Όλοι μόλις εμαθαν από τις ειδήσεις πως κάποιος νεαρός σκοτώθηκε, μπήκαν στο νετ για να διαβάσουν το τι έγινε. Και συνειδητοποίησαν εκπληκτοι (όπως πχ με τις φωτιές ή την περίπτωση της Αμαλίας παλιότερα) πως δεν είναι οι μόνοι που τα πήραν στο κρανίο. Αν δεν είχαμε το νετ, δεν νομίζω να μαθαίναμε ποτε όντως τι είχε γίνει. Εδώ ακόμα και τώρα τα λαμόγια στο Mega δεν ντράπηκαν να αλλοιώσουν ένα video που είχε ήδη δει η Ελλάδα στο youtube!
  • Αν εστιάσουμε την προσοχή μας στις ζημιές και όχι στο τι ώθησε τόσο κόσμο να βγει στους δρόμους, τι ώθησε κατοίκους της Αλεξάνδρας και των Εξαρχείων να πετάνε από τα μπαλκόνια τους γλάστρες (!) και νεράτζια στα ΜΑΤ, τι έκανε τους μπάτσους να βαράνε εν χορώ 14χρονα μαθητούδια μέρα μεσημέρι στο Σύνταγμα και στην Θεσ/νίκη έ τότε δεν θα γίνει τίποτε ουσιαστικό και αυτά θα επαναληφθούν στην πρώτη αφορμή.
  • Κλείνω μεχρι νεοτέρας. Σαφέστατα και το αρχικό συμβάν δεν αρκεί για να εξηγήσει τα τεκταινόμενα. Σαφέστατα υπάρχει υπόβαθρο και αυτό είναι μάλλον η βεβαιότητα πως το κράτος μας έχει γραμμένους. Σας παρακαλώ να διαβάσετε το εξαιρετικό άρθρο του Κ. Ράπτη εδώ, καθώς και αυτό. Το άρθρο του Λασκαράτου, είναι καλό επίσης, και εξηγεί τα φαινόμενα μπατσικής ασυδοσίας.
Update: @ ΜΜΕ
Υποκινούμενοι από σκοτεινά κέντρα ταραξίες και κουκουλοφόροι:...




Πάτε καλά ρε;


Όργανο της τάξης αντιμετωπίζει τους τρομοκράτες με την δέουσα αποφασιστικότητα

Να σας χαιρόμαστε! Αλλά να θυμάστε, το βράδυ δεν τους πειράζουμε όταν βουτάνε και είναι και λίγο μεγαλύτεροι ηλικιακά ε;


Ομολογία καθοδηγούμενης κουκουλοφόρισας:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=38122212


Καλό ταξίδι Αλέξανδρε.....

41 σχόλια:

  1. μετά από δύο ημέρες θα τα διαβάσω... τώρα μιλούν οι λίγες λέξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/12/08 11:27

    @ Zaphod

    Δεν είχα Ινερνετ, χθές βράδυ και μαλλον ούτε και σε λίγο.
    Έτσι αναφέρω μερικά λογάκια επί του θέματος που τόχω ξεκινήσει, άμα του επεισοδείου και επιμένω στην αρχική μου θέση παρότι πολλοί διαφώνησαν.
    .........................

    - Αν η κυβέρνηση απέτυχε:

    Πέρα από κάθε σύγκριση και μέτρο είναι η χειρότερη από όλες τις κυβερνήσεις μεταπολιτευτικά!

    - Να μου επιτρέψεις να σε διαβεβαιώσω μετά γνώσης ότι τέτοια διαφθορά στην κυβέρνηση αλλά και στην κοινωνία δεν έχω ξαναδεί!!!!

    Εχει κανείς να μου θυμίσει ;

    Υπάρχουν συγκριτικά στοιχεία που αναδεικνύουν την σύγκριση του "ήθους" και της κοινωνικής διαφθοράς στην Ελλάδα από το 74 και δώθε.
    Έχω ενδεικτικά γεγονότα για του λόγου το αληθές.

    2. Zaphod:

    "Αν η αντιπολίτευση απόσχει των διαδηλώσεων θα έχει χάσει το παιχνίδι".
    ................................

    Σπίθας:

    Που το στηρίζεις και πως το αποδεικνύεις, αυτό;

    1.Στα γεγονότα της Γαλλίας συμμετείχαν τα κόμματα ;
    2. Έμμεσα μου λες ότι μόνο αυτό μπορεί να κάνει;

    3.Εγώ πρότεινα το βράδυ και μετά την εξέλιξη των γεγονότων.
    Έτυχε εκείνη τη στιγμή να βλέπω και τις δηλώσεις του Αλάβάνου!

    -Περίμενα να ΤΟΛΜΗΣΕΙ και να εκθέσει την κυβέρνηση με πολιτική κίνηση και όχι να κάνει απολογισμό και να μου εξηγεί:

    "ΠΌΣΟ ΚΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ"!

    - Αν η χώρα βρίσκεται σε πολιτική και κοινωνική κρίση ( με τα μπούνια, μάλιστα!!) τότε να προτείνει άμεση λύση, λαμβάνοντας υπόψη τα γεγονότα που βρίσκονταν σε ραγδαία εξέλιξη και θέτουν σε κίνδυνο ζωές παιδιών!!

    Τότε έπρεπε να φανεί η ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!
    Αν ισχυρίζεται ( και εσύ Ζαφωδ) ότι η κυβέρνηση είναι ανίκανη και ο ΣΥΡΙΖΑ να πάρει τη θέση του ΠΑΣΟΚ ( καλά ο Γιώργος τι κάνει, καλά είναι;), τότε όφειλε να καταδικάσει ΕΜΠΡΑΚΤΑ τα γεγονότα και να πεί "ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΈΧΩ ΣΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ" και ζητώ από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας να συγκαλέσει Εθνικό Συμβούλιο και να αποδείξει ότι ΘΕΛΕΙ και ΜΠΟΡΕΙ να αλλάξουν τα πράγματα γιατί η κυβέρνηση είναι ανίκανη!

    ΤΟ ΕΚΑΝΕ ??
    Τι είδαμε ότι είπε?
    "Δεν συμφωνώ με αυτή την κατάσταση και φταίει η Ν.Δ!"
    Ευχαριστώ πολύ καλή σας νύχτα!!

