Ουφ πεσατε να με φάτε! Άντε και να δούμε ποιος θα φορολογήσει ποτέ την εκκλησία!

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 21, 2008

Γκαλοπολογία - Μαλακολογία

Λοιπον, ένα από τα αποτελέσματα της υπερκατανάλωσης ποτού μετά την αφυδάτωση, τον πονοκέφαλο, το ανακατεμένο στομάχι κτλ κτλ είναι πως, αφού ξεπεραστούν όλα αυτά, ο εγκέφαλος παρουσιάζει μια κάποια υπερδραστηριότητα. Μιας και ήταν "κλειστός" για ένα διάστημα επιστρέφει και δίνει τα ρέστα του! Και όχι μόνο αυτό αλλά έχει και το κόμπλεξ να δημοσιοποιήσει το γεγονός πως μπορεί και (ξανα)σκέφτεται!

Πάρτε λοιπόν, και συγνώμη κιολας δηλαδής, το αποτέλεσμα του τελευταίου hangover!

Βγαίνουν που λέτε σωρηδόν οι νέες δημοσκοπήσεις. Πριν πάμε όμως σε αυτές ας δούμε που πατάμε:
Αποτελέσματα εκλογών 2007:
(με την σούμα γύρω στο 98% των ψηφισάντων)

Aς δούμε και μερικά γκάλοπ:




Δημοσκόπηση του Βήματος

Updated version. Να είναι καλά τα παιδιά από την παραπολιτική που δίνουν όλα τα ποσοστά:

MRB για Ελεύθερο Τύπο:
Νέα Δημοκρατία 26,8%

ΠΑ.ΣΟ.Κ 27,9%

Κ.Κ.Ε 7,3%

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 11,4%

ΛΑ.Ο.Σ 4,8%

Οικολόγοι Πράσινοι 2,9%

Άλλο 1%

Λευκό 2,8%

Άκυρο 2,3%

Αναποφάσιστοι 9%

ΔΓ/ΔΑ 3,8%

Rass για το ΠΑΡΟΝ:

Νέα Δημοκρατία 30,7%

ΠΑ.ΣΟ.Κ 30,1%

Κ.Κ.Ε 8,1%

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 10,2%

ΛΑ.Ο.Σ 4,6%

Οικολόγοι Πράσινοι 2,7%

Άλλο 1,2%

Άκυρο/Λευκό 3,1%

Αδιευκρίνιστη Ψήφος 9,3%

Alco για το Πρώτο Θέμα:

Νέα Δημοκρατία 26,1 %

ΠΑ.ΣΟ.Κ 28,1 %

Κ.Κ.Ε 6,7%

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 8,5 %

ΛΑ.Ο.Σ 4,8%

Οικολόγοι Πράσινοι 1,6%

Άλλο 2,1%

Λευκό 5,3%

Δ.Ξ/Δ.Α 16,8%

Opinion για το Βήμα

Νέα Δημοκρατία 27,1 %

ΠΑ.ΣΟ.Κ 29,7 %

Κ.Κ.Ε 6,6%

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 10,6 %

ΛΑ.Ο.Σ 4,5%

Οικολόγοι Πράσινοι 3,8%

Λευκό/Άκυρο 6,9%

Δεν θα ψηφίσω 3,8%

Δ.Γ 4,2%

Δ.Α 1.7%


Όπως όλες οι μετρήσεις, εαν θεωρήσουμε πως είναι έγκυρες, κάτι καθόλου σίγουρο μιας και στις προηγούμενες εκλογές τα έκαναν μούσκεμα μερικοί μερικοί, υπάρχουν πολλά πεδία αναγνώσεων. Ας δούμε μερικές:

* Το ΠΑΣΟΚ είναι πρώτο κόμμα! Δεν το πιστεύουν ούτε οι ίδιοι αλλά είναι αλήθεια.
* Ο ΣΥΡΙΖΑ δείχνει να "πέφτει" από τα προηγούμενα γκάλοπ, και ο Αλαβάνος αναγκάζεται να ξαναρχίσει να βάζει τις φωνές εναντιων όλων.
* Ο ΛΑΟΣ ανεβαίνει ελαφρώς και δικαιούται να πανηγυρίζει μιας και η επάνοδος του στη Βουλή θεωρείται πλέον βέβαιη.


Εμείς τώρα που έχουμε και κανα - δυο πτυχία παραπάνω πως οφείλουμε να διαβάσουμε τις (επιμένω, αμφιβόλου αντικειμενικότητας) δημοσκοπήσεις;

Ας αρχίσουμε με τα προφανή. Η ΝΔ καταποντίζεται σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές, οι οποίες έγιναν μόλις πέρισυ! Νομίζω πως αν ο Κωστάκης τους είχε ξηλώσει όλους και έπαιζε μπάλα μόνος του θα πήγαινε καλύτερα, αλλά δεν φταίω εγώ που έβγαλε τα μάτια του με τα ίδια του τα χέρια. Σεμνα και ταπεινά με τόση σκανδαλολογία και "νόμιμη" ανηθικότητα δεν συνάδουν. Αν θυμηθούμε κιόλας πως ανέβηκε για να νοικοκυρέψει το κράτος και τα έκανε μούσκεμα, δεν νομίζω να χρειάζεται παραπέρα ανάλυση για να πούμε πως απέτυχε. Μοναδικό παρήγορο στοιχείο που είχε η κυβέρνηση ηταν πως είχε εξαφανιστεί ο απαισιότατος, αλλά με φάτσα που βγάζει γέλιο Πολύδωρας. Με τα τελευταία όμως, ακόμα και αυτός σήκωσε κεφάλι!!!

Δεν μπορώ να καταλάβω, με τίποτα όμως, γιατί οι ΠΑΣΟΚοι χαίρονται. Έχουν πιάσει ιστορικό limit down σαν κόμμα, τους υποστηρίζουν πλέον πρακτικά:
* Όσοι έχουν πάρει θεσάρες και φράγκα στο παρελθόν
* Όσοι είναι σόγια των προηγουμένων
* Μερικοί, ελάχιστοι, αριστεροί.
* Και όσοι θέλουν απλά να φύγει η ΝΔ και άμεσα.

Με τόσα κυβερνητικά λάθη, σκανδαλολογία, "σπρώξιμο" από τα μουμουε και δεν μπορούν να περάσουν το 30% ή αν το κάνουν, το κάνουν ασθαίμοντας!

Γενικώς ισχυρίζονται διάφοροι πως το ΠΑΣΟΚ σαν κόμμα έχει αλλάξει και άλλα κουλά. Εγώ μεγάλες αλλαγές δεν βλέπω, ίδια πρόσωπα, ίδιες προτάσεις, ακόμα ζει ο Πάγκαλος, ο Λαλιώτης, ο Σημίτης επανέρχεται και ο Βενιζέλος δεν αδυνατίζει!
Ο κόσμος ακόμα θυμάται την (ελαχίστων διαφορών από την ΝΔ) πολιτική Σημίτη, και τα πρόσωπα που αποδοκίμασε σκληρά πριν λίγα μόλις χρόνια. Παραπέρα, δέστε τις παλαιότερες Πασοκίζουδες και μή σεντονιάδες (κλατς, κλίτς) οι οποίες πέραν του ότι είναι καλογραμμένες νομίζω πως είχαν πιάσει καλά το πνεύμα.

Όταν κατέβηκε ο ΓΑΠ από την ΔΕΘ οι δικοί του πανηγύριζαν διότι λένε "δεν έβαλε αυτογκόλ". Μάλιστα! Εκεί φτάσαμε! Τέλος πάντων μια προσεκτική παρατήρηση με παλαιότερες, αντίστοιχες δημοσκοπήσεις δείχνει πως το ΠΑΣΟΚ ανέβηκε ελάχιστα έως καθόλου. Η ΝΔ έχει πέσει, για την ακρίβεια έχει φάει τα μούτρα της. Πιστεύω πως ο κόσμος έφτασε στο σημείο να θέλει ΠΑΣΟΚ, όχι για τις προτάσεις του, αλλά απλά και μόνο για να φύγει η ΝΔ!