    Ένα διάλλειμα για μερικές σκέψεις:

    Περιληπτικά μερικά που δεν μπόρεσα να πώ και πιθανόν σε λίγο δεν θάχω πάλι Ιντερνετ, ας πώ για νάχετε να σχολιάσετε

    "Αυτή η κατάσταση αν συνεχισθεί τότε ο μόνος που θα ωφεληθεί είναι η κυβέρνηση της Ν.Δ", είπε σχολιασής στο ποστ μου.

    Δεν ασκώ κριτική χωρίς παράλληλα να έχω θέση.

    Αυτό απαιτώ και αλίμονο αν δεν το γράψω. Η κυβέρνηση είναι υπεύθυνη για πολλά.

    -Η αντιπολίτευση και ακόμη πιό πολύ η κοινοβουλευτική Ανανεωτική Αριστερά να το αναδείξει.

    -Αν ο μόνος τρόπος που έχει είναι να διαμαρτύρεται, δεν μου κάνει.
    -Μου θυμίζει κλαψ-κλαψ και παιδί που ζητάει.

    -Δεν γράφω πολιτικά ποστ, εκ του ασφαλούς και για να περνάει η ώρα.
    Δεν είμαι ρεπόρτερ ή ανταποκριτής ειδήσεων.
    -Λαμβάνω πολιτική θέση και άποψη επί των γεγονότων.

    Μετέχομαι και παρατηρώ τα εξής:

    Αδυνατούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων όλα τα κόμματα.
    Αυτό που έγινε χθες ήταν ακατανόητο και είναι ντροπή.

    -Αν πιστεύουουν ότι δημοκρατία είναι ένα κόμμα να κυβερνά και τ΄άλλα να είναι στους δρόμους τότε είμαστε τελείως για γέλια και για κλάματα.

    -Δεν γουστάρω να παριστάνω τον αδικημένο και αυτή η ΝΟΟΤΡΟΠΊΑ (από το 90 και μετά) της Ανανεωτ. Αριστεράς να διεκδικεί, να διαλλαλεί και να φωνάζει συνεχώς "Σφάξε με πάσά μου, να αγιάσω", δεν μ΄αρέσει!

    Δεν θα αναπαράγω και απο τα ποστ αυτή τη λογική.

    Πάω σε κομματικά γραφεία και ρίχνω τα αναθέματά μου κάνω και δύο - τρεί πορείες και ωω, ναί! "Βαφτίστηκα" αριστερός, έντιμος και αγωνιστής.

    Το έργο, αρνούμαι να το ξαναδώ για 20 φορά ως θεατής ή ως κομπάρσος.

    Συνεχίζω:)
    Οποιος αγαπάει, "παιδεύει"!

    Πολιτικοί δέν είναι όσοι έχουν ένα "τσιτάτο" στο στόμα και το πιπιλίζου διαρκώς.
    Τ΄αυτιά μου υποφέρουν, βουίζουν από τα ίδια λόγια . Έλεος!

    Πέρα από αυτό στις κρίσιμες στιγμές παίρνουν άμεσα αποφάσεις!

    -Ιεραρχούν και σταθμίζουν τα γεγονότα, τα ζυγίζουν ρε παιδί μου, πως να το πω???
    ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ:
    Υπήρχε συγκεκριμένο αίτημα. Να μη ψηφισθεί ο ρατσιστικός νόμος "όχι δουλειά κάτω από τα 26"

    -Εκεί διαδήλωσαν οι νέοι και ζήτησαν από τα κόμματα να μη συμμετέχουν μαζί τους, αλλά να τους στηρίξουν στη ΒΟΥΛΉ.
    Έγινε αποδεκτό και καλώς έπραξαν.

    Οι διαδηλώσεις είχαν Συντονιστικό Όργανο και συγκεκριμένο αίτημα. Έγινε χαμός και ήταν εν αμύνη απέναντι στην Αστυνομική Βία.
    Μαζί τους.

    Zaphod,
    Αυτό που έγινε χθές ΕΔΏ ήταν πλιάτσικο και πολύ σωστά το αναφέρεις!!


    Αφού εξελίχθηκε λοιπόν έτσι και δεν πήρε τη μορφή μιας διαδήλωσης "ΚΑΤΆ ΤΗΣ ΒΙΑΣ" και απλώς κυριάρχησε το παράλογο και το ανεξέλεγκτο, τότε δικαιούμαι να υποστηρίξω ακόμη την αρχική μου θέση και μάλιστα συγκεκριμένα.

    -Προηγείται η διαφύλαξη της ζωής των παιδιών που δίκαια ή άδικα συμμετέχουν ( παιδιά είναι!)
    και οφείλουν να το σκεφτούν και να θέσουν ΠΡΩΤΙΣΤΟ από την όποια διαδήλωση.!

    Διαδηλώσεις θα γίνουν και θα ξαναγίνουν.
    Οι ΖΩΕΣ των παιδιών (που εύχομαι να μην έχουμε άλλα θύματα)είναι υποχρέωση και καθήκον μας να τις προστατεύσουμε, πάνω απ΄όλα!!

    υ.γ.
    Λοιπόν για να μην έχουμε άλλα θύματα να σταματήσουν οι "ηγέτες" να παίζουν με τις ΖΩΕΣ παιδιών για κομματικά ωφέλη!

    Να σταματήσουμε να ΠΑΙΖΟΥΜΕ με την λέξη "ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/12/08 11:45