Με βάση τα νούμερα λοιπόν, μόνο δύο κόμματα δικαιούνται να αισθάνονται ικανοποιημένα, καθώς μόνο αυτά ανεβαζουν τα ποσοστά τους και μάλιστα σε δείγματα με μεγάλα ποσοστά "αδιευκρίνηστων ψήφων" (παρεμπιπτόντως είναι παντελώς ηλίθια μια ανάλυση πάνω σε δεδομένα της τάξης του 75%-80%, αλλά τέλος πάντων....), άρα μπορούν να θεωρούν πως θα τα ανεβάσουν και άλλο. Τα κόμματα αυτά είναι ο Συριζας και ο Λαος. Το ΚΚΕ δείχνει να υποχωρεί, αλλά λογικά θα πάρει το μέρος της πίτας που του αναλογεί. Οι δε Οικολόγοι βλέπουν με ικανοποίηση την πιθανοτητα εισόδου τους στην Βουλή να αυξάνεται.



Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν νομίζω πως έχει λόγο να ανησυχεί. Μπορεί κάποια γκάλοπ να τον έδειχναν στο 15% αλλά άλλο η δημοσκοπική μαλακολογία και άλλο το τι βγάζει η ρημάδα η κάλπη.... Θα είναι σίγουρα ανεβασμένος σε σχέση με το 5% που είχε πάρει στις προηγούμενες εκλογές, ίσως πιάσει και διψήφιο ποσοστό. Αυτό που σκέφτονται όλοι είναι πως θα παίξουν κυβερνητική μπάλα, αλλά σε δεύτερο γύρο εκλογών και θα το παίξουν και βαριά πεπόνια.


Το μεγάλο ποσοστό των αδιευκρινήστων ψήφων έχει λογικά τα εξής διλήμματα:
* ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ; Σκατά η απόσκατα; Υπάρχει κόσμος που έχει αποκλείσει (πολύ καλό το αρθράκι, διαβάστε το) να ψηφίσει κόμμα που δεν θα είναι άμεσα υποψήφιο για κυβέρνηση, και τώρα ρίχνει το ζάρι να δει που θα του κάτσει.
* ΝΔ ή ΛΑΟΣ; Πολλοί δεξιοί, της παραδοσιακης δεξιάς και δεν συμαζεύεται, αποκλείεται να ψηφίσουν έστω και κεντρώο κόμμα. Τους ψιλοαπωθεί ο Καρατζαφέρης αλλά και οι δικοί τους δεν παλεύονται!
* ΠΑΣΟΚ ή ΣΥΡΙΖΑ; Αιώνιο το ερώτημα και όσο πλανάται αυτοί θα μοιράζονται. Παρόλο που εγώ δεν βλέπω σύγκλιση σε επίπεδο πολιτικής, κάποιοι επιμένουν πως υπάρχει, ίσως επειδή το ΠΑΣΟΚ ακόμα αυτοαποκαλείται σοσιαλιστικό. Τώρα που τον βρήκαν τον σοσιαλισμό δεν ξέρω...
* ΚΚΕ ή όχι ΚΚΕ; Ένα είναι το κόμα, τα ρέστα οδοντόκρεμες.
* ΚΚΕ ή ΛΑΟΣ; Μην γελάτε, αυτό σημαίνει "ψήφος διαμαρτυρίας".
* ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ή ΣΥΡΙΖΑ; Έλα ντε....

Δεν μπορώ να ξέρω που θα πάει αυτο το περιφερόμενο ποσοστό. Αν πάει όλο και στους δυο μεγάλους την κάτσαμε, καθώς το ίδιο σκηνικό θα συνεχίσει να ανακυκλώνεται. Παρόλο που στην συνείδηση του κόσμου έχουν και οι δύο ταυτιστέι με την διαφθορά, ο κλασικός ΕΛληναράς θα συνεχίσει να ξεχνάει τις προηγούμενες αμαρτίες της όποιας αντιπολίτευσης μέχρι να την ξανακάνει κυβέρνηση. Οι καταχραστές και απατεώνες θα γίνονται άγιοι και ταναπαλιν.....
Μπορεί ο Κωστάκης να κάνει πάλι κανένα χοντρό και να πάνε όλοι τρέχοντας στο ΠΑΣΟΚ με αποτέλεσμα αυτο να πιάσει κανένα 50% και ο ΓΑΠ να γίνει ήρωας! Αν σπάσει στους μικρούς, ή έστω μοιραστεί αναλογικά θα έχουμε εκλογές με τους δυο μεγάλους συνολικά στο 70%-75% και αυτονόητα να μην υπάρχει αυτοδυναμία. Σε ένα σοβαρό κράτος θα είχαμε κυβέρνηση συνεργασίας. Εδώ θα έχουμε και άλλες εκλογες (έξοδα!) και στο τέλος με την λαϊκή επιταγή αυστηρη και συνεχόμενη θα υπάρξουν κυβερνήσεις συνεργασίας. Αν πάμε σε τρίτη εκλογική διαμάχη προβλέπω ο απηυδισμένος κόσμος να βγάλει πρώτο κόμμα τον ΣΥΡΙΖΑ και δεύτερο το ΛΑΟΣ!

Υπενθυμίζω πως στις εκλογές ΔΕΝ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Εκλέγουμε ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, οι οποίοι με την σειρά τους δίνουν την εμπιστοσύνη τους σε όποιο κυβερνητικό σχήμα γουστάρουν. Δεν υπάρχει "προδοσία" αν πχ κάποιοι "αριστεροί" συνεργαστούν με κάποιους "δεξιοί". Σιγά τα λάχανα! Αυτό που μετράει είναι να βρεθεί ένας κοινός τόπος συνεννόησης. Άσε που μια πολυκομματική κυβέρνηση δεν θα μπορεί να πέσει με τα μούτρα στον κρατικο κορβανά μιας και οι μισοί θα παραφυλάνε τους άλλους μισούς. Μάλλον γι αυτό και οι μεγάλοι ψιλοαποκλείουν τις κυβερνήσεις συνεργασίας...

Άσχετο αλλά για τα λευκά και τα άκυρα μην τα ξαναλέμε ε;

Αηδιούλες του στυλ, "δεν συνεργαζόμαστε", "δεν υπάρχει πεδίο", "οι κυβερνήσεις συνεργασίας δεν αποδίδουν" (ενώ είδαμε τι καλά που πάνε οι μονοκομματικές) κτλ είναι προφάσεις. Όταν υπάρχει λαϊκή ετυμηγορία τα ρέστα είναι σοκοφρέτες..


Προσοχή όμως, διότι χάρις στους εντυπωσιακούς νόμους που έχουμε, συνεχόμενες εκλογές παραγράφουν τα "πολιτικά" αδικήματα, άρα είναι θεμιτό να πουμε πως πρέπει να υπάρχει κυβέρνηση συνεργασίας με την μία, διότι αλλιώς δεν βλέπω (και πάλι) να πηγαίνει κανένας φυλακή.....

Τελικά ρε παιδία ο μόνος πολιτικός που έχει πάει φυλακή στην Ελλάδα παραμένει ο ....Τσοβόλας, εκτός και αν δεν θυμάμαι καλά... Φαντάζομαι πως όλοι οι άλλοι θα είναι τέρατα τιμιότητας...


Udate: Το θυμήθηκα, διαβάζοντας το αντίστοιχο ποστ του Hades, το οποίο και σας προτείνω να το μελετήσετε και σεις. Enjoy!

23 σχόλια:

  1. ..για τιμιότητας δεν ξέρω, τέρατα πάντως είναι -και σημεία! :)

    Εξαιρετικό ποστ Πρόεδρε, καλό και χρήσιμο είναι να λέγονται (και να γράφονται) αυτά τα πράγματα. Διάβασα και τις παραπομπές, αλλά δεν έχω να προσθέσω ούτε ένα νι. Τα έγραψες με το νι και με το σίγμα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/9/08 18:46

    zaphod
    "Αηδιούλες του στυλ, "δεν συνεργαζόμαστε", "δεν υπάρχει πεδίο", "οι κυβερνήσεις συνεργασίας δεν αποδίδουν" (ενώ είδαμε τι καλά που πάνε οι μονοκομματικές) κτλ είναι προφάσεις. Όταν υπάρχει λαϊκή ετυμηγορία τα ρέστα είναι σοκοφρέτες..."
    ...................................
    Κρατάω αυτό ως πολύ σημαντικό, αγαπητέ.
    Οι αναμενόμενες εναγωνίως αναλύσεις σου, ..εξαιρετικές-)
    Προεκλογικά και μετεκλογικά.
    Σταθερή αξία. Αμ' πώς!