    Δεν έχω pc γμτο για να συνεχίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεταξύ άλλων λες και μεριά κατά τη γνώμη μου λανθασμένα αλλά θα τα πούμε κατ ιδίαν αυτά...
    Είναι πολύ εύκολο να κατηγορείς την κυρα Μαρία και τον κυρ Πέτρο που παρακαλάνε να τελειώσει όλο αυτό όταν εσένα δε σου χουν κάψει το περίπτερο ούτε το αυτοκίνητο (όπως του φίλου μου του Νίκου χτες). Και μη μου πεις για το θάνατο του πιτσιρικά. Τα χτεσινά δεν είχαν καμία σχέση με αυτό. Μα καμία.
    Και μην το ξαναπείς εξέγερση, δεν είναι. Σε μια εξέγερση θα πάνε να κάψουν τη Βουλή, τις τράπεζες, τις εκκλησίες, τα δικαστήρια, το πεντάγωνο, αυτά. Όχι το περίπτερο του κακομοίρογλου.(ναι οκ το ξέρω οτι κάψαν και τράπεζες)
    Ντροπή στους "αγωνιστές" του ΣΥΡΙΖΑ επίσης. Τους λείπει η ηδονή του καταδιωκόμενου αριστερού μου φαίνεται.
    Μπορεί ο Πάκης να μην ήταν όπως ακριβώς θα έπρεπε μία φορά. Ο Αλαβάνος και οι υπόλοιποι όμως αποδείχτηκαν όχι απλά κατώτεροι των περιστάσεων, αλλά και εν δυνάμει υποκινητές. Δε λέω πως υποκίνησαν,ούτε πως πιστεύω οτι το έκαναν, δε μπορώ να ξέρω. Ξέρω όμως οτι δε μου άρεσε η στάση τους καθόλου. Αλλά δε θα εκπλησσόμουν για τίποτα. Φυσικά όπως και δε θα εκπλαγώ αν ανάμεσα στους τύπους που καίγαν ήταν και ασφαλίτες και παιδιά υπουργών και παιδιά βουλευτών και παιδιά μεγαλοδικηγόρων και κλπ κλπ κλπ.
    Μπράβο -και ξέρεις πόσο διαφωνώ μαζί τους σε όλα τα επίπεδα- στο ΚΚΕ για τη στάση του.Κυρίες ήταν.Έτσι περιμένω να είναι μια διαδήλωση και μια εκδήλωση διαμαρτυρίας για τον άδικο θάνατο ενός παιδιού 15 χρονών.
    Και δεν είδα κανέναν χτες να λέει μια ιδέα για το πως μπορούσε να αντιμετωπιστεί αυτό. Αν επενέβαινε η αστυνομία και τους μάζευε, θα τσιρίζαμε όλοι για τα παιδιά. Τώρα που δεν κάναν τίποτα, είναι άχρηστοι.
    Είναι πολύ εύκολο να λειτουργούμε συναισθηματικά και να αρχίζουμε τα τσιτάτα και οι αριστεροί και οι δεξιοί και οι ακρο- απο δώ και οι ακρο- απο κεί. Η ταμπακέρα όμως είναι άλλη και κανείς δε θέλει να τη δει ούτε να μιλήσει για αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @akrat
    Πίστεψε με αν έγραφα όσα ήθελά να γράψω θα διαβάζατε 15 ώρες!

    @σπίθας

    Άρξασθαι

    "- Να μου επιτρέψεις να σε διαβεβαιώσω μετά γνώσης ότι τέτοια διαφθορά στην κυβέρνηση αλλά και στην κοινωνία δεν έχω ξαναδεί!!!!"


    Συναγωνίζεται επάξια την 2η του Σημίτη και την περίοδο του ΠΑΣΟΚ πριν το 89. Θα επανέλθω σε αυτό αργότερα.

    "Υπάρχουν συγκριτικά στοιχεία που αναδεικνύουν την σύγκριση του "ήθους" και της κοινωνικής διαφθοράς στην Ελλάδα από το 74 και δώθε."

    Το ήθος αλλάζει συνέχεια έτσι και αλλιώς. Σε πολλά σημεία είναι καλύτερο σε πολλά χειρότερο. Απλά η δυσπιστία και η έλλειψη εμπιστοσύνης του πολίτη έναντι στο κράτος έχει γίνει πλέον απροκάλυπτη εχθρότητα - και γι αυτό δεν μπορεί να φταίει ο πολίτης.

    "θα έχει χάσει το παιχνίδι"
    Εδώ δεν είναι Γαλλία. Επίσης εδώ δνε υπήρχε κάποια συντονισμένη δράση, ούτε και κάποιο νομικό πρόβλημα. Υπήρξε γενικευμένη οργή και ξέσπασμα αυτής. Αν δεν συμμετάσχει η αντιπολίτευση στην οργή ενάντια στην κυβέρνηση τότε που θα συμμετάσχει; Δεν λέω να καπελώσει (όπως το συνηθίζουν άλλωστε), αλλά να δώσει το παρόν.

    Τα φαιδρά με τις χωριστές πορείες και τους γνήσιους αριστερούς βεβαίως και δεν είναι βήματα προς την σωστή κατεύθυνση.


    "άμεση λύση"
    Έτσι εύκολο είναι; Ευτυχως να λες που δεν είχαμε υπουργο τον Βύρωνα διότι τότε θα καιγόταν η χώρα!


    "Πλιάτσικο". Υπερρβολές και μην τα ακούς. Σαφώς και έγινε πλιάτσικο αλλά δεν ήταν ούτε ο κανόνας, ούτε από διαδηλωτές. Οι περιοχές πέριξ της Ομόνοιας έχουν γκετοποιηθεί εδώ και χρόνια, και πολύ λογικά κάποιοι είδαν ευκαιρία.

    Σαφέστατα και θα υπάρχουν (λογικά) και τέτοιοι μέσα στους κουκουλοφόρους/διαδηλωτές/πολίτες/"ταραξίες" που ήταν στο χαμό αλλά μιλάμε για οικτρή μειοψηφία, αλλιώς δεν θα είχε μείναι τίποτε από όλη την Αθήνα.

    "Εθνικό Συμβούλιο"
    Πατάτες. Καμία κυβέρνηση δεν παραχωρεί μέρος της εξουσίας της. Ή κυβερνά και έχει την ευθύνη ή παραιτείται.

    "Αυτή η κατάσταση αν συνεχισθεί τότε ο μόνος που θα ωφεληθεί είναι η κυβέρνηση της Ν.Δ"
    Δεν ξέρω αν ωφελείται η ΝΔ πάντως η...επανάσταση δεν ωφελείται!

    "Αυτό που έγινε χθες ήταν ακατανόητο και είναι ντροπή."
    Ντροπή ναι. Ακατοανόητο όχι και τόσο. Απ' ότι είδα τα ξένα πρακτορεια το έπιασαν το νόημα, ή αλλιώς :" η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτηρι, σε μια χώρα με άνεργους ή εργαζόμενους με μισθούς πείνας πολυπτυχιούχους" και που δεν βλέπουν καμία αισιοδοξία στο μέλλον θα πρόσθετα.

    ΕΚΕΙ είναι η αποτυχία της κυβέρνησης και πολλών πριν από αυτήν. Απλά εσκασε τώρα αθροιστικά.


    "Αριστεράς να διεκδικεί, να διαλλαλεί και να φωνάζει συνεχώς "Σφάξε με πάσά μου, να αγιάσω", δεν μ΄αρέσει!"