    Κατά τ' άλλα οι εταιρείες δημοσκοπήσεων αυξάνονται και πληθύνονται, ζωή νάχουν!
    Ευθέως ανάλογα με τα προβλήματα.

    Συμπέρασμα:
    "Αύξηση εταιρειών δημοσκοπήσεων"?
    τότε
    "Κατάσταση.. στριμόκωλη..!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/9/08 19:45

    Εμ...ο κουτσόγιωργας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Άσε που μια πολυκομματική κυβέρνηση δεν θα μπορεί να πέσει με τα μούτρα στον κρατικο κορβανά μιας......"
    Δεν είμαι καθόλου σίγουρος!
    Επειδή όταν τρώνε δεν μιλάνε !!
    Και, νομίζω, υπήρξε το 1989 κυβέρνηση συνεργασίας χωρίς "αποτυχία" στον τομέα αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @rodia
    Σας ευχαριστώ και σας ασπάζομαι αμφιμαγουλίως!

    @σπίθας
    "Αύξηση εταιρειών δημοσκοπήσεων"?
    τότε
    "Κατάσταση.. στριμόκωλη..!"

    Ωραίος!!

    @ανώνυμος
    Eίχε μπει μέσα και ο Μένιος; Δεν θυμάμαι ρε παιδιά...νομίζω όμως πως έχεις δίκιο...

    @glam
    Δεν έχω ακούσει τίποτε για μάσες για το 1989. Οι Πασοκοι το λένε βρώμικο διότι είχε στριμώξει δικαστικά τον Αντρέα. ΑΠό την άλλη ημουν και μικρός τότες, οπότε βοηθήστε με!

    Πάντως για μένα η συγκυβέρνηση του 1989 ήταν καλή κίνηση διότι βοήθησε στο να πέσουν μερικά ταμπού.

    Θυμάμαι το πολύ ωραίο που είχε πει ο Φλωράκης ( ο οποίος συνέχιζε τον εμφύλιο ....μόνος του μετά την ήττα του Δ.Σ. στο Γράμμο-Βίτσι) πως
    "ε μας έσφαζαν αυτοί, τους σφάζαμε και μεις", το οποίο και μου φάνηκε πολλά χρονια μπροστά σαν δήλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίος ρε! Και η πλάκα είναι ότι το ίδιο θέμα έπιασα κι εγώ σήμερα, αν και από λίγο διαφορετική οπτική γωνία!
    Δεν ξέρω αν κάποια ερωτήματα είναι ρητορικά, πάντως απήντησες από μόνος σου. Πχ, ότι την κάτσαμε! Εδώ είναι Ελλάδα και Ελλάδα σημαίνει δικομματισμός να'ούμ. Δεν είμαστε παίξε γέλασε. Ξέρεις πόσοι διορισμοί χωράνε στο δημόσιο ακόμη; Ουουουουουου!
    Πάντως, πέραν της πλάκας, στις επόμενες εκλογές (που προσωπικά βλέπω πάρα πολύ σύντομα) μάλλον βλέπω ρεκόρ σε αποχή (που και γι'αυτήν τα'χουμε ξαναπεί) παρά κάποια μεταστροφή. Διότι η αλήθεια είναι ότι έχουν παραζορίσει τα πράγματα (άλλο το αν έχει κι άλλο... ).
    Τα σ(κ)έβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το διάβασα το πνευματικό σου πόνημα και το σχολιασα κιόλας :)

    Νομίζω πως είμαστε σε κοντινά μήκη κύματος :)

    Αν δεν αλλάξει άρδην το σκηνικό, όσον αφορά τους πολιτικούς συσχετισμούς την κάτσαμε όντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταγγέλω τον αποκλεισμό του Βεργή και του Βασίλη Βενέτη από τις δημοσκοπήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σόρι ΛΕΒΕΝΤΗ εννοούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σαν πρώτη σκέψη, φαίνεται πως το μοντέλο "δυο θητείες ο ένας-δυο θητείες ο άλλος", που είχε λίγο πολύ εφαρμοστεί από τη μεταπολίτευση κι εδώθε, μάλλον τα έφαγε τα ψωμιά του. Ας κρατήσουμε πολλές επιφυλάξεις πάντως, γιατί αυτή η αδιευκρίνιστη ψήφος σε συνδυασμό με το εκλογικό τερατούργημα του Προκόπη μπορεί να δώσει αυτοδύναμη κυβέρνηση (έστω και με τη δεύτερη προσπάθεια) με εξωφρενικά χαμηλό ποσοστό.

    Από εκεί και πέρα, κυβερνήσεις συνεργασίας, ναι, αλλά με κάποιες προϋποθέσεις: αν δεν υπάρχει προγραμματική βάση, δλδ θα κάνουμε *αυτά* και θα τα κάνουμε *έτσι*, τέτοιες κυβερνήσεις θα είναι βραχύβιες και αναποτελεσματικές.

    Το μπαλάκι ως συνήθως πάει αριστερά, και κυρίως στον ΣΥΡΙΖΑ. Θα ήθελα να πω "και στο ΚΚΕ", αλλά μου φαίνεται ότι οι σύντροφοι του Περισσού είναι ευχαριστημένοι με τις πολιτικές τους θέσεις της δεκαετίας του '30 και δεν σκέφτονται να τις αναθεωρήσουν (φτου κακά).

    ΥΓ: Ο Κουτσόγιωργας, αν θυμάμαι καλά, πέθανε ενώ δικαζόταν ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η μόνη λύση που βλέπω εγώ είναι ολική εκκαθάριση του πολιτικού σκηνικού και πλήρη ανανέωση προσώπων (Ανέφικτο, το ξέρω!) Μόνο έτσι όμως θα απαλλαγούμε από πολλά χρόνια κακά. Αλλά υπάρχει κανένας που δεν θα λογαριάσει το πολιτικό κόστος για να προχωρήσει σε εκκαθαρίσεις κλπ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΌΣΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΑΙ ΟΙ ΜΟΥΤΖΟΤΟΙ?
    ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΙ ΦΑΛΟΨΗΦΟΙ?
    ΟΙ ΣΚΑΤΟΨΗΦΟΙ?
    εγώ πάντως δεν τα ψηφίζω αυτά
    ψηφίζω κόμμα
    και δεν θέλω αμφιβολίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όντως, πολύ χαριτωμένες αυτές οι δημοσκοπήσεις. Αν και πιστεύω ότι όταν διενεργείται η έρευνα οι πραγματικές ερωτήσεις και απαντήσεις αποτυπώνονται διαφορετικά.

    Για παράδειγμα, η ερώτηση:

    "Ποιον θα ψηφίσετε στις επόμενες εκλογές;"

    ...με τις απαντήσεις:

    1) ΠΑΣΟΚ
    2) ΝΔ
    3) ΣΥΡΙΖΑ
    4) ΚΚΕ
    5) ΛΑΟΣ
    6) ΛΟΙΠΟΙ
    7) ΔΞ/ΔΑ

    Στην ουσία σημαίνει:

    "Πώς θέλετε να σας γαμάνε για την επόμενη τετραετία;"

    Και αντίστοιχα, οι απαντήσεις:

    1) Μαζί με τον κουμπάρο
    2) Ιεραποστολικά
    3) Ακούγοντας Jefferson Airplane
    4) Ομαδικά
    5) Σαδιστικά
    6) Όπως και να κάτσει δε με χαλάει
    7) Αποκλείεται να με γαμήσουν

    Απλά είναι θέμα ΕΣΡ και τα καμουφλάρουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άψογος (καλά συνεννοημένοι με τον hades είστε;)...

    Φοβάμαι πολύ την ιστορία λευκό/άκυρο μην ξαναδώσει κανά 40% στο πρώτο κόμμα..

    Όσο για τα διλήμματα: έχω εντυπωσιαστεί από την σοβαρότητα και τον ορθολογισμό των προτάσεων που κατεβάζουν οι Οικολόγοι Πράσινοι σε όσα τους έχω διαβάσει.. (αυτή είναι η κατάντια - να σε εντυπωσιάζουν οι σοβαρές προτάσεις).. ρε γαμώτο αυτό το "πράσινοι" μου κάθεται στο λαιμό ;-)) Είμαι προς τα κει και μακάρι να μπουν στη βουλή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @pastaflora
    Ποιος απολεισμός; Οι μαγική λεξούλα "Αλλο" χωράει όλους τους άλλους μαζί!