    Καλά, αυτό σίγουρα!


    "Οι διαδηλώσεις είχαν Συντονιστικό Όργανο και συγκεκριμένο αίτημα."

    Εδώ όμως δεν είχαμε συγκεκριμένο αίτημα, πέραν του "κάτω το κράτος" που λέει όποιος είναι σε απόγνωση ή όποιος είναι μαλάκας. Και εδώ πρυτάνευσε το πρώτο με ελάχιστες εξαιρέσεις, απ' ότι κατάλαβα τουλάχιστον.


    "Πλιάτσικο"
    ΔΕΝ ΕΙΠΑ ότι γίνεται μόνο πλιάτσικο! Είπα πως είναι μαλακία όταν γίνεται!

    Ουφ! Καλή επάνοδο στο pc σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @estarian

    Αρχικά να αποσαφηνίσω πως δεν είμαι ιδεολογικός εκπρόσωπος κανενός και δεν ξέρω τι έχει ο καθείς στο κεφάλι του. Την γνώμη μου λέω οκ;

    "Τα χτεσινά δεν είχαν καμία σχέση με αυτό."
    Συμφωνώ. Εγραψα πως είναι εκδήλωση συσσωρευμένης οργής λόγω της κρατικής απαξίωσης ή καπως έτσι τέλος πάντων.

    Λυπάμαι για το φίλο σου το Νίκο, που είναι και καλό παιδί αλλά, αν πχ μάθουμε πως το αμάξι του το έκαψαν εγκάθετοι ασφαλίτες, αλλάζει το στόρι; Δεν λέω πως έγινε έτσι, λέω πως δεν ξέρω. Λέω πως οι αστυνομικοί πολύ εύκολα κοπανήσανε κάτι πιτσιρικάδες, αλλά τους ίδιους 100-200 που τα κάνουν πουτάνα από χόμπι δεν μπορούν να τους πιάσουν ποτέ.

    Λέω πως όταν νιώθεις πως είσαι σε μια χώρα που ο "νόμος" είναι το δίκιο του μπάτσου, ε κάποιος θα φλιπάρει και θα κάνει μαλακίες. Ευθύνη έχουν πρωτευόντως τα συντεταγμένα όργανα της πολιτείας, κυρίως για την πρόληψη και όχι τόσο ο κάθε κατσαπλιάς.

    Σε μια επανάσταση θα κάνουν ότι λες. Σε μια εξέγερση, χωρίς ιδεολογία και σκοπό, παρά μόνο οργή, ο στόχος συνήθως είναι να τρομάξει, να "συνετιστεί" η εξουσία.

    Γι αυτό και λέω πως είναι πίπες τα περί "οργανωμένου σχεδίου αποδιοργάνωσης της χώρας". Το πιο εύκολο θα ήταν να κάνουν ντου στην βουλή, ειδικά όταν οι διαδηλωτές ήταν πολλοί. Τι έγινε όμως στο τέλος; Μια από τα ίδια και ταμπούρωμα στο Πολυτεχνείο στο τέλος.

    Και καλά το Πολυτεχνείο είναι άσυλο, ο δρόμος απέξω είναι; Κανένα τζιμάνι δεν σκέφτηκε να αποκλείσει τις εισόδους; Πόσες είναι 500;

    "Ντροπή στους "αγωνιστές" του ΣΥΡΙΖΑ επίσης. Τους λείπει η ηδονή του καταδιωκόμενου αριστερού μου φαίνεται."

    Κάτι λέει ο Σπίθας,κάτι λες και συ αλλά δεν καταλαβαίνω, διότι έχασα τις δηλώσεις Αλαβάνου κτλ. Δώστε κανένα λινκ!

    Επίσης δεν ξέρω τπτ περί ΚΚΕ κτλ.

    Έχω όμως κάτι αστείο να αναφέρω. Στην Θεσ/νίκη έγινε ντου σε κάτι κομματικά γραφεία του ΚΚΕ από κουκουλοφόρους (αμ πως!), οι οποίοι και απωθήθηκαν από τους ΚΚΕδες με χαρακτηριστική άνεση. Το κόμμα εχει καλύτερη οργάνωση από την αστυνομία;


    Η αστυνομια μάζεψε και παραμάζεψε. Και ξύλο έπεσε. Από μόνα τους, όμως και χωρίς σχέδιο έχουν σαν αποτέλεσμα ένα μπουρδέλο, καλή ώρα.

    "Η ταμπακέρα όμως είναι άλλη και κανείς δε θέλει να τη δει ούτε να μιλήσει για αυτή."

    Πες λοιπόν την γνώμη σουπερί ταμπακιέρας, εγώ νομίζω πως ήμουν σαφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν λέω ταμπακέρα εννοώ σοβαρούς τρόπους και προτάσεις αντιμετώπισης όλου αυτού του φαινομένου και απ τις δύο πλευρές, ανεξαρτήτως κυβέρνησης.
    Και το πως θα μπορούμε να αποφύγουμε φαινόμενα βίας εκ μέρους κρατικών λειτουργών, και πως θα αποφεύγουμε να καταστρέφονται οι περιουσίες του κόσμου.
    Οι από δω δικαιολογούνται και οι από κει χαίρονται. Ε δεν είναι πράμα αυτό.
    Και στην αναμπουμπούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου ήρθε έκλαμψη.


    Ένας παραλληλισμός είναι η γενιά του "no furute" Αγγλία, τέλη 70s αρχές 80s και του όλου punk σκηνικού.

    Παρόμοιες καταστάσεις: νεοφιλελευθερισμός του κερατά, αίσθηση ματαιότητας και απαισιοδοξία για το μέλλον, ανασφάλεια, ανεργία, απολύσεις, μείωση κοινωνικού κράτους.

    Όταν οδηγείς με μαθηματική ακριβεια μια γενιά στην εξαθλίωση (και εδώ είναι χειρότερα μιας και αυτή η γενιά είναι πιο μορφωμένη από όλες τις προηγούμενες, και σίγουρα περισσότερο από τις αντίστοιχες αγγλικές) τότε η κατάσταση βράζει. Και κάτι που βράζει μπορεί να εκραγεί. Και όταν εκραγεί τα θραύσματα βρίσκουν όποιον τύχει.

    Θες λύσεις; Αναίρεσε τις αιτίες. H καταστολή δεν είναι λύση είναι έλλειψή της.