    @xasodikis
    Σαφώς και ο νόμος είναι αντιδημοκρατικός του κερατά, αλλά σαφώς έχει και ο κυρ Προκόπης τα δίκια του. Όταν όλοι όταν τους λες καλημέρα λένε όχι, άντε μετά να συνεργαστούνε. Κατ' εμέ φταίνε και οι (διαδοχικώς) κυβερνώντες και οι μονιμως αντιπολιτευαμενοι γι αυτό το στείρο κλίμα (μαμά μου, μιλάω σαν τον Τσοζατζόπουλο!)

    "Από εκεί και πέρα, κυβερνήσεις συνεργασίας, ναι, αλλά με κάποιες προϋποθέσεις: αν δεν υπάρχει προγραμματική βάση, δλδ θα κάνουμε *αυτά* και θα τα κάνουμε *έτσι*, τέτοιες κυβερνήσεις θα είναι βραχύβιες και αναποτελεσματικές."

    Αυτό λέει ο Σύριζας και του λένε πως...επιλέγει την στείρα άρνηση!

    Ρε παιδιά τον Κουτσόγιωργα δεν τον θυμάμαι καθόλου ένα πράγμα!!!

    @ellie
    Ανανεωση μπορεί να σημαίνει να φέρει ο άλλος τα ...παιδιά του και να αποχωρήσει. Κατ' εμέ πρέπει να μπει φούντο στο όλο σύστημα και να πάμε για φράσκα.

    @akrat
    ΟΚ!

    @ellinaki
    Μια διαφοροποίηση μόνο:
    7) Μάθαμε πως γαμιόμαστε, πλακώσαν και οι γύφτοι. Το χειρότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να μην ψηφίσουμε!


    @slarti
    Όχι ρε, απλά το ιερατείο του Σουβλακέα διέπεται από τις ίδιες αρχές σκέψης!

    Οι Πράσινοι σε χαλάνε γιατί είσαι σκατόγαυρος! :Ρ

    Πλάκα πλάκα όμως, έχεις δίκιο. Για όποιους έχουν βαρεθεί τις υπάρχουσες δομές οι Οικολόγοι/******νοι είναι μια πολύ καλή λύση! Ακόμα και οι, ελαχιστα προβαλλόμενοι, Φιλελεύθεροι είναι κατ' εμέ ανώτεροι σε επίπεδο προτάσεων από το δίδυμο της συμφοράς ΠΑΣΟΚ/ΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Oυπς! Προχωρημένη δυσλεξία. Διαβάστε την απάντησή μου στην pastaflora και κοροϊδέψτε με με άνεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ zaphod

    Το μόνο πράγμα που με προβληματίζει με τους Οικολόγους είναι ότι οι θέσεις τους αφορούν μόνο ορισμένα θέματα της πολιτικής ατζέντας, οπότε δεν μπορούν να έχουν ολοκληρωμένες προτάσεις για άλλα θέματα, όπως η εξωτερική πολιτική για παράδειγμα.

    Και επειδή ανέφερες τους Φιλελεύθερους, νομίζω ότι οι συγκεκριμένοι έχουν παρόμοιες προτάσεις με τους Οικολόγους αλλά σε πιο ολοκληρωμένο επίπεδο.

    Για δες! Γύρισε σε πολιτική η συζήτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος23/9/08 13:41

    zaphod
    "Δεν είναι εύκολο να γίνεται η χώρα σου από περίπου-Μπανανία σε και-γαμώ-τις-τριτοκοσμικές-Μπανανίες...."

    Κλατς, κλιτς!
    ..............

    Ωραίος...-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τη πιο καλή εξήγηση την πήρα απο το antinews:

    όταν ο Παπανδρέου (βασικά οι λοιποί) ευλόγησαν τον γαύρο Κοσκωτά και τη Γραμμή ΑΕ, ως αντίβαρο στους διαπλεκόμενους εκδότες, έπεσε...