    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α συν πως η γενιά αυτή "έμαθε" πως πάντα κάποιοι θα είναι από πάνω - και ατιμώρητοι.

    Μπάτσοι που βαράνε, πολιτικοί και παπάδες που κλέβουνε, δημοσιογράφοι που γλύφουν των κώλο της εξουσίας.

    Χρηματιστήριο, siemens, βατοπαίδι, 27 δις στις τράπεζες κτλ κτλ. Τόσα λεφτά και όλα σε τσέπες άλλων. Και ο άλλος με 2 πτυχία να δουλεύει ντιλίβερι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε φυσικά μιλάω και για αναίρεση των αιτιών ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ.
    Αλλά επειδή ακόμα και όλα καλά να ήταν για την πλειοψηφία, πάλι μερικοί θα είχαν όρεξη για κάψιμο -γιατί μη μου πεις οτι όλοι αυτοί χτες βράδυ ήταν δικαίως αγανακτισμένοι πολίτες που έβγαζαν το άχτι τους και μόνο-, θέλω να υπάρχει και τρόπος καταστολής για τους 5, 10, 50 χουλιγκάνους που περιμένουν ευκαιρία να καταστρέψουν το σύμπαν.
    ΑΦΟΥ βέβαια κανονίσουμε πρώτα τις πρωτογενείς αιτίες.
    Α και κάτι άλλο, ξέρεις μια χαρά πως αρκετοί από αυτούς που συνήθως τα σπάνε, δεν έχουν καμία σχέση με οικονομικά καταπιεσμένη νεολαία που βρίσκεται σε τρομαχτικό αδιέξοδο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρε συ χτες ήταν στο δρόμο χιλιάδες άνθρωποι. Κάθε καρυδιάς καρύδι.

    Εξαιρέσεις βρίσκεις σε όποιον κανόνα γουστάρεις.

    100-200 χουλιγκάνια ήταν; Και αυτοί ειδικά (επαναλαμβάνω) έχουν ένα ιδιότυπο καθεστώς ασυλίας. ΤΟ βλέπεις και στα γήπεδα (που ξέρουνε ποιοι είναι) τόσα χρόνια. Μια ζωή στην απέξω και να τους λέει και ο κάθε Κόκκαλης μπράβο. Σε αυτούς όλη αυτή η δύναμη καταστολής, όλοι οι μάγκες ειδ. φορυροί και μη, μια ζωή κάνουν την κότα.

    Οι υπόλοιποι θα μπορούσαν άνετα να είναι μαθητές μας. Οι πολλοί όταν γίνονται όχλος έιναι πρόβλημα έτσι και αλλιώς. Το ζήτημα είναι τί ώθησε τόσο κόσμο να βγει έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από σχόλι στο blog του σπίθα:

    "Και γενικώς για την ενημέρωση:
    Φ. Κουβέλης στην πρωϊνή εκπομπή "Πρώτη Γραμμή" σχολιάζοντας τα γεγονότα:
    "...Κύριε Οικονόμου, κατανοώ πολύ καλά το ερώτημά σας. Στόχος του ΣΥΡΙΖΑ είναι να αυξήσει το ποσοστό του..."
    Αντίλογος: "Κάθε κόμμα αυτό επιδιώκει.""

    Αν τα είπε έτσι, μιλάμε για μεγάλο χοντρομαλάκα. Σας έχω γραμμένους εσάς και τους στόχους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. α καλά, ωραία.. μπράβο μπράβο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μου θύμισε μαθητές μου....

    Ακριβώς αυτό κι εκεί ανατρίχιασα και τρελάθηκα τελείως. Θα μπορούσε να είναι κάποιο από τα δικά μου τα σκασμένα!!

    Τώρα για τα γεγονότα, σίγουρα δεν αρκεί η σφαίρα στο παιδί να δικαιολογήσει τα πάντα. Σίγουρα μια ζωή δεν μπορεί να αντισταθμιστεί με όσα μαγαζιά και να κάψουν. Αλλά, υπάρχει και η άλλη πλευρά, του κόσμου που έχασε εν μια νυκτί τα πάντα. Δεν δικαιολογώ τίποτε και κανέναν αλλά ούτε αυτοί έφταιγαν. Να είχανε μείνει στις Τράπεζες, στα Υπουργεία, στα Δημόσια κτίρια ναι μαζί τους και να κάψουν τόσα κι άλλα τόσα. Όμως ο κόσμος δεν φταίει σε κάτι για να χάσει το μαγαζί του, το αυτοκίνητό του, το περίπτερό του σε μια εποχή που η κατάσταση είναι ήδη σκατά από θέμα οικονομίας.
    Σίγουρα όλο αυτό είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων και η δολοφονία του παιδιού απλά ξεχείλισε το ποτήρι. Και επιπλέον, όσο και να κλαίνει τώρα τα καταστήματά τους μερικοί αν τους ρωτήσεις σαφώς και προτιμούν αυτό παρά να ήτανε το παιδί τους στη θέση εκείνου του παιδιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α παρελκόμενο :
    Δεν ξέρω αν το έμαθες..
    το πρωί μέσα στο Πολυτεχνείο στην Πατησίων, είχαν μείνει μόνο κάτι 12χρονα, 13χρονα κλπ..
    Τα μάζεψαν οι μάγκες οι παλιοί το βράδυ. Τα πόρωσαν,τα βάλαν να πετάνε πέτρες κλπ.
    ΑΛΛΑ οι μάγκες οι παλιοί ξέραν πότε έπρεπε να φύγουν. Και την έκαναν σαν κύριοι, και τα άφησαν μέσα πέσκέσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. βέβαια η ειδηση αυτή μεταδίδεται με κάθε επιφύλαξη διοτι άμα δεν είμαι μπροστά, το χέρι μου στη φωτιά δεν το βάζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @estarian
    Γάμα τα....

    @ellie
    O πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου είπε (προς τιμην του) πως δεν είναι ώρα να μιλάμε για τις ζημιές.

    "Και επιπλέον, όσο και να κλαίνει τώρα τα καταστήματά τους μερικοί αν τους ρωτήσεις σαφώς και προτιμούν αυτό παρά να ήτανε το παιδί τους στη θέση εκείνου του παιδιού."

    Στους υπόλοιπους θα ... "ευχηθώ" το μαγαζί τους να είναι πάντα καλά. Αν όμως τους καθαρίσει κάποιος το παιδί για ψύλλου πήδημα, να κοιτάξουν να το έχουν ασφαλίσει όπως λέει και ο πιτσιρίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @εσταριαν
    Σου είπα από την αρχή πως στο χαμό ήταν και μικρά παιδιά. Και αυτό ήταν που τρόμαζε. Τώρα αν τα μάζεψαν, αν μαζέυτηκαν μόνα τους, αν είδαν φως και μπήκαν, αν φοβήθηκαν από τους μπάτσους και κρύφτηκαν κει μέσα, αν ο Γιωργάκης βρήκε ευκαιρία να φυστικώσει την Μαιρούλα, τρέχα γύρευε!

    Τσάτ το κάναμε ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προφανώς όλα αυτά που λες ισχύουν ταυτόχρονα για τα συγκεκριμένα πιτσιρίκια.
    Άλλοι το είδαν επαναστάτες, άλλοι έκλασαν μέντες και μπήκαν όπου βρήκαν, άλλοι ακολούθησαν τους μεγάλοι, άλλοι μπήκαν για να χουφτώσουν, άλλους τους μάζεψαν, ε τρέχα γύρευε..
    ε ναι τσατ το κάναμε αλλά κάτσε λίγο ακόμα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος9/12/08 14:04

    @ Zaphod
    Βρήκα pc, καλώς ή κακώς δεν ξέρω.

    1. Συμφωνώ με Estarian στη κριτική του, για την διάκριση στη στάση ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ.
    (είμαι κάργα αντι ΚΚΕ, γενίτσαρος γαρ)

    2.Με απογοήτευσε ο Αλαβάνος αλλά για πολλοστή φορά!!
    Τον ξέρω καλά για να με εκπλήξει και την περίμενα τη στάση του!
    Υπεύθυνος για πολλά και τακτικιστής σε μεγάλο βαθμό και καλός ψηφοθήρας.

    3. Δεν ξέρω τι ώθησε το κόσμο να βγεί έξω ( ξέρω μα δεν το λέω, πολλά και διάφορα. Καλά και κακά)

    Εκείνο όμως που με νοιάζει είναι να μην έχουμε συνέχεια. Και το λέω με πλήρη αίσθηση ευθύνης. Και ξύλο έχω φάει και παιδί έχω μεγαλώσει.
    Στην πλάτη των παιδιών να μη μαζεύουν 'ΨΗΦΑΛΆΚΙΑ".
    Ο Τσίπρας να πάει να κάνει φροντιστήριο στην παιδαγωγική και να ανοίξει κανά βιβλίο να ξεστραβωθείκαι όχι να μας κάνει μαθήματα σοσιαλιστικού ρεαλισμού.
    Όταν αυτός πήγαινε εμείς γυρίζαμε, άντε μη...

    4. Δεν άκουσα αυτό που είπε ο Φ.Κ και το είδα σαν σχόλιο.
    Λάθος του μεγάλο και να διαχωρίσει τη θέση του από το Τσιπραριό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος9/12/08 14:13

    Αυτοί που "χαϊδεύουν" τα πιτσιρίκια για να πάρουν ψήφους τι είναι;
    Παιδιά κάτω των δεκάξι φώναζαν έξω από την αστυνομία χτες όλη μέρα!
    Αυτό λέγεται "κοινωνικό πρόβλημα".

    Άλλο παραμύθι με τους καθηγητές.
    Να μη πώ, καλύτερα.

    Όπως και όλοι το βλέπουν "συντεχνιακά".
    Δικαιωμά τους, αλλά μέχρι του σημείου να μην αγγίζουν ή πατρονάρουν σπουδαστές και μαθητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος9/12/08 14:21

    Η κ.Διαμαντοπούλου πυθεία ή ...γνώστης ???
    Δείτε το βίντεο στο ​​​​​politis-gr​​​​​
    Ας πούνε επιτέλους την αλήθεια.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ .!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @all
    Ειδατε τις δηλώσεις Αλαβάνου σήμερα;

    Είμαι σίγουρος πως με διαβάζει...

    @σπίθας
    1. Αν εξαιρέσουμε τα αντισυριζανά η Αλέκα καλά τα είπε.
    2. Εγώ τον Αλέκο τον πάω, αλλά ακόμα δεν κατάλαβα τι είπε χτες :(
    Σήμερα η δήλωση του ήταν η πρέπουσα πάντως.
    3. Έδωσα λίστα! :Ρ
    4. Πέταξε χαζή κουβέντα, αλλά όσο είναι απομονωμένη, άντε βγάλε συμπερασμα


    Ένας νέος μπορεί να γίνει υποχείριο ΟΚ, εδώ γίνονται οι μεγάλοι. Το ζήτημα είναι πως κανένας ο οποίος είναι μια χαρά στην ζωούλα του δεν ντύνεται τα συρματοπλέγματα στα καλά του καθουμένου. Ή έστω αν το κάνει, αυτό δεν γίνεται σε μεγάλους αριθμούς.

    @ανώνυμος
    Πέταξε μια μαλακία η Αννούλα και την κάναμε προφήτισα! Σιγά τα ωά...
    Το πράγμα βρωμούσε πως πάει σε ζόρικες καταστάσεις. Το μόνο που έλειπε ήταν η αφορμή. Πόσο καιρό θα ανέχεται κάποιος να του πατάς το λαιμό και να σου λέει και ευχαριστώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Zaphod βγαίνεις εκτός... Από πότε η οργή είναι υγιής ανθρώπινη συμπεριφορά; Κάποιος μαλάκας θα πει "ο οργισμένος μπάτσος παραφέρθηκε" και άντε βρες άκρη.. Ή μήπως δεν είναι απίστευτη τύχη που έχουμε μετρήσει μόνο ένα θύμα;

    ΚΑΝΕΝΑΣ μα ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΒΙΑΣ!!!

    όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα..

    όσον αφορά το πολιτικό σκηνικό συμφωνώ απόλυτα με τον Σπίθα και τον estarian.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ all
    Μην παραμυθιάζεστε γενικώς δεν μιλάμε για κάποιους νεφελώδεις "ταραξίες" αλλά για παιδιά ως επί το πλείστον.

    Πηγαίντε εδώ http://politispittas.blogspot.com/2008/12/blog-post_08.html και κοιτάξτε το update για τα σημερινά επεισόδια στο Σύνταγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @slarti
    Πρρρρρ!