    τώρα που το ALTER, μετά τα πλαστά και εικονικά, τον άνκορμαν Χατζή και τη παρέα ούλη - σάρα-μάρα-κλπ, το ραδιοφωνικό σταθμό και την επικείμενη έκδοση εφημερίδων
    α. ο GAP έγινε Γιώργος
    β. ξαναγύρισε το "Κωστάκης"

    τα των γκάλοπ, με τόσο μικρές διαφορές είναι κάπως για κουβέντα μόνο: π.χ.
    ΝΔ 27% ΠΑΣΟΚ 27.8%
    με περιθώριο σφάλματος
    ΝΔ 2.7% ΠΑΣΟΚ 2.5%
    αν είχαμε 3% διαφορά θα έλεγα ότι έχουμε τάση - μπορεί και να γίνει

    ότι ίσως υπάρχει μια αλλαγή, που φαίνεται και στο λεκανοπέδιο, (όχι με "αι"!) το οποίο βγάζει 90% τη κυβέρνηση λόγω μεγέθους, είναι από τα λίγα που στέκομαι

    επίσης, οι υπόλοιποι

    ΚΚΕ: δε βλέπω ότι θα πάει στο 9%
    ΣΥΡΙΖΑ: όσο κι αν δεν φαίνεται έτσι και το 10% είναι τεράστιο μέγεθος
    ΛΑΟΣ: μάλλον κάτι θα τσιμπίσει, περιμένει και τις εξελίξεις στο σκοπιανό

    ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ:
    εάν θέλουμε πραγματικά να μην υπάρχουν αυτοδυναμίες (με 6 κόμματα δε γίενται...) είναι η μόνη περίπτωση, να μπουν κι αυτοί στη Βουλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ναι, καλά το κατάλαβες.. θα προτιμούσα να ήταν Οικολόγοι Κόκκινοι ;-))
    Το ellinaki μπορεί να έχει δίκιο μιας και δεν έχω ιδιαίτερη επαφή με τους Φιλελευθερους.. Πάντως προτιμώ το λίγες απόψεις και σοβαρές παρά την ασύστολη παπαρολογία να ακουστούμε..
    Δεν τρέφω αυταπάτες περί κυβέρνησης - τουλάχιστον διαθέτουν κάποιες απόψεις πολύ σοβαρές που πρέπει να είναι μέρος του πολιτικού σκηνικού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ellinaki
    Νομίζω πως περί Οικολόγων έχεις δίκιο. Στο χέρι τους είναι όμως να μας διαψεύσουνε. Πεί Φιλελευθέρων δεν ξέρω και πολλά πέρα από τα απαραίτητα θεωρητικά.

    @geokalp
    Πολύ καλή ανάλυση, ειδικά για το περιθώριο σφάλματος στο οποίο είχα ξεχάσει να αναφερθώ. Όντως μια διαφορά 0,5-2 τοις εκατό με περιθώριο σφάλματος το 3% είναι πρώτα απ' όλα θεωρητική..

    Στα υπόλοιπα συμφωνούμε!

    Επειδή πολλοί έχουν χάσει την αίσθηση των ισορροπιών αν ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ μαζί πιάσουν πάνω από 15%-16% θα είναι κάτι που έχει να συμβεί χρόνια και χρόνια στην Ελλάδα! Αν πιάσουν γύρω στο 20%, έ τότε μπορούμε να μιλάμε σοβαρά για ενδεχόμενη αριστερή διακυβέρνηση....


    @slarti
    Σωστός! Γι αυτό και πρέπει να μπουν και αυτοί στην βουλή! Μετά δεν θα γίνεται αυτοδυναμία με τίποτε και θέλω να δω ποιος μαλάκας θα φέρει εκλογικό νόμο που θα πριμοδοτεί το πρώτο κόμμα με 100 έδρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωωωωπ!

    Ξέχασα!

    @σπίθας
    Νομίζω πως μερικά άρθρα μου δείχνουν εκλάμψεις κοσμικού και πολιτικού μεγαλείου (χμμμμ και μετριφροσύνης αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος23/9/08 18:23

    Μετριοφροσύνη!
    Σε χαρακτηρίζει Τρισμέγιστε Πρόεδρε !

    υ.γ
    Γλείφω.. και λίγο εε, για να μην με ξεχνάς..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

aeisixtir