    Τα αυτονόητα θα λέμε;
    Άλλο όμως μια επανάσταση, μια εξέγερση, μια διαδήλωση, μια πράξη ενός πολίτη και άλλο η οργανωμένη, ατιμώρητη και αυθαίρετη κρατική συντεταγμένη βία.

    ΤΟν αστυνομικό τον πληρώνω εγώ και εσύ και όχι τον κάθε κατσαπλιά. Έχω λοιπόν την απαίτηση να σέβεται τους νόμους, το εθνόσημο και την κοινή λογική, αλλιώς δεν κάνει γι αυτήν την δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όλη η Βία είναι Κρατική Μόνο.
    Όλη η Τρομοκρατία είναι Κρατική Μόνο.

    "Αει σιχτιρ" συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνεις στο διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 1. Ξεχνάς κάτι: και τον Κατσαπλιά εσύ τον πληρώνεις (για την ακρίβεια πληρώνεις την αποκατάσταση των ζημιών που προκάλεσε μέσα κατά τη διάρκεια της "οργής" του). Και όσο και να χτυπιέσαι είναι ΚΑΙ αυτός μέρος του προβλήματος. (πίστεψέ με - είναι περισσότεροι οι κατσαπλιάδες 50-100-500).

    Και εννοείται πως δεν ταυτίζονται όλοι οι διαδηλωτές με τους κατσαπλιάδες.

    2. Οργανωμένη κρατική συντεταγμένη βία; Πιστεύεις πως οι μπάτσοι βαράνε με εντολές άνωθεν; Μάλλον δεν ξέρεις καλά το δημόσιο... Ο καθένας κάνει του κεφαλιού του αγόρι μου.. μην παραμυθιάζεσαι με σενάρια συνομωσίας.

    3. Η παρούσα μάχη έχει δύο πλευρές:
    α) Το διαλυμένο κράτος
    β) Την αποδομημένη κοινωνία (διαχρονικές αρχές και αξίες που έχουν χαθεί - σεβασμός στον άλλο, αξιοκρατία, παιδεία γενικότερα).

    Αυτές οι δύο πλευρές βρίσκονται σε σύγκρουση. Ας καταστραφούν μεταξύ τους να τελειώνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος9/12/08 17:33

    Παρακάτω μια αναγκαία διευκρίνιση:

    Για το σχόλιο του κ.ΚΟΥΒΕΛΗ

    Να αποδοθεί σωστά και επακριβώς η άποψή του, αφού δεν ήταν γνωστή η ερώτηση.
    Προς αποκατάσταση της αλήθειας

    Η ερώτηση ήταν :

    -"Μετά τα χθεσινά επεισόδια και σε περίπτωση εκλογών ποιά θα είναι η στάση του ΣΥΡΙΖΑ ?"
    Εννοώντας τα σενάρια για συνεργασίες...

    - Απάντηση κ.Φ. ΚΟΥΒΕΛΗ.

    " Ο ΣΥΡΙΖΑ στόχο έχει να αυξήσει το ποσοστό του"

    Για την αποκατάσταση και την πληρότητα του διαλόγου.

    9 Δεκέμβριος 2008 4:00 μμ


    Υ,Γ.

    @ Zaphod
    Σε κάλυψε η τοποθέτηση του κ. Αλαβάνου?

    1. "Καταδικάζω τα έκτροπα"
    2. "Η εξέγερση των νέων θα μας έχει δίπλα τους" ???

    Εγώ εξακολουθώ να λέω να μην "παίζουν" με τα παιδιά.
    Θα την "ακούσουν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπλογκοπαίχνιδο :
    Παραιτείται όλο το σύμπαν. Από πρόεδρο δημοκρατίας, μέχρι δημόσιο υπάλληλο στα ΕΛΤΑ.
    Και σας λένε, ορίστε, είστε ο απόλυτος άρχων του κράτους. Έχετε 12 ώρες να καθαρίσετε το χαμό.
    Τί κάνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Zaph, οι (όντως) άρρωστοι του facebook που έβγαλαν γκρουπ υπέρ του ειδικού φρουρού είναι εξίσου άρρωστοι με εκείνους που την ίδια στιγμή (κυριολεκτικά) έβγαλαν γκρουπ που απαιτεί την καταδίκη του ειδικού φρουρού. Ψυχασθενείς και οι μεν και οι δε.
    Το μόνο που μένει είναι να στήσουμε γκιλοτίνες στους δρόμους για γρήγορη και ανώδυνη απονομή δικαιοσύνης.
    Η διπροσωπία και η υποκρισία πάνε σύννεφο. Γράφουν όλοι ο Αλέξης κι ο Αλεξάκης και ο Αλέξανδρος αλλά κανένα μουνόπανο που προσπαθεί να το παίξει πολιτικό (ζώ)ον και πάει να τον οικειοποιηθεί δεν τον ήξκερε τον μικρό. Αλέξης είναι για τους φίλους του και την οικογένειά του, πάει και τελείωσε.

    Δεν μπορώ να πιστέψω πως υπήρξε κερδισμένος χθες. Πέραν των όποιων πλιατσικολόγων δηλαδή που δεν ήταν και λίγοι. Ούτε το κράτος κέρδισε, ούτε οι πολίτες, ούτε κανείς. Κι αναφορικά με τα μπλογκς και την (παρα)πληροφόρηση, άστο καλύτερα ας μην το συζητήσουμε. Έχω ξαναπεί τις θέσεις μου επί τουτου, μην επανέρχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κι αναφορικά με τον Αλαβάνο, απλά αθλιότατος και κατάπτυστος. Καλά, για το κατασκεύασμα Τσίπρα ουδείς λόγος. Ούτως ή άλλως με το φως του ηλίου τον διέταξαν να βγει να πει τις παπαριές του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. .....καλα...τα εχετε πει ολα...
    ......θα βρω λιγο χρονο να διαβασω προσεκτικα...να σας απολαυσω!!!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @politispitas
    Γενικά συμφωνώ αλλά δεν θέλω να γενικεύσω. Δεν ξέρω τι σκατά έχει ο καθένας στο κεφάλι του. Άσε που έχω δει ιδίοις όμμασι μαζώξεις κόσμου να μετατρέπονται σε κινήσεις τεράστιας βιαιότητας απ΄το πουθενά.

    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το blog σου το ανακάλυψα χτες, αλλά θα είμαι πλέον τακτικός επισκέπτης!

    @slarti
    Παίζουμε με τις λέξεις τώρα

    1. Δεν είναι το ίδιο με τον υπάλληλο που έχει πάρει όρκο να προστατεύει το σύνταγμα και τους νόμους ο κάθε κατσαπλιάς. Αν δεν το καταλαβαίνεις δεν συνεννοούμαστε. Οι πράξεις τους δεν εξισώνονται και δεν συμψηφίζονται. Δηλαδή αν λαδώνεται ένας ταμίας είναι το ίδιο με το να λαδώνεται ένας δικαστής;

    2. Σήμερα το μεσημέρι που κάνανε ντου στα πιτσιρίκια στο Σύνταγμα μια χαρά συντεταγμένοι μου φάνηκαν. Όταν ο άλλος έχει μάθει μόνο να βαράει, ε σε αυτό είνια καλός τι διάολο.

    3. ". Ας καταστραφούν μεταξύ τους να τελειώνουμε."
    Αν γίνει αυτό τότε οι χτεσινές εικόνες θα μας φαίνονται σαν παιδικό πρόγραμμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @σπίθας
    Αμ έτσι βγάζει νόημα - και δεν είναι και προβληματική κουβέντα!
    Ανακαλώ τους χαρακτηρισμούς - είδες τι παθαίνει κανείς άμα δεν βλέπει όλη την εικόνα;

    Αλαβάνος
    Τα SOS τα είπε ΟΚ
    1. Στηρίζουμε την νεολαία
    2. Την νεολαία χωρίς κουκούλες που δεν σπάει κτλ κτλ
    3. Τα λέγαμε εδώ και χρόνια (τα έλεγαν)
    4. Εκδημοκρατισμος αστυνομίας

    Μου άρεσε που δεν είπε πως η νεολαία είναι δική τους, αλλά πως την στηρίζει ως αποτέλεσμα πολιτικής επιλογής χρόνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ZAPHOD,σ ωραιος.Κρατα γερά,γιατι σχεδον ολοι βλεπουν το αποτελεσμα και οχι την αιτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @estarian
    Τι 12 ώρες. 3 μέρες πάει να κλείσει το πράγμα και βλέπουμε! Τι κάνω;
    Δεν κάνω ότι έκανε ο Παυλόπουλος.
    Όπως και αν με ρώταγες το καλοκαίρι δεν θα έκανα ότι έκανε ο Βύρωνας. Από ιδέες έχω, αλλά από ενα σημείο και μετά είνια και θέμα
    α) υπακοής στους ανωτερους
    β) πολιτικής βούλησης
    γ) ικανότητας

    και κάπου εδώ τα κάνανε μούσκεμα!


    @hades
    Aν αρχίσουν τα λαϊκά δικαστήρια, οι γκιλοτίνες, και το προσωπικό δίκαιο τον έχουμε πιει και επισήμως.

    Νομίζω πως το ποιος ήταν τελικά αυτός ο Αλέξανδρος είναι έτσι και αλλιώς αδιάφορο. Πάντως δεν θα έπρεπε να είναι νεκρός και εκεί είναι το πρόβλημα.

    Κερδισμένος:
    Καραμανλής. Βγήκα δοκιμαστικές βόλτες και ρώταγα στα κουφά. Την Κυριακή η χριστοπαναγία πήγαινε σύννεφο. Σήμερα οι μισοί και βάλε λένε "καλά τους κάνει, να βαρέσει στο ψαχνό".
    Απόψεις που μόνο οι "νεολαίοι" του ΛΑΟΣ λέγανε τις πρωτες μέρες τώρα χρηστιμοποιούνται από τον κάθε κυρ Πέτρο. Για πες κέρδισε ο Καραμανλής (σε σχέση με την Κυριακή ε;) ή όχι;

    @issalos
    Τι να απολαύσεις, εδώ (ή μάλλον....εκεί) γίνεται της πουτάνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @καιρός

    Ευχαριστω φίλε Γιώργο. Ειδικά και ιδιαίτερα από εσένα αυτή η κουβεντα με κάνει να νιώθω ψηλότερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. enas gnostos agnostos.....

    an mono stin athina iparxoyn 2000 gnostoi agnostoi mipos den einai toso gnostoi - agnostoi alla genika gnostoi de oloys mas pano kato?

    enas gnostos agnostos poy exei perasei apo larisa kai athina genikotera....


    molis teleiosoyn ola kai iremiso tha grapso ena xroniko eidika gia to pos ksekinisan ola
    eidika gia tis protes ores

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. όχι Zaphod, είναι ακριβώς το ίδιο τι δικαστής, τι ταμίας, τι περιπτεράς, τι σκουπιδιάρης. Είναι μόνο θέμα ηθικής και εφαρμογής των νόμων.

    Τι μου λές; Πως μας προστατεύει ο όρκος;

    Και στο στρατό φαντάζομαι μια χαρά στοιχιζόσασταν.. Θυμάσαι να λειτουργούσε κάτι σωστά;

    Όσο για τους κατσαπλιάδες, αυτοί που πετάνε πέτρες, χαλαρά μπορούν αύριο να κρατάνε πιστόλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το πρόβλημα, ζαπh, είναι ότι στην παρούσα φάση είμαστε στο ακριβώς αντίθετο άκρο: στο κάψιμο και σπάσιμο ανεξαιρέτως. Κσι συμφωνώ ότι ευτυχώς να λέμε που δεν έχουμε θρηνήσει άλλα θύματα.

    Σίγουρα ο μικρός δεν θα έπρεπε να είναι νεκρος, αλλά δεν είναι μόνο εκεί το πρόβλημα. Μέρος του προβλήματος είναι. Ή μάλλον πιο σωστά, ένα από τα προβλήματα. Διότι υπάρχουν πολλά προβλήματα τα οποία έχουν κορυφωθεί ταυτόχρονα και ως γνωστόν έχουμε μπερδέψει την πούτσα με τη βο*ρτσα (ο αστερίσκος δεν μπήκε λάθος).

    Ο Καραμανλής μόνο κερδισμένος δεν θα βγει και θα το δεις εν καιρώ. Σκέψου το απλά. Η πλειοψηφία των ΜΜΕ θέλει να τον φάει ζωντανό. Λες να αφήσουν τέτοια "ευκαιρία" να πάει χαμένη;
    Το να βγει κάποιος και να πει "βαρέστε στο ψαχνό" (για πολίτη μιλάω) δεν σημαίνει ότι θα αποτελέσει υποστηρικτή του Καραμανλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir